A Jobbik börtönbe dugná Morvai Krisztinát
2012. április 11. írta: Fedor

A Jobbik börtönbe dugná Morvai Krisztinát

A Jobbik úgy látszik mindenáron be akarja bizonyítani, hogy valóban egy náci párt: a múlt héten egy heveny tiszaeszlározással csaptak bele a lecsóba, most pedig nemes egyszerűséggel megbüntetnék a melegeket, ha élni kívánnának a szólás- és a gyülekezés jogával, mert az nekik nem jár:

A homoszexualitás, a transzneműség, transzvesztitizmus, a biszexualitás és a pedofil magatartás népszerűsítésének betiltását és büntetését javasolja a Jobbik. A Mirkóczki Ádám jobbikos képviselő által a parlamenthez benyújtott törvényjavaslat szerint erre a "közerkölcs és a fiatal generációk egészséges gondolkodásának védelmében" van szükség.

"Az egyes szexuális magatartászavarok visszaszorítása érdekében szükséges törvénymódosításokról" című javaslat módosítaná a büntető törvénykönyvet, a szabálysértési törvényt, a médiatörvényt és a reklámtörvényt is. Tilos többek között olyan reklámokat és műsorokat közzétenni, amelyek "társadalmilag elfogadott, követendő példaként" mutatják be a felsorolt magatartásformákat.

A javaslat értelmében három év letöltendő börtönnel büntetnék azt, "aki más azonos nemű személlyel folytatott szexuális kapcsolatot (fajtalanság), illetve egyéb más szexuális magatartászavart nagy nyilvánosság előtt népszerűsít"

No hát akkor:

1. A homoszexualitás és a pedofília közé egyenlőségjelet tenni továbbra is a legaljasabb csúsztatások egyike.

2. Akkor most betiltanának minden filmet, amelyben van meleg karakter? Tiltólistára kerülnének a Queen, a Pet Shop Boys, az Army of Lovers, valamint Elton John és George Michael klipjei?

3. Mi legyen a papneveldékkel? Ja nem, azok maradhatnak, ott nem propagálják a pedofíliát csak művelik.

4. Vajon Mirkóczki képviselő úr egyeztetett -e a törvényjavaslat benyújtása előtt a párt nagyasszonyával, EU képviselőjével és permanens köztársasági elnök-jelöltjével? Vajon mit szól hozzá, hogy Morvai bő egy évtizeddel ezelőtt még ilyeneket mondott egy előadásában a Közgázon?

Egyik kedvenc képem az életemből a következő. Tanítottam egy évet az Egyesült Államokban, ahol az akkor óvodás korú Lili lányom is velem volt. Azt az óvodát festeném le, ahova Lili akkor járt. (...) ...ami még ebben az oviban fantasztikus volt: a lányom Grace nevű barátnője egyszercsak fölugrott az asztalra, és büszkén kijelentette a csoportnak: "nekem két mamám van!". Kérdőn néztem az óvónénire, aki azt mondta: „mi szeretjük a másságot”. Grace mamái történetesen leszbikusok voltak, tehát őt valóban két anya nevelte. Erre viszont az én lányom nem tudott mit lépni, és olyan féltékeny lett, hogy ő is felugrott az asztalra, ahol azt mondta: „nekem pedig három anyukám van, kettőt otthagytam Budapesten, azért találkoztok csak eggyel.” Ez az óvoda, az álmom.

Mennyit érdemel ezért Mirkóczki képviselő úr szerint Morvai Krisztina? Kapjon maximumot, vagy azóta már zsidózott annyit az oldalukon, hogy azt beszámítsák enyhítő körülményként, és megússza felfüggesztettel?

Kíváncsian várom a választ, főleg, hogy ha a melegfelvonulással most már menetrendszerűen packázó kétharmados hatalom esetleg komolyan veszi ezt a törvényjavaslatot.

Ajánlott olvasmány: Coming out

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr464384455

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Utoya leszbikus életmentői vs. Dúró Dóra 2012.04.12. 02:06:33

A sajtó nagy terjedelemben számolt be a norvégiai vérengzésről, és sokat foglalkozott a gyilkos, Anders Breivik lélektanával is. Ehhez képest gyakorlatilag nem esett szó azokról, akik az Utoya szigetéről a vízbe menekülő fiatalokat mentették. A nyug...

Trackback: Emberiségellenes deviánsok a melegek? 2012.04.12. 02:06:17

Dúró Dóra keményen mondta el a Jobbik álláspontját hétfőn a parlamentben a "homoszexuálisokról" (lásd a videó lentebb). Mivel a szombati felvonulásról beszélt, ezért valójában minden LMBT emberről jelentette ki, hogy "emberiségellenes de...

Trackback: IMF-bohózat: hülyére véve 2012.04.12. 00:21:01

Pártunk és kormányunk továbbra is ragaszkodik ahhoz a taktikához, hogy ha valamit nem akar megtenni, akkor - mint az oviban - hülyének tetteti magát, és úgy csinál, mint ha nem értené a feladatot. Ezen a héten Martonyi János az ügyeletes bohóc. A külüg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drover(fanyul társa) 2012.04.12. 09:26:49

@Putyilov gyári melós:
hehe.. azon már én is elgondolkoztam, milyen furán érezheti magát Zazrivecz úr amikor elkezdenek körülötte "büdöstótozni"..

notib 2012.04.12. 09:29:38

Fedor:

Elton Johnt és a Qweent nem azért szeretjük, mert buzik is vannak köztük, hanem a zenei teljesítményükért, az adományozásért stb.

nem hiszem, ha azt mutatnák be, amikor Elton felségét a Józsit nyalogatja, vagy szegény Mercury egy buzibárban működött egy másik büszkével, annak is olyan sikere lenne....

szegény Simándyról se tudta a közönség zöme, hogy mi újság, nem is kérkedett vele, büszke meg egészen másra volt, Kossuth-díj, meg ilyen megvetendő dolgok amire minek büszkének lenni, buzinak lenni az az igazi büszkeség...

thwarter 2012.04.12. 09:32:50

Hihi, a magyar romai katolikus egyhaznak nincsenek pedofil tagjai... Legalabbis ellentetben az osszes tobbi orszaggal, nalunk egyedul nem voltak ebbol kifakado botranyok.

2012.04.12. 09:35:19

@Ritchard Börtön: "20 évvel ezelőtt nemzeti konzervatívnak hívták ezt az irányt, de akkor közel nem voltak ennyire veszettek."

Szó sincs veszettségről, nem a jobbik lett náci, hanem a nemzeti eszméket tiporták annyira földbe, hogy mamár arra néznek furcsán és elkerekedett szemmel, aki még el tudja szavalni a szózatot. Ha úgy tetszik a nemzeti érzelem = UFÓ. A normlális konzervativ dolgokat, hazáját szerető ember a náci.

„jobbikossal beszélek, egyértelmően látom szemében azt a sötét gonoszságot, aminek alapfeltétele az, hogy a nap 24 órájában folyamatosan a harag, az indulat és a győlölet az alap életérzése”

Ez azért nem teljesen így van. Itt élünk egy állatkerben összezárva 10 millióan, és egy mégnagyobb állatkertben 7 milliárdan, és bár nagyon sokszor itthagynám ezt az egészet, sajnos nincs kijárat. Itt kell élnünk együtt összezárva, de azokra senki nem gondol, akiknek fontos a haza, a hagyományos értékrend, a tradícionális dolgok, akik a divatos materiális dolgokat, és őrült sarkaiból kifordult világot szivesen felcserélnék valami nyugodtabbra, egyszerűbbre. Ezek az emberek egyrészt dühösek, hogy mindent feláldotak a plazmatévé oltárán, másrészt látjuk hogy a világ a saját vesztébe rohan, sajnos velünk együtt, de ezt valahogy senki nem akarja érzékelni, és tenni ellene. Egyébként meg a Jobbik azokat a problémákat fogalmazza meg, amiket 20 éven keresztül mindenki besöpört a szőnyeg alá, most a szőnyeg alól kijött a szörnyeteg. Rózsadombról persze nem látszik, csak a csóró érzi, neki pedig más nem marad mint a harag. Ő látja azt amit te (még) nem. Engedjük már meg neki, hogy legalább utálhassuk azt, aki átvitt értelemben, vagy ténylegesen az életünkre tör, aki elveszi a világunkat, tönkreteszi azokat a dolgokat, amiket a természet, és elödeink felépítettek, aki miatt minden nap családok válnak hajléktalanná. Hadd utáljunk már, hamár mást tettleg nem lehet tenni, ez a minimum, ne akarjátok már ezt is leszabályozni.

