A sorosozás a diktatúra építésének beismerése
2016. június 05. írta: Fedor

A sorosozás a diktatúra építésének beismerése

ovisgy.jpgMottó: "A magyar ember vagy sörös, vagy boros, de nem Soros" (M. T.) 

Nagyon árulkodó, ahogy a kormány és a feje beleálltak a sorosozásba. 

Persze eddig is akadt mindig valami kreált ellenség, amely jól jött a tábor egyben tartásához és a lopások elfedéséhez, de itt mélyebb okok is lehetnek. 

Az egyikre Erős Ferenc pszichológus világít rá egy vele készült interjúban

Véletlen-e, hogy a miniszterelnök generációjának oxfordi ösztöndíjait finanszírozó Sorost szemelték ki bűnbaknak, aki a rendszerváltást is segítette? 
– A mai politika számára a legfőbb ellenfél a liberalizmus, Sorost pedig ennek nemzetközi képviselőjeként azonosítják. Emellett e fideszes generáció saját múltjával is leszámol az üzletember elleni kirohanásaival, ami történik, az felfogható az „apa” elleni lázadásként is. 

És persze ez a múlt nem csak a rendszerváltozásig tartott, hanem jóval tovább. 

Azok a szervezetek ugyanis, amelyeket most ruszki mintára leügynököz és sorozbérencez a kormányzati kommunikáció a nyomában lihegő lakájmédiával egyetemben, 2010 előtt is léteztek, és a baloldali kormányok alatt is pontosan ugyanazt csinálták, mint most: kritizálták a kormány tevékenységét, ha az rászolgált (mint pl. a TASZ, amely ostorozta Gyurcsányékat a 2006-os zavargások kezelése miatt, és Orbánnak is adott jogi segítséget az egyik minisztériummal szemben), vagy vitték a maguk, csak a mostani kormány számára gyanús ügyeiket a kisebbségi jogok védelme terén.

A különbség ott volt, hogy az a kormányzat nem egy jól dekódolható háttérhatalom képviselőjeként tekintett rájuk, hanem a fékek és ellensúlyok rendszerének részeként, másrészt meg az ellenzékben oly nagyon demokrácia-féltő FIDESZ is számtalanszor együttműködött velük, mint pl. azzal a Humanista Mozgalommal, amellyel legutóbb az LMP egyedül maradt társelnökét próbálta besározni a Magyar Idők.

Fun Fact: Az már tényleg csak sluszpoén, hogy (amint azt a Kettős Mércén Jámbor Andris levezette) a kormány szócsöve egy ezeréves kuruc.info cikkre alapozta az állításait, és egyébként semmi nyoma nincs annak, hogy a Humanista Mozgalom bármikor is kapcsolatban állt volna Sorossal.

A Habonymédia zászlóshajója, a 888 nemrég egy csinos kis listát állított össze a Soros által támogatott szervezetekről. Ha eltekintünk attól, hogy maga a cikk tele van tárgyi tévedésekkel és csúsztatásokkal, abból a listából két dolog derül ki az objektív szemlélő számára:

1. A "bizonyítékokat" nyilvános adatokból állították össze, tehát a felsorolt szervezetek működése és finanszírozása átlátható, ami ugye a kormányzatai oldalról (helló CÖF, helló Orbán-strómanok, helló MNB, sőt, helló 888) nem igazán mondható el.

2. A megtámadott szervezetek mindegyike a jogállamért, a demokráciáért és az emberi szabadságjogok biztosításáért küzd. Soros a maga pénzügyi eszközeivel mindig is a demokrácia kiterjesztését támogatta, erről személyes emlékei is vannak a kommunista diktatúra lebontásában anno részt vevő fideszes politikusoknak. Ha ezt a magyar állam mai vezetői bűnnek tekintik, akkor a szemükben maga a demokrácia is bűn. A kísérlet A TASZ és társainak kriminalizálására és bűnbakká tételére nem más, mint a beismerése annak, hogy Orbánék már nyíltan nem tekintik a demokráciát követendő modellnek.

Az nem újdonság, hogy itt bizony diktatúra van kiépülőben, de az igen, hogy már nem is nagyon szégyenlik ezt bevallani.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr168780762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.05. 16:23:46

Mi köze a diktatúrának Soroshoz?

Azt állítod, aki Soros ellen van az automatikusan diktatúra-párti?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.06.05. 16:29:46

@BircaHang Média szerkesztősége: Szerintem el tudod olvasni, amit a posztban írtam. Talán értelmezés is megy.

Ráérek 2016.06.05. 17:56:48

Egybites hülyeség...

kb. mint "nincs akváriiumod? akkor buzi vagy".

:-DDDDDDD

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.06.05. 18:05:07

@Ráérek: Ha annyira ráérsz, akkor alaposabban is elolvashattad volna a posztot, vagy esetleg annak is utánanézhettél volna, hogy miért is támadja a kormány Sorost meg a civil szervezeteket, és akkor rájöhetnél, hogy a kettőnké közül nem az én gondolkodásom egybites.

toportyánzsóti 2016.06.05. 20:22:51

Első törvény: A kormány minden intézkedése megmagyarázható a lopás, az öncélú szemétkedés és a dilettantizmus megfelelő kombinációjával. Nincs kivétel. Ha elsőre nem nyilvánvaló egy kormányintézkedés indítéka, akkor lopni akarnak.

Második törvény: A Fidesz mindent disznóságát előre bejelenti, csak tudni kell olvasni a jelekből. Ha szeretnéd tudni, mi fog történni, gondolj a lehető legnagyobb szemétségre, amit ki tudsz nézni belőlük, szorozd meg kettővel, és még így is csodálkozni fogsz.

Harmadik törvény: A Fidesz nyelvén az „emberek", a „polgárok" és a „magyarok" gyűjtőfogalmak mindig Orbán Viktort jelentik. A patetikus politikai szólamok csak a reorbanizálás után nyerik el a valódi értelmüket.

Negyedik törvény: Nem ez a legalja. Mindig van lejjebb.

Ötödik törvény (a hallgatás törvénye): A kormányzás három pillére a bolsevik hatalomgyakorlás, a maffiaszerű üzletvitel és a dilettáns államirányítás. Ha bekerültél a bandába, soha többet nem szállhatsz ki. Ha megpróbálod, kinyírnak. Még akkor sem úszod meg, ha hülyének tetteted magad.

Hatodik törvény: Ha azt mondják, hogy valamit meg akarnak védeni, az azt jelenti, hogy védelmi pénzt fognak érte kérni. Ha nem értesz a szóból, akkor szétverik, amit meg akarnak védeni.

toportyánzsóti 2016.06.05. 20:25:20

@BircaHang Média szerkesztősége: Leningrád hangja már megint idebégetsz,putingazda költhetné jobbakra az ukrán kaland óta felét sem érő kopekjeit

werecke 2016.06.06. 07:40:31

A cucialista időkben úgy nézhettünk Sorosra mint egy Nagy Nyugati Patrónusra aki segít minket ezerrel. Mára már láthatjuk ki lett belőle...

Csaba Szikora 2016.06.06. 08:35:04

Közeleg a liberális szemlélet bukása.Ez a cikk ékes bizonyítéka az utolsó rúgásoknak.

István Bendula 2016.06.06. 09:23:10

Soros az illuminati megbízottja erre a térségre, 1989-ben a módszerváltást szervezte és vezényelte. Mindig Magyarország és a magyarság ellen tevékenykedett. Nem mellesleg zsidó.

exterminador 2016.06.06. 10:09:10

@István Bendula: próbálj meg te is kimászni az illumináltságból.

Sexual Harassment Panda 2016.06.06. 10:12:49

@Fedor: te vagy az a faszfej aki a 444 hu cìmű pőcegödörre is szojtàl "komnentelni" ugtanezen a néven?

marinar 2016.06.06. 10:18:51

Ne álltassuk magunkat, diktatúra ez a javából!
Bármikor elvihetnek egy lefüggönyözött Pobeda-val, ha szólni merészelsz.
Az utcán barna inges , (barnainggyártó lobbi támogatásával), Fidesz hordák terrorizálják a másként gondolkodó, haladó értelmiséget.

István Tamasi 2016.06.06. 10:23:58

Bizony Soros nagy összesküvését folytat Magyarország ellen és ezért finanszírozta számtalan fitymaszos tanulmányait, továbbképzését.

.Gordon Gekko. 2016.06.06. 10:25:50

Szerintem soros az a viágkormánynak, ami mészáros orbánnak.

István Tamasi 2016.06.06. 10:26:16

@István Bendula:
Igaza van hisz Soros ürgebőrbe varrt és békameberek által eljuttat utasításokkal mozgatja magyarországi ügynökeit, azokat akiket az ő pénzén tanítottak ki például a csúti g..i, kovács, stb. stb

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 10:30:47

Mi sem bizonyítja jobban a Soros ügynökök létét, hogy ma már ez a 4. címlapos szarkeverő ballib blog, amelyik fényesre próbálja mosni a magyarellenes szarházi szarkeveréseit.

Megjegyzem Fedor hazudik.
Egyik Soros bérenc átláthatósága se nyilvános, a Norvég évi 40 milliárdot anélkül költik el, hogy bárki tudná mire.

DeMarco 2016.06.06. 10:33:25

A rendszerváltást a németek pénzelték, nem Soros. Legfeljebb beletett vmennyit ő is. Fedor csúsztat, de megszoktuk.

Soros nem a demokráciát támogatja, hanem a liberális demokráciát, a liberalizmust. Ami viszont csúnyán leszerepelt a világban gazdaságilag / pénzügyileg. Nálunk meg ezen felül még ideológiailag is. Amikor a fideszes politikusok magja még fiatal volt és idealista, Soros pénzén lehet, hogy liberális demokráciát tanult, de ezzel 89' környékén, legkésőbb 91'-ben már szakítottak, lassan 30 éve. Ezt felhánytorgatni lehet, ahogy mi sem felejtjük el a szadesz árulását, amikor összeálltak a posztkommunistákkal és megkezdték a mélyrepülést onnantól, csak nem érdemes.
Soros ott került át a "másik" oldalra, hogy nem tudja elfogadni a liberalizmus pangását, kívülről, pénzügyi és verbális erőszakkal akarja aláásni a demokratikusan többszörösen nagy többséggel megválasztott kormányt. Persze nem csak a miénket, a lengyelek is hasonló cipőben járnak.

Az említett szervezetekkel pedig nem az a probléma, hogy a demokratikus értékeket "védik". Az a gond, hogy a liberalizmust védik és azt igyekeznek népszerűsíteni. Ki a fene bízna meg egy olyan szervezetben is, amelyek a társadalom alapfundamentumait támadják, a család szentségét (apa-anya-gyerekek) például. Amit felvizeznének a melegjogokkal, vagy épp ki bízna meg olyanokban akik a drogliberalizációt népszerűsítik??

