Orbán jövőképébe nem fér bele az UBER
2016. július 13. írta: Fedor

Orbán jövőképébe nem fér bele az UBER

orban_viktor_bekescsaba.jpgÁprilisban a miniszterelnök az ironikusan Modern Városok Program néven meghirdetett szavazatvásárló körút keretében Békéscsabán járt. Ott hangoztak el tőle az alábbi mondatok

...jók az új ötletek, az innováció is egy remek dolog, meg a start-upok is kiválóak, tehát jó dolog olyasmivel foglalkozni, amit még ember nem látott, és amihez mi sem értünk, hátha kiderül, hogy értünk hozzá, de erre jövőt építeni nem lehet. 

És hiába az észt pozitív példa, és hiába áll ki Brüsszel is a sharing economy mellett, egységes uniós szabályozást tervezve, ez nálunk csak vörös posztó, így a mai nappal elmondhatjuk, hogy újabb sikert ért el Orbán: a mi jövőnk valóban nem az innovációkról, a start-upokról fog szólni. Sikerült olyan jogszabályi környezetet létrehozni, hogy az UBER bejelentette: bedobja a törülközőt, kivonul Magyarországról

Az Uber-gyilkos törvényt még júniusban fogadta el az országgyűlés – Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter előterjesztésére, és a taxislobbi nyomására –, aszerint a hatóságok blokkolhatják a jogellenesen működő személyszállító cégek alkalmazásait; jogellenesnek számít az is, ha egy cégnek nincs diszpécserszolgálata, ami ugye az Uber esetében teljesen abszurd (és fölösleges, piactorzító, innováció-büntető) elvárás. A uberezésen ért sofőrök pedig jogosítványukat és autójuk rendszámát veszthetik el.

A kárörvendők ezt úgy fordítják le, hogy az UBER nem akar adót fizetni, így jogos a büntetés, de ez messze nincs így. Teljesen egyértelműen úgy lett a törvény kialakítva (természetesen a szokott fideszes módszerekkel, tehát az érintetteket meg sem hallgatva), hogy képtelenség legyen megfelelni neki, hacsak nem vagy hagyományos taxitársaság.

Az ügyvezető szerint ők folyamatosan keresték a párbeszédet, de a kormány nem volt hajlandó változtatni azon a szabályozáson, ami „egy olyan korra íródott, amikor még vezetékes telefonok sem voltak.”
Fekete szerint ők próbálkoztak sok mindennel, bevezették az e-számlát, személyszállítói engedélyeket, biztosításokat kötöttek. A július 24-én hatályba lépő szabályozás azonban mindent keresztül húz, bünteti az innovációt, sofőrjeiket ellehetetleníti.

A demokrácia megfojtása, az oktatás leépítése és a vállalkozóbb kedvűek külföldre kergetése után ez egy újabb lépés vissza a jövőből a múltba. A legjobb úton haladunk afelé, hogy egyre behozhatatlanabb legyen a lemaradásunk nem hogy a fejlett világhoz, de a szomszédainkhoz képest is.

Cserébe viszont Orbán olyan jövőt építhet a várban, ami neki tetszik. Hát nem megéri?

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr648884870

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gáz a behajtási költségátalány 2016.07.13. 18:13:14

Polgári engedetlenségi mozgalom indítását javasoljuk "behajtási költségátalány" ügyben. Polgári engedetlenséggel nem tudnak mit kezdeni. Gandhi azzal szabadította ki a gyarmati sorból Indiát. Pedig az egy aranytojó tyúk volt az angoloknak. Teendő mag...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 12:17:30

Melyik ország szereti az adókerülő cégeket szerinted?