Hertelendi 2012.04.12. 09:40:14

@Jankove: Jaj ezek a hangzatos dumák..."nemzeti eszmék","Engedjük már meg neki, hogy legalább utálhassuk azt, aki átvitt értelemben, vagy ténylegesen az életünkre tör"
Ti ténylegesen és nem csak átvitt értelemben törtök mások életére.
Barátkozz meg a gondolattal, hogy mi meg benneteket utálunk.

thwarter 2012.04.12. 09:42:32

@notib: Senki nem beszel kovetendo peldarol: egy dologrol van szo, hogy mindenkit egyenlo jogok illessenek meg, fuggetlenul a szexualis orientaltsagatol. Arrol van szo, hogy mindenki maga donthesse el, hogy mit/kit szeret es hogy szereti, amig masnak azzal nem art (es ugye ezert baj a pedofilia, mert a gyerekek meg nem kepesek a megfelelo erett donteseket meghozni). Miert faj az valakinek, hogy masok maskepp csinaljak? A szexualis orientaltsag (csakugy, mint a vallas) az ember szemelyesigenek resze es mint ugy, nem kell elrejteni. Ha az emberek tobbsegenek gondja van ezzel, akkor inkabb oket kene megvaltoztatni. Azert miert nem haborodunk fel, mert valakinek ott fityeg a kereszt a nyakaban? Az egyhaz, es ugy altalaban az emberek az isten neveben sokkal tobb gyilkossagot es szornyuseget kovettek el, mint az egyenlo banasmodert es jogokert kuzdok. Ez utobbiak viszont semmifele atrocitast nem kovettek el, epp ellenkezoleg, oket erik folyamatosan olyanok.
+, ha valoban a homoszexualisok lennenek felelosek a HIV (az AIDS mar a tunetegyuttes, de mindegy, kis butus) terjeszteseert, akkor miert kaptak/kapjak el nok is?

Ritchard Börtön 2012.04.12. 09:43:06

@Jankove:
"nem a jobbik lett náci,"

De igen.

"nemzeti érzelem = UFÓ. "

Nagyon olcsó dolog a nemzeti érzelmet összemosni a jobbikkal. Én is nemzeti érzelmű vagyok, a jobbiktól mégis hányni tudnék. Nehogy már az legyen, hogy aki nemzeti érzelmű, annak jobbikosnak kell lennie, aki pedig a jobbiktól hányingert kap, az hazaáruló és nem nemzeti érzelmű. Én bátran vállalom, hogy vagyok akkora hazafi és hazaszerető, mint bármely jobbikos, mégis a gyomrom kifordul tőlük. A "Nemzeti érzelem = Jobbik", az egyik legnagyobb hazugsága a szélsőjobbnak.

"Ez azért nem teljesen így van."
Az én tapasztalatom szerint viszont így van. A jobbikost arról lehet megismerni, hogy bármilyen körülmények között találkozol vele, vagy beszélsz vele, a második mondatnál már politizál. Semmi másról nem tud beszélni, csak erről, akárcsak a Forrest Gump Bubbája a rákhalászatról.

"Ő látja azt amit te (még) nem."

Honnan tudod, hogy én mit látok?
Ez egy jobbikos hazugság. "Aki nem ért egyet a jobbikkal, az nem lát valamit, amit a jobbik igen".

Ez nem így van. Képzeld el, van olyan ember, aki csóró, mindent lát, amit a jobbik, ugyanúgy szereti a hazáját, nemzeti érzelmű, akinek fontos a haza és a hagyományos értékrend, és mégis hányik a jobbiktól. Bizény van ilyen ember. Én is ilyen vagyok.

2012.04.12. 09:44:37

@Hertelendi: A te ferdült világodban mi vagyunk az ellenség. Azonban engem -veled ellentétben- nem érdekel hogy utálsz.

Hertelendi 2012.04.12. 09:54:36

@Jankove: Megyek fürödni miután neked válaszoltam, árad a mocsok belőled...

kútásó 2012.04.12. 09:55:33

Az "és" szerinted egyenlosegjel?

Ritchard Börtön 2012.04.12. 09:56:19

@Jankove:

A baj önmagában ott van, hogy a jobboldaliság létfeltétele az ellenségkép, és ellenség nélkül semmit nem ér az élet. Figyeld meg, a jobboldali rezsimek azt csinálják, hogyha már az összes szóbajöhető ellenséget felszámolták, akkor ellenség nélkül maradnak, és az úgy nem jó. Azonnal csinálni kell, de nem marad más, mint saját maguk közül keresni ellenséget. Nézd már meg mi van a szélsőjobboldalaik között. A Betyársereg veri a jobbikot, a magyarok nyilai betyársereget, vagy mittudomén, mert egymás számára is ellenségekké kell válniuk, akkor igazi a buli. Ha lehet mondogatni, hogy "én vagyok az igazi hazafi, nem te". "Te ne hangoztasd magadról, hogy nemzeti vagy te hazaáruló". És így, ezzel a kakaskodással jól elszórakoznak.

Marcangoló Korelnök 2012.04.12. 09:57:02

@tobias2: nem firtatom, Toby, hogy ez a végtelenül demagóg észrevételed kapcsolatban áll-e nemi irányultságoddal, de amit leírtál, tömör hülyeség. Amit Zoltán leírt, tudományosan alátámasztott tendencia. A te "vicces" következtetésed azonban nem egyéb téves okfejtésnél. Ha valaki öreg korára egyre alacsonyabb, abból nem következik, hogy 80 éves korára 1 mm magas lesz.

Ritchard Börtön 2012.04.12. 09:57:15

@kútásó:
nem, de egy kategóriába sorolás egy ilyen törvény esetében. Azaz lehet egyenlőségjelnek nevezni.

2012.04.12. 10:00:02

@Ritchard Börtön: Veled barátom az a baj, hogy te nem nemzeti érzelmű vagy, hanem egyszerű tévénéző agymosott fideszes. És ez nagy különbség. A te mércéd pártokban van, nem a tettekben. Ha tettekben lenne, akkor a fidesztől és a többi párttól hánynál, ugyanis az elmúlt 20 év teljesítménye annyira gyalázatos, hogy számokban nem ábrázolható. Egy minden értelemben szétvert és megnyomorított nemzet az eredménye. Amit te szeretsz, az csak szavakban nemzeti, tettekben kurvára nem az. Magyarországon a jobbiknak egyértelműen a tévéfüggő, tévét kanállal zabáló, (ha úgy tetszik kétharmad) közönségnél a legnagyobb az elutasítottsága, és ebből tökéletesen látszik, hogy mesterségesen generált, és világbaszórt jobbikellenes gyűlölet, és hangulatkeltésről van szó. Ugyanis a Jobbik csak 2 éve parlamenti párt, semmilyen formában nem köthető hozzájuk az ország kifosztása, viszont masszívan támogatják a tradíciót, és az egyetlen párt aki rendet szeretne tenni az ugaron, viszont a tévénéző tömegekhez ritkán jutnak el a morzsák, az is kikozmetikázva átalakítva. Nomeg a negatívumok. Meg kell barátkoznotok a gondolattal, hogy léteznek emberek, -sajnos még elég kevesen, de a számuk folyamatosan nő-, akik a szájkarate helyett többet várnak, és akiket nem érdekli az européer norma, a polkorrektség, csak egyszerűen rendet akarnak végre, bármi áron, és azt hogy a dolgok a helyükre kerüljenek.

Marcangoló Korelnök 2012.04.12. 10:01:28

Az év többi napján aki időben fekszik, semmiféle homoszexuális megnyilatkozással nem találkozik a nyílt utcákon. Nem fogják egymás kezét, nem ölelkeznek, nem csókolódznak. Lenne egy nap, egyetlen, amikor ezt megtehetnék. De a tiltáspártiaknak is van igazságuk abban, hogy a nyílt, provokatív, otromba, politikai célzatú (és velejéig hazug) vallásgyalázásukkal eljátszották a többség rokonszenvét.

kerecsen2010 2012.04.12. 10:01:29

@Tallono: Ó, igen, itt mindenki zsidó, aki nem antiszemita, és mindenki buzi, aki nem akarja 3 évre sittre vágni őket.

