Árukapcsolás
2009. május 29. írta: Fedor

Árukapcsolás

Egy oldalon ajánlják a JOBBIK-ot, a neonácik kedvenc ruhamárkáját, és a Mein Kampfot. Ez a képernyőkép mindent elmond a kurucról, és a mögöttük álló pártról.


Nagyításhoz katt a képre

Persze több kérdés is felmerül:

Hogy lehet, hogy ez a Mein Kampf-ot dicsőítő cikk már több, mint 7 hónapja háborítatlanul kint van?

Hogyan viszonyul mindehhez a JOBBIK? Mi erről a véleménye Morvai Krisztinának?

Egy apró kötözködés a banneren szereplő mondattal kapcsolatban, mert tényleg nem értem: Európa egyenlő Magyarország? Vagy Vonáék már az országgyűlési választásokra kampányolnak? És eddig kik ültek a magyar országgyűlésben? Pirézek? Ha tényleg ők, és csak ők képviselik a magyarságot, akkor nem ciki, hogy csak 4-5%-on állnak? Hogy a többség máshogy képzeli el a magyarság képviseletét?

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr351150682

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.06.03. 10:44:12

Miért is? Engedély nélkül tartott lőfegyvereket és lőszereket foglaltak le a Nógrád megyei Dejtár községben, majd a további házkutatások során Balassagyarmaton és a Pest megyei Bagon is, az eljárásban három férfit őrizetbe vettek. _____ A három férfi egyi…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valójábannemberci 2009.05.29. 17:25:26

Ez csak a látszat. Téged félrevezettek. A tuggyukkik.

:]

ügyfélszolgálatos 2009.05.29. 17:40:33

Áh Fedor ezek az újnácik cselesek, nagyrészt a vörösöktől emelnek át szlogeneket és módszereket. Az egészet valami civilizált álca alá próbálják rejteni, de ha megkapargatod a mázat feltűnik alatta a szarbarna alap.

serwer 2009.05.29. 17:52:50

Ezeket az emósokat én nem értem...

Nem elég emósként gondolkodni, annak is kell látszani.
Pedig csak az annak látszás van meg sokuknak. Az könnyebb.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.29. 18:02:46

a Mein Kampfot fontos ismerni, ugyanúgy, mint a South Parkot vagy a Galaxis útikalauzt.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.29. 18:03:54

@idelle: mondjuk az más kérdés, hogy aki a Mein Kampfot hirdeti, annak minek Országgyűlés??? ;-)

ügyfélszolgálatos 2009.05.29. 18:05:07

@idelle: Pontosan. Csak nem jó ha az ember a Mein Kampf-ot teszi meg irányjelzőnek.

zsoltix 2009.05.29. 18:07:02

Mit kell ezen hàborogni?:) Én is rendszeresen olvasom a Kuruc.infot, mègsem lettem Hitler-fan töle. Söt,a cigànyokat sem a Kuruc hatàsàra nem kedvelem. Leìrjàk,amiröl màs kussol,ennyi.

ügyfélszolgálatos 2009.05.29. 18:09:49

@zsoltix: Úgy érted rasszisták és antiszemiták és erről fröcsögnek? Hm?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.29. 18:17:04

@ügyfélszolgálatos: a meinkapmf ideológiája és szerzője elég látványosan és csúfosan bukott meg. aki arra az ideológiára esküszik, az lúzer. ezt a világon nagyrészt mindenki tudja.

azért jó, hogy a Jobbik ilyen oldalakon tűnik fel, mert majd elgyszer el kell kezdeniük magyarázkodni. és azt én úgy élvezem, amikor seggfej politikusok magyarázkodnak... ;-)

ügyfélszolgálatos 2009.05.29. 18:23:15

@idelle: Csak nézz körül a blogoszférában a kommentek között, szerinted tudják az emberek?

TD223 2009.05.29. 18:23:50

http://www.jobbik.hu/

Ajánlom nézegetni a fenti oldalt annak, akinek hasonló kérdései vannak. Morvai viszontválasza Gusztosnak, néhány videó, vagy Vona írásai választ adnak sok mindenre.

zsoltix 2009.05.29. 18:27:09

@ügyfélszolgálatos: Nem. Csak jobban ràvilàgìtanak a dolgokra,mint màs mèdia. Rasszizmus,ugyan màr. Ahol èlek,senki nem szereti a cigànyokat,nem a börszinük,hanem a viselkedèsük miatt. Akkor nàlunk van kb. 6000 rasszista egy 10000-es kisvàrosban,a maradèk 4000 pedig cigàny.

