Egy előre bejelentett törvény-megtagadás krónikája
2014. december 08. írta: Fedor

Egy előre bejelentett törvény-megtagadás krónikája

ckblowuubyfgoyzafzuj.jpg

Két dolgot tudtam meg a saját gyerekeimről a hétvégén. 

1. Nem is gyerekek. Legalábbis az egyik nagy mozihálózat szerint, amelynél a családi jegy, gyerekjegy csak a 9 éven aluliakra vonatkozik, az ennél idősebbeknek diákjegy jár, de csak diákigazolvány ellenében, mert tankötelezettség ide-vagy oda, csak azzal együtt hiszik el egy 12 évesről, hogy iskolába jár, nem melózni, és így nincs fizetése, amiből vígan megveheti a teljesárú jegyet. 

2. Tarlós kijelölt utódja, Kocsis Máté pedig felvilágosított, hogy hatodikos gyermekem ab ovo egy drogos bűnöző, akit minden méltóságától és jogától megfosztva évenkénti drogtesztre lehet kötelezni. 

Az első még hagyján, max. abba moziba nem megyek többet (vagy úgy általában moziba se). De a másodikkal kénytelen vagyok foglalkozni, mert hiába hangzik elsőre (sőt másodikra és harmadikra is) egy szürreálisan jogtalan, szakmailag megvalósíthatatlan, eszement gumicsontnak, amit csak figyelemelterelésre dobtak be, a legfrissebb hírek szerint a FIDESZ, vagyis az egyetlen párt, amelynek politkusa már bukott meg kemény droggal, beleáll a ügybe, és úgy néz ki, hogy VALÓBAN törvény lesz ebből a baromságból. 

Is.  

Rogán kapásból meg is adta az alaphangot a szokásos csúsztatással, miszerint

aki nem támogatja az ötletet, az a drogot támogatja.

Hát nem, Tóni.

Aki ezt az ötletet nem támogatja, az a jogállamot támogatja, az ártatlanság vélelmét támogatja, a gyermekek jogainak védelmét támogatja, a törvény előtt egyenlőséget támogatja, és elutasítja a rendőrállamot, amely nincs tekintettel a polgárai jogaira, és alapból bűnösként kezeli őket, ha tettek valamit, ha nem.

Őrület, de a FIDESZ-frakciónál még a Jobbiknak is több esze van, pedig azt vártam, hogy ha mások nem is, ők támogatni fogják ezt.

De nem, még ők sem:

Novák Előd, a Jobbik szóvivője szerint elfogadhatatlan Kocsis Máté javaslata, amely kötelező drogteszttel kriminalizálná a fiatalokat. Szerinte az erre szánt 4-5 milliárd forintot drogprevencióra kellene költeni.

Na szóval.

Törvénytisztelő állampolgár vagyok, aki nem iszik, nem dohányzik, soha nem élt droggal, és elvi alapon elutasítja az erőszakot. De azt itt és most előre bejelentem, hogy ha ezt a rémálmot valóban áterőszakolják a Parlamenten, nem fogom tűrni, hogy az épphogy 12 éves lányomat megalázzák, és bűnözőként kezeljék. Szülőként megtagadom, hogy ez műveljék vele, akár lesz ennek következménye számomra, akár nem.

Tessék, lehet drogosozni.

______________________
A kép forrása: Sailor Ripley

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr966967291

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Obama két kamasz lánya túltolta a ribancjelmezt a hivatalos protokoll-eseményen 2014.12.08. 20:31:10

Kilógott a csunyája a két kiskorúnak a szoknya alól a Fehér Házban tartott Hálaadás-napi ünnepségen. Bocsánatot kérnie mégis a ribancfelvonulást csípős stílusban véleményező republikánus szóvivőnek kellett. Pedig nem is ő, hanem a két csitri pózolt úgy...

Trackback: Te mibe szoktál vizelni laborvizsgálat előtt? 2014.12.08. 20:28:32

Készüljünk fel az MSZP-vel a kötelező drogtesztre! A szocialista Harangozó Tamás - ülj le, és kapaszkodj meg - Petri-csészébe pisil, ha vizeletmintát kell adni! Olyanba, mint ezek itt: (Kép: zdnet.com - A kép illusztráció, a Petri-csészék fölött NEM...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haraszty Miklós 2014.12.08. 15:49:27

Hugyos Máté remélem anyád csuklik!

bögöbö 2014.12.08. 16:09:52

Mondom a forgatókönyvet: ballib hazaárulók az utcára vonulnak, Hír Tv beszámol, vágókép: kétértelmű transzparensek, amikkel rá lehet húzni a drogos vádat a tüntetőkre an blokk. Törvényjavaslat módosít, a gyerekeket kiveszik belőle (OV rádióinterjú, könnyező nagymamák stb.), maradnak a politikusok (vö. mentelmi jog, Polt Péter stb.) és az ÚJSÁGÍRÓK, tágabb értelemben a bloggerek, mint Te, kedves Fedor. Megfélemlítés-hamis bizonyíték kreálás-zsarolás gépezet beindul. Fedor megy a csillagba :)

almodhi 2014.12.08. 16:49:57

Fedor megy a csillagba... Ott, mivel addigra már kellően ismert, a rabok tisztelettel az őrök kesztyűs kézzel bánnak vele. 23 év múlva a forradalom kiszabadítja. Béke Nobel-díjat kap, később elnökké választják. Ő ad kegyelmet az idős és beteg Orbánnak, hogy utolsó éveit otthon, szerettei körében tölthesse csendesen.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.08. 16:51:28

@almodhi: Hű, akkor most már látom a jövőmet :-)

megamedve 2014.12.08. 17:47:59

Könyörgöm, szórjuk már bele a Dunába ezt a 2/3 -ot jelentö 28% támogatottságú (már annyi se) cinikus rablóbandát. Ennek úgyis nagyon csúnya vége lesz. Ha minden torzítás ellenére elvesztik a 18-as választást, úgyis polgárháborút szítanak majd a nemzeti csőcselékkel.

