Tényleg farkas
2009. május 27. írta: Fedor

Tényleg farkas

Rengeteg kritika ért azon írásaim miatt, amelyek a cigányok elleni támadásokról szólnak, leginkább azért, mert rasszista okokat látok mögöttük, és felvetettem azoknak a felelősségét is, akik a gyűlöletet szítják ellenük. Farkast kiálltok, mondták, semmi bizonyíték nincs az etnikai indítékra. Oké, akkor ezt magyarázzátok ki:

Két embert súlyosan megsebesített keddről szerdára virradó éjszaka az ablakon besurranó tettes a Jász-Nagykun-Szolnok megyei Abádszalókon, jelentette be Rostás László, az Országos Cigány Önkormányzat elnökhelyettese.

Egy huszonéves házaspár két tagját vagdosta meg a támadó a nyakukon, a mellükön és a lábukon, feltehetően egy borotvával. A két felnőtt között aludt kisgyermekük, neki nem esett baja.

A Szivárvány utcai ház többi lakója a helyszínen fogta el a támadót, aki eközben szintén megsérült. A két súlyos sérültet és a támadót is kórházba szállították.

Rostás László elmondta még, hogy a támadót az őt elfogók személyesen ismerték, többször tett a romáknak szánt fenyegető kijelentéseket.

Szabó Zita százados, a Jász-Nagykun-Szolnok megyei rendőr-főkapitányság szóvivője megerősítette, hogy emberölés kísérlete miatt a megyei rendőrség forrónyomos csoportja nyomoz a 46 éves helybéli férfi ellen. A támadás hajnali három óra körül történt, tette hozzá a szóvivő.

A Roma Sajtóközpontnak nyilatkozott Szöcsi Lajos, az Országos Cigány Önkormányzat (OCÖ) Konfliktuskezelő Bizottságának elnöke, aki a helybéliekre hivatkozva azt állította, a támadó kormányőr volt, jelenleg gárdista és a kocsmában több ízben „dicsekedett” azzal, hogy korábban már többször támadott meg romákat.

A férfi a helybéliek szerint kivágta a szúnyoghálót, úgy mászott be a házba. A család felriadt, a két éves gyerekét védelmező apának és anyának a nyakát illetve a lábát vágta el a tettes, akit végül a nagyapának sikerült letepernie, és az asszonyok segítségével fogva tartania a rendőrök megérkezéséig. A kisfiún kívül mindenki megsérült, a helyszínelő orvos szerint csak hajszál híja volt, hogy az elvágott torkú apa nem halt meg. A támadónál állítólag egy pisztoly is volt, áll a Roma Sajtóközpont jelentésében.

A rendőrségi helyszínelők lezárták a területet és jelenleg is dolgoznak. Az utcában összegyűltek az emberek, romák és nem romák vegyesen, és a körülményekhez képest mindenki nyugodtak viselkedik, de érezhető a feszültség és a félelem a lakosokban, közölte a Roma Sajtóközpont.

De persze a cigányságot senki és semmi nem fenyegeti, gárdista meg nem tesz ilyet, minden egyéb feltételezés magyargyalázó és alaptalan. Dugjátok csak nyugodtan homokba a fejeteket.

Az a tény, hogy a cigányokkal sok a probléma, nem ad felmentést az ilyen tettekre. Más megoldást kell keresni, amihez valóban kell a cigányok közreműködése, és változásra való hajlandósága is, de az ilyen esetek csak távolabb visznek ettől, és csak azt érik el, hogy a cigányok a magyarok ellen pontosan olyan előítéletekkel telítődnek el, mint ahogy az fordítva is tapasztalható.

Visszatérve a konkrét esetre: ami nekem szemet szúrt (igen, erre nincs semmi bizonyíték, csak és kizárólag az én véleményem), hogy egy volt kormányőr (tehát képzett katona) teljesen beleillik a cigányokat öldöső sorozatgyilkos csapat tagjairól alkotott rendőrségi profilba.

Aztán hogy a rendőrség kezd -e valamit ezzel a ténnyel, az már a jövő zenéje.

 

UPDATE

A Magyar Gárda Országos Sajtóirodája közleményében azt írta, "az abádszalóki brutális támadást elkövető férfi – ellentétben az egyes sajtóorgánumok által sejtetni engedett vagy épp tényként közölt szóbeszéddel – nem tagja a Magyar Gárdának".

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr251146263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TD223 2009.05.27. 15:07:11

Kicsit megint elsietted a magyargyalázást, ahogy a magyargyűlölő rasszisták szokták. No meg készpénznek veszed az OCÖ és társai szavát, pedig többnyire hazudnak. Az is kiderült mostanra, hogy nem volt kormányőr a tag.

Persze, ha egy cigányt megtámadnak, csakis rászizmus lehet az indok, semmi más. Fordítva pedig mindig más, sosem rasszizmus. Fel sem merül benned, hogy az "áldozat" egy maffiózó, uzsorás talán, aki minimum életfogytiglani börtönt érdemelne, de persze szarik rá a rendőrség.

