11 - 50
2010. augusztus 12. írta: Fedor

11 - 50

No, hát megvan a végeredmény Goldenblog hírkategória ügyben: szerintem senkinek nem okozott meglepetést, hogy Török Gábor lett a győztes, amúgy megérdemelten.

Viszont továbbra se tudok elmenni amellett, hogy engem szó nélkül átemeltek ebbe a kategóriába, míg a nyomtatott újságos múlttal is rendelkező, komplett szerkesztőséggel működő Mandiner meg a komplex kategóriában, tehát a hozzám hasonló egyszemélyes amatőr blogok között nyomulhat. 

Akartok fogadni a leendő győztesre?

És itt most nem a személyes sértettség beszél belőlem, hisz nem állíthatom azt, hogy ott biztosan dobogós lettem volna, csak ez így nagyon aránytalannak tűnik. Ha ott nem kerülök bele az első tízbe (mint pl. tavaly), akkor nem kaparászna bennem egy kényelmetlen érzés: Vajon ebben szerepe lehet annak is, hogy megkérdezésem nélkül átraktak egy nagyobb súlycsoportba? Mivel nem látok bele a szervezők lelkébe, nem tudhatom (lehet, hogy pont nagyobb súlyt akartak nekem adni azzal, hogy a hírblogoknál raktak be a TOP50-be, ki tudja), de ez így ebben a formában akkor is hülyén jött ki szerintem.

Függelékként íme a két kategória-meghatározás a versenykiírásból, állandó olvasóim eldönthetik, hogy szerintük melyikbe passzolok jobban:

Hírblogok

Egy adott téma eseményeinek rendszeres követése (közéleti, gazdasági és egyéb tematikus híroldalak)

Komplex blogok

Olyan webnaplók, ahol a szerző személyes bejegyzéseit, tematikus írásait, fotóit, közéleti észrevételeit egy felületen publikálja. A középpontban a sorokat jegyző személy áll, ő értekel, elemez többféle témában.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr942216928

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: TOP50 2010.08.12. 14:04:04

A Goldenblog szervezői szerint egy súlycsoport vagyok Török Gáborral. Szerintem ez túlzás, de hát ők tudják :-) Szóval az történt, hogy (mint tavaly is) jelentkeztem a blogok legnagyobb hazai versenyére, és (mint tavaly is) a komplex kategóriába. Taval...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizrolist 2010.08.12. 14:13:51

Igen, a döntés eléggé érdekes.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.08.12. 14:57:26

Pl. a Tudtad sem illett bele ebbe a kategóriába, mégis ide soroltak be minket. De nagyon örülünk a 11. helynek :-)))))

A Goldenblognak mindenesetre át kellene alakítani a kategóriákat. Először is külön kategória kellene a profiknak, mint tavaly a mainstream. A komplexet is szét kellene bontani valahogy, mert ez egy óriási kategória, a blogok kb. 80%-a ide tartozik. Aztán ha külön kategóriája van a fotóblogoknak meg a gasztroblogoknak, akkor miért nincs külön kategóriája például a vállalati blogoknak, melyek nyíltan reklámcéllal készülnek? A szakmai blogok is egy nagy katyvasz, és minden évben megy a morgás, hogy az internetes tanácsadás túl van reprezentálva (idén hála istennek nem). Szóval némi "reform" ráférne az egészre.

De a zsűrizésre is. Az milyen már, hogy a zsűritag érdekelt lehet a versenyben?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.12. 16:39:17

Inkább gondolj abba bele, hogy ha nincs index címlap kb 40 ember olvasná a blogodat, szóval szerencsés vagy.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.12. 16:41:48

@TaTa86.: Nem igazán értem az összefüggést... Mi köze van az Index címlap hozta ismertségnek ahhoz, hogy melyik kategóriába kerültem a Goldenblogon?

DeMarco 2010.08.13. 15:11:37

@Fedor: "Egy adott téma eseményeinek rendszeres követése"

Sztem ebbe beleférsz...

Fidesz, Jobbik (jobboldal egésze) gyalázás, buzik, cigók, libsik, gárda.

Kihagytam vmit?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.13. 15:17:55

@DeMarco: 1. Látod, ez máris nem egy téma :-)

2. Az csak a te szótárad szegénységét minősíti, hogy nálad a kritika=gyalázás. Idézz ide nekem egy olyan mondatot, amikor gyalázkodó hangnemben írtam bárkiről vagy bármiről.

