A buli színe tarka (fényképes beszámoló)
2008. október 04. írta: Fedor

A buli színe tarka (fényképes beszámoló)

Most nem tudok írni, szombat van

Ez volt az első mondat, ami megütötte a fülemet, amikor az Erzsébet téren odaértem a tömegbe. Ha ezt az az árpádsávos zászlós ellentüntető hallotta volna, aki a közelben állt, rögtön igazolva látta volna előítéleteit. Pedig nem lett volna igaza, hisz az a zsidó srác csak egy volt a többezer résztvevő közül, akik között mindenféle ember megtalálható volt a raszta fiataloktól a mozgalmár nyugdíjasokon át a magamfajta átlagos szimpatizánsig.

A magyar dal napja után rövid idő után másodszor láthattam Novák Pétert a lelkes ceremóniamester szerepében. Nem rajta, hanem a pocsék időjáráson múlott valószínűleg, hogy még a tízezret se közelítette meg a résztvevők száma, nemhogy a várt százezret.

Írtó nagy volt a rendőri biztosítás, egy kicsit talán túl sok is. Birodalmi rohamosztagosnak öltözött lányok és fiatal fiúk, öltözékük ellenére se tűntek túl félelmetesnek. Ja, és volt azonosító számuk :-)

It's a antiviolence demonstration

Ezt válaszoltam annak az angolul kérdező öregúrnak, aki egy padon ülve nézte az Andrássy úton elvonuló tömeget. Egyetértőn bólintott. Csak az úttestet foglalták el a menetelők, a járda a profi sajtósok és a magamfajta amatőr tudósítók menekülő útvonalaként funkcionált. A menet nem haladt túl gyorsan, többször végighaladtam mellette az elejétől a végéig.

A tömegben jó volt a hangulat, amelyről dobosok és csörgősök gondoskodtak.

Persze nem csak én fotóztam :-)

És készült az esti a híradó is.

Nem nagyon bírtam a tötymörgést, így a körút után egy kicsit előre mentem, megelőzve az élen vonulókat. A Hősök tere már nem volt üres. Persze rendőrök mindenhol, ekkor már egy kicsit lazítva, hogy nem volt komoly probléma. Egy furgonból forró teát kapnak, megérdemelten, abban a hidegben én is elfogadtam volna :-)

Amíg a tömeg utol nem ért, elkezdtem lófrálni a Szépművészeti előtt felállított kicsiny színpad környékén. Egyszer csak az erőszak-ellenesség legnagyobb dicsőségére a következő mondat ütötte meg a fülem:

Fejbelőhetné valaki!

Igen, ez azt jelentette, hogy befutott a Feri is. A túrát kihagyta, de itt csatlakozott, ígéretéhez híven, minden kérés ellenére, viszont enyhítésül párjával az oldalán.

Onnantól kezdve bárhonnan látni lehetett, hogy hol van a miniszterelnök: csak azt kellett keresni, hogy a tömeg melyik pontjára szegeződik a kamerák és fényképezőgépek tömkelege.

A színpad is életre kelt a jónép odaérkezését követően, egy rövidke Rácz Kati koncerttel.

Ezután Bódis Kriszta előolvasta a sokat idézett 70. paragrafust, mint egy avatáson, és a tömeg utánamondta szöveget, hitet téve ezzel mellette. Mivel én nem vagyok túlságosan oda a színpadias gesztusokért, ráadásul amikor legutóbb kerültem ilyen szituációba (a mérnökké avatásomkor) konkrétan szétröhögtem az eskütételt, most inkább meg se próbálkoztam vele. Enélkül is tudom, hogy egyetértek vele.

Végül nem maradt más hátra, mint a daruról készülő közös fotó kedvéért meglengetni a tarka sálakat, kendőket, esernyőket és egyéb kiegészítőket, majd békésen elindultunk hazafele. Talán még a Kossuth teres Gonda László is hazament idővel, aki csak nem bírt otthon maradni, és kijött ide beszólogatni a hazatartóknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr41696384

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: GayBears Blog 2008.10.05. 10:25:13

Tarka bukta!Megint belementem egy hülye kampányba… már majdnem beettem hogy ez valami! Aztán kiderült hogy semmi. A Tarka Magyar! százezres demonstrációt hirdetett. Ez nem jött be, kár lenne vitatni bárki részéről, pont annyian mentek el erre a ma…

Trackback: GayBears Blog 2008.10.05. 10:01:21

Tarka bukta!Megint belementem egy hülye kampányba… már majdnem beettem hogy ez valami! Aztán kiderült hogy semmi. A Tarka Magyar! százezres demonstrációt hirdetett. Ez nem jött be, kár lenne vitatni bárki részéről, pont annyian mentek el erre a ma…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.10.05. 09:22:09

nem minden falka marha farka tarkabarka,csak a tarkabarka farku marha falka ,farka tarkabarka:-))) )

zenész 2008.10.05. 09:28:00

..és ezzel "bloggal" most mi volt a célod?? Kicsit degradálónak érzem a stílusod. Miért ez a fanyalgás???

wtf??? huzzanak a semmi közepére 2008.10.05. 09:37:03

a fasznak kell minden héten felvonulni+ futó versenyel lezárni a fél várost az ilyen magukfajtáknak!!!

a jó kurva életbe nem tudnak lehúzni a hortobágy közepére vagy a kunságra oszt ott a nagy büdös semmi közepén tüntethetnek

Tamás · http://pergetes.blog.hu/ 2008.10.05. 09:37:54

Legalább szarrá ázhattatok volna...

zenész 2008.10.05. 09:39:35

wtf??? huzzanak a semmi közepére, te egyszerű gyermeke a létnek.
a magad fajta miatt kell tüntetni, sajnos, hogy húznátok el a hortobágy közepére vagy a kunságra oszt ott a nagy büdös semmi közepén lennétek

szalmaegér 2008.10.05. 09:44:53

zenész
Most komolyan...mit vagy felháborodva?
Ez az egész sztori tényleg nagyon kínos vót.
Nem hiszem, hogy azért, mert valaki unja, hogy itt mindig a náciveszélytől rettegő faszok sétálgatnak, hangosan jajgatva rettentő félelmükben, még a lét egyszerű gyermekének lenne nevezhető.
Te pöcs.

zenész 2008.10.05. 09:47:56

szalmaegér, te is épp olyan egyszerű vagy.
"náci veszélytől rettegő faszok"
na remélem legközelebb téged találnak meg a sávos bajtársak, de ezen az értelmi színvonalon amit te képviselsz , hiába is van minden
te pöcs

z 2008.10.05. 09:53:08

zenész 2008.10.05. 09:47:56
Fogd már be a pofádat! Vasárnap van ,legalább ma ne keverd a szart! Köszi...

zenész 2008.10.05. 09:55:34

Z fogd már be a pofád. Vasárnap van.
A szart meg te és az "elvtársaid" kevereik.
Egyébként pofád neked van.

