Madarat tolláról, sokadik fejezet
2018. február 05. írta: Fedor

Madarat tolláról, sokadik fejezet

liga.png

Két hír, ami rávilágít, kik is támogatják Európában Orbán politikáját.

Orbán Viktor a példaképe az olasz szélsőjobboldal vezéralakjának

"Ha egy jól kormányzott országot kell választanom, akkor az Orbán Viktor vezette Magyarországot választom" - nyilatkozta Matteo Salvini, az olasz Északi Liga főtitkára egy televíziós interjúban vasárnap az MTI tudósítása szerint. Salvini arról beszélt a La7 olasz kereskedelmi televízió-csatorna egyik politikai műsorában, hogy az Európai Néppárton belül is a magyar illetve az osztrák irányt tartja követendőnek a fősodorral szemben, mert ezek az országok védik állampolgáraikat és azok munkahelyeit a külső veszélyforrásokkal (bevándorlókkal) szemben. Az Északi Liga vezetője szerint Orbán védi a határokat, a bankjait, a valutáját, senki nem kormányoz ma úgy Európában, mint ő. 

A macaretai lövöldöző nem bánta meg, hogy hat embert megsebesített

A 28 éves Luca Traini, aki szombaton a közép-olaszországi Macareta városában, délelőtt 11-kor színesbőrű járókelőkre nyitott tüzet egy autóból, a hatóságok szerint tisztában volt a tettével, és nem mutatott megbánást. Traini, akit vasárnap előzetes letartóztatásba helyeztek, öt férfit és egy nőt sebesített meg a 2 órás ámokfutása alatt. Az áldozatai Nigériából, Ghánából, Gambiából és Maliból származtak.

Trainiról a lövöldözés után kiderült, hogy 2017-ben az Lega Nord (Északi Liga) képviselőjelöltje volt Corridonia településen. A férfit egy ismerőse idegengyűlölő rasszistaként jellemezte. A kopasz férfi bal szemöldöke fölé egy „stilizált horogkeresztet” tetováltatott. Amikor ellenállás nélkül megadta magát rendőröknek, fasiszta karlendítéssel üdvözölve őket. Az otthonában náci jelképeket találtak, például egy kelta keresztes zászlót, illetve Adolf Hitler könyvét, a Mein Kampfot.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr9013635138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.05. 10:15:29

A mi a gond ezekkel, a liberálisok által szélsőjobbosoknak hazudott emberekkel?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.05. 10:53:10

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Mármint olyanokkal, akik rasszista okokból ártatlan emberekre lövöldöznek? Igazad van, végül is semmi.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.05. 11:11:19

@Fedor:

Minden táborban vannak elmebetegek, de demagógia belőlük ítélni meg a többieket.

kocccc 2018.02.05. 13:28:08

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: hirtelen zavarni kezdett a demagógia? abból él az egész táborotok, bakker. ha kormányon vagytok, ha ellenzékben... demagógia, ellenségkép-gyártás, mély gyűlölet, amely megeszi a lelketeket. minden elvesztett választás után egy rommá tett kerület Bp-en... most meg zavarni kezd a demagógia?
például: www.google.hu/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi98qHv4o7ZAhVQ-aQKHeT_AiwQjRwIBw&url=https%3A%2F%2F444.hu%2F2018%2F01%2F30%2Foriasplakaton-is-hazudik-a-fidesz-meg-soros-sem-akarja-lebontani-a-keritest&psig=AOvVaw3gHI8RoHH-s_c_EfYiNh2_&ust=1517920021043690

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.02.05. 13:36:38

Barkivel szovetkezni kell, h a lipsiket es az arabokat kikergessek europabol.

2018.02.05. 13:50:06

A kelta kereszt az alapvetően egy katolikus szimbólum.
Azt el kell ismerni, hogy Orbán sok szempontból jobban kormányoz, mint más európai politikusok. Az olaszoknál, görögöknél, spanyoloknál, franciáknál még magasabb az életszínvonal, de ez a múltbeli erőviszonyok és a túlságosan pazarló szociális ellátórendszer következménye.
Orbán ahelyett, hogy a Nyugatnak adná el az országot, a saját oligarcháit tömi ki pénzzel. Ez nem jó, de ha a ballib utat követné, az még rosszabb lenne.

csobi2011 2018.02.05. 14:02:34

@Fedor: Most a muszlim bevándorlókról beszélsz?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.05. 14:09:08

@kocccc:

Minden propaganda része a demagógia is, ebben semmi eltérés az egyes pártok közt.

kocccc 2018.02.05. 14:21:11

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: de van, amelyik elfogadható, és van amelyik nem?

Bravehearth 2018.02.05. 14:32:11

Ezzel most semmi újat nem mondott a poszter. Úgy értem, nulla a hozzáadott információ. Persze, két (szerinte) vitatható személlyel kívánta a miniszterelnököt lerántani. Van egy sokkal durvább hírem! Nem csak ez a két ember, de sokkal több, százezrek, milliók gondolkodnak hasonlóan, ahogy a magyar kormány. Sőt, olyanok is vannak közöttük, akik támogatják. Ez ilyen. Biztos a merkelmuttert is sokan támogatják. És sokan nem. Mellesleg poszter talán megérti, átérzi a támogatók problémáit, gondolatait? Vagy egyszerűen csak 'orbánozott' egyet, mert az olyan jó és 'trendi' mostanság?
Ha fáj is, meg kell békélni a gondolattal, hogy nagyon sokan a pokolba kívánják a migránsokat, a feketéket, a közel-keletieket és azt a káoszt, amit hoztak és a támogatóikat is. De van egy nagyon jó hír ezzel kapcsolatban! Kell mutatni egy okosabb, értelmesebb, hitelesebb, eredményesebb és a siker reményével jobban kecsegtető megoldást a migrikkel kapcsolatban (ha már a példák is e témakör mentén kerültek említésre), mint amit a magyar kormány képvisel! És akkor lehet, hogy azt fogják támogatni, az Orbánnak pedig nem lesz egy támogatója sem! Nos, hajrá!
B.

Kivlov 2018.02.05. 14:36:22

2018...és még mindig fasisztáznak. :D
qvaaa uncsi. valami újat kéne már kitalálni végre.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.02.05. 14:41:24

@kocccc: persze

aki azert hazudik, h europat iszlamizaoljak az nem elfogadhato

aki meg azert h kivagjak azokat az arabokat is akik itt vannak, de minnel gyorsabban, az dicseretes

gondod van ezzel? var teged is afganisztan!

Bravehearth 2018.02.05. 14:44:11

@Kivlov: Az egy külön művészet, hogy meglepődnek a migrikkel kapcsolatos indulatcselekményeken és a velük szembeni rasszista érzéseken! Mintha egy másik bolygóról estek volna át egy kvantumtükrön át ebbe a valóságba! Ha valaki átélte azt, amit a dél-olasz kisvárosok, Lampedusa, Szicília lakói az elmúlt években, esetleg a görög szigetvilág lakói, akkor azt nem fogja meglepni sem a rasszizmus, sem az idegengyűlölet, sem a migráció ellenzése! És az sem, ha vannak már nem kevesen, akik a pokolba vagy a tenger fenekére kívánják a migránsokat! Tettek érte. Csak az ok-okozati összefüggéseket kellene fölismerni és értelmezni. Szerintem... Ha jól hallottam, már Cottbusban is nagyon sok náci él!
B.

Kivlov 2018.02.05. 14:50:17

@Bravehearth:
Nekem az igazi gondom az, hogyha a nevezettek tényleg nácik lennének, akkor az ilyen bloggerek már rég alulról szagolnák. És itt már meg is dőlnek az állításaik...

sas70 2018.02.05. 15:37:58

@Kivlov: Tanulmányaim szerint sem Hitler, sem Goebbels személyesen nem ölt zsidókat. Csak létrehoztak egy aljas, rohadt rendszert, amiben más emberek megtették.
Amikor egy embercsoportot bármilyen alapon, alacsonyabb rendű ellenségnek bélyegeznek, akkor az népirtáshoz vezethet. Volt rá bőven történelmi példa és van, jelenleg is.

Kivlov 2018.02.05. 15:42:30

@sas70:
ilyen alapon félni épp a ZS-ktől kellene. ők tartják mindenkitől többre magukat és hisztiznek már akkor is, ha az orruk alá szellentesz :D

Brix 2018.02.05. 15:47:53

Valójàban az àtlag nyugat- európai közember kedveli Orbànt, mert Orbàn a kultúrmarxizmus- és migrànsellenes politika egyik fő szimbóluma. A kisember màr mindenhol meggyűlölte a liberàlis elitista politikàt, amely a globalizàció kàros jelenségeinek szabad teret engedett. A kierőszakolt multikultinak és a liberàlis anarchiànak lassan lejàrt az ideje egész Európàban...

Gleccsertetű 2018.02.05. 15:54:09

Fedor, mi a véleményed, h az Együtt visszalépett a DK javára több körzetben is? a DK hány körzetben lépett vissza az Együtt javára?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.05. 16:00:34

Tehát az összes SZDSZ-es verte és veri ma is a feleségét rendszeresen, hisz a Wekler nevű ezt tette.

Vagy csak az Északi Liga tagjainál terjed a felelősség a teljes közösségben ?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.05. 16:01:40

@Kivlov: Ám szerencsére te rendkívül változatosan kommentelsz. :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.05. 16:16:58

@Rettegek mert ballib vagyok: Ha egy szadeszos verte a feleségét, akkor azt nem azért tette, mert ez a pártja ideológiája.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.05. 16:17:55

@Fedor:

Tehát te azt állítod hogy az Északi Liga programjában, az etnikai gyilkosságok szerepelnek ?

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2018.02.05. 16:18:57

Inkább legyen Sztálin, Putyin, Honekker, Osama bin Láden Orbán Viktor szövetségese mint a Soros Párt által irányított Merkel, Makron meg a brüsszeliták. Vagy a külföldi ügynök álcivilek.

KÜLDJÉTEK EL ORBÁN VIKTOR SZÁMLÁJÁRA AZ UTOLSÓ MEGTAKARÍTOTT FORINTJAITOKAT HOGY MEG TUDJA ÁLLÍTANI A SOROS PÁRTOT AKIK MIGRÁNSOKAT TELEPÍTETTEK BE AZ ORSZÁGBA A MAGYAROK TUDTA NÉLKÜL!

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2018.02.05. 16:20:33

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

Akinek csak bitcojnja van, azt is küldje el Orbán Viktor számlájára amíg még van valami értéke.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.05. 16:22:10

@Gleccsertetű: Nem igazán tartozik ez ehhez a poszthoz. Amúgy az Együtt, ahogy olvastam, nem csak dékások javára lépett vissza, hanem szocik, elempések és függetlenek javára is. A cél gondolom az, hogy egyrészt érzelmi zsarolással, az együttműködés-párti közvélemény szimpátiájának kivívásával kikényszerítsék, hogy azon a pár helyen, ahol az ő jelöltjük az esélyes, a fenti pártok lépjenek vissza, másrészt ezzel is cáfolják a szoci hazugságokat, amelyek szerint az Együtt az akadálya annak, hogy koordinált jelöltek legyenek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.05. 16:23:33

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: És ezt le tudtad írni röhögés nélkül? Vagy komolyan gondoltad? Mert akkor nagy baj van nálad...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.05. 16:34:20

@kocccc:

Csomagban kapod.

Engem nem érdkel az ilyesmi, én eszmei alapon szavazok.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.02.05. 16:34:57

Minnel hamarabb jon a fasizmus nyugat europaban, annal enyhebbek lesznek a kovetkezmenyei

ha holnap kezdik akkor csak par millio fo deportalasara lesz szukseg

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.05. 16:35:33

@sas70:

Ezt teszik pl. a ballibek. A nem rájuk szavazókat mucsai, buta, alacsonyabbrendű bunkóknak nevezik.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.02.05. 16:37:04

@Fedor: ja es ha te nem fogadsz be 2 arabot a hazadba akkor idegengyulolo vagy ha pedig meg 2 cikanyt se akkor egyenesen NACI vaty

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.05. 16:37:40

@Fedor:

Az önvédelem nem idegengyűlölet.

De pl. Gyurcsány kampánya a kárpátaljai magyarok ellen valóban erősen xenofób szagú, s a pártod Gyurcsánnyal szeretne összefogni, Madarat tolláról...

BitPork 2018.02.05. 17:30:21

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Pont ahogy te is a fajtád megteszi a menekültekkel. Ugye mind hittérítő nőerőszakoló újhonfoglaló?
Tényleg, te is az önkéntes kormánypárti trollok közül kerültél ki vagy kapsz érte pénzt is ? :P

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 17:51:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: " szélsőjobbosoknak hazudott emberekkel?"

Le akar lőni egy tucat embert, de neked nem elég szélsőséges?! Lője le a kurva anyádat akkor!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 17:52:49

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

" szélsőjobbosoknak hazudott emberekkel?"

Meglőtt egy tucat embert, de neked nem elég szélsőséges?! Te megérdemelnéd, hogy a kurva anyádat lője le!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 17:53:54

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: ő, mikor is lövöldözött SZDSZ-es vagy MSZP-s, vagy DK-s képviselő emberekre az utcán?

rallus 2018.02.05. 17:54:31

K.Ronaldó és L.Krisztián, akiket a rendőrség előállított, mert napi 60% kamatra kölcsönöztek a rászorulóknak és rézből készült jegygyűrűket árultak az aluljárókban, azt nyilatkozták, hogy az ő példaképük Soros György, aki szintén hasonlóan kezdhetett. Az a vágyuk, hogy Juncker őket is puszival fogadja, ha meggazdagodva az EU-ba látogatnak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 17:55:50

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Minden táborban vannak elmebetegek, de demagógia belőlük ítélni meg a többieket."

Tehát ugye a menekülteket nem a terroristák és erőszakolók alapján kell megítélni, akik ráadásul nem is voltak menekültek?

Tehát ugye a bevándorlókat nem a terroristák és erőszakolók alapján kell megítélni?

