Békés egymás arcába ordibálás (fotó, videó)
2010. május 15. írta: Fedor

Békés egymás arcába ordibálás (fotó, videó)

Kiscsoportos foglalkozásra emlékeztetett a Civilek a Szélsőjobb Ellen mozgalom és a Jobbik? Nem! rendezvénye a Vértanúk terén. Egyrészt azért, mert bár több százan jelezték részvételüket, a többség nem jött el (az ellendrukkerek örülhetnek), másrészt azért, mert jobbikos ellentüntetők is érkeztek, akik rögtön nekiálltak kötekedni, lökdösődni, és hamarosan több kisebb, néhány emberből álló külön vitacsoport alakult ki a jobbikosok és a tüntetők között, kissé megemelkedett hangnemben.

Azt egy másodperc alatt megkaptuk, hogy "Menjetek haza Tel Avivba". Valahol nevetséges, hogy mindenki, aki mást mer mondani, mint a Jobbik, az rögtön hazátlan zsidóvá válik a szemükben. Ez a végső érv, ha mást nem tudnak mondani (és azzal a szókinccsel, ami nekik van, nem is lehet sokat mondani). Unalmas már nagyon.

Na de jöjjenek az ígért fotók és videók:

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr812004226

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Parlament = Nemzeti Nagycirkusz 2010.05.15. 15:44:30

Az alábbiakban Zixus vendégpostját olvashatják. Az országgyűlés első napja tele volt mókával és kacagással. A Rosszabbik egy jól irányzott huszár-, akarom mondani gárdista vágással sikeresen tematizálta az ülést. Reagált rájuk Papír-Turul is, akinek ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.logic 2010.05.15. 06:24:01

Fogadd már el, hogy az ilyen bandák zsidókból, cigányokból, buzikból, drogosokból és ultralibsikből verbuválódnak.

Magyarország != Irán. Ezzel ők is kifejtik, hogy zsidók.

Walter Melone (törölt) 2010.05.15. 06:47:05

Ha ezek a magyarok, akkor én nem vagyok magyar.
Ha ez az elvárás, akkor én szeretnék lemondani az állampolgárságomról.

Primitív állatok.

sivatagi n. 2010.05.15. 08:32:41

@m.logic: ja, majálison is tök véletlenül volt izraeli zászló a "mást mondónál". Nem azért mert zsidó, áá dehogy.

Amúgy inkább az az unalmas, hogy a szélsőlibsik, zsidók, cigányok folyamatosan ilyen rendezvényekkel provokálják a magyarokat. Aztán még nekik áll feljebb, mikor páran odamennek és ezt szóvá teszik.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 08:56:44

@sivatagi n.: nekem pedig az az unalmas, hogy a baromi hangos kisebbség megpróbálja ráerőszakolni az 'igazát' egy békés többségre.
ez nem a vadnyugat, ha mégis szóljatok időben, lehet úgy is hozzáállni. neked és fajtársaidnak az erőszak az egyetlen eszköze a vitában.
kívánom neked a videón is látható 100% magyar hölgyet társnak, élj vele életed végéig.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.05.15. 10:48:21

@Walter Melone: Ugye mind két félre érted?Vagy nem?A táblával hülyeségeket beszélők mivel normálisabbak,ha van egy kis realitás érzéked azt mondod;semmivel,vannak kétségeim...

loláb 2010.05.15. 10:52:07

850 ezren szavaztak a jobbikra, 7200 ezren nem. Tartsák ehhez magukat, és így beszéljenek arról, hogy magyarország "kié".

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.05.15. 10:58:53

Amúgy Fedor mi ez az általánosítás ,előítélet?Hmm?Vagy téged is jobban érdekel(t) az ország sorsa mint az szdszé?(Gyanítom nem.)Ki kellene bújni már ebből a bpi felvilágosult értelmiségi szerepből páraknak és kicsit gondolkodni ...Gondolom azon a videón is így kiakadtál ahol azt taglalta egy másik tüntetésen az egyik résztvevő,hogy a "benes dekrétumok igazságosak voltak" .

"Valahol nevetséges, hogy mindenki, aki mást mer mondani, mint a"liberálisok", az rögtön nácivá válik a szemükben. "

Ennyi,gondolkodj már egy kicsit ... kicsit összetettebb a világ mint a gondolod,semmivel nem tudtok ezzel a retorikával felülemelkedni azokon akiken szeretnétek nem tűnik fel?!
Ez csak olaj a tűzre,ez normális embernek nem lehet az érdeke s nem akarhat ebben részt venni,sehova nem vezető szardoblás.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 10:59:25

@Blás Sailor von Wolfhausery: a jobbiknak és híveiknak joguk van kiállni és elmondani a véleményüket, mint ahogy az ellenkező vagy elutasító véleménnyel bíróknak is.
szerinted hány jobbikos rendezvényt, előadást, tüntetést zavartak meg a velük egyet nem értők? szerinted hány jobbikos rendezvényre mentek oda (sörösdobozzal a kézben) kigyúrt figurák provokálni a résztvevőket?
tudsz egy nullánál nagyobb számot mondani?

kisa 2010.05.15. 11:03:06

Uramatyám! Ez borzasztó! Hiszen azt akartuk pont 20 éve, hogy mindenki gondolhassa, mondhassa azt, amiben hisz. De arról nem volt szó, hogy egymás arcába, ordítva... Az a nyanya majdnem felpofozta a fiatalembert. Miért nem lehet békésen megférni? Miért kell állandóan indulatokkal véleményt nyilvánítani? Hol lett elrontva?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.05.15. 11:14:38

@Blás Sailor von Wolfhausery: *szdsz/ország csere

@úriparaszt: Egyrészt mivel nem járok jobbikos rendezvényre(mint ahogy semmilyen,gagyi ,proli, nulla értékű,értelmű megmozdulásra legyen az akármilyen kötődésű) ezzel kapcsolatban személyes tapasztalatim nincsenek,arról meg ,hogy a jobbikrendezvények miként prezentálódnak a független sajtóban s médiában szintén nem tehetek,arról sem ,hogy a nagy ellenoldalnak nincs mersze,bátorsága ereje elmenni egy jobbikos cuccra ilyet csinálni bár biztosan nagyon szeretnék ,szintén, arról meg végképp nem ha esetleg a cúnya jobbikosok ezt jobban meg tudják szervezni...

De amúgy persze a mondandóm érdemi részére nem sikerül(t) válaszolni,tök irreleváns amit mondasz, de azért én válaszoltam,na szép napot.

kisa 2010.05.15. 11:25:02

@Blás Sailor von Wolfhausery: Bár nem nekem szólt, de: úriparaszt azt írta, hogy joguk van elmondani, amit akarnak. De nincs joguk másokat azok rendezvényén túlkiabálni akarva elmondani.Valszeg nem érted az árnyalt különbséget. Szerinted mi abban ez erő, bátorság, mersz, hogy odamennek ordibálni? Merthogy mindenhova elmennek, ahol olyasmiről van szó, ami az ő elveikkel nem egyezik. Na, ez a nagy különbség a két csoport között: ez egyik véleményt nyilvánít, a másik véleményt akar ráerőszakolni másokra.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 11:28:56

@Blás Sailor von Wolfhausery:
"Ugye mind két félre érted?Vagy nem?A táblával hülyeségeket beszélők mivel normálisabbak,ha van egy kis realitás érzéked azt mondod;semmivel,vannak kétségeim..."

ennek mi az 'érdemi' része? most komolyan kiváncsi vagyok.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.05.15. 11:39:13

@úriparaszt: Jahm az ,hogy a zsidózók meg a nácizók nálam egykutya szélsőséges banda,az,amúgy azt hittem nem arra a hszre reagáltál,bocs.Sokaknak ez feloldhatatlan kapocs mert annyira,de annyira egysíkúan látják a kis világukat ,hogy az félelmetes és szépen betokozódnak egy oldalra oszt' nyomják magukból a szart.