nandras01 2014.12.08. 18:12:30

az egyértelmű, hogy ez a nettó baromság csak figyelemelterelés és kétségbeesett próbálkozás a fidesz részéről, hogy valamiképpen kikeveredjen abból a kommunikációs defenzívából, amibe olyan sikeresen belenavigálta magát. az biztos, hogy a ritkánbaszott anyukák és az öregkori elhülyülés határán egyensúlyozó nagymamák/nagypapák lelkes helyeslésével találkozik az ötlet, de ha minimum egy kockás papírt elővesznek és számolni kezd egy -legalább a négy alapműveletet ismerő*- fideszes, akkor azonnal kukázzák az ötletet.
persze ezt nem fogják bevallani, de a bevezetés lehetőségét erősen lebegtetik, meg verik körülötte a habot.
legalább addig sem holmiféle növekvő lakásokról, meg igencsak gyanús telekértékesítésekről, meg világvégére tett utakról, meg putyinkényeztetésről, és főleg nem üresen kongó, viszont méregdrágán épített stadionokról beszél a nép. (és hogy miről ne beszéljen még a nép, a sort persze még nagyon sokáig lehetne folytatni)

*matolcsy ezért számításba sem jöhet :)

dr kíváncsivagyok 2014.12.08. 20:01:23

Ezt a szart elhúzzák februárig,...addíg sem a hirtelen meggazdagodásukról és a novekvo szegénységrol beszél a nép, ...aztán meghallva az állampolgárok szavát lekerul a napirendrol.
A netadóval is ez volt a terv,..de csúnyán elszámították magukat...

Szelid sunmalac 2014.12.08. 20:12:04

De hol vannak a fidesztrollok, akik majd elmagyarazzak, hogy ez miert is jo? Most igazan szukseg lenne rajuk!

brumeszkosz 2014.12.08. 20:19:17

Nekem meg áll az eszem!!! Ha valaki ezt mondja a múlthéten kiröhögöm.
Meddig tűrjük még a csüngőhasu mocskos cigány ámokfutását???!!!!

remixer 2014.12.08. 20:21:22

@Szelid sunmalac: Ezt sem kell érteni. Ebben is hinni kell.

Batu666 2014.12.08. 20:31:31

Ezeket az elmebeteg állatokat le kell vadászni.A szó legszorosabb értelmében.Ahogy látom ezek komolyan hiszik,hogy nekik ehhez joguk van.Megalázni,tönkretenni embereket,és most már a gyerekeinket is.NAGYON KÍVÁNCSI VAGYOK A LÁMPAVAS ALATT IS EZT HISZIK-E A TETVEK.

adrfst 2014.12.08. 20:31:51

Erről a Feri legendás szavai jutnak eszembe: "Öt évég úgy tettünk, mintha kormányoznánk. Majd beledöglöttünk".
Van a Viktornak egy mobilos applikációja, ami véletlenszerűen dob ki törvényötleteket. Belépés után csak azt kell kiválasztani, hogy adó-, vagy szivatás-jellegű törvényt akarunk-e? Utána a Magyar nyelv szavaiból véletlenszerűen előállítja a pár soros törvényjavaslatot, és az ok gomb megnyomása után e-mail-ben el is küldi a listából véletlenszerűen kisorsolt képviselőnek, előterjesztésre.

polgári kór 2014.12.08. 20:36:55

de még mennyire hogy el fogod türni

Merlot 2014.12.08. 20:49:45

1. Nem mindig értek egyet a Szanyi extra ötleteivel, de ezúttal igen:

MIndenki vigye be ennek a baromnnak ( Kocsis Máté) irodájába a vizelet mintáját.

2. Nézzétek meg az Index főoldalán ennek a Portik-bérenc Rogánnak az elvetemült, pszihopata pofáját, amikor a riportereknek nyomja az álnok dumáját, hogy aki nem támogatja, az drogos.

Anyád, de mocskos, Viktor valagából előhúzott adócsaló geci!

polgári kór 2014.12.08. 20:56:06

@bögöbö: senki sem vonul az utcára ezért a szokásos 40 kendermagoson kivül

benyelitek mint nokedlit

wunderschön

almodhi 2014.12.08. 20:58:49

@polgári kór: 16-án kukkants ki a József Nádor térre. De viselkedj majd visszafogottan....

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.12.08. 21:04:31

@nandras01:

A vasárnapi zárvatartás is gumicsontnak minősült, mégis megszavazták múlt héten a törvényt.

Túrós (törölt) 2014.12.08. 21:04:55

@adrfst: de mostanság nagyon megvadulhatott az app, hogy kéthetente jön az újabb botrányos kreténség

polgári kór 2014.12.08. 21:11:11

@Nyekenyóka: 'A vasárnapi zárvatartás is gumicsontnak minősült, mégis megszavazták múlt héten a törvényt'.

- na és, ezt is megszavazzák. bár jó lenne ha vasárnap nem lenne azért drogteszt, különben tényleg elköltöznek a libsik

hehe

polgári kór 2014.12.08. 21:14:17

leszarja amúgy a fidex a drogot, csak megszokásból amire a zsindex elkezd hörögni azt bevezetik, mert tutira hozza a szavazatot

nagyjából közömbös ez a népek 99%-ának, akik nem ragasztóznak mint a bloggerek

zobod 2014.12.08. 21:47:50

Nem kell a bullshit, nem a gyerekért aggódik a képmutató, romkocsmás álértelmiség. Vessék csak alá a firkászokat, meg a politikusokat drogtesztnek, rendszeresen.

Kaptabakta 2014.12.08. 21:50:54

Ez egy baromság. Én inkább a politikusoknak egy komplex pszihológiai profilt csináltatnékl ebből a pénzből. Rögtön kiderülne, hogy a politikusok 80%-a (ebbe beleértve minden pártot és a kormányt valamint a kormányfőt is) alkalmatlan a posztjára. Ja, hogy ez rögtön titkosítva lenne 250 évre.......? :) Kár, hogy az osztrák orvosi titoktartás olyan erős. Tudnának mit mesélni pár emberről.....

