Hazudtak a Híradóban, de ki csodálkozik ezen?
2014. november 09. írta: Fedor

Hazudtak a Híradóban, de ki csodálkozik ezen?

Igen vicces jelenetnek lehettek tanúi azok a mazochisták, akik tegnap este a közszolgálati hírműsorból próbáltak tájékozódni:

Már önmagában az is pikáns, hogy pont a királyi tévé híradójának a műsorvezetője rója fel a "kritikus hírportáloknak" mélyen sértett hanghordozással, hogy elhallgatnak dolgokat, miközben ugye ha van műsor, amely az utóbbi években pont az elhallgatásokról és a csúsztatásokról híresült el, akkor az pont az övé, a közszolgálatiság legnagyobb dicsőségére. Nekem is volt szerencsém már írni erről, de most inkább a a Comment.com tömörebb összefoglalóját idézném:

Az MTV Híradótól amúgy azért különös hallani, hogy egy hír elhallgatásával foglalkozik, ugyanis ebben a témában több esetben is éppen ők kényszerültek magyarázkodásra nem is olyan régen.

  • Amikor Bajor Imre halálhíre maradt ki a Híradóból. Tudják, mert nincs Kossuth-díja.
  • Amikor Robin Williams halálhíre maradt ki a Híradóból. Tudják, mert öngyilkos lett, és a közmédia nem akarta, hogy a magyarok a hír hallatán tömegesen öngyilkosok legyenek.
  • Amikor az Operaház előtt tüntető tömeg maradt ki a Híradóból. Tudják, mert rossz helyen állt a riporter.
  • És ugyanarról a Híradóról beszélünk, amelyik szerdán kihagyta a headline-ból és a sporthírek elé rangsorolta a riportot arról, hogy a Nemzeti Adó- és Vámhivatal elnöke bevallotta, hogy a korrupció gyanúja miatt kitiltották az Egyesült Államokból.

 Node a legszebb az, hogy ráadásul is hazudik is a kollega. Fogtam ugyanis magam és az Index keresőjét, és végigzongoráztam a műsorvezető felsorolását, mit is hallgatott vajon el belőle a legnagyobb kritikus hírportál:

Kedden az európai bizottság javította a kilátásokat,

Az Indexen: Mást számolt ki Brüsszel.

szerdán derült ki, hogy tovább nőtt a boltok forgalma,

És lám: Picit nőtt a forgalom a boltokban (azt meg hagyjuk, hogy mi volt aznap a nap híre, és hogy kezelte azt a Híradó, azzal fejeződik be a comment.com-os felsorolás feljebb).

csütörtökön az ipari teljesítmény emelkedett,

Hát nem ez is itt van? Aggódik az ipar sorsa miatt? Nincs miért!

Péntekeken pedig az derült ki, hogy Magyarország visszafizette a Gyurcsány-kormány által felvett uniós hitel egy újabb részletét,

Hopp, végre egy találat! Becsüljük meg, hogy a felsorolás negyedik eleme nem hazugság (már ha csak az Indexet nézzük, hisz máshol azért ott volt, mondjuk a szintén nem túl kormánybarát klubradio.hu-n, hvg.hu-n és a Gépnarancson), mert hát természetesen a felsorolás utolsó tagja, vagyis az, hogy

s végül csattanóként jött a Moody's kedvező jelentése

szintén hazugság. Csattanóként: A Moody's szerint stabilizálódik a magyar gazdaság

Carry on, nincs itt semmi látnivaló. Az ég kék, a fű zöld, a fideszes köztévé Híradója meg hazudik.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr186880873

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.11.10. 12:39:41

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tudományos Iibsizmus 2014.11.09. 19:35:42

A KISZ gyűlésen sem mondtuk el a rossz híreket, és a jókat meg még jobbnak tüntettük fel.

Blogger Géza 2014.11.09. 19:47:22

Mondjuk azt nem értem, hogy ha "X" média kritizálja a híradót (márpedig ez elég sűrűn előfordul), akkor a Híradó miért ne kritizálhatná az X médiát. Ez nem valami kettős mérce? Egyébként honnan tudja a posztoló, hogy a Híradó épp melyik portálra és épp mely kedvező hírre gondolt?

Egyébként a jelenség kétségtelenül létezik, én is megfigyeltem, hogy bizonyos kedvező hírek vagy nem jelennek meg, vagy mindenképp megpróbálnak belőle valami negatívumit kihozni. Aki ezt nem látja, az vak.

bölcsbagoly 2014.11.09. 20:15:41

Fedor, Fedor, hazudsz te is reggel, este, meg közte, ugyebár?

conchita wurst 2014.11.09. 20:27:13

A zsidó média manipulációja mindenkinek nyilvánvaló. Ha nem így lenne hogyan győzhetne a nemzeti kormány, amikor a média 2/3-a atlantista szarkeverőké?

Mondjuk egy tegnapi gyöngyszem az Indexről:

Putyinhoz hasonlította Orbánt egy orosz lap. Beleolvasva gyorsan kiderül hogy az 'orosz' lap, a Vedomosztyi a Dow Jones és a Financial Times kiadványa.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2014.11.09. 20:44:16

Mi a gond Fedor ?

Teljesen igaz amit a híradó mondott.

Az index, és balos bérbloggerei, titeket is beleértve csak károgni tudtok.

"a Moody's hitelminősítő javított Magyarország minősítésén"

Ez a hír.

Ez a hír nem szerepel egyetlen egy index cikkben sem.
Amit belinkeltetek abban sem.

Sem ballib bérblogokban.

Ez a tény.

A ballib cenzúra felütötte fejét a netes portálok jelentős részén, így az indexen is.

Lehet a hozzászólást cenzúrázni, ahogy szoktátok.

Gyorgy Nagy 2014.11.09. 20:56:00

Ki nézi még a mi adonkból eltartott ( 79milliárd forint ! ) hirhamisitó SZAR tv-t ? Ez a kis pöcs bemondo tisztára olyan mint Obesovszki csak fiatalabban.Tehetségtelen megélhetési SEGGNYALÓ !

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2014.11.09. 21:00:55

@Gyorgy Nagy:

Neked az MSZP-s megélhetési seggnyalók hiányoznak...

Az külön röhejes volt, mikor a tüntetők az ATV-t követelték maguknak, mint kiegyensúlyozott hírforrást.

Az ATV-től szervilisebb seggnyalók nincsennek sehol.

bölcsbagoly 2014.11.09. 21:03:07

@Gyorgy Nagy: gyurika, ObeRsov.... ha már neveket írsz. Amúgy ne magadból indulj ki, ti váltottatok a szovjetekről a nyugati demokratákra altesti élvezet tekintetében.Kuss a francba.....

Netuddki. 2014.11.09. 21:18:47

@bölcsbagoly: Bagolyka! Arról regélj, hogy az obersovszki miért bukott vissza a rádióhoz? Vagy a halászzsuzsa szülési szabadságra ment?

Netuddki. 2014.11.09. 21:20:43

@Ballib Cenzúra: Nem hiányoznak senkinek Se a ballib seggnyalók, SE a tolvaj fideszes seggnyalók. De szar mi?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2014.11.09. 21:26:02

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:

Nem a lófaszt...

Nézzük a tüntetők melyik szervilis bandát tartják nagyra:

index.hu/belfold/2014/11/08/a_korrupcio_ellen_tuntetnek_budapest_belvarosaban/

"Az egyik szónok azt mondta a tömegnek és a sajtósoknak, hogy a lepecsételt petícióból egyet közmegegyezéssel egy sajtós kaphat meg. "ATV! ATV!" - skandálta a tömeg"

sanyix 2014.11.09. 21:57:33

@bölcsbagoly: pedig még velük is jobban járna az ország mint veletek...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.11.09. 21:59:29

@Ballib Cenzúra: Mellényúltál, sohasem cenzúrázok. Az meg annyira aranyos, hogy a ballib oldalt vádolod cenzúrával.

Nem. inkább nevetséges.

Gábor Hoffmann 2014.11.09. 22:09:25

Emnyi idióta fideszest, a fától nem látjátok az erdőt! Szeríntetek amit a közmédia csinál amióta a FideSS hatalmon van,folyamatossan a nagy Vityátok seggét nyalja és még ők mondják magukról hogy ők mennyire pártatlanok holott ez látszik a hírszerkesztéseiken igen erőssen.

sanyix 2014.11.09. 22:16:47

@Gábor Hoffmann: nincs belőlük olyan sok. polyvinyl, blogger géza, bölcsbagoly, ballib cenzúra, conchita wurst, ugyan azok a fizetett/esetleg megyőződésből hülye fidesztrollok írják mindenhova a fidesz propagandát. Szerintem újra megalakította "A PÁRT" az agitprop osztályt.

Sejk a derék katona 2014.11.09. 23:03:59

a balfácán még a kamerát sem találja...
vagy nem mer a szemünkbe nézni?
vagy a fénylő vezér képe lóg arra felé?

komplikato 2014.11.10. 00:09:38

@Ballib Cenzúra: Skandálta a halál faszát ...

komplikato 2014.11.10. 00:25:36

@Sejk a derék katona: Te is idegrángást kapnál, ha úgy kéne hihetően kamerába hazudnod, hogy két trafik és az állásod a tét. :D

bkkzol 2014.11.10. 02:54:47

Ki csodálkozik ezeken a híreken?! Érdekcsoportok harcolnak a médiában is. Az egyik csoport így próbálja mosni az agyat a másik csoport meg úgy. Ki tud jobban manipulálni ez a tét.

ebella 2014.11.10. 04:08:07

@Fedor: Pedig a múltkor még azt is kiderítette egy ki homo(az volt, nem is tagadta) jogvédő , hogy egy hétre bárkit kitilthat. És úgy is tett.

ebella 2014.11.10. 04:11:08

@sanyix: Belőletek olyan sok van? Csak szeretnéd. Az országnak meg az lenne a jó, ha mindkét banda kisebbségben lenne.