Marcangoló Korelnök 2012.04.12. 10:02:35

@kerecsen2010: fordítva, itt mindenki moslékzabáló disznó, aki nem homoszexuális.

2012.04.12. 10:03:47

@Ritchard Börtön: "jobboldaliság létfeltétele az ellenségkép"

Hol van ebben a probléma? Valaki tönkretette az országot, és azt látni, hogy folyamatosan züllik lefele, megállíthatatlanul. Az eredmény, a jelek, a tevékenység minden nap tettenérhető, az ellenség nagyon is létezik, csak nem látható.

Ritchard Börtön 2012.04.12. 10:10:06

"Veled barátom az a baj, hogy te nem nemzeti érzelmű vagy, hanem egyszerű tévénéző agymosott fideszes."

Ezt mikor hallottad rólam?
(Mert hogy a fidesztől is hányok, és TVt nem sokat nézek)

"És ez nagy különbség. A te mércéd pártokban van, nem a tettekben. "

Meséld el nekem, hogy te mit tettél eddig.

"Amit te szeretsz, az csak szavakban nemzeti, tettekben kurvára nem az. "

Honnan tudod, hogy én mit tettem eddig, vagy, hogy mit szeretek? Mikor olvastál az én tetteimről és arról, hogy mit szeretek?

Tökéletesen illusztráltad a korábbi elméletemet, ami miatt otthagytam a szélsőjobbot. Miszerint aki nem lrt egyet, aki kérdez, aki megkérdőjelez, az nem igazi hazafi. Azt azonnal besorolják valahova, mint te most engem a TV néző fodeszes agymosottak közé, hogy azonnal ellenséget lehessen belőle csinálni, ellenséges csoporthoz lehessen társítani, mert a jobboldaliság olyan ellenség nélkül, mint a palacsinta túró és mazsola nélkül. Igaz? Tehát, ahogy kérdezni vagy megkérdőjelezni mer az ember, azonnal ellenség lesz, és anélkül, hogy bármi információ lenne az illetőről, azonnal berakják az ismert ellenségek rendelkezésre álló 2-3 csoportja közül valamelyikbe, függetlenül attól, hogy az illetőnek bármi köze lenne azokhoz. Ezt a buta jobbikos - mint te - a következő mondat eljövetelének pillanatában már el is hiszi, tényként kezeli, és a mondanivalója a továbbiakban csak és kizárólag azon a "tényen alapul", hogy akihez beszél, az az, és oda tartozik, ahova ő fél mondattal korábban berakta. Nagyon köszönöm ezt a hozzászólásodat, mert én nem tudtam volna ilyen jól illusztrálni a szélsőjobb és a jobbik összes komoly problémáját egy bekezdésben.

Ritchard Börtön 2012.04.12. 10:10:37

@Jankove:

Oroszlánnak hiába magyarázom, hogy büdös a ketrec.

wirth6 2012.04.12. 10:13:34

@Fedor: Persze hogy van alapja, annyi, hogy volt már olyan, hogy pedofil pap zaklatott valakit. Ez viszont nem teszi az inkriminált mondatot védhetővé, vagy kevésbé gusztustalanná. Nyilván tehetünk úgy, mintha a lelkészek, zongoratanárok, középiskolai tanárok közül senki nem lenne érintett, és a papneveldékkel a fiatalkorúak molesztálása is eltűnne, de ehhez nagyon erős, a katolikusokkal szembeni ellenérzések kellenek.

Marcangoló Korelnök 2012.04.12. 10:18:17

Amikor a futballszurkoló azt ordítja az MTK-meccsen, hogy indul a vonat, azt nem azért teszi, mert ő maga zsidók kínhalálát kívánná. Egyszerűen csak észrevette, hogy bizonyos embereket bosszanthat ezzel a szöveggel.
Ugyanúgy, amikor egy magára büszke ember nyilvánosan gyalázza a keresztény hit szimbólumait, akkor azt valószínűleg nem Isten elleni dühében teszi (valószínűleg nem is hisz Benne).
De egyikük se csodálkozzon, ha megkapja azt a pofont, amit kiszivattyúzott.

2012.04.12. 10:18:58

@Ritchard Börtön: Akkor definiáld már nekem légyszives, hamár ilyen szépen levezetted, micsoda seggfej vagyok: Mitől lesz valaki nemzeti érzelmű magyarországon? Te miért érzed nemzeti érzelműnek magad? Mert amit eddig olvastam tőled, az szöges ellentéte annak, amit eddig én gondoltam a nemzeti érzelmekről.

Taníts ó mester!

Marcangoló Korelnök 2012.04.12. 10:21:46

@Jankove: "Taníts ó mester!" - ez elég dunghillre sikeredett zárszó volt.

gézukácska 2012.04.12. 10:21:48

Egyetértek! A Jobbik dugja meg a börtönben a Morvait!!!

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.12. 10:22:21

eddig is totálisan gyökérnek tartottam a jobbikot, de most négyzetre emelték magukat. másrészről viszont ha azt be lehet tiltani hogy valaki akármilyen gárdaruhában járjon, ennyi erővel ők is mondhatják hogy be kéne tiltani ha két faszi kézenfogva járkál.

Anunnaki 2012.04.12. 10:23:10

Mindennek van sötét és világos oldala. A lényeg a gyűlöletkeltés a sötét oldal kihangsúlyozásával, mert erre itt és most rárezonálnak a megnyomorított emberek. (Egy jóléti társadalomban, ahol magasabb a rezgésszint, nem találna ennyi támogatót egy ilyenfajta megnyilatkozás.) Ha a heterókat kéne utálni, akkor azzal kampányolnának, hogy mennyi kislányt erőszakol meg a nevelőapjuk, meg hogy a türelmi zónák teli vannak 14-16 éves, intézetből szökött drogos kislányokkal. Vannak társadalommérnökök, akik megtervezik ezeket a folyamatokat: adjunk a naplopóknak sok segélyt, a dolgozóktól vegyünk el mindent. A TV-ben menjen a legalja valóságshow, rendezzünk melegfelvonulást ahova csak a társadalom számára legvisszataszítóbb homokosok mennek el („normális” ember nem megy felvonulni ilyen gyűlölet közepébe), alapítsunk jobbikot aki lázítja a családos, dolgozó réteget és megfélemlíti a zsidókat. A hagyományos háború az emberek fizikai megnyomorításával zajlott a korszerű háború az emberek lelki megnyomorításával zajlik. Magyarország célpont, és jó utón járnak, hogy teljesen felbomlasszák, mert az emberek teljesen beveszik ezt az utáljuk egymást maszlagot.

Larry Silverstein 2012.04.12. 10:25:10

Szólás és gyülekezés joga nem korlátlan.

Sosem hallottam, hogy a leprások szólni meg gyülekezni akarnak. A buzik miért jobbak? Az indexen túlreprezentáltak?

Marcangoló Korelnök 2012.04.12. 10:25:28

@Anunnaki: ám senki se csodálkozzon, ha nyílt provokációinak gyümölcse beérik.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.12. 10:26:00

@Anunnaki: nem kell ehhez semmilyen társadalommérnök. más országokban is ugyanilyen hülyék az emberek ne aggódj.

Ritchard Börtön 2012.04.12. 10:29:01

@Jankove:

"Mert amit eddig olvastam tőled, az szöges ellentéte annak, amit eddig én gondoltam a nemzeti érzelmekről."

Először is ehhez semmi kétségem nem fér.

A nemzeti érzelem elsőleges manifesztuma a tett, ahogy nagyon helyesen megállapítottad. Csak tapasztalatom szerint a jobbikosoknál a tett kimerül tüntetésben, nagy szájhabzásban, kurucolvasásban, magyarszigetre járásban, d direkt, közvetlenül semmit nem tesznek, hanem kizárólag azt támogatják ideológiailag, aki majd reményeik szerint valamit tenni fog. Az én hazaszeretetem egyik alapvető rugója, hogy békességre kell törekedni, mert szeretem a hazámat, akárcsal a családomat, és aki a családját szereti, annak nem lehet normális állapot a családon belüli erőszak, a családon belüli ellenségeskedés. Az igazi családszerető ember mindet megtesz, hogy a családjában béke legyen. Aki a családja többségére ellenségként tekint az nem szereti azt a családot. Az egy önző és agresszív ember. A nemzeti érzelem nem a nemzet ellenségeinek vadászatát (gyakorlati és ideológiai) jelenti, hanem azt, hogy a nemzet javát keresi minden fronto, ugyanis azok is a nemzethez tartoznak, akik nem a szélsőjobboldal szerint nem. Az igazi nemzeti érzelmű felfogja azt, hogy nem lenne jó az a világ, ahol mindenki jobboldali, mert ilyen úgysem lesz, hiábavalóságokért pedig csak a buta ember lelkesedik. A nemzetet mindenkivel együtt kell szeretni.

