Fight
2009. november 15. írta: Fedor

Fight

Hát eljött ez is. Nem mintha nem lógott volna benne a levegőben már régóta. Sajnos nem az volt kérdés, hogy lesz -e ilyen, csak az, hogy mikor és hol.

Hát most, és Sajóbábonyban.

Persze ezt a hírt is mindenki a saját szája íze szerint fogja értelmezni, és eszerint fogja a felelősöket is keresni és megnevezni. A valódi után beindul a szájkarate is, és közben meg szépen csöndben lesüllyedünk a Balkán mélyére.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr661527486

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Molnár Oszkár rasszista 2009.11.18. 07:20:05

Az a csávó, aki egy demokráciában megengedhetetlen kijelentéseket tesz, a friss hírek szerint újra képvieslő lesz - elég jó eséllyel. És ne legyenek kétségeink a felől, hogy egy nem éppen a belső demokráciájáról híres pártnál ez miként szavazódott meg....

Trackback: Egy egész pártnyi fordított Piszkos Fred 2009.11.16. 18:43:35

Bloggeri pályám kezdetén írtam a fordított Piszkos Fred effektusról. Azóta annyit romlott a helyzet, hogy most már nem csak Fletóra igaz ez (rá halmozottan), hanem gyakorlatilag minden szocira. Mindez egy ma megjelent publicisztikáról jutott eszembe: ...

Trackback: Vesztegzár Borsodban: Jobbik vs. cigányok 2009.11.16. 12:10:02

Vasárnap cigányok fenyegették és verték meg az előző napi jobbikos rendezvény szervezőjét, illetve résztvevőjét, valamint szétvertek egy személyautót is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2009.11.15. 23:17:48

Egyenlőre ne vonjunk le messzemenő következtetéseket az esetből. Ez még csak kacsa szinten jár. De ha mindenáron vitát akarsz generálni, akkor az index szerint a cigányok zavarták meg a Jobbik rendezvényét és ráadásul ők hívták át a hordát a szomszéd falukból. Csak ezután kértek erősítést a Jobbikosok. Vagyis egy pártrendezvényt erőszakkal zavartak meg a cigók. (Figyelem: Nem gárda rendezvény volt!) Úgy, mint a múltkor találomra elvégzett útonállásoknál. Ha elfogadjuk az index írását, akkor egyértelmű, hogy kik voltak az agresszorok és kiknek kell felelniük az erőszakos cselekményekért. De biztos csak részt akartak venni a gyűlésen, meg véletlenül arra jártak, vagy dógozni indultak a mezőre, azért volt náluk kapa, meg kasza... kár, hogy november van... mert azt ugye te sem gondolod, hogy a Jobbik direkt bunyózni ment oda?!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.15. 23:38:21

Az index cikke hányadék.
Tájékozódj máshol is.

"Persze ezt a hírt is mindenki a saját szája íze szerint fogja értelmezni, és eszerint fogja a felelősöket is keresni és megnevezni."
Ez valóban így van. El is kezdem: a bal(lib) kurzus volt a hangadó az utóbbi 65(20) évben. Volt lehetőségük tenni, pl 94-98ig 2/3os többség volt, ráadásul a belügyet pont az übermenschek kapták meg.
Mostanra beérett az européer, haladó gondolkodásuk gyümölcse.

TD223 2009.11.16. 00:11:38

Szégyen, amit az index összehányt megint.

Haza kell hozni a hadsereget és szétcsapni a cigányterroristák között.

TD223 2009.11.16. 00:14:14

"Persze ezt a hírt is mindenki a saját szája íze szerint fogja értelmezni..."

Persze. De nagyon ostoba vagy rasszista magyargyűlölő, akinek nem világos, mi történik.

Arivistus 2009.11.16. 01:19:07

Én az egész cigánykérdésben azt nem értem, hogy miért kell a romáknak úgy segélyt osztani, hogy az szaporodásra, gyermekvállalásra ösztönözze őket? Az a cél, hogy a magyarság kipusztuljon?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 07:14:22

@DeMarco: Ha már Index cikk, abban szerepel az is, hogy:

"A nyilatkozó miskolci lakos szerint azonban a gárdisták néhány autóval felvonulva provokáltak a cigánysoron. Állítólag egy 16 éves fiút megpróbáltak elütni, aki meg is sérült, "most is húzza a lábát." Ezek után fordultak a romák az autósok ellen."