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2014.12.08. 21:57:09

A drogfogyasztást vissza kell szorítani, de ez álintézkedés. Mibe fogadjunk, hogy a bevezetése esetén mindenki előre tudja majd az évenkénti egyszeri teszt időpontját és még annyi trükközés sem kell majd a kijátszásához, mint a doppingos sportolóknál?
Egyébként a politikusok és újságírók mellé bevehetnék az állami cégek vezérkarát, a minisztériumi dolgozókat, az önkormányzati vezetőket is.
Talán az iskolák helyett a szórakozóhelyeken és a házibulikban kellene keresgélni.
És végül azon is gondolkodhatna valaki, hogy a manapság forgalomban levő drogokat milyen teszttel, milyen hatékonysággal és mennyiért lehet kimutatni.
Ugye az alkohol, a dohány és a koffein is drognak számít, hiszen függőséget okoznak?

Bambano 2014.12.08. 22:06:31

engem már csak egy dolog érdekelne: hogy lehet, hogy az utóbbi hetekben csak és kizárólag orbitális baromságok estek ki a kormány tagjainak szájából?

korábban soha nem volt ekkora felhozatal agyhalott ötletekből, mint most. mi van itt?

bögöbö 2014.12.08. 22:35:00

Bambano: dehogynem volt. (Trafiktörvényt gondoltad volna korábban? A manyup pénzek lenyúlását? A kötelező kamarai tagságot, baleseti adót, játékgépek betiltását, a takszöv-vagyon átjátszását haveri kezekbe, a bankok devizahiteles szívatását stb.) Ötletek mindig is voltak, meg is valósultak, csak már elfogytak a "racionális" pénzcsapok. Kiosztásra került minden föld, picsájára vertek a manyup-vagyonnak, az aranytartalékok is fogyóban (erőst). Jönnek a bevásárlóközpontok, az RTL és az összes nem baráti médium, az Internet, Budapest ingatlanvagyona, felkészül: magyar beszállítói ipar. Na, akkor húzzuk le a rolót végérvényesen. A drogteszt persze csak gumicsont, semmi reális alapja nincs (é. nincs benne zsé, vagy még nem látjuk, hol...)

dbeata 2014.12.08. 22:37:57

:DDD Lol, Viszont a mozijegyre azért nem járt a kedvezmény, mert 12+-osra vitte a 9 évest. Mi is jártunk már így, a Doboztrollok c. igen épületes opusszal.

NaNehogyMár 2014.12.08. 23:04:57

Nem értem mi ebben a megalázás.
Világosíts fel kérlek.
Tiltott, mint szülő akár engem is érdekelhet, mert bármennyire megbízok a gyermekem őszinteségében, nem biztos hogy nem érhet meglepetés.
És nem biztos, hogy baj lenne, ha azért mutogatnának elítélően valakire, hogy nézd már megbukott a teszten, minthogy ma azért sugdolóznak elismerően, hogy ő mer drogozni.......

dbeata 2014.12.08. 23:18:02

@NaNehogyMár: Most is mehetsz és kérhetsz vizeletvizsgálatot a gyerekednek. Ami amúgy röhejesen egyszerűen kijátszható. Az ilyen szűrések akkora rászervezést igényelnek, hogy már hetekkel előtte tudni fogják a diákok, mikor is lesz. Akkor pedig majd meg fogsz bolondulni, hogy vajon hamis illúzió volt, hogy mindenki tiszta, vagy tényleg minden gyerek tiszta. Az üldözési mániának nem lesz határa.

vasútlhíd 2014.12.08. 23:37:56

@NaNehogyMár: Mellesleg 1300 forint a patikában egy drogteszt. Elég ha van otthon egy ilyen és a gyerek ezt tudja. Bár az is megalázza a gyereket. Ja, h az állam csinálja és így neked tiszta a kezed? Szerinted.

Bambano 2014.12.09. 02:34:15

@NaNehogyMár: a gyerek az kicsi, de nem jogfosztott. A gyerekek zöme magyar településeken, családi házakban vagy társasházi lakásokban él, nem guantanamói fogolytáborban. és a gyerekekre leszel utalva öregebb korodban.

ennek megfelelően kellene kezelni. ha nekem ilyen korú fiam lenne, biztos kivinném a Lendvay utcába, és körbepisiltetném vele, hogy válogassák ki.

@bögöbö: lehet, hogy igazad van. de régebben azért volt kis idő levegőt venni két ökörség között, most meg csőstül jön.

Arthur Bloch 2014.12.09. 05:24:07

Be ont one's pram...- Hihetetlen, ez az ötlet jobb mint a a régi :"hugyos Józsi...."- Igen: agyament!

Jaffar 2014.12.09. 06:59:35

Terelés. A többség meg ismét beszopja.

lófüle elemér 2014.12.09. 07:34:43

@bögöbö:
"(é. nincs benne zsé, vagy még nem látjuk, hol...) "

A lebonyolításban. Az erre alapított szervezetet valakinek vezetni kell. Nem nagy pozíció, valami bronzkoszorús csókos vagy pereputtya kapja meg. Milliárdos költségvetésnél éves szinten 100 millákat tudnak lenyúlni.

2014.12.09. 07:43:37

Tényleg olyan, m int ha ők maguk akarnának polgárháborút vagy nem tudom mit.
Balhét.
Túl sűrűn jönnek a barom és hülye ötletek.

na__most__akkor 2014.12.09. 07:59:39

@Szelid sunmalac:
Ne válaszoljatok ennek a trollnak. Amerika/Izrael/Románia/Putyin ügynöke (válaszd amit jobban szeretsz, mind igaz...)

