Kis magyar robbantás-történelem
2016. szeptember 25. írta: Fedor

Kis magyar robbantás-történelem

Van egy olyan érzésem, hogy érdemes felfrissíteni az emlékeinket arról, hogy milyen körülmények között is zajlott az 1998-as választás. Ebben a vs.hu Kis magyar robbantás-történelem cikkének egy részlete lesz segítségemre: 

Az 1998-as parlamenti választásokhoz közeledve a szokásoshoz képest is több volt a robbantás. A sor 1997. február 19-én kezdődött, amikor egy XIV. kerületi MSZP-irodát támadtak meg. Néhány nappal később, március 10-én a koalíciós partner SZDSZ egyik cinkotai kirendeltségénél volt robbantás, majd egy hónap kihagyás után, április 21-én egy újpesti MSZP-iroda következett. 1998. márciusában 8-án az SZDSZ hódmezővásárhelyi képviselőjelöltjének kukatárolójában, majd 11-én a budapesti Halló Bár nagykörúti bejáratánál robbantottak. Március 16-án történt a magyar politikatörténet egyik leghíresebb detonációja, ekkor Torgyán József, volt kisgazda pártelnök házánál robbantottak a Rózsadombon. A detonáció hatására a környéken 30-40 méterre elhelyezkedő autókban és garázsokban is komoly kár keletkezett. 1998. május 1-én megtörtént az első fideszes politikus ellen szervezett merénylet. Ekkor Szájer József használaton kívüli Futórózsa utcai háza előtt következett be robbanás, majd a hónap végén az MDF Dózsa György úti kirendeltségénél is robbantottak, itt ketten meg is sérültek. Szintén májusban a politikusok elleni merényleteken túl több maffialeszámolás is történt, ahol jugoszláv kézigránátokat használtak fel. A rendőrség csak ekkor kezdte el kiemelt esetként kezelni a bombatámadásokat. Ekkor fogták el Dietmar Clodo vállalkozót is, akit korábban Németország több bankrablás miatt is köröztek és elítéltek. Clodot a rendőrség állítólag éppen bombagyártás közben kapta el. A Fidesz Lendvay utcai székházánál 1998. június 15-én robbant fel egy pokolgép az egyik erkélyen. A támadásban az épület súlyosan károsodott, kitörtek az ablakok, és a repeszek az egész belső udvarban szétszóródtak. A korai órán még senki sem volt a közelben, ezért sérülés sem történt. A Szájer József lakásánál és a Fidesz-székháznál végrehajtott robbantásokkal Jozef Rohác szlovák fogorvost is megvádolták, de semmit sem sikerült rábizonyítani; végül 2 és félév felfüggesztett büntetést kapott robbanóanyagokkal való visszaélés miatt, de szabadon távozhatott. (...) Bár az 1998-as országgyűlési választások után több robbantás is történt Magyarországon, egészen 2006-ig nem támadtak meg politikai célpontokat. 1998. július másodikán egy Polski 126-osba rejtett pokolgép semmisítette meg a budapesti Aranykéz utca nagy részét. A detonációban húszan sérülnek meg, négyen meghaltak, minden ott parkoló autóban jelentős anyagi kár keletkezett. A fő célpont Boros Tamás vállalkozó volt, aki nem élte túl a merényletet, és ez komoly gondot okozott a rendőrségnek, hiszen ő lett volna a 90-es évek olajszőkítési botrányának koronatanúja.

Az eredmény ismert: Az év elején még a duplázásra toronymagasan esélyes szoci-szdsz duó végül vesztett, és így négy nappal az Aranykéz utcai merénylet után a Parlament miniszterelnökké választotta Orbán Viktort, ő pedig sokak meglepetésére belügyminiszternek Pintér Sándort tette meg.

És lám, a robbantások hirtelen abbamaradtak.

Pintérről nem sokkal később bebizonyosodott, hogy a fenti események előtt többször is személyesen találkozott a robbantásokkal kapcsolatba hozható, és ezért később 10 év börtönt kapó Dietmar Clodóval. Más országban már ez elég lett volna ahhoz, hogy lemondassák a miniszteri posztról, de nem Orbanisztánban, ahol csak még erősebb lett a pozíciója. Hiába került elő azóta az olajszőkítéshez és a robbantásokhoz kapcsolódóan számtalan mocskos ügynél a neve, az egymást követő Orbán kormányokban egy biztos pont mindig volt: a belügyminisztert Pintér Sándornak hívták.

Mint ahogy most is.

szforevever.jpg

A kép természetesen a Szomszédok Forever oldalról származik.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr8511736077

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisa 2016.09.25. 16:04:38

Cui bono??????? Nekem is ez volt az első gondolatom.

röf 2016.09.25. 16:49:25

A DK bejelentette, hogy szerintük Orbán akár robbantani is képes.
Pár órával később robbanás.
Legalább várhatott volna a DK pár napot.
Így nagyon kínos nekik....

inebhedj - szerintem 2016.09.25. 17:15:30

Nos valahogy igy, ami még érdekesebb, ha másik oldalt is hozzátesszük, ti. a két nagy politikai "ellenfél" képviseletét, erőszakszervezeteinek vezetőségét, nagyvállalkozói támogatóit pártbeli hovatartozásra semlegesen rokoni, baráti és üzleti szálak fonják felbonthatatlan egységbe.

Szal a Fidesz, Mszp, Szdsz, stb szavak használata a történetben voltaképp teljesen fölösleges, általánosságban a parlamenti képviselettel bíró pártok kifejezés pontosabb.

mikimackó 2016.09.25. 17:17:52

@röf: simicskó szólt előre .

Janossz 2016.09.25. 17:20:01

@röf: A kínos az lesz, ha a telikamerázott körúti robbantás tettese (sem) kerül elő, két rendőr sérülése után.

morph on deer 2016.09.25. 17:24:16

@röf:

"A DK bejelentette, hogy szerintük Orbán akár robbantani is képes.
Pár órával később robbanás.
Legalább várhatott volna a DK pár napot.
Így nagyon kínos nekik...."

Pontosan úgy, ahogy a robbantást szervezője nyilván célul tűzte ki!

Gondolom, te is időben felhívnád magadra a figyelmet, nehogy véletlenül lemaradj valahogy a gyanusítottak listájáról?
Ha igen, akkor tényleg igazad van!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.25. 17:31:55

valasztas masfel ev mulva less
gondoltam szolok

M_R 2016.09.25. 17:45:24

@hagyma: Népszavazás meg egy hét múlva..

Gondoltam szólok...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.25. 17:53:32

@M_R:
latok a ketto kozott nemi kulonbseget
akinek van egy csopp esze parthovatartozastol fuggetlenul beiXel egy nagy NEM-et
ez nem partugy

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2016.09.25. 17:59:32

@hagyma: Te csak simogasd a zöldkártyádat és reménykedj nem Trump nyer, mert akkor a mexikói bevándorlók haza lesznek zsuppolva, még ha magyarul is tudnak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.25. 18:00:55

@Kreml propaganda osztály szófiai összekötő: dupla melle
allampolgar vagyok, le kellett adnom a zold kartyat
es Trumpra fogok szavazni
egyeb kerdes?

jolankovacs 2016.09.25. 18:20:27

Nekem csak az a kérdés, hogyha valaki bombát gyárt, akkor azt miért nem a néhány száz méteren belül lévő tömött szórakozóhelyeken robbantja fel. Természetesen jobb így, csak semmi értelme. Az én gyermekeim is arrafelé dolgoznak, szórakoznak, tehát örülök, hogy hülye volt a merénylő.
De azért nem hagy nyugodni a kisördög, hogy mi van, ha beáldoztak két gyalog(os)t, járőrt?
Reméljük nem vagyunk ilyen mélyen, és bízzunk benne, hogy hülye migráncsok voltak. Ez úgyis kiderül, vagy úgyis ez derül ki...?

jolankovacs 2016.09.25. 18:25:46

@röf:
Azt azért tegyük hozzá a DK bejelentéshez, hogy néhány napja ferkó kijelentette, hogy viktor belső köreiből vannak értesülései. Vagy valami ilyesmi. Csakhogy más legyen a leányzó fekvése.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.25. 18:27:17

@jolankovacs: kedves Jolan, aga maradjon a fakanalnal
/bar a gyerekei eleg szar helyre jarnak szorakozni/
egyelore meg fel sem merult hogy terrorcselekmeny lett volna

taga20 2016.09.25. 18:35:15

@hagyma: egy szégyen vagy fityeszdroid, a gazdáddal együtt!

morph on deer 2016.09.25. 18:46:03

@MikeBoy:
"Nem vagy képben!"

Te győztél :)))

konrada 2016.09.25. 18:47:40

"Az év elején még a duplázásra toronymagasan esélyes szoci-szdsz duó végül vesztett, és így négy nappal az Aranykéz utcai merénylet után a Parlament miniszterelnökké választotta Orbán Viktort"

A kedves szerző sem megy a szomszédba egy jó kis összeesküvés elméletért. Össze hozza a júliusi miniszterelnök választással, miközben a parlamenti választás áprilisban volt, az Aranykéz utcai meg ráadásul pontos célpontja volt.

.. De hát ezek apróságok..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.25. 18:48:58

@taga20: gazda?
fityeszdroid?
en egy republikanus beallitottsagu amerikai allampolgar vagyok, aki aggodik Europa jovojeert/beleertve Magyarorszagot/
de ha valaki azt akarja, hogy egy keletnemet oregasszony, meg par liberalis mondja meg ki koltozhet europaba, magyarorszagra, az maradjon otthon
de utana ne legyen siras rivas
itt amerikaban elkepzelhetetlen,, hogy a bevandorlasrol /IS/ ne a kongresszus es a szenatus dontson
otthon meg ez a metely, hogy a parlament kezebe adnak a dontest?
hihhhetetlen

bulista 2016.09.25. 18:50:49

@taga20: Nincs is annál szebb, mint amikor valaki az óceán túloldaláról akarja megszabni, hogy élhetnek azok, akik kalandvágyból itthon maradtak....

