Egy kicsi mozgás senkinek sem árt...
2011. január 03. írta: Fedor

Egy kicsi mozgás senkinek sem árt...

...avagy kergetőzés a Sándor palotában :-)

forrás: tumblr

UPDATE

Most kapcsolok, hogy lehet, a nálam fiatalabbaknak ez a két figura semmit se mond. Szóval évtizedekkel ezelőtt itt láthatta az egész ország rendszeresen a zemberek emberét:

UPDATE2

Akad ennek az animgifnek gusztustalanabb verziója is, de azt nem rakom ki, ha nem gond, csak belinkelem. Erősen 18+...

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr312556143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemzeti Gonosz Törpe 2011.01.03. 14:15:35

Sicc Palkó a jó elvtárs az Astória szállóból--hogy milyen szélkakas, gumogerinc embertelen ember ez . Pfujj! Országunk szégyene!

DeMarco 2011.01.03. 14:29:22

@Fedor: Lécci küldj már egy piros bögrét ennek a sáros kerti törpének, mert úgy látszik, amíg nem kap, mindig lehullik róla valami mocsokfolt...

Egyébként ez ballibsi oldalon mondhatni megszokottá vált már, hogy minden magyarságot jelképező dologba kényszeresen bele kell rúgni, függetlenül attól, hogy ember, zászló, kokárda, ünnep, hagyomány, határon túl van, vagy innen...
Gyakorlatilag mindegy, ha ült volna, akkor találtál volna mást amibe belekötsz.

Kíváncsi vagyok arról mikor írsz, hogy senkiházi egy pesti nyugger dzsemborin ismét nyíltan elvtársasozott... ez gondolom már nem felel meg a kettős mércének...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.03. 14:50:08

@DeMarco: Az bezzeg nem zavart, amikor Fletóról jelentek meg karikatúrák...

Törpe stílusa messze nem egyezik az enyémmel, de azokat se szoktam kimoderálni, amikor hasomnló stílusban komcsiznak némelyek.

Ami meg Mesterházyt illeti (mert gondolom rá céloztál), először talán ismernem kéne a hírt. De még nem olvastam róla. Ha elvtársazott, akkor az az ő baja, ezzel csak magáról állít ki bizonyítványt. Így elég nehéz lemosni az utódpártiság bélyegét, pedig ha valakinek, akkor neki, aki már a rendszerváltás után lett nagykorú, legalább esélye lehetne rá. Ezek szerint nem él vele. Eddig se szavaztam rájuk, hát maximum ezután se fogok.

Egyéb kérdés?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.01.03. 15:03:14

@Fedor: nem értem mi a gond az elvtársazással. "Elvek mentén társak", ezt jelenti. Fideszes a fideszesnek, jobbikos a jobbikosnak, és így tovább. Az, hogy a magyar nyelvben e szó mellé társul egy negatív értelmezés, az már a politikai életünk szánalmasságát jelzi.

DeMarco 2011.01.03. 16:57:12

@Fedor: "Az bezzeg nem zavart, amikor Fletóról jelentek meg karikatúrák..."

A kurucon? Vagy mire gondoltál? Csak nem magadra? Mert akkor kacag a májam...

Mutass már egy törpéhez hasonló kommentet. (Komcsik meg egyébként vannak, még ha épp ki is kérik maguknak...lásd csak az internacionálét éneklő bandát, meg az elvtársasozó csinovnyikokat...) Jah, nem ó, bocs, ők "szocialisták", csak a fene tudja miért... vannak a liberális szótárban még ehhez hasonló szinonimák...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.03. 18:32:53

@immortalis: "nem értem mi a gond az elvtársazással. "Elvek mentén társak", ezt jelenti."

Nézd, a Kitartás! felszólításnak is van pozitív értelme, de azért politikai környezetben nem szívesen használnám. Ez a kifejezés, ha tetszik, ha nem, számunkra összefort a kommunizmussal, még akkor is, ha mondjuk nyugati, demokratikus baloldali pártok is használják.

@DeMarco: "A kurucon? Vagy mire gondoltál? Csak nem magadra? Mert akkor kacag a májam..."