Vajon miért tiltják egy csomó országban az Ubert?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.07.13. 12:20:53

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes: És vajon miért tudott kitalálni egy csomó ország olyan szabályozást, ami felkészül az UBER-re is? És vajon miért azok az országok a sikeresebbek? Itt is megvolt a cégben a hajlandóság a szabályos működésre, de a diszpécserszolgálat megkövetelése mióta adójogi kérdés?

heptakontanonaéder 2016.07.13. 12:45:20

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:
Ha a pénzforgalom _KIZÁRÓLAG_ elektronikus úton történik (ez esetben fizetés bankkártyával) akkor az adóelkerülés lehetetlen, te fasz!
(már elfelejtetted, mivel indokolta a Szent Segg hordozója a NAV-hoz bekötött pénztárgépeket, te díszfasz?)

heptakontanonaéder 2016.07.13. 12:48:54

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:
Ja, és még egy apróság! Anivajna kaszinói _NAPONTA_ nyelnek le annyi adót mint amennyit az UBER (állítólag) egy év alatt nem fizet, nem beszélve a Romániában adózó tévéiről, te debil hímivarszerv!

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 13:52:22

@Fedor:

Nem ismered a nagy cégeket. Nagy piacokon lefeksznek az államnak, kis piacokon meg az állam fekszik le nekik. Mo-on az utóbbit próbálták, nem jött össze.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 13:53:05

@heptakontanonaéder:

Igen, minden fuvar elektronikus úton megy egy ofsór számlára. De ez miért jó Mo-nak?

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 13:53:47

@heptakontanonaéder:

S ez mire érv? Ha Vajnának szabad, legyen szabad az Ubernek is?

2016.07.13. 14:54:41

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:

Akkor az offshort kell tiltani, nem a diszpécser szolgálatot megkövetelni.
Nagyon nem megy ez neked.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 14:59:17

@Andy_73:

Egyesek korrupciója nem ad felmentést arra, hogy más is azt csinálja.

Bruno 2016.07.13. 15:02:40

Csak annyi történt, hogy a XIX. században ragadt kormány győzött a XXI. századi technológia felett. Ennyi.
Szerintem be kell tiltani a e-mailt is (vagy legalábbis díjat kell szedni utána)

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.07.13. 15:03:28

Semmilyen adócsaló globális fos cég nem kell ebbe az országba. Taxira van szükséged? Hívj egyet bazdmeg.

kvadrillio 2016.07.13. 15:03:31

Micsináááátáááááviktor ????? MŰKÖDNEK A REFORMJAID ????? MÁR A GYEREKEK SEM TUDNAK CIRKUSZBA MENNI ?????????

július 13. | 12:37
Faktor

klik
gyerek
iskola
ajándék
cirkuszjegy

0 komment
Kárba vesznek az ajándék cirkuszjegyek?
Ajándék cirkuszjegyet kaptak az iskoláktól azok a gyerekek, akiknek kitűnő lett a bizonyítványuk, de közülük sokan nem fognak eljutni a cirkuszba. Ugyanis ahhoz, hogy elmehessenek, ki kell fizetni a drága vonatjegyet, a cirkuszjegyet a szülőnek, és a testvérnek is, mert őt sem lehet otthon hagyni. Igaz, a MÁV néhány napja bejelentette, hogy a jó tanuló gyerekek szinte ingyen, egy szülő pedig féláron utazhat, de a program így is nagyon drága.

HÍZOL A HŰBÉRESEIDDEL, 7 MILLIÓ EMBER MEG NYOMOROG ??? A SZOCIALIZMUSBAN MINDEN GYEREK TUDOTT MOZIBA, CIRKUSZBA MENNI !!! NEM LAKOLTATTAK KI CSALÁDOKAT ! M INDEN ÉVBEN ÜDÜLTEK A BALATONNÁL !!! CSINÁLTÁL MAGADNAK MEG A HAVEROKNAK EGY ROTHADT-KORRUPT KAPITALIZMUST ??? ...ÉS AZT HISZED EZ HOSSZÚ TÁVON JÓ LESZ ÉS LENYELI A MAGYAR TÁRSADALOM ????? M,ÉG, HA AZ AIPAC SEGÍT IS NEKED, AKKOR IS MEGBUX ORBÁNKA !!!!! :o)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.07.13. 15:03:44

@Fedor: @heptakontanonaéder: Ne etessétek a trollt. Bulgáriában taxi sincs, csak szamár vontatta kordé.
Honnan tudhatná a szerencsétlen mi is az az Uber.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.07.13. 15:04:49

@Andy_73: Andy Vajna kb 200 milliárd forintot hozott eddig a költségvetésnek, az über pedig semmit. Nem olyan nehéz ez barátom. Merj magyar lenni, nem ostoba liberális globál féreg.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.13. 15:18:31

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes: Az az MSZP tiltotta volna ki az ubert, most itt bégetnél, hogy milyen maradiak... ennyit rólad.

