Csak következetesen...
2010. február 02. írta: Fedor

Csak következetesen...

SZDSZ > MDNP > FIDESZ > Jobbik

Hit Gyülekezete > Református Egyház > Katolikus Egyház


A Jobbik csepeli képviselőjelöltjének a párt (amúgy el kell ismernem, profin kivitelezett) választási honlapján található hivatalos életrajza így szól:

Hegedűs Tamás matematika-fizika szakos tanári és közgazdász végzettséggel rendelkezik. Az Orbán-kormány alatt gazdaságpolitikával foglalkozott a Stratégiai Elemző Központ főosztályvezetőjeként. Később vezető szakértőként dolgozott egy üzleti tanácsadó cégnél. Gazdasági témájú cikkei, írásai rendszeresen jelentek meg országos napilapokban és hetilapokban. A Jobbikot megalapítása óta segíti szakmai munkájával: a Gazdasági Kabinet tagja, részt vett a Bethlen Gábor Program és az EP-választási program írásában, valamint a Vona Gábor pártelnök melletti stratégiai tanács munkájában is. Az Országgyűlésben a multinacionális érdekek kiszolgálása helyett a becsületes munkából élni kívánó magyar embereket fogja képviselni.

Szolid élet, egyenes út a Jobbikba, gondolhatnánk ez alapján. Viszont létezik az életrajzból egy bővített kiadás is:

„A 90-es években mániákus SZDSZ-es volt, 1993-tól a párt pécsi ügyvivőjeként, 1994-ben az egyik jelölt kampányfőnökeként tevékenykedett az országgyűlési választáson” – mondta Hegedűsről egy ismerőse az atv.hu-nak. Forrásunk szerint a Jobbik jelenlegi reménységének akkoriban lesújtó véleménye volt a neonácikról.

Hegedűs az MDF 1996-os szakadását követően létrejött Magyar Demokrata Néppárt elnökségi tagja, Szabó Iván „rajongója”, és a párt egyik szervezője lett.

Két évvel később újabb párt, ezúttal a Fidesz környékén tűnt fel: az 1998-as önkormányzati választáson a Fidesz színeiben indult harcba a képviselőségért, ám nem tudott mandátumot szerezni. Ettől függetlenül továbbra is „meggyőződéses fideszes” maradt, így nem meglepő, hogy az Orbán-kormány idején munkanélküli tanárból a Miniszterelnöki Hivatal osztályvezetője lehetett. (Édesapja, Hegedűs Mihály az 1998-2002-es ciklusban kisgazda országgyűlési képviselő volt.) „Egyértelműen politikai állás volt” – mondta lapunknak a már idézett ismerős Hegedűs Tamással kapcsolatban, aki ebben az időszakban rendszerint publikált a Magyar Nemzetben és más jobboldali lapokban.

Forrásunk szerint Hegedűst mindig is a nagypolitikai pálya vonzotta, és minden „pártjával” messzemenően képes volt azonosulni. A Jobbikkal a 2003-as párttá alakulás óta van kapcsolatban, kezdettől fogva segíti szakmai munkájával: a Gazdasági Kabinet tagja, részt vett a Vona Gábor pártelnök melletti stratégiai tanács munkájában is. Két héttel ezelőtt mutatták be mint képviselőjelöltet.

Hegedűs tavaly november végéig a KPMG nevű multinacionális gazdasági tanácsadó cég munkatársa volt. Közeli ismerősei szerint munkáltatója kifejezetten tiltotta a dolgozóknak a politikai szerepvállalást, ezért is volt meglepetés, hogy a Jobbik parlamenti listáján tűnt fel.

Ami a magánéletét illeti: 1990 körül szülői nyomásra Keszthelyről Pécsre költözött, mert orvos édesapja őt is orvosnak szánta. Hegedűs egy vagy két évet végzett el a pécsi orvosi egyetemen, aztán félbeszakítva ez irányú tanulmányait átiratkozott a tanárképző főiskolára. Később közgazdasági főiskolai végzettséget is szerzett.

Az 1990-es évek környékén csatlakozott a pécsi Hit Gyülekezetéhez. Egy, a közösségben megismert lányt vett feleségül, akitől két gyermeke született. Később elváltak, 1996 során Hegedűs elhagyta a Hit Gyülekezetét, és a református egyházhoz csatlakozott. Két gyermekét is reformátusnak kereszteltette.

