Miért szavazhat listán nyugodtan bárkire az egyszeri ellenzéki?
2018. február 16. írta: Fedor

Miért szavazhat listán nyugodtan bárkire az egyszeri ellenzéki?

vote.PNGÖsszefogás nem lesz. Pont. Lehet szidni a pártokat, de attól még ez a tény, ebből kell kiindulni. De akkor kire szavazzon az egyszeri ellenzéki?

Nos, bárkire. És erre két érvem is van.

Sokan azért nem akarnak szavazni a nekik amúgy szimpatikus kisebb pártokra, mert félnek, hogy nem jutnak be, és így elveszik a szavazatuk. Nos, nekik az a hírem, hogy a Jobbikon kívül az ÖSSZES párt a mérési hibahatáron belüli távolságban van a parlamenti küszöbhöz képest, tehát akár ki is eshet. Igen, még az MSZP is, hisz a Párbeszéddel kötött szövetség miatt nekik a 10%-ot kell megugraniuk, szóval ugyanúgy veszélyben van a bekerülésük, mint pl. az Együttnek. A lényeg tehát az, hogy ez nem igazi szempont a köztük történő választásban.

A másik érv pedig az, hogy a közvéleménykutatók hagyományosan alámérik a kis pártokat. Nem gonoszságból: technikai okai vannak. Ezt látványosan szemlélteti az alábbi ábra, amely a közvéleménykutatók 2014 májusi eredményeit mutatja az Együtt-PM-ről (átlag: 3,6%) összevetve a kétszer akkora valós adattal, amelyet az annak a hónapnak a végén megrendezett uniós választás eredményeként tudhattunk meg (7,25%).

Szóval nyugodtan alá lehet írni az ajánlást jövő héten mindegyik pártnak, és lehet szavazni listán bármelyikre utána. A szimpátia, az alkalmasság és a jövőkép legyen a szempont, a taktikai szavazást meg tartogassátok az egyéni jelöltekre, mert ott viszont szükség lesz rá.

Ugyanis azért arról egyáltalán nincs szó, bármennyire is hiszik ezt sokan, hogy el se érdemes menni, nincs tétje a választásnak, marad a FIDESZ. Nagyon is van tétje. Az egyéni körzetekben ugyanis még mindig megszorongatható a kormánypárt. Ha az ellenzéki pártok képtelenek előállítani a koordinációt (bár ez még az utolsó pillanatig változhat), mi, választók még mindig megtehetjük, hogy taktikusan a helyben legesélyesebb demokratikus jelöltre szavazunk még azon az áron is, hogy megosztjuk a szavazatunk, mert listán más pártot választottunk. 

Ne feledjétek: minden mérés szerint a kormányváltást akarók vannak többségben, és a csak a megosztottságuk miatt tűnik nagyobbnak náluk a FIDESZ tábor. Amelynek a mérete amúgy fix, tehát minél többen megyünk el, annál kisebb lesz az arányuk. 

Szóval listán szíved szerint, egyéniben eszed szerint, és ne hagyd, hogy úrrá legyen rajtad a fásultság.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr5013674696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.16. 17:06:47

Talán meglesz nektek az 1 %, az a valódi cél: legyen pénz még 4 évre.

mathuska tudatosvalaszto2018.blog.hu 2018.02.16. 21:35:12

Nektek viszont talan meglesz a 90%, az a valodi cel: legyen penz meg 40 evre (hajra kontroll nelkuli szabadrablas, hajra illibsizmus), mindenki mas kussuljon

DeMarco 2018.02.16. 23:13:05

Hát álmodni azt lehet. Aztán majdcsak felébredsz előbb-utóbb. Inkább utóbb... A helyzet az, hogy tényleg nincs tétje és igen, marad a Fidesz.

De addig is jó álmodozást és még jobb ébredést.

Flankerr 2018.02.16. 23:25:37

@DeMarco: már az is nagyon nem mindegy hogy 60 vagy 70%-kal marad Fidesz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.17. 11:46:31

@Éhesló: Igen, az én adataim is onnan vannak. De úgy látszik nem nagyon fogtad fel a poszt lényegét.

Éhesló 2018.02.17. 19:14:38

@Fedor: szerintem megértettem.
Azért írtam oda azt, amit a posztodról gondolok.

macmac 2018.02.18. 10:05:46

A cikk egyetlen dologról bölcsen elfeledkezik: a győzteskompenzációról. Márpedig az sokat jelenthet adott szituációban....

VáradiJános 2018.02.18. 10:18:49

Szerintem mi demokjatikus libejális forradalmárok mind arra a demokjatikus libejális forradalmár pártra szavazzunk amelyiknek a legkisebb a mért támogatottsága, mert mindenkit be kell juttassunk, hisz minél színesebb a koalíció, annál biztosabb a kormányzás és annál jobban virul a demokjácia. Biztosan gyorsan és önzetlenül meg fognak állapodni a koncon (jav: a demokjatikus alapelvekben) és aztán le lehet bontani a stadionokat.

Ad Dio 2018.02.18. 10:20:55

@Fedor:

Eléggé lehangoló adatok. Ezt jobberként mondom. A demokrácia leépítésért a baloldali ellenzék legalább annyit tesz, mint a Fidesz... ezt az inkompetenciát egyszerűen nem lehet kimagyarázni...

vajdasagi 2018.02.18. 10:24:59

Teljesen rendben van a poszt. Talán én még a "helyben legesélyesebb demokratikus jelölt" szót cserélném le: helyben legesélyesebb ELLENZÉKI jelöltre. A mostani kurzus a nemzethalál: ezt a Jobbik ugyanúgy képes kikorrigálni, mint az LMP. Ha valahol a Jobbiknak van esélye legyőzni a Fidesz egyéni jelöltjét, akkor arra kell szavazni. Punktum.

@Éhesló: a te unokáid ugyanúgy vesztesei lesznek ennek a mostani országrombolásnak, mint az enyémek. Tehát a kaján vigyor a képedről pár évtized alatt le fog fagyni. Mert lehet, hogy te elvtelenül kiszolgálod a kenyéradó gazdádat, és itt kért okozol a hazánknak, csupán azért, mert kaptál egy kis koncot, de mi lesz, ha az unokáid netán becsületes magyar emberek lesznek? Akkor ők vajon hogyan boldogulnak majd? Kimennek a hanyatló nyugatra és Londonban fognak mosogatni?

6.Lenin 2018.02.18. 10:41:00

Miért szavazhat nyugodtan bárkire?

Mert bárkire is szavaz, szart ér. Csak megélhetési szélhámosokra szavaz.
Nem szeretne itt kormányt váltani egyik bagázs sem, mert az felelősséggel is járna, és aki bukna, végleg bukna.
Pofázni, molinózni, ütni-vágni, ígérgetni. Nem kell belőle megvalósítani semmit. Az egyik nem jön be, ígérünk mást, az se, majd elfelejtjük.

Tudják ezt nagyon is jól.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.18. 10:42:02

Az esélytelenek nyugalmával lehet szavazni bármelyik baloldali pártra.

@Fedor:

Mindegy is. Komolyan mondom, politológiából tanítani kellene azt, ahogy a magyar baloldal 8 év alatt ennyire lenullázta, szétforgácsolta, hiteltelenítette magát. Mindezt nem lehet a Fidesz médiafölényéer fogni, ami amúgy nincs is, hiszen pl. az interneten a kormánypártok olyan bénák, mint Orbán, aki még büszke is arra, hogy egy SMS-t sem tud megírni.

@Ad Dio: szavaival egyetértve én is úgy látom, hogy az országnak erős(ebb) ellenzékre lenne szüksége - persze nem a mostani töketlen, jellemtelen fajtából. Soha nem jó, ha valaki túlságosan megerősödik, túl magabiztosan ül a hatalomban. Ezzel nem azt mondom, hogy le is kell váltani, de mindig érezze, hogy ez megtörténhet.

6.Lenin 2018.02.18. 10:46:37

Ki léptet vissza szinte mindenhol? Akiknek amúgy is OO az esélyük, de ők mindent megtettek. Ők voltak képesek "feláldozni" a saját embereiket a győzelem érdekében, hazudja egy Senkiházy, nőverő. Neki mindent szabad.

Vagy egy profi köpönyegforgató. A küszöb környékén táncolnak, talán be se jutnak. Tök mind1 kire szavaz, aki rájuk szeretne. Egyik kutya, a másik eb.

6.Lenin 2018.02.18. 10:50:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Ezzel nem azt mondom, hogy le is kell váltani, de mindig érezze, hogy ez megtörténhet. "

Igen, amíg egyik oldal sem érzi ezt, nincs komoly mérce a valódi teljesítményükre.
Bármit is állít , bármelyikük is.

1ghost 2018.02.18. 10:52:23

@6.Lenin: @Kovacs Nocraft Jozsefne: @Ad Dio: @VáradiJános:

Na mi van te bérhazudozó orbántroll? Látom, egyre idegesebb vagy, hogy a korrupt tolvaj gazdádra nem szavaznak a magyarok.
Pedig utána még el is lesztek számoltatva, szilveszterezni már előzetesben fogtok.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.18. 10:53:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Amíg a ballibek egetlen programpontja az antiorbánizmus, esélytelenek. Aztán meg el kellene dünteni, liberók-e vagy balosok, mert a 2 egymás ellentmondása.

VáradiJános 2018.02.18. 10:55:12

@1ghost: inkább köszönd meg szépen, hogy finanszírozzuk nektek a netet a gondozóházban!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.18. 10:56:31

@1ghost:

Sarokba szorított, vesztét érző, végső elkeseredésében fogvicsorgatva vinnyogó, visító patkány vagy.

Azért nem kicsit vicces, ahogy a biztos vereség küszöbén is halálmegvető bátorsággal fenyegetőzöl. :DD

VáradiJános 2018.02.18. 10:58:33

@1ghost: addig gyorsan beteszik a btk-ba a trollkodás tényállását?

1ghost 2018.02.18. 10:58:42

Hát arra azért kíváncsi vagyok, hogy ma orbán fog e beszélni a betelepített migráncsokról. Tulajdonképpen van oka büszkeségre, elvégre 1200 százalékkal teljesítette túl a Soros Tervet!

Lehet, hogy Soros lesz a díszvendég az évértékelőn?

:)))))9

VáradiJános 2018.02.18. 10:59:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: erről a bolondról mindig a Gyalog galopp fekete lovagja jut eszembe

VáradiJános 2018.02.18. 11:03:05

@1ghost: zavarnak, mert üldözött keresztények? Ezektől nem lesz unokád, hiszen a randa lányodra csak az afrikai majmok fanyalodnak. Ez bánt, bolondka?

Netuddki. 2018.02.18. 11:05:22

A tolvajfideszt egyéniben IS és listán IS ki kell ejteni! Ez pedig csak összehangoltan lehetséges. Legalább a választók legyenek összhangban, ha már a pártoknak nem sikerült! A legerősebbre kell szavazni. Pont.

A kis pártoknak 1 lehetőségük lett volna, szövetségre lépni a nagyobbakkal. Ha nem tették, vesszenek! Amúgy se kell Magyarországra ennyi párt! Minek?

Jakab.gipsz 2018.02.18. 11:06:19

"Ne feledjétek: minden mérés szerint a kormányváltást akarók vannak többségben, és a csak a megosztottságuk miatt tűnik nagyobbnak náluk a FIDESZ tábor".

Ezt az állítást, honnan tudod? Kik azok a "kormányváltók" és kik mértek mit? Segítek megérteni.

Onnan tudod, hogy kinevezed önmagadat többségnek, majd önbeteljesítő jóslatokkal manipulálsz.

Fedor Fedor, ismerős ez a szómágia, a "bolsik" is ki nevezték önmagukat többségnek, a nép érdekeit képviselőket pedig a mensevik (kisebbségi) jelzővel, határozták meg.

A következményeit pedig volt alkalmunk megtapasztalni.

Számunkra az aktuális kérdés így hangzik kire bízzuk a jövőnket.

1, A Fidesz-KNDP (keresztény demokratákra) minden hibájukkal együtt, amit mi kitudunk javítani, (akár a lovagiasság szabályai szerint is).

Vagy.

2, A kufár Soroseszku társadalom mérnökeire akik a "„homo sorosensusnak” létrehozásán fáradoznak a nyitott társadalom szlogen égisze alatt.
Amely terv keretében Európát úgy kell áttervezni, hogy a muzulmán migránsok az üllő, a liberális demokraták pedig a kalapács szerepét töltik be, annak érdekében, hogy keresztény identitású európaiakból, új embertípus, készülhessen.

Ez a többség / kisebbségi kérdés ilyen egyszerű.

Tehát mindenki menjen el szavazni !

1ghost 2018.02.18. 11:06:55

Most olvasom! Hogy az orbán Vejkó eltűnt mind a kámfor! Bottal ütheti Polt Péter a nyomát!

Kibaszott nagy pech, hogy Európai Unió Csalás Elleni Hivatala feltárta, hogy az orbán család bűnszervezet keretében, folytatólagosan lopta a közpénzt Magyarország Polgáraitól.