Tehát ugye a muszlimokat nem a terroristák és erőszakolók alapján kell megítélni?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 17:56:47

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Az ilyen nácikat kellene kitoloncolni Európából, mint te!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:01:55

@Bravehearth:

"Nem csak ez a két ember, de sokkal több, százezrek, milliók gondolkodnak hasonlóan, ahogy a magyar kormány. "

Tőlünk nyugatra az így gondolkodók igen erős kisebbségben vannak. Németországban leginkább azok gondolkodnak így, akik az elmaradott keleti vidéken vannak, és valójában kevesebb menekültet láttak, mint a nyugatiak.

"Biztos a merkelmuttert is sokan támogatják."

Konkrétan sokkal sokkal többen, mint Orbánt.

"Ha fáj is, meg kell békélni a gondolattal, hogy nagyon sokan a pokolba kívánják a migránsokat, a feketéket, a közel-keletieket"

Nem kell megbékélni a a hülyék fóbiáival.

" és azt a káoszt, amit hoztak és a támogatóikat is. "

Nem hoztak semmiféle abnormális káoszt.

"De van egy nagyon jó hír ezzel kapcsolatban! Kell mutatni egy okosabb, értelmesebb, hitelesebb, eredményesebb és a siker reményével jobban kecsegtető megoldást a migrikkel kapcsolatban"

Németországban ezt csinálják.

"És akkor lehet, hogy azt fogják támogatni"

És támogatják is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:05:05

@Bravehearth: Olaszországban egyetlen bevándorló sem lövöldözött az utcán.

Olaszországban egy náci lövöldözött a bevándorlókra az utcán.

Értelmes ember ebből levonja a következtetést, hogy a nácik sokkal veszélyesebbek a bevándorlóknál.

A hülye náci, mint te nem, mert hülyék vagytok.

Ráadásul, ha úgy gondolkodnánk, ahogy te mondod, akkor most az északi ligát kellene az olaszoknak kiirtaniuk, jogos felháborodásból.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:05:55

@Kivlov: Te agyalágyult, az olasz politikusok hogyan, meg mi a fenének ölnének meg magyar bloggereket?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:06:55

@Brix: "Valójàban az àtlag nyugat- európai közember kedveli Orbànt,"

faszt. te nagyon el vagy varázsolva.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:07:28

@Brix: Nyugat Európában az Orbánhoz hasonló politikusok pártjai nagyon leszerepelnek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:08:58

@Rettegek mert ballib vagyok:

"Északi Liga programjában, az etnikai gyilkosságok szerepelnek ?"

az északi liga programjában a menekültek kiszorítása szerepel.

az északi liga képviselője ezt "csak" kicsit tovább vitte.

a kapcsolat megvan.

az SZDSZ-es politikusnál nincs.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:09:56

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: Orbán telepített be migránsokat Magyarországra a magyarok tudta nélkül. Soros egyet sem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:11:04

@Fedor: "ikényszerítsék, hogy azon a pár helyen, ahol az ő jelöltjük az esélyes, a fenti pártok lépjenek vissza, "

szörnyű nagy bűn lehet az ilyen. a mókusok elé kéne vetni!:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:12:28

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"A nem rájuk szavazókat mucsai, buta, alacsonyabbrendű bunkóknak nevezik."

kimutatták, hogy a Fidesz szavazók tényleg ezek.

index.hu/belfold/2017/05/16/integrity_lab_kutatasa_a_diplomasok_sorra_fordulnak_el_a_fidesztol/

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:13:21

@Halál kamionja mindenkit elgázol:

ha szerinted a házba befogadás és a kitoloncolás között nincs más lehetőség, akkor te egy ostoba elmebeteg vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:14:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Az önvédelem nem idegengyűlölet."

Ha szerinted Luca Traini életét veszélyeztette valaki, és ezért lövöldözött, akkor te egy agyatlan elmebeteg vagy. (Ezt egyébként már tudjuk rólad).

Bravehearth 2018.02.05. 18:24:11

@Brendel Mátyás: "Tőlünk nyugatra az így gondolkodók igen erős kisebbségben vannak."

Nos, hogy kisebbségben volnának? Ez vagy így van, vagy nem. De az erős kisebbség állításod simán hazugság.
Felteszem, a mutterék is azért fosnak az új választástól, mint qrva a templomtól!

"Konkrétan sokkal sokkal többen, mint Orbánt."

Lehet. Nem állítottam az ellenkezőjét. Orbán szempontjából még mindig a hazai támogatók száma a releváns.

"Nem kell megbékélni a a hülyék fóbiáival."

Ez örömteli. Pontosan ugyanígy vélekedünk veletek kapcsolatban.

"Nem hoztak semmiféle abnormális káoszt."

Akkor talán nyisd ki a szemed, húzd ki a fejed a homokból, vagy a migrik seggéből és talán látsz is valamit a világból.

"Németországban ezt csinálják."

Mármint a megoldást keresik??? Ötödik hónapja? Szuper.

"És támogatják is."

A kérdés ismét: akkor miért fosnak annyira az újabb választásoktól és az AFD várható eredményeitől? Ha annyira támogatják... És annyira biztosan!

"Olaszországban egy náci lövöldözött a bevándorlókra az utcán."

A migrik pedig öldösik az olaszokat. Tucatszámra. De jaj, a németeknél nem ezt csinálják...? Jah, a franciák. Igen, a mi drága francia barátaink. Hát ott is lövöldöznek...! Sőt, robbantottak, gázoltak, késeltek! Biztos orbánista olaszok voltak! Ja, nem.

"Értelmes ember ebből levonja a következtetést, hogy a nácik sokkal veszélyesebbek a bevándorlóknál."

Szerintem te nagyon kevered az értelem és a hülyeség fogalmát. Nekem nem fáj, nem frusztrál a hülyeséged!

"A hülye náci, mint te nem, mert hülyék vagytok."

Blahblahblaaah... Üres fröcsögés! Fingod sincs rólam és arról, mire és hogyan és mikor vagyok képes! :-) Állampolgári jogod hülyének lenni és hülyeségeket írogatni. Éltél vele, ennyi.

"Ráadásul, ha úgy gondolkodnánk, ahogy te mondod, akkor most az északi ligát kellene az olaszoknak kiirtaniuk, jogos felháborodásból."

Öööö, és vajon ez miért nem történik meg? :-) Na, ezen gondolkodj, hátha sikerül...! ;-)
B.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 18:41:30

@Bravehearth:

"Felteszem, a mutterék is azért fosnak az új választástól, mint qrva a templomtól!"

Mint ahogy már mondtam, Orbán ostoba elvbarátainak Németországban kb 14 százaléka van. Az is az elmaradott keleten, ahol kevesebb a menekült, tehát akik kevésbé tudják, mi a valóság. Miért választanának újra? Lesz kormány, a többség fogja alkotni, a pártok támogatottsága egyébként érdemben nem változott.

"Lehet. Nem állítottam az ellenkezőjét."

Pedzegetted a kérdést, a kérdésre az igaz válasz neked elég lehangoló. Minek pedzegetted?

"Ez örömteli. Pontosan ugyanígy vélekedünk veletek kapcsolatban."

Viszont papír van róla, hogy a hülyék ti vagytok:

index.hu/belfold/2017/05/16/integrity_lab_kutatasa_a_diplomasok_sorra_fordulnak_el_a_fidesztol/

Nyisd ki a szemed, húzd ki a fejed a homokból, vagy Orbán seggéből és talán látsz is valamit a világból! (A magyarban egyébként a felszólító mondatok végére 90-es IQ felett felkiáltójelet teszünk.

"Mármint a megoldást keresik??? Ötödik hónapja? Szuper."

Nem, a megoldást csinálják. Több évtizede.

"A kérdés ismét: akkor miért fosnak annyira az újabb választásoktól és az AFD várható eredményeitől? Ha annyira támogatják... És annyira biztosan!"

Az AfD várható eredménye ugyanaz. Erre minek pénzt kidobni?!

"A migrik pedig öldösik az olaszokat. Tucatszámra. "

Hazudsz.

"De jaj, a németeknél nem ezt csinálják...? Jah, a franciák. Igen, a mi drága francia barátaink. Hát ott is lövöldöznek...! Sőt, robbantottak, gázoltak, késeltek! Biztos orbánista olaszok voltak! Ja, nem."

A muszlim terrorizmus Európában statisztikailag jelentéktelen veszély, messze nem a legfontosabb veszélyes dolog. Továbbá a legnagyobb terrorizmust Európában katolikusok és protestánsok csinálták. Ki kéne toloncolni minden katolikust és protestánst Európából!

Az a baj, veletek nácikkal, hogy hülyék vagytok.

ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

Szerintem te nagyon kevered az értelem és a hülyeség fogalmát. Nekem nem fáj, nem frusztrál a hülyeséged!

"Fingod sincs rólam és arról, mire és hogyan és mikor vagyok képes! :-)"

Te a szaros tyúkólból vagy képes ostobaságokat és hazugságokat kommentelni a 4 elemiddel.

""Ráadásul, ha úgy gondolkodnánk, ahogy te mondod, akkor most az északi ligát kellene az olaszoknak kiirtaniuk, jogos felháborodásból."

Öööö, és vajon ez miért nem történik meg? :-) Na, ezen gondolkodj, hátha sikerül...! ;-)"

Mert a balliberális oldal, a bevándorlók és a menekültek nem olyan hülyék, mint a nácik.

Most az ideológiától függetlenül: ez a hülye nem ölt meg egyetlen bevándorlót sem, viszont kap egy életfogytiglant. Megéri ez neki a saját hülye ideológiájában? Még abban sem éri meg, te agyalágyult.

2018.02.05. 19:25:00

Nincs ebben semmi különös: az orbánista zombik után újfent egy macskazabáló náci szervezet is egy cigót tart a példaképének. Színre meg is egyeznek, de egész biztosan IQ-szintben is (az átlagos cipő méret, ami az átlag fideszes szavazónál eléggé kiemelkedő).

2018.02.05. 19:28:20

Matyikám, oltogatod a migráncs rejtegető fideszes trollokat? Minek, ezek alapjáraton agykárosultak: ingyen trollkodnak a bűnöző maffiának...

2018.02.05. 19:30:14

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Az illegális migráció már önmagában bűncselekmény. "

A kurva anyád. Ezek szerint Árpád atyánk bűnöző volt, amikor idevándorolt a népével a szaros pusztába? Hajjá meg.

BiG74 Bodri 2018.02.05. 19:51:19

@kutyás majmok népe:
Az olaszok nem macskazabálók, azok a kicsi, ócsó , sárgatestvírek.

nemecsekerno_007 2018.02.05. 19:59:45

Nem unjátok még?

Szerintetek az ilyen deficites gondolkodásból lesz tudás alapú gazdaság?
Maximum okoskodás alapú, de én nem ismerek egyet se amelyik működik.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 20:02:09

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

1) a bolti lopás is az, mégse lőjük le a tolvajokat, pláne nem önbíráskodás alapon

2) igazold, hogy azok, akikre lövöldözött, illegális bevándorlók voltak!

ha nem tudod, akkor a jó édes kurva anyádat!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 20:04:08

@kutyás majmok népe: jól esik néha szétcsapni a faszfej elmebetegek között

BiG74 Bodri 2018.02.05. 20:07:16

@Bravehearth:
Szétválasztanám a hiperkultúrájú migri baromságait, amit azért követ el, mert egy számunkra ( nagy többség ) nem tolerálható szabályrendszert vertek az agyába anno. Ezek a bár kellemetlenek, időnként halálosak, de kezelhetőek, és arányaiban mások, mint a kifordult, iszlámista terroristák által elkövetett cselekedetek. Ezek viszont a migrincsekkel annyiban vannak kapcsolatban, hogy egy lehelettel könnyebben mozognak a célterületeken. De éppen csak, ráadásul iszlám idiótát iszonyú könnyű kinevelni bárhol a nép iq2 -es bajnokai közül is. Akár itt nálunk is, jó magyar emberből, meg az echte dajcsoknál is.

VáradiJános 2018.02.05. 20:30:00

@Kivlov: “2018...és még mindig fasisztáznak. :D
qvaaa uncsi. valami újat kéne már kitalálni végre.”

Most tényleg el akarod venni a megélhetésüket, te fasiszta?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.05. 20:32:06

@kutyás majmok népe:

Próbáld magad türtőztetni, buta Soros-vitézem. Nincs ma seggtánc est a CEU-n, hogy lenyughass picit?

S nem volt bűnöző Árpád, az akkori jogrend más volt.

VáradiJános 2018.02.05. 20:32:52

@kutyás majmok népe: őseink fő bűne, hogy oltalmat adtak a parazita népednek

VáradiJános 2018.02.05. 20:34:04

@Brendel Mátyás: ez neked szétcsapás, te göthös csicska?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.05. 20:34:22

@Brendel Mátyás:

Próbáld magad türtőztetni, buta Soros-vitézem. Nincs ma seggtánc est a CEU-n, hogy lenyughass picit?

S sehol nem mondtam, hogy helyes az, amit az illető tett. Nálam hiáéba alkalmazod tolvaj gazdád csúsztatási módszereit, le leszel leplezve MIND A TÍZ nikkeden.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 20:41:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: akkor minek ugattál bele nyuszókám, miért nem maradtál kussban?! végül is nem mondtál semmit.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 20:42:34

@VáradiJános: az őseid otthont adtak a németeknek, akik Schmidt Mária ősei, te faszfej!

Bravehearth 2018.02.05. 20:43:38

@Brendel Mátyás: "Orbán ostoba elvbarátainak Németországban kb 14 százaléka van. Az is az elmaradott keleten, ahol kevesebb a menekült, tehát akik kevésbé tudják, mi a valóság. Miért választanának újra? Lesz kormány, a többség fogja alkotni, a pártok támogatottsága egyébként érdemben nem változott."

Ez így simán hazugság. Az spd azóta is mélyrepülésben van és a bundesmutter elfogadottsága is bőven csökkent. Szintén nem én állítom, hanem a fritzek.

"Pedzegetted a kérdést, a kérdésre az igaz válasz neked elég lehangoló. Minek pedzegetted?"

