Turbófokozaton a kormányzati hazugsággyár
2018. április 13. írta: Fedor

Turbófokozaton a kormányzati hazugsággyár

remhir.pngEz a két cikk, amely szinte egyszerre jelent meg, gyönyörűen kiegészíti egymást.  

Az első a 24.hu-ról származik: 

A brit Guardian az MTVA számos dolgozójával beszélt arról, hogyan működik a közpénzből működő közmédia gépezete. A lapnak több újságíró is beszélt arról, hogy a hálózat csak a menekültekről szóló negatív történetekre fókuszál, ezeket bűncselekményekhez és terrorizmushoz köti. 

Megemlítették azt is, hogy a választások előtti estén az  M1 úgy számolt be a münsteri gázolásról, mintha az egy iszlamista terrorcselekmény lett volna, miközben rég tudni lehetett, hogy az elkövető egy 48 éves német férfi volt.

Ilyet még az MTVA-nál sem tapasztaltam, ez nyilvánvalóan hazugság volt – mondta egy névtelenségét kérő újságíró. Hozzátette, úgy gondolom, a félelem légkörét teremtettük meg. Pavlovi reflex alakult ki a veszély, a terrorizmus, a menekültek, az ellenzék, Soros és Brüsszel felé.

Az újságíró elmondta, a menekültellenes üzenetek gyakran egyenesen a kormánytól érkeztek. Azok az emberek pedig, akik olyan anyagokon dolgoztak, amikben Orbán személyesen is érintett volt, egy listát kaptak a használandó kulcsszavakkal.

Sokszor valaki telefonon diktált le egy történetet nekünk szóról szóra. Azt sem tudtuk, ki van a vonal másik végén – közölte az MTVA egyik alkalmazottja.

A közvetlen kormányzati befolyást a Guardian által látott dokumentumok is megerősítették. Ezek szerint a miniszterelnök stábjában dolgozók azt is kiadták az újságíróknak, melyik kormánykritikus magyar állampolgárok ellen kell karaktergyilkosságot elkövetniük. A lap által megkérdezett újságírók azt mondták, igazságérzetük miatt érezték úgy, hogy meg kell szólalniuk. Néhány televíziós alkalmazott elgondolkodott azon is, hogy a választási eredmények ismeretében felmond a munkahelyén.

Szörnyen érzem magam, mert látom, hogy befolyásoltuk az embereket. Sokan közölünk azt gondolták, senki nem néz minket, és nem számított, mit mondunk. Úgy tűnik, számított. Borzasztóan – jegyezte meg egy újságíró.

A portál kereste az MTVA-t is, de nem kaptak választ a kérdéseikre.

És hogy illusztráció is legyen, a fenti írással párhuzamosan a Ripostban, és rá hivatkozva szokás szerint szinte a teljes kormányzati médiában megjelent az alábbi, természetesen szerző nélküli hír:

Gu­lyás Már­ton be­hívta a Soros-ro­ham­osz­ta­got: Törni-zúzni akar­nak Pes­ten! Ők gyúj­tot­ták fel Ham­bur­got

Nem nyug­hat a né­hány napja az el­len­zék új ve­zé­ré­nek ki­ki­ál­tott Soros-ak­ti­vista, Gu­lyás Már­ton. Az erő­sza­kos ak­ci­ó­i­ról el­hí­re­sült több­szö­rös ga­rázda fel­vette a kap­cso­la­tot a Ham­bur­got nem­ré­gi­ben lángba bo­rító Soros-ro­ham­osz­ta­go­sok­kal. Szom­ba­ton reg­gel ér­kez­nek Bu­da­pestre. Törni-zúzni akarnak a szombati demonstráción, kihasználva a csalódott ellenzékiek elkeseredettségét. Gulyás Márton felvette a kapcsolatot régi politikai szövetségeseivel, a tüntetéseket tudatosan és profin erőszakba fordító Soros-féle rohamosztaggal, az ANTIFA-val.

Az egész persze akkora kamu, hogy kínjában csak röhögne rajta az ember, ha nem lenne hányingere az egésztől. Tavaly őszre is beígért a kormánykommunikáció hasonló zavargásokat, abból se lett semmi. Maga Gulyás Facebook Live-ban cáfolta az egészet, és ő is csak nevetni tudott annak abszurditásán, hogy egyáltalán ilyenre kényszerül.

És hogy mire jó ez az egész? Remélem nem Pikó Andrásnak lesz igaza, aki pontokba szedte, miért vannak rossz érzései ennek kapcsán:

1) Napok óta jönnek hozzám jelzések, információk, amelynek a lényege, hogy magas rangú fideszes potentátok saját körben elismerték a választási csalást. A leírt körülményekből teljesen nyilvánvaló, hogy az elmesélt történetek hamisak - mintha valakik szeretnék újságírókon keresztül is erősíteni a csalásos konteo-t és fenntartani a felháborodott hangulatot. 
2) Vasárnap óta erős a rendőri mozgósítás. 
3) Totál bekamerázták a Kossuth teret, ennyire még nem volt erős az ilyen készültség. 
4) Tegnap kijött egy óriási felháborodást keltő listázás a civilek ellen - annyira gagyi, kegyeletsértő, hogy nem lehet nem felháborodni. Mintha pont ez lett volna a cél. 
5) Ilyen alpári hangulatkeltés folyik a lakájmédiában - hangulatilag készítik elő a közvéleményt arra, hogy a szombati tüntetés balhés lesz.