Meg egy kicsit sem tűnik gyanúsnak neked az eset. Elvileg volt pisztolya, gondolom kése is, erre Gillettel támad és ő kerül intenzívre életveszélyes sérülésekkel a többiek meg sebtapasszal nyilatkoznak a fajvédőknek.

No meg fel sem háborít az elmúlt 1-2 nap fél tucat cigány terrorcselekménye.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.27. 15:23:29

@TD223:
"Persze, ha egy cigányt megtámadnak, csakis rászizmus lehet az indok, semmi más."

Állított itt valaki bármi ilyet? De könyörgöm, itt most tettenérés volt...

"fel sem merül benned, hogy az "áldozat" egy maffiózó, uzsorás talán, aki minimum életfogytiglani börtönt érdemelne, de persze szarik rá a rendőrség."

Fel se merül benned, hogy esetleg nem volt az? Akikért én eddig felemeltem a szavam, egyik se volt az.

Cigány terrorcselekményekről nem tudok. Bűnesetek voltak cigány elkövetőkkel, de ezek oka nem félelemkeltés volt, hanem haszonszerzés. Itt egyelőre továbbra se merült fel semmi más indíték, pláne annak fényében, hogy milyen kijelentéseket tett korábban.

Nem volt kormányőr, hanem volt katona, számít ez? Én a fetevéemet a katonai kiképzésre alapoztam... Amúgy meg még mindig lehet gárdista, csak nem az egyes, hanem a kettes számú Gárdánál. Ha esetleg nem azonos néven, azonos egyenruhával működne egyszerre két szervezet is, akkor nem lenne lehetőség az összekeverésre és a félreértésekre.

Egyébként úgy látom megint szelektíven olvasol, hisz pont azt írtam (nem először), hogy "Az a tény, hogy a cigányokkal sok a probléma, nem ad felmentést az ilyen tettekre. Más megoldást kell keresni, amihez valóban kell a cigányok közreműködése, és változásra való hajlandósága is, de az ilyen esetek csak távolabb visznek ettől, és csak azt érik el, hogy a cigányok a magyarok ellen pontosan olyan előítéletekkel telítődnek el, mint ahogy az fordítva is tapasztalható." Tehát továbbra se állítom, hogy minden cigány szent, és nincs velük semmi probléma. Csak azt, hogy ezek a támadások csak rontanak a helyzeten. Ha ez a vélemény szerinted magyargyalázás...

TD223 2009.05.27. 15:31:45

@Fedor: Az első bekezdésed éppen arra utal, hogy rasszista támadás történt.

Tettenérés eddig csak az "áldozat" szerint volt. Az sem egyértelmű, hogy mi volt a tett, hogy zajlott le. Az "elkövető" még nem tett vallomást, mert meglincselték. A rendőrség gondolom nem zárta le 10 óra alatt a nyomozást, nyilván nem is számolt be a nyomozati anyagokról, bizonyítékokról.

Cigány terrorcselekmény. Én ennek nevezem pl, ha 200 miller cigány kardokkal, AK-val, baseball ütővel, golf ütővel, pisztollyal, késsel, baltával, viperával felvonul Csepelen, hogy kivégezzen valakiket.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 15:44:12

Már akartam írni, hogy attól, hogy az OCÖ ír valamit, nem biztos, hogy úgy van...
Erre telitalálat, az előítéletek megint triumfálnak. Nem volt gárdista az illető, még csak kormányőr sem. Katona meg melyik 30 feletti férfi nem volt?
Tipikus Linder Béla-féle hozzáállás, kár a katonásdi a magyarba, mert elkezd náczulni.

Egyébként az egész ügy nem kóser. Ki az a hülye, aki tök egyedül egy pengével, bemegy egy cigány házába, és elkezdi aprítani a bent lévőket? Ráadásul olyan béna, hogy a nagyapa képes lefogni a feleséggel.
Ez a csávó egy egyszerű gyogyós, semmi köze a többi gyilkossághoz, és semmi köze a náczikhoz.

"Bűnesetek voltak cigány elkövetőkkel, de ezek oka nem félelemkeltés volt, hanem haszonszerzés. "

Hát ezt máshogy látom, a legritkább esetben van a hangsúly a haszonszerzésen. Főleg mikor ember ellen irányul. A cél inkább a "paraszt" megalázása, megfélemlítése, a pént csak (, rendszerint vagy kemény 2000 forintot) megszokásból elviszik.
Ha végigveszem az engem és közeli ismerősöket ért cigánybalhékat, akkor kb 1 eset volt (a kb 10ből), amikor tényleg a pénzre mentek, és nem az alázás volt a cél.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.27. 15:48:19

"Az első bekezdésed éppen arra utal, hogy rasszista támadás történt."

Én a csakis szóra reagáltam. Itt azért elég valószínű, de azt senki se állította, hogy mindig csak ez lehet a háttérben. Én most írtam eddig ezzel együtt négy esetről, ha elég valószínű. Szerinted csak ennyi olyan bűncselekmény történt volna idén, aminek cigány az áldozata? Nem hinném...

