Akiknél célba ért a kormánypropaganda...
2015. július 17. írta: Fedor

Akiknél célba ért a kormánypropaganda...

plakatcsalad.png

Sajnos úgy néz ki, hogy az emberek zsigeri félelmeire uszítással és féligazságokkal rájátszani törökgábori értelemben vett szenvtelen objektivitással nézve jó húzás volt Orbánéktól: a Jobbik méregfoga kihúzva, a saját tábor, ha még nem is nőtt, de már nem csökken, és összezár, újra nem zavarják őket a korrupcióról és a diktatórikus intézkedésekről szóló hírek, és baloldaliaktól se először olvasok olyan kommentet, hogy "utálom Orbánt, de ebben igaza van".

Természetesen nincs igaza, és ez a gyűlöletkampány a legaljasabb Finkelstein-i húzások egyike, hisz megint egy valós problémát visz félre úgy, hogy nem lehet róla normálisan beszélni. Önként segítesz a szerencsétleneknek eligazodni (ha már a kormány csak egy lopott iskolai vaktérképet ad), és adsz nekik ruhát, vizet és élelmiszert? Soros-bérenc vagy, tehát hazaáruló! Egy párt felajánlja az üresen álló székházát koordinációs központnak? Na most lebuktak, összenő, ami összetartozik, együtt rontanak rá a hazára! 

Miközben csak elvégzik azt a munkát, amit a kormánynak kéne. Agyrém. 

Jó illusztrációként szolgál a gyűlöletkampány hatásosságához az alábbi néhány komment, amely a tegnapi posztomhoz érkezett. Csupa kulturált hozzászólás, tele emberséggel és jóindulattal:

A kerítés aknamezővel kiegészítve lenne hatékony.

Mit gondolsz, meddig fogja a magadfajta szeretni a "menekülteket"?

Amíg le nem csapják, meg nem kúrják a feleségüket, lányukat, csakhogy azt a "magamfajta" nem szeretné megvárni.

Mondd már el, hogy a nagy orbángyűlölteteden kívül, mi az ami pozitívat látsz abban, hogy százezer ember - akikről semmit nem tudsz, mert papírjaik nincsenek - összevissza mászkál ebben az országban. Lehet köztük persze mérnök is - sőt a buzi liberálisok szerint mind az - de lehet sittes is, háborús bűnös is, terrorista is, meg elmebeteg is.

Már régóta szerettem volna megkérdezni, egy magadfajtát: te szereted egy kicsit is a hazádat? Legalább egy kicsit? Vagy puszta bárgyú politikai elfogultságod folytán -utálod a fideszt- odadobod koncnak a saját hazádat álságos, álszent módon, idegen csürhének, akikről MÁR MOST látszik, hogy kurvára nem akarnak, és nem is fognak ide beilleszkedni. Egyszerűen nem kompatibilisek velünk, és nem is akarnak az lenni. Ha elérik itt is a kritikus tömeget, vége lesz a dalnak, és nem lehet már visszacsinálni. Ez megfordult már a liberlális fejedben?

Aki nem a kapun jön, azzal eleve gáz van, hiszen Szerbiában nem lőnek rájuk, tehát nem kell árkon-bokron átjutniuk. Ők is tudják ezt, nyilván abban reménykedtek, hogy Orbánék belebuknak. Bár van ebben szerintem jó adag külföldi titkosszolgálati propaganda is, pld. a szerbeké.

Erről szól ez az egész EU. Más faszával verni a csalánt. Legyünk toleránsak befogadóak mindenkivel, de érdekes módon kimegy egy népesebb cigánycsalád, le se száll a gép, már fordítják is vissza. Ugyanez van a menekültekkel. Közösségileg fogadjuk be, papolunk, szórjuk a nagy toleranciát az elfogadásról, rózsaszín köd, aztán majd figyeld meg, kézen-közön de a kárpát medencébe fogják letelepíteni az összes "menekület", szopjunk velük mi.

A faszba már ezekkel az áruló, tébolyult, szétcsapott geci liberó taknyokkal tényleg. Ti nem nyugszotok addig, amíg az utcán vér nem folyik, de mikor az általatok annyira vágyott káosz elérkezik, akkor viszont ti húzzátok a rövidebbet.

És ezeket nem zavarja, hogy hülyeségeket beszélnek. Nem tudnak róla, vagy nem akarnak tudni róla, mert nem illik bele a világképükbe. Persze erős az átfedés azzal a réteggel, amely eddig azzal jött, hogy vagy a cigányok veszik el az országot, vagy a zsidók, vagy a kettő együtt, összefogva, most viszont ha szolidabb formában is, de sokan azok közül is osztják a menekült-ellenes nézeteket, akik amúgy máskor kevésbé fogékonyak a hasonló uszításokra.

Kezdjük azzal, hogy az elesetteken segíteni akarás nem valami liberó genyóság, hanem egyszerű emberiesség, ráadásul a jézusi tanítások egyik alappillére. Ezt Ferenc pápa tudja és mondja is, de az itthoni szájkeresztények szokás szerint szelektíven értelmezik a tanításokat. Aki segít a menekülteknek, az a lelkiismerete miatt teszi ezt, emberségből és nem azért, mert gyűlöli a hazáját és/vagy a FIDESZ-t.

Annyira örülnék neki, ha végre egyszer azt látnám, hogy a FIDESZ nem akar belpolitikai haszonszerzés céljából egymás ellen fordítani embereket, de hát ez sajnos hiú ábránd.

A kormánypropaganda amúgy szemenszedett hazugságokra épül:

Magyarországon 2015-ben mindössze 240-en kaptak menekültstátust, oltalmazottit is csupán 236-an. Vagyis, miközben a kormány bevándorlók tízezreivel rémisztget, Magyarország ötszáznál is kevesebb menekültet fogadott be csak az idén.
Eleve, az országba a nyár közepéig érkezett 65 ezer illegális migránsnak csak töredéke, mintegy ötezer adott be menedékkérelmet, a többiek azonnal továbbindultak Nyugat-Európába, ahol nemcsak a gazdasági körülmények jobbak, de még a menekültkérelmeket is sokkal kedvezőbben szokták elbírálni: míg Magyarországon a kérelmek 9 százalékát bírálják el kedvezően, Európában 45 százalék az arány.

A kormány milliárdokat kapott az uniótól menekültellátásra, de ennek nincs sok nyoma (hacsak azt annak nem vesszük, hogy a kérdés normális, európai emberhez méltó elrendezéséhez szükséges összeg tízszeresét költik uszító kampányra és és az új vasfüggöny felhúzására). Nem hogy nem bővítik a kapacitásokat, hanem épphogy leépíteni szándékoznak azokat, hisz deklarált céljuk a már meglévő menekülttáborokat is bezárni, és minden hozzánk érkezőt sátortáborokba terelni. Tényleg, hát mennyire humánus megoldás ez! Milyen jó is lesz majd pár hónap múlva a röpködő mínuszokban az akkor épp ott lévőknek sátorban aludni és szabadban zuhanyozni!

Mindeközben Ausztriában (amely sokkal inkább célország, mint hazánk), bőszen építkeznek, és átmenetileg panziókban helyezik el azokat, akiknek nincs sehol máshol hely.

A terrorista riogatás teljesen értelmetlen. Hogy miért, azt plasztikusan levezette tiboru a maga blogján. Hosszú, nem idézem, csak belinkelem, mert érdemes elolvasni.

És persze a démonizálásnak sincs semmi alapja. Egy esetet se tud senki mondani, hogy bármilyen bűntettet elkövettek volna az ittlétük alatt. Pontosabban egy eset végigpörgött a jobbos szcénán, de persze arról is kiderült, hogy egy rendőrségi dezinformációra épülő széljobbos hamisítás volt: az állítólagos bevándorlóról, aki megerőszakolt egy lányt a vonaton, kiderült, hogy legálisan nálunk járó szerb állampolgár, és bár elkapták, ki tudja, milyen okból már el is engedték, tehát már rég otthon van.

A legrosszabb meg az, hogy amíg erről vitatkozunk, addig nincs szó arról, hogy mi is van Paks2-vel, hogy is áll a Quaestror-ügy, miért van Vida Ildikó még mindig a helyén (egyáltalán: szabadlábon) és miképp lehet, hogy lassan már nincs olyan ágazat, amelybe ne lenne jelen Orbán polihisztor strómanja (hogy aztán, mint mindig, annak az ágazatnak a szabályozását is átalakítsa a kormány úgy, hogy még több pénz kerüljön Mészároshoz).

De hát ezek úgy látszik nem fontos kérdések, fő, hogy mindig legyen valaki, akit gyűlölni lehet.

UPDATE
Mivel úgy látom senki se veszi a fáradságot, hogy a linkre kattintva elolvassa tiboru okfejtését a "menekültek közé bújt terrorista" para értelmetlenségétől, mégis csak bemásolom ide az egészet, hátha így elolvassátok és elgondolkodtok rajta:
Az elmúlt hónapokban számtalan helyen olvashattuk, hogy a közel-keleti terrorcsoportok (kiemelten az ISIS) a menekültek közé keverik a saját embereiket, akik így bejutnak az Unióba, menekült-státuszt szereznek, majd ezt kihasználva (öngyilkos vagy nem-öngyilkos) merényleteket fognak végrehajtani, illetve további merénylőket toboroznak az elkeseredett illegális migránsok között, tűzbe és vérbe borítva kontinensünket. Önjelölt biztonságpolitikai szakértők, levitézlett titkosszolgák és „nevük elhallgatását kérő, a területet jól ismerő” terrorelhárítási profik hívják fel a figyelmet a menekültek nemzet- és közbiztonsági szűrésének fontosságára, minden afgán kecskepásztorban és négygyerekes szír családanyában önrobbantó terroristát szimatolva. Nem szeretnék hosszan vitatkozni ezekkel az urakkal, én is jobban érzem magam, ha a biztonságomért felelős szervek ott vannak a szeren, ezért csak röviden ellenérvelek.

Képzeljük magunkat egy pillanatra Abu Bakr al-Bagdadinak és ezzel párhuzamosan hívjuk a józan észt segítségül: az alábbi két verzió közül válasszuk ki a nekünk (mondom: Abu Bakr al-Bagdadinak) inkább megfelelőt. Kiválasztom a legmegbízhatóbb, legfanatikusabb és legjobban okosabb embereimet, akiket Európába akarok küldeni merényletek elkövetése céljából. Mit teszek?

a.) Ötszáz további ember közé vegyítve valamikor áprilisban felrakom őket egy rozoga, minden eresztékében recsegő-ropogó, amúgy kétszáz személy befogadására alkalmas hajóra és nekieresztem a Földközi-tengernek, majd imádkozom, hogy lehetőleg ne süllyedjen el. hajó. Az emberem nagy nehezen partot ér Lampedusán (vagy valamelyik görög szigeten), ahol az olasz/hellén bevándorlási tisztviselők ujjnyomatot vesznek tőle, kihallgatják, a lehetőségekhez képest leellenőrzik, lefotózzák, majd vagy táborba zárják, vagy (ha legalább közepesen ügyes) lelép és továbbmegy a kontinens belseje felé (május). Esetleg Macedónia és Szerbia érintésével hetek múlva, több száz kilométerrel a lábaiban és a foszladozó cipőjében elérkezik Magyarországra, a vendégszeretetükről híres rendőrök és fociszurkolók hazájába. Itt (június) megismétlődik (vagy elkezdődik) a regisztrációs procedúra, kicsit megdobálják rohadt zöldséggel, esetleg hashajtós teát kap, a taxisok jól lehúzzák, majd a rendőrök becsukják és várhatja további sorsáról a döntést, mialatt magában százszor elátkozta az ISIS-t, al-Bagdadit és az egész pereputtyát. Ha minden jól megy, átcsusszan a magyar-osztrák határon és úgy július elején már Németországban is lehet, ahol lefogyva, megviselve, érvényes iratok nélkül elkezdi szervezni a merényletet, mialatt fotója és biometrikus azonosítói már úgy tíz különféle adatbázisban szerepelnek.

b.) Kiválasztok egy Európából érkezett, uniós (francia, brit, belga, holland, német, dán, stb.) útlevéllel születése óta rendelkező, az adott nyelvet anyanyelvi szinten beszélő muszlimot, amilyenből több száz áll a rendelkezésemre (néhány 2013-as szám itt alul). Eligazítom, kiképzem (két hét) és egy kis kerülővel (mondjuk Kairón vagy Sharm el-Sheiken keresztül, a nyaralásról hazatérő honfitársai között) visszaküldöm Párizsba, Londonba vagy Brüsszelbe, ahol elkezdheti a szervezést.

Amúgy meg lehet, hogy az eleve Európában élő rajongóim közül választanék, van belőlük elég (lásd Charlie Hebdo).

Oké, szándékosan leegyszerűsítettem, de akkor is: te melyik forgatókönyvet választanád?

Egyre többen eszik meg a kormány hazugságait menekült-ügyben. Megy a rémhírterjesztés, az uszítás, a legrosszabb meg az,...

Posted by Kötöttségek nélkül on 2015. július 17.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr227634958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.07.17. 18:00:23

Mi az igazság? Természetesen a gyűlölet elítékendő. De vele együtt a másik szélsőség is, a liberákis "bontsuk le ahatárokat és költözzön a világ nyugatra" szöveg is az.

DeMarco 2015.07.17. 18:11:04

El kellene menteni ezt a posztot, hogy felmoshassuk veled a padlót, amikor mégis lesz erőszak, mégis lesz terrortámadás és a menekültek átérnek a 8 ker-ből a 10-be...

Függetlenül attól, hogy mi a véleményem a kerítésről, mint védelmi eszközről, azért valahol nem kicsit gusztustalan a ballibák hozzáállása, ez a poszt is.

Amikor arról volt szó, hogy a külhoni magyar állampolgároknak kellene megadni a kettős állampolgárságot, a ballib horda ezerrel óbégatott és óbégat azóta is, hallani sem akarva róla és rémísztgetve a betelepülő magyarok millióival, aktív ellenkampányt folytatva a népszavazás ellen.

Most meg ugyanezek engednének be minden jöttment arab, de minimum iszlám vallású idegent az országba milliószámra.

Hányinger, komolyan, hányinger.

El sem tudom képzelni, hogy mégis milyen jogalapon képzelik azt, hogy hitelesen tudnak bármit is mondani a témában, vagy honnan veszik a bátorságot egyáltalán azok után amit korábban műveltek. Nekik kellene a legmélyebben hallgatniuk a kérdésben. Ennek ellenére azt hiszik, hogy nekik kell a fő szószólónak lenniük és persze meg vannak sértődve, hogy fütyülnek rájuk...