---------------------------------------
Ez a faszi nem tudni magiar beszel with magiar ekezeteks. He should be kitiltva from all of minden egyeb more Hungarian oldalak.

metal · http://electric.blog.hu 2014.12.09. 08:04:07

A terv egy baromság, de ettől még a szülőn múlik, hogy a gyerek adott esetben ezt hogyan éli meg. Ha ilyen sipákolós hülye picsa, mint a posztoló, akkor megalázásnak fogja (mivel ezt sulykolja bele a szülő). Azonban, ha azt mondja a gyereknek, hogy hugyozzál bele, azt szarjál az egészre, akkor meg simán túllép rajta.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 08:24:28

@dbeata: Nem, bármilyen filmre vittem volna, ez lett volna.

Egyébként a Madagaszkár pingvinjeire mentek, ami 6+ -os.

2014.12.09. 08:25:21

metal és mi lesz a következő lépés?
A drogosokat belelövik a Dunába?
És akkor se sipákoljon senki?
Vagy elviszik Recskre?
És akkor se sipákoljon majd senki, mert csak felfogás kérdése,nemde?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 08:28:32

@metal: "hugyozzál bele, azt szarjál az egészre"

Már bocs, de ez a jogaival nem tisztában lévő, megalkuvó gyáva kispolgár hozzáállása. "Megcsinálok én mindent, amit kérnek, még ha lábbal tiporják is a jogaimat vele, csak hagyjanak békén!"

Igaz?

2014.12.09. 08:28:55

A következő majd az lesz, hogy mindenki adja oda a fél veséjét kötelezően, hogy a sok vesebeteg problémáját meg tudják oldani.
Mert ennyi erővel bármit kötelezővé tehetnek.
Vagy add oda a a 3 ingatlanod egyikét, hogy megoldják a hajléktalanok problémáját.
De majd akkor se sipákoljon senki.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 08:31:59

@polgári kór: "akik nem ragasztóznak mint a bloggerek"

Állok elébe, szinte 100%, hogy józanabb életet élek, mint te.

Faszerkezet 2014.12.09. 09:03:13

Én tökéletesen egyet értek azokkal akik ellenzik ezt a javaslatot.

Szerintem az intézkedő rendőr ne szondáztathasson. Ott mindenki eljött az út szélén, feltételezve, hogy ittasan vezetem a kocsimat, holott én soha egy kortyot sem, és soha és tényleg és még a buszon sem ültem ember mellett aki ivott volna, sőt még a tv-t is elkapcsolom ha alkoholt mutatnak.

Erre jön ez az erőszakszervezet és azonnal bűnösnek feltételez és az arcomba gyomja a szondát és rám parancsol, hogy fújjak......

eßemfaßom meg áll 2014.12.09. 09:31:25

@Faszerkezet: vaze pont ezt akartam írni. Mocskos faszista terrorszervezet leállít az út szélére és szondát tol a képembe feltételezve, hogy részeg vagyok pedig nem.

eßemfaßom meg áll 2014.12.09. 09:32:21

Ettől még az ötlet baromság, de a felháborodva maguknak kikérők érvrendszere is az.

2014.12.09. 09:32:24

a következő az lesz, hogy kötelező szüzességi vizsgálat a 12 éves lányoknál a pedofília feltárására.
Természetesen 3 tagú bizottság előtt, manuálisan.
Aki nem támogatja, az biztos pedofil.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 09:45:29

@Faszerkezet: Most azt hiszed, hogy viccelsz, pedig nem: a rendőr csak akkor szondáztathat hivatalosan, ha okot adsz rá, pl. imbolyogva vezetsz, vagy balesetet okozol. Ha csak pofára kiszúr, akkor visszaél a hatalmával.

otapi 2014.12.09. 09:45:58

@metal: Merthogy a szülő ott lesz a pisi tesztnél? A fenéket, ha _minden_ gyereket le kell tesztelni, akkor osztályonként sorba állítják majd őket a suliban, jó esetben egyesével be a wc-be ahol egy-két ellenőrző ember (nővér? orvos? politikai megbízott?) vizslatja majd őket az alfelük táján hogyan csurgatnak be a fiolába nehogy csaljanak. Egy kiskamaszt ez csak akkor nem zavarja, ha egy érzéketlen baromnak nevelték...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 09:46:00

@eßemfaßom meg áll: Egyel fentebbi kommentem neked is szól.

zsoltix 2014.12.09. 09:47:25

"amit csak figyelemelterelésre dobtak be"
Ráadásul a parlamenten kívülről. De nemhiába ő a kommunikációs igazgató, tud nagyokat dobni.

otapi 2014.12.09. 09:54:02

@eßemfaßom meg áll: @Faszerkezet: Akkor lenne jó a hasonlat, ha az összes autóból kiszállítattnák a 12-18 éves gyerekeket és idegenek előtt levetkőztetnék.
Javítsatok ki a tévedek (ki tudja, lehet hogy változott már megint az alkotmány), de tudtommal a rendőr a gyanú alapján, felnőtteken rendelheti el a szájon alkalmazható szondáztatás, és nem kell levetkőznie senkinek sem. Vagy titeket már vetkőztetett rendőr az út szélén? És nem is szóltatok ellene? :)

bölcsbagoly 2014.12.09. 10:07:16

Ennyi marhát amennyi a magyarországi ellenzék közt van nem lehet találni egész Európában! Őrjöngenek a frusztráltságukban, kár hogy pont ők zárták a be az OPNI-t ahol Részvétem...

bölcsbagoly 2014.12.09. 10:09:14

@Fedor: na ja, te már születésedtől kezdve lökött lehetsz, minek innod is vagy drogoznod?

Faszerkezet 2014.12.09. 10:13:48

@Fedor: Igen???

