Alternatív köztársasági elnököt! :-) - fotó, videó
2011. október 23. írta: Fedor

Alternatív köztársasági elnököt! :-) - fotó, videó

Nahát, hogy micsoda véletlenek vannak...

Az UTV Közlekedési képinformációs portál kamerái érdekes módon már megint meghibásodhattak, ugyanis – akárcsak március 15-én – most sem lehet látni élőképeket az Egymillióan a sajtószabadságért tüntetéséről. A kamerák a Szabad sajtó utcai események közvetítése helyett egy ismeretlen dátumú, éjszakai képsort adnak. A többi kereszteződésről ugyanakkor élőképeket lehet látni.

Én persze készséggel elhiszem a hivatalos magyarázatot, miért nem tenném? :-)

...az csak a véletlen műve, hogy pont a belvárosban, a Szabad sajtó úton romlottak el a kamerák.

Hiszen miért ne lenne véletlen, hogy mindig pont akkor romlanak el a Szabad Sajtó úti kamerák (és mindig csak azok), amikor ott olyan tömeg tüntet a kormány ellen, amelyet nem lehet kapásból lekomcsizni.

Nem kényelmes ezzel szembesülni.

Egy kis segítség: aki részletes beszámolóra kíváncsi (pl. arra,. hogy miért is ez a poszt címe), az kattintson pl. ide, vagy a kedvenc hírportáljára, részemről pedig íme néhány hangulatfoszlány, pár fotó és film, méghozzá az utóbbi Super8-as kamerával* rögzítve, hogy ebben is felidézze az 55 évvel ezelőtti hangulatot:

*Nem azzal :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr563324363

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem tetszik a rendszer – videó 2011.10.24. 21:33:02

Ha már a tüntetésen jártunk, fogtuk a kameránkat, mikrofonunkat és megkérdeztünk ezt-azt, miért nem tetszik nekik a rendszer. Szerencsénkre minden közszereplő készséggel állt jóképű riporterünk elé, még úgy is, hogy az egész stáb Humperdick háziborának...

Trackback: Zsebcipolla kabaréhónapja 2011.10.24. 21:10:40

p { margin-bottom: 0.21cm; }Tanulságos volt az utóbbi hónap.  p { margin-bottom: 0.21cm; }Tanulságos volt az utóbbi hónapHajléktalanügyi népbiztossá vált Józsefváros hajléktalanüldözője, Hoffmann Rózsa államtitkár asszony esmég kapott néh...

Trackback: Pitiáner a rendszer 2011.10.23. 21:19:28

Micsoda véletlenek vannak! Az index észrevette, hogy az UTV közlekedési képinformációs portálnak pont a Szabad sajtó úton üzemelő forgalomfigyelő kamerái romlottak el, épp ahol az Egymillióan a magyar sajtószabadságért tüntetett az Orbán-rendszer ellen...

Trackback: Érdekes véletlenek 2011.10.23. 19:19:41

Március 15-én az Egymillióan a magyar sajtószabadságért első tüntetésén, nem adtak élő képet az UTV kamerái. Akkor az illetékesek megpróbálták kimagyarázni magukat:„Rengetegen reklamáltak nálunk a sajtószabadságért tartott tüntetés napján, márciu...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2011.10.23. 20:32:25

"A tüntetés szervezői semmi ilyenről nem tudnak, de információink szerint az elmúlt hetekben komoly próbálkozások voltak az MSZP, Gyurcsány és köre, valamint a volt SZDSZ részéről is, hogy a tömeget saját szolgálatukba állítsák." (Index).

Ez a lényeg, semmi más.

Kösz, részemről egyáltalán nem vok kíváncsi az eheti rettegő libsik, maszoposok dzsemborijára. Zümmögnek a legyek... Tudom te roppant büszke vagy, hogy voltatok néhányan, de én azt látom, hogy ÖSSZESEN ennyien vagytok, a lumpenektől, fletó nyuggerklubján át, a maszopos és szadeszos kísérteteken át, a smuci féle klubbos népségen át mindenkit belevéve. Ez megnyugtató...

Ami meg a kamerát illeti, az elmúlt 8 évben számtalan alkalommal amikor ünnep volt és Orbán beszélt a tömegekhez, akkor érdekes módon zavarták a Hír Tv adását, vagy épp eltűnt az adás egy negyed órára. Előtte, utána sem volt probléma. Ha már hajlunk a konspiratív elemekre, akkor azt tudom mondani, hogy ez nektek is jár, miért csak minket lehetett szivatni??

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.23. 21:03:42

@DeMarco: Sebaj, megvagyunk nélküled is :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.23. 21:17:01

@DeMarco: De hogy komolyan is válaszoljak:

"Ez a lényeg, semmi más."

Ez max. neked a lényeg. Próbálkozások voltak. Sikerek nem. Itt elhangzottak nem túl szép szavak a hivatalos ellenzékről is.

"én azt látom, hogy ÖSSZESEN ennyien vagytok"

Ennyien vagyunk, akik az utcára is kimentek. Nem tudom, mit szóltál volna hozzá, ha valaki az ennél kisebb Kossuth téri tömegre mondta volna azt, hogy érdektelenek, hisz milyen kevesen akarják Gyurcsány lemondását...

bőrmók 2011.10.23. 21:25:00

@DeMarco: Gyurcsány titokban összeszervezett 50-100 ezer embert. Senki nem tudott róla, hogy ő áll a háttérben. Még a tüntetők sem. De te rájöttél!
Te vagy a Fidesz-szimpatizánsok szégyene. Az agymosás orwelli definíciója.