És nem ám rongyos száz millákat! Milliárdokat zsákszámra! Ez még egy latin-amerikai banánköztársaságban is macerás lenne megúszni, nálunk még 50 napig meglehet, de a fideszesek celláit már takarítják.

6.Lenin 2018.02.18. 11:07:39

@1ghost:

Te szerencsétlen, még azt sem érted, hogy akiket felsoroltál, mindegyikünk azt szeretné, ha lenne egy erős, hiteles ellenzék, mert akkor lehetne valódi választási lehetőségünk is a jobbat választani.Bár az eddig se volt olyan bonyolult rólad elképzelni, hogy valami, valamikor félresiklott nálad, vagy még rosszabbat is, így születtél.

Netuddki. 2018.02.18. 11:09:27

Mellesleg, ha ezek a hülyék szövetségre léptek volna, akkor simán eloszthatták volna a felszabaduló tolvajfideszes helyeket. Nemcsak a képviselőkre kell gondolni, ott vannak a minisztériumok, állami cégek, államcickányok, ésatöbbi. Soha nem fognak annyi helyet szerezni egyénileg, mint szövetkezve szerezhettek volna. De "ezek" olyan hülyék mint a föld! Csak fanyalogni tudnak egymásra. Ez is azt mutatja, maximum 2-3 párt kell ide, nem több!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.18. 11:10:12

@Netuddki.:

"A tolvajfideszt egyéniben IS és listán IS ki kell ejteni!"

Ez az! A nehezén már túlvagy, a célt kitűzted: totális győzelem, a Fidesz elsöprése. A megvalósítás már bagatell dolog. :)

"Legalább a választók legyenek összhangban, ha már a pártoknak nem sikerült!"

Tudod, egy esetleges, sci-fibe illő győzelem után sem a választók, hanem a pártok kormányoznának, ezek meg úgyis csak tovább marnák egymást.

VáradiJános 2018.02.18. 11:12:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: fura, hogy a gazdi nem tud rendet vágni köztük

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.18. 11:12:56

@Netuddki.:

Még most sem késő elosztani a helyeket. Álmodozni bármikor lehet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.18. 11:14:20

@6.Lenin:

"mindegyikünk azt szeretné, ha lenne egy erős, hiteles ellenzék, mert akkor lehetne valódi választási lehetőségünk is a jobbat választani."

Pontosan! De ez nem jut el a csöppnyi agyáig.

6.Lenin 2018.02.18. 11:19:43

@Netuddki.:

Látom, nem nagyon érted ezt az egészet.
3-vagy több párt együtt indulása esetén 15 % a bejutási küszöb. Ha van egy 20 % körüli párt, semmi gond a bejutással. Listán az összes párt elnöke, első emberei bejutnának. Biztos megélhetés. Tv szereplési lehetőség.
Jelenleg az ellenzéki oldalon nincs ilyen párt. Még a 10%-os küszöb is sokaknak elérhetetlen. Így semmi esélyük az összefogásra sem
A Jobbik is addaig volt érdekes a ballibáknak, míg esélye volt a 15-20%-ra, de ez ma már a múlt. Már a jobbik sem olyan érdekes nekik.

Azok próbálnak összefogni, a másik ellen is, akik legalább a 10 %-ot megléphetik.
Másra nincs sok esélye egyiknek sem.

haXXor 2018.02.18. 11:19:46

Imádom amikor a baloldal össze próbálja magát mosni a Jobbikkal :D Legalábbis statisztikákban. Hát, van egy rossz hírem - itt összefogással sem lenne semmi Fidesz elkergetés.

1ghost 2018.02.18. 11:27:22

@haXXor:

Ha fideszbűnözővel szemben egyéniben egy jelölt áll, vagy a választók tudatosan a legesélyesebbre voksolnak, akkor nektek reszeltek.

Na ez az, ami miatt a tolvaj, korrupt gazdád kezdi összeszarni magát.

is 2018.02.18. 11:49:37

van egy sokkal fontosabb szempont is. ha egy part eleri az 1%-ot listan, akkor mar kap allami tamogatast. megha 5%-ot nem is, tehat be nem jut, oriasi kulonbseg van 1,01% es 0,99% kozott. az pedig parszaz szavazat. tehat Moementum, Egyutt talan nem jut be (meg tan az LMP sem), de az 1%-os kuszob is jatszik. ezert is szavazzanak az Egyuttesek, Momentumosok oda.

Vagy persze, ha azt akarod, hogy pont ezek kihulljanak, es induljon mar el egy konszolidacio, akkor pont ne szavazz oda.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 11:50:38

"A másik érv pedig az, hogy a közvéleménykutatók hagyományosan alámérik a kis pártokat. Nem gonoszságból: technikai okai vannak. Ezt látványosan szemlélteti az alábbi ábra"

Az EP választásokat a bő többség leszarja. A 2014-es EP választáson ÖSSZESEN annyian szavaztak mint ahányan a csak fideszre szavaztak előtte az országgyűlésin. Gizikével akarod bizonyítani, hogy a gőzekének nagy a csöcse.

Folytatod a Reprezentatív!!44!! voks2014 ajnározással kijelölt utad.

is 2018.02.18. 11:50:48

@haXXor: Hat van egy rossz hirem: ezt se te, se en nem tudjuk ilyen biztosan, mint ahogy ezt te probalod eladni. Te csak direkt el akarsz minket bizonytalanitani. Hat nem fogunk.

Janossz 2018.02.18. 11:53:32

@1ghost: "Na ez az, ami miatt a tolvaj, korrupt gazdád kezdi összeszarni magát. "
Meg ami miatt ez a sok derék nemzeti keresztény itt múlatja a vasárnap délelőttöt a mise helyett...

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 11:55:37

@Netuddki.: "A tolvajfideszt egyéniben IS és listán IS ki kell ejteni!"

Én az időutazás problémakörét oldottam meg ilyen egyszerűen. Építeni kell egy időgépet és kész.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 11:58:53

Alapvetően elég vicces az interneten vasárnap délben azzal megpróbálni fikázni pár kommentelőt, hogy vasárnap délben az interneten lóg és kommentel :)

VáradiJános 2018.02.18. 12:09:01

@Janossz: “Meg ami miatt ez a sok derék nemzeti keresztény itt múlatja a vasárnap délelőttöt a mise helyett...”

De ti legalább már dolgozhattok itt szombat elmúltán....

VáradiJános 2018.02.18. 12:10:55

@eßemfaßom meg áll: mit vársz baromjanossztól? Logikát? Ne màr.....

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 12:15:29

@VáradiJános: Nem várok én tőle semmit, csak kiröhögöm

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 12:16:24

OFF van már valami reprezentatív app ami az együtt-et a fidesz fölé méri reprezentatívan?

gépeklázadása3 2018.02.18. 12:32:05

@Jakab.gipsz: 2014-ben 44%-ot kaptak, és azóta esett a népszerűségük. Már csak az a kérdés, hogy mennyire maradt aktivizálható a Fidesz-tábor, és hogy hányan mennek el szavazni.
Sajnos az a tendencia, hogy az embereket egyre kevésbé érdekli a szavazás, de ha mégis magas lenne a részvételi arány (és nem összevissza szavaznak az ellenzékiek, hanem koordináltan), akkor még lehetnek meglepetések.
Nyilván ez ellenzék fő célja nem a kormányváltás, hanem a 2/3, vagy akár a parlamenti többség megakadályozása lenne. Ugye ezért is mindegy kire szavazunk egyéniben, pártlistán meg nyilván bejutó pártra kell szavazni.
Csúfos ez az egész taktikázás, de ez van. Rendes információáramlás és nem Fideszre szabott választási rendszer mellett valószínűleg nem kéne ez a gyerekes játék, ami most folyik.

1ghost 2018.02.18. 12:55:13

Hahó! Orbánbérencek! A Narancsos Bazári Majom 15:00h- kor évértékelőnek hazudott sorosozást és migráncsozást tart a Várkert Bazárban.

El ne felejtsétek nézni,mert utána minden idomított orbáncsimpánznak fel kell mondani a tananyagot.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 13:04:31

@gépeklázadása3: "2014-ben 44%-ot kaptak, és azóta esett a népszerűségük. "

2014 január teljes népességben Medián: 39%
2018 január teljes népességben Medián: 37%

2014 január biztos pártválasztók Medián: 52%
2018 január biztos pártválasztók Medián: 53%

én itt nem látok hatalmas népszerűségesést

VáradiJános 2018.02.18. 13:04:43

@gépeklázadása3: “Rendes információáramlás és nem Fideszre szabott választási rendszer mellett valószínűleg nem kéne ez a gyerekes játék, ami most folyik.”
Már most a kifogások gyártására pazaroljátok az értékes időt érdemi munka helyett

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 13:05:19

@1ghost: anyu megint töltött egy ezrest a telefonra Béluska?

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 13:10:13

@gépeklázadása3: "Rendes információáramlás"

Ez a megszokott ballib ellenzéki médiafölényt akarná jelenteni?

Jóember 2018 van, mindenki onnan szerzi az információt ahonnan akarja, se az index se a 444 se a hvg nincs letiltva az internetszolgáltatóknál, az rtl ingyen nézhető mindenhol, aki kiváncsi arra, hogy melyikgecistróman aznap mennyit lopott az elolvashatja-megnézheti, ha rettegni akar egyet a sérült sajtószabadságon akkor retteghet egyet tucatnyi blogon.

nick papagiorgo 2018.02.18. 13:10:20

@gépeklázadása3:
elmondanám, hogy "rendes" választási rendszerben stb. stb. is ugyanez lenne. Mert hogy már korábban is így volt.
Mindegyik párt birkának nézi a szavazókat. A kispártok meg kb olyanok, mint Hitler a bukás c. filmben, tologatják a nemlétező tömegeket, hogy ha ezmegaz elmegy ide, azmegaz meg oda, meg így meg úgy, meg egy kis szerencse, és akkor akár be is juthatunk.
A "birkanép" meg adott esetben, ha jó idő van, elmegy pl. horgászni, vagy a telekre kapálni és nem szavaz senkire. Basszus, elveszett a "négy éves kemény munka" :)

Ad Dio 2018.02.18. 13:17:17

@nick papagiorgo:

Ezért kell mihamarabb elindulni a közvetlen demokrácia irányába...

nick papagiorgo 2018.02.18. 13:24:14

@Ad Dio: ami mit jelent?
Seholsincs közvetlen demokrácia, mindenhol képviselők vannak...

1ghost 2018.02.18. 13:25:39

@eßemfaßom meg áll:

Na mi van te orbántroll Szabó János? Nem sokára el lesz kapva a grabancod. A kopasz fejed karácsonykor már a sitten virít.

nick papagiorgo 2018.02.18. 13:31:44

@eßemfaßom meg áll:
tudod az van, hogy sokan azt hiszik, hogy a "paraszt" az otthon ül bőgatyában meg lószaros csizmában, és a Szabad Földet olvassa.

Holott arról van szó, hogy a paraszt (értsd:földművelésből élő ember) többet használja a netet, mint te vagy én. Kell neki az időjárás előrejelzéshez, különféle termesztési programokhoz stb. Filmet is a neten néz, mert nem meg moziba (messze van), meg ott is rendel, ha már házhoz szállítják neki. Egy átlagos "parasztnak" a net valóságos istenáldása, és ne tételezzük már fel, hogy pont politikailag nem onnan tájékozódik, hanem a megyei lapból.

Ezzel szemben pl. a romkocsmában üldögélő bölcsész facebook-ot meg twittert használ, és csodálkozik, hogy az összes "ismi" szerint meg kéne buknia a kormánynak (mással meg nem is tart kapcsolatot, csak az "ismikkel"), és habár az ő "ismijei" 100%-ban kormányellenesek, az a rohadt kormány meg mégse bukik meg. Nyilván valami árulás van a dologban :)

Peter Götz 2018.02.18. 13:33:11

aki a fideszre szavaz ,az a bűnözőket támogatja

Ad Dio 2018.02.18. 13:56:46

@nick papagiorgo:

A képviseleti demokrácia csak egy (csökevényes) formája a demokráciának és épp napjainkban ürül ki egyre jobban.

Régebben, amikor a pártok még nagyjából homogén társadalmi rétegeket, később jól körülírható ideológiákat képviseltek, még így-úgy működött, de ma egyik sem áll meg. A homogén társadalmi osztályok a múlté, a liberalizmus pedig - ami az utolsó nagy ideológia volt - épp most fordul önmaga paródiájába és veszíti el a tömeges támogatását.

Az emberek egyre kevésbé hajlandóak homályos tartalmú "csomagokra" szavazni. Attól mert valaki baloldali, nem feltétlenül támogatja az illegális bevándorlást. Vagy épp ha jobboldali, nem tapsol a sorosozásnak.

A demokrácia jövője - szvsz - a közvetlenség lehetősé tétele. A képviseleti demokrácia megmaradna, de a közvetlen vélemény nyilvánítás lehetőségével gyengülne a pártok hatalma.