Akkor csak figyeld a híradásokat majd most karácsony közeledtével. Igaz húsvét másnapjára jobban jellemző az elrendelt kötelező szondáztatás minden közúti ellenőrzés során. ;)

Faszerkezet 2014.12.09. 10:24:05

@otapi:

Tudod rendőri gyanú esetén van lehetőség akár testüreg vizsgálatra is. ;) Idegenek nyúlnak a popsiba... :(

2014.12.09. 10:32:01

De miért pont az újságírók?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2014.12.09. 10:43:50

Te nagyon finoman tudsz fogalmazni. Bennem is felmerült, hogy kiírom magamból az első néhány gondolatomat, ami felhorgadt apai bennsőmben a téma hallatán, de abban lényegesen több női felmenő, különböző foglalkozásnembeli viszonylatú felemlegetése szerepelt volna...
Hogy rohadnának meg.
Pár éve vitáztunk egy barátommal, mennyire náci a fidesz. Hát, nem neki volt igaza. (Teljesen gyengeelméjűek kedvéért gyorsan hozzáteszem, hogy a náci államberendezkedés elsősorban és először nem a zsidók - és más nemkívánatosak - fizikai megsemmisítéséről szólt, hanem a módszerekről, a kommunikációról, a gondolatok, tettek szabályozásának szándékáról... Oszt tessék körbenézni, mi megy az országban.)

ex-dr. vuk 2014.12.09. 10:45:23

Azt hiszem kozeleg az idopont, amikor elso korben felmondom a magyarorszagi allando lakcimemet...
Sajnos az allampolgarsagrol egyelore nem tudok lemondani (mert masik nincs), de amint lehet, azon is el fogok gondolkodni.

2014.12.09. 10:46:44

Én arra gondoltam most, hogy a gyerkőcöket csak felhasználják ahhoz, hogy az újságírókat féken tartsák .
Az már túlságosan nyilvánvaló lenne, ha csak az újságíróknak kellene pisilni.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 10:49:51

@Faszerkezet: gondolom nem veszed eszre az "apro" kulonbseget egy gepkocsivezeto(!) szajon at torteno 5 mp-et igenybe vevo szondazasa (ami nem is tortenik meg az esetek 90%-aban elenorzes soran) es [12-18) eves gyerekek(!) (kotelezo, allando) drogtesztje kozott.

bölcsbagoly 2014.12.09. 10:51:43

@Diorella Queen: mert szégyent hoznak a szakmájukra! Többségük anarchista vagy libnsi emlőkön nevelkedett (CEU, Havas, meg a számtalan no name vagy éppen hivatalos média és kommunikáció tanoda) büfészak hallgatója és végzettje.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 10:53:15

@Diorella Queen: ja csak kerdes a politikusokat miert vettek bele.. sajat magukkal csak nem akarnak kibaszni.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 10:55:50

@bölcsbagoly: a bloggerek vajon "ujsagirok"?.. Ha valakinek van egy sajat weboldala es oda irogat, akkor o "ujsagiro"? Ki szamit annak?
Mas szakmak kepviseloinek miert nem kotelezo? Ez nem diszkriminacio?

2014.12.09. 11:03:47

@ex-dr. vuk: " Újságírók", de nem fognak pisilni az hótziger.D

csergolec 2014.12.09. 11:06:58

Mi a büntetés annak a politikusnak,aki megbukik a drogteszten?
Mi a büntetés annak a z újságírónak ,aki megbukik a drogteszten?
Mi a büntetés annak a 12 éves gyereknek,aki megbukik a drogteszten?

ex-dr. vuk 2014.12.09. 11:23:10

@Diorella Queen: mar latom magam elott ahogy rendorok mennek ki erte es bilincsben viszik pisilni mert elmulasztotta a kotelezo pisit... vajon milyen orszagban van ehhez hasonlo?

Faszerkezet 2014.12.09. 11:27:15

@ex-dr. vuk:

A kivitelezésben van különbség. Itt az érvelésről van szó.

Amikor olyan marhaságokkal próbálnak jönni, hogy kriminalizálják a gyerekeket, meg az ártatlanság vélelme.

Faszerkezet 2014.12.09. 11:32:03

@Faszerkezet:

Ugyanezen érvelési rendszerrel lehetne jönni, hogy nehogymá kijöjjön hozzám a NAV és azt feltételezze, hogy én adótcsalok.... Milyen jogon kutatnak az irataimban??? Megalázva próbavásárlást tartanak, azt feltételezve, hogy nem adok számlát.....

Az ilyen kijelentésekre (Idézet a cikkből) :

"Kocsis Máté pedig felvilágosított, hogy hatodikos gyermekem ab ovo egy drogos bűnöző,"

Nem, nem az...mint ahogy nem vagyok bűnöző, adócsaló vállalkozó amikor NAV ellenőrzés alá esem, és nem vagyok közveszélyes iszákos sem, amikor ugyanúgy megszondáztat a rendőr húsvét másnapján mint a többi x ezer autóst.

2014.12.09. 11:34:29

@ex-dr. vuk: É-Korea, és az oroszoknál is sűrűn eltűnnek és halnak újságírók .

2014.12.09. 11:35:55

@Faszerkezet: A szondáztatással nem kotorásznak a hólyagodban.

Faszerkezet 2014.12.09. 11:38:55

@Diorella Queen:

Mert amikor vizeletet adsz pl orvosnál, akkor neked kotorásznak a hólyagodba?

Én eddig kaptam egy kis poharat, hogy vizeljek bele.

erol 2014.12.09. 11:40:20

@Faszerkezet: Ilyen alapon bármikor bárkinél lehetne házkutatást tartani, megmotozni, lehallgatni, esetleg tűz- vagy vízpróbát végezni. Most őszintén mi ebben a jó? Ja és gyerekekről van szó.

2014.12.09. 11:40:24

@Faszerkezet: Tulajdonképpen igen.
A fiúk a bugyimban kotorásznak és ez kurvára nem tetszik nekem!
Kb ennyi.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 11:43:11

@Faszerkezet: neked van 12 ev koruli gyereked?...
Gondolom nem is gondolod at, hogy mit jelent ez az egesz, mert a fidesz megmondta, tehat te is ezt mantrazod ... sajnallak.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 11:45:46

@Faszerkezet: a probavasarlassal mi a gond? Abban mi a megalazo?

Bar a NAV modszereiben pont vannak visszassagok, szoval eleg rossz peldat hoztal :) Pl. forditott bizonyitasi kenyszer, ami alkotmanyellenes, csak eppen senki nem foglalkozik mar vele.

