Az önkényuralmak szemét mindig csípi a civil aktivitás
2016. november 07. írta: Fedor

Az önkényuralmak szemét mindig csípi a civil aktivitás

kocsiszoltan.jpgA Facebook-ot szokás szidni azért, mert sok hülyeség terjed rajta (és ez sajnos igaz is), pedig hát ez is csak egy eszköz, amelyet sokféleképpen lehet használni. Nem csak Tibi atya féle viccoldalakat meg az álhírontó kamuportálokat lehet rajta követni, hanem értékes tartalmakat megosztó intézményeket is. Utóbbira példa az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára, amely rendszeresen tesz ki a Facebook oldalára tanulságos, és általában valamilyen aktualitással bíró szemelvényt az archívumából.

A mai posztjuk a tegnap elhunyt Kocsis Zoltánra emlékezik. Mert hogy őt is megfigyelte a III/III, a zongoraművész neve a Történeti Levéltár iratai közül 30 dossziéban és 20 napi operatív információs jelentésben szerepel megfigyelt személyként. És hogy milyen veszélyes felforgató tevékenységek miatt került a hatóságok látóterébe?

Pl. ezért:

NAPI OPERATÍV INFORMÁCIÓS JELENTÉS
203. szám
Budapest, 1981. szeptember 21.
[...]
BELSŐ ELLENSÉGES ELEMEK TEVÉKENYSÉGE
6./
A SZETA [Szegényeket Támogató Alap] aktivistái ismét tervezik "jótékony célú" műsorok szervezését. Számítanak többek között KOCSIS ZOLTÁN, KARINTHY FERENC, EÖRSI ISTVÁN, ESTERHÁZY PÉTER közreműködésére.
A szervezésbe be kívánják vonni KONRÁD GYÖRGYÖT.
Az információ megbízható, ellenőrzött.
Intézkedés:
- folytatják a bizalmas nyomozást,
- tájékoztató jelentést készítenek

Mostanában, amikor a miniszterelnök személyesen rendel el (később eredménytelennek bizonyuló, de megfélemlítésre kiválóan alkalmas) nyomozást civil szervezetek ellen, és amikor ugyanezeket a civil szervezeteket a kormány intellektuális csodafegyvere, Németh Szilárd titkosszolgálati megfigyeléssel fenyeget, fájdalmasan ismerős ez az ízig-vérig bolsevik mentalitás, amely az elesetteken való segítésben hatalom-ellenes támadást lát.

A történelem, úgy látszik tényleg ismétli önmagát.

Az viszont a jövő zenéje, hogy a párhuzam megáll -e itt. A SZETA ugyanis (nem kis részben a hatalom elutasító reakciója miatt) később valóban politikai szerepet vállalt, és a kommunista hatalommal tevékenyen szemben álló demokratikus ellenzék gyűjtőhelye lett (olyan nevekkel, mint Iványi Gábor és Demszky Gábor), így az SZDSZ egyik elődjeként tartja számon a történetírás.

Kiprovokálja -e a mostani hatalom zaklatása a mostani civil aktivistákból, hogy pártot alapítsanak, vagy nyíltan beálljanak valamelyik hozzájuk közelálló kisebb párt mellé? Nem tudom. De hallva azt, hogy az MSZP elnöke már a pártja feloszlatását lebegteti a sajtóban (végre, teszem hozzá), azt hiszem jót tenne az országgal, ha rálépnének erre az útra.

fotó: Fortepan

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr8711938397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.07. 10:13:16

Így igaz, a liberálisok szemét csípi a nem-liberálisok civil aktivitása.

www.cigarettatoltogep.com · http://www.cigarettatoltogep.com/ 2016.11.07. 10:33:28

Érdekes és figyelemfelkeltő cikk! Sajnos a hatalmon lévő embereket minden esetben megrészegíti a hatalom, talán megoldás lehetne, hogy ne kapjanak ilyen hosszú ideig hatalmat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 12:43:14

"olyan nevekkel, mint Iványi Gábor és Demszky Gábor), így az SZDSZ egyik elődjeként"

Ezek rendszerváltáskori értékek, most nem jó érvelés, nem jó példa.

A demszki 16 éves rossz városvezetése ha nem is nullázta le, de eléggé leamortizálta a megítélését. Az SZDSZ gerinctelen hataloméhsége, -kiszolgálása által meg is szüntette önnmagát.

(Iványi Gábor most is fénylő csillag.)