Egyébként elég egyszerű a vita: Vannak akik az uborkát árammal védő bácsinak adnak igazat és vannak akik a...

Mondjuk mi mást is várnánk a multikulti katyvasz rajongóktól?? Ők eddig is ezt akarták...

Chris Lamb 2015.07.17. 18:28:27

Figyuzzál haver! A kedvenc csatornádon az ATV-n és azon belül a Világhíradón ma (2015.07.17) mondták be hogy az USA-ban egy katonai támaszpont ellen terror támadást hajtottak végre. A támadó az általad imádott muszlim volt akit a rendőrök szitává lőtték.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.17. 18:37:16

@DeMarco: 1. El van mentve az összes poszt, bármikor visszakereshető itt a blogon.
2. Vannak menekültek a 10. kerületben is.
3. Ha lesz terrortámadás, az lenne enélkül is. Tényleg érdemes elolvasnod a belinkelt levezetést.
4. Biztos vagyok benne, hogy ha egyszer lesz valami bűnügy, amiben érintett lesz egy menekült, akkor azt véres kardként hordjátok majd körbe, mintha amúgy egy magyar bűnöző se lenne, és minden menekült bűnöző lenne.
5. A szocik kampányát ne rajtam kérd számon, számtalanszor kértem már, azt én is utáltam. Ugyanakkor az nem arról szólt, hogy ne jöjjön ide egy magyar sem (románokkal riogattak, nem a magyarokkal), hanem arról, hogy ne kapjon AUTOMATIKUSAN állampolgárságot az, aki nem itt él. Aki itt él, az kaphasson, miért ne, sőt, aki nem itt él, az is, ha végigjárja ugyanazt az utat, mint bárki más, idegen állampolgár. Szóval a következetesség nálam van, nem nálad.
6. Látom továbbra sem zavarnak a számok és a tények, és csak nyomod tovább a hülyeségeidet.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.17. 18:41:32

@Chris Lamb: Figyuzzál haver!
Egyrészt nem nézek ATV-t, de ez csak a kisebbik baj. A nagyobb az, hogy egy szóval se mondtam, hogy imádom az iszlámot. Annyit írtam, hogy emberségesen kell bánni azokkal, akik a háború elől menekülnek, pont az olyanok elől, akik terrorcselekményeket hajtanak végre szerte a világban. Én a fundamentalizmust minden vallás esetében elítélem, de nem azonosítok minden muszlimot a saját szélsőségeseikkel, így nem keverem össze az üldözöttet az üldözővel, mint te.

Chris Lamb 2015.07.17. 18:53:13

@Fedor: Annyit írtam, hogy emberségesen kell bánni azokkal, akik a háború elől menekülnek, pont az olyanok elől, akik terrorcselekményeket hajtanak végre szerte a világban. Én a magam részéről szarok a humánumra. Főleg azóta hogy "szegény" menekültek Allah Akhbar-t üvöltözve randalíroztak Debrecenben. ZÉRÓ tolerancia velük szembe. Nem hiányzik több százezer ingyenélő migráns az országnak. Mert belerokkan. Rövid időn belül ki kell őket hajítani a francba.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.17. 18:55:41

@Chris Lamb: Többszázezer ingyenélő? Elolvastad te egyáltalán a posztot, amihez kommentelsz, vagy ömlik a szar a billentyűzetedből megállíthatatlanul?

Chris Lamb 2015.07.17. 19:07:49

@Fedor: Nem azt írtam hogy most van több százezer ingyenélő hanem majd lesz ha nem épül meg a kerítés. És olvastam hogy felhívod a figyelmet a kormány hibáira de a migráns pártisággal öngólt lőttél. :P RÉSZLET A POSZTODBÓL: és baloldaliaktól se először olvasok olyan kommentet, hogy "utálom Orbánt, de ebben igaza van". Ez azt jelenti hogy a baloldali emberek egy részének is kezd tele lenni a t.ke a migránsokkal. Szóval a balosok is kezdenek náculni? :O

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.17. 19:14:33

@Chris Lamb: De nem lesz, értsd már meg.

Azt meg egy szóval se mondtam, hogy aki fél a menekültektől, mint te, az mind náci. Azt írtam, hogy bedőlnek a kormány hazug propagandájának. És igen, sajnos baloldalon is vannak ilyenek, mert Orbán rájátszik a tudatlanságukra meg az egzisztenciális bizonytalanságra, amelyet pont ő teremtett.

A náciknak ehhez nem kell kormánykampány, azok hülyék maguktól is. Mondjuk az nem kicsit vicces, hogy azok üvöltöznek a legjobban a muszlim menekültek ellen, akik nem olyan rég még palesztin kendőben tüntettek Izrael ellen az arabok mellett, és azt a Jobbikot imádják, amelynek az elnöke nem is olyan rég még el volt ájulva a mohamedán kultúrától, de ez mellékszál, sose volt erősségük a következetesség.

Chris Lamb 2015.07.17. 19:33:10

@Fedor: Mondjuk az nem kicsit vicces, hogy azok üvöltöznek a legjobban a muszlim menekültek ellen, akik nem olyan rég még palesztin kendőben tüntettek Izrael ellen az arabok mellett. Nos ekkor megvolt az ellenség Izrael állam. Hogy is van a mondás? Az ellenségem ellensége a barátom. Azaz a radikálisok ellensége Izrael és Izraelnek ki az ellensége? Az arabok. Akkor Ők a barátaink (mármint az arabok). De mivel kezdenek a "barátok" sokan jönni ideje fordítani a kockán és utáljuk őket. Nos itt van a Jobbik elnökének elhíresült kijelentése: Az iszlám az utolsó reménység a globalizáció és a liberalizmus sötétségében.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.17. 19:45:09

@Chris Lamb: Mondom én, mindegy kit, csak gyűlölni lehessen, igaz?

19540511 2015.07.17. 20:25:21

Hát a jobbiknak most tényleg nagyon fel van adva a lecke: mivel őket az arabok (és oroszok) pénzelik, most menekültellenesek is meg arab-pártiak is, ez a teljes meghasonulás. Igaz, a jobbikot azok az arabok pénzelik, akik elől a menekülők menekülnek, tehát a jobbiknak nem minden arab egyforma. A menekülő muszlimok rosszak, az agresszorok a jók! Vagy mi?! Szegény jobbikosok!

mikimackó 2015.07.17. 21:20:44

elvitatkozgattok egymással......., csak érdekességképpen, ha te vagy a menekült, akkor pl az a rohadt mocskod kanada nem eresztett be...., ha más, akkor az egy tetves terrorista !

empoftla 2015.07.18. 06:18:28

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Igen, nagyon jól és tömören megragadtad liberalizmus álláspontját a dologban (aminek tényleg egyik alappillére, hogy a világ költözzön nyugatra).

bontottcsirke 2015.07.18. 09:13:02

Azzal még kiegészíteném a reakciókat, hogy nem csak aknamezőkkel, hanem géppuskafészkekkel is. Sőt, a mesterlövészek kiválóan tudnák demoralizálni a kamumenekülteket. Egy ellőtt combartéria, a többi ezt konstatálja és máris visszarohan a csürhe.

KUHULIN 2015.07.18. 09:59:28

@19540511: "Hát a jobbiknak most tényleg nagyon fel van adva a lecke: mivel őket az arabok (és oroszok) pénzelik (...)"
Hogy Te miket tudsz! :D

KUHULIN 2015.07.18. 10:03:03

Fedor!
Az országban több mint 4 millió szegény él. Több százezer a munkanélküli. Az egészségügy és az egész szociális rendszer romokban. Az ország fél-fasiszta diktatúrában vergődik. Beláthatod, hogy egyetlen egy menekültet sincs módunkban befogadni. Sőt! Azokkal teszünk jót, akiket nem fogadunk be! Ez így emberséges.

desw 2015.07.18. 10:21:06

Azt már tudjuk, hogy Orbán a patás és csak azért gyűlölködik, hogy elterelje a figyelmet az egyéb problémákról!

Megkérdezem tőled is, hátha kapok ÉRDEMI választ. (eddig más a bevándorlókat védő bloggon csak azt a választ kaptam, hogy xenofób és rasszista vagyok)

1. Hány fő menekültet kellene befogadnia Európának?
2. Milyen körülmények között kellene tartani őket? (zárt tábor, szoc lakás, havi zsebbpénz, ...)
3. Mi lenne a gazdasági menekültekkel? (akik nem háború elől menekülnek)
4. Miből lenne finanszírozva? (új adó vagy elvenni máshonnan pénzt a költségvetésből)
5. Milyen jogokat és kötelezettségeket kapnának?

Mellébeszélés nem érdekel, csak konkrét válaszok!

Köszönöm, ha válaszolsz!

Muad\\\'Dib 2015.07.18. 10:27:13

"...Mindeközben Ausztriában (amely sokkal inkább célország, mint hazánk), bőszen építkeznek, és átmenetileg panziókban helyezik el azokat, akiknek nincs sehol máshol hely..."
Kibas*ottul unalmas ez a bezzegausztria mánia:
"...Az osztrákok 71 százaléka támogatja az uniós határok, így a szerb-magyar határ jobb védelmét, és 53 százalékuk áll ki az osztrák határszakasz ellenőrzésének újbóli bevezetése mellett - derül ki Kurier című osztrák lap által kedden bemutatott felmérésből..."
index.hu

"...És persze a démonizálásnak sincs semmi alapja..."
Kedves Fedor! Ez a másik téma amiből qrvára elegem van. Itt vagyok ugyebár én - egyszerű tenyeres-talpas EU barom - aki egy órás vegzatúra után jut repülőre, mert a kontinens retteg TŐLEM, hogy esetleg terrorista ambícióim vannak. Ezzel szemben most azt hallgatom az összes qrvademokratamegmondóembertől, hogy mekkora marha vagyok, amiért a tősgyökeres iszlám országokból papírok nélkül érkezők miatt aggódok. Különösen szép a történet úgy, hogy ugyanezen megmondóemberek máshol félállatias, nőket elnyomó vadembereknek festik le ugyanezen embereket, mikor épp az iszlám államok társadalmi viszonyairól van szó. Milyen szép dolog a konzekvens vélemény...
Persze elismerem a baromiokosjobboldaliak sem jobbak, akik mindig foggal-körömmel védik az iszlám államokat a gaz nyugattól - ártatlan kis-angyalnak beállítva mindenkit -, most pedig ugyanazon emberektől rettegnek.

István Tamasi 2015.07.18. 10:50:09

Javaslom levenni a narancshályogot a szemekről és elolvasni, értelmezni a cikkben szerplő TÉNYEKET.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.18. 10:53:03

Itt csak két lehetőség van. Valaki támogatja az illegális bevándorlást vagy ellenzi. Érdekes módon az emberek álláspontja általában független az általuk támogatott politikai oldaltól. A baloldaliak közt is kisebbségben vannak azok, akik illegális bevándorlóknak játszanák át az országot.
Ugyanakkor a jobboldaliaknak is van egy alig-alig érzékelhető kisebbsége, akik szívesen fogadnák a muszlim hordákat, mert a magyar jobboldalban van pár iszlámot imádó (én eddig egy ilyen jobbos kommentet láttam, szóval ez nem gyakori).

Ez az egész a józan észről szól. Akinek van józan esze, az nemet mond az illegálisokra.
Én liberálisként is azt mondom, hogy ilyen illegális iszlám tömeget tilos beengedni. Európa addig marad valamennyire is liberális, amíg ezek kívül vannak tartva.

KUHULIN 2015.07.18. 11:01:22

@István Tamasi: Tények? Pl.: "A terrorista riogatás teljesen értelmetlen." Milyen igaz! Én pl. akkor miért nem vihetem fel a Kólámat a repülőre? Hát terrorista vagyok én? Vagy úgy nézek ki? :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.18. 11:10:28

@desw: Nem vagyok szakember, így nem tudok neked választ adni. Azt én se állítom, hogy mindenkit válogatás be kell fogadni. Annyit írtam, hogy a téma körüli jobboldali hisztéria hazugságokon alapul, a háború elől menekülteket meg segíteni kell, és nem ellenségként, ab ovo bűnözőként kezelni, mert ettől ember az ember. Ennyi.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.18. 11:12:47

@KUHULIN: bocs, de ez hülyeség. nézz rá a VALÓDI számokra. Azt az évi pár száz embert simán ki tudja segíteni az állam, ha nem építenék meg a vasfüggönyt, az árának a töredéke elég lenne rá. Ettől még a többiben igazad van, de ez annyira nem tétel a többi mellett, hogy a kettőnek együtt is kéne mennie.

M1nd1 (törölt) 2015.07.18. 11:14:21

Hülyeség olyasmiket állítani, ami más országokban sem sikerült, sőt pont az ellenkezőjére fordult. Olvasgass francia, svéd és német híreket, a no-go zonákról, és nézd meg azokat a külföldi filmeket amelyek ezzel a problémával küzdenek régóta. Jobbos démonizálásnak kikiáltani ezt a problémát több mind demagóg, persze ehhez ismerni kellene a saria törvényeket, muszlim lelkületet, stb. Ha más jóval fejlettebb országban nem sikerül a beillesztés, akkor nálunk vajon miért sikerülne? Mi jobbak vagyunk, vagy okosabbak, vagy erősebbek, vagy miért?
www.youtube.com/watch?v=uuIMfBPtNGo

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.18. 11:16:17

@KUHULIN: Olvasd el a belinkelt okfejtést. Komolyan kérem.

midnight coder 2015.07.18. 11:17:34

Ha megnézel bármilyen véletlenszerű képet a menekültekről, a 99.9%-uk nem nő vagy gyerek, hanem huszonéves, életerős, kigyúrt fiatal, fekete férfi. Meg merném kockáztatni azt a kijelentést is, hogy harcosok. És az európai civilizáció ellen fognak harcolni. A jó a dologban az, hogy elsősorban a liberálisok ellen. A rossz az, hogy jó eséllyel általában a fehérek és a nem muzulmánok ellen is. Csak a hülye hiszi azt, hogy csak a fehér ember rasszista - ráadásul ennek ellenére van szép példa, Pl Dél-Afrika is. Az ottani muszlimok működésére pedig szép példa az ISIS.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.18. 11:18:52

@M1nd1: Hidd el, ismerem eléggé a problémát. De hát muszlimok eddig is éltek Magyarországon, és semmi gond nem volt velük, és most is alig nő a számuk, szemben a kormányzat hazugságaival. Nem mindegyik muszlim fanatikus fundamentalista, sőt, a hozzánk érkezők pont előlük menekülnek.