Miért hangolna le? Hangolja le a németeket. Másrészt az állításod is csak egy állítás, konkrét bizonyíték nélkül. Semmi több.

"Viszont papír van róla, hogy a hülyék ti vagytok:"

Hogy mi? Jó hírem van. Sose szavaztam a fideszre, tagja sem vagyok. Ezzel házalj a fidesznél, vagy ahol akarsz!

"Te a szaros tyúkólból vagy képes ostobaságokat és hazugságokat kommentelni a 4 elemiddel."

Ha mindent ilyen balpöcs módon tudsz megtippelni és megítélni, akkor qrvanagy kár volt anyád szülésével bajlódni, egyszerűen csak meg kellett volna fojtania a köldökzsinórral! Mindenesetre kár volt rád pénzt költeni, csak többen vagyunk veled. De ez legyen anyád kudarca!

"Mert a balliberális oldal, a bevándorlók és a menekültek nem olyan hülyék, mint a nácik."

:-) Furcsa a te klaviatúrádról iq-ról olvasni. Látnivalóan egy igazi retardált vagy. :-) Mindig örömmel tölt el, mikor egy újabb idióta bizonyítja be rólatok, hogy totál génmanipulált szövettenyészetek vagytok.

"...ez a hülye nem ölt meg egyetlen bevándorlót sem, viszont kap egy életfogytiglant."

Ez sanszos. De ez legyen az ő problémája, a következmények pedig az olasz társadalom problémái! Minket csak közvetve érintenek.

"Megéri ez neki a saját hülye ideológiájában?"

Ezt mindenkinek saját magának kell mérlegelnie. Gondolom megtette. Azt kell végiggondolni, hogy magának az olasz társadalomnak megérte-e ezt a feszültséget generálni és a migrikkel együtt rászabadítania magára!? A jövő majd választ ad erre a kérdésre is, a politikai folyamatokra pedig szűk egy hónap múlva a választások fognak rávilágítani, illetve annak eredménye.

"Még abban sem éri meg, te agyalágyult."

Nézd, szerintem senkit se zavarna a kérdés, ha a migrik csak téged és a fajtádat beleznék ki a sarkon. Talán még jobb is lenne nélküled a világ! Sőt, biztos.
B.

Bravehearth 2018.02.05. 20:44:50

@Brendel Mátyás: Hát, ennyi örömöd legyen otthon a négy fal között a tolókocsidban, te balfasz! Szólj anyádnak, cseréljen törölközőt! ;-)
Idióta...
B.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 20:45:07

@Bravehearth: a németek 95 százalékát németek ölik meg, a franciák 95 százalékát franciák, az olaszok 95 százalékát olaszok, a magyarok 95 százalékát magyarok. ha ez indok volna a lövöldözésre, akkor németeket, franciákat, olaszokat, magyarokat kellene lövöldözni, meg úgy egyáltalán mindenkit.

de nem indok, ez egy agyament baromság.

VáradiJános 2018.02.05. 20:45:40

@Brendel Mátyás: Mária őseivel semmi gond, de a rühedék fajtádat tovább kellett volna rugdosni, nem vándoroltatok még eleget, világ szemetje

VáradiJános 2018.02.05. 20:46:31

@Bravehearth: nem textilbe veri, anyuci segít neki

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 20:52:34

@VáradiJános: ha megnézed a nevem, akkor pontosan ugyanahhoz a nemzethez tartozik, mint Schmidt Mária, a neve alapján.

de hát ez egy Down kóros nácinak nem esik le.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 20:53:42

@VáradiJános: ja, és ha már az ősöknél tartunk, Schmidt néven a németeket anyázni, az is a Down kóros szinthez tartozik. Mindketten olyan dolgokat néztek be, amiért az elmegyogyóban elektrosokk jár.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.05. 20:59:39

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: mint mondtam, ha nincs mondandód, kuss! Nem tanított meg az ápolónőd?!

Bolshevik 2018.02.05. 21:40:17

@Brendel Mátyás: "a németek 95 százalékát németek ölik meg"

A tehenek meg sokkal több embert ölnek meg, mint a cápák.

Tehát ha te dönthetnél, hogy egy órát egy tehénistállóban töltesz vagy egy cápaakváriumban, a cápákat választanád?

Vagy ilyenkor már hirtelen tudnál értően is statisztikát elemezni, és nem ilyen demagóg baromságokat puffogtatni?

Bazdmeg az ilyen emberek szerint veszélyesek a kórházak, mert ott sokkal többen halnak meg, mint a Himaláján.

nnnnnnnn 2018.02.05. 23:07:42

engem nem zavar, ettől még a fideszre fogok szavazni.

VáradiJános 2018.02.05. 23:17:42

@Brendel Mátyás: felvették a nevet a rühedék őseid

2018.02.05. 23:36:28

@Brendel Mátyás: amikor az ateisták egy része is a muzulmán migrációt támogatja, akkor érzem azt, hogy Európa elveszett.
Volt Európában egy pár évszázad, amikor a katolikus egyház keverte a szart, a magadfajta ateisták arra mutogatnak és köpködnek vissza. De amikor a világ jelenlegi legelnyomóbb, vallásnak álcázott totalitárius politikai ideológiája, az iszlám készül belopakodni Európába, akkor tapsikoltok.
A ballib ateisták és a ballibek által megfertőzött keresztények egy húron pendülnek, ha Európa elárulásáról van szó.
Az erőszakos, élősködő migriket elutasító embereket meg ostoba plebs-nek állítjátok be. Csakhogy egyelőre még demokrácia van, a lenézett nép még szavazhat.
Persze pár évtized múlva, amikor a Muszlim Testvériség veszi át a hatalmat, akkor nem csak az eszetlen migrációt ellenzők, de ti ballibek is meg lesztek fosztva a jogaitoktól.
Te már ezt öregemberként fogod megélni, úgyhogy könnyen vonogatod a válladat, hogy tökmindegy.

SnaKadCharmer 2018.02.05. 23:47:35

A zoroszhekkerek támogatják orbánt, a saját szememmel láttam

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 06:53:05

@Bolshevik: nézd, hülyegyerek, hozzál már nekem egy olyan statisztikát, amely szerint az Európába érkező menekültek vagy bevándorlók veszélyesebbek, mint az itt élő népek! Ha nem tudsz, akkor ne ugass statisztikákról!

A cápás hasonlatod azért hülyeség, mert senki nem azt mondta, hogy költözz az Iszlám Államba! Ahogy azt sem, hogy költözz a Hős utcába. Nem ez volt a kérdés tárgya, a hasonlatod tehát baromság.

Fasznak okoskodik az olyan hülye, mint te?!

midnightcoder2 2018.02.06. 06:54:43

@Brendel Mátyás: "a németek 95 százalékát németek ölik meg, a franciák 95 százalékát franciák, az olaszok 95 százalékát olaszok, a magyarok 95 százalékát magyarok."

A Kristály-éjszaka előtt a zsidók 95 százalékát is a zsidók ölték meg.

A másik oldalon ott volt Pl. Erdély, ahová egyszer csak elkezdték szisztematikusan betelepíteni a románokat - igen, ebben a hazaáruló akkori magyar elit is bűnös volt - aztán egyszer csak többen lettek a románok, és lett belőle Románia. Persze jelenleg csak pár millió migri van Európában, és úgy egymillió van úton errefelé. De 2050-re Afrika lakossága duplázódni fog. És mivel kaja és lakható hely akkor sem lesz ott több, jó eséllyel ez az 1.3 milliárd ember valamerre erre fogja venni az irány, legalábbis ha teheti. Akkor pedig Európát el lehet felejteni egyszer és mindenkorra. Ezt a dolgot addig kellene megállítani amíg még lehet. Persze nemigen lehet, mire a szélsőjobb kellőképpen megerősödik, addigra már rég nem lesz Európa abban a helyzetben hogy védekezni tudjon.

Gleccsertetű 2018.02.06. 06:54:43

@Fedor: köszi, éreztem, h meg lehet magyarázni a soha többet nem működünk együttet a visszalépünk a déká javára pálfordulást

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 06:55:24

@Bolshevik: a te példáddal élve, a hülye náci, és a hülye náci védelmezői azt mondják, hogy jogos a tehenekre lövöldözni a réten, mert a bikaviadalban egy bika megölt egy torreádort. ez ostobaság.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 07:00:04

@Colonel H. Stinkmeaner: Európában az én életem során a legnagyobb népirtást nem a muszlimok követték el, hanem a rohadt, népírtó, faszfej keresztények, pont a muszlimok ellen.

Az a baj veletek, keresztények, hogy nemcsak a vallásotok ostoba, hanem ti is ostobák vagytok, és műveletlen faszok, és hazudozós barmok. Nemcsak a középkorban voltatok ti az emberiség legalja, nem tanultatok ti semmit, nem javultatok ti semmit, most is azok vagytok. Amikor csak hatalmat kaptok ehhez, irtjátok a másik vallást.

ateistaklub.blog.hu/2016/09/18/amikor_par_eve_meg_keresztenyek_irtottak_muszlimokat_europaban

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 07:05:24

@midnightcoder2:

"A Kristály-éjszaka előtt a zsidók 95 százalékát is a zsidók ölték meg."

faszt. a zsidópogromokat Európában a keresztények találták fel. Hitler csak tőlük tanult.

" De 2050-re Afrika lakossága duplázódni fog. És mivel kaja és lakható hely akkor sem lesz ott több, jó eséllyel ez az 1.3 milliárd ember valamerre erre fogja venni az irány, legalábbis ha teheti. "

bírom, amikor a szibériai sztyeppéről, egy masszív népvándorlás során idevetődött nomád barbár állítólagos leszármazottja sipítozik Európa végéről bevándorlók miatt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 07:07:25

@Colonel H. Stinkmeaner: titeket is, meg a muszlimokat is a szekuláris állam fogja kordában tartani. ha nem, akkor minden vallásnak és ateistának vége, mert vallásháború lesz, ahogy mindig is volt, mielőtt feltaláltuk a szekuláris államot. mi találtuk fel, nem ti, ti ostoba, keresztény faszok!

Gleccsertetű 2018.02.06. 07:07:32

@Brendel Mátyás: hazudsz, kis zsírbödönfejű kappanhangú ávéhás pribék

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 07:08:13

@Colonel H. Stinkmeaner: és a szekuláris államot ellenetek találtuk fel, és annak köszönhetitek, hogy az ateisták nem irtanak ki titeket, amikor többségbe kerülnek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 07:11:42

@Gleccsertetű: le lehet tagadni a szrebrenicai és más mészárlásokat, csak ezzel nem fogod meggyőzni a többséget. boszniában kb 30 ezer civilt irtottak ki keresztény szélsőségesek. azért irtották ki őket, mert keresztények voltak, azok meg muszlimok. egyébként egy nép voltak, egy nyelvet beszéltek.

hasonló a helyzet az északír katolikusokkal és protestánsokkal. egy nyelvet beszéltek, sokszor egy néphez tartoztak, azért irtották egymást, mert más volt a vallásuk. keresztények keresztényeket. nem a középkorban, a 20. században.

úgyhogy elmentek ti keresztények a jó büdös francba, húzódjatok meg a szekuláris államban, és örüljetek, ha nem bánt titeket senki, évezzétek a szekuláris állam védelmét, amit az ateisták biztosítanak nektek! addig örüljetek, amíg jó dolgotok van, és ne ugráljatok!

midnightcoder2 2018.02.06. 07:20:54

@Brendel Mátyás: Tudod, az úgy 1000 éve volt. És igen, az is elég toxikus volt szegény erre lakó avaroknak. Igen, ilyenek mindig is voltak, anno a homo sapiens irtotta ki a neandervölgyieket, aztán sokkal később a zsidók kb. mindenkit aki nem tartozott a Választott Néphez (és ezt elég szépen dokumentálták is az Ószövetségben), és persze ott voltak az amcsik az indiánokkal, és ezek csak szemelvények a hasonló történetekből.

A kérdés csak az, hogy az európaiak akarnak-e önként feliratkozni a kiirtandók listájára, vagy inkább szépen hazazavarják a migriket.

midnightcoder2 2018.02.06. 07:26:14

@Brendel Mátyás: "le lehet tagadni a szrebrenicai és más mészárlásokat, csak ezzel nem fogod meggyőzni a többséget. boszniában kb 30 ezer civilt irtottak ki keresztény szélsőségesek. azért irtották ki őket, mert keresztények voltak, azok meg muszlimok. egyébként egy nép voltak, egy nyelvet beszéltek."

Ez azért ennél picit bonyolultabb. Jugoszlávia egy szögesdróttal összedrótozott mesterséges államalakulat volt, egymást finoman szólva nem annyira nagyon szerető népekkel. Ugyanúgy, ahogy Csehszlovákia is, csak ott a csehek és a szlovákok külön éltek, így viszonylag békésen szét tudtak válni. A jugóknál ez nem volt annyira így, ezért aztán az egyes tagállamok egymásnak estek. De nem csak a keresztények vs muzulmánok, de Pl. a szerbek és a horvátok is.

midnightcoder2 2018.02.06. 07:29:27

@Brendel Mátyás: "úgyhogy elmentek ti keresztények a jó büdös francba, húzódjatok meg a szekuláris államban, és örüljetek, ha nem bánt titeket senki, évezzétek a szekuláris állam védelmét, amit az ateisták biztosítanak nektek!"

Na most, az ateisták azért tudnak szekuláris államot építeni és fenntartani, sőt azért jött ilyen létre, mert a kereszténység nem annyira szól bele az államügyekbe. Jó, volt idő amikor megpróbálta, de by design alapvetően azt vallja, hogy adjátok meg Rómának ami Rómáé, és Istennek ami Istené.
Ezzel szemben a muszlimoknál a Saria nagyjából kizárja a szekuláris államot, így ott ahol elég sok a muszlim, és épp nincs valami ateista diktatúra, ott Saria van.