Márpedig ha Soros ezt támogatja, akkor mi nem kérünk belőle. Nyilván a kormánynak jó bűnbaknak, lehet vele terelni másról és fent lehet tartani a népszavazásig a migránskérdéssel kapcsolatban, de valahol azért jogos is a kérés, hogy ne szóljon bele és ne akarjon liberalizmust teremteni oda, ahol nem kérnek belőle. Lehetőség lenne rá, csak igény...az nincs kérem...

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 10:33:29

@.Gordon Gekko.:

Soros ma extra pénzt ad a bloggereinek úgy látom, mert nagyon belehúztak a mosdatásába az öregnek...

Igaz eddig csak 3-4 nemzet valutáját próbálta bedönteni ez az ártatlan hazafi, beleértve a magyart.

bgp 2016.06.06. 10:35:52

@toportyánzsóti: Ez nagyon pontos leírásnak tűnik. Annyi hiányzik az 5. törvényből: amíg a keresztapának nem teszel keresztbe, lehetsz bármilyen bűnöző, geci, balfék, dilettáns - megvédenek.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.06. 10:48:25

@Ballib cenzúrázók réme 12: jaja, semmi egy matolcsyhoz képest, akinek sikerült is bedönteni a magyar valutát, meg a gazdaságot is :)

Megyek is, 14000 ezer eurot fizet a soros ezért (legalább is ezt mondta az egyik kommunista elvtársad), megpróbálom megkeresni a gyurit.

Pobjeda elvtárs 2016.06.06. 10:52:09

Soros lenne a demokrácia? Ne fárasszál már.
Majd ha az USA-ban demokrácia lesz és nem az Oligarchák álcázott diktatúrája, akkor talán.

És mindez tökéletesen független attól hogy Orbán tényleg nem demokrata.

www.businessinsider.com/major-study-finds-that-the-us-is-an-oligarchy-2014-4

István Tamasi 2016.06.06. 10:52:44

@Ballib cenzúrázók réme 12:
Igaza van hisz soros már 25 évvel ezelőtt elkezdte kiépíteni az ügynöki hálózatát és kiképeztette őket például a csúti g..i-t, kovácsot és még vagy kéttucatot a fitymaszból.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.06.06. 10:57:48

Orbán Viktor minden magyar szivű ember kormányzója nagyon helyesen felismerte, hogy Soros a demokratikusan megválasztott kormányokat akarja megdönteni, egész életében ezt csinálta, egész életében erre vásárolta meg magának a politikusokat. Soros pénzen, és most legújabban norvég pénzen. Csak Orbán Viktornak volt eddig szerte a nagyvilágban bátorsága kimodani, hogy felvesszük a harcot a Soros által lefizetett emberekkel és nem tűrjük, hogy beszivárogjanak a magyar politkába. Orbán Viktornak megint igaza volt:

SOHA TÖBBÉ SOROS ÁLTAL PÉNZELT EMBEREKET A MAGYAR KORMÁNYBA!

2016.06.06. 11:07:42

Kedves liberális demokráciát szidalmazók. Ha van egy kis időtök írjátok már le, hogyan képzelnétek ezt az országot, ha nem liberális demokrácia lenne itt. Írjatok már néhány törvényt, amit bevezetnétek, vagy eltörölnétek. Vagy írhatnátok példaként néhány országot, ahol szívesen élnétek, mert ott sokkal jobb lenne szerintetek élni. Sajnos nem tudom elképzelni se, hogy milyen országban élnétek, amikor szidjátok a liberális demokráciákat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.06.06. 11:11:14

@DeMarco: "A rendszerváltást a németek pénzelték, nem Soros. Legfeljebb beletett vmennyit ő is. Fedor csúsztat, de megszoktuk."

Hol írtam olyat, hogy csak ő pénzelte? Annyit írtam, hogy a FIDESZ politikusait pénzelte. Mi ebben a csúsztatás?

A többi hülyeségedet meg már ezerszer kiveséztem.

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.06.06. 11:12:01

Mi függetlenek, üzenjük a lefizetett gyurcsányista Soros bérenceknek, hogy a fideszesek vissza fogják fizetni a Soros pénzeket, tehát ők nem Soros ügynökök! Hanem szabadság harcosok, akik harcolnak a Soros és a háttérhatalmak ellen.

Kövér László, Giró Szász András, Fricc Tamás, Kovács szóvivő, Szájer József, Németh Zsolt, Kumin Ferenc, Schmidt Mária és persze maga Orbán Viktor mind visszafizetik a Soros pénzeket, visszaadják a tanulmányi útjaikat Oxfordtól Dallasig, a ballib Soros ügynökök legnagyobb rémületére.

Nem vagyok egy Orbán hívő, csinál néhány hibát, de ő a legnagyobb hazafi aki végre harcol a magyarokért a globális karvalytőke ellen. Mindenki szavazzon Orbán Vikotrra!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.06.06. 11:19:19

@Ballib cenzúrázók réme 12: "Megjegyzem Fedor hazudik.
Egyik Soros bérenc átláthatósága se nyilvános, a Norvég évi 40 milliárdot anélkül költik el, hogy bárki tudná mire."

Írod ezt azután, hogy a kormány nem is olyan rég az ÖSSZES, a Norvég Alap által pénzelt szervezetet átvilágította, rimánkodva, hogy találjanak bármi szabálytalanságot (nem találtak amúgy).

Ja, és a Norvég alap költése annyira nem nyilvános, hogy még a holnapjukon sincs fent. Ja, de:

norvegcivilalap.hu/hu/tamogatott

Az meg külön vicces, hogy kevered a szezont a fazonnal, ugyanis a Norvég Alapnak az égvilágon semmi köze nincs Soroshoz, bár erre már a nevéből is rájöhettél volna.

Na ennyit arról, hogy ki is hazudik.

vezér01 2016.06.06. 11:22:55

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3: Nagy marhák lennének,ha visszafizetnék. Legyen ez Sorosék kálója. Az egész rendszerváltásnak nevezett kész átverés són úgyis dögre keresték magukat.

toportyánzsóti 2016.06.06. 11:26:43

@Ballib cenzúrázók réme 12: Szellemi szinted megakadt a szarnál szegénykém,csak kinevetteted a fajtád.

MichMik 2016.06.06. 11:30:12

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:
"Nem vagyok egy Orbán hívő, csinál néhány hibát, de ő a legnagyobb hazafi aki végre harcol a magyarokért a globális karvalytőke ellen. Mindenki szavazzon Orbán Vikotrra! "
Ugye kicsit se gyanús, hogy most már naponta pár milliárd - ezer millió - "veszti el közpénz jellegét" a kezei közt?! Ugye egyszer se vetődött fel benned, hogy egy népet kirabló, kommunizmust létrehozó ősbolsevik, putyinista KGB ügynök a legegyszerűbben azzal tudja kisemmizni a magyarokat, ha piros-fehér-zöld zászlók erdejében örökké harcról - a harcáról, sein Kampf - rikácsol? Tényleg elég egy ilyen primkó trükk, nekünk magyaroknak 2016-ban?

numda · https://giuliotortenesze.wordpress.com 2016.06.06. 11:32:29

Orbán már egyetemistaként is erre készülhetett, csak nyilván titkolta, mint alvó muszlim sejt a későbbre tervezett terrorakciókat. Mostan aktiválódtak.
Szóval igaz lehet, hogy Soros terroristákat támogatott, csak ezek kisebbségi magyarok voltak.

2016.06.06. 11:44:11

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:

"Nem vagyok egy Orbán hívő, csinál néhány hibát, de ő a legnagyobb hazafi aki végre harcol a magyarokért a globális karvalytőke ellen."

Ha Orbán Viktort kicseréled Kim Ir Szen-re, a magyarokat, észak-koreaira ebben a mondatban, akkor van pár millió észak koreai, aki együtt ért veled. És mint tudjuk Észak-Korea a demokrácia hazája, ahova minden döglődő nyugati diktatúra lakosa költözni akar a szebb és jobb élet reményében. Ugye te is?

Tudtad, hogy Hitlernek, Sztálinnak is csak néhány hibája volt, de igazi hazafiak voltak és mindent megtettek a hazájukért? Az a "néhány hiba" a választóvonal a diktátor és az államférfi között.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 11:44:42

@Fedor:
"a Norvég Alapnak az égvilágon semmi köze nincs Soroshoz"

mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/soros-behalozta-a-civileket-1249601
Nemcsak Magyarországon, hanem a többi közép- és kelet-európai országban is az Egyesült Államok, illetve Soros György spekuláns pénzelte, alapította a norvég „civil” pénzek szétosztását felügyelő szervezeteket

magyaridok.hu/velemeny/a-letagadott-soros-halozat-702199/
"A CEE Trust, amelynek pályázatait Magyarországon az Ökotárs Alapítvány osztja szét, számos román civil szervezetet is támogat, így például a romániai Transparency International egyik fő szponzora."
----
"Szintén Soros György pénzelosztó szervezeteként működik Romániában a Civil Társadalom Fejlesztési Alapítvány, amely hasonlóan Magyarországhoz a norvég alap pénzeivel is ügyeskedik, így a helyi, magukat emberi jogi szervezeteknek nevező csoportok a Soros-alapítványok mellett norvég pénzekkel is gazdálkodhatnak."
---
Lengyelországban a fő pénzelosztó Soros-szervezet a Báthory István Alapítvány, amely a norvég pénzek felett is diszponál.
----

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.06.06. 11:53:16

@MichMik:

nagyon jól látod hogy az EU elleni harc sok pénzbe kerül. De megéri!
Az ő pénzükből most felépítjük a nemzeti tőkésosztályt, csupa megbízható magyar elkötelezettségű hazafiból. Nem gyurcsányistákból meg a Strabagból akik kiviszik az országból a behozott pénzüket. Nem, most a színtiszta magyar hazafikon van a sor, Mészáros Lőrincen, Tarsoly Csabán, Garancsi Istvánon, a Flier családon, Leisztinger Tamáson, Csetényi Csabán, a Matolcsy rokonokon. Hogy csak néhány nevet említsek az amúgy nem sok ígazán sok megbízható nemzeti elkötelezettségü vállakozóból, akik megérdemlik hogy eredeti tőkefelhalmozók legyenek.

Mert ők nem viszik ki az országból a pénzt, hanem itt költik el, itt vásárolnak maguknak földeket, trafikokat, gázkereskedő cégeket, bútorgyárat, lakóparkokat, itt nyomtatják ki magyar papíron magyar nyomdákban Matolcsy György korszak megrengető felfedezéseit a gazdaságról, amelyek nyugaton tiltó listán vannak, annyira félnek, hogy lelepleződött a hanyatló liberális rendszerük.