Papp Sanyi 2009.05.29. 18:31:43

Ezt nem tudom, hogy honnan találtad ki, hogy a Lonsdale a neonácik márkája. Azért, mert a teljesen független index.hu írt "véletlenül" egy cikket róla egyből be is skatulyáztad. Lehet, hogy sok tüntető viseli, akik elenyésző többsége neonáci (ha az egyáltalán), de sokak meg Levi's nadrágot és kínai piacos alsót viseltek. Akkor azok is a neonácik márkája?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.29. 18:42:20

@zsoltix: téged hányan nem szeretnek a viselkedésed miatt? ;-)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.29. 18:43:07

@ügyfélszolgálatos: szájkarate. frusztrált monitorfejű hülyegyerekek. valszeg, ha kilépnek az utcára, egyből szerethető seggfejekké válnak... ;-)

valójábannemberci 2009.05.29. 18:48:16

@Papp Sanyi: A (LO)NSDA(LE) jelenség nem magyar eredetű, bármennyire is meglepő, hanem a németalföldi ifjak körében kezdődött. Ami már csak azért is anakronisztikus, mert Európa egyik legnagyobb pusztítását pont Hollandiában végezték a németek, Rotterdamot például gyakorlatilag az utolsó tégláig földig rombolták.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.05.29. 18:51:50

"Hogy lehet, hogy ez a Mein Kampf-ot dicsőítő cikk már több, mint 7 hónapja háborítatlanul kint van?" ----> Hát hol legyen kinn a Mein Kampf dicsérete, ha nem egy szélsőjobbos oldalon?!

Nevezzük csak nevén a debil gyereket.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.05.29. 18:54:24

@berciXcore: ha én sálat kötök a pulcsim fölé, és csak az látszik, hogy LO(sál)LE, akkor én mi vagyok? :)

zsoltix 2009.05.29. 18:56:23

@idelle: Ezt hogy èrted?:)

zsoltix 2009.05.29. 19:11:47

@idelle: Nem tudok ròla,hogy bàrkinek is baja lenne a viselkedèsemmel.

Drang 2009.05.29. 19:13:25

@berciXcore: Rotterdam bombázásának mintegy 900 áldozata volt (az is kommunikációs hiba miatt, mivel a bombázást leállító parancs a bevetésre már felszállt gépeknek csak egy részéhez jutott el). Egy-egy német város ellen intézett bombatámadás civil áldozatainak száma nagyságrendekkel haladta meg ezt az értéket, ha már „Európa egyik legnagyobb pusztításáról” kívánunk értekezni.

valójábannemberci 2009.05.29. 19:43:25

@Drang: egy semlegességet kinyilvánított ország megtámadására nincs mentség, és a "death toll" mutogatása sem változtat semmit.
És Hollandia kapcsán nem csak Rotterdam lerombolására gondolok, hanem mindarra a társadalmi terrorra (Gleichschaltung, Arbeitseinsatz, politikai és faji üldöztetés, stb.), amit a németek ott véghez vittek.
Ismételten kiemelném, hogy egy _függetlenséget_deklarált_ államról volt szó.
Még a himnuszukra is meg lett a hatása:
en.wikipedia.org/wiki/Het_Wilhelmus#Interpretation

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.29. 20:42:45

Morvai már leírta a válaszokat.

Egyébként a kuruc 50%-a színtiszta baromkodás és provokáció. Pl a Main Kampf is ilyen, attól senki nem fog benáculni.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.05.29. 20:57:36

Ez a baj, hogy van egy főkutya, amelyik elkezd csaholni, és az utcában, de még akár a közvetlen környezetben, a többi utcában is csaholni fognak az ebek, holott fingjuk sincsen, mi miatt kell felverni a csendet.
Ezt természetesen nem rád értem, Fedor barátom, csak úgy kurva nagy általánosságban az emberekre, a jobb- és baloldali szerencsétlenekre, a szánalmas bloggerekre, bárkire, aki képes magára venni!

Mert miről is van szó?
Abban a pillanatban, hogy leírom: szerintem ostobaság a MEIN KAMPF, úgy, ahogy van, hiszen egy elmeroggyant ember irománya, melyet igenis jogosan kell betiltani szinte az egész civilizált világon - a haverotok leszek, és olyan erővel csapkodjátok a vállamat, hogy győzzem vigyorgással! De miért is? Mert azt írom, amit hallani szeretnétek.
Igen ám, de ha ezt írom, hogy: szerintem nem hülyeség egy ekkora elme korszakalkotó könyvét reklámozni, róla érdekes, érdekfeszítő cikket írni, hiszen a történelem egyik legnagyobb alakjáról beszélünk (mint íróról)(is), akkor köbö négyen estek a torkomnak (nem, nem, mint a kutyák!), és győzzem elviselni, ahogy anyám is jól van, meg az összes felmenőm ezentúl érdekesen púzik majd, hiszen hátulról támadta őket egy-egy orrszarvú (kérésetekre).

Hogy a fenébe van ez? Nem lehet valahol középütt megállni, és csak röhögni jobbra is, balra is, és nem foglalni állást, ha már észleljük, hogy lassan képtelenség állást foglalni? Vagy hinnem kell mindenféle "szélsőséges hangnak", akik azt állítják, hogy Fedor, az ISTENI FEDOR blogja egy baloldali blog, ami sosem fog megváltozni, még akkor sem, ha érintett bloggert cigányok támadják meg, ha megverik, megerőszakolják, ha védekezik, és közben véletlenül nagyon elveri az egyiket, és ezért börtön vár rá, vagy ha meglopják a saját otthonában, vagy ha mindenféle érdekes nózijú munkaadó felmond neki, leépítésekre hivatkozva, közben a tenyerét dörzsölgetve, hogy jól kibaszott Kwaszticcsal (bocs)...

