Betojt a FIDESZ, ezért felpörgették a hazugsággyárat
2016. október 21. írta: Fedor

Betojt a FIDESZ, ezért felpörgették a hazugsággyárat

teaching-kids-how-to-whistle.jpegValami egészen hihetetlen, hogy mennyire összecsinálták magukat a FIDESZ-ben attól, hogy esetleg sokan hallgatnak Juhász Péter hívására, és 23-án elmennek kifütyülni Orbánt.

Egyrészt lázasan elkezdtek embereket szervezni:

De persze nem erről a kormányról beszélnénk, ha nem csapnának hozzá mindehhez egy undorító lejárató kampányt is.

Az még csak vicces (főleg a fenti felsorolás fényében), hogy pont ők vádolják azzal a az ellentüntetőket, hogy fizetett provokátorok fogják megzavarni az ünneplést, de jöttek durvább vádak is, például, hogy

fizikai erőszakra buzdítanak, azok kimeríthetik a garázdaságra felbujtás tényállását is

Csak emlékeztetőül: Az Együtt alelnökének felhívása mindössze annyi volt, hogy fütyüljék ki Orbánt.

A legmélyebbre viszont a Ripost merült a szartócsában, amikor abból a tényből, hogy Juhászéktól függetlenül a Kossuth téren lesz az ellenzék-szerte közutálatnak örvendő Tuareg is a maga szokott 10 emberével, szépen levezette, hogy közösen készülnek szétverni a nemzeti ünnepet, és mindezt természetesen Portik pénzeli, mert valahogy vissza kellett csatolni a Juhászról szóló korábbi, amúgy persze már megcáfolt hazugságokhoz is.

Bizonyíték persze az egészre egy nagy nulla, szóval isten bizony, irigylem a fantáziáját a cikkírónak. Kár, hogy nem inkább ponyvában utazik. Abból több pénzt kereshetne, és még csak szembe se kéne köpni magát a tükör előtt. Röhejesen átlátszó az egész, és csak az teszi veszélyessé, hogy amíg ezeket a bornírtságokat rögtön átveszi a teljes lakájmédia, és nyomja ezerrel, addig a cáfolatokat nem hajlandóak megjelentetni.

A Ripost cikk végét külön kiemelném, mert ennél álszentebb fenyegetést már rég olvastam:

Jogi szakértők az ünnepi események tervezett megzavarása kapcsán máris garázdaság előkészületéről beszélnek. Aki ugyanis olyan kihívóan közösségellenes magatartást tanúsít, amely alkalmas arra, hogy másokban megbotránkozást vagy riadalmat keltsen, szabálysértést követ el.

A tervezett sípolás egy 60 éves történelmi évfordulót ünneplő állami rendezvényen nyilvánvalóan kihívóan közösségellenes magatartás. Aki erre felhív felbujtónak, aki sípot oszt bűnsegédnek számíthat.

Amellett, hogy mind tartalmilag, mind mind megfogalmazásában úgy hangzik ez a pár mondat, mintha Grósz Károly hírhedt fehér terrorozós beszédének lenne egy részlete, tisztelettel kérdezném a jogi szakértő urat (vagy hölgyet), hogy ugye ugyanezt mondta 2005. március 15-én is, amikor az alábbi fotó készült a Nemzeti Múzeumnál?kifutyulik.jpg

Ja, hogy akkor nem Orbán Viktornak hívták a miniszterelnököt, hanem Gyurcsány Ferencnek, tehát rögtön nem riadalmat keltően közösségellenes a sípolás, hanem hazafias kötelesség? Mint ahogy az volt Demszky Gábor kifütyülése és tojással megdobálása is 2007. március 15-én, nem igaz?

Szóval hagyjuk már azt a nyavalyás kettős mércét, mert kegyetlenül fals ez a gyáva képmutatás.

UPDATE

És nem áll meg a mélybe tartó spirál:

A Honfoglalás 2000 azt kéri a rendőrségtől, hogy helyezzék előzetes letartóztatásba Juhász Pétert

Igen, az a szervezet, amely egyszerre szerelmes Orbánba és Putyinba. Azt hiszem az Együtt-nek el kéne küldenie Juhászt konzultációra Demszkyhez, őt vitték be mindig a nagyobb ünnepek előtt Kádárék megelőzési célzattal.

Ezek tényleg ugyanazok.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr8111827629

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csepregi János: A magyar gruppen - kicsit unalmas már 2016.10.23. 14:25:58

Kevés dolog irritál jobban a politikával csontig átitatott magyar mindennapokban, mint a korrupt, álszent, az emberekre egyszerű szavazati joggal felruházott birkákként tekintő, pökhendi kormányoldal. Sőt, jobban belegondolva, olyan nincs is, ami job...

Trackback: Csepregi János: Orbán Viktor legújabb zaklatási ügye 2016.10.23. 14:03:26

A +36-1-987-6373-as telefonszámról az elmúlt napokban sok hívást kaptam, de ezeket többnyire még fogadni sem tudtam, később pedig hiába próbáltam visszahívni az adott számot, folyton foglaltat jelzett. Ma aztán végre kiderült, miről is van szó, épp ...

Trackback: Pártállam régen és ma is 2016.10.22. 10:20:27

A pártállam fő jellemzői ugyanazok 1989-ben és ma is. Nem nyilvános az ügynöklista. A pártvezetés urizál. A kormány tele van MSZMP-sekkel. Az M1 tévécsatornát a Pártból irányítják. Moszkva az Moszkva. Zárva vannak a boltok vasárnap.  

Trackback: Hazugságok ismétegetése 2016.10.22. 10:20:05

Ha egy hazugságot gyakran ismételsz, vagy vallássá, vagy politikává válik.

Trackback: Ügyes és korrekt 2016.10.22. 10:19:21

"Nem csak szegény migránsokat, hanem gazdag migránsokat sem akarjuk, hogy Magyarországra telepítsenek (...) se szegény terrorista, se gazdag terrorista ne jöjjön, se Juncker se Rogán ne tudjon bevándorlókat betelepíteni az országba."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymand 2016.10.21. 20:29:09

És akkor finom voltál, hisz lehetne még sorolni ünnepeket, eseményket, ahol hazafiasméltósággal fütyültek.
Ugyi?

Shanarey 2016.10.21. 21:41:38

Eme megnyilvánulások, amit a kormány és a haveri köre generál, azt úgy nevezik közösség elleni izgatás. Na ilyenkor hol van a "nemzeti feljelentő Tényi elvtárs?

Hard merchandise 2016.10.21. 21:55:59

Délután hallottam a leggojabb motorost a Klubrádión! Háborgott össze-vissza, hogy nem szabad meggyalázni a nemzeti ünnepet, mekkülönbenis kikérte magának, hogy ők 2006-ban... Mer' már sajtópereket is nyert a rágalmak miatt.
Aha!
Ehhez csak annyit tudnék hozzáfűzni: qrvanyádbüdösnáci!!!

ebella 2016.10.22. 04:03:13

Van is mitől félniük.

Csaba Szikora 2016.10.22. 08:29:59

Juhásznak kellene egy drogteszt.

Csaba Szikora 2016.10.22. 08:38:32

Egyébként ki lehet őket fütyülni,vissza lehet hozni a szuperbruttót(az a szűk réteg aki bejelentetten dolgozott az MSZP kormánya alatt,az tudja mi az)be lehet zárni a kórházakat,le lehet állítani a vasút vonalakat,de sorolhatom napestig,mert van mit.Ja,és csődbe lehet vinni az országot.
A minap arról fröcsögött egy MSZP-s politikus hogy a GDP növekedése véleménye szerint kevés.2002-2010 között mennyi is volt a növekedés?Talán mínusz előjeles?Most hogyan mer kritizálni olyan valakiket,akik tesznek az országért és a lakosságért?
Tetves baloldali vörösök.

norbinorbi 2016.10.22. 08:41:15

ez van..a sípolás, fütyülés a nemzetárulásos bűncselekmény. Milliárdokat elsíbolni pedig szorgalom...ilyen országban élünk

norbinorbi 2016.10.22. 08:42:22

Csaba, te jó Dakota vagy, bár fordítva ülsz a lovon....

$pi$ 2016.10.22. 09:14:54

"Csak emlékeztetőül: Az Együtt alelnökének felhívása mindössze annyi volt, hogy fütyüljék ki Orbánt."

Mert még mindig nem érti. Szavazni kell, nem fütyülni.

Billy Pilgrim 2016.10.22. 09:17:15

@Csaba Szikora: Ezt kicsit benézted, bucikám.

2002 óta az öt legjobb adat mind MSZP-kormányzás alatt született, 2002-2006 között: 4,5; 3,8; 4,9; 4,4 és 3,8%-kal. A nyolc év összesítve, benne egy -6,6%-os 2009-cel +16%.

Orbánék 6 év alatt tartanak 9,3-nál.