VáradiJános 2018.02.06. 08:00:05

@Brendel Mátyás: a zsíroshajú ÁVH-s tetvedék nagyapád haza is hordta a letépett körmöket, hogy játszon velük a debil fiacskája vagy még a munkahelyi pincében kiverte rájuk?

BiG74 Bodri 2018.02.06. 08:08:59

@Brendel Mátyás:
Az íreknél a vallás volt mindig is a legkiseb probléma. A vallás csak a szembenállók megkülönböztetésére szolgált, de nem a vallás miatt keveredtek abba, amibe. Amúgy a szekuláris állammal teljesen igazad van.

2018.02.06. 08:37:15

@Brendel Mátyás: nem vagyok keresztény, sőt vallásos se. B
Ezt benézted Matyika.
De az egy vicc, hogy a ballib ateisták felszopják a muszlimokat is, csak a keresztényeket fikázhassák.
Te nem ateista vagy, hanem ballibsi. Neked nem a vallásokkal van bajod, hanem csak a kereszténységgel, de a muszlimokat beengednéd.
Én minden vallást elutasítok. Te csak a keresztényseget szapulod rögeszmésen. Beakadt a lemez.

2018.02.06. 08:45:58

@Brendel Mátyás: "boszniában kb 30 ezer civilt irtottak ki keresztény szélsőségesek. azért irtották ki őket, mert keresztények voltak, azok meg muszlimok"

A nagyszerb nacionalizmus miatt gyilkoltak meg százezernyi embert. Nem keresztény szélsőségesek gyilkoltak, hanem szerb nacionalisták. És én is elítélem, amit tettek. A Balkán történelmében van az ok. A bosnyák muszlimok a török megszállókkal kollaborálók leszámazottai, akik elnyomták a többi balkáni népet. Évszázadonként parszor fordul a kocka és egyik nép irtja a másikat, majd cserélnek. A második világháború alatt a horvátok irtották a szerbeket. Aztán a 90-es években fordukt a kocka. Majd jött Amerika és szétbombázta Szerbiát. Nem vallási okokból. Hanem mert a szerbek nacionalizmusa mérgező az egész Balkánra nézve.
Az meg egy tévhit, hogy a szerb és a bosnyák azonos nyelvek. A szerb és a horvát közelebb állnak egymáshoz, de ott is vannak különbségek. A bosnyák nyelv egy kicsit még jobban elkülönül.

2018.02.06. 08:54:15

@Brendel Mátyás: "az ateisták nem irtanak ki titeket, amikor többségbe kerülnek."

Egyrészt nem tudom ki az a "titeket". Én ateista vagyok, de elismerem, hogy ateisták követték el a legborzalmasabb népirtásokat a 20. században. Szovjetunió, Kína, Kambodzsa, Észak-Korea, Kuba, Ukrajna, Kolumbia, Angola, Zimbabwe stb.
A Marxisták ateisták és a legdurvább elnyomó rendszereket építették ki a világban. Ez van.
Lehet mutogatni a középkori, kora újkori keresztény vallásháborúkra, de az a régmúlt. A közelmúlt meg ateista terrorállamokról szólt (kommunizmus, marxizmus). A jövő nagy veszélye pedig az, hogy a nyugati ballibsizmus és marxizmus frigyre lép az iszlámizmussal és akkor nagyon rossz világ jön a nyugati civilizációra. És sajnos a migranssimogatásban a keresztény egyházak is élenjárnak. Úgyhogy te csak térdelj le Ferenc pápa elé és csókolt meg a pásztorbotját. Egy oldalon álltok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 08:55:36

@midnightcoder2: tehát elismered, hogy te mocskos, népirtó nomád barbárok népéből vagy? nem ellened kéne akkor védekeznünk?! nem téged kéne akkor kitoloncolni Európából?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 08:58:21

@midnightcoder2: tudod, Irak is egy ilyen állam, tehát a mosdatásod az Iszlám államot is tisztára mossa. szóval a keresztények és muszlimok egykutyák, maradjunk csak ennyiben! és ha már ezekből a keresztény kutyákból eltűrünk itt sok milliót, akkor néhány millió muszlim ezen már nem ront sokat. a demográfiai probléma ennél súlyosabb.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:13:30

@midnightcoder2:

"Na most, az ateisták azért tudnak szekuláris államot építeni és fenntartani, sőt azért jött ilyen létre, mert a kereszténység nem annyira szól bele az államügyekbe. "

Nem azért, a keresztények anno mindent megpróbáltak, inkvizíciótól könyvbetiltásokon át bebörtönzésig. A felvilágosodás, a szekuláris, modern demokrácia, a liberális állam a kereszténység ELLENÉBEN jött létre, és nem a támogatásukkal, vagy elnézésükkel.

"Jó, volt idő amikor megpróbálta, de by design alapvetően azt vallja, hogy adjátok meg Rómának ami Rómáé, és Istennek ami Istené.
Ezzel szemben a muszlimoknál a Saria nagyjából kizárja a szekuláris államot, így ott ahol elég sok a muszlim, és épp nincs valami ateista diktatúra, ott Saria van."

A muszlim vallásban még csak egyház sincs, meg papi hierarchia, te ostoba! Nincs minden muszlim többségű országban sharia. Továbbá több muszlim többslgű országban megtűrték a zsidókat, keresztényeket és más vallásúakat.

És ugyebár Kemal Attatürk törökországa nem volt szekuláris?

Továbbá a Koránban ilyenek is vannak:

2:62 Bizony, akik hívők (muszlimok), és azok a zsidók, és keresztények, és szábiiták,[40] akik valóban hittek Allahban és az Utolsó Napban és jót cselekedtek, azoknak jutalmuk az Uruknál lesz. Nem kell félniük és nem fognak szomorkodni.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.06. 09:19:29

@VáradiJános:

A Bernedel Matyi féle ÁVH-s tetvekkel nem igazán érdemes sokat foglalkozni.

Agyhalott az összes.

VáradiJános 2018.02.06. 09:23:48

@Rettegek mert ballib vagyok: tudom, de engem szórakoztat ez a szerencsétlen megkeseredett ávh-fattyú

2018.02.06. 09:26:13

@Brendel Mátyás: "Továbbá több muszlim többslgű országban megtűrték a zsidókat, keresztényeket és más vallásúakat."

Nem nekem írtad, de ez annyira vicces, hogy írnom kell. Az, hogy megtűrték a zsidókat, keresztényeket, az azt jelentette, hogy másodrendű emberekként élhettek, súlyos különadókat fizetve, amíg ki nem űzték őket vagy ki nem irtották őket, mert akármikor sor kerülhetett erre. Pont mint a keresztények középkori Európájában, a zsidók békében élhettek, csak földet nem szerezhettek, kijelölt lakhelyen élhettek, nem művelhettek bizonyos mesterségeket. Egészen addig rendben is volt minden, amíg nem jött egy pogrom.

A Korán tele van antiszemita szúrákkal.

Nem tudom miért véded az iszlámot, de az ateista imidzsedbe ez nagyon nem fér bele. Csak nem áttértél?

VáradiJános 2018.02.06. 09:27:08

@Brendel Mátyás: tudom mi a bajod a fajunkkal. Egyrészt kisebbségi érzésed van, másrészt dühös vagy amiért hálásnak kéne lenned, hogy megmentettük, befogadtuk a mindenhol utált pereputtyodat. Ez olyasmi mint amikor az adós elkezdi gyűlölni a hitelezőjét.

VáradiJános 2018.02.06. 09:28:48

@Colonel H. Stinkmeaner: nem tért át, csak nem mondhat ellent a központi agyuk irányvonalának. A mainstream az mainstream, nekik most ez a vallásuk

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:30:57

@VáradiJános: a zsíroshajú ÁVH-s tetvedék nagyapád haza is hordta a letépett körmöket, hogy játszon velük a debil fiacskája vagy még a munkahelyi pincében kiverte rájuk?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:35:04

@BiG74 Bodri:

A keresztények és a muszlimok, amikor szembesítik őket a vallási háborúikkal, terrorizmusukkal, inkvizíciójukkal egyaránt elkezdik mentegetni magukat, hogy "nem a vallás volt az oka". Ennek az állításnak semmi objektivitása nincs, ez csak az ő szubjektív mentegetőzésük. Mindkét vallás ugyanúgy megcsinálja a saját kimosdatását.

Ld. midnight coder szerint Szrebrenyica is menthető, mert Jugoszlávia kevert állam volt. Hogy a legtöbb muszlim állam is ilyen, és a gyarmatosító hatalmak húztak határokat, azt mindenki tudja, aki értelmes. A muszlimok vádolják is ezzel a keresztény gyarmatosító hatalmakat. Elfogadjuk-e ezt a muszlim terrorizmus mentegetőzésének? Akkor a keresztény terrorizmus mentegetőzésének miért fogadnánk el?

2018.02.06. 09:35:32

@midnightcoder2: @Brendel Mátyás: a magyar honfoglalók lenyomták a Kárpát-medencében élő népeket, mint a bélyeget. Tehát a szlávok, avarok nem refugeeswelcome transzparensekkel várták őket és nem volt egy fősodratú lakájmédiájuk, ami arra szólított fel, hogy a jövevényeket be kell engedni és segélyezni kell. Hódítás volt. Ja és a magyarokat nagyon hamar betörték a kor feudális rendszerébe a nyugati országok.
Ha Brendel Matyika azt akarja, hogy migrik a néger és arab migrik átvegyék Európát, akkor tessék fegyverrel jönni, ahogy a hunok vagy a magyarok tették. És akkor tiszta az ügy, aszerint lesznek kezelve. És a belső árulókkal (migrisimogató keresztény egyházak, ballibsik, marxisták és öreg iszlámnyaló álateisták, mint Matyika) is az érdemeik szerint lesznek kezelve.
De olyat még nem baszott a világ, hogy a hódítókat welcome feliratokkal várják.

Nyugaton egyébként nincs népesedési probléma. A lakosság csökken, de a technológiai fejlődés miatt a fizikai munkakörök jó része 20 éven belül el fog tűnni. A sok tanulatlan migri pedig eltartott marad. Ez van.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:40:00

@Colonel H. Stinkmeaner: nem sikerült felfognod, hogy a muszlimokkal és a keresztényekkel ugyanakkora bajom van.

Azt se sikerült felfognod, hogy attól nem lesz több muszlim, hogy befogadjuk őket, inkább kevesebb.

És igen, nem elvakult, hülye ateista vagyok, mint ahogy te elvakult, hülye muszlimfóbiás vagy. Egy muszlim hívő ember bár szerintem hülye, de ha konkrétan nem követett el bűnt, akkor egyenlő jogai vannak. Akárcsak egy kereszténynek.

Ha nem követeljük a keresztények és zsidók kitoloncolását Európából, akkor a muszlimokét miért követelnénk?!

Én egy értelmes szekuláris ateista vagyok, én egyenlően mérem a keresztényt, zsidót, muszlimot, mert kb azonosan hülyék. Azonosan hülyék, de azonos jog illeti meg őket hülyének lenni.

te meg csak egy egyszerű, ostoba, iszlamofób állat vagy, aki leszopja a keresztényeket.

ateistaklub.blog.hu/2015/09/06/lehet-e_menekultparti_egy_militans_ateista

2018.02.06. 09:40:11

@Brendel Mátyás: ha ennyire gyűlölöd a fehér európai embert, akkor nyugodtan feláldozhatod magad a szent cél érdekében. Ha még ma felkötöd magad, akkor holnap már egy gambiai kannéger és egy marokkói eltartott here költözhet a lakásodba. Az igazán progresszív européer polgár feláldozza magát a jövevények jólétéért. Gondold meg Mátyás :)
Minél tovább veszed el az értékes hekyet egy muszlim elől, annál fasisztábbnak tűnsz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:40:31

@Colonel H. Stinkmeaner: ha nem vagy keresztény, akkor miért szopod le a keresztényeket, te barom?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:41:34

@Colonel H. Stinkmeaner:

Én egyenlő jogokat adok kereszténynek, zsidónak, muszlimnak és más vallásúaknak.

Te a keresztényeknek (és zsidóknak?) több jogot akarsz adni, te szopod le a keresztényeket.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:45:24

@Colonel H. Stinkmeaner:

Itt egy videó Mladictól Szrebrenyicából:

www.youtube.com/watch?v=Vh9pBkO3HHc

(1:29)-kor hangzik el, hogy: "eljött az idő, hogy bosszút álljunk a Muszlimokon".

ennyikeh.

Oszt okoskodhzastz itt, te hülye náci, hogy Mladic nem azért akarta megölni a muszlimokat, hogy bosszút álljon a muszlimokon, de ha ő maga mondta ezt, akkor tökön is szúrkálhatod magadat, annyit ér a baromságod.

ti hülye nácik mindig képesek vagytok a legnagyobb hazugságokra.

VáradiJános 2018.02.06. 09:48:08

@Brendel Mátyás: tényleg magadat linkelgeted ide hivatkozásul, te szerencsétlen?

VáradiJános 2018.02.06. 09:49:26

@Brendel Mátyás: “ ha nem vagy keresztény, akkor miért szopod le a keresztényeket, te barom?!”

Miért, te csak göthös ávh-s fattyúkat szopsz le?

VáradiJános 2018.02.06. 09:50:38

@Brendel Mátyás: “Te a keresztényeknek több jogot akarsz adni, te szopod le a keresztényeket.”

Nagyon beakadt nálad ez a szopás téma. Akarsz beszélni róla?

2018.02.06. 09:50:50

@Brendel Mátyás: te a keresztényeket gyűlölöd, ezért beengednél sok millió muszlimot. Mert... Csak.
Ha az egyik lábadon van egy fekélyes seb, akkor arra nem az a megoldás, hogy a másik lábadat is felsebzed. Csak mert vannak nekünk valláskárosult, ostoba, de kevéssé erőszakos keresztény meg zsidó polgáraink, nem attól fog javulni a helyzet, hogy importálunk Európába tízmillió tanulatlan, középkori totalitárius politikai ideológiát követő vadembert.
You are doing it wrong!