Nem értem én ezt.
Rólam azt mondják, "megszélsőségeződtem", miközben Fedor marad, aki marad: a bal (az bizony a másik jobb) oldal "jólmegmondója".

Le a KURUC-cal! :-)
Na, most haver lettem! :-)

Egyébként rengeteg cikket elolvasok a KURUC-ról, és sokszor jókat derülök rajtuk, mert azért egy normális ember ki tudja szűrni, hogy mi az ostobaság arrafelé, és mi az igaz, de azt állítani, hogy az egész oldal csak a cigányok, a zsidók és a hülyegyerekek miatt van, ő ellenük létezik, nem valami okos cselekedet.
Szükségünk van rá. A média néha elfelejt dolgokról tájékoztatni, a füstjelek pedig kimentek a divatból.

Egyelőre ennyi voltam én, Tom Bobb.

ügyfélszolgálatos 2009.05.29. 23:50:24

@Drang: Utána kellene nézned mit írnak a történészek Hollandia megszállásáról...
@Tom Bobb: Még mindig csalódott vagyok.

DeMarco 2009.05.30. 00:21:11

Fedor: Egy előző posztban kifejtettem a véleményemet már erről, de annyit még hozzátennék, h jó pár évvel ezelőtt becsöngetett hozzám két mormon srác azzal, h ha rájuk szánok 20 percet, akkor adnak egy mormon bibliát. Na, gondoltam, olyanom még úgy sincs, nosza gyertek be és meséljetek. Persze nem hagytam, h elmondják amit akarnak, nem kedvelem az agymosást, de róluk mindent megtudtam, (honnan jöttek, meddig lesznek stb.). A könyvet megkaptam, igaz azzal, h visszajönnének a következő héten és elmagyaráznák amit olvastam, meg tanítanának, szóval a szokásos agymosást kezdték volna, jah és a végén adományozzam vissza a könyvet az egyháznak... Bárgyún vigyorogtam, (láttam filmen, így szokták) és nagy lelkesen bólogattam hozzá. Elmentek, én elolvastam a könyvet, érdekes történetek voltak benne, de egy részét már ismertem sajnos. Jövő héten persze visszajöttek, de véletlenül olyan időpontban amikor fater éjszakás volt és ő különösen nem kedveli a szektásokat, ráadásul jó nagydarab, így hát elmagyarázta a srácoknak, h többet nem kellene megjelenni. :))) Így lett egy frankó mormon bibliám...
Jah a tanulság: Mormon az nem lettem! Bár a többnejűségen elgondolkodtam kicsit.. :)) de egy feleség, egy anyós alapon inkább maradok a rendes kapcsolatnál. :))
Szóval attól, h ott van a kurucon a mein kampf, az még nem jelent semmit. A nagy többség biztos, h nem olvasta és nem is akarja elolvasni. És ha még el is olvasta/olvasná, akkor se feltétlenül lenne náci. Az csak egy könyv, olyan, mint a többi. Van egy könyvem híres emberek híres beszédeiről. Azért, mert elolvasom Sztálin, vagy Lenin beszédét, még nem leszek kommunista, sőt! Azért, mert elolvasom Martin Luther Kinget, még nem leszek fekete, stb.
Kicsit túlspillázátok ezt a dolgot...

valójábannemberci 2009.05.30. 01:33:43

@DeMarco: a probléma ott van, hogy az oldal az egészhez milyen marketingszöveget ad, és maga az oldal tartalma milyen környezetbe helyezi.
Mert ha mindez egy egyetem történeti tanszékének az oldalán látható, tudományosan kritikus szövegkörnyezetben, akkor oké.
De a kurucon olyan formában van jelen, mint a minden problémára megoldást nyújtó kötelező irodalom. Arról nem is beszélve, hogy az "ez a könyv kijelöli Krisztus tanításának politikai gyakorlatát" szöveg eléggé pofátlan blaszfémia.

DeMarco 2009.05.30. 03:23:40

@berciXcore: Én nem így gondolom. Lenin összest, vagy Kádár beszédeit tök mindegy milyen marketinggel adják elő és milyen szövegkörnyezetben, milyen oldalon. Akkor is egyformán finnyásan kezelem. Ez olyan, mintha az mszp azt hirdetné, hogy hú, de királyak voltunk az elmúlt 7 évben... Lehet bármilyen marketing, a hazugság, akkor is hazugság és ennek megfelelően kell kezelni. A kurucon a mein kampf semmivel sem riasztóbb, mint az internacionálét éneklő mszp-sek. Egy nagy különbség van csak. Az egyik helyen dísz, a másikon valóság... :((

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.30. 09:29:46

@Tom Bobb: "edor, az ISTENI FEDOR blogja egy baloldali blog"

Liberális, könyörgöm, liberális... Sőt, normális országban én konzervatív liberálisnak számítanék, csak ez nem az.