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.09.25. 18:56:52

@konrada: Ha már pontosak akarunk lenni: a választás májusban volt, a Torgyán- és Szájer-robbantások UTÁN, és az interregnum alatt volt az Aranykéz utcai, amikor mégy ügyvezetőként Horn volt a kormányfő. Aztán amint Pintér lett a belügyminiszter, hopp...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.25. 18:57:40

@bulista: de
van egy dolog ami szebb
ha valaki ugy gondolja, nincs joga meghatarozni kivell eljen egyutt
/szolok a parlament lehet 10- 12 ev mulva mar nem fidesz-es tobbsegu less
es akkor is rajuk lenne bizva, nem brusszelre
de ha te musztafaekat akarod a szomszedba, sok szerencset

eloi 2016.09.25. 19:11:12

Ez annyira... Már éjjel rögtön arra gondoltam én is, hogy reggelre ebből az lesz a balos sajtóban, hogy a Fidesz robbantott. Annyira kiszámítható.

taga20 2016.09.25. 19:14:11

@hagyma: szerintem trámp a te embered:)

Kelly és a szexi dög 2016.09.25. 19:18:41

Arra emlékeztek, amikor a rendőrpalotára lőttek? - na, azt ki rendelte?

taga20 2016.09.25. 19:26:21

@eloi: ne döjj be nekik, a migráncsok voltak!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.25. 19:26:27

@taga20: nemigazan
eleg szomoru ez. hogy ez a 2 jelolt van 300 million emberbol
ez van

taga20 2016.09.25. 19:28:08

@Kelly és a szexi dög: és arra emlékszel, mikor 98-ban a választás előtt, torgyánpubinál, meg szájernél robbantottak?

na aszt kirendelte, droid?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.25. 19:28:27

@taga20: Te amugy szeretned, ha josok arab meg szinesboru, koltoznem magyarorszagra?
es ha igen miert?
ha nem miert nem megy el nemmel szavazni?

bulista 2016.09.25. 19:28:51

@hagyma: Ugye leírtad az előző hozzászólásodban, hogy arra felétek a kongresszus dönti el, hogy kit engednek be az 50 állam által alkotott USA területére - de nem a floridai kongresszus, vagy Jeff Bush floridai kormányzó hoz döntést abban, hogy ki teheti be hozzájuk a lábát (gondolom ezért flangálhatott az égre-földre keresett csúnya terrorista vezér, Oszama bin Laden népes familiája is hónapokkal 9/11után is amerikai földön a helyi hatóságok asszisztálása mellett). Namost ugyebár Magyarország az Európai Unióba történt belépésekor szintén bizonyos döntési jogokat az Európa Tanács és az Európa Parlament kezébe adott, ezekben a mindenkori magyar miniszterelnök (aki ugye jelenleg Orbán Viktor) illetve a 22 magyar képviselő (ezek döntő többsége jelenleg FIDESZ-KDNP-s). A közös döntések egy részénél többségi szavazás kell, más kérdéseknél viszont bármelyik állam- vagy kormányfő meg tudja akadályozni vétójával a neki nem tetsző döntést. Amúgy a keletnémet öregasszony az nem egy ballibsi (hogy örüljél), hanem a mi nagyszerű miniszterelnökünk frakciótársa - hacsak a mi fiúnk át nem áll megint, mint 1993-ban....

Ja, és neked ott az USA-ban sokkal nagyobb esélyed van arab szomszédokra,mint nekem, mert ide egy sem akar jönni letelepedni - gondolom ugyanazokból az okokból, amiért te is itt hagytál bennünket....

taga20 2016.09.25. 19:31:08

@hagyma: te republikánus, ne gyalázd trámpot. inkább örülj, hogy eszt izzadtátok ki!:)

egyébként, te kire fogsz szavazni, ha nem vagyok indiszkrét?

morph on deer 2016.09.25. 19:32:24

@hagyma:
"otthon meg ez a metely, hogy a parlament kezebe adnak a dontest?
hihhhetetlen"

(Csak közbevetőleg: az ékezeteket az USA-ban sem tiltják azért még, ugye?)

A döntés ma is a parlament kezében van, ugyanis nekik kell törvénybe iktatni, hogy hatályba lépjen.
Azért, mert az EU határozat nem bír közvetlen törvényi hatállyal, csak szólok.

Egyébként gratulálok Donald Trumphoz!
Hozzád illő választás!
(Én mondjuk inkább egy kakadut vennék, mert rikoltozni az is tud, és a bóbitája sem rosszabb, de megértem, hogy ez ízlés dolga, és én respektálom, havalaki a paradicsomszőkére bukik. OK, egyezzünk ki a 'semi carrot top' megoldásban, mindenkinek jobb lesz úgy..!)

Szóval gratulálok, csak így tovább!

taga20 2016.09.25. 19:33:21

@hagyma: nem aszt szeretném, hanem aszt, hogy nyomokban emberek maradjunk.

amit itt a geciorbán maffia tol, az hányinger.

morph on deer 2016.09.25. 19:34:56

@bulista:
"Nincs is annál szebb, mint amikor valaki az óceán túloldaláról akarja megszabni, hogy élhetnek azok, akik kalandvágyból itthon maradtak...."

Egy biztos, ők legalább tudnak úszni. :))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.25. 19:41:54

@taga20: valszd vissza Gyurcsanyit
irtam fentebb hogy Trunpra job hijjan
@morph on deer: ez az ekezet mizeria mar unalmas
ekezet nelkul nem erted?
mer' akkor hulye vagy
@bulista:
en teljesen mas okbol jottem ide
magyarorszag sosem irt ala olyan egyezmenyt hogy barkit betelepithessenek kvota alapjan, vag ennelkul buntetest kellene fizetnie
ezt jo , ha megerositi a nepszavaza
nem ertem mi a gond vele?
felre kene tenni a z orbangyuloletet es gondolkodni
segithet a nepszavazas
igen, valoszinuleg segithet a NEM
arthat a nepszavazas NEM
nem nem arthat
ptoblema az orbangyuloleten kivul?
na mostantol focit nezek:)
byez

DeMarco 2016.09.25. 19:48:17

Hát ez ritka nagy katyvasz...

Egy politikai megrendelésű robbantás végül is most mindkét félnek jól jönne, de mi van akkor, ha kiderül, hogy tévedsz és egészen más jellegű volt az indíték, netán tényleg vmi muszlim szélsőséges próbálkozott ilyen aljas húzással?

Akkor jön számodra megint a cumicunami...

A katyvaszodra már valaki fentebb leírta, hogy teljesen szükségtelen a pártokat felcímkézni, pláne oldalakra bontani a 90-es robbantásokkal kapcsolatban. Az meg már csak hab a tortán, hogy az egyik oldalt kiemeled, a másikat meg közben elfelejted, pedig...

Eddig mindig minden esetben lefedezte egymást olaj ügyekben a politika és ez nem valószínű, hogy változni fog, kivéve, ha a Jobbik kerül hatalomba. (Egyedül ők tudják felrúgni a bödönt, mert nincs összefonódás, érdekegység.) Más kérdés, hogy ez milyen egyéb járulékos veszteségekkel járna. De csak azért, mert nem beszélnek róla és lehetetlen bebizonyítani, még tudjuk... Más politikusok is megúsztak más ügyeket, vagy elvitte vmi piti figura a balhét, de csak azért, mert megúszták, még elkövették és tudjuk, hogy elkövették...

Ugyanakkor meg ki is volt az, aki utoljára nemlétező terroristákkal riogatott és a nemzeti ünnepen telepakolta a múzeum tetejét mesterlövészekkel? És ki volt az, aki pár napja bombatámadásokat vízíonált?

Mindenesetre nem érdemes találgatni. Vagy kiderül, hogy ki és miért tette, vagy sosem fogjuk hivatalosan megtudni. Csak rosszindulatú pletyka lesz...mint a többi :P

bulista 2016.09.25. 19:58:21

@hagyma: A szellemi fölény, hogy ha vannak, akik nem értenek veled egyet, akkor lelépsz - hát persze...

A népszavazással meg az a gondja pár embernek, akik az elképesztő nyomás és agymosás ellenére is látják, hogy ez a népszavazás egy piszok drága kabaré - még a magyar országgyűlést sem kötelezi semmire, nem hogy az EU-t... És amúgy is furcsa gondolkodásra vall o.v. részéről, hogy szerinte csak a 300 Ft-os vizitdíjról lehet népszavazni, meg a migráncsokról(???) - de persze az ország sorsát évtizedekre meghatározó kérdésekben (Paks II. olimpia) pedig természetesen nem...

De a te lelkedben egyszerű a kérdés: aki nem ért egyet a Mi Bölcs Vezérünkkel, az gyurcsányista hazaáruló. Gondolom neked és republikánus barátaidnak is kussolás volt Obama 8 éve alatt, hiszen a többség a demokrata elnökre szavazott...

Willkommenskultur 2016.09.25. 20:03:54

Ok, szt eddig is tudtuk hogy akkor a maszop képtelen volt rendet tartani az utcán, de hogy jön ez a mostani robbantásoz, ami sima BCS?

vackor1 2016.09.25. 20:07:39

@hagyma: Bocs, bulista tökéletesen megvilágította neked a kérdést, én egyszerűen összefoglalom.
Nem oszt/szoroz, hogy mi lesz ennek a felesleges szavazásnak az eredménye, egyrészt azt Uniót semmire nem kötelezi, másrészt nekünk sem kötelező - figyi! - a kérelmük elbírálásáig !! itt elhelyezni nagyjából 1300 főt ( javaslom még a letelepedési kötvénnyel "ideiglenesen itt állomásozó" ki tudja kiket tanulmányozni, különös tekintettel az állam által beszedett és 5 év múlva visszafizetett v.s. offshore cégek által beszedett pénzek viszonylatában IS , az egyének számában IS ) , akinek az itt tartózkodási költségeit - ismét kérem a figyelmed ! - az EU fizeti, ellenben azzal, hogy ha nem fogadjuk be őket, akkor valóban mi fizetünk , 70-80 millió között büntetést per/fő ( mármint a be nem fogadottak per/fő természetesen ) .
Beszélsz angolul, nézd meg a vonatkozó szót : letelepedés vs. elhelyezés.

