A magyar politika viszkis rablója
2015. április 25. írta: Fedor

A magyar politika viszkis rablója

jobbik.jpgAmbrus Attila, a viszkis rabló néven világhírűvé vált egykori jégkorongozó 27 bankot pakolt ki, de volt stílusa, froclizta a rendőrséget (ez az első elfogása után a Gyorskocsi utcából történő szökésben csúcsosodott ki) így tettei ellenére kultfigurává vált. A magyarok egy jelentős része bizony egy bűnözőnek drukkolt. 

Egy kicsit így van most Magyarország a Jobbikkal is. 

Adott egy párt, amely virtigli neonáci alapokon áll, politikája rasszizmusra, antiszemitizmusra és demokrácia-tagadásra épül, és mégis, ez a párt igen közel áll ahhoz, hogy a legnépszerűbb legyen. 

Benácult volna az ország? Dehogy. 

Bár Orbánék sokat próbálnak tenni azért a demagógia minden eszközét bevetve, hogy megpróbálják visszaszerezni a kezdeményezést és a népszerűségüket, ez nem fog menni, pláne mivel most is pont ugyanazt csinálják, mint eddig: megpróbálják kifogni a szelet a szélsőjobb vitorlájából azzal, hogy kedveznek nekik. Hisz mi másról szól (már persze a saját saruk elkenésén túl) a tisztességes pénzintézetek megsarcolása a csaló Quaestor bűnei okán, vagy még inkább mi másról szól ez a rettenetesen gusztustalan, idegen-gyűlöletet szító, demagóg nemzeti konzultáció?

A FIDESZ az előző ciklusban gyakorlatilag megvalósította a Jobbik 2010-es programját. Az EU ostorozásában, az illiberalizmusban, rendpártiságban, keleti nyitásban mind egy egy követ fújnak, így a FIDESZ rengeteget tett azért, hogy az, amit a Jobbik képvisel, szalonképessé váljon. Ideológiai szempontból igazából alig látható a különbség a két párt között, főleg mióta Vonáék beindították a cukináci kampányt. Hát csoda ezek után, hogy amikor a ennyire látványossá válik a kormányzati korrupció és cinizmus, akkor a FIDESZ-ben csalódott tömegek egy része őket választja?

Egyáltalán nem.

Hisz gyakorlatilag ugyanazokat a demagóg hazugságokat kapják, amihez hozzászoktak, megfejelve azzal a reménnyel, hogy hátha tiszták, hisz még nem voltak hatalmon. Hogy a Jobbik programja amúgy megvalósíthatatlan, és még nagyobb szakadékba taszítaná az országot? Ugyan már, ők unortodoxiára vannak kondicionálva, és ahhoz, hogy amit a ballib oldal tesz vagy mond az ab ovo hazaárulás. Így lehet, hogy míg az utóbbiaktól még az igazságot se fogadják el, addig a FIDESZ-től és a hozzá nagyon hasonló Jobbiktól érkező hazugságokért viszont rajonganak.

Így aztán Tapolcán megválasztottak egy öltönybe bújtatott neonácit.

Persze azért ehhez a speciális helyi viszonyok is kellettek. Hisz Tapolca és környéke erősen jobbos körzet volt mindig is, de pl. a fideszes polgármesterrel a kórház körüli hercehurca miatt elégedetlenek voltak, ezért őt már tavaly leváltották a leépítés elleni tiltakozást vezető jobbikos Dobó Zoltánra (aki amúgy korábban fideszes volt). Márpedig a tiltakozás másik fő szervezője Rig Lajos volt, így polgármesteri támogatással, helyi ügy révén elért népszerűséggel persze, hogy jó eredményt tudott elérni.

