Egy meghívó, kommentár nélkül
2013. április 08. írta: Fedor

Egy meghívó, kommentár nélkül

Vegyünk példát! Flashmob az Élet menetéért

Vegyünk példát a prágai egységről!

Álljunk ki együtt a Gój motorosok ellen!!

Kérek minden szimpatizánst, álljunk ki együtt ellenük, a szélsőségek, megfélemlítés ellen, álljunk ki együtt az Élet menetéért!

2013-04-21-én felháborító, vérlázító provokációra készül a Szélsőség: Adj gázt! című felvonulás készül elrobogni az Élet menete napján a Dohány utcai zsinagóga előtt.

EZT NEM NÉZHETJÜK TÉTLENÜL!!!

Minden, ezen flashmobbal egyet értő, szimpatizánst kérek, hozzon magával egy lapot, rajta:
Nincs rátok szükség!!

Mikor elrobognak, fordítsunk nekik hátat, zárjuk körbe a néma tiltakozás erejével a zsinagógát!!!
MI TÖBBEN VAGYUNK, HADD LÁSSÁK ŐK IS!

Kellően nagy létszám esetén a motorosok útvonalát elzárjuk, a zsinagógához az eljutást meggátoljuk!!

A flashmob legfőbb ismérve:
BÉKÉS KIÁLLÁS A SZÉLSŐSÉG ELLEN

Csatlakozz az eseményhez a Facebook-on.

UPDATE

Úgy néz ki, hogy már a tiltakozás is megtette a hatását, és nem lesz szükség a flashmobra. Részlet az Index parlamenti tudósításából:

Steiner Pál az Élet menetére rászervezett – nem kissé cinikus elnevezésű – "Adj gázt!" motoros felvonulással kapcsolatban kérdezi Orbán Viktort, miért kapott a szélsőjobboldali akció rendőri engedélyt. Orbán nagyon egyetért Steiner Pállal, és elmondja, arra kérte Pintér Sándort, hogy az Élet menete napján ne engedlyezze sértő politikai rendezvény megtartását. Ez azt jelenti, hogy a motorosfelvonulás valószínűleg elmarad.

UPDATE2

A Gój Motorosok is elhatárolódnak az Adj gázt!-tól

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr295206742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2013.04.08. 13:06:25

Újabb hét, újabb tünti...

De most komolyan..Ti nem unjátok még kurvára???

Egy ideig vicces volt, de már régóta csak végtelenül siralmas/unalmas...

Találjatok már ki magatoknak valami más szórakozást. Járjatok kirándulni a hegyekbe, vagy menjetek le a Duna partra kavicsot dobálni, vagy csak dugjatok már egyet végre valakivel.

Jön a jó idő, nyílnak a virágok, legyen már legalább egy hónapig csönd!
Anélkül is tudjuk, h frusztráltak vagytok, főleg a hétvégi siralmas leszereplésetektől, nem kell minden héten ezen rugózni.

Az meg, h ki provokál kit, csupán nézőpont kérdése...
Melyik elmeroggyant találta ki, h nálunk rendezzék meg a zsidó világkongresszust? Izraelben nincs elég ötcsillagos hotel, meg elég pezsgő? Direkt provokálják a Jobbikot? Aztán meg majd jól telesírják a világsajtót...

Most én fogok tüntetni, egy hónapig egyetlen kibaxott betűt nem fogok leírni egyetlen olyan további poszthoz sem, ami tüntizgetésről szól. Fulladjatok érdektelenségbe...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.08. 13:26:23

@DeMarco: 1. El vagy te itt tévedve, az Élet Menete nem tüntetés, hanem egy minden évben megrendezésre kerülő rendezvény, egy olyan megemlékezés, amelyen FIDESZ politikusai is részt szoktak venni. Aki itt tüntet, az a szélsőjobb, ez a flashmob csak egy arra adott reakció.
2. Hozzáállásod csak egy újabb jele annak, hogy inkább vagy te jobbikos, mint fideszes, csak még magadnak se mered bevallani.
3. Sokan két kezüket összeraknák, ha betartanád a fenti ígéreted :-) Ne legyél olyan nagyra magaddal, hogy azt hidd, nélküled senkit se érdekelne ez a blog.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.08. 13:28:57

@DeMarco: "Aki az Élet Menete napján ilyen címmel, ezekre a helyszínekre hirdet meg demonstrációt, nyilvánvalóan provokatív célzattal teszi azt. Politikusként és évek óta az Élet Menete résztvevőjeként rendkívül ízléstelennek tartom és mélységesen elítélem ezt a szándékot"

Na találgass, melyik párt frakcióvezetője mondta ezt? :-)

DeMarco 2013.04.08. 14:24:46

@Fedor: 1. Jah, persze...
2. Csak szeretnéd, ha össze lehetne mosni a kettőt.
3. Majd csak figyelj.