DeMarco 2011.10.23. 21:26:03

@Fedor: "Sebaj, megvagyunk nélküled is :-)"

Hát kénytelenek lesztek, nekem van gerincem... :)

"Nem tudom, mit szóltál volna hozzá, ha valaki az ennél kisebb Kossuth téri tömegre mondta volna azt, hogy érdektelenek, hisz milyen kevesen akarják Gyurcsány lemondását..."

Ezt meg is kaptuk. Balról maga fletó próbálta eljelentékteleníteni, aztán szét is verette, jobbról meg a Jobbik támadott, hogy senki ne üljön otthon, menjen ki mindenki. Hozzáteszem ez tényleg csábító volt...

De azért ne legyenek vérmes reményeid a mögötted álló nemlétező emberekről, mert a valóságban most is meglenne a kétharmad...

Nincs itthon a macska, cincognak az egerek...

DeMarco 2011.10.23. 21:32:04

@Takony_fősámán: "Gyurcsány titokban összeszervezett 50-100 ezer embert"

Mindenkit felszoroztál tízzel, meg hozzáadtál még egy embert? Idióta, összesen ennyien nem szavaztak a maszopra a választásokon...
Matekból egyes, menj vissza, számold meg őket még egyszer...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.23. 21:32:05

@DeMarco: "nekem van gerincem... :)

"Hát, azért megnéznék rólad egy röntgent :-)
Balról maga fletó próbálta eljelentékteleníteni, aztán szét is verette"

Csúsztatgass csak...

"De azért ne legyenek vérmes reményeid a mögötted álló nemlétező emberekről"

Az emberek létezőek, csak párt nincs mögöttünk. Pont ez a baj...
"

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.23. 21:36:27

@DeMarco: "Mindenkit felszoroztál tízzel, meg hozzáadtál még egy embert?"

Ez a tény, nézd meg fotókat, meg a térképet.

"Idióta, összesen ennyien nem szavaztak a maszopra a választásokon..."

Ennek azért nézz utána. Te vádolsz tízzel szorzással, miközben te osztasz ennyivel...

DeMarco 2011.10.23. 21:59:01

@Fedor: "Ez a tény, nézd meg fotókat, meg a térképet."

A tény, hogy kb. 10.000 ember lehetett. (Index). A többi nagyzási mánia, számolási hiba, vágyálom... Láttak egy nyugdíjas munkásőrt a Városligetben is, de arról kiderült, hogy a tavalyi majális óta ül ott, hátha visszajönnek...

No, mindegy, ezen is túl vagyunk, remélem jól szórakoztál ismét...

bőrmók 2011.10.23. 21:59:49

@DeMarco: Ne becsüld le Gyurcsányt, ez az ember amilyen gonosz, olyan ügyes és agyafúrt.

Tallono 2011.10.23. 21:59:51

Nem tudom mire kell büszkének lenni. A szokásos belpesti komcsi-libsi-buzi massza jött össze, hogy sírjanak egy sort milyen rossz a rendszer. Egyik barátom beszámolója szerint nem maradhatott el az elengedhetetlen szélsőjobbozás és a gyöngyöspatai cigányok sajnáltatása. Persze semmi konkrét nem hangzott el semmivel kapcsolatban. Demarconak igaza van, ennyien vagytok összesen, bár igaz a Fidesz még fennálló kétharmadáról szőtt víziója elég valószínűtlen. Igazából nem akarok fikázni, csak ne rugaszkodjunk el a valóságtól. Ugyanaz a massza ment sírdogálni a komcsi rendszerért, aki eddig is. Én speciel le is szarnám, csak bosszant, hogy pont 56-ot kell meggyalázni a kommunista rendszert visszasíróknak. Mert akkor sajtószabadság volt, nektek. El kéne fogadni lassan, hogy véget ért a Népszabadság - Népszava uralma és verseny van. Jaaa, így már nem tetszik a rendszer, értem...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.10.24. 00:05:10

Egy dolgot nem értek: Amikor az emberek ingyen, sőt a saját költségükön mennek el tüntetni, akkor nem verik szét a várost, ellenben azokkal a szervezett emberekkel, akiknek a tiszteletdíja délutánig 5000 Ft volt 2006-ban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.24. 08:06:42

@DeMarco: "A tény, hogy kb. 10.000 ember lehetett. (Index)."

Legalább azt pontosan idéznéd, amire hivatkozol:

"A hol szemerkélő, hol szakadó esőben TÍZEZREK mentek el az egymilliósok tüntetésére megmutatni, hogy nem tetszik nekik a rendszer"

index.hu/belfold/2011/10/23/az_utca_az_ellenzeke_volt_oktober_23-an/

A százezret én is egy kicsit túlzásnak tartom, de (megint csak a fenti forrást idézve):

"Most még többen mentek el, mint tavasszal"

@Tallono: "Ugyanaz a massza ment sírdogálni a komcsi rendszerért, aki eddig is. Én speciel le is szarnám, csak bosszant, hogy pont 56-ot kell meggyalázni a kommunista rendszert visszasíróknak. "

Azt azért ugye érzed, hogy mekkora baromságokat írtál. Mi sírtuk vissza a diktatúrát? Jó vicc...

loláb 2011.10.24. 08:10:35

Megvolt az őszi hőbörgés is, gratulálok, büszkék lehettek magatokra!

Fedor, árulj már elvalamit: hogyan tovább?
Párttá alakultok? És akkor milyen programmal? Azzal, amit elfogadsz Te is, aki a gazdaságpolitikában a Bokrosi neokonzervatív elveket vallod magadénak, meg elfogadnak a szolidaritás féle posztkomcsi brigád is?
Ki lesz a miniszterelnök-jelölt, hogyha nem Gyurcsány? Az a Bajnai, aki arányaiban nagyobb megszorítást vitt keresztül, mint annó Bokros? Vagy valami harmadik ember, aki ugyanebben a 21 évben még nem exponálta magát, de valójában mindenkinél alkamasabb az ország vezetésére?