Pláne mivel az MSZP hozta a szokott formáját. Az újpesti és a veszprémi időközin elért sikerektől megszédülve újra kitört belőlük a mára már teljesen indokolatlan nagypárti gőg, és abban reménykedve, hogy Ajka elég lesz a győzelemhez, egyeztetés nélkül bedobtak egy régi kádert, aki emiatt és a múltja miatt vállalhatatlan volt a többi párt részéről. Egyedül a DK nyelte le a békát, és adta hozzá a nevét, de úgy hallottam, hogy elég marakodós volt a két párt között a hangulat, és ez kihatott a tessék-lássék kampányra is. Valószínűleg nem véletlen, hogy a mindig kavarós Gyurcsány pont pár nappal a választás előtt hozakodott elő újfent egykori pártja korrupciós ügyeivel.

Arra mindenesetre jó volt ez a választás, hogy újabb lökést kapjon a baloldal megújulásának igénye. Azzal az MSZP-vel, amelyet egyre többen vádolnak azzal, hogy nem is tunya, csak lepaktált a FIDESZ-szel (és ezt a vádat csak megerősítik azok a hangok, amelyek egy Jobbik elleni FIDESZ-MSZP koalíciót pedzegetnek), és amelyet csak a megszokásból eredő tehetetlenség tart 10% fölött; valamint a sokszor teljesen kiszámíthatatlan Gyurcsánnyal, akit csak a fantáziátlanság és az ámokfutó fideszes kommunikáció tesz tényezővé, nem fog menni. Alternatíva már most is van, vitaképes programmal, és olyan, tenni képes politikusokkal, mint a legutóbb már országos tüntetés-sorozatot összehozó Juhász Péter, vagy a Zuglóban építkező Karácsony Gergely, csak figyelni kéne rájuk. De alternatíva lehet egy teljesen új párt is, az ajtó nyitva áll, csak ugye azért tenni is kéne a morgáson kívül.

Tapolca intő jel. Az is lehet, hogy most ezzel átszakad egy gát, és egy időre akár át is vehetik Vonáék a vezetést a népszerűségi listákon. De ne feledjük, hogy az első ciklusban volt már egyszer a FIDESZ a legnépszerűbb, aztán 94-ben mégis majdnem kibuktak. Hornék alatt is vezetett egy ideig a Kisgazda párt, aztán 98-ban csak felszalámizásra váró alegység lettek Orbán mellett. A következő választás három év múlva lesz. Bármi megtörténhet addig, és az ellenkezője is.

Rajtunk múlik.

"A FIDESZ az előző ciklusban gyakorlatilag megvalósította a Jobbik 2010-es programját. Az EU ostorozásában, az...

Posted by Kötöttségek nélkül on 2015. április 25.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr727397348

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Angela nem segít 2015.04.26. 02:13:58

Eljutott oda a baloldal a tél végén, hogy Angela tánti és uncle Simicska segítségében bízzon a rendszer lebontásában. De Luigi túlzottan érintett, nomeg túlzottan szűk az érdeklődési köre – a forintmilliók fontosak, tovább nemigen lát –, Merkel asszony...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.04.25. 15:52:34

A fideszmafiának vége van, ezt ők is tudják. 2014-ben a választók már nem szerették őket, de megtűrték.

2015 óta azonban már nem csak hogy nem szeretik ezeket a felfuvalkodott fideszes rablókat, hanem már meg sem tűrik őket. Mindenhol ahol lát a választó egy fideszest, jó messzire zavarja.

Blogger Géza 2015.04.25. 16:14:06

Hát igen, a fődrogos Juhász a tisztázatlan vagyoni hátterével, meg a kussolásért mindenkinek egy kis közpénzt juttató, ki tudja-hanyadik pártjában lévő Karácsony az új példaképek a baloldalon. Szép, mondhatom.

csak egy néző 2015.04.25. 16:16:57

@Blogger Géza:
Gézuka ez gyenge volt, mint a libafing. Húzzál bele.