Nem hiszem. Az érdektelenség csakis rám vonatkozik.

"Na találgass, melyik párt frakcióvezetője mondta ezt? :-)"

Ööö. Most a II.ker polgijáról beszélsz, ugye? Aki szeretné ha újraválasztanák? Sőt ehhez még pénzt is szeretne kapni?

Minden szentnek maga felé hajlik a keze...

Szerinted mi nem tudjuk, h miért mond ilyeneket?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.08. 14:44:33

@DeMarco: Ami kettes pontot illeti, megint sikerült átértelmezned szavaimat. Pont azt mondtam, hogy az esetek többségében nem úgy beszélsz, mint egy fideszes, hanem úgy, mint egy jobbikos, tehát nem értem, hogy miért is vagy akkor fideszes. Hogy ebből miképp jött ki neked pont az ellenkezője, vagyis hogy én a fideszt akarom összemosni a jobbikkal...

"Most a II.ker polgijáról beszélsz, ugye?"

Az V., de ezt elnézem, mert nem itt laksz :-) Azt viszont már nem, hogy egyebekben is hülyeségeket beszélsz. Persze, egy fideszes polgármester újraválasztásához a pénzt csak a zsidók adják össze, és nem a Simicska.

Erről jut eszembe, ezt a posztot lényegében rólad írták :-)

libertarian.blog.hu/2013/04/07/ki_itt_a_berrettego

Kérges 2013.04.08. 14:53:46

Egyesek valamiért nagyon jól érzik magukat a Duna-parton...

mizrolist 2013.04.08. 15:26:55

@DeMarco: hála istennek. Kissé unalmassá vált a tőled jövő kommentfolyam, ami gyakorlatilag arról szól, hogy te hiszel a Fideszben. Na bumm.

@Fedor: Rogán néha szokott józanul is nyilatkozni, ez is egy példa erre.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.08. 16:20:06

@DeMarco: Hajaj, úgy néz ki, nem csak Rogánt pénzelik a zsidók, hanem Orbánt is, most mi lesz! :-)

DeMarco 2013.04.08. 16:56:46

@Fedor: "Az V., de ezt elnézem, mert nem itt laksz :-)"

Mindegy. Értette sztem mindenki így is, mire céloztam. Nincsenek véletlenek.

Láttam azt a blogot, de hülyeségeket nem nyitok meg. Nem ülök fel a provokációnak.
Főleg ha ennyire erőltetett.

2-es pont: Sosem tagadtam, hogy vannak a Jobbiknak számomra vonzó pontjai. De csak azért, mert vannak közös pontok, még nem jelenti azt, hogy akkor rájuk szavaznék. Sokkal több az eltérés és a gazdasági programjuk rémálom. Jó helyre szavaztam eddig is, ezután is.

DeMarco 2013.04.08. 16:57:59

@Kérges: Miért ne érezném jól magam?

Közvetlenül a Duna parton nőttem fel, naná, hogy jól érzem magam ott...
Nem kell mindig parázni, mert csak kiröhögnek...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.08. 17:09:31

@DeMarco: "Nem ülök fel a provokációnak."

Hát persze... Amivel nem tudsz vitatkozni, az csak provokáció lehet :-)

bolondok közt viktor a király 2013.04.08. 18:08:02

@DeMarco: Te meg az helyett, hogy ide olyan hozzá szólást írsz amelyben, majd, hogy nem mindenki hibás csak a jobbik meg a felvonuló motorosok nem, inkább kapd el az édes anyádat, vidd be a kamrába és dugd meg rendesen. A szellemi szinted csak erre terjed ki.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.04.08. 18:19:25

@DeMarco:

Előre szólok: Lehet sértő amit írok, de nagyon kiverted nálam a biztosítékot!

Te faragatlan tudatlan fasz!!!

Előszőr is ez után az okádmányod után nem is bánnám ha kussolnál örökre!!!

Az Élet Menete arról szól, hogy megemlékezünk azokról a szerencsétlen emberekről, akiket pusztán a vallásuk illetve származásuk miatt a magukat nemzetinek valló, magukat a nemzet kizárólagos képviselőinek tartó felheccelt megvezetett agymosott vezérüknek minden faszságához esztelenül kántáló gennyes patkányok a Dunába lőttek.

AZ ÉLET MENETE ERRE HÍVJA FEL A FIGYELMET!!!!

