Kőbánya is a Jobbik felé kacsintgat...
2015. június 05. írta: Fedor

Kőbánya is a Jobbik felé kacsintgat...

szl2.jpg
A Szent László napok Kőbánya egyik legnagyobb rendezvénye, ahol tényleg jó koncertek és időnként zenés színházi produkciók szoktak lenni a Szent László templom melletti színpadon a számtalan egyéb színes program mellett. Dicséretére legyen mondva a fideszes önkormányzatnak, eddig igyekeztek is megfelelő szintet tartani (ez az az kerület, ahol rendeletileg tiltva van a playback az önkormányzati szervezésű programokon). 

Most viszont úgy néz ki, a kőbányai FIDESZ-t is elérte az egész pártot elöntő kényszer arra, hogy gesztusokat tegyenek a Jobbik helyben nem nagyon létező, de országosan a kormánypárt lemorzsolódóit folyamatosan felszedő szavazótáborának (na nem mintha eddig nem lett volna meg az ideológiai átfedés, csak most megcsappant az Orbánba vetett hit).

Tegnap a mostanában a Jobbikot szélsőjobbról előző kormányfő (sajtósai) a Trianon emléknap alkalmából (ami már maga is egy jobbikos kampányígéret fideszes teljesítése volt anno) az Ismerős Arcok néven futó nemzeti rockzenekar egyik számát osztotta meg a Facebook-on csökkenő számú híveinek szellemi táplálékul.

Hogy mit érdemes tudni róluk, azt szépen összefoglalta a nol.hu:

Az Ismerős Arcok a Jobbik holdudvarához tartozik. Az együttes rendszeresen fellép a mostanában cukiságkampánnyal próbálkozó szélsőjobboldali párt gyűlésein és kampányrendezvényein – 2005 óta pedig a Jobbik Nemzeti Majálisán –, az Átlátszó pedig két hete derítette ki, hogy az együttes tavalyi fellépéséhez 450 ezer forintos támogatást nyújtott a Jobbik-közeli Gyarapodó Magyarországért Alapítvány.

Na ez az együttes fog a hónap végén fellépni közpénzből Kőbánya legfőbb ünnepén.

Hát had gratuláljak a pompás ötlethez. Jövőre kiket várhatunk? Az Egészséges Fejbőrt?

A Jobbik holdudvarához tartozó nemzeti rockzenekar, az Ismerős Arcok fog a hónap végén fellépni közpénzből Kőbánya legfő...

Posted by Kötöttségek nélkül on 2015. június 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr87519974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerilgfx 2015.06.05. 14:24:53

hát ez megdöbbentő. pedig zenélhetnél helyettük akár te is :P

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.06.05. 15:45:21

@Gerilgfx: Nem vagyok zenész, nem az irigység hajt. Viszont az igenis zavar, hogy szélsőséges zenekaroknak ad fellépési lehetőséget és pénzt az önkormányzatom.

Gerilgfx 2015.06.05. 19:38:42

@Fedor: természetesen elfogadom azt, hogy jogod van méltatlankodni, mert a te adódból is fizetik őket, csak valahogy nem igazán tudom elképzelni, hogy helyettük kiket lehetne egy szent-lászló-napok nevezetű eseményre meghívni... justin biebert? :D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.06.05. 20:24:37

@Gerilgfx: Bárkit, akinek nincs köze szélsőséges pártokhoz. Évekig sikerült ezt a feladatot színvonalasan megoldani. Volt itt mindenki Rúzsa Magditól a Ghymes-en át a kőbányai díszpolgár Deák Bill Gyuláig.

DeMarco 2015.06.05. 22:26:04

@Fedor: Mit össze nem tudsz rinyálni... Ahogy elnézem a listát, bőven tudsz válogatni a téged érdeklő zenék közül. Mit izgat, ha lesz olyan is, aki meg másokat érdekel? Nem kell rá elmenned, nem kötelező szerintem...

Úgy viselkedsz, mint az egyszeri kommunista lakótömbi pártfunkci, aki azt hitte, h ő sz..ta a spanyol viaszt és csak az lehetett, amit ő jóváhagyott, a többit meg jól betiltotta.

