Csak egy gondolat a FIDESZ plakátja kapcsán
2014. május 03. írta: Fedor

Csak egy gondolat a FIDESZ plakátja kapcsán

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr806112541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.03. 14:32:51

Pedig találó a plakát. A mondanivalója: alattvalóság helyett egyenrangúság. A ballibek egyik hibája, hogy azt sújkolták éveken keresztül: mindent ami nyugatról jön meghajolva és könnyes szemmel kell megköszönni, bármilyen vita szentségtörés, azaz Mo. valamiféle alárendelt szubjektum. Pedig nem így van: az EU egyenlők közössége, s mindenki elmondhatja a saját álláspontját. Nincs olyan, hogy magyar álláspont és EU-álláspont. A magyar álláspont RÉSZE az EU-álláspontnak,

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.03. 14:56:28

@maxval a gondolkodó birca: Az amit ballibek hibájának tartasz, az egy nem létező dolog, csak jobbos legenda. A ballib oldal is ugyanazt mondja, amit te: "az EU egyenlők közössége, s mindenki elmondhatja a saját álláspontját. Nincs olyan, hogy magyar álláspont és EU-álláspont." pont ezzel ellenkezik minden, amit Orbán csinál és mond.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.03. 15:17:08

@Fedor:

Sajnos nem így van.

A "ne pofázz, mert nem lehet a klub feltételeit utólag megkérdőjelezni" egy tipikus ballib érv.

Lásd még: "nem szabad mondani" ezt vagy azt, miközben a nyugatiaknak szabad.

Szóval tény: Orbán óta van csak magyar részről is vita az EU-ban. Addig mindig a magyar kormány szó nélkül egyetértett a mindenkori nyugati konszenzussal.

program készítő 2014.05.03. 16:04:26

Az EU-ban is választott képviselők ülnek,semmivel sem különbek,ha maguknak kell pénzt csinálni.arról nem is beszélve-bemennek a liftig aztán mennek haza--röhej.Azért egy megerősítő népszavazásra kíváncsi lennék,ha a vvrezsi mondaná kilépnénk?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.03. 16:42:48

@maxval a gondolkodó birca: "Orbán óta van csak magyar részről is vita az EU-ban. Addig mindig a magyar kormány szó nélkül egyetértett a mindenkori nyugati konszenzussal."

Esetleg nézz utána, hogy milyen feltételekkel hagyta hátra 2002-ben az uniós csatlakozási tárgyalásokat Orbán az utódjának, és hasonlítsd össze azzal, hogy abból mit sikerült kihoznia a szoclibeknek 2004-re, mire megvalósult a csatlakozás. Elárulom előre: sokkal jobbakat. A hangos hőzöngés nem egyenlő a vitával. A csendes érdekérvényesítés sokkal hasznosabb, bár igaz, kevésbé látványos, és ellenségkép-képzésre se alkalmas.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.03. 16:44:24

@maxval a gondolkodó birca: Ja igen: Mi az, amit nem szabad itthon, nyugaton meg igen? Én sajnos pont fordítva látom: itthon olyan dolgok történnek, és olyan dolgok hangzanak el következmény nélkül, amelyek nyugaton elképzelhetetlenek lennének.

pirimogyoró 2014.05.03. 16:48:35

Melyik magyaroknak kell a tisztelet? Akik minden EU-s pénzt kihalásznak és és szinte csak abból tudnak fejleszteni, de közben folyton szidják őket? Alapjáraton is baromira kétszínű és hazug banda, de így, az úgynevezett 2/3-dal a hátuk mögött...

istvankah 2014.05.03. 17:07:21

Az orbán félékett az tisztelje,aki az ánuszban tartja a nyelvét!Tisztelni meg azt szokták,akiben van mit,a "harcos-kisgömbőcben"legfeljebb a hentes lát tisztelni valót,apróra!

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.05.03. 20:53:19

Jogos üzenet, rossz címzés.
Miért Brüsszelnek? Miért nem Orbánnak?

toportyánzsóti 2014.05.03. 20:58:40

@maxval a gondolkodó birca: Narancsmagyar álláspont szerint akinek nincs semmije az annyit is ér,jelenleg csak a hazaáruló narancsoffshorkkok habzsi dőzsijéről folyik a terelés terelt.

toportyánzsóti 2014.05.03. 21:05:48

2 elvesztett világháború 22 zsidráktörvény,Kamenyec Podolszk Don kanyarba kiküldött fegyvertelen hadsereg,sikert sikerre halmozó jobber elmekórtani esetek várnak tiszteletet...Mekkora baromnak kell ehhez lenni?

anóka 2014.05.03. 21:12:55

...ez az önelégült hiéna cinikus félmosoly, amit a ferde orrához igazított/ak/.
Mit üzenget, mint egy koronás fő, menjen oda s vágja a pofájukba: ti nem kelletek, nem akarok bratyizni veletek, csak azok a csengő euró milliárdok kellenek, oszt jónapot...

Arthur Bloch 2014.05.04. 06:37:19

"anóka": Ez a kis "Kecó" csak kekec, de annyira nem lökött, hogy ne használja ki az általa labancnak tartott nemzeteket, pontosan ez a szabadságharca lényege !Hogy tisztességtelen ?! - Fouché mondta: "Ez több mint bűn", ez hiba !Hosszabbtávon mindenért a plebs fizet...amúgy pedig csak annak veszik a fejét, akinek van - ez pedig Voltaire idézet.

