Itt élned, halnod kell...
2009. május 05. írta: Fedor

Itt élned, halnod kell...

RE: Gyarmatosítsuk Bécset!

Most nekem, a mocskos liberális hazaárulónak kell felhívnom a figyelmet arra, hogy mennyire visszás, és gyáva dolog külföldre költözni azzal a jelszóval, hogy ez az ország menthetetlen és élhetetlen? Nem inkább azon kéne dolgozni, hogy élhetőbb legyen? Az nem árt, ha világot lát az ember, mondjuk eltölt még fiatalon tanulással vagy szakmai tapasztalatszerzéssel itt-ott 1-2 évet, de hogy végleg kimenni, és itthagyni az embernek a szülőhazáját... Ezt én még diktatúra idején se tartanám a legjobb megoldásnak, bár akkor legalább tényleg össze tudnak jönni úgy a körülmények, hogy az embernek nincs más választása. De most? Én imádok utazni, új tájakat, kultúrákat felfedezni, de el nem tudnám képzelni, hogy elköltözzem innen, bármilyen hülye politikusgárdával és abszurdan működő állammal is vert meg minket a sors (gazdasági válság meg mindenhol van).

Különösen vicces az, hogy általában azok a jobboldali hangadók pedzegetik meg az ország cserbenhagyásának a lehetőségét (vagy lépik is meg), akik amúgy nagyra vannak a magyarságukkal, de azért magyar zenét nem hallgatnak, mert az szar, magyar terméket nem vesznek, mert az szar, és a magyar-olasz meccsen az olaszoknak drukkolnak, mert azok a jobbak (ez mind személyes tapasztalat az ismerettségi körömből).

Említettem már, hogy utálom az álszentséget: hát ezt is annak tartom.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr251103726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.05.05. 11:18:54

Most erre mit mondjak.
Én a nyugalmat szeretem, meg a kiszámíthatóságot.
Az mszpt, az évközbeni adóemeléseket, az elkúrást nem szeretem.
Hozzászoktam, hogy köszönök a kalauznak felszálláskor és hogy a kalauz előre köszön.
Nem szeretem a szegénységet, nem szeretek a csekkekkel sakkozni.
NEm szeretnék az idegeskedéstől megbetegedni, mert én, randa szibarita váz, nem komálom a szenvedést (sem), amit a betegség okoz.
Ja igen, ha lehet attól is eltekintenék, hogy 5O éves koromban infarktust kapok.

Persze mindez " a fejlett Nyugaton" ( hehehe ) is megtörténhet velem. De Magyarországon sokkal nagyobb valószínűséggel.

Sajnos, mindez emberi gyengeség. De azért mindíg magyarnak fogom magamat érezni :D

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.05.05. 11:24:43

Azért egy dolog furcsa.

Külföldön ( annak dacára, hogy idegen vagyok ) sokkal előbb lehet belőlem valaki, mint itthon.

Ezalatt azt értem, hogy külföldön is elég necces a dolog meg sok szerencse kell hozzá.

Magyarországon ezzel szemben a lehetetlenség határát súrolja.

Na mindegy. Majd ha az mszpt két cikluson keresztül nem válszatják meg, akkor visszajövök, mert
1. ez azt jelzi, hogy a nép mentalitása megváltozik. És azt nézi, hogy ki akakadályozza meg abban hogy becsületes munkával boldoguljon. És nem fog azon röhögcsélni, hogy van aki a gyárból a ceruzát lopja el, és van aki az egész gyárat ellopja ( hehehe, de vicces )
2. egy nem mszps kormány addigra már az elkúrás jó részét helyreütötte és Magyarországot a megfelelő pályára állította.

Szóval még min 1O év ...

.gereblye 2009.05.05. 14:01:38

"Itt élned, halnod kell..."

egy ideje már érlelődik bennem a gondolat, hogy ez a legaljasabb hazugság, amit életemben hallottam.

az én hazám ne lánc legyen, hanem a legjobb választás, ne tartson fogva, hanem szeressen, ha itt vagyok.

az én hazámban ne számítsak idegennek, ha nem az egyetlen párt jobbnak vagy balnak mondott szárnyára szavazok.

az lesz az én hazám, ahol nem szarnak az utcára a büszke honfitársaim, vagy azok kutyái. az, ahol nem pöcköli ki a csikket az utcára a büszke szavazópógár. ahol nem vagyok ellenség, ha becsületes vagyok. ahol nem a legnagyobb bűnözőkből áll az "elit". az én hazám ne az én parazitám legyen.

a legnagyobb hazugság az, hogy nekem közösséget KELL vállalnom az itt élőkkel. KELL, mert itt születtem.

hát nem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.05. 14:05:10

@.gereblye: fenntartva azt, hogy sok mindenben egyetértek veled, továbbra is csak azt tudom javasolni, hogy tegyél érte, hogy ne ilyen legyen a te hazád.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.05.05. 17:16:00

Fedor, értem, mire akarsz kilyukadni, és talán még egyet is értek vele, de...