Kocsis Zoltán itt csak áldozat, nem hallottam, hogy befolyását felhasználva felemelte volna szavát a jogállam lebontásával kapcsolatban. Helyes, hogy emlékezünk rá, nagy művész volt, de ez most nem egy sikerült poszt, szerintem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.07. 13:14:14

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

"Ezek rendszerváltáskori értékek, most nem jó érvelés, nem jó példa."

Mivel azt írtam le, hogy miképp járult hozzá a SZETA a rendszerváltáshoz, de, jó példa felhozni őket.

"Kocsis Zoltán itt csak áldozat, nem hallottam, hogy befolyását felhasználva felemelte volna szavát a jogállam lebontásával kapcsolatban."

És hol írtam én ilyet? Pont arról szól a poszt, hogy milyen apróságok is elég volt ahhoz, rászálljon az emberre az III/III. Szóval nem biztos, hogy a poszt rossz, lehet, hogy csak te értette félre :-)

Amúgy meg de, később felemelte a szavát, ha rákattintasz a linkre a posztban, amely a jelentés forrásához vezet, láthatod, hogy van ott egy későbbi jelentés is, amely pont arról szól, hogy aláírt egy tiltakozó levelet is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 13:19:56

@Fedor: Joh! Csak a véleményem, megosztottam, nem bántásból.

ulpius66 2016.11.07. 13:22:22

"De hallva azt, hogy az MSZP elnöke már a pártja feloszlatását lebegteti a sajtóban (végre, teszem hozzá), azt hiszem jót tenne az országgal..."

Szerintem is jót tenne az országgal....

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.07. 14:21:29

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Ó, több kell ahhoz, hogy megbántódjak, én DeMarco-n edződtem :-) Csak jeleztem, hogy a kifogásolta részeknél "mire gondolt a költő". Nincs harag.

ulpius66 2016.11.07. 18:28:54

"Az önkényuralmak szemét mindig csípi a civil aktivitás"

Fedor!

Figyusz!

Javaslom nézz utána, mit jelent az önkényuralom, ha átolvastad, akkor majd te is rájössz, hogy mekkora baromságokat irkáltál már megint.....

Ugyanígy helytelen megfogalmazás a "civil aktivitás" is.

Mindannyian jól tudjuk, hogy ezek a civilek távolról sem civilek, hanem a liberál-fasiszta SoroSS elvtárs ügynökei, ő fizeti őket..... (természetesen ugyanilyen "álcivilek" a kormányt támogató békemenetesek is, csak őket a kormány fizeti...)

Magyarországon a TÉNYLEGES CIVIL AKTIVITÁSSAL semmi baj nincs, csak amit te annak láttatsz, az egyszerűen egy külföldről finanszírozott ballibsi banda hisztije, hőzöngése....
(Fedor! persze gondolom ezekkel te is tisztában vagy, csak hát ugye a gazdi.....)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.07. 18:54:49

@ulpius66: Olyan oximoron jelzőket használsz, mint hogy liberál-fasiszta, és azt várod ezek után, hogy vegyelek komolyan? :-)

ulpius66 2016.11.07. 19:03:29

Fedor!

Jonah Goldberg -- Liberálfasizmus

Jó olvasgatást!
(ha magadra ismersz, az NEM AZ ÉN HIBÁM....)

heptakontanonaéder 2016.11.07. 19:04:48

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Bocsika, de tapló elvtársúrhoz képest Demszky egy hiperszuperpodmaniczky az "N"-edik hatványon.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.07. 20:12:58

@ulpius66: Attól kéne komolyan vennem, hogy nem te találtad ki ezt a fából vaskarikát, hanem egy amerikai újságíró? Te hasra eshetsz előtte, de a baromság az baromság marad, bárkinek is pattant ki agyából. Nem véletlen, hogy az USA-ban se vették komolyan, itthon meg a Terror Háza adta ki (Schmidt Mari idén aztán tényleg megmutatta, hogy mennyire komolyan vehető történész, egyik pofonból a másikba szalad bele az 56-os emlékév kapcsán).

ulpius66 2016.11.07. 20:34:35

Önkényuralom van pl. Kínában, és ott is kibaszott nagy a civil aktivitás!!!!

"Sanghajban létrehozták a férjmegőrzőt. Itt a nők leadhatják barátjukat, férjüket, pont mint egy gyermekmegőrzőben. Magazinokat nézegethetnek kényelmes masszázsfotelekből, miközben hűtött innivaló várja őket."