Vedd észre te barom, hogy ugyanolyan agyatlanul beszélsz, mint azok, akiknek a kezében a fegyver volt. És te vallottad magadat demokratának.

Gyökér!!!!

DeMarco 2013.04.08. 19:16:49

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Mint mondtam, nem vok sértődős.

És magasról teszek rá, hogy a hetenkénti tüntik éppen mire hívják fel a figyelmet. Semmilyen felmenőm nem lőtt le senkit, se pro, se kontra. Pláne nem kisebbséget. Rosszat sem tettek senkinek. Én sem szándékozom ezt tenni. Meg sem fordult a fejemben soha.

Tudom miről szól az éppen aktuális heti rendezvény, de senki, senki nem mondhatja meg nekem, hogy unhatom-e azt.

Mert én már nagyon unom. NAGYON!

Vagy ad absurdum, már unni sem lehet?

DeMarco 2013.04.08. 19:20:24

@bolondok közt viktor a király: Tévedsz. Én nem védtem a motorosokat, sem a jobbikot. Valamit benéztél.

Az én szememben teljesen egyformák. Egyformán untatnak és egyformán teljes érdektelenséggel szemlélem, a legteljesebb mértékig hidegen hagy, elférni elférnek, zavarni nem zavarnak.

Csupán rettentően unalmas már, hogy nincs legalább pár hét csönd és nyugalom.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.04.08. 19:38:39

Lol! Na, zsák a foltját.

mandiner.hu/cikk/20130408_a_goj_motorosok_is_elhatarolodnak_az_adj_gazt_tol

Mindegy, motoros motoros!

Egyébként egyik frusztrált csoport sem érdekel. Az igen, hogy a miniszterelnök csak úgy betiltathat egy megmozdulást, ha éppen úgy tartja kedve...

karpackie 2013.04.08. 21:25:46

@DeMarco: Ha ennyire unod vaze, miért nem mész aludni?:))))))))))))))))

nandras01 2013.04.08. 22:04:54

@TaTa86.:
"Az igen, hogy a miniszterelnök csak úgy betiltathat egy megmozdulást, ha éppen úgy tartja kedve..."

pontosan erről van szó. ez az igaz probléma, nem a frusztrált neonáci banda erőlködése.
nehéz dolga van ilyenkor az ecceri kommentelőnek és úgy általában mindenkinek, aki van annyira képzett, hogy az egyjegyű számok összeadásánál bonyolultabb műveletek elvégzésére is képes.
mert hát eme probléma megértéséhez nem árt némi gondolkodásnak nevezett tevékenység, valamint feltételezi olyan fogalmak létének és tartalmának ismeretét, mint "jogállamiság", meg "demokrácia", meg "hatalommegosztás" és "hatáskör".

orbán lépése egyértelműen ellentmond az összes fenti fogalomnak, még akkor is, sőt elsősorban akkor!, ha a végeredmény össztársadalmi szempontból igencsak kívánatos és helyes.

az újnácik gyomorforgató és provokatív terve egyértelműen elítélendő de összességében és hatásában sokkal veszélyesebb, mint ha valaki a saját értékítélete alapján kénye- kedvére faragja a határokat.
a jogállam attól jogállam, hogy a mindenkori hatalom játékterének határait a jog, a törvények szabják meg, és ha a hatalom elmegy a törvények szabta határig, akkor nem szedi fel a karókat és tűzi le új helyen, hanem tudomásul veszi, hogy eddig és ne tovább.
ha ezeket a határokat tetszés szerint alakítja a hatalom, akkor az már sem nem jogállam és még kevésbé demokrácia.

ceterum censeo- a nácikat minden egészséges erkölcsi érzékű ember el kell, hogy ítélje, de voltaire mondásáról sem feledkezhetünk meg:
"semmivel, amit mond nem értek egyet, de ha kell, az életemet adom, hogy elmondhassa, amit akar"
a demokrácia erről szól.

nandras01 2013.04.08. 22:06:56

sikerült ismét elbasznom...
a mondat:
"az újnácik gyomorforgató és provokatív terve egyértelműen elítélendő de összességében és hatásában sokkal veszélyesebb, mint ha valaki a saját értékítélete alapján kénye- kedvére faragja a határokat."
helyesen így szól:

"az újnácik gyomorforgató és provokatív terve egyértelműen elítélendő de összességében és hatásában sokkal veszélyesebb, ha valaki a saját értékítélete alapján kénye- kedvére faragja a határokat."

Pussy Riot (törölt) 2013.04.08. 22:21:48

Hogy jönnek a képbe a Gój Motorosok?