Amúgy miként lehete elérni, hogy inkább bolgár blogokon kommentelj ilyen okosakat, ha már egyszer bolgár vagy?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.13. 15:20:11

@Bruno: De Lűrinc féle földesúri rendszerrel meg egyenesen a 19. századba repülünk. Így érti a fidesz a konzervatizmust.

Kivancsi 2016.07.13. 15:22:08

igaza van az alcsuti faraonak!

dolog olyasmivel foglalkozni, amit még ember nem látott....

nos az UBERt mar latott semmi koze a start up hoz!
a szemelyszallitas szabayozott piac az uber meg ez alol akar kibujni...
sajnos nem megy... "sharing economy" ide vagy oda....

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.13. 15:22:11

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Mindent védenetek kell, ami fideszes téma. Komolyan röhely már ez a fidesz agitprop. Bármiről legyen szó, a pár ismert narancsbűzös nick jön az index blogra és állást foglal. Bammeg húzzatok már a 888-ra, ahova valók vagytok, itt senki sem akarja az idejét a baromságaitokra pazarolni.

Muad\\\'Dib 2016.07.13. 15:25:16

@Andy_73:
Nem, az csak egy szép adalék. Az álszentség netovábbja. Ahogy a hasonló cégek lelkesen játsszák ki az adótörvényeket, majd az így szerzett haszon minimális részével jótékonykodnak világszerte, elhitetve az emberekkel, hogy ők a "jócégek".

mizrolist 2016.07.13. 15:29:58

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: nekem speciel nem tai kell, hanem az, hogy eljussak A pontból B-be. Ha a sógorom visz el és kifizetem neki a benzinköltséget, meg veszek a lányainak 1-1 fagyit, akkor ő is megsérti a taxirendeletet, mint az Uber?

Gab84or 2016.07.13. 15:30:06

Az a baj, h még mindig olyanok vezetik az országot akik, a múlt rendszerben nőttek fel, és tanultak. Lásd tarlóst, ő igazi maradi politikus. Nem csodálkozom, h sok fiatal inkább kimegy innen

Alex Raps 2016.07.13. 15:36:58

@Andy_73: De abból. Az adózás elkerüléséből. Közel két évig működtek 1000-1400 autóval úgy hogy nem tudtak éves szinten bevallani csak 26 milliót. Ezzel szemben a hasonló mennyiségű gépjármű parkkal működő taxitársaságok milliárdos árbevételeket vallottak. Tudom. Most az a kör jön, hogy "de az Uber csak 20%-ot tart meg. Ha az "adócsaló taxi" milliárdos árbevételt vall be és az Uber pedig nem adócsaló és tisztes akkor ugye jól gondolom hogy legalább 300 milliót illett volna beírnia a 2014. évi beszámolójába. Ezzel szemben a 26 még a tizede sem. :)

Krisz11 2016.07.13. 15:38:52

Óriási gyökérség volt kitiltani az übert. Mondom ezt úgy, hogy sosem használtam és hogy egyébként jobboldali nézeteit vannak. Éljenek az élősködő taxisok!

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 15:43:13

@Kampánymigráncs:

Én mindig ugyanazt mondom, pártfüggetlenül, kis xenofóbom.

$pi$ 2016.07.13. 15:43:48

@heptakontanonaéder: "Ha a pénzforgalom _KIZÁRÓLAG_ elektronikus úton történik (ez esetben fizetés bankkártyával) akkor az adóelkerülés lehetetlen, te fasz!"

Aha! mer' lehetetlen, mi. :D Hát, te sem tudod mi az az adóelkerülés, az biztos.