Szégyenkezz inkább, liberálisnak tartod magad, de a liberalizmusod fabatkát sem ér, mert amint olyasmi történik, ami neked nem tetszik, rögtön tele szájjal követelnéd, hogy azonnal zárják be, tiltsák le, mert csak. Ilyenkor baxol a demokráciára, fütyülsz arra, hogy másnak meg esetleg ez a zene tetszik és szeretné meghallgatni.

Nem tetszik a műsor? Sebaj, ki lehet kapcsolni a tévét, illetve jelen esetben nem kell elmenni meghallgatni. Ilyen egyszerű...

Artúr Doki 2015.06.05. 23:01:51

Ismerős Arcok mint szélsőséges zenekar...
Ne vicceljünk már...aki ismeri a zenéjüket nem írkál ilyen hülyeséget.
Hagyjuk már...ez egy kreàlt műbalhé.

laci_52 2015.06.05. 23:14:15

Ha a Kárpátia lépne föl, még el is mennék és megnézném.

Parasztlengő az imperialistáknak 2015.06.05. 23:18:35

Amíg a ballibek agyon vannak verve kőbányán,, addig a körzetnek van jövője.

Parasztlengő az imperialistáknak 2015.06.05. 23:34:07

'Kőbányán Születtem, ott is nőttem fel, vannak jobb helyeeeek, de nekem megfelel.'

Van ebben egyáltalán szó meleg illegális bevándorlókról?

Deák Bill is szkínhed?

Erő e-meló 2015.06.05. 23:44:07

Egy vérlibsi mindig készen áll a feljelentésre. Pilátushoz, pártközpontba, karhatalomhoz, Moszkvába vagy Brüsszelbe, nem lényeg.. Minden gyanús ami él és mozog. Fasisztaveszélyt lehetőleg minden héten kell kiáltani

Larry Silverstein 2015.06.05. 23:47:37

Jó lenne ha inkább jönne néhány értelmes feka bevándorló Kőbányára zenélni, hadd tanuljunk már vmi kultúrát:

youtu.be/3ucSnT2Od5Y

Spiritmonger 2015.06.06. 00:00:17

Nem értem a posztolót.
Miért fáj neki, hogy egy, a magyar mezőnyben kifejezetten jónak számító, és elérhető, megfizethető zenekar kap állami megrendelést?
Az Ismerős Arcok vagy 15 éves banda, megdolgoztak az ismertségükért, színvonalas produkciót mutatnak be a színpadon. És igen, jobboldaliaknak vallják magukat. De ez nem befolyásolja a zenekar előadói képességét.
És kedves posztoló, bár igazad lenne, és az Egészséges Fejbőr összeállna újra és ők lépnének fel!
Meglepődnél, hány ember menne ki arra a koncertre...
És, hogy addig se szomorkodj, itt van egy Ismerős Arcok nóta 2006-ból:
www.youtube.com/watch?v=Hw6ImLt1LQk

ubk 2015.06.06. 00:07:51

Úristen, Ajrópa segícccs!
Aki csak egy strófát hall a zenéjükből, az menthetetlenül náci lesz! :D

Mizantrop 2015.06.06. 00:14:53

Az Ismerős Arcokkal a legkevésbé az a baj, hogy jobboldali. Heroikus közhelyparádé, de mivel a magyar lakosság jelentős részének megfelelő a semmibe csomagolt giccs és nagy löttyös érzelgősség, ezt is megeszik. A nacionalista Ákos.

little green rooster 2015.06.06. 04:02:57

Gondolom Gerendás Péterrel nem lenne bajotok.

mortullus 2015.06.06. 06:20:12

@little green rooster: Tényleg vele mi van? Pár éve tele volt a sajtó, hogy éhezik vagy mi a szösz. A Teleki téren minden nap ételt osztanak a krisnások, hátha azóta már rájött.
Vagy talán kiköltözött Tel- Avivba?

MittuDomain 2015.06.06. 07:03:09

@Fedor: Sőőőt, változtasd át a címet: Jobbikos lett Kőbánya!

Spiritmonger 2015.06.06. 07:46:05

Tényleg, itt az ideje, hogy a libbantkommerek kérjenek a Szent László napok idejére egy sátrat/színpadot, ahol egymást váltva nyilvánosan retteghetnek a barna veszélytől, összekucorodhatnának a kirekesztés és az ordas eszmék ellen, és a kevésbé úri közönség ezt pénzzel honorálná. Fellépne a Padödő meg Gerendás Péter, esetleg egy-két lejárt szavatosságú exszdszes megmondóember, és akkor tán a posztolóhoz hasonló bukott européer demokraták is örülnének egy kicsit...

lavór 2015.06.06. 08:45:20

Biztos unják már Pataki (múmia) Attilát.

