Asszociáció
2012. január 21. írta: Fedor

Asszociáció

Két fotó. Az egyik ma készült, a másik kb. 60 éve.


via


via

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr33629820

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Matolcsy Györgyöt megsütötte a nap 2012.01.26. 18:46:38

 Csalóka ez a napsütés így télvíz idején. Az ember ücsörög a parlamentben, dolgozik az unortodox gazdaságpolitikán, aztán meggondolatlanul kimegy egy kicsit a szabad levegőre szalmakalap vagy napernyő nélkül, és már meg is történik a baj. Ez törté...

Trackback: Nem szégyen az okosabbtól tanulni 2012.01.25. 19:20:50

 Hoffmann Rózsikának sem lenne szégyen tanulni Rácz Jencitől. Több érdekes ötletet kaphatna tőle. Itt van például rögtön egy fenomenális ötlet Jenőtől: A közfinanszírozású egészségügyi szolgáltatóknál is lehetővé kell tenni a fizetős betegek soron...

Trackback: Kis magyar polgári hömpöly. Vagymi. 2012.01.24. 19:10:31

Most, hogy talán lassan végetér a tüntimatek, pár szót ejtenék én is erről a múlt hétvégi kispolgári hömpölyről. Szerintem viccesországot játszunk mámegint.Múlt szombaton Budapest uccáin hömpölygött a népek árja, zengve a dalt üde mámoros ajakkal, misz...

Trackback: Erőmenet 2012.01.23. 01:34:19

p { margin-bottom: 0.21cm; }a:link { }Hogy mi motiválhatja a hatalom melletti tüntetés megszervezését, arra kár sok szót vesztegetni. Hogy miféle akusztikája van az ilyesminek, és hogy miféle áthallásai – a húszas évek elejétől az 1957-es május ...

Trackback: Kéz kezet mosFélnetek jó lesz. 2012.01.22. 21:59:47

Volt ez a béketüntetés a hétvégén (erről a megnevezésről is lenne pár pikírt megjegyzésem), amin megjelent egy csomó ember és szépen kiálltak a kormány mellett. Néztem a balos-liberális ismerőseim reakcióit, és azt gondoltam: ügyes ember ez a Viktor, h...

Trackback: Egy nemzet a kormány mellett 2012.01.22. 11:57:14

Ismét megrázta magát a kétharmad: évek óta nem látott méretű tömeg vonult fel, hogy kiálljon a nemzetközi támadások kereszttüzébe került kormány politikája mellett....

Trackback: Birkamenet Magyarországon 2012.01.22. 10:33:28

Demonstrációt tartott ma a Fidesz-holdudvar Békemenet Magyarországért névvel, ideje összegezni a tanulságokat....

Trackback: Kedves Fidesz! 2012.01.22. 10:27:19

Nem hülye a kormány, egyszerűen nekünk ez az életmódunk, ez a magyar way of life, aki nem hiszi, jöjjön el hozzánk és ismerjen meg minket....

Trackback: Nem leszünk gyarmat 2012.01.21. 21:52:39

Nem leszünk gyarmat. De diliház vagyunk. (Kár, hogy az orvosok sajnos épp elvándorlóban vannak.) Az az ország, ahol ennyien tüntetnek egy ilyen kormány mellett, a hülyék földje, ezen nincs mit szépíteni. Szomorú vagyok. Lehet magyarázkodni, hogy utazta...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tallono 2012.01.21. 18:06:51

Szerintem mindkettő szörnyű agymosás eredménye. Nézd meg, hogyan számolnak a kormányoldali médiumok: mno: százezrek, M1: 1 millió, magyar hírlap: több mint 500 ezer. A valóságban lehetnek 30 000en, ami a választások előtti 80 000-hez képest elég ciki...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.21. 19:55:24

Számok helyett az érdekelne, honnan, mivel, mennyiért jöttek? Ki fizette az útjukat?

DeMarco 2012.01.21. 21:07:40

@Fedor: Fáj mi? Nem csodálom.

Ülve nyalnátok a Holdat, ha ennyi embert valaha össze tudnátok kaparni az antifax ellentüntetéseitekre. Mennyien voltatok ma, 200-an?

Szar lehet szembesülni a kétharmad ennyire nyilvánvaló erejével, azs index is majd megszakadt, h valahogy kisebbíteni próbálja a valóságot.

Pedig sokan nem is értünk rá elmenni, mert épp gdp-t növeltünk, meg amúgy sem szeretünk tüntikre járni, csak a megfelelő időben szavazunk...

Kíváncsi leszek, h ezt a tüntetést is olyan nagy pofával fogják-e lehozni a külföldi lapok, mint a hazug sárdobálásokat. Kétlem.

Az már csak hab a tortán, hogy ilyen kontraproduktív poszttal jössz elő, ahol megpróbálod az almát a körtével összehasonlítva ráhúzni vmi negatívumot a kormánypárti tüntetőkre. Megsúgom, h május elsején a maszop szokott majálisozni a Városligetben a nyugdíjas elvtársakkal...

Talán most megértik a lumpenek (főleg, h alattuk vonult el a tömeg), a dekások és a hozzájuk tartozó civil dekások, de még a Jobbikosok is, hogy az utca nem az övék és ha felbosszantják, megmozdul a csendes ár és mindent elsöpör...

Vidéki 2012.01.21. 22:13:30

Fedor nem képes érzékelni az óriási különbséget.

60 évvel ezelőtt kötelező volt felvonulni és dicsőíteni a megszállókat és az általuk nyakunkra ültetett bábkormányt.

Ma nem volt kötelező felvonulni, nincsenek megszállók és szabadon választott kormányunk van.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2012.01.21. 22:56:36

@DeMarco: Az utca mindenkié! A csendes ár meg csak nem mozdul: mert látja nincs értelme.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.21. 23:28:40

@Vidéki: 60 évvel ezelőtt kötelező volt felvonulni és dicsőíteni a megszállókat és az általuk nyakunkra ültetett bábkormányt.

Ma még nem kötelező felvonulni.

loláb 2012.01.22. 08:53:44

Na mivan, savanyú a szőlő, Fedorkám?

Igazad van, kurva szar lehet látni, hogy a "civilek" "százezres" tüntetéseivel szemben milyen az, amikor tényleg szézezrek vonulnak utcára...

És ez egy 2 hét alatt összerántott demonstráció volt, amire a Fb-n 1000-nél is kevesebben jelezték részvételüket. Szóval ennyit a ti facebook demokráciátokról...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 12:11:14

@loláb: Milyen 100 ezer?

A menet eleje a Jókai téren járt, mikor a Hősök kiürült.

Ez 1600 méter. Egy haladó tömegben négyzetméterenként 1 fővel számolva, négy forgalmi sávon, ami maximum 12 méter széles, maximum 20000. Ha 4 fővel számolunk négyzetméterenként, ami irreális, mivel még ha voltak is ilyen sűrű foltok a tömegben, ez a sűrűség nyilván nem volt meg végig, tehát 4 fő/négyzetméter esetén sincs meg 80000. Azt mondom kb 40-50 ezer volt az a százezer (máshol félmillió).