Második házasságát katolikus szertartás szerint kötötte, érdekesség, hogy a vőfély Balog Zoltán, református lelkész, fideszes országgyűlési képviselő volt. Hegedűs egy évvel később második feleségétől is elvált.

Én készséggel elfogadom, hogy ha az ember változik. De ennyit? És hány ilyen életútú jelölt lehet abban a pártban, amely többek között az újdonság varázsával, politikai érintetlenségével kampányol? Hát bizony nem egy, mint ahogy egy másik összeállításból kiderül. Van köztük verekedős tévés, egy másik ex-SZDSZ-es, a tévéostromnál is jeleskedő köztörvényes szkinhed, újnyilas félkatonai szervezet alapítója, nagy állami cég egykori vezetője, Vona védügyvédje, fideszes önkörmányzati képviselő, jobbos tévéalapító, exrocker, és még sokan mások.

Szép társaság. Aki akar, szavazzon rájuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr601722378

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A hatalom három T-je 2010.02.03. 09:38:10

A minap a kezembe akadt a Jobbik egyik ingyenes ahol az első négy oldalon ifjabb Hegedűs Lóránt és felesége, Hegedűs Lorántné Kovács Enikő írása olvasható. Helyesbítek, Kovács Enikővel egy interjú, amely a Barikád egyik számában jelent meg.   &nb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.02.02. 14:44:39

Nyilván sokan igyekeznek most a Jobbik szekerére felkapaszkodni, a pártnak meg ez megéri, mert kevés ott az értelmes ember..

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2010.02.02. 17:24:15

Ez talán szintén releváns lehet:
kuruc.info/r/6/54464/

Az, hogy az érintett mit mond, talán nem utolsó. :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.02. 17:31:38

@Crile Fisher: Igazad van, az csak a jó, ha az érintett is megerősíti a leírtakat :-)

De most komolyan:

Elfogadom, hogy egyszer vált pártot. De négyszer? Konzercatív liberálisból szélsőjobbos?

Elfogadom, hogy egyszer vált vallást. De háromszor? A Hit gyülitől jó, hogy megszabadult, de mi volt a baj a reformátusokkal?

Nem igazán vall ez kiforrott egyéniségre...

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.02. 17:46:20

@Crile Fisher: Talán nem lenne utolsó, ha nem a kurucon tenné. Viccújságban nyilatkozni nem épp sikeres szokás.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.02. 21:25:57

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal: Tudsz mondani egyéb jelentős Jobbik-közeli médiumot? Mert én nem.

@Fedor: "Konzercatív liberálisból szélsőjobbos?"
Abszolút reális, nem egy ilyen embert ismerek. 90ben azért nem sokan hitték volna, hogy a szadeszék fogják kiemelni a karanténból a szocikat, és a legkarakánabb antikomcsi párt lesz majd pont a posztkomcsik koalíciós partnere.

DeMarco 2010.02.03. 01:40:07

@Fedor: Nem értem a fanyalgásodat. Az bezzeg nem csípte a szemed, hogy egy gyilkos pufajkás lett min.elnök, meg egy D-209-es fedőnevű ügynök, illetve egy őskomcsi após által pénzelt privatizációs pióca, meg egy libatolvaj. A többiekről nem is szólva. Ne aggódj ő sem fog kilógni a sorból...

Ami meg a váltásokat illeti, miért ne?? Anno senki nem gondolta volna, hogy a rendszerváltó rabmadarak elárulják az országot és összeállnak a komcsikkal. Ők már ott megpecsételték a sorsukat, de csak mára forrt ki az antidemokrata énjük teljesen. Az MDNP, a Fidesz és a Jobbik jobboldali pártok, nem igazán nagy az átmenet köztük. Számtalan embert ismerek akik egyfolytában inognak a Fidesz és a Jobbik között, mert ellentétben veled mindkettőt reális választásnak tartják.

"Szép társaság. Aki akar, szavazzon rájuk."

Ha tudnád mennyien lesznek azok az emberek... Csúfos nap lesz a maszopnak és az szdf-nek a választás, amikor az általuk lenácizott párt magasan rájuk fog verni. Csak abban reménykedem, h nem túl magasan, kell a kétharmad...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.03. 09:18:10

@TaTa86.: @DeMarco: Nem olvastok figyelmesen. Azt írtam, hogy egyszer mindenkitől elfogadom, hogy pártot, ideológiát váltson. Rendben, otthagyta az SZDSZ-t, mert nem tetszett neki a 94-es koalíció. De számomra ez még akkor se jelent egyenes utat a liberális eszmék olyan szintű tagadásához, hogy a szélsőjobbon kössön ki... Ráadásul itt a vallási bolyongások is ráerősítenek arra, hogy itt egy bizonytalan, befolyásolható emberről van szó.