Szóval továbbra se egyértelmű, szokás szerint, hogy ki a hunyó.

Egyébként meg, ha van egy szervezet, amelyik abból csinál politikai tőkét, hogy uszít a cigányok ellen, az ne csodálkozzon, ha az érintettek ezt előbb-utóbb zokon veszik...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 07:53:53

@Fedor: Állítólag egy 16 éves fiút megpróbáltak elütni, aki meg is sérült, "most is húzza a lábát."
Ma reggel az MTV1-en (a Ma Reggel-ben LOL) ezt a dolgot maga az MSZP-s sajóbábonyi polgármester cáfolta.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 07:55:20

@Fedor: Sajnálom hogy megint rossz oldalon állsz.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 07:58:38

@Fedor: Bocs a spammelésért, de komolyan Fedor, én téged normális embernek ismertelek meg, ennyire hinni a romák ártatlanságában, várni az őket felmentő híreket, remélni hogy ők is jó emberek, mert mi azok vagyunk totális NAIVITÁS.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 08:14:40

OFF:
"A honlapon megjelenő hírek, adatok és fotók az MTI tulajdonát képezik, adatbázisának részei, ezért a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése."
BOCS

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 09:41:47

@Talon Karrde: szerintem most is csak annyit írt (fedor) hogy várjuk meg a 'hiteles' információt vagy legalábbis az összes érintett nyilatkozatát. ami(k) után persze megint nem lehet majd semmit kihámozni (lásd olaszliszkai per) de legalább többet tudni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 09:44:24

@Talon Karrde: Lehet, hogy hihetetlen számodra, de nincs időm folyamatosan követni az eseményeket. Én komolyan ennyit tudtam idáig csak róla, amit az Index írt tegnap. Ha vannak újabb, pontosabb infók, akkor oké. Én csupán arra akartam rámutatni, hogy a helyzet valószínűleg most sem csak fekete vagy fehér.

Viszont nem tudom, hogy miért írod azt, hogy a rossz oldalon állok. Én a józanság és az erőszakmentesség oldalán állok, így nem állok igazából egyik fél pártján sem teljes mellszélleseggel.

Amit a Jobbikról írtam, azt komolyan gondoltam. Továbbra is állítom, hogy nem véletlen, hogy eddig cigányok pártrendezvényen nem léptek fel ellenségesen, és hogy pont a Jobbiknál teszik ezt meg. Annak oka van, és az a Jobbikban keresendő. Mindig is mondtam, hogy valós kérdéseket vetnek fel, de azokra nagyon leegyszerűsített, rossz válaszokat adnak, és ezzel ahelyett, hogy javítanának, inkább rontanak a helyzeten. Nagyon rövidlátó interperetációja a történteknek az, hogy "ezek a mocskok, látjátok, ilyenek". Ennél azért bonyolultabb a helyzet.

Ez persze nem jelenti azt, hogy helyeslem, amit a cigányok a hétvégén csináltak, sőt, rémülettel tölt el, hogy idáig fajultak a dolgok. Ez ugyanúgy rossz válasz a Jobbik okozta problémára, mint ahogy a Jobbik válaszai is rosszak a cigányok egy része által okozott problémákra, vagy vandál törés-zúzás, gyújtogatás a főváros utcáin is rossz válasz volt Gyurcsány ellen.