Másrészről esze ágában sincs egynek sem idejönni ha már az otthonukat - legyünk jóindulatúak és higgyük el, hogy menekülniük kellett - tényleg el kellett hagyniuk.

Mondom úgy, hogy én sem értek egyet azzal, hogy teljesen idegen kultúrát próbáljunk integrálni, nem fog sikerülni és valóban magában hordozza a veszélyt - nem a terrorizmusnak, azok megoldják simán máshogy, hanem a törvényeink nem elfogadásának - , azonban erre IS tartjuk az erőszakszervezeteket és a titkosszolgálatokat. Ez a dolguk, dolgozzanak...

Amúgy valaki írta a Boros gyilkosságot is: na, azóta Pintér a belügyér, amióta az az ember meghalt, pont mielőtt elmondta volna amit tudott az olajos dolgokról, abban meg bizonyítottan benne volt a belügyér és ezek szerint a főnöke is, hiszen nem véletlen, hogy azóta mindig ez az ember a belminink... ( a.k.a. tud sokat a főnökről.... )
Ja , igen : a robbantások is a választások előtt voltak anno ,nagyon jól jött nekik és jól is jött ki belőle fidesz ( aztán hirtelen abba is maradtak , amikor már minden eldőlt ) , de valahogy senkinek nem lett semmi baja..micsoda véletlen... ( nem, még ezeknek sem kívánom - pedig rengeteg mindent kívánok nekik - , hogy bombával robbantsák fel őket , pláne ártatlanokkal együtt.. )

Larry Silverstein 2016.09.25. 20:18:32

@vackor1: 'Nem oszt/szoroz, hogy mi lesz ennek a felesleges szavazásnak az eredménye, '

Az hogy a baloldalnak ez az állláspontja, garancia arra hogy hazugság.

Ezért nyernek majd a NEMek 85-90%-ban.

Kaptabakta 2016.09.25. 20:24:00

@hagyma:
Ez igaz, de azért ott kint sem fenékig tejfel minden. A törvényeket a cégek lobbiérdekei alapján hozzák. Ez jól kijött most az USA-EU szabadkereskedelmi megállapodás részleteinek nyilvánosságra hozásakor. Titeket minden génkezelt, agyon hormonozott szarral etetnek, csak mert a cégek lenyomták a Kongresszus torkán, hogy ez jó.
Eléggé sok ismerősöm költözött ki az USA-ba (általán UK cégek küldték ki őket), és a lányok panaszkodnak, hogy valami érthetetlen módon szőrösödnek kint mint az állat:) Hát igen... Az állatoknak adott növekedési hormonoknak vannak bizonyos mellékhatásai...
Itt Európában is vannak bajok -nem is kicsik-, de odakint olyan, hogy szuverén törvényhozás már nem létezik, csak a lobbitól átitatott valami.
Sajnos egyre inkább a Continuum kanadai sorozat által vázolt jövő felé tartotok:(

vackor1 2016.09.25. 20:29:16

@Larry Silverstein: Mivel normálisan írtál , így reagálok ( nem nagyon szoktam ) , bár tudom melyik tábort erősíted ( és most nem gondolom, hogy lehazugoztál, mert az durva lenne .. :)) ) .
( nem zavar ha valakinek más a véleménye, ellenben a logika, pláne ész/érv nélküli vagdalkozással , gyűlölködéssel , buta mantrázással , mondjuk nagyon zavar a sötétség is, ilyenkor nem szoktam válaszolni )

Teljesen egyértelmű, hogy a "NEM"-ek fognak nyerni, orbánék két dolgot tudnak nagyon, ebből az egyik a taktikázás: ebből sem jöhetnek ki rosszul, mert az nem kérdés, hogy elképesztő arányban lesznek többségben a nem-szavazatok , ha ehhez még érvényes is lesz a szavazás, akkor a híveik körében a Mennybe mennek , meg se kell szólalniuk, ha nem lesz elég érvényes szavazat - nem is értem a baloldal hogyan engedheti, hogy ne legyen minden szavazó körzetben ellenőrük..... - , akkor is győzelemnek fogják kommunikálni a nemek arányát... Okos...
De ezt minden értelmes és gondolkozni képes ember tudja, mondhatnám, hogy felesleges dolgokról beszélünk.. :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.09.25. 20:29:18

Ezt itt már el is felejtettük?
index.hu/belfold/2014/01/13/robbanas_egy_pesti_bankfiokban/

Akkor éppen a népnyúzó bankokat kellett megrendszabályozni. A tettes természetesen nem lett meg.

komplikato 2016.09.25. 20:29:43

@hagyma: Nem értelek. leírod a szenátus nélkül odaát nem megy. A vitatható kvóta marhaságot nem Merkell nagyi találta ki, hanem az Európa Tanács, aminek a tagjait az Európa Parlament képviselői választották, akiket meg mi választottunk. Ha most a szenátus eldönt valamit, de valahol egyik megyében csinálnak ellene egy "népszavazást", akkor odaát mi a stájsz van? A másik, hogy mi köze a menekült áradat jövetelének az 1294 ember 24 havi ideiglenes elhelyezéséhhez? Ha megszavazzák a NEM-et és valami isteni csoda folytán ezt az ET/EP figyelembe veszi, akkor ha az egyiptomiak ide küldik az 5 millió menekültjüket akikkel most az EU-t zsarolják abból egy sem fog ideérni vagy mi?

morph on deer 2016.09.25. 20:29:52

@hagyma:
"nem tudsz ekezetet irni?
mer' akkor hulye vagy"

vackor1 2016.09.25. 20:31:13

@Larry Silverstein: Ja, még valami: HA orbánék a jobb oldal, akkor nem érdekel, hogy mi a bal, kérdés nélkül ott a helyem ... :)
( amúgy nincs oldalam, értékeket, észt és emberséget tudok támogatni , jöhet az bárhonnan ) :))

Kaptabakta 2016.09.25. 20:35:00

@hagyma:
Egyébként meg, ezt az egész migráns vacakot le kell szabályozni az EU-ban. Kap fél-egy évet, tanuljon nyelvet, szakmát, menjen el dolgozni. Ha ezek nem teljesülnek, ki kell őket toloncolni a fenébe.
Írásod alapján te nem élsz itt, nem tudod mi van Magyarországon.
Munkáltaltóként hiába vennék fel embert normális fizetésért (fejlesztőket keresek) senki nem jön, mert mindenki megy inkább nyugatra.
Iszonyat nagy munkaerőhiány lesz/van, ami közép távon a bérek és ebből kifolyólag az árak emelkedését is hozza. Aztán mindenki meglelődik, hogy hiába keresne annyit mint nyugaton, valahogy több lesz a rezsi, a kaja, a lakhatás meg minden. Ez egy öngerjesztő folyamat.
Én sem örülnék, ha egy abroszfejűt kellene alkalmaznom, de ha rendesen elvégzi a munkáját, nincs vele baj, alkalmaznám.
Mint ahogy nálatok is a mexikóiakat alkalmazzák, akik tök illegálisan vannak az országban és gyakran a spanyolt sem értik. Jéééé, ott is van migráns válság, meg kerítés is csak a PR-je nem olyan mint nálunk :)

vackor1 2016.09.25. 20:43:02

Uhhhhh, ez valóban igaz?

Mindez azonban semmi ahhoz a körülményhez képest, hogy a robbanás 22:36-kor történt, azonban az érintett szakasz 21:30-tól le volt zárva. Persze a hatóságoknak erre is van kellően kezelhetetlen kifogásuk:

Más olvasóink is beszámoltak az Andrássy úti lezárásról, de azt írják, hogy az Oktogon és a Bajcsy-Zsilinszky út közti lezárás oka egy, az Operánál tartott rendezvény volt.

???

Boka1 2016.09.25. 20:43:33

Szombat este 8- kor 3 csapatszállító rendőr autó állt a Reitter Ferenc utca sarkán . Várakoztak, mert a kisközérben vettek ásványvizet. Ha Columbo lennék, hívnám Kubatovot.
Persze rákérdeznék a Béke téri robbantásra is hátha valaki tud valamit. :)))

nick papagiorgo 2016.09.25. 20:58:12

A konteóhívőknek az is "jel", ha egy percre kimarad a villany. Ez jelezte elő az ikertornyok ledőlését is. Az igazi "tudók" ezt is tudják.
Valahol szánalmas, hogy valahol történik valami (pl. Gazsi bácsi fingik egy öblöset), a média beszámol rála, némelyek meg kapásból összekapcsolják Orbánnal, Gyurcsánnyal, bármivel.
Vegyetek ki két nap szabit egy hétvégi tanyán, gyerekek. Sokkla jobb lesz utána.

Larry Silverstein 2016.09.25. 20:59:03

@vackor1: A felesleges dolog az az arab szomszéd. Ezt a német is így látka ezért akarja lepattintani a kannibálokat.

Larry Silverstein 2016.09.25. 21:00:41

@vackor1: Embertelen dolog azt parancsolni a terroristáknak, hogy oda menjenek, ahova nem akarnak, szegény, csupasz seggü nácik közé.

Ezt kell megértetni Brüsszellel, mert az emberség fontos dolog.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.09.25. 21:28:25

@DeMarco: A Jobbik tudja a helyi posztkomcsi maffia helyett az oroszokat és az arabokat hozni. Csodás alternatíva...

dunántúli gyerek 2016.09.25. 21:44:54

@Boka1: chemtrailt láttak tegnap a nagykörút felett

Vlad Tepes a jófiú 2016.09.25. 21:46:09

@röf: Igen, a nagyeszű főnökeidnek nagyon kínos... Nem lesz meg a népszavazáshoz érvényességéhez elegendő szavazat, hát ráijesztenek egy kicsit a népre. Már 2 hete erre várt mindenki... De sebaj! Te csak nyomd azt a dumát, amit a habonyista think-tankek a szátokba adnak.