Szúrófény 2014.11.10. 04:23:23

A költségek, melyek a hatalom fittogtatására pazarétoltatnak, e hatalom alapjait ássák alá. De a legrosszabb, legszemtelenebb kormány, ha azon kívül csapás nem éri, sokáig nem tartathatja fel magát!”Eötvös József Eszmék, gondolatok 1876. sorszámú gondolat.

ebella 2014.11.10. 05:00:36

@Szúrófény: Hogyan maradhattak fenn a bolsi kormányok akkor negyven évig?

Arthur Bloch 2014.11.10. 06:32:00

Liberty means responsibility,that's why most men dread it...A "kitartottak" emiatt rettegnek,hisz nekik van a legtöbb vesztenivalójuk...

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2014.11.10. 07:01:20

@Gábor Hoffmann:

Ez hogy kapcsolódik ahhoz a tényhez, hogy az index cenzúrázza a híreket ?

Hogy az M1 kormányzati szócső azt tudjuk. Rendszerváltás óta így van.

De az index is kezd ballib szócső lenni, aki öncenzúráz híreket,

Merthogy egy szót sem említettek arról, hogy a Moody-s Magyrország hitelebesorolás kilátásain javított az tény.

nu pagagyí 2014.11.10. 07:29:39

A közmédiának nem az a feladata, hogy más médiákkal foglalkozzon. A társadalmat foglalkoztató dolgokról kellene elsősorban beszámolnia. Most például az állami korrupció, a fokozódó elszegényedés és az emberek egyéni törekvéseit gúzsba kötő állami terror foglalkoztatja az embereket. Ezek okairól kellene príma riportokat készíteni.

Pop40 2014.11.10. 07:35:58

@Blogger Géza:

"Mondjuk azt nem értem, hogy ha "X" média kritizálja a híradót (márpedig ez elég sűrűn előfordul), akkor a Híradó miért ne kritizálhatná az X médiát."

Mondjuk azért, mert a Híradót 80 milliárd közpénzből tömik ki, az Index, Origó, 444, stb, pedig nem közpénzből működik?

Majd ha csak a fideszes majmoktól szednek adót, és az ő pénzükből működtetik a köztévét, úgy hazudozik, ahogy akar.

Mellesleg egészen világröhej, mikor egy elvileg pártatlan (muhahaha :D) köztévé elvileg pártatlan (muhahaha :D) műsorvezetője azon siránkozik, hogy nem a drága kúrmánya nem létező sikerei folynak xy netes honlapról. :D
A következő állomás esetleg lehetne egy sajtófigyelő szolgálat bevezetése, ahol csinálnak egy 1 órás felolvasóestet abból, melyik sajtóorgánum mit említett meg, és mit nem. :)

Mondjuk azoknak az agyhalottaknak, akik még ezt a köz(fidesz)szolgálati tévét nézik, igazából tényleg mindegy, mit nyomnak.

@Fedor: "Mellényúltál, sohasem cenzúrázok." Pedig ideje lenne. Az ilyen jellegű, pártközpontból irányított és közpénzből fizetett bérfirkászokat nyugodtan kivagdalhatnád, dolgozzanak csak meg a pénzükért.
Mellesleg a blog is egészségesebb képet mutatna, ha nem Orbán elvtárs aznap éppen aktuális hazudozásaival kezdődne, ugyanannak a 4-5 idiótának a neve alatt.

Aztán ha nem tetszik nekik, majd elmennek kommentelni a nagyon olvasott fidesz.hu-ra, ott biztos több sikerélményük lesz :-DD

nu pagagyí 2014.11.10. 07:43:26

@Ballib Cenzúra: Szimpla hazugság, amit írsz. Az Index Napi Gazdaság rovata eleve a Századvég produkciója, azon folyamatosan olvashatsz Orbán "sikereiről", ha ehhez támad gusztusod. Azon meg nem kell örömködni, hogy bizonytalan bóvliból stabil bóvli lettünk a Moody's sterint. A hírhez hozzátartozna, hogy a Fidesz előtt egyáltalán nem volt Magyarország bóvliban, ezek löktek minket a szakadékba és 4 alatt sem sikerült belőle kimászni.

Sejk a derék katona 2014.11.10. 08:03:37

@komplikato: pedig mostmár lassan uj szintre léphet...
trafikok után lehet saját közmunkás hadserege
aztán h a nagyon jol megy a vezér közvetlen közelébe is kerülhet (saját stadionja lehet a kertyében!)

bankvezér 2014.11.10. 08:16:10

@komplikato:
:)))
Hát igen, a lét határozza meg az Orbán seggét nyalók tudatát.

Blogger Géza 2014.11.10. 08:41:29

@Pop40: Szóval ami nem közpénzből működik, azt nem lehet kritizálni?? Roppant érdekes nézőpont. :D

DeMarco 2014.11.10. 08:49:00

@Fedor: "Carry on, nincs itt semmi látnivaló. Az ég kék, a fű zöld, a fideszes köztévé Híradója meg hazudik."

Ezt a konklúziót vonja le mindenki, ebben nincs is vita. Vagy nem értem, hogy egyébként mit akartál ebből kihozni...

Vita max abból lehet, hogy te a mára datálod ezt, a normálisabbak meg 40 évre visszamenőleg...

Nagyon jól tudod, hogy mi az általános véleményem:

1. Ki néz tévét?

2. Ki néz közszolgálati tévét? (Mondjuk az első kérdésre adott válasz eleve kizárja a 2-at...)

3. Miért tömjük ki irdatlan közpénzzel az épp aktuális színű párttévét, ahelyett, hogy megszüntetnénk??

4. Ki nem tudja megkülönböztetni egymástól a médiákat aszerint, hogy kinek a tulajdona/érdeke/érdekeltsége/hangvétele/beállítottsága??

5. Miért gondolják a ballibák, hogy van jogalapjuk kritizálni, amikor náluk is pont ugyanígy működött az egész és miért álszenteskednek és álcsodálkoznak, amikor ezért kiröhögjük őket?

6. ua. mint a négyes pont: Mert aztán a többi médiánál nincs mit söprögetni mi? Mint pl. az rtl-nél, akik, miután kaptak némi adót a nyakukba, hirtelen megtalálták a hangjukat és elkezdtek kétfejű kecskék helyett politikai híreket is leadni, kár, hogy csak kormánygyalázóakat. De már ez is félsiker...

Végül marad a végére a kezdet:

"Carry on, nincs itt semmi látnivaló. Az ég kék, a fű zöld, a média meg (néha :D) hazudik."

Aki meg nem tudja kiszűrni a sz**ból az aranyat, vagy nem látja, h sokszor az a fontos, amit nem mondanak el, az inkább ne foglalkozzon ezzel az egésszel, csak megfájdul a feje...

emberbarát 2014.11.10. 08:56:03

A közel 70 éve tartó zsidó hatalombitorlás politikai,gazdasági,erkölcsi és etnikai fertőt csinált Magyarországból. Legfőbb ideje a felszámolásának.Ózdon elkezdték.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.11.10. 09:08:10

@DeMarco: "Miért gondolják a ballibák, hogy van jogalapjuk kritizálni, amikor náluk is pont ugyanígy működött az egész és miért álszenteskednek és álcsodálkoznak, amikor ezért kiröhögjük őket?"

NEM. Ezt minidg elsütöd, de attól még továbbra sem lesz igaz. Nem volt ilyen a köztévé híradója a korábbi kormányok alatt. És továbbra sem érdemes összemosni magáncégek hírműsoraival, mert a közszolgálati híradóval szemben mások az elvárások.

miva? 2014.11.10. 09:09:33

Ej mekkora a felháborodás, pedig feketén fehéren kiderült, hogy a királyi tévé hazudik, ahogy szokott :D

Szar ügy, nem mondom, de szeretnünk ezért tán mégse legyen kötelező.

miva? 2014.11.10. 09:18:36

Kvasztics Úr!

Engedje meg hogy gratuláljak, ugyanakkor kifejezzem megrökönyödésemet. Ilyen sűrűségű naribolsi bérbirkajárást tán még nem is láttam, és igazán csodálatosnak tartom, hogy éppen ez a téma terelte ki őket az akolból. Tán nem pont az MTVA pásztora őrzi és okosítja kedvenc gerinctelenjeinket?

Mérnork 2014.11.10. 09:19:42

Nem hazudott, csak nem fejtette ki az igazság összes részletét. ;-)))
Ahogy ezt az összes ilyen-olyan hírforrás teszi...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.10. 09:22:40

és tényleg a híradó munkásának ez fáj a legjobban?
Jó lehet neki.

mojszipupi 2014.11.10. 09:30:03

2010. december 7.
„A hitelminősítők szerepe fontos, de Magyarországot nem a Moody’s vagy a Standard and Poor’s és nem is a nemzetközi pénzpiacok kormányozzák, hanem a magyar kormány - mondta Kósa Lajos, a Fidesz ügyvezető alelnöke kedden. – Az intézetek nem jó úton járnak.” „A Moody's hétfőn jelentette be, hogy egyszerre két fokozattal, a befektetésre ajánlott kategória alsó határára minősítette vissza Magyarország deviza- és forintadósi besorolásait. Kósa Lajos kijelentette, a nemzetközi hitelminősítők mindig azzal állnak elő, hogy mindenképpen a magyar embereket sanyargassa a magyar kormány.”

2011. november 11.
„A hitelminősítők nem rendelkeznek jogosítvánnyal országminősítésre, kizárólag vállalatokkal foglalkozhatnak, de ezt a munkát sem végzik jól – fejtette ki Giró-Szász András.”

2011. november 16.
Gyürk András: „itt az idő, hogy Európa egységesen lépjen fel a téves és káros hitelminősítői gyakorlatok ellen, a hitelminősítőket pedig szigorú szabályok és ellenőrzés alá vonják.”

2011. november 25.
Rogán Antal: „hetek óta egy koncentrált és erős támadássorozat folyik a forint ellen, s úgy gondolom, hogy a Moody's lépése, amit nem tartok indokoltnak, ebbe a körbe tartozik.”