@kisa: Ezen amúgy tényleg van értelme polemizálni,a megnyilvánulás milyenségén,meg ,hogy mibe csomagolják az elmebeteg véleméyüket tényleg,ha a szart arannyal bevonod,szar marad.
Semmilyen erkölcsi,szellemi fölényt nem sikerül azzal kialakítani,hogy nem ordibálok faszságot hanem táblára írom.

Általánosítással,előítélettel,kirekesztéssel harcolni ugyanezek ellen csak a másik oldalról szintén nem teremt semmilyen fölényt,ez lenne a lényeg a pampogásomnak.
Mivel másabb zsidózó,telavivozó hordának beállítani X ezer szavazót mint egyes-fullrasszista-felfogás szerint bőrszín alapján ítélkezni?

DeMarco 2010.05.15. 11:54:12

Jah, hát aki disznókkal birkózik, ne csodálkozzon, ha nyakig szaros lesz... :DD

Erre szokták azt mondani libsi körökben, hogy minek ment oda?? Ha meg odament, akkor ne sírjon a szája...

Annyira komolytalan, kiscsopis hiszti zajlott, hogy röhögtem a videókat nézve. Két cirka 50 fős szélsőséges társaság egymást anyázta. Ennyi történt.

Vihar a biliben, jó lesz Blikk címlapra...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 11:58:22

@Blás Sailor von Wolfhausery: látom nem sikerül átvenned miről beszélek.
engem telejsen hidegen hagy ha egy csoport valamit táblára írs és körbehurcolja a városban. szintúgy hidegen hagy ha másvalaki az ellenkezőjét teszi. mindkettőnek joga van hozzá. az viszont nem tetszik ha az egyik csoport hirtelen 'megvilágosodik' és erőszakkal akarja rávenni a másik csoportot a véleménye elfogadására.

csak, hogy jobban értsd:
ha valaki egész nap a téren üldögélve, tetőtől-talpig madárszarosan motyog a madarakhoz és eteti a galambokat, nos az nem érdekel.
ha másvalaki az utcán ámokfutva vaktában lövöldöz a békés járókelőkre, merthogy a szíriuszról jött rádióhullámok ezt diktálják, nos, az ilyennek a mesterlövész célkeresztjében a helye.

pedig elvileg valahol egy kategória a kettő, főleg a te véleményed szerint.

DeMarco 2010.05.15. 11:59:52

Engem speciel sokkal jobban foglalkoztat Hagyó éjszakája, szilvássy ismerkedése a rendőrökkel, ibolykáért mikor mennek, illetve a gazdaság valódi helyzete...

Ez az álrettegés csak terelés, semmi más. De hiába, mert erre eddig sem voltak vevők az emberek, most hogy minden nap újabb ügyek kerülnek elő, meg végképp nem lesznek.

kisa 2010.05.15. 12:00:03

@Blás Sailor von Wolfhausery: Én nem csak a megnyilvánulás milyenségére gondoltam, hanem apropójára. Nyilván nem lehet egy tüntetésen Heideggert vagy Lukácsot skandálva vonulni, de az elvárható, hogy mások ne rondítsanak bele, ha ahhoz van kedve valakiknek. És ez jobboldalról törvényszerű, csak a jobbosok szokták szétgyakni mások szabad vélemény-nyilvánítását (legyen szó buzifelvonulásról, füves tüntetésről, bármiről), de hát nyilván azért jobbosok, mert ha nem azok lennének, akkor nem tennének ilyet. Tehát ab ovo ez a létük egyik esszenciája, hogy nem akarnak hagynak másokat szóhoz jutni hagyni, miközben természetes számukra, hogy nekik joguk van azt mondani, amit akarnak. (Hogy fel lennének háborodva, ha a körmenetüket dobálná szét az ellentábor.) Tehát nyilvánvaló, hogy a "filozófiájuk" határozza meg a cselekedeteiket, ezen nincs is mit csodálkozni, de szót emelni ellene szabad, igaz?
Nem tudom, érthető volt-e, remélem, igen.

DeMarco 2010.05.15. 12:03:13

@úriparaszt: "engem teljesen hidegen hagy ha egy csoport valamit táblára ír és körbehurcolja a városban. szintúgy hidegen hagy ha másvalaki az ellenkezőjét teszi."

Engem meg az is hidegen hagy, ha ez a két szélsőséges kiscsoport találkozik...
Sőt szórakoztat. Továbbmegyek: Ott helyben játsszák le egymás között a meccset és aztán menjenek haza és többet ne zaklassák a látóidegünket. Vagy bemegy az óvónő és rendet rak... :DD

kisa 2010.05.15. 12:04:37

@DeMarco: Milyen új ügyek? Hagyó már ezer éves ügy, szilva szintén, már a blikk is megunta. Ha bűnösök, lakoljanak (De ne amúgy josziptoth és kajaibrahim módra, igaz?) Nagyjából ennyi.

DeMarco 2010.05.15. 12:06:20

@kisa: "És ez jobboldalról törvényszerű, csak a jobbosok szokták szétgyakni mások szabad vélemény-nyilvánítását.."

Te nem vagy normális.. Hát már ilyen gyorsan elfelejtetted, hogy fletó parancsára gergényi kardlappal és lovasrohammal kergette a tüntetőket a Fidesz nagygyűlésébe??

Még hogy a jobbosok szokása..ezt a pofátlanságot...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 12:07:57

@DeMarco: ha szót emelsz a 'cigánybűnözés' ellen, avagy táblát emelsz a cigányok értelmetlen és felesleges segélyezése ellen és két, bodzaszedésben kigyúrt, fukszos kancigány lerugdossa a vesédet, akkor is ovónénit hívsz?

DeMarco 2010.05.15. 12:08:09

@kisa: Én nem is rájuk írtam, amikor új ügyekre céloztam. Az övék régi, túl régi, már régen a sitten lenne a helyük. Szilvássynak a szlovák riogatásért, külön műanyag lakatot vennék...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 12:10:52

@DeMarco: te pedig olyat csúsztatsz, hogy még nálam is megmozdult az egér.

a rendőrök (bárki utasítására) nem egy párt szimpatizánsai, hanem rendfenntartó/végrehajtó hatalom. nem meggyőződésból verik szét, hanem utasításra.
ez hiba a rendszerben, nem pedig egyes emberek, vagy kiscsoportok önkényes erőszakalkalmazása.

DeMarco 2010.05.15. 12:12:04

@úriparaszt: Nem lenne cigánybűnözés, ha a rendőrséget politikai célok, konkrétan fletó és a bukott kormány megvédése helyett, az elharapódzó cigány és egyébbűnözés megfékezésére fordították volna. Remélem a 3 csapás rendet vág és rendőrt nem csak a háromlábúak mögött kérődzve látok majd...