Vagy hogy gondoljátok, hova lehet ebből tovább fejlődni? Jópofa dolog, hogy félévente a nemzeti ünnepeink kapcsán kimentek hőbörögni egy másfél órát, de lassan el kellene kezdeni valami szervezeti keretet adni a negyedik köztársaság pártjának, mert a facebookon nem lehet új alkotmányt irni...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.24. 08:24:51

@loláb: A kérdéseid teljesen jogosak. Nem tudom. Én is nagyon remélem, hogy lesz valami, és minél előbb, bár két és fél év van még a választásokig.

"Azzal, amit elfogadsz Te is, aki a gazdaságpolitikában a Bokrosi neokonzervatív elveket vallod magadénak, meg elfogadnak a szolidaritás féle posztkomcsi brigád is?"

Nem muszáj a kétféle társaságnak vegyülni. Most eljöttek a Szolidaritásosok is, mert közös volt a cél, de nem véletlen, hogy pl. tőlük nem szólalt fel senki. Az Orbánnal elégedetlenek sem alkotnak homogén társaságot, de ettől még nem kizárt a különböző csoportok közötti együttműködés.

"Ki lesz a miniszterelnök-jelölt, hogyha nem Gyurcsány? Az a Bajnai, aki arányaiban nagyobb megszorítást vitt keresztül, mint annó Bokros?"

Jó vicc, a válság kellős közepén, az elődje bukása után muszáj volt, és ezt szerintem senki se vitatja néhány elvakulton kívül, mint ahogy azt is egyre kevesebben vitatják, hogy sikeres volt (mint ahogy Bokros is, csak ő az érdesebb stílusa miatt lehet, kevésbé alkalmas erre a szerepre). Az más kérdés, hogy amit elért, azt az utódja elvesztegette, így megszorítás dolgában az Orbán-Matolcsy tandem már átvette az elsőséget, ami azért is nagy szó, mert ennek a szükségességét már javarészt maguknak sikerült összehozni...

loláb 2011.10.24. 08:41:01

@Fedor:
"Nem muszáj a kétféle társaságnak vegyülni."
De, így vagy úgy, muszáj lesz.
A liberális oldal most sem népeseb b , mint másfél, négy, vagy nyolc évvel ezelőtt: kapnátok jó esetben 5-8 százalékot, aztán kifújt.

Az Árok-Kónya féle szociális demagógiára nyilván ennél jóval többen vevők, csakhát ha máshol nem, legkésőbb az esetleges koalíciókötés kapcsán össze kellene fésülni az elveket, azokat, amik egymástól távolabb állnak, mint külön-külön a fideszétől.

"Az Orbánnal elégedetlenek sem alkotnak homogén társaságot, de ettől még nem kizárt a különböző csoportok közötti együttműködés."
Nyilván a hőbörgéshez faszán együtt fognak tudni működni, de amikor valami politikai szerepvállalás kapcsán dönteni kell arról, hogy milyen elveket megába foglaló törvényjavaslatot, vagy kommünikét adtok ki, akkor mi lesz? Ahányan vagytok, annyifélét? Vagy egymás torkának ugrotok?

"Jó vicc, a válság kellős közepén, az elődje bukása után muszáj volt"
Ezt már megbeszéltük szerintem százszor, most sem azért hoztam szóba, mert fel akarom melegíteni a vitánkat Bajnai megítéléséről.

"Az más kérdés, hogy amit elért, azt az utódja elvesztegette"
Látom a tények egyáltalán nem zavarják meg a gondolkodásmódodat.

"ami azért is nagy szó, mert ennek a szükségességét már javarészt maguknak sikerült összehozni..."
Hát persze, az euróövezet másfél éve húzódó válsága (amibe olyan, alapvetően rendben lévő gazdaságú országok is belerendültek, mint olaszország) csak mellékes körülmény mindebben.
Sajnos te továbbra is csak a Török Zsolt féle bonyolultságban vagy képes gondolkozni a gazdaságról...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.24. 08:42:34

@loláb: Egyébként elég árulkodó a megfogalmazásod: Sok tízezer ember a törtvényeket betartva, békésen tiltakozik: hőbörgés. Amikor meg egy másik tömeg törvénytelenül összegyűlt, és egy részük erőszakra vetemedett, az gondolom jogos véleménynyilvánítás volt.

steve313 2011.10.24. 08:44:33

Az a két kamera már régóta rossz.
Legalább egy éve.
Nem mostanra romlott el.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.24. 08:46:50

@loláb: "Hát persze, az euróövezet másfél éve húzódó válsága (amibe olyan, alapvetően rendben lévő gazdaságú országok is belerendültek, mint olaszország) csak mellékes körülmény mindebben."

Van külső hatás is, ezt senki se vitatja, ezért fogalmaztam úgy, hogy JAVARÉSZT, de persze nem teljesen. Viszont ha te azt állítod, hogy az elmúlt másfél év gazdaságpolitikája nem volt totális kudarc, hogy nem kezelnek minket külön a versenytársainktól, akik jóval sikeresebben veszik az akadályokat, akkor el kéne gondolkodnod azon, hogy hogy kinek is faék egyszerűségű a gondolkodásmódja...

Vidéki 2011.10.24. 09:30:52

A szerző szövege sugallja azt a gyanút, hogy itt megint:

„Az ellenség keze betette a lábát”.

A gonosz ellenség (a szabad választásokon az ország irányítására felhatalmazást szerzett kormány) ügynökei a kamerák (állítólagos) megbénításával megint bebizonyították, hogy égetően nagy szükség van a tüntetésre az „Egymillióan a sajtószabadságért (EMS)” Juhász Péter (Kendermag Egyesület) szervezésében.