"90ben azért nem sokan hitték volna, hogy a szadeszék fogják kiemelni a karanténból a szocikat, és a legkarakánabb antikomcsi párt lesz majd pont a posztkomcsik koalíciós partnere."

Ezt is leírtam már sokszor: az SZDSZ akkor nem kommunistákkal állt össze, hanem VOLT kommunistákkal. Aki az MSZMP után az MSZP-hez váltottak, és nem Thürmerékhez, azok elfogadták a demokratikus játékszabályokat (mint mondtam, egyszer mindenkinek jogában áll váltani). Az MSZP egy demokratikusan működő párt, már 93-94-ben is az volt. Az SZDSZ továbbra is antikommunista párt maradt, hisz a kommunizmus eszméjét továbbra se fogadta el, csak a az egykori képviselőit, tudod, mint most a Jobbik egyes volt SZDSZ-eseket :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.03. 09:30:31

@DeMarco: Na ezt is megértük, Tóta W. lényegében azt mondja, amit te :-)

w.blog.hu/2010/02/03/vilagositsd_fel_gyermeked

Karlitosz 2010.02.03. 09:42:03

öröm nézni hogy vinnyog meg szűköl a sok bibsi látva a Jobbik növekvő népszerűségét és egyre nagyobb sikerét.
Miénk a jövő, akinek nem tetszik lehet csomagolni!

DeMarco 2010.02.03. 11:02:17

@Fedor: Igen, tegnap kihagytam a vallási bolyongást a képből. Akár hitgyüli, akár katolikus, akár református, összeségében mégiscsak keresztény elveket valló ember. Ezek nem annyira távoli dolgok ám egymástól. És ugye ezek házasság, azaz nőkkel kapcsolatban merültek fel. Akár még tiszteletreméltó is lehet, h felvette az aktuális szerelme vallását. Tudtommal vallásszabadság is van, vagy mi a fene... Én református vagyok, a feleségem katolikus, az esküvőnk katolikus templomban volt, ökumenikus szertartással ref. és kat. pappal egyszerre és én is jártam a feleségemmel kat. előkészítőre, mert megkért. És?? Ezek nem összeegyeztethetetlen dolgok. Ilyen hülyeségeken rugózni...

Az mszmp-s eszmefuttatásod nem tudom kinek készült, mert sztem nincs olyan ember mo-n, aki elhinné ezt a mesét, mi meg különösen nem... mintha Sztálin még élne csak nem bolsevik pártot vezetne, hanem olsevik pártot...

Ha már felhoztad, akkor Tóta W. a szélsőséges és nem a Jobbik.

"jelent egyenes utat a liberális eszmék olyan szintű tagadásához, hogy a szélsőjobbon kössön ki..."

Ezt nem csodálom. Nem is értheted. Ehhez meg kellene érteni, h a szadesznek semmi köze a liberalizmushoz, nagyon is hatalommániás, antidemokrata párt lett, akik folyamatosan támadták a szólásszabadság, gyülekezési jog, vallásszabadság, független intézményeket, vagyis a demokráciát. A Jobbik meg nem szélsőjobbos, csak jobboldali párt, azon oldalé amihez valaha nagyon közel állt a szadesz is. Az nem a mókus problémája, h mára élesen el(le)vált a szadesz az országtól. Saját magukat keverték ilyen helyzetbe. A te szemednek ez képtelenség, de én értem az átmenetet, mert aki kicsit is törődik az országgal, az a Fideszre szavaz, vagy a Jobbikra. Remélhetőleg inkább az előbbire.

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2010.02.03. 11:57:08

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal: Tehát ha nem az esti híradóban, az Index főoldalán, esetleg a kapcsolat.hu-n válaszol, akkor tökmindegy, mit mond? Hm.

A Kuruc - tetszik vagy sem, nekem például egyáltalán nem - az egyik legolvasottabb magyar hírportál, ha nevezhetjük így. Ezezn a csatornán elég sok emberhez, mi több, pont a célcsoporthoz jutott el Hegedűs válasza.