DeMarco 2010.05.15. 12:14:50

@úriparaszt: Hol volt itt erőszak??? Csak verbális vita volt, amiben a videókon is látszik, mindkét szélsőséges csoport igen aktívan részt vett... Eldurvulás esetére ott voltak a rendőrök egy karnyújtásnyira, látszik a képeken is.

kisa 2010.05.15. 12:19:49

@DeMarco: Bakker, te kevered a szezont a faszommal! NEM rendőrségről beszélek (ami, ugye, se nem balos - vagy ha igen, akkor most orbán kikkel akar rendet csinálni??????? - se jobbos, hanem végrehajtó szervezet), hanem két tüntető tábor vélemény-nyilvánításáról. Ugye soha, egyetlen fidesz gyűlést se gyaktak szét libsi bekiabálók? Egyetlen körmenetet se dobáltak meg ateista ellen-körmenetelők?
Eh, ha nem akarod, úgyse érted a különbséget. Vagy akarod, de buta vagy?

kisa 2010.05.15. 12:23:03

@DeMarco: Verbális vita? Mióta része a vitakultúrának a zsidózás? A kidagadt nyaki erekkel üvöltözés? Nézd már meg a két tábor tagjait!!!!

DeMarco 2010.05.15. 12:29:59

@kisa: "hanem két tüntető tábor vélemény-nyilvánításáról."

Ugye ilyenkor nem nézel tükörbe?? A Holle anyó utcában (:D) sem ordítoztak egymással az antifaszok, meg a Jobbikosok ugye?

Nem értem minek játszod, hogy a libsi tüntetők csendes, barátságos, széplelkűek, amikor a fentebbi videókon egyértelműen látszik, hogy pont ugyanakkora állatok, mint akik ellen tüntetgetnek... ugyan mutass egyetlen különbséget? Ugyanúgy óbégatnak, üvöltöznek, erőszakoskodnak... Úgyhogy hagyjuk ezt a megkülönböztetést, mert nincs.
Biztos vagyok benne, hogy ha többen lennének, akkor még nagyobb lenne az arcuk és megdobálnák ők is a körmenetet. Hál' Istennek nagyon kevesen vannak, annyira kevesen, hogy még a parlamentbe se jutottak be, (ha nem számolom az szdsz 2.0-át). Illene a hangjukat is ehhez méretezni...

DeMarco 2010.05.15. 12:31:20

@kisa: "Mióta része a vitakultúrának a zsidózás? A kidagadt nyaki erekkel üvöltözés? Nézd már meg a két tábor tagjait!!!!"

Mióta része a vitakultúrának a fasisztázás? A kidagadt nyaki erekkel üvöltözés? Nézd már meg a két tábor tagjait!!!!

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 12:36:44

@DeMarco: néha úgy néz ki mintha a szíriuszon élnél (nem tagadom imádom a szíriuszos dumákat, most ez megy, bocs :-))

cigánybűnözés (pontosabban megélhetési bűnözés, uzsora és behajtó, védelmi pénz miegymás) mindaddig lesz, amíg a törvényhozás-itéletvégrehajtás vonal nem lesz rendberakva. nincs vagy-vagy, ez egy folymat, nem is rövid (lásd mai börtönállapotok). vidéken, kisebb falvakban, tanyákon és egyéb kevéssé frekventált helyeken nem tudja megakadályozni egy-egy rendőr a lopást, rablást, erőszakot. egyszerűen annyi rendőrt nem lehet munkába állítani, ráadásul sikerült a rendőrök egóját és cselekvési jogait földbetiporni. cserébe a felderítés-itélkezés-végrehajtás hármas működhetne, most ez is döcög.
soha nem fog félni egy bűnöző a rendőrtől (pedig a félelem ez esetben visszatartó erő), amíg egy egyszerű gumibothasználatot is megkérdőjelez minden jogvédő.
ráadásul a rendőröket, (akiket oly sokan hiányolnak) a többség csendes vagy kevésbé csendes utálkozással kezeli. no majd pont ő fogja megvédeni a vagyonodat és testi épségedet...

kisa 2010.05.15. 12:37:31

@DeMarco: Oké, igazad van: a bakancsos, kidagadó nyaki erekkel ordítozó, kredenctestű, biliárdfejű libsi bandáktól szerencsére megszabadult az ország. Most már csak a hasonló széljobbtól kell megszabadulni ügyesen, és jöhet viktorkirály uralkodása, míg meg nem hal. :-)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 12:43:42

@kisa: azé' ezzel a "...amíg meg nem hal" uralkodással várnék egy kicsit. szeretném látni mit csinál a következő 1-2 évben :-)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.05.15. 12:47:02

Kérlek, hagyjátok abba a spamelést, és csak oda trackbackeljetek, ahova linkeltek is. Lásd:
mandiner.blog.hu/2010/01/22/tarsasag_a_tiszta_trackbackert

DeMarco 2010.05.15. 12:47:43

@úriparaszt: Ezzel én is egyetértek. Komplex folyamat és még ki is hagytad a munkahelyteremtést ami legalább ennyire fontos lenne a cigányok felé (és a nemcigányok felé is).

De én nem utálom a rendőröket. A helyi rendőröket nagyon sokra becsülöm, akik ilyen körülmények között is teszik a dolgukat. A kritikám a felső rendőri vezetőknek szól, akik összejátszottak a kormánnyal és a teljes infrastruktúrát az ő érdemtelen megvédésükre fordítottak. Számtalan alkalommal szívták el a vidéki teljes állományokat, hogy bevessék őket Pesten...
És igen, a rendőrök feladata lenne megvédeni a testi épségünket és vagyonunkat. Ezért tartjuk el őket az adónkból. Nem testőrnek szerződtettük őket fletó mellé. Az egy más kérdés, hogy mi is tehetünk ezért dolgokat, de alap, hogy segítsük a rendőrök munkáját. Ha tennék a valódi dolgukat, mint ahogy szerencsére sokan teszik is.
Egyetértek, hogy a buzi pc duma és jogvédő szarságok nagyon kötik a kezüket, le kellene már ezt rázni róluk.

DeMarco 2010.05.15. 12:52:14

@kisa: Én ezen nem aggódom egyáltalán. Őket a ballibsi kormány 8 évi szerencsétlenkedése tartotta életben. Ha a Fidesznek sikerül komoly sikereket elérni, úgy gazdasági, mint nemzeti szinten, akkor a széljobb támogatói bázisa megszűnik. Nem lesz ok.
Mert bármit is hazudnak a libsi beállítottságú bloggerek, a Jobbik egy okozat. Ahogy megszűnik az ok, meg fog szűnni az okozat is.
Ezt tudja a Fidesz és Viktor is, lépniük kell, tenni valamit az országért, mert ha ők is növelik az okot, akkor az okozat még nagyobb lesz...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 13:00:16

@DeMarco: ebben a témában a probléma nem a te, meg az én, meg még az a pár ember (kisebbség) akik ezt így látják.
a probléma a többség és bizony iszonyú többségről van szó. fabiussal majd egy órát dumáltunk csak erről, mármint a törvények betartása, az okozatért vállalt felelősségről. ez társadalmi szinten hiányzik. ha letöri valaki a tükröd a parkolóban, akkor nagyon ritkán találsz telefonszámot tűzve az ablaktörlőd alá. ha választanod kell, hogy 10-ért okosba vagy 15-ért számlával kéred a javítást a többség okosba szeretné ...és jöhetne a végtelen felsorolás.
itt mindenki csak kér, adni nem akar senki. még a minimális tiszteletet sem, pedig az ingyen van.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.05.15. 13:03:52

Ha kék az ég azt mondom ,hogy kék még ha valakik szerint azt kellene mondanom ,hogy zöld ,mert polkorrekt és mert holokauszt.

