Je suis Provokátor
2015. március 18. írta: Fedor

Je suis Provokátor

provokator.jpg

A legszebb nyilas házmester/komcsi besúgó/kuruc.info-s hagyományokat elevenítette fel a FIDESZ ifjúsági szervezete (ami nem összekeverendő a FIDESZ ifjúsági tagozatával, vagyis azzal, amelynek a vezetőjét kilencmilliónyi hamis százeuróssal kapcsoltak le, és akit a párt sztálini módszerekkel próbált kitörölni a történelméből), amikor ma elindították a legfrissebb projektjüket: 

Provokátorfigyelő csapatot hoz létre a Fidelitas, mert "mindenkinek joga van tudni, kik azok a baloldali provokátorok, akik szét akarják verni" mások rendezvényét - közölte Böröcz László, a Fidesz ifjúsági szervezetének vezetője. 

"Nem szeretnénk, ha a baloldal hétvégihez hasonló húzásaiból hagyomány lenne" – tette hozzá Böröcz László a március 15-i állami ünnepségen történtekre utalva. 

A Fidelitas vezetője arra kért mindenkit, "aki provokátorokat ismer fel", küldje el nevüket, képüket a provokatorfigyelo@fidelitas.hu címre, ők pedig közzéteszik. Böröcz László ezt "tudásbővítő, ismeretterjesztő" szolgáltatásnak nevezte. 

Na akkor sorjában:

  1. Ifjúsági szervezet révén a koruk miatt biztos kimaradt nekik, hogy milyen volt, amikor Medgyessy és Gyurcsány összes nyilvános szereplését egy utazó füttykórus követte (jól felismerhetően mindenhol ugyanazok az arcok). Talán arra se emlékeznek, amikor Hegedűs Lóránt híveivel 2008 március 15-én a Nemzeti Múzeumhoz vonult kifejezetten azért, hogy megzavarják az ünnepet. Vagy amikor Demszky ünnepi beszédét ugyanezen a napon tojás- és kődobálással honorálták a békés jobboldali honpolgárok (utóbbi miatt egy rendőrt mentőnek kellett elszállítania a helyszínről).

    De az már biztos megvolt nekik, amikor a fideszes rendőrség engedélyezte, hogy a MILLA tüntetéstől csupán egy kordonnal elválasztva neonácik őrjöngjenek. Vagy amikor közmunkásokat rendeltek ki tüntetni Bajnai ellen. Vagy még ezek is kimaradtak? Ja persze, a közmédiában ezek nem voltak hírek.

    A sósavas bácsit már nem is említem.

  2. Vicces, hogy erről az ünnepi napról csak a baloldali ellentüntetőkkel van problémájuk (akiknek egyetlen bűnük, hogy odamentek pár transzparenssel), de azzal pl. nem, hogy fideszes tüntetők egy ott dolgozó újságírón verték le a frusztráltságukat (a szó legszorosabb értelmében), egy olasz újságírót lezsidókurváztak, és annyira felhergelték magukat, hogy a végén már egymással üvöltöztek.

  3. Elrettentő az a mentalitás, amely ezt az ötletet kitalálta, és a nyilvánosság elé vitte. Ez a FIDESZ jövője? Csak az ilyen selejtek gondolják úgy, hogy számukra ott van érvényesülési lehetőség? Ezek szerint igen.

Mialatt ezt a posztot írtam, alig pár óra létezés után már el is tűnt a Facebook-ról az az oldal, amit a Fidelitas indított a sajtótájékoztató után, és amelyen már kint is voltak két "provokátor" adatai, jellemző módon nem helyesen. Úgy látszik a neten végigsöprő elemi felháborodást látva leüzent Habony a Gucci mennyországból, hogy ez mégse jött be, sztornó. Vagy csak sokan jelentették az oldalt a Facebook-nál, és az szedte le. Arra mindenesetre jó volt ez az egész, hogy előbb az Együtt, később a Liberálisok ifjúsági szervezete feljelentette a Fidelitas-t. Az előbbi feljelentésből idéznék, mert megfogalmazták azt, ami nekem is a legelső gondolatom volt, amikor olvastam erről az akcióról:

Az Y-GEN Egyesület – az Együtt társult ifjúsági szervezete – a mai napon ismeretlen tettes ellen feljelentést tett, személyes adattal való visszaélés bűncselekmény kísérletének alapos gyanúja miatt. Az Y-GEN jogi álláspontja szerint, a Fidelitas által meghirdetett „provokátorfigyelő” csapat tervezett tevékenysége nem csak felháborító és a magyar történelem legsötétebb korszakait idézi, hanem törvénysértő is.
A törvény szövege szerint ugyanis „aki a személyes adatok védelméről vagy kezeléséről szóló törvényi rendelkezések megszegésével haszonszerzési célból vagy jelentős érdeksérelmet okozva a) jogosulatlanul vagy a céltól eltérően személyes adatot kezel, vagy vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő”.
Az Y-GEN jogi álláspontja szerint a jelen tevékenység törvénybe ütközik, ezért tett feljelentést. Az Y-GEN felszólítja a Fidelitast, hogy tartsa magát a törvényes működéshez, mert olyan országban akarunk élni, ahol a jogszabályok mindenkire vonatkoznak!

Hogy mi ennek a pár órát megélt Fidelitas akciónak a tanulsága? Egy olyan párttól, amelynek még az utánpótlása is ilyen söpredék, minél előbb szabadulni kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr627281219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.03.18. 20:18:13

@DeMarco: Szokás szerint kevered a szezont a faszommal, csakhogy relativizálni próbálhasd a számodra kínos ügyeket.

HaCS 2015.03.19. 00:03:12

Nem tudom feltűnt-e, de eltűnt az erről szóló cikk a Fidesz.hu-ról. Konkrétan innen:

www.fidesz.hu/hirek/2015-03-18/provokatorfigyelo-csapatot-alakit-a-fidelitas/

Délután még más gépen olvastam esetleg cache-ben valakinek?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.03.19. 03:02:30

@DeMarco:

Lemaradtam pár autó felgyújtásáról?

Vagy csak simán amnéziás-e vagy?

