Az Operaház előtt
2014. március 31. írta: Fedor

Az Operaház előtt

20140330_162422.jpg

A tegnapi rendezvény, bár sok mindenben hasonlított a tavaly október 23-ira, mégis, teljesen más volt.

Ugyanolyan szépen sütött a nap, ugyanúgy több párt vezetője szónokolt, és ugyanaz volt a tömeg a célja: a kormány leváltása. Mégis, össze se lehet hasonlítani a hangulatot. Amit ott a tömeg skandálva követelt, azóta létrejött. Van összefogás, egy a lista, egy a miniszterelnök-jelölt, és a sok ügyetlenkedés és balszerencse után tegnapra végre megérkezett az összhang és a mázli is.

Lehet, hogy későn? Ez majd kiderül vasárnap. 

Egyedül csak rajtunk múlik.

Képgaléria egy kattintásra:

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr705886614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nnnnnnnn 2014.03.31. 12:36:48

elemezhetjük szanyikapitány módra a tömeg összetételét?

Ambiorix 2014.03.31. 12:44:52

Aztán skandáltátok-e jó hangosan: bisz-szau-gínea-bisz-szau-gí-nea? :)))

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.03.31. 12:45:46

Szörnyű, hogy a hétvégén sehol sem lehetett közlekedni a birkamenet és az opera előtti birkák miatt. Az egyiknek nem tűnik fel, hogy nincs háború, a másik nem veszi észre, hogy vasárnap megint zakózni fog.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.31. 12:47:52

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: @dieter1: @$$$=$$$:

Békamenet bre-ke-ke.

Nyilván kevesebben voltak ezen a mókán, mint a brekegősön. Mondjuk itt nem is öltözött be senki lengyelnek.

Amúgy nem kell a számháború (tök mindegy, hogy hány majom jár ilyen politikai rendezvényekre, buta hívők járnak), viszont egy valamit ígérjetek meg az ország érdekében! Április 6 után semmiképpen nem mentek a belvárosba gyújtogatni!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.31. 12:49:31

Gyurcsány - Jól beszélt, megszólította a tömeget, jó aszónok

Mesterházi - Jó gondolatok, de nagy a stílusbeli csapongás, viszont javul korábbi önmagához képest

Bajnai - Nagyon jó volt a mondanivaló, sajnos Gordon szónoknak csapnivaló, bár ez utóbbi hibáját most a mondnaivaló erősen kompenzálta.

Fodor - Egy bizonyos réteghez szólt, és őket jól is szólította meg

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.31. 12:49:39

@Ambiorix: Nem, csak azt, hogy ugyanazért a tettért járjon ugyanaz Rogánnak, mint Simonnak.

kosztarovics bácsi 2014.03.31. 12:57:07

Édes drága libsi-bibsi-bolsi barátaim! Kíváncsi voltam gyurcsótány elvtársatok eszmefuttatására. Megnéztem. Kár volt.Ez az idegbeteg csak üvölteni és köpködni tud. Őszintén elvtársak! Nincs jobb a gyülekezetetekben?Egy színpadon álltak azok, akiknek ezt a mélyrepülést köszönheti országunk.Ti meg tapsikoltatok nekik.Hát gyerekek, erre nem tudom azt mondani, hogy szép volt fiúk...

barli 2014.03.31. 13:00:19

mennyivel másabbak a békamenetes felvonuló idióták a ti felvonuló idiótáitoknál? Hogy nem vonulnak? Most akkor tényleg csak az a baj velük, hogy jóval többen vannak?

2014.03.31. 13:04:11

@Ambiorix: A békemenetről meg "Az asszony verve jó" kórust hiányoltad?

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.31. 13:24:39

Igaza van a Fidesznek. Titeket csak az Orbángyűlölet éltet, ez látszott is vasárnap. Gyűlölködés volt semmi más!

♔batyu♔ 2014.03.31. 13:30:20

Na igen. Van aki azt mondja, legyen Mo. még gazdagabb, még fejlettebb, éljenek jobban benne az emberek.

Mindezt szívesen hallgatja és ezért elmegy: félmillió ember.

Van aki pedig Orbánt szidja és ezt szívesen hallgatja: 10.000 ember.

Ha fordítva lenne, na az lenne a gond.

Netuddki. 2014.03.31. 13:50:02

@♔batyu♔: Félmillió??? Nem 2 millióan voltatok?

Netuddki. 2014.03.31. 13:53:09

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Orbángyűlölet??? Én például egyáltalán nem gyűlölöm az orbánodat. Egyszerűen egy buta, hazug, tolvaj embernek tartom, aki nem alkalmas az ország vezetésére. Ennyi, ehhez nem kell gyűlölni az orbánodat.

babbaba 2014.03.31. 14:17:25

Ez lesz ennek a bandának az utolsó tömegrendezvénye, már, ha ötvenezer ilyen téren tömeg.

Új arcok kellenek, 2018-ra, ezt világosan megüzeni nekik a választó.

vegyészmérnök (törölt) 2014.03.31. 14:18:20

babbaba 2014.03.31. 14:18:25

@kovi1970: Mintha gyurcsányit hallanám. Az aztán a tisztakezű, a munkásait bőségesen megfizető baloldali hazafi.:))

randomuser1 2014.03.31. 14:19:49

figyeljétek meg, függetlenül attól, ki fogja elcsalni a választást 7végén, 4 év múlva még szarabbul fogtok élni :)

babbaba 2014.03.31. 14:22:08

@Emmanuel Goldstein: Te lehet. De ne reménykedj, hogy mindenki olyan tehetségtelen mint te!:))

randomuser1 2014.03.31. 14:35:21

@babbaba: csak végignézem a magyar történelmet, az utóbbi 25 év lecsúszásának sztoriját...
te miben reménykecc?

babbaba 2014.03.31. 14:42:34

@Emmanuel Goldstein: Magamban. Eddig is jól elvoltam, mert nem a politikusokra számítottam soha. ezután sem lesz ez másként. Akinek egy kis esze van, az így tesz. Vagy politikus. Akkor is lehet nagyot szakítani. Dehát ahhoz gyomor kell.