Védi a fene a cigányokat, ha bűntettet követnek el, kerüljenek börtönbe, ha nem ártatlanok, DE csak akkor, ha tényleg nem azok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 09:44:57

@úriparaszt: Hagyjad, ha tisztán akarsz látni, akkor te is rossz oldalon állsz.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 09:55:58

@Fedor: nem hagyom, mert látom az igazi veszélyt. én küzdő típus vagyok, sosem hagytam magam. akár a (cigány)járőr mizéria, akár a mostanihoz hasonló eset, ha nekiesnek bármi okból az autómnak, miközben benne ülök, főleg ha a családommal, akkor azonnal(!) beindul bennem a terminátor. amúgy pedig fát lehet vágni a hátamon.
ja, van a kesztyűtartóban mindig fegyver is. és nem én vagyok az egyetlen.
továbbra is tartom: száguldunk az igazi véres atrocitások felé, egy újabb liszkához hasonló eset után isten nem akadályozza meg az elborult agyú pogromokat.
egyszerűen túl feszült a helyzet, túl sok az indulat. ráadásul, bármennyire hihetetlen sokaknak, erről nem a cigányok tehetnek.
a semmittevés (odafent), az elfedés, az elhallgatás, a hibás (nem létező) integrációs rendszer, a segélyezés módja...ezernyi hiba.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 10:09:36

@Fedor:
Idéznék egy ideillő vastagbőrös kommentet:
"Ez olyan, mint az Erik a vikingben Atlantisz királya, mikor a palotája tetején ült az udvarral, körülötte víz, és azt mondja, hogy a sziget nem süllyed! Felállítunk egy bizottságot, amely kiderítit, hogy ki terjeszti ezt a hazugságot."

írod: "Ez ugyanúgy rossz válasz a Jobbik okozta problémára, mint ahogy a Jobbik válaszai is rosszak a cigányok egy része által okozott problémákra, vagy vandál törés-zúzás, gyújtogatás a főváros utcáin is rossz válasz volt Gyurcsány ellen."
Ha ennyire szétszeded a dolgot, soha nem fogsz tudni tisztán látni.

Lehet hogy ez Jobbikos provokáció volt, de szerintem békés, törvénytisztelő romák azért annyira nem hiszem hogy provokálhatóak lennének. Valahogy le kell essen a nagy romavédőknek is, hogy a romák LEGALÁBB FELE törvényenkívüli eszközükhöz nyul a legkisebb vélt vagy valós sértés hatására is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 10:14:19

@Talon Karrde: Soha nem állítottam, hogy minden roma ártatlan bárányka (épp ezért rossz az Erikes példa, bármennyire is jól hangzik). De ne haragudj, az oroszlánról is lehet tudni, hogy vadállat, és ha meg akarjuk szelídíteni, akkor nem az a legjobb módszer, hogy addig ingereljük, míg leharapja tőből a karunkat, és akkor körbenézünk diadalittasan, hogy "Na ugye megmondtam..."

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 10:17:30

@Fedor: Az az EGY férfi akit AGYONRUGDOSTAK KETTEN, az is provokált?
Az oroszlános példa nem jó, mert oroszlánnal nem futsz össze sötét utcában, illetve oroszlánok nem élnek köztünk.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 10:18:35

@Fedor: Apropó ha már te jöttél az oroszlánnal, szerinted babusgatással idomitják az oroszlánt vagy korbáccsal?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 10:19:26

@Fedor: Igen, tudom szelidítést mondtál és nem idomítást, oh egek...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 10:21:45

@Talon Karrde: továbbra is ajánlom figyelmedbe: az erőszak biztosan nemhoz megoldást, csak újabb áldozatokat. a kemény kéz <> erőszak.
azt pedig extrán vedd figyelembe, hogy a jelenlegi kormány már semmit nem fog tenni ez ügyben, és ez (már, most) nem csak az ő hibájuk.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 10:25:47

@úriparaszt: 100%-osan egyetértek, viszont nem tudok arról hogy szombaton és vasárnap jobbikosok vagy gárdisták erőszakosok lettek volna (amit az INDEX állít már meg van cáfolva)
Fedor érvei alapján (szegény cigányok provokálva voltak) ha esetleg sikeresen szétveri a fehér SUZUKI sofőrjének a fejét a balta, akkor még fel is mentené a bíróság, nem? Miért ment oda, mint 2006 ban!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 10:26:58

@úriparaszt: Ha a jelenlegi kormány már semmit nem fog tenni az ügyben, akkor ők lesznek a felelősek az eljövendő borzalmakért.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 10:38:36

@Talon Karrde: "Az az EGY férfi akit AGYONRUGDOSTAK KETTEN, az is provokált?"