A nyugati civilizáció vívmányai mindenütt elérhetőek a világban. Demokrácia, internet, bankrendszer, oktatás, egészségügy, tudomány. Arra kellene a kannégert és az arabot ösztönözni, hogy otthon teremtsen magának európaihoz hasonló életszínvonalat, életfeltétekeket, társadalmi rendszereket. Hagyják el az iszlámot, hagyják el a törzsi baromságokat.
Érdekes, Szíriában volt egy diktatórikus, de működő állam. Közepesen jól éltek, volt oktatás, egészségügy, de most Allah Akbar kiáltásokkal fejeznek le embereket. Amíg ez a muszlim háttér marad ott, addig minden társadalmi probléma esetén vissza fognak rendeződni kora középkori szintre.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:51:20

@Colonel H. Stinkmeaner: ilyen "szép" történetet a muszlim terroristák is el tud mondani arról, hogy miért alakultak meg, és miért irtják a keresztényeket . Tök ugyanúgy mosdatod a keresztényeket, ahogy sok muszlim mosdatja a muszlim terroristákat: jöttek a gyarmatosítók, mindent elraboltak, kifosztották őket, egymás ellen uszították őket, belekényszerítették őket olyan államokba, melyeket vonalzóval húztak meg, most bosszút állnak a gyarmatosítókon.

menti ez a muszlim terroristákat? nem.

akkor a keresztény népirtókat miért mentenék a hasonló történetek?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:56:04

@Colonel H. Stinkmeaner:

"A Marxisták ateisták"

A marxista ateisták az államukat és a népirtásokat marxista alapon tették, ne kend az ateizmusra! A marxista ateisták alig pár embert öltek meg azért, mert hívők voltak.

A marxista ateisták elsősorban marxisták voltak (egy másik, világi hit), és csak másodsorban ateisták. Léteznek nem ateista marxisták is.

Ezzel szemben a keresztény népirtók nettó keresztények voltak, és keresztény alapon irtották az embereket, nem más alapon. Torquemada keresztény volt, és mellette nem volt más ideológiája, amire kenhetnéd a rémtetteit. Nettó kereszténységből irtotta az embereket. Mladic esetében meg ott a videó bizonyíték, hogy nettó kereszténységből irtotta a muszlimokat.

Mondj nekem egy marxista ateistát, akinél ugyanezt tudod bizonyítani, és megölt több, mint ezer embert ilyen alapon, és tudod igazolni!

ateistaklub.blog.hu/2013/09/12/az_ateizmus_a_kommunizmus_es_a_vallas_remtettei

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 09:56:43

@Rettegek mert ballib vagyok:

A teféle ÁVH-s tetvekkel nem igazán érdemes sokat foglalkozni.

Agyhalott az összes.

2018.02.06. 09:59:11

@Brendel Mátyás: igen és Mladic most hol van? Böribe'. A szerbek gyűlölik a török megszállók utódait, a bosnyákokat. Primitív dolog.
Erre szerinted az a megoldás, hogy még több migrit hozol Európába?
A legálus, szabályozott, hiányszakmákra korlátozott bevándorlásnak nem vagyok ellensége, de amit a németek tettek, hogy Európára zúdították a vadakat, az elmebaj. És fontos, hogy úgy kell munkaerőt importálni, hogy Amerika csinálja: 7 éves munkavállalási engedély, aminek nem az a vége, hogy automatikusan állampolgárságot kap a jövevény. Ezzel lehet segíteni azt is, hogy a vendégmunkás visszatérjen a szülőhazájába és ott gazdagítsa a társadalmat. Én szeretném, ha Afrikában is olyan jól élnének, mint ma Romániában vagy Magyarországon. Ott kell megfelelő feltételeket teremteni, segíteni, hogy a néger oda visszatérjen. Illegálisokat pedig kidobni, vagy be se engedni. A korlátlan bevándorlás Európának árt, de a küldő országoknak is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:00:33

@Colonel H. Stinkmeaner:

"Az, hogy megtűrték a zsidókat, keresztényeket, az azt jelentette, hogy másodrendű emberekként élhettek, súlyos különadókat fizetve, amíg ki nem űzték őket vagy ki nem irtották őket, mert akármikor sor kerülhetett erre."

Ugyanebben az időben a keresztények nem tűrték meg még a kicsit más keresztényeket sem. Nem adót kellett fizetniük, hanem kiirtották őket. Ugyanebben az időben a katolikusok Spanyolországban zsidó progromot csináltak.

Annyira ostobák és hülyék vagytok, hogy mutogatni kéne titeket!

" Pont mint a keresztények középkori Európájában, a zsidók békében élhettek, csak földet nem szerezhettek, kijelölt lakhelyen élhettek, nem művelhettek bizonyos mesterségeket. Egészen addig rendben is volt minden, amíg nem jött egy pogrom."

Amit a keresztények csináltak. No látod, ez a különbség. A keresztények hátrányára van különbség, nem előnyére.

"A Korán tele van antiszemita szúrákkal."

A Biblia meg tele van antimindenféle igehelyekkel.

"Nem tudom miért véded az iszlámot, de az ateista imidzsedbe ez nagyon nem fér bele. Csak nem áttértél?"

Sokadjára mondom: az iszlám pontosan ugyanolyan hülyeség, mint a kereszténység, se nemjobb, se nem rosszabb. Amíg a keresztényeket nem toloncoljuk ki Európából, addig a muszlimokat sincs miért.

Te vagy a keresztényimádó faszfej, nem én.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:06:25

@VáradiJános: tudom mi a bajod a fajunkkal. Egyrészt kisebbségi érzésed van, másrészt dühös vagy amiért hálásnak kéne lenned, hogy megmentettük, befogadtuk a mindenhol utált pereputtyodat. Ez olyasmi mint amikor az adós elkezdi gyűlölni a hitelezőjét.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:08:47

@Colonel H. Stinkmeaner:

"a magyar honfoglalók lenyomták a Kárpát-medencében élő népeket, mint a bélyeget. Tehát a szlávok, avarok nem refugeeswelcome transzparensekkel várták őket és nem volt egy fősodratú lakájmédiájuk, ami arra szólított fel, hogy a jövevényeket be kell engedni és segélyezni kell. Hódítás volt. "

Tehát elismered, hogy:

1) A menekültek nem hódítók.
2) A magyarok rosszabbak, agresszív barmok voltak.

Mégsem a magyarok kitoloncolását követeled Európából.

Ennyi az elmebeteg nácik IQ-ja.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:10:45

@Colonel H. Stinkmeaner:

Nem gyűlölöm a fehér európai embert, EGYENLŐNEK tartom a fehér európai és a nem fehér embereket. És EGYENLŐNEK tartom a keresztény és muszlim vallásúakat (egyenlően hülyéknek).

Te vagy az, aki a keresztényeket felszopod, a fehért meg felsőbbrendűnek tartod. Azaz egy keresztényfelszopó náci vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:11:36

@VáradiJános: nem, egy videót, amit Mladic maga vett fel. De hát ezt a náci agyhalott már nem fogja fel, mert Down kóros.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:12:06

@VáradiJános: Miért, te csak göthös ávh-s fattyúkat szopsz le?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:14:04

@VáradiJános: A szopás téma Colonel H. Stinkmeaner nél akadt be 2018.02.06. 08:37:15-kor.

De hát a Down kóros náci azt nem fogja fel.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:24:02

@Colonel H. Stinkmeaner:

"te a keresztényeket gyűlölöd, ezért beengednél sok millió muszlimot."

Ebben semmi logika nincs. Ha beengedem A-t, az nincs összefüggésben azzal, hogy gyűlölöm-e B-t. Ez csak egy ostoba náci erőltetett baromsága.

" Mert... Csak."

Az indok a demográfiai probléma. Ez súlyosabb annál, mint, hogy van még pár millió enyhén hülye ember Európában. Megjegyzem az átlag muszlim vagy átlag kereszténynél az átlag náci sokkal hülyébb.

Az átlag náci a muszlimoknál, keresztényeknél sokkal hülyébb, veszélyesebb, tehát ha valakit ki kéne toloncolni, akkor elsőnek a nácikat kéne! Veled együtt.

"Ha az egyik lábadon van egy fekélyes seb, akkor arra nem az a megoldás, hogy a másik lábadat is felsebzed. Csak mert vannak nekünk valláskárosult, ostoba, de kevéssé erőszakos keresztény meg zsidó polgáraink, nem attól fog javulni a helyzet, hogy importálunk Európába tízmillió tanulatlan, középkori totalitárius politikai ideológiát követő vadembert."

Nem ront sokat a helyzeten. A vallási sokféleség egyébként javíthat is a helyzeten. A sebes hasonlatod emiatt túl primitív. Nem modellez kereszthatásokat, és nem modellez más tényezőket.

"Arra kellene a kannégert és az arabot ösztönözni, hogy otthon teremtsen magának európaihoz hasonló életszínvonalat, életfeltétekeket, társadalmi rendszereket. "

Először neked, a náci baromnak kéne felfognod, hogy az európai értékekkel, társadalmi szokásokkal te ellenkezel a legjobban az ostoba nácizmusoddal! Mielőtt itt ugrálsz, hogy mások tanulják meg, te tanuljál! Te vagy az osztály söpredéke, és te ugrálsz itt tanulásról?!

"Érdekes, Szíriában volt egy diktatórikus, de működő állam. Közepesen jól éltek, volt oktatás, egészségügy, de most Allah Akbar kiáltásokkal fejeznek le embereket."

Szíriában a diktatúrád vegyi fegyverekkel irtotta a saját népét, és most is ezt csinálja.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:28:32

@Colonel H. Stinkmeaner:

"igen és Mladic most hol van? Böribe'."

Salah Abdeslam is.

Örülök, hogy elismerted, hogy az iszlám terrorizmus, és a keresztény terrorizmus és népirtás egykutya.

"Erre szerinted az a megoldás, hogy még több migrit hozol Európába?"

Ha a szekuláris állam működik, nincs ezzel gond. Ha nem működik, akkor meg enélkül is szarban leszünk. Nem oszt, nem szoroz.

" Európára zúdították a vadakat, az elmebaj. "

Európában a legvadabbak ti vagytok, nácik. Ha Európából bárkit ki kéne tiltani, akkor ti volnátok az elsők, te volnál az első. A te náci barbárságod nem illik az európai értékek közé. Te nem tudtál Európába integrálódni. Te vagy a vad, barbár, paraszt állat. Ti vagytok a társadalom söpredéke, legalja, a leghülyébb, állat, ostoba barmok. Ti vagytok a legkevésbé Európába valók. Ne ugass, hogy ki nem való ide, amíg te vagy a legalja!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 10:31:13

@Colonel H. Stinkmeaner:

Te, a náci elvtársaid, Anders breivik, ez a Luca Traini, egy pár másik náci terrorista, Orbán Viktor, Marine Le Pen, az Északi Liga, és a többi náci párt, ti veszélyesebbek vagytok Európára nézve, mint az Iszlám Állam.

VáradiJános 2018.02.06. 10:31:44

@Brendel Mátyás: “Miért, te csak göthös ávh-s fattyúkat szopsz le?”

Senkit, de ha tenném, akkor sem lennél az esetem, hiába reklámozod itt magad. Bocs.

VáradiJános 2018.02.06. 10:32:39

@Brendel Mátyás: “ti veszélyesebbek vagytok Európára nézve, mint az Iszlám Állam.”

Igazad van. Még időben vagy, menekülj!

VáradiJános 2018.02.06. 10:35:02

@Brendel Mátyás: “ki kéne írtani az összes mocskos buta keresztény barmot, náci mind, gázkamrába velük, egyértelmű minőségi csere lenne helyettük a menekülteket befogadni”

Nu, ezzel fogtok választást nyerni, nofitymatyi

2018.02.06. 11:01:33

@Brendel Mátyás: nem ismerem a nevezett személyeket, velük nem vagyok egy platformon. A guilt by association nem működik, mivel ezekben az emberekben nem sok közös van. Ellenben ha elovasod a Koránt, amiben minden mohamedán hisz, nem csak a radikálisok, akkor sok érdekes dolgot olvashatsz hitetlenek lefejezéséről. Az iszlám világ az egy egész, szépen összefogja őket a hitük. Nincs mérsékelt és radikális iszlám, csak iszlám van.

Mladic pedig nem keresztény terrorista volt, hanem egy szerb soviniszta tömeggyilkos.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 11:27:57

@VáradiJános: Senkit, de ha tenném, akkor sem lennél az esetem, hiába reklámozod itt magad. Bocs.

midnightcoder2 2018.02.06. 11:29:03

@Brendel Mátyás: "Nem azért, a keresztények anno mindent megpróbáltak, inkvizíciótól könyvbetiltásokon át bebörtönzésig."

Ha mindent megpróbáltak volna, akkor nem lett volna felvilágosodás.
A középkorban nemigen lehetett semmit tenni az egyház ellenében. Ha ők azt mondják, hogy a szekularizáció az ördögtől való, vagy akár azt hogy a tudomány az ördögtől való, akkor ma is ott dekkolunk a sötét középkorban.

"A muszlim vallásban még csak egyház sincs, meg papi hierarchia, te ostoba!"
Jó. Akkor menj el Iránba és kérdezd meg erről a helyieket.

"Nincs minden muszlim többségű országban sharia. "
Ott nincs, ahol egy világi diktátor átvette a hatalmat és lenyomta a muszlimokat.

"Továbbá több muszlim többslgű országban megtűrték a zsidókat, keresztényeket és más vallásúakat."
Általában a katolikus többségű országokban is megtűrték őket. Még a középkorban is élt európában egy rakás zsidó. Aztán időnként volt hogy nem, de ez volt a ritkább. Amúgy ma is van muszlim ország ahol börtönre ítélik a magadfajta ateistákat.

"És ugyebár Kemal Attatürk törökországa nem volt szekuláris?"
Nem, ahogy Aszad Szíriája is az volt, csak aztán jöttek a derék lázadók akiket amúgy a nyugat lelkesen támogat a csúnya gonosz diktátorral szemben. Na, ők viszont szélsőséges iszlamisták, és irtják is a nem iszlamista kisebbségeket (akik ott azért elég sokan voltak) rendesen.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 11:29:32

@VáradiJános: azzal, hogy hamis idézeteket hozol tőlem, se választást nem nyersz, se igazad nem lesz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 11:34:47

@Colonel H. Stinkmeaner:

"A guilt by association nem működik, mivel ezekben az emberekben nem sok közös van."