Muad\\\'Dib 2015.07.18. 11:20:27

@Fedor:
A belinkelt okfejtés ezer sebből vérzik. Abból a brutálisan téves álláspontból indul ki, hogy a LEGJOBB embereket szeretnék idejuttatni. De miért is ez érdekelné őket? Az egész nemzetközi sajtó napokig cikkezik, ha egy elmebeteg két-három embert megöl az iszlám nevében. Nekik ennyi is megteszi, ez a cél. Nem heti egy 9/11-ben gondolkodnak. Márpedig tömegesen bejuttatni olyanokat, akiknek a 90%-a úgy is lebukik, erre tökéletes alkalom a jelenlegi migrációs hullám.

KUHULIN 2015.07.18. 11:25:38

@Fedor: " Azt az évi pár száz embert (...)" Aha. Évi pár száz. Persze.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.18. 11:26:38

@Muad\\\'Dib: Akkor reszkess tőlük továbbra is.

midnight coder 2015.07.18. 11:27:32

@Muad\\\'Dib: Nézd, amíg azok az emberek a saját országukban vannak, úgy élnek ahogy akarnak. Ha nekik az a jó, hogy becsomagolják a nőiket hogy az orruk látszik csak ki, lelkük rajta. A saját országában mindenki úgy él ahogy akar. Ugyanazért, ha ők diktatúrában érzik jól magukat, akkor válasszanak maguknak diktátort, vagy királyt, vagy ami jólesik. Ebbe a nyugatnak a világon semmi joga nincs beleszólni. A mostani helyzet részben pont abból adódik, hogy az amcsik megtették.
De mindenki maradjon szépen a saját kultúrájában, és ne mászkáljanak ide tömegesen teljesen más kultúrával, értékrenddel, indentitással rendelkező emberek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.18. 11:27:48

@KUHULIN: Tőled is megkérdezem: elolvastad egyáltalán a posztot, ami alá kommentelsz?

"Magyarországon 2015-ben mindössze 240-en kaptak menekültstátust, oltalmazottit is csupán 236-an. Vagyis, miközben a kormány bevándorlók tízezreivel rémisztget, Magyarország ötszáznál is kevesebb menekültet fogadott be csak az idén."

Muad\\\'Dib 2015.07.18. 11:27:56

@Fedor:
Nem kell, hogy nálunk növekedjen a számuk. Épp elég, ha az EU-n belül drasztikusan növekszik .Szinte valamennyi terrorista támadást első, vagy másodgenerációs muszlim bevándorlók követtek el Európában. Igen szemellenzős álláspont azzal nyugtatni magunkat, hogy ez majd a következő generáció gondja lesz, vagy épp azzal, hogy az integráció majd most sikerülni fog gond nélkül.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2015.07.18. 11:29:34

A libsiknek annyi. Már most biztos, hogy a Fidesz alakíthat ujra kormányt 3 év mulva, akár ismét 2/3-al!!! A libbantak meg mehetnek a hollandokhoz vagy a svédekhez, ott szeretik őket....meg a bevándorló férgeket is!!

midnight coder 2015.07.18. 11:30:00

@Fedor: Nagyon ostobának kell ahhoz lenni, ha valaki ilyen mértékben hagyja figyelmen kívül a tényeket - vagy nagyon gazembernek, aki abból indul ki hogy ő úgyis idejében elhúzza a csíkot ha ezek megszaporodnak és problémát okoznak. Persze azt is kérdés, hogy lesz-e hova...

Muad\\\'Dib 2015.07.18. 11:30:22

@Fedor:
Te meg s*arj le minden érvet, úgy sem érdekel. Ha meg 10-15 év múlva pár tucat ember meghal egy elmebeteg miatt, ki emlékszik már rá, hogy te azt hazudtad a terrorista veszély hülyeség.

midnight coder 2015.07.18. 11:30:50

@Bukott liberális demokrata: Nem biztos. Szerintem inkább a Jobbik. Orbánék nem elég határozottak.

KUHULIN 2015.07.18. 11:31:50

@Fedor: És a többi, aki nem mehet át, ill. visszadobják? Az oroszok is csak ideiglenesen állomásoztak itt..

Muad\\\'Dib 2015.07.18. 11:32:34

@Fedor:
Az meg a másik, hogy biztonsági kockázat felismerése nem egyenlő a reszketéssel. Sőt még azzal sem, hogy nem segítünk a rászorulókon. Viszont ennek elhazudása belpolitikai okokból, na az gusztustalan...

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2015.07.18. 11:33:58

@Fedor:

Szegeden és az egész Csongrád megyében már TÖBB a bevándorló mint a helyi magyar!!

Olvasgass a népszava meg a 444-en kivül más lapokat is!!!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2015.07.18. 11:35:24

@midnight coder:

A Jobbiknak is annyi!!

Multkor beszéltem egy jobbikos ismerősömmel, aki katona, és azt mondta hogy ha megkapja a 30%-os rendvédelmiseknek járó plusz béremelést meg a Kormány lezárja a déli határt akkor a Fideszre fog szavazni legközelebb, pedig nem szereti Orbánt!!

Ilyen Jobbikosból szerintem van még jópár!!!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2015.07.18. 11:36:41

Én csak azt tudom javasolni a sok liberális baromnak hogy mindegyik fogadjon be magához 1-1 arab, nigger, kínai, zsidó menekültet!! (utóbbiból már eddig is sok volt itthon amugy)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2015.07.18. 11:40:26

Na a Mandiner blogból meg még mindig ki vagyok tiltva...hol jobboldali, polgári portál a Mandiner blog??!! Hazugság az egész!! A libsik ott hörögnek bezzeg, őket nem tiltják ki onnan,, ennyit a Mandiner jobboldaliságáról!!!

desw 2015.07.18. 11:42:50

@Fedor:

" Nem vagyok szakember, így nem tudok neked választ adni."

Valami ilyesmi "válaszra" számítottam.

Tehát fingod sincs a dologról, de abban azért biztos vagy, hogy amit Orbán -- és talán a többsége az állampolgároknak -- akar, az rossz! Értem!

"Annyit írtam, hogy a téma körüli jobboldali hisztéria hazugságokon alapul, a háború elől menekülteket meg segíteni kell, és nem ellenségként, ab ovo bűnözőként kezelni, mert ettől ember az ember. Ennyi."

Akkor gondolom te embernek gondolod magad, ugye? Mennyi hátrányoshelyzetű cigót és/vagy menekültet fogadtál be eddig?

desw 2015.07.18. 11:46:23

@Fedor:

"Magyarországon 2015-ben mindössze 240-en kaptak menekültstátust, oltalmazottit is csupán 236-an."

Csak úgy kérdezem, hogy azokkal mi lesz, akiknek ne fogadják el a kérelmüket? Vonatra/repülőre fel és vissza Nigéria/Koszovó/Pakisztán?

midnight coder 2015.07.18. 11:46:44

@Muad\\\'Dib: Nem pár tucat fog meghalni, hanem sok millió. A következők fognak történni:
1. Bejön első körben pár tízmillió szép lassan. Nem ide - Európába.
2. Európa bár bágyadtan tiltakozik, de a "neonácik" hangját el fogja nyomni a média. A bevándorlók azokat a pártokat fogják erősíteni, akik a bevándorlást támogatják. Jó sok megélhetési politikus fog ebből meggazdagodni, főleg a liberósok.
3. Közben a szociális hálót egyre inkább terheli majd a sok migráns ami tovább csökkenti az EU amúgy sem fényes versenyképességét. Gazdaságilag még gyorsabban züllik le az egész mint eddig.
4. Új bűnszervezetek alakulnak, amiben a bevándorlóké lesz a vezető szerep. A szervezetekben lesz pénz (az átlagpolgárhoz képest legalábbis), és a vallás is jelentős szerepet játszik majd bennük. A nyomorban sok európai is csatlakozik ezekhez, és persze folyamatosan érkeznek újabb bevándorlók is, elsősorban Afrikából.
5. Ha elérik a kritikus tömeget, szépen kikiáltják az európai iszlám államot. Pá-pá liberós demokrácia, persze ez akkor már a kutyát nem fogja érdekelni.
6. A dolog elől sok-sok európai fehér ember fog menekülni a keleti végekre, ahol Putyin - és talán Orbán - nem engedi be a bevándorlókat.

A másik lehetőség, hogy a Nyugat nem csak bágyadtan tiltakozik, hanem az első gyanús jelre a sarkára áll, és a menekülteket visszazavarja a perifériára. Azaz ide. Akkor a fenti pontok itt fognak először megvalósulni.

A kérdés, hogy az első forgatókönyv esetén - ami a jelenlegi EU-s viszonyok ismeretében inkább valószínűnek tűnik - mi a két civilizáció határán melyik oldalon kötünk ki. A nyugati iszlamista, vagy a keleti európai kultúrkörben fogunk-e maradni ?

KUHULIN 2015.07.18. 11:46:59

@desw: A tipikus libsi: vicces ellen-plakát kampányra ad pénzt, de a szomszéd cigánygyerek simán éhen halhat tőle... :)

midnight coder 2015.07.18. 11:49:16

@Bukott liberális demokrata: A kínaiakkal semmi gond. Ahogy az átlag zsidóval sem. Ezek kompatibilisek az európai civilizációval, értékrenddel. De egy írástudatlan, gyerekkatonaként felnőtt iszlamista négert soha a büdös életben nem fognak civilizálni. Ez már a franciáknak sem jött be.

sanyix 2015.07.18. 11:59:51

@KUHULIN: bazzeg eddig nem azt mondogattátok hogy nincs szegénység, mert nő a gdp és egyre több autót exportálunk?

KUHULIN 2015.07.18. 12:07:44

@sanyix: Választani kell. Ha szegénység van, akkor a menekülteknek coki... Ha nincs, akkor meg nem kell ugatni a rendszerre, örülni kell... :)

Csatos Bambi 2015.07.18. 12:20:05

@Chris Lamb:

"az nem kicsit vicces, hogy azok üvöltöznek a legjobban a muszlim menekültek ellen, akik nem olyan rég még palesztin kendőben tüntettek Izrael ellen az arabok mellett"

Palesztin kendőben a PALESZTINOK mellett tüntetnek, te gyökér.

István Tamasi 2015.07.18. 12:27:22

KUHULIN
"Magyar Reformok Működnek" meg "növekszik a minimálbér" tehát a növekvő minimálbérből megveheti a kólát a gépen is. -)

baldoc 2015.07.18. 12:28:22

Mennyi dögkeselyű repül azonnal a dögre, amit Orbán-Habony művek dobtak be!
A fideszes, jobbikos keselyűk hálásan falatozzák a dögöt.
Sőt, dicsérik az ízét. Ez kell nekünk.Mindenki más mocskos, mondják ezt véres szájjal.
Nekik ez jár a gazditól,rohadó döghús.
Más SZABAD állatok lenézik őket, mert nem képesek az önálló életre, vadászatra is ügyetlenek, csak a rohadó döghús az örömük.

Brix 2015.07.18. 12:28:50

Az, hogy 2014-ben mennyi menekültet fogadtak be az EU-28 országok már , nem számít. Most 2015-van, és egészen más a politikai helyzet. Örülünk, ha megússzuk a mostani válságot az EU szétesése nélkül , nem hogy még befogadjunk kb 1 millió menekültet, mert ennyi kérelem lesz simán 2015-ben...
Az EU magországai is telítödtek menekültekkel , Dél-Európa meg a saját társadalmi-gazdasági válságával küszködik , és a menekültkérdés elképesztő plusz terhet ró a társadalomra.
Most rendkívüli veszélyhelyzet van, amit az Eu az eddig alkalmazott eszközökkel nem tud kezelni. Ide drákói intézkedések kellenek , amit egyedül Orbán Viktor mert/tudott megtenni a 2/3 -os felhatalmazás birtokában, szinte teljes társadalmi egyetértéssel maga mögött
Elképesztő, hogy naponta ezrek lépnek az ország területére, erőszakosan , illegálisan. Többségük életerős fiatal férfi, közöttük köztörvényes bűnözők, háborúsbűnösök , és terroristák. Ezek az ismeretlen hátterű emberek azért jönnek, hogy lelakják és felbolygassák Európát. Beilleszkedni nem akarnak, csak a maguk párhuzamos kultúráját élni tovább , és csatlakozva a többi már itt lévő ázsiai/afrikai deprivált tömegekhez, hamarosan háborús állapotokat teremtsenek Európában is. Az Európában " bolyongók "százeres hadai, sokkal hamarabb fognak bajt okozni, mint azt sokan feltételezik....

Csatos Bambi 2015.07.18. 12:34:14

@baldoc:

"A fideszes, jobbikos keselyűk hálásan falatozzák a dögöt. Sőt, dicsérik az ízét. "

Ezalatt a baloldalon?

EGYETLEN párt van, ami ESETLEG bejutna a Parlamentbe, ha most lenne választás.

De azoknál is kikapcsolták a közüzemi szolgáltatásokat, biztos azért, mert mindent ki tudtak fizetni.

baldoc 2015.07.18. 12:37:58

@Csatos Bambi: Tud érdemben is hozzászólni vagy csak vakon írogat??

Csatos Bambi 2015.07.18. 12:38:21

"Miközben csak elvégzik azt a munkát, amit a kormánynak kéne. Agyrém"

Lófaszt neked.

A magyar állam pont annyit ad a menekülteknek, amennyit el lehet várni tőle. Sőt, még többet is.

Magánember meg arra költi a pénzét, amire akarja.

Én biztos nem adnék egy liter tejet se olyanoknak, akiknek MILLIÓIK vannak forintba átszámolva a hátizsákban.

Aki ezeket pátyolgatja, sőt, anyagilag támogatja, az EGY HÜLYE.

Csatos Bambi 2015.07.18. 12:39:52

@baldoc:

Pofád befogod, amíg ellenérveid nincsenek, csak személyeskedsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 12:42:11

@Fedor:

"Azt meg egy szóval se mondtam, hogy aki fél a menekültektől, mint te, az mind náci. Azt írtam, hogy bedőlnek a kormány hazug propagandájának. "

Az eszedbe sem jut, hogy esetleg valóban van ok félni a "menekültektől"?

Azok az autósok, akiknek az autóit a feldühödött "menekültek" megtámadták, nyilván csak azért féltek a botokkal rájuk támadó "menekültektől", mert vagy nácik, vagy bedőltek a hazug kormánypropagandának?

A harmadik opció ui. az lenne, hogy elmagyarázod az autósoknak, hogy nem kell félniük a husángokkal rájuk támadóktól...

