Nocsak, nocsak... II.
2010. március 03. írta: Fedor

Nocsak, nocsak... II.

Alakul ez :-) Először csak beszállító, most meg már résztvevő...

Persze mindez szigorúan az ártatlanság vélelme mellett :-)

Nem csak a lőszerek beszerzésében segített a Magyarok Nyilai csoportnak a Jobbik bicskei elnöke, Rihó Krisztián, hanem legalább egy akciójukban, Hiller István házának megtámadásában is részt vett, írja a Magyar Nemzet a csoport elleni nyomozás koronatanújára, Benkő György százhalombattai vállalkozóra hivatkozva. Benkő állítása szerint Rihó ugyan nem lőtt rá Hiller házára, de ő biztosította a helyszínt a csoport akciója alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr631805476

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vége a picsogás idejének 2010.03.03. 15:09:29

Viszonylag sokszor kerül kínos helyzetbe a magyarországi Tiszta Korrupciómentes Igaz Turbómagyarok pártja, a Jobbik. Volt a keszthelyi, khm, ingatlanos, aztán a Tiszta Pártnak  éveken keresztül nem sikerült pénzügyi beszámolót írnia, amikor s...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.03. 12:54:50

Kampány van kérem szépen!

Minden esetre egy fekete pont és egy rovó a Jobbiknak.
A fekete pont, mert erre bizony számítani lehetett. A kézi vezérlésű NBH/Rendőrség pont most találja meg a rettegett terroristát, pont most haknizza körbe a médiát a hős beépülő.
Nem szabadott volna Rihót indítani.

A rovót, amiért Hiller még életben van.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.03. 13:15:27

@TaTa86.: Az utolsó mondatot nagyon nem kellett volna, most a személytől függetlenül.

A többi persze lehet valami. Mint ahogy az is biztos csak véletlen, hogy most borulnak a szoci bilik, és nem fél évvel ezelőtt, vagy fél évvel ezután...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.03. 13:19:00

@Fedor: Na ja...
Lehet, hogy most jöttek rá az ügyészek, hogy a szocik lopnak. Eddig nem látszott. :)

m.logic 2010.03.03. 14:02:53

Ha Benkő mondja, biztos úgy van. Vajon, ha én mondok valamit, letartóztatják az egész MSZP tagságot?

Amennyiben kiderül, hogy mindez ismét bizonyítékhamisítás, mehet a halálbüntetés érte.

m.logic 2010.03.03. 14:07:29

És ismét, ha hónapok óta börtönben vannak a felvételen állítólag szereplő emberek(mert hát ugye Benkő nem most, hanem régen vette fel a "beszélgetéseket"), akkor miért csak most jönnek ezért a jobbikos csávóért?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.03. 14:36:20

@m.logic: De könnyen osztogatod a halálbüntetést...

Érdekes, amikor ugyanígy egy szem vallomás alapján tartoztatték le pl. Mesterházy Ernőt, vagy mártották be Hagyó Miklós nevét, akkor valahogy teljesen máshogy álltatok hozzá...

m.logic 2010.03.03. 15:04:54

@Fedor: A Mesterházy ügyet nem olvastam, nem érdekelt, Hagyó egy maffiózó. Kétlem, hogy ne lenne ellene bizonyíték, de mégsem hamisítanak/gyanús körülmények között "szereznek" ellenük bizonyítékot. Nagy különbség.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.03. 15:06:43

@m.logic: Tehát míg Hagyó maffiózó (bár nincs letartóztatva), addig egy Jobbikos ellen csak hamis bizonyítékok szólhatnak.

Értem.

m.logic 2010.03.03. 15:40:07

@Fedor: Nem azért tartom hamisnak, mert Jobbikos, hanem mert az RTL Klubban hozták nyilvánosságra, kampányban, hónapokkal a felvétel vélt időpontja után. Gyanús maga a felvétel tartalma, minősége, az alak, aki elvileg készítette. No meg az egész rendőrségi eljárás.

Szóval ne csúsztass!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.03. 15:42:37

@m.logic: Ha egy szoci vezetőről hozna nyilvánosságra az RTL Klub egy anyagot, kampányban, hónapokkal a felvétel vélt időpontja után, akkor is ilyen gyanús lenne a felvétel tartalma, minősége, és az alak, aki elvileg készítette?

m.logic 2010.03.03. 16:51:57

@Fedor: Majd megmondom, ha előfordul ilyen.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.03. 16:54:07

@m.logic: Miért, te nem abban az országban élsz, ahol én? Mert az enyémben sorra gyanúsítgatnak meg szoci politikusokat, és mit tesz isten, pont kampány van...