2016.07.13. 15:46:17

Ilyenkor könnybe lábad a szemem a taxisokért, akik mindig minden esetben nyugtát adnak és soha, de soha nem verik át a külföldi vagy magyar turistát. Szegény, tisztességes adófizető állampolgárokat akarja a technológia fejlődése legyőzni. Legyünk mi a világon az elsők, akiknél visszafelé folyik az idő. Legyen Magyarország ismét az omnibuszok, lovaskocsik, postakocsik, gőzmozdonyok országa, szántsuk be a repülőtereket. Világsiker lenne, olyan igazi tündérmese.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 15:46:25

@Bruno:

Adócsalás rossz minden századi technológiával. s különösen a belföldön fillért se költő adócsalás.

Az adócsaló taxis legalább a magyar gazdaságot növeli.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 15:47:51

@roli101:

A kettőnek egymáshoz semmi köze.

Én pl. utálom a taxisokat, a zömük bunkó féreg. De itt nem erről beszélünk, hanem az ország termelte profit kisíbolásáról ofsór zónákba.

Medgar 2016.07.13. 15:49:33

@heptakontanonaéder: Egész pontosan mennyi adót fizet az Uber nálunk? Félretéve A fideszt orbánt és magyarországot van egy g.ci multi aki a helyi vállalkozótól leszed 20%-ot és valahol a Jupiter környékén leadózik belőle nullát. Ez szerintem nem kóser.

Serrin 2016.07.13. 15:56:00

Pártunk és kormányunk, vikike és társai nem tűrik meg a fejlődést. Mindent el kell üldözni, be kell tiltani, ami előre visz. Ellenben a régi értékek sem számítanak, mert azokat bedózerolják a mutyizás érdekében. (Lásd Városliget, belvárosi házak, környezetvédelem, történelmi ásatások korlátozása, stb.)

Idővel tényleg csak azok maradnak az országban, akik benyalnak minden propagandát, vagy a mutyi haszonélvezői.

2016.07.13. 16:05:24

@Medgar:
Egészen pontosan mennyi adót fizet a nyugtát nem adó taxis? A legtökéletesebb lenne a hagyományos taxit kombinálni az ÜBER-es applikációval. A taxinak nem lenne fekete fuvarja és olcsóbbá is válna, nem lennének taxis hiénák. De gondolom ezt a taxisok nem szeretnék, hiszen akkor hogyan csapnák be a turistákat és mindig nyugtaadás lenne. Ez lenne a jó válasz az ÜBER-re, nem pedig a sima betiltás.

Medgar 2016.07.13. 16:06:12

@roli101: Pontosan annyit amennyit a nem adózó Uber sofőr.

Medgar 2016.07.13. 16:07:05

@roli101: Ne értsd félre nem a taxisokkal vagyok, csupán nem látom az Uber szuperségét.

2016.07.13. 16:09:19

@Medgar: De az UBER sofőr lehet adóztatni, mert nem csinál nyugta nélküli fuvart, amíg a taxisok elég gyakran és megfoghatatlanok. Az UBER-től simán meg lehetne követelni, hogy szolgáltasson adatot a magyar adóhatóság felé, hogy mikor mennyi pénzt utalt kinek. És már lehet is adóztatni. A feketefuvart nem lehet megadóztatni, ez a lényeges különbség, ha érted.

Csuti Ördögüző 2016.07.13. 16:28:10

Olyan innovaciora, amibol a magyaroknak semmi haszna, semmi szuksegunk nincs.

Csuti Ördögüző 2016.07.13. 16:29:00

@roli101: amint megkoveteltek az uber mar ment is elfele.

dadddd 2016.07.13. 16:42:13

Mindenkinek legyen egyforma a játéktér. Ha nem tetszik, nem kell játszani.

mizar uno 2016.07.13. 16:56:06

A technologia adott, taxis urasagok miert nincsenek bekötve a navhoz???????