A tudomány sosem téved! 2018.02.18. 14:03:53

"Szóval listán szíved szerint, egyéniben eszed szerint, és ne hagyd, hogy úrrá legyen rajtad a fásultság."
jogos:
1. Fidesz
2. Fidesz

gépeklázadása3 2018.02.18. 14:22:27

@eßemfaßom meg áll:
Rádió: Kossuth, Petőfi, Rádió1, Class Fm
Plakátok: Összes
TV: TV2, 5 állami tévé, Echo
Lapok: Összes megyei lap, összes szennylap
Net: Origo, 8, 168, PS, Magyar Idők, de a Mandi is lehoz már olyanokat, hogy...
Szóval nem, aki nem olvas híreket tudatosan, az alig lát valamit az ellenzékből, és az az alig kb az Index címoldalnak és az RTL Híradónak felel meg.
Lehet jönni azzal, hogy elmúlt8év, de gondolom ti is érzitek, hogy már egészen más szinten tolja a kormány az államosítást és a kertén propagandát, mint eddig a baloldal.

mortullus 2018.02.18. 14:40:13

Szerintem az Együttre épelméjű ember nem szavaz listán. Én gondolkodtam az LMP-n, jelzés gyanánt, hogy kicsit sok már a lopás. Aztán majd persze kiderül aznap.

gépeklázadása3 2018.02.18. 14:41:32

@eßemfaßom meg áll:
Sajnos ebben igazad van, de általában túlmérik a Fideszt választások előtt. Valamennyit biztos, hogy gyengült a népszerűségük, és a Jobbik + az 5%-os pártok szvsz több szavazót fognak elszívni, mint amennyit a felmérések mutatnak.

nick papagiorgo 2018.02.18. 14:41:45

@gépeklázadása3:
nézd az van, hogy a kormány tolhat olyan propagandát, amilyet akar (mint a szocik a rendszerváltáskor, vagy szintén a szocik 2010-ben), ha az emberek elégedetlenek vele, akkor meg fog bukni. Ha meg ne, akkor meg nem.

Ez megint egy ilyen "mantra", hogy azért nyer a Fidesz, mert az emberek rosszul élnek, de olyan hülyék, hogy rá szavaznak - nyilván a propaganda miatt:)

Holott pont az van, hogy egynémelyek (akinek nem inge, ne vegye magára) haluznak be nyomorgó milliókat, elégedetlenek tömegeit stb. stb, akik majd rá fognak szavazni. Aztán a választásokkor derül ki, hogy ezek a tömegek nem léteznek.

Ilyenkor mindent arra kennek, hogy nem ők voltak a balfaszok, á nem. A tömegek vannak megvezetve, a szegény hülyék az állami propaganda miatt szavaznak a Fideszre, nem az ő balfasz viselkedésük miatt.

Felőlem higgyél amit akarsz, engem nem zavar, csak szólok, hogy te most kb egész Magyarországot nézed ám hülyének, azért, mert arra szavaz, aki neked nem szimpatikus :)

nick papagiorgo 2018.02.18. 14:48:11

@Ad Dio:
ez így van. Viszont pont a Fidesz alatt nyílt több lehetőség a közvetlen demokrácia gyakorlására (népszavazások és nemzeti konzultációk).
Persze lehet azt mondani, hogy a Fidesz az emberek szájába adta a megoldást, de azért ezek elég egyértelmű válaszokat adtak.

Most lehet azt mondani, hogy pl. a nemzeti konzultációkat is csak a "fideszbirkák" töltötték ki, de felvetődik a kérdés, hogy miért? Akinek más volt a véleménye, miért nem tölti ki? Azután meg utána miért lamentál, hogy ez egy hülyeség, ha ki se tölti? stb :)

gépeklázadása3 2018.02.18. 15:11:51

@nick papagiorgo: Nem vagyok aktív bloghus, de már többször leírtam, hogy nem tettek le annyit az asztala, hogy el kelljen fogadunk a demokratikus kereteket századszor is átlépjék. Felfújták az egész "Mo jobban teljesít" dolgot, gazdasági értelemben csak stagnálás és válságból való visszatérés van. Én a való életben sem látom azt a nagy fejlődést, egyedül az EU-pénzes térkőfejlesztési politika, ami látványos, de az meg vitatható, hogy mennyire köszönhető a Fidesznek. Ráadásul a közpénzek pazarló költésétől nem lesz versenyképesebb az ország, azaz hosszú távon nézve káros, hogy tovább folytatják a közpénzes korrupciót, miközben az ellenkezője ígéretével nyertek 2010ben választást...

Egész Mo-t hülyének nézem.. Erre mondják, hogy 10 millió így nem tévedhet. Már ezerszer bebizonyosodott, hogy a tömeg manipulálható. Akkor lenne igazad, ha nem kedvenc focicsapatok alapján szavaznának az emberek, hanem racionális alapon. Sajnos ebben a jelenlegi környezeteket a kormánynak kedvez, mert nincs erős, egységes ellenzék, és ideológiailag is nehéz összeegyeztetni az ellenzék 3 szavazótáborát.
Ez még nem azt jelenti, hogy ne lehetne kompetensebb kormányt összehozni az ellenzékből, csak ebben a formában esélytelen egy versenyképes, kormányváltó erőt összehozni.

Engem nem érdekel, hogy mit gondoltok róla. Én csak azt mondom, hogy kettős mérce, amiket a Fidesz szavazók elnéznek. Kéne egy kísérlet, ahol MSZP-kabinetes hírekben cseréjük ki a tulajdonneveket, ha életed mire gondolok. Már csak az ideológia, meg a töredezett ellenzék tartja fent a rendszert, nem a racionalitás.

VáradiJános 2018.02.18. 15:14:11

@Peter Götz: látom, azért sikerült megtanítanom neked, hogy nem “ü”

gépeklázadása3 2018.02.18. 15:14:12

@gépeklázadása3: *sry az előírásokért, autocorrect

Fritz Gerlich 2018.02.18. 15:14:41

Azért ez egy erős mondat: " ... az ÖSSZES párt a mérési hibahatáron belüli távolságban van a parlamenti küszöbhöz képest."

Az MSZP -t nemigen mérik 10% alatt, a DK -t pedig 5% -nál kevesebbre. Az ő bejutásuk azért majdnem biztos. (Úgy 80-90% valószínűségű.) De az LMP bejutási esélyére is legalább 70-75% -ot mondanék. A többi nem kerül be a parlamentbe, se az Együtt, se a Momentum. Még akkor sem, ha állítólag "alul mérik" őket a közvélemény-kutatók. ... Talán ha 70% felett lesz a részvétel. De még akkor sem adnék nekik erre 15-20% nál nagyobb esélyt.

1ghost 2018.02.18. 15:15:06

@nick papagiorgo: "Viszont pont a Fidesz alatt nyílt több lehetőség a közvetlen demokrácia gyakorlására."

Hú bazdmeg ez nagyon durva, te orbántroll! Ekkorát még tolvaj, velejéig korrupt szarházi gazdád sem hazudik minden nap.

VáradiJános 2018.02.18. 15:16:46

@Fritz Gerlich: ha az együtt nem kerül be, akkor az fasizmus

Morpheus. 2018.02.18. 15:18:11

Eddigi történelmünk legkiszámíthatóbb választása jön, a meglepetés szinte kizárt.

Várhatóan 5 millióan fognak majd az urnákhoz járulni (ami 62-63% -os részvételi arányt jelent) és várhatóan a Fidesz-KDNP győz majd, könnyedén megszerezve a kétharmadot. A kormányzó pártszövetség legalább 2,3-2,5 millió szavazatra számíthat (46-50%), vagyis a parlamenti patkóban lazán lesz kb. 150 helyük. Az előrejelzések szerint a második a Jobbik lesz, 16% -os eredménnyel (0,8 millió vokssal) 21-22 parlamenti helyet szerezve. Harmadik befutó az MSZP-PM lehet 13% -kal (0,65 millió szavazat) 15 mandátummal, a negyedik és ötödik pedig szoros versenyben a DK és az LMP, mindketten 7-8% körüli arányokkal (0,35-0,4 milliós szavazótáborok mellett) külön-külön 6-7 képviselői széket elfoglalva. Kérdések, csak a részletekben merülhetnek fel: például az említett DK és LMP "párharc" végkimenetele, vagy az MSZP - Jobbik versengés lezárulása.

Minderről bővebben a Morpheusz blogon írtunk! Most, a legfrissebb posztunkban. (Kvasztics doktor engedélye nélkül linket nem teszünk ki.)

nyelv-ész 2018.02.18. 15:18:41

Az , hogy 28 év után itt tart Magyarország, igen nagy mértékben köszönhető a listás szavazás rendszerének, amin akármelyik párt be tud juttatni a Parlamentbe olyan gazembereket, akik az egyéni választókörzetükben nemhogy szavazatot nem kapnának, de még egy kiadós verést is kockáztatnának, ha a körzetükben fel mernének bukkanni.
A listás szavazás eltörlése, és kizárólagosan a helyi választókerületekben szerzett szavazatok érvényessége lehetne a garancia arra, hogy a következő 28 évben megtisztuljon a politika. Persze erre nagyjából nulla esély van, aki ott van a tűz körül, bolond lenne a saját esélyeit rontani.

Fritz Gerlich 2018.02.18. 15:19:01

@VáradiJános: nem. .... Az azt jelenti: nem elég jók! Ennyi! :-)))

gépeklázadása3 2018.02.18. 15:19:13

@nick papagiorgo: "
Most lehet azt mondani, hogy pl. a nemzeti konzultációkat is csak a "fideszbirkák" töltötték ki, de felvetődik a kérdés, hogy miért?"
Légyszí ne játsszuk már a hülyét.
1. Leszrják, ez nem az építő javaslatokról szól, hanem a listázásról és az aktivizálásról.
2. Propaganda az egész. Az értelmetlen népszavazásukra is rányomták a Jobban Teljesít plecsnit, pedig elbukott. Meg az megvan, hogy az ellenzéki népszavazásokat mind elkaszálták?

Pop40 2018.02.18. 15:32:05

Szavazhat bárkire, persze. Kérdés, hogy minek.

Én pl azért megyek szavazni, hogy bukjon a maffiarezsim, és megkezdődjön az elszámoltatása.
Ha ez nem következik be, és továbbra is Vitya meg a maffiája pusztíthat, engem abszolút hidegen hagy, hogy a teljesen tehetetlen ellenzéket melyik párt beszélő feje képviseli majd a parlamentben.

Eleve, a balos pártok fele totál fölösleges, egymás klónjai, csak a szavazatok szétaprózódására jók, mert koordinálni egyik se hajlandó a maga 2%-ával.
3 ellenzéki csoport bőven elég lenne. Jobbik, "régi" bal (mszp, dk) és új pártok, (lmp momentum együtt pm stb.)

nick papagiorgo 2018.02.18. 15:32:08

@gépeklázadása3:
Nézd, van igazság abban amit leírsz, de látni kell azt is, hogy a töredezett és gyenge ellenzék nem a Fidesz hibája. Ugyanazok a hülye pártok és politikusok szajkózzák a baromságaikat 2010 óta (talán a Momentumot leszámítva).

Én pl nem tudom, hogy ha valakiből nem kértek se 2010-ben se 2014-ben, akkor miért gondolja úgy bárki, hogy 2018-ban (2022-ben stb. stb) majd kérni fognak belőle. Mi változott?

A jelenlegi ellenzék kb egy dologra jó Orbánéknak, hogy megakadályozza, hogy új, hitelesebb erők jelenjenek meg. Ezt a szívességet egyébként örömmel meg is teszik.

ulpius66 2018.02.18. 15:36:15

Fedor!

"Az élet az ábrándozás megrontója"
(Vörösmarty után szabadon....)

Pop40 2018.02.18. 15:38:39

@nick papagiorgo:

"Viszont pont a Fidesz alatt nyílt több lehetőség a közvetlen demokrácia gyakorlására (népszavazások és nemzeti konzultációk). "

Te nagyon segghülye vagy, még elvtársi mércével is.

Igen, lelkesen népszavazhatsz mindenről, amit a vajda akar. Lásd októberi migráncsnépszavazás.

Ha meg olyanról akarsz népszavazni, amit esetleg nem támogat a vajda (kb a migráncsokon kívül bármi) akkor jönnek a kopaszok, meg az erdősinék, a fidesz alatti "több lehetőséget" demonstrálni.

Ha meg a vajdád senki által nem ellenőrzött, manipulatív nemzeti inzultációi neked közvetlen demokráciának számítanak, akkor mássz vissza Vitya füstös valagába, és maradj is ott.

nick papagiorgo 2018.02.18. 15:41:32

@gépeklázadása3:
én ezt a közvetlen néphatalom-gyakorlással kapcsolatban írtam.
Lehet úgy hozzáállni, hogy listázás meg propaganda (erről már kifejtettem a véleményemet), de ha nem is vagy hajlandó a véleményedet "ezeknek" elmondani, akkor mitől várod, hogy figyelembe vegyék? :)

Egyébként az ellenzéki népszavazási kísérletek se lettek mind elkaszálva, a szociknak pl. volt egy, hogy a Fidesz ne lopja a földet, vagy mi, kb 10 ezer aláírást sikerült vele gyűjteni.