Ez pénzbe kerül, de megéri, mert ha a háttérhatalmak újra támadják az országot, akkor már van saját tőkés osztályunk, akiknek baja nem eshet.
Minket pedig a nemzeti tőkésosztályunk soha nem fog cserben hagyni, minket meg ők fognak megvédeni!

BiG74 Bodri 2016.06.06. 11:56:32

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:

Te beteg vagy!
Esetleg egy baloldali bérblogger aki így akarja lejáratni a fityiszt.

MichMik 2016.06.06. 11:57:58

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:
Bocsi, csak most értettem meg a gúnyt! Tetszik!

BiG74 Bodri 2016.06.06. 12:37:39

@BiG74 Bodri:
Bementem a málnásba, bocs!

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 13:00:43

@marinar: Bezony, de valami különös, megmagyarázhatatlan okból kifolyóag a ballib kommenthuszárokat nem csapják agyon ebben a kemény, totális diktatúrában. Vajon miért..?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.06.06. 13:13:59

@A megvalósult amerikai ólom..: 1. Nem azt írtam, hogy diktatúra van, hanem azt, hogy " diktatúra van kiépülőben".
2. Nem csak az a diktatúra, ahol kivégzik a felségsértőket. Vannak átmenetek.

BiG74 Bodri 2016.06.06. 13:23:59

@Afrika steht an der Elbe:
Az a baj, hogy annyira unalmasak és érdektelenek a fityiszhuszárok, hogy lanyhul a figyelem, és előferdül néha.

jet set 2016.06.06. 13:34:02

@Fedor: Milyen diktatúra van még? Mi akadálya a jelenlegi kormány leváltásának?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 13:52:05

@Fedor: Már 6 éve van "kiépülőben", nem furcsa ez?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 13:54:13

@jet set: Rosszul kódolod a mondanivalóját Az ő nyelvükben az a diktatúra, amikor nem ők vannak hatalmon, és nem csereberélhetik szabadon a nokiás dobozokat..:))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.06. 13:58:13

@BircaHang Média szerkesztősége: Olvasd már el a címet, te bemarcsizott birka!

"A sorosozás a diktatúra építésének beismerése"

@A megvalósult amerikai ólom..: Ezt a baromságot már annyiszor elsütötted. Unalmas.

Janossz 2016.06.06. 14:01:31

@jet set: Egy van. Külföldön tartózkodó, életüket jórészt itt leélt állampolgárok kirekesztése a választó jogból, míg esetleg az országban soha nem járt, állampolgárságot rokoni alapon szerzett külföldiek nagyvonalú levélszavazása.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 14:04:47

@Janossz:

Míg olyan választási törvény nem lesz, mely szerint csak igazolt ballibák szavazhatnak, addig "diktatúra" lesz az országban!

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 14:06:10

@Fedor:

Igazi diktatúra = már 10 éve nem volt ballib kormány.
Átmeneti diktatúra = kevesebb, mint 10 éve nem volt ballib kormány.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 14:09:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Hát csak annyi, hogy az összes Közép és Kelet Európai országban Soros által grundolt alapítványok lopják el a Norvág pénzek milliárdjait.

Nem tudsz olvasni sem ?
Fel vannak sorolva tételeesen Soros cégei, akik ellopják a Norvég pénzeket.

Sexual Harassment Panda 2016.06.06. 14:12:17

@Janossz: Gondolom az nem zavar, hogy az eu 28 országából 20ban van joga szavazni az anyaországon kívül élőknek.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 14:17:20

" Soros a maga pénzügyi eszközeivel mindig is a demokrácia kiterjesztését támogatta, erről személyes emlékei is vannak a kommunista diktatúra lebontásában anno részt vevő fideszes politikusoknak."

Komolyan mondom, a pofátlanság csimborasszója ez a mondat. Kovács Lacánál, Megyónál Gyurcsánynál, Horn Gyufánál vagy épp Merkelnél nem probléma a komcsi múlt?? Hát hogy van ez?
Azt is tessék már megnézni, hogy az egykori rendszerben milyen szinten voltak az állítólag érintett fideszes politikusok . Nehogy már egy mezei párttag azonos megítélés alá essen egy titkos tiszttel, kb, pb taggal, magas rangú pártfunkcival, mert a módszerváltás utáni magyar baloldal bizony ilyenekől hemzsegett.
Soros meg egyébként nem a diktatúra ellen harcol, hanem a nemzetállamok megszüntetéséért , felszámolásáért. Ennek elősegítésére öl pénzt mindenféle fisz-fasz alapítványokba.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.06. 14:18:47

@Ballib cenzúrázók réme 12: "elvtárs"! A gecigránát előtti mno cikk kb ugyan olyan hiteles, mintha az mtva-t linkelted volna: semennyire :D

@A megvalósult amerikai ólom..: mert megszűnne az EU pénz "elvtárs". Tudod, az a pénz ami nélkül a magyar gazdasági növekedés csak a görögöket előzi meg :D

"Az ő nyelvükben az a diktatúra, amikor nem ők vannak hatalmon, és nem csereberélhetik szabadon a nokiás dobozokat..:))"

Ja végül is 2002-től 2010-ig nem diktatúrázott a viktorod egyfolytában. Ja de! XD

2016.06.06. 14:18:57

@jet set: Nem tudod mi az akadálya? Akkor elmondom, de lassan, hogy a hülyék is megértsék. Ez előző választást is elcsalták, mert tudták, hogyan kell módosítani a választási törvényt úgy, hogy ha alig támogatja őket valaki, akkor is nyerjenek. Pl. egykörös szavazás volt, ami azt jelentett, hogy pl. 45 % részvétel mellett 28 %-os fideszre szavazó esetén is nyert a jelölt. Mit jelent ez? Hogy valójában az emberek 15-20 %-a akarta fideszt, a többi pedig nem akarta, de mégis az győzött. Régebben, a kétkörös szavazás esetén, ha senki se szerzett 50 % felett, akkor volt második forduló, a legjobbak között. Vagy ha nem érte a részvétel az 50 %-ot, akkor új választást írtak ki. Esetleg állami pénzből rengeteg kamu pártot generáltak, hogy megosszák az ellenzéket. Oszd meg és uralkodj, ez a fidesz jelmondata. De mondhatnám a határontúli levélben szavazást, ami lehetőséget ad bármennyi fideszes szavazat beírására, ha hiányzik a győzelemhez.
A választási törvényt a következőnél módosítani fogják, hogy nekik kedvezzen.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.06. 14:20:37

@A megvalósult amerikai ólom..: "Azt is tessék már megnézni, hogy az egykori rendszerben milyen szinten voltak az állítólag érintett fideszes politikusok ."'

Maga szinten, KISZ titkárság KB titkárság, pártvezérség, ügynökség. Szóval ja, vérbeli komcsik voltak, ahogy ma is azok, és a hívőik is :)

Janossz 2016.06.06. 14:36:33

@BircaHang Média szerkesztősége: Neked csak egy rugóra jár a birkaagyad.
Szerinted, aki kiteszi a lábát az országból, az azonnal baloldali meg liberális lesz?
Az elvtársaid Arhangelszktől Vlagyivosztokig, mind ki vannak téve a megkülönböztetésnek.

Janossz 2016.06.06. 14:37:40

@Sexual Harassment Panda: Engem a hátrányos megkülönböztetés zavar. Az meg Téged nem. Így kerek a világ.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 14:38:49

@fidesz maszop dk egykutya:

Ezt szeretem a legjobban a hithű agyhalott GYurcsnyistában.

Kerek-perec le van írva a szervezet neve, a kapcsolata a Soros birodalommal, és még így is tagad.
Amíg nem a ballib seggnyaló média fostenger hozza le a hírt addig az nincs is.

Azaz Soros Gyuritól várja, hogy fizetett újságírói, és álcivil bérbloggerei segedelmével buktassa le saját magát..
Nooormááális ?

Netuddki. 2016.06.06. 14:49:53

@Fedor: Fedorkám! Még hány "árulkodó jel" kell a meggyőzésedhez, hogy "ezek" bűnözők, bűnöző fejjel gondolkodnak?
Bírom amikor a blogokban nap mint nap rácsodálkoznak a blog szerzők az orbán banda egy-egy disznóságára. De el kell járni a pávatáncot, mintha Magyarország jogállam lenne, a vezetők meg legitimek.
Mellesleg amit Te diktatúrának gondolsz, az csak annak a következménye amit már említettem. Tömik a saját, családjuk, meg a haverok zsebét, gyakorlatilag mindent ennek alárendelve, a többiek meg le vannak szarva, akár fel is fordulhatnak.

Aranyeső, a kis házra,
Aranyeső, a családomra, jajj...
444.hu/2016/06/02/orban-csaladja-is-milliardos-osztalekokat-soport-be
mfor.hu/cikkek/makro/Duplazott_Meszaros__3_5_milliard_osztalekot_lapatolt_ki_cegebol.html

Szelid sunmalac 2016.06.06. 15:04:07

@A megvalósult amerikai ólom..: A ISZ titkarok kurvara nem mezei parttagok voltak am!

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 15:05:22

@Janossz:

Ez pont a ballib médiák szerint van így, azaz mjnden kitántorgó balliba. A valóságban tavalyelőtt Londonban a Fidesz 45 %-ot kapott...

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 15:06:57

@Szelid sunmalac:

Lássuk a valóságot.

A KISZ-titkárok senkik voltak Kádár alatt. Sőt a párttitkárok zöme is, csak nagyobb vállalatoknál volt valós hatalmas a párttitkárnak, de persze ott se ő volt a főnök.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 15:07:20

@Szelid sunmalac:

Ostoba...
Orbán középsikolában volt KISZ titkár utoljára.

Gyucrsány meg megyei KISZ titkár volt, akinek az MSZMP KB telefonált le a vizsgáira.
www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA

A kettő között épp annyi a különbség, mint a megyei MSZP vezető, és az iskolatitkár között.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 15:09:09

@roli101:

Most Dunaújvárosban az emberek alig 11,6 %-a szavazott ballib jelöltre. Azaz a dunaújvárosiak 88,4 % a ballibek ellen van.