Akik elolvasták Kertész Ákos alkotását, joggal gondolhatták azt korábban , hogy a sajtószabadság a magyarországi „szabad sajtóban” elért a csúcsra, mert szabadon nagy nyilvánosságot kaphatott ez a szöveg, miszerint:

1. „ Ma már a második világháború borzalmaiért, a Holocaustért egyedül a magyar a felelős”.
2. "a magyar genetikusan alattvaló”.
„röfög és zabálja a moslékot,”

3. „Hogy se tanulni, se dolgozni nem tud és nem akar, csak irigyelni, és ha módja van legyilkolni azt, aki munkával, tanulással, innovációval viszi valamire.”

Ez a szöveg (mutatis mutandis) lényegében megegyezik Alfred Rosenbergnek, Hitler fő ideológusának tanításaival, aki a magasabb rendű (északi) fajról és az alacsonyabb rendűekről (zsidók, szlávok) „értekezett”.

( "a magyar genetikusan alattvaló.” „röfögő, moslékot zabáló disznó.)

Hova lehet még fejleszteni Magyarországon a „sajtószabadságot”?

Lehet-e az még ennél nagyobb is?

Mi lehet az a csúcs, amit az „Egymillióan a sajtószabadságért (EMS)” még meg akar hódítani?

loláb 2011.10.24. 09:41:59

@Fedor:
Attól hőbörgés az, amit ti csináltok, mert bevallottan lila fingotok nincsen a "hogyan tovább"-ról.
Ez így hőbörgés.
A kossuth tériek 2006-ban nem csak Gyurcsány eltakarítását akarták, hanem előrehozott választásokat, és a fidesz kormányzását. Ti meg tutdok most egyezni arról, hogy a fidesz helyett ki, és hogyan kormányozzon? Lófaszt. Akkor hőbörögtök, akkor is, ha neked ez "liberális értelmiségiként" nem tetszik.

2006-ban is voltak hőbörgők, a Kossuth téren is (java részük azóta a jobbikban teszi ezt), és voltak zavargók is, viszont speciel pont a fidesz alternatívát mutatott, és nem hőbörgött.

Félreértés ne essék: a hőbörgéshez is mindenkinek megvan az alkotmányos joga, így ti is hőböröghettek nyugodtan. Azért, mert a mostani millások elvbarátai szétverették a demonstrálókat a rendőrökkel (illetve a szétverést levezénylő rendőrtábornokot budapest díszpolgárává választották), nem gondolom, hogy revansként titeket is szét kellett volna verni, vagy más adminisztratív eszközzel kellene korlátoznia véleménynyilvánításotokat, ahogyan azt a Te főpolgármestered tette a gazdákkal.

Mert lehet ugyan, hogy mindenki fél, csak nem attól, hogy a szemét kilövik, vagy megkardlapozzák, hanem attól, hogy Schmitt véletlenül helytelenül írja az államfő szót.

loláb 2011.10.24. 09:59:01

@Fedor:
"Viszont ha te azt állítod, hogy az elmúlt másfél év gazdaságpolitikája nem volt totális kudarc, hogy nem kezelnek minket külön a versenytársainktól, akik jóval sikeresebben veszik az akadályokat, akkor el kéne gondolkodnod azon, hogy hogy kinek is faék egyszerűségű a gondolkodásmódja... "

A versenytársaink közül szlovákia és szlovénia eurozóna tag, lenygelorszég pedig az unió ötödik legnagyobb gazdasága.

Aki versenytársunk, és hasonló körülmények között (saját deviza, kb hasonló méretű, nyitottságú gazdaság) az egyedül Románia, aki már bő egy éve bóvliban van.
Szóval: de, szerencsére sikerült elválnunk a versenytársaink megitélésétől...

Azt pedig, hogy a saját devizával rendelkező magyarországot kockázatosabbnak tekintik, mint azt a szlovákiát, szlovéniát, akiknél a devizaárfolyamot az EKB, és a német-francia-olasz gazdaság teljesítménye alakítja, az nekem, a gazdasághoz értőnek természetes. Neked nem, mert te nem értesz hozzá.

Hogy sikeres-e a gazdaságpolitika, vagy sem?
Vannak sikerei. Siker az, hogy saját lábra tudtunk állni, és a kibaszottul komoly hullámokat vető nemzetközi környezetben (amiben az eurozóna 3., a világ hetedik legnagyobb gazdasága, olaszország hajszálra került a csődhelyzetet jelentő állampapírpiaci hozamszinttől) megőriztük a fizetőképességünket, és IMF hitelkeret nélkül a gazdaság számára vállalahtaó mértéken tartott hozamokkal finanszírozzuk a gazdaságot.

A növekedést, és a belső fogyasztást még valóban nem sikerült beindítani, köszönhetően a devizahitel-állománynak. Ezen remélhetőleg a végtörlesztés farag egy komolyabbat, és onnantól kezdve nem fog a feneketlen vödörbe töltött víznek tűnni az a sok százmilliárd, amit az adócsökkentéssel a kormány az embereknél hagyott.

Azt azonban ne felejtsük el, hogy abban, hogy a 250-270 forintig elfutó frankárfolyam ELLENÉRE idén nem csökkent a figyasztás, hanem "csak" stagnált, abban az kizárólag az adóváltozásoknak köszönhető, hiszen más forrásból a családoknál jövedelemelkedés nem volt.
Ez pedig siker, még ha csak részsiker is.

A hülyék persze kudarcnak látják a többkulcsos adót, mert nem fogják fel, hogy enélkül a fogyasztás csökkenése 2008-2009-2010-hez hasonlóan 2011-ben is csökkent volna, márpedig a belső fogyasztás csökkenésének 46-37%-a KÖZVETLENÜL megjelenik az államháztartás bevételi oldalán, azaz semmivel nem lett volna kedvezőbb helyzetben a költségvetés, ugyanakkor viszont még sokkal komolyabb szociális feszültségek lennének.

loláb 2011.10.24. 10:00:53

@loláb:
"46-37%-a"

46-47%-át akartam írni.