Nocsak, a hülye náci, aki általánosítva, kollektíven ítéli el a muszlimokat, felkapja a vizet, ha egy zsákba teszik más nácikkal.

Az általam felsorolt náciknak egymással és veled több közös, és veszélyes ideológiájuk van, mint a muszlimoknak egymással.

Aztán arról ugye nem beszélve, hogy menekültek és bevándorlók között még keresztények is vannak.

" Ellenben ha elovasod a Koránt, amiben minden mohamedán hisz, nem csak a radikálisok, akkor sok érdekes dolgot olvashatsz hitetlenek lefejezéséről. Az iszlám világ az egy egész, szépen összefogja őket a hitük. Nincs mérsékelt és radikális iszlám, csak iszlám van."

Ellentétben veled én olvastam sokat a Koránból, és elolvastam a Bibliát. A Biblia NEM JOBB.

ateistaklub.blog.hu/2016/11/13/az_agressziv_jezus

"Mladic pedig nem keresztény terrorista volt, hanem egy szerb soviniszta tömeggyilkos."

Saját videófelvételével bizonyítottam, hogy de. Eljutottunk oda, amikor a náci a videófelvételt is letagadva hazudik a pofánkba.

Elmész te a jó édes kurva anyádba, te hazudós, faszfej, te pontosan ugyanolyan szaralak, hülye elmebeteg vagy, mint az iszlám állam dzsihadistája. Pontosan ugyanolyan elvakult faszbarom vagy, aki még egy videófelvételt is letagad.

VáradiJános 2018.02.06. 11:35:25

@Brendel Mátyás: azzal, hogy engem idézgetsz, nem leszel kevésbé szerencsétlen

VáradiJános 2018.02.06. 11:36:40

@Brendel Mátyás: “: te keresztényfasz imádó vagy”
Ja, undorító. Fityma. Pfüjj.

midnightcoder2 2018.02.06. 11:37:00

@Brendel Mátyás: "Ugyanebben az időben a keresztények nem tűrték meg még a kicsit más keresztényeket sem. Nem adót kellett fizetniük, hanem kiirtották őket. Ugyanebben az időben a katolikusok Spanyolországban zsidó progromot csináltak."

Az iszlámban kb. Mohamed halála óta irtják egymást a sííták és a szunniták. És persze irtják a nem iszlamistákat is, pusztítják a sok ezer éves műemlékeket mert azok nem az iszlámhoz köthetők. És nem évszázadokkal ezelőtt tették ezt, hanem ma teszik.

Az amit te nem tudsz megérteni, hogy a keresztény világ az elmúlt pár száz évben megváltozott. Igen, a középkorban valóban elég ocsmány dolgokat műveltek a zászlója alatt. De az akkor volt, közben itt volt felvilágosodás, reneszánsz, humanizmus, szekularizáció. Az iszlamisták viszont, akiket egy kalap alá akarsz venni a mai kereszténységgel _ma_ olyanok mint a keresztények voltak az inkvizíció idején.

VáradiJános 2018.02.06. 11:38:37

@Brendel Mátyás: tényleg mladiccal kampányolsz itt, te paraziták fattya? Szerezzek hozzá látogatási engedélyt intimszoba használattal?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 11:38:56

@midnightcoder2:

"Ha mindent megpróbáltak volna, akkor nem lett volna felvilágosodás."

Mindent megpróbáltak, de volt felvilágosodás, mert annyira nem volt igazuk ezeknek az ostoba keresztényeknek.

"A középkorban nemigen lehetett semmit tenni az egyház ellenében. Ha ők azt mondják, hogy a szekularizáció az ördögtől való, vagy akár azt hogy a tudomány az ördögtől való, akkor ma is ott dekkolunk a sötét középkorban. "

Aztán túl sok ember jött rá, hogy a kereszténység milyen egetverő baromság.

"Jó. Akkor menj el Iránba és kérdezd meg erről a helyieket."

Elmentem. Azt mondták, nincs.

"Ott nincs, ahol egy világi diktátor átvette a hatalmat és lenyomta a muszlimokat."

Ez Európában is eléggé így volt a keresztény államokban.

"Általában a katolikus többségű országokban is megtűrték őket."

jaja, mint Spanyolországban, ahol az inkvizíció üldözte őket. a jó édes kurva anyádat se tűrték meg.

"Nem, ahogy Aszad Szíriája is az volt, csak aztán jöttek a derék lázadók akiket amúgy a nyugat lelkesen támogat a csúnya gonosz diktátorral szemben. Na, ők viszont szélsőséges iszlamisták, és irtják is a nem iszlamista kisebbségeket (akik ott azért elég sokan voltak) rendesen."

Aszad vegyi fegyverekkel irtotta a saját népét orosz segítséggel. Ennél nem nagyon van lejjebb.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 11:39:42

@VáradiJános: azzal, hogy hülyeségeket hazudozol, nem leszel kevésbé szerencsétlen.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 11:40:15

@VáradiJános: "Ja, undorító. Fityma. Pfüjj."

látom, tapasztalatból beszélsz.:)

VáradiJános 2018.02.06. 11:43:04

@Brendel Mátyás: elrakták a szüleid a tiédet kis ezüst dobozkába vagy elrágcsálták, hogy ne vesszen kárba?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 11:43:20

@midnightcoder2:

"Az iszlámban kb. Mohamed halála óta irtják egymást a sííták és a szunniták."

A keresztényeknél kb "Jézus halála" után elkezdték irtani egymást a szekták. Mint pl az ariánusokat, a gnosztikusokat, stb.

És persze irtják a nem keresztényeket is, pusztítják a sok ezer éves műemlékeket mert azok nem a a kereszténységhez köthetők.

"Az amit te nem tudsz megérteni, hogy a keresztény világ az elmúlt pár száz évben megváltozott."

Hazugság. A kereszténység az elmúlt pár száz évben meghajolt a ketrecben. Szrebrenyica mutatja, hogy nem változott. Jugoszláviában kinyitották a ketrecet, és kijött a vadállat.

Te ezt nem tudod felfogni, mert egy ostoba, sötét náci vagy, aki letagadja a tényeket, ha nem illenek bele az ostoba ideológiájába.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 11:44:40

@VáradiJános: tényleg mladiccal kampányolsz itt, te paraziták fattya? Szerezzek hozzá látogatási engedélyt intimszoba használattal?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 11:45:14

@VáradiJános: elrakták a szüleid a tiédet kis ezüst dobozkába vagy elrágcsálták, hogy ne vesszen kárba?

midnightcoder2 2018.02.06. 11:55:38

@Brendel Mátyás: "Szrebrenyica mutatja, hogy nem változott. Jugoszláviában kinyitották a ketrecet, és kijött a vadállat"

A jugóknál nemzetiségi ellentét volt. Ez annyira nem új dolog, volt már ilyen a történelemben korábban is, lásd Pl. amikor erdélyben irtották egymást a magyarok és a románok.

"Te ezt nem tudod felfogni, mert egy ostoba, sötét náci vagy, aki letagadja a tényeket, ha nem illenek bele az ostoba ideológiájába. "

Inkább legyek náci mint kommunista. Azoknak még mindig tizedannyi áldozatuk sem volt.

Brix 2018.02.06. 12:01:07

Én nem értem , mire akarsz kilyukadni ezzel a poszttal...Minden orszàgnak alapvető joga meghatàrozni, hogy kiket enged be a területére. A lakóhely megvàlasztàsa soha nem lesz alapvető emberi jog. Egy szuverén , szabad orszàg àllampolgàrai sajàt maguk hatàrozzàk meg entitàsukat és - jobb esetben,- nem kívülről, kényszerrel , pl. egy globàlis népvàndorlàs àltal. A globàlis népvàndorlàs veszélyes, mert törvénytelen, spontàn, tömeges ellenőrizhetetlen , kiszàmíthatatlan így felborítja az egyébként békében es nyugalomban élő, prosperàló orszàgok életét, Erre nincs szükség! Migràció csak egyféle lehet: az àllam àltal elismert, törvényes, szabàlyozott és rendezett,minden ami ezen kívül akaratunk ellenére történik , azt minden törvényi és hatósàgi eszközzel meg kell akadàlyozni!

2018.02.06. 12:16:40

@Brendel Mátyás: nem akarok kukacoskodni, de már vagy tízszer leírtad, hogy Szrebrenyica. A város nevének magyar írásmódja: Srebrenica, ejtése 'szrebrenica'.
Tehát magyarul is Srebrenica leírva.

Mladic pedig a nagyszerb soviniszta eszme miatt gyikoltatott meg történelmi okokból szították a szerbek az ellentéteket. Nem a kereszténység tanai álltak a gyilkosságok mögött. A keresztény horvátokat is irtották a szerbek (lásd Vukovár). Nem az volt, hogy a muzulmánok lerajzolták Jézust és Mária Magdolnát, ahogy 69-eznek és emiatt a keresztény szerbek berágtak és leöltek 8700 embert. Nem vallási okai voltak, csak az áldozatok épp egy másik vallás követői voltak, ami könnyen azonosíthatóvá teszi őket.
Amikor a 70-es, 80-as években a muzulmán palesztinok zsidókat öltek, annak se vallási okai voltak, hanem egy posztkoloniális, apartheidet fenntartó zsidó állam ellen küzdöttek terrorista módszerekkel.
Az északír konfliktus is egy gyarmatosító és a gyarmata közti konfliktus volt, csak a felületes szemlélő ragad le a protestáns-katolikus felszínnél.

A Korán tele van konkrét utasításokkal, hogy hogy öljék le és tegyék szolgává a hitetleneket.
Vannak agresszív, hülye, gyűlölködő keresztények és összességében a kereszténység egy nagy hülyeség. De a buzulmánok kifejezetten egy olyan prófétát követnek, tekintik az életét példaként, aki mondjuk Dzsingisz kánhoz közeli szinten volt brutális hadúr. Hadsereget szervezett, lopott, fosztogatott, erőszakolt, a világi hatalmat akarta megdönzeni, hogy a helyére egy iszlám jogon alapuló államot és társadalmat emeljen.
Ellenben a keresztények messiása a szent lönyvük szerint is egy szerencsétlen hippi, aki 12 haverjával begombázva álmodozott arról, hogy nem csak a gazdagoké a mennyország. Aztán kinyírták és zombi lett belőle. De se hadsereget nem szervezett, se világi hatalomra nem tört.

El lehet dönteni, hogy melyik a veszélyesebb recept.
Ha egy földönkívüli (akinek semmilyen előítélete nincs a két ideológiát illetően) meglátogatná a Földet és el kellene döntenie, hogy melyik a veszélyesebb, akkor az iszlámot jelölné meg.

2018.02.06. 12:40:31

@midnightcoder2: "A középkorban nemigen lehetett semmit tenni az egyház ellenében. Ha ők azt mondják, hogy a szekularizáció az ördögtől való, vagy akár azt hogy a tudomány az ördögtől való, akkor ma is ott dekkolunk a sötét középkorban."

A keresztény tanítás egyértelmű, Jézus is azt mondta, hogy az ő királysága nem evilági lesz meg hogy adjátok meg Istennek, ami Istené, a császárnak, ami a császáré. Tehát a Római Birodalomban létrejött és terjedő kereszténység eleve nem úgy kezdte, hogy világi, politikai hatalmat akart szerezni. Ezért később a szekularizáció útja is nyitva állt, hisz a kereszténységben nincs politikai filozófia.
A középkorban létrejött a pápai állam és a katolikus egyház feudális hatalmi tényező lett, de ennek sose volt bibliai alapja. Ez mind csak a katolikus pápa háttérhatalmi törekvéseit tükrözte.
Ellenben az iszlám tisztán egy totalitárius ideológia, van egy ideális államberendezkedés, amit ki kellene építebi, ez az iszlám állam. Így keletkezett és ilyen is maradt. Az élet minden területére kiterjed, a jogtól az étkezésen át az adózásig. Konkrétan a jogi döntéseket alapozták az iszlámra, Koránra, Hadiszra.
Európában ezzel szemben volt a római jog továbbélése és germán szokásjog, majd ezek keveredtek, később rendi alkotmányok jöttek létre (Magna Charta, Aranybulla), az államszervezet világi folyamatok mentén alakult, az egyház hol kisebb, hol nagyonb szerepet játszott benne, de leginkább az mutatta a katolikus egyház hatalmát, hogy belügyeibe az állam nem avatkozhatott be. Ez is inkább az egyház különállásának bizonyítéka.

Brendel meg fröcsög, csak azt se tudja már miről beszél. Komolyan úgy tűnik, hogy áttért az iszlámra.

kvp 2018.02.06. 12:51:38

Olvasom itt a hozzaszolasokat es jellemzoen az emberek jelentos resze egy liberalis/ateista es nem liberalis/kereszteny ellentetnek latja a belso vitakat, mig kereszteny-muzulman ellentetnek a bevandorlast.

Ezzel szemben vallastol meg ideologiatol fuggetlenul egyszeru megelhetesi es kulturalis ellentet van az eppen mar jo ideje itt elo es a frissen bevandorlo lakossag kozott. Ha a meglevo lakossag meg akarja tartani a kulturajat es az eletet, akkor nem engedhet be mas kulturaju es nagy tomegben jelentkezo bevandorlokat. Barmilyen vallastol fuggetlenul. (ha 10 vagy 100 millio kinai jonne oket sem). Az iszlammal csak bizonyos mertekik szerencsenk van, mert feltunoen eltero kultura, ezert szinte azonnal feltunt sokaknak, hogy nem passzol a meglevohoz, tovabba eleg eroszakos ahhoz, hogy az alapveto onvedelmi reakciokat kivaltsa az emberek egy reszenel.