Sir Galahad 2015.04.25. 16:47:06

Az a baj, hogy van egy csomó nagyon komoly probléma. Ezeket sem a Fidesz, sem az MSzP nem oldotta meg, pedig voltak hatalmon eleget. A Jobbik népszerűsége abból adódik, hogy ők legalább beszélnek róla. Ha hatalomra jutnak, persze ők sem fogják megoldani, de már az is óriási dolognak tűnik a magyar választóknak, hogy valaki legalább kimondja, mi a baj. Ezt überelni csak tettekkel lehetne.

sanyix 2015.04.25. 17:26:58

@Blogger Géza: nemrég írtad hogy nincs semmi gond habonyárpi tisztázatlan vagyoni hátterével. Mi ez a fordulat hogy most már annyira érdekelnek a a vagyoni hátterek?

sutyerák 2015.04.25. 18:02:18

aszittem simlicskáról írsz.
ez a jobbikos drukk egy baromság.
-ennek ellenére ez az ökör nép simán megszavazza őket.

Blogger Géza 2015.04.25. 18:22:58

@sanyix: Csakhogy ő nem akar vezető politikus lenni, Nagy különbség.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.04.25. 18:40:18

@Blogger Géza:

A lényeg, hogy a belvárosi ingatlanok adásvétele rendezett körülmények között zajlott le, és az expolgármester ingatlanjainak a mérete is évek óta változatlan.

prakp 2015.04.25. 19:01:02

@Blogger Géza: Nem akar, mert már eleve az. Bizony, kurva nagy a különbség.

Satyala 2015.04.25. 20:04:19

Szanyikapitány már mondta, hogy ne szavazzanak sokan a jobbikra, mert az mszp kénytelen lesz koalákázni a fidesszel! Azok a hangok egyenesen az MSZP-ből jönnek!

DeMarco 2015.04.25. 20:05:30

Hát ez azért elég gyenge mosakodás volt részedről. Tapolca szerintem nagyon jó példa, csak nem úgy, ahogy te nézed, ferde tükörből...

A tény az, hogy nyert a Jobbik. De hogyan? Plusz szavazatokkal? Francokat. Egy hónapig lent volt a komplett Jobbik-stáb, hogy szavazatokat szerezzenek és mire mentek? Alig száz szavazót kalapáltak össze. Ez édeskevés. A baloldal pedig nemhogy plusz szavazókat hozott össze, pedig ők is aktívan kampányoltak, hanem még vesztettek is a meglévőkből. Ahogy a fidesz is sok szavazót nem bírt az urnákhoz csábítani, egyszerűen otthon maradtak az emberek, passzívak maradtak. Én hagyományosan nem szoktam sosem számításba venni az otthon maradt szavazókat, így jártak, nyakukon maradt egy jobbikos képviselő, ez az ő döntésük is volt. De azt viszont számításba veszem és ezt azért mindig elfelejtik hozzátenni, hogy időközi választások ezek, nem normál országosak, ezért nincs is különösebb tétjük. (Legfeljebb helyben.) Egy normális választás alkalmával jó eséllyel azért elmennek azok is szavazni, akik az időköziken passzívak és akkor változni fog az arány. Majd tessék megnézni a számokat a következő normál országgyűlési választások alkalmával. Ez egyébként Veszprémre is igaz, ahol a baloldal szintén nem hozott egyetlen plusz szavazót sem, csupán a fideszes szavazók maradtak otthon. Ez is elég a nyerésre persze, de egy országoson szerintem ez sem marad majd így.

Az eredményeket látva szerintem rendben vagyunk, a Jobbiknak erősen kell még mindig kapaszkodnia, a baloldal is még túl erős, de nem tényező és a fidesz továbbra is nyerne, csak nem lenne kétharmad. Legalábbis ebben a pillanatban ez a helyzet.

Azt ugyan a posztíró elegánsan elhallgatja, hogy a Jobbikot elsősorban a kiábrándult baloldali szavazók töltötték fel, főleg keleten, miközben a fidesz simán hozta a második kétharmadot is, nem nehéz kiszámolni, hogy honnan-hová mentek a szavazók. Most a második hullámban a fideszből kiábrándultak is a Jobbik felé szivárognak, ami azért lássuk be, sokkal természetesebb folyamat, mint az előző. A baloldal egy másik része pedig a saját baloldali szélsősége felé mozdult, így az mszp gyakorlatilag megszűnt gyűjtőpárt lenni.