Sajnos a tények makacs dolgok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.22. 12:11:49

@DeMarco: @loláb: Miért lenne savanyú? Az eddigi kormányellenes tüntetéseket a neten szervezték civilek, és adományokból finanszírozták, pontos elszámolással, ezt meg az évek óta jól szervező FIDESZ informális támogatásával, vidéki és külföldi buszokkal, valamint az ország egyik leggazdagabb emberének anyagi és médiatámogatásával. Az lett volna ciki, ha még így is kevesebb ember jött volna össze, de ettől megmenekültetek. Persze csak épphogy.

@Vidéki: "60 évvel ezelőtt kötelező volt felvonulni és dicsőíteni a megszállókat és az általuk nyakunkra ültetett bábkormányt.

Ma nem volt kötelező felvonulni, nincsenek megszállók és szabadon választott kormányunk van."

És ezzel most szerinted megmagyaráztad a fotót? Nem gondolod, hogy ettől még cikibb az a transzparens?

mizrolist 2012.01.22. 14:39:20

@DeMarco: nekem két dolog jutott eszembe a fotókat nézve:
1. Milyen profi transzparensek... Ennyi embernek van otthon nyomdai minőségű nyomtatója és nyomdai alapanyaga, vagy szervezetten készültek?
2. Milyen kevés fiatal van a képeken (még a Mandineréin is)... Lehet, hogy most azok tüntettek, akik visszasírják a Kádár-rendszert, de osztrák szintű fizetést/nyugdíjat akarnak maguknak? Ez aligha fog menni - és amíg a mentalitás itthon fehérorosz, addig ez az ország nem tartozik és nem is fog csatlakozni a fejlett Nyugathoz.

loláb 2012.01.22. 14:40:45

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn:
Az a többszáz ezer (saccolásom szerint kb 2-300), ami a Kossuth teret teljesen, az alkotmány utcát pedig a bajcsyig megtöltötte. De teljesen értelmetlen belemenni a számháborúba, ez a demonstráció messze hatalmasabb volt bármelyik ellenzéki, vagy millás felvonulásnál.

@Fedor:
Mondom, hogy savanyú a szőlő különben a kutya le nem pisálná azt, hogy hogyan szerveződik, meg ki pénzeli.
Tudod mit koma: a faszt sem érdekel!

A ti facebookos hőzöngéseitektől hónapokkal előre hangos a net, a fél blogszféra szervezi rá a népeket, és veritek a nyálatokat arra, hogyha pár tízezer embert elvisztek, már "a kormánnyal elégedetlen tömegekről" beszéltek.

Erre jön bazmeg a Magyar Hírlap, a maga 15 ezres olvasóközönségével, és összeránt 2-300 ezer embert két hét alatt, olyan ellenszélben, amilyet az elmúlt 20 évben egyetlen rendezvény nem kapott. Képzeld el, mi lett volna, ha ez egy hivatalos fidesz rendezvény lett volna, a nyiltan a fidesz infrastuktúrájával szervezve, Orbán beszéddel, fellépőkkel stb... Arra még talán én is kimentem volna, pedig nem vagyok egy nagy demonstráló.

Az igazság az, hogy lehet, hogy sokan nem azt kapták az elmúlt két évben, amit a fidesztől vártak, és rengeteg a csalódott ember, de az az undorító lejáratókampány, amit 1 éve műveltek, itthon, és külföldön is, olyan kibaszott kontraproduktívvá vált, hogy még a semmiféle karizmának még az irmagjával sem rendelkező Széles-Bencsik-Bayer trió is képes százezreket utcára vinni. Na ez a nem semmi, koma, és ezt zömmel magatoknak köszönhetitek. Ha a 2. kerületi időközi választási bukó után ebből sem tanultok, akkor csak magatoknak köszönhetitek azt, hogyha még annyi voksot sem fogtok kapni 2014-ben, mint amennyit 2010-ben kaptatok.

Tallono 2012.01.22. 15:54:09

@DeMarco: "Talán most megértik a lumpenek (főleg, h alattuk vonult el a tömeg), a dekások és a hozzájuk tartozó civil dekások, de még a Jobbikosok is, hogy az utca nem az övék és ha felbosszantják, megmozdul a csendes ár és mindent elsöpör..."

Hol volt ez a 99%-ban nyugdíjasokból álló tömeg 2006-ban? Ja igen, számolgatta otthon a nyugdíját... Kik érnek rá tüntetni? A nyugdíjasok. Kiket lehet olcsó pénzért elutaztatni Pestre? A nyugdíjasokat? Kinek van Kubatov-listája, ami alapján nem nehéz összeszedni 30 000 embert? Igen, a fidesznyikoknak. Nem kell hozzá nagy tehetség, hogy a listáinkból pár ezer Ft-ért odautaztassunk busznyi nyuggereket... Majd akkor járjon a szád, ha 10 000-rek jönnek tüntetni és utcai harcolni ebből a tömegből az EU-IMF ellen, mert ez a tegnapi csak Orbán-imádás volt... De lássunk pár felvonuló véleményét az országról:

"Kérdés: Ön szerint beváltotta Orbán Viktor a választási ígéreteit?
békemenetelő: Mi az hogy! Túl is teljesítette!

Kérdés: Mit szól a 400 forint feletti benzinárhoz?
békemenetelő: Erről kizárólag a Nyugat tehet, nem Orbán Viktor!
Kérdés: De hát 2009-ben Orbánék követelték, hogy uniós átlagra csökkentsék a benzinár adótartalmát békemenetelő: Hja, akkor még dübörgött a gazdaság!

Kérdés: Ön szerint sikertörténet az, hogy a Hit Gyülekezete történelmi egyház lett?
békemenetelő: Áááá, ez engem nem érdekel.

Kérdés: Ön szerint ki kell lépni az EU-ból?
békemenetelő1: Nem kell kilépni, így legalább együtt lehetünk az elcsatolt részekkel.
békemenetelő2: Nem, nem kell kilépni, úgyis szétesik az magától…
békemenetelő3: Nagy hülyeség volna, azonnal kegyetlenül megbosszulná az EU."

Én nem büszkélkednék ilyen ostoba, menetelő, pár ezerért megvásárolható birkákkal. Idézzük fel Dobó szavait: "Inkább kevés oroszlán, mint sok nyúl (birka)"

Tallono 2012.01.22. 16:04:02

@loláb: Látszik nem jártál soha tüntetni, és nem tudod felmérni egy tömeg nagyságát. Nyugodj meg, kb 30 000-35 000 lehetett. Egyszer volt egy nemzeti - hangsúlyom valóban nemzeti, nem fidesz-féle liberális álnemzetiség - tüntetés a Hősök terén a cigánybűnőzés áldozatainak emlékére. Kb 8000-10 000 fő volt jelen. Akár hiszed, akár nem amikor végigmentünk az Andrássyn, végeláthatatlan, több tízezres tömegnek tűnt. A Hősök tere kb 60%-át megtöltöttük. A képek és adatok alapján (a Kossuth tér 80%-a megtelt) 30 000-nél éppen hogy többre becsülöm a 99% nyugdíjas, tehát könnyen megvezethető, olcsó pénzen megvásárolható, tájékozatlan tömeget...

loláb 2012.01.22. 17:43:04

@Tallono: Méghogy 35000-en? Ne viccelj, szerintem csak Bayerék voltak ott, meg a feleségeik.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 18:13:22

@loláb: Én nem számháborúztam, hanem konkrét mérőszámok alapján levezettem a maximális résztvevők számát.
Tudom nektek fáj, hogy nem sokan voltatok, én meg leszarom.

200 000 ember.