Hát úgy általában gondoltam, bármilyen netes oldalra vagy sajtótermékre (mert nem cak a kurucon jelent meg ilyesmi), de ha már engem is szóba hoztál, akkor itt van pl. ez, még kommetáltad is:

fedor.blog.hu/2009/12/05/a_gyulolet_karmestere

Vagy van még ez:

fedor.blog.hu/2009/03/31/szavazas_most_szombaton_mirol_mond_le_gyurcsany

Sőt, még én is készítettem olyan montázst, amin szerepel, igaz, nem egyedül:

fedor.blog.hu/2008/12/23/unnepek_unnepe

"Mutass már egy törpéhez hasonló kommentet."

Hát most nem fogom a több, mint négyszáz poszt többezer kommentjét a kedvedért átnyálazni. Ne mond már, hogy nem találkoztál ilyesmivel.

"Komcsik meg egyébként vannak"

Persze, párezren biztosan, csak épp nektek a komcsi=nemfideszes. Speciel az Internacionálét énekelni nem csak komcsik szoktak, ugyanis az nemzetközi munkásmozgalom közös dala. A szocdemeké is (ugyanez igaz az elvtársazásra is amúgy, bár ez a magyar "hagyományok" miatt, mint fentebb is írtam, valóban nem túl szerencsés).

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.01.03. 19:12:21

@DeMarco: Az "Idősebbek is elkezdhetik" egy magyarságot jelző dolog volt????

Merjél már megejteni egy félmosolyt legalább, nem kell mindig karót nyelt jobbernek lenni! Ez igen is szellemes ötlet volt. Grat' Fedor, ha te készítetted ;-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.03. 19:15:19

@vadász2: Sajnos nem nekem jutott az eszembe. Ha saját lenne, miért jelölném meg külön a forrást? :-)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.01.03. 19:45:41

@Fedor: Ja, tényleg! De a videó mellé tételéért jár a piros pont! (bár én értettem mire is szól az utalás, de nem árt felidézni :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.03. 19:47:38

@vadász2: Akkor ezek szerint te is elmúltál már legalább 30...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.01.03. 20:52:24

@Fedor: Hehe, nem. Pont 10 évvel születtem utánad *körülnéz* Azt hiszem túl sokat árultam el magamról...

Csupán szeretem a "régi" dolgokat, "átmeneti gyerek" vagyok.

Nemzeti Gonosz Törpe 2011.01.04. 08:19:53

Talaji Kannamária INKÁBB MEGBÜNTETHETNÉ AZT A CSATORNÁT, AMELYIK A SICC PALKÓ--blabla szövegét nyomta szilveszterkor, mert képi megjelenésben, egy csúnya vén részeg embert jelenített meg, aki betévedt valami múzeumba éjjel és ott tántorgott... és értelmetlen összefüggéstelenül beszélt...ezt fiatalkoruak is nézték szilveszter révén és ez elrettendő példa a fiataloknak

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.04. 09:27:36

@vadász2: Hát akkor ovisként még láthattál tévétornát...

DeMarco 2011.01.04. 09:43:53

@Fedor: El is olvastad a linkedet, vagy csak nagyjából arra emlékeztél, h szerepel benne furcsány? Mert ennél jobb példát elő se rángathattál volna, arra, hogy engem igazolj...

Igen, kommenteltem, most is jogosnak és vállalhatónak tartom amit akkor írtam, pláne az azóta bekövetkező történések fényében...

"Ne mond már, hogy nem találkoztál ilyesmivel."

Szerencsére ritkán.
Sőt, sokszor loláb jóval cizelláltabb és nagyobb rálátású hozzászólásai visszafogják a gondolataimat, csak figyelem, ahogy az érvei porrá őrőlnek és a saját csapdádba esve nem tudsz kimászni a gödörből... :))

"csak épp nektek a komcsi=nemfideszes"

Mondj egy példát.
És ne relativizálj...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.04. 09:56:52

@DeMarco: "El is olvastad a linkedet, vagy csak nagyjából arra emlékeztél, h szerepel benne furcsány? Mert ennél jobb példát elő se rángathattál volna, arra, hogy engem igazolj..."