@Fedor: Az elmúlt húsz évet ismerve, tudva azt, hogy a mostani és korábbi parlamenti pártok hányszor tagadták meg saját elveiket, hányszor törleszkedtek egymáshoz és bármi élőhöz, csak hogy hatalomhoz jussanak - nos, szerintem reálisnak mondható, hogy egy ember többször is találjon magának olyat, ami az első időkben jó kezdeményezésnek tűnik, utólag meg rájöjjön, hogy valahol útközben belülről kezdett rohadni az egész.

Adja Isten, hogy a Jobbik ne legyen ilyen, eddig jóval kevesebb tünetet mutatnak, mint azt vártam volna.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.03. 12:01:58

@Crile Fisher: Akkor sokadszorra: éni s természetesnek tartom, ha valaki esetleg nem arra a pártra szavaz, mint 20 éve. Előfordul. De az SZDSZ (még a húsz évvel ezelőtti is) annyira messze áll a Jobbik eszméitől, hogy az nem tartozhat a mai kategóriába (az, hogy mindkettő elutasítja a kommunizmust, elég minimálfeltétel azt hiszem, kevés az azonossághoz). Ha a fenti figura megállt volna a FIDESZ-nél, egy szavam se lett volna.

Blackrock (törölt) 2010.02.03. 13:26:15

@TaTa86.: "...posztkomcsik koalíciós partnere..."

Gratulálok széleskörű, naprakész politikai ismereteidhez. Remélem ilyen kvalitásokkal minimum műsort kapsz az Echo TV-n.:)

Hegedűs Tamásnak is gratulálunk, mint elveihez hű, gerinces, becsületes magyar állampolgárnak.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.03. 14:01:44

@Fedor:

Advocatus diaboli on:

A pali javára legyen mondva: '90-ben az SZDSZ - látszólag - tényleg antikommunista volt.

Advocatus diaboli off:

Egyébként egyetértek. Ha valaki egyszer megfordul a Damascus-highway-en, az ok. Ha meg úgy válotgatja az identitását, mint más a zoknikat, az meg egy politikai prosti. Lehet, hogy ő is Ibolyánál fog kikötni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.03. 14:04:01

@mefisto: Jaj de nehezen fogjátok fel. Az SZDSZ nem csak látszólag volt antikommunista, se 90-ben, se később. Kommunizmust akartak talán?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.03. 14:06:35

@Blackrock: "...posztkomcsik koalíciós partnere..."

Mivel van bajod, háni? A szavakat nem érted külön-külön, vagy csak az összesített értelmezéssel van problémád?

Lassan gépelek, hogy te is megérthesd: + + + Az SZDSZ a kommancs MSZP koalíciós partener volt. + + +

Megvan?

szvsz 2010.02.03. 14:23:53

"Jobbik jelenlegi reménységének akkoriban lesújtó véleménye volt a neonácikról."
Muuuhahaha ostobaparaszt, a Jobbikot naci partnak beallitani probalo szanalmas kiserleted max a szadesz-elempés agyhalottaknak jon be.

Arvedui 2010.02.03. 17:30:45

kuruc.info/r/6/54464/

jó hosszú magyarázkodás, ennyi erővel minden tétűséget meg lehet magyarázni.

Az utolsó bekezdést ide másolom:

Végül egy zárógondolat. Mindig irigykedve és őszinte tisztelettel hallgatom azokat, akik arról számolhatnak be: világéletükben nemzeti radikálisok voltak, és már eleve így nőttek fel. Jómagam nem röstellem, hogy ugyanehhez az eredményhez hosszú tanulási folyamat révén jutottam el.

Vagyis hosszú, tapasztalatokkal teli érési folyamat végén nácivá érett, EZ IGEN!!!!!! GRATULA!!!!!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.03. 18:25:59

@Fedor: Azt, hogy a '90-es évek SZDSZ-ét te minek minősíted.

Szerintem antikommunistának látszottak, egy részük valóban az is volt.

Ez az egyetlen momentum, ami nem róható a jobbikos pasas terhére: lehet, hogy akkor még nem tudta, hogy hova lépett be.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.03. 19:52:11

@mefisto: Antikommunista az, aki nem akar kommunizmust. Szerinted ez hibás definicíó? És akkor felteszem a kérdést újra: Akart valaha kommunizmust az SZDSZ? Volt olyan, amikor nem ellenezte a kommunizmus eszméjét?