4 fő/négyzetméterrel számolva

Alkotmány utca 550 méter hosszú, 20 méter széles. Ez 11000 négyzetméter, ha 4 ember áll egy négyzetméteren, akkor ez 44000 ember.
A Kossuth tér, A Szalay utcától a Báthoryig, a Parlament falsíkjától a vele szemben evő épületekig Maximum 100 x 300 négyzetméter. Ebben persze a szobrok és fák által elfoglalt hely, illetve a Szalay és Báthory utcák Parlamenttel szembeni falsíkja is benne van.
Aranyapám, ez még mindig csak 120000 ember a téren, ehhez add hozzá az Alkotmányban levő 44 ezret, azt még mindig csak 164 ezer. De ez azt feltételezi, hogy a Kossuth tér és az Alkotmány teljes területén 4 Fő/négyzetméter volt az emberek sűrűsége.

Vedd hozzá, ha 200000 ember elfért a Jókaitól a Hősökig, akkor az Andrássyn nagyon sűrűn álltatok.

baliquez 2012.01.22. 23:17:59

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: ez a leszaromozás - ami a felizgatott, totálisan vitaképtelen viktorjugendek szavajárása -, szóval ez valami seggnyaláscsatolt anális fixáció nálatok? Csak kérdem, nem fogok belőle kisdoktorit írni, pusztán érdekel.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 23:48:03

@baliquez:

Ezzel kezdtem:
Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn 2012.01.21. 19:55:24
Számok helyett az érdekelne, honnan, mivel, mennyiért jöttek? Ki fizette az útjukat?

És komolyan is gondoltam, leszarom hányan voltak ott,mert nem az a lényeg, hanem amiket kérdeztem.

Viszont az egymillió kiverte a biztit, ezért kiszámoltam hányan lehettek ott.

loláb 2012.01.23. 08:11:35

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn:

"én meg leszarom."

Akkor a faszt rugózol rajta, ahelyett, hogy kussolnál?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.23. 08:46:25

@loláb: Jó van áltasd csak magad, kapaszkodj csak ebbe. Elhiszem, hogy kell a sikerélmény, és elhiszem, hogy szerinted szervezés szempontjából a Facebook-on nyilvánossá tett felhívás magánemberek általi terjesztése egyenértékű Széles milliárdjaival, a Kubatov lista szervezésben felhasznált erejével, a fideszes önkormányzatok által ingyen használatba adott buszokkal, és elhiszem, hogy azt a létszámot tartod mérvadónak, amit az a Szijjártó szajkóz, aki az Operaháznál tüntető tömeget 6-8 eresre saccolta. Csak nyugodtan, ha ez téged megvigasztal... De nem tartod cikinek, hogy ekkora szervezéssel, hogy még külföldről is hoztak tüntetőket, szóval még így is csak épphogy sikerült megugrani az operaházi vagy a Szabad Sajtó úti civil tömegeket?

Ha egyáltalán...

Ebben a békemenetben egyébként engem csak egyvalami zavar: hogy Orbánék ettől komolyan elhiszik, hogy tényleg tömegek állnak mögöttük, és hazudik az összes felmérés, amely szerint az elsöprő többség szerint rossz irányban mennek a dolgok, és így továbbra is kitartanak a csőd és a diktatúra felé vezető úton, sőt, talán még gyorsítanak is egy kicsit.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.23. 08:50:12

@loláb: Ja igen: a kussoltatás proli tempó ;-)

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2012.01.23. 09:40:42

Más asszociáció:

Az emberek egyénileg többnek érzik magukat csupán annyitól, hogy erős, büszke, dacos, és zsarolási potenciállal rendelkező nemzet tagjai lehetnek.

És ezért az illúzióért hajlandóak gyakorlatilag bármekkora árat kifizetni.

Pedig hosszabb távon még az is kifizetődőbb lenne, ha nem a nemzeti giccskormányba, hanem a státusszimbólumként már annyira bevált, több száz lóerős, csillogó városi terepjárók kormányába kapaszkodva villognának…

szabadter.wordpress.com/2012/01/23/15-masodperces-tanmese-a-beketuntetesrol/

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.23. 09:58:21

Telitalálat:

"Eddig is tudtuk, hogy Orbán egy populista nacionalista, akit ünnepelnek, mint minden valamirevaló diktátort minden jelentéktelen országban. Igazából még uncsi is, ennél sokkal vadabb képeket is látunk Görögországban, Észak-Koreában stb.

De azt elhiszed, hogy ezek az idióták Orbánt támogatják, aki:
PÉNZT KÉR AZ EU-TÓL?

Úgy értem Görögországban nincs semmi abszurd. Az teljesen normális. Nem akarnak megszorításokat, ezért tüntetnek a kormány ELLEN, hogy MEGADAKADÁLYOZZÁK az IMF hitelt. Érthető. Eget verő ostobaság, de azért nem abszurd. De hogyan lehet megmagyarázni ezeket a "magyar embereket", akik ÜNNEPLIK a vezetőjüket, aki térdenállva könyörög az EU-ban IMF hitelért?"

jakabandor.blog.hu/2012/01/21/magyar_hulyejaras

loláb 2012.01.23. 10:06:18

@Fedor:

Nem tudom mi az ördög fülére kellett ezen a demonstráción milliárdokat költeni, de felőlem nyugtasd csak magad ezzel, én pont leszarom, milyen pénzből, meg ki szervezte.
A Kubatov lista is minden bizonnyal kurvára mérvadó, főleg, hogy a facebookon az emberek ÖNKÉNT listázzák magukat valami mellett, vagy ellen, te szerencsétlen...

"és elhiszem, hogy azt a létszámot tartod mérvadónak, amit az a Szijjártó szajkóz"
Azt bizony kurva rosszul teszed, ugyanis szerintem a létszám valahol az index, és a BM által megadott létszám között lehet, ami (100 ezres index, illetve 400 ezres BM becslést figyelembe véve) valahol 2-300 ezer embert jelent.

"Ja igen: a kussoltatás proli tempó"
És a beleugatás, meg az ostoba, parttalan vitaprovokálás az milyen tempó?

Az összes kommentedről ordít a csalódottság, az, hogy nem érted. És az az igazság, hogy nekem ez kurvára tetszik! Kaján vigyorral képzelem el a fancsali pofádat, koma, és csak röhögök a vergődéseden, ahogy megpróbálod a demonstráció jelentőségét kisebbíteni. :D

Az az igazság koma, hogy elbasztátok. Kivittétek a politikát az utcára, és ott feltörölték veletek a falsztert. Most találhattok ki valami újat, mert a szokásos 30-40 ezres szabad sajtó úti demonstráció ezek után kibaszottul kevés lesz...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.23. 14:08:00

@loláb: "Nem tudom mi az ördög fülére kellett ezen a demonstráción milliárdokat költeni"

Ki mondott ilyet? Én azt írtam, hogy ott van a háttérben egy milliárdos, aki minden költséget kifizet, ha kell, akkor Erdélyből hozat tüntetőket busszal, csak hogy kilegyen a létszám.

"szerintem a létszám valahol az index, és a BM által megadott létszám között lehet, ami (100 ezres index, illetve 400 ezres BM becslést figyelembe véve) valahol 2-300 ezer embert jelent."

Ahogy akarod, nekem mindegy :-)

"Az összes kommentedről ordít a csalódottság, az, hogy nem érted."