Ez az igazi CIVIL AKTIVITÁS!!!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 21:18:48

@ulpius66: "Jonah Goldberg -- Liberálfasizmus"

Nincs olyan, hogy liberálfasizmus. Nyilván nem olvastad az általad hivatkozott könyvet, ha meg olvastad, akkor nem értetted meg. A habonymédiától hallottad, és csak agyatlanul szajkózod. Kiég az agyad, ha folyton csak az M1-et nézed.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 21:22:49

@Fedor: Nyugodtan töröld ezt a faszt, fideszes bérkommentelő, sok blognál láttam már a hazugságait. A legrosszabb fajta, aki a betanult paneleket szajkózza, és hiába írsz bármit, nem próbálja megérteni. Mindenkinek jobb lesz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 21:25:40

@heptakontanonaéder: Nem értünk egyet, de nekem nyugodtan szidhatod a Tarlóst, amíg a demszkit nem emeled piedesztálra.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.07. 21:31:37

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Soha nem törlök senkit, max. a szpemmelőket. Ez egy liberális blog, és ezt komolyan is veszem.

Netuddki. 2016.11.07. 21:51:00

@Fedor: Pedig a fideszes agitprop se más csak szemét. Ugyanaz ami a fideszes, közpénzből sikkasztott médiából folyamatosan ömlik ránk. De ezt már párszor kifejtettem...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 21:52:34

@Fedor: Ez dicséretes! Szerintem a liberalizmus a sokszínűség engedése, és a fidesztrollkodás ennek ellenében hat, csak az egysíkú, velejéig hazug betanult paneljeiket puffogtatják. Szerintem.

Természetsen, ha valaki más véleményen van, az éppen hogy színesíti a diszkussziót. De a fidesztrolloknak nincs saját véleményük, és nem diszkutálnak, nem a gondolkodásért kapják a bérüket.

DeMarco 2016.11.07. 23:55:36

Önmagában a civil aktivitással semmi baj sincs. Számtalan területen jól működnek. De van néhány olyan "civil"-(nek mondott) szervezet ami bizony elég "problémás".

1. Minden szervezet akár civil, akár nem, elvárható lenne, hogy látni lehessen ki pénzeli valójában és milyen célokat tűz ki maga elé.

2. Azokkal a szervezetekkel amik nyíltan támadják a polgári demokratikus értékeket és kívülről akarják bedönteni a választók döntése alapján a kormányzó pártokat, nem szimpatizálok. Nem fog eljönni az a nap, amikor ne viszolyognék a kábítószer legalizálását követelő hangoktól, a család szentségét megbontani akaróktól és a kisebbségeket felülprezentálni akaróktól.

3. Valamiért ezek a szervezetek mindig az emberek általános véleményével ellentétes oldalra keverednek.

4. Inkább csak zavaróak ezek a szervezetek, de az ember csak felhúzza a szemöldökét, vagy csóválja a fejét. Zaklatni felesleges őket, épp elég szavazatokkal megakadályozni, hogy az utópiájuk sose legyen valóság...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.08. 08:53:23

@DeMarco: Csak az első pontodhoz, mert a többi ízlés kérdése (bár azon is vitatkozhatnák, hogy ki mit ért polgári demokratikus értékek alatt):

Pont azoknak a szervezeteknek a legátláthatóbb a költségvetése, amelyeket a kormány zaklat, viszont próbálj meg bármit megtudni a CÖF finanszírozásáról...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 09:09:09

@Fedor: Ez így igaz.

Pláne miért kéne egy norvég pénzből működő egyesületnek beszámolnia orbán felé, hogy hogyan költi el a pénzt? Elszámol az adományozó felé, oszt jónapot.

A CÖF viszont a mi pénzünket költi, kutyakötelessége lenne elszámolni az utolsó fillérünkkel is.

ulpius66 2016.11.08. 09:41:40

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"@Fedor: Nyugodtan töröld ezt a faszt, fideszes bérkommentelő, sok blognál láttam már a hazugságait. A legrosszabb fajta, aki a betanult paneleket szajkózza, és hiába írsz bármit, nem próbálja megérteni. Mindenkinek jobb lesz."

Te gyűlölködve uszító!

Figyusz!

Gondolom a "törlést" az igen-igen fejlett liberális és még inkább demokrata gondolkodásmódod miatt javasoltad!

Lehet, hogy újat mondok, de Magyarországon DEMOKRÁCIA van, ha tudod egyáltalán ez mit jelent, sajtó, gondolat, és vélemény-nyilvánítási szabadság!

Gondolom szörnyű lehet számodra, hogy vannak más vélemények is mint a tied, elvégre te egy fejlett LIBERÁLIS vagy!