Az ellenzék "akarata" meg lett hallgatva akkor, amikor annak volt értelme, pl. a vasárnapi boltbezárás eltörlése, vagy az olimpiai indulás visszavonása. Viszont volt egy csomó orbitális baromság, most pl. törvénnyel akarják Orbánt kötelezni, hogy álljon ki vitázni a "másodikkal". A gond csak az, hogy azt se tudjuk, ki a második. Vona Gábor? Karácsony? Vagy ki?

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 15:41:36

@gépeklázadása3: amiket felsoroltál kormánypártiakat összesen nem ér el annyi embert mint egy indexcímlap+rtl híradó

Pop40 2018.02.18. 15:41:43

@Netuddki.:

Erről van szó.

Egyrészt fölösleges baloldalon ennyi párt, másrészt amelyik nem hajlandó koordinálni, az essen csak ki, az öntudatos 2%-ával. Legalább utána már nem akadályozza a maffia leváltását.

VáradiJános 2018.02.18. 15:42:34

@nyelv-ész: persze, mert az átlagos polgárnak van ám fingja a jelöltekről .... helyben is pártra szavaznak általàban

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 15:42:52

@1ghost: cicus, fogy a napi 150megabájt keret és még fel kell menned a pornhubra is egyet rejszolni mielőtt leáll a net?

ulpius66 2018.02.18. 15:43:36

@nick papagiorgo: "A jelenlegi ellenzék kb egy dologra jó Orbánéknak, hogy megakadályozza, hogy új, hitelesebb erők jelenjenek meg."

AZONOSAN GONDOLKODUNK!

Én is úgy gondoltam, hogy bontok egy újabb pezsgőt, ha kiderülne, hogy az MSZP-P koala 9,8%-t érne el, és jól kiesne a Parlamentből!
De tovább gondolva a helyzetet, úgyanarra jutottam, mint te, hogy az MSZP-P kiesése egyedül A BALLIBSIKNEK LENNE HASZNOS, A FIDESZNEK PEDIG A BIZTOS BUKÁS 2022-BEN.
Hiszen ahogy Te is leírtad, ez esetben 2022-ig fel tudna nőni egy teljesen új, hiteles baloldali párt, amely komoly kihívója lenne a Fidesznek!!!!!

Úgyhogy mostmár ÉN SZURKOLOK AZ MSZP-P-NEK HOGY 10, 6%-al JUSSON BE A PARLAMENTBE, HISZ EZ A BIZTOS ALAPJA A FIDESZ 2022-es GYŐZELMÉNEK!!!!

nick papagiorgo 2018.02.18. 15:46:19

@Pop40:
általában nem szoktam káromkodó hülyékkel vitatkozni :)
Csak annyit jegyeznék meg szép halkan:amikor volt a kettősállampolgársági népszavazás, akkor vajon ki kampányolt azzal, hogy majd bejön ide 8 millió román, és elveszi a magyarok munkáját?

(segítek, egy magas, kissé hazudós bácsi)

Az nem volt demagóg? Azzal nincsen semmi gond? Csak a Fidesszel van a gond, mi? És még én másszak vissza "Vitya füstös valagába" :)

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 15:47:39

@nyelv-ész: "A listás szavazás eltörlése, és kizárólagosan a helyi választókerületekben szerzett szavazatok érvényessége lehetne a garancia arra, hogy a következő 28 évben megtisztuljon a politika."

előre a fidesz 5/6-ért

nick papagiorgo 2018.02.18. 16:01:26

@ulpius66:
az MSZP kiesése kb egyedül Gyurcsánynak lenne hasznos :)
Az az ember a Fidesz legfőbb támasza :)

Azért az valahol vicces, hogy "az ellenzék vezető ereje" a hátára vesz egy mérhetetlen támogatottságú törpepártot, és emiatt aggódniuk kell, hogy elérik-e a 10 (!!!!) %-ot, vagy kiesnek. De ha ki is esnek, semmi se történik, Gyurcsány szépen bekapja a szavazóbázist és kész. Ha bejutnak, akkor se történik semmi, szépen elvonaglanak még egy darabig.

Éhes Ió 2018.02.18. 16:04:16

Amíg a Fidesz engedélyezi és megvédi a Pride-ot, addig tőlem maradjanak!

nyelv-ész 2018.02.18. 16:07:57

@eßemfaßom meg áll: Miért is? Szerinted a mai kommunikációs lehetőségek korában nem derül ki 4 év alatt egy jelöltről minden disznóság? Dehogynem. Egész más úgy szavazni, hogy ismerjük a körzetünk jelöltjét, meg lehet kérdezni a szomszédjait, mint hogy a pártközpontból ideszalajtott sima stricik közül kelljen választani.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.18. 16:09:04

@gépeklázadása3:

"Rendes információáramlás és nem Fideszre szabott választási rendszer mellett valószínűleg nem kéne ez a gyerekes játék, ami most folyik."

Galambom, a választási rendszer nem a Fideszre, hanem az erősebbre van szabva. Ha kormányra akarsz jutni, NAGYON egyszerű a dolgod: legyél te a legerősebb, oszt mission completed.

Pop40 2018.02.18. 16:17:27

@nick papagiorgo:

Általában én se szoktam, de most akkora orbitálisat sikerült idehazudnod, hogy nem bírtam megállni.

A kérdést kurvára nem értem, hogy jön ide, de kezdjük az alapoktól, mint az oviban: nézz utána, mi a különbség a "kampány" és a "népszavazási kezdeményezések köztörvényes bűnözőkkel való ellehetetlenítése" kategóriák között.

Arra meg már inkább nem is reagálok, ahogy te egy LEHETŐVÉ TETT népszavazás KAMPÁNYÁT összemosod egy kubatov-lista frissítésen túl semmi másra nem jó nemzeti inzultációval.

Szerencsés a maffia, hogy ilyen tökagyú hívei vannak. Kiküldik neked évente egyszer konzultációban, hogy "ön szerint a fidesz nagyszerű, vagy fantasztikus? Szavazzon!" - te meg a 2 agysejteddel boldog vagy, hogy gyakorlod a demokráciát.

nick papagiorgo 2018.02.18. 16:29:04

@nyelv-ész:
az a gond, hogy a "körzetünk jelöltje" is általában egy pártközpontból odaszalajtott sima strici :)
Legtöbbjének térkép kell, hogy megtalálja a körzetét - persze ez nem tántorítja el az "itt nőttem fel, itt én mindenkit ismerek" kezdetű szövegektől :)

nick papagiorgo 2018.02.18. 16:31:52

@Pop40:
arra próbáltam rávilágítani, hogy a szocik pl. nem kérdeztek meg senkit semmiről sose - de amikor egyszer kénytelenek voltak, olyan mocskos kampányba kezdtek, amit nem látott még a világ.

De látom, nem jött át az üzenet :) További jó káromkodást, meg átkozódást.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 16:33:25

@nyelv-ész: "Miért is?" mert a fidesz ígyis-ugyis viszi az egyénik többségét, a lista miatt van egyáltalán ellenzéki a parlamentben.

Pont ezért ábrándozik az ellenzék tisztán listás választásról mert úgy jelentősen jobban tudnának teljesíteni. Te meg ezt a kis álmot is kinyírnád.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.18. 16:34:14

@gépeklázadása3:

"Sajnos ebben a jelenlegi környezeteket a kormánynak kedvez, mert nincs erős, egységes ellenzék, és ideológiailag is nehéz összeegyeztetni az ellenzék 3 szavazótáborát."

És ezért ki felelős? Persze, a Zorbán. :DD

"Ez még nem azt jelenti, hogy ne lehetne kompetensebb kormányt összehozni az ellenzékből, csak ebben a formában esélytelen egy versenyképes, kormányváltó erőt összehozni."

Szarból nem lehet várat építeni. Ezt az ellenzék nap mint nap újra bizonyítja.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.18. 16:38:19

@Pop40:

"és továbbra is Vitya meg a maffiája pusztíthat, engem abszolút hidegen hagy, hogy a teljesen tehetetlen ellenzéket melyik párt beszélő feje képviseli majd a parlamentben."

Értelek - azaz mégsem. Az ellenzék teljesen tehetetlen, de ha valami isteni csoda folytán mégis kormányra kerülne, akkor máris nem lenne tehetetlen?

Röhejes, ahogy egyazon mondaton belül ellentmondasz önmagadnak. :DD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.18. 16:44:33

@ulpius66:

"Hiszen ahogy Te is leírtad, ez esetben 2022-ig fel tudna nőni egy teljesen új, hiteles baloldali párt, amely komoly kihívója lenne a Fidesznek!!!!!"

Ne gondold. A mostani pártocskák is a maszop hasadványaiból jöttek létre, semmi garancia arra, hogy egy bukás után nem ismét a lejárt szavatosságú efftársak alakítanak újabb balos pártokat. Az meg látható a Momentum példáján, mire jut egy új romkocsma-központú pártocska.

Ettől függetlenül én is pezsgőt bontanék, ha a maszop és a déká kiesik a parlamentből. Mert azért lehet, hogy neked lesz igazad, és létrejön egy normális, tisztességes ellenzéki párt. Mindenkinek jobb lenne, még a Fidesz is jól járna egy erős ellenzékkel. Az ország meg még inkább.

Pop40 2018.02.18. 16:46:50

@nick papagiorgo:

Valóban, a szocik nem kérdezgettek irányított kérdésekkel semmit. Helyette lehetővé tették, hogy a nép normális, téttel bíró népszavazásokon (2004, vagy a 2008-as vizitdíjas) elmondja a véleményét.
"Kénytelenek voltak"?? Osztán' miért is? Küldhettek volna ők is köztörvényes kopaszokat, megakadályozni a népszavazást, mint a vajdád. Ja, hogy ők nem tették?

Mondom, a fajtádnak ki kell küldeni évente egyszer, hogy válassza ki, überfasza, vagy szupernagyszerű a fidesz, aztán rendben is vagytok, én meg nyilván hülye voltam, ha feltételeztem, hogy egy fideszes a 2 agysejtjével ennél összetettebb gondolkodásra is képes.

További jó konzultálgatást, gyakorold vele szorgosan a demokráciát!
A témaválasztással ne törődj, majd Viktor bácsi megmondja.

ulpius66 2018.02.18. 16:48:25

Fedor.blog
2014. április 7.

"Hogy nem vált be a Kormányváltó összefogás, az nem kérdés. Eleve félszívvel támogattam őket a legkisebb rossz elve mentén, de a tegnap történtek megerősítettek abban, hogy nem ebben az összeállításban, nem ezzel a belső arányokkal, és legfőképp nem ezzel a csapatkapitánnyal kellett volna kifutni az amúgy is az ellenfél felé lejtő pályára. Voltak egók, amelyek szükségtelenül nagyok voltak, és voltak, amelyek szükségtelenül kicsik, és ezek összeségében a végeredmény szempontjából végzetesnek bizonyultak. Ez nem jelenti azt, hogy rossz lett volna Mesterházy miniszterelnöknek. De azt igen, hogy lett volna nála alkalmasabb, aki integrálóbb, hitelesebb lehetett volna jelöltként. Persze Bajnai is elkövette a maga hibáját azzal, hogy nem állt bele kellő időben és kellő eréllyel a maga ambíciói mögé, elerodálva ezzel a felé áradó bizalmat, és lehetőséget teremtve arra, hogy az MSZP legyen a vezető erő, hatalmas támadási felületet adva ezzel a FIDESZ számára.

Ha a demokratikus oldal teljes kampánya olyan lett volna, mint az utolsó egy hét, akkor lett volna esély a nyerésre. Addigra összecsiszolódtak, és megtalálták azokat az ügyeket, amelyekkel talán fel lehetett volna rázni a közvéleményt, de ezek már nem tudták kifutni magukat. Elcsúsztak, elkéstek, így nem sikerült megtörni a fásultságot, a félelmet. 2002-ben 70% felett volt a szavazók aránya, és ezzel akkor sikerült is elkergetni a FIDESZ-t. Most viszont nem sikerült szavazóurnákhoz csábítani az elégedetleneket, mert nem sikerült megfelelő alternatívát nyújtani."

Fedor!!!!

Ezt bekopizhatod idén április 9-én is.......

2018.02.18. 16:56:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: már hogyne lehetne szarból várat építeni!
Orbàn képes rá. Nézd meg a fidesz második emberét.

Pop40 2018.02.18. 16:58:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A tehetetlen, dilettáns, stb jelzőket egy normális ellenzékhez képest mondtam, nem a fideszes maffiabandához képest. Nincs az az ellenzéki kombináció, aki rosszabb lenne a mostani szabadrabló fideszes hordánál.

Ha pedig nyernének (túl azon, hogy megkezdődne az elszámoltatás) és átírnák a választási rendszert, onnantól már nem lenne ez az összefogáskényszer, nyugodtan kiírhatnának új választásokat, ha nem megy. Azon a fideszes söpredék már nem játszana, mert őket egyedül egy Polt nevű tégla választja el a börtöntől.