Mélyszegény 2014.03.31. 14:42:59

Nagyon tetszett a kormányváltó nagygyűlés tegnap, újra remény szököttt a szívembe.

Rezsicsökkentést, de csak a rászorulóknak! A dúsgazdagoknak ne! Újra ingyen tanulhatnának a nincstelen gyerkőcök, és újra gőzölgő vacsora lesz minden ember asztalán - csak a gazdagén nem!

Gyógyszertámogatás, és végre rendet tenne a kormányváltó összefogás. De a legfontosabb, hogy nem kell lesz többet félni!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.31. 14:52:51

@♔batyu♔: " Van aki azt mondja, legyen Mo. még gazdagabb, még fejlettebb, éljenek jobban benne az emberek.

Mindezt szívesen hallgatja és ezért elmegy: félmillió ember.

Van aki pedig Orbánt szidja és ezt szívesen hallgatja: 10.000 ember."

1. Se a félmillió nem igaz (kevesebb), se a 10.000 (több).
2. A kellemes hazugságokat mindig kellemesebb hallgatni, mint a kellemetlen igazságokat. Már ha nem szeret az ember gondolkodni, csak rajongani azért, aki szédít.
3. Az ellenzék tettekel szeretné a fentieket elérni, nem csak tetteket elfedő hazugságokkal. Ezekről is volt aszó, csak hát ki mit emel ki.

babbaba 2014.03.31. 14:55:55

@Mélyszegény: Kevés is elég neked, az biztos.

A dúsgazdagoknak (és nem csak nekik, nem olyan sokkal többe van, m int az alap) régen nulla energiafogyasztású házaik vannak, saját fúrt kúttal, csak szólok. Nekik nincs rezsicsökkentés.

De látom az irigység felkeltése bolsiknál még mindig műkszik. Hiába na, az ostoba prolik (nem mind, csak az ostobák) nem változnak. Félnek (ugyan mitől?), és irigykednek. Annak szurkolnak, aki azt mondja, tőle nem kell félni és megszívatja akinek egy forinttal több van. Hogy ennek a fele se igaz (lásd szemkilövetők és lásd a saját több száz milleres vagyonuk, majd éppen magukat fogják szívatni) és, hogy a prolikat éppen ők taszították a keleti szintű nyomorba, az sem zavarja a nagyeszűeket. Még jó, hogy mára alig maradtatok.

babbaba 2014.03.31. 14:57:31

@Fedor: Értelmetlen számháború. Sokszorosa volt a Békemenet, a bolsi gyűlésnek, azon ép ember nem vitatkozik.

randomuser1 2014.03.31. 15:08:49

@babbaba: mi, te vagy aszélesgábor, zsebedben az energiacella?
ember, milliók éheznek ma magyaroszágon te meg fellengzősködsz!

babbaba 2014.03.31. 15:13:51

@Emmanuel Goldstein: ember! Messze nem kell ahhoz szélesnek lenni, hogy eltartsd magad és a családos, európai színvonalon, itthon. Egy kis szerencse kell, meg vállalkozókedv.

A lumpenek (nagyrészt cigányok, de piára bagóra azért futja) éheznek, a többiek nem. Én egy embert se ismerek személyesen, aki éhezik. Pedig elég széles az ismeretségi köröm, a szegénytől, a milliárdosig.

Úgyhogy nekem nem kell ez a propagandamese! Próbálkozz máshol!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.31. 15:15:31

@babbaba: Én azt egy szóval se mondtam, hogy nem voltak többen. Persze. Ott volt pénz a vidékiek buszoztatatására, meg ott voltak, akiknek "erősen ajánlott" volt kimenni.

Épp ezért idegesítő, ha valakinek még ez se elég, és csk azért is hazudik.

Egyébként meg nem érdemes következtetéseket levonni a tömegek méretéből, lásd fentebb már idézett példámat a 2002-es MIÉP-ről.

randomuser1 2014.03.31. 15:15:53

@babbaba: ez egy vélemény, és ezzel szemben áll ezer ellenkező. a demokráciában az a jó, h amit a többség akar, az történik.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.31. 15:26:32

@♔batyu♔:

Vannak, akiket közpénzen buszoztatnak.
Vannak, akik önköltségen utaznak.

Vannak, akiket kivezényelnek.
Vannak, akik meggyőződésből mennek.

Vannak, akiket jegyzékbe vesznek.
Vannak, akik csak elmennek.

/Régi OTP reklám alapján/

gurigapapa 2014.03.31. 15:36:09

@Fedor: Nem volt pénz buszra, nem volt pénz buszra... szólni kellett volna Simon Gábor alelnök úrnak, hogy vigyázzon jobban a párt pénzére :-)

erol 2014.03.31. 15:38:05

@babbaba: Nagyon májer vagy! A lényeg, hogy neked jó legyen, a többi dögöljön meg (mert megérdemli).

hgfjfutfuj 2014.03.31. 15:53:17

Én azt nem értem, hogy hogy van pofája egy Fletónak kiállni az emberek elé és újra "megpróbálni" rendet tenni? Úgy értem a baloldalnak volt rá NYOLC éve és nem sikerült! Ha én hazudok vagy csalok, engem lecsuknak, ez meg még mindig itt sündörög. Más országokban kisebb dolgokért lemond és visszavonul egy politikus. Ebből kéne tanulni. Miért nem elég neki az pénz, amit osztalékból beszed? Lemond a fizetéséről? Hát ilyen osztalék mellett én is lemondanék....
Meg volt a lehetősége a baloldalnak, de nem sikerült. Nem tudom, hogy mitől gondolják ma magukat jobbnak, okosabbnak és rátermettebbnek?!

2014.03.31. 15:54:46

A judeokommunizmus évszázada eddig tartott. Kun Bélával kezdődött, az Összefosással véget ér. Menjetek szépen vissza Galíciába vagy a genetikus ákos után Kanadába. Véreskezű, pimasz, összeférhetetlen vendégek voltatok, nem fogtok hiányozni.

2014.03.31. 16:11:04

Az Összefosás jelöltjei közül hányan izraeli-magyar, plusz bissau-guineai állampolgárok?

