És azt tudtátok, hogy az egyik legjobb Trónok Harca főcímdal-feldolgozást természetesen magyarok követték el?
2017. július 16. írta: Fedor

És azt tudtátok, hogy az egyik legjobb Trónok Harca főcímdal-feldolgozást természetesen magyarok követték el?

Most, hogy a kánikula közepén végre megérkezik az eddig csak közelgő tél, nem tehetem meg, hogy ne osszam meg a fenti klipet. Hisz tudjuk jól, hogy mindenben a magyarok a legjobbak, így természetes, hogy egy magyar acappella együttes, a Fool Moon készítette az egyik legszórakoztatóbb és legötletesebb Trónok Harca főcímdal-feldolgozást. Ezzel talán át lehet vészelni azt a pár órát, amíg meg nem érkezik az új évad első része.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr7412668547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

László 88 2017.07.17. 15:55:57

Legjobb az erős túlzás, 3 másodpercig bírtam.

DeMarco 2017.07.18. 23:51:01

Megnyugodtam, ezek szerint nem csak az én vizuális ingereimet érte súlyos támadás... Bár én tovább bírtam 3 sec-nél, de nem sokkal. Sajnos az én hibám, tudhattam volna...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.19. 11:18:37

@László 88: @DeMarco: Kurva nehéz lenne egyszer nem valami alap nélküli negatív vitriolos dumát benyomni? Mutass jobbat, és megbeszéljük. Én is rá tudom mondani bármire, hogy szar.

DeMarco 2017.07.20. 00:14:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ízlések és pofonok...

Jobbat akarsz? Tessék:

www.youtube.com/watch?v=pS-gbqbVd8c

Csak egy liberális képtelen azt mondani a szarra, hogy szar. Mi többiek pedig mindig is hanyagoltuk az idétlen, hamis pc-t és úgy beszélünk, ahogy szoktunk. Ettől függetlenül biztosan van akinek ez tetszik, például Fedornak, de hadd döntsem el én, hogy nekem mi tetszik...ugyanis ez szubjektív dolog...és messze átlépi a tolerancia küszöbömet.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.20. 05:36:57

@DeMarco: Hát ez egy zagyvaság. Akkor már Fedor választása sokkal jobb.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.26. 17:20:43

@DeMarco: És téged ki kötelez arra, hogy itt minden posztba belehányj?

DeMarco 2017.07.29. 08:18:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Bagoly mondja Verébnek, hogy nagyfejű... Ellentétben veled, nekem egyáltalán nincs feltűnési viszketegségem, sőt benyalási kényszerem sem, ha valami nem tetszik, akkor leírom, ha meg igen, esetleg azt is és pont lesz..m, hogy neked erről mi a véleményed, mert megfelelési kényszerem meg végképp nincs. Főleg nem az ilyen kis csíráknak, akik még azt sem érzik, hogy hol van a pont a mondat végén. (Persze valószínűleg megint nem érzed a pontot és feltétlenül idehánysz valamit, hogy azzal a számodra jó érzéssel fekhess le, h micsoda király vagy, de ne erőlködj feleslegesen, nem fogom többet megnézni ezt a posztot, úgyhogy csak magadat szórakoztatod a hülyeségeiddel.)

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.31. 10:03:19

@DeMarco: "nincs feltűnési viszketegségem"

Mérhetetlen rosszindulatod van csak, hogy mindenbe belepiszkíts.

DeMarco 2017.08.11. 16:07:34

@Fedor: Megszületett a válasz:

index.hu/mindekozben/poszt/2017/08/11/nem_hittem_volna_de_felul_lehet_mulni_a_tronok_harca_focimzenejet/

Bár az eredetit továbbra is jobban szeretem, de ez azért egész hallgatható lett.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.08.12. 11:34:23

@DeMarco: Szerintem keresd ki a szótárból, hogy mit jelent a "feldolgozás" kifejezés.

Amúgy jópofa, csak köze nincs a főcímzenéhez.

DeMarco 2017.08.12. 16:39:46

@Fedor: Na és? Ezt a címkét az index használta és nem én és amúgy is azt írták, hogy "felül lehet múlni". Amit már tavaly sikerült egyébként a Light of the Seven-el.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0