De mindenrű a gyúrcsányi tehet!

1ghost 2016.10.22. 09:42:24

Ez a nyomorult tolvaj, illiberális diktatúra építő orbán, honnan a picsából veszi a bátorságot, hogy az '56-os hősök ünnepén szónokoljon?

Takarodjon felcsútra, az összes többi fideszgazemberrel együtt, és számolgassák a magyarok verejtékéből összelopott vagyonukat, mert már nem sokáig tehetik!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.10.22. 09:44:31

Rettegnek. Rettegnek a helikopterezők, mert ez volt az utolsó szikra, ami végre kipattant, és a népharag derékig terjengő gázát véglegesen berobbantja, hogy eltakarítsa ezt a cinikus, mocskos bandát már végre, és újra egy kicsit boldogabb országban élhessünk, mint 2010-ig.

Az igazi Trebics 2016.10.22. 09:55:14

Arra hívnám fel a tisztelt jogi szakértő figyelmét, hogy az előkészület egy-két nagyon súlyos bűncselekmény (emberölés, terrorcselekmény, stb.) kivételével nem büntetendő. A garázdaság nem tartozik ezek közé. A szabálysértési jog pedig egyáltalán nem ismeri az előkészület fogalmát.

hidroponi 2016.10.22. 10:07:15

@$pi$: ahogy haladnak a dolgok én már abban sem hiszek hogy lesznek még szavazások..

midnight coder 2016.10.22. 10:17:20

Semmi gond elvtársak, lehet füttyögni, jó is az amikor egy 1000 fős tömegben 50 ember hatalmas füttykoncertet rendez. Persze árnyoldala a dolognak, hogy ugyanez baloldali tüntetéseken is eljátszható. Bemegy a jóelvtársak közé pár száz kopasz ember és szegény Fletó az éterből is ki lesz fütyülve. Aztán pedig mehet a vita hogy kinek a fütyülője volt a bérfügyülő. Ezzel megint csak a baloldal ad a szarnak egy nagy pofont. Ismét csak egy jó példa arra, hogy a magyar baloldal alapvetően gondosan kontraszelektált idiótákból áll.

midnight coder 2016.10.22. 10:20:15

@hidroponi: Már miért ne lennének ? Egyrészt, Orbánék loptak már annyit, hogy ne haljanak éhen akkor sem, ha a következő választást netán a balfékek nyernék. Másrészt, ennek gyakorlatilag nulla az esélye: Orbán sem az a lángész, de az ellenfelei annyira ostobák, hogy mellettük kimondottan alkalmasnak tűnik az ország vezetésére.

n3spr3ss0 2016.10.22. 10:29:53

Honfoglalás 2000
Ez a csürhe kihez tartozik?

2016.10.22. 10:32:12

Egyes " jámbor", tetvesező, baloldali ördögöző lángésznek javaslom, olvassa el e kicsiny kis verset.
Ez a vers róla szól és neki !

Romhányi József : Tanulj, tinó!

" Egy tinó tanult, hogy ökör legyen. Gyötörte agyát könyörtelen.
Mikor tudta már nagyjából, hogy díszítőjelzője a "jámbor",
megalkotta az ökörlét három alaptételét.
Egy:
Ha doronggal vernek, az kegy.
Kettő
Hogy szaporodj, azért lettél meddő.
Három:
A boldogság kulcsa a járom.

Így lett a legnagyobb ökör a világon."

És biztos lehetsz benne, és megnyugodhatsz, mert nem az eszedért fognak ellopni ! Hogy miért ?Azért, mert az neked nincs !! De tanulj, még lehet belőled barom is !
Ám ha mégsem, akkor se búsulj, hiszen ennyi ésszel, meg egy vödör mésszel, még lehetsz akármi is !

$pi$ 2016.10.22. 10:32:14

@hidroponi: "ahogy haladnak a dolgok én már abban sem hiszek hogy lesznek még szavazások..."

Hát persze. Szerintem kezdj el az ellen tiltakozni, amit az orbán ezután fog csinálni. :D

Kármentő 2016.10.22. 10:33:38

Kábszeres gengszterek fütyörészhetnek, de a ballibsi csürhe gyakorltilag megszünt. Ami maradt: az odakozmált legalja.

Treff Bubi 2016.10.22. 10:34:02

@Csaba "Juhásznak kellene egy drogteszt." Rögtön Deutsch után.

kvadrillio 2016.10.22. 10:34:42

nemneeem ! ALJAS HAZUGSÁG ! AZ 56-OS HŐSÖK KIHARCOLTÁK NEKÜNK EZT A GYÖNYÖRŰ MAI DŐZSIT ! KIHALTAK A FALVAINK, ELHAGYOTT HÁZAK, A FIATALOK TÖBB MINT FELE A SZÜLEINÉL ÉL, MAJD 1 MILLIÓAN KÜLHONBAN ROBOTOLNAK, MERT CSAK OTT TUDNAK ÁLLÁSHOZ JUTNI, ITTHON 2 ÖSSZESZERELŐ CÉG MŰXIK CSAK, NYÖGDÍJASOKNAK 0,9 %-OS EMELÉS JÁR, AROGÁNNAK HELIKOFFER....KÖSZÖNJÜK AZ 56-OS "HŐSÖKNEK""""" !!!!! BASSZA MEG A KORMÁNY ŐKET, HOGY ÉLVEZZÉK ŐK IS EZT A MAI CSODÁT
"A magyarok többsége nem Európában él"

InfoRádió / Exterde Tibor, InfoRádió / Domanits András

2016.10.20. 16:31
Okosrádió
Meghallgatom
Élő adás

Legfrissebb hírek
Közlekedési hírek
Időjárásjelentés
Orvosmeteorológia
Sporthírek
Gazdasági hírek

Aréna
Magazin
A számok alapján nem látnak javulást a magyar egészségügy elmúlt két évében a Tárki vezetői. Kolosi Tamás elnök és Tóth István György vezérigazgató az InfoRádió Aréna című műsorában azt is elmondták, a magyar lakosság 70 százaléka vagyoni helyzete és életmódja alapján nem Európában él.

A magyar egészségügy helyzetéről tényszerűen mérhető, összehasonlítható adatok szerepelnek a társadalmi riport 2016 című kötetben – mondta Tóth István György, a Tárki vezérigazgatója.

„Ez nem a felszínes beszéd arról, hogy mit gondolunk egy-egy társadalmi szektor működéséről, hanem azt mondja, nézzük meg, hogy negyvenéves korban még hány évig fogunk élni, hasonlítsuk össze más országokéval, ha jól működne az egészségügyünk, akkor mennyivel tovább élnénk, hány életévet tudnánk megmenteni. Ezek nagyon komoly dolgok. Azt mutatják, hogy Magyarországon a lemaradás az európai országokhoz képest nem csökkent, a bizonyos életkorban várható élettartam és a fölöslegesen elvesztett életek tekintetében a helyzet nem javult.”

Az alacsonyabb és a magasabb iskolázottságú emberek életesélyei között ráadásul nagyon erős a választóvonal – tette hozzá Tóth István György.

„Az egészségügyről folytatott diskurzust itt kell kezdeni. Ezt kell megmagyarázni, hogy miért van. Rá lehet egy részét fogni arra, hogy kizsákmányoljuk magunkat, egészségtelenül élünk, de ez mellébeszélés, mert van egy csomó elkerülhető kockázat. Nem kellene meghalniuk embereknek. Ez nyilván azért van, mert rosszul működik az intézményrendszerünk. Nincs mese: ebben a tekintetben nincs javulás.”

Kolosi Tamás, a Tárki elnöke emlékeztetett: az egészségügyből és az oktatásügyből is forráskivonás volt az utóbbi évtizedben.

„De ez önmagában nem magyarázza azt az elmaradást, ami az életesélyekben, a halálozási adatokban Európához és a bennünket körülvevő országok többségéhez képest is megfigyelhető. Biztos, hogy ebben a magyar egészségügyi intézményi problémái is szerepet játszanak.”

Kolosi Tamás szerint a helyzetet tovább rontja az oktatásban és az egészségügyben tapasztalható túlcentralizáció is.

Vagyonbecslés

A magyar lakosság vagyonának mértékét és megoszlását is megbecsülte a Társadalmi Riport 2016 című kötet – mondta az InfoRádió Aréna című műsorában Kolosi Tamás, a Tárki elnöke.

„A magyar lakosság mintegy 50 százaléka vagyontalannak tekinthető a nemzetközi kritériumok alapján, 45 százalék a vagyoni középréteg aránya, és a nemzetközi szinten vagyonosnak számítóak – akiknek a háztartási vagyona 70 millió forintnál magasabb – arányát 5 százalékra becsülhetjük.”

A magyar lakosság a vagyoneloszlás alapján is a szegényebb európai társadalmak közé tartozik – tette hozzá Kolosi Tamás.