Vlad Tepes a jófiú 2016.09.25. 21:48:05

@Larry Silverstein: Nem számít, hogy mennyire nyernek a NEM-ek, ha nem lesz érvényes a népszavazás, alulintelligens barátom.

Visceroid 2016.09.25. 21:50:07

@Doomhammer: Ebből is látszik, hogy az ország belekerült egy mókuskerékbe és most ugyanazokat a köröket futjuk újra és újra.

Larry Silverstein 2016.09.25. 22:05:00

@Ritkov Halo: Mivel a népszavazásnak nincs jogi kötőereje és értelmetlen, nem tökmind1 hogy érvényes lesz-e?

DFK 2016.09.25. 22:35:56

@Ritkov Halo: mondom, aki otthon marad az vállalja, hogy életfogyt eltartásra hazavisz tíz migránst. Nehogy már más farkával verd a csalánt.

DFK 2016.09.25. 22:37:06

Égnek a balos blogok, mint a Reichstag...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.09.25. 22:47:10

@vackor1: Filmforgatas volt néhány utcára.az index is megírta mar.de konteozz csak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.09.25. 22:56:23

@DeMarco: Orbán tolókocsis megafonos terroristái után te még mindig Gyurcsánynál tartasz? Fantasztikus a kognitív disszonaninciád.

Zoltan Hazafi 2016.09.25. 23:03:53

@DeMarco: Az pedig érdekes volt, hogy a 90-es évek csodálatos olajügyeit - amelyek többnyire Horn "alatt" csúcsosodhattak ki, Orbán 85 évre titkosította. Persze - ha nem tette volna, nem lehetett volna belügyminiszterünk az, aki, hanem csücsülne az idők végezetéig - sok mással egyetemben.

Zoltan Hazafi 2016.09.25. 23:11:08

@DFK: Különben menekültekről volt szó, és mindössze addig, amíg véget nem ér földjükön az öldöklés. Amúgy meg - csak Somogyban vagy 20 ezer ház lakatlan. Ez a hazavivősdi túl olcsó duma hülye gyerekeknek. Él nálunk csodálatos integrálódásban egy iráni származású nép - jászoknak hívják őket. Valaha csúnya tevehajcsár migránsok voltak. És? Az olvad be, aki akar. Aki meg nem - az segélyt kap és integrálási pénzt, és röhög rajtad azon túl, hogy sose fog integrálódni. Asszem, sejthető, kikről van szó.

DeMarco 2016.09.25. 23:17:01

@Fedor: Ugyan...Hol van az enyém a tiedhez képest?!

dunántúli gyerek 2016.09.25. 23:22:03

@Zoltan Hazafi: Persze, mindössze. A németek tartsák el őket mindössze addig amíg béke lesz meg amíg megtanulnak németül, ide eszükbe ne jusson bejönni.

Akiknek már elbírálták a kérelmét és elutasították azokat sem tudják kidobni többet soha európából.

Jorgos Vadefakisz 2016.09.25. 23:40:59

@hagyma: Akár szeretnéd, akár nem, előbb utóbb az egész emberiség szép egyenletes kávébarna lesz. És lófaszt sem tehetsz ellene, akárhogy igyekszel szavazni most, kocsog. ;-)

BéLóg 2016.09.26. 00:04:46

@Kelly és a szexi dög: A rendőrpalotáBÓL lőtt ki egy részeg magasrangú (3 lövedék), amire GYORSAN reagáltak és megsorozták közelről (9 lövés), majd szépen eldobáltak (véletlenül csak) 11 töltényhüvelyt egy olyan helyen, amelyről PONTOSAN tudták hogy nem veszi a kamera. Mondjuk onnan a Simo Häyhä, de még Vaszilij Grigorjevics Zajcev sem tudott volna kalasnyikovval oly fantasztikus lőképet csinálni, de hát ez már nem probléma.

BéLóg 2016.09.26. 00:08:16

@Zoltan Hazafi: Ha azon majd meglepődsz, amikor a 2008-2030 as Fidesz kormányzás ügyeit az eljövendő balliberális kormány 120 évre titkosítja, akkor jusson eszedbe a mai beírásod.
Tudod corvus non tollere purgamentum!

dr. mesterséges színezék 2016.09.26. 00:47:13

@röf: A DK ellen ott van Pintér és Lázár.
Hát a Fidesz ellen?

dr. mesterséges színezék 2016.09.26. 00:49:28

@taga20: Elfelejtődött az eset.
Pedig Pintér igazán gyakorolhatott volna egy kis nyomást a nem bringalopás volumenű eset felgöngyölítésére.
De nem tette.
Pedig olyan snájdig, tisztességes, alapos maffiafőnök.

dr. mesterséges színezék 2016.09.26. 00:56:31

@Ritkov Halo: 2 hónapja még elment volna egy érvénytelen szavazás, de szokás szerint Concorde-szindrómáig emelték a tétet, most már az egyébként súlytalan bukta aránytalan arcvesztéssel járna.

dr. mesterséges színezék 2016.09.26. 00:59:39

@Larry Silverstein: Dehogynem, jogilag.
Erkölcsileg meg menjen a büdös picsába a hirdetős rokonaival és haverjaival együtt az, aki az ország értelmetlen szegmentálására cseszi el a közpénzt, amikor éppen nem szotyit köpköd valamelyik üres stadionban, a kedvenc kisvasútjára gondolva.

dunántúli gyerek 2016.09.26. 01:56:10

Az megvolt amikor Draskovicsék kampánycélból bombát robbantottak aztán lebuktak, fedor?

www.youtube.com/watch?v=HXKTnH96q0c

dunántúli gyerek 2016.09.26. 01:59:48

@dr. mesterséges színezék: Az hogy gyurcsány és a baloldal szerint, akik eddg minden egyes kérdésben hazudtak és lebuktak a migráncsokkal kapcsolatban, szóval az hogy ők azt mondják értelmetlen a népszavazás, önmagában garancia az ellenkezőjére.

És ezt az eredmény is tükrözni fogja.

DFK 2016.09.26. 04:26:22

@Zoltan Hazafi: aha és egészen Germoney-ig kell menekülniük
És odahaza az öldöklés soha nem fog végetérni...

vNHM 2016.09.26. 04:51:30

Van egy olyan erzesem, lofaszt sem erdekel mi volt 20 eve, es mirol hablatyolsz, te faszkalap!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.26. 05:47:22

@fuck_a_but: en nem szavazok kocsog
nekem itt jo
az en kerdesm, miert faj a buzi libelasioknak, ha a parlament dont a betelepulesi torvenyorl
valasz nincs

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.09.26. 05:50:56

@Kaptabakta: minden mexikoi tud spanyolul
bazmeg az a anyanyelvuk
semmi valsag nincs
sajnos van aki illegalis
de a mexikoiak meloxnak kemenyen
es keresztenyek

BiG74 Bodri 2016.09.26. 06:44:44

@hagyma:
Az országgyűlésnek pont annyi jogosítványa lesz népszavazás után, mint előtt. A megválasztott legititim magyar kormány és kormányfő pedig képviselje a magyar érdekeket az eu megfelelő szervezeteiben. A döntéseikben eddig sem támaszkodtak a lakosság véleményére. Jelenleg ők a regnáló hatalom, úgy ahogy eddig, hozzák meg legjobb tudásuk szerint a döntéseiket és vagy viseljék következményeiket, vagy élvezzék eredményeiket.
Senkinek nem fáj, hogy a Magyar Országgyűlés dönt a magyar ügyekben. Ha vita van az anyaföldön élők közt, akkor az most jobbára, nem a kérdésről szól, hanem magáról a népszavazásról, annak szükségességéről, álságosságáról. És, DE, ez politikai ügy, mert politikai ügynek is indult teljesen függetlenül a megfogalmazott tartalomtól.

qwertzu 2016.09.26. 06:52:39

" Bár az 1998-as országgyűlési választások után több robbantás is történt Magyarországon"
vs.
"És lám, a robbantások hirtelen abbamaradtak."

"Az év elején még a duplázásra toronymagasan esélyes szoci-szdsz duó végül vesztett, "

2002 év elején a Fideszt még 2/3-ad közelébe mérték, szóval ez akkoriban nem volt ritkaság.

Sötétmancs 2016.09.26. 07:04:49

Meg sehol nem lattam, hogy konkretan barki migransokat gyanusitana ezzel, de az ilyen gyagya konteoktol mar eg a net.

wattafilling 2016.09.26. 07:25:41

@hagyma: az ott nem úgy van, hogy a kongresszus, vagy a képviselőház a félszáz amerikai állam szövetségének az "uniós parlamentje"?

dunántúli gyerek 2016.09.26. 07:33:27

@qwertzu: fedorék ilyenek

pedig, természetesen kizárólag egy ballib idióta csinált bizonyítottan kampánycélból robbantást a magyar demokrácia történetében, a draskovics nevü buta zsidó, aztán le is bukott vele:

www.youtube.com/watch?v=HXKTnH96q0c

A ballibek orrát könnyü a szarba beleverni mert ócska mód hazudoznak.

koala kóla 2016.09.26. 07:38:59

@dunántúli gyerek: Ez a moszad terrorista volt a Gyurnai kormány igazságügyi és rendészeti minisztere.....:( mi más posztja lehetett volna..:)

Csaba Szikora 2016.09.26. 07:56:45

ÍME A BETEG ELMÉK KLUBJA.

histar007 2016.09.26. 08:24:53

Igen tudjuk, már a rendszerváltás is hiba volt, mert a nyakunkra hozta Orbán Viktort. Pintér pedig ha maffiózó is, lojális ami a biztonsági szakmában alapkövetelmény. Ha pedig a rosszarcok fosnak tőle az szintén nem hátrány. A rablóból ismét jó pandúr lett.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.26. 08:25:12

Egyre biztosabb, hogy Gyurcsányék robbantották fel a bombát.