Tallono 2011.10.24. 10:42:09

@Fedor: Mint mondtam igen, visszasírjátok a komcsi rendszert, mert akkor sajtószabadság volt - nektek. Különben miért mentek volna ki az MSZP-sek közétek. Persze az is sok mindent elárul, hogy a Kendermag Egyesület vezeti az egészet = nem sajtószabadságért tüntettek, hanem drogliberalizációért. Meg mentek egy sort Orbánt utálni, de alternatívát nem tudtok helyette kínálni, pedig nem valami nagy a mérce egy cigánynál...

És jogos a kérdésem továbbra is: Miért kellett meggyalázni október 23-át? Mi jobbikosok, megemlékeztünk és kimondtuk, hogy befejezzük azt a harcot, amiért olyan sokan haltak meg 55 éve. Csak abba gondolj bele, hogy (bár libsiként nem hiszel gondolom a túlvilágban) vajon 56 szellemisége hol volt jelen Budapesten tegnap, nálunk vagy nálatok? Nem is érdemes válaszolnod, de ha nem azért mentek ki, hogy rájuk emlékezzetek és felvállaljátok a harcukat, AKKOR MIÉRT KELL MEGGYALÁZNI A NAPJUKAT?

@loláb Azt annyira szeretem, hogy olyan magyaráz a Kossuth tériekről, aki soha, vagy max egyszer volt közöttük. Akik a fideszt szerették volna kormányra, kb 2 nap után hazamentek. Akik szembe is szálltak a rezsimmel, és nem csak a fotelből szurkoltak vagy hazudtak az előre hozott választásról ("ne figyeljenek oda, amit a megválasztásomért mondok"), azok voltak a Kossuth tériek, és igen sokan voltak, és igen kitartóak voltak. Akik részt vettek a 2006-os eseményekben, most jobbik szavazók, sőt páran képviselők is. Orbán kormányra emelésének szándéka 2006 október 23-ig tartott a tömegek szemében, amikor elhúzott a páncélozott kocsival és magukra hagyta a híveit. Ha akkor a tömeg élére áll és megdönti Gyurcsányékat élete végéig kormányon lehetett volna, de nem ez volt a parancs Tel-avivból meg Washingtonból. Orbán 2010-es győzelmét nem a 2006-os viselkedése hozta, hanem a proli réteg alternatíva hiánya.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.24. 11:06:16

@loláb: Örülök, ha te találsz részsikereket. Az összkép attól még pocsék.
@Tallono: Bocs de te továbbra is hülyeségeket beszélsz. A szocik háromszor voltak kormányon a rendszerváltás óta, és egyszer sem állították vissza a kommunizmust, szóval az állitásod így, több, mint 20 év után több, mint nevetséges.

loláb 2011.10.24. 11:18:37

@Fedor:

Nyitott lennék én az értelmes vitára, csakhát te kinyilatkoztatsz, és meg sem próbálod az érveimet megcáfolni...

Úgy látszik ez a civil módi: hőbörgés, kinyilatkoztatás, és a rettegés. A tények, ellentmondások egyáltalán nem zavarnak meg titeket.

@Tallono:
igazad van, tényleg nem voltam ott a Kossuth téren.
Akkor ezek szerint a tüntetők értelmes, jövőképpel rendelkező része két nap után eltakarodott, és maradtak a hőbörgők. Most jobb?

Nekem csak jó, éppúgy ahogy nem szerettem a fidesz szavazói között az antiszemitákat, és örülök, hogy ezek átmentek a jobbikhoz, most annak is örülök, hogy azokról, akik össze-vissza szarták, hugyozták a Kossuth teret, kiderült hogy közük nincs a fideszhez.

Tallono 2011.10.24. 12:00:01

@loláb: Tragikomikus folyton egy-két összehugyozott bokorral, meg felgyújtott kukával jönni, amikor az ország kifosztása ellen harcoltak, de tudom ez a proli módi, hogy a jelentéktelen dolgokat nagyítsuk fel, ami meg a lényeg lenne (megdönteni a hazaáruló rezsimet) az már nem is annyira fontos.

"Meg különben is, Orbán azt mondta, hogy "demokratikus értékek, meg legyünk türelemmel" (miközben az egyik embere épp azt hiányolta miért nem lőttek éles fegyverrel az emberekre a tv-ostromnál), és az kit érdekel, hogy vidéken a cigányok sáska módjára teszik tönkre magyar emberek életét, lopják el amit megtermelnek, gyilkolnak meg öreg néniket, és emiatt sokuk alkoholizmusba és öngyilkosságba menekül, ilyen a rendszer, de majd jön Orbán és minden jobb lesz, csak még egy kicsit (3,5 év) kell várni. Éljen megérte várni, Orbán lett a miniszterelnök! A megszorítás szó nem létezik, ez csak átcsoportosítás. Áh, ez nem adóemelés csak racionalizálás. És különben is náci a Jobbik, és mi akkor is jobbak vagyunk a komcsiknál, a Csintalan is mondta a tv-ben, pedig ő aztán köztük volt! A Biszku-félék nem jutnak börtönbe, de legalább jól megvágják a nyugdíjukat! A közbiztonság egyre nő, a cigányok hetente már csak 1-2 embert ölnek meg, és már az uzsorásokat is lesittelik, jaa hogy fel is menti őket a bíróság egyből? Az már nem Orbánék bűne! És különben is náci a Jobbik, Lázár is megmondta! Akinek nincsen semmije az annyit is ér! Orbán milyen jól megmondta nekik, amikor megvádolták a wikileaks-es lebukásával: "Ne figyeljenek arra amit mondok, arra figyeljenek amit csinálok!" úgy kellett nekik. Az hogy Alföldi még a helyén van, az is a Jobbik hibája, ha most távolítanák el, azt hinnék Tel-avivban a gazdijaink, hogy még összejátszunk a szélsőségesekkel."

