Hogyan készült: Hírtévé riport Gyurcsány szakmai gyakorlatáról :-)
2012. május 08. írta: Fedor

Hogyan készült: Hírtévé riport Gyurcsány szakmai gyakorlatáról :-)

Aki esetleg nem értené...

Persze lehet, hogy nem így történt. Jó lenne látni a nyersanyagot.

_________________________

Amúgy a Gyurcsány ügyről>>

UPDATE

A kedves kurvaanyázó kommentelők figyelmét felhívnám a szmájlira és az "irónia" címkére...

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr924495556

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Fidesz-jelenség esszenciája 2012.05.08. 14:02:25

A győri önkormányzat a plázastop-szabályozás tudatos figyelmen kívül hagyásával engedélyezte két újabb győri bevásárlóközpont építését. A fideszes vezetésű önkormányzat tudatosan szeg jogszabályt, ráadásul azt a jogszabályt, amit nem olyan régen fogado...

Trackback: Statiszta volt az iskolaigazgató a Hír Tv Célpont műsorában? (Updated) 2012.05.08. 13:01:04

Vagy csak egy szenilis öreg tanár volt, aki azt se tudta, mi a különbség a hospitálás, a gyakorló tanítás és az egyhónapos egyéni iskolai gyakorlat között, és aki egy üveg borért bizonygatta Gyurcsány tanárjelölt bliccelését a tényfeltáró komédia harma...

Trackback: Szinte szavanként vághatta össze a Hír TV az iskolaigazgató szavait Gyurcsány plágiumbotrányához 2012.05.08. 12:57:30

A vágásokról árulkodik a fény-árnyék váltakozása, és hogy a vágásoknál a férfi mintha levegő után kapkodna. Az arc ki lett takarva, így nem tűnik fel, hogy nincs folyamatos arcjáték az összevágott mondatfoszlányok alatt. (Videó a poszt végén.) * Az isk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herr Vissarionovich (törölt) 2012.05.08. 12:21:12

fujj de szánalmas vagy te a büdös kurvaanyád :D

- én ezt nem tudom, hogy ki vette. én is ezt a televízióból hallottam legnagyobb meglepetésemre. tehát nem fedte a valóságot az, amit a hírTV leközölt egész..midnen egészében.

- a hírtv-n ami megjelent felvétel, azon ugye ön van?ű

- igen...hát...hát rejtett kamerával vették fel, amiről nagyon fel is vagyok háborodva, hogy 40 éves pedagógus munkásságom után ezt kellett megérnem.

- tehát ön nem is tudta, hogy felvétel készül

- nem nem nem.nem is mondták, hogy a hírtelevíziótól vannak itt nálam.

Marcangoló Korelnök 2012.05.08. 12:34:48

Külön figyelmet érdemel a kommentálhatatlan Mária-gyűlöletblog. Az esetről volt egy totálisan eltérő változata. Akkor szenilis baromnak állította be az igazgatót. Az írás tömve volt logikai bukfencekkel és átható gyűlölettel.

Mária 2012.05.08. 12:54:47

@Marcangoló Korelnök:

Arról miért is én tehetek, hogy nem bírod átlátni, értelmezni és használni egy WordPress blog kommentelési megoldását, csak azért, mert az "nem olyan" mint amit a Bloghu-nál megszoktál?

:)))

cierre 2012.05.08. 13:00:52

Az a poén, hogy tényleg így készült…

Amúgy nem értem a felháborodást.
Benne van a nenyiben, hogy nem szabad riportot hamisítani? Nincs!
Akkor meg mindenki hallgasson :)))))

Asztalos Gábor 2012.05.08. 13:04:48

ennyit tudtok?

szánalmas.

az index meg főleg hogy egy ekkora fost kitesz a címlapra.

Asztalos Gábor 2012.05.08. 13:08:16

ja és a riportalany csak a rejtett kamerán volt felháborodva, az állítólagos vágásokról egy szót sme mond.

a rejtett kamerák optikája általában fos, ami jóval nagyobb valószínűséggel magyarázza a képhibákat.

mária blogját linkelni meg kb a kurucinfó linkelésének felel meg. mindkettő egy elvakult fos.