Ezt gondolom nem kóser bevallani a választások előtt, mert még a 10 százalék se lenne meg...

márpedig a fidesznek mennie kell 2014.03.31. 16:12:37

@babbaba: márpedig a fidesznek mennie kel a történelem szemét dombján van a helye

feryke 2014.03.31. 16:15:18

@dieter1: még hazudni sem tudnak tisztességesen még hogy az Oktogonig voltak hahahahahahahahahah

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.31. 16:15:47

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Megvan a már a blog házinácija, nincs szükségem többre.

márpedig a fidesznek mennie kell 2014.03.31. 16:15:53

@hgfjfutfuj: antiszemiták takarodjatok el innen mert nektek is a történelem szemét dombján van a helyetek

feryke 2014.03.31. 16:18:34

@Emmanuel Goldstein: azért nem kellene ekkora DEMAGÓGNAK lenni ép elég a Gyurcsány HOL AZ A SOK ÉHEZŐ talán MUNKAKERÜLŐT AKARTÁL MONDANI NEM

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.31. 16:18:53

@feryke: "még hogy az Oktogonig voltak"

Ezt a képet az Oktogon készítettem fél óráva a tüntetés kezdete előtt:

fedor.blog.hu/2014/03/31/az_operahaz_elott#gallery-1396249148_17

Szerinted? Voltunk az Oktogonig?

hgfjfutfuj 2014.03.31. 16:19:39

@márpedig a fidesznek mennie kell: mitől antiszemita? írtam bármi olyat ami sértő a zsidókra nézve? a jobb oldali gondolkodású nem egyenlő a nemzetiszocialistával....

feryke 2014.03.31. 16:21:13

@márpedig a fidesznek mennie kell: TÉVEDSZ NEKTEK KELL MENNETEK NEM KÍVÁNCSI RÁTOK NORMÁLIS MAGYAR EMBER AZ TUTI

randomuser1 2014.03.31. 16:39:24

@feryke: vannak, akik akarnak, de nincs mit, az, h pesten egy jobb programozó hazatalicskázik annyi pénzt, mint bécsben az utcaseprő még nem jelenti azt, h annak, ki véletlen nem elég okos és tanult, egy általános iskolai végzettséggel annyi munkalehetősége lenne- vidéken meg pláne nincs. namost, ők éheznek a családjukkal együtt, és a narancsos pártod pont őket csalogatja a rezsőcsökkentéssel. elgondolkodtató, nem?

_most_ 2014.03.31. 16:44:02

@hgfjfutfuj: lehet szidni a baloldalt, de az elmúlt négy év fideszes ámokfutásnál messze jobban kormányoztak és az a durva, hogy minden bűnök ellenére még így is egy fokkal erkölcsösebbek, mint a fidesz, még Gyurcsány is.

Balt 2014.03.31. 16:46:56

@Fedor: "2. A balodalnak a kormánnyal ellentétben nincsenek végtelen pénzforrásai"

Főleg, hogy egyre-másra derülnek ki a "vagyonkezelői" számlák... :))

2014.03.31. 16:47:40

@kosztarovics bácsi: "Őszintén elvtársak! Nincs jobb a gyülekezetetekben?"

Nemi életet élhetsz anyáddal, bolsi. Mi nem vagyunk a te elvtársaid, ugyanis mi nem vagyunk hazaárulók, akik eladják az országot az oroszoknak. Eddig vetted?
Mondom tovább: mi az anyádról beszélsz, amikor 24 éve ugyanannak a cigónak a farkát cibáljátok? Hülyék vagytok?
Normális értékrendű ember nem szavaz hazaáruló tolvajokra, te viszont igen: akkor ne a mi farkunkat kényeztesd, hanem a Viktorét.

2014.03.31. 16:51:40

@hgfjfutfuj: Figyelj, kiskancsó! Egy dolgot mondj, amiben te jobb vagy, mint bármelyik zsidó. Fogadjunk, hogy nem tudsz. Nyilván ez a problémád, de ez esetben nyugodtan belőheted magad a Dunába (a fajtáddal együtt), és láss csodát, a problémád meg fog szünni.

randomuser1 2014.03.31. 16:53:42

@Viktor Mutyin: pedig hát a piac így műxik, ha valamit meg akarnak venni, érdemes eladni, ha jó árat adnak érte.
monnyuk egy erőmű, amit ráadásul meg is köll vegyünk, nem pont csábító ajánlat, de istenem, ha csak ezt nézték volna be a narancsos srácok még egész jól állnánk :)

Balt 2014.03.31. 16:56:20

@_most_: Pont erről adekvát véleményt fognak mutatni a választópolgárok alig 1 7 múlva. Remélem, tetszeni fog! :))

(Nagyon nem vagyok híve a Jobbiknak, de remélem, pártlistán megverik a böszmefogást! Aztán talán majd előbb-utóbb az LMP - vagy más - végleg oda küldi Gyurcsányékat, ahová valók. Bár tudom, ebben a Fidesz ellenérdekelt...)

2014.03.31. 16:56:25

@feryke: "NEM KÍVÁNCSI RÁTOK NORMÁLIS MAGYAR EMBER AZ TUTI"

Akkor mért vagy itt, hülye gyerek? Félsz valamitől?

2014.03.31. 16:58:44

@Balt: "Nagyon nem vagyok híve a Jobbiknak"

Csak egy kicsit, ugyebár... azért megadod a tiszteletet a mocskos náci bandának, hogy nagybetüvel írod le őket, baromarcú.

randomuser1 2014.03.31. 17:01:10

@Viktor Mutyin: lehet, a matyar nyelv hejjesírásának adta meg a tizteletet.

Blogger Géza 2014.03.31. 17:46:58

És a két időpont között volt egy akasztás-helyeslés Mesterházytól és más MSZP-sektől, Simon Gábor negyedmiliárdja, Zuschlag Jani 50 milliója, kiderült, hogy Józsa és Gyurcsány is kifizetőhelynek használta a Paksi atomerőművet kamu-tanácsadások formájában, Simon Gábor újabb milliói, Welsz Tamás öngyilkossága, végül Velez egy hangfelvételen beismerte, hogy azért akarnak hatalomra kerülni, hogy kifizessék a holdudvart.