Amúgy az okfejtésedről: A Mein Kampf-ot amúgy én is elolvasnám szimplán amatőr történészi érdeklődésből, de ettől függetlenül már tudom, hogy nagyjából mi van benne, és ez alapján kissé visszásnak tartom, hogy kifejezetten dicsérik. Ezzel van a gond.

Win Elen 2009.05.30. 10:19:05

@Tom Bobb: Amit a szimpatiarol irsz az letezik. Es az esetek jelentos reszeben ez a mechanizmus az egyik meghatarozo. De igazabol egy bizonyos objektiv (szeru) es szkeptikus szemelyisegnel nem mukodik. Ha van egy velemeny, ami megegyezzik az enyemmel, abbol maximum csak a velemenyt emelem ki, pint pozitiv, de a szemely ettol nem valik szamomra szimpatikussa, csak az amit mondott. A "buta" ember gondolkodasa az, hogy milyen okosakat mondott! Akkor most adok a szemelynek bonusz pontot es elnezek neki csomom minden mast. Ez nalam esetleg egy baratsagban mukodik. De senki masnal. Nem erdekel ki mondja. Csak az, hogy mit. Mert a mit amit magameva tehetek nem a szemely, nem a Ki.

Szoval ha egyeni meghatarozasokat akarunk tenni, ne felejtsuk el, hogy bar akar szignifikans is lehet a megallapitasunk, az egyen tukreben nem lehet preciz, csak altalanosito az.

pelda. Ha a statisztikat nezzuk, akkor annak az eselye hogy 6-ost dobjunk egy a hathoz. De ha valoban azt nezzuk hogy 6-os dobunk e akkor lehet elsore sikerul. Igy maris akar 100%-lehet a dolog eselye. Ez persze csak nezopont. Gyakran jobb a nomotetikus megkozelites helyett az ideografikusat valasztani. (ez pedig csak egy megjegyzes az altalad irottakhoz, nem cafolat, tudom hogy szeretsz elmelkedni dolgokon :) )

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.05.30. 12:16:11

Sziasztok, emberek! Hm...

@ügyfélszolgálatos: Az a baj a mai világban, hogy túlságosan fekete és fehér lett minden. Emlékszem pár évvel ezelőttről, mikor a FIDESZ elkezdte ezt az "ősbuta" akcióját, mely miatt családok estek szét, barátok lettek ellenségek (örök ellenségek), mert megosztoták a népet; ha baloldali voltál, nem barátkozhattál jobboldalival, és így fordítva, és ha az anyós "kommunista" volt, te pedig "haladó gondolkodású", akkor esténként elverted a lányát, csak azért, hogy tudja, hol a helye a családban, hogy merre is kell húznia, mikor vasárnapi ebéd készülődik...
Ez szánalmas, és elítélendő. Legalábbis az én értékrendem szerint.

Van egy barátom, aki annak idején, mikor én kerek-perec "kommunista" elveket vallottam (akkor kellett volna blogolnom, most haverja lennék mindenkinek!), megrögzött jobboldali volt, méghozzá ugyanolyan keményen, mint ahogyan balra húztam én. És ettől még semmi sem történt közöttünk, nem voltak viták, veszekedések, semmi baj! Pedig nap mint nap melóztunk egymás mellett, és míg én az MSZP-nek drukkoltam, ő (azt hiszem), FIDESZ vagy MIÉP-drukker volt, és mikor a "meggyes" nyert a választásokon, másnap nem kellett nekem kárörvendően a szemébe nézni, és ő sem lesújtottan, megalázottan nézett az enyémbe, hanem elfogadtuzk a helyzetet, és melóztunk tovább, miközben természetesen mondtuk a magunk oldaláról az igazságokat, és cáfoltuk a másikat.

Érted ezt? Nem volt szükség arra, hogy csalódottak legyünk a másik (esetleges) politikai beállítottsága miatt, hiszen fel sem merült, hogy attól még, hogy más véleményen van, rossz ember lenne.
Ma már nem ez a helyzet. És csalódott én lehetnék, bár nem teszem. Nekem te, ügyfélszolgálatos, egy ugyanolyan kellemes, érdekes hozzászóló, olvasó maradsz, független attól, hogy a nézeteim miatt esetleg elfordulsz-e tőlem, az oldalamtól, a lényemtől, mert én nem azt nézem, hogy mi lehet kettőnk között a szálka, hanem azt, hogy (talán) értékes ember vagy.

Nálam még mindig nincsen fekete és fehér, bár sokan szeretnék, ha valamelyik sarokba beállítható lennék. Ez sajnálatos.