Te most kiről, miről beszélsz?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 10:41:15

@Talon Karrde: Én a folyamatos provokációról beszélek, amit a Jobbik és a Gárda 2 éve folyamatosan művel. És még egyszer: ne állíts be úgy, mint aki helyesli azt, amit a cigányok a hétvégén tettek, mert ennek pont az ellenkezője igaz. Én csupán indítékokra próbálok rávilágítani.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 10:51:18

@Talon Karrde: a jelenlegi ellenzék, az ellenzéknek készülő jobbik, és sajna maga a jelenlegi kormány is sokat tett azért, hogy már ne tehessen semmit a kormány. bármit tesz hiteltelennek tűnik (ha mégsem, úgy fogják feltüntetni, emlékezz, választás jön).
ebben a kornyezetben maximum enyhe kármentés, inkább állagmegőrzés folyik/folyhat. ezt a jobbik kommunikációja nem segíti elő. a gárda pedig pláne nem.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 10:52:26

@Talon Karrde: láttam, sőt, csodálkozni fogsz de többek közt a kackac.info-n is folyamatosan követtem az eseményeket. bár ott aztán tényleg nehéz kihámozni a lényeget, de legalább folyamatosan írtak róla.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 10:53:56

@Fedor: Egy másik eset, eléggé híres lett nem is olyan régen történt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 10:54:03

@úriparaszt: "ezt a jobbik kommunikációja nem segíti elő"

Nem jellemző rád ez a finom megfogalmazás :-)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 10:54:58

@Fedor: az indíték pedig a Jobbik és a Gárda?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 10:57:37

@úriparaszt: Pont erről beszélek, majd magyarázd el Fedor-nak miről is írtam (2 cigány agyonrugdosott 1 férfit).
A kutykurutty.info egy hiteltelen site. Az aki mindent bevesz amit ott írnak az ugyanolyan beteg állat mint az olaszliszkai lincselők.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 10:58:04

@Talon Karrde: Ó, azt mindig is szerettem, ha teljesen más, a konkrét poszthoz nem kötődő eseteket dobnak be a kedves kommentelők. Ennél már csak az jobb, ha le se írják pontosan, hogy miről van szó.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.11.16. 11:04:50

@Fedor: "Én a folyamatos provokációról beszélek, amit a Jobbik és a Gárda 2 éve folyamatosan művel."
Kevered a szezont a fazonnal.

Egyrészt a PC megbukott, másrészt ideje lenne felismerni, hogy a Gárda és a Jobbik nem ok, hanem okozat. Nem a Gárda és a Jobbik követi el a rablógyilkosságokat, erőszakolásokat, stb. Így csak magadat járatod le, mint Proszektúra Elemér - ő is egy nagyon intelligens ember, de valahogy nem tudja levenni a szeme elől azt a rohadt liberális szemüveget.

Szerinted ha a csigányok megölnek valakit, és a Jobbik erre azt mondja, hogy nem lehet hagyni, akkor ki provokál?

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 11:06:27

@Fedor: ehh, tipródom, mert nem akarom feszíteni a húrt, igyekszem pont annyiszor hozzászólni, amennyiszer már egyszerűen kell, de azt is tompítva.
pedig azért kezdtem el hozzászólni annó, majd blogolni is, hogy ne kelljen megválogatni a szavaimat. nem óvodásoknak mesélek a megtermékenyítésről, hanem felnőtt emberekkel beszélgetek a mindennapokról. sajna most túl feszültnek látszik (pontosabban _az_) a légkör, ezért igyekszem visszafogni magam. persze azért ez-az kibukik belőlem ;-)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 11:10:58

@Fedor: Hihetetlen vagy Fedor, aki ezekkel a dolgokkal nincs tisztában napi szinten, az ne posztoljon a témáról. Sajnálom.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 11:15:16