Tudom, a komcsik mindig anarchiával riogatnak, ha nem ők vannak hatalmon, ez nem újdonság, már Grósz is ezzel riogatott a rendszerváltás előtt. Tele a temető döglött diktátorokkal, Csautól Kadhafiig, de valahogy mindenhol sikerült túlélni nélkülük is. Vitya nélkül is menni fog.
Ha meg a tökkelütött hívei mégse bírják nélküle, és inkább követik, annál jobb.

Pop40 2018.02.18. 17:03:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Mellesleg ha elolvasnád a mondatot, amit idéztél, nyilvánvaló lenne, hogy a "teljesen tehetetlen" jelző az orbáni maffiaállam keretein belülre volt értendő.

Amíg a fideszes maffiabanda megteheti, hogy mondvacsinált ürüggyel otthagy egy bizottságot, ahol számon lehetne őket kérni, addig teljesen tökmindegy, hogy Szél Detti ül maga elé bámulva, tehetetlenül a folyosón, vagy valamelyik másik párt képviselője. Ezzel speciel a maffiaállam működését jellemeztem, nem az ellenzéket.

Értsd már meg a mondatot, ha már idézed.

nick papagiorgo 2018.02.18. 17:04:43

@Pop40:
a választási rendszer átírásához 2/3 kellene, csak szólok :)
(de lehet, hogy ez is meglesz az ellenzéknek...:)

1ghost 2018.02.18. 17:06:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @eßemfaßom meg áll: @VáradiJános: @nick papagiorgo: @ulpius66:

Na mi van te szarházi bérhazudozó orbántroll? Hogyhogy ezen a szép verőfényes vasárnap délután csak öt nicken mentegeted a tolvaj, korrupt gazdádat?

Bár az igazság az, hogy vonyíthatsz itt akár húsz nicken is, mert a rabló, közpénzből gennyesre gazdagodó korrupt fideszfajtád a börtönt úgysem fogja megúszni.

nick papagiorgo 2018.02.18. 17:09:17

@1ghost:
jézusom, ez már odáig fejlődött, hogy MINDENKI, aki nem ért veled egyet, voltaképp EGY SZEMÉLY? :)))))))))

Pop40 2018.02.18. 17:12:35

@nick papagiorgo:

A plakáttörvény elfogadásához is kétharmad kell. Ha a maffia áttolhatta felesként, biztos nem lesz kifogásod, ha az új kormány is ezt teszi majd :-))

De ez tényleg a kisebb gond, a legfontosabb Polt, meg a többi fideszes tégla kirúgása, akik megvédik a maffiát a börtöntől.
Ha ők nem lesznek, és a vajda meg a sleppje, vejestől, strómanostól épp a büntetési tételeiken alkudoznak majd a bíróságon, onnantól már nem lesz olyan sürgető a választási rendszer átalakítása.

Morpheus. 2018.02.18. 17:22:36

@Fritz Gerlich: ... mondjuk konkrétan ők a legfelkészültebbek. :) Ironikus az élet, EBBEN az országban a "politikai intelligencia" szintje miatt nem rúghat labdába hasonló párt. Ez van. Itt az egybites üzenetek, jelszavak, erős ingerek (mint a cinizmus) "mennek csak át". Egy kongói bantu faluban sem az a jelölt nyerne választást, amelyik társadalmi igazságosságot ígér, hanem amelyik több banánt. :)))

gépeklázadása3 2018.02.18. 17:26:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudom, hogy nálad ez a stílus megy évek óta, de így semmit nem ér a mondanivalód. Mondd már el, hogy ennek mi értelme, amikor lehet rendes hangnemben is hsz-elni..

Fritz Gerlich 2018.02.18. 17:28:52

@Morpheus.: Nálunk még a "több banán" sem érvényes. Amellett jobb párhuzam volna az őserdőben kerítést emelő törzsfőnök esete. :))))

Aldou Raine 2018.02.18. 17:31:47

@1ghost: egy-egy kormánytroll 20-30 nicket kezel (átlagosan). De a hivatásosaknál 40-50 is "belefér". Szabadidő és fizettség kérdése. :-))) Mindkettőt kapnak bőven.

VáradiJános 2018.02.18. 17:34:42

@1ghost: negyed hatkor verőfényes? Anyukád behúzta a függönyt?

nick papagiorgo 2018.02.18. 17:35:30

@Pop40:
tudod, ebben az országban már mindenki mindenkit elszámoltatott - szóban :)
El lettek számoltatva a szocik 89 után, az MDF-kormány, a Fidesz 2002 után, Gyurcsány 2010 után, Demszky a metróért (arról is volt OLAF-jelentés, ugye), most majd Orbán veje lesz elszámoltatva stb. stb.

Csak - a nagyon kis halakat leszámítva - én még nem láttam senkit, aki ténylegesen a sittre ment volna :)

Persze lehet, hogy egy "nagy fordulat" után itt majd valakit tényleg elszámoltatnak. Csak én nem nagyon bízom benne :)

Pop40 2018.02.18. 17:37:27

@Aldou Raine:

Nem olvastad?
Zömük ingyen dolgozik. :-)

A demokrácia leszakadó függönye (törölt) 2018.02.18. 17:40:11

Hogy is mondják? Na rajzoljatok f***t a szavazólapra, mert estére megválasztják!

Orbán 2/3-al nyer, miközben az ellenzék a matematika alapvetéseit meghazudtolva azt magyarázza majd, hogy a 2/3 Orbánék mellett áll, de a 4/5 az mellettük! A nyertesek az EU emberei által is felügyelt, demokratikus és igazságos választást, illetve a rövidesen eljövő kánaánt emlegetik. A vesztesek igazságtalan választási rendszerről és választási csalásokról beszélnek majd.

A választások másnapján az ellenzék arról fog beszélni, hogy egyszer és mindenkorra bebizonyosodott a kormány alkalmatlansága. Tekintettel arra, hogy nem ezt ígérték, felszólítják a még meg sem, alakult kormányt a lemondásra, és előrehozott választásokat akarnak.

A még meg sem alakult új kormány ezzel párhuzamosan átad egy újabb Nitrogéncseppfolyósító üzemet, amely ékes példája annak, hogy Magyarország jobban tejel... őő izé... teljesít. És ez csak és kizárólag a még meg sem alakult kormány érdeme, amely az ellenzék áskálódása ellenére keresztülvitte a terveit.

Kihagytam valami?
Ja igen: a legjobb egy határozatlan munkaszerződéssel a zsebben, a tévében nézni a sok semmire nem jó barmot, ahogy tülekednek különböző pártoknál pár újabb pár év fizetett semmittevésre.

Pop40 2018.02.18. 17:40:16

@nick papagiorgo:

Ilyen ipari méretű szabadrablást sosem csinált senki, mint a jelenlegi maffia.
Ezt a bandát egy elsőéves joghallgató is simán életfogytra juttathatja, ha Polt meg a többi bűnpártoló tégla már nincs az útban.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 17:46:42

@1ghost: már csak 360p-ben fért bele az esti pornhubozásod cicafiú

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 17:50:05

@VáradiJános: a 444-en megírta a Névtelen Forrás szóval biztosan úgy van az

nick papagiorgo 2018.02.18. 17:56:58

@Pop40: ó, ugyanezt mondták előtte is mindegyikről :)

nick papagiorgo 2018.02.18. 17:59:23

@Aldou Raine:
rengeteg szabadidő, bőséges fizetés...
te most itt toborzol? :)

Pop40 2018.02.18. 18:06:20

@Pop40:

Igaz, ha valaki nem látja a különbséget a szocik népszavazásai meg a fideszmaffia konzultációi között, ott valóban nehéz lesz elmagyarázni a nokiás-dobozok és a fidesz-féle ezermilliárdos lopások közti különbséget.

Ha meg valamelyik ellenzéki párt kormányra kerülve ezt elmulasztja, annak meszeltek. Az utóbbi 8 évet nem felejti el az ország.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 18:07:41

@nick papagiorgo: Egyébként az a röhej, hogy az egész blog.hu indexcímlapos részén nincs összesen 40 kormánypárti meg 40 ellenzéki nick szóval elég belterjes ez a dolog ha valóságban összesen 3-4 ember beszélgetése pörög :)

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 18:09:54

@Pop40: "Az utóbbi 8 évet nem felejti el az ország. " Ez majd akkor kerül sorra amikor a megelőző 8-at sikerül elfelejtetni. Ez a ti nagy bánatotok, hogy nagyon nem akar összejönni a Nemzeti Középtávú Amnézia.

csobi2011 2018.02.18. 18:15:22

Én is minden ellenzékit arra bíztatok, hogy szavazzon az együttre, meg a momentumra. Akkor azok is elvisznek néhány százalékot, meg talán a nagyobb ballib pártok is kiesnek. Jó lenne végleg kirakni az elhasználódott ballib pártokat a Parlamentből, ahogy a lengyelek csinálták. Nem fognak hiányozni!

6.Lenin 2018.02.18. 18:25:30

@eßemfaßom meg áll:

Szerintem elképzelhető. Főleg a B1-en. Klónozzák a nick-et, átírják (nekem már többször is). Néha igen sok ismeretlen (alvó) nick jelenik meg.
Vagy olyan nickek, aki szinte kierőszakolják a durva hangnemmel a választ, így pörgetve fel a hozzászólásokat. Lenne rá magyarázat, de nyilván ez a blogon belülről lehetséges, hiszen csak onnan lehet cenzúrázni, törölni, átírni. Kívülről-jogosultság nélkül nem hiszem, hogy az ilyesmi lehetséges lenne, bár nem vagyok pc-s guru, lehet, hogy kívülről is lehet.
A blog üzemeltetőjének látnia kellene, ha ugyanarról a helyről jön-sok néven- a hozzászólás. Azt hiszem, ő több mindent lát, mint egy mezei hozzászóló.
De mindig az kiabál, akinek....

nick papagiorgo 2018.02.18. 18:29:04

@eßemfaßom meg áll:
hát ja :)
nehéz kenyér lehet ez :)

nick papagiorgo 2018.02.18. 18:36:43

@6.Lenin:
a blog üzemeltetőjét (a blog.hu üzemeltetőjéről beszélek) ezt mindaddig nem érdekli, amíg nem érkezik valamilyen bejelentés, esetleg a rendőrség nem kezd el nyomozni.
Ha konkrétan a B1 blogról (vagy bármelyik másik blogról) beszélünk, ott a bloggazdának admin joga van, tehát hozzászólásokat törölgethet, meg ilyenek. Azt ő se látja, hogy melyik nick mögött milyen ip-cím vagy hasonló van.

6.Lenin 2018.02.18. 18:55:01

@nick papagiorgo:

Volt rá példa, hogy még a profilomat is felhasználták, utána az előzményekből is törölve lettek az átírt hozzászólások. Azonos sortördeléssel írták át, de más értelmet adva a szövegnek.
Mind1.
Akkor is megírtam, hogy csak 1 beteg fasz csinál ilyesmit. Különösebben nem érdekel, mégy akkor sem, ha gyanítható- a stílus alapján-, hogy ugyanaz a személy írogat más-más nicken.

Különben olvastam az indexen, hogy egy becsületsértési ügyben kiderült, hogy egy pacák vagy 20 nicken kommentelt. a rendőrség szerint.
Mind1.

Aldou Raine 2018.02.18. 18:58:22

@Pop40: zömük ingyen dolgozik, de vannak hivatásosak is. Ha egyszer veszi a fáradtságot az ember egy "házi nyilvántartás" vezetésére, akkor kábé nyomon követheti őket. De kárba veszett fáradtság, mert amilyen tempóban lajstromozol, abban az ütemben jönnek létre újabb és újabb nickek. Olyan, mint lyukas csónakból vizet merni. De egy biztos: a legaktívabb nickek 80% -a kábé pár tucat "kezelőnél" van. De ez csak az én véleményem (3-4 évnyi megfigyelésen alapul).

Pop40 2018.02.18. 19:00:06

@eßemfaßom meg áll:

Tudom, öreg, ti még 2100-ban is arról ajvékolnátok (persze ha hatalmon lenne a bandád) hogy a szocik nyóc évét nem lehetett kijavítani az azóta eltelt 8-10-20-30-50-100 évben.

Más kérdés, hogy azóta minden csak rosszabb lett, nem véletlen, hogy a vajda is már csak Európáról pofázik, mikor évet értékel.
Pedig értékelhetné kicsit Mo-t is, ha már volt olyan hülye az ország, hogy megválasztotta.
Mondjuk a szétbaszott oktatást és egészségügyet, a fideszes maffiózók szabadrablását, meg a hosszú tömött sorokban külföldre húzó tömegeket.
Bizony, Mo-n nagy probléma a migráció. Csak nem befelé, hanem kifelé, el a fideszes maffiaállamból.

Pop40 2018.02.18. 19:01:19

@Aldou Raine:

Igen, az én tapasztalatom is ez.

Pop40 2018.02.18. 19:03:23

@csobi2011:

Mindenképp ezt tesszük majd.
Miután a köztörvényes bűnöző Orbánod, és a kiccsaládja, vejestől, strómanostól, megkapta a megérdemelt életfogytos jutalmát.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 19:04:32

@Aldou Raine: "De egy biztos: a legaktívabb nickek 80% -a kábé pár tucat "kezelőnél" van"

Összesen nincs pártucat !aktiv! kommentelő, itt kicsit kezd sántítani az elmélet.