Egyébként, ha meg nem tetszik amit irogatok nem kell elolvasnod...meglátod a nevem, és átugrod......

Ha meg a liberális agyaddal nem bírod elviselni a mások eltérő véleményét, akkor csinálj egy blogot, ottan aztán kedvedre cenzúrázhatsz bárkit, akinek nem tetszik a véleménye.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.08. 09:58:37

@ulpius66: Annyira szép, hogy itt szidod a liberálisokat, hogy biztos cenzúrázni akarnak téged, és mindezt egy liberális ember blogján, aki pár sorral feljebb pont kijelentette, hogy nem fog kicenzúrázni...

ulpius66 2016.11.08. 10:09:05

@Fedor: Nagyon szépen köszönöm, hogy nem cenzúráztál ki! Pedig ki is cenzúrázhattál volna.....

Egyébként ha mán liberális és másik liberális......te osztod a gyűlölködve uszító álláspontját?
(mán azon kívül, hogy ő jól kicenzúrázott volna.......)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 10:10:05

@ulpius66: "Gondolom szörnyű lehet számodra, hogy vannak más vélemények is "

Rosszul gondolod. Ez biztos elkerülte a figyelmedet: "Természetsen, ha valaki más véleményen van, az éppen hogy színesíti a diszkussziót. De a fidesztrolloknak nincs saját véleményük, és nem diszkutálnak, nem a gondolkodásért kapják a bérüket."

Te nem vagy más véleményen, hanem csak trollkodsz. A mások véleménykifejtését igyekszel megzavarni.

Volaire nem a trollokra, hanem a gondolkodó emberekre gondolt: „Bár nem értek egyet veled, mindent megteszek, hogy elmondhasd a véleményed”

Na, mehetsz felvenni a mai béred!

DeMarco 2016.11.08. 10:10:43

@Fedor: Alighanem estig lehetne sorolni, hogy mit kellene megváltoztatni.

EU-s pénzek elosztási mechanizmusa és a projectek utólagos ellenőrzési folyamatai, civil szervezetek kormányzati és külsős támogatása, mindenkori párttévék felszántása és sóval való felhintése, off-shore rablás megállítása, teljes üvegzseb mind politikai, mind üzleti oldalról, az olyan apróságokig, mint ultragyors nethálózatok, választható csatornák, stb, stb, stb...

A CÖF semmivel sem különb a baloldali elődjétől, sem a pénzek megszerzésében, sem az elverésében. Akkor nem annyira lázadtatok ellene. Az én szememben egyébként teljesen egyformák, lyukas zsákba dobott pénz...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 10:14:05

@DeMarco: "A CÖF semmivel sem különb a baloldali elődjétől"

Sajnos nem ismerem a rendszerváéltás utáni baloldali szervezeteket. Milyen baloldali elődje van a CÖF-nek?

ulpius66 2016.11.08. 10:20:37

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Gyűlölködve uszító!

" De a fidesztrolloknak nincs saját véleményük, és nem diszkutálnak, nem a gondolkodásért kapják a bérüket."

Az, hogy ki a "fidesztroll" és, hogy mi számít "saját véleménynek" azt természetesen TE döntöd el!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 11:01:51

@ulpius66: "Az, hogy ki a "fidesztroll""

Igen, kurvajó a mintázatfelismerő képességem. Nem mintha egy fidesztrollt nehéz lenne felismerni, ugyanazokat az előregyártott hazug panelokat puffogtatják.

DeMarco 2016.11.10. 00:06:35

@Fedor: Döglött lóba nem illik rugdosni, de remélem azért magad elé tudod képzelni az elégedett vigyoromat... :D

Nem csoda, hogy lefagyott a ballibsi kör...és nem csak itthon...sőt itthon már megszokták, hogy sorozatban szembejön a valóság, csak még kint szokatlan nekik...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.10. 09:32:35

@DeMarco: Ne aggódj, fel se tételeztem, hogy te nem a pökhendi, kiszámíthatatlan, hazug és perverz milliárdosnak drukkolsz, aki beígérte a demokrácia felszámolását, ás atombombával fenyegetőzik (az meg elég, ha engem érdekel, hogy az utóbbiból mi is kapnánk, téged bizonyára elkerülne az atomfelhő).