„Lényegében a magyar lakosságnak 25 maximum 30 százaléka az, amelyik jelenleg Európában él. Ez nemcsak jövedelemprobléma, hanem életmód-, életvitel-, értékszerkezet-probléma is. A középosztályhoz hozzátartozna egyfajta biztonság és függetlenség, ez Magyarországon inkább a felső-középosztálynak adatik meg.”

A magyar középosztály európai értelemben nem középen van, hanem a középnél rosszabb helyzetben – mondta Kolosi Tamás.

A Tárki vezérigazgatója, Tóth István György szerint a középosztályhoz az is hozzátartozna, hogy az illető ne kerüljön bajba, ha elromlik a mosógépe.

„Ilyen értelemben nem nagyon combos a magyar középosztály. Ugyanakkor azt látjuk, hogy az utóbbi években az ilyenfajta deprivációs mutatók – nem tud nyaralni, nem tudja kifizetni a tartozásait, nem tud rendszeresen húst venni, van egy kilenc elemből álló lista – a középosztályban magas arányúak. 60-70 százalékos nagyságrendben vannak azok, akik nem engedhetnek meg maguknak valamilyen váratlan kiadást, azaz nem rendelkeznek likvid vagyonnal.”

Tóth István György hozzátette: hiába van lakása sokaknak, az nem számít likvid vagyonnak. A Tárki vezérigazgatója szerint ugyanakkor ezekben a mutatókban az utóbbi években van előrelépés.

Netuddki. 2016.10.22. 10:35:16

@midnight coder: "Kedves", tolvaj, orbánfartureszek! Ezt úgy hívják, hogy a fagyi visszanyal.

Mellesleg, a tolvaj bűnöző orbánéknak semmi keresnivalójuk az '56-os ünnepségek szónokai közt! Éppen az EU-s felzárkóztatási pénzeket lopkodják, miközben a kádár rendszerhez hasonló diktatúrát építgetik. Forognak a sírjukban az '56-os mártírok.
Szégyelljétek magatokat fideszes tetvek! Jobb lenne ha kussolnátok, és nem hergelnétek tovább a blogokon a jónépet...

igazi hős 2016.10.22. 10:35:47

"Ezek tényleg ugyanazok." Mi tartott eddig, hogy észrevedd? Orbán a saját szájával mondta, hogy nem a kádárizmussal volt baja, hanem azokkal, akik csinálták. Most ő csinálja, tehát rendjén van. Szerinte és még vagy százezer haszonélvező és kétmillió átvert szerint.

$pi$ 2016.10.22. 10:36:14

Ja, egyéként biztos rohadtul betojt a fidesz. Ettől rettegteg, hogy valami lángelme nekiáll sípokat osztogatni az embereknek, mert akkor nekik végük. A magyar "demokratikus" ellenzék kitalálta a vuvuzellakommandót, a modern politika mindent ütő adu ászát.

És akkor innentől nincs más megoldás újra a gyurcsányi fog hatalomra kerülni.

kvadrillio 2016.10.22. 10:37:25

namost...., ha CEZAROMÁNIÁS ORBÁNKA, HA TUD OLVASNI, ELOLVASHATNÁ FENTIEKET !!! :) MIELŐTT BAROMI NAGY HAZUGSÁGOK FELOLVASÁSÁRA KÉSZÜL AZ 56-OS ÜNNEPSÉGRE !!! HA-HA-HA...

Netuddki. 2016.10.22. 10:37:47

@jános515: Fidesz tagoknál alapkövetelmény a negatív IQ teszt...

$pi$ 2016.10.22. 10:37:59

@igazi hős: "Orbán a saját szájával mondta, hogy nem a kádárizmussal volt baja, hanem azokkal, akik csinálták."

Ezt a butaságot meg honnan vetted?

Netuddki. 2016.10.22. 10:40:03

@$pi$: Mondom én... ennek a baromnak is -100 -as legalább az IQ-ja.
gyurcsányi, bazmeg! Tiszta dedó...

kvadrillio 2016.10.22. 10:40:12

.én még kereplőt is viszek :O)))...meg köcsögdudát ! :)

miller light 2016.10.22. 10:40:29

Szóval ha jól értem, a Fidesz betojt Juhász Pétertől. Nagyon vicces, azért ahhoz kicsit több kell, mintsem egy idióta bohóc cirkuszolása.

Netuddki. 2016.10.22. 10:41:28

@kvadrillio: Hát elég nagy köcsög vagy a floodolásoddal...

Netuddki. 2016.10.22. 10:44:32

@miller light: "Na, te vagy a funkcionális analfabéták mintapéldánya. Ha valamit nem értesz, legalább ne szólj hozzá."

$pi$ 2016.10.22. 10:45:54

@Tibi !: "gyurcsányi, bazmeg! Tiszta dedó... "

Gúnynévként használom, te világ esze, te!

kvadrillio 2016.10.22. 10:47:26

télleg tojást is szabad dobálni ? mera demszkájt megdobálták tojással is, igaz, hogy nagy fekete ernyőkkel védték.....:O)

Netuddki. 2016.10.22. 10:47:42

@$pi$: Bammeg! Még meg is magyarázza a tolvajfidesz fizetett trollja!
Muhaha!

miller light 2016.10.22. 10:49:10

@Tibi !: Tibi! Te mit sem változtál. De ez nem lenne elvárható tőled.

Netuddki. 2016.10.22. 10:50:03

@kvadrillio: Ha a demszkit büntetlenül meg lehetett dobálni tojással, akkor a vityát is meglehet. Ha ezért valakit lecsuknak akkor itt télleg diktatúra van. Muhaha!

kvadrillio 2016.10.22. 10:50:45

a cöfnek pedig ez a csereszabatos tüntetőgárdája pedig roppant nevetséges ripacskodás.....ide-oda utazgatnak......valamiféle "lényeges" tömeget demonstrálvahhhh...:O)))))

Netuddki. 2016.10.22. 10:51:25

@miller light: Lófaszt se tudsz te tejfölösszájú!

"miller light 0 bejegyzést írt és 48 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2016.03.23. óta tag."

kvadrillio 2016.10.22. 10:52:30

Tibi !
2016.10.22. 10:41:28
@kvadrillio: Hát elég nagy köcsög vagy a floodolásoddal......még jóóóó, hogy NEM VAGY MÉRVADÓ NÁLAM ! ....SOHHHSEISLESZEL...:o)))))

Netuddki. 2016.10.22. 10:53:49

@kvadrillio: A "muhaha" cöf? A Kossuthon rendszeresen vendégszereplő ifjabb lópici zoltán "alkotmány" "jogásszal" az élen? Eh! Egyszer kipicsázhatná őket valaki, hogy elmennyen a kedvük a vonulgatástól!

$pi$ 2016.10.22. 10:54:57

@Tibi !: "Még meg is magyarázza a tolvajfidesz fizetett trollja!"

Neked lehetetlen bármit is megmagyarázni, mert egy műveletlen, ostoba, iskolázatlan kádárista megkeseredett nyugdíjas vagy. Szerencsére már senki nem figyel a te fajtádra.

Netuddki. 2016.10.22. 10:55:18

@kvadrillio: Annak örülj balfasz, hogy nem basznak ki a floodolás miatt a blogokról. Legalábbis többnyire. Muhaha!

Netuddki. 2016.10.22. 10:56:26

@$pi$: Ne erőlködj! Nem vagy vitaképes, megvetem a tolvaj fideszes fajtádat. Néha belétek szoktam rúgni, ennyi.

$pi$ 2016.10.22. 10:56:46

@Tibi !: "akkor a vityát is meglehet. "

Meglehet, mi? Te IQ bajnok, írni azért nem nagyon tudsz, ugye? :D

illaim 2016.10.22. 10:57:01

@$pi$: Parlamenti közvetítésből vette! Egy hozzászólásában mondta Orbán a saját szájával!
Nagyon szelektív az ötperces memóriád!

Netuddki. 2016.10.22. 10:57:05

@$pi$: és ne vonj le belőle messzemenő következtetést.

kvadrillio 2016.10.22. 10:58:22

CSAK AZTÁN VIGYÁZNI..., MER JÖNNEK A TEK emberei orosz BTR-80-as páncélosokkal ...:)

Magustanonc 2016.10.22. 10:58:29

@midnight coder: Miből látni, hogy a jobb oldalon nem a kontraszelektáltak viszik a prímet?

Netuddki. 2016.10.22. 10:58:52

@$pi$: Ja, meglehet. Muhaha! Mi ez a nagy nyüzsi tolvajfidesz trollok? Érzitek a vesztetek?

$pi$ 2016.10.22. 10:59:19

@illaim: "Egy hozzászólásában mondta Orbán a saját szájával!"

Persze, hogyne. Csak aztán átalakult és ez lett belőle. Kicsit megváltoztak a szavak ezeken a ballib blogokon meg újságokban, szépen átalakult, ahogyan az szokott.