Roviden szolva, ha azt rendben valonak tarja valaki, hogy idonkent jonnek uj kulturak es kiirtjak az elozot, akkor csatlakozhat a kihalt vagy felolvadt nepek sorahoz, de Europaban van meg par nep, akik nem akarnak eltunni. Meglepo modon a keleteuropaiak mellett ilyen pl. a zsidosag is es ha mast nem is, de ok mar tobb ezer eve probalnak fennmaradni. Eddig sikeresen, szoval lehet igazuk van. Vagy megvedi egy nep a teruletet, a kulturajat es az eletet vagy megszunik es jon a helyere valami mas. Most Europaban jellemzoen afrikai es arab muzulmanok, de ez utobbi nem annyira fontos, csak az, hogy atengedi-e nekik a teruletet az eppen itt tartozkodo lakossag.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 13:30:24

@midnightcoder2: Videóval bizonyítottam, hogy Mladic keresztény volt, és keresztény motivációval irtott embereket.

Te egy ostoba náci vagy, aki egy videót, tényeket letagad, mert nem illik bele a valóság a bugyuta hitedbe.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 14:00:30

@Brix:

" A lakóhely megvàlasztàsa soha nem lesz alapvető emberi jog. "

Miért ne lehetne?

"A globàlis népvàndorlàs veszélyes, mert törvénytelen, spontàn, tömeges ellenőrizhetetlen , kiszàmíthatatlan így felborítja az egyébként békében es nyugalomban élő, prosperàló orszàgok életét,"

Ezt nem tudod igazolni.

"Migràció csak egyféle lehet: az àllam àltal elismert, törvényes, szabàlyozott és rendezett"

Még ha ezt is vesszük alapul, akkor is teljesen zűrzavaros, amit Orbanisztán csinál. Mert:

1) Befogadhatnának több menekültet=bevándorlót is.
2) De sok esetben elbírálni sem hajlandóak, ld. kvóta.
3) más esetben meg hejlandóak, ld. 1300 befogadott, meg még a több, mint 20ezer állampapiros:

Összességében ebben semmi logika, értelem nincs, ez egy elmebeteg hülye baromsága, és csak a nyerészkedés, a populizmus, meg valami igen kretén kereszténység hajtja

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 14:07:17

@Colonel H. Stinkmeaner:

Sokadjára nem akarod felfogni, maga Mladic cáfol téged a saját videójában. Te egy eszevezsett elmebeteg vagy, hogy Mladicnak ellent akarsz mondani, hogy te jobban tudod, ő mit miért csinált, mint ő maga. Te egy elmebeteg vagy, akinek intézetben a helye.

"Az északír konfliktus is egy gyarmatosító és a gyarmata közti konfliktus volt, csak a felületes szemlélő ragad le a protestáns-katolikus felszínnél."

Az összes muszlim terrorizmus is ilyen. Sok muszlim szerint semmi köze az iszlámhoz. Te ugyanezt a kreténséget nyomod pepitában.

"A Korán tele van konkrét utasításokkal, hogy hogy öljék le és tegyék szolgává a hitetleneket."

A Biblia is.

"Ellenben a keresztények messiása a szent lönyvük szerint is egy szerencsétlen hippi, aki 12 haverjával begombázva álmodozott arról, hogy nem csak a gazdagoké a mennyország. Aztán kinyírták és zombi lett belőle. De se hadsereget nem szervezett, se világi hatalomra nem tört."

Valójában valószínűleg egy loser lázadó volt, aki lázadást szított, leverték és kivégezték. De ettől a kereszténység nem lesz jobb, mint a muszlim vallás. Ja, és Mohamed is volt ilyen loser, a mekkai korszakában.

Továbbá a keresztények még az egész Ószövetséget is bent tartották a szent könyvben.

"El lehet dönteni, hogy melyik a veszélyesebb recept."

Mindkettő ugyanolyan veszélyes. Nincs közöttük lényeges különbség.

"Ha egy földönkívüli (akinek semmilyen előítélete nincs a két ideológiát illetően) meglátogatná a Földet és el kellene döntenie, hogy melyik a veszélyesebb, akkor az iszlámot jelölné meg."

Te tényleg olyan faszfej vagy, hogy azt hiszed, hogy ha a saját, ostoba véleményedet egy fiktív földönkívüli szájába adod, akkor az jobban hangzik?!

Ahogy érvelsz, az is mutatja, hogy olyan ostoba vagy, mint a főd. Egy átlagos bevándorló okosabb nálad.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 14:09:35

@midnightcoder2: egyész konkrétan egyébként a Vatikán azt mondta, hogy a felvilágosodás az ördögtől való, Napoleon meg azt mondta, hogy a pápa akkor maradhat Vatikánban, ha előbb eljön Párizsba megkoronázni őt (értsd, behódolni). Oszt ennyi.

A keresztények nem megjavultak, hanem legyengültek, mert egyre hülyébbek hittek csak az ostobaságukban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 14:13:51

@kvp: Azt mondod, hogy ne nézzük a vallást, aztán folytatod:

"Ha a meglevo lakossag meg akarja tartani a kulturajat es az eletet, akkor nem engedhet be mas kulturaju es nagy tomegben jelentkezo bevandorlokat."

Már mi a faszért nem? A kebabos fenyegeti a vasárnapi halászlét és palacsintát, vagy mi?!

"ha 10 vagy 100 millio kinai jonne oket sem"

megjegyzem, Orbán tízezer-számra telepíti be a kínaiakat.

"Az iszlammal csak bizonyos mertekik szerencsenk van, mert feltunoen eltero kultura, ezert szinte azonnal feltunt sokaknak, hogy nem passzol a meglevohoz, tovabba eleg eroszakos ahhoz, hogy az alapveto onvedelmi reakciokat kivaltsa az emberek egy reszenel."

Ez azonkívül, hogy ostobaság, alaptalanság, mégiscsak a muszlim-keresztény ellentét. csak kilyukadtál oda, ahonnan el akartál kanyarodni.

És ismétlem, az iszlám nem veszélyesebb a kereszténységnél. Ostoba, aki ilyeneket hisz.

Roviden szolva, ha azt rendben valonak tarja valaki, hogy idonkent jonnek uj kulturak es kiirtjak az elozot, akkor csatlakozhat a kihalt vagy felolvadt nepek sorahoz, de Europaban van meg par nep, akik nem akarnak eltunni. Meglepo modon a keleteuropaiak mellett ilyen pl. a zsidosag is es ha mast nem is, de ok mar tobb ezer eve probalnak fennmaradni. Eddig sikeresen, szoval lehet igazuk van. Vagy megvedi egy nep a teruletet, a kulturajat es az eletet vagy megszunik es jon a helyere valami mas. Most Europaban jellemzoen afrikai es arab muzulmanok, de ez utobbi nem annyira fontos, csak az, hogy atengedi-e nekik a teruletet az eppen itt tartozkodo lakossag.

2018.02.06. 14:20:11

@Brendel Mátyás: populizmus? Igen, az egy jó dolog. Azt jelenti, hogy a populista politika a nép kedvében akar járni, cserébe a nép az ilyen politikusokra szavaz.
A magyarországi balliberálisok sose a választók többségének érdekét nézték, hanem egy szűk, ajvékoló kisebbségét. Őket aztán nem lehetett populizmussal vádolni. A belpesti szadeszes értelmiségiek eldöntötték, hogy mi legyen. Aki meg ellent mert mondani, az náci, kirekesztő, populista, nem européer. Mindenki, aki nem volt egy közel-keleti kiválasztott nép tagja, az mucsai, nyilas, alember volt a szemükben. A bérrettegés jobban fizetett mint a munka és a nagyon nem populista belügyminiszter, Kuncze megalkotta a megélhetési bűnözés fogalmát is. Na ebből a nempopulista elitből lett elege a népnek. Azért van most hatalmon a Fidesz, mert ha lop is, legalább a választókat nem szarozza annyira nyilvánosan, mint a szadesz-maszop tette.
Demokráciában nem populista erők nem nagyon kerülhetnek hatalomra. Valamit ígérni kell. Ha nem népszerűségre hajtó kormány van, az a válság jele, ez a szakértői kormányzás. A szakértelemről meg Csurka is megmondta, hogy egy ócska bolsevista trükk.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 14:25:54

@karandash:

"populizmus? Igen, az egy jó dolog. Azt jelenti, hogy a populista politika a nép kedvében akar járni, cserébe a nép az ilyen politikusokra szavaz."

Nem azt jelenti. Azt jelenti, hogy a politikus egy a választások megnyeréséhez elegendő relatív többséget akar hülyeséggel lekenyerezni, és nem a nép érdekében cselekszik, hanem egy ilyen ostoba, de aktív relatív többség nevében. Két dolog is nem stimmel vele: nem a nép érdekében, és nem a többség nevében kampányol.

"A magyarországi balliberálisok sose a választók többségének érdekét nézték"

De. Orbán az, aki nem a többség érdekét nézte, hanem azt, hogy hogy lehet 2 millió hülyét maga mellé állítani olyan dologgal, ami nekik sem érdekük, de hülyék, és nem tudják.

"egy szűk, ajvékoló kisebbségét."

A menekültellenes nácik a sipítozó kisebbség, de ők sem az érdekeikért sipítoznak, mert ahhoz hülyék, hogy a valódi érdekeiket felfogják.

Innentől már uncsi, unalmas zsidózás.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 14:28:23

@karandash: és egyébként fogjátok már fel, hogy:

1) tényleg hülyék vagytok
2) attól még nektek sem lesz jobb, ha az lesz, amit ti hülyék akartok.

2018.02.06. 15:12:00

@Brendel Mátyás: "Ez azonkívül, hogy ostobaság, alaptalanság, mégiscsak a muszlim-keresztény ellentét. csak kilyukadtál oda, ahonnan el akartál kanyarodni."

Ha figyelmesebben elolvasnád, látnád, hogy kvp eltérő kultúrákról ír, nem keresztény-iszlám ellentétről. Az igazság az, hogy akárhova került az iszlám, mindenhol ellentétbe került az ottani kultúrával. A buddhisták és a hindúk is mesélhetnének.
Az ateistáknak se hiszem, hogy tapsikolniuk kellene hogy egy újabb, az eddigieknél veszélyesebb, ráadásul térítő közel-keleti vallás készülődik több millió hívét nyugatra nyomni menekültként, trójai falóként.
Az iszlám még a kereszténységhez kicsit hasonló is, nem véletlen, hogy pont a katolikus egyház segíti is az iszlámistákat Olaszországban. De az iszlám az ateistákat nagyon nem tolerálja. Nézd meg mi történik azzal, aki nyilvanosan vállalja az ateizmusát Iránban, Pakisztánban, Szaúd-Arábiában, Szudánban. Vagy poénkodni mer Mohameddel vagy Istennel. Még a világias Törökországban se lehet nyilvanosan ateista az ember, mert megbélyegzik.
Ha szerinted nincs baj az iszlámmál és nem veszélyesebb a kereszténységnél, akkor költözz Pakisztánba, Egyiptomba, Afganisztánba, Iránba, Marokkóba és vállald ott névvel és arccal, hogy ateista vagy.
A kereszténység veszélyei eltörpülnek amellett, ami egy ateistára vár az iszlám országokban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 15:26:56

@kvp: "Vagy megvedi egy nep a teruletet, a kulturajat es az eletet vagy megszunik es jon a helyere valami mas."

Ez primitív hülyeség. Például a mai magyarok sem kultúrájukban, sem genetikájukban marhára nem a honfoglaló magyarokhoz hasonlítanak. Mit őrzött meg ez a nép? Esetleg a nyelvét, de az meg olyan, hogy a bevándorlók megtanulják.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 15:33:09

@karandash:

"Ha figyelmesebben elolvasnád, látnád, hogy kvp eltérő kultúrákról ír, nem keresztény-iszlám ellentétről."

Ha figyelmesen elolvasnád, de, keresztény-iszlám ellentétről ír:

" Az iszlammal csak bizonyos mertekik szerencsenk van, mert feltunoen eltero kultura"

Eltérő kultúrának nevezi, de iszlám kultúrának, és az oka, amiért eltérőnek nevezi, az az iszlám. Magyarul a keresztény-iszlám ellentétről beszél, csak átnevezte a dolgokat. Az iszlám egy vallás. Nem egy kultúra. Egészen más a nigériai muszlim és az afgán muszlim kultúrája.

"Az igazság az, hogy akárhova került az iszlám, mindenhol ellentétbe került az ottani kultúrával. A buddhisták és a hindúk is mesélhetnének."

A muszlimok még inkább mesélhetnék a buddhistákról és a hindukról.

Sri Lankán és Burmában buddhisták irtanak muszlimokat, nem is keveset Indiában meg rendszeresen megölnek pár muszlimot, ha véletlenül elütnek egy tehenet.

ateistaklub.blog.hu/2013/05/04/mar_a_bbc_is_pedzegeti_hogy_valami_baj_van_a_vallasokkal

Attól nem lesz igazad, hogy műveletlen barom vagy.

"Az ateistáknak se hiszem, hogy tapsikolniuk kellene hogy egy újabb, az eddigieknél veszélyesebb, ráadásul térítő közel-keleti vallás készülődik több millió hívét nyugatra nyomni menekültként, trójai falóként."

De nem veszélyesebb, fogd már fel, te barom! A keresztények 30 ezer muszlimot irtottak ki Boszniában, hol veszélyesebb ennél az iszlám, te barom?!

Minek ismételgeted mások butaságát, ahelyett, hogy tájékozódnál?!

"Ha szerinted nincs baj az iszlámmál és nem veszélyesebb a kereszténységnél, akkor költözz Pakisztánba, Egyiptomba, Afganisztánba, Iránba, Marokkóba és vállald ott névvel és arccal, hogy ateista vagy."

látogass el Srebrenicába, te műveletlen barom!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 15:35:12

@karandash:

az nem a keresztény és iszlám vallás összehasonlítása, ha egy szekuláris országot hasonlítasz össze egy nem szekullárissal.

azt, hogy én Magyarországon ateistának vállalhatom magam, nem a keresztényeknek köszönhetjük, hanem magunknak.