A felelősség pedig aligha a fideszt terheli, hiszen az álságos, multikultit erőltető, a család alapfundamentumát erősen támadó, korrupcióval vádolt liberális párt volt az, ami a pc beszédével kiváltotta az őszinteségre alapuló jobbik kommunikációt, akik kimondták, amit a közbeszéd amúgy is tartott.

Mindazonáltal a Jobbik programja egy horror és megvalósíthatatlan. Főleg gazdasági vonalon. Sosem értettem egyet a keleti nyitással, sem akkor, amikor fletó csinálta, sem amikor a fidesz, sem a Jobbik programjában, ez szerintem zsákutca. Bár a nyugattal szemben is vannak kifogásaim, csak más jellegűek. Szerencsére úgy tűnik, hogy a fidesz rájött, vagyis inkább durván rávezették őket, hogy tévúton járnak és időben fordultak vissza a helyes irányba.

Ehhez minek kellett a Questort hozzákeverni az rejtély... Az eset nagyon hasonló a devizakölcsönös botrányhoz, ahol évekig ment a hülyítés, minden szereplő tudta, hogy nagy bukta várható, mégsem tett senki semmit sem, hogy megakadályozza. Ott is hármas tehermegosztás született állam-bankok-kölcsönfelvevők, most is ugyanezt a hármas megosztást kell alkalmazni, állam-bankok-hitelezők. Nem azért, mert a hitelezők nem voltak felelősök, nagyon is azok voltak, de a másik két szereplő hallgatott és ha jeleztek is előre, nem elég eredményesen.

Csupán az bosszantó, hogy nem vettünk fel deviza-hitelt, nem fektettünk be kétes portfóliókba és mégis, megint nekünk kell állni a számla egy részét mások hülyesége miatt. Ezek után senki ne merje azt mondani, hogy a magyar nem egy szolidáris nép...

Mondjuk harmadszorra juszt is hagynám, hogy bebukjanak a hülyeségbe, hátha abból tanulnának...

nemecsekerno_007 2015.04.25. 20:17:55

Demarco: ennyi a történet :)

Blogger Géza 2015.04.25. 20:28:32

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Pontosan ugyanannyira rendben, mint amikor az MSZP-SZDSZ-es önkormányzatok adták az ingatlanokat a bérlőknek. Ja, egy fontos különbség van: most arányaiban magasabb vételár folyt be.

Blogger Géza 2015.04.25. 20:29:49

@prakp: Tényleg? És mesélj, melyik választáson indult? És milyen tisztsége van?

dont be such a jew 2015.04.25. 21:49:54

Össze vissza hablatyolsz.

A lakosság nem kíváncsi az európának és mindenkinek lefekvő bolsilibsi attitüdre.

Szereti viszont a magyaros nacionalizmust. Ezt a fidesz is tudja és kihasználja, meg a Jobbik is.

Csak ti nem érzitek, és így van ez jól.

program készítő 2015.04.25. 23:58:45

Hol volt Vitya a növekedési pályázatom nélkül?-kiment a lengyelekkel Brüsszelbe egy bugyuta ötlettel.2010 csődben az ország-Kit érdekelt,hogy honnan lopta az ötletet utána?,csak engem akitől lopott.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.04.26. 01:11:06

@Blogger Géza:

Öcsém, téged szivat a valóság ezerrel. Nap mint nap. Vikikéd megbukott, téged kivágtak a bérbloggeri állásodból mert akárhogy nyomtad a hazudozásaidat a neten, a pártodat mégis mindenhol verik mint a szart. Most már csak megszokásból jársz a nyilvánosság elé beégetni magad.

De legalább mi jól szórakozunk rajtad.