(Nem akarok sértőbbet írni, mert bízom benne, ember vagy)

Arthur Bloch 2015.03.19. 06:45:01

Ne fékezd a demagógokat. A hólyag is rövidebb életű,ha nem tartják zsinóron,hanem szabadon engedik emelkedni. Mondta Kopátsy találóan. Más: a 2006-os ügyet felesleges ide citálni,mert a felháborodás/tüntetést kiváltó ok és a tudatos rombolás nem hasonlítható, mintahogy a csőcselék sem azonos a tudatos,elégedetlelen tömeggel.Aki ezt a különbséget nem tudja érzékelni, az egyéb galádságra is képes!

komplikato 2015.03.19. 12:09:20

Ha valakinek szelektív a memóriája, akkor itt megnézheti a rohadt nagy különbséget 2007 és 2015 március 15-i ünnepségről:
444.hu/2015/03/18/tisztelt-fidelitas-provokatorokat-lepleztunk-le/
Magyarán a Fidelitas elmehet a bús picsába. Provokálni csak Fideszesnek szabad másokat, mint ahogy pl. tojással dobálni is csak nekik lehet, legyen a célpont a Demszky vagy éppen a saját nyugdíjukért tüntetők ...

Tudományos libsizmus 2015.03.19. 12:38:21

Mennyivel jobb volt, amikor azt lesték az MSZP-s aktivisták, mit mond a pap a misén. Vagy amikor a libsibolsi kormány laposra verette a sünökkel fél Budapestet. Régi szép idők, mi?

Bobby Newmark 2015.03.19. 12:44:12

@DeMarco: Mindezekkel együtt mocsadék gerinctelen fasszopók vagytok. Úgyhogy nem tudom, mi a fasznak fárasztod magad ennyi karakter mellébeszéléssel.

De tudod mit? Ott lengedezhetsz majd Orbán ÉS Gyurcsány közt a szélben, az úgy megnyugtatja a sérült lelked?

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.03.19. 12:45:39

@Tudományos libsizmus: magyarán neked csak az a lényeg, hogy az elvtársaid csinálják, akkor semmi gond vele. Eddig is tudtam, hogy undorító gazember vagy, de hogy ennyire...

Bobby Newmark 2015.03.19. 12:47:15

@Tudományos libsizmus: Ti meg a Rákosi-korszakkal nosztalgiáztok, teljes mellszélességgel, nylítan. Az valóban jobb, tényleg.

Tudományos libsizmus 2015.03.19. 12:47:26

@pythonozok:
A libsik ilyenkor kicsit hasonlítanak a németekre. A németek szeretnek úgy tenni, mintha 1945. május 9-én kezdődött volna a történelem, a magyar libsik meg úgy, mintha 2010. április 11-én.

vivike22 2015.03.19. 12:47:43

En azt nem ertem, persze vannak nalam okosabbak, majd elmondjak, hogy ezek az emberek az arcukat adjak ehez, felvallaljak, es hisznek benne, hogy ez mukodhet, sot mi tobb, hogy ez jo, es celra vezeto, hogy milyen celra ne firtassuk. Ez remiszto.

Szelid sunmalac 2015.03.19. 12:51:59

@Tudományos libsizmus: Nem nem. Mi mindannyian jol emlekszunk arra, amikor terkovekkel dobaloztatok, tankokat kotottetek el, gyujtogattatok, leromboltatok a tv szekhazat, civil autokat dobaltatok molotov-koktellal. Emlekszunk bizony.

Tudományos libsizmus 2015.03.19. 12:52:11

@Tudományos libsizmus:
Magyarországi libsik, bocsánat. Így korrekt a megfogalmazás.

Tudományos libsizmus 2015.03.19. 12:56:07

@pythonozok:
Tévedsz. Mi most kommunisták vagyunk. Nácik a tavaly áprilisi orbitális perecelésetek óta vagyunk. Legközelebb majd 2018, az újabb bukásotok után leszünk ismét nácik. Addigra kiderül előttetek is, hogy nem jött be a kommerezés. Persze nem mintha a nácizás bejött volna.

Tudományos libsizmus 2015.03.19. 12:57:02

@Tudományos libsizmus:
"Nácik a tavaly áprilisi orbitális perecelésetek óta vagyunk."
A mondat helyesen: Nácik a tavaly áprilisi orbitális perecelésetek előtt voltunk.

Netuddki. 2015.03.19. 12:57:08

Akkor a kis táltoscsillámpónivillanásokkal nem volt gondjuk a hülyegyerekeknek?

flort 2015.03.19. 12:58:20

@Tudományos libsizmus: "A németek szeretnek úgy tenni, mintha 1945. május 9-én kezdődött volna a történelem"

ezt még finomíthatnád:

www.deutschegeschichten.de/zeitraum/themaindex.asp?KategorieID=1003&InhaltID=1559&Seite=1

Bobby Newmark 2015.03.19. 13:04:26

@Tudományos libsizmus: Az nem kifejezetten a meteorológus hibája, hogy a szélkakas forog...

KUHULIN 2015.03.19. 13:25:18

@Szelid sunmalac: "leromboltatok a tv szekhazat"
Hehehe. Jó gyorsan visszaépítették... :)

Tudományos libsizmus 2015.03.19. 13:36:20

@KUHULIN:
Ja, meg a Baló és a Rudi cégautója "civil" autó.

Szelid sunmalac 2015.03.19. 13:56:27

@KUHULIN: Heheh...most tenyleg jol visszavagtal! Igazi relevans valasz. Kemeny, tokos, husbavago. Meghajolok elotted es mar vissza is vonok mindent, hiszen az egesz hazugasag.

Fenehorizont 667 2015.03.19. 14:13:18

"Egy olyan párttól, amelynek még az utánpótlása is ilyen söpredék, minél előbb szabadulni kell."

Szabadulni "kell"? Ez ilyen tipikus tempó.

De amúgy lehetséges.
Ehhez már csak az embereket kell meggyőzni, hogy ne a fideszre szavazzanak, hanem aööö, aizé ööö, hát öö, függetlencivil ööö demokrata, öö orbántakarodj, többpénztaszegényeknek, izébizé, hümmhümm, orbántakarodj, civil, független, alkotmányos rend helreállítása ööö.

Ez kibaszott kevés lesz így, faszfejek.

Szelid sunmalac 2015.03.19. 14:18:53

@Fenehorizont 667: Anyad a faszfej. Csak igy roviden, tomoren.

kvadrillio 2015.03.19. 14:20:41

Offshore és hazai cégek százai kapcsolhatóak a brókerbotrány érintettjeihez

2015. március 18., szerda, 17:18 Utolsó frissítés: 20 órája

Szerző: hvg.hu

Címkék: Opten; offshore; brókerbotrány; Quaestor; Hungária Értékpapír Zrt.; Buda-Cash Brókerház;
Kinyomtatom Elküldöm

Nagyobb lehet a brókerbotrány háttérbázisa, mint ami első ránézésre látszik. Legalábbis erről tanúskodik, hogy az érintett cégek tulajdonosainak és vezetőinek több száz egyéb cégben van érdekeltségük. Naná, hogy offshore cégek is felbukkannak a háttérben.