@Talon Karrde: nem kell neki elmagyaráznom, tudja. az egy másik eset, most már a sokadik. a véleményem továbbra is az, hogy ez nem genetikai kérdés. két ember agyonver valakit, kinyomozzuk, elitéljük, kivégezzük. ez a helyes sorrend. ez _nem_ cigánykérdés. bűnözés/bűnüldözés.
amit a jobbik és a gárda maga után von (még akkor is ha ők csak 'válasz') az pedig etnikai kérdés. ebben a témában folyamatosan növekszik a feszültség, romlik a helyzet. minnél többször van 'szükség' a gárda 'beavatkozására', annál mélyebb lesz a válság. a gárda mindenképp katalizátor nem pedig 'megoldás'. ez szerintem látható. azaz szerintem ez látható. nem fedi el a valóságot (nálam semmiképp, de aki olvassa a hozzászólásaimat tisztában van vele)viszont rontja a megoldás esélyeit.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 11:15:31

@Fedor: mivel nincsenek szavaim kölcsönveszem Elpet kommentjét a Reakcióról:
"Nem a Jobbikról van szó. A kemény mag soha nem fog barátsággal viseltetni a világ domináns folyamataival szemben. Van azonban egy 15%, akit gyönyörűen el lehet vadítani, ha gőgös felsőbbrendűség-tudattól vezérelve lesöprik az asztalról az ő problémáik felvetését. Ami lehet, hogy az ekonómix olvasók számára a szerencsétlen magyari bennszülöttek nyavalyás kis tyúkügye, de az érintetteknek az életük legfőbb kérdéseit jelenti. Felelősen gondolkodó ember nem kezelheti ezt félvállról.

Magas lovon ül maga, kérem. Vigyázzon, le ne essen."
reakcio.blog.hu/2009/11/13/jobbikba_borzongo_europa/fullcommentlist/1#c7677192

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 11:16:16

+infó:
A hitgyüli lapjának 2006 januári (!!!) riportja a sajóbábonyi cigányterrorról
barikad.hu/node/40543

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 11:17:21

@szmoker: Senki nem mondta azt, hogy konkrét ügyeket nem lehet szóvá tenni. Azt sem, hogy cigány-ügyileg minden rendben van. De azt továbbra is állítom, hogy az összes cigány bűnbakká kikiáltása, megfélemlítése rossz válasz ezekre a problémákra.

Milliomodszor leírom: aki bűntettet követ el, bűnhődjön. De csak ő.

@Talon Karrde: De jó, hogy most már azt is meg akarod határozni, hogy miről írhatok... Én a hétvégi történtekről írtam, meg az elmúlt évek tendenciáiról. Most hogy egy darab esetről nem volt tudomásom, már véleményem se lehet? Csókoltatom a hozzáállásodat...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 11:18:28

@Talon Karrde: zerintem szükség van arra, hogy valaki indulat nélkül is zemlélje a dolgokat. az indulat hihetetlen negatív, romboló, és sosem hoz megoldást.
a jobbik sem kínál megoldást. sajnos senki nem kínál megoldást.
a tüneti kezelés kevés a vakbélre, abba attól még belehalnak emberek.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 11:18:37

@úriparaszt: Megint egyet kell értsek veled 100%-osan. Legközelebb a Gárda nem kellene kimenjen ha hívják őket és akkor kiderülne hogy ölnek vagy nem ölnek a cigányok.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 11:22:36

@úriparaszt: Nem értelek, ha senki sem kínál megoldást akkor kell hagyni mindent? Lesz ami lesz?

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 11:22:46

@Fedor: arról az esetről beszél, amikor a tag lement tán' cigit venni a boltba, ott épp két cigány inzultálta az eladót, pasi szólt, hogy hagyják abba, erre agyonrugdosták. felháborító eset, valóban, de az előfordulását senki nem akadályozza meg. két ismerős fiatal pár éve agyonvert egy harmadikat, itt a környéken, tőlem kb 1.5km-re. nem voltak cigányok. egyikük sem. ez meg csak úgy írom. ilyen is van.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 11:31:06

@Talon Karrde: dehogy. én csak azt próbálom megvilágítani, hogy senki nem kínál olyan megoldást, ami már rövid/középtávon is hoz valami eredményt és hosszútávon is lehet építeni rá. nem irigylem a fideszt, nem kevés munkájuk lesz. cserébe (elvileg) lesz nagy társadalmi támogatottságuk és gyenge ellenzékük. ha nem tesztnek semmit, az bűncselekmény, legalábbis az én értékrendem szerint.
a jobbik kommunikációja színtiszta szavazatszerzésre törekvő lózungot takar. a törpe markolóval áll neki a homokszobornak, semmi olyasmi amit támogatni lehetne.