Dinkainka 2015.04.26. 02:20:35

@Blogger Géza: Talán mert köztörvényes elítéltet nem lehet megválasztani? Az átvilágításon megbukna Árpi.

anonymand 2015.04.26. 03:42:18

@Blogger Géza:

Miért erőlteted az, ami nem megy?
"Hát igen, a fődrogos Juhász a tisztázatlan vagyoni hátterével,"... - Rogánt akartál írni, csak még nem ösmered az össze betűt? Ha valakinek ott tisztázatlan, és vagyonnak nevezhető ingó, illetve ingatlan tulajdona van, az ő.
Nem baj, hogy elütötted, mi tudjuk kire is gondoltál.
..."meg a kussolásért mindenkinek egy kis közpénzt juttató,"... - kormányunk. Kifelejtetted, vagy elfelejtetted, hogy csak példának okáért Polt Péter mennyi közpénzt is kap havonta. És ő kussol is. Nem lehet tehát azt állítani, hogy nem szolgálta meg a közpénzből fizetett bérét.
..."ki tudja-hanyadik pártjában lévő Karácsony"... - belekezdtél egy felsorolásba és az első név után abbahagytad. Egyébként sem ő kőne, hogy nyissa a sort, hiszen a Fidesz dugig van több pártot megjárt (túlélt) megélhetési politikussal.
Nem ártana, ha újból nekifutnál, nyitnál egy listát, oszt felsorolnád őket.
"Szép, mondhatom." - amit írtál, csak egyetlen dolog hiányzik belőle, az értelem.
Sebaj!

anonymand 2015.04.26. 03:51:21

@Blogger Géza:

"Pontosan ugyanannyira rendben, mint amikor az MSZP-SZDSZ-es önkormányzatok adták az ingatlanokat a bérlőknek. Ja, egy fontos különbség van: most arányaiban magasabb vételár folyt be." - elhiszem.
Majd akkor, ha hozod az autentikus forrást megadva a számszerű adatokat.
Rogánnak és neked egy agyféltekétek van, mintha rosszul sikerült volna a sziámi ikrek szétválasztása.
Rogán folyvást arra hivatkozik, hogy a kerület nyert a dolgon, hiszen meg lehet nézni, hogy mennyivel nőtt a kerület (pénzbeli) vagyona.
Okos! Szopogatni valót neki!
Is.
Meg neked is, aki nem képes felfogni, ha valaki a családi ezüstöt féláron, harmadáron, 30% kedvezménnyel adja el, akkor bizony jelentősen csökkenti vele a vagyont.
A vagyont zusamenn.
Gondolom neked ez magas (nem véletlen irkálsz csak és kizárólag hülyeséget).

Blogger Géza 2015.04.26. 06:03:50

@anonymand: Te ennyire sötét vagy hogy még ezt sem tudod?

"A jogszabály rendelkezései alapján 1995. november 30-ig kizárólag a bentlakó bérlők részére lehetett a lakásokat eladni. Mivel a vásárlás feltételei nagyon kedvezőnek bizonyultak - a vételár az akkori forgalmi érték egynegyede-egyötöde volt, és a vásárlók hosszú lejáratú részletfizetési lehetőséget is kaptak - az önkormányzati lakások legnagyobb részét a bérlők megvásárolták. "

www.amiotthonunk.hu/epites-felujitas/epitesi-tanacsok/6140-a-lakasprivatizacio-es-kovetkezmenyei

Blogger Géza 2015.04.26. 06:13:47

@anonymand: Nem, egyáltalán nem írtam el semmiféle nevet, juhász tisztázatlan ügyeiről van szó:

"Juhász akár magával is kezdhetné az átvilágítást, ugyanis az V. kerületi önkormányzathoz benyújtott vagyonbevallása több sebből is vérzik. Hiányzik belőle például az a nagy értékű Volvo, amit Juhász jó ideje használ. Az autót a PestiSrácok.hu korábbi oknyomozó cikke szerint Juhász valószínűleg abból a pénzből szerezte, amit az Egymillióan a magyar sajtó szabadságáért mozgalom szimpatizánsai dobtak össze a tüntetések szervezésére"

pestisracok.hu/osszeferhetetlensegi-eljarast-kezdemenyeznek-juhasz-peter-ellen/

1ghost 2015.04.26. 07:10:42

"Az autót a PestiSrácok.hu korábbi oknyomozó cikke szerint Juhász valószínűleg abból a pénzből szerezte, "

Blogger te enyveskezű, tolvaj narancsszajha! "Valószínűleg", ja vazze, valószínűleg. Ez ám a NarancsKommunista tempó, fiacskám! Rákosiék tanulhatnának tőletek!