Rohadt rossz emberismerő vagy. Ezzel a háttérrel ez részemről előre be volt árazva. De diadalmaskodj nyugodtan, rád fér egy kis sikerélmény, úgyis kevés jutott ki mostanában, már ami a politikát illeti :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.23. 14:10:57

@loláb: Ja és: "És a beleugatás, meg az ostoba, parttalan vitaprovokálás az milyen tempó?"

A múltkor te szóltál be nekem így, én most csak visszaszúrtam egy kicsit, egy kacsintással a mondat végén, de úgy látom, nem vetted a lapot. Mitől vagy ennyire ideges? Tényleg nagyon eldurvult a hangnemed, mióta nem érzed szilárdan a nyeregben magad...

k trout 2012.01.23. 15:00:57

@loláb: "ez a demonstráció messze hatalmasabb volt bármelyik ellenzéki, vagy millás felvonulásnál."

No, és akkor mi van? 2002-ben kétmillióan voltatok, azt pár hét múlva elvesztettétek a választást. :)

loláb 2012.01.23. 16:07:52

@Fedor:

"Ahogy akarod, nekem mindegy :-)"
Nem, neked kurvára nem mindegy, különben nem Szijjártóztál volna. Te azt hiszed, hogyha én a Szíjjártó érveit nyomatom, akkor az is elfogadható, hogyha te kritika nélkül szajkózod a balos faszságokat. Csakhogy, -és ez úgy látszik akkor sem esik le, hogyha századjára dörgölöm bele az orroodat- én nem ismételgetem kritikátlanul a jobbos szóvivők, véleményformálók érveit, csak azért, mert politikailag az az oldal áll hozzám közel, tehát a velem folytatott vitában önálló gondolatok nélkül te mindig is alul fogsz maradni...

"Rohadt rossz emberismerő vagy."
Perszeperesze... Te véletlenül sem áltál be a blogszféra azon nagyobbik részének sorába, akik minden eszközzel (résztvevők száma, kora, honnan jöttek, pénzért vonultak, ki fizette stb...) a békemenet jelentőségét akarják kisebbíteni, csak azért, mert kiderült, hogy ez a kormány még a tökéletesnek távolról sem nevezhető kormányzás után is sokszoros támogatottsággal rendelkezik az -elsősorban parlamenten kívüli- ellenzékhez képest.

Elhitted, hogy csak azért, mert a netes közösségekben, blogokban egy jó ideje egy kósza bíztatást nem kap a kormány, az már azt jelentette, hogy Orbánék társadalmi támogatottsága ánblokk zéró. Elhittétek, hogy csak mert összerántotatok budapesten 30-40 ezer embert egy-egy nemzeti ünnepen, már országszerte is tömegek akarják, hogy a kormány takarodjon.

Abban is tévedtetek, amikor félreértettétek, hogy összesen 700 ember lájkolta az Fb-n a békemenetet, akkor nyilván majd pár "vérfideszes" mami fog csak felvonulni, hiszen ami a facebookon nincs, az már nem is létezik. Ehhez képest kiderült, hogy sokkal de sokkal többen voltak mint a ti rendezvényeiteken (ami pedig százmilliós értékű önkéntes reklámott kap az FB-n, és a blogokon hónapokon kersztül) szoktak lenni, és amire -a ciki békemenettel ellentétben- sikk kimenni.

Hát nem. Kurvára nem. Akkorát koppantatok, hogy öröm názni! Rá kell nézni az index, meg az origó blogketrecére, hogy azok a hőbörgő blogok, amik másfél éve versenyt fikáztak MINDENT, milyen zavarodottsággal próbálják meg lekezelni a tüntetést. Nem is voltak annyian, nyuggerek, erdélyiek, a széles milliárdjai, stb...

Én csak röhögök rajtatok. Ugyanabba a folyóba léptetek bele, mint a II kerületi választás kapcsán. Ott is annyira nyerni akart a baloldal, olyan kibaszott magasra tettétek a mércét, hogy amikor nagyon nem sikerült, akkor egyszerűen nem volt rá kommunikáció, és csak pislogtatok, mint hal a szatyorban, hogy Láng Zsolt tizedszázalékra megismételte a Balsai 2010-es eredményét.

Most ugyanez a helyzet: kivittétek a politikát az utcára, hogy ott majd sikerül lenyomni a kormányt, erre az első fidesz párti demonstrációra sokszor annyian mentek el, mint ahány a ti rendezvényeiteken megjelennek. Kiderült, hogy nem elég, hogy a parlamentben nem értek lófaszt sem, még az utca sem az a térfél, ahol nektek pattog a labda...

"egy kacsintással a mondat végén, de úgy látom, nem vetted a lapot"
De, vettem a lapot. A beugatásra, és a parttalan vitaprovokálásra vonatkozó megjegyzés nem is neked szólt, hanem a hosszúnevű faszkalapnak, aki -annak ellenére, hogy a kutya nem kérdezte- nekiáll a "százeres" megjegyzésemre reflektálva levezetni bazmeg, hogy hányan voltak. És amikor jelzem, hogy nem izgat a számháborúja, akkor "tényekmakacsdolgok"-ozik a fasz, mintha bazmeg számítana egy fikarcnyit is, hogy melykünk fogadja el a másik érvelését!

Hát, én egyrészt pont leszarom, hogy mit gondol a létszámról, nem kérdeztem, nekem ne is mondja. Másrészt pedig az szintén semennyire nem érdekel, hogy Ő elfogaja-e az én becslésemet, felőlem röhögje ki nyugodtan. Magában.

Vitázni erről pedig aztán végképp nem vagyok hajlandó, és ha ennek azzal tudok elébe menni, hogy a gecibe elküldöm, akkor szívfájdalom nélkül megteszem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.23. 20:33:13

@loláb: De nagyon frusztrált itt valaki... Igaz, hogy a fele se igaz, amit rólam gondolsz, de legalább kiadtad magadból.

Tallono 2012.01.23. 21:44:36

@loláb: Tehát neked mindegy, hogy színjáték volt az egész békemenet olcsó pénzért megvásárolható, nyugdíjas tömeggel, akik lehet 4 éve még Gyurcsánynak tapsoltak ennyiért? Hát jó, te dolgod, de az kicsit se zavar, hogy amellett a kormányfő mellett állt ki pár tízezer birka, aki VISSZAHOZZA AZ IMF-ET?...

jakabandor.blog.hu/2012/01/21/magyar_hulyejaras

loláb 2012.01.24. 08:30:51

@Fedor: Ki? Téged frusztrál a békemenet sikere?

loláb 2012.01.24. 08:33:42

@Tallono: Jaj, de rossz duma, te tényleg elhiszed azt a sok faszságot, amit leírsz?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.24. 08:35:20

@loláb: Jó vicceid vannak. Majdnem nevettem is...

DeMarco 2012.01.24. 11:23:19

@Tallono: "Hol volt ez a 99%-ban nyugdíjasokból álló tömeg 2006-ban?"

El kell keserítselek, de láttam a képeket és felismertem köztük sok embert, tanárokat, professzorokat, doktorokat, fiatalokat. Valóban a jelentős részre az idősebb korosztályból volt ott, de újfent elköveted azt a hibát amit a választások előtt Fedor, de még te is elkövettél sokszor.
Lebecsülöd az otthon ülő, vagy éppen az adott időpontban dolgozó és nem ráérő tömegeket, akik nem járnak tüntetésekre, csak figyelnek, de amikor szükség lesz rá három év múlva, akkor elmennek, igaz csak egyszer, de annak súlya lesz. Úgy, mint ennek a békemenetnek is. Lolábbal értek egyet maximálisan, én is csak röhögök a zavaron ami a blogokon látható.