2012.04.12. 10:30:12

@Anunnaki: Lényegében igaz, de itt most a tyúk vagy a tojás esete nem forog fent, a Jobbik létrejötte már reakció. Leginkább a gazdaságilag, morálisan, mentálisan tönkretett Magyarországra. Minél nagyobb a káosz, annál többen fognak biztos pontot, és orvosságot keresni a káoszra.

Anunnaki 2012.04.12. 10:37:52

@Jankove: Keresni lehet az orvosságot, csak kívül nem fogják megtalálni. A jobbik is csak a káosz része. Mindenkinek magába kéne rendet tenni, ez meg igen nehéz úgy, hogy az emberek az egójukkal azonosítják önmagukat. Az egó remekül manipulálható pl. TV-n keresztül.

Ritchard Börtön 2012.04.12. 10:38:16

@Jankove:

De ugye azért azt tudod, hogy a Jobbik - bár jobboldalinak hívja magát - a legkeményebb kommunista párt Magyarországon, csak belekevert egy pici kereszténységet (amit persze szemen köp), hogy ezt oldja.

Nem tudom, tisztában vagy e azzal, mi a különbség a jobboldal és a baloldal között elméletben.

A jobboldaliság lényege a rétegeiben elkülönülő társadalom, a királypártiság, a feudalizmus, mint a történelem során ITT VAN UGYE A TRADÍCIONÁLIS ÉRTÉKEK TISZTELETE. A tradícionális értékek a hangoztatott nagy magyar történelem évszázadaiból jönnek, melynek természetes velejárója az, hogy van egy gazdag, kiválasztott, alanyi jogon nemesi réteg, és vannak a szegények, jobbágyok, parasztok, akik kiszolgálják az előbbieket. Ez a magyar történelem 1000 éve. Nagy királyaink is ilyen világban éltek, sokuk Szent is lett. Ennek ellensúlyozása képpen másfél évszázada kitalálták a kommunizmust, aminek a lényege az, hogy vesszenek a kizsákmányolók, akik rajtunk élősködnek, el kell őket űzni, a népi nagy tömegek kezébe kerüljön a hatalom, számoltassuk el a gazdagokat, aki szegény sorba juttattak minket, ne legyenek kiválasztott gazdag rétegek, elég volt az elnyomásból. Ezt Marx nagyon szépen kitalálta, és a Jobbik most szépen képviseli is. Csak mellette belekevernek egy kis rovásírást. De ettől még szó szerint ugyanazt hirdeti a jobbik, mint az elmúlt 100 év összes vérkommunista forradalma, csak azzal a különbséggel, hogy kihagyják belőle az internacionalizmust. Kelet-európa a világ egyetlen olyan helye, ahol a baloldali jobboldaliság paradoxona létezik, azaz a kommunista nácizmus. Ez okoszta jugoszlávia vesztét is. Szóval nyugodj meg, ha a Jobbikot szereted, a kommunista eszmékhez vagy hű.

2012.04.12. 10:45:24

@Ritchard Börtön:
Amit itt leírtál, az nagyon szép, és szegről végről egyet is értek vele. De még mindig nem látom a tetteket. Sajnos semmilyen szempontból nem nyújt megoldást a „szeressük egymást gyerekek” a mi kis problémánkra. Az egyik hatalmas tévedésed, hogy szerinted minden jobbikost csak a harag és gyűlölet éltet. Pedig magam is jobban érezném magamat egy olyan világban, ahol az emberek megtanulnának újra őszintén mosolyogni egymásra, és ezt az undorító acsarkodást, felváltaná a nyugalom és béke. De –veled ellentétben- én biztos vagyok benne, hogy a hit, és a nyugodt várakozás, meg „szeressük felebarátainkat” „nyújtsd oda a másik orcádat” ide már édeskevés. Már nagyon régóta az, ami itt folyt, és folyik, azért más országokban már kő kövön nem maradt volna. Szerinted, hova és mire kellene még várni? Amit te megoldásnak gondolsz, miszerint ne tegyünk semmit, szeressünk, oszt majd spontán megoldódik minden magától, az csak egy szép ideologia, de nem megoldás.

Larry Silverstein 2012.04.12. 10:47:25

@Ritchard Börtön: Se a králypártiság, se a feudalizmus nem része a jobboldaliságnak elméletben sem, de ne erről beszéljünk.

A jobbik valóban nem feltétlenül jobboldali, de kit érdekel ez? A választókat gondolod hogy ez érdekli? 90%.nak arról sincs fogalma, hogy mi az hogy jobb meg bal, a programokat pedig a 99% nem ismeri.

Ritchard Börtön 2012.04.12. 10:50:20

@Larry Silverstein:

"Se a králypártiság, se a feudalizmus nem része a jobboldaliságnak elméletben sem, de ne erről beszéljünk."

Szó szerint nem része, de a jobboldaliság egyik alapelve a nagyobb társadalmi különbségek elfogadása

"A jobbik valóban nem feltétlenül jobboldali"

Akkor ezt legyen szíves magárók kijelenteni.

2012.04.12. 10:51:37

@Ritchard Börtön: "Nem tudom, tisztában vagy e azzal, mi a különbség a jobboldal és a baloldal között elméletben"

Nem tudom érdemes-e ezzel egyáltalán foglalkozni, hogy a jobbik melyik sztenderdbe fér bele. Nem kulcskérdés, hogy szabványos jobboldali, vagy baloldali párt. Engem az érdekel, hogy a mai Magyarországi lehetőségek között, mi vezet megoldásra. Mi billenti helyre az emberek értékrendjét, mi tudja kibillenteni, a túlpörgött fogyasztói társadalom, a materialista szemlélet okozta gazdasági és mentális züllést.

Larry Silverstein 2012.04.12. 10:53:13

@Ritchard Börtön: Miért jelentene ki egy párt olyat, ami a választót nem érdkli?

A maszop akkor gazdasági programjában szélsőjobboldali volt a gyakorlatban, szélsőliberális a kultúrában. Oda is kerültek ahol a helyük van.

nahát-nahát 2012.04.12. 10:55:03

"3. Mi legyen a papneveldékkel? Ja nem, azok maradhatnak, ott nem propagálják a pedofíliát csak művelik."

"1. A homoszexualitás és a pedofília közé egyenlőségjelet tenni továbbra is a legaljasabb csúsztatások egyike."

Pontosabban: a Katolikus Egyház " és a pedofília közé egyenlőségjelet tenni továbbra is a legaljasabb csúsztatások egyike."

Mellesleg a valóban undorító a Jobbik, és semmi közük a kereszténységhez, sokkal inkább az iszlámot propagálják.

salamander 2012.04.12. 10:57:05

"2. Akkor most betiltanának minden filmet, amelyben van meleg karakter? Tiltólistára kerülnének a Queen, a Pet Shop Boys, az Army of Lovers, valamint Elton John és George Michael klipjei?"

IGEN - ezeket a homokos köcsögöket nem kellene a kultúra és a zene isteneivé emelni.

***

Ritchard Börtön 2012.04.12. 11:02:48

@Jankove:

" Sajnos semmilyen szempontból nem nyújt megoldást a „szeressük egymást gyerekek” "

Ezt Krisztusnak magyarázd. Ő valamiért ezt az parancsot adta.

"Az egyik hatalmas tévedésed, hogy szerinted minden jobbikost csak a harag és gyűlölet éltet."

Én azt mondam, hogy a jobboldaliság előfeltétele, hogy legyen ellenség.

"„nyújtsd oda a másik orcádat” ide már édeskevés. "

Hol van az a Bibliában, hogy "ez csak egy bizonyos ideig működik"?