Miért nevezi az linkelt poszt szerzője "vérlázítóan provokatív felvonulás"-nak a "béke" menetét?

karpackie 2013.04.08. 22:23:53

@nandras01: "semmivel, amit mond nem értek egyet, de ha kell, az életemet adom, hogy elmondhassa, amit akar"
a demokrácia erről szól."
Hát ez igen nagy hiba, lenne , már ha valóban az életed adnád ezért.
A demokrácia inkább arról szól, hogy élni és élni hagyni, de nem engedni annak semmi áron , aki nem akar élni hagyni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.04.08. 22:28:08

@nandras01: Ezt igen kevesek fogják fel. Mindig van egy "de"...

Sajnos a wannabeliberális Fedornak sem igazán akar leesni, hogy itt most a nagykoalíció DP-be vágta a jogállamot.

És a 3/4-es többség ezt bármikor megteheti.

nandras01 2013.04.08. 22:32:54

@karpackie: egyszerre érvényes mindkettő.
ez a demokrácia klasszikus csapdája:
hogyan védheti meg magát a demokrácia demokratikus eszközökkel azoktól, akik a demokrácia szabályait (ki)használva törnek a demokráciára?

itt lép be a képbe a civil társadalom.
mindenütt vannak olyanok, akik őrült eszméket hangoztatnak, még meg is szervezik magukat, de amint feltűnnek az utcán, jobb helyeken pillanatokon belül sokszorosan nagyobb tömeg jelenik meg, demonstrálandó, hogy "köszönjük, nem kérünk belőletek".
ezt kellene megértenünk és megtanulnunk.

Tallono 2013.04.08. 23:58:31

Gratulálok, nem elég a heti 2-3 holokamu-ajvékolás, neked kell még. Látom neked tök mindegy kivel, a lényeg, hogy magyarok ellen tehess valamit. Ha ennyire a kedvenceid költözz ki Izraelbe, aztán reggeltől-estig hallgathatod a károgásukat, és reggeltől-estig mocskolhatod Magyarországot. Ott a demokrácia fellegvárában, ahol elfogadják a buzikat is otthon érezheted magad, hajrá. Nem kell a magyar szélsőségesekkel foglalkozni, meg a magyar demokrácia helyzetével, lehet aiázni egész nap, hajrá!

U.i. Remélem a motorosok elég tökösek lesznek és kimennek így is, hogy tilos!

Tallono 2013.04.09. 00:14:38

Azért az érdekel, hogy egy kicsit is felfogjátok, hogy a magyarok torkig vannak már a folytonos holokamuzással, hogy nem lehet vizsgálni a történelmet, mert tiltja a törvény, hogy egyoldalú, és csak a győztesek szempontjait próbálja letuszkolni a torkunkon éjjel-nappal Usreal parancsára? A magyarokat kurvára nem érdekli a holokauszt, elegünk van belőle, a magyarok többségének elege van a zsidókból, és elege van belőletek, akik folyton az érdekeiket véditek és nekik hajlongtok a földig a talpuk alá. A magyarok hallani sem akarnak erről az egészről, mert már rohadtul elég volt, hogy Izrael parancsára ártatlan öreg embereket rángatnak elő a halál széléről és üldöznek a sírba.

A magyarokat a számlák, az adók, és az ország siralmas gazdasági-kulturális helyzete érdekli. A rezsi, az árvíz, a cigánybűnözés, a fizetés, a jövő. Lehet nektek, akik kiírtátok magatokat a magyarok közül ez mind nem érdekel, és a holokauszt meg az állítólagos demokrácia éltet a magyarok gyalázása mellett, de a többséget hullára nem. Sőt a többséget az se érdekli milyen rendszerben él, csak az legyen viszonylag igazságos, és legyenek normális életkörülmények. És kapaszkodjatok meg, ha ehhez egyes erőszakos kisebbségek megrendszabályozása, és dolgozni küldése tartozik hozzá, nem hogy nem érdekli őket, de egyenesen örülnek is neki. Ezt vagy megszokjátok és alkalmazkodtok hozzá, vagy ahogy Gyurcsány barátotok mondta, el lehet innen ballagni...

Tallono 2013.04.09. 00:22:42

Még annyit hozzáteszek, hogy ha mértékletesek lennétek, és egy évbe egyszer tartanátok egy Élet Menetét, meg egyszer egy Holokauszt napot, akkor senkit nem zavarna. De hogy egyfolytában erről van szó, amikor sokkal fontosabb dolgokkal kéne foglalkozni, az már sok. Főleg úgy, hogy Izraellel és az Usával enyhén szólva is ellenséges a hangulata a magyarok többségének. Nem kéne az aktuális politikájukat idekeverni, ez tény, de mivel ők erőltetik a folytonos kanossza-járást (úgy, hogy koncepciós pereken kívül egyáltalán nem bizonyítható a holokauszt megtörténte, és a valós feltárását egyenesen tiltja a törvény, vajon miért...), nehéz elvonatkoztatni.