Az összes hívük egyből be is szopta minden blogban, és próbálják a Fideszre tolni.

igazi hős 2016.09.26. 08:26:48

@hagyma: "beiXel egy nagy NEM-et"
"es Trumpra fogok szavazni
egyeb kerdes?"
Ezután nem hiszem, hogy _bármit_ érdemes lenne tőled kérdezni, feltéve, hogy értelmes választ akar az ember. Mondjuk eddig sem hittem.

dunántúli gyerek 2016.09.26. 08:27:50

@Ballib cenzúrázók réme 18: gyurcsány belügyminisztere tényleg kampányolt kamu robbantással, aztán le is bukott, persze semmi következménye nem lett

Emléxünk még draskovicsra, a nácivadász zsidóra? vastagbor.blog.hu/2009/07/25/draskovcis_bemutatja

igazi hős 2016.09.26. 08:31:13

@DeMarco: "Egy politikai megrendelésű robbantás végül is most mindkét félnek jól jönne"
Adott egy félelemkeltésre épülő kampány, aminek az ellenzőinek (akik nem az igent nyomatják, hanem azt, hogy ne a migránsokról beszéljünk, hanem az ország szétlopásáról) biztos jót tesz egy robbantás. Te szoktál gondolkodni mielőtt írsz?

igazi hős 2016.09.26. 08:36:51

@Larry Silverstein: "Mivel a népszavazásnak nincs jogi kötőereje és értelmetlen, nem tökmind1 hogy érvényes lesz-e?" Akkor miért költenek rá a pénzemből tízmilliárdokat? Adják oda közvetlenül Rogánnak azt az 1-2 milliárdot, amit a szomszéd keres neki a hirdetéseken, a többinek meg jobb helye lenne az oktatásban, egészségügyben, ...

Larry Silverstein 2016.09.26. 08:48:45

@igazi hős: Ha összegyülnek az aláírások akkor nincs rá opció hogy ne írjanak ki népszavazást, kötelező kiírniuk.

De egyébként sincs hozzá közöd, mert a közpénzt a parlament költi el, régen is így volt meg mindig így lesz.

dadddd 2016.09.26. 08:51:36

@vackor1: "Másrészről esze ágában sincs egynek sem idejönni ha már az otthonukat - legyünk jóindulatúak és higgyük el, hogy menekülniük kellett - tényleg el kellett hagyniuk."

A valódi menekült megköszöni a lehetőséget, hogy az ország területére beléphet, és aláveti magát az ilyenkor szokásos eljárásoknak, és hitelt érdemlően bizonyítja a személyazonosságát. Ha ez nem teljesül, nem tekinthető menekültnek, csak egyszerű bűnözőnek, aki nem hajlandó elfogadni egy másik ország törvényeit.

A rendőrök kővel hajigálása, a kamionosok megfélemlítése, bántalmazása nem fér bele.

Ha mindezt én csinálnám Németországban, kb. 10 perc múlva le lennék tartóztatva.

BiG74 Bodri 2016.09.26. 08:56:45

@dadddd:
Basszus, ott kezdődik a probléma, hogy jön itt mindenféle-fajta náció, a legkülönbözőbb elgondolások alapján. Ezeknek igen kis része menekült, egy jelentős részét pedig valamilyen csodás erő szabadította ránk.

Larry Silverstein 2016.09.26. 09:01:57

@BiG74 Bodri: A franciák meg a britek nyomják jól. A szíria elleni háborúban Aszaddal szemben sok más terroristacsoporttal együtt az ISIS-t is támogatják, otthon franciaországban meg terrorellenes szükségállapot van és küzdenek a dzsihád ellen.

Hehe

nem várt fordulat 2016.09.26. 09:14:49

@hagyma: semmi ertelme a nepszavazasnak. Nem kotelez senkit semmire.

dadddd 2016.09.26. 09:18:46

@nem várt fordulat: Igen, a brexit népszavazás sem kötelezi a briteket, mégis kilépnek. Egy népszavazást nem lehet semmibe venni. Ezért is utálják annyira az EU-ban.

Attilajukkaja 2016.09.26. 09:23:32

@hagyma:
"akinek van egy csopp esze parthovatartozastol fuggetlenul beiXel egy nagy NEM-et
ez nem partugy"
Valoban nem az, de csak az szavaz nemmel, akinek tenyleg csak egy csopp esze van! :o)
Akinek egy picit tobb van, az igennel, az atlagos eszu ervenytelenul szavaz. Aki meg eljutott odaig, hogy vegig is gondolta az egeszet, az el sem megy.

Willkommenskultur 2016.09.26. 09:25:33

@nem várt fordulat: Nem is állította senki hogy a magyar parlamenten kívül bárkit bármire kötelezne a népszavazás.

de a nincs értelme nem egyenlő azzal, hogy brüsszelre nem kötelező a magyar népszavazás

IMF is elment, békamenet is volt, bankadó is lett, békamenet is volt - a ballib mindre azt mondta hogy nincs értelme

Amire a ballib azt mondja h nincs értelme, annak van értelme. Ez a tapasztalatom.

Willkommenskultur 2016.09.26. 09:26:51

@Attilajukkaja: Sikerült kihoznod hogy a ballib és gyurcsány mondja a tutit

de nem eszi ezt meg már senki

Attilajukkaja 2016.09.26. 09:29:02

@dadddd:
"Ha mindezt én csinálnám Németországban, kb. 10 perc múlva le lennék tartóztatva."
A bunozoket mindenhol megprobaljak letartoztatni, statuszuktol fuggetlenul. Nalunk meg azokat is, akik nem is csinaltak semmit. Es most nem a fehergalleros rablokrol es gyilkosokrol beszelek, akiket egyes a kormanyok tamogatnak a gaztetteikben. Azok altalaban megusszak.

Attilajukkaja 2016.09.26. 09:31:36

@Willkommenskultur:
" Sikerült kihoznod hogy a ballib és gyurcsány mondja a tutit"
A ballib, Gyurcsany es a vilag nagy resze (meg a V4-ek is)! Ebben a kerdesben vallalom a tarsasagukat.

Willkommenskultur 2016.09.26. 09:34:54

@Attilajukkaja: Ja a kölni szilveszteri gangbang-et 2 hónapig nem írta meg egyik német újság se, biztos erősen nyomoztak a migrik után

Attilajukkaja 2016.09.26. 09:36:45

@dadddd:
"a brexit népszavazás sem kötelezi a briteket, mégis kilépnek. Egy népszavazást nem lehet semmibe venni."
Elfelejtetted hozzatenni, hogy ez csak a demokratikus kormanyokra ervenyes. Ott komolyan veszik a nep akaratat, akakrmilyen karos hatassal is lesz Nagy Britania jovojere. Ez erkolcsi kerdes.
A mi Parlamentunket egy ilyen nepszavazas az egvilagon semmire sem kotelez, meg erkolcsileg sem. CSAK AKKOR, ha a kimenetele megfelel a kis lego Mussolinink (Bodocs T. utan szabadon) szaja izenek.

Muad\\\'Dib 2016.09.26. 09:37:05

Húúú, na információ még nincs szinte semmi, de hál'stennek a konteocunami már beindult a blogokon. Vajon kik is robbantottak? A patásördögzorbán? A sorosdzsidóbanda? A náczikok? A anarcholiberómaffia?
Mindegy is, hajrá balkánisztán, repkedjenek az összeesküvés-elméletek, lássuk ki-kit utál a legjobban!

dr. mesterséges színezék 2016.09.26. 09:38:06

@Attilajukkaja: Ez nem is ész, hanem önbecsülés kérdése.
Bármelyik politikai erő tossza meg a jó édes anyját, ha ügyek manipulálása helyett az emberek manipulálásával foglalja el magát; ha ezt az ezerszer tépázott népszavazás intézményének felhasználásával teszi, akkor az apját is!

Attilajukkaja 2016.09.26. 09:39:28

@Willkommenskultur:
Igen, Pozsonyban is elhangzott, hogy felesleges a magyar szavazosdi:
index.hu/kulfold/2016/09/19/v4-es_barataink_szerint_is_felesleges_a_nepszavazasunk/

"a kölni szilveszteri gangbang-et 2 hónapig nem írta meg egyik német újság se"
Milyen szerencse, hogy mi mar nehany nap mulva ertesultunk rola a sajtobol. Szegeny tudatlan kolniek!! Nem lennek a helyukben. :o)

Void Bunkoid 2016.09.26. 09:39:51

@hagyma: azt ugye vágod, hogy ha valaki netán kicsit radikálisabban gondolkodik, akkor letojja az amcsi ájdíkárdodat? :)

Csak jelzem, 1976-ban némi palesztin és palesztinszimpatizáns (és meglehetősen náciként viselkedő) ember eltérített egy Tel-Avivból Párizsba tartó francia repülőgépet, és az ugandai Entebbében tették le (a rendkívül barátságos Idi Amin Dada érkezett személyesen fogadóbizottságnak).

A reptéren szétválogatták az utasokat. Aki zsidó volt, vagy annak látszott - nem kellett izraeli állampolgárnak lennie - azonnal besorolták a zsidók közé.

Szal ha egy kellően izolacionista-xenofób Trump-adminisztráció kerül hatalomra, lobogtathatsz te akármilyen okmányokat, csak egy büdös hunky leszel, aki még csak nem is másodgenerációs, és takarodjon haza.

Attilajukkaja 2016.09.26. 09:41:40

@dr. mesterséges színezék:
"Ez nem is ész, hanem önbecsülés kérdése."
OK! En az onallo gondolkodasra valo kepessegre utaltam, mert a magyaroknak szerintem ez a leggyengebb pontjuk, ha politikarol van szo. ;o)
Amugy egyetertek!

dr. mesterséges színezék 2016.09.26. 09:43:02

@Willkommenskultur: És mi a búbánatos rozmaringért nem jár ennek utána se Pintér se Lázár? Gondolod, hogy túl szűk a jogkörük?