A Buda-Cash Brókerház, a Hungária Értékpapír Zrt. és a Quaestor nevével fémjelzett cégek kapcsolati hálója még a hazai cégstruktúrához képest is összetett, érdemes ezért a vállalkozások kapcsolatrendszere mögé komolyabban is benézni. Különös jelentősége van a mostani elemzésnek abból a szempontból is, hogy a zártkörű részvénytársaságok tulajdonosait – a jogszabályi háttérből fakadóan – jellemzően nem teszi közzé a cégbíróság, de az Opten adatbázisában ezek a tulajdonosok is fellelhetőek. „A zárkörű részvénytársaságok a hazai gazdaság meghatározó szereplői, így tulajdonosi hátterük teljes körű ismerete kulcskérdés a cégek kapcsolatrendszerének elemzésekor” – mondja Tóth Tamás, az Opten Kft. ügyvezető igazgatója.

Az elemzés kiindulópontját a sajtóban is megjelent cégek – a Buda-Cash és Quaestor cégcsoportok, illetve a Hungária Értékpapír jelentették. A három cégcsoport egymástól független csoportosulásnak tűnik az adatok első körös elemzése után, a vizsgált cégek csoporton belüli kapcsolatrendszere azonban rendkívül összetett. A tulajdonosok és a vezetők általában több cégben is érdekeltek, a cég-cég közötti tulajdoni jogviszonyok a könyvvizsgálói átfedésekkel pedig már igazi csemegét jelenthetnek az elemzők és a nyomozóhatóságok számára is.

Tulajdonosok és vezető tisztségviselők

A csoportok közül a Buda-Cash-ügyben érintett cégek kapcsolatrendszere a legkiterjedtebb, a vizsgált cégek közvetlen tulajdonosainak és cégjegyzésre jogosultjainak száma 50 körüli, ezek a csoport egy vagy több tagjára bírhattak befolyással az elmúlt 3 év során az Opten adatbázisa szerint.

Az összetett cégbirodalomban azonban érdemes a közvetett tulajdonosi láncon kapcsolódó, azaz végső tulajdonosokat is szemügyre venni. A csoportok végső tulajdonosi listáján olyan magánszemélyek is megtalálhatóak, amelyek nincsenek a közvetlen tulajdonosok között, illetve fellelhetőek külföldi címmel rendelkező magánszemélyek és cégek is.

A kapcsolatrendszert tovább bonyolítja, hogy a végső tulajdonosok összességében 176 egyéb hazai cég felett rendelkeznek közvetett tulajdonjoggal, ezen cégek pedig összesen 33 milliárd éves árbevételt regisztráltak 2013-ban.

A leányvállalatok a vizsgált cégek által tulajdonolt egyéb vállalkozásokat jelentik, őket különösen érzékenyen érintheti anyavállalatuk fizetésképtelensége. Az Opten adatai szerint mintegy 55 hatályosan kapcsolható vállalkozás tartozik ebbe a kritikus csoportba, amelyek összesen mintegy 5 milliárd forint árbevétellel rendelkeznek. A tulajdoni jogviszonyok bonyolultságát jelzik, hogy egyes leányvállalatok megjelennek a cégek tulajdonosainak közvetlen kapcsolati hálójában is.

Testvércégek, egyéb csoporttagok, könyvvizsgálói kapcsolatok

A testvércégek azok a kapcsolt vállalkozások, amelyeket a csoportok közvetlen tulajdonosai és cégjegyzésre jogosultjai közvetlenül tulajdonolnak vagy irányítanak. A csoporttagok felszámolásai, csődeljárásai ezeket a cégeket közvetve érintik, hiszen várhatóan a hatósági vizsgálatok a tulajdonosi, vezetői körre is kiterjednek, így rajtuk keresztül a fizetési nehézségek és nyomozati eljárások a testvércégekhez is eljuthatnak. Nehéz megbecsülni, hogy ez mit jelent a testvércégek életében, nagyban függ attól, hogy mennyire kötődnek a fő tulajdonosokhoz, milyen egyéb külső tulajdonosaik vannak, és azok milyen arányú befolyással rendelkeznek vagy rendelkeztek a cégek felett.

Az Opten adatbázisa szerint összesen 157 testvércég kapcsolható vagy volt kapcsolható az elmúlt 3 évben a vizsgált vállalkozásokhoz, melyek összesen 26 milliárd forint éves árbevétellel rendelkeznek. Az összetett kapcsolatrendszernek köszönhetően a testvércégek sokszor leányvállalatok vagy éppen tulajdonosok is egyben.

A brókerbotrány jellegzetességéből fakadóan az érintett cégek könyvvizsgálói is a hatósági vizsgálatok tárgyát képezhetik. A vizsgálat tehát elképzelhetően kiterjedhet az érintett könyvvizsgálók egyéb könyvvizsgált cégeire is. Fontos hangsúlyozni, hogy abból a tényből, hogy két cégnek ugyanaz a könyvvizsgálója, nem következik az, hogy pénzügyi vagy jogi kapcsolatban vannak. A vizsgált könyvvizsgálók összesen 139 cég könyvvizsgálatát végezték az elmúlt években, mely cégek közel 114 milliárd forint árbevételt értek el egy év alatt.

Meddig terjedhetnek a gazdasági hatások?

A BUDA-CASH csoporthoz tartozó pénzintézeteknél számos magánszemély, önkormányza

NA, SÜRGŐSEN MONDJON LE A FIDESZ-MAFFIA-KORMÁNY !!!

kvadrillio 2015.03.19. 14:25:05

...Meddig terjedhetnek a gazdasági hatások?

A BUDA-CASH csoporthoz tartozó pénzintézeteknél számos magánszemély, önkormányzat és vállalkozás vezette a számláját. Ők lehetnek a brókerbotrány legnagyobb vesztesei. Az, hogy mennyit veszíthetnek, cégenként nagyon eltérő lehet, nagyban függ attól, hogy a teljes pénzeszközállományukat az érintett pénzintézeteknél vezették-e, de függ a felszámolási és büntetőjogi eljárások eredményétől is. Mindenesetre több mint 6000 működő vállalkozás vezette folyószámláját az érintett pénzintézetekben.

A mostani felszámolási és csődeljárásoknak minden bizonnyal komoly hosszú távú negatív következményei lesznek. A legintenzívebb hatás az érintett cégek mikrokörnyezetében lehet. A közvetlen veszteségeken túl a hatósági vizsgálatok is komoly adminisztrációs terhet jelentenek majd, ráadásul felszámolási hullám indulhat a tulajdonosi láncon keresztül, ami már a kapcsolt vállalkozások beszállítóit is kellemetlenül érintheti.