"Amit te megoldásnak gondolsz, miszerint ne tegyünk semmit,"
Mikor mondtam neked, hogy ez a megoldás?
A megoldás az, hogy mindenki a saját munkájában, a saját képeségeinek megfelelően, a saját tehetségét használva a nemzet javát szolgálja. Úgy kellene működni, mint a kereszténységben az ökumenikus mozgalmaknak, hogy a hasonlóságokat keresik, nem pedig a különbözőségeket. Kizsákmányoló réteg mindíg lesz, mindíg lesz politikai és üzleti elit. Ezellen felesleges lázadni, hiszen mindíg is volt. A "hass, alkoss, gyarapíts" is elég fontos parancs a Haza fényrederülése szempontjából, és nem is bibliai. Én egyébként még nem találkoztam olyan jobbikossal (pedig a zenészéletben van elég), aki valóban tett volna valamit, azon kívül, hogy cikkeket oszt meg a facebookon, jobboldali blogokból idézget, elmegy a tüntetésre, nagymagyarországos, Árpád-sávos rovásírásos H betű van a kocsián, goj motoros, nemzeti rockzenét hallgat, és a jobbikos haverjaival egymást fűtik, és bólogatnak, és ugyanzt mondogatják, amit te most itt, és nincs az az orbitális jobbikos politikai baromság, mint pld most ez a Tiszaeszlározás, amivel ne értenének azonnal egyet. Hiszen, ahogy mondtam, a legapróbb szilánkot sem lehet megkérdőjelezni, mert akkor mindjárt a többiek keresztüzébe kerül. Kb ebben merülnek ki a tettek. Én zenészként járom sokat a világot, mindenhol arra törekszem, hogy a magyar zene hírnevét öregbítsem, hogy ahol játszunk, ott azt gondolják az emberek, hogy a magyar egy tehetséges és ügyes nép, öröm volt, hogy itt voltak, reméljük, máskor is idejönnek. Sok olyan ország van, ahol bozonyos zenei műfajokban mi raktuk fel országunkat a térképre. Nekem ez jutott, ez a feladatom, én ezt tudom tenni a hazámért. Mindenkinek más jutott.

Larry Silverstein 2012.04.12. 11:03:34

@salamander: Egyetértek. De tiltani nem kell. Mindenesetre közpénzből semmit, közmédiában bojkott. Ha koncertezni jönnek, helypénz 3xpénzért, parkolási bírság, ÁNTSZ. Ahogy normális helyeken csinálják.

salamander 2012.04.12. 11:04:58

@zum trucc:
"@miro1: ne haragudj, az hogy hülyeségeket beszélsz, az még elemi jogod, de amit a magyar nyelv és helyesírás ellen elkövetsz, az túlzás. Vissza a 6. általánosba, tőlem lehet egyházi iskola is, ha vágysz egy kis pedofíliára."

Te, aki a másikat az elemi iskola 6. osztályába küldenéd, röviden megmagyaráznád mit jelent az elemi jog?
Netán az elemi iskolában tanultakra gondolsz, esetleg a nevezett személy minden elemi részecskéjének alanyi jogát szólítod meg ilyen ravaszul?

***

Ritchard Börtön 2012.04.12. 11:06:46

@Larry Silverstein:

"Miért jelentene ki egy párt olyat, ami a választót nem érdkli?"

Honnan tudod, hogy nem érdekli a választót? Beszéltél az összessel?

"A maszop akkor gazdasági programjában szélsőjobboldali volt a gyakorlatban, szélsőliberális a kultúrában."

Ez szó szerint így van.

Kave 2012.04.12. 11:06:57

A blog írója vagy funkcionális analfabéta, vagy elmeháborodott. Bár valószínű, hogy csak rosszindulatúan hazudozik, és úgy tesz, mintha nem értené meg a magyart. (Lehet, hogy nem is magyar a lelkem?)

1. Ki a nagymamád térdekalácsa tett a törvényjavaslatban egyenlőséget a homokosok és a pedofilok között. Szövegértés, általános iskola 2. osztály: 1-es!

2.Gyagáskám, a művészi tevékenység (filmek, színház, stb.) az teljesen más tészta. Ezt te mint a demokráciáért aggódó balliberós, igazán érthetnéd.

3. Rosszindulatú kirekesztő – antidemokratikus – észrevétel. Hát szabad így kirekeszteni és sértegetni egy egész vallási közösséget? Figyelj blogíró nácikám, ez büntetendő cselekmény!

4. Bő egy évtizede Morvai még naiv volt, és azt hitte, hogy a szókimondásával ellehet valamit érni a balliberálisoknál. Mára tanult a hibáiból. Rájött, hogy a magukat balliberálisnak hazudó körök általában a legnagyobb nácik a földkerekségen. (Ez kb. akkor történt meg, amikor EU-s kisebbségi biztosként a palesztinokat védte az izraeli gyilkos náci terrorral szemben….)

Változnak az idők a magyaroknak elegük van az elmebeteg hungarofób balliberális nácikból.
Fedor, sok butaságot írtál, leülhetsz 1-es!

Larry Silverstein 2012.04.12. 11:09:13

@Ritchard Börtön: 'Én azt mondam, hogy a jobboldaliság előfeltétele, hogy legyen ellenség.'

Butaság. Illetve nem. A jobboldaliság lényege, hogy a barát-ellenség vonalat nemzetek közé teszi, ahogy ez természetesen következik abból, hogy több nemzet van.

A baloldaliak az árkokat a nemzeten belül ássák. Társadalmi rétegek között, de ellenségkép mindig van, enélkül nincs és soha nem volt politika.

Ez abból következik, hogy a nacionalizmus organikusan fejlődött ki a nemzeteknél, a baloldaliság pedig mesterséges - persze zsidó - találmány, mármint ők találták ki nekünk, hiszen Izrael közismerten szélsőjobbos.

Larry Silverstein 2012.04.12. 11:14:31

@Ritchard Börtön: Egyébként én örülök, hogy van Jobbik, még ha nem is értek mindenben 1et velük.

Mindenesetre biztos, hogy 1-2 választás múlva jön egy erős cigánypárt(vagy nem cigány de cigánybázisú párt), exponenciálisan növekszik majd(ahogy cigányaink), 30 év és lehet költözni elfele. Vagy falakat építeni a városok köré géppuskafészkekkel. Akkor honnan okoskodnak majd liberátoraink? Gondolom Brüsszelből.

BelaVak 2012.04.12. 11:17:28

@Neonknight:
I want to break free... hogy csak a legnyilvanvalobbat emlitsuk.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.12. 11:19:42

@Larry Silverstein: ezeket a jobbikos fantazmagóriákat szeretem a legjobban :)

Ritchard Börtön 2012.04.12. 11:22:15

@Larry Silverstein:

"A jobboldaliság lényege, hogy a barát-ellenség vonalat nemzetek közé teszi"

Igen, de ez pld a kereszténység egyik alapelvének a szemenköpése, de a jobboldali mozgalmak előszeretettel keresztényezik magukat.

"ellenségkép mindig van, enélkül nincs és soha nem volt politika."

Ez igaz, de ennek azért sok fokozata van.

"baloldaliság pedig mesterséges - persze zsidó - találmány, mármint ők találták ki nekünk, hiszen Izrael közismerten szélsőjobbos."

Igen, de azért ezt ketté kell választani. A baloldaliságot kitaláló zsidók nem voltak szélsőjobbosok. Izrael politikája viszont valóban az. Itt azért sok apró választóvonal van.

Larry Silverstein 2012.04.12. 11:25:05

@Ritchard Börtön: Hagyjál már a kereszténységgel. A gyakorlatban az egyházon belül sem tartották be soha, csak a kis kommunákban. Most politizálunk, nem?

Ritchard Börtön 2012.04.12. 11:26:27

@Larry Silverstein:

"Egyébként én örülök, hogy van Jobbik, még ha nem is értek mindenben 1et velük."

Én is örülök (illetve nem örülök, csak kell ilyen is), mert valóban több alkalommal felhívják a figyelmet tabu dolgokra, de sajnos attól már hányingert kapok, hogy ezzel egyidőben rengeteg rosszat és káros dolgot is csinálnak és mondanak, amit nem lehet szétválasztani az előbbitől, mert a jobbikos (tapasztalatom szerint szinte mindegyik), egyszerre hiszi el és támogatja a teljes palettát. Azt elfogadhatatlannak tartom, hogy a jobbikot tartsák az emberek a kivezető útnak.

Ritchard Börtön 2012.04.12. 11:28:36

@Larry Silverstein:

"A gyakorlatban az egyházon belül sem tartották be soha, csak a kis kommunákban."