Ha a csepeli esetnél erre gondolsz:

http://atv.hu/hircentrum/090526_volt_e_afgan_roma_bandahaboru_csepelen__utanajartunk_.html

Természetesen ezt is ugyanolyan elítélendőnek tartom. Miből gondolod, hogy nem? De ez egy szimpla bandaháború, aminek nincs is magyar résztvevője. Nagyon nem örülök neki, hogy ilyesmi előfordulhat Pesten, de ez maffia-ügy, nem etnikai leszámolás (vagy ha már mindenáron bele akarod rángatni, akkor afgánok ellen irányul, nem magyarok ellen)...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 16:05:02

http://kuruc.info/r/35/41109/

Most nem azért, de a kép alapján ez nem egy vézna rettegő kiscigány, hanem egy jól megtermett bodzás.

Arkhimédész 2009.05.27. 16:05:24

Szia Fedor!

Egyszerűen nem értem ki az a barom, aki éjjel kigyúrt agyú nemzetiségiek házába mászik be lőfegyverrel az oldalán, hogy aztán borotvapengével hadonászva veresse félholtra magát...

A 46 éves tettes volt katona is, meg kormányőr is, meg gárdista is már. (vagy mégsem) A megtámadott családfő szerint többször fenyegette őket, meg még dicsekedett is korábbi romák elleni támadásaival...

Ez az egész nevetséges. Vagy teljesen hülye az illető, (lehet még az is, nem ismerem) vagy az ország alattomos átverésének és a tudatos szervezett uszítás egy szerencsétlen agyonvert áldozata. Akire ujjal lehet mutogatni, mert valami rasszista tömeggyilkost már igencsak föl kell mutatni már.

Elképesztő ez az ország. Akármelyik verzió is legyen az igaz ebben a történetben.

Üdvözlettel.

TD223 2009.05.27. 16:07:55

@TaTa86.: A nagyapa max. 45 éves. Szinte biztosan fiatalabb az elkövetőnél.

@Fedor: Ha nem tetszik a maffia ügy, akkor csak nemi erőszakot, esetleg késelést, rablást, adócsalást, biztosítási csalást, verést, gondatlanságból elkövetett emberölést, gyilkosságot... találhatunk az elmúlt pár nap hírei között.

Ugye a nemi erőszak is megélhetési bűnözés?

Nem vettem észre, hogy valaha is írtál volna cigány-öl-magyart esetről, ellenben valaki-bánt-cigányt esetekről igen, méghozzá az index rasszistázó szellemiségében. Sajnálom, ha nem tudod értelmezni saját írásaid utalásait, kijelentéseit.

Pepe83 (törölt) 2009.05.27. 16:57:30

Nekem az tetszik az egészben, hogy a gárda minden, a tagjai által elkövetett és számukra kevésbé vállalható cselekedetet, erre a bizonyos "őrző szárny" nevű szervezetre fog. A barátnője fejét levágó gárdista, a holokausztot tagadók, most pedig ez.

Szerintem két eset lehetséges: vagy létrehoztak egy másik szervezetet, hogy ezeket a bűncselekményeket elkövethessék, de a „fő gárda” tiszta maradhasson, vagy tényleg kivált egy pár ember tőlük, de akkor mégis hogy vehették fel oda őket. Nem egy vagy két emberről van szó A fejlevágós már előzetesben csücsül, most szerencsére ez a fickó sem kószál majd szabadon jó pár évig, de gondolom van egy pár hasonló állat, aki gond nélkül képes embert ölni. Ezek az véglények mind tagjai, vagy tagjai voltak egy olyan szervezetnek, amely magát hagyományőrző, parlagfű irtó civil szerveződésnek titulálja.

Ezt nem lehet kimagyarázni. Ezek tények.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.27. 17:04:23

A fenébe, az előbb írtam egy jó hosszú választ, erre elszállt a blog.hu.

Na újra:

@TaTa86.: "Nem volt gárdista az illető, még csak kormányőr sem. Katona meg melyik 30 feletti férfi nem volt?"

Hogy volt -e gárdista, az majd kiderül, lásd, mint fentebb. De persze elképzelhető, hogy csak a hangoztatott nézetei miatt tartották annak (és azon van a lényeg, a nézetazonosságon, és nem azon, hogy névleg is közéjük tartozott -e, vagy sem).

Sorkatona persze sok mindenki volt (én is), de katonatiszt már nem mindenki, az egy másik kategória.

"Ki az a hülye, aki tök egyedül egy pengével, bemegy egy cigány házába, és elkezdi aprítani a bent lévőket? "

Hát pl. egy részeg, akit felbátorít és vakmerővé tesz a pia.

"Ráadásul olyan béna, hogy a nagyapa képes lefogni a feleséggel."