Lehet, hogy a fentiek nem mindegyike jellemző rád, de úgy egy átlag Fidesz-fanatikusra igen. Őszintén, mi változott Gyurcsányék óta? Csak rosszabb lett. És hiába nyúltak le egy csomó pénzt, az államadósság most a legmagasabb. A helyzet csak rosszabb lett, nem megérte volna egyel több összehugyozott bokor meg felgyújtott kuka az árát, hogy akkor rendszert váltsunk? Mire mentek az "értelmes, jövőképpel rendelkezők a fotelból? Elmentek a fülkékbe "forradalmat" csinálni és csak rosszabb lett a helyzet, kösz szépen...

@Fedor A "szoci" éra alatt volt mutyi? Volt. Szabad volt nemzetben gondolkozni? Nem. Visszaállították a jogfolytonosságot? Nem. Felelősségre vonták a kommunizmus rémtetteinek felelőseit? Nem. Felelősségre vonták akik Kádár alatt az államadósságot generálták? Nem. Demokratikusak voltak? Nem. Lemondtak a hatalmukról, amikor 2006-ban nyilvánvalóan elvesztették legitimitásukat? Nem. Visszaadták az MSZMP pártpénzét az államnak? Nem. Kizárták a kommunista rendszer vezető tisztségviselőit a közéletből és politikából? Nem.

Még lehetne sorolni, technikailag nem volt kommunista rendszer, gyakorlatilag viszont a kommunizmus elkövetői maradtak hatalmon.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.24. 13:09:02

Nem maradtak, hanem demokratikus választás útján kerültek hatalomra, és elvesztett választás után szó nélkül át is adták azt. Ez akkor se kommunizmus, ha volt kommunisták is akadtak közöttük.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.24. 13:16:43

@loláb: Egy részválasz a kérdésedre:

index.hu/belfold/2011/10/24/partot_alapit_a_negyedik_koztarsasag_mozgalom/

Bár hogy ebből lesz -e valami komolyan vehető, azt nem tudom...

nézgelődő 2011.10.24. 13:34:53

Szerintem köztársasági elnökjelöltnek Dr. Kolláth Györgynél rokonszenvesebb, éleslátású, köztiszteletben álló, jó humorú, politikailag semleges embert nehéz volna találni

loláb 2011.10.24. 14:22:04

@Fedor: Ez bizony egy virtigli baloldali pártnak tűnik nekem, kiváncsi vagyok, hogy fogsz tudni azonosulni vele mondjuk Te, akinek annó az LMP-vel az volt a bajod, hogy túlságosan szociális...

Mindenesetre ez már valami.
Hogy mennyi értelme van a Gyurcsánymentes mszp, az LMP, a Gyurcsánypárt és a szociális unió, zöld baloldal, meg a szocdemek mellé mégegy baloldali pártot alapítani, erre a kérdésre szerencsére nem nekem kell felelni...

loláb 2011.10.24. 14:49:28

@Fedor: Egyébként én komolyan, örülök neki.

Végre a civilek kilépnek a politikai porondra, és megmérettetnek a közvélemyénykutatók által. Elválik a szar a májtól, kiderül, hogy hány facebookos like ér egy "most vasárnap" szavazatot...

yda 2011.10.24. 15:06:52

Alternativ magyaroknak ,alternativ elnököt! :-)))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.24. 15:48:01

@loláb: "kiváncsi vagyok, hogy fogsz tudni azonosulni vele mondjuk Te"

Én nem biztos, hogy fogok, de ez csak egy a sok közül. Csak hát hiányoltad, hogy nem nőnek ki pártok a mozgalomból. Itt az első.

loláb 2011.10.24. 15:55:16

@Fedor:
"Én nem biztos, hogy fogok.."

Ezek szerint neked a hőbörgés marad. Értem. Hát, ha neked erre van szükséged...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.24. 16:48:10

@loláb: Nem, nekem egy liberális párt reménye marad (gondolom a reményeitek szerint csak az)

Dr. No 2011.10.24. 17:05:48

@Fedor: Vicces látni, mennyire fáj a minisztériumi állásokban pöffeszkedő jobboldali "polgároknak", hogy most az ő tehetetlen idiotizmusuk ellen tüntet a nép, és nem a Gyurcsányé ellen. Azok a citromba harapott, savanyúan elfacsarodott arcok: "Hát ilyen is van?!" Miután a a lapos blogjaikon hosszú-hosszú oldalakat írnak össze arról, miért is Isten kegyelméből való és történelmi szükségszerűség az ő örök időkre szóló uralkodásuk. Sziggorúan demokratice, persze.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.10.24. 17:32:27

Na, ti is tüntettetek.
Kell az élmény, végre egy fokkal kevésbé kádárista a balos társaság.

A "jobbosoknak" meg nem kéne átvenni a bigott posztkomcsi tempót. Mondtak ökörségeket, de melyik tüntin nem? Volt öncélú rettegés, de hát kell az. Kicsit ordító a kettős mérce is, de hát az ember gyarló. Egyébként meg jóarcú fegyelmezett hatalmas tömeg tiltakozott a valóban pocsék kormányzati tevékenység ellen. Demokráciában így szokás...

loláb 2011.10.24. 17:59:46

@Fedor:
"gondolom a reményeitek szerint csak az"

Már arra gondolsz, hogy csak remélem, hogy a párt reménye marad neked?

Mert akkor nagyon tévedsz! Én drukkolok, hogy legyen végre egy liberális párt.