Na hát ennyi. Jöhet a nácizás, szélsőségesezés, gyülölködőzés, újnyilasozás, stb., de azt természetesen tudom jól, hogy egyikőtök se tudja megcáfolni azt amiket mondtam, így lepereg...

kyncza 2013.04.09. 07:59:11

Élet menete...Nektek lehet menetelni? Hetente? Nem unjátok kurvára már a holokausztozást, meg a zsidó megemlékezéseket?? Hetente, de lassan naponta emlékeztetnek arra, amit el sem követtem sem én, sem a családom egyik tagja sem.

Ellenben szenvedtek a zsidó ávósoktól, valamint rákosi "rosenberg" mátyástól! Miattuk ki, mikor és hányszor kér bocsánatot??

Húzzatok ki a demokratikus usába, izraelbe, ott naponta 10x is vonulgathattok, és ne felejtsétek ki a modernkori haláltábort a falakkal, amivel körbevettétek a palesztinokat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.09. 09:24:11

@TaTa86.: "Sajnos a wannabeliberális Fedornak sem igazán akar leesni, hogy itt most a nagykoalíció DP-be vágta a jogállamot."

Attól, hogy nem voltam időm részletesen foglalkozni vele, és eddig nem tudtam írni róla, de, zavara az is. Lehet, poszt is lesz róla, bár Huba már leírta a lényeget:

magyarinfo.blog.hu/2013/04/08/kosz_orban_de_nem

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.04.09. 09:49:00

@Fedor: Olvastam az Miklósi és Szily cikkeit már tudtam, hogy te is rögtön rájössz mit is kell gondolni a történtekről.

Nem gond, hogy tegnap még örültél, hogy a nagyondemokratikus MSZP a miniszterelnököt szólítja fel, hogy tiltson be egy tüntit, az ugyanolyandemokratikus 2/3ados miniszterelnök meg be is tiltatja.

A Goj motorosokat sem ártana javítanod. Persze csak ha számít neked valamit az etika.

Na mindegy, sokat nem számít, de most már akkor kb egy véleményen vagyunk.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.09. 11:03:43

@TaTa86.: "Olvastam az Miklósi és Szily cikkeit már tudtam, hogy te is rögtön rájössz mit is kell gondolni a történtekről."

Miből olvastad ki azt, hogy örültem? DeMarco felsülésén kárörvendtem, ez igaz, de az, hogy nem írtam korábban erről részletesebben, az azért volt, mert tegnap délutántól ma délelőttig nem voltam gépközelben. Szily cikkét egyébként nem olvastam, Miklósiét is csak már akkor, amikor az alábbi poszt írása közben a tegnapi Orbán mondatokat kerestem, hogy pontosan idézhessem:

fedor.blog.hu/2013/04/09/egy_jogallamban_nem_igy_kene

Pussy Riot (törölt) 2013.04.09. 13:50:14

Hogy van ez?
Ha engedélyezi náci,
ha nem engedélyezi náci?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.09. 13:59:53

@Pussy Riot: Ez max. a te fejedben van így.
1. Senki nem hozta a kormányt kapcsolatba a motoros felvonulással.
2. A náci és a jogtalan nem csereszabatos fogalmak.

Pussy Riot (törölt) 2013.04.13. 12:49:54

@Fedor:
Az, hogy csak(!) az én fejemben lenne így... Nos az gondolsz amit akarsz, én biztos nem fogom eldönteni helyetted hány blog gondolkodott el ezen az abszurd helyzeten.

Viszont amit szépen pontokba szedve leírtál tényleg érthetetlen, hogy miért tetted, így nagyon azzal sincs dolgom.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.13. 18:28:40

@Pussy Riot: Akkor tisztázzuk, hogy kikre gondoltál egyáltalán. Ha a kormányra, akkor arról szól a fenti kommentem. Ha meg a motorosokra, akkor se értelek, mert róluk meg nem változott ey jottányit sem a véleményem attól, hogy a a tüntetés betiltásának ezt a formáját nem tartom jogállaminak. Attól, még hogy gusztustalanok, és szélsőjobbosok, ugyanúgy magyar állampolgárok, mit te meg én, és ugyanazok a jogok járnak nekik. De ezt meg leírtam már a posztban, szóval tényleg nem értem, hogy mi a problémád...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0