2012. november 23.
Nemzetgazdasági Minisztérium: „Ma már nem lehet komolyan venni a hitelminősítőket. Mára gyakorlatilag a világ összes országát leminősítették. Nem maradt már senki, ezért ez a helyzet már csak a hitelminősítőket minősíti. A legnagyobb hitelveszteséget maguk a hitelminősítők könyvelhették el a válság éveiben. A hitelminősítők ezért a múlt részei.” „Eljött az ideje, hogy a spekulánsok egyik lobby intézménye, a Standard&Poor's önmagát minősítse le.”

Hiába na, segget nyalni csakis seggszájjal lehet

bölcsbagoly 2014.11.10. 09:44:06

@Fedor: igen érdekes a memóriád. Gyárfásékra, Bánóékra, Aczélékra sem emlékszel? Hiszen ott ugyanazt csinálták mint ma az ATV-n teszik.: blamálják a fideszt és Orbánt.

miva? 2014.11.10. 09:49:15

@bölcsbagoly: Jól is teszik! Ez a dolga az ellenzéki médiának, meg a függetlennek is. A kormánynak meg az lenne a dolga, hogy ne adjon okot NAV botránnyal, Orbán személyes kívánsága internetadóval, Kishantossal, összevissza hazudozással - lásd NAV botrány - hírhamisítással, hírhamisító vezetői pozícióba hozásával, III/II-es MTVA vezetővel ugyanakkor habzószájú kommunistázással, kertvégi stadionnal, stb-vel a blamára.

bölcsbagoly 2014.11.10. 09:56:52

@miva?: s az objektivitás az smafú? csak a kedvencek hatalomra jutása számit felétek?
Nincs NAV botrány, de van botrányos USA és ellenzéki magatartás.
Te marha, azért kertvégi a stadion Felcsuton, mert Orbánék kertvégi ingatlanján épült! A Puskás fociakadémia számára s nem az NB1-es csapatnak.

miva? 2014.11.10. 10:00:59

@bölcsbagoly: Objektivitást várna el az MTV a többi médiumtól? Milyen alapon? Nincs NAV botrány? Te elhiszed ezt a PA történetet, ami miatt tv-t kellett módosítani? Szerintem a te párhuzamos valóságodban semmi szükség a Fideszen kívül semmire, így azt tanácsolnám, hogy ne is foglalkozz ilyen blogokkal, meg ellentétes véleményekkel, se ellenzéki újságokkal. Nem való az neked. Ha elveszett a levél a postán, akkor neked ez így megfelel. Tényleg ne bajlódj ilyen hülye dolgokkal! Nem neked való.

miva? 2014.11.10. 10:04:18

Ráadásul itt senki nem beszélt arról, hogy kinek épült a stadion. Arról van szó, hogy létezik Orbán 3000 fős falujában egy 8000-s stadion, pont Orbán kertjében, amitúl az nyilván kevesebbet ér. Ráadásul nem mehet rá az utánpótlás, pedig kifejezetten nekik épült ugye :D
Ne vesézgessük a botrányokat! Hagyjuk a csudába. Nincs NAV botrány, A stadion nem élvonalbeli csapaté, PaksII-t nem eperföldre építik, stb..

Mindenre van téged kielégítő magyarázat. Elfogadom. Te meg fogadd el, hogy másnak ezzel nem lehet kiszúrni a szemét. Ennyi.

bölcsbagoly 2014.11.10. 10:09:29

Az a szánalmas, hogy te elhiszed Mr. Íóbarát és az ellenzék hazugságait! Szerintetek ha valakit meggyanusitunk, akkor nem előbb a bizonyitékokat kellene prezentálnatok?
Te idióta, a8000-res stadion 3500 fős, Az ingatlant Orbánék 50 évre ingyen adták bérbe az akadémiának. Paksra mindenki szerint szükség van, ha az amcsik épitenék akkor rossz szavatok sem lenne rá. hazaáruló nyomorncok vagytok, szégyenei az országnak.

ebella 2014.11.10. 10:12:00

@miva?: 1.700-as falunak, 3.000-es stadion. A többi stimmel.

sas70 2014.11.10. 10:12:13

Az már azért elég durva, mikor a vállaltan jobboldali Echo-tv a híradóban vezető hírként számol be a tüntetésről és objektíven, a közpénzből finanszírozott tv, meg valahol a sorok között. Egész egyszerűen szánalmas és szinte a '80-as évek cuclizmusában is objektívebb volt a híradó, mint most.

miva? 2014.11.10. 10:15:57

@bölcsbagoly: Tévedés. Bizonyítani a nyomozó hatóságoknak kell, miután az ügyészség a gyanú alapján hivatalból eljárást indít. A ti logikátok szerint először kellene egy jogerős bírósági végzés a NAV ügyben, és eztán lehetne megindítani a nyomozást. Ezt értjük, de ettől ez még csak nálatok normális. Tényleg hagyjuk ezt! Nem érdemes ilyeneken felizgatnod magad, még lemaradsz valami MTV-s jóhírről.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.11.10. 10:16:35

@bölcsbagoly: Emlékszem, mint ahogy arra is, hogy

1. A közelében sem jártak annak, amit most a Híradóban művelnek
2. A Napkelte NEM hírműsor volt, volt hanem magazin, amit ráadásul nem is a köztévé csinált, csak bérelték a műsoridőt tőlük, de pl. a híreket azon belül is a köztévé adta, és azt tessék a mai híradókhoz hasolnítani. Almát az almával. Márpedig az akkori híradókat két ember fémjelezte, az egyik korábban FIDESZ-es szövegíró volt, a másik meg utána KDNP-s képviselő.

sas70 2014.11.10. 10:16:58

@bölcsbagoly: Ha egy konkrét személyt gyanúsítanak meg bűncselekménnyel, ahhoz alapos gyanú kell.
Ahhoz, hogy egy nyomozás elinduljon, ahhoz elég a gyanú is és nem is kell konkrét személyre vonatkozni a gyanúnak, ez az ismeretlen tettes ellen indított nyomozás. És majd a nyomozás megkeresi a gyanúsítottat, összegyűjti a bizonyítékokat, az ügyészség meg eldönti, hogy ez elég-e, egy konkrét személy elleni büntető eljáráshoz, vádemeléshez.
Nem olyan bonyolult ez, nem hiszem el, hogy nem lehet ezt felfogni?

bölcsbagoly 2014.11.10. 10:28:12

@Fedor: Közelében sem, a francot! Elég megnézni, hogy kik csinálták a hiradótokat!
@sas70: ismeretlen tettes esetén is megalapozott kel legyen a gyanusitás s nem légből kapott! le lehetne bénitani ilyenekkel az egész aparátust. Nem olyan bonyolult ezt felfogni, ugyanis minden iolyen nyomozásnál kelelnek kapaszkopdók és kell egy irány. De ha egyik sincs?
Az nem kapaszkodó, hogy van ÁFA-csalás, mert az egész EU-ban van! Az meg pláne nem, hogy pont a NAV vezetők tudtával és jóváhagyásával történik, mert arra konkrét bizonyiték kelelne s az a "zöld dossziéban2 sem volt.

bölcsbagoly 2014.11.10. 10:36:10

@miva?: már leírtam, hogy egy nyomozás sem a ködben indul! Olyan nincs, hogy valahol, valakit meggyilkoltak, de holtest, sem nyomok, sem gyilkos sincs, csak valaki ezt álltija!
Mit is állitott hordószónok Horváth elvtársatok? Hogy 1700 milliárdos ÁFA-csalás van! Nos Egy év alatt ekkora nem lehet, mert nincs ekkora ÁFA-hiány. 2007-től mostanáig lehet, de miért csak most ébredt fel? Ugynais az ÁFA-rés 2012-ben 25% volt, mára jócskán csökkent 8pl. az online pénztárgépeknek köszönhetően is), mig az EU átlag 16% S mi nem vagyunk a sor végén. s azért nem lehet lenullázni, mert az EU nem engedi a forditott ÁFÁ-t minden területen. capisci?

fél(re)értelmiségi 2014.11.10. 10:48:21

Olyan korú vagyok, hogy kb. 20 éven keresztül megtanultam a sorok között olvasni és propaganda szövegeket kifordítottan értelmezni. Amikor a változások történtek, majdhogy nem hiányzott ez a játék, de persze örültem, hogy ezentúl mindenki leírhatja, kimodhatja, amit gondol. Nem kell hazudni, csúsztatni, trükközni. A fenti nagy egymásnak feszülést egymás bérkommentelőnek minősítését tapasztalva úgy hiszem, vissza kell térnem a régi, bevált gyakorlathoz. Sorok között és fordított értelmezéssel olvasni, hallgatni híreket, véleményeket. Vegyétek már észre, minél jobban bizonygatásra szorul a vélt igazság, az annál jobban megkérdőjelezhető. Így lassan, már senkinek sem lesz igaza.

miva? 2014.11.10. 11:02:41

@bölcsbagoly: Aha. És kinek is kellene elhinnünk, hogy nincs gyanú? A független ügyészségnek vagy a NAV-nak?