Netuddki. 2016.10.22. 11:00:19

@kvadrillio: Úgyis eltévednek és nem érnek oda időben...

jet set 2016.10.22. 11:17:27

Igen, a fidesz retteg és összecsinálta magát. Mégis kitől kellene félnie?

illaim 2016.10.22. 11:18:10

@$pi$: Miért hazudsz te piciny bogárka? Ezzel a hazugsággal nem teszed semmissé az elhangzottakat, csak magadról állítasz ki egy lelki szegénységi bizonyítványt! LOL
Ja már értelek! Mindenki saját magából indul ki, és miután jól meghekkeltétek az őszödi beszédet, azt hiszed mindenki olyan jellemtelen szar alak mint ti vagytok!!
Légy erős te piciny bogárka, szerencsére nem mindenki gerinctelen fideszes! LOL

schlumbergerna 2016.10.22. 11:18:12

Véleményem szerint Magyarország legaljasabb embere orbán viktor.

$pi$ 2016.10.22. 11:28:03

@illaim: "jól meghekkeltétek az őszödi beszédet,"

Mégis mi a fenét kellett azon meghekkelni?!

gmihaly621 2016.10.22. 11:37:11

Holnap halnap. Vak is mondta: Majd meglássuk. És a medve bőre, ugyebár...

khell 2016.10.22. 11:37:58

Egyébként 2006-ban orbán vagy valamelyik fideszes képviselő tényleg nyilvánosan felkérte az embereket, hogy fütyüljék ki az akkori bandát egy nemzeti ünnepen?

Mert a cikk ezt állitja. Én nem emlékszem ilyenre, de lehet, hogy megtörtént. Valaki linkelje már be, ha megtörtént.

baldoc 2016.10.22. 11:45:06

@$pi$: "Mégis mi a fenét kellett azon meghekkelni?! "
Mit???
A 3.5 órás öszödi frakció megbeszélésből 1 (egy ) - 2 (kettő) perces válogatást szajkózták reggeltől estig a KÖZMÉDIÁBAN is!!!!

1ghost 2016.10.22. 11:46:31

Négy évvel ezelőtt a tolvaj, országkifosztó orbán asszongya, hogy a diktatúra renben van, azzal neki nincs gondja, csak az, hogy nem ő működteti!

"Tudja, én a nyolcvanas években nem a diktatúra ellen harcoltam. Hanem azok ellen harcoltam, akik csinálták a diktatúrát."

És kérem szépen ez a korrupt, tolvaj szaralak ki mer állni, és '56-os hősökről emlékezni?

Már a puszta megjelenésével is a hazugságot és a diktatúrát szimbolizálja.

monddazigazatmar 2016.10.22. 11:50:04

@baldoc: Aham. Okos gyerek vagy te. Az a hekkelés, hogy a lényeget idézik, nem a három óra szófosást? Egyébként kb. 8 perc volt a teljes beszéd, és senki nem a "teringettét" meg "igyatok bort" dumán akadt ki.

baldoc 2016.10.22. 11:50:22

@khell: "Én nem emlékszem ilyenre, de lehet, hogy megtörtént. "
Egyáltalán emlékszik , hogy mi történt 10 évvel ezelőtt?
Baloldali, liberális emberek tüntettek a kormány ellen???
Gyurcsány felkérésére?
Na, rakja össze!

az_igazi_trebitsch 2016.10.22. 11:51:01

@khell: Nem, nem kérték fel. Ahhoz gyávák voltak, ezért lefizetett provokátorokat küldtek

baldoc 2016.10.22. 11:52:39

@monddazigazatmar: Miért hazudik, még most is?
8 perc??? 8 perc???

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.10.22. 11:55:17

Libsiféreg, jössz párbajozni? Választhatsz fegyvert is.

khell 2016.10.22. 12:02:54

@baldoc: én tisztán emlékszem, hogy 2006 óta minden évben ki voltak fütyülve a ballibant tetvek, arra nem emlékszem, hogy az akkori ellenzék erre nyiltan felkérte volna az embereket.
Mert most éppen ez történik, az ellenzék nyiltan felkéri a szimpatizánsait, hogy zavarjanak meg egy nemzeti ünnepi megemlékezést.
Elég nagy különbség.

@az_igazi_trebitsch: akkor jól emlékeztem, hogy nem történt ilyen. Tőlem fütyüljenek nyugodtan holnap amennyit akarnak, de nem orbánnak fognak kárt okozni vele, csak mondom, forditva fog elsülni a dolog.

monddazigazatmar 2016.10.22. 12:04:38

@baldoc: Na, tévedtem, 25 perc volt az egész.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.22. 12:04:52

@Csaba Szikora: juj "elvtárs" ezt nagyon benézted :DDD

midnight coder 2016.10.22. 12:05:48

@Tibi !: "Mellesleg, a tolvaj bűnöző orbánéknak semmi keresnivalójuk az '56-os ünnepségek szónokai közt!"

Orbánék alternatívája ma sajnos csak az az MSZP aki anno kérte a szovjetek közbeavatkozását az 56-os forradalom leveréséért. Ha valami nem méltó 56-hoz, az az amikor Fletó szónokol ugyanott.

"Éppen az EU-s felzárkóztatási pénzeket lopkodják, miközben a kádár rendszerhez hasonló diktatúrát építgetik. Forognak a sírjukban az '56-os mártírok."

Szerintem te kurvára nem éltél a Kádár-rendszerben. Ha éltél volna, nem írnál ekkora marhaságokat. Az EU-s pénzeket pedig azóta lopják, amióta adják őket, és addig fogják lopni amíg van, max. a tolvaj személye változik.

midnight coder 2016.10.22. 12:09:38

@Magustanonc: Mint mondtam, Orbánék sem azok a túl nagy zsenik. De a baloldal következetesen művel akkora marhaságokat, hogy a fal adja a másikat. 2002 óta egy értékelhető megmozdulásuk nem volt, kivéve egy-két ultramagas labda amit Orbánék adtak fel nekik (netadó, boltbezárás). Néha arra gondolok, hogy ezeket Orbánék azért adják nekik, hogy legyen valami kis sikerélményük és ne menjenek el inkább kecskét tenyészteni. Mert hogy Orbán hatalmát a jelenlegi baloldal ostobasága biztosítja. Ha ezek eltűnnének, és jönne a helyükre egy ütőképes ellenzék, akkor Orbánnak vége lenne mint a botnak.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.22. 12:09:57

@midnight coder: "Orbánék alternatívája ma sajnos csak az az MSZP aki anno kérte a szovjetek közbeavatkozását"
Nem alternatívája, hanem másik színészcsapata. Hiszen szinte mindegyik fideszes volt mszmp, és kisz tag... Sőt a maszopban ma már kevesebb a volt tag mint a fideszben...

baldoc 2016.10.22. 12:10:17

@khell:" Elég nagy különbség."
És melyik a korrektebb, nyíltan vagy sunyin ??

ursus artos 2016.10.22. 12:12:05

@khell: "Egyébként 2006-ban orbán vagy valamelyik fideszes képviselő tényleg nyilvánosan felkérte az embereket, hogy fütyüljék ki az akkori bandát egy nemzeti ünnepen?"
Ilyenre én sem emlékszem, de arra igen, hogy Feri megkérdezte a szobrot, hogy most mit tenne az ő helyében... LOL!
Asszem 2011-ben Orbán nem volt itthon 23-án, mert Brüsszelben volt valami tanácskozás. akkor meg pont az volt a baja az ellenzéknek. Előtte egy évvel meg az, hogy nem lehet - Orbán miatt - méltósággal ünnepelni....
El nem tudok igazodni a balib oldalon, egyszer lebirtkának, közben meg kéne a szavazatom az elzavaráshoz.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.22. 12:12:24

@midnight coder: "Mert hogy Orbán hatalmát a jelenlegi baloldal ostobasága biztosítja. Ha ezek eltűnnének, és jönne a helyükre egy ütőképes ellenzék, akkor Orbánnak vége lenne mint a botnak."

És ettől nem jut eszedbe az az összefüggés, hogy orbánék és a baloldal az ugyan az, és megbeszélik, hogy hogy tartsák fenn a hatalmukat, úgy hogy úgy tűnjön a retardált parasztnak, hogy demokrácia van? :)

MACISAJT 2016.10.22. 12:14:25

"Mint ahogy az volt Demszky Gábor kifütyülése és tojással megdobálása is "

Speciel ez ritka hülye példa volt.
Ugyanis azok így jártak:

30 nap közmunkára ítélték a Demszkyt tojással megdobáló fiatalokat
MTI2012.06.11. 13:257

Harminc pihenőnapon, napi hat órában kell fizikai közmunkát végeznie annak a két fiatalnak, aki három éve tojással megdobálta Demszky Gábor akkori főpolgármestert.