Az a család, akinek az udvarát elfoglalták a "menekülők" és a tulajdonos kérésére sem voltak hajlandók távozni (csak a mezőőr vagy rendőr bírta őket távozásrta, de a mocskukat már nem takarították el maguk után), szintén vagy náci, vagy bedőlt kormány hazug propagandájának? Eszedbe sem jut, hogy esetleg valós okuk volt félni a portájukat elfoglaló idegenektől?

hanta boy 2015.07.18. 12:43:51

@Csatos Bambi:

"Ezalatt a baloldalon?

EGYETLEN párt van, ami ESETLEG bejutna a Parlamentbe, ha most lenne választás.' --- írod.

Figyusz!

Melyik az a ballibsi párt?

hanta boy 2015.07.18. 12:46:04

@baldoc:

Bebizonyítottad!!!!

Tényleg igaz!!!!

Van élet az agyhalál után!

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.07.18. 12:47:56

A magyar baloldal a menekültügyhöz való hozzáállással is a saját politikai sírját ássa. Egyszerűen a saját elemi érdekeiket sem képesek szem előtt tartani.
A spanyolok által épített kerítéshez mit szól a kedves blogger? Biztos azt is a magyar nácikok intézték el..

Pelso.. 2015.07.18. 12:48:10

@Kéne egy nick...: Hasonló a véleményem.
Ugyanakkor, a fidesz rendkívül tematizálja a bevándorló kérdést,
- tehát véleményem szerint elfogyott az eddig is silány politikai tőke, valamint bőségesen akad takargatni való.

@midnight coder:
5. képtelenségnek tartom, Tegyük fel, milliós tömeg valahol az Eu-ban kikiáltja az iszlám államot, annak minden ismérvével együtt. A válasz gyors és határozott katonai akció lenne.

Csatos Bambi 2015.07.18. 12:48:11

@hanta boy:

"Melyik az a ballibsi párt?"

NEM ballibsi. Baloldali. Liberálisok nélkül.

Tudtommal egyedül az MSZP lenne képes becsúszni a Parlamentbe valahol a küszöb környékén, ha most lenne választás.

A többi "demokratikus" "ellenzéki" "párt" meg nem lenne képes.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 12:48:54

@bontottcsirke:

"Egy ellőtt combartéria, a többi ezt konstatálja és máris visszarohan a csürhe."

Azért én nem artériába lövetnék, mert az a terepen általában halálos. Addig OK, hogy nem kérünk a menekültekből, főleg nem a "menekültekből", de megölni őket mégsem kellene. Legalábbis addig, amíg nem lépnek fel támadólag, mert akkor már legitim lehet a halálos lövés is.

Csatos Bambi 2015.07.18. 12:49:21

@Pelso..:

"A válasz gyors és határozott katonai akció lenne."

Kiknek a részéről?

Csatos Bambi 2015.07.18. 12:50:59

@A megvalósult amerikai ólom..:

"A magyar baloldal a menekültügyhöz való hozzáállással is a saját politikai sírját ássa. Egyszerűen a saját elemi érdekeiket sem képesek szem előtt tartani."

NEM azért fizetik őket, hogy a SAJÁT érdekeiket tartsák szem előtt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 12:51:22

@Pelso..:

"Tegyük fel, milliós tömeg valahol az Eu-ban kikiáltja az iszlám államot, annak minden ismérvével együtt. A válasz gyors és határozott katonai akció lenne."

Az impotens EU-t ismerve tárgyalásokat kezdenének, melynek végén elismernék az európai iszlám államot.

Pelso.. 2015.07.18. 12:55:00

@A megvalósult amerikai ólom..: A kerítés -határőrség és egyéb technikák, valamint sok pénz nélkúl,-. önmagában a bevándorlók 100%-át visszatartja? Erről valahogy kevés szó esik.
Mert ha nem, a fidesz nagy bakot lő.

baldoc 2015.07.18. 12:55:56

@hanta boy: "idegen voltam, és befogadtatok,"
"Mikor láttunk téged idegenként, hogy befogadtunk volna?"
"Úgy van , ahogy mondom nektek, valahányszor megtettétek csak eggyel is e legkisebb testvéreim közül, velem tettétek meg!"
Máté, 25,35-40.
Agyhalott , az.

Pelso.. 2015.07.18. 12:56:06

@Csatos Bambi: EU részről. Szerinted hagynák?

szabadság elvtársak! 2015.07.18. 12:56:57

nemzeti.net/modern-haboru-europa-ellen-amerikai-hajok-menekultek-tomegeit-szallitjak-europaba-2-3216987.html
ujvilagtudat.blogspot.hu/2015/07/netanjahu-kabinetfonokenek-feltort.html#.Vah_0PkRWh1
Ez igaz, vagy nem igaz? Fedor ha tudod a választ akkor rendben a poszt, ha mégis van némi igazság eme cikkekben, akkor csúnyán átvered saját magad is.

hanta boy 2015.07.18. 12:59:01

@Csatos Bambi: Most újat mondtál!

Az MSZP baloldali párt?

Pl. felsorolom a nyugat-európai BALOLDALI pártok jellemzőit:
- állandóan tüntetnek az IMF, a multik, és a bankok ellen, minden baj okozójának ezeket tekintik, meg akarják adóztatni a bankokat
- rezsicsökkentést akarnak, szintén a multik ellen emelnek szót
- államosítást akarnak, a privatizációt ellenzik
- kevesebb EU-t, több NEMZETIT akarnak
- mindegyik baloldali párt a legnagyobb sikerének azt tekinti, hogy sikerült elérni a boltok vasárnapi zárva tartását a gaz multik ellen
- stb, stb napestig...

Szóval miért baloldali az MSZP??????????
(mármint az európai értelemben....)

Arthur Bloch 2015.07.18. 12:59:50

@Chris Lamb: - Itt Debrecenben a "balhé" úgy kezdődött,hogy a 2x-sen túlzsúfolt lágerben 2 koránhívő összebalhézott, a szokásos belső napirend borult.. a kerítésnél egy suttyó "nagymagyar" egy vascsővel sikeresen felhergelte a benntieket,- ezek kitódultak az útra.Tény,hogy a felhergelt benntiek felgyújtottak egy nagy kukát és a volt tank-pálya mentén a dzsumbulyban randalíroztak.A kivonult készenlétiek a You Tube-ra is feltöltött felvételek szerint a külső még mindíg hergelő "magyarokat" csítították,mert tudták,hogy a felhergelt bevándorlók majd rajtuk töltik ki a bosszújukat...nos ennyit az "Allah akbar"-ozásról, - ilyen címen "Zsótika" írt egy úszító cikket.... Nos ennyit a konkrétumokról. Kecóka elindított egy gyűlöletkampányt - ki tudja mi lesz a vége. Summa: mielőlött valaki leír valamit: tessék tájékozódni, - pld. a helyi rendőrségnél. - Bozo...

hanta boy 2015.07.18. 13:04:09

@baldoc:

Agyhalottkám!

Te mióta veszed a szádra a Bibliát?

Egyébként a SZERETET a Biblia alapja, de azért az is benne van, hogy ne nézz hülyének!!!!

baldoc 2015.07.18. 13:05:37

@hanta boy: Kérem, mutassa meg a PONTOS helyet a Bibliában!!
Most!!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 13:15:00

@Arthur Bloch:

"a kerítésnél egy suttyó "nagymagyar" egy vascsővel sikeresen felhergelte a benntieket"

Ezt csak akkor hiszem el, ha hivatalos rendőrségi nyilatkozatot olvasok arról, hogy egy "nagymagyar" hergelte fel a "menekülteket". Addig semmivel sem vagy hitelesebb, mint a szomszéd Julis néni pletykái.

Bár még akkor is érdekes, vajon egyetlen magyar provokációjára ugyan miért törtek ki a "menekültek" és miért okoztak anyagi kárt, fenyegettek autósokat stb. Haén menekült lennék egy idegen országban, akkor távolabb mennék a kerítéstől, de semmiképpen nem támadnék meg a konfliktusban nem is érintett kívülállókat.

Képzeld el a következőt: Az utcán sétálsz és látod, hogy egy pasas beint egy másiknak. Erre a másik begorombul és véresre veri az utcán járókelőket, felborogat pár autót. Szerinted kit fog elítélni a bíróság garázdaságért? Nyilván a verekedőt, kivéve, ha az illető a legnagyobb kisebbségünk tagja, mert akkor a megverteket ítélik el.

desw 2015.07.18. 13:16:05

@Arthur Bloch:

Ez a videó egy debreceni "agysebész" konferencián készült:
www.youtube.com/watch?v=Ax6Kd0KSryM

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 13:16:13

@Pelso..:

Attól, hogy nem látod be az érvelési hibádat, még hülyébb vagy, mint egyébként lennél.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 13:20:48

@desw:

Ezt a csőcseléket kivétel nélkül vissza kellene toloncolni a Földközi-tengerbe. Ide "menekülnek", állítólag a háború miatt, mire föl nálunk folytatják a háborújukat. Semmi keresnivalójuk nincs Magyarországon, ha a németek annyira szeretik őket, fogadják be őket a németek. De valéahogy már ők sem vágynak annyira az efféle söpredékre.

desw 2015.07.18. 13:23:37

@baldoc:

"Kérem, mutassa meg a PONTOS helyet a Bibliában!!
Most!! "

Egy natúr libsinél már csak egy bigott libsi lehet rosszabb.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 13:30:30

@Brix:

Sajnos teljesen pontos a helyzetleírásod.

desw 2015.07.18. 13:30:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Jól írtad "vissza kellene toloncolni a Földközi-tengerbe" - tengerBE. Egyetértünk!

Annyira megijedtek a háborútól ezek a fiatal, életerős és tesztoszterontól duzzadó "férfiak", hogy otthon hagyták a kiscsaládot, az asszonyt a 6-8 pujával és a papit és a mamit is. Igazi férfiak ezek! Megható!

hanta boy 2015.07.18. 13:31:27

Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában,
Hiszek egy isteni örök igazságban,
Hiszek Magyarország feltámadásában.

Ez az én vallásom, ez az én életem,
Ezért a keresztet vállaimra veszem,
Ezért magamat is reá feszíttetem.

Szeretném harsogni kétkedők fülébe,
Szeretném égetni reszketők lelkébe,
Lángbetűkkel írni véres magyar égre:

Ez a hit a fegyver, hatalom és élet,
Ezzel porba zúzod minden ellenséged,
Ezzel megválthatod minden szenvedésed.

E jelszót, ha írod lobogód selymére,
Ezt, ha belevésed kardod pengéjébe,
Halottak országát feltámasztod véle.

Harcos, ki ezt hiszed, csatádat megnyerted,
Munkás, ki ennek élsz, boldog jövőd veted,
Asszony, ki tanítod, áldott lesz a neved.

Férfi, ki ennek élsz, dicsőséget vettél,
Polgár, ki ezzel kélsz, új hazát szereztél,
Magyar, e szent hittel mindent visszanyertél.

Mert a hit az erő, mert aki hisz, győzött,
Mert az minden halál és kárhozat fölött
Az élet Urával szövetséget kötött.

Annak nincs többé rém, mitől megijedjen,
Annak vas a szíve minden vésszel szemben,
Minden pokol ellen, mert véle az Isten!

Annak lába nyomán zöldül a temető,
Virágdíszbe borul az eltiport mező,
Édes madárdaltól hangos lesz az erdő.

Napsugártól fényes lesz a házatája,
Mézes a kenyere, boldogság tanyája,
Minden nemzetségén az Isten áldása.

Magyar! te most árva, elhagyott, veszendő,
Minden nemzetek közt lenn a földön fekvő,
Magyar legyen hited s tied a jövendő.

Magyar, legyen hited és lészen országod,
Minden nemzetek közt az első, az áldott,
Isten amit néked címeredbe vágott.

Szíved is dobogja, szavad is hirdesse,
Ajkad ezt rebegje, reggel, délben, este,
Véreddé hogy váljon az ige, az eszme:

Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában,
Hiszek egy isteni örök igazságban,
Hiszek Magyarország feltámadásában!

Larry Silverstein 2015.07.18. 13:32:19

orbánéknak úgy kellett a menekültpara, mint egy falat kenyér

de az már nem orbán hibája hogy a ballenzék ezt a ziccert is be tudta bukni

Semper Fidelis 2015.07.18. 13:33:08

Nem kellenek ide, nem hiányoznak ide, és remélem, hogy minél előbb eltűnnek a fenébe.

Medgar 2015.07.18. 13:33:15

Érdekesen látja a tényeket a baloldal. Néhány tény ami nem jut el hozzájuk:

A svéd tények: www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape

Az angol tények: www.youtube.com/watch?v=rcsG-u2GtZE

A francia tények: vladtepesblog.com/2013/07/31/frances-interior-minister-manuel-valls-refuses-to-place-the-whole-city-of-marseille-in-a-priority-security-zone/

"A few days earlier, the socialist senator Samia Ghali had required the intervention of the military."

De sorolhatnám a végtelenségig a muszlim bevándorlók integrálásának kudarcait az elmúlt évtizedekből. A nyugati országok saját csapdájukban vergődnek, mivel nem tudnak rövid idő alatt hátat fordítani az eddigi politikájuknak, ugyanakkor nem akarnak több menekültet befogadni. Az eu is 60 000 menekült befogadásáról beszél, eközben Magyarországra közel 100 ezren érkeztek idén. A szopás akkor lesz amikor a fejlett nyugatról a saját polgárai nyomására leolvad a pc multikulti álarc (ennek a jelei már észrevehetőek) és a dublini rendeletre hivatkozva elkezdi visszatoloncolni az innen eldiffundált menekülteket.

baldoc 2015.07.18. 13:33:30

@desw: Tudja azt maga, hogy Jézus a maga korában a farizeusok és a szadduceusok szemében libsinek számított, mert felrúgta az addigi hagyományt .
Az írástudók irigykedtek Rá.
Szabad volt az emberi bigottságtól is.
Tudja maga, hogy valójában miért utálták kora konzervatívjai Őt?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 13:38:21

@Arthur Bloch:

Még valami:

"a 2x-sen túlzsúfolt lágerben"

Ki hívta őket ide? Ki kérte őket, hogy annyian jöjjenek, hogy kétszeresen túl legyen zsúfolva a tábor?

"a kerítésnél egy suttyó "nagymagyar" egy vascsővel sikeresen felhergelte a benntieket"

A "nagymagyart" suttyónak nevezed, de érdekes módon egyetlen elítélő jelzőt nem használsz a tomboló és rongáló "menekültekre". Ritka egy jellemtelen, magyargyűlölő senkiházi vagy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 13:42:39

@desw:

Nem véletlenül írtam azt, hogy a tengerBE. :)

Ne félj, ezek csak az előörs. Amint valahol menedékjogot kapnak, családegyesítés címén hozzák a feleséget, gyerekeket stb.