Ha az utca jobb oldalán megmar egy lila macska,akkor legközelebb a bal oldalán megyek ,még ha ezért nácinak is gondolnak egyesek.

@úriparaszt: ez nem az én véleményem hanem a Te csúsztatásod.

@kisa:

"És ez jobboldalról törvényszerű"

na helyben vagyunk...

"Nyilván lehet a kertben répát ültetni de az elvárható, hogy mások ne rondítsanak bele, ha ahhoz van kedve valakiknek. És ez a pirézeknél törvényszerű, csak a pirézek szokták szétgyakni mások szabad veteményét ), de hát nyilván azért pirézek, mert ha nem azok lennének, akkor nem tennének ilyet.

Vidéki 2010.05.15. 13:04:56

.Az úgynevezett “civil “ szervezetek hátterét, személyi összetételét nem ismerjük. Akár egy maffia banda is elkeresztelheti magát civilszervezetnek.

Egy ismert MSZP-s képviselő szerint a civilszervezetek három jellemző csoportra oszthatók: 60 %-ot tesznek ki a “piócák”, 30 %-ot a zsarolók és csak 10 %-ot a jól motiváltak.

Én a felosztást a látott képek alapján finomítanám: létezik a provokátorok (szarkeverők) csoportja is.

Érdekes módon a “közvéleményformáló független értelmiségiek” körében megáll a józan ész, ha meghallják a “civilszervezet” kifejezést és a józan ész helyét az ájult tisztelet veszi át.

A képeken feltűnik egy tábla : A magyarok nyila(sait)ól ments meg uram minket. Kieszelői egy 65 éve letünt korból veszik a képtelen, alaptalan párhuzamot, csak azért, hogy az általuk irracionálisan utált pártot lejárassák. Ha egy nyilaskeresztes párt ma létezne, alkotmányosan kizárná magát a parlamentből.

Másik táblán ez olvasható: Magyarország nem egyenlő Iránnal. Honnan veszik ezt a képtelen ötletet (rágalmat)?

Hasonló állítást fogalmaznak meg Kazahsztánnal kapcsolatban is. Kazah barátaink joggal megsértődhetnének azon, hogy vannak olyan pihentagyú szerencsétlenek akik mélységesen lenézik a kazah népet.

Érdekes a szerző csőlátása. A “civil szervezet” provokációit nem képes érzékelni, egyedül a jobbikosok durva válaszai lépik át szelektív ingerküszöbét.

DeMarco 2010.05.15. 13:13:52

@úriparaszt: Ezzel nem lehet vitatkozni, valóban így van.

Az én véleményem egyébként az (bár sokszor leírtam már), hogy ez az állam túlzott bábáskodásának az eredménye és a legfontosabb ok, amiért gyűlölöm a komcsikat és utódpártjukat. Azzal, hogy maximalizálják az adókat, mindent elszednek tőlünk, azért, hogy ők majd újra elosszák a saját kényük-kedvük szerint (részben saját zsebbe), megölik az öngondoskodást, az egyéni felelősségvállalást.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.05.15. 13:21:04

@Blás Sailor von Wolfhausery: "Vagy téged is jobban érdekel(t) az szdsz sorsa mint az orsázgé?"

Természetesen nem, ne magadból indulj ki.

@DeMarco: "Nem értem minek játszod, hogy a libsi tüntetők csendes, barátságos, széplelkűek, amikor a fentebbi videókon egyértelműen látszik, hogy pont ugyanakkora állatok, mint akik ellen tüntetgetnek..."

Ez a tüntetés ott kezdett eldurvulni, amikor megjelentek a jobbikosok. Nem mindenki Szent Ferenc, hogy némán tűrje, ha lödösök, és mocsok hangon üvöltöznek vele. Vagy te csak állnál bambán, szótlanul?

"Magyarország nem egyenlő Iránnal. Honnan veszik ezt a képtelen ötletet (rágalmat)?"

Tehát rágalom, hogy Magyarország nem egyenlő Iránnal? :-)

Azok a táblák arra céloztak, hogy pl. Iránban fundamentalista diktatúra van, és nem szeretnénk, ha itt is az lenne.

kisa 2010.05.15. 13:25:19

@Blás Sailor von Wolfhausery: Már megbocsáss, de a jobboldaliság egy választott életszemlélet szerintem, viszont a példából arra lehet következtetni - ha jól értelmezem a szavaidat-, akkor szerinted a jobboldaliság genetikailag determinált? Merthogy a pirézek piréznek születtek, nem ők választották, hogy pirézek lesznek. Vagy hogy van ez? De mondjuk egyik se jogosít fel répalopásra...

kisa 2010.05.15. 13:34:17

@DeMarco: Szerintem tudomásul kéne venni, hogy van igény a népekben a radikális jobboldali gondolatokra, és van igény a liberális gondolkodásra is. Meg kommunistára, meg szociáldemokratára, keresztényre, sámánizmusra ésatöbbi. Nincs egyetlen igazság. (VÖ: kereszténység és a többi vallás). Szóval valaki vagy tudomásul veszi ezt, és megpróbálja elfogadni, hogy mások másképp látják a világot, vagy megpróbálja a saját nézetét ráerőszakolni másokra. Ha ez kormányzati szintre emelkedik - ideológiailag - azt hívjuk szerintem diktatúrának.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.15. 15:44:59

Hát érdekes...érdekes..szomorú

sivatagi n. 2010.05.15. 18:23:55

@Vidéki: ezeknek a szerencsétlen ballibsi gyökereknek az egész léte irracionalitáson alapul. Tagadják például a létező és rengeteg ember életét megkeserítő cigánybűnözést, helyette inkább nácikat meg nyilasokat vizionálnak minden bokorba. Persze csak egy részük agyhalott, a másik felük nagyon is tudatosan hazudozik és provokál.

Éhesló 2010.05.15. 19:10:22

Nem kell szégyellni amik vagytok: hazátlan senkik.
Ez gáz, de ti választottátok.
Ez van.

DeMarco 2010.05.15. 20:50:58

@Fedor: "Ez a tüntetés ott kezdett eldurvulni, amikor megjelentek a jobbikosok."

Érdekes, én úgy olvastam, hogy a Jobbikosok voltak ott előbb és a szélsőséges antifasz tüntetők akarták őket elzavarni, ami nem jött össze.

Megismétlem: Aki disznókkal birkózik, ne csodálkozzon, ha maga is nyakig sáros lesz...
Ahogy a 2006-os októberi tüntetések leverésekor mondogattátok: Nem kellett volna odamenni... utólag már ne sírjon a szátok...

"Azok a táblák arra céloztak, hogy pl. Iránban fundamentalista diktatúra van, és nem szeretnénk, ha itt is az lenne."