Bocs, de nem a poszt tartalma volt a téma, hanem hogy szerepelt -e nálam karikatúra Gyurcsányról. Egyébként én akárhogy is olvasom, én nem úgy látom, mintha dicsérném benne Fletót, mint ahogy a legtöbb róla posztom se ilyen tarlalmú, elég a legutóbbit A második linken lévő szavazás egyébként tartalmilag is Flető kigúnyolásáról szólt, sajnos a szavazómotor a jelek szerint megszűnt, így a szavazás se látható.

Amúgy persze nagyon jól tudod, hogy egyáltalán nem vagyok jó véleménnyel Gyurcsányról, hisz olvastad és kommentelted pl. ezt is:

fedor.blog.hu/2010/10/25/kolonc

Dehát a jelek szerint nem tudsz leszokni a csúztatásról.

Lolábról meg csak annyit, hogy nálad valóban cizelláltabban érvel, meg jóvalm agasabb lóról is osztja az észt, de szerintem csak azért tűnik úgy, hogy ő engem legyőz, mert mert ekd tetszőket mond, én meg idővel elunom, és inkább ráhagyom a csúsztatásait, mint pl. az előző posztban is.

DeMarco 2011.01.04. 09:57:35

@vadász2: Hosszan mérlegeltem, mielőtt az első kommentet leírtam, hogy milyen oldalról közelítsem meg a témát. Valójában először én is a poénos felét írtam le, de menet közben kitöröltem, mert Fedortól nem hiteles, illetve van mögötte egy nagy adag rosszmájúság és komolyan gondolom, hogy ha nem ebbe, akkor másba köt bele, mondjuk a többi blogban hajtott helyesírásba...

De ha annyira szeretnéd tessék, itt a komment első változata:

-Nem ment, kiskocsin húzták közben.

-Va-ló-já-ban ro-bot volt, a-mi azt haj-to-gat-ta, hogy Or-bán Vik-tor Bol-dog Új É-vet kí-ván a rá sza-va-zó for-ra-dal-má-rok-nak !!!

-Azért kellett mennie, mert beszéd közben nagyon köpköd és az operatőr mindig hátrább lépett közben...

-Azért sétált, mert így az emberek a palota berendezéseit nézték és nem tudtak figyelni arra amit mond...

-Valójában nem cammogott, hanem futott, csak utólag lelassították a felvételt és később keverték alá a szöveget...

És végül egy slusszpoén: (Vigyázat libsi pc kompatibilis, csak az olvassa aki bírja !!! :) )

-Miért nincs a cigányok feje helyén lámpa?
-Mert akkor este összekevernék Ercsit (Romaújvárost) Las Vegas-al...

loláb 2011.01.04. 10:04:49

@immortalis:

Nem értem, mi a gond az árpádsávos zászlóval, hiszen az a történelmi Magyar zászló, sokkal ősibb, mint akármilyen mai Magyar hivatalos címer, zászló, jelkép.

Az, hogy a Magyar történelemben e mellé a jelkép mellé társul egy negatív értelmezés, az már a politikai életünk szánalmasságát jelzi.

DeMarco 2011.01.04. 10:07:40

@Fedor: Elismerem, h ebben a posztban már valóban nem dícsérgeted. De nézzük már a dátumot is hozzá... 2010.10 hó...

Azért az, hogy felismerted, hogy fletó mekkora teher mindenkinek szép. De hogy ez 2010. októberéig tartott, hááát...
Tudod mi már 2004-ben itt jártunk, de legkésőbb 2008-ban már mindenkinek illett volna képben lenni...

No mindegy, ezen kár vitatkozni, ugorjunk.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.04. 10:26:44

@DeMarco: Elolvashatod akár a 2008-as írásaimat is, már akkor se dicsértem. Pl. a fenti posztban van az egyikhez link.

Persze ha nálad dicséretnek számít még az is, ha megkérdezem, hogy miért félnek annyira tőle a Navracsicsék, akkor nem szóltam...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.04. 10:42:23

@DeMarco: "Fedortól nem hiteles, illetve van mögötte egy nagy adag rosszmájúság és komolyan gondolom, hogy ha nem ebbe, akkor másba köt bele, mondjuk a többi blogban hajtott helyesírásba..."