:D

Tán nem kellett volna kiüresíteni a fékek és ellensúlyok rendszerét, mert ez így bizony bizalmi válság, ami tán számodra is érthető. Nem hiszem el hogy nincs ügy, mert tudom, hogy nem érdeke sem Poltnak sem Vidának a tények feltárása. Ha érdekében állna, akkor a normális nyugati demokráciákban szokásos módon ideiglenesen lemondott volna Vida, és teljes nyilvánosság mellett külföldi független intézmények vizsgálnák ki a dolgot, aminek a végén Vida megerősödve ülhetne vissza a NAV élére. Nem történik semmi ilyesmi, sőt miután Vida közölte, hogy a kormány tudott az érintettségéről, még L.Simonnak kellett hülyét csinálnia magából, hogy még egy hétig takargathassa az orbitális hazugságot.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.10. 11:04:30

@Fedor: Teljesen igazad van, a ballib oldalakon a mélyen tisztelet kivételektől eltekintve nem kell semmilyen cenzúra, ugyanis hozzá sem lehet szólni általában.

bölcsbagoly 2014.11.10. 11:10:04

@miva?: csak ti hadováltok bizalmi válságról! mert hogy van butapest belső kerületeiben pár ezernyi acsarkodó volt szdsz-es és exmunkásőür, mszmp-s funkcionárius, az nem jelent semmit. Tudjuk, hogy vannak. elég megnézni, hogy kikel pózol Denszkáj egy tegnapi képen, a tüntetéseteken. A társadalom söpredékével, selejtjével.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 11:20:04

@Blogger Géza: van egy igen nagy kulonbseg (na jo, ketto). A kozteve az KOZteve (kozszolgalati!), es nem egy szemelyes/magan oldal, tehat egyaltalan nem feladata VELEMENYT alkotni semmirol (sot, nem is szabadna neki).
A masik, hogy a kijelentett kritika 80%-a hazugsag volt...

miva? 2014.11.10. 11:22:22

@bölcsbagoly: Ejha. A munkásőrök meg MSZMP-sek már barátok, nem? Hát ki kapott díszvacsorát? Azt egyébként én sem értem, hogy a belpesti libsik miért mennek le Szombathelyre meg Pécsre tüntetni :D
Szerintem innod kellene egy teát, aztán egy forró fürdő, és minden jobb lesz. Csak ne kódorogj ilyen blogokon. Errefelé csak kiröhögnek.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 11:24:14

@mojszipupi: ahah ezek utan oromkodni, hogy javitottak valami minositesen nem kicsit nevetseges :)

nu pagagyí 2014.11.10. 11:24:27

Az állami propagandaadó munkatársa ezek szerint kifejtette,, hogy még nem teljes a sajtó megszállása, van még teendője a hatóságoknak.

Blogger Géza 2014.11.10. 11:46:39

@ex-dr. vuk: Bocsi, de ennyi erővel semelyik más médiának sem feladata véleményt alkotni a Híradóról. Mivel az utóbbi időben népi sporttá vált a Híradó ekézése, nem meglepő, hogy felveszik a kesztyűt. Nem ők kezdték...

Hogyan jött ki ez a 80%? Szó szerint ezt mondta "több internetes portál". Ha most van kettő ilyen, már 100%-osan igazat mondott. Nem azt mondta, hogy "senki", "egyik sem". Magyar középfok letételét ajánlom.

tommybravo 2014.11.10. 12:01:04

@Ballib Cenzúra: A minősítésen nem változtatott, csak közölte, hogy nem fog rontani rajta. Eddig is bóvlikategória volt, csak most már várhatóan nem romlik tovább. Ez a különbség a "negatív kilátás" és a "stabil" között.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.11.10. 12:01:17

"Azon meg nem kell örömködni, hogy bizonytalan bóvliból stabil bóvli lettünk a Moody's sterint. "

A Moody's felminősítés (mert a negatívból stabil az az) H Í R! Ezért azt közölni kell. Függetlenül attól, hogy mit gondolok a közmédia hiradójáról.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 12:21:45

@Blogger Géza:

"de ennyi erővel semelyik más médiának sem feladata véleményt alkotni a Híradóról"

Egy magan hirportal azt csinal, amit akar. Feladata vagy sem - megteheti. A KOZteve NEM teheti meg. Inkabb meg kene probalni meghallgatni a kritikat es elgondolkodni rajta "kesztyufelvetel" helyett.

Abban hazudott, hogy mit "hallgattak el" .. De igazad van, pl. ha a kerekagy es az totalcar nem hozta le, akkor mar letezik 2 medium, aki "elhallgatta" lol

ex-dr. vuk 2014.11.10. 12:22:59

@greatwideopen: kozoltek is. Esakkormost?
Nem arrol van szo hogy azt nem kellett volna, hanem hogy masokat fikazni nem kene a kozteveben.

program készítő 2014.11.10. 12:34:59

Munkahely,azt kell csinálnia amit előre leírtak,súgógép stb,amennyiben nem menne,fel kellene mondania az állásáról.

sas70 2014.11.10. 12:37:28

@bölcsbagoly: De persze 2006-ban dicsőséges, hős forradalmárok szarták össze a teret, borogattak autókat, gyújtogattak kukákat, MTV székházat, miegyebet!

DeMarco 2014.11.10. 12:38:14

@Fedor: "NEM. Ezt minidg elsütöd, de attól még továbbra sem lesz igaz. Nem volt ilyen a köztévé híradója a korábbi kormányok alatt."

DE. Te is mindig elsütöd, de attól még pont annyira lesz igaz. Aki akkor nézte a köztévét, az pontosan tudja ezt, még itt is kaptál ilyen kommenteket.

Ha korábban a fideszről szóló rendezvényt akart valaki nézni, pláne, ha Viktor is felszólalt, akkor átkapcsolt a Hír Tévére, mert a párttévé elfelejtette leadni... és ha szerencséje volt, nem zavarták végig a hír tv adását a beszéd közben...

Ez a nyilvánvaló tagadás az, ami teljesen hiteltelenné teszi a vádjaidat, amik igazak ugyan, csak nincs jogod felróni addig, amíg nem hajlandó szembenézni a korábbi pontosan ugyanilyen gyakorlattal és az akkori elnéző magatartásoddal...

Ellentétben az én akkori és mostani hozzáállásommal, ami változatlan kormányszínektől függetlenül.

Pop40 2014.11.10. 12:43:14

@Blogger Géza: "Hogyan jött ki ez a 80%? Szó szerint ezt mondta "több internetes portál". Ha most van kettő ilyen, már 100%-osan igazat mondott."

Jó szöveg, elvtárs.
Nézzük akkor meg mondjuk a "mucsajröcsögei lepkegyűjtők klubja" netes oldalát, meg a tiroli dalárdaegylet oldalát. Mindkettő netes honlap.

Egyik sem számolt be kúrmányod fantasztikus sikeréről (mármint hogy stabil bóvli lett :D).

Ennélfogva a 80 milliárd ft közpénzből kitömött köztévé egyből szóvá is teheti őket, akik amúgy közpénzből annyira függetlenek, hogy a riporterük nem talál oda egy több ezres (igaz, ellenzéki) tüntetésre.

Pop40 2014.11.10. 12:46:32

@greatwideopen:

"A Moody's felminősítés (mert a negatívból stabil az az) H Í R! Ezért azt közölni kell. "

Teljesen igazad van. Én az összes hírportál helyében címlapon hoznám, hogy 3 éve bóvli kategória vagyunk negatív kilátással, de Vityáék annyira ügyesek voltak, hogy (miután bóvliba verték az országot) 3 év alatt elérték, hogy stabil legyen a helyünk a bóvliban.

Pop40 2014.11.10. 12:48:44

@bölcsbagoly:

"elég megnézni, hogy kikel pózol Denszkáj egy tegnapi képen, a tüntetéseteken. A társadalom söpredékével, selejtjével."

Nocsak! Ezek szerint te is kimentél? :-D

bölcsbagoly 2014.11.10. 12:50:30

@miva?: bocsi, de magadféle hülyék mindenütt vannak, miért pont Szombathely vagy Pécs lenne kivétel?
@sas70:: ja igen, képzeld Toroczkay meg Kökényessi a fidesz megbizásából mentek a Tv székházhoz Rudi elvtársnak peticiót átadni....Majd Kkökényessy okt.23-án szinten fidesz megbizásból törölgette a könnygáztól síró rendőrök pofázmányát....te sem kell meghyülj az fix!
A magatok sarát fene mód szeretitek az ellenfélre kenni! pofátok az van hozzá.

bölcsbagoly 2014.11.10. 12:51:15

@Pop40: ott diszelget az index tudósitásán a pofájuk!

bölcsbagoly 2014.11.10. 12:52:23

@Pop40: savanyú a szőlő balliba?

Blogger Géza 2014.11.10. 12:52:29

@ex-dr. vuk: A köztévében dolgozóknak pont ugyanannyi joguk van visszalőni, sajtószemlézni stb. mint bárkinek.

Pop40 2014.11.10. 12:54:26

@bölcsbagoly: "Nincs NAV botrány, de van botrányos USA és ellenzéki magatartás."

Így van, ettárs. :-)
Hithű fideszbolsiknak nem botrány, hogy kúrmányuk az adóhivatallal együtt lopja az adófizetők pénzét, hanem "business, as usual".

Hitű fideszbolsiknak az a botrány, ha valaki ezt a lopást szóvá akarja tenni.

Hála istennek egyre kevesebb ember eszi ezt meg, a birkamenet átlagéletkorát elnézve remélhetőleg (szó szerint) gyorsan kihaltok.

Pop40 2014.11.10. 12:55:53

@bölcsbagoly: Mire, te kretén?:D

Lehet, hogy a pártházban nem szóltak neked, de a bóvli kategória NEM egy elismerés. :-DD :-D

bölcsbagoly 2014.11.10. 13:00:16

@Pop40: a hitelminőstők nem egy tisztességes kategória, úgyhogy dúgd fel őket! Viszont, mikor konkrétan bóvliba vittétek az országot, akkor nem dicsekedtetek vele, nyomoronc hazaáruló banda.

Pop40 2014.11.10. 13:02:43

@Blogger Géza:

Dehogynem, miért ne lehetne.
Csak vannak apróságok.

Mondjuk 1, kritizálni lehet, de számon kérni nem, hogy mondjuk egy magán netes oldal, mint az Index, mit említ meg, és mit nem.
Mert az ő pénze, azt csinál vele, amit akar.
Ha nem tetszik a tartalom, csinálj te híroldalt, és ott 0-24-ben nyalhatod a kúrmány seggét, kár, hogy rajtad kívül senki nem olvassa majd. :DD

2, A kritizálást ugyan ne az a közpénz milliárdokból kitömött orgánum ejtse már meg, amelyik gyakorlatilag Vitya seggéből sugározza az adásait, színvonala a Rákosi-időszak tudósításait idézi, mindent elhazudnak, ami kedvenc kúrmánykájukra rossz fényt vet (tehát a hírek 90%-át :D) lehamisítanak főbírókat képekről, és a riporterük nem talál oda a többezres tüntetésre.