TD223 2009.11.16. 11:32:28

@Fedor: Senki nem kiáltotta ki az összes cigányt bűnbaknak, csak az összes olyan hülye, hogy nem fogják fel a logikus, egyértelmű magyar beszédet.

A Jobbik és a Gárda nem provokált senkit. A ballib szenny provokálta a cigányságot a magyarság, a Gárda és a Jobbik ellen.

Elhittél bármit is az indexnek? Most akkor ostoba vagy antimagyar vagy?

"El akartak ütni egy 16 éves gyereket"
BRUHAHAHA, mindig rá kell fogni valamit az ártatlanra.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 11:33:16

@Talon Karrde: Majd kérj meg valakit, hogy magyarázza el neked a különbséget a strucc és Gandhi között.
Ha valaki nem csak indulattól elvakulva, és gyűlölettől eltelve próbál meg megoldást találni a problémákra, az nem egyenlő azzal, hogy homokba dugja a fejét.

@úriparaszt: Ja hogy arra? de az már mikor volt, hány hónapja? Miért kell mindig felmondani az összes esetet, ami az elmúlt években történt? És miért gondolja a kollega azt, hogy én az ilyen tettek elkövetőit védem?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 11:33:58

@úriparaszt: Nem értem miért tudok veled közös nevezőre jutni, Fedorral meg nem? Pedig ő is veled közös nevezőn van. Na ezt magyarázzátok meg nekem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 11:35:25

@TD223: "Senki nem kiáltotta ki az összes cigányt bűnbaknak, csak az összes olyan hülye, hogy nem fogják fel a logikus, egyértelmű magyar beszédet."

Jó majd ráérő időmben megdoblak egy idézetgyűjteménnyel. Szerinted pl. az a benzinkutas, aki kitiltotta az összes cigányt, melyik pártra fog szavazni tavasszal, és van -e összefüggés a két tény között?

TD223 2009.11.16. 11:37:40

@Fedor: Te azt hiszed, nem utálja a cigányokat az Szdszt kivéve az összes párt tömegbázisának nagy része?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 11:40:04

@Fedor: Ismét fejedhez fogom vágni a mottódat:
"Az egyik oldal kritikájának nem előfeltétele a másik oldal ájult tisztelete..."
Én nem "csak indulattól elvakulva, és gyűlölettől eltelve" keresem a választ a nagyon is aktuális kérdésre de te viszont indulatoktól és gyűlölettől mentesen próbálod felmenteni a felelősség alól a hétvégi események (MSZP-s boltos megverése + helyi Jobbik elnök családjának halálos megfenyegetése + stb.) cigány résztvevőit.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 11:45:00

@Talon Karrde: Egy olyan mondatot másolj már ide tőlem, ahol azt írom, hogy helyeslem a hétvégén történteket. Pont az ellenkezője igaz, de úgy látszik kénytelen vagyok ismételni magam: a cigányok részéről az erőszak ugyanolyan rossz válasz a Jobbik gyűlölködésére, mint a Jobbik gyűlölködése az egyes cigányok által elkövetett bűntettekre.

@TD223: Tudom, hogy nem csak a Jobbik hívei viseltetnek ellenérzéssel a cigányok iránt, de az intenzitás azért nem ugyanaz. Egy dolog magadban vagy a kocsmában fortyogni, és egy másik ennek ilyen nyíltan és alkotmánysértő módon hangot adni.

TD223 2009.11.16. 11:48:26

@Fedor: A cigányság már rég háborút hirdetett a magyarság ellen. Itt már bármit szabad a mi részünkről.