2016.09.26. 09:47:00

Az, hogy ki robbantgat éppen, sosem befolyásolt abban, kire NEM fogok szavazni soha: Mszp, Szdsz és az összes, magát baloldalinak mondó képződvény. Nekik nem kormányzati szerep, hanem golyó általi halál dukál. És ez nem zárja ki azt, hogy a Jobbik, Fidesz vonulat nem érdemli meg a gázkamrát. Akárcsak az elvakult bal és jobboldali kommentelők. Lásd Gyurcsótány, felcsúti cigány, FidesSS stb dolgokat beböfögők. Eguvalamire vagutok csak jók, disznótápnak. Pusztuljatok mind.

Willkommenskultur 2016.09.26. 09:50:04

@Attilajukkaja: 'Igen, Pozsonyban is elhangzott, hogy felesleges a magyar szavazosdi:
index.hu/kulfold/2016/09/19/v4-es_barataink_szerint_is_felesleges_a_nepszavazasunk/'

Én örülnék a legjobban, mert akkor a népszavazás népszavazás nélkül is elérte a célját. Csakhogy az Index ugyanezt híresztelte Junker nyilatkozata után is hogy nem lesz közelező kvóta, amit másnap gyorsan megcáfoltak Brüsszelben, amikor azt mondták hogy LESZ.

hirorigo.net/szo-sincs-kotelezo-kvota-visszavonasarol/

Úgyhogy majd ha az illetékes írásba adja, akkor elhisszük.

Willkommenskultur 2016.09.26. 09:51:42

@dr. mesterséges színezék: Minek járnának utána? Bcs. nem történt.

dr. mesterséges színezék 2016.09.26. 09:51:43

@Void Bunkoid: "Szal ha egy kellően izolacionista-xenofób Trump-adminisztráció kerül hatalomra, lobogtathatsz te akármilyen okmányokat, csak egy büdös hunky leszel, aki még csak nem is másodgenerációs, és takarodjon haza. "

Odáig el köll jutni. De a xenofóbia nem államtitkári szintig lefelé szokott létezni, sőt komolyan, zsigerből pont ott nem (ott csak számításból) - ahol a ritkás agysejtek mindegyikét ez dolgoztatja, ott az olcsó sör mennyisége és a kedvenc bézbólütő elérhetősége határozza meg, hogy a szarházi migránsok 10ezer km-rel odébb v. 2.5 m-rel alább kerülnek biztos távolságba.

Willkommenskultur 2016.09.26. 09:53:17

@Void Bunkoid: Persze persze. Trump győzni fog, és semmi sem fog történni, csak annyi hogy nem Hilari lesz az elnök.

vackor1 2016.09.26. 09:56:56

@dadddd:
Nem fogok vitatkozni senkivel , csupán megjegyezném, hogy ez a tipikus : valaki ír/mond mondjuk 80 szót, abból mások kiszednek nyolcat és arra reagálnak/hivatkoznak/idézik/mantrázzák , olyan színben tüntetve fel mintha CSAK azt mondta volna az illető, közben lehet, hogy teljesen másról beszélt, az egész szöveget nem értékelik, nem arra reagálnak..
Amúgy mit gondolsz a teljes kommentemről? :)) ( költői a kérdés )

Nem fogom visszakeresni, de mintha valami olyasmit is írtam volna, hogy van rendőrség meg titkosszolgálat, amiknek az is a dolguk, hogy az általad említett embereket kezelje.
A német példád amúgy valószínűleg igaz - és egyet tudok érteni a többi általad írottal is, csupán az én hsz-emnek nem ez volt lényege - , itthon is így kellene . ( mintha vmi ilyesmit írtam volna, talán olyasmi is volt benne, hogy én sem értek egyet az integrálás szándékával, mert nem fog menni , így bocs ha nem értem a hsz-ed okát )

DeMarco 2016.09.26. 09:59:22

@Fedor: "Orbán tolókocsis megafonos terroristái után te még mindig Gyurcsánynál tartasz?"

Hát igen. Többek között azért is, mert épp egy régi aligai anomáliával foglalkozom és óhatatlanul száz, meg száz cikkben olvastam végig újra, meg újra az általam mindig is ismert sztorikat, az aligai pártüdülőről és a gyurcsány alatti "furcsa" eladásáról egy izraeli magánbefektetőnek... Ez egy hosszú témakör és nem igazán tartozik az általam kutatott korábbi eseményhez, de mégis több szempontból is vörös posztóként lebeg a szemem előtt (a többi mellett), ami megadja az alaphangulatot egy ilyen mosdató posztnál is...

konrada 2016.09.26. 10:04:09

@Zoltan Hazafi:

(Loptam az alábbi beírást, mert ideillik: by darkmirjam)

" A válasz, igen. Elmennek. Ahogy jöttek. Tömegesen törnek majd ki Németországból, miután felújították, kifestették kicsit lelakott szállásaikat. A németek megpróbálják majd falakkal benntartani őket. Az áradat feltartóztathatatlan lesz. Megy majd a sok dolgos ember, újjáépíteni. Európa bánatosan néz utánuk, lesznek szélsőséges liberálisok akik akár erőszakkal is itt tartanák őket. Erre ők az emberi jogok passzusait idézgetik és csak mennek. Hiányozni fog békés és megértő vallásuk, jó illatú, divatos asszonyaik érdekes ünnepeik és a felvilágosult vallási vezetőik. Leányaink talán meg is könnyezik majd a csibészes szívtiprók (vagy liliom?) távozását. Bizony, sok jó parti hagyja majd ott a táncparkettet. A titkosszolgálatok unottan piszkálgatják majd füves gimisek híváslistáit és nosztalgiával gondolnak vissza az időkre, mikor még munkájuknak értelme volt. Kemény lesz, meg fogjuk szenvedni a hiányt. Ez lesz Európa következő válsága. A migránsok után itt maradt vákum. Viktor talán majd bele is bukik, de ez már túl rémisztő gondolat. "

Attilajukkaja 2016.09.26. 10:06:04

@Willkommenskultur:
"Én örülnék a legjobban, mert akkor a népszavazás népszavazás nélkül is elérte a célját."
Igy van! Az ilyen ugyeket Brusszelben kell "kiharcolni" diplomaciai uton, nem holmi nepszavazassal, aminek semmi kotelezo jellege nincs a magyar Parlamentre sem, Brusszelre meg plane nem.

"Csakhogy az Index ugyanezt híresztelte Junker nyilatkozata után is hogy nem lesz közelező kvóta, amit másnap gyorsan megcáfoltak Brüsszelben, amikor azt mondták hogy LESZ."
Ha utananeznel, latnad, hogy Brusszelben meg semmi ilyesmirol nem szuletett vegleges dontes. :o)

Willkommenskultur 2016.09.26. 10:11:57

@Attilajukkaja: 'Igy van! Az ilyen ugyeket Brusszelben kell "kiharcolni" diplomaciai uton, nem holmi nepszavazassal, aminek semmi kotelezo jellege nincs a magyar Parlamentre sem, Brusszelre meg plane nem.'

Állj meg egy picit. V4 migriellenes koalíció nincs, ha Orbán nem hozza létre. 6 napja Junker beböffenti hogy nincs kvóta, 5 napja beböffentik hogy van. A cikkben amit beidéztél senki illetékes nem változtatta meg a már elfogadott kvótadöntést.

Úgyhogy pontosan a trollkodás volt a diplomácia, de még nincs garancia hogy elérte a célját.

'Ha utananeznel, latnad, hogy Brusszelben meg semmi ilyesmirol nem szuletett vegleges dontes. :o)'

Majd ha születik, és ránk kedvező, akkor le kell mondani a népszavazást.

Attilajukkaja 2016.09.26. 10:13:15

@konrada:
" lesznek szélsőséges liberálisok akik akár erőszakkal is itt tartanák őket"
Ezen jot somolyogtam! :o))) A gondolat, hogy valaki ANNYIRA liberalis, hogy eronek erejevel is kotelezi a szerencsetlen bevandorlot, hogy nalunk maradjon, annyira abszurd, mint amikor az uttoro eroszakkal atkiseri az oreg nenit az ut tulso oldalara. :o)))
Latszik, hogy a szerzo nincsen teljesen tisztaban a fogalmakkal, csak felvette azt a divatos attitudot, amely szerint a liberalis egy szitokszo, oszt ra lehet huzni mindenkire, aki nem ert vele egyet.

Attilajukkaja 2016.09.26. 10:28:29

@Willkommenskultur:
"Állj meg egy picit. V4 migriellenes koalíció nincs, ha Orbán nem hozza létre."
Nagy ugy! Letrehozott meg egy felesleges klikket az EU-n belul.

"6 napja Junker beböffenti hogy nincs kvóta, 5 napja beböffentik hogy van."
A lehetoseget "boffentik" csak be mas-mas emberek.
Bofogni en is tudok.

"A cikkben amit beidéztél senki illetékes nem változtatta meg a már elfogadott kvótadöntést."
A cikk nem is errol szolt, hanem arrol, hogy a V4-ek is halottnak latjak a kvotakat. Nem csak Gyurcsany meg en.

"Úgyhogy pontosan a trollkodás volt a diplomácia, de még nincs garancia hogy elérte a célját."
A diplomaciaban nem szokas trollkodni, hanem racionalisan ervelni. Ezt meg se a popcorn Churchillunk (Bodocs T. utan), se a futsallos Szijjartonk nem vette eszre. A sertegetesek, sallerok osztogatasa csak az ilyen balkani kispalyasok szajabol szokott elhangozni. A valodi diplomaciai megbeszelesek a kulisszak mogott zajlnak, es itt nagyon fontos, hogy egy politikus (vagy inkabb politika) mekkora tiszteletnek orvend, mennyire veszik komolyan az embert a partnerek. A nyilt teren valo villongasokat ugy veszik, mint a hisztis oregedo primadonna ajulasos performanszait, amit figyelemfelkeltesbol produkal minden partyn .
Ha Orban tenyleg el akar valamit erni az EU-nal, akkor nem nagykepuskodnie kellene meg kokikat beigernie, hanem joban lenni a donteshozokkal es kulturalt ember benyomasat kelteni.