A lokális hatásoknál azonban még komolyabb következménnyel járhatnak majd az ügy makrogazdasági hatásai. Az egyik legsúlyosabb következmény a befektetői bizalmi helyzet visszaesése lesz. Az amúgy is fejletlen befektetői kultúrával rendelkező Magyarországon a biztonságosabb papírok felé fognak fordulni a megtakarítók. A beruházási hajlandóság visszaesése pedig erősen rontja az ország versenyképességét. A bizalmi helyzet romlásának további mellékhatásai lehetnek, hogy a tőke a kisebb pénzintézetek felől a nagyobbak felé vagy az országhatáron kívülre fog áramolni.

Szintén sok pénzbe fog kerülni az ország gazdaságának a várhatóan erősödő pénzintézeti kontroll bevezetése és üzemeltetése. Az adminisztrációs terhek növekedése érezhető lesz mind az ellenőrző szervek oldalán, mind az ellenőrzött pénzintézeteknél, ami szintén ronthatja a gazdaság versenyképességét. Végül, de nem utolsó sorban újabb pofont kapott a hazai üzleti etika, illetve vállalkozói kultúra is. A közhangulatban újra előtérbe került, hogy Magyarországon mindig vannak kiskapuk, és azokat hosszú évekig büntetlenül lehet kihasználni, még akkor is, ha több száz milliárd forintos összegek elszámolásáról van szó.

Nu, sürgősen mondjon le a FIDESZ-MAFFIA-KORMÁNYA !!!!!

Szúnyog 2015.03.19. 14:26:30

Mindenekelőtt a fika-hisztero-blogger hadtól kéne mentesülni.

kvadrillio 2015.03.19. 14:27:23

ÉLŐSKÖDŐ SÁSKÁK EZREI FOSSZÁK KI A MAGYAR NÉPET !!!!! BÖRTÖNBE VELÜK !!!!!
TELJES VAGYONELKOBZÁSSAL !!!

Peterpapo 2015.03.19. 14:33:35

@DeMarco:

Szerintem Te kevered a szezont a fazonnal, de ezen nincs mit csodálkozni. meg azon sem, hogy szelektív a memóriád. Persze abban teljesen igazad van, hogy sokkal kulturáltabb ha feljelentgetünk, aztán az Andrássy út 60-ban a pincében majd jól megdolgozzák a csendőrök a provokátorokat, úgy hogy ne lássa senki, mint a nyílt színi kardlapozás.

Peterpapo 2015.03.19. 14:38:04

@Fenehorizont 667:

Tudod az a kibaszott nagy mázlija a Gecinek, hogy nincs alternatívája, így az agy mosott...óóó bocsánat olyanok nincsenek ott, mert nincs agyuk, amit mosni lehetne...szóval az elvetemült Viktor hívők, így még mindig elegen vannak ahhoz, hogy ez az a Putyin-faszszópó, köpönyegforgató, aljas, hazug, kis geciláda a nyakunkon ülhessen. Ne legyél erre büszke, inkább szégyelld magad, hogy rá szavaztál, mint nagyképűsködj.

Peterpapo 2015.03.19. 14:41:40

@Tudományos libsizmus:

"A németek szeretnek úgy tenni, mintha 1945. május 9-én kezdődött volna a történelem,"

Ez lehet, de valószínűleg azért van így, mert szégyellik, amit tettek az elődeik. Te is inkább szégyellnéd, amit ez a mocskos kis bélféreg csinál, ahelyett, hogy véded meg rá szavazol.

kvadrillio 2015.03.19. 15:15:06

NU, FENTIEKNEK...KURVA JÓ EZ A "KAPITALIZMUSNAK NEVEZETT" KIFOSZTÓ IZÉ....ÉLŐSKÖDŐ PIÓCÁK MAFFIA-HÁLÓZATA......EZEKNEK...EZ AZ INGYEN-EBÉD !!!!!!! ...ÉS AZ EZEKET A "ÁL-BRÓKER-KIFOSZTÓ CÉGEKET SZABÁLYOZÓ JOGSZABÁLYOK,RENDELETEK, TÖRVÉNYEK DZSUNNGELE, A NAGYBEFEKTETŐKET VÉDI CSAK !!! TEHÁT AZ Ő MILLIÁRDOS BEFEKTETÉSEIK SZAKÍTANAK A LEGNAGYOBBAT !!!!! A KISEBBEK ELVESZÍTIK BEFEKTETETT PÉNZÜK NAGYRÉSZÉT, AVAGY LENYÚLHATÓ A PÉNZÜK NAGY...RÉSZE !!!

kvadrillio 2015.03.19. 15:18:05

ÁL-BRÓKER PIRAMIS-PILÓTA-HÁLÓZATOK MAFFIA-HÁLÓZATOK, MELYEKNEK CÉLJA, MINÉL TÖBB EMBERKE PÉNZÉNEK LENYÚLÁSA ! CSODÁLATOSAN ÖSSZEFONÓDOTT VILÁG !!!

kvadrillio 2015.03.19. 15:19:37

KIK IS EZEKNEK A HÁLÓZATOKNAK A FŐSZEREPLŐI ?????....MILYEN VAGYONOKKAL IS RENDELKEZNEK ?????

Fenehorizont 667 2015.03.19. 15:31:03

@Peterpapo:
Kissé zaklatottnak tűnsz.

Ez van, sajnos. Hiába magyarázzátok már évek óta, nevelitek ezt a buta népet, csak nem akarnak a demokráciára szavazni. Lehet, kéne ilyen átnevelőtáborokat létrehozni, ahol egy demokratikus felvetés után egy pofánverés jár nyomatékosításként, ha nem érzi át az a hülye magyar kellőképpen.

Én mindenesetre kurvajól szórakozom. A tolreánsdemokrata, függetlencivil, nemfideszes, nembirka idegrángásnál kevés szórakoztatóbb van a magyar politikai és közéleti mindennapokban. Még több kommentet pls! :)

Gyorgy Nagy 2015.03.19. 15:37:35

Ezek a SEGGNYALÓ buzeráns kis KÖCSÖGŐK nyelik a vezér nedüjét a hogy SImicska ur mondta.Hajrá F.sz szopok!

rasztaszív 2015.03.19. 15:55:26

Fenehorizont 667

aki itt most jól szórakozik,annak beteg a lelke.de mindig vannak ilyenek.