Szelíd hangorkán 2008.10.05. 09:56:13

Nekem akkor kezdett szimpatikussá válni a dolog, amikor megkérték Gyurcsányt, hogy ne menjen el a felvonulásra. :-D

nagy 2008.10.05. 09:59:58

zenész te kis együgyű, mi a faszról beszélsz? milyen náciveszély? téged talán vert már meg náci?
A veszély ott van, hogy gyurcsány és bandája kihasználja a szélsőjobbos indulatokat és riogat velük ahelyett hogy tenne valamit, aztán álszent módon van pofája megjelenni egy ilyen tüntetésen.

zenész 2008.10.05. 10:04:58

nagy,te most ideges vagy???
mi ez a nagy kirohanás?
macskalány, te szerintem beszartál ettők a demonstrációtol, pedig ez békés volt. talán az zavart??
de komolyan, miért ne lehetne Mo-n ilyen rendezvényt megszervezni?
nagy, nagyon együgyü vagy, komolyan, de nyogodj le kérlek
ha továbbra is ilyen ideges leszel oda az egész vasárnapod
nyugi bébi, nyugi :-).

zenész 2008.10.05. 10:06:45

sok fanyalgó?? mia baj??? kevés volt az árpád sáv??

nagy 2008.10.05. 10:09:41

zenészke, kurvára félretted.
vigyázz, mert jön a náci, nagyot üt a hátadra.

Harica 2008.10.05. 10:10:53

Egy hülye zenész mindig kell, hogy kicsit feldobódjon a hangulat :-)

zenész 2008.10.05. 10:13:18

óó nagy, ahhoz kevesek a nácik :-)

Harica 2008.10.05. 10:14:21

zenész: nem az árpád sáv volt kevés, hanem a tarka magyar!!!!

z 2008.10.05. 10:16:04

"zenész"=náci=balhézó=ballibantináci=gyűlölködő=kicsi a pöcsöm ,ezért keverem a szart, meg balhézok

Többi 9,99 millió embernek meg a töke van tele velük ...

Harica 2008.10.05. 10:18:20

Ha tényleg olyan "kevesek a nácik" - ahogy írod - akkor minek lezárni szar 2-3.000 -es levonulásért fél Budapestet???

zenész 2008.10.05. 10:18:27

és szerinted miért?
egyébként kurvára nem értem továbbra sem, miért ez a nagy fanyalgás.
kellett, jó volt, happy
egyébként kis dolgokból lesz később a nagy.
ez volt az első, aztán majd a nemzeti ünnepünk után majd lesz még egy, aztán egy másik stb, stb
és miért is ne????

pikk 2008.10.05. 10:19:18

Fogadni mernék, hogy aki itt a tarkaság ellen fanyalog, az a havi egyszeri utcai rombolást hősi hazafias cselekedetnek, de minimum szükséges rossznak kategorizálja.

Az ilyeneknek gratulálok, és szívből kívánom, hogy legyen a gyermekük meleg, legyen a szerelmük roma, zsidó! Rögtön tanulnának egy kis toleranciát. Rögtön rájönnének, hogy NINCSENEK elfogadható kifogások. Együtt kell élnünk, nincs mese, úgyhogy el lehet kezdeni tenni valami konstruktívat ahelyett, hogy havi egyszer leromboljátok Budapestet.

zenész 2008.10.05. 10:19:58

z, hogy kicsi, azt nagyon sajnálom, de most ezzel egy kicsit összezavartál, pill, most értelmezem

z 2008.10.05. 10:20:30

zenész

Azért drága ,mert ezek felvonulások 4000 náci és antifasiszta parádéja általában. A többi embernek meg vannak valós problémái.

nagy 2008.10.05. 10:21:19

zenész, te amúgy ki mersz még menni az utcára?
légy óvatos, tudod annyi náci van... :)

pikk 2008.10.05. 10:22:25

Amúgy, ha megengedtek egy rosszmájú megjegyzést: azok a tarka magyarok alsó hangon is többször annyian voltak, mint egy átlagos szélsőjobber összejövetel.
De pl. lásd a dicsőséges harmincfős könnygázellenes tüntetést a napokban... höhö :)

zenész 2008.10.05. 10:24:03

z, de szerinted akkor ülljünk otthon, nézzük a tv-ban ahogy felgyújtanak autókat, ahogy összevernek melegeket, romákat, zsidókat,
vagy adjunk annak hangot, hogy már tele a tököm az álarc mögé bújó szarházi csőcselékkel, elegem van, hogy a rendőrség felső szinten béna
szerinted nagy z, mi a faszt kellett volna ezen a békés demonstráción csinálni?? vagy ne is lett volna??? ezt ugye te sem gondolod komolyan

pikk 2008.10.05. 10:24:12

z,
a többi ember a valós problémáival meg egy kicsit rombolgat néha-néha, mi?
Ez tényleg SOKKAL elfogadhatóbb dolog, mint egy békés felvonulás, ami után azonnal megszüntették a közlekedési lezárásokat is.

Milyen egy kifacsart gondolkodásotok van nektek.

Calogero 2008.10.05. 10:25:16

Ilyen hihetetlen médiatámogatás után sikerült felvonulni pár száz embernek,azért ez több,mint elgondolkodtató nem? Aztán a kirekesztésellenes tüntetésen kirekesztitek az Árpád-sávos zászlóval jövőket... elég nagy öngól. Utána meg azzal a gyurcsánnyal vörös kendőt lóbálni, aki minden utcai zavargás és erőszak kiváltója 2006-tól,na ez a megaöngól..! Azt hiszem tehát elég jól sikerült ez a szombati buli,végeredmény: 0-3

Harica 2008.10.05. 10:27:11

Pikk: nincs igazad!! Semmi bajom a zsidókkal, sem a becsületesen dolgozó cigányokkal. Barátaim között is van mindkettőből, de egyébként sem érdekel ki fia borja valaki csak, hogy becsületes, vagy mocskos csaló vagy tolvaj.
Nem igaz, hogy valakiknek komolyan félnie kellene azért mert más vallásuak, vagy más a bőrük színe.
Azt azonban unom, ha valaki mindig azért siránkozik, hogy őt mennyi hátrány éri mert a kisebbséghez tartozik, és ugyanakkor lopással tartja fenn magát!

pikk 2008.10.05. 10:29:18

Calogero,
minden jelkép azt jelképezi, amire használják. Ha az Árpád-sávos zászlók alatt mostanság szkinhedek és bajkeverők vonulnak fel, akik zsidóznak, cigányoznak és kizárólag rombolást hagynak maguk után, akkor az Árpád-sávos zászló most az ő jelképük, és NEM történelmi zászló.
Nem gondolhatod komolyan, hogy egy erőszakellenes tüntetésnek be kellett volna fogadnia azokat, akik erőszakot hirdető zászlókkal jöttek.

z 2008.10.05. 10:30:27

pikk, zenész nekem nem kell beállnom a hülyék közé. Hülyék allatt most értem : árpád-sávos (ha egyszer valaki jól írná le bakker)széljobb csürhe , megélhetési ballib antifák.

Nos ,akkor mégegyszer : nekem nem kell a hülyék közt választanom . A hülyék szerintem elegen vannak!

Mi lenne ,ha a 2 csoport a következő ünnepkor otthon ülne a valagán?!

zenész 2008.10.05. 10:34:17

..és pikk , ez így van ahogy mondod. egy pozitív jelképet kisajátítanak szélsőségesek és fél év múlva már csak a rosszat ismeri mindenki. de nem csak a sávos zászló, ott a kokárda, amit évekkel ezelőtt az "értelmiség" hordott éjjel és nappal, télen és nyáron. mert csak ők voltak az igaz és forradalmi magyarok.
március 15.-én már keserű szájízzel teszem fel, mert már nem az jut az eszébe az embernek, ami ezelőtt 15 éve.

z 2008.10.05. 10:34:47

Tegnapi menetet az index közvetítette. Beszarás volt. Fiatal kommunisták -akármilye- szervezet is részt vett . A gyűlölet ellen? Az egész egy bohózat volt... De a legfőbb antifa Fletó a piros kis sáljával! Az kész....