Csodásan felépített kampány - folyamatosan változó elnevezésű baloldali összeborulással.

Lovag Mihály 2014.03.31. 17:54:38

@Fedor: 2014.03.31. 16:18:53

az index(!) szerint nem. azon a részen már 50m-es távolságban lézengtek az emberek.

_most_ 2014.03.31. 17:56:34

@Blogger Géza: haha, Velez mintha azt mondta volna, hogy ki kéne fizetni az embereiket, ahogy a fidesz teszi, szóval egy eltökélt fideszhívőnek nem igazán értem ezzel mi a problémája :D

Fulek 2014.03.31. 18:04:20

@Fedor: ha-ha-ha, nincs annyi pénzforrása... Soros, Apró-Dobrev, és a Simon milliók... és a Bissau- Guineai útlevelesek...
Csurka nem vitt soha ennyi embert mint a Fidesz, talán annyit mint ami vasárnap nálatok volt....

Bogas 2014.03.31. 18:15:03

" a sok ügyetlenkedés és balszerencse után tegnapra végre megérkezett az összhang és a mázli is"

Mázli az lesz, ha a Böszmefogás leelőzi a Jobbikot. És még valami: a Fidesz vagy győz vagy veszít, de bárhogy is lesz: kávét kortyolgatva röhögök majd azon hogy hogyan foszlik semmivé az Összeborulók kurva nagy összhangja!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.31. 18:23:49

@hgfjfutfuj:

"hazudok vagy csalok, engem lecsuknak, ez meg még mindig itt sündörög. Más országokban kisebb dolgokért lemond és visszavonul egy politikus."

- Rengeteg ilyen politikus van.

Balt 2014.03.31. 18:37:40

@Viktor Mutyin: Faszkalap, Gyurcsány apádnak is megadtam, hogy örüjjé'. Remélem, egy hét múlva is fülig ér majd a szád, kilátszik mind a 2 fogad. :)

Balt 2014.03.31. 18:39:42

@Blogger Géza: + a lényeg, Fletó beemelése a Böszmefogásba. Ez örök garancia a sorsukat hozzá kötők sikertelenségére.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.31. 18:41:27

@Blogger Géza:

Szevasz Vadász Géza!

"És a két időpont"
- Szombat és vasárnap között?

"volt egy akasztás-helyeslés Mesterházytól és más MSZP-sektől"
- Ahol a HírTV elismerte, hogy belenyúlt a hangsávba

"Simon Gábor negyedmiliárdja"
- Ma is érdekel, honnan van a negyedmilliárd, hogyan szivároghatott ki az ügyészségtől a Magyar Nemzethez információ már akkor, mikor még Simonnak élt a mentelmi joga, és némi retorikai túlzással élve, még szabálytalan parkolásért -minő hasomnléat!- sem lehetne még a rendszámát sem felírni.
- Én is szeretném tudni, honna és főleg miből van a Simonnak a pénze. És azt is mondtam -visszakeresheted- hogy még ha rendben is lenne a Simon szénája (pénze) a kussolása miatt mennie kell.

"Zuschlag Jani 50 milliója"
- Adóbevallásában szerepel? Mert ha nem, akkor Zusi mehetne is vissza Kecskemétre.

"kiderült, hogy Józsa és Gyurcsány is kifizetőhelynek használta a Paksi atomerőművet kamu-tanácsadások formájában"
- Kamu tanácsadásért nem kell messze menni. Ha elítélsz egy kamu tanácsadást, kérlek ne párt-alapon ítéld el, hanem ítéld el AZ ÖSSZES ERKÖLCSTELEN TANÁCSADÁST, azokat is, amikhez a szociknak nincsen közük. Jó fényben tüntetne fel tégedet, ha előszőr a saját portádon kezdenél sepregetni.

"Simon Gábor újabb milliói"
- Saját porta, Géza! Szíjjártó, Orbán, Rogán, Mészáros........
- Számoltassuk el mindet!

"Welsz Tamás öngyilkossága"
- Mivel még tart az eljárás, gondolom mindössze a saját véleményedet hangoztatod. Érdekelne továbbá, hogyan lehet valaki öngyilkos egy rendőrautóban, ahol több rendőr is ül mellette.....

"Velez egy hangfelvételen beismerte, hogy azért akarnak hatalomra kerülni, hogy kifizessék a holdudvart."
- Hiányosan idézel: "Ahogy a fidesz megtette" /Lehet én meg nem szó szerint idézek/
- Ismét leírom: Saját porta!

.

Vadászol még?

Balt 2014.03.31. 18:43:49

Egy a lényeg: én nagyon örülök, hogy Zsorzsi Konradék végre elégedettek. :)) Még majdnem maradéktalanul 6 napig. :)))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.31. 18:45:51

@Blogger Géza: A felsorolásodból egyedül a Simon ügy komoly, és pártszinten annak sincs köze az MSZP-hez, maga a pártvezetés nyaggatja az ügysészéget, hogy hozzanak mindent a nyilvánosságra még a választás előtt. Vajon miért? És vajon miért nem teszi ezt meg az ügyészség? Miért csak jó megválogatott, ellenőrizetlen infók szivárognak ki a Magyar Nemzet felé? Lehet, hogy az összképből kiderülne, hogy bizonyíthatóan nincs köze a párthoz?

Az meg aztán külön vicces, hogy az ellenzék nyakába akarod varrni Welsz "öngyilkosságát", ami egy rendőrautóban történt. Tényleg az MSZP kezében volna a rendőrség?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.31. 19:06:44

@Fedor:

"a Simon ügy komoly, és pártszinten annak sincs köze az MSZP-hez,"

- Nem értek veled egyet!

- Amikor kiderül egy politikusról, hogy a nevén van egy számla, amin milliók figyelnek, akkor ne azt monddogassa, hogy majd csütörtökön, a Mesterházi, miután beszélt vele, ne azt mondja, hogy minden rendben oszoljanak kérem, hanem beszéljenek!

Adófizető választóként szeretném tudni, miből van a Simonnak ez a számomra felfoghatatlan pénze. Főleg, mivel Attila azt mondta, hogy itt minden rendben van, mégis elhatárolódtak Simontól, kidobták a fedélzetről, é Simon ma már nem a saját nappalijában nézi a tévét.