Peterpapo 2015.03.19. 16:01:14

@Fenehorizont 667:

Szeretem, amikor okos, bölcs emberek eldöntik, hogy én hogyan érzem magam. Elárulom, zaklatottnak semmiképp. Inkább csak nem értem, hogy ha ennyire okos vagy, hogy szavazhatsz erre a hazug tolvaj bandára? nem kell ide átnevelő tábor. Elég az hogyha nem vagy Fidesz és Viktor fan, akkor csak szolidan rá kell küldeni a NAV-ot, vagy csak simán ki kell rúgni a munkájából. Ja meg fel kell jelenteni, hogy tudja a többi fidesz birka, kivel ne álljon szóba.

nu pagagyí 2015.03.19. 16:08:21

@DeMarco: Igazad van, szerintem is fel kell gyújtani az MTVA hazugságtelepét, hogy objektívan összehasonlíthassuk a jelenlegi maffiakormány demokrácia fokát a korábbi kormányéval. A rendőrség részéről segítőkészségre, a kormány részéről általános közkegyelemre számítok. Egy próbát megérne.

Tudományos libsizmus 2015.03.19. 16:31:33

@Peterpapo:
A folytatást kihagytad haver:
"..., a magyar libsik meg úgy, mintha 2010. április 11-én. "
Tehát valószínűleg ti is szégyellitek, amiket tettetek. Hát, azt nagyon jól teszitek barátom.

Fenehorizont 667 2015.03.19. 16:33:04

@Peterpapo:
Jaja, meg mán az lesz, hogy felsóhajt az egyszeri haladógondolkodó függetlencivil a hétkerben bérelt 5 szobás lakásában a lapos előtt nemzeti HIHItévét nézve, hogy "ejj, de jó lenne egy kis demokrácia", oszt a NAV-os nébihek TEK-egyenruhás orbánrezsimje tokostól rúgja rá az ajtót abban a másodpercben, ahogy a sóhaj kiszakadt, aztán gyorsított eljárás keretében 40 év szigorított fegyház, kész, szevasz.

Szerintem ahhoz, hogy egy kormányképes ellenzéki politikai csoportosulás megalakulásának legalább egy hangyafaszmakknyi esélye legyen, ki kéne szakadni a magadfajta orbángyűlölőknek ebből a kurvagázul paranoid parallel univerzumból, és első körben például meg kéne próbálni megérteni, hogy miért szavaznak az emberek inkább a fideszre/jobbikra, vagy a távolmaradásra a demokraták helyett. Persze úgy kicsit nehéz, ha folyton lebirkázol mindenkit már azon nyomban rögvest, amikor nem aprítja kellő elánnal a gyűlölt orbánrákosikádárt.

fékek és tengelysúlyok 2015.03.19. 16:43:53

@Fenehorizont 667:

Hagyd már !

Ezeknek mi vagyunk a fasiszta, kommunista, panelproli debil, és (ez a kedvencem) Orbánf.sszopó genyák.

Nem fogják fel, hogy mi nem valakire, hanem valaki ellen szavaztunk, és nem a csúcsszuper pártelitre tettük a voksunkat, hanem a dilettáns, és tehetségtelen "elitet" akarjuk távoltartani. És nem a fasizmust akarjuk, hanem a nemzeti érdekeket negligálók távoltartását.
Ja, hogy a mostaniak korruptak ? Az előzőek is azok voltak.
Ha már két vérszívó fajtából kell választani, akkor inkább az, amelyiktől nem kapok maláriát.
Márpedig 2010-ig tartó maláriás időszak, és az utána jövő néhány év lábadozás elég szar volt. Persze a fokozott eladósodás hatásait még most is nyögjük, de talán lassan lassan kinőjük.

Bobby Newmark 2015.03.19. 16:52:57

@Fenehorizont 667: Figyelj, értjük mi, hogy a pártirodában NEKED, személy szerint fasza zsíros állást biztosít a Fidesz. Meg hogy van még néhány százezer ember, aki jobban jött ki a Fidesz kormányzásból.

A többiek meg, akitől elvettétek azt a kesst, amiből te most élsz, mint marci hevesen, lassan ott tartanak, hogy rád gyújtják az épületet.

Ezt nem ártana mérlegelned. Mielőtt még bajod esik.

rasztaszív 2015.03.19. 16:57:05

@Bobby Newmark: vigyázz,mert rögtön átmegy mimózába...:)

Fenehorizont 667 2015.03.19. 16:59:10

@fékek és tengelysúlyok:
Ja igen. Akár azzal is kezdődhetne az Első Nagy Ellenzéki Konszenzus, hogy eldöntenék, Orbán akkor most Rákosi, Kádár-e vagy Horthy, a szavazói fasiszták, nyilasházmesterek vagy kádárista proletárok - természetesen amellett, hogy birkák és nincsen agyuk, mert ez nyilván alap. Mondjuk építkezni elég nehéz ezzel a felfogással. Cseppet sem csodálkozom, hogy ott tartanak, ahol. :D

nu pagagyí 2015.03.19. 17:06:12

@fékek és tengelysúlyok: Téged nagyon átkúrtak a palánkon. A "nemzeti érdek" fideszből lefordítva: néhány maffiózó, hatalom és vagyon iránti szenvedélyének kiélése, a nemzet meg le van szarva, majd behívják az oroszokat, ha felébrednének az emberek a harácsolással járó csörömpölésre.

rasztaszív 2015.03.19. 17:08:41

@Fenehorizont 667: ne keverj.a szavazóik között lehetnek tisztességes emberek is.itt most viszont a provokátorokról van szó,és arról az abszurditásról,hogy még ti provokátoroztok.

Fenehorizont 667 2015.03.19. 17:10:10

@Bobby Newmark:
Tényleg? Én eddig csak pár elkényeztetett belpesti balfaszt láttam hőzöngeni, akik egy komolyabb esőcsepegés hatására hazamentek, vagy ki se álltak tüntetni, néhány fogyatékos szónokot, akik olyan témákról hadováltak az elkényelmesedett hallgatóságnak, amik 2657 db pluszmínusz 100 emberen kívül a lófaszt nem érdekeltek ebben az országban. Persze a sajtójuk kissé felülreprezentálta a dolgot, mert a kisebbségben lévő, ellenzéki, független, civil, elnyomott IndexOrigo444Cink.hu HVGAbcúgÁtlátszó.huHír24PiroslapokKettősmérceFedorVaránuszÖrülünkvincentTénytár 10000LeütésATVRTLKlub úgy tudósított, mintha tényleg valami nem is tudom, forradalom keletkezne éppen, csak hát én ugye szoktam néhanapján emberek között is járni, és az égvilágon nem tapasztalok semmi különöset.