Miközben Ti Orange Gazemberek Polt Haver szemhunyása mellett talicskázzátok ki mázsaszámra a közpénzt, te mint gerinctelen, ócska bértollnok Juhász ki tudja milyen gépkocsija ügyén rángatózol. A kurvaéletbe, mi? Hogy valakinek személygépkocsija van és nem fideszes! Vérlázító mi, faszikám?

De jól van ez így! Minél inkább kapálóztok a saját magatok által teremtett mocsokban, annál tisztábban látszik, milyen szennyalakok is vagytok valójában. S ne félj, megkapjátok majd érte azt, ami jár.

luis5 2015.04.26. 07:47:48

Amig egy Juhasz+Karácsony a ballibak sztarja megnyugszom. A jobbik jelenseg meg az orok vesztesek es csalodottak reakcioja. Soha nem lesz jobb nekik, mert nem tesznek maguk erte, mindig a mannat várják. Addig oruljenek amig nincs jobbik kormany, mert az lesz a nepeknek az igazi szívás. Olyan programot 3 perc alatt írok mint a ballibake+ meg a jobbike; emeljuk meg az szja kulcsot, sarcoljuk meg a " gazdagokat aztan abbol osztogassunk segélyt. Ha elfogyott, vegyunk fel hitelt. Ja es csökkentsük az Áfát. Gratula!

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.04.26. 08:38:47

Orbán napjaink Széchenyije. Nemzetközi értékű politikus.

♔batyu♔ 2015.04.26. 09:02:36

"A FIDESZ az előző ciklusban gyakorlatilag megvalósította a Jobbik 2010-es programját. Az EU ostorozásában, az illiberalizmusban, rendpártiságban, keleti nyitásban mind egy egy követ fújnak, így a FIDESZ rengeteget tett azért, hogy az, amit a Jobbik képvisel, szalonképessé váljon. Ideológiai szempontból igazából alig látható a különbség a két párt között, főleg mióta Vonáék beindították a cukináci kampányt."

Mi ezekkel a probléma? A demokrácia nem azt jelenti, hogy az EU seggeket mélyen ki kell nyalni, csak liberális módszereket lehet használni és a rendpártiság pedig az egyenlő a nácizmussal. Azaz a demokrácia az, amit a ballibsi annak tart.

Fel kellene végre ébredni ballibsik, ha ki akartok jönni a kukából. Első lépésben több szerénység, ugyanis kurvára nem vagytok abban a helyzetben, hogy ti határozzátok meg mi demokrata és mi nem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.04.26. 10:09:02

@DeMarco: "Hát ez azért elég gyenge mosakodás volt részedről."

Milyen mosakodásról írsz? Hol mentegettem én itt bárkit? Ne gyere már azzal, hogy 5 évvel a baloldal bukása után még mindig ők a felelősek a jobbik jelenlegi helyzetéért? És még engem vádolsz gyenge mosakodással?

"Egy hónapig lent volt a komplett Jobbik-stáb, hogy szavazatokat szerezzenek és mire mentek? Alig száz szavazót kalapáltak össze. Ez édeskevés. A baloldal pedig nemhogy plusz szavazókat hozott össze, pedig ők is aktívan kampányoltak, hanem még vesztettek is a meglévőkből."

Azt, hogy a baloldal rosszul szerepelt, én is írtam. Még azt is, hogy miért. Ez egyértelműen az MSZP arroganciájának és téves helyzetfelmérésnek a sara. Talán jobb is így, hogy nem nyertek, mert akkor megerősödött volna bennünk ez a téves képzet.

A Jobbik viszont erőn felül szerepelt, ezt kár volna tagadni. Tudod, hogy Tapolca városában (tehát nem az egész körzetben) mennyit vittek el? 70%! És ez a növekmény csalódott fideszesekből állt össze, ezt kár tagadnod. De azt is írtam, hogy ez tapolcai helyi dolgokkal is összefügg, nem csak az országos helyzettel. Szóval megint csak magaddal vitatkozol.