Drang 2010.03.03. 17:02:39

Fedor, legalább azt a tényt azért a figyelmedbe ajánlanám, hogy R. Krisztián még nem is volt jobbikos, amikor állítólag részt vett az inkriminált ügyekben.

Drang 2010.03.03. 18:14:41

Egyébként már le is mondott az illető:
barikad.hu/node/48301
Reméljük, a többi pártnál is így fognak tenni hasonló esetekben.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.03. 18:39:47

@Drang: 1. Hagyó is lemondott...
2. Én meg azt a tényt ajánlanám a figyelmedbe, hogy míg a korrupció pártsemleges (nem azért lop valaki, mert MSZP-s, FIDESZ-es, vagy bármi), hanem azért mert pozícióba kerül, és így lehetősége adódik rá. Amit viszont ez a fickó csinált, az szoros összefüggésben van a politikai nézeteivel, akár tagja volt a nézeteit osztó pártnak akkor, akár nem.

Ráadásul nem tudom, te hogy vagy vele, de én a korrupciót kisebb bűnnek tartom, mint a gyilkossági kisérletet, vagy bármit, amit a fegyverrel követnek el.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.03. 19:48:03

@Fedor: Feltűnt, hogy a szocik a kormány, a jobbik pedig egy parlamenten kívüli párt.

Az általad roppant szemfülesen észrevett különbség ebből adódik.

Ha 8 év Jobbik-kormányás után miután órákig lehet sorolni a Jobbikhoz köthető teljesen nyilvánvaló korrupciós ügyeket, elkezdik behívni az érintetteket, hidd el, egyikünk sem fog magyarázkodni.

(Egyébként tudod ez te is, csak gondolom kampány van. ;-) )

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.03. 20:03:56

@TaTa86.: Már nem azért, de pont azt mondtam én is, hogy a kormányzati pozícióikból adódodott a szocik korrupciója, vagy lemaradtam valamiről? És ez mennyiben menti, ha egy jobbikos politikai motivációjú gyilkossági kisérletben vesz részt? Itéltessék el mind a kettő a maga tettének súllya szerint.

m.logic 2010.03.03. 20:13:45

@Fedor: Tévedsz. A szocik korrupciójának okai:

-hatalom, de MÉG
-hazaszeretet teljes hiánya
-értékrend, erkölcs teljes hiánya
-empátia hiánya
-mértéktelen kapzsiság
-többnyire selejtes szülők(komcsik)
-elmebaj
...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.03. 20:28:34

@m.logic: Aha. Több oka nincs? Pedofília, vérfertőzés esetleg?

m.logic 2010.03.03. 23:30:32

@Fedor: Azok a libsik.

Visszatérve a Rihóra. Most hallottam a mai RTL hírt. A jobbikosnak nevezik a csávót, nem ám a nevén. Meg arról beszélnek, milyen rossz lenne a Jobbiknak, ha kiderülne... Életszerű.

Személyes véleményem szerint vádalkut kötöttek az egyik bennlévővel, vagy megzsarolták, megtörték és így elmondatták vele a szöveget.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.04. 06:43:23

@m.logic: És a személyes véleményedet kicsit sem befolyásolja az a tény, hogy Jobbikosról van szó.

Most komolyan. Mi ez a kettős mérce? Hagyónál, Hunvaldnál, meg a többieknél talán nem mondták be állandóan, hogy MSZP-s, Mesterházynál, hogy SZDSZ-es, nem köszörüli mindenki rajtuk keresztül a pártjukon is a nyelvét? Nem röhögné mindenki körbe azt, aki azzal jönne a BKV ügy kapcsán (aminek szinén el lehetne vitázgatni az időzítésén), hogy "személyes véleményem szerint vádalkut kötöttek az egyik bennlévővel, vagy megzsarolták, megtörték és így elmondatták vele a szöveget"? Ne legyél már ennyire elvakult...

m.logic 2010.03.04. 08:11:49

@Fedor: Te nagyon hülye lehetsz. Hónapokkal a szalagon elvileg beszélő ember bebörtönzése után kerül csak elő a felvétel, a tv-ben és csak ekkor gyanúsítják meg a jobbikost. Ez a bizonyíték elvileg már tök régen zsaruk kezében volt. Ha még mindig nem fogod fel és egyenlőségjelet teszel az ügyek közé, menj el agyműtétre, súlyos agydegradációban szenvedsz.