Ami egyben azt jelenti, hogy a problémát bagatellizálók még annál is nagyobbat tévednek - vagy inkább hazudnak -, mint elsőre látszik. Mert ha az európai országok befogadnak 100,000-et, további félmillió jön utánuk hamarosan legálisan.

E.Katolnai 2015.07.18. 13:46:27

Már máshol leírtam, de itt is megismételném mert szeretnék segíteni az alultájékozódott indexes szerzőtársaimnak:
A világhálón számtalan esetet találni, melyek a francia vagy angol zsidók ellen elkövetett atrocitásokról számolnak be és az elkövetők nem nácik vagy jobbikos nyilasok, hanem minden esetben észak-afrikai mohamedánok.
Az észak-afrikai mohamedánok még a legnyilasabb nyilasnál is jobban gyűlölik a zsidókat - ennek fényében érthetetlen, h a magyar zsidóság miért kardoskodik az észak-afrikai mohamedánok befogadásáért.
ugyanez a helyzet a magyarországi melegekkel, akik szintén itt verik a nyálukat a mohamedánok befogadásáért. Hát nem tudják, h az iszlám legyilkolja, bebörtönzi a melegeket? Ha tehetik felkoncolják őket és ezek után mégis akarják a nyakukra?
Az index szerzők túlnyomó többségben vagy melegek vagy zsidók és igy megdöbbentő az az igyekezet, ahogy saját maguknak akarják a rosszat, ahogy keresik a bajt, meg a problémát. Vagy tán úgy gondolják, h a mohamedánok az ő két szép szemükért megváltoznak és nem fogják 'fajtájukat' útálni?
Az ahogy a magyarok viszonyulnak a zsidókhoz vagy a melegekhez, az semmi ahhoz az útálathoz képest, ami az általuk ajnározott mohamedán menekültekben lappang ...

desw 2015.07.18. 13:51:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hát ez az! Emberi jogok és a szent család és jön is a kiscsalád a 10 fővel apu után.

A franciák is ezt cseszték el, most akarnak változtatni rajta (már késő?). Hasas nigró anyu átjutott Franciaországba és odapottyantotta a puját. A puja francia állampolgár lett és így joga van ahhoz, hogy családban éljen a szüleivel, így jöhetett apu is és LEGÁLISAN maradhattak mindhárman Franciaországban.

szabadság elvtársak! 2015.07.18. 13:53:29

És akkor olvassátok hozzá még eme beszédet az Ausztrál minisztertől. Valaki így gondolkozik a hazájáról!
civilosszefogas.hu/az-ausztral-miniszterelnok-meg-merte-mondani-az-igazat-iglodi-eszter/

desw 2015.07.18. 13:54:20

@baldoc:

Nem tudom miért.

Nem vagyok vallásos, sose voltam és sose leszek! Sosem érdekelt vagy zavart az, ha valaki templomba jár és imádkozik és hisz Istenben. Az iszlám viszont ellenséges vallás, ebből lesz a baj.

desw 2015.07.18. 13:58:20

@szabadság elvtársak!:

És milyen igaza van! AU-ban megoldották a menekültek kérdését és szarnak az avitt nemzetközi egyezményekre, fontosabb a saját hazájuk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 14:01:21

@szabadság elvtársak!:

Tökéletesen leírja a lényeget.

"“NEM AZ AUSZTRÁLOKNAK,
HANEM A BEVÁNDORLÓKNAK KELL BEILLESZKEDNIÜK!
Fogadjátok el ezt, vagy költözzetek el. Elegem van abból, hogy ez a nemzet
azon töpreng: megsértett-e valakit vagy akár egy kultúrát."

De a többi is abszolút jogos. Sajnos attól tartok, mire az EU vezetői eljutnak idáig, már késő lesz.

E.Katolnai 2015.07.18. 14:03:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Igazad van, meg a németek mellett a franciáknak kéne befogadni ezeket, hiszen a franciák minden aljas hadjáratban részt vettek az amerikaiak csatlósaként, ami hozzájárult az egész arab világ destabilizációjához. A franciák ezen felül többségében szeretik, tisztelik az afrikai mohamedánokat, tömegével tüntetnek mellettük, példásan képesek együtt élni velük és mélységesen hiszik, h nem a mohamedánok, hanem a gonosz nácik veszélyesek kispolgári satnyulásukra. (ha nem ebben hinnének, akkor már rég egy olyan kormányuk lenne, aki megállitaná az afrikai özönt)

micsoda? 2015.07.18. 14:15:22

Szavazás az állampolgárságról.
Nem mástól, és máshonnan, hanem közvetlenül tudom, hogy ott is nemet mondtak ahol több mint 50 %- a lakósoknak, Erdélyből származik. Hiába volt újraszámlálás, az eredmény nem változott.
Aztán nem kell azt hinni, hogy a többség véleménye. uaz. mint a kormányé. Mármint nyugdij, iskola, egyetem stb. anyagi támogatása a külhoni magyaroknak. Elég sok külhoni telepedett le itt, tessék adjanak a magukéból. Mint ahogy teszik ezt a nyugatra vándoroltak.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.07.18. 14:16:59

@Pelso..: Nem kell a 100 %-ot visszatartani. Az is elég ha mérsékli. Másrészt a kerítés rábírhatja az illegális migránsokat, hogy más utat válassznak a Balkánon keresztül nyugat felé..

Csatos Bambi 2015.07.18. 14:26:48

@baldoc:

"idegen voltam, és befogadtatok,"

Jézs sehol nem tanította, hogy a hazádra törő INVÁZIÓS csürhét be kell fogadni.

Jézus azt tanította, hogy ha keresztény vagy, akkor "légy OKOS, mint a kígyó, és SZELÍD, mint a galamb.

Vagyis:

Ne hagyd átbaszni, kihasználni magad, de ÉSSZEL védd magad, ne izomból.

kvadrillio 2015.07.18. 14:29:11

TÓTH GERGELY: NAIV VAGY ÉS BUGYUTA ! NINCS FOGALMAD A DEMOKRÁCIÁRÓL. A GÖRÖGÖK DEMOKRÁCIÁJÁRÓL SEM ! ÉS TÉLLEG GÖRÖGORSZÁG A DEMOKRÁCIA BÖLCSŐJE !

A demokrácia a társadalom jelentős számú, választójoggal vagy szavazati joggal rendelkező tagjainak hatalmából eredő politikai rendszer,[1] egy közös területen, ahol hatalmi fékekkel és ellensúlyokkal biztosítják a társadalom jól szabályozott működését, mint például a közhatalom gyakorlóinak kizárólagos hatalomra törésének a megakadályozását, a társadalmi igazságosságot és a jóléti társadalom megvalósulását.[2][3] A jogosultak közügyekben való részvételi módja alapján közvetlen és képviseleti demokráciák létezhetnek. A közvetlen demokráciában a szavazópolgárok döntenek a közügyekben, a képviseleti demokráciában viszont képviselőket választanak, akik a döntéseket meghozzák.
Olyan politikai rendszer, melyben a szuverén „nép”, tehát a társadalom összes teljes jogú tagja – nem egyén, kis csoport vagy a hatalom bizonyos csoportja - igazgatja a közügyeket, beleértve a kormányzást is.[4][5]
A demokrácia olyan politikai rendszer, amely a népnek a közügyekben való részvételére épül.[6]
Népszerű meghatározása a demokráciának a népuralom, egyenjogúság; az a politikai rendszer, melyben a népé a hatalom.[7] A sokféle ismert demokrácia közös jellegzetessége azonban nem a közvetlen néphatalom, hanem a döntéshozás legitimációjának módja.

ez a tóth gergely olyan hülye, mint 6 pár rendőrcsizma !!!

KÖZVETLEN VAGY KÉPVISELETI DEMOKRÁCIÁRÓL LEHET VITATKOZNI, DE Görögország..., tényleg a demokrácia bölcsője !

ÉS MÁRA AZ IS KIDERÜLT, HOGY A MA "MŰKÖDŐ" KÉPVISELETI DEMOKRÁCIA, EGY HUMBUG !!!A KORRUPCIÓ KÖZPONTJA !!! :o)

kvadrillio 2015.07.18. 14:30:13

TÓTHGERGELYEK, MIÉRTIS AKARTNAK ÚJSÁGÍRÓSKODNI, HA ANALFABÉTÁK HOZZÁ ?????????????????????????????

Ad Dio 2015.07.18. 14:31:12

Kedves Fedor! Elítéled a zsigeri gyűlöletkeltést (amivel nem tudok eléggé egyetérteni). MAjd elítéled az oldalfüggő félgondolkozást (amivel szintén maximálisan azonosulni tudok).

Majd ideömleszted ezt a masszát, ami egyes csoportokat lenéz, másokat megbélyegez, végül nyomatsz egy balliberális mesét arról hogy mindenki hülye, csak te vagy helikopter.

Nem vagy beljebb...

Úgy vágynék arra, hogy végre egy bloger vegye a bátorságot és letegye a politikai maszkját és ezt a helyzetet amúgy "szakértőien" kezelje.

Tiborunak üzenem innen, hogy van egy harmadik szenárió: fogom a kis kiképzett gyilkosaimat, kocsival elfuvarozom a magyar határra, ott vegyítem a tömeggel és voila!, 2-3 nap alatt célba juttattam őket. "Annyikácska" előnye van ennek a megoldásnak a vázolt "b" verzióhoz képest, hogy senki nem fog tudni róluk, sehol nem lesz nyomuk. Ellentétben a "b" verzióval...

Nem a terror veszély a legnagyobb probléma, de azért ne legyünk már hülyék ha kérhetem...

Csatos Bambi 2015.07.18. 14:32:07

@Pelso..:

"EU részről. Szerinted hagynák?"

Igen. Szerintem hagynák - az EU semmiféle erőszakot nem alkalmazna, ha az EU közepén kikiáltanák az Iszlám Államot.

A Nyugat agymosása évtizedek óta tart. Évtizedeken át szoktatták rá a nyugat-európai embereket egy olyanfajta gondolkodásra, hogy mostanra nem képesek egy nyilvánvaló barbár invázió ellen megvédeni magukat.

Szókincsük sincs rá, nemhogy szándékuk, vagy hajlandóságuk.

Tudathasadásos állapotba kerülnének, ha a "polkorrekt", "toleráns" "befogadó" népek hirtelen fegyverhez nyúlnának.

Ezt NEM KÉPESEK megcsinálni - túl erősek a beléjük épített belső gátak.

szabadság elvtársak! 2015.07.18. 14:34:34

@E.Katolnai:
Ez olyan mint a háború utáni helyzet, amikor majdnem minden vezetői posztot a zsidóság kapott meg, holott végzettségük nem volt hozzá. Viszont teljes mértékben kiszolgálták az oroszokat, holott azok végtelenül utálják őket. De hajcsárnak, és végrehajtóknak jók voltak. Az ÁVH 95%-a belőlük tevődött ki, és micsoda rangjaik voltak. Minimum ezredesi, holott katonák sosem voltak. Talán ebben reménykednek? De ahogy írtad ezek rosszabbak a náciknál is! Valóban érthetetlen az erőlködésük. Van itt azonban egy érdekesség amiről így ír valaki!
www.mindenegybenblog.hu/fiuk-lanyok-velemeny/a-magyaroknak-pusztulniuk-kell-a-karpat
És még valami amit tudnunk kell a híradásokkal kapcsolatban, amivel bennünket próbálnak félrevezetni. Íme!:
www.youtube.com/watch?v=sy9KFOVf8Ro
A hírek hamisítása, egy Német újságíró vallomása!

sanyix 2015.07.18. 14:35:29

@KUHULIN: ja a menekülteknek annyi, de az audivásárlás, és a stadionépítés, meg a mutyik mehetnek? értem...

sanyix 2015.07.18. 14:42:58

@Csatos Bambi: "Jézus azt tanította, hogy ha keresztény vagy, akkor "légy OKOS, mint a kígyó, és SZELÍD, mint a galamb."

Ezek szerint nem sokan vették ezt át, mert a keresztények, ahogy a többi vallási fanatikus is, hülyék mint a segg, de agresszívak :)

csepke 2015.07.18. 14:43:42

@desw: ez nagyon jó kérdés! igazán nem tudom elképzelni, hogy ha bármilyen okból is eljött idáig, és elutasítják akkor megvonja a vállát hogy hát jó, és engedelmesen visszafordul. nem. valahol illegáliskodni fognak. és mivel láthatatlanok a rendszernek, de másnap is és másnap is ennie kell...hát majd elveszi onnan ahol van. és ezek az emberek harcedzettebbek ha szerzésről van szó mint itt a kényelmes pihe puha európában vagyunk. és az eszközeik is mások. valaki egyszer azt írta, olyan mintha, a sokgeneráció óta háziasított németjuhászod mellé zárnál egy farkast..

Csatos Bambi 2015.07.18. 14:44:44

@desw:

" Az iszlám viszont ellenséges vallás"

Az iszlám egy békét hirdető vallás.

Az arab terroristáknak nem az iszlámhoz van közük, hanem azokhoz az államokhoz, akik ellátják őket pénzzel, fegyverekkel, gyógyszerekkel, járművekkel - valamint megveszik tőlük az olajat, a rablott műkincseket, az egyebeket.

Most olvastam az Index címlapján, hogy az ISIS kezdetleges vegyi fegyverekkel bombázott két államban.

Kérdezném: honnan van ezeknek REPÜLŐJÜK? Hol gyártották ezeket a légi járműveket? Hogyan került az IS kezei közé? Ki szervizeli? Honnan van bele üzemanyag?

Csatos Bambi 2015.07.18. 14:47:46

@sanyix:

"ja a menekülteknek annyi, de az audivásárlás, és a stadionépítés, meg a mutyik mehetnek? értem."

Jó, ha érted.

Nehogy már mások döntsék el, hogy a MI pénzünkből menekülteket akarunk kényeztetni, vagy valami másra akarjuk fordítani, ami a MI pénzünk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 14:47:51

@A megvalósult amerikai ólom..:

Ez a szefós Pelso nem érti vagy nem akarja érteni - bár mindegy. Mivel a kerítés nem fogja meg a behatolók 100%-át, ezért szerinte rossz, nincs is szükség rá.

Kíváncsi lennék, vajon az ilyen szerencsétlen tesz-e zárat a lakására vagy házára. Hiszen nincs olyan zár, amely a betörők 100%-át visszatartja, akkor meg a zár eleve rossz, nem kell.