♔batyu♔ 2015.06.06. 08:50:39

Van abban valami röhejes, hogy a libsik soha nem voltak itt népszerűek, de jó pár éve kifejezejezetten a kukában vannak és ennek ellenére még mindig megmondják mit posztoljanak mások.

Elmondom a titkot: Ha a fideszes azt tenné, ami nektek megfelelne, akkor nem csak nem önmaga lenne, de mellétek is kerülne a kukába.

Gondolom, a kizárólag állami támogatásból élő és az SZDSZ halálával törvényszerűen velük együtt a kukába hajított libsi mocsokzenekar, "akasszuk fel Torgyánt" az megfelelt volna.

moszkvicssluszkulcs 2015.06.06. 08:51:48

Lyézuserejenehagyjel....
Tényleg döbbenetes dolog ma az Ismerős Arcokat hallgatni.
Itt van pl. az a zenéjük, aktuális épp Trianon kapcsán: www.youtube.com/watch?v=dl5T6iFEqQ0
Akár a himnuszunk is lehetne!
Bár tudom vannak számotokra veszélyes elemei.,magyar zászló, nagy-magyarország torta, nemzeti összetartozás, meg egy csomó olyan gondolat amiről fogalmatok sincs...
De rettegni, az nagyon megy!

♔batyu♔ 2015.06.06. 08:51:49

@lavór: Pataki az egyik legjobb hangú énekes.

lavór 2015.06.06. 08:53:29

@♔batyu♔:

Gondolom, ezért világhírű és ezért vitték el az UFO-k.

♔batyu♔ 2015.06.06. 08:54:14

@Erő e-meló: Ezeknek van egy listájuk és ha valaki nem onnan választ, az minimum gyanús.

Nem változtak ezek semmit, ugyanolyanok mint komancs korukban. Persze így, hogy nincsenek mögöttük orosz tankok, csak Soros elég röhejesek.

val 2015.06.06. 08:56:56

@DeMarco: @Fedor: " hogy szélsőséges zenekaroknak"

Mitől is szélsőséges az Ismerős Arcok?

♔batyu♔ 2015.06.06. 08:58:16

@lavór: Ennek köze nincs a hangjához. Talán már öregszik, szenilisedik. De hogy Demjénnel, Charlie-val egy klubban van mind eredetiségét (ezalatt azt értem, hogy képes volt a műfaja egyik meghatározója lenni), mind hangját tekintve, az tuti.

♔batyu♔ 2015.06.06. 08:59:21

@val: Olvasta valamikor a Szombatban, hogy ezek szélsőségesek. Két keresztényező cikk között. De lehet, hogy a HVG is megírta valamikor.

lavór 2015.06.06. 08:59:57

@♔batyu♔:

Attól, mert te kiugró tehetségnek tartod, a kőbányaiak akár unhatják is. Népszavaztasd meg a kérdést, aztán majd lesz valami. Magyar popzenei műfaj sosem volt, van és lesz.

Minden relativ mondta Einstein majd 3 evet kapott 2015.06.06. 09:00:03

Szerintem azzal, hogy a szerző elolvasta a zenekar nevét, már beholokausztrelativizálódott az agyának egy olyan miniatúr szelete, amely immár kitörölhetetlen, így a társadalomra, különösen veszélyessé vált. Mindenképpen tartós elzárásra és évenkénti kötelező Páva utca látogatásra kellene ítélni, amíg nem késő.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.06. 09:10:37

@Fedor:

Tolerencia, multikulturalizmus, pluralizmus. Ezeket tanuld meg! Én sem szeretem a szélsőjobbos zenét, de miért kellene őket diszkriminálni?

Barbagáz 2015.06.06. 09:11:28

Meglátásom szerint az Ismerős Arcok színvonalas zenét produkál. Az, hogy kinek mi tetszik, egyébként magánügy.
Szélsőségesezni viszont nem kellene, főként nem ilyeneknek.
Ez a Fedor álnevű köztudottan bolsevik pedig az Index által futtatott.
Megjelenési felületet kap, pedig az ilyen komcsiknak a süllyesztő legmélyén kellene kuksolniuk. Oda valók.