"Majd ha születik, és ránk kedvező, akkor le kell mondani a népszavazást."
Ez egy nagy otlet!!!! De sajnos elkestel vele.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.09.26. 10:33:48

Bombariadó

Bomba riad: Jaj, segítség!
Miért ürül ki a pláza?
Tűz lesz majd és jó sok giccs ég,
S tűzszerészt hő-ideg ráz a

Gondolatra, hogy ide be
Jöjjön engem keresendő?
Jaj, ha kiszagol az ebe,
Benyel majd a kutyabendő!

Eldöntöttem, megjavulok,
S nem robbanok fel azért se,
Csöndes leszek, mint bősz tulok
Által földbe döngölt vércse.

De hisz’ én csak csoki-bomba
Vagyok, rólam vak a lárma!
Fogják el, a bűnöst nyomba’
Mostan, ízibe, de már ma!

Csukják e telefonálót
Le, s ne szabaduljon soha,
Pók fonjon rá fülszőr-hálót,
S nője be északon moha!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2010/03/bombariado.html

Willkommenskultur 2016.09.26. 10:37:36

@Attilajukkaja: Felesleges? Miért azért nem akarnak kvótát (szerinted) brüsszelben, mert csak?

'A lehetoseget "boffentik" csak be mas-mas emberek.
Bofogni en is tudok.'

Nem más-más emberek hanem a bizottság szóvivője mondta hogy kötelező kvóta VAN.

'A cikk nem is errol szolt, hanem arrol, hogy a V4-ek is halottnak latjak a kvotakat. '

Akkor a szlovákok mit támadtak meg az Európai Bíróságon? faktor.hu/faktor-szlovakia-benyujtotta-a-kotelezo-kvota-elleni-keresetet

Amíg nem BIZTOS, hogy nincs kvóta, addig nem lehet lemondani a népszavazást, mert a magyar tv-ek szerint 2x ugyanabban a kérdésben nem írható ki népszavazás.

'A diplomaciaban nem szokas trollkodni, hanem racionalisan ervelni. '

...:)))) Zsarolni szokás. Minden más duma.

'Ha Orban tenyleg el akar valamit erni az EU-nal, akkor nem nagykepuskodnie kellene meg kokikat beigernie, hanem joban lenni a donteshozokkal es kulturalt ember benyomasat kelteni.'

Igen ezt mondja a baloldal is, de Orbán rúgta ki az IMFet és Orbán vetett ki adót a bankokra, nem a baloldal. És most azt mondod hogy visszavonták a kvótát, hát azt sem a baloldal intézte kultúráltan.

Attilajukkaja 2016.09.26. 11:06:07

@Willkommenskultur:
"Miért azért nem akarnak kvótát (szerinted) brüsszelben, mert csak?"
Nyilvan nem. Eleg buta dolog lenne reszemrol azt feltetelezni, hogy azert tortennek dolgok Brusszelben (nagy B-vel), mert csak. :o) Tobben is tiltakoztak a kvotarendszer vellen, de csak a tacsko Horthynk (B.T. utan) csinalt belole ekkora cirkuszt. Ebbol is latszik, hogy a kb. 50 milliardot felemeszto oktoberi csinnadratta nem Brusszelnek szol.

"Nem más-más emberek hanem a bizottság szóvivője mondta hogy kötelező kvóta VAN."
Aki nem Juncker. Vagyis mas-mas emberek nyilatkoztak abban az ugyben, amirol meg NEM szuletett semmi hitelt erdemlo dontes.

"Akkor a szlovákok mit támadtak meg az Európai Bíróságon?"
A szlovakok kozben rajottek, hogy nem eszik olyan forron a kasat.

"Amíg nem BIZTOS, hogy nincs kvóta, addig nem lehet lemondani a népszavazást"
A magyar nepszavazas kimenetelenek semmilyen hatasa nem lesz Brusszel dontesere. Egyreszt, mert latjak, hogy ez egy kieroltetett, hazugsagcunami kampanyra epulo es alaptalan orbanhiszteria, masreszt, mert nem kotelezi oket semmire. Tudom, ezt nehez elfogadnii, de attol meg igy van.
A brusszeli donteshozok szerintem mar meg is hoztak errol a dontesuket. ;o)

"Zsarolni szokás. Minden más duma."
Zsarolni valoban szokas (ha van mivel), de te trollkodasrol beszeltel. Tenyleg nem erted a kulonbseget?

"Orbán rúgta ki az IMFet és Orbán vetett ki adót a bankokra, nem a baloldal."
Isszuk is a levet mindket dontesenek! A kovetkezmenyeket persze nem azonnal erzi meg a kemenyen dolgozo magyar kisember.
Amugy Orban keves lenne ahhoz, hogy kirugja az IMF-et. Egyszeruen csak nem kotott veluk ujabb hitelszerzodest. Ez azert nem kirugas, hanem egyszeru politikai jatszma.

" most azt mondod hogy visszavonták a kvótát"
Kerlek, ne forgasd ki a szavaimat, mert SEHOL nem mondtam ilyet. Utoljara ismetlem meg, hogy ebben az ugyben meg nem szuletett dontes, de a brusszeli politikusok (koztuk a V4 vezetoi) is ugy latjak, hogy a kvota egy halott ugy.

Willkommenskultur 2016.09.26. 11:22:21

@Attilajukkaja: 'Ebbol is latszik, hogy a kb. 50 milliardot felemeszto oktoberi csinnadratta nem Brusszelnek szol.'

Hagyjuk a hasraütéseket.

'"Nem más-más emberek hanem a bizottság szóvivője mondta hogy kötelező kvóta VAN."
Aki nem Juncker. Vagyis mas-mas emberek nyilatkoztak abban az ugyben, amirol meg NEM szuletett semmi hitelt erdemlo dontes.'

Junkker egy alkesz. Nem született döntés, ebből következik hogy mi népszavazunk a szlovákok meg pert indítanak a nem létező döntés ellen.

'A magyar nepszavazas kimenetelenek semmilyen hatasa nem lesz Brusszel dontesere.'

Ez a baloldal mantrája, de a baloldal hazudik. Hazudott a bankadó idején és az IMF idején és a kerítésről is.

'"Orbán rúgta ki az IMFet és Orbán vetett ki adót a bankokra, nem a baloldal."
Isszuk is a levet mindket dontesenek! A kovetkezmenyeket persze nem azonnal erzi meg a kemenyen dolgozo magyar kisember.'

Ja, majd jövőre lesz államcsőd gyurcsány is mondta. Csak a hitelkamat meg azóta a töredéke, az infláció a töredéke, a GDP arányos adósság varázslatos mód azóta csökken mióta nincs IMF.

'Kerlek, ne forgasd ki a szavaimat, mert SEHOL nem mondtam ilyet. Utoljara ismetlem meg, hogy ebben az ugyben meg nem szuletett dontes, de a brusszeli politikusok (koztuk a V4 vezetoi) is ugy latjak, hogy a kvota egy halott ugy.'

Rendben, értem. Akkor semmi baj nincs a népszavazással, azon kívül hogy brüsszel nem szereti a népszavazást a brit sem tetszett nekik.. Jut eszembe csak pár hete brüsszelben pénzbüntetéses javaslat is volt azoknak akik nem fogadnak be áttelepített menekülteket, nagyon nem mindegy hogy ha nem telepítenek akkor perkálni kell-e és mennyit.

Tom66 2016.09.26. 11:25:41

@Attilajukkaja: "...de a brusszeli politikusok (koztuk a V4 vezetoi) is ugy latjak, hogy a kvota egy halott ugy."

Viccnek jó, de az az igazság az, hogy sehol, senki nem mondta ki egyértelműen, hogy nem lesz kvóta (de, hívhatjuk bármi másnak is).

Attilajukkaja 2016.09.26. 11:36:34

@Tom66:
"Viccnek jó, de az az igazság az, hogy sehol, senki nem mondta ki egyértelműen, hogy nem lesz kvóta (de, hívhatjuk bármi másnak is)."
Szerintem nem viccelnek azok, akik igy velekedtek.
De a lenyeg valoban ott van, - es ezt mar egy ideje papolom magam is, - hogy a kvotakrol meg nem szuletett semmilyen dontes sem. A kis Liliputyinunk persze azt probalja meg elhitetni a szerencsetlen magyarokkal, hogy ez majd az o szavazosdi cirkuszan fog mulni. Brusszel viszont leszarja az ilyen egoepito primadonna stilusu helyi performanszokat, mert ok kicsit komolyabb ervek, tenyek alapjan dontenek. Es fentebb irtam, hogy szerintem, mar meg is szuletett a dontes. Ezt persze, csak en gondolom igy. Meg egy csomo "vicces" politikus.

Willkommenskultur 2016.09.26. 11:49:28

@Attilajukkaja: 'Brusszel viszont leszarja az ilyen egoepito primadonna stilusu helyi performanszokat, mert ok kicsit komolyabb ervek, tenyek alapjan dontenek.'

ez a legjobb. A migrihiszti óta európában orbán az egyetlen ember aki az elejétől ugyanazt mondja, mindenki más fordult már 3x 180 fokot

Attilajukkaja 2016.09.26. 11:51:46

@Willkommenskultur:
"Hagyjuk a hasraütéseket."
Kevesled az 50 milliardot, amit erre koltott a kis Liliputyin?

"Junkker egy alkesz."
Orban pedig elmebeteg, rendszeresen jar ki Gratzba kezelesre. Ilyeneket en is tudok puffogtatni.

" a baloldal hazudik. Hazudott a bankadó idején és az IMF idején és a kerítésről is."
Orban is hazudik. Mindig es mindenhol. Na es?

" Akkor semmi baj nincs a népszavazással, azon kívül hogy brüsszel nem szereti a népszavazást a brit sem tetszett nekik.."
Honnan veszed, hogy Brusszel ugy altalaban nem szereti a nepszavazast? A nepszavazas rendszerevel semmi bajuk, SOHA nem is kifogasoltak. A hazug, armanykodo, oncelu, az egyseges megoldasokat gatolo, kifejezetten karos intezkedeseket viszont nem szeretik. Micsoda meglepetes! Brusszel nem csak egy orszag erdeket veszi figyelembe, hanem az EU-et. Viszont tiszteletben tartja minden egyes tagallama szuverenitasat, es megegyezesre torekszik.