Mária 2012.05.08. 13:08:28

@Asztalos Gábor:

Tudod, ha a Hír TV nem állna elő viccesebbnél viccesebb teóriákkal, akkor az emberek nem nevetnének egyre nagyobbakat.

Ringlósztár 2012.05.08. 13:14:47

@Asztalos Gábor:
Kurucinfo helyett nem MTI-t akartál írni?

Asztalos Gábor 2012.05.08. 13:19:37

@Mária:
azok a viccesek, akik még fletót akarják mentegetni.

pont olyan szánalmasak, mint schmitt elvakult hívei, akik a teljes lebukás után is védték még.

de valószínűleg a hírtv lopta ki a gyurcsány-villából a szakdolgozatot, ugye?

goumideaumineaux 2012.05.08. 13:32:25

Üdv, démosz!

Egy hiteltelen médium és egy hiteltelen politikus gigászi harcáról értekeztek. Megéri? Inkább menjetek ki és élvezzétek a napsütést!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.08. 13:37:02

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Kabaré az is, ami a videón van, és kabaré az is, amiről eszembe jutott a videó.

Kell.

okostojgli (törölt) 2012.05.08. 14:01:48

@Asztalos Gábor:
@mese1:

Nálatok ez valami perverzió, hogy ha valaki csak egy ici-picit akarja objektíven megismerni a tényeket és rühelli a prejudikációt akkor már simán le kell neolibsibolsikomcsizni?

Megjegyzem, a 'tollforgató terrorista' úgy tűnik kezd értelmet kapni.

finalNmbr 2012.05.08. 14:07:39

:DDDDDD Nem fog menni srácok :D Ne erölködjetek.. Gyurcsánynak meg már rég börtönben lenne a helye.. na de már erre is csak két évet kell várni, kivárjuk :D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.08. 14:14:30

@nmy: Ha esetleg arra gondolsz, hogy ez egy Gyurcsány-védő poszt lenne, tévedsz. Talán kattints a posztban lévő linkre. De tudod mit? Csak a te kedvedért:

fedor.blog.hu/2012/04/30/barter_2

Egy dolog, hogy mi a véleményem a Gyurcsányról, és egy másik, hogy mi a véleményem a Hír tévé módszereiről, amit (nem bloggerként) volt alkalmam a saját bőrömön is megtapasztalni...

Cartman (ex Cartman) 2012.05.08. 14:16:34

@mese1:
Hát ja, aki orbánra, vagy gyurcsányra képes leadni a voksát, az szerintem is iszonyú primitív barom lehet...

bundazsák 2012.05.08. 14:21:08

Ha gondoljátok, anyázzatok nyugodtan. Nem Gyurcsányt akarom védeni, mert erre nem érdemes, senkiházi gazember. DE! ez az egész ügy csak arra való, hogy port hintsenek mindenki szemébe. Amíg ez a téma, senki nem azzal foglalkozik, hogyan herdálják el az országot a nem-létező-oligarchák...

wilson77 2012.05.08. 14:35:12

...És szépen menetel a jobbik a hatalom felé.

:(

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.08. 14:44:31

@nmy: Ja igen:

"Gyurcsánynak meg már rég börtönben lenne a helye.. na de már erre is csak két évet kell várni, kivárjuk "

Mintha négy éve is ezt mondtátok volna :-)

political ideology 2012.05.08. 14:46:21

...de most komolyan. Amikor majd jönnek a választások...kire kéne szavaznom ha a Fidesz most ennyire balfasz?Mert rájuk tutti nem fogok szavazni.Szóval?
SZOCIK? HAHAHA semmire kellő Ország tönkretevők!
Jobbik? Bolond náci barmok gyülekezete!
LMP? EZ MÉG VICCNEK IS ROSSZ!A beszívott óvodások...szóval elég szar a szitu kedves barátaim....