@Fedor: Elhiszem, hogy szeretnéd magad valaminek beállítani, erre jön a "hülyegyerek" (esetünkben: én), és beszél össze-vissza, megmondja, hol a te helyed a nagyvilágban, és ez nem tetszik, bár azért érdemes lenne elgondolkozni róla, hogy ha kimondjuk, hogy a kutya megtámadta a csirkéket, és később bebizonyosodik, hogy mégsem a kutya volt, hanem a kakas, akkor miért nem jelenik meg a KONZERVATÍV LIBERÁLIS oldalakon egy újabb cikk, bejegyzés, lófasz arról, hogy igen, hetekkel ezelőtt ordítottuk, hogy egy kutya támadott a csirkékre, de bocs, mert hiába állítottuk 100 százalék bizonyossággal, hiszen kiderült, hogy egy kakas volt, ugyanazon ól lakója, ugyanazon nép kibaszott potrohosa, és szeretnénk elnézést kérni az előző (gyanusító) cikkünkért!
Érthető ez, vagy nevén kell neveznem a cigányokat? :-)

Az a baj, Fedor barátom, hogy miközben te igenis jogosan kéred ki magadnak, ha én baloldalinak írlak, mert te egy konzervatív liberális vagy, addig én hiába kérem ki magamnak, mikor ostoba emberek náciznak meg szélsőjobboznak engem, illetve (okosabb) emberek csalódottak a szavaim, mondataim miatt. Ezt valahogy amolyan "kettősnek" vélem, egyfajta értelmetlen mércének, ami hasonlóan jól időzített politikai bili, mint a FIDESZ nép-megosztása. Csak ezt az MSZP basza ide nekünk, mint egy őstulok, rá egyenesen az ebédlőasztalra, és a véres kettős mérce idővel nem hogy behegedt volna, hanem tovább vérzik, és büdösödik.

Évek óta birtoklom a MEIN KAMPF-ot, de még nem olvastam. Bele-belelapoztam, érdekesnek tűnt, de nem az a fajta könyv, ami lekötne. Valamiért ez furcsa, mert ha náci vagyok, és ha elismerem, hogy túlságosan nagy az elmúlt 60 év agymosása, és Adolf igenis VALAKI volt a történelemben, akkor nekem kötelességem lenne ezzel a könyvvel feküdni és kelni, baszod, de nagy ívben tojok rá - csak éppen nem értem a (szerintetek jogos) felháborodást, amiért nyomtatják, árulják, reklámozzák.
Miért nem lehet ma Adolf Hitlertől könyvet olvasni? Mi van ebben a könyvben, ami miatt tiltani kell?

Nem kérek választ. Mert nem racionális lenne, hanem politikailag megalapozott.

@Win Elen: Amiről írsz, teljesen igaz. De azt is el kell ismernünk (ebben a hozzászólásomban már értekeztem erről)(más szavakkal ugyan, de ott van), hogy vannak emberek, akik képesek csak azért megítélni, mert szereted vagy éppen gyűlölöd a MEIN KAMPF-ot, és ez baj.
Hiszel vagy nem hiszel a holokausztban?
Baj vagy nem baj, hogy havonta jelenik meg valami esemény (könyv, színházi bemutató, film, parádé, megemlékezés) a zsidók szenvedéseivel kapcsolatban?
Elítéled vagy jogosnak tartod, hogy katonailag erős országok független országokat rohannak le "demokráciát hoztunk!" felkiáltással?
Egyetértesz vele, vagy felháborodsz, hogy embereket nyolc méter magas falak mögé túrnak, és elveszik tőlük az ivóvízkészletüket?

Rengeteg kérdés van, amelyre kétféle választ adhatsz, és jól meg kell gondolnod, hogy miféle váléaszt adsz, mert az alapján ítélnek meg, és ez baj. Engem nem érdekel, ha a legjobb barátom jön, hogy tegnap este fázott, és a MEIN KAMPF-fal gyújtott be, miközben elment szarni is, és kitörölne vele, mert ez engem nem sért, csak hülyének fogom tartani, amiért ennyire falusi paraszt, semmi több. De vannak, akiknek ez már sok(k) lenne, és ezért ölnének! Hát itt a baj.

Olyan szavakat használsz, kedves Win Elen a megjegyzéseidben, hogy erősebben kell néha kapaszkodnom a bilin, mintha rögtön az MSZP.HU-ra ugrottam volna nevetgélni! :-)

Van ez így. Abbahagyom, mert lassan szétfolynak a gondolataim, de köbö ennyire futotta mára...

Jó hétvégét, esküvőre megyek, nem vagyok elérhető! :-)

Win Elen 2009.05.30. 12:36:09

Ebben is igazad van. De szerintem nem feltetlen baj, ha a vilag nem olyan mint amilyennek szeretned megalmodni. Hogy mi ertekes es mi nem az megint egyeni kerdes. De van egy ossztarsadalmi vonzata is, ebbe a kulonfele hatalmak joval erosebben tudnak beleavatkozni, mint a nem egyseges gondolkodasu emberek (akik meg is lettek alaposan osztva). Ezzel egyetertek. Es nem is szeretnem elfogadni ugy, hogy ez van, es akkor ez jo is. Nem jo. Es nem masik, hanem sok millio mas lehetoseg van. Abbol melyik a jo, vagy en melyiket tartom jonak szubjektiv, es lehet sokakat sertene, es ugyanugy rossznak taranak.