Harica 2008.10.05. 10:36:06

Amíg ez a két pártvezér áll az ország két meghatározó pártja élén, addig az utcákon sem lesz békesség!!!!
Mindkettőt le kell engedni, és újra kell kezdeni a nemzeti megbékélés dolgait!

pikk 2008.10.05. 10:36:11

Harica,
nincs a rossebet igazam. _Én_ ott voltam azon a melegtüntetésen, mert valaha egy olyan barátomról derült ki, hogy meleg, akiért meghaltam volna. Szóval ott voltam velük, miközben repültek közéjük a petárdák, kövek, üvegek.
Te kint lettél volna a gyerekeddel, barátoddal?
Vagy végignézted volna a tévéből, és kerested volna az elfogadható kifogást a dobálózók számára (mint most a cigányokkal szemben a "lopnak")?

Ha van igazi (vallásában élő) zsidó barátod, beszélgess el vele arról, hogy mit érez, amikor a futballstadionokban vagy a budapesti éjszakai utcán egy tömeg azt üvöltözi, hogy mocskos zsidók.

Ha van igazi (nem imaginárius) cigány barátod, akkor beszélgess el vele arról, hogy fél-e, amikor emberek direkt cigányellenes tüntetést szerveznek. Amikor felvonulnak a gárdák. Amikor hallja, hogy egy roma család házába becsűrtek egy követ, és egy kislány haldoklik.

states 2008.10.05. 10:36:49

Mindenki megnyugodhat, aki nem ment el. Minden fogadkozás és ígéret ellenére, ez a rendezvény pontosan ugyanolyanra sikeredett, mint a Chartársaké. Ugyanazokkal, ugyanannyian, ugyanúgy Gyurcsánnyal...

z 2008.10.05. 10:40:30

"Amikor felvonulnak a gárdák. Amikor hallja, hogy egy roma család házába becsűrtek egy követ, és egy kislány haldoklik."
Amit egy roma dobott be...

zenész 2008.10.05. 10:40:52

harica is csak kitenyésztett okoskodó, akinek jogai vannak, ne várj tőle megértést

pikk 2008.10.05. 10:41:21

Amúgy személy szerint rohadtul sajnálom, hogy a Gyurcsány felhasználta ezt a civil kezdeményezést a saját céljaira. Ha otthon maradt volna a fenekén, nem riasztott volna el egy csomó embert, akik fontos lett volna, hogy ott legyenek.

leepisti 2008.10.05. 10:42:49

Tarka magyar fajta
meg is látszik rajta
kilóg füle farka
libsibolsi marha

zenész 2008.10.05. 10:43:23

de miért riasztott el?? ne vegyél róla tudomást, vonatkoztasd el vagy fordíts hátat

zenész 2008.10.05. 10:44:09

leepisti, gratula, azért haza talász???

rabitus · http://ellenkultura.blogspot.com/ 2008.10.05. 10:44:35

"Több százezer helyett, néhány száz tüntető csatlakozott a Tarka Magyar demonstrációhoz (a híradásokban 2-3 ezer emberről tudósítottak), amely a felhívás szerint a kirekesztettség, a megkülönböztetés és az erőszakmentes közélet elleni kiállásra igyekezett felhívni a figyelmet. Az igazság azonban az, hogy a kívánt hatás elmaradt, mert bár a legtöbb normális ember egyet tud érteni abban, hogy az utóbbi évek alatt Magyarországon egyre inkább elharapódzott az agresszív indulatok ütköztetése, mely konfrontációk kárát az egész nemzet látja, de egy problémát a gyökerénél kell megragadni, márpedig a Tarka Magyar esetében éppen a probléma gyökerének figyelmen kívül hagyása az, amiért sokan nem voltak hajlandóak ma csatlakozni egy alapvetően pozitív fogalmakat felsorakoztató rendezvény mellé.

Először is a rendezvény szervezői hiába jelezték, hogy nem kívánnak semmilyen politikai hátteret adni demonstrációjuknak és többszörösen arra kérték Gyurcsány Ferencet is, hogy maradjon távol rendezvényüktől, a miniszterelnök mégis látogatását tette a tüntetésen, állítása szerint, mint „civil”. Természetesen, „civilként” is erőszakszervezetek egész hadserege biztosította azt az embert, aki akár az egyik mottójának is választhatná a tüntetésekről és demonstrációkról „bevallott” (Öszödi beszéd) véleményét: „Majd megunják.” Továbbá mai „civil kiállását”, erősen megkérdőjelezi az a tény, hogy előzőleg (várhatóan a jövőben is) többször is fasisztának, nácinak bélyegezte meg politikai ellenfeleit és úgy általában az egész nemzeti oldalt, valamint a rendszerváltás utáni legbrutálisabb tömegoszlatására adta áldását 2006. október 23-án.

Másodszor egy kirekesztettség ellenes rendezvény eleve kirekesztő, ha a szervezői és erőszakszervezetek határozzák meg, hogy kis is csatlakozhat egy demokratikus tüntetéshez. Hogyan beszélhetnek a demonstráció esetében politikamentességről, ha a jelenlegi kormánnyal egyet nem értők, nem tüntethetnek az erőszak és a megkülönböztetés ellen?

A Tarka Magyar, a kirekesztettség és az erőszak elleni civil rendezvényként lett meghirdetve, de egy olyan politikai hátteret kapott, amely kirekesztő és nem riad vissza a legbrutálisabb erőszaktól sem, ha érvényesíteni kívánja hatalmi akaratát.

Így eshetett, nem csak a rossz idő ellenére, hogy a legtöbb embernek nem volt gyomra kimenni és néhányak képmutatáshoz asszisztálni!"

Harica 2008.10.05. 10:44:48

zenész: én már "akkor kitenyésztett okoskodó voltam" mikor apád és anyád még nem is ismerték egymást!!!!!
Ennek ellenére belátom, hogy a kor a nem érdem, hanem állapot, de azért jó ha tudod!

pikk 2008.10.05. 10:45:32

z, ezt ugye a kurucon olvastad? :))
Btw, ha véletlenül rossz példát találtam volna, akkor egy kicsit gondolkozz, és magadtól is találsz ezer mást.

zenész 2008.10.05. 10:47:26

igen harica, az vagy, egy kitanyésztett okoskodó

Pszt! 2008.10.05. 10:47:39

A mérnökké avatásodon "szétröhögted" az eskütételt? Na ezért tart itt ez az ország!

pikk 2008.10.05. 10:48:41

rabitus, amikor "mi" tüntetünk, az néhány száz, amikor "ti" tüntettek, az kétmillió! :)

zenész, engem nem riasztott el, én ott voltam, de egy csomó embert elriasztott, és ez rossz dolog. Nem engedhető meg. Lehetett volna annyi esze, hogy fontosabb, hogy egy-két százzal többen legyenek a tüntetők, mint hogy ő egyedül kint legyen.

z 2008.10.05. 10:50:18

pikk 2008.10.05. 10:45:32

Látom fura számodra ,hogy én nem állok be 2 elmebeteg ( fasiszta ,antifa) oldalra . Ez is egy példa volt ,hogy beírtál valamit, amiről nem tudod ,hogy mi történt ,de ezzel támasztod alá az érvelésed ,miszerint "vészkorszak" van.

Tudod ez a hisztéria keltés ,szarkeverés!

zenész 2008.10.05. 10:50:49

figyu pikk, elfordulsz, a hátad mutatod és nem veszel róla tudomást. az ilyen ezerszer bosszantóbb, mintha lereagálod.