Rockinrockcats 2010.02.03. 21:50:03

biztos vagyok benne, hogy létezik az ún. "megélhetési náci", vagyis, az érzékenyebb lelkűek kedvéért "megélhetési jobbikos".

ahogyan egyre inkább nyilvánvaló lett, hogy a parlamentbe fognak kerülni, egyre több ilyen ember fog hozzájuk csatlakozni. senkinek ne legyenek illúziói, a Jobbik végzetét ezek az emberek fogják okozni.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.02.03. 21:52:30

Tudod jól, Fedor, hogy nem szoktam én csak úgy belepofázni a politikába (mert nem értek hozzá), de most alá kell írnom: a kérdés jogos.

Ennyi.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.03. 22:22:15

@Fedor: "Antikommunista az, aki nem akar kommunizmust."

Ez egy iszonyatosan redukált, dedós logika - tőled azért többet vártam volna.

Antikommunizmus az, ha valaki nem is akar kommunizmust, és mondjuk nem is törődik bele posztkommunista fragmentumok fennmaradásába.

Az SZDSZ '94-ben koalícióra lépett a kommunista utódpárttal. Ugyanez lett volna pepitában, ha egy liberális párt Németországban 1949-ben kormányt alakít az NSDAP utódpártjával, az NDAP-vel.

Lehet ezt kenegetni, de felesleges.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.03. 22:51:50

@Blackrock: Csak nem egy liberális intellektüellel van dolgom? Üdvözöllek idegen! ;-)
Imádom amikor valaki olyan progresszív, hogy argumentum ad hominemen kívül nem is tud más érvelést használni.

@Fedor: Ahogy én látom Hegedűs a Jobbik közgazdász szakembere. Ha jó a szakmájában, akkor engem túlságosan nem zavarnak, az ilyen Hit Gyülis kitérők.
A pártváltoztatás meg természetes. Ha nálunk lenne, egy 100 éve kialakult struktúra, akkor nyilván azt mondanám, hogy az illető egy prosti, de jelen esetben ez abszolút érthető.

@Arvedui: Benáczult! Kíváncsi vagyok mikor unjátok meg ezt a lemezt...

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2010.02.03. 23:21:34

@Arvedui: Hh. Barom.

@Fedor: Idéznék Hegedűstől:
"1994 előtt az SZDSZ – általános megítélés szerint – nem számított baloldalinak, mint ahogy jobboldalinak sem. Jómagam a balliberális elveket sosem osztottam. Politikai nézeteimet ekkor a klasszikus konzervativizmus határozta meg Burke, Tocquville, Eötvös és Hayek nyomán. (Ennek külön platformja volt a pártban.) Az MSZP-SZDSZ koalíciós megállapodása révén letisztult a kép, és nyilvánvalóvá vált a bal-jobb törésvonal. Soha nem volt kérdés számomra, hogy a jobboldalon van a helyem."

Bár látom van itt olyan, aki szerint egy hosszabb magyarázat önmagában már beismerése akárminek - egyszerűbb átpörgetni és ideírni, hogy "HA! NÁCI!", na de vissza a topikhoz -, de nekem inkább úgy tűnik, hogy a pártok aláfordultak Hegedűs értékrendjének. Már persze, ha elfogadjuk, amit mond, de e pillanatban nem látom, miért kellene elvetnünk.

A gond ott van, hogy ti még mindig ott vagytok leradagva, ahol Tóta W., hogy a Jobbik "szittyaboltosok, bunkó motorosok, meg szkinhedek" gyülekezete... Azért nem értitek, hogy köthet ki egy konzervatív ember a Jobbikban, mert egy ponton megáll a gondolkodás, és csak annyit ad ki a gép, hogy "nácik-nyilasok-nácik-nyilasok..."

Amellett az tény, hogy igen érdekes ez az életpálya, szívesen meghallgatnám egyszer hosszabban is, hogy jött össze...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.04. 09:27:36

@mefisto: "Ugyanez lett volna pepitában, ha egy liberális párt Németországban 1949-ben kormányt alakít az NSDAP utódpártjával, az NDAP-vel."

Erősen sántít a hasonlatod. A 89-es MSZMP-t összehasonlítani a 45-ös nácikkal, hát, több, mint túlzás. Rákosival, Kádárral természetesen nem lépne senki demokratikus koalícióra (bár mondjuk Nagy Imre előélete is elég pikáns ebből a szempontból, most mégis a demokrácia mártírjaként gondolunk rá, mert képes volt váltani).