A bili meg egy kor felett ciki :) Ezt az "olyan szavakat hasznalsz" dolgot pedig nem ertem. Mit mondjak valamire ha az a legkifejezobb. nem vagyok kolto, igy is kurva bo lere eresztem a kommenteket.

hamargeza 2009.05.30. 18:03:38

nyilvánvaló, hogy a szerencsétlen ruhamárka nem tehet semmiről. az meg tény, hogy a kuruc.info egy olyan portál, ami a szellemileg, érzelmileg nulla szintű emberekhez szól és így próbálnak a jobbiknak szavazókat toborozni. sima ügy, cél az országgyűlés, hogy hozzáférjenek a mézes bödönhöz, és ugyanolyan ember váljék belőlük, akik ellen most kampányolnak. ez teljesen egyértelmű! paalcili.blog.hu/

Win Elen 2009.05.30. 19:55:35

@hamargeza: szerintem nem erzelmileg nulla a kozonsege. epp ellenkezoleg, kulonben nem lenne akkora vehemencia mogotte. Sot. sokan szellemileg sem nullak, csak nagyon eles hatarokat huznak embercsoportok kozott, s igy a valodi problemaknak csak a sajat ideologiajuknak megfelelo reszeit emelik ki. Ez is hetkoznapi es mindenkire jellemzo dolog. Pl. utalom a fonokot, a jobban teljesito es ezert kivetelezett kollegat stb. a hatterben gozerovel dolgozik a racionalizalas es egyeb kompenzacios folyamat.

nyirtass 2009.05.30. 23:06:38

"Ha tényleg ők, és csak ők képviselik a magyarságot, akkor nem ciki, hogy csak 4-5%-on állnak?"
- Jó a kérdés!, főleg úgy, hogy ha az állítólagos "szólás szabadság" folyamatos cenzúra alatt van. Ha nem a hazaárulóknak tapsolsz, megsem szólalhatsz az online-médiákban mert rögtön moderálnak.
- A hazugság hírek pedig olyan "felméréseket" prezentálnak, ami cion népének még elfogadható, de semmikép nem az igazat.
- Ami pedig a Mein Kamp-ot illeti, hadkérdezzem meg a kritizálóktól, hogy hányan kritizálják úgy, hogy azt el is olvasták!?
- Vagy nálatok is az az elv működik, hogy ha egy magatoktól okosabb ember, illetve politikus azt mondja rá, hogy fasiszta, náci, akkor azt Szentírásnak veszitek és a más véleményét papagájként szajkózzátok mert saját tapasztalatok, értelmetek nincs?!

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.05.31. 00:18:36

@nyirtass: Kedves Nyirtass!
A XX. század elején kétszer is nekiestek egymásnak a világ népei. Utána volt egy nagy heuréka, hogy ez egy baromság. Nem szabad arra terelni a közbeszédet, hogy a mi nemzetünk az egyedüli életrevaló és a többieknek pusztulniuk kell! Pl. Az etnikailag tiszta Magyarország szemszögéből egy csöppet gondold végig a történelmet. Ez csak egy idea, amit a nacionalizmus 150 éve rág. Lehet vele választások céljából közösséget kovácsolni. De veszélyes. Minden normális nép tükörbe nézett a II. világháború után és lezárta a fasiszta ideológia korszakát. Világszerte újra egyre népszerűbb ez, ez tény. De továbbra sincs semmi értelme.
A Kurucinfo a HírTVvel és az Echo TVvel karöltve egyáltalán nem panaszkodhat arra, hogy el van rejtve a nyilvánosság elől. Bárki megtalálhatja bármikor. Meg is találják akik ezt keresik.

DeMarco 2009.05.31. 00:25:22

@Tom Bobb: Érdekes az okfejtésed a fekete-fehérről. Elgondolkodtam rajta, hogy mióta állok a fehér oldalon és hatott-e rám bármi is ebben. Igazából nem. Mindig is a fehér oldalon álltam, a rendszerváltás előtt és után is. Az első nagy hiba az volt, h a rendszerváltáskor nem számoltatták el a feketéket és még nagyobb hiba, h engedték őket utódpártot alapítani. Extra hiba, h nem zavarták szét az állami apparátust és a mai napig vörös diplomásokkal vannak tele a minisztériumok és tetejébe a NBH is. Én úgy gondolom, h az emberek elsősorban nem a hangzatos szavaknak és ígéreteknek hisznek, hanem a saját pénztárcájuknak, életvitelüknek. Csak ha szigorúan magamból indulok ki, akkor a legjobb négy évem pont egybeesik a fehérek négy évével. Véletlen lenne? Korántsem. Pár napja egy ismerősöm mondta, h bele se mer gondolni, h hol lennénk ha 7 évvel ezelőtt nem veszítik el a fehérek a választást. Euró, rendes gazdaság stb. Tökéletesen megértem. Én viszont arra számítottam, h elvesztik, bár egyáltalán nem örültem neki. Sőt. A fehérek négy éve alatt csak arra készültünk, h túléljük a feketék éveit. Előre lehetett tudni, h lefelé indulunk, elég erősen. Ez be is következett. Igaz, csak négy évre számoltunk és igazi rémálom lett, h ez nyolcra nőtt. Súlyos négy évre készültünk és sajnos ez is bevált. Talán még mélyebbre is süllyedtünk, mint amire készülni lehetett. Ez így történt az egész országgal. Mára már csak a bizalom és a remény maradt, h a fehérek rendbe vágják az országot és a gazdaságot. Nincsenek színes oldalak a könyvben. Csak fekete és fehér. A fekete sosem volt szimpatikus, sőt kifejezetten ellenséges volt, ráadásul mindent megtett, h még gyűlöletesebb legyen. A fehér alatt jól éltünk, jobban, mint előtte és pláne utána. Ha nem lenne a fehér, akkor a fekete ellen szavaznánk, így h van a fehér, egyszerre szavazunk a fekete ellen és a fehér mellett... Én örülnék a legjobban, ha lenne színes lap a könyvben, mondjuk a fekete helyett...