Pop40 2014.11.10. 13:04:57

@bölcsbagoly: A "dugd" rövid u, kismajom.
A pártházban csak böfögni tanultál meg, írni nem? :-DD

Bóvliba meg Orbán elvtársad vitte az országot, 2011 végén, 2012 elején.
Mondjuk elhiszem, hogy nem emlékszel rá, nehéz is észben tartani, mikor minden nap mást kell hazudnotok. :-DD

bölcsbagoly 2014.11.10. 13:07:13

@Pop40: no né egy nyelvnáci szőröstalpú ivadék!

Blogger Géza 2014.11.10. 13:10:09

@Pop40: No, hát örülök, hogy egyetértünk abban, hogy bizony a sajtót is lehet kritizálni (függetlenül attól, hogy az milyen tulajdonban vagy irányultságú), akkor most már csak oda juss el, hogy nem csak elméletben értsz ezzel egyet, hanem gyakorlati megnyilvánulásakor is.

Persze lehetne érvénybe egy olyan gentlemen's agreement, hogy sajtó nem magával foglalkozik, de hát ez Magyarország, és hát nem a Híradó kezdte...

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.11.10. 13:11:30

@Pop40: Az, hogy bóvliban vagyunk N E M H Í R, mert eddig is ott voltunk. De persze a hírt úgy kommentálod, ahogy akarod, miután lehoztad.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.11.10. 13:13:01

@ex-dr. vuk: Miért ne lehetne fikázni másokat a köztévében, amikor őket is állandóan fikázzák?
Szegények megpróbáltak visszafikázni.

Pop40 2014.11.10. 13:18:46

@bölcsbagoly: Tudod, ha már turbómagyar vagy, nem hátrány, ha megtanulsz magyarul.
Csak úgy a poén kedvéért.
Még ha a pártházban nem is azért tartanak, mert olyan okosakat írsz. :D

@greatwideopen: Így igaz. Az összes híroldalnak öles betűkkel kéne lehoznia, hogy mostantól stabil a helyünk a bóvliban. Aztán ennek örüljön, aki akar.

Pop40 2014.11.10. 13:23:42

@Blogger Géza: @greatwideopen:

Mindössze változatlanul annyi a különbség, hogy a köztévé ADÓFORINTOKBÓL szolgáltat, az Index meg nem.

Magyarán az Indexes újságírók befizetett adója többek közt ennek a közszolgálatinak elnevezett kanálisba folyik el.
Ők tehát BELESZÓLHATNAK, mi menjen ott, mert az ő pénzükből is megy.

Fordítva viszont ez nincs így, az MTV nevű kanális műsorvezetőnek hívott seggnyalói egy kanyi vassal nem járulnak hozzá az Indexhez.
Ennélfogva BAROMIRA NINCS JOGUK BELESZÓLNI, miről tudósítson egy Index.

És akkor azt még meg sem említettem, hogy az Indexen nem nagyon vannak elhallgatott hírek, ellentétben a Párthíradóval.

Blogger Géza 2014.11.10. 13:27:13

Szerintem a nap híre a következő: "André Goodfriendnek fogalma sincs arról, hogy az ügy aktájában szereplő Horváth András volt NAV-alkalmazott ügyében Magyarországon rendőrségi eljárás is zajlik." (Futó Barnabás nyilatkozta a Goodfrienddel történt mai találkozója után)

mno.hu/belfold/jatszma-az-egesz-nincs-info-az-amerikai-kovetsegen-1257643

Kíváncsi vagyok, melyik fikaportál mikor és mekkora betűkkel hozza ezt le. :) Ez a Goodfreind össze-vissza beszél, és a legalapvetőbb dolgokkal nincs tisztában. Nem volt nálunk még amerikai követ/ügyvivő/diplomata, aki ennyire lejáratta volna az USÁ-t.

Blogger Géza 2014.11.10. 13:29:52

@Pop40: Tök mindegy, a szólásszabadság, a véleményszabadság nem ahhoz kötődik, hogy valami állami vagy magán-e. Ez kritika volt, és azt bizony a fikasajtónak is el kell viselnie. Nem az a legény, aki adja, hanem aki állja, ugye.

KUHULIN 2014.11.10. 13:34:08

@Blogger Géza: Mindjárt megmagyarázzák, hogy neki nem is KELL erről tudnia, mert ott demokrácia van... :D

Pop40 2014.11.10. 13:42:31

@Blogger Géza: Az usában tisztában vannak vele, mit jelent Polt, Szájerné, Vida, Sintér birodalmában egy "rendőrségi eljárás."

Pontosan ezt, tudni is felesleges róla.

Pop40 2014.11.10. 13:47:21

@Blogger Géza: A szólásszabadság valóban nem ahhoz kötődik, csak kissé poénos, mikor a 80 milliárd (!!!) ft közpénzből kitömött pártseggnyaló MTV adja elő a szűz királykisasszonyt.

Mondjuk ezzel a saját nézőit sérti, mást nem, a saját nézői meg másból már nem állnak, mint agyhalott fideszes birkákból, akik pont ezt a színvonalat érdemlik.
Nincs is ezzel gond, csak el kell venni a 80 milliárd ft közpénzt tőlük, utána azon háborognak, amin akarnak, a kutyát nem fogja érdekelni.

Pop40 2014.11.10. 13:51:17

@Blogger Géza:

"Nem volt nálunk még amerikai követ/ügyvivő/diplomata, aki ennyire lejáratta volna az USÁ-t."

Ez amúgy nagy poén, hangosan röhögtél, mikor beírtad?:-DDDD

Az egész fideszes maffiában a meleg szar is megdermedt, mióta megjelent, se lenyelni, se kiköpni nem tudják, Vitya egyből rohant Svájcba, biztonságba helyezni a lopott pénzét, a többi káder meg azt se tudja, mit hazudjon, amit nem cáfolnak meg 2 percen belül (lásd nem tudtunk róla, a levél elveszett a postán)

Tényleg, hogy lejáratta Goodfriend... az usát. :-DDDDDD
Ha újabban a narancsbolsi pestis "usa" névre hallgat.... :-D

ex-dr. vuk 2014.11.10. 13:52:59

@Blogger Géza: a sajat magan blogjukban igen. A kozteve hiradojaban nem.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 13:54:06

@greatwideopen: ugy latom te sem erted mit jelent az, hogy KOZteve es KOZSZOLGALATI csatorna szemben a MAGAN ujsagokkal es blogokkal. Sebaj, majd.

Pop40 2014.11.10. 13:58:14

@ex-dr. vuk: Nézd el nekik, fideszeseknél a közpénz meg a magánpénz között nincs különbség.

Ők úgy osztják fel a pénzt, hogy van az a pénz, amit már lenyúltunk, és az, amit majd csak fogunk.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 14:02:44

@Blogger Géza: "Horváth András volt NAV-alkalmazott ügyében Magyarországon rendőrségi eljárás is zajlik"

Nyilvan, amiatt, mert ki merte teregetni a szennyest. Ez aztan a nagy hir. Ez meg rosszabb, mintha szimplan nem csinaltak volna semmit a kiteregetett bizonyitekok dacara.

Blogger Géza 2014.11.10. 14:15:48

@ex-dr. vuk: De ezek után röhejes azt követelnie, hogy induljon meg az eljárás.

Blogger Géza 2014.11.10. 14:17:30

@ex-dr. vuk: Na most ugye teljesen más a felépítése egy portálnak, mint egy híradónak. Az az elejtett megjegyzés kb az, amikor az index a blogketrecbe tesz ki bizonyos dolgokat.

Blogger Géza 2014.11.10. 14:23:04

@Pop40: Nézd, Obama már megbukott, mindkét házban kisebbségbe szorult, és az amerikai külpolitika az utóbbi években inkább kudarcoktól, mint sikerektől hangos. (iraki helyzet, lehallgatási botrány, Iszlám állam megerősödése, Izraellel a kapcsolatok mélyponton stb.) Ebbe a sorba illeszthető a magyar-amerikai kapcsolatok mélypontra vitele is. Ha ilyen diplomatáik vannak, nincs is min csodálkozni. Már az jellemző, hogy nem bírtak egy normális nagykövetet kiizzadni magukból, akit megszavazott volna a saját bizottságuk.

Pop40 2014.11.10. 14:31:54

@Blogger Géza:

Én a helyetekben nagyon szurkolnék Obamának, ugyanis ha bukik, jönnek a republikánusok helyette. Ők még Obamánál is sokkal kevésbé rajonganak a tolvaj komcsikért, Orbánt már az első ciklusa alatt (98-2002) is levegőnek nézték, pedig akkoriban - kétharmad hiányában - a mostaninál jóval kevesebbet tudott lopni, meg hazudozni.

Ugye azt te sem gondolod komolyan, hogy egy republikánus kormányzat azzal kezdi majd a tevékenységét, hogy keblére öleli Putyin seggnyalóját, akinek a sameszai mellesleg összevissza zsarolgatják az amcsi cégeket? :-D

Addig örüljetek, míg Obama van, nektek bármelyik másik kormányzat csak rosszabb lesz.

csak egy néző 2014.11.10. 14:37:55

"Vida Ildikó a követség ajtajában elkapta az amerikai ügyvivőt"

"A NAV elnöke előzetes értesítés nélkül, jogi képviselője, Futó Barnabás kísértében hétfőn délelőtt betoppant az Egyesült Államok diplomáciai kirendeltségére."

Nem kis összegben mernék fogadni, hogy ez a hír lesz az M1 fidesz híradóban a fő ügy.