Ugye?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 15:10:57

@Ballib cenzúrázók réme 12:

Valójában Gyurcsány is csak egy csicskás volt... az ő pozicíiója kb. arra volt jó, hogy magának megszerezzen egyes előnyöket, de hatalma neki se volt: joga volt bólogatnia az előre meghozott döntésekre.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 15:15:20

@BircaHang Média szerkesztősége:

Hát azért leaksztott magának egy Motim RT-t meglehetősen sikeresen, 3 milla törzstőkével kis csicskaként. ;)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 15:15:45

@Szelid sunmalac: Egy városi fő Kiszes, vagy egy függetlenített Kisz titkár, mint Gyurcsány vagy Merkel, valóban nem.
De egy gimis osztálytitkár? Ugyanmár.. Miért nem mész vissza kisdobos őrsvezetői szintig? :)

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 15:16:57

@A megvalósult amerikai ólom..:

Lássuk a tényeket! Mert ezek alapvetőek.

Nos, a Fidesz vezetésében SOSEM volt olyan ember, aki hatalmi pozícióban lett volna Kádár alatt. Igen, voltak emberek, akik magas pozícióban voltak, pl. Martonyi abban volt, de ő sem volt több középkádernél. A középkáder hatalma: segíthet vagy keresztbe tehet embereknek, de a "nagyok" dolgába nem pofázhat bele, még a tanácsát se kérik.

A Fidesz tágabb holdudvarában már voltak hatalmi pozíciójú kádárista emberek: Szűrös és Pozsgay. Hozzá kell tenni, mindkettőjük éppenhogy reformerek voltak, pont ahogy a másik oldalon Horn, Kovács, stb.

Akinek jó Horn és Kovács, annak nem lehet szava Szűrös és Pozsgay ellen se.

Janossz 2016.06.06. 15:17:30

@BircaHang Média szerkesztősége: Egészségükre a 45 %-ot! Akkor meg mitől félnek annyira?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 15:18:05

@fidesz maszop dk egykutya: Alaptalan rágalom. Ezt a hülyeséget terjesztitek évek óta, aminek semmi alapja nincs.
Gyurcsány függetlenített Kisztitkári volta viszont tény

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 15:18:58

@Ballib cenzúrázók réme 12:

Persze, de ez már a rendszerváltó időszak, amikor személyes ismeretséggel sok pénzt lehetett lopni, ráadásul teljesen legálisan.

Egy KISZ KB-tagnak, ha ügyes volt, nyilván megvoltak a megfelelői kapcsolatai.

Janossz 2016.06.06. 15:20:23

@BircaHang Média szerkesztősége: Ez a számod a jereváni rádióból jött?
MSZP + DK + PM együtt simán verte volna Fideszt, kb.38 %-al.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 15:21:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az igazság sokszor unalmasnak tűnhet a hazugságok és a féligazságok tákolmánya mellett..

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 15:21:43

@A megvalósult amerikai ólom..:
Szerencsétlen ballibeknél tudathasadásos állapot lépett fel, mikor az SZDSZ a komcsik mellé állt.. ;)

Elfejtették a tényt, hogy az MSZMP utódpártja tagságostul, és vagyonostul az MSZP nevű párt volt.
Elfelejtették hogy eddig egy pufajkás 56-os Horn nevű gyilkost, egy D-209 jelű KGB ellen küzdő hőst, és egy Dialógus csoportról jelentgető megyei KISZ ttitkárt tudtak minsizterelnöki pozícióba juttatni.

Janossz 2016.06.06. 15:23:47

@BircaHang Média szerkesztősége: Ez a számod a jereváni rádióból jött?
MSZP + DK + PM együtt simán verte volna Fideszt, kb.38 %-al.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 15:24:34

@fidesz maszop dk egykutya: Ok, tehát szerinted azért NINCS diktatúra, mert Orbánék félnek a kohéziós pénzek elvesztésétől. A lényeg, hogy kimondtad hogy nincs diktatúra.
( Az meg hogy SZERINTED miért nincs, nagyjából mindegy is..)

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 15:32:34

@Janossz:

Ha az a matek ilyen egyszerű lenne akkor igen.
De nem az.
Ugyanis Gyucrsányt és jelöltjeit még most is kategóriákkal jobban rühellik, mint a Fideszt és jelöltjeit.
Azaz akik Gyurcsány ellen szavaznak sokkal többen vannak, még a ballib szavazók körében is..

Szerencsére..

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 15:33:27

@Janossz:

S ez a 38 % az összes jogosult hány százaléka? A 11,6 %-a.

Egtébként nem verték volna, mert nem adható össze 3 ember önálló eredménye.

Afrika steht an der Elbe 2016.06.06. 15:38:34

@roli101:
A világ egyik vezető "liberális" demokráciájában, Németországban szintén egy fordulós szövetségi parlamenti választás van.

A világ szintén egyik vezető "liberális" demokráciájában a legutóbbi elnökválasztáson 900 ezren szavaztak levélben, ez az összes leadott szavazatok 18(!) százaléka volt.

Afrika steht an der Elbe 2016.06.06. 15:39:32

@Afrika steht an der Elbe:
az osztrák elnökválasztásról van szó, ez kimaradt.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 15:39:32

@roli101:

A határontúliak csak listán szavazhatnak, egyéniben nem.

Ha már rémiszgetni akarod a magyarokat a határontúli honfitársainkkal, ahogy GYurcsány apád tette, akkor legalább ésszell tedd !

Ostoba !

Megjegyzem feltetted már magadnak a kérdést, hogy miért nem a balliibekre szavaznak a határontúliak ?
Hmmm ?

Szelid sunmalac 2016.06.06. 15:39:45

@Ballib cenzúrázók réme 12: Ostobanak nevezd a jo kurva anyadat te fasz! Meglehetosen jol ismerem a fideszes elvtarsakat, akarcsak Gyurcsanyt is, ugyanis Papan nottem fel! @A megvalósult amerikai ólom..: Persze trollocska, magyarazd mar meg, hogy a Kover meg a tobbiek kis senkik voltak...LOL hulyegyerek

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 15:41:44

@Afrika steht an der Elbe:

Az más..
Ott pont a megfelelő számú szavazat érkezett levélben, hogy az EU jobboldalivá vállását megakadályozzák.

Azaz a levélben leadott szavazat ott jó és hasznos, nálunk rossz, mert nem a ballibeket segítik.. :)

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.06. 15:43:29

@Szelid sunmalac:
Hát ha tisztában vagya a középiskolás Kisz Titkár és a megyei Kisz Titkár közötti különbséggel, és mégis kevered őket, akkor szándékosan hazudsz és csúsztatsz ?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 15:46:23

@BircaHang Média szerkesztősége: Igen, Szűrös, és Pozsgay sosem viselt kormánytisztséget vagy bármilyen vezető tisztséget a Fidesz alatt, ellenben a módszerváltás utáni ballib kormányok hemzsegtek az egykori magas rangú pátfunkciktól.
Vajon a boldogult szdsz hogyan számolt el ezügyben a lelkiismeretével? Hisz korábban ők voltak a leghangosabb antikommunisták..

Janossz 2016.06.06. 15:48:40

@BircaHang Média szerkesztősége: Az fél, aki nem teszi lehetővé a külföldön tartózkodó állampolgárainak a jogai gyakorlását. Egy részének igen, a többit többszáz kilóméteres utazásra kényszeríti, amennyiben élni kíván jogával.
Miközben a szomszédos országokban élő, állampolgárságot szerzett külhoniaknak minden további nélkül lehetővé teszi a postai úton szavazást.
Ezzel két baj van csak: 1. Olyan emberek tömegei szavaznak így, akik nem fogják saját bőrükön érezni a választások eredményét. Egyfajta kibicnek semmi se drága alapon.
2. Volt szerencsém (nem volt) találkozni Aradon olyan, magyarul mindössze a jónapotot artikulálni tudó román emberrel, aki büszkén magyarázta, hogy ő magyar állampolgár.
Ilyenek ezrével vannak, főleg Ukrajnában.

Ha összeállnak egy jelölt mögé, győznek. A teljes választójoggal bíró népességhez ne méregessünk, nem biztos, hogy jól jönnél ki belőle.

Afrika steht an der Elbe 2016.06.06. 15:48:58

Ki veszi komolyan azt a hülyeséget, hogy 1989-ben 20-25 éves egyetemista fiatalok a régi rendszer valami kiemelt arcai lettek volna? Ki az a hülye, aki ilyen marhaságokat kitalál? Ezek a szerencsétlen ballibák meg fogadjunk, el is hiszik.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 15:54:27

@Szelid sunmalac: Láthatóan fingod sincs arról amiről beszélsz baromka, vagy szándékosan csúsztatsz és hazudozol. Azok a listák amiket terjesztetek ezügyben pedig szintén hamisak.
Olyanokkal jöttök, hogy valaki gimis osztálytitkár volt. Ezt tényleg komolyan gondoljátok idióták?
Igen Kövér és a többiek kis senkik voltak, márcsak az életkoruknál fogva is.
Ha abban a rendszerben akartak volna lenni valakik, akkor úgy intézik a dolgaikat, mint Gyurcsány, aki befolyásos függetlenített Kisz titkár, majd városi Kisz vezér volt akkoriban Pécsen. Igen, ő volt valaki abban a rendszerben, aztán gyorsan fordított egyet a köpönyegen, amikor új szelek kezdtek fújdogálni..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 15:56:15

@Afrika steht an der Elbe: Csak a göbbelsi alapelvet követik: "Hazudj minél nagyobbat, ismételd minél többször, és elhiszik.."

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 15:59:07

@Janossz: Ennyi erővel összeadhatnád a fideszes és a jobbikos jelölt szavazatait, és kijönne, hogy a jobboldal jóval több szavazatot kapott, mint a baloldal. ( Teszem hozzá, félidőben. A választás előtti utosó évben számos olyan szavazatszerző kormányintézkedés lesz, aminek nem fogsz örülni..)

Afrika steht an der Elbe 2016.06.06. 15:59:22

Ha marad a régi rendszer, szerintem ma Gyurcsány lenne az MSZMP első titkára. Május elsején ő szónokolna a Lenin szobor lábánál. Mosolyogva integetnének neki a munkásőrök.

Afrika steht an der Elbe 2016.06.06. 16:01:53

@A megvalósult amerikai ólom..:
Így van. A liberális propaganda másik trükkje, amit Goebbelstől koppintottak: egy ellenség van. Legfeljebb kettő, de az is ugyanaz valójában. Lásd: orbánorbánorbánorbán-fideszfideszfideszfidesz.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 16:07:32

@Janossz:

Van belföldi lakcímed = 2 szavazatod van = csak személyesen szavazhatsz.
Nincs belföldi lakcímed = 1 szavazatod van = személyesen vagy levélben szavazhatsz.

Valamit valamiért.

Mi az oka, hogy aki kimegy pl. a Londoni Kalifátusba mosogatni nem szünteti meg a lakcímét? Ha megteszi, ő is szavazhat levélben.