DeMarco 2009.05.31. 00:35:05

@Saman: Minden normális nép tükörbe nézett és lezárta vagy ami még jobb meg sem engedte a kommunista ideológia korszakát. Világszerte még néhány helyen népszerű (Kína, Észak-korea), ez tény. De továbbra sincs semmi értelme. A Népszabadság az MTV-vel és a ATV-vel karöltve egyáltalán nem panaszkodhat arra, h el van rejtve a nyilvánosság elől. Bárki megtalálhatja bármikor. Már ha van hozzá gusztusa...

borboja 2009.05.31. 21:29:18

"Hogy lehet, hogy ez a Mein Kampf-ot dicsőítő cikk már több, mint 7 hónapja háborítatlanul kint van?" Elárulom Neked a kulcsszavakat: Gyurcsány - Szilvássy - Ficsor - Draskovics. Érted már?

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.06.01. 14:15:03

@idelle:
"a meinkapmf ideológiája és szerzője elég látványosan és csúfosan bukott meg. aki arra az ideológiára esküszik, az lúzer. ezt a világon nagyrészt mindenki tudja."

"Mindenki tudja, hogy..." = Argumentum ad populum

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.06.01. 15:56:12

@DeMarco: Egyről beszéltünk. Tükörbe kellene néznünk és a demokrácia felé kellene építkezni és nem a diktatúra felé. Számomra a fasiszta és a kommunista diktatúra egyformán demokráica ellenes. Éppen ezért szemlélem szorongva, hogy nálunk ezek hegemóniája elnyom minden más erőt.

Egyszerűen elképzelhetetlen számomra, hogy miért tudnak ebben ebben tömegesen hinni emberek?

Magyarázd már el nekem, hogy mitől kellene a jobboldali médiabirodalmat elnyomott szamizdatnak néznem?

Azt is magyarázd már el légyszi, hogy a baloldali média puszta léte miért indokolja, hogy a fasizmust elfogadható kulturális és politikai mérceként kellene elfogadni. Ez ugyan úgy igaz a kommunista diktatúrákra is. Számomra a kettő ugyan az a módszertan, csak más a hiedelem rendszere.

DeMarco 2009.06.01. 16:50:20

@Saman: Az ok a tudatosságban van. Ez egy mesterséges csapda, amit tudatosan állítottak fel. Szembefordítottak rétegeket, csoportokat egymással. Szembefordítottak ideológiákat és jól meg is magyarázták őket... De a fő hangsúly az emberek életvitelében keresendő. Bizonyos politikai pártok, bizonyos rétegeknek kedveznek, ezáltal a másik réteg elnyomott helyzetbe kerül. Bizonyos réteg jól élt az előző rendszerben "egyenlőbbek voltak az egyenlőknél" és ők nem akarnak megváltozni. Bizonyos réteget elnyomtak, kiraboltak, kifosztottak az előző rendszerben és egyébként az azelőttiben is, ők viszont nem nézik jó szemmel a hatalomhoz való ragaszkodását az előző rendszer kiszolgálóinak. Mindenki megtalálja a helyét a rendszerben, nem nehéz választani. Én sosem fogom megbocsájtani a kettős állampolgárság ellenkampányát, a deviancia mesterséges erősítését, az idegen hatalmak kiszolgálását gazdasági /ideológiai téren. Ha csak a legutóbbi esetet nézzük azonnal kötelet adnék a MOL-t átjátszóknak. Meggyőződésem, h csak akkor fogunk tudni kimászni a gödörből, ha teljesen eltűnnek a vörösök-kékek. Legyenek helyettük narancsok, zöldek, kisgazdák, bárki aki szereti a hazáját és a benne élő embereket és tenni is hajlandó értük. Aki képes lecsapni az oligarchákat, a hihetetlen mértékű pénzpazarlást megállítani. Olyan politikusra várok aki nem gripent vesz, nem kalasnyikovot, nem épít tízszeres áron metrót, nem épít síkterepre alagutat, stb. Olyan politikusra várok aki mögé mindenki odaállhat. Egyelőre hiába...
Egyébként sztem nem olyan mély ez a gödör, csak látszatra. Ha el tudnánk mozdulni a holtpontról, vagyis jobban élne a társadalom, akkor egész gyorsan el lehetne tüntetni.