444.hu/2014/11/10/az-amerikai-nagykovetsegen-folytatta-onmaga-kivizsgalasanak-szinjatekat-vida-ildiko/

Blogger Géza 2014.11.10. 14:41:27

@Pop40: Nos, ez majd elválik. A republikánusok sem oroszbarátok, az tuti, de talán addigra lenyugszik a helyzet Ukrajnában, s új fejezetet lehet nyitni - már Goodfriend és elvbarátai nélkül.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.11.10. 14:41:29

@Pop40: "Ennélfogva BAROMIRA NINCS JOGUK BELESZÓLNI, miről tudósítson egy Index."

Mint ahogy neked is és nekem is jogunk van belepofázni abba mit írjon a Zindex a köztévének is joga van. Meg is tesszük mellesleg. Aztán az adott orgánum azt vagy megfogadja vagy nem az már az ő dóga.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 14:50:18

@Blogger Géza: igen? .. annak az eljarasnak hivatalbol kellett volna indulnia, nem konyorogni erte... de nyilvan aki kezivezerli a NAVot, ugyeszseget es rendorseget az nyakig benne van, igy megpobaljak elaltatni az egeszet. Gondolom a narancsagyad miatt ezt mar nem veszed eszre.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 14:52:44

@Blogger Géza: probald meg felfogni, sokadszorra irom: az index, az egy maganpenzbol mukodo maganoldal. Az M1 hirado pedig egy KOZPENZBOL mukodo KOZSZOLGALATI musor. Az utobbinak nem szabad ilyen maganvelemenyeket megfogalmaznia egy hiradoban. Az index sem irja bele altalaban a cikkbe, maganvelemenyeknek kulon oldalai vannak. Ezt persze linkelhetik oldalrol, mig erre egy hiradoban nincs lehetoseg (max mondhatja a hirado vegen, hogy nezzek meg a kovetkezo hiperszuper musort, ahol erroleserrol lesz szo - ahol mar elhangozhat annak a maganvelemenye, akit meghivtak, de itt sem a musorvezetoe kene).

Erted mar a kulonbseget? (szerintem nem)

ex-dr. vuk 2014.11.10. 14:54:56

Valaki magyarazza mar meg, hogy van egy ilyen ordenare hiba, amit az m1 most csinalt, miert vedi ezt meg minden narancsagyu birka? Tenyleg nem hiszik el, hogy elofordulhat barmi, ami a kormany kozeleben van, az akar rossz is lehet? Elkepeszto ez a fanatizaltsag.. Persze eppen ez lesz a vesztuk. Mar torni latszik a jeg, a netadot visszavontak (igaz megmagyaraztak, hogy az emberek a hulyek - igy a kommunikacio meg "allta a sarat" lol).

Pop40 2014.11.10. 15:02:17

@Blogger Géza: Gyanítom, Goodfriend addig marad, amíg a dolgát el nem végzi - ami a tolvaj komcsi fidesz minimum meggyengítése, de inkább megbuktatása.
Ritka eset, hogy az Usa érdeke ennyire egybeessen Magyarország érdekével. Mindkét ország akkor jár a legjobban, ha az Usának sikerül eltakarítani az orbánista mocskot Magyarországról.

Mellesleg az ügyvivő felkészültebb annál, mintsem hogy a dilettáns fideszes bagázs bármivel is zavarba tudja hozni - ez nem a magyar ellenzék, akik egy nyomorult közös jelölést se tudnak összehozni.
Természetesen vannak bizonyítékaik, de ahogy egy pókerjátszmában sem az adu kijátszásával kezdődik a meccs, ugyanúgy itt sem.

Goodfriendék bedobták a csalit, s most hagyják, hadd vergődjenek a tolvajok, csak találgassák, melyik bűncselekményükről mit tudhat az Usa. :-)

Pop40 2014.11.10. 15:09:55

@greatwideopen: Semmi köze a kettőnek egymáshoz.
Te meg én egy magán blogban kommentelünk magánvéleményt.
(mondjuk te pártvéleményt, de most ettől az egyszerűség kedvéért tekintsünk el. :D)

A híradós faszit meg
1, közpénzből fizetik
2, híradósként nem az a dolga, hogy a magánvéleményét mondja, pláne KÖZszolgálati csatornán.
Az a dolga, hogy informálja a nagyérdeműt az aznapi eseményekről - és az nem esemény, hogy ő, Orbán segglyukából kilógó fideszbérencként meg van sértődve, hogy xy netes honlap nem hozsannázta eleget a bóvli kategóriánkat.

Ha így sem érthető a különbség, jobban nem tudom elmagyarázni.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.11.10. 15:20:05

@Pop40: Ne fáraszd magad nem fog menni ez már neked. Nem magánvéleményt mondtak gondolom, hanem a szerkesztőségét.

Gyorgy Nagy 2014.11.10. 15:25:50

Aki hazudik az LOP is! A mi adóforintukból ( 79 milliárd idén ) hallgatnak el ès hamisitanak a SZARHÁZIAK !

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.11.10. 15:27:13

Ez a faszkalap mekkora seggnyaló lett.
De látom egypár fideszbarom egyből idetalált.

Pop40 2014.11.10. 15:27:39

@greatwideopen: Eddig is láttam, hogy nehezen fogod fel, de úgy voltam vele, egy esélyt megér :-)

Ó, az egyből más, a szerkesztőségi magánvélemény nem magánvélemény. :-)

Amúgy bevallom neked, én is elég károsnak tartom azt, hogy a PártHíradót figyeli az összes netes oldal. Hagyni kéne a fenébe, jelentéktelenségbe süppedni.
Kár, hogy erre lopnak el fideszék 80 milliárd közpénzt.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.11.10. 15:33:56

@Pop40: "Amúgy bevallom neked, én is elég károsnak tartom azt, hogy a PártHíradót figyeli az összes netes oldal. "

Így van! Nem kell nézni az MTV-t, én sem teszem, mert szar, de ettől még elvétve lehet igaza.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 15:37:24

@greatwideopen: az is maganvelemeny: a szerkesztok maganvelemenye. semmifele velemenyt nem fogalmazhatnak meg kozteve hiradojaban. nekik a tenyeket kell elmondani. de latom nem erted, mindegy is.

Pop40 2014.11.10. 15:38:29

@greatwideopen: Elvétve lehet. Most nincs.

zsoltix 2014.11.10. 15:48:03

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nem most lett az. Évek óta ő a góré a Híradónál, nem csak egyszerű hírolvasó.

Blogger Géza 2014.11.10. 15:59:48

@Pop40: Szerintem meg Goodfriend addig marad, amíg vagy ki nem utasítjuk, vagy önként vissza nem vonják innen, mert elég gázos eddigi működése. Hidd el, hogy Goodfriend sokkal előbb fog eltűnni a süllyesztőben, mint Orbán Viktor.

Blogger Géza 2014.11.10. 16:01:38

@ex-dr. vuk: Tényeket mondtak el. Azt a tényt, hogy egyes hírportálok ezt nem hozták le idejében. Ez egy tény, nem vélemény.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 16:06:18

@Blogger Géza: ez nem hir ez fikazas. es nincs helye egy hiradoban. ha ezt nem erzed, az eleg sajnalatos. arrol nem is beszelve, hogy azon kivul, hogy valoban a kerekagy, totalcar, horgaszoldalak es hasonlok nem hoztak le, meg hazugsag is. szomoru, hogy idaig sullyedt a kozhirado.
es persze arrol nem is beszelve (ujra!), hogy egy maganhirportal azt hoz le amit akar, mig a kozhiradonak nincs ilyen szabadsaga. De felolem szuntessuk meg, legyen parthirado (NEM kozpenzbol - meg lopottbol sem!), es akkor azt hoznak le amit akarnak, azt fikaznak akit akarnak.

Pop40 2014.11.10. 16:07:08

@Blogger Géza: Ez nem vélemény, ez egy hülyeség.

Mi az, hogy "egyes hírportálok"?
A neten kb kismillió hírportál van, még magyarul is, nemhogy egyéb nyelveken.

Talán mindnek real time-ban kellett volna tudósítani, hogy Orbán elvtárs gyorsnaszádja maradt bóvli kategória? :-DDDD

Blogger Géza 2014.11.10. 16:08:44

@ex-dr. vuk: Mikor érted már meg, hogy nincs két külön világ, nem alkalmazhatsz kettős mércét. Ha X sajtótermék kritizálhatja Y sajtóterméket, akkor ennek fordítva is így kell lennie. Így sportszerű. Lehetne még az is, hogy egyik sem a másikkal foglalkozik, de Magyarországon ez nem működik.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 16:11:23

@Blogger Géza: sajnalatos, hogy nem erted. Ez van, ennel jobban nem tudom elmondani.
Tudod ez olyan, hogy egy atlagpolgar mondhatja nylvanossag elott Orban Viktorra, hogy kurvaanyad, de forditva nem. Ha nem erted nem tudok segiteni.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 16:12:34

@Pop40: meg csak az se szamit, hogy ki adta le vagy ki nem, vagy hogy igaz volt-e a "vad" vagy sem. Kozhiradoban ilyen megszolalasnak nincs helye es kesz. Ez nem traccsparti egy bor mellett a haverok kozott hanem kozteve.

Blogger Géza 2014.11.10. 16:14:22

@ex-dr. vuk: Az indexen akkor meg kb 70% fikázás, cinken, 444-en meg 90%. A Híradó még a legkevésbé fikázós média ezek közül.

Blogger Géza 2014.11.10. 16:16:31

@ex-dr. vuk: Igen, hát a baloldali sajtó mindig külön jogokat akar magának: ő fikázhasson, kurvaanyázhasson, de ha visszalőnek, na, akkor az már nincs rendben. :) No, ez az a kettős mérce, amit nem szabad elfogadni.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.11.10. 16:17:11

@Blogger Géza: Jó, de azért valljuk meg a közmédia hiradója annyira rossz, hogy az már lassan fogalom. Csak ez nem ad felmentést semmire.