Attól nem tartok, hogy a közeljövőben kormányrúd közelébe engedne ez az ország liberális politikai formációt, arról a szadi gondosokodott egy időre...

És ugyan számomra érthetetlen, hogy miért nem jó neked liberális pártnak az LMP, ami emberi jogi kérdésekben a szadi legrosszabb oldalát idézi, de legyen, ha ennyire finnyás vagy, akkor legyen neked saját pártod, ha ez a vágyad.

Itt is igaz lenne, amit a 4K!-val kapcsolatban írtam: végre elválna a szar a májtól, kiderülne, hogy az a kurva nagy arccal osztogatott libsi szakártelemre mennyi ember kiváncsi.

Csak aztán majd ne törd össze a tükröt (amolyan Kertészákos-féle átvitt értelemben) hogyha nem tetszik majd az, amit egy választási eredményen látsz, nem a "magyar" tehet arról, hogy a liberális eszméktől az emberek túlnyomó többsége viszolyog...

Tallono 2011.10.24. 18:18:03

Fankadeli írt egy számot a "Nem tetszik" mozgalomról nektek. Ajánlom a figyelmedbe Fedor, hátha megérted nekünk miért nem tetszik:

www.youtube.com/watch?v=CDEoaVfmeTw

Nem tetszik , hogy üvegből vagytok , mindig fájt , mikor átlátok rajtatok ,
Nem tetszik , hogy Magyarországot , hazádnak nevezed , de közben alázod ,
Történelmünk , szívünk egy darabját , ne csodálkozz , hogy a népem haragját
Mosolygó arccal újra kivívod , ez a munkád , a háborút szítod.
Magyarországon a hazafit üldözik , Balaton nemsoká falnak ütközik.
Marha vagon helyett 4-es metró , talpra magyar helyett , fanok lets'go
Fajgyűlölet , pont a te asztalod , millió birkát sötétben tartod ,
Mindenki fél , mert véded a bűnt , nem csoda , hogy a becsület eltűnt.
Angol felírat , ők talán megértik , de a hunok , hazájuk megvédik
Jön a varázsszó , szegény szegények , mocskos rasszisták , te a jót véded
De a magyart , ki az ki megvédi , a te fajtád , az én fajtám lenézi ,
Sajtószabadság , nézd meg a neten , sajnos -e kor mindent megengedett.

Refr: 2x

Nem tetszik , ahogy száll a hazugság
Nem tetszik ,hogy mindig csak rasszisták
Nem tetszik ,hogy a népem nem ébred
Nem tetszik ,hogy kincseim feléled.

Mit akarsz még , nem elég a gyűlölet,
Idd csak a sört , meg szívjad a füvedet
Miattad 0 a pénzéhes diplomád
Öcséd homokos , hugod meg retardált
Nézem az arcokat , marad sötétség, ez nem a börtön , ez utcai köcsögség
Mindennap áldás a családomban , ti meg szomorkodtok a drogosokkal..
Jelszavak , szlogenek akár az extasy , elveszett lélek , sajnos beveszik
Középső ujjad , gyönyörű mondhatom , ne várd hogy cserében .. odaadom
Pártokról beszélsz , de te vagy a legnagyobb , hiszen ti csak civilek vagytok
De tradíció legyen a nemzeti minimum , Isten barmai , így lassan kihalunk

Refr:2x

Ennek mi a dolga , ki mondja meg? A te fajtád arat , az én fajtám vet..
Tudom , hogy tetszik , de ketyeg az óra .. Te tankba ülnél , én meg egy lóra..
Felelősségről beszélsz de szép , mindjárt meg is hatódom ..
Hány ember halt meg vérbefulva , a vidéken és Rózsadombon (héj)
Kamu célokért , valódi terelés , Barátok közt helyett , ma egy tüntetés,
Félek tőled , mert látom a szemedben , hogy a fajtád mennyire kegyetlen
Eltipornak végleg egy népet , egy történelmet , egy lehetőséget
Röhögsz a markodba, csináld a show-t , de nem verheted át a mindenhatót.

Refr:4x

....

Refr:2x

DeMarco 2011.10.24. 21:43:26

@Fedor: "Nem, nekem egy liberális párt reménye marad (gondolom a reményeitek szerint csak az)"

Jól gondolod...

"Egyébként én komolyan, örülök neki.
Végre a civilek kilépnek a politikai porondra, és megmérettetnek a közvélemyénykutatók által. Elválik a szar a májtól, kiderül, hogy hány facebookos like ér egy "most vasárnap" szavazatot..."

Furcsa, de nekem sincs ellenvéleményem. Kit érdekel, hogy most már pártban gondolkodnak? Attól még, hogy más köntösbe bújnak, még ugyanazok maradnak. Újabb baloldali párt? Hova, minek? A szerencsétlen nyuggerek hülyét fognak kapni a következő szavazáson. Aki meg elvből nem szavaz balra, azoknak teljesen mindegy, hogy egy, vagy négy baloldali csoport akarja ugyanazt. Csináljanak csak pártot, legalább megtudják mit érnek, meg mi is.

Annyiban még igazuk is van, hogy elég nagy a nemszavazók aránya, de ezek egy része sosem szavaz, legfeljebb pénzért, más részük meg olyan új, hiteles és főleg független csoportot látna szívesen akik nem bal, vagy jobboldalban gondolkodnak, hanem tisztán középvonalban.

Ebben a pillanatban az összes ellenzéki párt alkalmatlan lenne a kormányzásra, külön is, együtt meg pláne. Hirtelen nem is tudom melyik lenne a legrosszabb. Mindegyik ellen vannak súlyos ellenvetéseim, de mindegyikre másik.