Elég baj az sajnos. Nem is teszik jól ezt. Az egyház vagy annak sok képviselője ma is politizál, van olyan plébános, aki szélsőjobboldali blogot vezet, holott a blogírás ideje alatt is a plébániához tartozó emberek lelki támogatásával kellene foglalatoskodnia. Mondom ezt én, katolikus létemre. A katolikus egyház évezredes rákfenéje az, hogy nem akar kimaradni a politikából.

joszip 2012.04.12. 11:31:24

Hát nem tudom kire szavazzak legközelebb. A Jobbik beleszürkült a lényeges dolgokba (Trianon, államadósság), és elkezdi bazmeg Tiszaeszlárt, most meg a melegeket. Teljesen hülyék lettek.

Ritchard Börtön 2012.04.12. 11:34:00

@Larry Silverstein:

"Most politizálunk, nem?"

Hívő keresztény ember egyébként ezt nem tudja tiszta lelkiismerettel szétválasztani...

Larry Silverstein 2012.04.12. 11:50:27

@Ritchard Börtön: Ezért mondtam hogy nekünk találták ki a baloldalt a zsidók.

1. Van egy nacionalista Izrael.

2. Mindenki más legyen megfertőzve baloldlisággal, ami nemzetközi(értsd: zsidó) A lényeg az irányítás. A nacionalista országok magukat kormányozzák, a nemzetközi entitásokat zsidók.

Larry Silverstein 2012.04.12. 11:53:12

@Ritchard Börtön: A papok és politikusok sem rosszabbak mint a hívők és választók. Ha a hívők is csak alig veszi komolyan a tanításokat, akkor a papok miért tennék? Ha a választók lopnak csalnak hazudnak, akkor a politikusoknak miért nem lehet?

dukeekud 2012.04.12. 12:11:24

@thwarter: "hogy mindenkit egyenlo jogok illessenek meg, fuggetlenul a szexualis orientaltsagatol. Arrol van szo, hogy mindenki maga donthesse el, hogy mit/kit szeret es hogy szereti, amig masnak azzal nem art (es ugye ezert baj a pedofilia, mert a gyerekek meg nem kepesek a megfelelo erett donteseket meghozni)."
A pedofil sem art senkinek sem, mert az is csak, egy szexualis orientacio.
Nem a szexualitast kell buntetni, hanem azt, ha valaki buncselekmenyt kovet el.

Kaszáspók 2012.04.12. 12:20:25

Mindenki (legfőképp a média) csak a papok kapcsán emleget pedofíliát.

Pedig ha körülnéznének a nagyvilágban, látható lenne amiről senki sem beszél:
a rabbik körében nagyságrendekkel jobban jelen van ez az aberráció

Tallono 2012.04.12. 12:22:02

Fedor, Fedor még mindig nem látom, hogy elhatárolódnál a pedolfilía relativizálásától és szexuális orientációként való bemutatásától. Ezek szerint egyetértesz vele, ami azt jelzi, hogy még súlyosabban beteg vagy, mint gondoltam...

Tallono 2012.04.12. 12:25:39

@kerecsen2010: @MikeBoy: A kutya nem szólt hozzátok, a blogernek írtam, amúgy inkább leszek náci és fasiszta, mint olyan szerencsétlen, hazaáruló libsi mint ti...

zum trucc 2012.04.12. 13:00:09

@kalapocska: Nem engem provokálnak, én aztán nincs az a pénz, hogy bántsam a buzikat, általában igyekszem még a kézfogást is megspórolni velük, hanem a jobbik-féle mocskos náci bandát provokálják. Engem csak undorítanak.
A szélsőjobberek között nyilván sok a látens buzi, ezért ilyen agresszívek, de akkor is ostobaság a pofonos láda nyitogatása, csúfos vereség az ilyen buziparédé.
A pisiivók felvonulásának sem örülnék. Ők is undorítóak, meg mocskos már most is Bp, képzeld, ha csak minden harmadik kilötyögteti.
Már mér' vonulnék én fel a barátnőmmel? Jobb nekünk otthon, vagy kirándulni, meg utazni, meg a haverokkal, meg étteremben, a sor végtelen. Múzeumba is járunk, bizony'ám.
A buzifelvonulás sugallata valami olyan baromság, hogy buzinak lenni nem ugyanúgy titkolandó, mint pl. társaságban fingani. Emberek vagyunk, megesik olykor ez-az, de akinek volt gyerekszobája, annak nem téma sem a fing, sem a buzulás.
Sajnos a srác jelleme, habitusa végzetesen megtört a tragédiasorozatban, amelynek egyik eleme a bebuzulás volt. De állítólag újra látták csajokkal (a kölyök igen jóképű), úgyhogy drukkolunk neki.
Ugye normális ember 32 évesen már gyereket akar. Ezért sincs ebben a korban boldog buzi, csak ilyen megjátszós műboldog.

Tallono 2012.04.12. 13:00:16

Amúgy én még egy habzószájú liberálistól nem láttam közületek, ami bebizonyítaná tudományosan, hogy a homoszexualitás nem szexuális betegség. Azt a 60-as, 70-es évekig a világ minden pontján aberrációként kezelték és pszichológiai módszerekkel sikerrel gyógyították, ha nem genetikai aberrációról volt szó (ami a deviáns betegségek kb 5%-át teszi ki). Ezeket számos orvosi forrással tudom bizonyítani, mint azt már megtettem korábban a blogon.

Viszont ti nem fogtok tudni mutatni olyan pszichológiai szakvéleményt, ami nem szexuális betegségként kezelné az ilyen deviáns magatartásformát. Ti csak elfogadjátok ezt az állapotot, ami a ti dolgotok, de hogy merészelitek ráerőltetni az egész társadalomra, aki kifejezetten elutasítja az egészet, és lenácizni azokat, akik a társadalom és a gyerekek érdekeit tartják szem előtt és a törvény útján kívánnak fellépni az aberrációk népszerűsítése ellen...

A Jobbik meg nem nemzetiszocialista, az hogy nálatok a náci egy szitokszó, csak a ti szellemi fogyatékosságotok mutatója. Ebben az esetben ha kritizálni akarnátok a törvényjavaslatot és a Jobbikot, akkor maximum a homofóbiát lehetne rásütni, de ez se fedi le teljesen a valóságot. Jó lenne tisztában lenni a fogalmakkal, mert az lehet, hogy nálatok menő nácizni, aki nem olyan beteges és nemzetellenes, mint ti, de attól még szarhülyék vagytok ám, ezért is nevetséges amit csináltok, még szerencse, hogy ilyen kisebbségbe szorultatok az országban, remélem hamarosan teljesen eltűntök a történelem süllyesztőjében...

zum trucc 2012.04.12. 13:09:29

@salamander: Kétéltűkém, miért is magyarázzak neked közhasználatú kifejezéseket? Olyanokat ráadásul, amelyeket most nem is használtam?
Az értelmezéseid egyébként, nyilván szándékosan, tévesek. Te viccelni próbáltál.
Értem én a viccet, csak kurvára nem szeretem.
(Azt kérdezte ez a furcsa állat, mit jelent ez a szókapcsolat: elemi jog).
Hát, talán azt is jelenti, hogy közterületen ne legyen kénytelen a polgár undorító dolgokkal (kutyaszar, pisifolt, feltűnősködő buzik)találkozni.

zum trucc 2012.04.12. 13:20:40

@Tallono: Tudod, a nácik, mint a Jobbik is, azért olyan buziellenesek, mert rengeteg a soraikban a látens buzi.
Túlkompenzálnak, oda csatlakoznak, ahol hangos a buziellenes duma. Hogy elejét vegyék a gyanúnak.
Így aztán paradox módon a buzigyűlölő pártokban egyre kevesebb a heteró. Egyébként a buzik nagy gyűlölködők, úgyhogy érzelmileg jól aklimatizálódnak a nácikhoz.
Nyilván a Jobbiknál is ezért gurult el a gyógyszer.

zum trucc 2012.04.12. 13:37:42

@Kaszáspók: butaság, a cölibátus valósággal gyűjti a katolikus buzikat a papság soraiba. A rabbik meg simán házasodhatnak, nincsenek ministránsgyerekek, hanem öreg emberek magyarázzák a szentírást. Na ettől még egy vérbuzinak is rögtön lekonyul.

xenuka 2012.04.12. 13:46:03

a buzi az csak egy ratyi cigány vagy zsidó

zum trucc 2012.04.12. 14:03:00

@Larry Silverstein: nem a rabbi az öreg, bár amióta a német precizitás a múlté, sok rabbi éri meg az öregkort, hanem a ministránsok. A zsidó istentiszteleten az öregek "povedálnak", amúgy kurva unalmas, egyszer hallottam.

zum trucc 2012.04.12. 14:05:56

@xenuka: butaság, nagyjából ugyanannyi a buzi minden lakossági szegmensben. Amúgy a ratyi buzit jelent, úgyhogy feleslegesen ismételsz.
A nácik közt aránytalanul magas a buzik száma, mint említettem, ez egyfajta túlkompenzálás. Meg a buzik egy része vonzódik az erőszakhoz, a durva, primitív leegyszerűsítő nézetekhez.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.12. 14:35:48

Na, tegnap óta nem követtem az eseményeket, szabadon hagytam a homokozót, és az utolsó pár hozzászólást látva, sokat nem vesztettem.