A nagypapa vélhető koráról pont azt akartam írni, amit TD223, csak megelőzött :-)

Egyébként lehet, hogy nincs köze a többi gyilkossághoz, én is csak azt írtam, hogy akár passzolhat is a profil(és ezt fenn is tartom), de hát biztosat nem mondhatunk. Persze sok a különbség. Lehet, hogy csak egy magányos hülye, de ha belevesszük a piafaktort (persze nem tudhatjuk, majd kiderül), akkor az sok mindent megmagyarázna. De amúgy én se hiszem, hogy ekkora mázlija lenne a rendőröknek (sajnos).

@TD223: "Ha nem tetszik a maffia ügy, akkor csak nemi erőszakot, esetleg késelést, rablást, adócsalást, biztosítási csalást, verést, gondatlanságból elkövetett emberölést, gyilkosságot... találhatunk az elmúlt pár nap hírei között."

Most felsoroltál egy rakás olyan bűntettet, amit elkövethetett akárki, cigány is, nem cigány is. Arról nem tehetek, hogy te a cigány elkövetőkre vagy rákattanva, mert igazolni szeretnéd az előítéleteidet. Persze, vannak ilyenek is, de ki állította, hogy nem? Megvetést és büntetést érdemelnek, de ki állította, hogy nem? Származástól függetlenül igaz ez. Egy nemi erőszakoló általában betegesen agresszív, akinek mindegy, csak luk legyen...

"Nem vettem észre, hogy valaha is írtál volna cigány-öl-magyart esetről"

Speciel a Cozma gyilkosságot többször elővettem, de nem hárítok, valóban nem álltam rá erre a témára. Egyrészt mert azoknak nem nagyon szokott etnikai színezete lenni (tudom, szerinted meg igen), én meg nem vagyok az a tunkolós típus, aki falja a bűnügyi híreket, másrészt van még ezer másik blog, amelyik viszont felemlegeti, minek álljak be én is a sorba? Próbálok olyan témákat találni, amelyekkel kevesebben foglalkoznak. Harmadrészt meg az, hogy nem írok róluk, nem jelenti azt, hogy nem háborítanak fel. Minden bűntett felháborít. Azokkal az esetekkel, amelyeknek jó eséllyel rasszista indoka van, azért foglalkozom mégis, mert ezek egy sokkal nagyobb probléma tünetei, és nagyon rossz irányba viszik az országot.

DeMarco 2009.05.27. 17:15:18

Bár ígértem egy bocsánatkérést arra az esetre, ha mégis előkerül egy farkas. Sejtettem, h rácuppansz erre a hírre. Sajnos azonban megint a rossz hírt fogtad meg és már megint megy a ferdítés...
Inkább ezzel foglalkozz: "Tatárszentgyörgyi tűz: 5 helyett 28 millióra értékelték a házat, Összesen több mint 23 millió forinttal biztosították felül Tatárszentgyörgyön a helyi kisebbségi önkormányzat elnökhelyettesének a házát, A RENDŐRSÉG szerint fontos körülmény az is, hogy miután a tűz felfedezésekor az összes nyílászáró zárva volt, nehéz elképzelni, hogy valaki kívülről, nyom nélkül jutott be a lakásba, majd a gyúlékony anyag szétlocsolását követően hasonlóképpen távozott. "

Vagyis a tatárszentgyörgyi önkormányzati elnökhelyettes szándékosan biztosítási csalást követett el és semmiféle "fekete autó", rasszista indíték nem létezik. Csak egy bűnelkövető, csaló, hazudozó cigány van, meg az őt védő, bátorító jogvédők, akik ezzel szellemi bűnpártolást követtek el. Ezt a rendőrség állapította meg. A te esetedben csak az ocö állított vmi mesét, meg a cigányok, akik ronggyá vertek valakit... Én a helyedben most se sietnék különösebb következtetéseket levonni. Így egyelőre tartalékolom a bocsánatkérést és fenntartom: FARKAS, FARKAS, FARKAS !!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.27. 17:21:01

@DeMarco: Ne csúsztassunk kérem szépen. Tatárszentgyörgyön két tűzeset volt. Amiről te beszélsz, az nem az, amiről én írtam, és halálos áldozata sincs. Piti biztosítási csalókról van szó, akik már csak azért is duplán megvetést érdemelnek, mert a valódi tragédia körüli hírverésből próbáltak hasznot húzni...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.27. 17:22:49

@Fedor: Ja, és őt senki nem védte eddig se, mert elég hamar kiderült (pár óra alatt), hogy másról van szó.

DeMarco 2009.05.27. 17:24:45

@Fedor: Valóban, de a másiknál sem zárult még le a nyomozás és semmi sem bizonyítja ott sem a rasszista indítékot. És ebben az esetben is nagy hírverés, rasszistázás, fekete autó, mohácsi vergődés volt és aztán lám... Szóval én óvatosabb lennék azzal, hogy farkast kiálltok, mert a végén kiderülhet, h csúnyán melléfogtál...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.27. 17:27:30

@DeMarco: Továbbra is csak a TASZ jelentést tudom a figyelmedbe ajánlani:

fedor.blog.hu/2009/05/18/ket_bunugy

DeMarco 2009.05.27. 17:30:26

Úgy egyébként ez a mai történet elég mesésre sikeredett ismerd el...

