Csonka Pici, Magyarország új miniszterelnöke
2009. március 30. írta: Fedor

Csonka Pici, Magyarország új miniszterelnöke

- Nem tudom tisztán megmondani, hogy hívják a nevit...

- Az új miniszterelnök-jelölt mit csinál most?

- Elszökött?

- Ki ő?

- Szerintem a... Csonka?

Az egyik kisebb portál munkatársai gondoltak egyet, és lementek a Moszkvára egy videókamerával valamint egy Bajnai Gordon fotóval felszerelkezve, hogy rajtaütésszerű villám-közvéleménykutatást végezzenek a miniszterelnök-jelölt ismertségéről, megítéléséről. Hát mit mondjak, érdekes anyagot sikerült összeszedni:

 

UPDATE

A portál azóta megszűnt, így sajnos a videó se elérhető.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr741035688

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Managed Wordpress Hosting Aws 2018.12.07. 04:02:43

A good question to ask in the game truth to your crush - Knitting snow hat pattern free

Trackback: Kitalátor 2009.03.31. 11:56:44

Váltáska - moszkvai divat szerintFene tudja, de Tóta W-vel szemben én valahogy nem ezt a hüllőtekintetű, lúdzabráló Döbrögit féltem, hanem az országot. (A másikban, ...ányban volt legalább valami emberi. Ha más nem is, legalább az őrültsége.)Volt ugyanis…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.03.31. 11:42:20

Azér' ugyanezt megpróbálhatnának Hajdúböszörményben, Nyíradonyban és Debrecenben a Vágóhíd utca - Diószegi út környékén is...
Budapesten még ui. tudtommal nem tett tönkre semmit. De ami késik, az a IV. Metró, és az nem múlik. Vagy mégis?

Win Elen 2009.03.31. 12:40:25

Nagyjabol tukrozi is az emberek politikaban valo jartassagat, hozzaallasat is. (ugy erzesre mondjuk)

A Nemeth Miklos utan vagyakozo ember szinten sokatmondo :)

Budaphestie 2009.03.31. 12:40:31

Hát nagyon jót nevettem! :)

NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok 2009.04.01. 09:29:44

Gratulálok a videóhoz! Ajánlottam a NetSzemle.hu fő oldalán!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.04.01. 09:32:17

@NetSzemle: Nem az én érdemem, én csak másodközlő vagyok :-)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0