Pop40 2014.11.10. 16:17:15

@Blogger Géza: Ez olyasmi komment volt, mint mikor a bolha megy át a hídon az elefánttal, és megjegyzi, hogy "hallod, hogy dübörgünk?" :D

Kiutasítjátok? Ti? Goodfriendet?
Tegyétek, legalább rajtatok röhög majd az egész világ, szokás szerint. :-DDDDDD

Jobb, ha tőlem tudod: Ti meg Goodfriend nagyon nem vagytok egy súlycsoport. Attól, hogy a szart felteszik a polcra, még nem lesz belőle lekvár.
Egy bizonyos Bárdossy miniszterelnök már próbálkozott ilyennel, a világháború idején, ő hadat üzent az usának, azóta is jókat röhög ezen mindenki, minden létező alkalommal. :D

Még hogy gázos a működése? Az bizony. Nektek :-DDDDD Mert huzatosra fossátok tőle a bokátokat, ő meg egy derűs mosollyal úgy pöcköli le minden ideges vergődéseteket, mint a legyeket szokás. :-DDDD

"Hidd el, hogy Goodfriend sokkal előbb fog eltűnni a süllyesztőben, mint Orbán Viktor."

Nyilván :-P
Azért rohant Vitya fejvesztve Svájcba, rögtön az amcsi botrány után, továbbutalni a lopott pénzt. :-D
Nektek mondjuk tényleg szar lesz utána, mert ha Vitya bukik, nem lesz senki, aki az ilyen bérkommentelőket fizesse. Kénytelen leszel elmenni dolgozni. :D
De ne aggódj, ahogy mestereitek mondták, meg lehet élni a közmunkás 47 ezerből is. Legfeljebb kicsit kevésbé fényűzően, mint eddig. :-D

Pop40 2014.11.10. 16:20:45

@Blogger Géza:

"Mikor érted már meg, hogy nincs két külön világ, nem alkalmazhatsz kettős mércét. Ha X sajtótermék kritizálhatja Y sajtóterméket, akkor ennek fordítva is így kell lennie. "

Ja, hogy ez így megy? Adópénzben van kettős mérce, itt meg nincs?

Akkor tömjétek ki a hírportálokat is 80 milliárd forinttal, vagy pedig vonjátok meg a pártseggnyaló MTV 80 milliárdját.

Utána majd lehet ugatni kettős mércéről, addig, amíg 80 milliárd ft-ból EGYES EGYEDÜL az mtv-nek nevezett pöcegödröt támogatják, addig nem.

Pop40 2014.11.10. 16:23:07

@ex-dr. vuk:

"Tudod ez olyan, hogy egy atlagpolgar mondhatja nylvanossag elott Orban Viktorra, hogy kurvaanyad, de forditva nem. Ha nem erted nem tudok segiteni."

Gyurcsánnyal próbáld meg előadni neki ezt a hasonlatot, úgy érteni fogja, így nem ;-D

Fideszes bérkommentelőknek már az is maga az istenkáromlás, hogy a pórnép egyáltalán a szájára veszi a Vezényló Tábornok Úr Fényességes Nevét. :-DDDD

Blogger Géza 2014.11.10. 16:23:44

@Pop40: Hát persze, csakis ezért ment, nyilván nem azért, mert meglátogatta az ott tanuló lányát. :)

Blogger Géza 2014.11.10. 16:25:07

@Pop40: Ha jól értem, azt szeretnéd, hogy államosítsák a teljes médiát? Érdekes elképzelés, elvtárs, látom, élnek a régi reflexek... :)

Pop40 2014.11.10. 16:25:09

@ex-dr. vuk: "Ez nem traccsparti egy bor mellett a haverok kozott hanem kozteve."

Mármint "elvileg" köztévé.

Mert hogy gyakorlatilag mi, azt inkább ne firtassuk. :-D

Pop40 2014.11.10. 16:27:45

@Blogger Géza: Próbáld meg még egyszer elolvasni azt a kommentet, értelmezni, (ha nem megy, olvastasd fel valakivel) és ha sikerült, próbáld újra. :-)

Pop40 2014.11.10. 16:30:22

@Blogger Géza: Ja, de, azért. Amcsi kitiltási botrány kirobban, netadós tüntetések országszerte, Orbán elvtársnak meg eszébe jut, hogy meg kéne látogatni a lánykát, aki véletlenül épp Svájcban tanul.

Hát persze. :-D

Ez kitűnő magyarázat lehet egy átlag birkamenetesnek, de azért azon a körön kívül ne nagyon sütögesd el, mert elég hamar kiröhögnek. :-DDDDDDDDD

ex-dr. vuk 2014.11.10. 16:31:44

@Blogger Géza: te hallod felolem a hetivalasz/hirteve vonal ugy fikaz ahogy akar, az NEM kozmedia. sajnos nem erted a kulonbseget.
de azert eleg szomoru, hogy altalad is bevallottan a kozteve az jobboldali es nem semleges, ahogy kellene :D

Blogger Géza 2014.11.10. 16:34:20

@ex-dr. vuk: Magyarországon (talán az inforádió kivételével) nincs semleges média. Amikor a Fidesz ellenzékből felette a témát, D-209 azt mondta, ne szóljanak bele, vegyenek maguknak tévét, és majd abba beleszólhatnak. Ez a játékszabály, amit a baloldal felállított, ehhez alkalmazkodunk most.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 16:35:18

@Blogger Géza: te, ha a hazai oktatas olyan marhara jo, amilyenre rozsika megcsinalta, akkor miert kell svajcban tanittatni a kislanyt (hogy milyen penzen azt haggyuk)?
hat persze, azert ment :D te gondolom azt is elhiszed, hogy vida levele elveszett a postan, azert nem tudta a kormany, hogy kitiltottak. ilyen az idealis fidesz szavazo ;)
csak hogy tajekozodj: en.wikipedia.org/wiki/Doublethink

Blogger Géza 2014.11.10. 16:35:57

@Pop40: Na jó, neked elmondom, hogy gyíkemberekkel találkozott, akik ürgebőrbe között vírusokat adták át neki egy alpesi csőszkunyhóban. De azért ilyen hülyeségeket ne terjessz, mert elég hamar kiröhögnek.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 16:37:42

@Blogger Géza: ahaa ertem, szoval ami eddig fuj volt, az most kovetendo pelda (megszorozva 100-al). De akkor mire az a nagy melleny, hogy a baloldal milyen fuj volt te meg az erkolcsi magaslatok csucsan helyezkedsz el?... Valami nem stimmel itt :D

De azert akarmit is csinalt a baloldal, maganvelemeny nem hangzott el hiradoban, nem retusaltak ki embereket, es beszamoltak az aktualis tuntetesekrol, plane ha szazezres nagysagrendu volt. Na ez itt a szazas szorzo :)

Pop40 2014.11.10. 16:37:55

@Blogger Géza:

A hörr tv-vel nincs is gond, szar és pártos, de az legyen azoknak az agyhalottaknak a baja, akik nézik.

Ellenben az MTV -t változatlanul NEM TI VETTÉTEK.
Hanem a nép, ugyanis az ő pénzéből fizetik. Hogy ti, tolvajok, a sajátotoknak tekintitek a közpénzt, az a ti bajotok, de ettől még nem a tiétek.

Blogger Géza 2014.11.10. 16:43:05

@ex-dr. vuk: Talán azért, hogy anyanyelvi környezetben is tanuljon idegen nyelvet/nyelven? Egyébként egyáltalán nem olyan jó a felsőoktatási rendszerünk, pazarló és az output minősége kérdéses. Ezért is kellenek oda a kancellárok.

Pop40 2014.11.10. 16:43:22

@Blogger Géza:

Ilyen, mikor a narancskomcsi bérkommentelő kínjában poénkodni próbál?:-D
Hallod, ennél még az is jobb, amit a kúrmányod csinál, hogy inkább kussol, és meg se szólal. :D

@ex-dr. vuk: Az ideális fidesz szavazó nem ilyen, hanem olyan, mint a birkamenetes fehérjehalmazok a téren, akik bármiféle saját gondolat nélkül menetelnek a főtitkár elvtárs védelméért.
Gézuka nem hülye, őt megfizetik azért, hogy eljátssza, ami nem ugyanaz.
Tudja, hogy ha buknak, mehet közmunkára, mert ilyen jól fizető bérkommentelői állása sose lesz többet. :P

Blogger Géza 2014.11.10. 16:44:56

@ex-dr. vuk: Mondom, ez nem magánvélemény volt. Amúgy örülnék, ha MINDEN sajtótermékből kimaradna magánvélemény, de Magyarországon nem ez megy. Ezzel együtt a Híradó még mindig sokkal kevesebbet fikáz más sajtótermékeket, mint fordítva.

Blogger Géza 2014.11.10. 16:46:45

@ex-dr. vuk: Nem értem, a Fidesznek miért kellene nagyvonalúbbnak lennie, mint az MSZP-SZDSZ volt. A médiában még így is felülreprezentált a baloldal.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 16:52:18

@Blogger Géza: "Nem értem, a Fidesznek miért kellene nagyvonalúbbnak lennie, mint az MSZP-SZDSZ volt"

Eloszor is rosszabb, masodszor mondjuk azert, mert eppen ok hirdetik, hogy az mennyire fuj volt .. akkor talan azt gondolna az ember, hogy megmutatjak hogyan kell jol csinalni - ehez kepest egy nagysagrenddel dorvabban nyomjak. De neked nyilvan ez megfelel.
Ez mar nem a "kicsit jobbra huz a kozmedia" szint, hanem a egyenesen partszocso lett.

"A médiában még így is felülreprezentált a baloldal."

A KOZmediaban?
Maganmediahoz mi koze barkinek?

"Ezzel együtt a Híradó még mindig sokkal kevesebbet fikáz más sajtótermékeket, mint fordítva."

Ez akkor lenne egeszseges, ha a hirado 0 fikazast csinalna. Ettol KOZmedia (de eddig sem ertetted, ezutan sem fogod).

Nincs itt semmi gond, vonjak meg a 80 milliard ft kozpenzt, adjak el, es onnantol azt sugaroz amit akar (es persze onnantol nem hivjak KOZmedianak).