DeMarco 2010.03.04. 09:40:28

@Fedor: Sajnos tegnap nem voltam gép közelben, de azért látatlanban is tudtam, hogy boldogan fogsz csámcsogni a témán...ezzel megvalósítva a fő célját a maszopos tervnek, a ballib médiához hasonlóan szépen harsogva a Jobbik nemlétező szerepét kihangsúlyozva, továbbra is erőltetve és súlykolva az antifasz vonalat.

Ezzel csak az a baj, h végtelenül átlátszó és kontraproduktív. Ahogy láthatod is a hozzászólásokban, h mindenki látja és tudja, h ez csak egy előre megszervezett színház, kifejezetten a kampány miatt és lassan csepegtetve a médiának, akik annyira lúzerek, h ahelyett, h azt kérdeznék, h miért most, miért a kampány alatt és milyen egyéb bizonyítékok vannak még, inkább politikai megrendelésre boszorkányüldöztetést folytatnak. Erre meg sajnos nem vevő senki, kivéve a "rettegők"-ről fantáziáló kevesek.

Már a múltkor is akartam írni, de előtte utána akartam nézni pontosan. Véletlenül én ismerem a felvétel készítőjét... Kötekedő, agresszív ember, egyáltalán nem az a nyuszi aki a felvételeken látszik. Nem véletlenül adja az arcát, megjárta az idegenlégiót, több éves titkosszolgálati múltja van. Sűrűn kerül verekedésbe. Ezért nem fél attól, h megverik a felvételekért.

Én inkább a manipulatív felvétel teóriában hiszek, amit drazsé elvtárs talált ki, csak most élesítették a kampányra, h gyengítsék a Jobbikot.

Egyébiránt meg Tataval értek egyet és nem tartom erősnek a megfogalmazást.

Tegnap véletlenül módomban állt több óvodai vezetővel beszélgetnem és megnyugtathatlak, komolyan veszik a nemiség meghatározását, szerencsére magasról leszarják roller agymenését és a család (apa, anya, gyerekek) fontosságát hangsúlyozzák továbbra is. Bízzunk a pedagógusaink évtizedes tapasztalataiban és bölcsességükben, h a nehéz helyzetekben is megállják a helyüket...

Avatar 2010.03.04. 11:23:24

@DeMarco: "fő célját a maszopos tervnek"
Biztos, hogy maszopos terv? Nem fura, hogy pont akkor kezdenek a jobbikos csontvázak kiesni a szekrényből, mikor Viktor kiadja a támadási parancsot a Jobbik ellen is?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.04. 12:17:44

@Avatar: Igen, én is inkább erre szavaznék, hamár mindenáron konteózni akartok.

DeMarco 2010.03.04. 13:58:26

@Avatar: @Fedor: Azt elhiszem, hogy nektek kényelmetlen azt boncolgatni, h mekkora keze van ebben a maszopnak, ezért inkább rögtön visszatámadnátok. De melyik párt kiabál egyfolytában terroristákat? Melyik párt vezényli kézzel a rendőrséget? Melyik párt zuhan egyre mélyebbre a Jobbiknak köszönhetően? Melyik pártnak nagyobb az érdeke, h feketíteni próbálja a Jobbikot?
Melyik párt fogja le a rendőrség kezét és használja őket politikai fegyverként a választások előtt, lassan csorgatva a hónapok óta létező (vélhetően manipulált) hangfelvételt? Ugye ti sem a Fideszre gondoltatok??
Itt a Fidesz a nevető harmadik csak, aki jót röhög a marakodó kicsiken...

Avatar 2010.03.04. 14:24:04

@DeMarco: Értem már... A maszop eddig csakis a saját politikusaira terhelő ügyeket szellőztetett meg, nyilván mert az vallják, hogy először mindenki a saját háza előtt seperjen. Most már úgy látják, hogy olyan tiszta az udvar, hogy besegítenek a fő rendpárti konkurenciának is egy kicsit az ő portájukon is rendet csinálni.