Bár ezt nem én írtam, így nem kellene rá válaszolnom, de történetesen nekem vannak iráni barátaim és voltam Teheránban, ezért bizton állíthatom, hogy egy igen kultúrált, nagyon régi és nagyon mély gyökerekkel rendelkező népcsoport, gyönyörű lányokkal. A perzsa irániak lenézik az arabokat, az ő szemükben olyanok, mint nálunk a cigányok... A szokásaik eltérőek a nálunk megszokottól és van hová fejlődniük politikai téren, ennek ellenére csodálatos hely irán és csodálatosak a perzsa emberek, kultúra.
Ami pedig a fundamentalista részt illeti, ha tetszik, ha nem, Magyarország keresztény állam, több, mint ezer éve az és az uralkodó vallás a keresztény. Ezt fundamentalizmusnak beállítani barbárság, esztelenség. Persze a zsidóknak bántja a szemét és a komcsiknak is, őket másra kondícionálták, nekik kimosták az agyukat. A Fidesz és a Jobbik tegnap reggel Istentisztelettel kezdett. A maszop és vélhetően az lmp is, a magyar parlament megalakulásának napján izrael állam megalakulásának ünnepét ülte és izraeli zászlós kitűzőkkel érkezett a parlamentbe. Asszem' ez mindent elmond...

Nos hát mi sem szeretnénk, ha tovább folytatódna a libsi förmedvény, a pc duma, a jogvédősdi, az aberráltak sztárolása. Ennek megfelelően száműztük a parlamentből ezt a retorikát képviselő pártot, ellenben beemeltük azokat akik a hagyományos magyar eszméket, vallást, normákat képviselik. Kéretik ezt megérteni és elfogadni!

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 21:13:59

@DeMarco: " Ennek megfelelően száműztük a parlamentből ezt a retorikát képviselő pártot, ellenben beemeltük azokat akik a hagyományos magyar eszméket, vallást, normákat képviselik. Kéretik ezt megérteni és elfogadni!"

ez és az ehhez hasonló dumák a kedvenceim :-) képzeld, előbb voltak homoszexuális, 'más' emberek , mint keresztények :-)
mi az az aberráció? neked mit jelent? mit akar mondjuk a jobbik és a fidesz kirekeszteni, ki- és megtiltani?

"A Fidesz és a Jobbik tegnap reggel Istentisztelettel kezdett."
és? kérdem duplán: és? ennek mi köze van az ország irányításához?

hát baszki olyan álságos vagy, hogy szinte fáj. előtte pár sorral iránt 'sztárolod', tudod, mint a 'mocskos libsik' az aberráltakat. irán egy olyan ország, ahol a mai napig börtön jár egy koncerten való részvételért. hiába az évezredes kúltúra, nem hiszem, hogy arra vágysz.
olyan sokszor mondtam már: a történelem az történelem. ami 1000 vagy 500 évvel ezelőtt jó volt, most nem működik! ezt folyamatosan kell vizsgálni, és a helyén kezelni. a hagyományőrzés szép dolog, csak nem a napi aktualitásokban. köpülhetek én vajat nyugodtan itthon, de senkit nem kötelezhetek arra, hogy csak házi vajat egyen, mert különben 'nem magyar'....

ehh.

DeMarco 2010.05.15. 21:18:14

@kisa: Sztem meg demokráciában élünk. A demokrácia népuralom (démosz=nép, kratein=uralkodni), nálunk a nép által megválasztott képviselők gyakorolják a döntéshozatalt. Ezáltal a nép önkormányozza saját magát a képviselői által. A képviselők feladata, hogy azokat az embereket képviseljék akik megválasztották őket. Az ő érdekeiket.
Az ő nézeteiket, az ő vallásukat, stb. Egy közösségnek vannak hagyományai, normái, kialakult viselkedésformái. Ettől függetlenül létezhet tolerancia, de csak egy határig.
Erre jó példa a svájci mecsetek tiltása, vagy egész európában a bevándorlás kérdése. Van egy olyan pont amikor gátat kell szabni bizonyos dolgoknak, mert az ott élő népek, emberek rovására megy.
Egy dolog azért reklamálni, hogy ugyan már fogadják el mások gondolatait, rigolyáit. Például Franciaországban a burkát, mer' az nekik jár...

Csak azt felejtik el a bevándorlók és te is, hogy meg kell adni a Tisztelet az ott élő embereknek, a példában szereplő franciáknak, akiknek egészen más a kultúrájuk.

A libsi pc baromságokból pont ez a Tisztelet hiányzik. Nem tisztelik a hagyományainkat, vallásunkat, szokásainkat, normáinkat. Csak nagy pofával igyekeznek ránk erőltetni valamit, amiből mi nem kérünk és ráadásul szerintük az nekik jár... Ilyen példa a melegek házassága. Abszolút ellentétes a hagyományos apa-anya-gyerekek családi szentséggel, nemzetünk alappillérével, sőt annak megcsúfolása. Mégis váltig erőltetik, igyekezve erőszakosan ránk erőltetni, miközben egy csöppet sem tisztelik az ezer éves hagyományunkat és pláne az ehhez szorosan kötődő vallási köteléket.

Csöppet sem diktatúra megálljt parancsolni a hagyományainkat, elveinket, normáinkat megcsúfoló nézeteknek. Sőt kötelességünk ezek ellen fellépni, hogy egészséges, normál, tisztességes társadalomban nevelhessük gyermekeinket és nem egy beteges, aberrált, gyökértelen országban.
Ahogy Svájc, Franciaország, Anglia, USA is több száz éve demokrácia és nem diktatúra. Mégis megteszik a szükséges feladatokat a népük védelmében...

DeMarco 2010.05.15. 21:30:46

@úriparaszt: "képzeld, előbb voltak homoszexuális, 'más' emberek , mint keresztények :-)"

Nyilván, de azért te sem őket tartod a normálisnak és általánosnak ugye??

"mit akar mondjuk a jobbik és a fidesz kirekeszteni, ki- és megtiltani?"

Nem látok a fejükbe. Kérdezd Fedort, ő lóbál idióta táblákat meggondolatlanul, biztos tudja miért...

"ennek mi köze van az ország irányításához?"

Nagyon is sok. Aki azt az egyszerű tényt sem látja be, hogy Magyarország alappillére a család (apa-anya-gyerekek) és az uralkodó vallás a kereszténység, az hülye.
Az országot nem lehet a nyugdíjasokra építeni. A családokat és a fiatalokat kell támogatni, minél több gyermekvállalás legyen. Például jó ötlet a családi adózás. Vagy az egyházi iskolák normáinak az állami iskolák szintjére emelése, amit a komcsik szépen lecsökkentettek. Stb.

"hiába az évezredes kúltúra, nem hiszem, hogy arra vágysz."

Nem mondtam, hogy tökéletes. De azt igen, hogy élhető, szép, kultúrált. Nem kell mindent elhinni ami a tévéből átjön, pláne nem kellene ismeretlenül leszólni olyan kultúrát ami számunkra távoli.

"Ami 1000 vagy 500 évvel ezelőtt jó volt, most nem működik!"

Ne viccelj. A szerelem ugyanaz, a család jelentősége ugyanaz. Vannak örök értékek, amik megvoltak ezer éve és most is megvannak. Az emberek ezer éve is elmentek templomba, most is elmennek. István óta kereszténység van, most is.

DeMarco 2010.05.15. 21:40:52

@úriparaszt: hülye blogmotor.. :(( Megpróbálom megismételni..