Calogero 2008.10.05. 10:50:55

Ti meg kisajátítjátok a szivárványszínü pace zászlót,ami mögött sokkal,de sokkal több van Olaszországban,nem pártszinekben kirekesztés ellen tüntető,de az igazi problémáról beszélni nem hajlandó kapcsolat.hu-s bértüntetőkről. Nem (csak)azért nem voltak sokan tegnap,mert ott volt hőn imádott miniszterelnökünk,hanem azért,mert bár a módszerrel nem,de a radikál-jobbos tüntetések eredeti céljaival majdnem mindenki egyetért. Igenis elég a cigánybűnözésből, húzzon az mszp 6 év országlenullázás után a picsába és Magyarországon ne legyen már ciki Turul szobrot állítani a 21.században. Aki meg azt képes a magyarokra mondani,h kirekesztőek,az húzzon el a fenébe ebből az országból a megélhetési hazugságaival együtt!!! Lehet,h ti nem veszitek észre,de az emberek többségének a szemében még rosszbbak vagytok,mint az utcákat feldúló radikálok,de legalább egy szint a kettő!

Harica 2008.10.05. 10:53:03

OK.zenész, te csak zenélj tovább az utca sarkán és hidd el, ha arra járok mindig fogok pár forintot dobni kalapodba.
Egyebekben pedig javaslom felejtsük el egymást! Egyikünknek sem lesz ez nehéz!

zenész 2008.10.05. 10:53:23

ha sokat mondják még elhiszed, pedig csak körül kell nézni, és nem a "médiát" figyelni.
lassan olyanok leszünk mit az amcsik, cnn leáll, megáll az élet. nem lesz "média" fikázás depresszióba esünk.

leepisti 2008.10.05. 10:54:10

Persze én se szeretem az erőszakot,meg a kirekesztést, meg az ilyen dolgokat.

De a politikai indíttatású civilnek hazudott rendezvényeket, tele szemforgató képmutató emberekkel, meg aki tud hinni nekik egyértelműen nem szeretem.

A nácikat sem, de ha jól tudom azok a második vh.-ban voltak. Ma széljobberek vannak, néhányan elenyésző mennyiségben, és írtó nagy szájjal, és kukalekaratézással.

Most jönnek a szélballlibsik, akik
békések, de ugyanolyan marhák, mint emezek. Meggyőződésem szerint itt is tele van olyan emberrel , aki úgyanolyyan módon rosszindulatú és kárára van az országnak.

Gyurcsány Ferenc pedig közéjük való.

zenész 2008.10.05. 10:54:12

harica, ne adj pénzt, biztos nem dolgoztál meg érte, azt meg rühellem

zenész 2008.10.05. 10:55:53

basszus, ha nem csinálok semmit birka vagyok, ha tarka magyarozom, ballibsi.
marad a gyujtogatás, mert azt senki nem fikázza

pikk 2008.10.05. 10:58:14

z,
direkt akartalak kérni, hogy kapaszkodj bele ebbe az egy dologba ahelyett, hogy meggondold a többit, amit írtam, de látom, kitaláltad a gondolatom. Így hál' istennek most sem kell megváltoztatnom a véleményemet, hiszen nem találkozom valódi vitapartnerrel, csak fröcsögéssel.

Egyébként vészkorszak van, bizony ám. Mondom, én voltam megtámadott tüntetésen, hogy kiálljak az enyémekért. Nekem bagatellizálhatod, csak ezután sajna nem leszek vevő rá. Mást próbálj meggyőzni, hogy nincs is semmi baj!

states 2008.10.05. 10:59:36

Ha ez a tüntetés nem csak Gyurcsány újabb performansza lett volna, hanem a rendőri és a cigányerőszak elleni fellépés is, akkor biztos, hogy nem háromezren vettek volna részt rajta...

z 2008.10.05. 11:00:26

zenész ez az egész Fletó lassú bukásának maradványa, vagy hozadéka . A csőcselék emelték a magasba ,most azok süllyesztik is el.
Én meg nézem távolról ,remélve ,hogy a szar fröccsenése engem nem terít be...

rabitus · http://ellenkultura.blogspot.com/ 2008.10.05. 11:01:55

pikk

Számomra nincs olyan, hogy "Mi és Ti". Számomra vagyunk Mi, csak sok mindenben nem értünk egyet, de egy normális demokráciában ez nem is baj. Csak hát nálunk a demokrácia eléggé ki van fordulva....

Ami pedig a számokat illeti. Jó ideje nem láttam olyan tüntetést, ami néhány száz főnél több lett volna, politikai beállítottságtól függetlenül. Valószinűleg, mert az emberek már halálosan unják. Talán nem tüntetni kéne, hanem inkább dolgozni és tanulni, illetve többet beszélgetni egymással, hogy előrébb mehessen ez az ország.

Az aki felszedi a macskakövet és el kezd vele dobálni, pont olyan idióta, mint az, aki elhiszi, hogy lehet kirekesztettség ellen tüntetni úgy, hogy közben meghatározza, ki az, aki ezt megteheti!

zenész 2008.10.05. 11:04:40

na pááá, mentem főzni. legyetek jók.

pikk 2008.10.05. 11:04:45

Calogero,
nézz már meg egy közvélemény-kutatást a zavargásokról. Hogy mennyire helyeslik azt az emberek. Plíz. Csak egyet. (De ne a kurucon legyen ám!)
Utána gyere vissza.

leepisti 2008.10.05. 11:10:24

Egyébként jók a képek. :)

A rohamosztagos rendőrnők kifejezetten tetszenek, nekem is kéne ilyen testőrség.

A fótós csajszi is nagyon jó.

A partízánsapkás gyerek (5. kép) meg igazán fönnhagyhatta volna a vörös csillagot.

Feri is jó fej, mosolyog a párjával együtt , biztos élvezték a délutánt. Akár szimpatikusak is lennének, ha nem tudnánk kik is ők valójában (Ferkó El Quró). Olyan nyugot, mintha nem is lenne szarban a kormányzat , meg az ország, de sebaj egyszer csak elrontja majd valaki a kedvét.

Látom az angyalok is itt vannak, a Mennyek serege is képviseltette magát a rendezvényen.

Calogero 2008.10.05. 11:10:46

pikk, tudom,h mennyien helyeslik,pont annyian,mint a tegnapi vonulgatást. Ez az amit ti nem tudtok megérteni

pikk 2008.10.05. 11:10:50

rabitus,

szép gondolatokat mondtál. Most akkor már csak pár dolgot kell átgondolni: pl., hogy az erőszakellenes tüntetésre be kellett volna-e engedni egy erőszakot hirdető zászlót. Aztán meg azt, hogy nem lenne-e jobb postolás előtt kimenni és a saját szemeddel megbecsülni a tömeg nagyságát, ahelyett, hogy ilyen meg olyan oldali médiának hinnél. Egyébként minden másban, amit most mondtál, egyetértek.

pikk 2008.10.05. 11:13:45

Viszont mennem kell dolgozni, úgyhogy elnézést, de itthagyom a t. társaságot :)

Netuddki. 2008.10.05. 11:18:13

Na, a hozzászólásokat olvasva látom megint sikerült a politikának befurakodni bármennyire is politikamentesnek lett ez a felvonulás meghirdetve.
Megint csak nem sikerült találni valamit ami összehozná az embereket.

Mikor lesz már tüntetés a magas adók, a bonyolult adórendszer, a korrupció, a lenyúlások ellen? Mert ezek miatt a problémák miatt együtt szív a kommunista, libsibolsi, náci, nemzetiségi jómunkásember is.
Oszt kíváncsi lennék ezt melyik politikus írná alá?