"Mindazonáltal a Jobbik programja egy horror és megvalósíthatatlan. Főleg gazdasági vonalon."

Na ebben legalább egyetértünk.

"Sosem értettem egyet a keleti nyitással, sem akkor, amikor fletó csinálta, sem amikor a fidesz, sem a Jobbik programjában, ez szerintem zsákutca."

Ne kend a szart. A szocik nem hirdettek keleti nyitást. Azt, hogy normális üzleti kapcsolatra törekszünk velük is, mint bármely EU-s ország, az nem az egyenlő azzal, hogy a nyugattal szemben állítva a keletet az utóbbit dicsérni, az előbbit szidni kezdjük, és nyaljuk keleti diktátorok fenekét.

"Szerencsére úgy tűnik, hogy a fidesz rájött, vagyis inkább durván rávezették őket, hogy tévúton járnak és időben fordultak vissza a helyes irányba."

Te azt honnan szeded, hogy visszafordultak? Semmi ilyesmi nem történt, sajnos. Sőt:

index.hu/belfold/2015/04/24/ormeny_nepirtas_torokorszag_fidesz_kdnp_schmitt_pal_jerevan/

A quaestor-os félreértelmezésedet engedelmeddel majd esetleg máskor szedem ízekre.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.04.26. 10:12:22

@dont be such a jew: "A lakosság nem kíváncsi az európának és mindenkinek lefekvő bolsilibsi attitüdre."

Valószínűleg ezért szavazta meg anno a lakosság az EU csatlakozást, és valószínűleg ezért volt három ballib kormány is az elmúlt 25 éveben, egyszer még kétharmaddal is.

Ugye?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.04.26. 10:15:04

@♔batyu♔: "A demokrácia nem azt jelenti, hogy az EU seggeket mélyen ki kell nyalni, csak liberális módszereket lehet használni és a rendpártiság pedig az egyenlő a nácizmussal."

Légyszíves idézd már szó szerint, hogy hol írtam én ilyeneket. Fogalmi zavaraid vannak.

♔batyu♔ 2015.04.26. 13:00:31

@Fedor: ""A FIDESZ az előző ciklusban gyakorlatilag megvalósította a Jobbik 2010-es programját. Az EU ostorozásában, az illiberalizmusban, rendpártiságban, keleti nyitásban mind egy egy követ fújnak, így a FIDESZ rengeteget tett azért, hogy az, amit a Jobbik képvisel, szalonképessé váljon. "

Egyébként a keleti nyitást mint vádat nem is értem, hiszen ezzel egy időben nem fagyasztjuk be a kapcsolatainkat pld. Németországgal.

Mintha én mint vállalkozó üzletelhetek pld. Mo. nyugati felével, de a keleti felével már nem, mert ettől sérülhet a nyugati együttműködésem. Ami nyilván egy méretes marhaság. Orbánékat inkább dicsérni kellene, hogy új piacokat is keres, próbálja K-európában legkisebb (3%) exportot növelni, miközben ugyanaz a média agyondicséri a cseheket, akik orosz exportja 7%, azaz több mint a mienk duplája, hogy lám ők milyen ügyesek.

anonymand 2015.04.26. 13:24:51

@Blogger Géza:

Kedves felebarátom!

"Te ennyire sötét vagy hogy még ezt sem tudod?" - tereled a szót?
A bérlői elővásárlási joggal (vissza)élve, számszerűsítsd, kérlek csak az én kedvemért, hogy a vagyonvesztés mennyi volt a "családi ezüstkészletből"!

anonymand 2015.04.26. 13:29:47

@Blogger Géza:

Majdnem legkedvesebb felebarátom!