Ami meg az imf visszahívását illeti, nem igazán van választás, vagyis az egyik irány jobb lenne, csak kurva drága és a kimenetele kétséges, a másik szintén kurva drága (lesz nekünk), de járt út, bár nagyon visszatetsző. Valódi jó döntés meg nem létezik...

DeMarco 2012.01.24. 11:28:37

@mizrolist: 1. Nem minden plakátot most nyomtattak, éveken át lehet használni, pl. a helységnév táblákat, meg szlogeneket is, csak néhány újat kell gyártani, aktuálisabbat és kész is.
Nekünk is van több magyar zászlónk.

2. Fentebb írtam már, h én sok ismerőst láttam akik nem idősek és már 2006-ban is ott voltak a Kossuth téren.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.24. 13:24:34

@DeMarco: "újfent elköveted azt a hibát amit a választások előtt Fedor"

Mit is? Hogy azt írtam még balosokkal vitatkozva is, hogy biztos a FIDESZ győzelem, és valószínű a kétharmad is?

"Lebecsülöd az otthon ülő, vagy éppen az adott időpontban dolgozó és nem ráérő tömegeket, akik nem járnak tüntetésekre, csak figyelnek, de amikor szükség lesz rá három év múlva, akkor elmennek, igaz csak egyszer, de annak súlya lesz."

Az fel se merül benned, hogy ezt a hibát esetleg most pont te követed el?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.24. 13:26:54

@DeMarco: Ja, és az IMF visszahívásának valóban nincs ésszerű alternatívája (el se kellett volna küldeni őket, és akkor gondok jó része meg se történt volna), épp az a gond, hogy Orbánék egész elmúlt másfél éve arról szólt, hogy el akarták azt hitetni, hogy van. Na ennek fényében nagy égés ez a mostani meghunyászkodás.

mizrolist 2012.01.24. 14:26:37

@DeMarco: mint pl. az első képen szereplő?

Tallono 2012.01.24. 15:04:08

@DeMarco: "El kell keserítselek, de láttam a képeket és felismertem köztük sok embert, tanárokat, professzorokat, doktorokat, fiatalokat."

Nem tudom, te hol láttál fiatalokat, én az Educatio rendezvényen tüntetni őket. A tanárokra meg professzorokra nem mondok semmit, az hogy kinek milyen állása van, attól még lehet segghülye a gazdasághoz és a politikához. Nem tudom minek szépíteni, ezek gyáva, meghunyászkodó emberek, akikkel bármit le lehet nyeletni (szó szerint...). Valakik k*rva jó röhöghetnek valahol, hogy "ezek tényleg éljenzik a megszorításokat, besz@arás". Ezek a "művelt, megfontolt" tanárok meg professzorok tehetnek róla, hogy a Fidesz miatt megint nem lett rendszerváltás se 2006-ban, se 2010-ben. Igen, egyszer csinálnak valamit, ami nagyot szól: 2010-ben megint elbaszták 4 évre Magyarország felemelkedéséhez vezető út megkezdését, talán végzetesen... Létezik út az IMF-Eu faszának szopkodásán kívül: kilépni mindkét intézményből és kiépíteni egy Irán, Kazahsztán, Oroszország, Japán tengelyt. Így is, úgy is ez számunkra a jövő, de inkább kezdjünk el rá előbb felkészülni, mint akkor, amikor világkonfliktusok fognak kialakulni és tankok lesznek a kertek alatt... Amúgy ha most beintenénk és bejelentenénk az államcsődöt, magunkkal rántanánk az osztrák bankokat, és beütne egy dominó effektus. Mi vagyunk zsaroló pozícióban, ha lenne egy valóban nemzeti, magyar miniszterelnökünk, ő szorongatná meg az ő töküket, de nekünk egy felcsúti cigányvajda jutott, akit birkaként követ a megvásárolt nyugger tömeg. Erről ez a mondat jut eszembe: "Így szál el a szabadság, üdvrivalgás közepette!"

DeMarco 2012.01.24. 15:41:35

@Fedor: "Mit is? Hogy azt írtam még balosokkal vitatkozva is, hogy biztos a FIDESZ győzelem, és valószínű a kétharmad is?"

Tévedsz, az én voltam. :) Ahogy az is, aki megjósolta a szadesz-madöf végét és a Jobbik előretörését...

Szeretnéd, hogy visszaidézzek akkori hozzászólásaidat a szadesszel kapcsolatban? Vagy libajnai sztárolásával kapcsolatban? (Ne szeressél, mert utálok bányászgatni a posztjaid között visszafelé)

"Az fel se merül benned, hogy ezt a hibát esetleg most pont te követed el?"

Gondolod, hogy elfelejtettem 2002-t? (Amikor egyébként én jól éreztem meg a fidesz bukását és az eljövendő balfaszkodásokat.) Nyilván felmerül bennem, igaz, csak olyan szinten, h van egy bizonyos réteg akik mindig erre-arra hajlanak és mindig az aktuális kormány ellen szavaznak, meg van egy réteg akik könnyen felülnek egy kis emelési ígéretnek. Ugyanakkor nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy lássuk, az ellenzéki pártok támogatása nem növekszik, annak ellenére sem, hogy a fideszé némileg erodálódik. Kivéve a Jobbiké ami egyedül növekszik, főleg a mostani támadások miatt. Változást most csak egy új párt hozhatna, aminek nincs köze senkihez sem, sem ideológiákhoz és főleg nem előző pártokhoz, pártfunkcikhoz. Mint tudjuk, a választásokhoz pénz kell, pénzt pedig a támogatók adják, a támogatók meg le vannak fedve.

"Ja, és az IMF visszahívásának valóban nincs ésszerű alternatívája"

Hogyne lenne. Ki kell fizetni az adósságokat, vagy csődbe kell menni és újratárgyalni azokat. Ez is eléggé ésszerű megoldás lehet, csak ehhez bátorság kell. Az imf-hez meg gyávaság.
Ebben még igaza is van Tallono-nek. De van amikor a gyávaság a kifizetődőbb. Ha túl erős az ellenség jobb elfutni és máskor csatába állni, mintsem hősi halált halni.

"akkor gondok jó része meg se történt volna), épp az a gond, hogy Orbánék egész elmúlt másfél éve arról szólt, hogy el akarták azt hitetni, hogy van"

Inkább időhúzásról szólt és ezt jól kivitelezték. Az alapgondolat megfelelő volt és helyes. Viszont nem következett be, részben az újabb gazdasági válságnak, részben a devizahitelek törlesztőinek megemelkedései miatt. Nem sikerült, nem indult be a belső piac, ez tény. Tévedtek és tévedtem anno. Még akkor is, ha az én esetemben ez tökéletesen működött és megfeleltem a koncepciónak. Nem voltunk elegen...
De ettől ez még nem volt rossz irány, csak rossz időzítés. Egy kisebb államadóssági szint mellett újra meg kell csinálni. Most ezzel tudnak minket zsarolni.

"Na ennek fényében nagy égés ez a mostani meghunyászkodás."