Az mindenesetre tény, hogy a 2010-es mszp-s bögreversenyes netkommandónál szánalmasabbat kitalálni is nehéz.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 19:05:28

@Pop40: "Tudom, öreg, ti még "

a választókról beszéltem. Azért vannak ott a kedvenceid ahol vannak.

Pop40 2018.02.18. 19:10:15

@eßemfaßom meg áll:

A nagy lófaszt. Azért vannak ott, ahol vannak, mert van egy koordinációra képtelen ellenzék, másfél milla fideszes majom, aki Al Caponéra is leszavazna, meg egy olyan választási rendszer, amiben ennek a másfél millió majomnak a szavazatával is kétharmadot szerezhet a maffiád.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 19:11:44

@Pop40: Remélem még sokáig toljátok ezt az orbáncigányozó vajdázó stílust, hiszen olyan jól működik már legalább egy évtizede, hogy nem érdemes váltani róla.

Folytassátok.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 19:12:53

@Pop40: Az ellenfél szavazóinak majmozása is hatásos propagandaelem.

Éhesló 2018.02.18. 19:32:47

@vajdasagi: a te és az én unokáim rosenfeld, csermanek, a pufajkás, d209 és elqró miatt lesznek vesztesei a 45+20 éves országrombolásnak. Ezért nincs kaján vigyor a képemen, amikor ebből épp kilábal az ország.
Magadból indulsz ki, amikor azt hazudod, a szerény személyem bármilyen ismerete nélkül, hogy elvtelenül kiszolgálnék bárkit is.
Nekem nem kenyéradó gazdám egyik tetve politikus sem, sem a pufajkás nem volt az, sem a mostani tolvajok nem azok.
Semmiféle kért nem okozok a hazánknak, törvénytisztelő adófizető állampolgárok vagyunk a tágabb családommal együtt, amióta ennek írásos nyoma van. Ennek ellenére a kommunista haverjaid és ávós felmenőik, no meg a ruszki barátaik kifosztották, elüldözték a családomat féltucat esetben és ki is végezték egy rokonomat a patkányforradalom idején.
Kárpótlást semmit nem kaptunk, mint a zsidó haverjaid és nem is szól róluk a média a heti ötszöri holoszeánszok során.
Múzeumuk, emlékműveik, emléktábláik sincsenek sehol és a gyilkosaik, kirablóik meg unokái hazudoznak ma a rabolt vagyonból demokráciáról a te dögunalmas paneljaidat röfögve 30 éve.

Végül, de nem utolsó sorban, a kurva anyád az, aki veled együtt mosogat Londonban, akinek már a kocsisoron sem jutott napi betevő.

Pop40 2018.02.18. 19:33:56

@eßemfaßom meg áll:

Látod, bolsi, ez (is) a különbség köztünk.
Én nem propagandát tolni vagyok itt, mint te.

Éhesló 2018.02.18. 19:35:54

@ÉhesIó: te egy perverz sunyi nicktolvaj vagy, elég a karakterlapodra nézni hozzá, ha valakinek nem tűnne fel, hogy a nickem kis l betűjét nagy I-re cserélve aljaskodsz szerte a zindex blogszférájában.
A beteg baromkodásoddal a jó kurva anyádat szórakoztasd te szerencsétlen hülye!

Pop40 2018.02.18. 19:37:09

@eßemfaßom meg áll:

Elvtárs, keress rá az "orbán cigány" kifejezésre kiadott korabeli képtalálatokra a neten, és meséld majd el, mit találtál. Ha egy szőke svédet, ígérem, megkövetlek.

Félreértés ne essék, Vityával nem a származása a gond, hanem az, hogy egy köztörvényes bűnöző.

Proud Mary 2018.02.18. 19:38:15

@Aldou Raine: összesen nem ír ide ennyi nick, náci hülyeúr

ulpius66 2018.02.18. 19:41:13

@Pop40: "Félreértés ne essék, Vityával nem a származása a gond, hanem az, hogy egy köztörvényes bűnöző."
.... és mind mindannyian nagyon jól tuggyuk, hogy ki a "köztörvényes bűnöző" azt Pop40 elvtárs dönti el!

ulpius66 2018.02.18. 19:44:36

@Proud Mary:

Hagyd ezt a @Aldou Raine-t, ő egy haladógondolkodású liberális elvtárs, és mint ilyen, mindent, mindig, mindenkinél jobban tud! Sőt!! Magánál is többet tud!

Pop40 2018.02.18. 19:50:12

@ulpius66:

Először is elvtárs a nénikéd, bolsi. Én nem vagyok tolvaj fideszes komcsi, mint ti.

Másodszor: nem. Normális országban az ügyészség meg a rendőrség dönti el. Ott ilyen bűncselekmények után, amiket a fideszmaffia elkövetett, csak a büntetési tétel lenne kérdéses.
Az ilyen maffiaállamokban, mint ez, ahol minden funkcióban a vajda haverjai ülnek, ott nyilván ez nem játszik.

Ott az átlagember simán látja, a magadfajta hülyéknek meg majd Viktor bácsi szól, ha lop, amíg nem szól, addig nem kell aggódnod.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 19:53:50

@Pop40: a bolsizás is bejött már sok éve folyamatosan. Csak így tovább agitpropos.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 19:55:57

@Pop40: "Vityával nem a származása a gond" és ezt a nonstop vajdázásodnál semmi nem támasztja jobban alá

1ghost 2018.02.18. 19:56:39

@Proud Mary:

Na mi van te agyatlan orbánfasz? Hogyhogy elővetted a nyolcadik nicked is? Azt hiszed ezen kevésbé vagy hülye,mint a többin? Azt hiszed a korrupt tolvaj fideszfajtádnak majd pont a nyócadik nickeden hisz valaki?

Édes öregem, te még annál is hülyébb vagy, mint amilyennek kinézel.

Pop40 2018.02.18. 19:58:24

@eßemfaßom meg áll:

Mondtam, bolsi, ne magadból indulj ki.

Én nem agitálni vagyok itt, mint te, leszarom, ki mire szavaz. Ennélfogva nyugodtan hívhatom a tolvaj Gecit vajdának, a fideszes majmot pedig fideszes majomnak.

index.hu/video/2018/02/18/az_elios-ugy_elegge_megkavarta_a_fideszeseket/

Ezek vagytok ti, elvtársak.
Habogó, menekülő köztörvényes maffiabanda.

1ghost 2018.02.18. 20:10:45

Hihetetlen! Orbán Rühelke, ELIOS Pifta miatt olyan ideges, hogy egyik lábunkról a másikra áll.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 20:11:00

@Pop40: "a bolsizás is bejött már sok éve folyamatosan. Csak így tovább agitpropos. "

ulpius66 2018.02.18. 20:11:47

@Pop40: Olyan szépen leírtad milyenek vagyunk mink, hogy ez már egy nagyszerű elmére vall...

Áruld mán el, te kire fogol savazni.... csak azért kérdem, hogy én is tuggyam fikázni a kedvenceidet!

Köszike!

Pop40 2018.02.18. 20:23:25

@ulpius66:

Még nem tudom. Az egyetlen kritérium az, hogy a lehető legszarabb választás legyen a fideszes maffiának.
Egyéniben nyilván a lehető legesélyesebb ellenzéki jelöltre (az önállóskodó kispártok kiesnek) listán még nem tudom, azt majd még eldöntöm.

Fikázhatod nyugodtan, nincs az az ellenzéki párt, amelyik ne érdemelné meg :-) Szóval nemhogy zavarni nem fog, még csatlakozom is :D
Az ő bűnük is, hogy hagyták a fideszmaffia ámokfutását idáig fajulni.

Ad Dio 2018.02.18. 20:25:25

@nick papagiorgo:

"Persze lehet azt mondani, hogy a Fidesz az emberek szájába adta a megoldást, de azért ezek elég egyértelmű válaszokat adtak. "

Nem mondom, hogy rossz az irány, de azért a nemzeti konzultációs kérdések valóban eléggé irányítottak... szumma-szummárum: van még hova fejlődni ezen a téren...

vajdasagi 2018.02.18. 20:43:17

@Éhesló: A stílus maga az ember.

Amúgy zsidó haverom kb. annyi van, amennyi más normális embernek: kb. a haverjaim 2-3% lehet zsidó, de ez nem is biztos, mert nem kérdezem tőlük, hiszen az mindegy. És semmiképpen nem vagyok az.

A reakciódból elhiszem, hogy nem pénzért kommentelsz: ilyen hevességgel ezt pénzért nem lehet. Akkor sajnos buta vagy, mint a föld, és mivel a 21. században nem a butáknak áll a világ, én erősen aggódom az unokáid kapcsán. Próbáld őket taníttatni. És ezt nem ellenségesen, hanem sajnálkozva és együttérzéssel mondom.

Most én is itt fizetek igen sok adót, de sajnos a fidesz a nagy gyűlöletkeltésben lebutítja a lakosságot, és emiatt lehet, hogy távozni kényszerülök majd: a hazai iskolarendszer csődje fog engem elüldözni.

Részvétem az őseid miatt: hidd el, én nemcsak hogy nem tehetek erről, de még csak nem is szavaztam soha olyanokra, akik ezt tették, meg még csak nem is dicsértem őket soha. Gondolkodj el azon, hogy miért tűnik neked mindeni komcsinak meg zsidónak, ha mást mond mint te.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.18. 21:40:19

@vajdasagi:

Marhaságot beszélsz..

Az elkúróktól szarabb kormány nincs és nem is lesz.
Ez tény.

És ezt a választók elsöprő többsége is tudja.
Ezért szenvedtek még egy kicsit, hazudgáltok, de aztán majd április 8-án bilibe ér e kezetek, és kezditek előről a diktatúrázást, ahogy szoktátok.

Már egész megszokjuk 2022-re. :DD

Éhesló 2018.02.18. 21:46:34

@vajdasagi: valóban.
Ezeket a kifejezéseket használtad a hozzám - előzmények nélkül intézett - kommentedben ( vajdasagi 2018.02.18. 10:24:59)
"mostani országrombolásnak""kaján vigyor a képedről"'"te elvtelenül kiszolgálod a kenyéradó gazdádat, és itt kért okozol a hazánknak, csupán azért, mert kaptál egy kis koncot, de mi lesz, ha az unokáid netán becsületes magyar emberek lesznek?" "Kimennek a hanyatló nyugatra és Londonban fognak mosogatni?"

Erre mertem válaszolni neked te tetves mocsok barom, uyanabban a stílusban, ami vagy megértesz, vagy sem.
Nincs semmiféle előjogod sértegetésemre és a rólam való hazudozásra, nem vagy védett zónában!

Leszarlak, a beteg fajtáddal együtt, takarodj a kurva anyádba!

Proud Mary 2018.02.18. 21:53:35

@1ghost: szóltam már a doktor úrnak, hozza neked a haloperidolt

Celtic 2018.02.18. 22:54:05

Ahogy nezem, senki nem szamol itt fentebb az MKKP-val. Pedig az egyetlen realis valasztas, ha az embernek elege van a Fideszbol is meg az "ellenzekbol" is.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.02.18. 23:20:01

@nick papagiorgo: "Viszont pont a Fidesz alatt nyílt több lehetőség a közvetlen demokrácia gyakorlására (népszavazások és nemzeti konzultációk). "

Amellett, hogy szétröhöglek az un. "nemzeti konzultáció", mint a közvetlen demokrácia eszközeként való említésén, soroljad már az országos népszavazásokat, amiket 2010-és 2017 között tartottak Magyarországon, de ebből vond le a hatalom által való kezdeményezéseket.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.02.18. 23:24:10

@Celtic: Kíváncsi lennék, miért tetted idézőjelbe az ellenzéket? Mert valóban csak idézőjelben lehet beszélni róluk, de vajon te mire gondolsz, amikor azt írod, hogy eleged van belőlük is?

Celtic 2018.02.18. 23:27:51

@Republic Forever!: Nem volt benne hatso szandek, egyreszt nem akartam felsorolni a mai ellenzeki partokat (Parlamenten belul es kivul), masreszt ugye ott a "Jobbik es a tobbi ellenzeki", harmadreszt meg eros a gyanum, hogy nagyjabol az 5% eleresere es az ezzel jaro osszegre hajtanak, ezt a lepusztult szarrakast igazan egyik se akarja atvenni.

(Es mondom ezt ugy, hogy minimum egy embert tudnek mondani mindegyik ellenzeki partbol, akinek elegedett vagyok a munkajaval - csak sajnos egy ember nem ellensulyozza a tobbi semmitteveset)

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.02.18. 23:44:51

@Celtic: Jó. Akkor elmondom, én mire gondolok.

Az ellenzék azért csak "ellenzék", mert gyáva és megalkuvó. Pénzüket, a százmilliós nagyságrendű évi párttámogatásokat és a képviselői juttatásaikat a maffiától kapják. Ez hiába őket megillető költségvetési pénzt, az ország élén most egy közönséges bűnöző maffia áll, és ők írják a költségvetést.

