Meg vagyok hatva...
2009. augusztus 15. írta: Fedor

Meg vagyok hatva...

Jelentem a 3 hétnyi nettelen, tévétlen, rádiótlan, újságtalan, egyszóval hírtelen nomád életmódnak ezennel (sajnos) vége. Még akklimatizálódom, szokom újra a billentyűt, meg hogy tető van a fejem felett, de hamarosan jelentkezem valami friss anyaggal, amint a hírfronton behoztam a lemaradásomat.

Addig is, egy hatalmas nagy köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt eddig a szavazatával, ajánlásával a Goldenblogon, ahol ugyan még két napig tart a verseny, de nekem már az is simogatja a kérges lelkemet, hogy közel 4000 nevező közül bekerültem a 100 legtöbb nevezést kapott blog közé.

Remélem az eredményhirdetést követően egy még örömtelibb eseményről számolhatok majd be :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr541312015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Win Elen 2009.08.17. 09:37:18

Udvozlet ujra a cyber-terben. Jobb volt kint lenni belole :) en is letudtam egy tartalmas, bar a tiednel joval rovidebb nyaralast. Kozben rajottem arra is, hogy lassan ideje munkahelyet, vagy legalabbis munkakornyezetet valtani. Meg egyeb okos es hasznos eszrevetelek is megfogalmazodtak meg. Szoval fontos neha feljonni levegoert.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0