Unalmas ez a blog 2016.07.13. 17:02:33

@Fedor: Semmilyen szabályozást nem kell kialakítani. Az szabályok léteznek, csak nem hajlandó betartani őket. Az UBER egy adócsaló cég, ilyen egyszerű az egész

Unalmas ez a blog 2016.07.13. 17:05:32

@heptakontanonaéder: "Ha a pénzforgalom _KIZÁRÓLAG_ elektronikus úton történik (ez esetben fizetés bankkártyával) akkor az adóelkerülés lehetetlen, te fasz!"

Ekkora ostobaságot még nem olvastam az index blogokon, pedig nagy a verseny. Épp fordítva, kisfiam. Azért korlátozzák a készpénzforgalmat a fejlett jogi berendezkedéssel rendelkező államok, hogy vsszaszorítsák a bűncselekményeket pl. pénzmosás, adócsalás.

Unalmas ez a blog 2016.07.13. 17:07:50

@roli101: Az UBER sofőrők 97%-a be se jelentkezett az adóhatósághoz. Te miről beszélsz?

anyadmajma 2016.07.13. 17:16:02

Na, összességébe, az összes hazaáruló bolsevik geci fideszesnek egy költői kérdés:
Vajon a MET mennyire off-shore, és vajon mennyivel drágítja a gázt?
Ez olyan szánalmas, vergődés, amit csináltok. Van ugye az a mondás, hogy mi a korrupció? amiből engem kihagynak!(Hofi Géza)
Ti ezt még megtoldottátok: Mi az off-shore? amikor nem fideszes ember lopja az adót.

vincent66 2016.07.13. 17:20:34

Rómában és Berlinben is Orbán jövőképe miatt tiltották be őket?
Ott csak vegetál az UBER, ahol a sima taxisokkal azonos feltételek mellett működhet.(Párizs)
Csak ott virul, ahol versenyelőnyben hagyják működni.
Ez mennyire fair?

nevetőharmadik 2016.07.13. 18:31:39

@Csuti Ördögüző: A diszpécserszolgálatot követelték meg, az meg tényleg közröhej. Az pedig, hogy a magyaroknak semmi haszna nem volt belőle, részben hazugság (mert a fogyasztóknak igenis jelentős haszna volt belőle), részben viszont kizárólag a kormányzaton múlt - hiszen egy teljesen transzparens, elektronikus ügyvitelt adóztatni a világ legegyszerűbb, legtisztább dolga lehetett volna. De hát nem az volt a cél, hogy az UBER hasznot hajtson a magyar államnak, hanem az, hogy a taxisok minden akadály nélkül húzhassák le teljesen fölöslegesen a magyar (és különösen a nem magyar) embereket.

Willkommenskultur 2016.07.13. 18:35:22

@nevetőharmadik: Ezek szerint a magyar állam átbassza saját magát. Legyen ez az ő baja. Mondjuk akkor nem tudom miért nincs Rómában meg Berlinben sem Uber.

A zemberek nem sírnak az Uberért, legalábbis az Indexen kívül senki. De ők sírtak a bankadóért is.

nevetőharmadik 2016.07.13. 18:43:19

@Willkommenskultur: Ha a magyar állam átbassza magát, az nem csak az ő baja, hanem az enyém is, mert nekem (is) kell finanszíroznom a "tévedéseit". Másrészt ezzel az átbaszással fölöslegesen drága és/vagy rossz színvonalú szolgáltatás igénybevételére kötelez engem. Egyik irányból nézve sem elfogadható.

Rómában és Berlinben pedig ugyanúgy piacvédelmi lobbiról és maradiságról van szó csupán, és ugyanúgy, ugyanazért rossz, mint itt.

Csak a fideszes lakájmédia nem sír az Uber miatt.

Willkommenskultur 2016.07.13. 18:53:59

@nevetőharmadik: A fideszes lakájmédiának hisznek az emberek, nem a hazudós ballib médiának.

bankadóemelés rossz
rezsicsökkentés rossz
migrikerítés rossz

minden hülye tudja hogy neki az ellenkezője jó, mint a ballibnek

nevetőharmadik 2016.07.13. 19:14:59

@Willkommenskultur: Ja, a cukor is milyen jó már. Hát olyan finom, édes. Biztos, hogy egyáltalán nem káros, főleg nem hosszú távon.