Engem ateistaként eddig egyetlen muszlim sem fenyegettetett, keresztények azonban igen.

Úgyhogy a kurva anyádat neked, hogy meg akarod nekem mondani, mi veszélyesebb rám nézve, te faszfej! Hidd el nekem, én jobban tudom!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 15:37:36

@karandash: Mert tudod, a hozzád hasonló nagypofájú, ostoba barom köznapi keresztények azt hiszik Európában, hogy Európa keresztény, és sokkal agresszívebbek a muszlimoknál. Ti azért vagytok Európában veszélyesebbek a muszlimoknál, mert többen vagytok, mert korábban elnyomtátok az embereket, és még mindig bennetek vannak ezek a reflexek. Semmit nem tanultatok, a keresztények semmit nem változtak. Ugyanazok a középkori faszfejek, mint a középkorban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.06. 16:04:15

@karandash: @kvp:

gondolom, az a baj veletek, akik nem bírjátok a más kultúrákat, hogy hülyék vagytok ahhoz, hogy feldolgozzátok, hogy más országokban más dolgokat esznek, máshogy öltözködnek, és hasonlók.

2018.02.07. 14:31:04

@Brendel Mátyás: "Az iszlám egy vallás. Nem egy kultúra. Egészen más a nigériai muszlim és az afgán muszlim kultúrája."

Tévedsz. Nézz meg egy muszlim szépségversenyt, ahol iszlám szempontok szerint bírálják el a lányokat. Ne röhögj, van ilyen. A nigériai, pakisztáni és indonéz lányok Korán recitálásban is megmeretik magukat, mert alapvetően egy kultúrának tekintik az iszlám világot. Egy szaúdit ugyanúgy testvérükként szólítanak Boszniában, mint Malajziában. Kb. olyan ez, mint az angolszász kultúrkörön belüli átjárhatóság. Egy ausztrálnak a krikett és rögbi a heppje, egy kanadainak a jéghoki, egy britnek a foci meg esetleg mások a lokalis celeb hírek az országaikban, de igen jól megértik egymást.
Egy kultúrkör, azonos jogrendszer (common law, angol jogesetekre simán hivatkozhatnak Ausztráliában is).
Pont ilyen vagy még ilyenebb az iszlám kuktúrkör. Nem csak vallás! Egyiptomba például mennek iszlám egyetemre tanulni jordániai fiatalok. Szaúdiba özönlenek az egész muszlim vilagból (Marokkótól Malajziáig) iszlám jogot, iszlám bankolást és vallást tanulni meg persze klasszikus arabot. Kíváncsi vagy honnan tudom? Dolgoztam ilyen fiatalokkal.
Az iszlám egy nagy ideológiai tömb.
Képzeld el, hogy a Szovjetunió ezer évig fennáll és minden világrészről zarándokolnak oda kommunista, szocialista országokból tanulni az ideológiát meg az orosz nyelvet. Mohamed politikai ideológiája ilyen összetartó erő.
Ne tévesszen meg, hogy efy nigeriai

2018.02.07. 14:46:49

@Brendel Mátyás: ne tévesszen meg, hogy egy nigériai muszlim néger, egy oroszországi meg fehér. Egymást testvéreknek tekintik az iszlámban. Kb. mint a nemzetállamok előtti európai kultúrában a keresztények. Egy szerzetes tökmindegy hol született, latinul tanult és utána bárhol élhetett, nem nézték ki.
Bárhol lehetett írnok, jegyző, udvari hivatalnok, a vandordiákok bejárák egész keresztény világot. Aztán jöttek a nemzetállamok és határok.
A muszlim világban sokkal jobban megmaradt a közös vallási, ideológiai, kulturális gerinc, a nemzeti tudat másodlagos a közös iszlám családhoz tartozáshoz képest.

"az a baj veletek, akik nem bírjátok a más kultúrákat, hogy hülyék vagytok ahhoz, hogy feldolgozzátok, hogy más országokban más dolgokat esznek, máshogy öltözködnek, és hasonlók."

Ázsiában élek, a munkatársaim és a jelenlegi partnerem se fehér emberek. Éltem, dolgoztam muszlimokkal is. Török, egyiptomi, marokkói, szír, jordán, izraeli arab muszlim, indonéz, filippínó muszlim és filippínó keresztény embereket is ismertem, ismerek. Meg pakisztánit, indiait és kasmíri szikh sráccal is vegyültem. Egy szudánit is ismertem.
Gyerekkoromban egy félig ghánai családdal haverkodtunk, még Magyarországon.
És ezek csak az egzotikusabb arcok, akikkel tapasztalatom volt.

Magyaros kaját nem is tudom mikor ettem utoljára.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.07. 16:20:00

@karandash:

1) Magad cáfoltad magad, hogy még a brit commonwelth sem nem monolit kultúrkör.

"Egy ausztrálnak a krikett és rögbi a heppje, egy kanadainak a jéghoki, egy britnek a foci meg esetleg mások a lokalis celeb hírek az országaikban, de igen jól megértik egymást."

Az iszlám országok meg pláne nem, azokban még a nyelv sem azonos.

Az, hogy a vallásuk közös, az persze igaz, de kevés. A törvények már csak részben azonosak. És még ez is kevés. Különösen, hogy a bevándorlóknak be kell tartani a célország törvényeit, tehát nem számít, hogy a kibocsátó országban mi volt a törvény.

Például Németországban a muszlimnak nem lehet több felesége. És ráadásul a muszlim országok közül is csak kevésben. A muszlim országok törvénykezése sem egynemű.

Egy marokkói és egy szír nem értik meg egymást arab nyelven, a nigériai nagyon nem, az iráni sem, és az indonéziai sem. Tehát az arab nyelv is csak pár muszlim ország közös nyelve, és ott sem teljesen jó közös nyelv.

Tudod honnan tudom ezt? Vannak ilyen kollégáim.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.07. 16:22:00

@karandash:

"Ázsiában élek, a munkatársaim és a jelenlegi partnerem se fehér emberek. Éltem, dolgoztam muszlimokkal is. Török, egyiptomi, marokkói, szír, jordán, izraeli arab muszlim, indonéz, filippínó muszlim és filippínó keresztény embereket is ismertem, ismerek. Meg pakisztánit, indiait és kasmíri szikh sráccal is vegyültem. Egy szudánit is ismertem.
Gyerekkoromban egy félig ghánai családdal haverkodtunk, még Magyarországon.
És ezek csak az egzotikusabb arcok, akikkel tapasztalatom volt."

Gondolom azért dolgoztál velük, mert kurva nagy kulturális problémád volt velük. Ja nem. Na akkor meg. QED. Game over.

2018.02.08. 00:01:51

@Brendel Mátyás: "Az, hogy a vallásuk közös, az persze igaz, de kevés."

Az iszlám több, mint vallás, politikai ideológia, társadalomszervező rendszer és kultúra is.

Nézd, én kapcsolatban voltam és vagyok indonéz emberekkel és még ők is tanultak arabul, pedig az Bahasa Indonesia-t is beszéli több százmillió ember. A Korán miatt tanulják meg azért, hogy Szaúdiban vagy más gazdag arab országban dolgozhassanak és úgy általában az arab nyelv a kultúra, műveltség jele muszlimoknál.
Náluk az arab a közös nyelv.
Marokkóban más a nyelvjárás, de aki művelt, az beszéli a standard arabot és teljesen máshogy állnak hozzá! Akiről meg meghallják, hogy öbölmenti arabot beszél, annak konkrétan kinyalják a seggét. Egyetemen is a klasszikus és modern standard arabot tanulják.
Ha tiszta öbölmenti arabot beszélsz, akkor Indonéziától Nigériáig igen sok család akarja majd hozzád adni a lányát. Bőrszíned mellékes, az iszlám amennyire idióta vallás, a rasszizmus nem annyira jellemző.

2018.02.08. 00:25:13

@Brendel Mátyás: azért voltunk egy munkahelyen, mert odavetett a sors, a tanulmányaim meg később a pénzkereseti vágy. Előtte volt bennem egy tisztelet az arabok és más muzulmánok iránt, de aztán elég hamar megismertem őket.
Egy évek óta Nyugaton (USA) élő arab lánytól teljesen természetes volt, hogy Szaddám Husszeint (akit bukása után az egész muszlim világ mártírként tisztelt, pedig egy arab szocialista, nacionalista diktátor volt) éltető posztokat tolt fel facebookra, elég hamar töröltem őt emiatt.
Indonézektől, törököktől is folyton hallottam hogy napi téma náluk a csecsen testvéreik helyzete vagy az afrikai muszlim testvéreik küzdelme. És ezek tanult emberek voltak, egyetemre jártak vagy diplomások voltak.

Az a baj, hogy lófaszt se tudsz az iszlám világról és csak itt okoskodsz.
Az iszlám kultúrkör pont úgy egy blokk, mint a kínai kultúrkör. Kínában is van egy csomó nyelvjárás és egy Min Nan-t beszélőnek az az anyanyelve, hiába beszéli a Putonghuat is, de a közös nevező a kultúra. A kínai kultúra. Olyannyira, hogy ismerek olyan mérnököt, aki az Apple-nek dolgozik és ő is elmegy jövendőmondóhoz, ha a gyerekének jobb jegyet akar az iskolában és a jövendőmondó azt mondta, hogy a gyerek nem ehet marhahúst és a család szó nélkül követi az utasítást. Ugyancsak jövendőmondó mondta meg, hogy mi legyen a neve a gyereknek, ez kínai kultúrában alapvető fontosságú, nem lehet egy Kovács Józseffel elintézni a névadást. Ez a kultúra rétege, ami felülír minden nyelvi vagy műveltségi réteget. Akkor még a daoizmusról nem is szóltam, amiben az a kínai is hisz, aki amúgy saját szavai szerint ateista. Mert az nem csak vallás, hanem a kínaiság része.
Az iszlám világban is van ilyen, ami minden muszlimra jellemző, hatással lévő kulturális háttér, függetlenül az általa beszélt anyanyelvtől, ehhez a kulturális réteghez tartozik a standard arab nyelv tanulása. Igen, még Indonéziában és a Fülöp-szigetek muszlim részein is.

Az iszlám politikai ideológia, társadalomszervező erő, jogrendszer és vallás is egyben.
Sokkal erősebb kapocs és mélyebben ható erő, mint a kereszténység nyugaton. Ugyanis a muszlim világban nem volt a nyugatihoz fogható felvilágosodás.
Nem véletlenül tartotta Hitler is a legjobb ideológiának, vallásnak az iszlámot, jobbnak, felsőbbrendűnek, erősebbnek, mint a kereszténységet. Ha Hitler ma élne, akkor muszlim lenne. Ahogy Mohamed se volt más, mint egy 7. századi Hitler.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.08. 18:56:36

@karandash:

"Az iszlám több, mint vallás, politikai ideológia, társadalomszervező rendszer és kultúra is."

Faszt. És ezt nem is tudtad megmutatni, erre még példát se hoztál.

"Nézd, én kapcsolatban voltam és vagyok indonéz emberekkel és még ők is tanultak arabul, pedig az Bahasa Indonesia-t is beszéli több százmillió ember. "

Nekem van pár muszlim kollégám, mind tud angolul. Tehát közös a kultúránk. Tehát a muszlim kultúra nem idegen.

Ja, és ismerek legalább két muszlimot, aki nem tud arabul.

Ennyikeh. Buktál mint az ólajtó.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.08. 19:03:06

@karandash:

"Egy évek óta Nyugaton (USA) élő arab lánytól teljesen természetes volt, hogy Szaddám Husszeint (akit bukása után az egész muszlim világ mártírként tisztelt, pedig egy arab szocialista, nacionalista diktátor volt) éltető posztokat tolt fel facebookra, elég hamar töröltem őt emiatt.
Indonézektől, törököktől is folyton hallottam hogy napi téma náluk a csecsen testvéreik helyzete vagy az afrikai muszlim testvéreik küzdelme. És ezek tanult emberek voltak, egyetemre jártak vagy diplomások voltak."

Bezzeg Európában a keresztény magyarok között nincs senki, aki Hitlert élteti, ugye?! Ja várjál, sok nem egy, nem kettő, sok százezer ilyen van.

Az a baj, hogy lófaszt se tudsz az iszlám világról és csak itt okoskodsz. Az iszlám hívő emberek nem alkotnak egy kultúrkört.

"Az iszlám világban is van ilyen, ami minden muszlimra jellemző, hatással lévő kulturális háttér, függetlenül az általa beszélt anyanyelvtől, ehhez a kulturális réteghez tartozik a standard arab nyelv tanulása. Igen, még Indonéziában és a Fülöp-szigetek muszlim részein is."

Ez kamu. Több hozzászólás óta emlegeted, de egy kukkot nem árultál el, hogy ugyan, mi a jó büdös kurva anyád lenne ez.

"Az iszlám politikai ideológia, társadalomszervező erő, jogrendszer és vallás is egyben."

Most beszéltél marxista muszlim ismerősről, a marxizmus nem muszlim politikai ideológia, hanem európai, és a világ sok más országában vannak marxisták. Ezzel cáfoltad magad. Keralában egyébként egy csomó marxista muszlim van.

Nagyjából semmit nem mondasz, amikor mondasz valami konkrétumot, az mindig óriási bukás. Nem, a muszlimok nem beszélnek mind arabul, a legtöbb muszlim nem beszél arabul. És nem, nincs azonos politikai ideológiájuk, szerteágazó politikai ideológiájuk van a marxizmustól a kőkonzervatívig.

Az a baj, hogy fingod nincs a muszlim világról.

2018.02.09. 01:32:35

@Brendel Mátyás: az a baj, hogy Brendel Mátyás áttért iszlám hitre és most taqiyya-t tol.
Nem véletlen, hogy a valódi ateisták röhögnek rajtad már egy ideje.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.09. 08:29:08

@karandash: a kurva anyád tért át iszlám hitre, és egy náci tolja valahol.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.09. 08:30:47

@karandash: ennyit tud a hülye náci, amikor nincs igaza, és már érve sincs.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0