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.10. 09:54:21

@Fedor: "pökhendi, kiszámíthatatlan, hazug és perverz milliárdosnak"

Az elmúlt másfél évben a troll a szerepét játszotta. Most majd négy évig eljátssza a felelős elnök szerepét. Nekünk egyébként is tök mindegy, ki az USA elnöke. A Reagan számított, mert basztatta az oroszokat, akik végül is nem bírták a nyomást és szétestek. Most az USA-nak az az oroszok elleni szankció annyit jelent, hogy csak 10%-kal nő az oroszok felé az exportjuk.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.10. 10:20:50

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "Most majd négy évig eljátssza a felelős elnök szerepét."

Tényleg őszintén mondom: legyen igazad. Csak sajnos nem valószínű, hogy szerep volt, amit a kampány alatt játszott, mert egész életében ilyen volt.

"Nekünk egyébként is tök mindegy, ki az USA elnöke."

Na ebben viszont nagyon nincs igazad.

DeMarco 2016.11.10. 11:38:02

@Fedor: Ugye még mindig hallod a háttérben, hogy röhögök?! :DD zzz.zzzz...lefagyott a ballib média/tábor...zzz...zzz... üdv ismét a valóságban...idén lesz még néhány ébresztő...

DeMarco 2016.11.10. 11:40:58

Egyébként is magatoknak köszönhetitek megint...ahogy fletónak itthon, ott meg obama elhibázott poénjának...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.10. 13:57:45

@DeMarco: "obama elhibázott poénjának..."

Akkor köszönöm az Obamának! Szerintem heti 7 nap fogunk röhögni ezen az idiótán.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.10. 21:45:22

@DeMarco: Persze, biztos egy mondat miatt.

Egyébként az ugye megvan, hogy Clintonra amúgy többen szavaztak, mint Trumpra, csak az elektori rendszer sajátosságai miatt nyert az utóbbi?

DeMarco 2016.11.11. 11:55:16

@Fedor: Tudjuk...sőt azok is mind Clintonra szavaztak akik el sem mentek..igaz Móricka? Ismerjük már a béna ballib paneleket, amikkel a bukást magyarázgatjátok... Meg még fogjátok is párszor.

A ballib média szokás szerint nemzethalált vízionál, meg ajvékol, aztán pont nem fog történni semmi érdekes sem. Már persze ha leszámítjuk azt, hogy kellett egy bohóc aki elviszi a balhét, amikor a FED (na jó Rotschildék) elkezd babrálni a kamatokkal és kipukkad egy újabb lufi, magával rántva a nemzetközi piacokat. Aztán ha elült a zaj, majd jönnek a "megmentők" újra az elittől...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.11. 13:45:40

@DeMarco: Nem magyarázkodtam, tényt közöltem:
444.hu/2016/11/09/clintonra-tobben-szavaztak-mint-trumpra

És 2000-ben Bush is így nyert. Úgy látszik a bunkó jelölteknek van mázlija, hogy az elektori rendszerben benne van ez a hiba lehetőség. De hát örömködj, hogy olyan ember lett az amerikai elnök, mint te. Mindenesetre nem véletlen, hogy csak a szélsőjobbos politikusok siettek üdvözölni Trump-ot, de Orbán nyelvét nem tudták megelőzni.

DeMarco 2016.11.11. 23:42:33

@Fedor: Jajj már...ha nem nyertek, akk rögtön a rendszer hibás, meg a szavazók, meg a jóisten, meg mindenki más csak épp ti nem... kibaxott fárasztó. Mi lenne, ha egyszer befelé néznétek és nem másban keresgélnétek a hibákat?? Hány választást akartok elbukni, amíg rá nem jöttök, hogy a belpesti liberálisok édeskevesek egy választási győzelemhez és talán egyszer meg kellene hallgatni az ország többi részén élő emberek véleményét is. Hillary is itt nézte be (többek között), h fütyült a fehér, dolgozó réteg véleményére, azok meg cserébe fütyültek rá.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.11.13. 16:28:59

@DeMarco: Egy szóval se írtam, hogy Clinton nem követett el hibákat, és hogy ő lett volna a tökéletes elnökjelölt. Nem volt az, (csak Trump-nál volt jobb, de nála mérföldekkel). Nyilván ha jobb jelölt lett volna, akkor több szavazatot kap, és akkor nem torzított volna az elektori rendszer annyit, hogy számítson. De attól még a tény tény marad.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.13. 18:44:15

@Fedor: Az FBI-os pasi rondított bele a kampányfinisbe kétszer is. Az utolsó hónapban nem szokták piszkálni a jelölteket.

Hillary 8 éve volt a csúcson, de Obama legyőzte a változtatás igéretével. Aztán nem változtatott semmit. Most a Trump igérte a változást.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0