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.06.01. 18:54:53

Csak tippelek, hogy a rendszer kegyeltjeinek a cigányokat tartod. Ha igen, akkor ugyan azt a jelenséget úgy fogalmaznám meg, hogy a Kádár rendszer felszámolta a mélyszegénységet. Még a cigányoknak sem engedte meg, hogy erdő szélén lakjanak kőkorszaki körülmények között. Mint szociális munkás látom, hogy mekkora előítélet a társdalom szemében, hogy vannak itt segélyből élő kedvezeményezett csoportok. Az előítéletek miatt soha senkit nem sikerült még meggyőznöm arról, hogy a 19.000 Ft-os családi pótlékra támaszkodva csak éheztetni lehet a gyerekeket, de azért megint megpróbálnám... Hogy mekkora ez a gödör, arról had mondjam, hogy egy rendes rendszerben a keresőképesek 70%-a szokott szereplője lenni a munkaerőpiacnak rendes fizetésért. Nálunk csak a fele, és fele pénzért.

DeMarco 2009.06.01. 19:42:24

@Saman: Rossz tipp. Valójában a nyugdíjasokra gondoltam, a szocialisták szent teheneire és a potenciális szavazóbázisukra, akikkel mindent meg tudnak etetni, igaz, h csak Pesten meg néhány nagyobb városban. Egy rendes rendszerben lehet, h 70% szereplő a munkapiacon, de ez nálunk képtelenség. Ezért siralmas a kormány azon való munkálkodása, h emeljék a nyugdíjkorhatárt és csökkentsék a gyes időtartamát. Mert önmagában ez helyes lépés lenne, csak éppen arról van nagyon mély hallgatás, h ezek az emberek ugyan hol fognak dolgozni??? Egész egyszerűen nincs annyi munkahely az országban, mint munkaképes ember. Ezeket az embereket nem kell eltartani, gyest, nyugdíjat fizetni nekik, tök jó. Csak majd fizetünk munkanélküli segélyt helyette. Jah, h az csak egy darabig jár? Hát igen, bocs éhen fognak halni... És mit fog okozni sok munkanélküli?? Hát persze, h azt, h a kevés munkahelyen még ennyire sem fogják megbecsülni az embereket, mert kapnak helyettük másik ezret, nulla fizetésért. Modern rabszolgaság... Ha nem kezdik el sürgősen erősíteni a vállalkozásokat, akkor nagy bukta lesz belőle, pláne ha kimegy az autóipar amire a válság miatt egyre nagyobb esély van. Már most is hatalmas a munkanélküliség, ez még nőni fog és még ráteszik a kismamákat, nyugdíjasokat borzasztó lesz a helyzet. Mert azt ugye senki nem gondolja komolyan, h ha a vállalkozó terheit csökkentjük, azt átadja a dolgozóinak, netán több embert fog foglalkoztatni?! Egy frászt, megy az is szépen zsebbe.
De ha már felhoztad a cigányokat, akkor rájuk még hatványozottabban jellemző, h nincs munkájuk. És amíg nem oldják meg a romák valódi foglalkoztatását, addig csak folyamatosan újratermelődik a probléma.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 18:03:21

én is beleolvastam a mein kampfba mégse vaygok náci, hanem konzervatív. marxba is bele kell majd olvasnom.
tény h a szélsőjobbosok, a Szálasi-imádók is támogatják a jobbikot,
www.youtube.com/watch?v=fImWkuVHCNU

az mszp-be is ott van Havas szófi, és Horn Gyula
1:1
nem ez alapján kell megítélni a pártot, de egyikük sem tartja elutasítónak a szélsőséget. 1:1 (azért ennyire legyünk már értelmesek h ez belátjuk)

ui: a szélsőjobbosok nem feltétlenül akarnak kiirtani minden zsidót, és cigányt (és ez irónia), mert erre megy ki mindig a szoclib játék, legyünk őszinték.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 18:43:06

@idelle: "gyrucsány is elég szánalmasan bukott meg, aki azt az ideológiát követi lúzer"
most biztos elkezdesz agyalni, de szedjük már össze magunkat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 18:52:33

@ügyfélszolgálatos:
a kuruc leközli amit más nem: pl azt amikor a német tv a cigányokról úg ad tudósítást h pszichológusra van szükségük a rasszista magyarok támadásai miatt (ugye azt tudod, hogy eddig még semmi bizonyíték.... stbstbst)
és a Gyurcsány takarodj!" tömeges magyar kiáltozásokat úgy fordítják németre, hogy "Zsidók, cigányok kifelé az országból!". rendkívül pontosak

zsoltixcicusa 2009.06.11. 19:22:15

@idelle: Nem tudom ki vagy,de a páromnak nincs problémája a viselkedésével. Egy betűtenger,mindenki olvasatába mást és mást jelenthet.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0