Lovag Mihály 2014.05.04. 11:20:20

@toportyánzsóti: 2014.05.03. 21:05:48

árpika, téged még elmekórtani vizsgálatra se várnak, kiakasztod a mérőműszert

hammurabbi 2014.05.04. 12:05:04

„Üzenjük Brüsszelnek: Tiszteletet a magyaroknak!”

Idézet Orbántól: "Eddig sem voltunk az Unió kedvencei." A többes szám első személy helyett ide az egyes szám első személy illene. - So stimmt doch alles!
A FideSS gazdasági bűnözők beépültek a politikába,Orbán Magyarországa egy korrupt, autoriter ország, ahol nem a tehetség, szorgalom, hozzáértés tesz embereket tehetőssé, hanem az ország politikai elitjéhez való kötődésük, rokoni, baráti kapcsolatuk.
Orbán maffiaállamában a hatalomkoncentráció és családi gyarapodás szorosan együtt jár, a legfőbb szerep pedig a fogadott családnak jut, élén a családfővel. Ám míg a klasszikus maffia a gazdasági életből indulva szerez a politikában illegális befolyást, addig a maffiaállam logikája ennek épp az ellenkezője: egy politikai vállalkozás ejti foglyul az államot, majd a gazdaságot, és felülről építkezik lefelé.
A valóság sem zavaró tényező,hogy sikerként adják el a kudarcokat.
A FideSS nem tud hozzáadott értéket létrehozni, csak a hűségforrásból képes fenntartani magát. Egyelőre még csurran-cseppen, de egy ponton túl majd a rendszert finanszírozó külföldiek azt fogják mondani, hogy elég. És akkor majd a FideSSnek is elég lesz. Olyan az egész, mint egy piramisjáték. A kártyavár egyre nagyobb lesz, aztán hirtelen összedől. Hogy mikor, azt nem lehet megmondani. Szerintem a vég nincs messze.
De addig Orbán szabaccságharcol ,vhogy így az EU-ellen:
pl.:az én üzenetem:
Viktor, te álmagyar, te hazug! Nem szégyenled magad, hogy az apád és a testvéred magyar természetvédelmi terület közepén működtetnek tőzegbányát?

Képzeld, nem! Üdvözöl: Viktor.

Az azonban tény, hogy ritka nagy böszmeség ez a plakát, ezt értelmes megyar ember nem vállalhatja el.Képzeljétek magatokat személyesen is a magyar ember helyébe, aki ott áll egy csoport francia meg német előtt, és vörös fejjel kéri, mit kéri, követeli, hogy tessenek már őt tisztelni (miközben azok éppen az ő mentális problémájával foglalkoznak, csak éppen maguk között).Értik, persze, értik ők, fáj valami, de nyugi, majd rájövünk, hogy mi fáj (olyan ez, mint a gyermekgyógyászat) és meggyógyítunk (ha tudunk).

toportyánzsóti 2014.05.05. 06:11:14

@Lovag Mihály: Misi csak utánad,amikor már tönkrevágtad a gépet.

toportyánzsóti 2014.05.05. 06:12:11

@maxval a gondolkodó birca: Komplett hülye vagy birca,még rendesen terelni is elfelejtettél.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.05. 22:33:03

@maxval a gondolkodó birca:

"Addig mindig a magyar kormány szó nélkül egyetértett a mindenkori nyugati konszenzussal."

- Csak kérdezem, ha te arányaiban annyi pénzt (Beruházásaid 95%-át) kapnád valakitől, akkor harcolnál vele? AZ ő pénzéből ellene?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.06. 07:40:40

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

A kérdés ilyen módon való feltevés eleve ballib és ellenkezik az EU szellemiségével.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.06. 19:01:03

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Az, hogy alárendeltségi viszonyként értelmezed a szegényebb államok EU-tagságát.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.07. 19:54:03

@maxval a gondolkodó birca:

Próbáljuk meg másképp.

Van egy közösség, ahol kurva jól mennek a dolgok. az utak nem kátyusak, a vizek tiszták, és mindig süt a nap. Ez a közösség picit jobban él, mint mi.

Ez a közösség felvállalja, hogy a legutolsó tanya után 200 méterrel is kátyúmentesít, cserébe, mivel mi akartunk hozzájuk tartozni, elvárja, hogy tiszteljük azokat az értékeket, melyeket ott mindenki tisztel. És melyek tiszteletét belépésünkkor vállaltuk.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.07. 20:40:43

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

A közösség értékei azonban a tagjaitól függnek és azok alakításában minden tag részt vesz egyenlő jogokkal.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.08. 08:29:53

@maxval a gondolkodó birca:

És a többségi akaratnak az is alá kell vesse magát, aki esetleg másképp gondolja.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.08. 08:47:49

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

A többségi akarat kialakításában való részvétel mindenkinek a joga.

Másrészt pedig, csak az alapelvek kötelezőek. S látjuk, hogy nyugati államok is harcolnak saját érdekeikért minden esetben, amikor ezt szükségesnek látják. S ezen SENKI sincs felháborodva.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0