Csatos Bambi 2015.07.18. 14:50:13

@szabadság elvtársak!:

"Ez olyan mint a háború utáni helyzet, amikor majdnem minden vezetői posztot a zsidóság kapott meg, holott végzettségük nem volt hozzá. Viszont teljes mértékben kiszolgálták az oroszokat, holott azok végtelenül utálják őket. "

A Szovjetuniót NEM orosz etnikumú emberek vezették.

Gondoltam, szólok.

sanyix 2015.07.18. 14:51:56

@Csatos Bambi: mások döntik, el pl még senkit sem hallottam aki szerint jó ötlet a stadionépítés az agyhalott fütyiszeseken kívül, az audivásárlásért meg kb senki sem rajong.
Én nem akarom, hogy politikusokra, haverokra, és értelmetlen faszságokra, és mutyikra költsék a pénzem.

kheiron 2015.07.18. 15:04:42

@Fedor:

"Alig nő a számuk."

Tehát az idén érkezett 66 ezer határátlépő szerinted "alig".

Te magadnál vagy?

Csatos Bambi 2015.07.18. 15:06:15

@sanyix:

"Én nem akarom, hogy politikusokra, haverokra, és értelmetlen faszságokra, és mutyikra költsék a pénzem."

Ezt én se akarom.

De azt se akarom, hogy "menekültekre" költsék.

sanyix 2015.07.18. 15:54:36

@Csatos Bambi: éredekes, ehhez képest csak a menekültek miatt vergődsz ilyen látványosan...

@kheiron: amiből 65700 tovább is ment... gondolkozzál, nem nehéz.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.07.18. 16:01:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mielőtt a dohányzással kapcsolatos szigorítások életbe léptek, sokan azzal jöttek, hogy úgyse fog működni, senki nem fogja betartani, stb. Ehhez képest ma már nincs füstös kocsma, étterem, vasuti szerelvény.
Most is mindenki szépen szembesül majd vele, hogy a kerítés más útvonal választására készteti majd az illegális bevándorlók jó részét..

♔bаtyu♔ 2015.07.18. 16:03:06

Úgy látszik a németek is Orbán hatása alá kerülve erősen fideszesek lettek:

"Üzentek a németek: Magyarországnak meg kell védenie Európát"

Amúgy figyeljétek ezt az álszent dumát. Szerencsétlen német belügyminiszternek meg kell felelnie a német libsiknek, ugyanakkor az ország érdekeit nyilván fontosnak tartja:

"Thomas de Maiziere az elsősorban a német menekültügyi helyzetről szóló interjúban a magyarországi ideiglenes műszaki határzár építésével kapcsolatban feltett kérdésre, miszerint erődként képzeli-e el Európát, azt mondta, hogy "természetesen nem", és német politikusként alapvetően erős fenntartásai vannak a kerítésekkel kapcsolatban. Magyarország azonban olyan állam, amelynek schengeni külső határa van, "és mi azt igényeljük, hogy az ilyen országok biztosítsák külső határukat" - mondta a német belügyminiszter."

Ebből amúgy a hazai ballibsik kitalálhatják, hogy Orbánék a kerítést valójában külső nyomásra építik fel. Ha ők nem építik fel, akkor felépítik a szlovákok, osztrákok.

Senki nem akar bevándorlót sem az osztrákok, sem a németek, sem a szlovákok, a többi sem. Ostoba ballibsi álláspont egy improduktív cigányokkal teli országban az, hogy aki nem akar több tízezer írástudatlan afrikait és másik több tízezer kemény muszlimot befogadni annál hat Orbán propagandája.

Persze lehet nyomni, semmi gond, legalább van ürügy vitatkozni:)))

Nemfajtalan srác 2015.07.18. 16:06:08

Fedor mit csinálna ezekkel a migránsokkal, akik most indulnak éppen a magyar határ felé?

index.hu/galeria/index/kulfold/2015/07/17/bevandorlok_macedoniaban/

És ne legyünk már hülyék: ez még csak a kezdet, még tízszer, százszor ennyien várnak a kedvező hírekre (befogadó Európa mesebeli ellátással a migránsoknak cserében a nagy semmiért)

♔bаtyu♔ 2015.07.18. 16:06:52

@A megvalósult amerikai ólom..: Az Index vagy 3 éve a rezsicsökkentés kapcsán jósolgatta, hogy nem lesz áram, leállnak az erőművek. Persze az ostobább ballibsik át is vették, ráadásul választások előtt pár hónappal. Állítom különben, ezt a hírt az indexen Orbánék fizették.

♔bаtyu♔ 2015.07.18. 16:07:58

@♔bаtyu♔: Ja, ebből amúgy az a ballibsi hazugság is lelepleződik, hogy a kerítés kidobott pénz. Ha az lenne, a németek nem ragaszkodnának hozzá.

Nemfajtalan srác 2015.07.18. 16:10:37

@♔bаtyu♔:
Sajnos nekünk megint ugyanaz a szerep jutott, mint a történelem során olyan sokszor: mi vagyunk kénytelenek az európai civilizáció ajtónállói lenni. Nekünk kell távol tartani a hivatlann vendégeket, miközben pökhendi megvetéssel kezelnek odabenn a palotában

Medgar 2015.07.18. 16:16:03

@Csatos Bambi: Az iszlám minden, csak nem békés vallás. A korán gyak. mindent megenged ami jó az iszlámnak.@midnight coder:

Nemfajtalan srác 2015.07.18. 16:16:39

@Fedor:
Migráns, bevándorló, menekült, menedékes, ezek mind különböző fogalmak. Érdemes lenne egy kicsit utánaolvasni, mielőtt használod ezeket ötletszerűen

Csatos Bambi 2015.07.18. 16:17:55

@♔bаtyu♔:

"a magyarországi ideiglenes műszaki határzár építésével kapcsolatban feltett kérdésre, miszerint erődként képzeli-e el Európát, azt mondta, hogy "természetesen nem", "

Miért ne lehetne Európát erődként elképzelni?

Ha olyan erős az ostrom, hogy csak erődként lehet visszaverni, akkor igenis ERŐDDÉ kell válni.

♔bаtyu♔ 2015.07.18. 16:19:22

@Nemfajtalan srác: Némileg gusztustalan ebben, hogy az európai politikusok a háttérben nyomják Orbánt, építse fel a kerítést, a kamerák előtt pedig kiállnak a "szabadságjogok" mellett és elítélik Mo-t a kerítés felépítése miatt, sőt az EP-ben is al akarják ítéltetni emiatt Orbánékat. Első körben hoznám pld. az osztrákokat, akik naponta oktatják Mo-t. miközben lazán visszapöckölik ide a cigányokat és ez a szándékuk a bevándorlóikkal is. (Szerencsére Orbánék beintettek nekik.).

A cseheken és szlovákokon kívül a német belügyminiszter az, aki nyilvánosan kijelentette, hogy nekik is fontos a kerítés.

Ez a probléma amúgy az USA által támogatott és párttitkárok szerepét ellátó EU libsijei miatt van. Sem lakossági, sem kormánytámogatás nincs mögöttük, de mindenki kénytelen őket elviselni.

Csatos Bambi 2015.07.18. 16:19:38

@Medgar:

"A korán gyak. mindent megenged ami jó az iszlámnak."

Mint például?

♔bаtyu♔ 2015.07.18. 16:21:12

@Csatos Bambi: Elszántabb összefogás kellene Európában a liberálisok ellen. Első lépésben eleve a baloldalnak kellene leválnia róluk. Akár még az ideiglenes vereségeket is elviselve.

Medgar 2015.07.18. 16:29:30

@Csatos Bambi:
emberölés:
„Aki szándékosan öl meg egy hívőt (muszlimot), annak a gyehenna lesz a jutalma s abban fog [égni] örökké. Allah haragszik rá, megátkozza őt és szörnyű büntetést készít elő neki.” (Korán, 4:93)

A Korán 9,5 szúrája: „És amikor a szent hónapok véget értek, öljétek meg a pogányokat ahol csak találjátok őket, támadjátok meg, kerítsétek be és mindenütt hajtsátok fel őket”,

♔bаtyu♔ 2015.07.18. 16:38:23

@Medgar: Lehet, hogy anno a török háborúk idején is ez volt? Ment a libsi mantra, ó szerencsétlen törökök, ne adjanak a magyaroknak semmiféle támogatást, az idegen kultúra szép és hasonló ostobaságok. Igen, a törökök új szint hoznak kultúránkba mondták a germánok, miközben titokban nyomkodtak bennünket, tegyetek már b+, valamit, ti vagytok a kapuban.

Aztán még segítettek is, de ny-európai mivoltukat nem tagadva, meg is szállták a kivéreztetett ország jó felét.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.18. 16:49:24

@Fedor: kerlek most az egyszer tegyel kivetelt es nezd meg az ATV-n Papp Reka Kinga amokfutasat az egyenes beszedben tegnaprol

midnight coder 2015.07.18. 16:54:23

@sanyix: Én sem. A különbség a balos fanboi, a fideszes fanboi és a normális ember között az, hogy a fideszes fan Orbánék minden intézkedésével egyetért, legyen az boltbezárás vagy stadionépítés, vagy más hasonló faszság. A balos pedig semmivel sem ért egyet amit a Patás csinál. Mind a kettő egyként agyhalott hozzáállás. Az utóbbi semmivel sem kevésbé mint az előbbi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.18. 17:03:41

ja es mindenkinek ajanlom, szerinte erdely Magyar gyarmat volt es trianon tett rendbe mindent ezert most be kell fogadnunk mindenkit

Csatos Bambi 2015.07.18. 17:17:43

@♔bаtyu♔:

"Elszántabb összefogás kellene Európában a liberálisok ellen. Első lépésben eleve a baloldalnak kellene leválnia róluk. "

Nincs szükség mesterségesen gyártott eszmékre.

Vanank alapvető erkölcsi normák, ahhoz kell igazodni.

Netuddki. 2015.07.18. 17:26:51

@midnight coder: "A különbség a balos fanboi, a fideszes fanboi és a normális ember között az"

Nem papa! A normális az látja azt a lenyúlást és mérhetetlen ostobaságot amit az orbán rezsim produkál. Ehhez képest hangyafasznyi az amit esetleg véletlenül olyanra csináltak ami az országot valóban előbbre is viszi. Mérhetetlen a kár amit okoznak. Ezt látják a normálisok. A fideszdrukkerdroidok persze a normálisakat a "balos"-ok közé sorolják. Mert ez számukra megnyugtatóbb és kezelhetőbb. De ez legyen az ő problémájuk.
A balosok meg? A fidesz szerint 0 a támogatottságuk. Ez némileg ellentmond a ballibsizésnek és maszopozásnak. De ez szintén a fideszdroidok problémája...

Netuddki. 2015.07.18. 17:28:56

@♔bаtyu♔: Te meg mi a faszról beszélsz? Ostobaság a köbön.

Netuddki. 2015.07.18. 17:30:00

@♔bаtyu♔: "Némileg gusztustalan ebben, hogy az európai politikusok a háttérben nyomják Orbánt"

Te télleg hüle vagy!

Csatos Bambi 2015.07.18. 17:54:29

@Medgar:

"„Aki szándékosan öl meg egy hívőt (muszlimot), annak a gyehenna lesz a jutalma s abban fog [égni] örökké. Allah haragszik rá, megátkozza őt és szörnyű büntetést készít elő neki.” (Korán, 4:93)"

Nem néztem utána, hogy tényleg így szól-e, amit idéztél, de azt nyilván tudod, hogy nem csak a Korán szerint, de a Biblia szerint is halálos bűn az emberölés, aminek a büntetése az, hogy a lélek nem juthat a "mennyországba", hanem a "gyehenna" tüzén fog égni.

A gyehenna egyébként az ókori városok melletti szeméttelepet jelentette a szó nem vallási értelmében, ahová az ÉRTÉKTELEN holmit hordták ki, azoknak a bűnösöknek a tetemével együtt, akiket a törvény szerint halálbüntetésre ítéltek.

Csatos Bambi 2015.07.18. 19:03:04

@Medgar:

"A Korán 9,5 szúrája: „És amikor a szent hónapok véget értek, öljétek meg a pogányokat ahol csak találjátok őket, támadjátok meg, kerítsétek be és mindenütt hajtsátok fel őket”,"

A "pogányok" ugyanannak az istennek a teremtményei, mint a muszlimok.

Miért parancsolná az isten azt, hogy a teremtmények egyik csoportja pusztítsa el a teremtmények egy másik csoportját?

Semmi ilyesmit nem parancsolt az isten se a muszlimoknak, se a keresztényeknek.

lorantka 2015.07.18. 19:14:52

Kedves Fedor (és a véleményét osztó "okosok")!

Hadd nyújtsak egy kis betekintést, hogyan látjuk ezt a bevándorlós-kerítéses dolgot mi, a határ túloldalán, esetleg éppen Szabadkán élők.
Egy.
A délről (többnyire Belgrád-Újvidék-Szabadka vonalon) érkező vonatokon egészen nem egyszerű utazni, ugyanis ellepik a menekültek.
Kettő.
Napi nagyjából ezer ember érkezik, hordákban mászkálnak még a belvárosban is, teleszemetelik, a dolgukat a bokrokba végzik, kultúra nulla.
Három.
Ezek az emberek túlnyomó többségükben fiatal férfiak és szintén túlnyomó többségükben az Iszlám Állam fenyegette térségből érkeznek. Könnyen kiszámolható, hogy ha tényleg az életüket éreznék veszélyben, akkor nem a nőket-időseket-gyerekeket hátrahagyva özönlenének Európába, hanem fegyvert fognának a terrorszervezet ellen, hamar semmivé lenne bármiféle erőfölény az IS részéről.
Négy.
Ezt a társaságot senki épeszű ember nem gondolhatja komolyan, hogy integrálni fogja tudni bármilyen társadalom. (igen, Európa félmilliárdos tömege sem)
Öt.
Rendkívül hálásak vagyunk a kerítésért és nagyon várjuk hogy végre felépüljön, mert van rá esély, hogy utána már nem Szabadka lesz a fő közlekedési csomópontjuk a Schengeni határ előtt.
Hat.
Az, hogy Ausztriában (és még jópár helyen) idióták, még nem ok arra, hogy mi is azok legyünk.
Hét.
Nem gyűlölöm őket. Ez csak a te (és a hasonszőrű fotelhumanitárius társaid) elmeroggyant elképzelése. Mindössze szerintem sem nekik, sem senki másnak nem jó (illetve a választható legjobb/legkevésbé rossz) megoldás az, hogy Európába csődülnek.
Nyolc.
Gratulálok, hogy a menekült/migránskérdés konklúziója egy kiadós Orbánozás/Fideszezés, kedves monomániás balfék. Ez a hozzáállás pont az, ami nem fog megoldani semmit.