Fenehorizont 667 2015.03.19. 17:11:38

@rasztaszív:
Én ugyan nem provokátorozok. El se olvastam ezt a szar cikket, csak kommentelni jöttem.

rasztaszív 2015.03.19. 17:18:53

@Fenehorizont 667: magyarán csak provokálsz.egészségedre.

fitli 2015.03.19. 17:20:05

fékek és tengelysúlyok!

Olyan sötét vagy, hogy a szádban világit a negro. A panelproli a fityesz kedves kijelentése volt, csak ehhez az egy bites memóriád kevés volt, hogy megjegyezd. Ahhoz pedig, hogy a felcsúti csüngőhasú nagyságrendekkel többet lop ki a zsebedből még tapsikolsz, az még az az egy bitedet is negligálja. Ezt a nemzeti érdekek negligálóit, meg beleégették abba a primitív fejedbe, te nem maláriát kaptál, hanem agyhelylágyulást.

nu pagagyí 2015.03.19. 17:23:23

@Fenehorizont 667: Még mindig többen voltak, mint azok akik önszántukból mentek lapos közhelyeket hallgatni. Tapolcán is kaptok egy pofont, aztán kész is. Szép volt ez öt év, az egyzászlós jobboldal bebizonyította hogy minden elődjénél alkalmatlanabb a nemzet összefogására, romhalmaz marad utánuk. Neked sem kéne már egy szélsőséges törpepárt érdekében hülyét csinálni magadból.

Peterpapo 2015.03.19. 17:30:54

@Tudományos libsizmus:

Nem. Én azt szégyellem, amit anno az SZDSZ-MSZP tett. Te már most elkezdhetnéd azzal, hogy nem véded ezt a szemét bandát, nem kellene megvárni, amíg végre jó nagyot buknak.

Peterpapo 2015.03.19. 17:35:00

@fékek és tengelysúlyok:

"Nem fogják fel, hogy mi nem valakire, hanem valaki ellen szavaztunk, és nem a csúcsszuper pártelitre tettük a voksunkat, hanem a dilettáns, és tehetségtelen "elitet" akarjuk távoltartani. "

Te vakegér! Hát nem veszed észre, hogy ezek még dilettánsabbak és tehetségtelenebbek mint azok voltak? Ráadásul fele annyi idő alatt kétszer többet loptak, mint azok.

2015.03.19. 17:36:29

@DeMarco: úgy érted a mostani tüntetők is gyújtogattak és romboltak? mert akkor elég sokmindent megérdemelnek. Amíg nem ez a helyzet addig engem kurvára ne listázzanak semmiféle pöcsfejek mert nagyon goromba leszek. Tisztára mint a kommunista diktatúra idején bakker, megy a megfélemlítés. Miközben a békés fideszes nyugdíjasok lincselnek meg mindenkit akinek van véleménye. Ilyen ütemben a fidesz is pont úgy jár mint az mszp, kapnak egy baszott nagy büntit még ha az is az ára, hogy valami egyéb dilettáns banda kerüljön hatalomra.

Peterpapo 2015.03.19. 17:40:13

@Fenehorizont 667:

Próbálom, én próbálom erősen megérteni, hogy hogyan lehet a nagyobb gecikre szavazni, mint a kevésbé gecikre, de valahogy nem megy. Hacsak úgy nem, hogy inkább becsukom a szemem és így a sötétségben mantrázom magamban, amit ez a faszkalap szónokol amikor csak teheti. Ja és mindehhez nem is gondolkodom egy fikarcnyit sem. Így talán megoldható lenne, de nekem valahogy nem veszi be a gyomrom. Vagy hánynék, amikor tükörbe néznék.

Tudományos libsizmus 2015.03.19. 17:59:12

@Peterpapo:
Kurva gyenge és röhejes ez a mi civilek vagyunk, semmi közünk MSZP-SZDSZ-hez rizsa. Aha, persze.

Peterpapo 2015.03.19. 18:13:10

@Tudományos libsizmus:

Igen tudom. számodra elképzelhetetlen, hogy nem érzek magaménak egy mocskos, hazug. tolvaj bandát és annak vezérét, de nyugodj bele vagyunk így egy páran. Lehet hogy kevesebben, mint Ti birkák, de azért létezünk.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.19. 18:13:23

A rendes KISZ tagok eleve jelentettek nekem. Aztán mint KISZ titkár abból írtam a hangulat jelentést a vállalati párttitkárnak. Nem volt ebben semmi különleges, minden hatalom tájékozódik az emberek véleményéről.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.19. 18:14:29

@Peterpapo: Egyenlőre Orbán Viktort a nemzetmentő kormány fejét törvényes választáson választották meg, tehát magadnak kell hogy érezd, rohadt balllibsi!

Tudományos Iibsizmus 2015.03.19. 18:16:04

@Peterpapo: Az a lényeg hogy a ballibsik ne legyenek hatalmon! Majd nézzétek a tapolcai választás estéjén a tévét, mekkorát fogtok taknyolni ballibsik!

zobod 2015.03.19. 18:16:05

Ellenszenves, és valószínű nem is jogszerű.

Inkább bízzák a rendőrségre, ügyészségre, és az igazságszolgáltatásra. A különösebb probléma nélkül alkalmazható garázdaság amúgy is erőszakos bűncselekmény, gyorsított eljárásban pár nap alatt le is csukhatják a delikvenst. Ráadásul a második balhé után már erőszakos bűncselekményért elítélt visszaesőként lehet kezelni az illetőt, ami több éves börtön jelent, nem is fogházat. Megfelelő módon lehet kezelni ezt a helyzetet jogállami keretek közt is.

Fenehorizont 667 2015.03.19. 18:16:17

@Peterpapo:
Kezd akkor azzal, hogy megpróbálod elfogadni, a tényt, hogy aki szerinted nagyobb geci, mint a másik, azt egy másik ember szerint lehet, hogy pont fordítva van. Ez abból a fura és különleges jelenségből fakad, hogy bizonyos embereknek lehet más véleménye, mint ami neked. Ehhez persze ki kéne mozdulni a rajtam-kívül-mindenki-hülye komfortzónából, és kissé nyitottabban, alázatosabban és igen, isetnbocsá', de toleránsabban viszonyulni a környezetedhez. Hidd el, új dimenziók nyílnak majd az agyadban.

Fenehorizont 667 2015.03.19. 18:17:18

@nu pagagyí:
Mármint melyik szélsőséges törpepártra gondolsz? A fideszre az 1,8 millió szavazójukkal, vagy a jobbikra az 1,5 millióval?

Tudományos Iibsizmus 2015.03.19. 18:18:33

@Szúnyog: Mindenekelőtt a fika-kommenter hadtól kéne mentesülni.

conchita 2015.03.19. 18:21:02

Mindenesetre pikáns provokátorokat keresni és megszervezni a fidesz III/III-as főcsoportot amikor a vezér múltja van terítéken.