DeMarco 2010.03.04. 14:39:56

@Avatar: Szemernyi kétségem sincs afelől, h ha tudják eltitkolták volna a saját disznóságaikat is. Csak már erre sincs erejük és az állami cégekben is megkezdődött a helyezkedés, már nem tartják a hátukat...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.04. 14:46:18

@DeMarco: Tehát egyrészt az MSZP kezében a hatalom, másrészt már semmi hatalmuk nincs. Mikor melyik a kézenfekvőbb magyarázat számodra...

DeMarco 2010.03.04. 15:26:26

@Fedor: Felőlem játszhatjátok az értetlent, bár nem sok értelme van. De a megfogalmazás valós: "az MSZP kezében a hatalom, másrészt már semmi hatalmuk nincs."

Ez eddig is így volt. Van ahová elér a kezük és van ahol meg rávernek a kezükre. A választások közeledtével mindenki akiknek köze volt hozzájuk fedezékbe vonul és jó páran igyekeznek bebiztosítani magukat a következő kormánynál előre. Ez utóbbiak potyogtatják a csontvázakat. Már nincsenek zsarolási helyzetben, repedezik a fal. Egy-két dolgot tartanak már csak a kezükben, de rövidesen azt is elveszítik... Gyanítom nem csak katonai tábornokok fognak potyogni...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.03.04. 16:42:34

@DeMarco: "a választások előtt, lassan csorgatva a hónapok óta létező (vélhetően manipulált) hangfelvételt?"
Dejavu.
Melyik az a párt, amelyikből - a többivel ellentétben - nem szivárogtattattak még soha ki egyetlen hangfelvételt sem. Ugye senki sem az MSZP-re gondolt...

Avatar 2010.03.04. 16:53:00

@vadász2: Fogós kérdés...
Viktorról ugye ott volt a "ne mi nyerjük a legtöbbet", meg a "kampányolni kell kampánycsend idején is, oszt jónapot"...
Az MSZP a klasszikus Őszödi beszéddel nevez a versenybe.

Talán az LMP állhat a dolgok mögött?

Drang 2010.03.05. 01:09:25

Nocsak, nocsak:
atv.hu/belfold/20100303_fazekas_geza_h
Fedor, talán nem kéne mindent készpénznek venni, csak azért, mert te szeretnéd elhinni.

DeMarco 2010.03.05. 03:34:26

@Drang: Nem az a lényeg, hogy ártatlan-e, vagy bűnős. Csupán a színjáték része ő is, hasznot akarnak húzni belőle. Ma láttam sípánkát ahogy látszólag rémüldözött a tévében. Elég vicces volt, végig azon gondolkodtam, hogy mennyit gyakorolhatta a tükör előtt, hogy valamennyire hihetőnek tűnjön és ne mesterkéltnek. Még ráfért volna a gyakorlás... Az újságíró helyében én biztosan mondtam volna, h ne sírjál vazze, mondtál volna le inkább már régen...

Avatar 2010.03.08. 11:06:08

Na, íme itt van a Jobbik ellenes lejárató propaganda legújabb gyöngyszeme...
jobbik.eu5.org/
Vajon ki áll a háttérben? Kinek érdeke, hogy a "keresztény családmodell" értékét megbecsülő emberek ne szavazzanak a Jobbikra? Kire fognak ők szavazni, ha a Jobbik számukra nem lesz hiteles?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.08. 11:20:21

@Avatar: Nem tudom. Ez nekem egy kissé médiahacknek tűnik... Egy ilyet én is simán össze tudnék rakni, szóval várjuk ki a végét.

Persze azon se csodálkoznék, ha igaz lenne. Van egy mondás, hogy a baloldaliak mindig pénzügyekbe buknak bele, a jobboldaliak meg mindig szexbotrányba. Hát az a mondás első fele épp mostanában igazolódik :-)

De posztot valszeg akkor se írnék róla, ha meg lennék győződve a valódiságáról, mert nem szeretek magánügyekben vájkálni. Ha valaki félredug, az az ő dolga, számoljon el a lelkiismeretével meg a megcsalt párjával, de a másirányú tevékenyséét nem ez alapján fogom megítélni.

Avatar 2010.03.10. 13:44:27

@Fedor: Immár nem csak a Subba írta meg, hanem a Magyar Hírlap is... Vona fel is jelentette őket érte:
index.hu/belfold/2010/valasztas/a_jobbik_beperli_a_magyar_hirlapot/

Mindenesetre az, hogy a Magyar Hírlap hozta le az anyagot megint azt a konteót erősíti, hogy a Fidesz áll a jobbikról kiszivárgó információk forrásánál.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0