Ha rendben van a dolog, akkor hadd halljuk!

.

Nem azt mondom, a Simonnak a pénze lopott pénz (Hisz ez nincs bizonyítva), hanem azt mondom, hogy egy Simon poziciójában levő ember nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy hallgat. Főleg egy ilyen botrány kirobbanása után.

.

Az is elképzelhető, hogy majd két év előzetes után (de lehet két hét után, hetedikén) elengedik bűncselekmény hiányában. Ebben az esetben Polt Péternek és kompániájának az idő elötti (Például szakmai alkalmatlanság, politikai elkötelezettség) menesztéséhez nagyon jól jött volna, ha előre beszélnek.

Blogger Géza 2014.03.31. 19:20:45

@Fedor: :D Rajtad tényleg mindig jókat lehet nevetni. Ha Simon és az MSZP tisztázni akarja magát, minek ehhez ügyészség? Előállhattak volna már ezerszer az igazsággal. Szemmel láthatóan eszük ágában sincs a választások előtt. Mit tippelsz, miért nem teszik?

Nem az öngyilkosság történt a rendőrautóban, korábban vett be valamit, és ott halt meg, te okostojás. Vagy ha a kórházban hal meg, akkor azt mondod, a kórházban lett öngyilkos?

Szóval a többi ügy nem jelentős? Hát, ennél sokkal kevesebbért is komolyan büntettek már a választók...

Blogger Géza 2014.03.31. 19:26:13

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Nem szombat és vasárnap, hanem az írásban említett október és mostani tüntetés között, te fogyatékos. Ennyire hülye hogy lehet valaki?

A Hírtéve vállaltan kihangosította a fontos részt. Ettől még az hangzott el, ami elhangzott, és ezt a helyszínen lévő újságírók is pontosan hallották, ezért lett ügy az ügy.

:D Szóval ha Zuschlag nem adózta le, akkor nincs ügy??? :D Te még Fedort is felülmúlod humorban. Miért nem mentél el Al Capone tanácsadójának, ma is ártatlannak hinnénk. :) Amúgy pont emiatt folyik ellene vagyonosodási eljárás.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.31. 20:20:02

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Nem azt mondom, a Simonnak a pénze lopott pénz (Hisz ez nincs bizonyítva), hanem azt mondom, hogy egy Simon poziciójában levő ember nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy hallgat. Főleg egy ilyen botrány kirobbanása után."

@Blogger Géza: "Ha Simon és az MSZP tisztázni akarja magát, minek ehhez ügyészség? Előállhattak volna már ezerszer az igazsággal."

De ez nem pártprobléma, ez Simon probléma. Igen, ő bűnös, és a pártjának ért a hallgatásával. Beszéljen. Mesterházy viszont mit tud tenni azon kívül, hogy közli, nem a párté a pénz, és követeli az ügyészségtől, hogy hozza nyilvánosságra a bizonyítékait? A rendőrségnek van nyomozati jogköre, de egy párt elnökének szerencsére nincs...

"Nem az öngyilkosság történt a rendőrautóban, korábban vett be valamit, és ott halt meg, te okostojás."

Maradjunk annyiban, hogy ezer egymásnak ellentmondó nyilatkozat van, hivatalosan semmi biztosat nem tudni, csak azt, hogy egy rendőrautóban halt meg. Ja, és korábban is már a rendőrökkel volt, akkor is, amikor állítólag bevett valamit...

"Szóval a többi ügy nem jelentős?"

Cusi ügyéről messziről bűzlik, hogy hamis, tele van ellentmondással, írtam is róla korábban, hogy miért, egyértelmű, hogy megvette őt a FIDESZ. A paksi ügy meg szerinted érdekel bárkit az AKTUÁLIS paksi ügy mellett?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.31. 20:22:03

@Blogger Géza: Az, hogy nem liheg Cusi nyakában a NAV, csak azért érdekes, hogy hivatalos helyen kb. ennyire veszik komolyan. Mert esetleg felülről leszóltak, hogy nem kell komolyan venni. ez is csak azt erősíti, hogy kamu az egész, a ti etetésetekre.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.31. 20:25:55

@Fedor: Egyébként a magadfajta troll mit szól Rogánhoz? A többszázmilliárdos lopásokat nem tudod felfogni, oké, kevés vagy hozzá. De Rogán ügye mind nagyságrendjében, mind az alapbűnben ugyanaz. Ezen miért nem akadsz fent?

Komolyan érdekel.

DeMarco 2014.03.31. 20:50:31

Yuppi, kiszabadultak az Operaház fantomjai... :DD

Valaki tuszkolja őket vissza a palackba...

Én még ma is a roppant kontraproduktív, hajmeresztő programpontjaikon röhögtem, amiket tegnap a katyvasz összehordott... Gondolom abban reménykednek, h sok részeg megy el szavazni, mert józan ember ilyen ökörségeket soha nem szavazna meg...

Jó kis hét lesz ez, főleg ha kétharmados fidesz győzelemmel zárul, amire minden esély megvan. Akkor lesz csak igazi összefosás... Én örülök, h összeálltak, sokkal megalázóbb egyben lezúzni az egész bagázst, ahogy négy éve is...

Egy hét múlva már az elcsalták és véletlenül lett kétharmad lemezét fogja játszani a tücsökzenekar...

Blogger Géza 2014.03.31. 20:52:45

@Fedor: Neki is van titkos ausztriai bankszámlája meg bissau guineai útlevele?

DeMarco 2014.03.31. 20:53:39

@Fedor: Jövő hétfőn legyél üdítő és friss, próbálj ki vmi újdonságot! Az elcsalták lemez helyett próbálkozz szembenézéssel és konklúziók levonásával, bár sajnos ezek neked sem ismerős dolgok...