DeMarco 2014.12.09. 11:47:23

Eleve hülyeség az ötlet, csak terelésre jó. A technikai feltételek nem adottak ehhez, a laborok így is totálisan le vannak terhelve, egy szimpla vérvételre is hetekkel korábban kell bejelentkezni és mindig irgalmatlan nagy a tömeg. Kivitelezhetetlen a gyakorlatban. Pénzügyileg is túl durva tétel lenne és megszervezni sem lehetne rendesen.

Ugyanakkor miért lenne megalázó az előszűrés?? Bár mindenki járna előszűrésre, sőt kötelezőek lennének bizonyos előszűrések. Sokkal kevesebbe kerül egy időben észrevett betegség kialakulása, sokkal nagyobb lenne a túlélési esély, talán még időben lehetne ellene tenni valamit. Minden évben elmegyünk tüdőszűrésre, évente háromszor vesznek vért, fogászat, ultrahang és egy csomó másik előszűrést csináltatunk.

Egy sima vérvételhez is tartozik általában vizelet vizsgálat. Annyi lenne a különbség, hogy elvégzik drogra is a vizsgálatot.

Felelős szülőként az én felelősségem, hogy odafigyeljek a gyermekeim egészségi és (mentális) állapotára. Ebbe beletartozik a drogkérdés is (bár remélem nem fog). Viszont ha csődöt mondok és figyelmetlenségből nem veszem észre, h a gyerek kijátszik, akkor örülnék, ha egy drogteszt jelezné a problémát és talán még időben segíthetnék nekik legyűrni.

És persze annyi értelme is lenne, h megtudjuk, kik azok, akik a gyerekeinket drogokkal látják el...

De ezek hipotetikus mondatok, mivel ahogy fentebb írtam, jó eséllyel csak kacsa és technikailag kivitelezhetetlen az egész.

Mondjuk ha találgatnom kellene, akkor a gyerek-újságíró-politikus hármasból az utóbbi fog legelőször kikerülni...

ex-dr. vuk 2014.12.09. 11:48:01

@Faszerkezet: drogtesztnel nem vonulhatsz el pisilni, mert elofordulhat, hogy mas vizeletet teszed bele. Pl. doppingvizsgalatnal. Szoval ez kemenyen masok elott pisilest fog jelenteni.

Azzal nincs semmi baj, hogy bizonyos helyeken ezt kotelezove teszik (dopping), de 12 eves gyerekeknel MINDENKINEL ez nagyon nagyon durva (es hatastalan - lasd tanulmanyok).

De tudom, neked ezt meg kell vedeni, mert a szeretett vezetod ezt mondta.

Faszerkezet 2014.12.09. 11:49:16

@erol:

Így van. És egy államhatalom meg is lépi ezt, ha erre utaló jelet tapasztal.

Sajnos a fiatalok körében nő és nő a drogfogyasztás. (Legalábbis a hozzáértők szerint)

Egyébként bárkinek bármi információja van arról, hogy ez, hogy fog zajlani? Mert itt már többen olyanokat vizionálnak, hogy ezt majd a szarosfőtörzs bajuszrendőr fogja végezni és ott ül veled szembe egy asztal mögött az egész kapitányság.

Mellesleg nekem a doktorbácsi megnézte a fütyimet az iskolában, sőt meg is tapogatott. (egy IDEGEN)... És ezzel szerintem vagyunk még így pár tízezren.

Faszerkezet 2014.12.09. 11:55:04

@ex-dr. vuk:

Jujdejó.... Most jön az, hogy Fideszes vagyok??? :)

"neked van 12 ev koruli gyereked?..."

Nem, nekem kisebb gyermekeim vannak. VISZONT, ha olyan balfasz szülő leszek, hogy nem veszem észre, hogy a gyerekem drogozik, akkor azért szeretnék tudni róla.

"a probavasarlassal mi a gond? Abban mi a megalazo?"

Hogy becsapnak. Alapból azt feltételezik, hogy erre van szükség, hiszen bűnöző vagyok.

"drogtesztnel nem vonulhatsz el pisilni, mert elofordulhat, hogy mas vizeletet teszed bele. Pl. doppingvizsgalatnal. Szoval ez kemenyen masok elott pisilest fog jelenteni."

Meg lehet ezt kismillióképpen szervezni, maradjunk annyiban, hogy a kivitelezésről fingunk nincs.

"De tudom, neked ezt meg kell vedeni, mert a szeretett vezetod ezt mondta."

Könnyebb neked ha azt hiszed Fidesz párti vagyok?

KUHULIN 2014.12.09. 11:56:29

@brumeszkosz: "Meddig tűrjük még a csüngőhasu mocskos cigány ámokfutását???!!!!"
Szerintem Orbán nem cigány, hanem zsidó,. Most akkor olvassuk el újra a mondatodat így! :)))

KUHULIN 2014.12.09. 12:00:15

@Fedor: "Most azt hiszed, hogy viccelsz, pedig nem: a rendőr csak akkor szondáztathat hivatalosan, ha okot adsz rá, pl. imbolyogva vezetsz, vagy balesetet okozol. Ha csak pofára kiszúr, akkor visszaél a hatalmával."
Szerintem ez nem így van.

fifibá55 2014.12.09. 12:12:20

Tipikus Kohlhaas-szindróma, a mai Magyaroszágon azonos várható következményekkel.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 12:21:02

@Faszerkezet: És tiltakoznak is ellene jogvédő szervezetek, és máshol nincs is ilyen, max. a hozzánk hasonló ex-komcsi országban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 12:22:57

@Before: "Te nagyon finoman tudsz fogalmazni."

Ezt én most bóknak veszem :-) Általában törekszem rá, hogy higgadtan írjak, de ez persze nem akadályozza meg a jobbos kommentelőket abban, hogy véresszájú hisztis libsinek tartsanak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 12:24:42

@ex-dr. vuk: " a bloggerek vajon "ujsagirok"?"

Induljunk ki abból, hogy a sajtótörvény nem tekint annak.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 12:25:48

@Faszerkezet: szerintem te nem tudod mi az a probavasarlas... mi abban a becsapas? vesznek valamit, teljesen legalisan. nem ertem hol van a "becsapas".