DeMarco 2009.05.27. 17:38:28

@Fedor: A TASZ jelentés csak arra hívja fel a figyelmet, hogy ne zárják ki a rasszista indítékot és nem azt, hogy az indíték rasszista. Ugye érted a különbséget? Ezen kívül felhívja a figyelmet a lakosság korrekt tájékoztatására és a rendőrségi hibák kezelésére. Ez teljesen rendben van. Ők nem állítják, h rasszista az indíték, csak nem akarják, h a rendőrők kizárják ezt a lehetőséget. Te viszont mindenáron azt akarod sugallni, h az indíték rasszista, holott erre a mai napig semmilyen bizonyíték sincs.

DeMarco 2009.05.27. 18:38:32

Ajajj.. Az előbb mondták a Híradóban, h NEM rasszista indítékból támadtak ma és nincs köze a többi esethez!!! Egy korábbi az ő sérelmére elkövetett LOPÁST akart megtorolni a sértett bosszúból. Cserébe kapott nyílt koponyatörést, többszöri koponyasérülést és hasonló kellemes sérüléseket. Na ennyit erről... Ismét bebizonyosodott, hogy kár előre inni a medve bőrére. Pláne elhinni amit az ocö nyilatkozgat. FARKAS, FARKAS, FARKAS

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 18:42:51

@DeMarco: Hát igen. Meg sem lepődök. Kezdek tényleg szurkolni, hogy legalább a tatárszentgyörgyi tényleg rasszista legyen, mert különben Fedornak tényleg semmi nem marad.

Viszont, hogy a kettős mérce vádját elkerüljem: igazat kell adjak a cigánybűnözőnek, hogy félholtra verte a pengés betörőt.

DeMarco 2009.05.27. 19:09:54

@TaTa86.: Kettős mérce: Ha fordítva lett volna, akkor most azt harsognák, h aránytalanul verték lilára a szegény megélhetési cigányt aki csak "eltévesztette" az ablakot...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.27. 20:46:14

@DeMarco: @TaTa86.: Na most olvasom a fejleményeket.

Rendben, elismerem, a dolgok jelen állása szerint lehet, hogy túl gyors következtetést vontam le, lehet triumfálni, akkor most már biztos minden rendben van az országban. Bár ezt egyelőre csak a vádlott vallomása támasztja alá, amikor egy olyan lopás megbosszulására hivatkozik, amiről egyrészt senki nem tudott, másrészt még ő se állítja, hogy azok követték el, akiket megtámadott. Csak nekem zavaros ez? És azt se cáfolta senki, hogy az illető korábban rasszista megjegyzéseket tett volna, és hogy azzal dicsekedett volna, hogy már korábban is támadott meg cigányokat, tehát annyira nem volt ez elvadult ötlet, sőt, én még most se zárom ki teljesen. Mert ha valóban loptak is volna: feljelentés helyett az a megoldás, hogy éjszaka belopózom, és elvágom a nyakukat? Egy magyarral is ezt tette volna? Csak a cigányok bestiálisak, ugye?

TaTa86, te most azt hiszed, hogy marha nagy kegyet gyakorolsz, mert egy részletkérdésben igazat adsz a... kinek is? Egy cigánybűnözőnek? Milyen alapon hívod annak? Emlékeztetnélek, hogy egyelőre ő még mindig csak az áldozat...

DeMarco, nincs igazad, mert egy ilyen aljas tettet elkövető majdnem gyilkost senki nem védene. Ellentétben veletek, akik folyamatosan próbáltátok mosdatni a fickót egész délután, mások tetteinek a felemlegetésével relativizálva tettét.

Ja, és a rendőrök is már nyomoznak ezügyben is, mintha marhára tudná mérlegelni a megfelelő ellenállást az, aki a saját, vagy a rokonai életéért küzd...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 21:58:45

@Fedor: "Egy cigánybűnözőnek? Milyen alapon hívod annak?"

Ezt már írtam: ha kiderül, hogy nem az, akkor tévedtem, és csak az esetek 95%ában lesz igazam.
Láttad te, hogy hogy nézett ki? Tiszta Sztojka-klón. 100+kg, tar fej, ebből csak én következtetek arra, hogy nem génkutatóként keresi a kenyerét?
De a kinézeten kívül az is enged következtetni, hogy félholtra verték a csórit. De ez majd kiderül, vagy nem, és akkor magyarázza mindenki ahogy akarja.