3. Nem csak a jobboldalt kritizáltam, hanem a balt is, csak ez összezavarja a benned lévő (hamis) Fedor képet, biztos ezért hagytad ki :-)

3. Bár tényleg a legtöbbször politikáról írok, de messze nem mindig. Szóval én továbbra is úgy érzem, hogy a "a szerző személyes bejegyzéseit, tematikus írásait, fotóit, közéleti észrevételeit egy felületen publikálja" definíció sokkal találóbb.

borla 2010.08.13. 18:49:32

"Oké, elfogadom. Végül is ez valahol elismerés, ha úgy vesszük, pláne, hogy benne lehetek a legjobb 10%-ban :-) Végeredmény mikorra várható?"

Akkó' meg mivan? Egy hétig ezen rágódtál?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.13. 18:56:12

@borla: Ezt a Goldenblog-on kommenteltem a szervezők válaszára, miután ott is leírtam a kétségeimet a TOP 50 kihirdetésekor, meg itt, a blogon is (tehát még bőven az eredményhirdetés előtt). Akkor azt írták, hogy hosszas mérlegelés után inkább odavalónak tartottak. Mégis, mit válaszolhattam volna? Próbáltam pozitívan hozzáállni.

borla 2010.08.13. 19:16:42

válaszolhattad volna ezt:

"...továbbra se tudok elmenni amellett, hogy engem szó nélkül átemeltek ebbe a kategóriába, míg a nyomtatott újságos múlttal is rendelkező, komplett szerkesztőséggel működő Mandiner meg a komplex kategóriában, tehát a hozzám hasonló egyszemélyes amatőr blogok között nyomulhat. ....
És itt most nem a személyes sértettség beszél belőlem, hisz nem állíthatom azt, hogy ott biztosan dobogós lettem volna, csak ez így nagyon aránytalannak tűnik. Ha ott nem kerülök bele az első tízbe (mint pl. tavaly), akkor nem kaparászna bennem egy kényelmetlen érzés: Vajon ebben szerepe lehet annak is, hogy megkérdezésem nélkül átraktak egy nagyobb súlycsoportba? Mivel nem látok bele a szervezők lelkébe, nem tudhatom (lehet, hogy pont nagyobb súlyt akartak nekem adni azzal, hogy a hírblogoknál raktak be a TOP50-be, ki tudja), de ez így ebben a formában akkor is hülyén jött ki szerintem."

Lehet, hogy ez nem pozitív hozzáállás?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.13. 19:42:08

@borla: Lehet, hogy jobban sarkamra kellett volna állnom, igazad van. De egyrészt akkor tényleg megpróbáltam a jobbik oldalát nézni a dolgoknak (alapvetően konfliktuskerülő vagyok), másrészt meg akkor még nem tudtam, hogy a Mandiner viszont a komplexek között indul, ami erősen összezavarja a képet. Ha ugyanez a végeredmény úgy született volna meg, hogy a Mandiner is hírkategóriában van, akkor valószínűleg nem erősödött meg volna bennem az az érzés, hogy itt valami nem stimmel, és valószínűleg ez a poszt is csak annyiból állna, hogy itt a végeredmény, köszöntem a lehetőséget, ennyire futotta (mint ahogy tavaly is: fedor.blog.hu/2009/08/19/hanem_a_reszvetel_a_fontos ).

És itt most nem a Mandinerrel, mint bloggal van bajom, mert amúgy kedvelem őket, még ha nem is mindig értünk egyet.

DeMarco 2010.08.14. 07:20:39

@Fedor: "Egy adott téma eseményeinek rendszeres követése"

Már tegnap egyszer elküldtem, de a hülye blogmotor benyelte...

Ebbe sztem beleférsz.

Fidesz, Jobbik rendszeres alázása (komplett jobboldal), gárda, cigók, libsik, buzik.

Kihagytam vmit?

Liberális létedre akik folyton a szabad vadkapitalizmust kívánjátok, háborogsz a tisztességtelen verseny miatt? Hát mi másról szólna a cégek küzdelme? Még nem dolgoztál egyetlen külföldi multinál sem? A nagyobb cápák felfalják a kisebbeket...
Nem szép, de nagyon is életszerű...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.14. 07:55:06

@DeMarco: Görgess egy kicsit feljebb, ott van, amit írtál, sőt válaszoltam is rá...

"Liberális létedre akik folyton a szabad vadkapitalizmust kívánjátok, háborogsz a tisztességtelen verseny miatt?"