Én egyébként nem kiterjeszteném a leveles szavazást, hanem teljesen megszüntetném.

Janossz 2016.06.06. 16:09:08

@A megvalósult amerikai ólom..: Igen, ebben igazad van.
Most a FIDESZ-KDNP-FKGP-MDF-MIÉP győzött, Ha a Jobbikot is odaszámoljuk, nyertek volna.
Csak valamiért úgy látszik, hogy ők meg nem nagyon akarnak közösködni.
Csak nem azért, mert a régi cimborák beolvadtak-felszívódtak?:-)

Nos, ha nem pusztán szavazatszerző intézkedésekről lesz szó, hanem neadjisten a gazdaságot élénkítő, az országot előrevivő dolgokról (amiből azért nem sokat látunk mostanában) az elsők között fogom üdvözölni.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 16:09:50

@Janossz:

"Olyan emberek tömegei szavaznak így, akik nem fogják saját bőrükön érezni a választások eredményét."

Vicces, hogy ezt az egyébként ostoba érvet együtt mondod azzal, hogy miért nem lehet levélben szavaznia mindenkinek.

Döntsd el: lehessen szavazni annak, aki nem él az országban vagy sem!

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 16:15:09

@roli101:

"Régebben, a kétkörös szavazás esetén, ha senki se szerzett 50 % felett, akkor volt második forduló, a legjobbak között."

Örülj, hogy most ez nem így volt 2014-ben! Ha lett volna 2 fordu,ó, a balllibeknek a 10 egyéni mandátuma nemigen lett volna, legfeljebb 1, abban a budapesti körzetben, ahol mindig ballib győzelem született eddig. Miért? Mert a 2. fordulban a jobbikosok átszavaztak volna a Fideszre, s így lemaradt volna a ballib versenyző.

"Vagy ha nem érte a részvétel az 50 %-ot, akkor új választást írtak ki."

Rosszul tudod. Ez csak 1990-ben volt így, aztán eltörölték.

"Esetleg állami pénzből rengeteg kamu pártot generáltak, hogy megosszák az ellenzéket."

Nézz utána ezek a kamupártok mennyi szavazatot kaptak! S ilyen kamupártok mindigis voltak eddig.

Janossz 2016.06.06. 16:17:50

@BircaHang Média szerkesztősége: Birkabeszéd. Nem sok fogalmad van a dolgokról.
Ahányszor van lehetősége kimenni, három-öt-tíz hónapra, égessen fel mindent maga mögött, egy nyomorult lakcíme se legyen? Ahányszor hazajön, kezdje újra a bejelentkezést.
Ez nem nomád pásztorkodás, ember!

Janossz 2016.06.06. 16:20:31

@A megvalósult amerikai ólom..: Szűrös Mátyás moszkvai nagykövet volt sokáig. MOSZKVAI!
El tudod képzelni, milyen aranyfokozatú komcsinak kellett lenni, akit oda kineveznek?

Szelid sunmalac 2016.06.06. 16:20:43

@A megvalósult amerikai ólom..: Magyarazd mar meg te barom! Elmondom megegyszer, ott nottem fel! Varosszerte ismertek voltak es Papa ont ezert is lett fideszes. De en vagyok a hulye amiert egy faszarcu trollal allok le.

Afrika steht an der Elbe 2016.06.06. 16:28:31

Jó ám, hogy azok méricskélik colstokkal a komcsi múltat, akik 1994 fejest ugrottak a pufajkás ágyába. Aztán most a "náci" Vona ágyába készülnek átköltözni.

Miközben ők komcsiznak és náciznak le mindenkit, aki a szemük elé kerül. Orwell a hasát fogja a röhögéstől elvársak.

Janossz 2016.06.06. 16:43:20

@BircaHang Média szerkesztősége: Én eldönteném könnyen, csak sajnos nem bízzák rám...
Tehát : Szavazati jog annak jár, akinek kötelezettségek is társulnak mellé. (Pl. adófizetés)
Nekem külföldről idegen ország állampolgára, mert kaptak (szereztek) mellé egy magyart is ne határozza meg az életem legkisebb momentumát sem, én sem kívánok az ő életükbe a legcsekélyebb szinten sem beavatkozni. Még ha ez neked ostobán hangzik is.
Ha kapcsolatot akar tartani az anyaországgal, tegye, megvannak a lehetőségek rá. MVSZ, stb.

A külföldön tartózkodó magyar állampolgárok meg szavazhassanak levélben. Pont.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 16:47:06

@Janossz:

Magadnak mondasz ellent...

Csak az adófizetők szavazzanak? Azaz a Londoni Kalifátusban mosogatók ne? A nyugdíjasok se?

S az se, akinek más állampolgársága is van?

Janossz 2016.06.06. 16:47:57

@Afrika steht an der Elbe: Hogy Te is fogd egy kicsit a hasadat:
Járai Zsigmond – MSZMP-tag

Matolcsy György – MSZMP-tag

Martonyi János – MSZMP-tag

Pintér Sándor – MSZMP-titkár

Schmitt Pál – az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) alelnökeként miniszterhelyettes a Lázár-, majd a Grósz kormányban

Hoffmann Rózsa – MSZMP-tag

Mikola István – MSZMP-tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Stumpf István – MSZMP tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Fónagy János – MSZMP-tag

Vonza András – MSZMP-tag

Ligetvári Ferenc – MSZMP-tag

Chikán Attila – MSZMP-tag

Boros Imre – MSZMP-titkár

Turi-Kovács Béla – MSZMP-tag

Harrach Péter – MSZMP-tag

Kerényi Imre – MSZMP alapszervezeti titkár

Pozsgay Imre – MSZMP PB-tag

Szűrös Mátyás – MSZMP KB-titkár

Boross Péter – MSZMP-tag

Hajdú Peter 2016.06.06. 16:58:52

"A sorosozás a diktatúra építésének beismerése"

Most az problemaja a libsiknek, hogy hat evnyi diktaturazas, es korrupciozas utana ismet itt egy GIGA BUKAS, ami mar jol elore jelzi a 2018-as valasztas eredmenyet. Hat evnyi botranyozas, hazudozas utan annyit ertek el, mintha meg se szolaltak voln az elmult hat evben, es lehet hogy akkor jobban allnanak.

Afrika steht an der Elbe 2016.06.06. 17:02:21

@Janossz:
Nem érted. Akik 12 évig együtt kormányoztak a kommunista utódpárttal, azoknak nem sok alapja van most mindenkiről kinyomozni, mit csinált 1990 előtt.

Amikor majd a "náci" Jobbikkal fogtok összeborulni, akkor vajon kikre fogtok mutogatni? Azt megnézném magamnak.

Janossz 2016.06.06. 17:12:55

@BircaHang Média szerkesztősége: Tudod ez van, mint a Micimackónál...
Barátai és üzletfelei. A külhoni magyar nemzetiségű (már ha az, nem csak papírja van róla) ilyenformán a Magyar Államnak barátja lehet, de üzletfele nem, így az üzletmenetbe se nagyon szólhat bele.
Nyugdíjas, külföldön dolgozó ennek a jognak természetes birtokosa.
Ha kivándorolt, és hosszabb időn át (5-10 év) nincs kapcsolata az anyaországgal, hát veszítse el.
Te adnál a szomszédnak szavazati jogot a Kft-dben?

Janossz 2016.06.06. 17:18:13

@Afrika steht an der Elbe: Részemről senkivel se kormányoztam együtt egy percet sem, és megvallom, nem áll szándékomban senkivel összeborulni (legalábbis politikában, persze :-) ).
Mindössze jó tudni, kik is vezetik ezt az országot, ráadásul hangos kommunistázás közepette.
Szerintem az egész MSZP székházban nem találnál ennyi volt komcsit, mint a fenti listán.
Orwell ennek is tudna örülni.

Nem voltak ezek persze sose kommunisták, a fenét. ALKALMISTÁK voltak, most is azok.

Afrika steht an der Elbe 2016.06.06. 17:28:22

@Janossz:
Persze, én sem voltam párttag, akkor miért mutogatod nekem a párttag-listádat?

Janossz 2016.06.06. 17:49:49

@Afrika steht an der Elbe: Hogy okulj, kiknek a szekerét tolod. Persze, tudod te azt jól. Na csá!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.06.06. 17:51:53

demokracia nem kell h liberális legyen.eleg ha demokracia @roli101:

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 18:04:00

@Szelid sunmalac: Figyelj te idióta ! Mióta tehető valaki felelőssé azért, hogy a szülei milyen beállítottságúak voltak?? Ezt a mocskolódást Pető Ivánnal meg Bauerrel is megcsináltad? Mert az ő szüleik aztán vastagon benne voltak az 50-es évek gazemberségeiben. Vagy számukra volt bocsánat?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 18:07:19

@Janossz: És mi közöm hozzá? Betöltött fontos pozíciót a Fidesz alatt? Ugye hogy nem? Ellentétben Megyóval, Kovács Lacával Lendvai nénivel Gyurcsány csótánnyal, akik az átkosban is majd a ballib kormányok alatt is fontos vezető posztokon voltak..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 18:14:22

@Janossz: Egyrészt ennek a listának a jó részére semmilyen ellenőrizhető bizonyítékot nem szoktatok tálalni, simán el tudom képzelni hogy egy két névnél csak behazudjátok , hogy mi volt. ( Kövér pl. SOHA nem volt az Mszmp tagja, ez hazugság, tv műsorban is cáfolta)
Másrészt milyen alapon kezelsz azonos súllyal mezei párttagokat komoly politika befolyással rendekező pártfunkcikkal, akik a módszerváltás előtt is, majd a ballib kormányok alatt is jelentős hatalmi súllyal rendelkező posztokat tölrtöttek be?
Másrészt az általad felsorolt emberek jó része ma már nincs hatalmi pozícióban.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 18:16:41

@Janossz: Akkor a londoni magyarok se szavazhassanak ?

dunántúli gyerek 2016.06.06. 18:16:58

@A megvalósult amerikai ólom..: Ez egy nagyon jó lista, hiszen rajta van Pozsgay és Szürös akik tnyleg poziban voltak az átkosban, soha még csak tagok sem voltak a fideszben.

Pozsgay volt 90 után az MSZP első elnöke v. frakcióvezetője nemtom...:))))

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 18:40:13

@dunántúli gyerek: A lényeg a sárdobálás. Az egész egy teljesen aránytalan és illogikus párhuzamállítás.
A szocializmus befolyásos nómenklatúrája az Mszp-ben élt tovább. Információs tőkéjét először gazdasági hatalomra váltotta a módszerváltás után, majd-kihasználva az első kormány diettantizmusát és naivitását -'94-ben visszatért a hatalomba, és nagyon úgy tűnt, hogy ott is marad jó darabig. A szadesz pedig -elárulva szavazói jelentős részét-be akart kerülni a fincsibe és kománypozíciókat akart, így szimbiózisba került korábbi ellenségeivel.
Az egész idilbe Orbán köpött bele '98-ban, és meglepetésre kiütötte a duót a hatalomból. Ezt nem képesek neki soha megbocsátani..