Első nekifutásra kb ennyi.

Medgar 2015.07.18. 19:27:03

@Csatos Bambi: Te nem velem vitatkozol, hanem a Koránnal.

Yv@n 2015.07.18. 20:00:59

@Csatos Bambi:
Jah, halálos bűn, azt leszámítva, hogy kivételek azért akadnak.

www.thereligionofpeace.com/pages/myths-of-islam.htm

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.18. 21:23:45

@♔bаtyu♔:

Thoms de Maiziere leginkább egy jellemtelen köcsög, aki egyfelől helyteleníti a magyar határzárat, másfelől azonban elvárja Magyarországtól, hogy védje meg a Nyugatot a bevándorlók hadától.

Koömolyan néha felmerül bennem, hogy azt tennénk a leghelyesebben, ha ráengednénk ezt a rengeteg - és egyre több - bevándorlót a németekre, aztán építsenek ők kerítést. Mi meg egy kávé mellett érdeklődve hallgathatnánk, miként magyarázzák meg nagy liberális érveikkel a német kerítést.

Csatos Bambi 2015.07.18. 21:33:22

@Medgar:

Én senkivel se vitatkozok, veled meg pláne nem vitatkozok, mert TUDATLAN vagy.

Vannak olyan érdekkörök, akik a Korán tanításait forgatják ki, hogy megtévesszék és manipulálják vele a tudatlan tömegeket, és egymás ellen uszítsák a kultúrákat.

Vannak olyan érdekkörök, akik Jézus tanításait forgatják ki, hogy megtévesszék és manipulálják vele a tudatlan tömegeket, és egymás ellen uszítsák a kultúrákat.

Ezek az érdekkörök gonoszak, szóba állni se szabad velük, nem hogy vitatkozni.

Ők az emberiség legalja.

Csatos Bambi 2015.07.18. 21:35:38

@Yv@n:

Nem kattintottam a linkre, mert nem vagyok kíváncsi a hazug propagandára.

Yv@n 2015.07.18. 22:20:40

@Csatos Bambi:
Értem. Ott van szépen részletesen összeszedve, miért téves állítás, hogy az iszlám a béke vallása lenne, de nem olvasod el, mert az hazug propaganda...ha strucc módban tolod, akkor tényleg nincs miről beszélni.

2015.07.18. 23:07:57

„Kezdjük azzal, hogy az elesetteken segíteni akarás nem valami liberó genyóság, hanem egyszerű emberiesség, ráadásul a jézusi tanítások egyik alappillére.”

Igen, csak a dolog szépséghibája ott van, hogy te nagylelkűen mások –ismertlen honfitársaid- kontójára jóságoskodsz, nem a magadéra. Nem neked kell együttélned idegenekkel, nem a te utcádon kolbászolnak, és nem te érzed magad veszélyben miattuk. Biztosan mondták már neked sokan, hát én is elmondom n plusz egyedszerre is: ha ennyire jó akarsz lenni, VEGYÉL MAGADHOZ egy csomó menekültet, cikkek írogatása helyett, vedd ki tevékenyen a részed a menekültek megsegítéséből, mutass példát, járj elől.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.19. 02:58:43

@Csatos Bambi: az iszlám valóban békét hirdet. Az iszlám szerint a béke az, amikor az egész világ muszlim lett, az összes hitetlen meggyilkolták vagy dhimmiként él rabszolgasorban.
A muszlimoknak ezért a célért kell küzdeniük, ez a jihad.

Arthur Bloch 2015.07.19. 06:23:47

@Kovács Nocraft Józsefné:Hogy mi a bizonyíték ?...- www.naplo.hu : "Egymástól független nem hivatalos források szerint a Korán elvétele csak közjáték volt.-A később történtek már akkor is nehezen következtethetők voltak ebből az incidensből - a randalírozás kiváltó oka pedig valójában az az elhúzódó étkeztetés volt, - ezt viselték el nehezen néhányan a lakók közül.- A tábor kerítéséhez tömegesen odasereglőket egy 20 éves forma fiatalember kezdte felhergelni egy vascsővel a kezében.Ettől kezdve ellenőrizhetetlenné váltak a folyamatok,amit többen videófelvételen és fényképeken is megörökítettek.- A tábor előtti útra kiözönlők ágakat törtek le a környező fákról,a lombjukat a z aszfalton hagyták és köveket is elhelyeztek, melyekkel eltorlaszolták a 471-es utat, - majd a megállított járműveket kezdték rongálni és felgyújtottak több hulladékgyűjtőt. A környéken élő szemtanúk a portáljukra visszahúzódva követték a fejleményeket a rendőri erősítés megérkezéséig." - A You Tube-ra feltöltött felvételen a rendőri egység vezetője kérte az ottaniakat,hogy ne hergeljék a lázongókat,mert majd azok is megmutatják "milyen legények" s csak az Ő emberei fogják megfizetni mindezt... Más: 1/ Engedtessék meg,hogy az ilyen alpári buta emberkét leszóljam egy ilyen jelzővel ! - 2/ Hogy mennyiben vagyok "magyar" azt csak akkor tudnám "igazolni" , ha itt leírnám egy "zavaros-fejű egyetemista " kálváriáját 1956-tól 2005-ig, - a hazatérésemig. 3/A debreceni tábori balhézást pedig javallom,hogy itt Debrecenben kéne vizsgálgatni....Sapiens nil affirmat quod non probet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.19. 06:44:33

@Arthur Bloch:

Ha nem haragszol, kedves, egy weboldal forrásmegjelölés nélküli cikke semmivel sem erősebb bizonyíték, mint a faszbukon naponta megjelenő hoaxok.

"A debreceni tábori balhézást pedig javallom,hogy itt Debrecenben kéne vizsgálgatni"

Ezzel egyetértek, ám akkor a vizsgálat lezárultáig te se nyilváníts véleményt.

Arthur Bloch 2015.07.19. 07:09:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: - Nem haragszom...! - A forrást az elején megjelöltem: www.naplo.hu -ez az itteni napilap honlapja !!! A You Tube-on látható videófelvételek eredeti felvételek, a zavargáskor vették fel, saját "kiszólásaikkal" a felvevők erősítik meg,hogy épp mi történik.Az egyik felvételen látható és hallható a kirendelt rendőri vezető kérlelése,hogy hagyják abba a hergelés,mert az Ő fiai fognak ráfizetni.Ennél több mi leht bizonyíték?!- Az úgymond "hivatalos vizsgálat" azonnal lezárult,erről is volt rendőri információ,ami persze csak arra terjedt ki,hogy hányembert tartóztattak le, - mi volt a kiváltó ok : Korán elvétele...
Summa: ad 1/ Nehezen tegeződtem világ életemben 77 év...ad 2/ Aki ekkor itt volt és a helyszínt is bejárta - emellett az említett felvételeket is lementette: annak sajna nincs szüksége további hatósági állásfoglalásra. Ez az egész kérdés/bevándorlók addig politikai kérdés,amíg azzá tesszük.Summázat: az egész világ készületlenné vált a múlt bajai miatt ennek a kérdésnek igazságos,humánus megoldására!- De az sem lehet,hogy középkori módszerekkel átlépünk rajta és felhasználjuk a napi politika igazolására!!! Csak ennek kívántam hangot adni...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.19. 07:16:56

@Arthur Bloch:

"A forrást az elején megjelöltem: www.naplo.hu -ez az itteni napilap honlapja"

Most ugye viccelsz? Én majd a Blikkből linkelek be neked hiteles infókat. :D

"hallható a kirendelt rendőri vezető kérlelése,hogy hagyják abba a hergelés,mert az Ő fiai fognak ráfizetni."

A "menekültekhez" hiába beszélt volna, mertt nem értették volna meg. Ebből egyáltalán nem következik az az állításod, hogy a "suttyó mélymagyarok" provokálták ki az összetűzést. Ezt max. a mély magyargyűlöleted mondatja veled, ám akkor nem értem, mit keresel még ebben az országban.

"Az úgymond "hivatalos vizsgálat" azonnal lezárult,erről is volt rendőri információ"

És a hivatalos jelentés szerint - amit ugye alaposan elolvastál? - a "suttyó mélymagyarok" provokáltak? Avagy ha a hivatalos jelentés nem egyezik a te hiteddel, akkor az máris hazugság?

"Nehezen tegeződtem világ életemben 77 év"

Engem ez nem zavar, továbbra is magázhatsz.

"Aki ekkor itt volt és a helyszínt is bejárta - emellett az említett felvételeket is lementette: annak sajna nincs szüksége további hatósági állásfoglalásra"

Ez csak pár ember. A többieknek viszont szükségük van rá. Lehet, hogy neked nem tetszik, de én ismeretlen emberek bemondására kevés dolgot hiszek el.

Arthur Bloch 2015.07.19. 07:44:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: - Úgy látom,hogy akadémikussá vált ez a polémia.- Én épp ekkor megéltem az esetet Debrecenben - 1 órával a balhé után.- Nem voltam rest és a helyszint is meglátogattam.- Sőt egy régi jó ismerősömnél - aki odabent alkalmazott - érdeklődtem, Ők mindazt amit a helyi Napló leírt megerősítették..- az pedig,hogy mi került a netre azt bármikor meg lehet nézni,ha nem töröltetik az ocsmány szövegek miatt. Számomra nem "hit" kérdése az,hogy mi és hogyan történt.Az pedig,hogy a "hivatalos állásfoglalás" mennyiben "hazugság" megint egy jó probléma: a rendvédelmi szervek sosem szoktak "apró" részletkérdéseket rögzíteni a jelentésükben, ők a hivatalosnak megfelelő tényeket rögzítik, passz...Senkit sem akarok meggyőzni, csak az ellen tiltakozom,hogy egy ilyen az egész világrendet is befolyásoló kis esetnek ilyen politikai felhangja legyen, "Ki mint élt- vagy él: úgy ítél !!!" Köszönöm az eddigi türelmet, azt pedig,hogy mennyire vagyok "magyar" azt senki se akarja vitatni egy komment kapcsán!!!Qui s'excuse, s'accuse...Részemről ezt befejeztem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.19. 07:59:25

@Arthur Bloch:

"Én épp ekkor megéltem az esetet Debrecenben - 1 órával a balhé után."

Vagyis épp nem voltál ott, amikor történt. Ne is haragudj, de baromi vicces, amikor ugyanabban a mondatban azonnal meg is cáfolod magad.

"Számomra nem "hit" kérdése az,hogy mi és hogyan történt."

Dehogynem az. Személyesen nem láttad a történteket, hiszen bevallásod szerint is csak 1 órával később mentél oda. A barátod mesélt neked valamit, amit elhiszel. Ez hit, nem tapasztalás. Nem azt állítom, hogy a barátod hazudik, azt viszont igen, hogy a saját szubjektív szűrőjén át szemlélte és később mesélte el a történteket, vagyis elfogult is lehet.

"a rendvédelmi szervek sosem szoktak "apró" részletkérdéseket rögzíteni a jelentésükben"

Ezt mire alapozod? Olvastad a jelentést? Ha igen, honnan veszed, hogy az nem tartalmaz minden lényeges infót?

"ők a hivatalosnak megfelelő tényeket rögzítik"

Épp fordítva: az lesz a hivatalos, amit ők rögzítenek.

"Részemről ezt befejeztem."

Elkezdened is kár volt. :) Most is csak magyarázkodtál, miközben épp te írod a végén, hogy "Qui s'excuse, s'accuse". :)

(Franciául nem tudók számára: Aki szabadkozik, az önmagát vádolja.)

Arthur Bloch 2015.07.19. 09:17:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: - Eddig úgy tudtam,hogy "Aki ír, kétszer olvas..." Az eddigi polémia azt jelzi,hogy ez nem mindíg igaz...- Az adott helyszínt/a Menekült Befogadó Állomás közvetlen környezetét a Sámoni úton a pirossapkások tartósan lezárták miután kiértek ez tény.Sosem állítottam,hogy a "vascsöves" provokációnál a helyszínen voltam!Lásd a megelőzőket. Az,hogy mi a hit és a tény kérdése abban mint olvasom sosem tudnánk egy véleményre jutni.A bizonyos ismerősöm a benntieket megélte közvetlen közelből, - a Sámsoni úti helyi lakóknak pedig még a naplo.hu-nál is jobban kell hinnem, már amiatt is,amit az utcai videófelvételek hitelesítenek! - Az pedig,hogy az a tény,amit "hivatalosan" is rögzítenek, az csak azt igazolja,hogy van aki a szemének és a felvételeknek - s van olyan is aki csak a formálisan hivatalósítottakat fogadja el ténynek...Az pedig,hogy ebben a polémiában ki szabadkozik? -az aki a szervek hivatalos leegyszerűsített magyarázatát ismeri el, - vagy az,aki helyszínen az ott lakóknak és a táborban dolgozónak hisz ? -már olyan kérdés,amit döntsön el ki-ki a saját mércéje szerint. Tényleg sajnálom !

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.19. 11:37:20

@Arthur Bloch:

"Részemről ezt befejeztem."

Aztán mégis folytatod. Látom, sikeresen csináltál segget a szádból.

Arthur Bloch 2015.07.19. 14:39:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: - Ez a legutolsó szöveg jellemző! Ha előbb megértem,hogy troll-al polemizálok,akkor mindezt meg sem teszem.Köszönöm tanulságos volt.Sajnálom: de most már csak annyit lehet mondani tévedtem,- bozo...

a nagy hohoohooo 2015.07.19. 14:46:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Becsinálok a röhögéstől ,nálatok,mégvéletlenülsemnáci gyűlölködőknél a tisztelet jele,hogy félrebeszéltek?....vagy ez az a nívó,amire képesek vagytok?

És akkor ismerjük meg a tegnapi menekültellenes tüntetés egyik békés demonstrálóját. Ugye Ön sem így képzeli el az "igazi MImagyarokat"?