"képzeld, előbb voltak homoszexuális, 'más' emberek , mint keresztények :-)"

Na jah, de azért azt te sem gondolod remélem, hogy ez a normális és átlagos nálunk, vagy bárhol a világon...

"mit akar mondjuk a jobbik és a fidesz kirekeszteni, ki- és megtiltani?"

Nem tudom, nem látok bele a fejükbe. Kérdezd Fedort, ő lóbál idióta táblákat, biztos' tudja miért...

"hiába az évezredes kúltúra, nem hiszem, hogy arra vágysz."

Nem mondtam, h tökéletes. De azt igen, hogy szép, élhető és nagyon barátságosak az emberek. Nem kell mindent elhinni amit a tv harsog. Persze bőven van mit megváltoztatni, de innen károgni egy tőlünk távol álló kultúrát elég visszás.

"ami 1000 vagy 500 évvel ezelőtt jó volt, most nem működik!"

Ne viccelj! 1000 éve is volt Szerelem, akkor is az államunk alappillére a család volt (apa-anya-gyerekek), akkor is keresztények voltunk. Vannak örök értékek amik nem változnak ezer év alatt sem... és ezek bizony tiszteletet érdemelnek.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 21:52:47

@DeMarco: kedves DeMarco, a vitánk ebben a témában itt ér véget :-)

a; naiv vagy
b; tudatosan ferdítesz

ezek látszólag szigorú megállapítások, nagyon határozottan állítom, hogy semmi indulat, semmi negatív gondolat nincs bennem, egyszerűen ennyi a lehetőség a blog (általában egy blog) kommentlehetőségei között. a vallás az a téma amit nem lehet ilyen keretek között megbeszélni, erre kiváló példa a varánusz blog tucatnyi hasonló témájú bejegyzése.
a vallást mindig is roppant kártékony, napjaink teljesen értelmetlen és feleslegessé vált nyűgjének tartom. órákon át írhatnám miért, tényleg nincs értelme. elfogadom ha te vallásos vagy, egész pontosan kurvára nem érdekel, mert a magánügyed. a magánügyed, egészen addig amíg nem akarod állami szintre emelni. attól kezdve veszélyes és ártalmas és nem magánügy.

egyetlen adat: országunk lakosainak kevesebb mint 10%-a állítja magáról (mondom: állítja), hogy a vallásának tanait követve él. ez neked uralkodó? és ez az összes vallásra vonatkozó szám, nem a keresztényekre, akik ugye még tovább bonthatóak apróbb, civakodó (régebben egymást irtó) csoportokra.
tehát ezt hagyjuk :-)

DeMarco 2010.05.15. 22:46:26

@úriparaszt:
Én vagyok az Úr, a te Istened. Ne legyen más istened!

Ne vedd hiába Istened nevét!

Szenteld meg az ünnepnapot!

Tiszteld atyádat és anyádat!

Ne ölj!

Ne paráználkodj!

Ne lopj!

Ne tégy felebarátod ellen hamis tanúbizonyságot!

Ne kívánd felebarátod házát!

Ne kívánd felebarátod házastársát vagy bármiféle tulajdonát!

Erősen kétlem, hogy csak 10% élne ezen vallás 10 parancsolata szerint. Ezek többsége olyan alapnorma társadalmunkban ami nagyon mélyen van beékelődve. Gyakorlatilag mindenki így él, még akkor is, ha itt-ott megsérti ezeket.

Arról már nem is beszélve, hogy a magyar emberek 90%-a részesült valamelyik keresztény szentségben. Akár a keresztelőre, bérmálásra, konfirmálásra, úrvacsorára, esküvőre, temetésre gondoljunk is.

De rendben elfogadom, hogy nem akarsz erről vitatkozni.
Gondolom téged erősen a szocializmusban neveltek fel, amikor derogált, ha valaki templomba járt és tudatosan rombolták a vallást, plusz a párttagság is ugorhatott... Talán épp ezért meg sem kereszteltek ahogy sokan nem tették meg akkor a gyerekeikkel. Van egy ilyen elveszett korosztály, 60-40 év közöttiek most. Illetve ezt a rossz szokást továbbadták az ő gyerekeiknek. Na mindegy, hagyjuk...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.15. 23:16:27

@DeMarco: a jelek szerint az a; pont jött be, naiv vagy.

nem tudsz 10 keresztény lelkületű embert mutatni, aki ezeket betartja. ha tudsz mutatni, kérek felhatalmazást és bebizonyítom, hogy minimum loptak vagy hazudtak (tudományos, bizonyított tény, hogy hazugság nélkül nincs élet). az adócsalás ('adóoptimalizálás') is lopás, illetve a munkahelyről hazavitt 5 darab írólap is!

"még akkor is, ha itt-ott megsérti ezeket"
ezt nem tudom elfogadni. mert engem pedig így neveltek.
mellesleg ez egész családom kereszténynek vallja magát, rendszeres templombajárók (szülők, nagyszülők amíg éltek)
nem a neveltetés kérdés, hanem hogy tudsz-e gondolkodni ezen, mármint a valláson. ne haragudj de ez a fajta hit (istenhit) sok mindennel összefér de a racionális gondolkodással nem.

mellesleg ha kidobod az istennel/vallással kapcsolatos pontokat és redukálod maximum hatra a pontok számát, akkor elfogadható, kérdem mi ebben a keresztényi? hol jön és hogyan ehhez a vallás, mit keres isten egy ország irányításában?

és az unalomig ismételt, napjainkban felkapott dolog: az egyház bűnei. mert az van, dögivel.
történelem rémlik? isten nevében hány háború, hány gyilkosság, emberi sors megnyomorítás? erőszakos hittérítés?
ember, gondolkodj már kicsit.

a valllás mindig is eszköz volt, az aljának hit a krémnek pedig hatalom.

2010.05.16. 00:19:43

@DeMarco: Az LMP nem érkezett izraeli zászlókkal és természetesen nem ünnepelte az izraeli állam megalakulását.

Továbbmegyek, szerintem az mszp-sek sem érkeztek izraeli zászlókkal, hanem az izraeli-magyar barátságot jelképező magyar és izraeli zászlócskát ábrázoló jelvénnyel érkeztek páran közülük. Mondjuk ezt én is hülyeségnek tartom, de nyilván a Jobbikot akarták ezzel froclizni.

Törődj bele, az emberi jogok védelme, a gyűlölködés tagadása továbbra is jelen lesz a parlamentben, bármennyire is fáj ez egyeseknek. Ez nemhogy ellentétben áll a magyarsággal és a hazaszeretettel, hanem a feltétele annak.

2010.05.16. 00:20:58

OFF: üzenet a blog tulajdonosának: a sortávolságot magasabbra vehetnéd, mert nagyon össze van így nyomva. Rosszul olvasható.

DeMarco 2010.05.16. 08:13:07

@iii: "A maszop és vélhetően az lmp is, a magyar parlament megalakulásának napján izrael állam megalakulásának ünnepét ülte és izraeli zászlós kitűzőkkel érkezett a parlamentbe."

Felhívnám a figyelmedet a KITŰZŐ és a VÉLHETŐEN szavakra. Én is láttam a sárga virágot és a kutyajelvényt, de ez nem zárja ki, hogy előtte tőlük is voltak azon a bulin. Csak ők nem provokáltak, hogy ne lehessen rájuk húzni rögtön, h szadesz 2.