"pár hete brüsszelben pénzbüntetéses javaslat is volt azoknak akik nem fogadnak be áttelepített menekülteket"
Ez nem par hete volt, hanem tobb honapja. Jo reggelt! Amugy ebbol sem lett semmi.

Attilajukkaja 2016.09.26. 11:53:05

@Willkommenskultur:
"A migrihiszti óta európában orbán az egyetlen ember aki az elejétől ugyanazt mondja, mindenki más fordult már 3x 180 fokot"
Tenyleg? Ki az a mindenki?

dadddd 2016.09.26. 11:57:56

@Attilajukkaja: "Honnan veszed, hogy Brusszel ugy altalaban nem szereti a nepszavazast?"
lásd: Eu alkotmány - Franciaország, Hollandia, Írország
A görög válság idején elég volt csak a lehetőséget belengetni. Félnek az emberek hangjától, mint a tűztől, pedig elvileg a legdemokratikusabb döntéshozatali mód.

Willkommenskultur 2016.09.26. 11:59:06

@Attilajukkaja: Merkel, Junker, osztrákok, horvátok, angolok

Tom66 2016.09.26. 12:06:04

@Attilajukkaja: @Attilajukkaja: Nézd, nem tudjuk min fog múlni, de az már többször bebizonyosodott, hogy Brüsszelben sem zsenik dolgoznak és nagyon is értenek a diktátumok kiagyalásához. Valószínűleg, Te sem kedveled, ha az erősebbek átgázolnak rajtad vagy rád erőltetik akaratukat.

Attilajukkaja 2016.09.26. 12:14:47

@Willkommenskultur:
"Merkel, Junker, osztrákok, horvátok, angolok"
Ezek egyike sem fordult 180 fokot a menekultpolitikajaban. Legfeljebb finomitott rajta.

@Tom66:
"Te sem kedveled, ha az erősebbek átgázolnak rajtad vagy rád erőltetik akaratukat."
Valoban nem, viszont tudom, mit jelent az egyuttmukodes es a szolidaritas fogalma. A Viktor Viktorovicsunk viszont pofatlanul tartja az EU-nak a sajat markat, de semmiben nem hajlando egyuttmukodni. Semmilyen unio sem mukodik ugy, hogy az egyik tag mindig csak az ajtonyilasba teszi a labat. Megneheziti a tobbiek eletet mikozben SEMMIT nem tesz hozza. Mert jelenleg ez a helyzet, nem pedig az, amivel eteti a szerencsetlen magyarokat. Lam, te is bevetted a propagandajat, hogy az "erősebbek átgázolnak rajtad". Errol szo sincs!

Willkommenskultur 2016.09.26. 12:16:24

@Attilajukkaja: 'Ezek egyike sem fordult 180 fokot a menekultpolitikajaban. Legfeljebb finomitott rajta.'

Hazudsz.

Attilajukkaja 2016.09.26. 12:19:58

@Willkommenskultur:
"Hazudsz."
Legy szives ne beszelj velem ilyen hangon, mert en sem teszem. Ha nem ertesz velem egyet, akkor indokold meg!

Tom66 2016.09.26. 12:23:56

@Attilajukkaja: A jelenlegi bevándorlás kezelésének semmi köze a és a humánum maszlagjához, csak és kizárólag gazdasági érdekek dominálnak. Viszont éppen emiatt, szó sem lehet semmiféle szolidaritásról.

Willkommenskultur 2016.09.26. 12:24:13

@Attilajukkaja: Az finomításnak számít, hogy a migrisimogató osztrák kormányt és a migrisimogató horváth kormányt is kirúgta a népe?

Merkelt meg Junkert még nem, de már ők is manőverezésre kényszerültek.

Attilajukkaja 2016.09.26. 12:38:31

@Willkommenskultur:
"Az finomításnak számít, hogy a migrisimogató osztrák kormányt és a migrisimogató horváth kormányt is kirúgta a népe?"
A migransokkal szembeni fellepesukon egyik kormany sem valtoztatott 180 fokot A horvatok pl. mit tesznek ma maskepp, mint egy evvel ezelott?

konrada 2016.09.26. 13:42:12

@Attilajukkaja:
...pl nem vonatoztatják se a magyar, se a szlovén határra a migránsokat, viszont ellenőrzik-zárják kőkeményen a szerbiai határukat.
...végül is tényleg nem nagy a különbség...

Attilajukkaja 2016.09.26. 13:55:52

@konrada:
A horvatok tudtommal eddig sem vonatoztattak a menekulteket a magyar hatarra. Az viszont igaz, hogy ma mar mindenki igyekszik ellenorizni a hatarait. Mar csak azert is, mert Orbannak nagy volt a szaja, hogy a magyarok vedik Europat, de ezt persze soha nem volt kepes teljesiteni. Viszont, amint tehette, minden figyelmeztetes vagy megbeszeles nelkul tovabbkuldte oket Ausztria fele. Szoval ma mar ok is ovatosabbak.

látjátok feleim szümtükkel 2016.09.26. 14:25:40

@hagyma:

Azért kedves hagyma, mert ha a parlament olyanról dönt, ami ellentétes az EU tagságunkkal, akkor onnan ki fognak minket rakni, és aki innen ki akar majd menni de nem lesz útlevele, az ugyan úgy disszidens lesz, vagy röviden migráncs, mint te.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.09.26. 14:38:28

@Visceroid:
Nem, ebből az látszik, hogy Magyarországon a politikai eszközkészletnek furcsa elemei vannak. Ezeket rendszeresen használják és aztán mindig eljátszák a döbbentet, amikor kiderülnek a meglepő részletek.

A romagyilkosságokkal mi volt? Csak azt tudjuk, hogy titkosrendőröknek is köze volt az ügyhöz és hogy volt még valaki a történetben, aki nem lett elítélve (mindkét állítást az ítélkező bíró tette), aztán minden úgy maradt, ahogy volt. A pécsi polgármester lánya elleni támadás mitől lett szupertitkos, de annyira, hogy baranyai bíró el se merte vállalni, Kaposváron ment a per? És még folytathatnám.

szvsz 2016.09.26. 15:05:41

Bezzeg ha Orbán lányának a telefonját robbantották volna fel... Már ítélet is lenne.

Attilajukkaja 2016.09.26. 15:15:27

@Doomhammer:
"Magyarországon a politikai eszközkészletnek furcsa elemei vannak. Ezeket rendszeresen használják és aztán mindig eljátszák a döbbentet, amikor kiderülnek a meglepő részletek."
Igy van. Vagy a reszletek soha ki sem derulnek, legfeljebb veletlenul kiszivarognak. A titkosszolgalat meg a mindenkori kormany kezeben van.

@DFK:
"aki otthon marad az vállalja, hogy életfogyt eltartásra hazavisz tíz migránst. Nehogy már más farkával verd a csalánt"
En ennek a kormanynak mar regen kifizettem tiz menekult eltartasat. Hazavinni nem lenne ertelme, mert nem fernenek el a pici lakasomban. Viszont szivesen foglalkoznek veluk: pl. tanitanam oket magyarul, ingyen. A te farkaddal pedig nem sok mindent kezdenek, ha nem muszaj.

Attilajukkaja 2016.09.26. 15:18:12

@szvsz:
"Bezzeg ha Orbán lányának a telefonját robbantották volna fel... "
Arrol a telefonrol van szo, amit azota sem talaltak meg a DNS tesztek, Pinter szuper nyomozoi es az allig felfegyverzett TEK-esek aktiv kozremukodese ellenere??? :o)

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.26. 15:28:53

Remélhetőleg a szarházi Gyurcsnyisták beérik ezzel az egy robbantással, és nem robbantanak több bombát, a népszavazás szabotálása okán.

$pi$ 2016.09.26. 16:38:57

@Attilajukkaja: "Semmilyen unio sem mukodik ugy, hogy az egyik tag mindig csak az ajtonyilasba teszi a labat. "

És szerinted úgy működik a dolog, hogy orrba-szájba hörögnek, hogy "engedjétek hozzánk a szegény menekülteket, ne legyetek nácik", aztán amikor eltelik pár hónap, akkor "na, most odetelepítjük hozzátok a selejtesebbjét, mert nekünk már elegünk van belőlük"?

dany82 2016.09.26. 17:10:53

Fedor: az ember, aki mar akkor a magyar Donald Trump volt, amikor meg azt sem tudtuk, ki az a Donald Trump. :)

Attilajukkaja 2016.09.26. 17:22:35

@$pi$:
"És szerinted úgy működik a dolog, hogy orrba-szájba hörögnek, hogy "engedjétek hozzánk a szegény menekülteket, ne legyetek nácik""
Szerintem igy sem mukodik. A bajt ott latom, hogy az EU-n belul annyira nagy volt a zurzavar es a szethuzas, hogy nem tudtak idoben megegyezni egymassal es dulore jutni. Az EU meg soha nem szembesult ilyen krizissel, ezert nagyon nagy szukseg lett volna az egyuttmukodesre.
A csupan haszonleso kerekkotoknek itt semmi helyuk nem lett volna. Szegyellem, hogy eppen az en orszagom volt az, aki a legnagyobb szethuzast eredmenyezte az union belul.

Attilajukkaja 2016.09.26. 18:01:44

@$pi$:
"na, most odetelepítjük hozzátok a selejtesebbjét"
Ez a tipikus habony fele propaganda, amit szepen beszopattak a szerencsetlen magyarokkal. SENKI nem akart ide SOHA betelepiteni egyetlen menekultet sem. Az EU azt szerett volna, ha Mo. atvesz kb. 2000 migranst es elbiralna, hogy be tudja-e fogadni oket.
Visszaszivom, amit elozoleg irtam, mert a jelenlegi kormany mar tobb ezer allampolgarsagot adott el ketes hiru, amde penzes alakoknak. Mindenfele atvilagitas nelkul. Szoval a betelepites aktivan mukodik a kulisszak mogott Rogan nagy oromere es hasznara.@Attilajukkaja:
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0