Thulsa Doom (törölt) 2008.10.05. 11:24:34

jááááááj nááácík, jááááááááááááááj!

Nem igaz, hogy ti nem rettegtek???!! Hát nem veszitek észre?? Mindenki náci, aki nem tarka! Körülvesznek bennünket! Már mindenhol ott vannak!
Jáááááááááj!!!! Európa segíts!!!!!!!!!!!!!!!! Jönnek a nácik! Jáááááj!!

z 2008.10.05. 11:24:45

kovi1970 2008.10.05. 11:18:13

Én már csatlakoztam is hozzád!:) Mikor vonulunk???????
/bár lehet Fletó ott is megjelenne/

rabitus · http://ellenkultura.blogspot.com/ 2008.10.05. 11:25:05

pikk

Na látod pl. a zászló ügyében nem értünk egyet. Mert aláírom, hogy van egy tucatnyi ember, aki bár nacionalistának vallja magát és esküszik a zászló normális létjogosultságára, mégis minden olyan kezdeményezésben, amelyet nem saját "népvezérei" agyaltak ki, "zsidóveszedelmet" lát, vagy esetleg más összeesküvés elméletet vél felfedezni és a legdurvább módon adja kifejezésre a véleményét. De ezen a ponton Ő már nem egy nacionalista! A zászló pedig, amit a kezében tart, azonosíthatóvá válik sokak szemében azokkal a zavaros eszmékkel, amiket emberkénk vall.

De az árpád sávoknak nem ezt kellene jelentenie és számomra nem is ezt jelenti. De ez a téma már lerágott csont.... Abban igazad van, hogy az árpád sáv helyett, lehetett volna nemzeti zászlót is lengetnie annak, aki csatlakozni akar a tüntetéshez és valószinűleg, azt már talán nem érezték volna provokációnak a szervezők....

Netuddki. 2008.10.05. 11:35:06

z 2008.10.05. 11:24:45
Bármikor, munkaidőn kívül. :)

Netuddki. 2008.10.05. 11:37:46

z 2008.10.05. 11:24:45
"/bár lehet Fletó ott is megjelenne/"

Mondjuk ezt erősen kétlem. :)))

leepisti 2008.10.05. 11:38:34

Ééén rettegek a náciktól, ne ijeszgessé mmááá!

A nácik már a spajzban vannak és összetörték a befőtett, meg belezabáltak a lekvárba, ráadásul a konyharuhából árpádsávos zászlót csinálnak. A kolbászból pedig zászlórúd lesz.

De most látom csak mintha , nem is szőke szálfa legény lenne, hanem kicsit barnább.

Sasszem 2008.10.05. 11:52:49

Sajnálom, hogy a tarka barmok számára csak pont az árpádsáv volt a gond, amit az asztalomon lévő címerjegyzék szerint 1202 ben már rajta volt az Árpád ház családi címerén. Ősi magyar jelkép, a magyarság jelképe. Sajnos a magyar lobogó most inkább a Gyurcsányra emlékeztett, mint 'nagymagyarra', aki hatékonyan és belülről rohasztja szét Országunkat: romokban az oktatás, az egészségügy, a vidék és mezőgazdaság, az emberek biztonságérzete és nem a tiltakozók miatt, hanem a kisebbség egy jó része miatt, ahol a vidék egy része már élhetetlen. A 4-6 os villamosra felszállva előttem két cigány arról beszélt, hogy most elővegye a kését vagy ne. Feleségemet a piacon megfenyegették, hogy elvágják a torkát, illetve egyszer egy cigány kirabolta. Na, ettől lehet félni, meg a pozitív diszkriminációtól és kettős mércétől: a kisebbséget felveti a segély, amivel visszaélnek stb. stb. Ezek a tarka barmok ideértve Gyurcsányt meg ahelyett, hogy a a magyar libamájért és a vele kapcsolatos 5000 munkahelyért aggódnának... Mikor fog kinyílni a szemük? Nem elég a kuruc.info vagy Gárda, mint marketing eszköz, hogy utánanézzenek, hogy mégis ez miért is van? Azonkívül, hogy agyukat a csigatv és Retekklub mossa?

Thulsa Doom (törölt) 2008.10.05. 12:17:39

Jááj, hálistennek akkor nem csak én rettegek!
Állítsuk meg együtt a nácikokat!!! Elég volt a nácik bűntetteiből! Ne hagyjuk, hogy rézvezetékeket, bronzszobrokat lopjanak, az iskolában terrorizálják a kisebb gyerekeket!
Mondjuk ki, hogy elég volt a náci lakásmaffiából, hogy egyedülálló időseket mészárolnak, elveszik egy élet munkáját! Elég volt a buszon villamoson köpködő, az önkormányzatoknál segélyért hőbörgő nácikból!

hehehehe 2008.10.05. 12:27:19

"Pedig nem lett volna igaza, hisz az a zsidó srác csak egy volt a többezer résztvevő közül, akik között mindenféle ember megtalálható volt a raszta fiataloktól a mozgalmár nyugdíjasokon át a magamfajta átlagos szimpatizánsig."

tehát volt raszta zsidógyerek is, nyugger zsidó, meg átlaghülye szadeszes zsidó...

a hubble ürteleszkóp sem talált gójt a tarkabirkák között..

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.10.05. 12:44:46

Az a helyzet, hogy a tudatos, a nép (rólad van szó!) megosztását célzó poltika lassanként teljes sikert ér el. Ebbe illeszkedig a tarka is, bárhogyan is igyekeznek hangsúlyozni a „civil” jellegét és (kérdéses) pártonkívülíségét.

Sajnos, és ezt előre lehetett látni, csak az itt elmondottak folytatódtak általa is:

www.kibulizottorszag.net

Kheller 2008.10.05. 12:55:25

"be kellett volna-e engedni egy erőszakot hirdető zászlót."

a nap vicce, erőszakot hirdető szászló... :))))

Gyerkek, én javasolnám, hogy ezentúl mszp-s sapkában (amiből egyként kurva sok volt a "civil" felvonuláson) törjön-zúzzon a szélsőjobb, hátha akkor majd betiltják az mszp-t, csak hogy folytassuk ezt a fenti fogyatékos gondolatmenetet...

Kheller 2008.10.05. 12:58:56

Kemotox: ne hagyd ki, hogy ezek a szemétláda nácik, már gyerekként bandákba tömörülve rabolnak fényes nappal és egyébként is munkanélküliek, mert mint szokták mondani "minek dolgozzak, megélek a faszombó'".

Ja nem, azok nem ők :)))

Andrew.wiggin 2008.10.05. 13:06:14

Nem nácizni kellene, hanem ésszel gondolkodni. Piszkos módon nem értem, hogy miben csorbul egy "buzinak" joga jelenleg M.o.-n. Azon kívül, hogy jelenleg még "kedvelt".

Szvsz. nem akarom megvárni amíg kötelezővé teszik. Aki akarja, érezze jól magát úgy, de könyörgöm tartsa meg magának.