DeMarco 2009.05.27. 22:40:12

@Fedor: Én nem mosdatok senkit sem. Szörnyű nagy hülyeséget tett a fickó és kapja meg érte a büntetését. Csak az nem tetszik, hogy azonnal beindult a gyűlőlethadjárat a jobboldal ellen és végre van mit felmutatni, van mire hivatkozni, hogy na itt tényleg aztán fasiszta, meg barna veszély van !!! Holott meg nem. Jó értem én, hogy nem lehet azt reklámozni, hogy : de jól csináltuk az elmúlt 7 évben, a hétszázát, szavazzatok ránk! Ezért maradt az egyetlen megmaradt fegyver, a gyűlőletkeltés, a baloldal pánikban tartása, a nemlétező veszélyek felnagyítása, igazolása bármi áron.
Ez viszont egy kétélű fegyver és egyre inkább visszaüt a kormánypártokra. Sőt minnél több idő telik el, annál jobban látható, hogy ezek csak műbalhék, semmire semmi bizonyíték és szándékos gerjesztés, félrevezetés folyik, ahogy mindig is.
Egyébként sztem leteperték a faszit és utána addig verték, ütötték amíg a rendőrök oda nem értek.
Akkor amikor elmeszelik a bácsit, aki a saját portáján belül a fa köré húz be áramot és ez a tolvajt megrázta, nos akkor álságos előhoznod, h nem tudták mérlegelni az ellenállást...
Bár nekem is az a véleményem, h az kellene mint amerikában. Fegyvert mindenkinek és aki illetéktelenül behatol, azt puff... Sokkal szigorúbbra venném a magántulajdon védelmét.

Drang 2009.05.28. 01:10:51

„Egyetlen rendészeti szervnek sem tagja az abádszalóki családot megtámadó férfi - közölte Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter a kormányszóvivői tájékoztatón. Hozzátette: a tettes korábban sem volt tagja rendészeti szervnek.
Korábban több sajtóorgánum arról számolt be, hogy a támadó kormányőr vagy leszázalékolt katonatiszt volt.
Draskovics Tibor hangsúlyozta: a rendelkezésére álló információk szerint a bűncselekmény hátterében személyi ellentétek álltak, egyelőre nincs ok arra, hogy bármilyen etnikai motívumot feltételezzenek.”
Most már ideje lenne vagy bocsánatot kérned, vagy elfoglalni méltó helyed balogartúr mellett.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.28. 08:14:17

@DeMarco: Milyen gyűlöletkeltés a jobboldal ellen?
1. Vádoltam én bármivel a FIDESZ-t? A Jobbik jön föl, mint a talajvíz, ez tény, de azért még mindig csak egy kis, szélső szelete a jobboldalnak...
2. Ha én szóvá teszem, hogy nem teszik az a gyűlöletkeltés, amit csinálnak, az már maga is gyűlöletkeltés lenne?

"Akkor amikor elmeszelik a bácsit, aki a saját portáján belül a fa köré húz be áramot és ez a tolvajt megrázta, nos akkor álságos előhoznod, h nem tudták mérlegelni az ellenállást..."

A bácsi megölt egy embert, néhány gyümölcs védelmében. Ez szerinted arányos?

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.05.28. 12:53:04

Ez a vita nagyon tetszett. A tények bizony makacs dolgok. Öröm volt olvasni, hogyan lehet a hiedelmeket némi tényanyaggal kínos helyzetbe hozni.

Elképesztő számomra, hogy a FIDESZnek jól belőhető korszakai vannak. Évekig folytat rasszista kampányt, akár napi szinten zsidózik az SZDSZ ellenes kommunikációjában, majd fordul 180 fokot és előhúzza a FIDESZ zsidótagozatát. Napi szinten szónokol a Kossuth téri "forradalmároknak", majd egyszer csak elkezdi lecsőcselékezni őket. Nagy határozottsággal oda áll a meleg felvonulást megtámadó skin head mozgalmak mellé, majd aztán amikor fizikai attakokra kerül sor, akkor a vér miatt mégiscsak átadja a Jobbiknak a terepet. Roma ügyben is napi szinten szítja az ellentétet az elszegényedő középosztály és mélyszegénységében élő szubkultúra között. Durva kettős kommunikációs bakik ezek. Visszafordíthatatlan folyamatokat indított el ezzel a FIDESZ, sebeket ejtett a politikai szocializációs manővereivel és most fröcsög a genny. Nem hiszem, hogy bárki ettől a baloldalnak jobban hinne. Egyelőre úgy áll, hogy a FIDESZ-nek 2/3-os parlamenti többsége lesz. Ezzel a fasiszta háttérrel óriási társadalmi erőt állított maga mögé. Sikeres.
Ez így elég ijesztő.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 23:41:59

@Fedor: http://kuruc.info/r/35/41206/

Durva. És a forrás is: NOL. Azért én ilyenkor kicsit elgondolkodnék, hogy a világ nem teljesen passzol az elképzeléseimhez.