@Tallono: "Viszont ti nem fogtok tudni mutatni olyan pszichológiai szakvéleményt, ami nem szexuális betegségként kezelné az ilyen deviáns magatartásformát. "

Én tényleg nem tudom, hogy honnan szerzed az infóidat. A Nemzetközi Pszichiátriai Társaság a homoszexualitást 1974 óta nem tekinti pszichiátriai betegségnek, s a homoszexualitás a Betegségek Nemzetközi Osztályozásában sem szerepel, mivel nem betegség, így az is hülyeség, hogy kigyógyítottak volna bárkit is belőle. Egy dolgot lehet elérni megfélemlítéssel és/vagy bűntudatkeltéssel: elfojtást, alakoskodást, hazudozást. Olvass pl. utána, hogy mekkora lelki terhet jelentett Pilinszki Jánosnak a vágyai és vallássa elvárásai közötti eltérés. Tudod kik próbálkoznak ma a homoszexualitás gyógyításával? A szcientológusok. Te talán az vagy?

dukeekud 2012.04.12. 14:36:03

@Tallono: "Viszont ti nem fogtok tudni mutatni olyan pszichológiai szakvéleményt, ami nem szexuális betegségként kezelné az ilyen deviáns magatartásformát. "

Az a betegseg, ami zavarja akadalyozza valakinek a normalis, boldog eletet. Ha a homoszexualis embereket nem basztatnak, akkor ok boldogan, kiegyensulyozottan tudnanak elni a homoszexualitasukkal. A melegfevonulas is a homofob idiotak miatt van, mert egyebbkent a melegeknek eszukbe sem jutna, hogy harcoljanak azert ami mindenkinek alanyi jogon jar. A heterok sem vonulnak, mert senki sem korlatozza oket semmiben.

Nzoltan 2012.04.12. 15:58:23

A pedofilok és a melegek között nem sok a különbség. Mindkettő deviancia.

Amit bünteni kéne, az az erőszek minden formája. Ha mindkét fél akarja, akkor végülis mindenkinek jó. Ha nem, akkor ott erőszak van.

Tipikus példa, amikor elmeszelik az amerikai tanárnőt, ha ágyba viszi a tanítványát. Aki persze a bíróságról is széles vigyorral távozik miután a felevenítették az életének addigi legjobb pillanatait.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.12. 16:28:50

@Nzoltan: "A pedofilok és a melegek között nem sok a különbség. Mindkettő deviancia."

NEM. A pedofil beteg valóban beteg, vagy valóban bűnöző, ha úgy tetszik, mert a gyerek védtelen, és testi, lelki károkat okozhat neki a szex, akár hetero, akár homo. De két felnőtt ember kölcsönös belegyezés esetén úgy szexel, ahogy akar. Mi a különbség, ha egy fickó egy nővel nyomja análban, vagy egy másik fickóval? És miért zavar az téged, ha másnak ez jó? Ha te nem akarod kipróbálni, ne tedd, senkinek sem kötelező, de te se írd elő másnak, hogy mit tegyen, és mit ne tegyen, amíg azt nem erőszakkal teszi.

dukeekud 2012.04.12. 16:56:05

@Nzoltan: "Amit bünteni kéne, az az erőszek minden formája. Ha mindkét fél akarja, akkor végülis mindenkinek jó. Ha nem, akkor ott erőszak van."

Ezzel egyet ertek, ha mindket fel kolcsonos oromere tortenik a szex, es mindenfele kenyszerites, eroszak kizarhato, akkor ott eletkortol fuggetlenul nincs mit buntetni.

A hirekben volt, hogy valami romaniai zongora tanart iteltek el, mert a 11 eves tanitvanyaval szexelt. Nem szep dolog, de eleg nyilvanvalonak latszik, hogy minket fel oromere tortent a szex, hogy igazabol nem tortent buncselekmeny, mert nem valoszinu, hogy egy gyerek evekig visszajar egy zongoratanarhoz, aki ot bantalmazza. Vagyis tonkretettek egy artatlan ember eletet a semmiert, mert az emberek a szexualitast meg mindig bunnek tartjak.

Tallono 2012.04.12. 18:13:24

@dukeekud: A melegfelvonulás azért van, mert egyes beteg állatok így próbálják letolni a deviancájukat az elutasító társadalom torkán. Normálisabb buzija ki se megy, tavaly is jobbára külföldi aberáltak jöttek... És persze mondani se kell kik pénzelik és támogatják a háttérből ezeket a felvonulásokat...

Tallono 2012.04.12. 18:16:34

@zum trucc: Téged orvos látott már? A gyűlölet a magyarság iránt elvette az eszed, keress fel sürgősen egy pszichiátert és kérj valami tablettát, ami leszonál egy jó darabig. Amúgy ha annyira oda vagy a nácikért, akkor jó ha tudod, hogy az ilyen futóbolondokkal kezdték mint te vagy...

Tallono 2012.04.12. 18:17:33

@Fedor: Látom ennyire olvastad el a linkeket, amiket a korábbi viták alatt mutattam...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.12. 20:03:55

@Tallono: Ha ezalatt a poszt alatt toltál be linkeket, azokat nem olvastam, mert nem követtem a kommenteket tegnap este óta, mint jeleztem is. De ha olyan színvonalúak, mint a múltkoriak, és annyi közük van az igazsághoz, mint azoknak, akkor nem vesztettem sokat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.12. 20:14:15

@dukeekud: "A hirekben volt, hogy valami romaniai zongora tanart iteltek el, mert a 11 eves tanitvanyaval szexelt. Nem szep dolog, de eleg nyilvanvalonak latszik, hogy minket fel oromere tortent a szex, hogy igazabol nem tortent buncselekmeny, mert nem valoszinu, hogy egy gyerek evekig visszajar egy zongoratanarhoz, aki ot bantalmazza. Vagyis tonkretettek egy artatlan ember eletet a semmiert, mert az emberek a szexualitast meg mindig bunnek tartjak."

Már bocs, de ilyet csak egy pedofil ír le, vagy egy olyan, akinek fogalma sincs a gyerekről, és valószínűleg nem szülő. Egy 11 éves gyermeknél nincs olyan, hogy mindkét fél beleegyezése, és hogy biztos élvezte, mert visszament hozzá. Ne hozzuk már össze a homoszexualitást és a pedofíliát a másik irányból se. Az a tanár egy beteg állat, és szó sincs ártatlan meghurcoltatásról.

Neonknight 2012.04.12. 20:16:35

@BelaVak: Oké, hogy az "I want to break free"-ben női ruhában pózol Freddie, de az inkább komikus mint provokatív vagy népszerűsítő. Egy ilyen klip hatására senki nem fogja menő dolognak tekinteni a homoszexualitást szerintem és nem is hiszem, hogy náluk ez lett volna a cél.
Nem ugyanaz a kategória mint pl egy "meleg-büszkeség" felvonuláson magukat illegető hímringyók.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.12. 20:18:53

@Neonknight: "Oké, hogy az "I want to break free"-ben női ruhában pózol Freddie, de az inkább komikus mint provokatív vagy népszerűsítő. Egy ilyen klip hatására senki nem fogja menő dolognak tekinteni a homoszexualitást szerintem és nem is hiszem, hogy náluk ez lett volna a cél."