Már megint a szélsőséges tévképzeteid foglya vagy.

mizrolist 2010.08.14. 11:08:17

@DeMarco: a Mandiner át nem sorolására is tudsz magyarázatot adni? Mármint olyat, ami elfogadható...

borla 2010.08.14. 12:39:25

@Fedor:
"Lehet, hogy jobban sarkamra kellett volna állnom, igazad van."
Ha igazat adnál nekem, nem írtál volna ennyi szöveget utánna.

"(alapvetően konfliktuskerülő vagyok)"
Ez nem igaz. mindössze leblokkolhattál, hogy nem a megszokott környezetedben kellett volna megvédened az álláspontodat, és meghátráltál. Gondolom, de nem állítom, hogy így volt. De lehetsz-e konfliktuskerülő, ha eddig egyetlen hozzászólásomat sem hagytad szó nélkül? mindössze arról lehet szó, hogy a nyílt vitát nem szívesen vállalod fel, de fondorlatos módon mindig körömszakadtáig ragaszkodol gyakran előítéletektől sem mentes véleményeshez. Pl. Hallottad, hogy Sch. Pál közt. eln. lemond MOB-elnökségéről?

"másrészt meg..."
Másrészt meg a múltkor írtam, hogy kompromisszumképtelenséged miatt többé nem szólok hozzád. Értelme nincs. Inkább nézegetek pucérnőket. Sajnos ez csak most jutott eszembe, térek is vissza a tartalmasabb elfoglaltságokhoz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.14. 20:27:26

@borla: Hát ezek alapján nekem nem úgy tűnik, mintha én lennék az, aki körömszakadtáig ragaszkodik a véleményéhez, hisz pont az előbb az előbb ismertem el, hogy igazad van, mást kellett volna csinálnom :-) Az, hogy megindoklom miért döntöttem akkor úgy, és mitől változott meg a véleményem, pont nem arról szól szerintem, hogy körömszakdtáig ragaszkodnék hozzá...

A konfliktuskerülést alatt azt értem, hogy fölöslegesen nem keresem a bajt. Ez viszont nem egyenlő azzal, hogy nem védem meg az álláspontomat, ha igaznak vélem. Ebben az esetben elbizonytalanodtam, hogy most baj -e az, ha átsorolnak, vagy sem.

Schmitt Pált nem tudom miért kevered ide. Én csupán arról a hírről írtam, hogy állítólag keresik a módját, hogy ne kelljen lemondania. Ezek szerint nem találtak :-)

A pucér nőkhöz sok szerencsét, ők valószínűleg valóban nem beszélnek vissza, ami nagy előny, mert így gondolkodnod se kell, elég az ösztöneidre hallgatni :-)

DeMarco 2010.08.15. 06:52:38

@mizrolist: Miért van az, h a szépségkirálynő választáson a legrondább nő nyer? Mert apuka a főszponzor? :D

Én csak azt mondom, h aki kurvának áll, az ne sírjon, ha megbasszák...

A múlt héten Weiss Huba sírámait hallhattuk a szerinte hamis eredményekkel, rögtön csalást kiáltva, mert nem nyert, most meg Fedorét ugyanezért...
Kezdem azt hinni, h a libsik nem tudnak veszíteni...
Esetleg írjanak az eu-ba, meg az usa vmelyik újságjába is...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.15. 08:42:35

@DeMarco: Ki beszél itt arról, hogy az a baj, hogy nem én nyertem? Olvasd már el újra, amit a posztban írtam...

mizrolist 2010.08.15. 09:58:46

@DeMarco: arra akarsz utalni, hogy a Mandiner - "nemes" magyar hagyományokat követve - korrupcióval akar nyerni? :P Nocsak, ez nem a ballibfuj sajátja?

DeMarco 2010.08.15. 10:01:12

@Fedor: Most szted mi különbség van a nyerés, meg a lécci hadd legyek másik kategóriában, ahol nagyobb az esélyem a sokkal jobb helyezésre között??
Esetleg ne nyissunk külön kategóriát neked, vagy ne csökkentsük le a kategóriádat egyre, hogy biztosan nyerjél? Vagy ahogy ki szoktak bújni a kötelező közbeszerzések alól: Csak azok indulhatnak, akik fedor.blog.hu alatt irkálnak...