Én nem tartom égésnek azt, amire rákényszerítenek minket. Ha nem hagynak választási lehetőséget, legalábbis korrektet nem, akkor az nem égés, ha ezt belátják. Ragaszkodhatnának makacsul és kitarthatnának az elveik mellett a végtelenségig, kétség ne legyen én ezt is tenném és egy fuck off-al inkább mennénk csődbe, de vélhetően a gazdasági rétegünk (a pártok finanszírozói) el szeretné kerülni a csődőt, hiszen akkor óhatatlanul újrafelosztás lenne a vége és államosítás, ami nekik nem céljuk.

Egyébként nem csodálom, h te jobban félsz a csődtől, mert egy ilyen helyzetben a Jobbik olyan lenne, mint egy elszabadult hajóágyú...

DeMarco 2012.01.24. 15:44:34

@mizrolist: Egy százezres tömeget nem lehet tíz emberből összeállítani, csak ha a kép készítője demagóg akar lenni. Volt sok egyéb kép is ezen kívül, ami egyáltalán nem mutatta ennyire homogénnek a társaságot.

DeMarco 2012.01.24. 15:58:05

@Tallono: "A tanárokra meg professzorokra nem mondok semmit, az hogy kinek milyen állása van, attól még lehet segghülye a gazdasághoz és a politikához."

Valóban. Lehet. Ahogy az is lehet, h a villanyszerelő bakancsos ember meg zseni. Csak ugye a valószínűsége...

"ezek tényleg éljenzik a megszorításokat, besz@arás"

Valamit benéztél. "Ezek" az imf és az eu nyomásgyakorlását és a szuverenításunk ilyen csúnya semmibe vételét kritizálták, megmutatva, h a hazug nyugati sajtó és az itthoni ellenzéki politikusok hamis sugallatai ellenére a kormány nem vesztette el a támogatóit és elég sokan vannak akik ellenzik a nyomásgyakorlást, ellenzik és rossz szemmel nézik a hazugságokat és a fölényeskedést. Megmutatták a külföldnek, h ne ábrándozzanak kormánycseréről és ne vegyék félvállról a kétharmadot, mert nem véletlenül keletkezett.

"Létezik út az IMF-Eu faszának szopkodásán kívül"

Kétségtelen, csak baromi drága az az út és pár ember éhhalálával van kikövezve, meg néhány politikus és gazdasági potentát fellógatásával, vagy sürgős távozásával, esetleg polgárháborúval.

"kiépíteni egy Irán, Kazahsztán, Oroszország, Japán tengelyt"

Kihagytad az olaszokat, meg a németeket. Volt már ilyen tengely, csak nagyon rábasztunk, kétszer is...

"Így szál el a szabadság, üdvrivalgás közepette"

56'-ban a komcsik hívták be az oroszokat, most ti csinálnátok ugyanezt? Rövid az emlékezet...

Egyébként mióta releváns star wars-ból idézgetni?

Akkor: Az erő VELÜNK van! :)

Tallono 2012.01.24. 18:11:20

@DeMarco: Nos, amit mindig is sejtett mindenki bebizonyosodott:

mandiner.hu/cikk/20120124_francia_gazdasagi_lap_orban_zsido_szarmazasarol

„Az antiszemitizmus antidemokratikus és elfogadhatatlan. Zsidó származású magyar vagyok. De nincs kettős identitásom. Magyar az identitásom, és nincs problémám azzal, hogy zsidó vagyok. Soha nem tagadtam, és az apám megütött volna, ha így teszek” – állította Orbán Viktor a Les Échos szerint.

"Valóban. Lehet. Ahogy az is lehet, h a villanyszerelő bakancsos ember meg zseni. Csak ugye a valószínűsége..."

Nem azt mondtam, hogy nem értenek a szakmájukhoz, csak azt, hogy a politikához és a gazdasághoz.

"Valamit benéztél. "Ezek" az imf és az eu nyomásgyakorlását és a szuverenításunk ilyen csúnya semmibe vételét kritizálták, megmutatva, h a hazug nyugati sajtó és az itthoni ellenzéki politikusok hamis sugallatai ellenére a kormány nem vesztette el a támogatóit és elég sokan vannak akik ellenzik a nyomásgyakorlást, ellenzik és rossz szemmel nézik a hazugságokat és a fölényeskedést. Megmutatták a külföldnek, h ne ábrándozzanak kormánycseréről és ne vegyék félvállról a kétharmadot, mert nem véletlenül keletkezett."

Ez még továbbra nem változtat azon a tényen, hogy azt az embert és kormányát támogatják ezzel, akik megszavazzák Szerbia Eu tagságát, akik nem vették bele az alkotmányba a föld és víz védelmét, akik "két hét alatt" rendet raktak és azokat üldözik, akik valóban rendet tennének, akik a bankok oldalára álltak a devizahitelesek helyett, stb, stb. Amit korábban mutattam békemenetelő véleményeket a dolgokról eléggé mutatják, hogy milyen sötétek, érdektelen és tudatlanok a birkák. És ami a lényeg, azt az embert támogatják, aki ALÁ FOGJA ÍRNI A MEGSZORÍTÁSOKAT!

A továbbiakra meg, hogy ne csak star wars-ból idézgessek:

"Gyáva népnek nincs hazája!"

"Inkább hősnek lenni egy percig, mint rabszolgának lenni egy életen át!"

"Sehonnai bitang ember,
Ki most, ha kell, halni nem mer,
Kinek drágább rongy élete,
Mint a haza becsülete.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!

Fényesebb a láncnál a kard,
Jobban ékesíti a kart,
És mi mégis láncot hordtunk!
Ide veled, régi kardunk!
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!"

Valakinek jelentenek is valamit ezek a szavak, nem csak ismeri őket...

Geopolitikai kérdésekre meg nem történelemi példákkal, hanem aktuál rövid és hosszú távú gazdasági-politikai célkítűzésekkel kell válaszolni, de mit is várhatnánk egy olyan kormánytól, akinek MÉG VÁLASZTÁSI PROGRAMJA SE VOLT ÉS A KÉT HÉTEN KÍVÜL NEM ÍGÉRTEK SEMMIT.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.24. 18:49:31

@Tallono: Azt ugye tudod, hogy az a francia lap olyan balfék volt, hogy összekeverte Deutsch és Orbán nyilatkozatát, és ebből lett az a cikk? Amúgy meg eldönthetnéd végre, hogy most Orbán zsidó -e, vagy cigány, mert egy hozzászólással korábban meg annak tartottad :-) Zsidózni meg cigányozni egyébként se menő, ráadásul ebben az esetben hülyeség is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.24. 19:01:59

@DeMarco: "Tévedsz, az én voltam. :)"

Érdekes, nekem meg olyan emlékeim vannak, hogy folyamatosan azzal jöttök, hogy mit riogatok a kétharmaddal, szóval, igen, ha hazugnak akarsz nevezni, akkor légyszíves bizonyítsd is. Nem először futsz ennek neki, és valahogy mindig megreked ott a dolog, hogy azt írom neked: "Rendben, idézz."