DaveSlim 2008.10.05. 13:39:50

kíváncsi vagyok, mennyi pénz ment el erre a szarra; feleslegesen!
Meg persze... a fél várost le kellett zárni.. úgy ám... aki haza akar menni, vagy sétálni, vagy ilyesmi.. az meg kerülgesse az ilyen idiótákat....
Röhej.
Mint ahogy az is, h a rossz idő miatt mentek csak el ennyien.
Aha. Mert ez ilyen. Főleg, ha ennyire nagyra vagytok magatokkal. Ha én igazán meg akarok mutatni valamit és tényleg úgy gondolom és tényleg ki akarok állni... akkor felőlem homokvihar is lehet.
Egy kis szél, meg borús idő és több százezerről kb 1000-re csökkent a szám?
Nah ilyet csak a buta hisz el.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.05. 16:06:37

Na akkor a házigazda jogán:

1. Sajnálom, ha valakinek túl fanyalgónak tűnik a stílusom. Ha valakinek nem jött volna le: Teljesen egyetértettem a tüntetés deklarált céljaival, hisz emiatt mentem oda, alá is írtam a nyilatkozatot. Az már más kérdés, hogy nem tudok száztíz százalékig komolyan venni semmit, még a nekem fontos dolgokat sem. Viszont azt a felelősséget nem vállalom, hogy az én elröhögött mérnöki esküm miatt tart itt az ország :-)

2. A több mint 10.000 résztvevő se igaz, meg a pár száz sem. A kettő között volt félúton a való létszám.

3. "Sajnálom, hogy a tarka barmok számára csak pont az árpádsáv volt a gond, amit az asztalomon lévő címerjegyzék szerint 1202 ben már rajta volt az Árpád ház családi címerén."
A horogkereszt is ősi jelkép, de valahogy az eurázsiai kultúrkörben az utóbbi évtizedekben nem éppen az ősi India jut rólunk eszembe. Tudomásul kell venni, hogy ezt a jelképünket a nyilasok meggyalázták, és azóta is elsősorban azok választják maguknak, akik szellemi rokonságban vannak velük. A témáról egyébként tervezek egy külön posztot majd a saját megközelítésemben.

4. Köszi a fotók dicséretét :-) Több, mint 100 képet elsütöttem tegnap, lehet, hogy egy új posztban felteszem majd az összeset.

Tattoo 2008.10.05. 16:30:50

Morvai Krisztina levele a tarkákhoz: cigány gyerekeket a zsidó iskolákba!
2008-10-05. 10:14


Kérem a Tarka Magyar mozgalomhoz csatlakozott Magyar Zsidó Kulturális Egyesületet, hogy álljon élére a kezdeményezésnek. Hívjon fel minden egyes zsidó iskolát arra, hogy nyissák meg kapuikat a vidéki roma gyerekek előtt! Váljon tarkává a Lauder iskola, s sorra a többi is! Üljön minden zsidó gyermek mellett egy cigány gyermek, ismerkedjenek egymás kultúrájával, hagyományaival, szokásaival! Ne szerénykedjenek tovább fővárosi zsidó identitású honfitársaink, ne mondjanak le a sokszínűség, a tarkaság hétköznapi örömeiről a vidék nem tarka magyarjainak javára. Vegyék ki aktívabban részüket a tarkaság igazi örömeiből!


Kedves Magyar Tarka Aláírók!

Némi csalódottsággal értesültem róla, hogy mozgalmuk nem valamelyik kihalóban lévő magyar szarvasmarha fajta megmentésére irányul, mint ahogyan azt a „Tarka Magyar” elnevezés sugallja.

Vigasztal viszont, hogy olyan feladatot tűztek zászlajukra – a kirekesztés, a diszkrimináció elleni fellépést – amely jogászként mindig is szívügyem volt. Engedjék meg, hogy javaslatokat tegyek arra, mely területeket tekintse kiemelt fontosságúnak a Tarka Magyar mozgalom a diszkrimináció, az emberi jogok terén ma Magyarországon.

Mindenekelőtt rögzíteni szeretném, hogy elméleti és gyakorlati ismereteim tükrében ma Magyarországon a legsúlyosabb diszkrimináció és kirekesztés a MAGYAR EMBEREKET éri, ideértve a magyar gazdákat, a magyar vállalkozókat, a magyar munkavállalókat. Különösen súlyos kirekesztést élnek meg azok, akik büszkén vallják és vállalják a magyar nemzethez tartozásukat – a csonka Magyarország határain belül és az elszakított területeken egyaránt. Az úgynevezett „rendszerváltozás” óta csak és kizárólag a magyar nemzethez tartozás miatt ért diszkriminatív, kirekesztő, durva bántalmazás embereket, mégpedig nem csupán magánszemélyek, hanem a hatalom rendőrsége részéről, s tömeges mértékben. Semmilyen más nemzethez, nemzetiséghez, vagy etnikumhoz, valláshoz tartozó csoportot nem ért szervezett erőszak vagy diszkrimináció hazánkban a második világháború óta.

Annál kirívóbb kirekesztést, megfélemlítést, diszkriminatív alapú bántalmazást kellett viszont elszenvednie nemzeti érzelmű MAGYAR EMBEREK tömegeinek. Az 1956. évi magyar forradalom és szabadságharc ötvenedik évfordulóján például ezeket az embereket a nemzethez tartozásuk kifejezése miatt a rendőrök durván bántalmazták, mind szóban, mind tettekkel. A kirekesztés legdurvább formáit alkalmazva egyebek mellett „rohadt magyaroknak” szólították a megemlékezés résztvevőit, a magyar zászlót, a kokárdákat, jelképeket, a magyar népművészet jegyeit viselő tarsolyokat egyaránt „bűnjelnek” tekintették, s akik ilyesmit viseltek, azokat összeverték, megtaposták, nemzeti jelképnek minősülő tárgyaikat megrongálták, volt, hogy a Dunába dobálták. Olyan eset is volt, hogy egy békés emlékezőt a nála lévő magyar zászlóval fojtogattak, hosszú perceken át, egyértelműen megvalósítva ezzel az emberölés bűntettének kísérletét. Sem ezt a személyt, sem a többszáz további áldozatot, akiket a magyar nemzethez tartozás vállalása miatt ért kirekesztés, diszkrimináció és bántalmazás, mind a mai napig nem kártalanították s az elkövetők felelősségrevonása is elmaradt. Ez az emberi jogok tömeges és durva megsértését valósítja meg, ahogy erre a magyar állam figyelmét már két évvel ezelőtt felhívta az ENSZ egyik emberi jogi bizottsága, a kínzás elleni bizottság.

Sajnálatos módon a 2006. őszi tömeges rendőri brutalitásokat megelőzően s azóta is rendszeresen előfordul, hogy a magyar nemzethez tartozást kifejező zászló vagy más jelkép birtokolása miatt előállítanak, őrizetbe vesznek, vagy más módon kirekesztően kezelnek magyar állampolgárokat a magyar rendőrök. Az ezzel összefüggő ügyeket legjobban a Nemzeti Jogvédő Alapítvány és Szolgálat honlapjáról ismerhetik meg (www.nja.hu). Éppen ezért, a Tarka Magyar mozgalom színre lépésének napján arra kérem a magunkfajtákat, a nem tarka magyarokat, a jelző nélküli magyarokat, hogy emeljük fel a fejünket, nyerjük vissza öntudatunkat, védjük meg emberi jogainkat, s a magyargyűlölet, a mi kirekesztésünk elleni fellépés jeleként is használjunk minden lehetséges alkalommal magyar nemzeti jelképeket. Tegyünk házunkra, autónkra, táskánkra, ruhánkra magyar zászlót vagy más jelképet, s viseljük azt büszkén. Soha ne felejtsük el: ez mi HAZÁNK, mi itt itthon vagyunk és nem hagyhatjuk magunkat terrorizálni, megfélemlíteni, kirekeszteni. Tégy tehát a magyargyűlölet ellen, legyél büszke magyarságodra és ezt fejezd ki mától kezdve zászlóval, nemzeti jelképpel! Bíztass erre másokat is, kedves Magunkfajta, kedves jelző nélküli magyar, kedves nem tarka magyar!