exseven2 2012.05.08. 14:55:22

@eManuel: Feltételezem, a Parlamentbe látogatva a folyosón is barmoknak, beszívott óvodásnak szólítanád a képviselőket, hiszen oly jól ismered mindet, és teljesen tisztában vagy önmagad abszolút erkölcsi és szellemi felsőbbrendűségével.

csárli hárper 2012.05.08. 14:56:52

hiába a szmájli és az irónia címke, mivel köztudott hogy a fideszbirkáknak nincs humoruk...

hattyú 2012.05.08. 14:59:05

@eManuel: az LMP miért beszívott ovisok gyülekezete? Csak kérdem...én nem szimpatizálok az LMP-vel, de szerintem a "beszívott óvodások" eléggé ostobácska érv...

Valaki kommentezhetne, vagy írhatna azok közül, akik abban az osztályban voltak, ahol Gyurcsány elvtárs tanított, mármint a suli alatt. :)

csárli hárper 2012.05.08. 15:04:37

@exseven2: sokkal durvábbakat is írhatott volna a kolléga, az is megállná a helyét, ezekkel a senkiháziakkal kapcsolatban...
akinek nem inge, ugye?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.08. 15:13:05

@exseven2: A minősítéseken és a szóhasználaton lehet vitatkozni, de abban eManuelnek igaza van, hogy a jelenlegi palettáról normális ember max. a "legkisebb rossz" elvét követve tud választani...

political ideology 2012.05.08. 15:13:58

@exseven2: Te most melyik kalapból ugrottál elő? jobb vagy a bal?
Egyébként igazad van, nem feltétlen így hívnám őket( az LMP-s bandát tutti)...talán a naplopó barmok...igen ez szerintem elég frappáns...mármint 15:00 kor május8.án én annak érzem...viszont visszatérve az agyas kis gondolat menetedre...teljesen mind1 hogy tisztában vagyok vagy sem én így gondolom és ahogy észrevettem elég sokan vannak még ezzel hasonló véleményen...mennyi aláírás is gyűlt össze az LMP s kezdeményezésre az új választásokkal kapcsolatban? Ezer? hahaha....Töketlen az a brigád (kivétel Kukorelly), és ezt mindenki tudja...ezért nem bízik meg bennük egyetlen értelmes érett ember sem...Feltételezem te közel vagy a tűzhöz nemdebár?csak nem egy politikus palántát tisztelhetünk abszolút erkölcsi mivoltában?!

okostojgli (törölt) 2012.05.08. 15:23:37

@Fedor: "a jelenlegi palettáról"

A 'mindenkori'-t akartad írni, rosszul gondolom?

halihó, gábor, szemétkedsz? 2012.05.08. 15:28:58

@Mária: történetesen én is láttam mindkét változatodat az ügyről. Csak abban hasonlítottak, hogy fröcsögtek a gyűlölettől. Megérteni nem volt nehéz a demagóg, dedós szövegedet.

halihó, gábor, szemétkedsz? 2012.05.08. 15:32:09

@Mária: apropó, az hogy lehet, hogy Gyurcsány állítólagos szakdolgozatának bírálata a sógor szakdolgozatáról szól? Erre az EGYETLEN, egyszerű kérdésre ti, szemkilövetők valahogy még nem tudtatok válaszolni.

halihó, gábor, szemétkedsz? 2012.05.08. 15:33:47

@okostojgli: te azt hiszed, hogy a mocskos gyűlölködés tárgyilagos kommentár.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.08. 15:51:20

@okostojgli: "A 'mindenkori'-t akartad írni, rosszul gondolom?"

Nem, mert örök optimista vagyok :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.08. 15:53:18

@okostojgli: Azaz de, rosszul gondolod, a "nem" a kérdésed első felére vonatkozott. Tessék már megtanulni rendesen és egyértelműen kérdezni! :-)))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.08. 15:54:17

@halihó, gábor, szemétkedsz?: "te azt hiszed, hogy a mocskos gyűlölködés tárgyilagos kommentár."