DeMarco 2011.10.24. 21:48:39

@Dr. No: "Vicces látni, mennyire fáj a minisztériumi állásokban pöffeszkedő jobboldali "polgároknak", hogy most az ő tehetetlen idiotizmusuk ellen tüntet a nép, és nem a Gyurcsányé ellen."

Tévedsz. Egyrészt röhögünk rajtuk, mert ha ők rosszul érzik magukat, akkor nekünk jó, másrészt rájuk fér, hogy megtapasztalják amit nekünk kellett 8 évig lenyelni. Ugyanakkor furcsa, hogy vannak emberek akik visszasírják az elmúlt 8 évet, még akkor is, ha ők esetleg jobb pozicíókat foglaltak el benne. Bár végül is van egy réteg akik kádárt is visszasírják...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.10.24. 22:10:36

@DeMarco: Egyetértek... a nemszavazók nagy száma igencsak csalóka. Most 40+% körül van, és 30+% mindig van, aki a választásokon otthon marad. Szóval marad 10%-ocska.

Arról meg jó lenne egy kimutatás, hogy ennek a 10%-nak mekkora része vállalkozókedvű annyira, hogy egy tökismeretlen pártra adja a voksát.

@Fedor: Na látod, annak én is örülnék. (Nem a reménynek.)
Meg mellé jöhetne végre egy ultrajobbos/konzervatív párt is.

DeMarco 2011.10.24. 22:15:41

@TaTa86.: "Meg mellé jöhetne végre egy ultrajobbos/konzervatív párt is."

Jah, meg egy különálló kereszténydemokrata, kisgazda (Torgyán nélkül), munkavállalók pártja, zöld párt (nem a mostani, hanem valódi), stb.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.10.25. 10:29:43

@Tallono: Ez igen, valóban színvonalas visszavágás. Már mint a te színvonalad.

Tallono 2011.10.25. 19:07:30

@Fedor: Köszönöm, ezt bóknak veszem, de ez a szerzemény is nagyszerűen leírja a jelenségeteket, és hogy mit gondoltok a magyarokról, hogy mik vagytok és miért csináljátok:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-orDtAZCwUg

"Nem tetszik, hogy egyre szarabbul érzem magam a hazádban,
Nem tetszik, hogy a haverok, rokonok nem részesülnek juttatásban,
Nem tetszik a Magyar Gárda, nem tetszik, hogy a bűnöző fél,
Nem tetszik, hogy az MSZP-sek fizetnek meg mindenért,
Nem tetszett, de nagyon nem, hogy 5 éve TE tüntettél,
Nem zavart, hogy oszlatáskor kiverték belőled a vért,
Nem tetszik, hogy a füvezésért bármikor lecsukhatnak,
Nem tetszik, hogy a könnyű drogok ellenében lázadnak.

Nem tetszik, nem tetszik, nem tetszik a rendszer,
Nem tetszik, nem tetszik, de 5 éve még tetszett...
Nem tetszik, nem tetszik, nem tetszik a rendszer,
Nem tetszik, nem tetszik, hogy nincsen már SZDSZ...

refr:1x

Nem tetszik, hogy egyre szarabbul érzem magam a hazádban,
Nem tetszik, hogy a haverok, rokonok nem részesülnek juttatásban,
Nem tetszik, hogy minden zsidó és hogy minden cigány fél,
Nem tetszik, hogy háborogsz pár halálos lincselésért,
Nem tetszik, de nagyon nem, hogy háborogsz Trianonért,
Nem tetszik, hogy felszólalsz a határon túliakért,
Nem tetszik, hogy törvényekkel befogják a pofámat,
Nem szíthatok gyűlöletet ennek a k*rva országnak!

refr:2x

Az tetszik, hogy a cigánynak nincsen kötelessége, csak joga,
Az tetszik, hogy a felelősséget mindenki csak eltusolja,
Az tetszik, ha az átlagember nem gondolkozik semmiért,
Az tetszik, hogy az elveiket feladják egy buliért,
Az tetszik, amikor a hatalmon vagyunk, kultúrára nincs igény,
Az tetszik, hogy a Heti Hetesben fröcsöghetnek mindenért,
Az tetszik, hogy a homokosok vonulnak minden évben,
Az tetszik, ha közéjük állok, elmúlik a félelmem.

Refr:2x

- Juhász Péter, Kendermag Egyesület elnöke
- Kulka János, volt SZDSZ-es aktivista
- Spitzer "Mamagésa" Soma, a "vagina" magyarországi nagykövete
- Bródy János, volt SZDSZ-es aktivista
- Peer Krisztián, tudatmódosult LMP-s költő
- Para-Kovács Imre, volt SZDSZ-es aktivista
- Tóth Réka Ágnes, egy kocsmáért tüntető tudatmódosult színésznő

és további számos volt MSZP-s, SZDSZ-es, LMP-s liberális felforgató...

Fedor legyen benned kritika, a fentebbi sorok mindegyike jellemző a nemtetszikesekre, rád is kapásból egy tucat. Nektek valójában ezek nem tetszenek, amikor meg nekünk nem tetszett, nektek tetszett. Csupa értékes ember az arcotok: SZDSZ-esek, drogosok, botrányhősök, semmirekellő "életművészek", MSZP-sek, LMP-sek...

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2011.11.11. 21:46:08

Kedves Fedor!

Mivel te is úgy érzed, hogy fontos a demokráciánkért folytatott küzdelem, ezért kérlek te is hívd fel mindenki figyelmét arra, hogy a kormány már megint/még mindig rohadtul titkol valamit. Nézd!
utv.hu/kamera/erzsebet_hid_pesti_hidfo/szabad_sajto_utca_pest_fele
Döbbenetes, de még mindig nincs rendes kép!
Kérlek szólj róla ismerőseidnek, barátaidnak! Én addig írok egy levelet az EP-nek...:)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0