A teljes videó:www.youtube.com/watch?v=2fHnhvM6Gfo

Mit énekelnek a videó végén? "Ledarálunk minden roma csecsemőt"? És még ezek beszélnek keresztény Magyarországról? Szeretet, békesség, szolidaritás?
Gratulálok Orbán,Pintér belügyminiszter!Bezzeg Bajnai "uszító" gárdistáit elvitte a rendőrség, pedig ők nem akartak ledarálni senkit sem!
Jellemzően, mindig a ló túloldalán vagyunk,jobb lenne,ha senkit nem próbálnánk becsapni,senkit nem félre vezetni,vannak segítőkész emberek,és vannak,sajnos vannak gyűlölködő,és gyülölet keltő emberek és írások. Ami nálunk folyik,az már nevetségesen kínos!
A rasszizmus, xenofóbia, homofóbia... mindenhol összerántja a söpredéket.
Elegem van már a melegekből, a csapból is ez folyik. Takarodjanak el a fenébe a balkezesekkel, a szemtengelyferdülésesekkel, a kopaszokkal, vörös hajúakkal, magasakkal és alacsonyakkal egyetemben. Ebben a "kurvaországban" csak szabvány magyarok élhessenek !
Orbán,a FideSS eddig is tisztában volt azzal, hogy vannak szélsőséges gondolkodású emberek akik korábban elsősorban a cigányokon élték ki aberrált hajlamaikat. Lásd a nagyarcú két pofon aztán hazamennek.Eddig ezeket legalább szavakban elítélték, ha tevőlegesen nem is léptek fel ellenük. Most azonban, amikor csökken a FideSS népszerűsége, és nő a Jobbiké, illetőleg ezzel egyidőben elindult a nagyobb intenzítású bevándorlás, akkor kapóra jött az indulatokat a menekültek ellen fordítani és egyidejűleg szimpátiát kelteni a FideSS iránt a szélsőjobbos körökben is.
Alapjáraton ott van a focihuligánokban és a nácikban az agresszió, ha még a hivatalos propagandával bátoritást is kapnak, az olaj a tüzre.Előkerültek a TV székházasok!Végre történt egy valami ami nem tetszik nekik az utóbbi években
Ugyanakkor egyértelmű, hogy ez a plakátkampány fel is bátorítja az arra hajlamos agresszív embereket (emberek??).
Azelőtt csak a metrókocsikat verték szét a kulturált szurkolók, most már a külföldinek kinézőket is "bátran" merik inzultálni - ha elég sokan vannak.
A kurucinfo és hasonló neonáci oldalak terjesztik ezt a hülyeséget az Olaszországi erőszakról,a több ezer bevándorlók által megerőszakolt svéd nőről. Aki ezeket a hülyeségeket készpénznek veszi, az őt minősíti.
Mert nem verik "éppen" szét Olaszországot, az egy több éves felvétel, csak most kering a magyar oldalakon. És egy a maffia által megölt fekete halála volt a kirobbantója. Nem védem a zúzást, de köze sincs a menekültekhez.
A "több ezer megerőszakolt svéd nőről", csak nem a kurucinfos a "forrás"? ha esetleg van itt értelmező olvasásra képes ember is, akkor nekik,íme a hazugság bizonyítéka:

www.quora.com/Why-are-there-high-rape-crimes-in-Sweden-Norway-and-Denmark-compared-to-the-rest-of-the-world

Amiből származnak azok a statisztikai adatok, amit most szélsőjobboldaliak (nemcsak Magyarországon) megpróbálnak úgy beállítani, hogy az az ő mondanivalójukat támassza alá.
Amikről azt állítják, hogy tudják, azok túlnyomórészt hamisan beállított egyedi esetek, amiket szépen összegyűjtve próbálják a hasonló fogékony emberekkel elhitetni, hogy a menekültek többségükben bűnözők és azért jönnek Európába, hogy tönkretegyék azt. Egy olyan országban, ahol egy miniszter azért lemond, mert hivatali telefonon rendelt pizzát, majd pont ilyesmit tussolnának el. Az nem Magyarország..
Köztudomású, hogy Svédországban és a skandináv országokban a legfejlettebb a nők egyenjogúsítása. Éppen ennek volt egyik megjelenési formája, hogy kb. 10 éve jelentősen kibővítették a nemi erőszak bűncselekmény megítélését, és egyidejűleg kampányt folytattak, hogy minden nő tegyen feljelentést, aki úgy érzi, hogy őt nemi inzultus érte. Emiatt valóban megsokszorozódtak a feljelentések, amik bekerültek a statisztikákba is, ugyanakkor a tényleges bírói itéletek száma alig emelkedett, mert a feljelentések többségét a bíróságok nem találták megalapozottnak. Arról pedig végképp nincs semmiféle adat, hogy ezen bűncselekmények közül hányat követtek el született svédek és hányat bevándorlók, vagy azok leszármazottai, tehát aki ilyet állít, az egyszerűen hazudik.
Orbán és Habony(Finkelstein) kezdi elérni a célját. A neonáci jobbikkal való szövetség kezd beérni teljesen.

a nagy hohoohooo 2015.07.19. 15:10:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Látod, látod, te is igazolod, hogy sokat kell előbb olvasni ahhoz, hogy írásra vetemedjen valaki...vedd le lécci a szemüveged ,had jusson be némi fény a sötét fejedbe legalább a pupillákon át:

Aki le van szarva, az ne ugráljon! Nem kell különösebben fantáziadúsnak lenni ahhoz, hogy erre a viccre asszociáljon az ember, amikor az ilyen buta nemzetthynácik megszólalnak.....
Besírok ,nem kéne azt a gondolkodást erőltetni,lássuk be nem megy az neked sem,mindig szarul,szarosan jössz ki belőle,hogyis mondá az Úr?.....ne csinálj magadból faragott képet....

nyugatifeny.blog.hu/2015/07/17/ennyire_hulyenek_meg_sosem_nezte_a_magyarokat_a_fidesz#comment-form
a nagy hohoohooo
2015.07.19. 12:36:55
@Békési Szilva: Bolonddal beszélni, lóval imádkozni?Ott van minden a szemed előtt leírva,de nemis a szemeddel van a baj,hanem a mögötte lévő jobber űr sötétjével.
Orbán hívőket nem érdeklik a tények, ezért hívők. Ha holnap Orbán kiadná a jelszót az "élő isten Viktor!"békemenetes szektának,hogy apjuk hímringyó,az anyjuk az"élő isten Viktor!"ribanca még kezet is csókolnának neki,de ha az EU-USA-görbeorrú bankok-multik ügynöke,hazaáruló,NEMZETI érdek a haláluk akkor 1,7 millió ember menne másnap kötélért,baltáért fegyverbeszerzési körútra.
Egy komment a sok száz közül:
"Csak nyugi. Öt év alatt seggbe lettek toszva a rokkantak, a tanárok, az egyetemisták, a magánnyuggerek, a nyuggerek, a kiskeresetűek, a segélyezettek, a szegények, a rendőrök, a kisvállalkozók, az autósok. Azaz kb húszmillió a tízből. És mégis: minden választáskor az derül ki, hogy bárki szívesen leszopja vityát. Hát mit várok én egy ilyen ork néptől? Egy mekegő kecskének nagyobb az öntudata..."

Na igen az apropóját az adja ,hogy a linkben tételesen megválaszolva ,tényekkel érvekkel bizonyítva ennek a szellemi pelenkásnak minden-a link egyébként azért van mert abban van az információ,mint tojásban az élet,s nem mint troll fejedben lévő sötétség .

a nagy hohoohooo 2015.07.19. 15:19:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: De mivel ez előbbi meghaladja a 19-es IQ-dat ,közhülyéknek,közérthetőbben tán a képek némi hullámokat keltenek a nyakad feletti víztárolóban:

www.keptelenseg.hu/keptelenseg/egy-hulye-szazat-csinal-88617

a nagy hohoohooo 2015.07.19. 15:50:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Lószart!:Kovacs Nocraft Jozsefne a szemészeten.
Doki: - Abba kellene hagyni a maszturbálást.
Kovacs Nocraft Jozsefne: - Miért, megvakulok?
Doki: - Nem. Zavarja a többi beteget.

BéLóg 2015.07.22. 22:49:15

@a nagy hohoohooo: Helló nagy hö-hö-hö!
Hát te tényleg MINDEN blogba ugyanazt a szöveget írod be minden vitapartnerednek? hiszen a Szegedi Fingatós :-) blogban az alábbi linken:
szeka.blog.hu/2015/07/18/ot_modszer_arra_hogyan_lehet_lekuzdeni_a_deli_drotkeritest
nekem írtad ugyanezt! Az én nevemmel maszturbáltál a szemészeten. Itt meg Kovácsné maszturbál?
Tán a windsori aranyvécés vicced is beadtad itt már másnak? Tudod, ahol az automata "felismeri" a segget az arcodban és megtörli azt is...
De azt is megírtad ugyanitt hogy "aki le van szarva az ne ugráljon" miközben ez a szöveg (lásd a Nevem: Senki filmet Terence Hillel) úgy szól hogy "aki nyakig ül a szarban az ne ordítson"!
Látom megtaláljuk itt a Hofira való mutogatást meg a Republic dalos szövegedet is. mekkora egy fazon vagy te hö-hö-hö!
Hát ENNYIRE telik csak? Semmi önálló vélemyén csak ugyanazok a szövegek más-más embernek?

Te, aki azt merted állítani a fenti belinkelt topikban, hogy Svédországban AZÉRT magas a nők megerőszakolásának mutatója mert ott "nagy a női egyenjogúság" és azt is le merted írni, hogy ha egy férj egy évben 365-ször erőszakolja meg a feleségét az Norvégiában EGY erőszak (ezt nevezed te korrektnek), Svédországban viszont 365, KÉPTELEN vagy arra válaszolni, hogy ha téged erőszakolnak meg naponta egyszer egy évig, az HÁNY erőszak is lesz a számodra?
Ami gyakorlatilag azt jelenti, ha bárki megerőszakol egy nőt január elsején, az szerinted ezt követően akár mindennap megteheti, hiszen az csak EGY! Vannak neked nőrokonaid, nő ismerőseid egyáltalán?

Miért nem válaszolsz a neked feltett eccerű kérdésekre? Liberálisként lebuziztál, de reagálni már nem akarsz?

Mennyi bevándorlót is kell nekünk befogadni ha azok minden költségét az EU fizeti? Tízezret? Százezret? Egymilliót? Nincs erről őszinte véleményed hogy kussolsz?
Megmondanád, hogy azok az illegális bevándorlók akik most a zöld határon MENEKÜLNEK a rendőrök, határőrök, polgárőrök elől, MIÉRT is fognak majd a kerítés tövében "magyar földön" LEÜLNI és megvárni "...hogy majd kimenjünk értük..." ahogy írod?
Megmondanád mit tegyünk, hogy a bevándorló siíták és szunniták nálunk ne irtsák egymást ahogy teszik ODAHAZA?

Halihó? Ne csak másokat fingass, próbálj meg érvelni a nagy eszeddel! nehezek ezek a kérdések hogy nem vagy hajlandó válaszolni rájuk?

BéLóg 2015.07.22. 23:30:21

@a nagy hohoohooo: Öregem, most látom csak hogy mennyire súlyos a helyzet! Nemhogy a "nemzethynáci" szöveget kopizod időtlen idők óta, de még IDE is képes voltál betenni a norvég ballib provokátorra mutató linket, holott már RÉGEN felhívtam a figyelmedet arra, hogy:
-- Anders Nygaard senki de senki, csupán egy szánalmas norvég BLOGGER!
-- Hogy a beírása ALATT lévő válaszokban Eric Pepke, Eli Garrido, Magnus Itland, Anders Gabrielsson, Ole Svendsen egyértelműen MEGCÁFOLJÁK az általad is hivatkozott hazugságot?
Az sem tartott vissza hogy azonnal idéztem neked egy SVÉD női polgárjogi aktivista blogjából, aki ugyancsak megcáfolta az általad axiómaként kezelt tézist?
Hogy megírtam hogy a svédeknél a muzulmán négerek és arabok által elkövetett erőszakot svéd bíróságok SVÉD bűnesetnek írják, mert az elkövető svéd állampolgár? Hogy akadt olyan ballibmocsok bíró, aki képes volt kijelenteni, hogy a megerőszakolt nő igazából ÖNKÉNT akart lefeküdni 6 négerrel? Hogy akadt olyan ember aki képes volt leírni, hogy mivel a muzulmánoknál más a nők státusa, tulajdonképpen a megerőszakolt svéd nők MAGUK okolhatók kihívó viselkedésük és öltözetük miatt?

Tényleg nincsenek neked nőismerőseid, rokonaid hogy ilyeneket le mersz írni a neten?

Hát neked tényleg fogalmad sincs arról hogy működik az internet? Azt hiszed, ha egyik blogba beírod a hazugságot aztán a máskba is, arra senki nem fog rájönni?
Azt hiszed megélhetsz abból, hogy típusszövegeket gyártasz, azokban kicseréled a neveket és ezeket szétszarod különböző blogokba?
Hány helyen fogom még megtalálni Anders Nygardot tőled? Hány helyen a nemzethynácit, a Hofit, a Repuclic dalodat, a leszart szövegedet, a maszturbáló meg a windsori aranyvécés viccedet, és a többit, és a többit?
EZEK vagy (sic) te, tényleg?

BéLóg 2015.07.23. 17:57:36

Itt van egy szög a koporsótokba xerencsétlenek!
index.hu/kulfold/2015/07/23/torokorszag_is_falat_epit_a_deli_hatarahoz/
..és "A határvédelmi rendszer fejlesztését az Egyesült Államok is támogatja."
Hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö-hö.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.24. 15:23:54

@BéLóg: Lecsaptál a kerítés szóra, csak épp mellényúltál. Látom cseppet sem zavar, hogy ott háború van, és fegyveresek ellen építenek védelmi rendszert, nem a menekültek ellen, akiknek pont a védelmi rendszerrel távol tartandó fegyveresek miatt kellett elhagyniuk az otthonaikat.

BéLóg 2015.07.28. 12:24:03

@Fedor: Nem a kerítés szóra csaptam le hanem az ÉPÍTÉS-re. Törökországot a ballib média mint a "befogadnak többmillió menekültet PEDIG...." címszó alatt szokták "ünnepelni" der úgy látszik már nekik is elegük van ebből.
Vicces lenne ha mellényúltam volna, de inkább NEKED kéne belegondolni abba, hogy FEGYVERESEK ellen lófaszt számít egy kerítés. Oda már aknazár és egyebek kellenek. Gondolom egy Rambo filmet se láttál még :-) :-)
SAJNOS ott is éppen az elviselhetetlen és már KEZELHETETLEN menekültek ellen épül határzár.
Amit az USA a "beszivárgó ügynökök" elleni harc jelszavával támogat.
De sebaj, ide a ballibek szerint nyugodtan jöjjenek, hisz úgyis az EU fizeti a számlájukat, nem?
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0