Ha rólam rosszmájúságot feltételezel, akkor magadból indulsz ki. Most őszintén: ha Schmitt nem fideszes lenne, akkor nem tudnál te is őszintén röhögni ezen a poénon? Ráadásul szerintem nem is bántó, csak kedvesen viccesen utal a múltjának egy olyan korszakára, amin semmi szégyellnivaló sincs. Olyan ez, mintha mondjuk Göncz Árpádot egy montázsban a hobbitokkal hoznák össze valahogy, utalva arra, hogy ő fordította a Gyűrűk Urát.

Ami meg a helyesírást illeti: Szerinted nem botrányos, hogy ilyen iratok kikerülhetnek a Köztársasági Elnök Hívatalából? El tudtál volna korábban képzelni ilyesmit bármelyik KE-ről, vagy egyáltalán, bármelyik kormányzatról? Az már csak hab a tortán, hogy pont annak az elnöknek hivatala ontja ezeket most már sorban, aki annyira fontosnak tartja a magyar nyelv védelmét. Újfent megkérdezem: ha más párt által megválasztott elnökről volna szó, nem röhögnéd ki te is, miközben mélyen elbújsz szégyenedben, hogy ilyenek állnak az ország élén?

DeMarco 2011.01.04. 11:16:07

@Fedor: "Ami meg a helyesírást illeti:"

Na ugye? Megmondtam... :))

Én nem a humoros részébe kötöttem bele, azzal nekem sincs bajom, értettem is, emlékeztem is és láthatod, hogy engem is megérintett a humoros része.

De a mögötte húzódó rosszindulat zavar, a mindenáron való belekötés, bármibe. Ha nem ezekbe, akkor lehet, hogy róla is előszedsz 20-30 évvel ezelőtti videókat, mint filepkéről? Jah, bocs de hát ez megtörtént... talán még régebbi is, mint 30 év...

Egyébként én máshogyan fogom fel a köztársasági elnöki képet, simán el tudnék képzelni nőt, vagy ismert, kedvelt személyiséget is. Például miért ne lehetne egy Kállay Bori? (Vagy én támogatnám a lányát is... :)) ) Pálinkás József? stb.
Az eddigiek közül nekem Göncz jött be a legjobban, de csak akkor ha elvonatkoztatok a politikai nézetektől és csak, mint a figurákat szemlélem. Politikai megközelítésben Sólyomé az érdem, bár én átmentem volna a hídon és nem fordultam volna vissza, leköptem volna fickót ha elém áll... arról nem is beszélve, hogy őszöd után azonnal feloszlattam volna a parlamentet és magam mögé állítottam volna az embereket... Ritka nagy jellem kellett ahhoz, hogy ne tegye meg, se ő, se Viktor.

loláb 2011.01.04. 15:17:36

@Fedor:

"Az már csak hab a tortán, hogy pont annak az elnöknek hivatala ontja ezeket most már sorban, aki annyira fontosnak tartja a magyar nyelv védelmét."

A magyar nyelv védelme nem jelent egyet a helyesírással.
A rossz helyesírás maximum kissé ciki, főben járó bűnnek még az lingvisztikai akadémikusoknál sem számít.

Smittpali a magyar nyelvet nem a hosszú úval írt falutól, vagy a pontos jével írt gólyától akarná megvédeni, hanem a lájkolástól, meg a hasonló borzalmaktól.

A nyelvtannáciskodás különben minden normális blogon trollkodás, ezek szerint a hírből országos botrányt gyártó, a sajtószabadságunkra oly kényes médiánk alacsonyabb szellemi szinvonalon állnak, mint a blogszféra.

Már azon része persze, amelyik nem akad fenn azon, hogy egy ember által írt szövegben előfordulhatnak hibák.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.04. 16:21:30

@loláb: Persze, mert a helyesírásnak semmi köze a nyelv védelméhez. Miért is csodálkozom azon, hogy te ezt a védelmedbe veszed... Végül is miért ne? Minek figyelni a helyesírásra, az újságok meg a könyvek szerkesztői is francnak foglalkoznak ilyesmivel.

Mindenki véthet hibákat. Egy fogalmazványban. Vagy egy sebtiben begépelt kommentben. De egy hivatalos iratban? Könyörgöm, a mai világban, ahol még szigorú korrektornak se muszáj átnéznie, mert minden számítógépben ott a helyesírásellenőrző, ilyet kiadni a kezükből, és már nem először?