Bezzeg a te szemkilövetős hozzászólásod...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.08. 16:06:22

@halihó, gábor, szemétkedsz?:

Okostojgli hiányolja az objektivitást = Mocskos gyülölködés.

Te szemkilövetőnek nevezed azt, akiről úgy véled nem ért egyet veled = Nem elegáns.

Értem.

exseven2 2012.05.08. 16:11:41

@Fedor: Ez így van, mindazonáltal ez nem személyeken, pártokon meg oldalakon fog eldőlni, és 20 év után az emberek még mindig sőt egyre jobban egymás hergelésével vannak elfoglalva politikai identitás alapján, miközben észre sem veszik az oszd meg és uralkodj elvét, amelyet nem egy párt vagy oligarchia teremt meg, hanem maga az ún. demokratikus kapitalista rendszer az ellenérdekeltséget teremtő, csalókat kinevelő, értékeket nem ismerő vagy azokat álszenten mutogató viszonyaival. Zsákutcában vagyunk, mint oly sok téren.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.08. 16:15:22

@exseven2: A "demokratikus kapitalista rendszer" természetesen nem tökéletes, de eddig ez vált be leginkább. Vagy te tudsz jobbat?

mese1 2012.05.08. 16:40:57

@okostojgli: Olvastad Mária hozzászólásait? Szerinted menyire realista, egyébként nem komcsiztam sehol, de most fogok, te neolibsikomcsi, mert már megint hazudtál, és azt leginkább ők szokták...

mese1 2012.05.08. 16:42:05

@mese1: mennyire... az szemét neobolsevistaliberális billentyűzet :D

mese1 2012.05.08. 16:43:21

@hattyú: Pedig azok... semmi realitás érzékük sincs, még Schiffert is megpuccsolták. szdsz 2.0

Mária 2012.05.08. 17:36:50

@halihó, gábor, szemétkedsz?:

"Megérteni nem volt nehéz a demagóg, dedós szövegedet."

Szerintem nem értetted meg, és most azért fröcsögsz, mert frusztrál, hogy szembesültél a korlátaiddal.

déjá vu39 2012.05.08. 17:37:21

Marcangoló Korelnök/Maria blogja: Korelnök durva hozzászólása felkeltette az érdeklődésemet Maria blogja iránt, így megnéztem a bejegyzését. Mintha nem ugyanazt olvastuk volna a blogban.
Én ugyan nem tudom eldönteni, hogy GyF plagizált-e vagy sem, de:
a.) A Hír TV ezzel a gyanúval már eddig többet foglalkozott, mint az egész SP "törzsanyaggal";
b.) Miért fontos, hogy hol volt a hosptitálás;
c.) Tényleg: Tudják a hozzászólók, hogy mi a különbség a hospitálás ls a próbatanítás, a "munkaanyag" és a "másolat" között?

déjá vu39 2012.05.08. 17:40:32

@Fedor: Miért akarja bárki is bizonyítani, hogy nem GyF-re vagy akár OV-re szavazott?

Mária 2012.05.08. 17:48:29

@halihó, gábor, szemétkedsz?:

"apropó, az hogy lehet, hogy Gyurcsány állítólagos szakdolgozatának bírálata a sógor szakdolgozatáról szól? Erre az EGYETLEN, egyszerű kérdésre ti, szemkilövetők valahogy még nem tudtatok válaszolni."

Úgy, hogy a tanárképző főiskolás hallgatók, csakúgy, mint az egyetemek tanárszakos hallgatói is, nem önállóan szoktak témát választani, hanem arról a listáról választanak, amit a témavezetőjük ad.

Hiszen a tanárképzés nem tudósképzés, a tanári szakdolgozat írója nem saját kutatásokat végez, hanem mások publikált, és/vagy folyamatban lévő kutatásainak részeredményeit szintetizálja, egy tanári szakdolgozat pedig nem jár semmiféle tudományos fokozat megszerzésével.