"Szeretnéd, hogy visszaidézzek akkori hozzászólásaidat a szadesszel kapcsolatban? Vagy libajnai sztárolásával kapcsolatban? "

Amit írtam, azt mind vállalom, miért csinálsz úgy, mintha nem így lenne? Két tévedésem volt eddig mindössze, az egyik, hogy azt reméltem, hogy az Bokrosék bejutnak, a másik meg az, hogy nem néztem ki Orbánékból annyi baromságot, mint amit a valóságban elkövettek, mert hittem abban, hogy oké, taktikázik, populistán mindent megtesz a hatalomért, de ha végre a kezébe kerül, akkor csak a szája lesz nagy, de nem nyúl igazán a demokratikus alapintézményekhez, és rendesen fogja üzemeltetni a gazdaságot.

Hát most már nem hiszek ebben sem.

Tallono 2012.01.24. 19:39:55

@Fedor: Olvastam a korrekciókat, de egyrészt gyanús a magyarázkodás, másrészt az eddigi bizonyítékok tükrében meg lényegtelen is: Deutsch Tamás, Fodor Gábor, Szájer József és Orbán Viktor. Nincs itt kakukktojás, ne is keresd! Soros se véletlenül pénzelte a kiképzését Oxfordban és a Ráchel, Sára, Gáspár, Róza, Flóra nevek se átlag magyar nevek.

Amúgy attól, hogy zsidó még nem zárja ki, hogy van benne cigány is: zsici. Tőlem meglepően ez még mind nem is érdekelne, de Simon Peresz nyilatkozata és a föld és víz-re való orbáni "Nem!" után jobb félni, mint megijedni.

Amúgy, hogy visszakanyarodjak a lényeghez, ez is azt bizonyítja, hogy alig tudunk valamit a miniszterelnökünk hátteréről, és mégis több tízezren birka módjára tolják hátulról az IMF-Eu cipzárjához a fejét.

Tallono 2012.01.24. 21:31:20

@DeMarco: "A legrosszabb kombináció

Lehet, hogy elsőre durván hangzik, de szilárd meggyőződésem, hogy az ország még akkor is jobban járt volna, ha a Fidesz-KDNP a teljes szolgai alárendelődés útját választotta volna, mint Gyurcsány és Bajnai. Akkor talán még a forint úgy-ahogy állna. Ez a mostani, csak szavakban nemzeti és szabadságharcos politika ugyanis a lehető legrosszabb kombináció. Az alkotmányból kihagyjuk a magyar termőföld és ivóvíz védelmét, ugyanakkor koki és sallerosztásról beszélünk. Lefekszünk a nemzetközi érdeknek, ugyanakkor be is szóltunk neki. Eközben pedig értelmetlen konfliktusokat generálunk a pártállami időket idéző választási-, önkormányzati- és médiatörvényeinkkel. Mindezt önös érdekek miatt, hogy még 2020-ban is Fidesz emberei üljenek az elvileg pártfüggetlen intézmények élén.

Az, hogy mi lett volna, ha a magyar kormány nem párt-, hanem nemzeti érdekek miatt akasztott volna tengelyt az Európai Unióval, nem tudhatjuk. Pedig számos olyan ügy van, amiben érdemes lenne végre felvenni a kesztyűt, és kiosztani pár sallert az Uniónak és a Nemzetközi Valutaalapnak. De nem is kell feltétlenül egy kocsmai verekedésben belekötnünk a nálunk erősebbe, elég, ha egyszerűen nemet mondunk. Mert lehet nemet is mondani, mint tette azt Izland, Lengyelország vagy legutóbb éppen Írország is. De ehhez olyan kormányra lenne szükség, amely az államadósság újratárgyalását fontosabbnak tartja a pártérdekek útjában álló ombudsman kicsinálásánál, a termőföld hazai kézben tartását a 5-ből 5 fős fideszes Médiatanácsnál, és a devizahitelesek megmentését a bírák nyugdíjazásánál. Bízzunk benne, hogy egyszer lesz ilyen is."

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.25. 08:51:10

@Tallono: Ezen a néven te ketten kommentelsz? Van egy logikus éned, meg egy rasszista hülye éned, és mikor melyik kerekedik felül?

DeMarco 2012.01.25. 09:47:48

@Fedor: "Érdekes, nekem meg olyan emlékeim vannak"

Az emlékezet kieséseidről nem tehetek, fordulj orvoshoz.

"folyamatosan azzal jöttök, hogy mit riogatok a kétharmaddal"

TE?? Na, ne viccelj. Komolyan azt hiszed, hogy te riogattál MINKET a kétharmaddal? Hiába jósoltam kétharmadot, sosem akartad elfogadni, h így lesz és rettegtél tőle szokás szerint, h igazunk is lehet...

"Nem először futsz ennek neki, és valahogy mindig megreked ott a dolog, hogy azt írom neked: "Rendben, idézz.""

Én meg igyekszem ezt elkerülni, mert becsületesen nekiállok keresgélni visszamenőleg a posztjaid között, mint ahogy tegnap is, de amikor nem találom meg elsőre a keresett posztot, se másodikra, se sokadikra, akkor felkapom a vizet és abbahagyom. De ettől még nem lesz igazad, csak én nem vok elég türelmes kibogarászni a válaszhoz szükséges idézeteket.

DeMarco 2012.01.25. 10:22:55

@Tallono: Szokatlanul összeszedett mondatok, kár, h nem te írtad őket.
A szerző csak azt felejti el, h előre nem lehetett látni, h nem fog bejönni. Ennyi erővel akár be is jöhetett volna. Ha vmit nem próbálsz ki, akkor sose fogod megtudni, h működőképes-e az a vmi. Tesla nem kitalálta a dolgokat, csinált egy team-et és azok minden létező dolgot egyesével kipróbáltak. Volt ami csak tízezer próbálkozás után hozott eredményt.
És itt most nem arról van szó, h borítékolható volt a multik és bankok, meg a zs-k ellenállása és válaszreakciói. Az idő volt a döntő tényező, a gazdasági fellendülés beindulása. Az idő volt, amiből kifutottunk, részben az újabb válság miatt, részben a devizahitelek miatt és részben a válaszcsapások sokkal gyorsabb és erőteljesebb hullámai miatt.
Nem értek egyet a szerzővel. Kellett ez a kis idő, meg kell becsülni a kicsit is, meg kell becsülni, h nem a mi nyakunkra tették a kést, hanem megpróbálták megosztani a terheket és a végsőkig védeni minket az összes teher nyomásától. Nekem jól jött egy nyugodt másfél év és borzalommal gondolok az imf feltételeire, ami kizárólag adóemelésből fog állni és a prés további nyomásából a mi kárunkra. Csak sajnálni tudom a sok hülyét, akik tapsolnak az imf-nek és a velük érkező nyomornak...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.25. 19:57:14

@DeMarco: "Komolyan azt hiszed, hogy te riogattál MINKET a kétharmaddal?"

Ki beszél itt arról, hogy titeket riogatott bárki? Ti vádoltatok mindenkit, aki a kétharmad veszélyeire hívta fel a a figyelmet, hogy riogat. Egyébként a mellékelt ábra azt mutatja, hogy nekünk lett igazunk, bár igaz, ez neked tetszik (viszont ez csak téged minősít).

"Hiába jósoltam kétharmadot, sosem akartad elfogadni"

Nem azt mondtam, te szerencsétlen, hogy nem fog összejönni, csak azt, hogy nem szeretném, ha összejönne. Ne keverd már a szezont a fazonnal...

"De ettől még nem lesz igazad, csak én nem vok elég türelmes kibogarászni a válaszhoz szükséges idézeteket. "

Jó duma. Először hülyeségeket beszélsz, aztán meg mellé, amikor bizonyítani kéne...

