Parlagfű- és zsidóírtás
2009. március 10. írta: Fedor

Parlagfű- és zsidóírtás

Egy korábbi posztomban az egyik kedves kommentelő, akinél kicsit olyan érzésem volt, mintha a jelszavát használná usernévként (remélem a nevében található 88-as szám a születési évére utal, és nem valami másra), mindenáron bizonyítékokat követelt tőlem arra, hogy a Magyar Gárda miért is szélsőséges, mert amíg nem küldök neki linkeket, addig csak szánalmas rágalmazó vagyok.

Olvass el minden tudósítást az alakulásukról, a beszüntetésükhöz vezető perről, a megmozdulásaikról, az ott elhangzott beszédekről, keresd ki magadnak. Azt se kívánom külön bizonyítani, hogy a Föld nem lapos, mert nyilvánvaló.

Válaszoltam neki ezt akkor, mert tényleg nem voltam kedvem ilyen hülyeséggel foglalkozni. Külön kutatást azóta se végeztem, viszont véletlenül beleakadtam Holdrabló tegnapi bejegyzésébe, amely a solti Magyar Gárda toborzón elhangzottakat elemezte, nem túl nagy empátiával a szereplők irányában (amit meg is tudok érteni). :-)

Kedves 88wx335dsf! Ajánlom figyelmedbe Holdrabló posztját!

A toborzón készült videó itt tekinthető meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr37993218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avatar 2009.03.11. 11:46:46

Ilyen feliratú póló nekem kéne! :)
Szerinted Tomcat-tól rendelhetek? :D

mildi 2009.03.12. 10:16:52

szlogen rulez :D
istenuccse, én fogok egy ruhafilcet, meg egy pólót, a hátuljára meg rajzolok egy kiscicát!
a 88 szvsz iq :)

88wx335dsf 2009.05.11. 10:54:20

@mildi:

Kevesebb mint 88 mert afölött már csak humán diplomát adnak, nekem meg nem az van.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0