Semmi baj nem lenne az emberi jogok védelmével és a gyűlölködés tagadásával, ha nem olyan emberek képviselnék akik maguk is épp annyira gyűlölnek és átlépik az emberi jogokat, például a szájkosár törvénnyel, ami súlyos támadás a szólásszabadság ellen és remélhetőleg eltörli a Fidesz.

DeMarco 2010.05.16. 08:22:31

@úriparaszt: Fölöslegesnek érzem, hogy dogmatikus vitát kezdeményezzek. Ezt egy teológussal majd lefolytatod egyszer... :D

A mondanivalóm szempontjából irreveláns a hitvita. A lényeg akkor is az, hogy ez sok magyar embernek fontos, gyakorolják és hozzátartozik az életükhöz. Természetesen nem annyira szigorúan, mint akár egy évszázaddal ezelőtt is, de számtalan hagyomány nagyon is élő, gondolj a Karácsonyra, Húsvétra, hogy csak a legnagyobbakat említsem. Az életünket, viselkedésünket ezer szálon átszövi a keresztény vallás és tanításai. És ezt tiszteletben kell tartani.

Nem igazán tudom elfogadni, hogy ezt miért nem látod be!?

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.16. 10:28:39

@DeMarco: "Nem igazán tudom elfogadni, hogy ezt miért nem látod be!"

egyszerű: a vallás (bármelyik) nálam a hagyományőrzés kategóriában szerepel, mivel szerintem ott a helye. szabadon gyakorolhatja, űzheti bárki, de nem intézményesítjük, nem tesszük állami szinten meghatározó tényezővé.
jelen esetben ez a szabad vallásgyakorlás.

ha valaki úgy érzi, támogassa nyugodtan az egyházát, támogasa nyugodtan az egyházának iskoláit, ez teljesen természetes.
az adóm 1%-át engedelmeddel én inkább kutyamenhelyek támogatására fordítom.

2010.05.16. 11:57:50

@DeMarco: Ha vélhetően, akkor biztos ott voltak az izraeli ünnepségen? Gyönyörű a logikád. Tudtommal nem voltak ott, legalábbis semmi nyoma neki. De egyébként meg miért probléma, hogy egy baráti nép állami ünnepén megjelennek a magyar pártok képviselői?

A sárga virággal kapcsolatos fantazmagóriák hihetetlenek, már máshol is olvastam, nagyon jó :-D. Tisztára üldözési mánia. Elárulom a megoldást: azért sárga virágot tűztek ki, mert a kampányban használt szmájli jelvény is sárga volt. Az meg azért volt sárga, mert olyan szokott lenni és jól passzol a zöldhöz.

A holocausttagadás tiltása nem gyűlölködés, éppen ellenkezőleg, nagyon sok nyugati országban is érvényben van. Az LMP egyébként nem támogatta, valóban ellentmondásban van a szólásszabadsággal, de alkotmányosan elfogadható.

Hogy ki kicsoda, az már rögtön kiderült bizottsági elnökök kinevezésénél, amikor a Jobbik egy rasszista bűncselekménnyel vádolt volt szkinhedvezért javasolt oda.

DeMarco 2010.05.16. 12:41:29

@úriparaszt: "a vallás (bármelyik) nálam a hagyományőrzés kategóriában szerepel, mivel szerintem ott a helye."

Igen, ezt értem. De itt nem rólad van szó. Általában a magyar emberekről és az ő általános keresztény hitükről.

DeMarco 2010.05.16. 15:14:44

@iii: "De egyébként meg miért probléma, hogy egy baráti nép állami ünnepén megjelennek a magyar pártok képviselői?"

1. Nem vennék rá mérget, hogy "baráti nép". Hiszen maga a miniszterelnökük jelentette be, hogy az újkori gyarmatosítás nevében felvásárolják Magyarországot...
2. Ez a Magyar állam ünnepe volt. Illet volna ennek megfelelően a saját országának ünnepét preferálni. Vagy ha mégsem, akkor nem legalább nem Izraeli zászlós kitűzőben provokálni akkor amikor a Magyar parlamenti esküjét teszi le.

"A sárga virággal kapcsolatos fantazmagóriák hihetetlenek, már máshol is olvastam, nagyon jó :-D."

Én nem olvastam semmilyen fantazmagóriákról és nem is céloztam ilyenekre. De most, hogy mondod...

"A holocausttagadás tiltása nem gyűlölködés, éppen ellenkezőleg, nagyon sok nyugati országban is érvényben van."

Szted. Először is rengeteg európai államban nincs érvényben, sok helyen éppen a szólásszabadság megsértése miatt nem engedték bevezetni.
A 3. Magyar Köztársaság első zsidótörvénye azon túl, hogy mélyen sérti a szólásszabadság alkotmányos jogát, nagyon is gyűlöletkeltő és tudatosan szájkosártörvény, amit nem vagyunk hajlandóak elfogadni. A Fidesz felé az egyik elvárás, hogy szüntesse meg és állítsa helyre a szólásszabadságot.

"Hogy ki kicsoda, az már rögtön kiderült bizottsági elnökök kinevezésénél, amikor a Jobbik egy rasszista bűncselekménnyel vádolt volt szkinhedvezért javasolt oda."

A Fidesz meg Pintért nevezte belügyminiszternek, a maszop bizottsági elemeiről és képviselőiről nem is beszélve... Bőven elfér köztük egy szkinhed is, fel se fog tűnni...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.05.16. 16:10:33

@DeMarco: "Hiszen maga a miniszterelnökük jelentette be, hogy az újkori gyarmatosítás nevében felvásárolják Magyarországot..."

Hagyjuk már ezt a mesét...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.16. 16:59:54

@DeMarco: nem, nem rólam van szó, én csak egy vagyok a sok-sok magyar polgár közül :)
ha pedig 'általában' a magyar emberekre hivatkozol, ne felejtsd el, mit írtam 10% aki vallja, hogy a vallás tanai szerint él. 10% az nem általában, hanem csak minden 10. ember és egy részük nem katolikus, még csak nem is keresztény.

de ha már így megdolgoztatsz :) , akkor kicsit gondolkozz rajta: mi a különbség egy hithű keresztény (legyen mondjuk katolikus) és egy hithű kommunista között? mitől jobb avagy rosszabb ez egyik, mint a másik? ne kapkodd el, gondolkozz rajta alaposan :D

soniq 2010.05.16. 19:47:06

@Fedor: ``Azok a táblák arra céloztak, hogy pl. Iránban fundamentalista diktatúra van, és nem szeretnénk, ha itt is az lenne.''

Az ilyen és ehhez hasonló nonszensz, balfasz, primitív és demagóg üzenetek után gondolom nem csodálkoztatok, hogy csak 20-an jelentek meg.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.05.17. 10:58:40

@Éhesló: Annyira átlátszó, hogy ezt a rossz poént mindenáron félreakarjátok érteni. Ez kb. azzal egyenértékű, mint ha mondjuk egy válogatott vízilabdameccs eredményét úgy kommentálná a riporter, hogy leigáztuk Szerbiát. A ti reakciótok meg olyan, mintha erre hivatkozva vádolnának minket a szerb nacionalisták irredentizmussal.