Úgy csinálsz, mintha ennek a benzinkutas esetnek köze lenne a terrorhoz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 11:48:40

Na mivel innen már csak ismételni tudnám csak magam újra és újra, én a vitából kiszálltam, valamikor dolgozni is kell ugyanis :-)

Azt hiszem így is sikerült (legalábbis egyéni szinten) az egy posztkarakterszámra eső kommentszám rekordját megdöntenem :-)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 11:55:00

@Fedor: "Egyébként meg, ha van egy szervezet, amelyik abból csinál politikai tőkét, hogy uszít a cigányok ellen, az ne csodálkozzon, ha az érintettek ezt előbb-utóbb zokon veszik..." következik lehet baltával autót szétverni, jogos.
A Jobbik egy nem tökéletesen megfogalmazott és képviselt de a politikai szintéren EGYEDÜLÁLLÓ válasz arra amit én cigánybűnözésnek nevezek, te pedig bizonyos bűnöző cigányoknak.
OFF kérdés (de számomra meghatározó): a vandál szemkilövés tekintetében mi a véleményed?

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 11:58:02

@Talon Karrde: nem fekete/fehér emberek vagyunk hanem halmazok és azok metszetei :-)
én elitélem, ellenzem és ha tehetem megakadályozom az erőszakot, függetlenül a kiváltó októl. sajnálatos eset -pironkodom is miatta- belefutok párszor a víz prédikálás mellet borivás hibájába, hiába igyekszem elkerülni.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 12:03:52

@úriparaszt:
Majd adj egy kis bort néha Fedor-nak is, az éhségsztájk (ha azzal akarja elérni a változást) nagyon megterhelő tud lenni.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 12:06:12

@TD223: én például nem utálom őket. utálom viszont az erőszakos, pökhendi, zsugori, elvakult embereket, illetve az ilyen tulajdonágokkal vagy ezek kombinációjával rendelkezőket.
tény, hogy többnyire cigány tolvajokkal futok össze, ettől még mindig a lopás veri ki a biztit, nem pedig az elkövető bőrszíne.

és itt egyből mondok is példát a tüneti kezelés hiábavalóságára: tavaly nagyüzemben álltak neki szénát lopni,ami azt jelenti, hogy éjszakánként 2-3 fuvarral (egy lovacskocsira egy bála fér) vittek el az egyik helyi gazda kaszálójáról. 2-3 napig előttem fuvarozták el cuccot (éjszaka), amíg egyszer elkaptam őket. megfenyegettem a családot, hogy ha mégegyszer előfordul, szétvagdosom a felszerelést, világgá zavarom a lovat és felaprítom a lovaskocsit láncfűrésszel. eredmény? attól kezdve előttem (rövid út) csak üresen mentek, a teli kocsival a hosszabb utat (3x akkora) választották. tehát semmit nem értem el.

és teszem ezt azzal a tudattal, hogy ha elfajul a helyzet bármikor agyonverhetnek egy tarktorért vagy lóért, vagy egy kocsi terményért. persze nem liszkai módra, azt ők is tudják. de ez _sem_ megoldás.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.16. 12:08:24

@Talon Karrde: egy jó kis száraz rozét vagy valami finom vöröset bármikor. bár ez az élvezeti kategória ;-D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 14:12:28

@Talon Karrde: @úriparaszt: Ki kell ábrándítsalak titeket, de nem iszom alkoholt.

DeMarco 2009.11.16. 17:42:53

@Fedor: Hát ez egy fölösleges vita volt. Egy párszor már lejátszottuk. Ismerjük egymás véleményét a témában. Lassan ki is hagyhatnánk a műfelháborodásokat. Ebben a témában mindenki igen-igen merev álláspontot képvisel, nem igazán van közeledés. Tetszik nem tetszik, el kell fogadnod, hogy a liberális szemléleted visszamaradott és az események régen átléptek felette. És ha mindenáron okolni akarsz valakit, akkor éppen a libsi szemlélet és a maszopos nemtörődömség a fő oka a mostani eseményeknek. Erre válaszul született meg a Jobbik és a Gárda is. Ezt sose felejtsd el hozzátenni. Csak mert mindig megállsz a válasz válaszánál, miközben a valódi okokat elhallgatod.