"Most jön az, hogy Fideszes vagyok"

Aki egy nyilvanvaloan (meg fideszen belul is!) vedhetetlen baromsagot ennyire foggal korommel ved, akkor igen.

"Meg lehet ezt kismillióképpen szervezni"

Peldaul? Hogyan lehet megoldani, hogy ne mas pisijet vigye be egy zsebeben levo uvegcseben? Otlet? Mert aki drogozik az nyilvan meg fogja probalni.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 12:28:04

@Fedor: fideszeknel nem lehet tudni ... sajtotorveny? Ne rohogtess. 2 nap alatt atirjak az egeszet. Nem tart az semeddig.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 12:28:37

@DeMarco: "Ugyanakkor miért lenne megalázó az előszűrés??"

Te most ezt komolyan ugyanannak tartod, mint egy egészségügyi szűrést? Te tényleg ennyire hülye vagy?

"Felelős szülőként az én felelősségem, hogy odafigyeljek a gyermekeim egészségi és (mentális) állapotára."

És itt legyen a pont a mondat végén. Ha vannak ráutaló jelek, akkor persze, hogy kell. De adminisztratíve, kötelezően, ha drogos, ha nem...

ex-dr. vuk 2014.12.09. 12:30:44

@Faszerkezet: vigyazz mert nemsokara az ellenkezoje mellett kell majd ervelned. ideje felkeszulni ra.

index.hu/belfold/2014/12/09/mar_ki_is_farol_a_fidesz_a_kotelezo_drogtesztbol/

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.09. 12:31:16

@brumeszkosz: @KUHULIN: Szerintem meg itt hagyjuk abba ezt a baromságot. Se nem cigány, se nem zsidó, de felőlem lehet bármelyik akár, nem az a lényeg, hanem az, hogy mit mond és mit tesz. Na ezekkel van a gond, nem a származással.

2014.12.09. 12:37:51

@ex-dr. vuk: Klassz lenne rögtön újságíróvá válni,mindenféle iskolai végzettség nélkül.
Ezért még lehet hogy vizeletmintát is adnék a Máténak.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 12:41:28

@Diorella Queen: lehetni lehet. Egy ujsag attol publikal akitol akar. Vagy mar annyira illiberalisok vagyunk, hogy ez sem igaz?

Faszerkezet 2014.12.09. 12:44:30

@ex-dr. vuk:

Mondom én, hogy könnyebb neked ha azt hiszed fideszes vagyok. :) Legyen úgy. Felőlem lehetek fideszes. :)

@Fedor:

"És tiltakoznak is ellene jogvédő szervezetek"

És akkor mi is van? Azért mert valahol, valakik, valami ellen tiltakoznak az nem jelenti azt, hogy rossz lenne.

" és máshol nincs is ilyen, max. a hozzánk hasonló ex-komcsi országban."

Na erre azért nagy összegben ne fogadjál.

2014.12.09. 12:48:01

@ex-dr. vuk: Jelenleg a bloggerek képviselik a legszabadabb "újságírást" ebben az országban.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 12:52:15

@Faszerkezet: milyen elegansan kibujtal a valaszadas alol. Az mar nem megy?

erol 2014.12.09. 12:54:52

@Faszerkezet: Jó káder vagy, így tovább és meglesz a prémium.

Faszerkezet 2014.12.09. 13:03:50

@ex-dr. vuk:

Most tök őszintén. Mire válaszoljak neked? Hisz te elkönyveltél, hogy úgyis fideszes vagyok... Innentől dőlt meg mindenféle érdemi vita.

Kb ha azonos szellemi színvonalon lennénk, egyszerűbb lenne annyival elintéznem, hogy te meg egy drogos libsi pöcs vagy aki a gyerekeinket is drogra akarod szoktatni.

De egyébként a drogot ki lehet mutatni (tudtommal) hajszálból, nyálból stbstb.
De 1969-ben a holdra szálltunk, így lehet, hogy meg lehet oldani ezt a kérdést is.

Mellesleg felvet egy érdekes kérdést. Maga az a rossz, hogy a gyerekeket tesztelik drogra, vagy a végrehajtás módja???

Mert ha maradunk a hajszálas példánál, talán még egy 12 évesben sem okoz maradandó lelki károsodást, hogy mondjuk levágnak 1 szál hajat...

Faszerkezet 2014.12.09. 13:05:51

@erol: Mivan drogos? Reszketsz, hogy a csimoták mennek a börtönbe????

(Tényleg mennyivel egyszerűbb így... :) )

Exploiter 2014.12.09. 13:06:58

Tényleg nem értem az okokat itt.
Lehet, hogy a fidesz köreit a cia fizeti és belülről bomlasztják a hatalmat, szegény orbán meg csak pislog, hogy mi történik?
Értelmes ember ilyeneket, ilyen politikai/gazdasági környezetben nem csinál, hacsak nem úgy akar öngyilkos lenni, hogy meglincselteti magát az utcán.
Más magyarázat egyszerűen nincs.
Látszik már a bérkommentelőkön is, hogy tanácstalanul kínlódnak, hogy lehetne ezeket a sorozatban ellőtt agyhalott ötleteket megmagyarázni, kezdem becsülni a munkájukat.

erol 2014.12.09. 13:32:54

@Faszerkezet: Majd te megmondod ki a drogos, mi? Osztán mehet a böribe. Komolyan mint a boszorkányüldözés!

erol 2014.12.09. 13:34:40

@Faszerkezet: Egyébként kár erőlködni, az egészből nem lesz semmi.

kissaby 2014.12.09. 13:54:07

@Exploiter: :DDDDDDD

ex-dr. vuk 2014.12.09. 15:09:26

@Faszerkezet: elsosorban a modszer a gond.
de az egyebkent teljesen erthetetlen, hogy mi szukseg a (z amugy is szukos) laboridot 12(!!!) evesek drogszuresere pazarolni. Szimplan baromsag. Azon kivul ott van az is, hogy miert csak ezeket a kiszemelteket? Ez diszkriminacio. A 19 eves mar nem veszelyeztetett? A 12 eves miert az? Az atomeromu biztonsagi orenek nincs nagyobb felelossege, mint egy ujsagironak? Vagy mindenkit vagy senkit. Vagy lehet diszkriminalni felelosseg alapjan, de akkor az ujsagirok valahol az aljan lesznek ennek.
Szoval az a helyzet, hogy az egesz egy eszement baromsag - es mar azt is beismertek, hogy ez most gumicsont, ok sem gondoljak komolyan. Kitoltak jo messzire a vitat rola (februar), hatha addigra mindenki elfelejti az egeszet.