Kérem a Kedves Tarka Magyarok haladéktalan és hatékony fellépését a magyar nemzethez tartozás miatti hatalmi erőszak és az emberi jogok durva, diszkriminációra alapuló megsértésével szemben. Bízom benne, hogy a Tarka Magyar mozgalom színrelépésével a magyargyűlölet és magyarüldözés, a diszkrimináció és kirekesztés e látványos megnyilvánulásai gyorsan megszűnnek. Bízom abban is, hogy a 2006. őszi tömeges, megfélemlítő, kirekesztő emberi jogi jogsértések ügyében - amelyeket elsősorban az MSZP-SZDSZ kormány és az általa irányított rendőrség követett el -, végre megtörténik a felelősségrevonás és az áldozatok irányában a kártérítés. Legyen ez a Tarka Magyarok által kitűzött első komoly cél. S mi pedig, a nem tarka magyarok, a jelző nélküli MAGYAROK ünnepeljük a kirekesztés elleni határozott fellépés kezdetét úgy, hogy nem tűrjük többet a magyargyűlöletet, annak súlyosan diszkriminativ, a magyar embereket megalázó, elszegényítő, Magyarországot pusztulásba vívő megnyilvánulásait.

Elég volt a magyar vállalkozókkal és a magyar gazdákkal szembeni súlyos, kirekesztő fellépésből, a multikkal és külföldiekkel szemben a magyarok hátrányos helyzetben tartásából, diszkriminációjából! Legyen vége a magyar vállalkozók és gazdák folyamatos megfélemlítő jellegű zaklatásának, amit eddig az adóhatóságok, munkaügyi hatóságok, köjál és más hivatalok gyakoroltak, súlyosan diszkriminálva a magyar embert a külföldivel, illetve a multicégekkel szemben, ahol a bevétel és a profit a többszöröse, az ellenőrzés a tört hányada, mint a magyaroknál. Elég volt abból, ahogy a magyar munkavállalókat diszkriminálják, kirekesztik az emberi élethez szükséges jövedelmekből, a nemzeti vagyonból, a munkavállalói jogokból, a szakszervezeti érdekvédelemből – miközben egy szűk, kivételezett réteg hatalmas profitra tesz szert és kifosztja az országot.

Munkára fel, Kedves Tarka Magyarok, tegyenek a kirekesztés, a diszkrimináció ellen!

Kérem azt is, hogy végre tegyék magukat igazán tarkává! Figyelem egyre gyakoribb vonulásaikat, s hiányolom, hogy kéz a kézben vonulna cigányember és nem cigányember. Miért nem fogják meg egymás kezét, Kedves Tarkák? Miért olyan fehér az egész tömeg? A rossznyelvek szerint azért, mert önök leginkább olyan kivételezett, gazdag, luxuskörülmények között élő emberek, akik romával még soha életükben nem találkoztak, legfeljebb egy méregdrága belvárosi étteremben cigányzenét hallgatva.

Olyan aljas rágalmak is elhangzanak, hogy önök nem is vegyülnének a magyar cigánysággal és az integrált oktatást például meghagyják a kiszolgáltatott falusi embereknek. Tegyenek a megalapozatlan rágalmak ellen, kedves tarkák! Mindenki, aki csatlakozott a Tarka Magyar mozgalomhoz, hívjon meg évente legalább egy hónapra egy sokgyerekes vidéki cigánycsaládot és lássa vendégül saját otthonában. Gyermekeit pedig a Rózsadombról vagy Lipótvárosból küldje el Dél-Somogyba, Borsodba, Szabolcsba és járassa ott iskolába, mondjuk egy tanéven át. Szűnjön meg a szegregáció! Tarkítsák az országot.

Kérem a Tarka Magyar mozgalomhoz csatlakozott Magyar Zsidó Kulturális Egyesületet, hogy álljon élére a kezdeményezésnek. Hívjon fel minden egyes zsidó iskolát arra, hogy nyissák meg kapuikat a vidéki roma gyerekek előtt! Váljon tarkává a Lauder iskola, s sorra a többi is! Üljön minden zsidó gyermek mellett egy cigány gyermek, ismerkedjenek egymás kultúrájával, hagyományaival, szokásaival! Ne szerénykedjenek tovább fővárosi zsidó identitású honfitársaink, ne mondjanak le a sokszínűség, a tarkaság hétköznapi örömeiről a vidék nem tarka magyarjainak javára. Vegyék ki aktívabban részüket a tarkaság igazi örömeiből!

Remélem, jó tanácsaimat megfogadják, szívből kívánok sok sikert a Tarka Magyaroknak!

Szeretettel

Morvai Krisztina

Budapest, 2008. október 4.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.05. 16:36:24

Basszus ennyi csúsztatást egy rakáson... Tatoo, ezt kár volt bekopiznod. Csak egy sok közül:

"Figyelem egyre gyakoribb vonulásaikat, s hiányolom, hogy kéz a kézben vonulna cigányember és nem cigányember. Miért nem fogják meg egymás kezét, Kedves Tarkák? Miért olyan fehér az egész tömeg?"

Mind a Charta tüntetésen, mind tegnap nagyon sok cigány is volt a tömegben, még azok között is , akik az élen haladó szalagot vitték.

Sasszem 2008.10.06. 17:17:13

Fedor te tarka barom. Láttál már nyilas zászlót? Akkor javaslom, mosd ki a csipás szemedet és nézd meg. Nem zavarnak benne jelentős eltérések? És a szellemi színvonaladat pedig továbbra is zavarja, akkor menj tüntetni az Amerikai Nagykövetséghez, merthogy az amerikai zászló is 'árpádsávos'. Azt is tiltasd be, te tarka.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.06. 18:39:10

Azért mert nincs benne a nyilaskereszt (persze, hisz tiltott önkényuralmi jelkép, azért a szélsőségesek se teljesen hülyék), attól még elég egyértelmű, hogy kik kezdték el a rendszerváltás után újra használni, és hogy kik használják a legszívesebben a mai napig... Miért? Te elhinnéd, ha a komcsik vörös zászló alatt felvonulva azt mondanák, hogy ők csak Szent István zászlaját szeretnék jelképül használni? Ne nevettess már...

Sasszem 2008.10.06. 20:31:52

www.arpadsavos.hu/index.php?id=65&option=com_content&task=view

Tanulj és olvass (lásd pl fenn), ne metánt termelj, mint egy tarka barom. Tegyél inkább Magyarországért, mert unokáid is por és hamu lesznek, de a Magyar jelképek megmaradnak, mégha beállsz a fehér Magyarság eltörlését célul tűzött összeesküvés mögé (ez persze így van Európában máshol is és Amerikában). Ne felejtsd, csak eszköz vagy, hogy a Koronát, Turult és többi jelképeinket, a nemzettudatot elvegyék tőled, és engedelmes minimálbéres rabszolgává neveljenek, aki ha sms-t kap, akkor megy a nemlétező nácik ellen tüntetni, közben otthon az asszonyt megkéselik és megerőszakolják, gyerekedet az iskolában verik felváltva a tanárral? Hogy szenvedjél 5 évig nap mint nap, mert ennyi a csipőprotézisre a várakozási idő? Ébredj már fel!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.07. 08:14:39

Sasszem, de ismersz :-)

Van egy roasz hírem: az összeesküvés-elméleteket max. filmen szeretem (de ott nagyon), a valóságban nem hiszek bennük. De javaslom számodra, hogy figyeld a blogot, mert készülök egy olyan posztra, amely pont erről a témáról szól.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.07. 08:16:08

Ja, és addig is, javaslom nézd meg az Igazi Mao című filmet. Ne nézz utána előtte, hogy mi az, úgy kezd el, hogy nem tudsz róla semmit, akkor üt igazán.