"Nem, egyáltalán nem írtam el semmiféle nevet, juhász tisztázatlan ügyeiről van szó:" - de igen, mégis csak elírtad te azt a nevet.
Mondom én, hogy vagyona Rogánnak van (vagyonosodási vizsgálat nem volt ugyan), hogy Juhász használ egy Volvót, az ugyan mitől "vagyon"? Én 35 évvel ezelőtt használatra kaptam egy Volvót (144-est, nem volt kismiska abban az időben, 3,5 évig, azaz három és fél évig használtam ingyen és bérmentve).
Szóval fuss már neki újra, oszt azokról regélj, akikről kőne!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.04.26. 15:03:26

@♔batyu♔: Válaszomat erre keresd feljebb, a DeMarco-ra adott reagálásomban. Most nincs kedvem ismételni magam.

Blogger Géza 2015.04.26. 15:08:18

@anonymand: 500 csillió. (Te komolyan azt hiszed, hogy bárki a te kedvedért 20-25 évvel ezelőtti tömeges privatizációról fog számításokat készíteni? Mert az tömeges volt, nem úgy, mint a mostani jóval kisebb volumenű esetek.)

Blogger Géza 2015.04.26. 15:09:22

@anonymand: Aha. És miért kaptad azt a Volvot? Csak úgy, szívjóságból?

anonymand 2015.04.26. 16:26:05

@Blogger Géza:

"500 csillió." - vicces fiú vagy, válasz helyett viccolsz.
Sebaj!

anonymand 2015.04.26. 16:31:08

@Blogger Géza:

"Csak úgy, szívjóságból?" - mondhatjuk úgy is.
Egy ügyfelem külszolgálatra ment, ahol szolgálati autó járt neki.
A Volvót nem óhajtotta több, mint három évig egy garázsban rozsdállani hagyni, inkább odaadta nekem használatra (benzin, esetleges javítás az én költségem, az adót ő fizette, s amikor szabadságra hazajött pl. két hétre, kivittem a reptérre az autót, amikor elrepült érte mentem).
Ennyi.
Mindkét félnek jó üzlet volt (az autóban csak egyszer köllött a vízpumpát cserélni).
Remélem válaszom kielégítő és megnyugtató volt.

Blogger Géza 2015.04.26. 16:36:47

@anonymand: Nem volt. Szeretném látni azt az embert, aki hasonló okokból adta oda a Volvóját Juhásznak. :) Addig kénytelen vagyok azt hinni, hogy lenyúlta, vagy drogbizniszből szerezte, esetleg valakik a háttérből pénzelik.

anonymand 2015.04.26. 17:00:51

@Blogger Géza:

Ez egy mellékszál volt, ennek ellenére igyekeztem tisztességesen válaszolni. Hogy erről mi a véleményed, abszolút lényegtelen, mert már történelem.
Még mindig várok egy korrekt választ a (magán)vagyoni ügyben, illetve az elherdált ingatlanvagyonról.

csak egy néző 2015.04.26. 17:35:54

@Blogger Géza:
Gézuka. Milyen érdekes, hogy csak a Juhász autója, vagyona izgat. Lézer Jankó, Arogán Tonyó, Szíjgyártó pubi kamu vagyonnyilatkozata pedig szerinted tök rendben volt, ugye? Őket ki pénzelte és ne gyere nekem a családi támogatással, mert körberöhöglek.

Blogger Géza 2015.04.26. 17:55:54

@anonymand: Mellékszál? Ez a poszt a baloldal új reménységeiről (is) szól. Még mindig várok egy korrekt választ arról, hogy ezek a baloldal nagy reménységei? Hogy nem vagy tisztában a fővárosi privatizáció történeti tényeiről, az abszolút lényegtelen.

anonymand 2015.04.26. 19:21:45

@Blogger Géza:

Felelni, válaszolni képtelen felebarátom te!

Noha tudtam előre, hogy érdemi párbeszédre képtelen vagy (akár a többi hívő), én tettem egy kísérletet.
Nem jött be.
Sebaj!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.04.26. 20:38:35

Most mondták a kocsmában, hogy Juhászék otthon a híradó alatt hamis volvókat hajtogatnak itatóspapírból. Meg családi összefogásból.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0