Akkor élne meg a hasonlatod, ha a háborút a nácik nyerték volna meg, és mondjuk 30 év béke alatt konszolidálódtak volna (gulyásfasizmus, legvidámabb láger, stb.), és utána jött volna egy demokratikus átalakulás, ahol az akkori nácik (többségükben fiatal, karrierista technokrata, akinek nincs köze az idősebbek bűneihez) elfogadva a demokráciát, és annak a játékszabályait, átváltanak egy jobbközép státusba, miközben elhatárolódnak elődeiktől, és bocsánatot is kérnek azok miatt. Igen, ebben az esetben lehetne velük is együtt kormányozni.

@Crile Fisher: " nekem inkább úgy tűnik, hogy a pártok aláfordultak Hegedűs értékrendjének"

Tehát szerinted a Jobbik értékrendjét "a klasszikus konzervativizmus határozza meg Burke, Tocquville, Eötvös és Hayek nyomán".

Ez a hét vicce.

Egyébként van olyan eset, amiről írsz, alólam pl, 93-94 környékén kiment az addig liberális FIDESZ, de ebben az esetben akkor lenne szerintem csak igazad, ha ő meg a mostani FIDESZ-nél megállt volna . Ebben az esetben - mint írtam is - egy szavam se lenne, ezt elfogadnám. Ő Tölgyessy-vel tartott az SZDSZ-ből a FIDESZ-be (egy kis MDNP-s kitérővel), én meg Fodorékkal a FIDESZ-ből az SZDSZ-be. Mindkettő elfogadható, és konzekvens szerintem. De az ő későbbi váltása olyan, mintha én most már a Munkáspártban lennék, a Thürmer mellett...

DeMarco 2010.02.04. 10:28:29

@Fedor: "én most már a Munkáspártban lennék, a Thürmer mellett..."

Ha gondolod, szívesen elintézem neked. Csak egy telefon...

Vajon miért csak egy óráig volt fenn tegnap az indexen az, hogy az apeh mennyire beszopatja a népet azzal, hogy a melegétkeztetési utalványokat elfogadó két élelmiszeripari céget megfenyegette és figyelmeztette, hogy ne merjék elvenni az emberektől. Mit képzelnek az emberek, nem elég hogy jól megadóztatják őket, még a maradékot pofátlanul elköltenék kajára, hogy ne haljanak éhen??? És mindezt természetesen februárban amikor a legtöbb cégnél már eldöntötték, kitöltötték az idei bónusz kéréseket. Annyira elsüllyesztette az index, hogy még az archívban sem találtam meg, amikor egy óra múlva kerestem...
Választást MOST !!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.04. 11:25:51

@DeMarco: "Ha gondolod, szívesen elintézem neked. Csak egy telefon... "

Nem kell, van személyes ismeretségem, említettem már korábban. :-)

"Annyira elsüllyesztette az index, hogy még az archívban sem találtam meg, amikor egy óra múlva kerestem... "

Talán azért nem találtad az Index-en, mert az egy blogbejegyzés volt, amit én most másodpercek alatt megtaláltam neked a blog.hu keresőjében:

vastagbor.blog.hu/2010/02/03/raszallt_az_apeh_a_melegutalvanyra

Márpedig a címlapon ajánlott blogok köre rotálódik folyamatosan. Szóval nem kell minden mögött összeesküvés keresni.

Ráadásul nem először mondom: Ha azt hiszed, hogy az ilyen bürokratikus szopatások a kormány színezetétől függnek, akkor rohadt nagyot fogsz csalódni hamarosan...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.04. 13:35:32

@Fedor: Sántít egy fenét! Ha a Zétényi-Takács törvényjavaslat átmegy, többszáz komenyista ülne a börtönben emberiség elleni bűncselekmények miatt. A magyar bolsevik népírtó rezsim nem tűnt el, csak a álcázta magát.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.04. 14:17:55

@mefisto: Te összemosod a pártállam elejét és végét. mint mondtam, Rákosival, Kádárral senki nem kötne koalát.

Amúgy meg nem véletlenül lett elutasítva az a törvény, ugyanis alkotmányellenes lett volna. És ezt olyanok mondták, mint Göncz Árpád, aki politikai fogoly is volt a kommunizmus alatt, meg Sólyom László, aki nem igazán vádolható baloldalisággal.