Közérdekű munkára ítélte a Pesti Központi Kerületi Bíróság (PKKB) azt a két fiatalt, aki három éve tojással dobálta meg Demszky Gábor szabaddemokrata főpolgármestert.

A városvezetőt 2009 áprilisában éppen a PKKB épülete előtt hajigálták meg tojással, amikor a Polgár Tamással, a Tomcat néven ismert radikális bloggerrel folytatott perről távozott. Az egyik tojás eltalálta a politikust.

A bíró indoklása szerint az esetről készült videofelvételek alapján kétségtelenül bebizonyosodott, hogy mi történt. Ezt a vádlottak az eljárás során - időnként változó tartalommal - tett vallomásaikban is jobbára elismerték. Mindazonáltal vitatták bűnösségüket, és azt hangoztatták, hogy amit tettek, az nem bűncselekmény, nem volt veszélyes a társadalomra, és a véleménynyilvánítás szabadságának keretei között maradt.

A vádlottak az eljárás során azzal is védekeztek, hogy Demszky Gábor fasisztának, újnyilasnak bélyegezte őket mint egy tüntetés résztvevőit, és ők "kisemberként" nem láttak más lehetőséget a kellő súlyú reagálásra, mint hogy tojással megdobálják. Ez a tiltakozási forma szerintük Nyugat-Európában bevett, és nem is büntetendő. A vádlottak szerint a sértett volt az, aki a vádbeli időszakban politikai tevékenysége miatt megbotránkozást, közfelháborodást keltett, amerre csak megjelent.

A bíró rámutatott: a vádbeli garázdaság bűncselekmény megállapításához nemcsak a fenti eredmény szükséges, de az is, hogy az elkövető erőszakos magatartást tanúsítson. Emlékeztetett: a vádbeli cselekmény előtt nem sokkal a büntető törvénykönyv garázdaságot szabályozó paragrafusa kiegészült egy új szakasszal, amely szerint az is erőszakos magatartásnak minősül, ha a támadó jellegű fizikai ráhatás "nem alkalmas testi sérülés okozására". A törvényalkotó a személyre irányuló tojásdobálást így üldözendő cselekménnyé, garázdasággá nyilvánította, függetlenül attól, hogy azt a véleménynyilvánítás szándékával követték-e el - magyarázta a bíró.

A büntetés mértékéről kifejtette: a korábbi védői indítványban szereplő próbára bocsátást nem tartotta elegendőnek, ezért szabott ki 30 nap közérdekű munkát, amelyet fizikai munkakörben kell majd letölteniük a vádlottaknak hétről hétre a pihenőnapokon, naponta hat órában.

A két büntetlen előéletű Pest megyei fiatal - egyikük szakmunkástanuló, a másik munkanélküli informatikus - a védőjével együtt tudomásul vette az elsőfokú döntést, ám az egyelőre nem emelkedett jogerőre, mert az ügyészség három nap gondolkodási időt kért a fellebbezés kérdésében.

khell 2016.10.22. 12:21:11

@baldoc: "És melyik a korrektebb, nyíltan vagy sunyin ?? "

Úgy érted bizonyithatóan, vagy elméletben, balosok lázálmaiban?
Engem senki nem kért fel a fidesztől, hogy menjek anno fütyülni, igy erről nem tudok nyilatkozni.

khell 2016.10.22. 12:24:21

@MACISAJT: Remélem megjátszák ezt holnap visszafelé is. Megérdemelték a demszkyt basztatók és megérdemelnék a holnapi libbantak is.

(van aki a gumilövedéket is kivánja a holnapi rendbontóknak, a kerek évforduló tiszteletére, én nem mennék el azért eddig)

Kármentő 2016.10.22. 12:25:55

Ott lesz a hitgyüli meg kálmán femdom ólga, és lesz füvezés, gyurcsók tácóni fog, meg "éjjen kádár" táblákat osztogatnak a kendermag mellé, és kaparós sorosjegyeket is lehet majd kapni. A békésen molotov koktélokat dobálók között kisorsolnak egy dk. tagsági igazolványt, amelyet vágó pista bácsi ad át, de lőtte telefonos segítséget kér a főnökétől.

prolee 2016.10.22. 12:28:25

@hidroponi: Választások lesznek, csak választék nem lesz. :(
Eddig se volt.

MACISAJT 2016.10.22. 12:30:55

"a Kossuth téren lesz az ellenzék-szerte közutálatnak örvendő Tuareg"

Nocsak..:) így múlik a világ dicsősége...
Nemrég még a touareg volt a "forradalmár", akinek oldalakat szentelt a ballibsi sajtó:

magyarnarancs.hu/belpol/tuareg-szabo-gabor-ogym-93336

Ja és a portik társulást is ők írták meg...

Nyihihi:O

prolee 2016.10.22. 12:32:57

@fidesz maszop dk egykutya: Nem. Ez soha senkinek nem jut eszébe.

Hard merchandise 2016.10.22. 12:33:54

@$pi$: "nem a diktatúra ellen harcoltam, hanem azok ellen, akik csinálták a diktatúrát"

Persze egy fideszesnek nem jelent problémát nyilvánvaló tények tagadása.

MACISAJT 2016.10.22. 12:37:03

@khell:

Hát én nem is tudom. Holnap mindenesetre kiballagok a megadott időpontban a Kossuth térre.
Mert kíváncsi vagyok a sok évszázados magyar-lengyel barátság jegyében, a forradalom 60.évfordulója alkalmából megtartandó lengyel elnök-magyar miniszterelnöki beszédekre.
Ritka ünnep így, várom.

És ha a közelemben ezt valamilyen bányarém/kiérdemesült ballibsi füttyőgéssel zavarná, én bizony lenyomom a sípot a szájába.
És onnantól kezdve akciósan műgége hangja is lesz.

monddazigazatmar 2016.10.22. 12:40:13

@kisa: Azt mondja, hogy nem az égből pottyan a diktatúra, hanem olyan emberek csinálták akik jelenleg az mszp ben ülnek. Annyira szánalmas ez a mondatok kiforgatása, hogy nem is igaz.

Bezzeg Gyurcsány szavait, amikor konkrétan azt mondja, hogy "nem csináltunk semmit évekig" meg "hazudtunk folyamatosan" azt máshogy kellene érteni ugye?

Hard merchandise 2016.10.22. 12:43:02

@MACISAJT: Te ott voltál már a választási irodánál is? Kísérgetted a mamit? :-)
Amúgy meg az a fenenagy lengyel-magyar barátság kissé megkopni látszik, mióta viktor putyin alfeléhez jár melegedni...

monddazigazatmar 2016.10.22. 12:46:52

Egyébként pártállástól függetlenül, milyen már az, hogy állsz, nézel hallgatsz valamit, erre valaki síppal belefütyül a füledbe?
Koncerteken meg diszkókban ilyenkor szokott elcsattanni az első pofon.

Kiabáljon, fújoljon de ne visitson már bele mások fülébe a köcsögje.

monddazigazatmar 2016.10.22. 12:48:32

@Hard merchandise: Csak szeretnétek, hogy megkopjon a barátság.

MACISAJT 2016.10.22. 12:55:31

@Hard merchandise:

A több évszázados lengyel -magyar barátság momentán a következőkben nyilvánul meg:

V4-ek együttműködése, olyan szinte amire másfél évtizede nem volt példa.
-Állampolgári szinten kifejezett barátság,rokonszenv, sporteseményeken is.
-A lengyel sajtó-leszámítva az adammichnik-féleket- rokonszenvező, az utóbbi évek magyar gazdasági példákat népszerűsítő, sőt követelő magatartása.
-és végül a mostani lengyel elnök , kifejezetten okt 23-ra időzített ünnepi látogatása, közös fellépése a magyar miniszterelnökkel.

Ha Magyarországnak még tíz(mit tíz, öt) ilyen kipróbált barátja lenne mint Lengyelország....

Hard merchandise 2016.10.22. 13:00:27

@MACISAJT: öt? Van több is! Csak vhogy mind tőlünk keletre...

Netuddki. 2016.10.22. 13:05:44

@midnight coder: Az orbánod alternatívája az, hogy szabadlábon van (még), vagy lecsukják (minél előbb annál jobb).

Hard merchandise 2016.10.22. 13:05:48

@MACISAJT:"Állampolgári szinten kifejezett barátság,rokonszenv, sporteseményeken is."
Ez annyira szép! Véletlen nem az 1957-s népszabiból kopiztad? :-))

monddazigazatmar 2016.10.22. 13:06:05

@Hard merchandise: Na, sorold már őket seggfej. Hallgatjuk azt a sok barátot keletről.

Netuddki. 2016.10.22. 13:07:40

@monddazigazatmar: Nyugi köcsög fidesztroll, nem fog senki belefütyülni a füledbe. A kordonon belülre csak a tolvajfideszes fajtádat engedik...