"A szerző csak azt felejti el, h előre nem lehetett látni, h nem fog bejönni."

Dehogynem...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.25. 20:00:01

@DeMarco: "Csak sajnálni tudom a sok hülyét, akik tapsolnak az imf-nek és a velük érkező nyomornak... "

A nyomor nem az imf miatt jön, hanem azok miatt, akik miatt újra egy akkora hitelt kell felvenni, mint anno Gyurcsány, pedig Orbán egy felfele ívelő országot vett át, szóval ne az orvost szidd, hanem a felelőtlent, aki miatt szükség van rá. De hát neked ezt úgyis hiába mondom, ugyanolyan menthetetlen vagy a magad nemében, mint Tallono.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.01.26. 22:10:44

@Vidéki: Nem volt kötelező, csak - ahogy hallom ismerősöktől - az állami szférában "erősen ajánlott", mivel ugye több ezres kirúgási hullám jön, és senki nem tudja ki kerül lapátra...

Nincsenek megszállók? Akkor Orbán hazudott nekünk, és nem akarják gyarmattá tenni az országot??? Egy világ dőlt össze bennem...

Szabadon választott kormányunk van, de gyurcsány és bandája után az alternatívák hiánya megtette a magáét. A másik meg: a 8 millió választópolgárból 2,7 millió szavazott a narancsosra... ez nem annyira sok, hogy erre verjék magukat.

@Fedor: hát azt a gazdaságot felfelé ívelőnek éppen nem mondanám, de mindenképp pályán tartható gazdaságot vett át a fidesz, amit idén januárra sikerült kis híján csődbe vinni. Ez, mint tudjuk PÉLDÁTLAN, és - tegyük hozzá - láthatatlan siker is egyben. :(

DeMarco 2012.01.27. 10:19:43

@Fedor: "Ti vádoltatok mindenkit, aki a kétharmad veszélyeire hívta fel a a figyelmet, hogy riogat."

És? Most is azzal vádolunk...

"Dehogynem..."

Fenét. Ne keverd a fogalmakat. Te világvége hangulatban vártad a fideszt és számodra az is lett. Mi meg jó kedvvel vártuk és nekem még töretlen a jó kedvem. Ha látok is felhőket, azok az imf és az unióban ülő libsik felől érkezhetnek.

"A nyomor nem az imf miatt jön, hanem azok miatt, akik miatt újra egy akkora hitelt kell felvenni, mint anno Gyurcsány"

A mondat helyes, csak nem kell bele az "anno", mert most is miatta kell felvenni, a fidesz megpróbálta nélkülözni az imf-et, de azok nem hagyják magukat lerázni ilyen egyszerűen...

"pedig Orbán egy felfele ívelő országot vett át"

Ne röhögtesd ki magad, ezt még te sem hiszed el... :)))

"szóval ne az orvost szidd"

Az nem orvos aki szike helyett motoros fűrésszel érkezik és nem a sebet tisztítja ki, hanem levágja az egész lábat...

"hanem a felelőtlent, aki miatt szükség van rá"

De hát azt szidom egyfolytában! Sőt, ha rajtam múlna, már régen le lenne sittelve hazaárulásért!

DeMarco 2012.01.27. 10:22:01

@Sandman (KaraKum): "A másik meg: a 8 millió választópolgárból 2,7 millió szavazott a narancsosra... ez nem annyira sok, hogy erre verjék magukat."

Azért a többihez képest mégis jelentősen több, akkor meg a többi, akik ennél is jelentéktelenebb szavazatokat tudnak felmutatni, mire verik magukat? Főleg azok akik egyáltalán nem értek el kimutatható eredményt? Nekik van a legnagyobb pofájuk, pedig nemhogy tömeg, de egy kisebb játszótérnyi ember sem áll mögöttük...

DeMarco 2012.01.27. 18:23:29

@mizrolist: Olvastam. Jókat röhögtem az ürgén. Ha ilyenek ülnek a cia-ban, akkor nem csoda, hogy ennyi éven át keresgették osama-t.

Valójában a magyarok nem unió ellenesek. Aki ezt állítja, az egyszerűen tájékozatlan és/vagy hülye.

Ugyanakkor mindenki látja, hogy bosszú hadjárat folyik, ami teljesen alaptalan vádakból áll és azt is látja mindenki, hogy kik gerjesztik és kik vesznek ebben részt.

Elég nyilvánvaló, hogy a gazdasági lépéseink, amivel tehermentesítették a polgárokat, bankadó, különadó, végtörlesztés kiverte a gyarmattartóknál a biztosítékot. A gazdasági szereplők pedig a zsebükben lévő politikusokon és hitelminősítőkön keresztül nyomást gyakorolnak ránk.

Ez a lényeg. A többi csak rizsa. Minden különadót el kell törölni, kiváltképp az összes bankadót és az összes terhet a lakosság hátára kell rárakni. Máris boldogok lesznek a most támadók. Csak meg kell nézni Romániát...

mizrolist 2012.01.27. 19:02:25

@DeMarco: ha szerinted a bankadót nem mi fizettük ki, és az EU-s szabályokba ütköző távközlési különadót megintcsak nem mi fogjuk kifizetni, akkor vagy nagyon naiv vagy, vagy Matolcsy György.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.27. 19:05:40

@DeMarco: "Te világvége hangulatban vártad a fideszt és számodra az is lett."

Veled ellentétben én tudok idézni:

"Tavaly szeptember idéztem itt a blogon Tölgyessy Péter elemzését arról, hogy mi a frász lesz itt. Érdemes újra elolvasni, mert minden szava ül a mai napig, ennél pontosabb előrejelzés szerintem azóta se készült. Egy bekezdést újra elővennék:

'Amit Orbán tehet: valóságos teljesítéspolitika nagy szájalással...'

A jelek szerint ez várható."

"Normális ember csak egyet kívánhat, még akkor is, ha egyébként nem szimpatizál a leendő kormánnyal, és továbbra is kritikusan figyeli minden megmozdulásukat: legyen sikeres, hisz a kormány sikere valahol az ország sikere is egyben."

fedor.blog.hu/2010/04/12/masnaposan_8

Na ennyit a világvége hangulatomról...

"most is miatta kell felvenni"

"Ne röhögtesd ki magad, ezt még te sem hiszed el... :)))"

@Sandman (KaraKum): "hát azt a gazdaságot felfelé ívelőnek éppen nem mondanám"

Nézzétek meg, hogy mennyi volt akkor a CDS felár, mennyibe került akkor az euró, a svájci frank, és mi volt ezek mozgásának a vektora, vegyétek hozzá, hogy külföldön a magyar válságkezelést példaértékűnek nevezték, és felminősítést jósoltak, vessétek össze mindezt azzal, hogy milyen állapotban vette egy évvel korábban a kormányzást (és hogy hova züllesztették le azóta Orbánék), és ezután mondjátok azt, hogy nem volt felívelő 2010 tavaszán a magyar gazdaság.

"Ugyanakkor mindenki látja, hogy bosszú hadjárat folyik, ami teljesen alaptalan vádakból áll és azt is látja mindenki, hogy kik gerjesztik és kik vesznek ebben részt."

Ó persze, a régi mantra: az egész világot Gyurcsány mozgatja, őt meg a zsidók.

Lapozzunk.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0