Janossz 2016.06.06. 18:41:49

@A megvalósult amerikai ólom..:
" Kövér László: a Magyar Szocialista Munkáspárt (MSZMP) Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa, Pozsgay Imre: MSZMP KB tag, Szűrös Mátyás: MSZMP KB tag, Schmitt Pál: miniszter-helyettes elvtárs, ...."
Erre is kellett valamit kitalálni, sikerült: segédmunkás volt ott. Ez a hivatalos verzió.
Vannak szak-társadalompolitikusok, meg segéd-társadalompolitikusok is. Biztos így van, nem tudom.
De ha valaki úgy gondolja, hogy efféle intézetben az akkori rendszerben párttagság nélkül státuszt kapott, az nincs tisztában azokkal az időkkel.
Még ha csak hóhányó volt is.
Az meg, hogy a tv mondta...Ne nevettess!

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 18:48:02

@Janossz:

Kb. azt mondod: a kft. szőkehajú tagjai szólhassanak bele a kft. ügyeibe, ha legalább 25 évesek. Mindenki más nem szólhat bele, hiába kft-tag.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 18:49:47

@Janossz:

Nem, 1989-ben dolgozott ott, amikor már egész más volt a helyzet, ez a magyarázat.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 18:54:00

@Janossz:

A lista lényege: a Fidesz vezetői kommunisták.

Vicces: a lista szerint az MSZMP vezetőségéből összesen két ember hibás: Pozsgay és Szűrös, mindenki más vétlen, elsősorban azok vétlenek, akik kommunistából liberálissá lettek.

Mi a valóság?

KISZ-titkárnak lenni nem volt hatalmi pozíció a 70-es és 80-as években. Sőt a párttitkárság sem volt az, leszámítva egyes nagy gyárakat, vállalatokat, minisztériumokat. A párttagság pedig végképp nem jelentett hatalmat. A pártba való belépés oka az esetek 90 %-ában nem ideológiai meggyőződés volt, hanem munkahelyi kényszer.

Valójában a listáról összesen három ember az, aki valóban rendelkezett hatalommal: Pozsgay, Schmitt, Szűrős. Ezek közül Schmitt középkáder volt a sportügyek terén, Pozsgay és Szűrös pedig a legfelsőbb pártvezetés tagjai. Csakhogy mindketten éppen a rendszerváltozást elősegítő reformkommunisták közé tartoztak, azaz ugyanazok közé, mint Németh, Horn, Kovács, stb. – a különbsége csupán az, hogy míg Horn és Kovács liberális lett később, addig Pozsgay és Szűrös más irányban változtattak nézeteiken.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.06. 18:57:45

@Ballib cenzúrázók réme 12: mit szeretsz egy agyhalott hithű gyurcsányistában?

"Kerek-perec le van írva a szervezet neve, a kapcsolata a Soros birodalommal, "
és akkor mi van? Mondom, a gecigránát előtti mno nem forrás, csak a kormány szócsöve.

Én is leírom kerek perec, hogy "Ballib cenzúrázók réme 12 MSZMP párttag, és besúgó volt". Letagadod?

@A megvalósult amerikai ólom..: hogyne lenne alapja. Gondolom te is "elvtárs" vagy azért véded a többi "elvtársat".

Ott van pozsgay, szűrös "elvtárs", viktor is kisz titkár volt az is tény, eltolcsy életrajzában is szépek vannak: "Diplomájának megszerzése után egy évig az Iparszervezési Intézet munkatársa, majd 1981-ig a Pénzügyminisztérium ipari főosztálya, illetve 1985-ig a miniszteri titkárság főelőadója, majd osztályvezetője volt."

"Közéleti pályafutását az MSZMP-ben kezdte, életrajza szerint maga is részese volt a „kudarcot vallott régi rendnek”.[3] Az Antall-kormány beiktatása után 1990 májusa és decembere között a Miniszterelnöki Hivatal politikai államtitkára, illetve 1990 júliusától decemberéig a privatizációért felelős kormánybizottság elnöke volt."

És még a rablóprivatizációnál is fejes volt.

De teljesen mindegy, hogy volt párttag, önkéntes ügynök, kiszes, a komcsi az komcsi. Nem volt kötelező egyikbe se belépni, de a komcsik megtették.

"A szocializmus befolyásos nómenklatúrája az Mszp-ben élt tovább." igen, egy ideig, aztán átszivárogtak a fideszbe, ahogy a hívők is.

Janossz 2016.06.06. 19:06:40

@BircaHang Média szerkesztősége: Ne izélj már!
"1984-ben a Bibó István Szakkollégium tagja, majd nevelőtanára, emellett a Századvég című folyóirat alapító szerkesztője volt. 1986. február-szeptember között az Magyar Szocialista Munkáspárt (MSZMP) Központi Bizottsága Társadalomtudományi Intézete ifjúságkutató csoportjának segédmunkatársa volt.[1] 1987 és 1988 között Soros-ösztöndíjasként a közép-európai társadalmi mozgalmakat kutatásával foglalkozott."
Tehát 86.-ban volt. Kib@szott életszerű, ha valaki egyetemi kollégiumi nevelőtanári állását, miközben egy folyóirat alapító szerkesztője, egy segédmunkási státuszra váltja...Nem a Dunai Vasműben, hanem a gyűlölt komenyevistáknál....Ti tényleg mindenkit hülyének néztek?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.06. 19:09:36

@Janossz:

Így igaz. A végső időszakban volt ott, egy olyan pozícióban, melynek teljesen jelentéktelen volt.

Janossz 2016.06.06. 19:15:56

@BircaHang Média szerkesztősége: Nem. A lista lényege, hogy a FIDESZ tele van volt kommunistákkal. Közben meg habzó szájjal kommunistázik, ami némiképp furcsa az érintettek szemszögéből, de elég jó vastag bőrük van, így bírják.
A birkák, veled az élen, meg mennek utánuk.

heptakontanonaéder 2016.06.06. 19:27:49

@István Bendula:
...és ne feledkezz meg róla, hogy ráadásul zsidó is!
(ja, és ZSIDÓ! érted? Z-S-I-D-Ó!)

heptakontanonaéder 2016.06.06. 19:38:44

@jet set: Ó, csak egy távvezérelt sugárhajtású létra, egy idomított afrikai mérges pók és a túlbuzgó ügyész, aki háromszor tarkónlövi magát...

heptakontanonaéder 2016.06.06. 19:39:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Te nem tudtad?
A norvégok is mind egy szálig zsidók!

heptakontanonaéder 2016.06.06. 19:42:58

@Sexual Harassment Panda:
És a 20 közül hányban is van, hogy kizárólag egy helyen, személyesen adható le a szavazat?
(kivéve azokat, akik az életbe egy napot se laktak az anyaországban, mert azok egy levélben feladott WC-papíron is)

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.06. 19:50:04

@heptakontanonaéder: így van. A tény, az hogy mindenki soros embere aki nem fideszes, vagy fidesz/putyin hívő, és mivel aki soros ember csak is zsidó lehet, ezért... tehát a norvégok is zsidók :)

Voznyák Pista2 2016.06.06. 19:54:06

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:

"Minket pedig a nemzeti tőkésosztályunk soha nem fog cserben hagyni, minket meg ők fognak megvédeni!"

Mert ?
Egy teljesen idegen kézben lévő országban jobban megvédenek ?

További jó Diktatúrázást :)))

nu pagagyí 2016.06.06. 20:28:17

@Voznyák Pista2: Az a helyzet, hogy erre a "nemzeti" tőkésosztályra nincs szüksége a népnek és hát ők sem tekintik magukat a nép fiainak. Valami felsőbb rendű kasztot játszanak, igaz se kultúrájuk, se tudásuk, de ez a magukat mindennél fontosabbnak érző embereket nem szokta zavarni. Meglopják a népet és a rabló az rabló, mindegy minek álcázza magát. Ugyanúgy kell vigyázni az ezüst étkészletre, mint Ivánék alatt.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 20:58:15

@nu pagagyí: A népet ti loptátok meg barátocskám. A szocik regnálása alatt, amikor 200 %-kal emeltétek a gáz, 150 %-kal a villany és ugyanennyivel a tk. árait 8 év alatt, messzemenőkig kiszolgálva a multinacionális vállalatok profitérdekeit.
Ezenkívül privatizáltatok orrba-szájba, jó olcsón eladva mindent, hálistennek 2010-ben szépen el lettetek hajtva az egyharmados bús picsába, a megérdemelt heyetekre..:)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 21:11:35

@fidesz maszop dk egykutya: Figyelj te barom! Hányszor magyarázzam még el neked, hogy Szűrös és Pozsgay semmilyen fontos posztot nem töltött be a Fidesz kormányzása alatt. Felfogtad?
Ellenben korábbi befolyásos pártfunkciktól hemzsegtek a rendszerváltás utáni baloldali kormányok .
Mit nem vagy képes ezen felfogni??

Ezenkívül miért akarsz kényszeresen egybe mosni egy mezei párttagot vagy iskolai osztálytitkárt olyan komoly befolyásos párt és kisz funkcionáriusokkal, mint Medgyessy, Kovács Laca, Horn Gyufa, Baja Ferkó, Szekeres, vagy Lendvai néni vagy Fletó? Milyen alapon említed egy lapon ezekkel??

Ki volt ezekhez képest Matolcsy te szerencséten hülye? Ha abban a rendszerben előre akartál lépni a saját szakmádban mondjuk egy minisztériumban, akkor bizony sokszor kellett a párttagság. Ettől még nem vált valaki a rendszert irányító gazemberré, mint a fent említettek. Aki nyomult abban a rendszerben az bizony nem elégedett meg egy sima párttagsággal. Jóval többet bevállalt, mint pl. Gyurcsány aki befolyásos függetlenített Kisz titkár lett húszas évei közepére.

"És még a rablóprivatizációnál is fejes volt."

Ezt simán behazudtad, de megbocsátható..A privatizáció fejese bizony Suchmann elvtárs volt, aki már a pártállamban sem volt akárki..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.06. 21:17:57

@Janossz: Az intézet munkatása volt fiatalon egy rövid ideig, de nem volt párttag. Hányszor kell még elmondani?
Pozsgay, Szűrös?? Milyen pozíciót kaptak a Fidesz vezette kormányokban? Elárulod?
De aztán annak is nézz utána, hogy milyen pozíciókat tötöttek be a szoci kormányokban Kovács Laca, Horn Gyula, Medgyessy, Baja Feri, Szekeres Imi, Lendvai Ildi nevű MSZMP pártfunkcik..