Netuddki. 2016.10.22. 13:08:54

Árulja már el valaki, hogy a lengyeleknek mi közük volt '56-hoz?

lako84 2016.10.22. 13:11:15

Hadd fütyüljenek, saját magukat égetik, DE, és ez a leglényegesebb, joguk van hozzá...

wolves84lb 2016.10.22. 13:25:22

@Csaba Szikora: te vmi ujfajta fisesztroll vagy?

wolves84lb 2016.10.22. 13:30:48

@$pi$: aruld mar el, ha annyira nincs felnivaloja a fideath-nek, megis miert leptetek el az errol szolo blogokat, mint legyek a kupac szart?

Neked tenyleg mindegy, mit csinal a fideath, akar anyadat is megbaszhatnak apad hatan, te akkor is boldogan tamogatnad oket?

Pelso.. 2016.10.22. 13:32:10

@MACISAJT: Lefordítom, valóságnyelvre:
A fidesz keresett és talált magának egy külső ideológiai szövetségest a mocsárban, melynek csűrhébbje itthoni közpénzen néha idejön egy kis ócska hőbörgésere.

wolves84lb 2016.10.22. 13:34:19

@monddazigazatmar: most akkor 8 perc vagy 3 ora? Dontsd mar el, ha mar idejottel esztosztani, trollocska...

$pi$ 2016.10.22. 13:38:12

@fidesz maszop dk egykutya: "a vezéredtől vette "elvtárs""

Hát öreg, ez megint zseniális volt. Belinkelted az eredetit és tényleg kiderült, hogy nekem volt igazam. Nem azt mondta amit terjesztetek róla, hanem mást mondott. Szó szerint az volt amit ide beírtam, eltorzították a szavait, egy szóval sem mondta orbán, hogy nem olt baja a kádárizmussal, a kádárizmust meg sem említette, sőt arról sem beszélt, hogy mivel volt baja vagy mivel nem volt baja.

Állandóan hazudtok, sulykoljátok a hazugságaitokat, ismételgetitek, mondogatjátok, aztán lebuktok.

wolves84lb 2016.10.22. 13:38:21

@Kármentő: huuuuuu, te milyen vicces es jopofa es eredeti fikanikk vagy :) woaw :)

$pi$ 2016.10.22. 13:44:34

@wolves84lb: "aruld mar el, ha annyira nincs felnivaloja a fideath-nek, megis miert leptetek el az errol szolo blogokat, mint legyek a kupac szart? "

Én itt voltam egy éve is, de rád nem emlékszem. Miért lepted el a blogokat mint legyek a szart?

"akar anyadat is megbaszhatnak apad hatan, te akkor is boldogan tamogatnad oket?"

Nem támogattam a fideszt. Egyszerűen felhívtam rá a figyelmet, hogy baromság félelmet vízionálni. Te komolyan gondolod, hogy csak egy fidesz bérenc képes felismerni azt az atom egyszerű tényt, hogy a fidesz és a kormány nem fogja összekakálni magát ha néhány idióta konkrétan sípokat fújogat az utcán? Vagy csak egy "fideszes" jöhet rá, hogy az orbán soha nem fog olyat mondani, hogy "nekem nem volt semmi bajom a kádárizmussal"?

Te komolyan gonodolod, hogy ha ilyen idióta dolgokat nem hiszek el, akkor én már a fideszt "támogatom"?

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.10.22. 14:15:56

@baldoc: nem mondtak, de gondoltak, ugyhogy akar mondhattak is volna. ha esetleg nem is gondoltak, akkor is gondolhattak volna. ilyen sunyik ezek :)

Csaba Szikora 2016.10.22. 14:17:11

@Treff Bubi: ráférne mindkettőre,szó se róla.

illaim 2016.10.22. 14:24:47

@$pi$: Egyre viccesebb vagy fideszes! Ne akarj a szarból erényt kovácsolni! Minél jobban kevered csak büdösebb lesz, és várépítésre se alkalmas
Az Orbán akkor is hazudott, hiszen a rendszer kiszolgálója volt! A családjuk meg abból élt,
lásd apja, anyja munkahelyét! te meg egy seggnyaló propagandista vagy, érvek nélkül.
Na csá!

DezInf 2016.10.22. 14:26:46

Igazságtalan dolog ez a memória izé!
Hol vannak a pógári kőröss síppal-dobbal-kerepelővel nyavalygó anyókák?????
A sokk fideszhitű el akarja tagadni az ő kitörölhetetlenn történelmi jelentőseggét????
Hálátlan fidexqtyáiiiii :))

pamut 2016.10.22. 14:34:15

@$pi$:
"Szavazni kell, nem fütyülni."

Milyen szavazás lesz vasárnap? ja hogy semmilyen, csak már nem bírsz mit kitalálni hogy beleköss ugye?

pamut 2016.10.22. 14:37:46

@MACISAJT:

"És ha a közelemben ezt valamilyen bányarém/kiérdemesült ballibsi füttyőgéssel zavarná, én bizony lenyomom a sípot a szájába."

Á, szóval te az egyike vagy az értelmiségi többdiplomás kopsz-gárdának, akik erőszakot szeretnek alkalmazni a gazdájukért, orbánért :DD
És már fizikai erőszakkal riogattok, nahát milyen meglepő egy fideszmaffia-kollaborénstól :D
Most úúúúúúúgy megijedtem!! :DDD Na gyere csak én ott fogok fütyülni jó hangosan, nyugodtan próbálkozz erőszakkal, adj csak ürügyet a visszavágásra, majd meglátjuk mi történik, holnap 3-kor találkozunk, de tényleg gyere!

pamut 2016.10.22. 14:41:29

Nincs türelmem végigolvasni a sok fidesztroll hazugságait, de ugye jól sejtem, hogy azok után hogy végigtrollkdoták 2010 előtt minden nyilvános megszólalást, 2006-ban szétverték a várost, sőt külön csapat követte éveken át szoros emberfogásban gyurcsányt az egész országban hogy véletlenül se tudjon sehol úgy lépni 2 lépést az utcán hogy ne üvöltsenek, fütyüljenek, köpködjenek rá egyfolytában, ezek után most fel vannak háborodva hogy valaki a hazaáruló maffiózót gazdájukat akarja kifütyülni? :D

pamut 2016.10.22. 14:44:11

@$pi$:
ezt orbán maga mondta. és nem butaság, ez annál sokkal rosszabb... milyen érzés hogy egy olyan embert támogatsz akinek nem volt baja a rohadt geci kommunista diktatúrával? fogadok fél perc alatt kitalálsz magadnak valami ürügyet hogy kimagyarázd magadnak.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.22. 14:53:18

@$pi$: omg "elvtárs" komolyan azt hiszed hogy ezzel a szar szöveggel bármit elérsz? Hát nem
A komcsi vezéred kerek perec kimondta, hogy nincs baja a diktatúrával, csak akkor van, ha nem ő a diktátor :) Hazudozhatsz össze vissza ahogy szoktál, de a video megmarad :)

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.10.22. 15:09:34

hat ja, a videot barki megnezheti maga is, es kikeresheti azt a reszt amikor azt mondja az orban, hogy neki nincs baja a diktaturaval. nem hosszu, az mszp sajat vagasu valtozata, tehat tutira benne van a lenyeg, csak tessek. ha valaki megsem talaja benne, es nem erti, hogy kerul ez ide, az elolvashatja a kontextust a fenti linken.

1ghost 2016.10.22. 15:10:45

Hát kérem szépen, a derék magyarok úgy beleverték ennek az ezernickű, bérhazudozó fideszes szaralaknak, @$pi$: -nak a képét a narancsos mocsokba, hogy padlót fogott, mint a hazug tolvaj gazdája a népszavazáson.

Ja, ezt okvetlenül nézzék meg! A korrupt, tolvaj orbán lehazudta azt, amit két perccel korábban ő maga mondott! Élvezzék, itt a link:

24.hu/kozelet/2016/10/22/orban-letagadta-amit-par-perccel-korabban-mondott/

Behajtó70 2016.10.22. 15:40:44

Betojt? Ahhahahaha. Kitől? A hülyék bandájától?

$pi$ 2016.10.22. 15:55:42

@fidesz maszop dk egykutya: "kerek perec kimondta, hogy nincs baja a diktatúrával"

Ember, te nagyon ostoba vagy.

@droid_: ", hogy neki nincs baja a diktaturaval."

Te is.

Hihetetlen b+, és ti föcsögtök itt egész nap, hogy tudjátok a nagy tutit. Mert kimondta, hogy nincs baja a diktatúrával, mi?

MACISAJT 2016.10.22. 16:00:08

@pamut:

Felőlem fütyörészhetsz. Ha nem a közelemben teszed.
De ha rontod a műsor élvezeti értékét amiért kimegyek, számíthatsz a fütyülőd véletlenszerű lenyeletésére.