Blogger Géza 2014.03.31. 20:58:25

@Fedor: Teljesen elképesztő, hogy a vállalkozás és számottevő ingatlanvagyon nélküli MSZP elnökhelyettes nevén lévő titkos számlákon lévő hatalmas pénzekről van olyan ember, aki elhiszi, hogy nincs köze az MSZP-hez. Pláne, hogy Simon és Mesterházy egyeztetett arról, mit is találjanak ki kínjukban a dologról. Szellemi képességeiket jelzi, hogy semmit nem tudtak, illetve a latin-amerikai kamusztori már azelőtt bedőlt, hogy előadták volna.

Mondogasd prófétád, Napi Feri tanulságos mondását: Jobb, ha nem tudjuk, kik finanszírozták az MSZP-t.

Blogger Géza 2014.03.31. 21:02:14

@Fedor: Már mitől lenne hamis? Sikerült két, konkrét időpont nélküli idézetet hoznod a könyvből, az egyik idején még nyilván nem fizették ki Cusit, csak ment az alkudozás meg nyomásgyakorlás, utána meg már igen. Ez a nagy ellentmondás? Ne menjél nyomozónak...

Blogger Géza 2014.03.31. 21:08:31

@Fedor: Persze, hogy érdekel mindenkit Paks és az MSZP viszonya, hiszen nehéz okot találni arra példátlan pálfordulásra és önarconköpésre, amit Paks ügyében művel a baloldal. Hiszen már 5 évvel ezelőtt ők is támogatták a bővítést, megszavazták az előkészítését a parlamentben, Gyurcsány, Bajnai, Mesterház is támogatta. Most, a Velez-nyilatkozat után végképp egyértelmű, hogy csak azért nem támogatják, mert nem tudnak leakasztani róla ismét annyit, amit korábban megetetek. Szépen be fog indulni a 2014-18-as ciklusban a beruházás mindenféle szocialista "tanácsadó" cégek nélkül is. Velez meg vigasztalhatja a megmaradt talpasokat, hogy hát talán majd 4 év műlva...

Blogger Géza 2014.03.31. 21:12:12

@Fedor: Semmiféle ezer nyilatkozat nincs, ami ellentmondana egymásnak. Ki az az ezer, aki nyilatkozhatna? Welsz, aki már nem él, meg a rendőrség. De ha neked jól esik, hidd azt, hogy azért halt meg, mert csúnyán néztek rá a rendőrök... Te amúgy is egy ilyen hívő típusnak tűnsz, akinek agyát már a téveszmék eluralták.

Blogger Géza 2014.03.31. 21:17:45

@Fedor: Mi az, hogy nem liheg?

"Közel hatvanmillió forintot kell fizetnie Zuschlag Jánosnak, miután pert vesztett Kecskeméten a NAV-val szemben - írja a Baon.hu Bács-Kiskun megyei hírportál. A lap szerint a polgári bíróság jóváhagyta azt a határozatot, amely szerint a volt MSZP-s politikus 30 milliós adókülönbözetet, 15,5 milliós adóbírságot és 14,3 millió forint késedelmi pótlékot köteles megfizetni az adóhivatalnak."

www.origo.hu/itthon/20120203-pert-vesztett-az-adohatosag-ellen-zuschlag-janos.html

Tallono 2014.04.01. 02:34:37

@Fedor: Fedor, unalmas lett nagyon a blogod! Régebben voltak olyan posztok, amikkel érdemes volt vitázni, de látom szimplán pártoldal lettél. Ugyanaz a séma egyfolytában: Kiraksz egy ballib, komcsi fasságot, jön pár hülye zsideszes pattogni egy sort, jön pár ballib komcsi leugatni a narancs birkákat, és ennyi. Ez sehova nem vezet... Én azért voltam itt, hogy hallassam a magyarok hangját is, de ilyen ostoba vörös birka - narancs birka vitákba felesleges beszállnom.

Lehet, hogy mindig totálisan más állásponton voltunk és elfogadhatatlan egymás ideológiai világképe, de egy-két vita egész érdekesre sikeredett, sőt néhány meg is izzasztott, de tovább értelmetlen maradnom, hiszen ez a ballib-komcsi propaganda máshol is megtalálható...

Viszlát, remélem, hogy amit képviselsz eltűnik a történelem süllyesztőjében hamarosan!

U.i: Demarco a bátyám, további jó szórakozást nektek... :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.04.01. 09:27:45

@Blogger Géza: Ugyanúgy van olyan vagyongyarapodása, amit évekig nem tüntetett fel a vagyonbevallásában, és ugyanúgy nem tud vele elszámolni. Hogy ez most bankszámla, vagy ingatlan, részletkérdés.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.04.01. 09:30:17

@Blogger Géza: Belinkelsz egy két éves cikket annak bizonyságául, hogy az egy hónapja bevallott állítólagos 50 milliós jövedelme után mégis érdeklődik az adóhatóság? Ez most komoly, vagy áprilisi tréfa?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.04.01. 09:36:54

@Tallono: Nem a blog lett unalmas, hanem az élet ilyen. Lehet, hogy neked nem tűnt fel, de kampány van. Én ezen a blogon mindig arról írok, ami foglalkoztat. Most épp az, hogy sikerül -e elküldeni ezt a kártékony csapatot vasárnap, vagy sem. Etől még nem lettem pártlap, nem jelenti azt, hogy nem kritizálom soha többé azokat, akiket most a kisebbik rossz elvén támogatok (mint ahogy eddig is megtettem, ha rászolgáltak). Annál én autonómabb vagyok.

Mondjuk ha komolyan le akarsz szokni rólam, azért az nem biztos, hogy olyan nagy tragédia számomra, hisz nem titok, hogy nem igazán tartom a te nézeteidet szalon- és vitaképesnek, hiába pózol a führered mostanában kiskutyákkal :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.04.01. 09:45:45

@Blogger Géza: "Hiszen már 5 évvel ezelőtt ők is támogatták a bővítést, megszavazták az előkészítését a parlamentben, Gyurcsány, Bajnai, Mesterház is támogatta."

És most sem mondják azt, hogy biztosan nics szükség a paksi bővítésre (bár mondhatnák, hisz energetika terén elég nagy változások történtek ebben az öt évben, és Putyin nemzetközi megítélése is sokat romlott közben).

