Én is, én is, én is!
2009. március 26. írta: Fedor

Én is, én is, én is!

Miniszterelnöki program

Miniszterelnökké választásom esetén a következőket tudnám garantálni:

  • Folytatnám az elődöm által elkezdett hagyományt, vagyis a blogírást. Ebben már van most is gyakorlatom, sőt, én tényleg írom, nem diktálom.
  • Elődeim sportpéldaképek voltak. Horn Gyula teniszezett, Orbán Viktor miniszterelnökként is igazolt focista volt, Medgyessy Péter úszott, Gyurcsány Ferenc maratoni futóversenyeken indult. Ezen a nyomon haladva én a biciklivel munkábajárást, és a hosszabb hétvégi kerékpártúrákat népszerűsíteném jó példával elöl járva. Természetesen a kerékpárutak fejlesztése is kiemelt projekt lenne miniszterelnökségem idején.
  • Megbíznám általános helyettesnek ÉS pénzügyminiszternek Bokros Lajost. A többi posztra csak pártonkívülieket kérnék fel - a baráti köröm világnézetileg a teljes politikai sprektumot lefedi, kijönne belőlük egy nemzeti egységkormány :-)
  • Mivel a helyettesem mindent megcsinálna helyettem válságkezelés ügyben, én csak utazgatnék és reprezentálnék.
  • A fizetésem felét jótékony célra ajánlanám fel. A maradék még mindig jóval több lenne, mint most a családom teljes bevétele.
  • Bár magam nem élek vele, de hangulatjavító intézkedésként legalizálnám a marihuánát, sőt, ártámogatást adnék rá. Az emberek mosolyogva tűrnék a szükséges megszorításokat és reformokat, és nem mellesleg a büdzsé is jól járna az ebből befolyó plusz ÁFA-val és jövedéki adóval (no meg a rendőrség költségvetése is csökkenhetne mind a kábszereseknél, mind a készenlétiseknél).

 És most várom a telefont Feritől :-)

Ez a bejegyzés az Index Legyen Magyarország miniszterelnöke! felhívására íródott. No meg azért, mert a mai délutánon, amikor félóránként felröppent egy új név, hogy aztán újabb félórán belül már a cáfolatot olvashassuk, hát bizony szomorú bohóctréfába fordult át ez az egész hajcihő.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr171028240

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: POLémia 2009.03.27. 09:09:02

Az Index miniszterelnök-jelöltjeiMiután tegnap délre kiderült, hogy Surányi György nem vállalja a miniszterelnök-jelöltséget, az Index (a Magyar Nemzet Onlinenal karöltve) egymás után dobta be a lehetséges jelöltek neveit. Így merült fel Jaksity György vo…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Win Elen 2009.03.27. 09:24:40

Egy habkönnyű poszt, kellett már egy ilyen is. :) a fűre vonatkozó utalás szerintem a kenderesek blogjába is elférne, lényegesen új, és hatásos megközelítése az emberek elégedetlenkedéséből fakadó társadalmi feszültségek kezelésének. :)

hotten totta 2009.03.27. 12:54:39

Rokonszenves a program. Viszont a Halászbástya lebontásával feltétlenül egészítsd ki.

a rekettyés 2009.03.27. 13:31:16

Én követelem hogy minden pogárnak legyen joga legalább még egy végtagot növeszteni, hogy ez lehetetlen az mindegy. De a jogunk meg lenne már hozzá...

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.03.27. 13:33:28

Szólok Ferinek hívjon fel
;)

huta9020 2009.03.27. 13:42:59

Csinálhatnánk sorsolásos rendszerben. Minden hónap utolsó napján sorsolással dönthetnénk el, hogy ki legyen a miniszterelnök a következő hónapban.
Ennél demokratikusabb szerintem a világon nincs.
Egyébként pedig inkább koronázzuk meg Habsburg Ottót. Ő jelölné ki a kormányát, mi pedig elzavarnánk az egész "demokratikus" élőskődő bagázst. Éljen a felvilágosult abszolutizmus!!!

mement 2009.03.27. 13:49:34

en megszavaznalak:)

Teker 2009.03.27. 13:54:02

én rád szavazok, csak hadd induljak exkluzív a coffee-shop nyitási jog közbeszerzésén egyedül :D