Egyébként is, tegyük fel, hogy életbe léphet az a törvény. Nem alkotmányellenes. Szerinted hány mai MSZP-ésre vonatkozna? Párttagnak, KISZ-tagnak, netalán állami, kormányzati intézményben dolgozó hivatalnoknak lenni nem emberiség elleni bűn, nem népírtás... Mit kezdene a törvény pl. a miniszterelnök-jelöltjükkel, aki a rendszerváltáskor hozzám hasonlóan gimnazista volt? Szóval felesleges ennyire elvakultnak lenni.

Nem az a baj velük, hogy 20-25 évvel ezelőtt hol voltak, mit csináltak, hanem az, amit az elmúlt időkben csináltak, meg főképp amit nem csináltak. Ezért kell leváltani őket.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.02.04. 15:50:17

@Fedor:
Erről jut eszembe Bogár László közgazdász az M1-en szerepelt a napokban a reggeli műsorban.
Mikor Betlen rákérdezett, hogy mit csinált 20 évvel ezelőtt, majdnem lenyelte a fogsorát.
Hosszú, nehéz percek voltak azok.

DeMarco 2010.02.04. 16:31:53

@Fedor: Köszi. Nem tom' nekem miért nem hozta fel, pedig minden szavára külön rá is kerestem.

Ha azt hiszed, hogy az ilyen bürokratikus szopatások NEM a kormány színezetétől függnek, akkor rohadt nagyot fogsz csalódni hamarosan... Vagy talán az apeh átment magánkézbe államiból? Ugye nem...
Még ha vmelyik hülye apeh fejes ötlete is volt, amit kétlek, akkor is simán ki lehet rúgni, felnégyelni...

DeMarco 2010.02.04. 16:50:06

@Fedor: "Nem az a baj velük, hogy 20-25 évvel ezelőtt hol voltak, mit csináltak, hanem az, amit az elmúlt időkben csináltak, meg főképp amit nem csináltak. Ezért kell leváltani őket."

Tudom, hogy neked és sok más embernek kényelmesebb ha becsukja a szemét és amnéziát tettet, de akkor nektek ajánlom ezt a minapi videót. Remélem felfedezitek magatoktól is...

index.hu/video/2010/02/02/hagyo_ilyen_lejarato_kampany_meg_nem_volt/

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.04. 18:32:12

@DeMarco: Na most visszagondolva a 1998 és 2002 közötti időszakra, különös tekintettel az APEH-re, esetleg elgondolkozhatnánk azon, hogy ki is az amnéziás, és ki fog nagyot csalódni...

Arvedui 2010.02.04. 21:43:41

@TaTa86.: én már régóta unom :(

Arvedui 2010.02.04. 21:44:23

@Crile Fisher: én nem akartam ilyen erős szavakat használni de látom érted amit mondtam ;)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.04. 22:10:49

@Arvedui: Hát ha unod, akkor nem kéne feltenni...

@Fedor: "én meg Fodorékkal a FIDESZ-ből az SZDSZ-be. "
Na ez az, amit meg én nem értek... Nem tűnt fel, hogy az szdsz egy kicsit szembeköpte saját elveit? (Kivéve a saját felsőbbrendűségbe vetett rendíthetetlen hitet.)

"Tehát szerinted a Jobbik értékrendjét "a klasszikus konzervativizmus határozza meg Burke, Tocquville, Eötvös és Hayek nyomán".

Ez a hét vicce. "
Ebben viszont egyetértek.

Arvedui 2010.02.04. 22:19:37

@TaTa86.: a nemzetszocializmus színínimája a nácizmus, a lobbik programja nemzetszocialista, bocs, ha nem lesz az nem fogom felhozni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.04. 22:43:33

@Arvedui: nemzeti szocializmus =/= nemzeti elkötelezettségű és szociálisan érzékeny.

De akkor nézzük a Jobbikot, náci-e a programja alapján: Führer-elv? Én nem találom... :/
Faji megkülönböztetés? Szó sincs róla. :(
(A cigánybűnözés emlegetése nem rasszizmus, hanem józan ész.)
Demokrácia/többpártrendszer felszámolására törekvés: Megint nem talált. :'-(

Arvedui 2010.02.04. 22:59:51

@TaTa86.: ne már, gondolod, hogy egyből vonatjegyeket fognak osztogatni, nem kellene ennyire naivnak lenni, főleg, hogy a forgatókönyv mindeni számára elolvasható és történelemkönyvek hívják

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.05. 11:19:50

@Arvedui: Nem történelemkönyvnek, hanem történelem könyveknek. A többesszám fontos, itt nem a Bibliáról van szó.