Amit viszont mondanak, hogy
1. semmi szükség nem volt erre a rohamszerződéskötésre, ráért volna pár év múlva is
2. Semmit nem lehetett tudni előre, egy ilyen horderejű ügyet meg kellett volna előbb vitatni a parlamentben (az az állandóan citált öt évvel ezelőtti határozat NEM a szerződéskötésre adott felhatlamazás, csak az előkészítés megkezdésére)
3. a finanszírozás módja és a szerződés feltételei teljesen elfogadhatalanok

Szóval lehetett volna úgy csinálni, hogy tényleg csak a zöldek tiltakozzanak ellene, de nagyon nem sikerült. Ebben az ügyben nem az ballib oldal az, amelyik seggszájat mutat fel, hanem az a FIDESZ, amely régebben minden nmegnyilatkozásában hazaárulózott, ha Orszországgal üzletelés került szóba.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.04.01. 09:57:01

@DeMarco: Látom te is tisztában vagy vele, hogy totálisan egyenlőtlenné tette a FIDESZ a pályát, ezért hárítasz előre szinte minden kommentedben az elmúlt pár hétben :-)

Az egy dolog, hogy az országnak is jobb lenne, ha veszítene a FIDESZ, de azért klön megérné, hoy láthassam, miképp reagálnál rá :-) De úgy látom, már azt is nehezen dolgozod majd fel, ha nem lesz meg az újabb kétharmad.

DeMarco 2014.04.01. 09:59:11

@Fedor: "nem jelenti azt, hogy nem kritizálom soha többé azokat, akiket most a kisebbik rossz elvén támogatok"

Nagyszerű! (Bár igaz lenne...) Hétfőn kezdheted is... kíváncsi leszek rá...

"Mondjuk ha komolyan le akarsz szokni rólam, azért az nem biztos, hogy olyan nagy tragédia számomra"

Mennyivel egyszerűbb lenne minden ellenkező véleményt, kritikát kizárni és csak a csaholó kórust hallgatni, igaz? Csukj be minden ablakot, zárd ki a valóságot, minek az neked? Kapcsold be az atv-t és élj az alternatív valóságodban... Maradj a barlang mélyén és figyeld az árnyékunkat a falon...

Amúgy meg, még az sem tűnt fel neked évekig, ami az orrod előtt volt, hát h várnánk el, h messzebb láss...

DeMarco 2014.04.01. 10:13:11

@Fedor: Valóban egyenlőtlenség van, nem is kicsi, de ezt köszönd a teljes mértékben hiteltelen, csúfosan leszerepelt, szörnyű programmal rendelkező balliba elvbarátaidnak és ne a fidesznek. Volt borzasztó 8 évük, amikor mindent gallyra vágtak és nem az olyan messze, h erre ne emlékezne mindenki... Egyenlőtlenség van, mert egy választás megnyeréséhez szavazók kellenek, nem like-ok. Azok meg nektek nincsenek és nem is lesznek, amíg a listátok első 30 helyén lévő arcot, nem zavarjátok el végleg. Ezt vagy belátjátok, legkésőbb hétfő reggel, vagy nem. Utóbbi esetben csak sajnálni tudlak benneteket.

Én nem hárítok, ugyan mi szükségem lenne rá???
Én arra is pontosan emlékszem, h 12 éve a d209-es első intézkedése volt, h a 240.000 forintos adójóváírást lefelezte, majd rögtön utána teljesen eltörölte!

Csak te vagy annyira madár, h azt hiszed, az emberek könnyen felejtenek!

"Az egy dolog, hogy az országnak is jobb lenne, ha veszítene a FIDESZ"

Jah, persze, azért lesz megint kétharmad.. Erre térjünk vissza hétfőn... :) Maradjunk annyiban, h az országnak a Fidesz a legjobb választás és egyben az egyetlen jó választása. Nektek károgó balliba kórusnak nyilván nem, de számtalanszor bebizonyosodott, h ami nektek rossz, az nekünk kizárólagosan csakis jó lehet...

"De úgy látom, már azt is nehezen dolgozod majd fel, ha nem lesz meg az újabb kétharmad."

Ezt megint rosszul látod. Úgy látom, h a fidesz mindent megtesz azért, h ne nyerje túl magát, kifejezetten az az érzésem, h nem szeretnének kétharmadot. Ritka lagymatag a kampány, nem erőltetnek programot, embereket, nincsenek plakátok, hirdetések. Szimplán nyerni akarnak, ennyi. És én is azt szeretném, ha nyernének. Tök' mindegy mennyivel.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.04.01. 10:51:52

@DeMarco: "Mennyivel egyszerűbb lenne minden ellenkező véleményt, kritikát kizárni és csak a csaholó kórust hallgatni, igaz?"

Valóban egyszerűbb lenne, de én pont, nem ezt csinálom, ez a főnököd reszortja, aki szépen elfojt minden kirtikus hangot, és még véletlenül se hajlandó ellenzéki sajtónak nyilatkozni, vagy pláne kiállni egy vitára. Én a magam részéről maradok annál, hogy senkit sem tiltok le, és mindenkivel vitázok, te vagy rá az élő példa. Felőlem maradhatna Tallono, nem é küldöm őt el, de had legyen meg már a véleményem egyes nézetekről...

"Valóban egyenlőtlenség van, nem is kicsi, de ezt köszönd a teljes mértékben hiteltelen, csúfosan leszerepelt, szörnyű programmal rendelkező balliba elvbarátaidnak és ne a fidesznek."

Persze, még véletlenül se a FIDESZ hozta ezeket a szabályokat. Te néha annyira sötét tudsz lenni... Semmi nem indokolhatja a demokrácia szűkítését, max. a te szemedben, de ez meg téged minősít.

"Én arra is pontosan emlékszem, h 12 éve a d209-es első intézkedése volt, h a 240.000 forintos adójóváírást lefelezte, majd rögtön utána teljesen eltörölte!"

Rajtad kívül mindenki más meg a 100%-os közalkalmazotti béremelésre emlékszik, meg a FIDESZ által évekre befagyasztott családi pótlék emelésére, meg a 100 napos program többi osztogatására, de hajrá, spanold csak magad :-)

"Ritka lagymatag a kampány, nem erőltetnek programot, embereket, nincsenek plakátok, hirdetések."