Rozs Szabolcs 1980-ban választhatta a témát biológia szakos hallgatóként a növénytani tanszéken, míg Gyurcsány négy évvel később, technika szakos hallgatóként a technika tanszéken. Én ebben semmi meglepőt nem látok, a téma ugyanis mind a két szakhoz kapcsolódik.

Arról meg nem tudok, hogy akkoriban bármiféle törvény, vagy belső egyetemi szabályzat tiltotta volna, hogy a tanszékek egymás között csereberéljék a több tanszék profiljába is beilleszthető címeket, mint inspirációkat, hiszen más-más szak szempontjai szerint a témát feldolgozva a szakdolgozatot írók - a kötelezően beleírandó "interdiszciplináris" elemek mellett - nyilván más végkövetkeztetésekre jutottak.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.08. 17:59:58

56 éves vagyok.Magas vérnyomásom,2x trombózisom volt.3x műtötték már a lábam.2x voltam a bizottság előtt,de csak rehabilitációs járadékot állapított meg.Évek óta 27 ezer ft-ot kapok!Ha a fiam nem segitene éhen halhatnék.36évet dolgoztam ,sajnos ezek a betegségek közbe jöttek.Nem tudtam dolgozni! Munkahely nincsen!!!!!Nyugdij korhatárig a fiamra kell számitani!! De vajon ő is meddig tud majd segiteni??!!Özvegy vagyok 34 éves koromtól.Két gyereket felneveltem,tanitattam,dolgoztam éjjel-nappal!! Szerintem az 50 éven felüliek nagyon kiszolgáltatott helyzetbe vannak!Nem kellünk senkinek,nem törödnek velünk!!!Nagyon szeretném tudni 27 ezer ft-ból hány miniszter tudna meg élni!!???
A felbérelt fideszes orvosok jó pénzért pillanatok alatt rúgják ki a rokkantakat.
"Köszönjük" O.Viktor!

Mária 2012.05.08. 18:10:52

@halihó, gábor, szemétkedsz?:

"apropó, az hogy lehet, hogy Gyurcsány állítólagos szakdolgozatának bírálata a sógor szakdolgozatáról szól?"

Bocs, ez lemaradt:

Azt nem tudjuk, hogy PONTOSAN mi áll Rozs szakdolgozatában. Azt sem tudjuk, hogy PONTOSAN mi áll Gyurcsány szakdolgozatában. Azt tudjuk, hogy mit írt gyurcsány dolgozatának bírálója a dolgozat 11-12., 13. és 29. oldalán egy-egy - legfeljebb - bekezdésnyi tartalomról.

Ezért lehet úgymond "ráhúzni" az egyik dolgozat bírálatát a másik dolgozatra. Hiszen a bírálatban szinte semmi nincs - még csak a dolgozatból sem idéz konkrét sorokat - a két szak meg, a biológia/növénytan és a technika elég közel áll ebből a szempontból egymáshoz, hiszen a technika tantárgyban is tanítanak növénytermesztést, nem csak a biológia és a földrajz órákon van szó róla.

Mária 2012.05.08. 18:14:46

@déjá vu39:

" Tényleg: Tudják a hozzászólók, hogy mi a különbség a hospitálás ls a próbatanítás, a "munkaanyag" és a "másolat" között?"

Nem tudják, mert nem olvasták a posztot.

Az a baj velük, hogy amikor meglátják a nickemet meg az avataromat, Pavlovkutyává változnak, csak náluk nem a nyálelválasztás indul meg, hanem a mocskoslibsibolsizás :)

Hertelendi 2012.05.08. 18:35:02

@Mária: "Pavlovkutyává változnak,"
Kár ilyeneket írnod nekik, fogalmuk sincs ki volt Pavlov és mit csinált a kutyával...Én egyből lefikázom őket és le van a gond róluk:)

Hertelendi 2012.05.08. 18:36:45

@Mária: Majd azt mondják Pavlovra, hogy biztos az is valami libsibolsi volt:)))