Ha megtenném, ha "meglépném" azt, amitől ez az ország jobb lenne, lehetne, akkor nem csak a "náci" meg a "rasszista" jelzők repkednének felém, és ezt te is tudod. Eszemben sincs vagdalózni, főként nem fogok számadatokkal "jönni", mert felesleges; az ország jobbá tétele nem jobbos vagy balos cselekedet, de mindkettő tábor (a maga őrült módján) tesz érte, hogy a lehetőségeket ne lássuk, ne ragadjuk meg, és ne követeljük meg.

Remélem, érthető voltam. Nincs kedvem kifejteni. Jövőre szeretnék indulni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.05. 17:56:38

@Tom Bobb: Én ebből csak azt szűrtem le, hogy nagyon más elképzeléseink vannak arról, hogy mivel lehetne jobbá tenni az országot...

Empty 2009.05.06. 10:32:45

Ehhez annyit tennék hozzá, hogy két ember volt, aki - úgy éreztem - el akar engem innen üldözni. Orbán Viktor majd Gyurcsány Ferenc. Kettejük idejében piszkosul nem éreztem jól itt magam.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.06. 11:00:40

@Empty: Akkor nagyon szar volt az elmúlt 10 éved, és ahogy a dolgok jelenleg állnak, a következő négy is az lesz :-)

Empty 2009.05.06. 11:04:12

@Fedor:

Miért, visszajön a Feri, gondolod? ;-)

Loga 2009.05.06. 23:57:40

Úgy érzem, azok próbálnak bűntudatot ébreszteni azokban, akik megróbálnak normálisan élni, akik már ezt nem tehetik meg. Ez gonoszság, irigység.
Lásd be, elbasztad. Késő.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.07. 08:08:12

@Loga: Elég hülye a hozzáállásod. Mit basztam én el? Honnan tudod, hogy hogy élek én, és milyen lehetőségeim vannak? Tényleg ennyire hihetetlen, hogy nekem nem csak a szavak szintjén számít ez az ország?

Ro3 2009.05.15. 19:43:42

Én Bécsben élek nem olyan régóta, de magyarnak érzem magam. Szeretem a magyar zenét, a magyar borokat, a magyar tájat, és gyakran a magyar mentalitást is. Szeretek 2-3 hetente haza járni, a megszokott ízeket enni, magyarul a barátokkal beszélgetni egy sör mellett. Nem szeretek azonban a midennapi megélhetésért dolgozni (K+F), a híreket meghallgatva 160as vérnyomással fejfájást kapni, elfogadni, h a mai magyar politikai elit szemét, csaló, kizsákmámyoló banda (Mszp&Fidesz&Mdf&Szdsz), a maradék jórésze meg idióta, elviselni az állandó feszültésget, utálkozást és irígykedést ami az utóbbi időben a magyarságé lett.
Örülök, mert már tudok pénzt félretenni pl autóra, vagy lakásra, mert nyugodt a munkám és a magánéletem is, mert nem arra kell számítanom, h majd az unokáim jól élnek, mert nem megy el a jövedelmem 70%-a ilyen-olyan formán adókra, mert itt türelmesek az emberek, stb. Ezeket pedig Ausztriának köszönhetem, külföldiként. Magyarország nem volt képes erre.
Nem igazán vágyom már rá, h otthon dolgozzak, vagy telepedjek le. Otthon valami elromlott, és szerintem már nem lehet megszerelni. Beleégett az emberekbe az útálat, a kicsinyeskedés, az egymással kitolás. Ezen én próbáltam változtatni nem 1x, de nem tudok. Aki tudna, az a zsebét tömi.
Hazaáruló vagyok? Lehet. De én úgy érzem a hazám árult el.

teemur · http://teemur.blog.hu 2009.06.15. 22:50:05

Milyen igaza Fedornak a posztban. És milyen igaza van Ro3-nak a kommentben!

Betulapendula 2012.02.09. 22:25:41

@Empty: Engem el is üldöztek, de nem csak Orbán meg Gyurcsány, hanem a sok meggyőződéses térítő, ami azelőtt normális emberekből vált. 2007 tavaszáig bírtam, attól fogva max 3 hetet bírok Magyarországon tölteni egyhuzamban, anélkül, hogy teljesen lehúzzon a hazai hírek abszurditása.

Érdekes ezt a bejegyzést meg a kommenteket a kormányváltás után olvasni amúgy. És bár én még a Gyurcsány korszakban menekültem világgá, most még annyira sincs kedvem Magyarországon élni, mint akkor. @.gereblye -vel is egyet kell értenem abban, hogy nem érzem kötelességemnek a közösség vállalást a (jelek szerint) többséget alkotó honfitársaimmal, akikétől láthatólag gyökeresen eltér a gondolkodásmódom. Arra jutottam, hogy ha amit a többség akar ennyire nem tetszik nekem, akkor biztos én vagyok rossz helyen és maradtam is külföldön.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0