Peterpapo 2015.03.19. 18:21:11

@Tudományos Iibsizmus:

:D :D :D :D :D

Az nem fog menni, de mindig elköszönök tőle mielőtt lehúzom a wc-t. :)

conchita 2015.03.19. 18:21:40

@Fenehorizont 667: Hol van már az az 1,8 millcsi szavazó? Veszprém? Rémlik?

Fenehorizont 667 2015.03.19. 18:23:10

@Tudományos Iibsizmus:
Akkor gyorsan szólj valami adminnak, hogy törölje az ellenkező véleményeket, esetleg "cenzúra" álnéven tiltson ki a gecibe mindenkit, aki nem szimpi. Tudod, ahogy a demokraták szokták :D

Tudományos Iibsizmus 2015.03.19. 18:23:19

@Peterpapo: Azért az beteges ha Orbán képet teszel ki magadnak a wécébe. A Kádár képet mi csak a KISZ irodán tettük ki.

Fenehorizont 667 2015.03.19. 18:27:09

@conchita:
Mi történt Veszprémben? Beindítottak valami szublimálógépet, ami eltüntette országszerte a fidesz-szavazókat? És ez még nem címlapos?

Peterpapo 2015.03.19. 18:29:30

@Fenehorizont 667:

Én abszolút tolerálom. ha valakinek más a véleménye, de sajnos bárhogy is igyekszem nem tudom megérteni, hogy hogyan láthatja bárki is kisebb bajnak a fideszt, mint az mszp-t? Ez számomra felfoghatatlan. De mint mondtam, nyilvánvalóan abból fakad ez a nézet különbség, hogy én nem csukom be a szemem és ahogy kérte én nem csak azt figyelem, hogy mit mond, hanem azt is, amit tesz. Nekem például eszembe se jutna le zsidókurvaanyázni azt, aki Viktor imádó és még csak savat sem öntenék a pofájába. mert szíve joga. Ez a tolerancia és nem az hogy buta, agy mosottnak tartom azt, aki vakon követi Viktort.

conchita 2015.03.19. 18:29:55

@Fenehorizont 667: Az történt hogy a szavazók kétharmada nem a fideszre szavazott. Mivel a jogosultak kevesebb mint fele ment el, vetítsd ezt ki 8 millió szavazóra.
Okosabb vagy mint egy ötödikes?

Peterpapo 2015.03.19. 18:31:06

@Tudományos Iibsizmus:

Félreértetted. Nem akkor köszönök el tőle, mielőtt kijövök a wc-ből, hanem mielőtt lehúzom a tartalmát. ;)

Fenehorizont 667 2015.03.19. 18:33:42

@conchita:
Az, hogy ezt kínodban egy egész országra rávetíted, arra nincsenek szavak :D Ezzel a stratégiával ha nekiindultok 2018-nak, akkor bazmeg Vitya még 38 év múlva is hatalmon lesz, járókerettel.

conchita 2015.03.19. 18:35:22

@Fenehorizont 667: Az hogy kínodban még mindig azt hiszed van 1,8 millió szavazó a fidesz mögött, több mint szánalmas.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.19. 18:36:22

@Peterpapo: Az mindegy mikor köszönsz el, a lényeg hogy Orbán Viktor képet tartasz a wécédben.

Peterpapo 2015.03.19. 18:40:02

@Tudományos Iibsizmus:

Hát most jól lebuktam, de mentségemre szóljon hogy egyrészt máshol már nem volt hely, másrészt sokat segít amikor ott akad tennivalóm. :)

Fenehorizont 667 2015.03.19. 18:40:35

@Peterpapo:
Á, a legtöbb fidesz-szavazó tök normális ember, és csak egy kisebbség zsidókurvaanyázik. Sőt! Lehet 9 éve még az mszp-re és Ferencre szavazott. Sőt, abban is biztos vagyok, hogy rengeteg mszp-szavazó pártolt át kínjában a jobbikhoz - főleg keleten.
Az emberek leszarják az olyan baromságokat, mint "civil", "demokrata", "alapvető emberi jogok" stb stb. Arra szavaznak, aki világos alternatívát hazudik és látják az esélyt, hogy nem hazudott égbekiáltóan nagyot; valamint az ellen szavaznak, akiről bebizonyosodott korábban, hogy amit hazudott, azt nagyon, de nagyon hazudta.

Fenehorizont 667 2015.03.19. 18:42:48

@conchita:
Én fogok röhögni 2018-ban, van egy olyan érzésem. Neked meg marad a fejhangon való fideszbirkázás, mert addigra mán tuti nagyon morci leszel. De én akkor majd ott leszek, kiugrok egy bokorból, és aszondom, hogy "há!!" :D

Fenehorizont 667 2015.03.19. 18:44:38

@conchita: Kivéve, ha jobbik-szavazó vagy, mert akkor lehet, hogy szebbjövőttel kell majd köszönni, különben tarkónlőnek dunába :D

conchita 2015.03.19. 18:50:05

@Fenehorizont 667: Ja, kiugrasz egy bokorból, hogy "Há, van wécé papírod?" És be kell érned egy Orbán képpel. :-))

rasztaszív 2015.03.19. 18:52:47

@Fenehorizont 667: mit ne mondjak,a tarkónlövés marha vicces.neked tényleg beteg a lelked.

fékek és tengelysúlyok 2015.03.19. 19:01:59

@Peterpapo:

"Hát nem veszed észre, hogy ezek még dilettánsabbak és tehetségtelenebbek mint azok voltak?"

Nem, nekem nem úgy tűnik.

A lopásról meg annyit, spontán privatizáció, mikor gyakorlatilag egy egész ország lett "lepucolva" hogy úgy mondjam. Hol volt akkor még a Fidesz ?

DeMarco 2015.03.19. 19:05:48

Értem én, hogy nagy frusztrációt okoz bennetek, ahogy korábban ti bántatok a tüntetőkkel és szégyenkeztek miatta (tisztelet a kivételnek, róluk más a véleményem), de elsősorban magatokban kell lerendezni a problémát és szembenézni a múlttal.

Durvább volt? Igen. És mi a garancia arra, hogy most nem fog újra eldurvulni egy akció? Semmi. Arról nem is beszélve, hogy a kiváltó ok is sokkal durvább volt. Legalábbis annak, akit váratlanul ért az egész. Az értelmesek előtte sem hittek el semmit a hazugságokból.

Előrehozott választásokat kellett volna tartani. Óriási hiba volt a min.elnöki road show, pláne bólogató mari néni időhúzása. Akkor elkerülhettük volna a görög válság negatív hatásait. De azt is elszúrták, ahogy előtte annyi mindent már. És a végeredmény szempontjából nekik úgy is mindegy lett volna...