Egyébként olvastam néhányat, és bizony alaposan eltúlzod a helyzetet.
Például javaslom mérlegelni, azt, hogy Magyarország =/= Németország. (Ez talán még könyv nélkül is megy.) Esetleg azt, hogy nálunk radikális erő sosem jutott önmagától hatalomra. Vagy idegen hatalom kellett hozzá, vagy több éven keresztül tartó háború.

De jó látni ismét a "liberális" gondolkodást: a Jobbik náci, mert mi tudjuk róla, hogy náci. Csinálhat, amit akar, náci az akiről mi mondjuk.
Még jó, hogy a gondolatbűn egyelőre nem büntethető.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.05. 11:39:25

@TaTa86.: "Nem tűnt fel, hogy az szdsz egy kicsit szembeköpte saját elveit?"

Nem, mert szerintem nem köpte szembe, ezt már bővebben kifejtettem nem egyszer, utoljára pár kommenttel feljebb. A FIDESZ liberálisnak indult, aztán én meg az maradtam, ők meg nem. Ilyen egyszerű.

"A cigánybűnözés emlegetése nem rasszizmus, hanem józan ész."

Hát ebben se nagyon értünk egyet, de azt hiszem nyom a latban Vonáék folyamatos zsidózása is...

DeMarco 2010.02.05. 21:14:52

@TaTa86.: Nem egészen. Bár a vita régen tart, de nem feneklett meg. Sok lúd disznót győz. A komcsik a múlt. A libsik a múlt árulóival tartottak és elbuktak. Nem véletlen, hogy a kampányban szinte kizárólag a nyugdíjasokkal foglalkoznak a maszoposok. Már semmilyen üzenetük sincs a fiatalok felé, mert őket végképp elvesztették. De már a nyugdíjasok egy része is ellenük fordult. Annyira harmatgyengék, h a mi körzetünkben kampányoló maszopos csak a panelprogramot tudta beírni "sikerként" amiből néhány darabot be tudtak fejezni négy év alatt, persze a 85%-a a paneloknak még mindig régi. Nehéz is úgy kampányolni, h a saját kis kezével szavazta meg a kórházbezárást...tört volna le neki tőből...
Akinek egy csöpp esze van, az nem a múltra szavaz, hagyja veszni a komcsikat, és az szdf-et. Csak a jövőre szabad letenni a voksot, elsősorban a Fideszre. Kétharmados Fidesszel, erős Jobbikkal, 10% alatti maszoppal és kiesett szdf-el lennék teljesen elégedett...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.06. 07:54:42

@DeMarco: Szerintem nem leszel teljesen elégedett...

DeMarco 2010.02.06. 16:00:53

@Fedor: Sztem meg te nem leszel... :))

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.06. 16:08:14

@DeMarco: Vagyis a vita ez esetben teljesen felesleges. :)

Veled nem tudok vitatkozni, mert ebben egyet értünk, Fedorral szintén nem, mert alapvető dolgokban nem értünk egyet, a Blackrock féle übermenschkről pedig szót ejteni is kár(, úgysem érek soha fel hozzá ;) ).

"lennék teljesen elégedett... "
Fedornak igaza van: azért egy "egyelőre" hiányzik a mondat végéről. Mondjuk tőlem az LMP bejuthatna.

Arvedui 2010.02.09. 23:21:37

@TaTa86.: jók a párhuzamos világok, nem tudom te hol élsz, cigányokat gyilkolnak mert cigányok, homokosokat dobálnak mert homokosok, aki nem ért egyet velük az büdös hazaáruló, zsidó vagy zsidó bérenc liberális geci.
A tettek, könyörgöm egy kicsit arra is kéne koncentrálni, beszélni lehet bármit.

Arvedui 2010.02.09. 23:23:54

ne is írd a válaszodat, persze tudom ezeket nem (csak) a jobbik csinálja, csináltatja.
A kedvenc párbeszédem egy kollégámmal az volt, hogy szerinte ezeket az MSZP szervezi.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2010.02.16. 14:45:34

Vajon egyszer eljutunk oda, hogy nem keverik a nácit a fasisztával, a bogárt a rovarral, a Balatont a tavakkal?

1.szóló · http://ide-oda.blog.hu 2010.07.20. 13:02:28

@Karlitosz: "akinek nem tetszik lehet csomagolni!"

Ajaj!
Mi ez a gyurcsányista duma?!

(gykv. "el lehet innen menni";)))
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0