♔batyu♔ 2015.06.06. 09:20:29

@lavór: Elmondanám, hogy a magyar popzene kb. 20 évig K.Európa meghatározója volt. Te láthatóan nem nagyon értesz hozzá, én viszont elhiheted igen. Kádárékra sok mindent el lehet mondani, de egyben szerencsére jók voltak, nem avatkoztak annyira be a zenei életbe, mint más komancs országokban, itt ki lehetett "törni" amúgy Pataki épp jó példa. A nyugat is a keleti blokkból a magyar zenészeket tartotta jónak, Kovács Kati, Omega, Presser, stb. ezek nyugaton is ismert és elcsábítandó nevek voltak. Ismerned kellene a történetüket is.

Amúgy pedig maga a műfaji ízlés is változik a korokkal. Régebben (50-es években) a klasszikus alapokra építkező tánczene, a 60-es években a gitárokra és énekre épülő pop zene, később az egyre jobban elektronizálódó disco lett a sláger. Ez mára kifejezetten nagyon olcsó tömeg termék lett és elsősorban a kevésbé igényeseknek. Tuc-tuc és tsai.

Az igényesek száma azonban nem csökken és épp ezért tudott teret kapni a többi műfaj, pld a magyar népzenei alapokra építkező és éppen ezért egyedi hangzású Jazz, a hasonló alapokra építkező nemzeti rock, amelynél a mondanivalón is jelentős a hangsúly, sőt maga magyar táncházi népzene is reneszánszát éli.

Azaz eleve a pop is teljesen mást jelent mint akár 15 éve. Ma a pop eleve egy jelentéktelen műfaj.

Nem arra írtam ezt, hogy fellép e Kőbányán, ez eleve leszarom.

lavór 2015.06.06. 09:25:04

@♔batyu♔:

K-Európa a pop meghatározó iránya. Jó vicc volt, most megnevettettél.
Persze, hogy annak tűnt, Karel Gotton kívül más úgyse jött be nagyon. Jugóktól, Angliából csempészték be a nyugati zenéket az emberek, köztük popsztárjaink is, és remek angol kiejtéssel karaokebajnokságot rendeztek. Pont mint most, a tehetségkutatásnak beállított műsorokban... Szóval hagyjuk.

♔batyu♔ 2015.06.06. 09:43:59

@lavór: Persze, mert képtelen vagy értelmezni egy egyszerű mondatot.

"Elmondanám, hogy a magyar popzene kb. 20 évig K.Európa meghatározója volt."

Ez kurvára nem azt jelenti, hogy K-Európa a pop meghatározó iránya. Na szevasz b+, hogy a faszomba vitatkozhatnék veled, amikor nálad alapdolgokkal van gond.

lavór 2015.06.06. 09:51:05

@♔batyu♔:

És ennek még mindig semmi köze ahhoz, hogy mi köze bárkinek is ahhoz, mit akarnak hallgatni a kőbányaiak, ugye? Az, hogy te úgy gondolod, meghatározó szerepet játszott a magyar popzenei élet Kelet-Európában a kutyát nem érdekli. Jobbat sose hallgass.

==T== 2015.06.06. 10:03:18

@Fedor: Látod ezért nem kér a némp belőletek (ballibekből). Mert toleranciáról papoltok, miközben nálatok nagyobb kirekesztő kevés van.

Tessék tudomásul venni, hogy a Jobbik néppárt lett, a szavazók kb. negyede őket támogatja, ergo nem szélsőségesek. Viszont az olyan formációk, mint pl. a DK a magyar társadalmon belül azok.

kuki123 2015.06.06. 11:22:40

@Fedor: azért mert neked nem tetszik..másnak még tetszhet.

Sőt tudod ez a demokrácia. a választás szabadsága( vagy legalább illúziója)

Az iylen emberek teszik tönkre ezt az országot mint te. nem a fellépők és zenészek

azt meg hogy a NOL mi a faszt ír ki nem szarja le. lassan csődbe megy a ballib egyoldalú újság

Hallgasd végig:
www.youtube.com/watch?v=KmUMvShEq-E

Azért ez nem olyan rossz, hogy kritizáld.

Az összeg meg nem olyan sok. a nagy sztárok 2-10xer ennyit kér és nem élő hanem playback szar.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0