Egyrészt igaz, hogy nincs programjuk, meg hogy érdekükben áll az alacsony részvétel, de pont azért, mert akkor csak az elkötelezett, gondolkodás nélküli hívek mennek el szavazni, és ez nekik kedvez. De hogy ne lennének fideszes plakátok? Én nem tudom, hogy pontosan merre laksz, de látszik, hogy nem Pesten. Itt speciel mozdulni se lehet tőlük, de ahogy mesélik mások, az ország többi részében is ez a helyzet.

DeMarco 2014.04.01. 11:50:43

@Fedor: "Persze, még véletlenül se a FIDESZ hozta ezeket a szabályokat."

Érthetetlen, h miért kifelé mutogatsz még mindig. Semmiféle szabályról nem volt szó. Újra fussál neki: "köszönd a teljes mértékben hiteltelen, csúfosan leszerepelt, szörnyű programmal rendelkező balliba elvbarátaidnak"
Itt a 8 évi kanosszájukról van szó, arról a 8 évről, amikor saját bevallásuk szerint sem csináltak semmit, romboláson kívül... Nem fiktív dolgokról beszélünk, hanem megtörtént borzasztó ballib kormányzásról. Amihez bőségesen van pozitív viszonyítási alapunk az elmúlt négy évből. Bármelyik oldalról vetem össze őket, ezerszer jobb volt ez a négy év, mint az előző 8. Minden tekintetben.

"Rajtad kívül mindenki más meg a 100%-os közalkalmazotti béremelésre emlékszik, meg a FIDESZ által évekre befagyasztott családi pótlék emelésére, meg a 100 napos program többi osztogatására"

Amikre semmilyen fedezet nem volt, hitelből osztogattak. De kis barátom, azokra is emlékszünk... ahogy a kórházbezárásokra, a támogatott kamat és forint hitelek megszüntetésére, az építőipar teljes lerombolására, a szocpol megszüntetésére, a devizahitelek reklámozására és még sok ezer apró trükkre, amik megkeserítették az életünket.

"látszik, hogy nem Pesten. Itt speciel mozdulni se lehet tőlük"

Nem csoda. Mindig benneteket kell győzködni... Előre megjósolom, h belpesten lesz az egy-két kivétel, ami újra bepirosodik...

"az ország többi részében is ez a helyzet"

Én nem nagyon találkoztam fideszes plakáttal sehol sem. Mesterizé próbál vigyorogni mérsékelt sikerrel, jobbikosok vannak dögivel, vmi értelmezhetetlen lumpen is van itt-ott, aztán ennyi. Megkockáztatom, h helyben a szavazók 90%-nak fogalma sincs, h ki a fideszes jelölt. Pont ezért fogok jót röhögni, ha megveri az ellenfél ismert, neolib politikusát...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.04.01. 22:11:13

@DeMarco:

a listátok első 30 helyén lévő arcot, nem zavarjátok el végleg.

- Bárki is győz vasárnap a választásokon, a Régi Arcok mindenképpen nyernek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.04.02. 12:57:39

@DeMarco: " Újra fussál neki: "köszönd a teljes mértékben hiteltelen, csúfosan leszerepelt, szörnyű programmal rendelkező balliba elvbarátaidnak" "

akkor te is fuss neki újra: "Semmi nem indokolhatja a demokrácia szűkítését"

"Amikre semmilyen fedezet nem volt, hitelből osztogattak."

És amit a FIDESZ is megszavazott, és most is ugyanezt csinálja, csak 10-es szorzóval. Amúgy meg eldönthetnéd, hogy most az volt a baj Megyóékkal, hogy elvettek, vagy az, hogy adtak :-)

"Előre megjósolom, h belpesten lesz az egy-két kivétel, ami újra bepirosodik..."

Egy-két? több lesz az :-)

DeMarco 2014.04.02. 13:04:04

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Persze, erre megy ki a játék. Ők is tudják, h nem fognak nyerni, csak a helyüket akarják bebiztosítani, a zsíros fizetést, meg a kapcsolatrendszerüket. Bár már négy éve nincs szadesz, mégis a prominens alakjai szépen visszaszivárognak a parlamentbe.

Komolyan mondom, hányinger... A legszebb, h a bukás után, nem fognak lemondani. Szépen kilépnek majd, vagy kiléptetik őket, átülnek függetlennek és vicsorognak újabb négy évig az arcunkba...

Egyébként én meg is szüntetném a listázást. Csak azok lennének képviselők, akik valóban megmérettetik magukat és indulnak egyéniben is a képviselőségért.

DeMarco 2014.04.02. 13:15:27

@Fedor: "Semmi nem indokolhatja a demokrácia szűkítését"

Áruld el kérlek, h pontosan melyik jogod is szűkült??
Áruld el kérlek, h pontosan melyik törvényt, jogszabályt hozták, amire nem voltak felhatalmazva?
Áruld el kérlek, h pontosan mennyivel másabb a mai demokráciával való viszonyod, mint 12 éve? Nem szavazhatsz? Nem írhatsz róla? Nem engednek be az ajtón?

Valójában nagyobb a demokrácia tudatom, mint neked. Én legalább nem tapsoltam a gyűlöletbeszéd szigorításának, nem úgy, mint egyesek...

"Amúgy meg eldönthetnéd, hogy most az volt a baj Megyóékkal, hogy elvettek, vagy az, hogy adtak :-)"

Mind a kettő egyszerre. Mert attól vettek el, aki megdolgozott érte és annak adták aki nem tett le semmit az asztalra, ráadásul utóbbi fedezete nem is állt rendelkezésre, hitelből finanszírozták a nagy részét.

Most se legyen senkinek illúziója. Amikor azt mondják, h eltörölnék az egykulcsot és visszahoznák a több kulcsos rendszert, megadóztatva a "gazdagokat", senki ne higgye, h azt magukra, vagy Simonra értik, az off-shore lovagokra. Lófaxt. Azt ránk értik, dolgozó, adózó alsó-középső középrétegre. Minket nyúznának meg ezredszerre is, tőlünk vennének el és adnák nyugdíjra, segílykére puszira.

"Egy-két? több lesz az :-)"

Csak szeretnéd...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0