Mottó: kerüld a kétméteres, 120 kilós láthatóan morcosok közelségét.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.10.22. 16:01:07

@$pi$: valamit felreertesz. megneztem a videot es nincs benne ilyen kijelentes. de mindenki nezze meg maga, en nem fogok senkit se gyozkodni.

pamut 2016.10.22. 16:07:51

@MACISAJT: Nyugodj meg szépen orbánseggnyalóka, ott fogok fütyülni ahol csak akarok, gyönyörűen szét fogom fütyülni a hazaáruló hazudozásait, és nem fogok senkit kerülni, sőt szívesen várom a próbálkozásodat, te fogsz nagyot nyelni a végén, garantálom :)

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.22. 16:13:05

@$pi$: hát figyelj "elvtárs" nem én próbálom letagadni azt, ami ott van egy videon vágatlanul, hanem te. Így illeszkedsz is a táborodba, ami segghülye emberekből áll :)

DezInf 2016.10.22. 16:48:25

@MACISAJT:

Mesélj még a párttitkárok nyomorult életéről!
Márkó, Márkó ......... olyan vagy mint az a vadász ......

Netuddki. 2016.10.22. 18:21:49

Nem a fidesz szervezte a 2010 előtti zavargásokat? Nyehehe! Lófaszt nem! Csak úgy ahogy szokták, sunnyogva.
Ezt az bizonyítja a legjobban, hogy 2010 után hipp-hopp megszűntek a tüntetések. Pedig az utóbbi évek botrányai után lenne igazán ok a tüntetésre! Csak érdekes módon senki nem akarja megszervezni. Pedig a qrcsány utálat lepkefing ahhoz képest amit a tolvaj orbán banda művel.
Szóval akkor kezdjétek fideszesek lefosni a bokátokat amikor elkezdődnek a spontán tüntetések, amit nem szervez senki...

profilo 2016.10.22. 18:47:58

@illaim:

Ne röhögtesd ki magad.
Emlékszel még, hogy anno a stop.hu-n mivel magyaráztad bálványod baklövését és felsülését?
Vagy emlékeztesselek a gréczyblogon nyújtott nyalizós tevékenységedre?
Ferenc lejáratta magát egy életre rövid kormányzása alatt, és ezen az sem változtat, az sem szépít, hogy Orbánnak ehhez a szánalmas teljesítményhez több ciklus adatik meg.

profilo 2016.10.22. 18:55:31

@Tibi !:

Bakker, ha óriási az elégedetlenség akkor mi a pacipénisz tartja vissza azt a milliós tömeget egy igazi, beszaratós tüntetéstől?
És mi az, hogy nem tudja senki megszervezni?
Hol az ellenzék?
És hol a tüntető tömeg, amit nem szervez senki?
Olyanokból áll majd a spontán tömeg, mint te, aki évek óta arra hivatkozva hanyagolja ezeket a megmozdulásokat, hogy vidéki?
Egyre gyengébb vagy már trollnak is kovikám...

Scott Tenorman Must Die 2016.10.22. 19:11:20

@pamut: milyen ruha lesz rajtad és hol fogsz állni?

AZ ARABVERŐ ORBÁN VIKTOR 2016.10.22. 19:31:31

Bazzeg nem semmi, a fidesz tovább erősödött a biztos választok között.

Az állítólagos sikertelen népszavazás, meg két heti népszabadságos sajtoszabadság megszünös botrányozás után a legujabb közvélemény kutatások szerint 5 %-al erösödött a fidesz.

Ez kész. A libsiket már nem is kell a Dunába lőni, ezek kimennek holnap a Dunapartra, és magukat lövik bele.
A Soros nem tudni hány tiz milliárdott költött a népszabi botrányra, TELJESSEN EREDMÉNYTELENÜL .

Mikor lövik már dunába a libbantakat ? 2016.10.22. 19:38:28

@pamut: " Na gyere csak én ott fogok fütyülni jó hangosan,"

A Dunába lövünk büdös libsi, ott majd fütyülhetsz.

pamut 2016.10.22. 20:15:06

@Scott Tenorman Must Die: barna cipő, farmer, sötétkék kabát, és próbálok minél közelebb menni a színpadhoz hogy minél jobban hallatszon a sípolás.

fontos megjegyzés: a retkes rohadt kurva anyját a hazaáruló magyarellenes orbánmaffiának, és minden kollaboráns patkányának.

pamut 2016.10.22. 20:16:05

@Mikor lövik már dunába a libbantakat ?:

gyere csak holnap te is te igazi kis fideszes ÁVÓ-ivadék, szívesen megmutatom neked hol lakik a magyarok istene.

pamut 2016.10.22. 20:17:05

@Tibi !:
a 2010 előtti összes zavargást, kifütyülést, álcivil hörgés orbánék szervezték.

Mercel 2016.10.22. 20:53:46

@midnight coder:

Ha a "baloldal" címszó alatt az mszp-re gondoltál akkor szó sincs arról, hogy idióták lennének.

egy-két hete mintha 27 szoci kcsg "félre nyomott" volna...

Előtte gondolom elvi alapon megtámogatta az mszp a városligeti rombolást, amin a Zuglói polgármester Karácsony Gergő nem kicsit ki is akadt.

Most így zsigerből csak ez a kettő ugrott be, de gyanítom, hogy fél óra guglizással oldalakon tudnék valós példákat sorolni arra, hogy a húúúdenagyon ellenzéki mszp mikor tolja a fidesz szekerét.

Hiteltelen, vállalhatatlan kcsgk.

Mercel 2016.10.22. 21:01:33

Amúgy nem tudom min akadt ki ennyire a poszter.:)

A fidesz már egy ideje érzi, hogy a valós társadalmi támogatottság olvad mint a sarki jég és csak a folyamatos hisztivel, kamuzással de legfőképpen ellenségkereséssel tudják víz felett tartani a fejüket.

Önmagában az, hogy bevetették a szó szerinti nehéztüzérséget tokkal vonóval együtt, meg még a turbócsürhe jobbikot is oszt tizenezermillió forintból sikerült 3,2 millió idiótát ixeltetni a durva gyűlöletkampány eredményeképp - hát nagy szarban vannak.

Ez annyit jelent, hogy a következő választást úgy ahogy van el kell csalniuk, csak az a difi, hogy ha ezen felbézi magát a fél ország mert akkor be kell kéredzkedni rogán mellé a helikopterre aztán moszkváig meg sem állni..

A tek-es droidok kemény csávók lehetnek amíg 3 pistikét kell csapatban lenyomni, de a dühös tömeg 3 perc alatt kapná szijjel a "forradalmi gárdát".
És ahogy elnézem lesz itt még dühös tömeg.

Sir Galahad 2016.10.22. 21:09:15

A tervezett akciókról sokaknak van véleménye - a szerzőnek is, a Honfoglalás egyesületnek és másoknak. Van, aki szimpatizál a fütyüléssel, van, aki nem. Szólásszabadság van, ez így van rendjén. Szerintem a fütyüléssel sincs baj, az ugyanúgy véleménynyilvánítás, mint a taps. Baj akkor lenne, ha a fütyülőket is jelzés nélküli rendőrök vernék szét, mint 10 éve. Az azt jelentené, hogy nincs szólásszabadság.

pamut 2016.10.22. 21:16:40

@Sir Galahad: neked a szólásszabadság hazugságszabadságot jelent, de hát fideszes vagy, nem tagadhatod meg magad.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.22. 22:07:02

Fütyülés? Kaka. Az kéne oda.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 22:24:32

@pamut: "ott fogok fütyülni ahol csak akarok"

Nem. Csak fizetett fideszes tapsolóemberek mehetnek hallótávolságba (fütyülő - ne fasz - távolságba), terrorveszélyre hivatkozva elhajtanak majd mindenkit. A BonSai Duce eddig nem mert emberek közé menni, most már a közelükbe se mer.

Vaki Vaki 2016.10.22. 23:35:50

Röviden: "Ezek tényleg ugyanazok."

2016.10.22. 23:39:49

@Narancsseggű Mandrill: Elnézegetném azt a képet, amikor az exkisztitkár, exlibsi, soros pénzéből kitanított, hazugsággyáros, tolvaj vidéki parasztfiút tűzoltóautóról spriccelnék le híg disznófossal.

2016.10.22. 23:45:31

A csahos, libsiző fideszesektől szeretném kérdezni, hogy emlékeznek-e rá amikor a gazdájuk:
- KISZ titkár volt a cucializmusban
- Soros Gyuri bácsi pénzén külföldön tanult
- a rendszerváltáskor már a liberó párt élén osztotta az észt
- jó keresztény módjára lecsuhásozta a papokat?