Ahogy korábban is írtam már, ennek ellenére mi értelme a listáknak? Semmi. Ismerjük a blogírók (blogok) hova húznak, ismerjük a kommentelők zömét, egy nicknévről le tudjuk vezetni, hogy mi lesz a véleménye az adott témáról és milyen hangnemben fogja azt leírni.
Már akkor tudom, hogy mit fog írni Fedor egy témáról, amikor még egy sort sem írt le és azt is tudom, hogy mit fogok rá írni, ha megszületik a poszt.

Most komolyan! Tegye fel a kezét, aki meglepődött azon, hogy ma tüntettek Tóta W. ellen... Csoda, hogy csak most... Persze ez is értelmetlen volt, mint annyi minden, de hogy meglepetés lett volna, amikor olvastam? Fenét...

DeMarco 2015.03.19. 19:12:36

@conchita: "Veszprém? Rémlik?"

Hahaha.... :DD

Ekkora öngólt rúgni... Rémlik hát. Kis barátom, te megnézted azokat a számokat közelebbről is?? Nem valószínű, különben csöndben maradtál volna.

Jobb későn, mint soha, tekintsd meg közelebbről is az eredményt, majd hasonlítsd össze az 1-2-vel korábbi veszprémi választási eredményekkel. Meg fogsz lepődni... Tudod hány plusz szavazatot szerzett a ballib oldal a giga-kampányukkal? Segítek: 0-át...

fékek és tengelysúlyok 2015.03.19. 19:17:08

@conchita:

"Az történt hogy a szavazók kétharmada nem a fideszre szavazott."

Az történt, hogy a szavazók 2/3-a fideszre szavazott.
A szavazásra jogosultak fele, pedig nem ment el szavazni, pedig tudta, hogy v.színű a fidesz fog győzni. Szerinted ez mit jelent ?
Mindenesetre jól odavágtatok a fidesznek azzal a sok nemszavazó szavazóképessel, ezt el kell ismerni . Azóta is nyögik a következményeit. :)))

Egy városi ficsúr összeveszett egy paraszttal, és a következőképpen mesélte el a haverjának: " Jól kicsesztem a paraszttal tízet ütöttem a kalappal, míg ő csak egyet a lőccsel."

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.03.19. 19:23:17

Röhejes mikor a komcsi bérencek sápítoznak a megfigyelésről.

Mást se csináltatok 2002-2010 között mintsem hogy azonosítgattátok a tüntetőket, hogy ki merre mikor tüntetett:

Pl:
index.hu/belfold/2009/09/05/melegfelvonulas_budapesten/mento_jott_egy_ellentuntetoert/
Az Oktogonnál megtorpant a melegfelvonulás, felvonuló tudósítónk jelentése szerint a körúton az Aradi utcánál száz-százötven ellentüntető gyűlt össze. A tömegben Kerényi György és egyéb Kossuth téri figurák is feltüntek.
...

Peterpapo 2015.03.19. 19:41:57

@Fenehorizont 667:

Igen ezt sejtem. Nekem is van egy ismerősöm, aki nagyon Viktor imádó, de egyébként meg tök normális más témákban. Egy másik meg Viktor imádó volt, de nagyon kiábrándult belőle. A lánya be is lépett a Fidelitasba, de most már is rühelli az egész társaságot. Nagyon jól mondod, aki nagyobbat hazudik és ez a baj, hogy sokakat nem érdekli a hazugság csak jól hangozzon. Ne ezt nem tudom megérteni.

Peterpapo 2015.03.19. 19:45:11

@DeMarco:

Neked az öröm, hogy a baloldal 0-val több szavazatot kapott és úgy nyert Veszprémben? Hááát ne legyen ennél nagyobb örömöd. Ezek szerint az a típus vagy, aki azt mondja, hogy nem vesztett a Fidesz, csak kevesebb szavazatot kaptak. Csak röhögni tudok rajtad.

Peterpapo 2015.03.19. 19:47:42

@fékek és tengelysúlyok:

Ha nem csak néznél ki a fejedből. akkor talán feltűnne. Bizony akkor még sehol sem volt a Fidesz, most viszont az EU-s pénzeket nyúlják le tonna szám. Na meg a zemberek pénzét. Mennyivel jobb ez? Mennyivel különbek a tolvaj mszp-nél? Semmivel sem. Illetve annyival hogy aljas gecibbek. mint azok voltak.

DeMarco 2015.03.19. 21:49:07

@Peterpapo: Sebaj. Majd én is röhögök legközelebb, amikor normál választás lesz, nem időközi és nagyobb lesz a tétje. A fidesz veszített Veszprémben, mert otthon maradt a szavazói egy része és új arc volt, aki nem vált be rövid távon, nehéz is lenne Navrát überelni.
Ennek ellenére egy mákszemnyi szavazót sem sikerült átcsábítani a sötét oldalra, pont annyian vagytok, amennyien voltatok.
Nem kell, hogy aggasszon a tendencia téged, legyél elégedett azzal, hogy nyert a független jelölt. De én alig várom, hogy szénné röhögjem magam egy éles választás alkalmával... Zsebkendőt azért készíts majd be, ha eltörne a mécses.

sumes67 2015.03.19. 22:00:34

@DeMarco: uhh, megnyugodhatok, örökre a fifik maradnak. Tuti, hogy ez a fifikommunizmus nem dől be?

Bobby Newmark 2015.03.20. 09:34:25

@Fenehorizont 667: Valóban, semmi különös nincs már abban, hogy rühellik a politikusokat és szívesen látnák őket tarkójukban golyóval úszni lefelé a Dunán, mert 2006 óta ez a helyzet. És nem pirosat vagy narancsosat, hanem MINDET.

Én is beszélgetek emberekkel tudod, és rengetegen vagyunk, akik 2010-ben elkövettük azt a hibát, hogy a Fideszre szavaztunk, mert változást ígértek. Azt meg tényleg a picsa se gondolta volna, hogy a változás a még rosszabb irányába fog történni. Nehéz volt elképzelni 2010ben, hogy a fasz szociknál lehet szarabbul csinálni, de sikerült ezt a Fidesznek teljesíteni.

Bobby Newmark 2015.03.20. 09:36:45

@fékek és tengelysúlyok: Ja, hát akkor nyugodtan hidd azt, hogy ez meg fog ismétlődni, és ülj csak kényelmesen a babérjaitokon.
Nekem az csak jó, ha beképzelt hülye vagy, legalább úgy nem vagy veszélyes.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0