kisa 2009.11.16. 17:45:20

Nos, először is, ajánlom mindenkinek a figyelmébe Spiró: feleségverseny c. könyvét.
Másodszor: az erőszak erőszakot szül.. Ha te elég sokszor hallod, hogy milyen büdös ez-az-amaz vagy, akkor egyrészt annak megfelelően fogsz viselkedni, másrészt előbb-utóbb vasvillát ragadsz.
Harmadszor: ha ordas eszméket politikai szintre emelünk, az nem "RENDCSINÁLÁS",ahogy eme eszmék hirdetői szeretik aposztrofálni szándékaikat, hanem valami más. Ki-ki keressen analógiát a történelemből, van rengeteg.
Üdv

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 17:49:06

@DeMarco: Ami a korábbi kormányok hanyagságát illeti, abban igazad van, de nem a személetükkel volt gond, hanem azzal, hogy még ezt se vitték végig következetesen. Így továbbra se gondolom, hogy a szemléletemben változtatnom kéne (nem szeretnék visszafele haladni az időben), hisz a rend pártján állok én is, csupán a módszereink mások, és az enyémeket sajnos lejáratták azok, akik hatalomban elvileg képviselték.

speki2 2009.11.16. 17:50:25

Eljött ez is?
Inkább: ezt mondták be a hirek. Ugyanis roma vs. nem-roma tömegverekedés a felgyülemlett, megoldatlan feszültségek miatt már nem egyszer történt. Pár hete pl. Csemőben - persze ezt max. rendőr ismerőstől tudhatod meg, fü alatt, mert a hirek ezt nem mondják be.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 17:50:45

@Talon Karrde: Juj, de vicces vagy. Szerinted ezzel sikerült is elkenned, amit kisa írt? Teljesen igaza van.

DeMarco 2009.11.16. 18:32:21

@Fedor: Ami azt illeti Kisa keni el. Minden mondata hamis és rosszindulatú.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 18:46:15

Fedor te vagy Orbán Vikror? Most mondta a TV-ben hogy megengedhetetlen hogy félkatonai szervezetek masírozzanak (az állam helyett) és provokálják a romákat.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 18:47:02

@DeMarco: +bárki magára veheti és letámadhatja. Akármelyik oldal magának érezheti a véleményét.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 18:48:24

@DeMarco: Nem először nem értünk egyet.
@Talon Karrde: Nohát, tud ő normálisakat is mondani, ha akar :-) Kikhez beszélt? Mert nála ez erősen szokta befolyásolni a szöveg tartalmát :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.16. 18:51:45

@Talon Karrde: a lehető legritkább esetben tájékozódom tévéből. Fél hétkor nem megy nálunk olyan a tévében, amit a gyerekeknek nem akarok még megmutatni.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 19:01:45

@Fedor: Ez van. Szerinted TV2-nek nyilatkozva mire volt befolyásolva szegény?

DeMarco 2009.11.16. 21:06:45

@Talon Karrde: Engem nem Viktor mondatai aggasztottak. Választás lesz, vagy mifene... Sokkal inkább drazsé feje bőszített fel és az, hogy összehívták a nemzetvédelmi bizottságot. Mert ebből csak az lesz, hogy FASISZTA veszély van elvtársak, ébresztőőő, meg mindennek a Gárda, meg a Jobbik az okozója... csak remélni tudom, hogy nem kezdenek most hajtóvadászatba a gárdisták ellen, miközben a Hordát hagyják tovább tombolni... és különben is, mit keresett maszopos nő a Jobbikos rendezvényen?? Ezzel ugyan megint szépen aláásnák a maszopot, de ugyanakkor növelnék a Jobbikot. Csöbörből vödörbe...

Viktus 2009.11.17. 17:40:33

Kállai szerint érthetetlen a magyar-cigány szembenállás. „A cigányok ugyanazt eszik, mint a magyarok. Vannak emberek, akik nem eszik a disznóhúst, de mi, cigányok megesszük.” – jelezte az országos fővajda, hogy nem a cigányok, hanem a zsidók, akik nem illenek a magyarok közé. Kállai mindenesetre vastapsot kapott.

-

Abszurdisztán
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0