Avatar 2010.05.17. 12:36:21

Eredetileg a mandiner postjához írtam kommentként, de ugyanaz a szituáció, így ide is illik.
mandiner.blog.hu/2010/05/02/a_nagy_varosligeti_csata_jobbik_vs_jobbik_nem_mandiner_tv/fullcommentlist/1#c9673224

/irónia on

Kedves MAGYAR testvéreink!

A majálison rendkívül sikeres akciót hajtottunk végre, köszönet minden résztvevőnek. Bebizonyítottuk, hogy a demokráciáról papoló komcsik valójában csak a KOMMUNISTA diktatúrában évezett hatalmukat sírják vissza, nem valódi demokraták.

De még nem jött el az idő, hogy hátradőljünk! Bár az Izraelből irányított BUZIBARÁT törpepártot és az általuk befolyásolt áldemokratákat sikerült elkergetnünk, most újabb veszéllyel néz szembe hazánk!
A liberális SZDSZ és FIDESZ még a rendszerváltáskor felosztotta egymás között az országot, hiszen közös céljuk a magyar nemzet eltiprása, és míg az egyik a baloldalt mételyezte, addig a Soros György pénzén kitaníttatott Orbán a kereszténység álcáját felvéve a jobboldali érzelmű magyarok megtévesztését készítette elő.
Adócsökkentés, kiadáslefaragás, ezek neoliberális hívószavak, ne dőljetek be Orbánnak!
A PEDOFIL BÚJTATÓ Vatikánból irányított törpepárttal összebútorozott Fidesz semmivel sem jobb, mint az előző kormány. Információink vannak róla, hogy az ország izraelieknek történő kiárusítása helyett az IGAZ MAGYAROKAT pofonnal fenyegető Orbán az országunkat HŰBÉRBIRTOKKÉNT fel akarja ajánlani a pápának, és ehhez nem rest az alkotmányt is ennek megfelelően módosítani, amit a parlamenti erejével könnyen meg is tehet.

A feladatunk nehezebb, mint valaha! Le kell rántanunk a kereszténység álcáját a nemzetellenes árulókról! Akciónk előkészítéséhez időre van szükség, és fontos, hogy megfelelő legyen az időzítés, ezért következő megmozdulásunkat a Szent Jobb körmeneten ejtjük meg. Elsőként a menetet vezető egyházi méltóságoknak kevernek majd le bátor fiaink egy-egy pofont, hogy meglássuk igazi keresztény módjára odafordítják-e másik orcájukat is. Ez lesz a jel, melyre a körmenet útvonala mellett elhelyezkedő aktivistáink kövekkel kezdik dobálni a résztvevőket. Hogy az álkeresztények ne hivatkozhassanak arra, hogy azért nem dobáltak vissza kenyérrel, mert éppen nem volt náluk, a pólóboltosaink ez alkalommal pékárukat is kínálnak majd az esemény helyszínén.
(Az esetlegesen visszadobált kenyereket összegyűjtjük, és az értékesítésükből származó bevétellel együtt a határon túli magyar árvák élelmezési támogatására fordítjuk.)
Végre leleplezzük, hogy a Fidesz zombijai annyira keresztények, mint amennyire a komcsik demokraták!
Amennyiben a diktátor rendőrségét ismét bevetik ellenünk, ez alkalommal a szokásos ÁVH-zás helyett kiabáljátok teli torokból: INKVIZÍCIÓ!

A NEMZET legalább kétharmada támogatja majd akciónkat, még akkor is, ha az elnyomók miatt nem meri majd valós véleményét elmondani.
A NÉP NEVÉBEN CSELEKEDNÜNK KELL!

Készüljetek augusztusra!
Szebb jövőt!

/irónia off

Éhesló 2010.05.17. 12:59:33

@Fedor: az ilyesféle "rossz poén" ellenkező oldalról indítva feljelentéseket vont és vonna maga után.

Itthon előbb elhallgatni próbálták.
Mikor ez nem ment azt mondták, nem is ezt mondta, rosszul lett fordítva.
Mikor kiderült, hogy nem a frodítóval van a gond és tényleg ezt mondta, akkor megint kuss volt.
Mostanában ez a "vicc volt" nem kell komolyan venni - duma megy.

Sukoró, Páty, Tiszafüred, Hódmezővásárhely és a fővárosi választási adatok után nem gondolom, hogy ha tréfa is volt ne kellene komolyan venni.
Szerencsére mások is ezt gondolják.
Ezért van ott a jobbik, ahol, bár ez sokakat zavar.
Megértem őket.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.05.17. 13:06:12

@Éhesló: Én komolyan veszem. Pontosan annyira, mint a lengyelek és a new-york-iak...

Amúgy mi van a fővárosi választási adatokkal?

Avatar 2010.06.09. 12:24:18

@DeMarco: "történetesen nekem vannak iráni barátaim és voltam Teheránban, ezért bizton állíthatom, hogy egy igen kultúrált, nagyon régi és nagyon mély gyökerekkel rendelkező népcsoport, gyönyörű lányokkal. A perzsa irániak lenézik az arabokat, az ő szemükben olyanok, mint nálunk a cigányok..."

Igen, nagyon régi és nagyon mély gyökereik vannak, például a perzsáknak van egy ősi vallása, ami többszáz évvel ősibb a kereszténységnél, a zoroasztrianizmus. hu.wikipedia.org/wiki/Zoroasztrizmus
Nos, ezt a vallást az arabok által behozott iszlamizmus államilag támogatott módon irtja ki, üldözi el jelenleg is.
Egészen hasonló módon, mint 1000 éve Magyarországon kiirtotta a keresztény hatalom a honfoglaló magyarok eredeti nemzeti vallását, hitvilágát.

"Ami pedig a fundamentalista részt illeti, ha tetszik, ha nem, Magyarország keresztény állam, több, mint ezer éve az és az uralkodó vallás a keresztény."

Igen, mivelhogy kb ostorral hajtották be az embereket a templomokba, és az utóbbi ezer év során igen komoly problémákkal szembesülhetett, aki mondjuk kétkedni mert Isten létében.
Jól fogalmazol: uralkodó vallás, 1000 éve valóban az uralkodó vallása már a kereszténység volt, a köznép viszont csak pár generáció alatt vette át.

"Ezt fundamentalizmusnak beállítani barbárság, esztelenség."

És a Szent István-i törvények szerinted fundamentalisták voltak?

"Persze a zsidóknak bántja a szemét és a komcsiknak is, őket másra kondícionálták, nekik kimosták az agyukat."

Mint ahogy a keresztényeknek is kimossák az agyukat hetente a templomban. Főleg neked.

"1000 éve is volt Szerelem, akkor is az államunk alappillére a család volt (apa-anya-gyerekek), akkor is keresztények voltunk."

1010-ben már valóban folyamatban volt a keresztény agymosás és elnyomás, de még évtizedekkel később is voltak a régi vallás hívei által indított felkelések ez ellen. Szóval az erős túlzás, hogy már akkor is keresztények voltak a magyarok, inkább csak a királyi családról lehet ezt biztosan kijelenteni, meg az általuk betelepített olasz, német és egyéb származású főnemességről és papságról.

"az újkori gyarmatosítás nevében felvásárolják Magyarországot..."

A felvásárlás során az eladó pont akkora pénzösszeget kap az ingatlanáért, amennyiért neki megéri azt eladni. A keresztény gyarmatosítás ennél sokkal gusztustalanabb módszerekkel zajlott a világ minden táján.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0