Ivica (törölt) 2009.03.27. 13:55:29

ha a kerékpárutak fejlesztését és a marihuana legalizálását megteszed, én is rád szavazok! sőt a férjem is, tuti! ráadásul a marihuana legalizálásával még az idegenforgalom és azzal együtt az ország bevétele is nőne... lehet, ez kihúzna bennünket a szarból....(lásd Hollandia)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.03.27. 14:01:56

@huta9020: "Anarchoszindikalista közösség vagyunk, és hetenként felváltva mindig más gyakorolja a végrehajtó hatalmat" :-)

www.youtube.com/watch?v=EgY49RCnz-4

vasziljevics 2009.03.27. 14:30:54

Ottó bá' nem is annyira nagy hülyeség, mint amekkorának hangzik... mindjárt józanabb mederben folyna kissé a politika. már ha nem sajátítanák ki maguknak a szentjobbos-rojalista-nemzetiek.

mullerpeti 2009.03.27. 15:11:09

Nem is kell ennél több! Aki mást mond az politikus:)

"Megbíznám általános helyettesnek ÉS pénzügyminiszternek Bokros Lajost. A többi posztra csak pártonkívülieket kérnék fel"
Sztem Bokros is pártonkívüli. Nem tagja egyik pártnak sem.

Sok sikert!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.03.27. 15:12:33

@zerido: Rendben, akkor képzelj oda egy "is" szócskát :-)

Empty 2009.03.27. 15:14:25

,,A marihuána kiment a divatból
Nagyivás, tömény és gyógyszerek a trend."

index.hu/video/2009/03/27/a_marihuana_kiment_a_divatbol/

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.03.27. 15:27:22

@Empty: A pia nem jó, attól nem ellazul az emberek többsége, hanem agresszív lesz, ami pont, hogy kerülendő. Nekem mosolygós állampolgárok kellenek! :-)

mement 2009.03.27. 15:28:57

@Empty: sztem ez jo hir, valahol azt jelenti hogy a magyar tarsadalom a tiltas es az elhibazott buntetejogi szabalyozas ellenere, is kezdi vegre megfelelo helyen kezelni a fuvet, kiepuloben van a fogyasztasi kultura, ma mar nem lazadasbol es szembenallasbol, esetleg kamaszos dacbol szivnak az emberek.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.27. 16:45:10

Fedor barátom, csak a "dzsanga" és a kerékpározás népszerűsítése miatt szavaznék rád, de ezért a kettőért megtenném, még úgy is, hogy reszketnék, mi várna rám - és természetesen azokra az aljas nácikra! :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.03.27. 17:48:37

@Tom Bobb: Azt áruld el nekem légyszíves, Tom, hogy mikor olvastál tőlem nácizást, akár egyszer is? Tényleg kíváncsi vagyok, mert nem először tapasztalom, hogy ezt akarják a számba (pontosabban a billentyűzetembe adni)adni, miközben én ezt a kifejezést (meg a szinonimáit) még akkor se használtam, amikor valóban nácikról írtam:

fedor.blog.hu/2008/10/18/kuruc_kapmf

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.27. 17:56:06

@Fedor: Félreértesz, drága blogger, nem te szoktál nácizni! Dehogyis! Ha ezt tetted volna, szerinted jönnék ide olvasgatni, időnként hozzádszólni? Nem... :-)

Rólam szokták volt mondogatni, Fedorom, hogy fasisazta beállítottságú vagyok, meg szemétnáci, meg ilyenek, amiken derülök, és elengedem a fülem mellett.

Bocs, ha félreérthető voltam!

qwertzuio 2009.03.28. 09:20:08

Én is régóta pedzegetem a dekriminalizáció gondolatát. Szerintem foglalkoztatáspolitikai helyzetünkön is jelentősen javulást lehetne elérni, hisz szuper (kihasználatlan) termőföld az Alföld. Ráadásul az előállításhoz bevonható munkaerő lehet alacsony iskolai végzettségű, akár egy része analfabéta, vagy fogyatékkal élő...
Mellesleg, a büntetőjogi következményektől függetlenül pár éve a "szegedi fű" lett világelső! (Annak ellenére, hogy nyilvánvalóan nehezebb előállítani illegális körülmények között)

A biciklit is jónak tartom, de kevesebb autó kell hozzá! Hiába van bicikliút a körúton, vagy Hungárián, ha közben belefulladunk!

Kár, hogy az ilyen javaslatok csak egy blogban kapnak helyet.
(Kíváncsi vagyok, mit mondott rá Feri)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0