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.06. 21:48:29

@A megvalósult amerikai ólom..: teljesen mindegy, párttagok, egy olyan párt tagjai ami a habzó szájú komcsizásról (és persze a mértéktelen lopásról, és hazaárulásról) ismert.
De ha neked ennyire számít, eltolcsy fontos posztot tölt be, és őskomcsi, pintér sanyi se egyszerű párttag volt

"Ezenkívül miért akarsz kényszeresen egybe mosni egy mezei párttagot vagy iskolai osztálytitkárt"

Most mit ismételgeted ugyan azt a kamut? NEM egyszerű párttagok, és titkárok voltak, benne voltak a mélyében. De az egyszerű párttag is ugyan olyan komcsi. Fel tudod fogni? Nem álltak az ügynökök pisztolyt tartva az emberekre, hogy "NA MOST BELÉPSZ A PÁRTBA, VAGY MEGHALSZ".

A baloldali kormányok kit érdekelnek? Nem ők komcsiznak habzó szájjal(és nem is tagadják meg magukat mint ti), miközben ők maguk is komcsik, hanem a fidesz.

Ne erőlködj, a "kommunista kutyából nem lesz demokrata szalonna" :)

"Ezt simán behazudtad, de megbocsátható..A privatizáció fejese bizony Suchmann elvtárs volt, aki már a pártállamban sem volt akárki.."

Ahogy eltolcsy sem, ezért vett ő is részt a munkában.
"Elvtárs" megint nagyon tájékozatlan vagy: https://hu.wikipedia.org/wiki/Matolcsy_György_(közgazdász)

"A szocik regnálása alatt, amikor 200 %-kal emeltétek a gáz, 150 %-kal a villany"

Ja, ahelyett hogy lopták volna az energiát, így fittyet hányhattak volna az energiaárakra: en.wikipedia.org/wiki/Natural_gas_prices#/media/File:Henry_hub_NG_prices.svg

Mondjuk az osztrákokhoz átvihettek volna egy slagot, aztán éjszaka ráköthették volna egy ottani gázvezetékre. Biztos nem tűnt volna fel nekik az a pár millió köbméter hiány.

Ja várjunk, a fidesz most fittyet hány az energiaárakra, hiszen az folyamatosan, erősen csökken, a rezsi viszont nem, garancsi meg gazdagodik :)

Jaj ti komcsik soha sem értettetek semmihez, nem is tanultok, ez a baj veletek.

anyadmajma 2016.06.06. 22:16:32

@A megvalósult amerikai ólom..: mi van, te hazaáruló bolsevik geci, a kommenista gazdáid háttérhatalmának létjogosultságát méltatod?
takony-habonynak is semmise köze van a gazdádhoz mi? Leszámítva, hogy anno gyalogkoronőrként megengedte, hogy az elmebeteg gazdád esténként felrakhassa a koronát a tükör előtt.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.07. 00:18:25

@anyadmajma: Fogd be a mocskos pofádat te gané nyugatnyaló szervilis féreg ! Ki akartátok árusítani az országot a nyugati gazdáitoknak, de időben rá lett lépve a tökötökre, és el lettetek hajtva a megérdemelt helyetekre. Most meg szépen főhettek a levetekben. Jó nézni az agóniátokat te szarházi..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.07. 00:43:36

@fidesz maszop dk egykutya: Nem tökmindegy ezt rosszul gondolod. Egy mezei párttagnak nagyságrendileg jelentéktelenebb szerepe volt, és nem vett részt a rendszer politikai irányításában, működtetésében, ahogy a későbbi mszp kormányok jó néhány tagja tette korábban. Ostoba és aljas dolog ezt összemosni egy mezei párttagságot egy jelentős befolyással bíró poszttal.
De csak hogy borzoljam a kedélyeidet, olyanok is Mszmp tagok votak, mint Lengyel László politológus, Szilágyi Tibor vagy épp Hegedűs D. Géza színművészek. Csak valamiért ezt nem reklámozzátok, nekik meg van bocsátva.

"NEM egyszerű párttagok, és titkárok voltak, benne voltak a mélyében. "

Bizonyíték nélküli vádaskodás semmi több..Hazug legenda

"A baloldali kormányok kit érdekelnek? Nem ők komcsiznak habzó szájjal(és nem is tagadják meg magukat mint ti), miközben ők maguk is komcsik, hanem a fidesz."

Hihi ezt komolyan írtad?? Hát mivel vádolják, vádoljátok a Fidesz kormányt évek óta, ember?
"Bolsevik kormány". "Kádár kor visszatérése" És teszik ezt olyanok, akik örömmel tapsikoltak a 209-es, meg Gyurcsány miniszterelnökségének, akik ugye komoly befolyásos pozícióban voltak az állampárti időkben (is)..

A szocik pedig mindig jóval a világpiaci ár felett emelték a rezsiköltségeket. Olyan "apróságokkal" már nem is terhelnélek, hogy a rezsiszámlában csak kb. a számla felében fizetsz a felhasznált energiáért, a másik felében pedig a rendszer használatért, aminek ugye nem kellene drágábbnak lennie attól, hogy nő az energiahordozó ára.

"Jaj ti komcsik soha sem értettetek semmihez, nem is tanultok, ez a baj veletek."

Ez inkább rátok ballibákra illik. Hát hányszor kell elverni a pofátokat a választásokon, hogy tanuljatok a saját hülyeségetekből. He, koma..? ;)

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.07. 05:25:30

@Janossz:

Hát, nemigen. A KISZ-titkár, a párttag, a párttitkár nem feltétlenül kommunista. Kádár alatt 850 ezer párttag volt, szerinted ezek mind kommunisták voltak? Nem, esetleg a 10 %-uk. A nagy többség kényszerből lett párttag.

inebhedj - szerintem 2016.06.07. 07:33:31

No pax, hölgyek urak, pax.

A posztolónak igaza van, 26 éve diktatúra van.

A posztolónak nincs igaza, a Fidesz nem jobb-, hanem baloldali párt.

A posztolónak nincs igaza, Soros nem liberális, nem a liberalizmus és nem a demokrácia szinonimája.

A posztolónak igaza van, ha 26 év alatt nem sikerült prosperáló országot varázsolni, ellenben tovább süllyedtünk, akkor ez nem fog változni, mivel az elmúlt 26 évben minden párt, minden (gazdaság) politikus lopott, csalt, hazudott, mellesleg a nyugat támogatásával és asszisztenciájával.

További szép napot!

Netuddki. 2016.06.07. 07:48:42

Hát fedorkám, sikeresen szétoffolták a tolvaj fidesztrollok a blogodat.

eßemfaßom meg áll 2016.06.07. 08:55:44

@fidesz maszop dk egykutya: "Nem álltak az ügynökök pisztolyt tartva az emberekre, hogy "NA MOST BELÉPSZ A PÁRTBA, VAGY MEGHALSZ"."

nem, csak ha előbbre akart lépni a munkahelyen és a két azonos képességü közül az kapta az előléptetést aki tagja volt a Párnak akkor fegyver nélkül is azt mondta a jomunkásember, hogy akkor párttag lesz oszt jóvan.

"NEM egyszerű párttagok, és titkárok voltak, benne voltak a mélyében."
akire te gondolsz az pl a KISZ pécsi városi bizottságának titkára, később a KISZ Központi Bizottság Egyetemi és Főiskolai Tanácsának elnöke és 1989-ben a KISZ Központi Bizottság titkára. Tudod ö az aki akkora Demokrata, hogy már Koalíciót is létrehozott.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.07. 09:10:51

@A megvalósult amerikai ólom..: "A szocik regnálása alatt, amikor 200 %-kal emeltétek a gáz,"

Aha. Na akkor meséljél, a Fidesz miért emelte tovább a gáz árát 2011-ben?
Egyszer már megszégyenítettelek ebben az ügyben. Újra kezded?

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.07. 10:58:31

@eßemfaßom meg áll: Meg orbán viktor kisz titkár "elvtárs"-ra is gondolok, aki ugye habzó szájjal komcsizik. Bár ő tényleg senki volt eltolcsy és pintér MSZMP-s poziciójához képest, de a komcsi az komcsi.

"nem, csak ha előbbre akart lépni a munkahelyen és a két azonos képességü közül az kapta az előléptetést aki tagja volt a Párnak akkor fegyver nélkül is azt mondta a jomunkásember, hogy akkor párttag lesz oszt jóvan."

Legalább is, ha egy elvtelen kis féreg volt akkor. De ugye viktornak nem volt elég a kisz tagság, titkárig vitte. Eltolcsynak, és pintérnek sem volt elég az egyszerű mszmp tagság, nem beszélve a többi kommerről.

Balt 2016.06.07. 14:30:05

@MichMik: És az feltűnt, hogy egy nicktolvaj vicctrollal vitatkozol?

Balt 2016.06.07. 14:42:33

@Janossz: Ne röhögtess, ez összesen nem jelentett 1 mandátumot, és azt is csak pártlistán. Inkább arra koncentráljatok, hogy sikerül-e 8 év alatt hiteles arcokat felmutatni, mert különben megint nem jön össze 10 egyéni mandátum sem.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.07. 16:41:13

@Balt: nem feltűnő, egészen pontosan úgy, és olyanokat, ahogy ti szoktatok "elvtárs" :)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.07. 19:43:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Megszégyenítettél ne röhötess már. Egyi dő után egyszerűen nem voltál hajandó reagálni.
Tudod egy költségvetésben vannak kényszerek, amikor átveszi az új kormány, de ez hiába magyarázom egy hozzád ghasonló gazdasági analfabétának.
Amikor nagyjából sikerült rendberakni a gazdaságot a szocik ámokfutása után , akkor bizony csökkentették , és csökkenetni is fogják, csak hogy biztos legyen a szopásotok '18-ban..:)

Balt 2016.06.07. 20:06:42

@fidesz maszop dk egykutya: Szólt hozzád valaki, te jobbista cigány?

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.07. 21:07:45

@Balt: mi az a jobbista? Hmm cigány. Ez igen. Eddig még csak zsidóztak, ez az első, hogy cigányoztak is :D
youtu.be/wPsoMa7xUOw?t=522

Ti kommerek mindig tudtok újat mutatni.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.07. 21:10:33

@A megvalósult amerikai ólom..: na majd pont te beszélsz gazdasági analfabétizmusról, aki szerint alacsonyan kellett volna a tartani az energiaárakat (amit ugye nem lehet), miközben az egekbe szökik :D
A gazdaságot meg nagyon nem sikerül rendbe rakni, ugyan úgy külső forrásból növekszik a gdp, mint a szociknál, lásd a 0,8%-os kiváló eredményt.