Pop40 2014.11.10. 16:53:02

@Blogger Géza:

"Amúgy örülnék, ha MINDEN sajtótermékből kimaradna magánvélemény"

Na, az érdekes lenne. Feltűnt már amúgy, hogy mondjuk egy magán véleményblognak más a funkciója, mint egy közpénz százmilliárdokból kitömött közszolgálati híradónak?
Nem, mi?:D

"Ezzel együtt a Híradó még mindig sokkal kevesebbet fikáz más sajtótermékeket, mint fordítva."

Ez nagyon rendes tőle. Pedig nyugodtan fikázhatná azokat a sajtótermékeket, akik - hozzá hasonlóan - közpénzből nyomnak pártpropagandát.
Ja, hogy ilyen rajta kívül egy sincs? Hát az pech.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 16:54:07

@Blogger Géza: ejha, akkor az elvandorlas megse fuj? :D vigyazz szembe ne kopd magad.

a kancellarok azert kellenek, mert sok az ellenallo egyetem, aki "nem tudja" mit kell tanitani, hova kell huzni. most majd megmondjak nekik (nehogy gondolkodni kelljen)
Gondolom ezert vontak el soksok milliardot a felsooktatastol (is). ;) (meg hogy legyen stadionra penz, mert az fontosabb)

Blogger Géza 2014.11.10. 16:55:43

@ex-dr. vuk: "Maganmediahoz mi koze barkinek?" Na ezt nem akarod felfogni. A média a 4. hatalmi ág, és az egészét kell tekinteni, nem egyes kiragadott részeit. És ha X-nek megengedned, hogy kritzálja Y-t, akkor fordítva is meg kell engedned. Persze értem és, hogy szeretnétek olyan boxmeccset vívni, ahol a jobboldalnak nem szabad ütnie, csak némán tűrni az ütéseket, de ezek az idők véget értek. Egyszer s mindenkorra. Emésszétek meg.

Blogger Géza 2014.11.10. 16:57:54

@Pop40: Mindkettőnek ugyanaz a funkciója: információmegosztás és véleménybefolyásolás. A közmédiának vannak emellett speciális plusz feladatai IS.

Pop40 2014.11.10. 17:00:09

@Blogger Géza: Nyugi, nyugi, kedves elvtárs, fel ne húzd magad, még ugrik a napi bónusz :-DD

Értjük, értjük. A 80 milliárd közpénzből kitömött MTV bárkit kritizálhat név nélkül, de őt senki ne vegye a szájára azok közül, akik egy fillér állami támogatást nem kapnak, mert az csúnya, meg fújjfújj. Háhhogyne. :-

ex-dr. vuk 2014.11.10. 17:13:22

@Blogger Géza: emlitettem mar, hogy a NEM kozmedia kritizalhat? heti valasz, hirtv, stb, ugy fikaz ahogy akar. Te is indithatsz egy blogot ahol azt fikazol akit nem szegyellsz. A KOZTEVE NEM! Nem erted, nem baj.

Pop40 2014.11.10. 17:27:57

@ex-dr. vuk: Dehogynem érti, csak ha ezt leírja, nem kapja meg a mai napidíjat.

Így hát előadja, hogy nincs különbség aközött, hogy a 80 milliárdból kitömött MTV közszolgálati híradója fikáz egy magánpénzből létrehozott noname honlapot, vagy fordítva.

Ugyanezt a huszadrangú értetlenkedést láthatod mostanában kúrmánytagok képén is. Pl mikor ElllSimon "értetlenkedik", hogy miért ne fordulhatna elő, hogy egy NAV elnök kitiltásáról azért nem tud a kúrmány, mert elkeveredett a postán a levél. :-D

Színésznek is bénák, nem csak kormánynak.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 17:33:17

@Pop40: ez a level elkeveredes mar olyan melyseg, hogy ezen mar csak rohogni lehet .. persze korabban szo sem volt levelrol, arrol volt szo, hogy "szolt" az illetekesnek, nem leirta egy fecnire es betolta az ajto alatt..

Mondjuk emigralva mar konnyen rohogok ...

Pop40 2014.11.10. 17:43:14

@ex-dr. vuk: Ez még a jobbik eset, mondhatta volna azt is, hogy füstjelekkel üzent Ildi, nem tehet róla, hogy épp nagy szél volt aznap, és szétfújta az üzenetet. :-DDDD

ex-dr. vuk 2014.11.10. 17:47:32

@Pop40: a vedekezes azert is gaz (azon kivul h nem hiheto), mert ha igaz, akkor kulon nevetseges, hogy ilyen hordereju dolgot szimpla postai levelkent ad fel (pl. e-mail???, telefon?? netan odamegy a kicsi labaival es a pofajaba mondja valakinek??). Szoval nem tudom melyik a rosszabb, ha igaz vagy ha nem.

Blogger Géza 2014.11.10. 17:56:10

@ex-dr. vuk: Ugyan, miért ne kritizálhatna. Pontosan ugyanannyi joga van, mint bármely más médiának, nem egy másodrendű szereplő. Csak szeretnétek, hogy az legyen.

Blogger Géza 2014.11.10. 17:57:47

@ex-dr. vuk: Egyáltalán nem baj, ha valaki kimegy külföldre tanulni, vagy dolgozni. Csak ti hörögtök ilyenkor, normális ember nem.

Pop40 2014.11.10. 17:59:35

@Blogger Géza: Adja vissza a 80 milliárdot, és utána azt kritizál, akit akar.
@ex-dr. vuk: Természetesen duma volt a kúrmány részéről, hogy nem tudtak róla, dehogynem tudtak.

Maga Vitya nyilatkozott a kitiltottak arányáról, honnan a francból tudta volna, ha nem tudja konkrétan, kikről van szó?

Gyenge terelés a debil híveiknek, ennyi a sztori, semmi más.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 18:08:05

@Blogger Géza: nem, azt szeretnenk, ha kozszolgalati lenne. de eleg volt mivel huszadjara is jtszod a hulyet.

"Egyáltalán nem baj, ha valaki kimegy külföldre tanulni, vagy dolgozni. "
Persze hogy nem, csak viktorka szerint ok a nepellenseg :) Kiveve mikor az o fattya csinalja lopott penzbol, akkor rendben van. Mar ha elhisszuk, hogy ezert ment oda (miert is? a lanya nem talalta meg a szobajat es segiteni kellett neki?)

ex-dr. vuk 2014.11.10. 18:10:37

@Pop40: igen ez is olyan, mint a tobbi marhasag. a fanatizalt hivok elhiszik, aki meg eddig is tudta, hogy idiotak ulnek ott azoknak meg mindegy.
a kovetkezo valasztasi torveny ugyis olyan lesz, hogy eleg lesz ha a fanatizaltak rajuk szavaznak, meglesz a 80%, es minden megy tovabb.

sajnos szerintem ebbol az egyetlen kiut a mar kevesbe bekes tuntetes. Szerintem a fidesz a netadonal azert szart be, mert latszott, hogy ha nem vonjak vissza akkor legkozelebb 10x annyian lesznek es lebontjak a fidesz szekhazat es felstocoljak teglankent a duna melle.

Blogger Géza 2014.11.10. 18:14:49

@ex-dr. vuk: Már megint hazudsz. Mikor mondott Orbán Viktor olyat, hogy népellenség az, aki kimegy tanulni vagy dolgozni? Látod, ez a ballib média hatása...

ex-dr. vuk 2014.11.11. 09:22:40

@Blogger Géza: vagy csak ertem amit beszelnek. nagy kulonbseg :)
ja valoban szo szerint nem hangzott el ez a szo, megis az elvandoroltak vannak ekezve allandoan (peldaul azert is, mert a legtobben eppen eloluk menekultek el - tehat a partpreferenciajuk 'ellenzeki' - tehat "nepellenseg")

Blogger Géza 2014.11.11. 10:59:22

@ex-dr. vuk: Ez újabb hazugság (más sokadik tőled), bebizonyosodott, hogy nem igaz, a vendégmunkások körében is a Fidesz nyert.

ex-dr. vuk 2014.11.11. 11:37:34

@Blogger Géza: kifizettek a napidijad? helyt alltal rendesen.

csak egy néző 2014.11.11. 12:07:10

@ex-dr. vuk:
Természetesen a kir. fidesz tv nem számolt be róla.

csak egy néző 2014.11.11. 12:08:54

@ex-dr. vuk:
Pontosabban, úgy számolt be, hogy az eredeti hangot azt nem és a képi anyagot is erősen megvágva.

ex-dr. vuk 2014.11.11. 12:10:52

@csak egy néző: egyebkent a legszanalmasabb, hogy amikor Szell Bernadett talalkozni akart Vidaval, akkor kozolte, hogy o marpedig nem fogad senkit (idoponttal sem, nemhogy anelkul). Erre most o odaallit Goodfriendhez idopont es angoltudas (vagy legalabb tolmacs) nelkul...
Es ez vezeti az adohatosagot, aki velunk baszakszik. Erre nincs szo mar.

"Es ezek dontenek arrol, hogy en mekkora szarban eljek.." Hofi

ex-dr. vuk 2014.11.11. 12:20:32

@Blogger Géza: mondj mar legyszi erre is valami okosat legyszi

index.hu/gazdasag/2014/11/11/a_kis_tavkozlesi_cegeket_padlora_viszi_a_szamlas_torveny/

gondolom egyetlen ceg monopolhelyzetbe hozasa az orszag erdeke
muhahaha

csak egy néző 2014.11.13. 07:53:51

@Sejk a derék katona:
"A mudi az egyik legritkább, legkevésbé ismert magyar pásztorkutyafajta. A pásztorok német puli néven ismerik, ma már csak ritkán látható a nyájak, csordák ..."

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.11.13. 08:29:26

Basszátok meg fideszgecik!
Ha a viktorotok esetleg megint ballib lesz,akkor mit fogtok mondani?

ex-dr. vuk 2014.11.20. 21:30:21

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: akkor annak fognak eljenezni. Ez a lenyege a "doublethink"-nek.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0