Aki ezektől pénzt fogad el, az kollaboráns hazaáruló.

Ez az "ellenzék" meghajolt a maffia törvénykezése előtt (még akkor is, ha a Parlamentben "nem"-el szavazott), semmint ellenállt volna. Elfogadták magukra nézve a csaló választási játékszabályokat, amivel bolond mód maguk alatt vágják a fát, de kit érdekel? A lényeg a pénz, és a parlamenti helyek. A pénzt felveszik, és cserébe rendszer kereteit nem feszegető látszatellenzéki munkát végeznek. Ergo ez az ellenzék nem valódi ellenzék. Becsapják a választóikat is, a győzelem hazug reményében tartva őket.

Orbán ugyanis leválthatatlan, mert bebetonozta magát. Azzal kezdte, hogy bebetonozta magát, mikor kinevezte Poltot legfőbb ügyésznek, megszállta a közmédiát, kiherélte az Alkotmánybíróságot. Szakszerűen lebontotta a jogállamot. Átírta a választási törvényt. A választások már nem szabadok, mert ahol nincs demokrácia, ott a választás is színjáték csupán.

Röviden én ezek miatt rakom az "ellenzéket" idézőjelbe.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.19. 02:23:57

@Pop40:

"nyilvánvaló lenne, hogy a "teljesen tehetetlen" jelző az orbáni maffiaállam keretein belülre volt értendő."

Érthető volt, és pontosan tudom, hogy az orbáni maffiaállam keretein kívül ezek a pártocskák megtáltosodnának, a mostani marakodás helyébe lépne az univerzális örök béke és hepinesz. Hiszen jól tapasztalhattuk is ezt az anyapártuknál 2002 és 2010 között, igaz?

Hoppá! Akkor miért is nem hozták már rendbe az oktatást, az egészségügyet, a szociális rendszert, a gazdaságot ezen idő alatt?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.19. 02:26:34

@Pop40:

"onnantól már nem lesz olyan sürgető a választási rendszer átalakítása."

Aha, értelek. Ha tehát egyszer nektek kedvezne a többségi rendszer, akkor már nem is lenne olyan fontos az arányos rendszer bevezetése, amiért most annyit vinnyogsz, mi :DDDDD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.19. 02:37:18

@gépeklázadása3:

Remélem, nem sértődsz meg, ha megírom neked, hogy magasról teszek a véleményedre.

Mellesleg te beszélsz nekem, amikor ilyen leszarós stílusban írsz?

"1. Leszrják, ez nem az építő javaslatokról szól, hanem a listázásról és az aktivizálásról."

Nem sül le a pofádról a bőr másokat a stílusukért kioktatni, miközben te ilyen szavakat használsz? Tudom, hogy nálad ez a stílus megy évek óta, de így semmit nem ér a mondanivalód. Mondd már el, hogy ennek mi értelme, amikor lehet rendes hangnemben is hsz-elni..

vajdasagi 2018.02.19. 08:05:03

@Éhesló: Még egyszer mondom: a stílus maga az ember.

Amúgy sajnos a te fajtád = az én fajtám. Ezt nagy szomorúsággal mondom. Jobb lenne, ha az "én fajtám" rendesebb, nemesebb emberekből állna, de hát sajnos nekem ez jutott. Cipelnem kell a hátamon azt a tudatot, hogy ilyenek a nemzetem eges tagjai.

A kommentem nem előzmények nélküli: százával olvastam a téves, és a nemzetünknek káros kommentjeidet mindenfelé. Ilyet vagy lefizetett hazaáruló írkál, vagy nagyon buta ember.

Én az anyádat nem emlegetem, de aggódom az unokáid miatt. Majd emlékezz erre vissza 10-20-30 év múlva.

vajdasagi 2018.02.19. 08:08:57

@Rettegek mert ballib vagyok: De ki beszél itt az elkúrók kormányáról? Itt a Jobbik meg az LMP fogják leváltani a mostani kártevőket. Gyurcsánynak és a szociknak joggal nem osztanak itt lapot.

Van egy kérdésem Hozzád, kérlek jól gondolj bele és őszinte választ szeretnék: azért mosod össze a Jobbikot az elkúrókkal, mert a fityisznek ez áll érdekében, vagy csak elvakult vagy, vagy tényleg a Vona és a gyurcsány egy húron pendülnek szerinted?

Éhesló 2018.02.19. 09:28:31

@vajdasagi: még egyszer leírom, mert elsőre nem értetted meg:
valóban.
Ezeket a kifejezéseket használtad a hozzám - előzmények nélkül intézett - kommentedben ( vajdasagi 2018.02.18. 10:24:59)
"mostani országrombolásnak""kaján vigyor a képedről"'"te elvtelenül kiszolgálod a kenyéradó gazdádat, és itt kért okozol a hazánknak, csupán azért, mert kaptál egy kis koncot, de mi lesz, ha az unokáid netán becsületes magyar emberek lesznek?" "Kimennek a hanyatló nyugatra és Londonban fognak mosogatni?"

Most pedig azzal maszatolsz, hogy olvastál tőlem már hozzászólásokat. OK.
Ez a tény pedig a beteg "toleráns" "felvilágosult" "haladó" "demokrata" fajtád szerint (ami még viccből sem ugyan az, mint az enyém, ha eddig nem derült volna ki számodra) feljogosít arra, hogy a szerény (általad ismeretlen) személyemet fikázd, amikor a poszt kapcsán nincs mondanivalód.

Erre mertem válaszolni neked te tetves mocsok barom, ugyanabban a stílusban, ami vagy megértesz, vagy sem.
Nincs semmiféle előjogod sértegetésemre és a rólam való hazudozásra, nem vagy védett zónában! Sem itt, sem máshol.

Leszarlak, a beteg fajtáddal együtt, takarodj a kurva anyádba!

Pop40 2018.02.19. 09:39:56

@vajdasagi:

"Én az anyádat nem emlegetem, de aggódom az unokáid miatt. Majd emlékezz erre vissza 10-20-30 év múlva."

Ó, ne aggódj, ő addigra véresszájú ellenálló lesz, aki ugye világéletében rühellte Orbánt meg a maffiáját.
Pont, mint a rendszerváltás után, mikor a komcsik tömegével fedezték fel, hogy ők tulajdonképpen mindig is jobboldaliak voltak.

Ugyanez a csürhe szopta anno Rákosit meg Kádárt is, amelyik most Vityát szopja. És természetesen ugyanilyen elánnal fogja szopni a következő néphülyítő Vezért is.
A homo fidesicus életképtelen vezér nélkül.

eßemfaßom meg áll 2018.02.19. 09:55:01

@vajdasagi:
"Még egyszer mondom: a stílus maga az ember."

Pop40
"Ugyanez a csürhe szopta anno Rákosit meg Kádárt is, amelyik most Vityát szopja. "

"Én nem agitálni vagyok itt, mint te, leszarom, ki mire szavaz. Ennélfogva nyugodtan hívhatom a tolvaj Gecit vajdának, a fideszes majmot pedig fideszes majomnak. "

"A nagy lófaszt. "

Köszönjük :)

Pop40 2018.02.19. 09:56:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hogy miért nem?
Egyrészt, mert a szocik dilettánsok voltak.

Másrészt pedig ugye azért, mert akkoriban tombolt a véres diktatúra, így az akkori fideszes ellenzék arról népszavazgatott, amiről akart, nem úgy, mint most, a kopaszok és erdősinék fémjelezte fideszes demokráciában.

Volt ugye pl vizitdíjas népszavazás, mikor az okos fideszesek, köztük persze te is, habzó szájjal tódultatok leszavazni a népnyúzó 100 ft-os vizitdíjat, ami amúgy a kórházaknál maradt volna.

Na, most nincs vizitdíj, mert a fidesz az egészségügyet is rendbe tette, mint minden mást. Van helyette hálapénz, többéves várólisták, poloskás, egeres, és málló vakolatú kórtermek, és lefalcoló egészségügyisek, akik - mint minden épeszű ember - húznak a "hanyatló" Nyugatra a fidesz "jobbanteljesítő" maffiaállamából. Mindezek persze nem 100%-ban Vitya érdeme, mert jelen voltak anno is, de csak mint a viccben: akkoriban a szakadék szélén álltunk, azóta tettünk egy jó nagy lépést előre. :D

Az az egy dolog azért boldogíthatja az épeszűeket, hogy egészségügyre a fideszes söpredéknek is szüksége lesz - elnézve a maffiád 70+-os átlagéletkorú szavazótáborát, hamarabb, mint bárki másnak.

De legalább mikor majd a magatokfajta fideszes akciónyugger megkapja a két év múlva esedékes időpontját a málló falú kórházba, lesz időtök elmélkedni róla, milyen jó is az országnak, hogy a vajdád a szabadságharchoz értett az egészségügy helyett. :D :D :D

Pop40 2018.02.19. 09:57:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Most se fogtad fel a lényeget, szokás szerint, de most se időm, se kedvem szövegértési leckét adni.

Pop40 2018.02.19. 09:58:30

@eßemfaßom meg áll:

Nagyon szívesen, elvtárs, bármikor.

Pop40 2018.02.19. 10:03:20

@eßemfaßom meg áll:

Mellesleg a "Geci" kifejezést a vajdád egykori legjobb haverján kérd számon, akivel majdnem 30 éven keresztül tandemben lopták szét az országot.

Bár mindenki másnak ugyanez a jelző jut eszébe Vityáról, azért jó tudni, hogy a gyerekkori haverjai, akik világéletében ismerték, ugyanígy vélekednek róla. :-))

A többit vállalom, bár rezsiszilárdi magasságokig nem tudok eljutni, igyekszem olyan nyelven kommunikálni, amit még a fideszes állatfajta is megért.
Nem könnyű. :-(

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.19. 13:34:04

@Pop40:

"Egyrészt, mert a szocik dilettánsok voltak."

Azóta persze ők ls a hasadványaik kiokosodtak, mi? Végül is az IT-iparban létező fogalom az osztott intelligencia (distributed intelligence), nyilván ezért osztódott időközben a maszop is kisezer mikropártra. :D

Pop40 2018.02.19. 13:50:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Na, már a második mondatig sikerült eljutnod? Alakul ez. Kitartás. :-)
Gondolhattam volna, hogy ne írjak hosszan, mert kevés a feldolgozó kapacitás... :D

A "hasadványaik"? Mármint olyan tősgyökeres szoci hasadványok, mint pl a jobbik, vagy az lmp? :D Esetleg az Együtt, pm, Momentum, ők lennének nálad a szoci hasadványok? :D

Mindegy is, lényeg, hogy mindenki szoci hasadvány, kivéve a fideszt, aminek csak a 90%-a volt mszmp-s, vagy kisztitkár :D :D

Celtic 2018.02.19. 19:15:37

@Republic Forever!: Ja. Hat ezt mondtam a 3. pontban.
De minthogy biztos nem vagyok benne, hogy tenyleg ennyire toketlenek vagy tenyleg ennyire "csak a penz", szoval ezert mondtam tobb okot.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.19. 21:46:06

@Pop40:

Folytasd, még, még! Már majdnem sikerült teljesen kivetkőznöd magadból, már nincs sok hátra. Menni fog ez neked lazán.

Pop40 2018.02.20. 01:09:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Igen, mikor szélütött fideszesek lemszphasadványozzák a jobbikot, meg az lmp-t, azon kivetkőzötten hatalmasakat tudok röhögni, csak aztán eszembe jut, hogy ennek a szavazati joga épp annyit ér, mint egy normális emberé.

És hogy -bár a két agysejtjével nem jut messzire - sajnos a szavazóhelyiségbe még eltalál.

vajdasagi 2018.02.20. 08:14:07

@Éhesló: Neked fáj ez ugyan, de: a stílus maga az ember.

Éhesló 2018.02.20. 11:57:58

@vajdasagi: ismét hazudsz.
Ráadásul nem érted amit ide magyarul leírok, vagy olyan hülye vagy, hogy ugyan megérted, de képtelen vagy rá érdemben, ontopik reagálni, mint ez alatt a poszt alatt is képtelen voltál.

Nem szóltam hozzád, ontopik nyilvánítottam véleményt a poszt kapcsán.
Erre te ezekkel a kifejezésekkel személyeskedtél velem offtopik:
( vajdasagi 2018.02.18. 10:24:59)
"mostani országrombolásnak""kaján vigyor a képedről"'"te elvtelenül kiszolgálod a kenyéradó gazdádat, és itt kért okozol a hazánknak, csupán azért, mert kaptál egy kis koncot, de mi lesz, ha az unokáid netán becsületes magyar emberek lesznek?" "Kimennek a hanyatló nyugatra és Londonban fognak mosogatni?"

Utána pedig azzal maszatoltál, hogy olvastál tőlem már hozzászólásokat. OK.
Ez a tény pedig a beteg "toleráns" "felvilágosult" "haladó" "demokrata" fajtád szerint (ami még viccből sem ugyan az, mint az enyém, ha eddig nem derült volna ki számodra) feljogosít arra, hogy a szerény (általad ismeretlen) személyemet fikázd, hazudozz, amikor a poszt kapcsán nincs mondanivalód, már az első hozzászólásod óta.