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2008.10.07. 09:43:25

* A legfőbb bajunk az, hogy a munkaerőpiacról kirekesztett az aktív korú népesség 50%-a. (romáknál ez 90-95%-os kirkesztettséget jelent.)
* Sajátossága az RDH nézőpontnak, hogy mi nem jövedelmi esélyegyenlőség nézőpontokat kérünk számon a társadalompolitikán, hanem a mellett érvelünk, hogy a tudás alapú társadalomképhez képest, tekintsünk potenciális leszakadónak minden olyan polgártársunkat, aki az önművelés lehetőségéhez nem fér hozzá napi szinten. E szerint a szegénységdefiniíció szerint a társadalom 90-95%-a kirekesztett a világ gazdasági élvonalában való jelenlét lehetőségéből.
* A problémák a gyökere az, hogy a pártokárcia a döntés előkészítési folyamatokból kirekeszti az érintetteket és a kulcsfontosságú szakértőket. Ez az a magyar kultúrális hagyomány, ami miatt a demokárica nem tud megtelepedni, tartalommal megtelni hazánkban. A széles tömegek allatvalói passzivitása, a kultúránk szélsőséges individualizmusa kilátástalanná teszi a probléma középtávú megoldásának lehetőségét.

Ha a fajelméletet és ezt a három másik kirekesztés elméletet egymás mellé teszem, mint probléma megoldási algoritmusokat kínáló modelleket, kénytelen vagyok az ön által felvázolt fajelméletet félrevezetőnek minősíteni.

Nem elképzelhető számomra, hogy újra zsidóiskolákat keresünk meg cigányiskolákat, és ezeket állami erőszakkal elegyítsük. Az iskolai szegregáció tényleg egy óriási társadalmi probléma, a rendszerváltás utáni oktatáspolitika súlyos kudarca. De semmi köze a fajelméletekhez. A hazai iskolai szegregáció éppen azért alakul ki és mutat súlyos tüneteket a kistelepüléseken, mert egyik politikai erő sem képviselt eddíg semilyen társadalompolitikai koncepciót, így a vidék lakossága durván elszegényedett a munkaerőpiaci kirekesztettség miatt.

"Kérem azt is, hogy végre tegyék magukat igazán tarkává! Figyelem egyre gyakoribb vonulásaikat, s hiányolom, hogy kéz a kézben vonulna cigányember és nem cigányember. Miért nem fogják meg egymás kezét, Kedves Tarkák? Miért olyan fehér az egész tömeg? A rossznyelvek szerint azért, mert önök leginkább olyan kivételezett, gazdag, luxuskörülmények között élő emberek, akik romával még soha életükben nem találkoztak, legfeljebb egy méregdrága belvárosi étteremben cigányzenét hallgatva.

Olyan aljas rágalmak is elhangzanak, hogy önök nem is vegyülnének a magyar cigánysággal és az integrált oktatást például meghagyják a kiszolgáltatott falusi embereknek. Tegyenek a megalapozatlan rágalmak ellen, kedves tarkák! Mindenki, aki csatlakozott a Tarka Magyar mozgalomhoz, hívjon meg évente legalább egy hónapra egy sokgyerekes vidéki cigánycsaládot és lássa vendégül saját otthonában. Gyermekeit pedig a Rózsadombról vagy Lipótvárosból küldje el Dél-Somogyba, Borsodba, Szabolcsba és járassa ott iskolába, mondjuk egy tanéven át. Szűnjön meg a szegregáció! Tarkítsák az országot.

Kérem a Tarka Magyar mozgalomhoz csatlakozott Magyar Zsidó Kulturális Egyesületet, hogy álljon élére a kezdeményezésnek. Hívjon fel minden egyes zsidó iskolát arra, hogy nyissák meg kapuikat a vidéki roma gyerekek előtt! Váljon tarkává a Lauder iskola, s sorra a többi is! Üljön minden zsidó gyermek mellett egy cigány gyermek, ismerkedjenek egymás kultúrájával, hagyományaival, szokásaival! Ne szerénykedjenek tovább fővárosi zsidó identitású honfitársaink, ne mondjanak le a sokszínűség, a tarkaság hétköznapi örömeiről a vidék nem tarka magyarjainak javára. Vegyék ki aktívabban részüket a tarkaság igazi örömeiből!"

Az iskolai szegregáció egy össztársdalmi kérdés, amit néhány apró civil kezdeményezés nem képes kezelni. Az Ön pártjának, a Jobbiknak választ kell adnia arra a kérdsére, hogy miként parancsol megálljt ennek a folyamatnak abban az esetben, ha kormányra kerülnének.

A Tarka Magyar felemlte hangját az utcai erőszak ellen, és a politikusok kirekesztő magatrtása ellen.

Nagyon fontos lenne társadalmi vita tárgyává tenni a vidékfejlesztést, az iskolai szegregáció kérdést, a munkaerőpiaci kirekesztettséget, a mezőgazdaság, az élelmiszer ipar és az élőmunkaigényes termelési formák stratégiai jelntőségének kérdését (mint ahogy Széles Gábor hozzánk hasonkóan felvetette ezt a témát).

Az lenne a kívánatos, ha ebben a társadalmi vitában, a közös útkeresésben részt vehetne az összes érintett.

Úgy kellene beszélnünk a munkanélküliségről, hogy abban a discurzusban résztvesz a munknélküli, a vállalkozó, a politikus és a civil állampolgári önszerbveződése hada.

Úgy kellene beszélnünk a vidékfejlesztésről, hogy abban részt vesz a gazda, a fiatal leendő gazda, a vidéki munkaerőpiacról kiszorult ember, a cigány, a városi élelmiszer fogyasztó és a környezetvédő.

Úgy kellene beszélni a társadalompolitikai kérdésekről, hogy az érintettek megszóllalhatnak. Ha zsidózunk és cigányozunk, ha a Tarka Magyar kezdeményezés szereplői a magyar tarka marha szinten le van írva az Önök fejében, akkor az gátolja ezt a társadalmi párbeszédet. Arra alkalmas az Ön kommentje, hogy féljenek Önnel beszélni ezekről a társadalmi kérdésekről.

Nagyon nagyon fontos lenne ezekről érdemben beszélni, mert mindannyiunk számára életbevágóan fontos kérdésekről van szó!

Ha prezentálom, hogy az Ön javaslatát megszívlelve mutatok olyat, hogy családilag támogattam cigány integrációs folyamatokat, hajlandó-e arra, hogy javasolja a Széles Gábor Echo TV-jében ezeknek a társadalmi kérdéseknek a nyilvános vitáját beengedi a televízisó csatornáján keresztül az ország nyilvánossága elé.

A Tarka Magyar mentén beindult közbeszéd alkalmas arra, hogy újra napirendre tűzzünk olyan a kérdséeket, amelyeket nyilvános vitákban, cikkek és blogok százaiban kellene megvitatnunk.

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2008.10.07. 09:44:41

Kedves Morvai Krisztina!

Szeretném ha válaszolna a kommentje nyomán született felvetésre!
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0