Biztos vagy te abban, hogy a törvényjavaslat kiagyalói is így gondolnák? Az ilyen homályosan megfogalmazott tiltásokban pont az a szép, hogy egyre jobban lehet feszegetni a határait megfeleő szándék esetén, hogy mi férhet még bele...

dukeekud 2012.04.12. 20:43:30

@Fedor: Ugy latom hogy inkabb neked nincs fogalmad a dolgokrol, mert egy 11 eveshez, mar nem a pedofilok vonzodnak, hanem a normal heterok, homoszexualisok.
A pedofilok a nemi erettseg elotti korosztalyt szeretik.
Es a hir szerint, evekkel kesobb a lany naplojabol derult ki az eset, szoval olyan nagy trauma biztos nem erhette. Persze a reszleteket nem ismerjuk, mi es hogyan tortent, de egy 11 eves csaj siman vonzodhat egy felnotthoz annyira, hogy akar szexeljen is vele. Emlekszem altalanos iskolaban a 12 eves csajokat ugy kelett levakarni a 35-40 koruli rajztanarrol, mert ha csak tehettek csimpaszkodtak mindenen, es allando tema volt, ki hogyan szexelne vele. Fuggetlenul a torvenyektol, nem hiszem, hogy olyan nagy megrazkodtatas lett volna barmelyiknek is, ha a tanar belement volna.

2012.04.12. 20:55:05

@dukeekud:

Tedd már meg a kedvemért, hogy egy forgalmas tér közepére kiállsz ezzel a véleményeddel.....
És ne várj sokáig!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.12. 20:57:19

@dukeekud: Az, hogy egy 11 évesnek esetleg már pár hónapja megvan a menzesze (ha egyáltalán), kurvára nem jelenti azt, hogy szexuálisan érett lenne, azt meg pláne nem, hogy felelősen tudna dönteni.

Egészséges felnőtt pedig NEM vonzódik 11 éveshez (akár hetero, akár homo), vagy ha igen, akkor én csak betegeket ismerek magammal az élen...

De legalább megkaptam a választ: ezek szerint viszont te vonzódsz.

Tallono 2012.04.12. 21:34:16

@Fedor: Ugye milyen szép a liberalizmus Fedor? Ha most, mi, radikális hazafiak nem fogjuk le a kezeteket és szabunk határt annak, hogy mi normális és mi nem (ebben amúgy a természet sokat segít...), akkor azt fogod 10 év múlva észrevenni, hogy két bajszos dukeekud dugja a gyerekeid a játszón. Akkor lefogadom te válnál a legnagyobb nácivá azonnali halálbüntetést visítozva. A szabadság nem egyenlő a szabadossággal...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.12. 22:31:41

@Tallono: Te hülye vagy. A pedofíliát nem akarják a liberálisok se legalizálni sehol sem, mivel az valóban káros. Fogd már fel, hogy... Á, kár beléd a szó...

dukeekud 2012.04.12. 23:14:30

@Fedor: "kurvára nem jelenti azt, hogy szexuálisan érett lenne, azt meg pláne nem, hogy felelősen tudna dönteni."

En se gondolom, hogy 11 evesen barkinek is szexelnie kene, barkivel is, de alapveto kulonbseg van, hogy valaki onszantabol hoz egy szamara esetleg nem tul jo dontest, es akozott, hogy valakin nemi eroszakot kovetnek el. Es lemernem fogadni, hogy ott a zongoratanarnal, semmilyen eroszak, vagy egyebb visszaeles nem tortent. Persze azert en se terjesztenem fel az ev tanara dijra.

"Egészséges felnőtt pedig NEM vonzódik 11 éveshez (akár hetero, akár homo), vagy ha igen, akkor én csak betegeket ismerek magammal az élen..."

Hat erdekes, akkor 100-200 eve biztos mindenki beteg volt, mert akkoriban az ilyen koru lanyokat ferjhez adtak, es gyereket szultek.

zum trucc 2012.04.12. 23:51:05

@Tallono: Mi a bajod?
1. A Jobbik náci, ezt nem is igen titkolják.
2. A nácik közé mindig sok buzi tartozott, már leírtam, miért, (túlkompenzálás, az erőszak fetisizálása).
3. A buziparédét két fél rendezi, hogy olyan legyen, amilyen: a buzik és a nácik.
4. Édesanyádat szidalmazd, te állat.

dukeekud 2012.04.13. 00:03:15

@Fedor: Csak hogy tisztazuk, a pedofilia egy szexualis iranyultsag, amin nincs mit legalizalni, az csak ugy van, akar "legalizaljak", akar nem.
Valoszinuleg genetikai eredetu.
Es ugy lesz valaki pedofil, hogy gyerekkorban a pszihoszexualis fejlodes meg all, meg a nemi eres
elott. Nem eri el a felnotekre jellemzo alapotot. Testileg, ertelmileg felnott lesz, de az erzesei
vagyai, tovabbra is gyerekkori fejletsegi szintjen maradnak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.13. 09:06:39

@dukeekud: "100-200 eve biztos mindenki beteg volt, mert akkoriban az ilyen koru lanyokat ferjhez adtak, es gyereket szultek."

1. Esetleg frissítsd fel a biológiai tanulmányaidat. Férjhez valóban adtak lányokat ennyi idősen (bár nem 100-200 éve, hanem régebben), anyagi meg politikai okokból. De hogy szültek volna rendszeresen?

2. Nem tudom feltűnt -e, de most már nem a középkorban élünk. Szeretném azt hinni, hogy azóta fejlődött valamennyit az emberiség, de téged olvasva vannak kétségeim. Mindenesetre nagyon örülök, hogy (remélhetőleg) nem ismerlek személyesen.

"Csak hogy tisztazuk, a pedofilia egy szexualis iranyultsag, amin nincs mit legalizalni, az csak ugy van, akar "legalizaljak", akar nem.
Valoszinuleg genetikai eredetu."

Mondtam már, hogy ne próbáld meg összemosni a homoszexualitással. Amit írtál az arra igaz. A pedofília viszont valóban pszichiátriai betegség, nem hajlam, és semmi köze a genetikához.

Csak hogy tisztázzuk.

Tallono 2012.04.17. 16:43:49

Jön még kutyára dér:

"Losonczy Pál, a Jobbik fővárosi frakcióvezetője elmondta: a Fővárosi Közgyűlés következő - április 25-i - ülésén benyújtanak egy rendelettervezetet, amelynek elfogadásával meg lehetne akadályozni a Budapestre tervezett "melegfelvonulást" és "melegolimpiát". Az ellenzéki politikus emlékeztetett rá, hogy április 15-én életbe lépett az önkormányzati törvény azon módosítása, amelynek értelmében egy képviselő testület önkormányzati rendeletben meghatározhat tiltott, kirívóan közösségellenes magatartásokat, amelyek elkövetőjét akár 50 ezer forint pénzbírsággal is sújthatják."

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.18. 12:44:14

@Tallono: Már csak az a kérdés, hogy hol lesz itt kirívóan közösség-ellenes magatartás? Egy demonstrációról és egy sporteseményről beszélünk.

Komolyan nem értem, miért jó az neked, ha másnak meg nem jó, miközben teljesen ártalmatlanok...

Feltételezem a legszívesebben engem is elvitetnél, ha megtehetnéd, csak mert olyanokat írok a nyilvánosság számára, ami neked nem szimpi.

Tallono 2012.04.18. 15:12:20

@Fedor: Nekem az nem jó, hogy a buzik erőszakosan, rá akarják erőltetni a betegségüket a társadalomra, ami ki akarja magából vetni őket, és ezt nem fogják fel... Ill. felfogják, csak leszarják, csak azért is. Sokkal nagyobb szimpátiát és elfogadást válthatnának ki magukból, ha "nagyvonalúan" lefújnák az egészet. Tudod okos enged, szamár szenved...

Ha megtehetném, akkor csak akkor kapcsoltatnám le a blogodat, ha aktív haza- és nemzetárulást követsz el. A buzi propaganda pl. annak számít. Ha nincs cselekvésre való felszólítás felőlem mindenkinek lehet olyan véleménye amilyet akar. Erről szólt amúgy a törvényjavaslat is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.18. 16:53:26

@Tallono: "a buzik erőszakosan, rá akarják erőltetni a betegségüket a társadalomra"

Arról most nyithatnánk vitát, hogy kis a beteg...

"Ha megtehetném, akkor csak akkor kapcsoltatnám le a blogodat, ha aktív haza- és nemzetárulást követsz el."

De hogy mi számít annak, azt persze te döntenéd el...

"A buzi propaganda pl. annak számít."

Látod, máris megvan az indok, persze csak a társadalom érdekében...

2015.03.12. 05:57:02

@Putyilov gyári melós: Balóné Morvai An.: Rotschild Klára! Echte magyar asszony, aki "zsidó farkincán" humorizál és ugrál, négy gyereket összehozva!
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0