Willkommenskultur 2016.07.13. 19:30:04

@nevetőharmadik: Tökmindegy milyen a cukor. Ha a ballib(média) mellé áll az emberek kiköpik, de azonnal.

Ilyen egyszerü. Miért nem a Jobbik cirkuszol hogy micsoda innovációt hagyunk ki az Uberrel? Ők még kormányra kerülhetnek vmikor míg a ballib soha.

patkányarcúáginéni 2016.07.13. 20:28:16

Mi az a k-rva nagy innováció, amit ez az off-shore bemutatott? Semmi. Csalás és lopás, a fogyasztó, a versenytárs és az állam kijátszása. Máshol is észlelték ezt és kitiltották őket.

Miért jó a ballibnek, hogy ilyeneket támogat kórusban, vezényszóra? Csak égetik magukat. Nem baj.

Baldrick68 2016.07.14. 13:56:47

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:
Miért kell olyan hazugságot írni amit meg lehet cáfolni 2 perc alatt?
Kiderült, hogy az Uber több adót fizet a sárga taxiknál
hvg.hu/gazdasag/20160615_Kiderult_hogy_az_Uber_tobb_adot_fizet_a_sarga_taxiknal

Baldrick68 2016.07.14. 14:00:53

@roli101:
Erre már mások is gondoltak.
Hogyan pörgessük fel a magyar gazdaságot?
Kamerázzunk be mindent és adjuk el mint valóságsót. :D

vincent66 2016.07.14. 17:11:38

@Baldrick68:
Az általad linkelt cikket azért remélem elolvastad...

Nem fizet többet, nominálisan jóval kevesebbet fizet, Attól magasabb (1,3%-os) a társaságiadó-árbevételi aránya, mert nincsenek olyan költségei, amelyek a hagyományos taxiscégeket terhelik és amelyeket ezek el is számolnak a bevételük terhére.

heptakontanonaéder 2016.07.17. 01:32:23

@Unalmas ez a blog:
Nem értem apuci!
Mi fordítva? (nyald a seggem ordítva)
Szóval az, hogy a készpénzforgalmat korlátozták (kicsodák, hol, mikor és _HOGYAN_) a bűncselekmények visszaszorítása céljából (pl pénzmosás, adócsalás) az hogyan is segíti elő pünkte kies hazánkban az adócsalást?
Szóval?
Epedezve várom zseniális válaszod te díszfasz!

heptakontanonaéder 2016.07.17. 01:35:47

@vincent66:
Szóval nincs egy csomó kamu költség, amit levonnának az adóból mint a sárgák. Nyilván nem készíttetnek heti rendszerességgel 15 millióért "Utaznak-e a pógárok taxival és ha igen, miért nem" címmel az ángyika vejével.

heptakontanonaéder 2016.07.17. 01:48:53

@Unalmas ez a blog:
Hogyúgyvan! És ha Fúró Ferdinánd fogorvos az ismerős kuncsaftoknak nem ad nyugtát, akkor tiltsuk be a fogászatot ugye?
(elég siralmas képet mutat az adóhatóságról, hogy nem képes ellenőrizni egy kizárólag mobil appon keresztül kommunikáló, kizárólag bankkártyán keresztül pénzt mozgató cég alkalmazottait, hogy be vannak-e jelentve amikor képesek voltak leleplezni az adóelkerülő jósnőt is!)

vincent66 2016.07.17. 11:52:52

@heptakontanonaéder: Igen, ilyen kamu költség a diszpécser szolgálat fenntartása például, meg hasonlók. Látom megértetted és meg is ragadtad a lényeget, sajnálom, hogy az előítéleteid megakadályoznak a logikus gondolkodásban.
Ha a blog címét megnézed, hogy abban mi szerepel, akkor megkérdezném, hogy Matteo Renzi és Merkel jövőképével miért nem foglalkozik a blogíró? Bár náluk betiltották az UBER-t,, az azért még egy sunyiliberális számára is viccesnek hatna, ha náluk is Orbán jövőképe lett volna az ok. Bár orbánozásból sosem lehet elég . :-D
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0