Ráadásul nem csak itt vagy alpári és bunkó, mint arra egy kedves olvtárs is rámutatott és amint a karakterlapodra nézvést bárki láthatja. Mocskos és személyeskedő a "stílusod".

Hazudhatsz bármit, nekem nem fáj, az hogy egy magadfajta ballibbant fos mit ugat, miként személyeskedik, gyalázkodik a neten. Ilyenek vagytok már amióta rosseb ideevett benneteket erre a fertályára a világnak, képtelenek vagytok másnak lenni, akár van net, akár nincs, akár újságban, versben okádtok, akár komisszárként uszítva gyilkolásra bárki ellen.

Egyszerűen ragálok a hányásaitokra, mint ez esetben is tettem.
Mert megtehetem, válaszolhatok, reagálhatok ha cenzoraitok hagyják.

Pont olyan "stílusban" ahogy te/ti megengeditek magatoknak.
De azt is leírom neked, hogy a reagálás joga nem csak virtuálisan illeti meg az embereket, hanem RL is, ezért óvatosan garázdálkodjatok az akasztgatással, forradalmi nedves álmaitokkal.

Egyébként pedig míg csak itt okádtok leszarlak, a beteg fajtáddal együtt, takarodj a kurva anyádba!

vajdasagi 2018.02.20. 13:20:18

@Éhesló: Neked ugyan ez nagyon fáj, de: a stílus maga az ember.

adam hyl 2018.02.27. 17:37:24

Abban nagyon igazad van, hogy a kispártok alulmértek, és ennek nem politikai, vagy gonoszsági okai vannak, hane technikai. Egész pontosan a statisztika alaptörvényszerűségei miatt, esetleg érdemes lenne erről ebben a népszerűbb műfajban írni még. Ugyanakkor, a frakciót nem szerző pártokra adott szavazatok sajnos nem a semmibe vesznek, hanem a legeerősebbhez mennek. Így vagy a Fideszhet vagy a Jobbikhoz. :-( Ez a matematikai része. Az érzelmi része pedig, hogy abban egyetértek, hogy szavazzon mindenki oda, ahova jól esik, csak tudjon róla, mivel jár. Ennél rosszabb már úgyse lehet.

Éhesló 2018.02.28. 19:00:28

@vajdasagi: Nem szóltam hozzád, ontopik nyilvánítottam véleményt a poszt kapcsán.
Erre te ezekkel a kifejezésekkel személyeskedtél velem offtopik:
( vajdasagi 2018.02.18. 10:24:59)
"mostani országrombolásnak""kaján vigyor a képedről"'"te elvtelenül kiszolgálod a kenyéradó gazdádat, és itt kért okozol a hazánknak, csupán azért, mert kaptál egy kis koncot, de mi lesz, ha az unokáid netán becsületes magyar emberek lesznek?" "Kimennek a hanyatló nyugatra és Londonban fognak mosogatni?"

Utána pedig azzal maszatoltál, hogy olvastál tőlem már hozzászólásokat. OK.
Ez a tény pedig a beteg "toleráns" "felvilágosult" "haladó" "demokrata" fajtád szerint (ami még viccből sem ugyan az, mint az enyém, ha eddig nem derült volna ki számodra) feljogosít arra, hogy a szerény (általad ismeretlen) személyemet fikázd, hazudozz, amikor a poszt kapcsán nincs mondanivalód, már az első hozzászólásod óta.

Ráadásul nem csak itt vagy alpári és bunkó, mint arra egy kedves olvtárs is rámutatott és amint a karakterlapodra nézvést bárki láthatja. Mocskos és személyeskedő a "stílusod".

Hazudhatsz bármit, nekem nem fáj, az hogy egy magadfajta ballibbant fos mit ugat, miként személyeskedik, gyalázkodik a neten. Ilyenek vagytok már amióta rosseb ideevett benneteket erre a fertályára a világnak, képtelenek vagytok másnak lenni, akár van net, akár nincs, akár újságban, versben okádtok, akár komisszárként uszítva gyilkolásra bárki ellen.

Egyszerűen ragálok a hányásaitokra, mint ez esetben is tettem.
Mert megtehetem, válaszolhatok, reagálhatok ha cenzoraitok hagyják.

Pont olyan "stílusban" ahogy te/ti megengeditek magatoknak.
De azt is leírom neked, hogy a reagálás joga nem csak virtuálisan illeti meg az embereket, hanem RL is, ezért óvatosan garázdálkodjatok az akasztgatással, forradalmi nedves álmaitokkal.

Egyébként pedig míg csak itt okádtok leszarlak, a beteg fajtáddal együtt, takarodj a kurva anyádba!

vajdasagi 2018.03.01. 17:12:59

@Éhesló: A stílus maga az ember. A te fajtád sajnos az enyém is. Elég baj ez.

Éhesló 2018.03.01. 18:10:27

@vajdasagi: még viccből se gondold azt, hogy a kettőnk közé egyenlőségjelet tégy.
A magadfajtákhoz semmi közöm sem nekem, sem azoknak, akiket közel állónak gondolok magamhoz.
Ez az itteni ocsmányságaidból is világos, mint a nap.

Én nem szóltam hozzád, ontopik nyilvánítottam véleményt a poszt kapcsán.
Erre te ezekkel a kifejezésekkel személyeskedtél velem offtopik:
( vajdasagi 2018.02.18. 10:24:59)
"mostani országrombolásnak""kaján vigyor a képedről"'"te elvtelenül kiszolgálod a kenyéradó gazdádat, és itt kért okozol a hazánknak, csupán azért, mert kaptál egy kis koncot, de mi lesz, ha az unokáid netán becsületes magyar emberek lesznek?" "Kimennek a hanyatló nyugatra és Londonban fognak mosogatni?"

Utána pedig azzal maszatoltál, hogy olvastál tőlem már hozzászólásokat. OK.
Ez a tény pedig a beteg "toleráns" "felvilágosult" "haladó" "demokrata" fajtád szerint (ami még viccből sem ugyan az, mint az enyém, ha eddig nem derült volna ki számodra) feljogosít arra, hogy a szerény (általad ismeretlen) személyemet fikázd, hazudozz, amikor a poszt kapcsán nincs mondanivalód, már az első hozzászólásod óta.

Ráadásul nem csak itt vagy alpári és bunkó, mint arra egy kedves olvtárs is rámutatott és amint a karakterlapodra nézvést bárki láthatja. Mocskos és személyeskedő a "stílusod".

Hazudhatsz bármit, nekem nem fáj, az hogy egy magadfajta ballibbant fos mit ugat, miként személyeskedik, gyalázkodik a neten. Ilyenek vagytok már amióta rosseb ideevett benneteket erre a fertályára a világnak, képtelenek vagytok másnak lenni, akár van net, akár nincs, akár újságban, versben okádtok, akár komisszárként uszítva gyilkolásra bárki ellen.

Egyszerűen ragálok a hányásaitokra, mint ez esetben is tettem.
Mert megtehetem, válaszolhatok, reagálhatok ha cenzoraitok hagyják.

Pont olyan "stílusban" ahogy te/ti megengeditek magatoknak.
De azt is leírom neked, hogy a reagálás joga nem csak virtuálisan illeti meg az embereket, hanem RL is, ezért óvatosan garázdálkodjatok az akasztgatással, forradalmi nedves álmaitokkal.

Egyébként pedig míg csak itt okádtok leszarlak, a beteg fajtáddal együtt, takarodj a kurva anyádba!

vajdasagi 2018.03.01. 21:01:07

@Éhesló: A stílus maga az ember. Nem lehet könnyű a te életed.

Éhesló 2018.03.02. 18:45:37

@vajdasagi: az életemről nem tudsz semmit, hazudozol rólam amióta ideevett a rosseb a putridból te szerencsétlen hülye.

Én nem szóltam hozzád, ontopik nyilvánítottam véleményt a poszt kapcsán.
Erre te ezekkel a kifejezésekkel személyeskedtél velem offtopik:
( vajdasagi 2018.02.18. 10:24:59)
"mostani országrombolásnak""kaján vigyor a képedről"'"te elvtelenül kiszolgálod a kenyéradó gazdádat, és itt kért okozol a hazánknak, csupán azért, mert kaptál egy kis koncot, de mi lesz, ha az unokáid netán becsületes magyar emberek lesznek?" "Kimennek a hanyatló nyugatra és Londonban fognak mosogatni?"

Utána pedig azzal maszatoltál, hogy olvastál tőlem már hozzászólásokat. OK.
Ez a tény pedig a beteg "toleráns" "felvilágosult" "haladó" "demokrata" fajtád szerint (ami még viccből sem ugyan az, mint az enyém, ha eddig nem derült volna ki számodra) feljogosít arra, hogy a szerény (általad ismeretlen) személyemet fikázd, hazudozz, amikor a poszt kapcsán nincs mondanivalód, már az első hozzászólásod óta.

Ráadásul nem csak itt vagy alpári és bunkó, mint arra egy kedves olvtárs is rámutatott és amint a karakterlapodra nézvést bárki láthatja. Mocskos és személyeskedő a "stílusod".

Hazudhatsz bármit, nekem nem fáj, az hogy egy magadfajta ballibbant fos mit ugat, miként személyeskedik, gyalázkodik a neten. Ilyenek vagytok már amióta rosseb ideevett benneteket erre a fertályára a világnak, képtelenek vagytok másnak lenni, akár van net, akár nincs, akár újságban, versben okádtok, akár komisszárként uszítva gyilkolásra bárki ellen.

Egyszerűen ragálok a hányásaitokra, mint ez esetben is tettem.
Mert megtehetem, válaszolhatok, reagálhatok ha cenzoraitok hagyják.

Pont olyan "stílusban" ahogy te/ti megengeditek magatoknak.
De azt is leírom neked, hogy a reagálás joga nem csak virtuálisan illeti meg az embereket, hanem RL is, ezért óvatosan garázdálkodjatok az akasztgatással, forradalmi nedves álmaitokkal.

Egyébként pedig míg csak itt okádtok leszarlak, a beteg fajtáddal együtt, takarodj a kurva anyádba!

vajdasagi 2018.03.03. 17:06:57

@Éhesló: A kommentjeid alapján lehet sejteni ezt-azt az életedről is. Sajnállak.
Amúgy meg: a stílus maga az ember.

Éhesló 2018.03.04. 09:46:35

az életemről nem tudsz semmit, hazudozol rólam amióta ideevett a rosseb a putridból te szerencsétlen hülye.

Én nem szóltam hozzád, ontopik nyilvánítottam véleményt a poszt kapcsán.
Erre te ezekkel a kifejezésekkel személyeskedtél velem offtopik:
( vajdasagi 2018.02.18. 10:24:59)
"mostani országrombolásnak""kaján vigyor a képedről"'"te elvtelenül kiszolgálod a kenyéradó gazdádat, és itt kért okozol a hazánknak, csupán azért, mert kaptál egy kis koncot, de mi lesz, ha az unokáid netán becsületes magyar emberek lesznek?" "Kimennek a hanyatló nyugatra és Londonban fognak mosogatni?"

Utána pedig azzal maszatoltál, hogy olvastál tőlem már hozzászólásokat. OK.
Ez a tény pedig a beteg "toleráns" "felvilágosult" "haladó" "demokrata" fajtád szerint (ami még viccből sem ugyan az, mint az enyém, ha eddig nem derült volna ki számodra) feljogosít arra, hogy a szerény (általad ismeretlen) személyemet fikázd, hazudozz, amikor a poszt kapcsán nincs mondanivalód, már az első hozzászólásod óta.

Ráadásul nem csak itt vagy alpári és bunkó, mint arra egy kedves olvtárs is rámutatott és amint a karakterlapodra nézvést bárki láthatja. Mocskos és személyeskedő a "stílusod".

Hazudhatsz bármit, nekem nem fáj, az hogy egy magadfajta ballibbant fos mit ugat, miként személyeskedik, gyalázkodik a neten. Ilyenek vagytok már amióta rosseb ideevett benneteket erre a fertályára a világnak, képtelenek vagytok másnak lenni, akár van net, akár nincs, akár újságban, versben okádtok, akár komisszárként uszítva gyilkolásra bárki ellen.

Egyszerűen ragálok a hányásaitokra, mint ez esetben is tettem.
Mert megtehetem, válaszolhatok, reagálhatok ha cenzoraitok hagyják.

Pont olyan "stílusban" ahogy te/ti megengeditek magatoknak.
De azt is leírom neked, hogy a reagálás joga nem csak virtuálisan illeti meg az embereket, hanem RL is, ezért óvatosan garázdálkodjatok az akasztgatással, forradalmi nedves álmaitokkal.

Egyébként pedig míg csak itt okádtok leszarlak, a beteg fajtáddal együtt, takarodj a kurva anyádba!

Imadom a trapistát 2018.03.14. 21:02:26

Mi a fene? Külön indul az Együtt? Bocs, ezt nem tudtam most kihagyni.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0