DeMarco 2010.08.15. 10:13:00

@mizrolist: Nem utalni akartam rá, mert fogalmam sincs. Mindössze nem zárnám ki ezt sem a lehetőségek közül, ahogy másik száz lehetőséget sem. Pont ezért hülyeség ilyen blődségekért sírni, ha svindli van, akkor úgysem fog sosem kiderülni, ha meg nincs, akkor meg eleve fölösleges.
Vélhetően a bírák gondosan mérlegeltek, mielőtt döntöttek volna. Biztosan meg volt az okuk rá. A döntés meghozatala az ő kezükben van. Ahogy egy Oscarnál is lehet háborogni, h dehát az szar film, miért kapott díjakat, így minden versenyben vannak nyertesek és vesztesek. Aki elindul annak tudnia kell, h lehetnek nála jobbak és valaki utolsó is lesz...
De a verseny után lehülyézni a bírót, leköpni a többieket és csalást kiabálni elég reménytelen. még akkor is ha igaza van adott esetben. Remek példa erre a paraguay-i kézzel védés a kapuban...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.15. 14:16:37

@DeMarco: Szokás szerint sarkítasz, és ezzel torzítasz. Emlékeztetnélek rá, hogy csak azt a kérdést tettem fel (és igazi választ még nem kaptam rá), hogy miért nem abban a ketegóriába kerültem, aholva jelentkeztem, mert a leírás alapján inkább oda passzolok. Semmi garancia nincs arra, hogy ott jobb helyezést értem volna el. Lehet, hogy rosszabat, lehet, hogy ott be se kerültem volna a Top50-be, hisz ott nagyobb a merítés. De (és ezt a posztban is leírtam, csak szokás szerint szelektíven olvasol) akkor az tisztább helyzet lett volna számomra. Ezért hülyeség az a feltételezesed, hogy én csak azért rinyálok, mert nem nem lettem TOP10-es.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.15. 14:20:56

@DeMarco: "a verseny után lehülyézni a bírót, leköpni a többieket és csalást kiabálni elég reménytelen"

1. Nem kiabáltam csalást, és nem tudok róla, hogy lehülyeztem vagy leköptem volna valakit.

2. Megkérdezhetem, hogy mi volt a véleményed a 2002-es választási eredményekről? Tudod, azokról az eseményekről, amelyek a hídfoglalásban csúcsosodtak ki. Tudod mit, inkább ne válaszolj, úgyis van egy elég biztos tippem :-)

DeMarco 2010.08.16. 15:02:46

@mizrolist: :D hogy mennyire hasonlít ez a két (ország)név... mint Lillafüred Visegrádra...

DeMarco 2010.08.16. 15:11:38

@Fedor: 1. Ez csak példa volt, virtuálisan...

2. Rossz tipp. Leginkább Mikolára haragudtam, h nem bírt csöndben maradni... én arra számítottam, h a maszop fog győzni, a hangulat olyan volt, ezért jóval előtte készültem már pénzügyileg és lelkileg a katasztrófára. Minden akkori negatív jóslatom bejött (és minden akkori felkészülésem is), de fletó ámokfutására még én sem számítottam. A megdöbbentő nekem nem a 2002-es választás volt, bár természetesen akkor is a Fideszre szavaztam, hanem a 2006-os, amikor fletót megválasztották... döbbenet mennyi hülye van az országban... csak az vigasztal, h eltelt négy év és rohamosan fogy a szavazótáboruk...

loláb 2010.08.17. 15:32:43

Szerintem ez a döntés nagyon jól beleillik a fidesz kormányváltás óta tapasztalt ténykedésébe. Nem elég, hogy a sportdiplomatát jelölik köztársasági elnöknek, meg a jogászt-politológust alkotmánybírónak, még a goldenblog komplex kategóriájában is egy professzionális újságot indítanak, és Fedor-t, aki igazából oda való lenne, elnyomják, és a hírblogok közé száműzik.

Nesze neked nemzeti együttműködés.

BéKu 2010.09.03. 08:36:38

Mint a mellékelt ábra mutatja, a Mandiner sehol nem indult :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.09.03. 09:09:20

@BéKa: De, indultak, a Goldenblog szervezők válaszolták kérdésre egy másik posztjuk alatt kommentben, hogy azért indul a Mandiner a komplexek között, mert oda jelentkeztek (és most ezt vesd össze az én esetemmel).

Csak ezek szerint még az ötvenbe se válogatták be őket, talán rájöttek, hogy egy komplett szerkesztőséggel bíró online újság egy kissé kilógna ebből a mezőnyből. (Egyébként, ha már: elnézve a listát, ahol olyanok vannak, mint a Bástya elvtárs, a Fent és Lent vagy az Örülünk Vincent, megerősítve érzem, hogy inkább itt lett volna a helyem).

A tanulság: mindenkinek jobb lenne a szája íze, ha ott indították volna, ahova való. Nekem is, a Mandinernek is.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0