2014.12.09. 16:06:17

Ha egy egészségügyi program,állapotfelmérés részeként végeznék a tesztet,akkor is zűrös,de még elfogadható lenne,sok tizenéves egészségügyi állapota rossz,elhanyagoltak-ehhez azonban valamennyi szociális érzékenység kellene,ami a végtelenül brutális bejelentésből teljesen hiányzott, nyilván nem véletlenül. Habony úgy vélekedik a fidesz tagságról,hogy sallerező és kokizó apukákból áll, talán nem véletlenül... Az politikusok (gondolom az ellenzékiek) és az újságírók emlegetése tényleg fenyegetésnek vehető. Borzasztó,hogy azon kell rettegni,hogy tényleg megvalósítják az elmebeteg ötleteiket,mert megtehetik.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 16:27:18

@Faszerkezet: azt hiszem itt kb minden lenbyeges dolog le van irva. index.hu/velemeny/2014/12/09/szellembox/

Blogger Géza 2014.12.09. 16:38:53

A szokásos liberós hiszti, ennyi erővel ha a rendőr elém tolja az alkoholszondát, akkor is kezdjek el hisztizni, hogy hol az ártatlanság vélelme, hol a törvény előtti egyenlőség és különben is "rendőőőrállam "? Marhaság.

Egyébként hosszú távon szerintem a kábítószerek ellen csakis a (potenciális) fogyasztók egyre fokozottabb tesztelésével (és szankcionálásával) lehet hatékonyan fellépni. Irreális azt hinni, hogy csak a kereskedők üldözésével célt lehet elérni.

Egyébként ez leginkább a (lelkiismeretes) szülők érdekét szolgálja, hiszen így tudhatják meg biztosan, hogy a gyermekük tiszta-e vagy kábszeres. Persze aki inkább nem akar tudni valóságról, és ezt is politikai hisztizésre akarja felhasználni, az is egy típus.

Blogger Géza 2014.12.09. 16:41:52

@Diorella Queen: Hát szerintem meg már nagyon vársz arra, hogy végre kotorásszon ott valaki, és ezért írsz ilyen hülyeségeket. :)

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2014.12.09. 16:47:54

@adrfst:

Az a rémisztő, hogy ez lehet nem is fikció, kajakra elhiszem róla.

ex-dr. vuk 2014.12.09. 16:53:07

@Blogger Géza: ugyes vagy, sikerult elismetelned a kormanyallaspontot. Akkor most olvass es gondolkozz is.

metal · http://electric.blog.hu 2014.12.09. 18:45:49

@Fedor: Nem! Ez az a polgár, aki értelmes dolgokért harcol, de egy faszságért nem kezd el hisztériázni (aki tiszta, annak ez nem jár komoly megrázkódtatással).

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.10. 09:02:45

@metal: Tehát szerinted az emberi jogok nem értelmes dolgok. Te tudod...

metal · http://electric.blog.hu 2014.12.10. 12:28:50

@Fedor: Most mondjam azt, hogy tipikus ellenzéki hangkeltő vagy? Sima hisztéria keltés, mindent úgy értelmezel, hogy a lehető legrosszabbat olvasd ki a szövegből,...
Egy szóval nem mondtam, hogy az emberi jogok nem értelmes dolgok, de az emberi jogok megsértésének is vannak lépcsői, és ez a javaslat konkrétumok nélkül nem komoly probléma. És ugye arról is hallottál, hogy minden normális rendszerben az egyéni emberi jogok arányos mértékben csorbíthatóak a közösség érdekében. Ez a konkrét javaslat a részletek esetleges kidolgozása után akár még ebbe is beleférhet.
De kár is róla többet beszélni, ez szimpla terelés valami komolyabb dologról (vsz. a NAV botrányt szerették volna kicsit háttérbe tolni), és remekül sikerült is, mindenki ezen ugrál, pedig elsőre is teljesen egyértelmű volt. Sose lesz belőle részletes javaslat.

Ez a baj a jelenlegi ellenzékkel, abszolút nem értik a lényeget, felesleges baromságokon rugóznak, miközben a tényleges problémákról vagy nem mondanak semmit, vagy csak annyit, hogy a kormány elkúrta oldja meg. Kellenének kidolgozott javaslatok (akkor is, ha kormány nem támogatja), amivel lehet lobbizni, lehet kampányolni. Sajnos ezt csak egyedül a Jobbik csinálja meg, tehát félő, hogy a Fidesz összeomlásakor (valamikor eljön az is) ők fognak hatalomra kerülni.

Ja és még az is egy jó jelenség, amikor valaki nem ért egyet a rettegésetekkel, akkor az azonnal a kormány bábja (ezzel se lehet sok szavazót szerezni).

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.12.11. 18:41:22

@metal: Egyrészt ennél a kormánynál sose lehet tudni, hogy mi a terelés, és mi nem. A vasárnapi zárvatartás is annak tűnt elsőre, oszt mi lett belőle. Másrészt ettől még nincs elfelejtve az sem, amiről el akarják esetleg terelni a figyelmet. Harmadrészt az ilyen ötletek nagyon jól rávilágítanak a gondolkodásmódjukra, tehát nem árt szóvá tenni őket.

Ja, és én biztos nem mondta rád, hogy a kormány bábja vagy. Más hülyeségeit kéretik nem rajtam számon kérni.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0