Tőled is megkérdezem: kicsit se gondolkodsz el azon, hogy azelőtt soha ilyesmi nem fordult elő, egyik kormány és egyik köztársasági elnök alatt sem? Hogy akkor is ilyen megengedő lennél, ha mondjuk az egyik Gyurcsány-minisztérium adott volna ki ilyen színvonalú munkát a kezéből?

loláb 2011.01.04. 17:33:13

@Fedor:

"Persze, mert a helyesírásnak semmi köze a nyelv védelméhez."

Nem ezt modtam, ferditőkém, hanem azt, hogy NEM AZONOS vele.
Persze mindenki azt ért meg, amit csak akar.

"De egy hivatalos iratban?"
Mert azt biztosan UFO-k, vagy szuperszámítógépek fogalmazzák, így ott elképzelhetetlen az emberi hiba..

"mert minden számítógépben ott a helyesírásellenőrző"
Szerintem nem árulok el nagy titkot, hogy a szövegszerkesztők helyesírás ellenőrzője kb. annyi hibát talál meg, mint amennyit észrevesz.
Én elég sok anyagot készítek a munkámból kifolyólag, de ha csak a word helyesírás ellenörzőjére hagyatkoznék, szerintem már rég kibasztak volna.
Az az igazság, hogy rajtam, és az asszisztensemen kívül még 3 embernek adok oda mindent, több szem többet lát alapon, és sajnos így is marad benne helyesírási hiba, elgépelés néha.
Nem sok, max 1-2 minden 20 oldalra, de mivel, hogy minden anyagot legalább 4 ember néz át, idegesítő.
És már eleve nem kettesalával engedtek át a nyelvtan éretsségin.

"azelőtt soha ilyesmi nem fordult elő, egyik kormány és egyik köztársasági elnök alatt sem?"

Legalábbis senki nem nézte.
Ez is csak azért érdekes, és azért nézi a fél blogszféra, és a napilapok a KE kommunikációkat, mert Schmittpali a beiktatásakor azt mondta, hogy óvni akarja a magyar nyelvet.
Ha a vándormadarakat vette volna védelmében, akkor azzal lenne a tele a net, hogy a KE hivatala által szervezett protokolvadászatokon hány vándormadarat lőttek le.

"Hogy akkor is ilyen megengedő lennél, ha mondjuk az egyik Gyurcsány-minisztérium adott volna ki ilyen színvonalú munkát a kezéből?"
Az borzasztó ciki lett volna, mintahogy ez is az, de azért valjuk meg, Gyurcsányék kormányzása akkor sem a helyesíráson vérzett volna el.

DeMarco 2011.01.04. 17:58:39

@Fedor: Látod mondtam, h rá fogsz gerjedni... :))

Van egy barátom aki irgalmatlan olvashatatlanul és rossz helyesírással ír. De lazán beprogramoz egy műholdat és nem utolsósorban 4-5 nyelven beszél perfekten...

Egy embert nem a helyesírása jellemez a munkájában, mondandójában. Igaza van lolábnak, ez trollkodásnak számít.

Nekünk általában jó a helyesírásunk, ha vétünk, többnyire a sietség az oka és hogy nem olvassuk vissza amit írtunk. Sokszor rögtön észreveszem, ha már megjelent a komment, hogy mit rontottam el. Például a cigós viccnél helyesen így lett volna: "Nem libsi pc kompatibilis", csak kimaradt a "nem". Ennek ellenére nem szoktuk egymás szemére vetni a hibákat, természetesnek vesszük és átugrunk rajta, automatikusan javítjuk magunkban, hiszen zltl nm vlk rthttlnn a szvg.
Számtalanszor direkt vétek a helyesírás szabályai ellen, függetlenül attól, hogy ismerem az alapszabályt. Én-nel kezdek mondatot, rossz helyre teszek vesszőt, rövidítek "sztem", alkalmazkodva a netes szlenghez és a gyorsasághoz.

Persze az lenne a szép, ha mindenki tökéletesen helyesen használná és értené a nyelvet amin beszél. Engem is fel szokott háborítani, ha egy könyvben hemzsegnek a helyesírási hibák, vagy a választások előtti levéldömpingben a pártok üzenetei is tele vannak velük.