Balt 2016.06.08. 08:48:31

@BircaHang Média szerkesztősége: Nem mintha mentegetni kéne, de Martonyi '88-ban lépett be az MSZMP-be, ha jól rémlik az életrajzából. Azt nem tudom, hogy s Fideszbe belépett-e.

Pozsgay: talán már nem illene elmondanom, de én csak a 2004-es népszavazás (és az igen melletti számomra meglepő kiállása) kapcsán rehabilitáltam emberileg, egyébként meg haláláig meg volt sértődve a Fideszre, amiért elütötték az MDF-fel levajazott KE-ségtől, meglehet, Göncznél jobb lett volna, de hát őt is az MDF-nek köszönhettük...

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.08. 08:56:00

@Balt:

Martonyi besúgó volt Kádár alatt, ezt biztos forrásból tudom, a szüleimmel dolgozott együtt a 70-es években. Ő volt az az ember, akinek háta mögött az emberek összesúgtak és vigyáztak mit mondanak. Ő volt a "belügyes" a cégnél, ahogy ezt akkor volt szokás mondani.

Fidesz-tag sosem volt, de hát fideszes külügyminiszter volt.

Balt 2016.06.08. 08:56:12

@Janossz: Vagy nem. Ha hiánytalanul összeadod, akkor tényleg 9(!) szavazattal több mehetett volna az közös jelöltre akár DK-s, akár MSZP-s, de a jelen helyzetben egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy maradéktalanul össze lehet adni a két párt elmérgesedő viszonyát látva, azt meg végképp nem tudjuk, hogy egy potens(ebb) gyurcsányista jelölt hány most nem szavazót mozdít meg a másik oldalon.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.08. 09:00:32

@Balt:

Pozsgay akkor lett haver a Fidesszel, amikor a Fidesz kezdte felmondani korábbi liberális vonalát.

Pozsgay számára ez hatalmas elégtétel, hogy a korábi fő ellensége (mert ez a Fidesz volt, még jobban, mint az SZDSZ) felülvizsgálta korábbi elveit és közeledett az övéihez.

Pozsgay a reformkomcsik azon részéhez tartozott, mert úgy volt kritikus a rendszerrel szemben, hogy annak szociális alapjával egyetértett és a nyugatot ellenezte. Azaz az MSZPéből nemzeti baloldalt akart, A csatát 1990 végén vesztette el, amikpr az MSZP-ben a liberális jobboldal győzőtt (Kovács, Horn, stb.).

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.08. 09:02:11

@Balt:

Igen. A Belügynek minden állami szervnél és nagy cégnél volt "rezidense", aki jelentéseket készített a dolgozókról. Martonyi ez volt. Ezt nevezte a korabeli nyelv "belügyes" alakban.

Balt 2016.06.08. 09:22:21

@Janossz: És? Szűrös micsoda a Fideszben? Azért, mert nem azt mindja amit a baloldal (az explicit nemzetárulást), azért automatice fideszes? Na mindegy.

Balt 2016.06.08. 09:26:10

@BircaHang Média szerkesztősége: Azért volt még egy erőtlen kísérlete: :)
https://hu.m.wikipedia.org/wiki/1990-es_magyarországi_népszavazás

Balt 2016.06.08. 09:36:36

@A megvalósult amerikai ólom..: Ahogy Fábry fogalmazta anno a 2002-es két fordoló között:

"Én sem azért hozom fel, hogy revolverezzek, hanem mert egy művésznek, aki ily intenzíven gyötrődött át egy korszakon, nem kéne diktátort kiáltania az alakuló demokráciában. Azt, hogy Ti ez utóbbit 2002-ben épp a Köztársaság téri pártházban véditek - nevezzük a történelem fintorának.
Nem tudom, miért, tán mert mindenki szem volt a láncban, Ti is és a honi értelmiség hangosabb része kettős mércével mér: miközben - nagyon helyesen - érzékeny minden jobboldali szélsőségre, hihetetlenül megbocsátó a baloldal morális csámpásságait illetően."

Nagon jó, személyes (nyílt) levél, a pártházat leszámítva ma is aktuális:

http://www.es.hu/kereses/szerzo/Fábry%20Sanyi

Balt 2016.06.08. 09:43:38

@A megvalósult amerikai ólom..: Ja, ez vág ide inkább:

A 89-ig létezett, a végére bármily puhává agonizálódott állampárti diktatúráról kapcsolatban egy olyan kivételes helyzetű művésznek is, mint amilyen Te voltál, Miklós, akinek életművében a szabadság ráadásul központi kategória, ki kell mondania, hogy bűnben fogant. Meg kell értenie azt is, ha ennek a diktatúrának mégoly történelemi érdemekkel is rendelkező, de 56-ban kétes szerepet játszó figurája négy év múlva miniszterelnök lesz Magyarországon, az sokak számára morálisan aggályos, ha szabad így fogalmaznom. Az akkori évek jogkövetéséről meg annyit, hogy ha egy független, alkotmányos testület ezt a miniszterelnököt múltja miatt abszolút jogszerűen lemondásra szólítja föl, de ő kalandvágyból marad, mi jöhet azután? És ilyenkor nem vonul ki a "szocialisták" trójai falova, a Demokratikus Charta? Milyen független értelmiségi testület az, amely ilyen és hasonló technikák láttán befogja a pofáját, ahelyett, hogy ordítana?
Szerintem nem helyes, Miklós, ha egy köztiszteletben álló filmrendező folyamatosan pártrendezvényeken vesz részt. De Neked ezt is megbocsátják, akik nem ezért szeretnek. A legutóbbi filmszemlén a régi szívvel öleltelek meg, és a mai napig büszke vagyok, hogy Szárszón megnevettethettelek.
De! Azt az "apróságot", hogy szeretett pártod frontemberei kivétel nélkül a diktatúrát működtető állampárt nemhogy közkatonái, de főtisztjei voltak, mondjuk így, kövérebb szemek a láncban, egy erkölcsi kérdések iránt fogékony művésznek legalább mérlegelnie kellene. Te azt mondod, Miklós, a szegények oldalán a helyed. Én is azt mondom. Minden felelős művész és értelmiségi ebben értelemben baloldali. Maga Szentkuthy Miklós mondotta nekem, aki munkásírónak éppen nem nevezhető, hogy az embernek mindenkor a megalázottak és megnyomorítottak oldalán kell állnia. Így van. De azt ugye nem gondoljátok, hogy ennek a posztkommunista, valódi pártnak saját eszmerendszer híján aligha nevezhető túlélési csoportosulásnak, amely jelenleg éppen szociáldemokratának mondja magát, de frontemberei Kéthly Anna emlékünnepe helyett ide-oda kávézgatni járnak, bármi köze lenne bármiféle baloldali értékhez? Négyéves regnálásuk alatt éltük meg a vadkapitalizmus legintenzívebb korszakát, az eddigiek közül legkevésbé szociális kormányzattal. Csodálkoztok, hogy az állampárti diktatúra volt miniszterelnök-helyettese, a bankszférás lobbista, aki ma egyébként Magyarország egyik leggazdagabb embere, s akinek MSZMP-s múltja miatt "pártonkívüliségét" senki nem veszi komolyan, sokak szemében nem egészen hitelesen képviseli a baloldali értékeket?
Miklós! Kedvenc pártod, ahol rendre üldögélsz, négy év ellenzéki idő alatt egyetlen új, hiteles arcot sem tudott produkálni, még azt a fáradságot sem vette, hogy elköltözzék a rossz emlékű Köztársaság térről. Nehéz így állítani, hogy ez a párt nem ugyanaz a párt. Légy erős, Miklós, EZ a párt AZ a párt. Fel kell csak ütni a Ki kicsodát. Szórakoztató olvasmány. Hogy ők már nem ugyanazt gondolják? Ne dőlj be ennek, drága Miklós, te tudod a legjobban, hogy ezek a puha diktatúrában eszmélődött káderek már akkor sem hittek semmiben, csak abban, hogy karriert kell csinálni. Ezért ment ilyen "zökkenőmentesen" az átállás, s a kapitalizmus legfőbb ostorai, lerázva magukról minden erkölcsi skrupulust, annak szálláscsinálóivá és első számú haszonélvezőivé váltak.
Nincs itt már jobb- és baloldal, Miklós és Feri. Az utóbbi hetekben végképp elmeztelenedtek a dolgok, legalábbis a választók szemében: a balnak mondott oldalon áll a fentebb aposztrofált garnitúra, a másikon egy - éppen a Te pályádat, Miklós, elindító Nemeskürty tanár úr jóvoltából -, némileg avétos ideológiai törmelékekkel felvértezett csapat, amely próbál valami mást csinálni, megengedem, sajnos olykor az előzőekhez kísértetiesen hasonló eszközökkel. A két részre szakadt ország egyik fele a nómenklatúra ismételt visszatérését támogatja, mert mint az egykor nyolcszázezres elődpárt egykor volt tagja, oda húzza a szíve, vagy mert sikerült elhitetni vele, hogy Orbán Viktor maga az ördög. Az ország másik fele mást akar.

Balt 2016.06.08. 09:44:48

@Balt:

Ennek a helyzetnek természetesen legnagyobb vesztese maga a hiszterizált ország. Ennek a zaklatott állapotnak azonban nem elsősorban a gyakorta provokatív, a másik oldal által éjt nappallá téve hergelt Orbán az okozója, a valós ok éppen a másik oldalon rejlik: a szocializmust megszenvedett milliók számára az a tény, hogy ugyanaz, vagy ugyanannak látszó nómenklatúra jön vissza, történelmi igazságtalanságként jelenik meg, azt az érzetet keltve, hogy itt semmi sem változott, esszük tovább ugyanazt a nokedlit, más szósszal. Bibó szerint a vértelen forradalom ára, hogy a régi gárdával ki kell egyezni. De ennyire? Ez a garnitúra minden megkapott: szabad elvonulást - helyesen szabad rablást - erkölcsileg aggályosan, mit akar még? Hogy szeressék is őket?
Csoda-e azután, hogy ebben a helyzetben a negyedik szabad választás mini forradalommá válik, a rendszerváltás utóvédharcává, ahol a levegőben nagyon hasonlatos hangulat érzékelhető, mint 1972-ben, amikor barátaimmal március 15-én a Batthyány-örökmécseshez vonultunk. (Bővebbet: in: Kenedi János: Kis történelmi olvasókönyv.)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0