DeMarco 2009.05.29. 07:40:49

Fedor: Ha már lúd: kuruc.info/r/35/41208/ Bár én nem olvasok kurucot, de tata linkje után nézve, találtam egy másikat, ami érdekesebb lehet.
Szerintem a gyűlőletkeltés mindkét oldalon folyik, ne viccelj, a fasisztázás, barnaveszély, a napi szintű alázása, aláásása a jobbiknak, gárdának, jobboldalnak, fidesznek csak erről szól. A folyamatos hamis vádak, a vélt sérelmek hatalmasra nagyítása, szándékos ferdítése napról-napra követhető. A tegnapi nap is kaptam egy kampánylevelet a maszoptól, semmi sem volt benne, csak fidesz-gyalázás. Vagy nézd meg a kampányvideókat.
2. A bácsi sztem arányosan védekezett. Ugyan mégis mit keresett éjszaka vki a kertjében a gyümölcsfa alatt?? Amerikában szó nélkül lelőtték volna a cigányt és nem történt volna semmi se. Ez hiányzik itthonról, a magántulajdont nem lehet megfelelően megvédeni és a rendőrség akiknek egyébként a feladatuk lenne, nem tesz semmit, max. becsukja a szemét. Ne csodálkozzunk, ha a polgárok a saját kezükbe veszik a védekezést. Arra mérget vehetsz, ha cigányt, vagy bármilyen rablót találok a házamban, lilára verem a baseball-ütőmmel, ha tudom... Van egy ismerősöm, a múltkor szürkületkor kint volt az udvaron, de két kocsi között, nem lehetett látni. Kocka lada, leoltott lámpák, autó lassít, kiszáll két cigó, sétálnak befelé, mert láttak néhány beszerelésre váró ablakot az udvaron. Srác rájuk szól, h ugyan mit keresnek a házában, mire a két cigó nagy pofával közölte, h viszik az ablakokat és ha nem tetszik megszurkálják. Srác nem ijedős fajta, szépen elengedte a két rotit... :))) Ekkor persze menekülőre fogták, srác rendőrt hívott, majd kocsiba pattant és utánuk ment. Leszorította őket az útról , de kár volt, mert egyből kések után kaptak és megszúrták, majd elmenekültek. Mire a rendőrők két óra múlva kiértek az öt percnyire lévő örsről, addigra bottal üthették a nyomukat. Srác árulja a házát, mert már ötször betörtek hozzá a cigók, de még egyszer se lettek meg... Ez a való világ. A rengeteg lopás áldozatának lehet aztán magyarázni, h jajj szegény megélhetési cigók, meg nem arányos védekezés... Nekik védelem kell, vagy ha nem, akkor olyan törvény, h megvédhessék magukat. Ha nem, akkor lesz még sok olyan eset, mint a bácsikáé...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.29. 08:27:34

@TaTa86.: Miért kéne elgondolkodnom? Sose mondtam mást, mint azt, hogy aki bűnös, legyen az cigány, magyar vagy piréz, bűnhődjön (törvényes eljárást követően). De csak ő, és csak azért, amit elkövetett. Egyes emberek bűneit ne terjesszük ki a velük egy csoportba tartozó összes egyénre, és ártatlanok ne bűnhődjenek mások vétkei miatt. Semmi mást nem kérek, csak humánus, jogkövető magatartást. Ezt kéne felülvizsgálnom?

Betörtek a merénylőhöz. De tudjuk, hogy kik? Szerinted persze csak cigányok lehettek, szerintem meg bárki, pláne mivel híre ment, hogy üres a háza. Lehettek akár cigányok IS. Nekem tavaly ellopták a bicajomat. Mindenki rávágta, hogy biztos cigányok voltak, pedig senki nem látta, és azóta se került elő. Hát engem meg rohadtul nem érdekel, hogy cigány volt -e, vagy sem. Rohadjon le a keze, de nem azért, aminek született, hanem azért, amit tett. Ha kiderülne, hogy cigány volt, akkor se változna a véleményem. Kismilliószor leírtam, utoljára ebben a posztban, hogy a cigányokkal kapcsolatos problémákkal tisztában vagyok, csak épp az ellenük irányuló gyűlöletkeltés szerintem nem a megoldáshoz, hanem a helyzet súlyosbodásához vezet.

Elterjedt a pletyka, hogy uzsorások voltak az áldozatok. De van rá bizonyíték? Pont az én példámon lehetne látni, hogy néha a híresztelések nem igazak :-)

De tegyük fel, hogy igazak a pletykák (már ha életszerű, hogy egy cigánygyűlölő pont egy cigánytól kérjen kölcsön): Biztos, hogy a gyilkossági kísérlet a jó válasz? Az uzsorázás (sajnos) nem büntetőjogi kategória (meg egyébként is, ahhoz kettő kell), ha meg megfenyegették, akkor menjen a rendőrségre, és tegyen feljelentést.