Nos akkor ki hazudik kinek?
Aki ma jobboldalinak vallja magát annak az értékrendjének ezek a legfontosabb alappillérei:
- hazugság
- lopás, korrupció
- álkereszténység
- gyűlölet
- hazaárulás
- rombolás.

nem várt fordulat 2016.10.23. 01:37:26

Semmi baj. A végén ki fog jönni, hogy az undorító ballib provokátorok hazaárulok, szétverték ezt a fontos nemzeti ünnepséget, és örökre takarodjanak el. Ennyi, kész.

zsoltix 2016.10.23. 01:50:43

"A legmélyebbre viszont a Ripost merült a szartócsában"
Amit természetesen a közmédia hírműsorában is idéztek, többperces összeállítás volt erről ripost.hu-ra meg pestisracok.hu-ra hivatkozva. Fő a pártatlan, elfogulatlan közszolgálatiság.

dukeekud 2016.10.23. 01:53:34

@Dr. Trejo: Nem az a lenyeg ki hol volt es mit csinalt. Az adott tortenelmi korban mindenki bele volt kenyszeritve bizonyos szerepekbe, helyzetekbe, mindeki korlatozva volt. DE a korulmenyekhez kepest Orban Viktor minden helyzetben, szituacioban megprobalta az orszag szamara elerni a legjobbat. Senki nem szuletik hosnek, meg az mszp-nek mszp-seknek is meglehetett volna bocsajtani, ha 89 -ben bocsanatot kernek az 56-os forradalom levereseert, a terroret, az orszag kifosztasaert, visszaadjak a vagyont es a hatalmat. Es onnantol kezdve tiszteseges emberkent elnek, segitik tamogatjak az orszagot a nemezetet. DE HAT ERROL, EGY PILLANTIG SZO NEM VOLT. Hanem az elmult 27 evben minden modon pusztitjak, romboljak, aruljak, akadalyozzak az orszagunkat. Osszefogva barmilyen kulso ellenseggel, titkosszolgalatokkal, ellenseges orszagokkal, hogy hatraltassak a fejlodest es ha lehet CSODBE VIGYEK az orszagot, mint 2010-ben.
Es nem hogy nem kert az mszp bocsanatot 1956-ert, hanem 2006 -ban MEGISMETELTE UGYANAZT A TERRORT, GYILKOSAGOKAT, SZADIZMUST, ORSZAG, NEMZET, EMBERISEG ELLENES BUNTETEKET.
Ekozben Orban Viktor az elmult 27 evben, mindent megtett, es jelenleg is mindent megtesz ami emberileg lehetseges, az orszag felemelkedesert, EZERT NEM SZAMIT MIT CSINALT VAGY HOL VOLT A RENDSZERVALTAS ELOTT.

dukeekud 2016.10.23. 02:00:38

Es tenyleg orulet, hogy a balliberaltak, meg most is, bocsanat keres helyett, a szervezet alvilaggal fenyegetik az orszagot, ezzel a Juhasz Peter fele maffia bevetesevel probaljak megzavarni az emlekezest.

midnight coder 2016.10.23. 07:30:27

@Dr. Trejo: Mert a baloldalnak mik is az értékei ? Először államosítottak mindent, aztán jól lerohasztották az egészet a 40 év alatt, aztán ügyesen szétlopták a maradékot. Az a baloldal ugye, akinek elvileg a nép érdekeinek a képviselete lenne a feladata. Fletó barátunk egy pápai panelben kezdte anno, mára milliárdos. Nem, persze ennek semmi köze a jóelvtársi kapcsolatokhoz, sem a privatizációhoz. Ugyanez a baloldal harcol azért, hogy Európába szabadon jöhessen az összes írástudatlan kecskepásztor a közel-keletről és afrikából aki odahaza szarrá lőtte a saját országát, és az elmúlt 70 évben megtízszerezte a népességét. Persze ettől az európai népeknek, benne a magyaroknak majd nagyon jó lesz. Ja bocs, nem is. Ha már hazaárulásnál tartunk ugye.

midnight coder 2016.10.23. 07:33:46

@Tibi !: Eddig hány tolvaj politikus lett lecsukva a gengszterváltás óta ? És milyen kaliberűek ? Ehhez képest hány ezer milliárdnak kelt lába azóta ?

Ybl 2016.10.23. 07:39:50

Félkegyelmű hülye, aki megírta ezt a fost, a szellemi fogyatékosoknak, akik meg egyet értenek vele.

toportyánzsóti 2016.10.23. 08:08:00

@Ybl: Magadból indultál ki félkegyelmű fos hülye.

toportyánzsóti 2016.10.23. 08:11:58

Pénz nélküli ellenzéktől ennyire fosni csak önkontroll nélküli náci diktátorka tud,mert annyira hülye mindenhez amit eddig összelopott pár év alatt elbukná ha kilrepülne a hatalomból.

2016.10.23. 10:14:16

@midnight coder: Értem. A szovjetek és a kádár rendszer 1945-89 bűneit az elmúlt 6 év népsanyargatásával kompenzálja a kormány ezek szerint?
Azzal próbálsz meg érvelni a mai vagyongyarapodások mellett, hogy Fletó is így gazdagodott meg? Ha Fletó mutyizott, akkor Orbánnak, Lázárnak, Rogánnak, Mészárosnak, stb., stb., stb. is lehet? Ez normális?
Ami pedig a betelepítést illeti, emlékeztetnélek rá, hogy Orbán megszavazta kvótát az Európa Tanácsban február 19.-én.
Szóval ki hazudik?

2016.10.23. 10:16:48

@dukeekud: Sztálin nyaloncai sem írtak volna különb éltető beszédet, stand up comedyben lenne a helyed!

Vaki Vaki 2016.10.23. 11:05:46

@monddazigazatmar: "Na, tévedtem, 25 perc volt az egész. "

Vagyis normális, megtárgyalható hosszúságú.
Ha akarta volna a "fidesz" akkor értelmes vita zajlott volna róla... de hát nem akarta, mert nem a valóság, nem az igazság vagy a haza érdeke lebegett soha a szemei előtt.

Mikor lövik már dunába a libbantakat ? 2016.10.23. 13:44:47

@pamut: Ott leszek libbant. Konnyen megtalalsz hogy beverjem az ocsmany HAZAARULO pofadat, mert lesz nalam egy "HALAL A LIBSIKRE !!!!!" tabla.

DeMarco 2016.10.23. 19:54:33

Na hát akk füttyögés letudva, indulhat az összefosás 3.0...

Már nem is érdemes számolgatni, hogy hányadik szavazásból nem tanult semmit a ballib oldal...

Sebaj, jó kis burleszk lesz ez megint...

Treff Bubi 2016.10.23. 21:33:22

@Dr. Trejo: A rendszerváltás utáni Magyarország alapszabálya: a mi komcsijaink hősök voltak, akik belülről bomlasztották a diktatúrát, a ti komcsijaitok mocskos hazaárulók.

AZ ARABVERŐ ORBÁN VIKTOR 2016.10.23. 22:44:04

Szart sem ert a fugyules, a tapstol meg az ejjenzestol egyaltalan nem lehetett hallani.

stoppos76 2016.10.24. 09:35:52

Honfoglalás 2000? :DD

Vazz, ez olyan mint a nyolcvanas években a Cannon filmjei.

Honfoglalás 2000... Megölték a hörcsögét, elzavarták a földjéről, de ő visszatért és bosszút esküdött. Mindezt valami mad max utánzatos sivatagi forgatással, csak lovon.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 09:52:47

@nem várt fordulat: "A végén ki fog jönni, hogy az undorító ballib provokátorok hazaárulok, szétverték ezt a fontos nemzeti ünnepséget"

Nem feladatom védeni a ballib provokátorokat, de ez a hazaáruló fideSS-re jellemző.

2007.03.15. Múzeumkert, 11 óra, központi állami ünnepség
A hivatalos állami ünnepség kezdetekor kétezer árpádsávos zászlókkal, karikírozott Gyurcsány-fejekkel és fakeresztekkel felszerelkezett tömeg érkezett a békés megemlékezők közé. A Himnusz eléneklése után a műsor első fele gyakorlatilag elveszett a kormány távozását követelő hangorkánban. Számtalan család próbálta halálra rémült, zokogó gyermekeit kimenekíteni a kereplők, sípok és ordibálások erdejéből.

www.epa.hu/00800/00804/00473/63807.html

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 09:54:24

@dukeekud: "balliberaltak, meg most is, bocsanat keres helyett, a szervezet alvilaggal fenyegetik az orszagot"

A fideSS nem fenyegeti az országot a szervezett alvilággal, hanem maga a maffia, és már el is foglalta az egész országot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 09:56:12

@midnight coder: "Fletó barátunk egy pápai panelben kezdte anno, mára milliárdos."

Nemtom orbán hol kezdte, mára multimilliárdos. Össze kéne kötni ezt a két faszt, és kilőni az űrbe.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.24. 11:29:56

@Mikor lövik már dunába a libbantakat ?: jaj "elvtárs" de agresszív vagy. Nem tanultál az elődeidtől? :)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0