Fedornak abban igaza van, hogy semeddig nem tartana egy wordbe beütni és végigfuttatni egy helyesírás ellenőrzőt. Főleg másodszorra, amikor már egyenesen várható volt, hogy nagyítóval fogják átnézni a sorokat, h legyen mibe belekötni...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.01.04. 18:16:44

@Fedor: Akár... ;-)

@DeMarco: Örülök, hogy néha mutatod az emberi oldaladat itt is ;-) Mondjuk az utolsó az nem tudom, hogy jött a témához, de nem rossz. Még egy:

Két őr beszélget a Sándor-palota előtt:
- Te mi ez a berregés?
- Á, csak a köztársasági elnök gyakorolja a beszédét.

@loláb: Semmi. Én is nagyon szívesen nézegetem a Képes Krónika lapjain, vagy a tisztavatáson. Politikai nagygyűlésen viszont semmi keresni valója, mert akkor más kontextusba kerül, mást jelent.
V.ö.: finom kelme kontra finom alak
szép lány kontra szé(é)p dolog

Fedor: "Olyan ez, mintha mondjuk Göncz Árpádot egy montázsban a hobbitokkal hoznák össze valahogy, utalva arra, hogy ő fordította a Gyűrűk Urát." :-))
A Gyűrűk ura - A gyűrű szövetsége
www.mult-kor.hu/image/magazin/2010_03/06-mazsolanak-web.jpg

Loláb: "valljuk" ;-) (bocs:-P)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.01.04. 18:24:51

@DeMarco: Ha Schmitt Pál akár DeMarco, vagy Fedor néven írna újévköszöntő hozzászólásokat, akkor elnéznénk a helyesírási hibákat. De egy köztársasági elnök egy egész ország nevében íja egy d-vel az "Áld meg"-et, egy v-vel a "kedvel"-t! (most vonatkoztassunk el attól, hogy ez a Himnusz!) Persze mindenki követ el hibákat, helyesírásiakat is. Pláne ha siet. De ezt a beszédet már két héttel korábban megírták, egy héttel korábban felvették, nehogy már nem volt Schmitt környezetében még 3 ember, mint ahogy Lolábéknál, és nézte volna meg, hogy helyes-e...
Ha a palota kong az ürességtől, átszaladhatott volna a szomszédhoz.Akkor még nyitva volt az OSZK, s nagyon kedves a ruhatáros néni!

loláb 2011.01.04. 20:25:56

@vadász2:

"Politikai nagygyűlésen viszont semmi keresni valója, mert akkor más kontextusba kerül, mást jelent."

Ez bizony az "elvtárs" szóra is változtatás nélkül igaz, főleg, hogyha egy szocialista politikus mondja.

Mondjuk egy greenpeaces rendezvényen, vagy egy otthonszüléspárti tüntetésen egészen más akusztikája van a szónak.

DeMarco 2011.01.05. 19:35:44

@vadász2: Ugye azért azt nem gondolod, hogy ezt Schmitt Pál rakta fel közleményben a netre személyesen??

Valaki felületes volt ez tény. De biztos vagyok benne, hogy ez nem a Köztársasági elnök volt. Azt lehetne vitatni, hogy nem megfelelő manager, mert nem megfelelő beosztottakkal vette magát körül, de a jó manager okul a történtekből és rendet tesz maga körül... Például áthelyezteti/kirúgja mancikát aki hülye a számítógéphez és helyette felvesz vkit, aki látott már word-öt...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.01.05. 19:42:58

@DeMarco: Akkor nem jó manager, mert ezt egyszer már eljátszották az alkotmánytervezet kapcsán :-)

Amúgy meg saját közlésük szerint ezt a beszédet az elnök maga írta. Ezesetben viszont vagy kézzel ír, és akkor valóban a titkárnő olyan béna, hogy még másolni se tud rendesen (ami azért elég fura valakitől, aki valószínűleg tanult gépírni, és ez a szakmája), vagy Pali bácsi pötyögte be így, és a titkárnő ellenőrzés nélkül, egy sima kopipészttel továbbította weboldalra.

Nem tudom, hogy melyik a jobb...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0