Balt 2012.05.08. 18:37:15

@Mária: Egyelőre csak a kedvenceden röhögnek, bár már talán azt se, sőt, már a lámpavasért is kár, egyszerűen legyintenek a félkegyelműre. Azért az teccik, ahogy Baja-zsurki a bajusza alatt somolyogva mondja (Schmittre célozva): nincs kettős mérce. :)))

nu pagagyí 2012.05.08. 19:08:59

@Balt: Megkopott a Hír Tv nimbusza, egyre több hibát követnek el csalásaik során. Lassan kabarészámba megy ez a mostani habverésük is, muníció nélkül kezdtek el lövöldözni. Meglepne, ha a lefizetett haragosokon kívül lenne még valami a tarsolyukban. Úgy tűnik gyakorlat volt, hogy azonos címeket adtak ki pár évenként a témavezetők. A tanítási gyakorlat elbliccelését sem sikerült bizonyítani. Valahogy egyre lejjeb adja a Simicska-vízió a vádaskodást. Javaslom a következőt: Gyurcsány nem fizetett ki a büfében egy kólát, tanu: Kő Barnabás egykori büfévezető, jelenleg rokkantnyugdíjas.

mese1 2012.05.08. 19:42:47

@nu pagagyí: Ma még egy szerecsen mosdató, de a fekete az fekete marad...

mese1 2012.05.08. 19:44:01

@Mária: mert épp az övé hiányzik... és milyen érdekes, hogy egybe vág a bírálat, ez azért több mint gyanús...

Hertelendi 2012.05.08. 20:20:20

@mese1: Agyaska, nem kell a szerecsent mosdatni, mert sokkal tisztább, mint a viktorod...

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.08. 20:21:16

Feháborítónak, szégyenteljesnek és embertelennek érzem a kormány ún. "rokkantpolitikáját" Védekezésre képtelen,anyagilag már amúgy is ellehetetlenített beteg embereket kényszerít képmutató, hazug módon a nemlétező "munka" világába. (Elvégre papírhajót hajtogatni a papírhajó gyárnak halálunk előtt egy órával is lehet.)Etikailag vitatható módon ehhez "orvosok" asszisztálnak a "megmaradt munkaképesség" vizsgálata nevében. Hallottam olyan történetet, hogy IV. stádiumú tüdőbetegnek a légzésrokkantságát I.stádiumba sorolták, majd tekintettel arra , hogy a bokáját meg tudja fogni, valamint az "ökölképzése teljes" - munkaképesnek nyilvánították. A korrupciót ebben a műfajban soha nem fogják felszámolni, hiszen mindkét félnek érdeke a hallgatás. Tehát a "fizetős rokkantak" továbbra is valamilyen módon megmaradnak ebben a megtépázott rendszerben, a valódi betegek végképp szakadékba zuhannak.
Milyen munka világába tereled te barom, a 10-20 éve szakmájából kiesett rokkantat akinek egyedüli bevétele a rokkantnyugdíja?

Balt 2012.05.08. 20:43:56

@nu pagagyí: "Úgy tűnik gyakorlat volt, hogy azonos címeket adtak ki pár évenként a témavezetők."

Nyihihi! Rotfl! Mekkora mázli, hogy a - történetesen azonos alapszervi párttárs-potentát bíráló - véletlenül pont a sógor témájának ismétlésébe futott bele. Az meg pláne aranyos, hogy a bírálat szerint oldalra pontosan ugyanazok a hibák köszönnek vissza Rozs dolgozatához képest, igaz, csak az első felében, a második már hibátlan. :)))

déjá vu39 2012.06.08. 10:30:26

Érdekes, hogy elcsendesült ez a téma. Jó lenne tudni, hogy mi történt valójában, és hogy ki mozgatta a szálakat...

ob.szerver 2014.01.31. 13:38:01

Az egész manipuláció arra azért jó volt, hogy egy hete mindenki egy teljesen jelentéktelen dolgon rugózik, miközben a fideszes csürhe egy hét alatt az egész országot leértékelte 5%-kal.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0