@DeMarco:
1. Továbbra is csak azt tudom mondani: a gyűlöletkeltés ellen felszólalni nem gyűlöletkeltés. Jelen esetben a felszólaló pártok hiteltelensége miatt kissé kontraproduktív, de hosszútávon én nem látok más, tisztességes utat. Az meg hogy pártok igyekeznek rossz színben feltüntetni az ellenfelet, hát finoman szólva is kölcsönös, és objektíven nézve nem is biztos, hogy a ballib oldal jár ebben élen, bár persze te ezt valószínűleg fordítva érzékeled érintett lévén, szóval legyen, hozzuk ki x-re. Sajnos ez van, ilyen a kampánylogika.
2. Abban nincs vita köztünk, hogy a rendőrség nincs a helyzet magaslatán, de az én szemszögemből a te értékrendet egy kissé akkor is eltorzultnak látszik. A magántulajdon természetesen fontos, a védelme egy bizonyos határon belül szükségszerű, de pár gyümölcs akkor se ér meg egy emberéletet, bárkié is az az élet. A nyitott kertkapu és a halálos áramütés között azért vannak átmenetek...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.29. 08:45:24

@DeMarco: Közben elolvastam az általad belinkelt "cikket". Hát vicces. A kuruc, mint hiteles hírforrás, amelyik arra hivatkozik, egy névtelen kommentelő állítólagos rendőr rokona szerint... Meg ez a konteó, hogy "nem lehet nyilvánosságra hozni az EP választások előtt". Eléggé átlátszó próbálkozás...

Annyiban viszont jó volt meglátogatnom az oldalt, hogy látom, lehullt a lepel. A kuruc egy echte náci oldal ( fedor.blog.hu/2008/10/18/kuruc_kapmf ), amely többszörösen törvénysértő gyakorlatot folytat (uszítás, személyes adatok védelmének leszarása, stb.), és bár eddig is tudható volt a Jobbikkal való szoros kapcsolata (személyi átfedések, eszmei mondanivaló), azt eddig bőszen tagadták, most viszont tele van JOBBIK-os kampányanyaggal... De persze a JOBBIK "csak radikális" és nem szélsőséges...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.29. 20:41:16

@Fedor: Akkor olvasd el a posztod címét...

"De persze a JOBBIK "csak radikális" és nem szélsőséges..."
http://www.hirszerzo.hu/cikk.a_jobbik_ellen_tobb_kell_a_nacizasnal.110005.html
a cikk fent van a kurucon is, barikádon is. (Egyébként én egyet értek vele.)

@DeMarco: Nem véletlenül nem linkeltem be. Jó lenne valami médiaismeret a suliban, ez a kacsának a minősített esete.
Persze lehet hogy igaz, 50-50%.

DeMarco 2009.05.29. 23:51:12

@Fedor: Gyümölcskérdésben nem értek egyet veled két okból sem. Egyrészt ma egy kis gyümölcs, holnap is egy kis gyümölcs, aztán a tyúkok, majd a disznó, végül minden más. Másrészt ha ne adj' isten a bácsi felébred a zajra, kimegy és rákérdez, h ugyan mit kerestek a kertemben zsiványok, akkor előugrott volna 2-3 kés és akkor csak annyi lett volna a kisbetűs hír, h xy-t a saját kertjében ismeretlen elkövetők leszúrták/agyonverték. Ezért én nem tartom aránytalannak a védekezést, mert megelőzött egy súlyosabb bűntettet vele és ha választani kell a tolvaj cigány élete vagy a gyümölcsöt termelő nyugdíjas bácsi élete között, akkor én tisztelettel az utóbbit választanám. Ez természetesen igaz mindennemű, színű egyénre is, amennyiben a magántulajdon sérelmére követ el bármit.
Hatalmas megállapítás, h a kuruc szélsőjobb oldal, ha nem mondod senki nem jött volna rá... :))) Ami azt illeti én csak a két belinkelt cikket olvastam el, azokat is kétkedve és nem merültem bele az oldalba. Nem is érdekel, h mit írnak. Úgy vagyok vele, mint a népszabival, tömény mese idiótáknak, akik vevők a néphülyítésre. Kb. az a szint, mint a vasárnapi napló. Porhintés. Neked jó hely, legalább van min háborogni, meg mutogatni rá, de én oda se figyelek rájuk. Nekik viszont jó, ha írsz róluk; a negatív reklám is reklám... igaz ezt a szadesz se fogta fel.
Tata86: A kuruccal pont az a legnagyobb baj, h sok benne a kacsa és legtöbbször ellenőrizhetetlen az infó. De ennek ellenére sokszor meg beletrafálnak és kiderül, h nem is olyan hülyeség amit állítanak. Sajnos úgy tűnik 3 féleképpen állnak a kuruchoz. Van aki gyűlőli/utálja és borzong, mert kimondják amit mások titkolni/elfojtani akarnak. Van aki komolyan veszi és issza a szavaikat. És van aki legyint egyet és pont annyira nem veszi őket komolyan, mint a népszabit. Én vegyesen viszonyulok a kuruchoz. Olvasni nem olvasom, nem is veszem őket komolyan, nem foglalkozom velük. Ugyanakkor nem zavar, h van, mert ha lehetnek baloldali meselapok, akkor miért ne lehetnének szélsőjobboldali lapok is? Elvégre sajtószabadság van... Másrészt meg látom, h k*rvára csípi a szadesz-maszop szemét, ez meg rettentően szórakoztat így remélem sokáig megmarad, de legalább addig amíg zavart okoz a köreikben... Tudom nem szép dolog a káröröm, de sztem nagyon is megérdemlik.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0