Szóval úgy tűnik, hogy igény lenne egy jókora balhéra. A választási kampány egyik fő üzenete a soros szervezetek és az ellenzék felforgató tevékenysége, amit viszont eddig nem sikerült demonstrálni. A Fidesz 2015-ben is megjáratta Budapesten a menekülteket, társadalmi tapasztalatot generált, egy ország láthatta és élhette át az élményt, amire 3 év múlva is tudott hivatkozni. 
A soros-ellenzék-civil felforgató tevékenységéről is kell tehát hasonló társadalmi tapasztalat - ezt készítik elő a választási csalásos konteók véleményvezérek felé történő megerősítésével, a rendőri készültséggel, a listás provokációval és az ilyen hangulatkeltő cikkekkel. 
Óriási a felelőssége a szervezőknek és mindannyiunknak. Nem akarok riogatni, szerintem fontos ez a tüntetés, én a családommal ott leszek, csak már nem bírtam magamban tartani. Ne jöjjön be semmi a fentiekből, az lenne a legjobb.

Menjetek holnap tüntetni, de vigyázatok magatokra.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr6613832582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pop40 2018.04.14. 14:12:03

Kedves posztoló, teljesen igazad van, de ideje lenne takarítanod.

Nagyon előmászott a fideszes söpredék a patkánylyukából, felbátorodva rajta, hogy a vajdájuk büntetlenül csalhatta el a választást, és még ezért se húzták őket lámpavasra.

meszena 2018.04.14. 14:13:21

A fidesz a 2010 előtti balliberális média működési modelljét másolta le.

Pop40 2018.04.14. 14:17:39

@MACISAJT:

"Sőt, olyanokat tűrtek zokszó nélkül, amikre a gyurcsányok lövettek volna( székház betörés, köztársasági elnöki palota ,cukrászda foglalás, Oktogon lezárása)."

Pofátlan hazudozásod a megszokott, mocskos tolvaj fideszkomcsi.

Hogy mi is volt eddig az, amire "a gyurcsányok lövettek volna"?

Egy srác VÍZFESTÉKKEL megdobta a közt elnöki hivatalt, egy másik pedig bevágott egy monitort a fideszes szarháziak székházába, amitől kb leszakadt egy ablaktábla.

Milyen igaz, ez valóban rettenetes pusztítás ahhoz képest, ahogy a vajdád által felbérelt csőcselék 2006-ban hetekig gyújtogatott kocsikat Bp-n, és dobálta macskakővel meg Molotov-koktéllal a rendőröket.

A hazudozásaitokhoz képest, mocskos tolvaj fideszkomcsik, a Pravda anno a fasorban sem volt.

Pop40 2018.04.14. 14:18:31

@meszena:

Nem, a fidesz az 1956 előtti rákosista hírhamisítást másolta le.

meszena 2018.04.14. 14:18:58

@Pop40: Peresz sokkal kényelmesebb csalásról fantáziálni, mint szembesülni azzal, hogy a balliberális pártok vidéken szinte teljesen (néhány kivételtől eltekintve) megsemmisültek.

MACISAJT 2018.04.14. 14:19:02

@Androsz: "Azt egyébként sehol nem láttam még, hogy mi is a tüntetés célja. Hangulatkeltés? "

Egyrészt, genetikai a magyarázat. A ballibák, illetve a simicskásodott operettnácik hagyományosan nem bírják elviselni, nem tudják felfogni, hogyan fordulhat az néha elő hogy nem ők nyernek.
Így volt ez 1990-ben is, ahogy az SZDSZ vesztett, máris nekiláttak a taxisblokádnak meg a chartazasnak.

Másrészt, most a keresztapa elégedetlen és újra osztja a pénzt és a pozíciókat.
Ilyenkor aztán felbolydulnak, mert be kell bizonyítani a gazdi(k)nak hogy ebbe a vircsaftba egyáltalán még érdemes dohányt önteni.

De ajánlom visszaolvasásra gati charles forgatókönyveit, ezek még 2012-ben az első bukta után készültek:
valasz.hu/vilag/charles-gati-5-pontja-44756/

meszena 2018.04.14. 14:19:43

@Pop40: Ezek szerint onnan származott a balliberális modell.

Pop40 2018.04.14. 14:21:11

@meszena:

Ha a fideszes maffia hazudozása neked balliberális modell, akkor onnan.

Elolvastad a posztot, benne a guardiannak nyilatkozó mtv-s hírhamisítóval, vagy csak bérkommentelni jársz ide?

freelander1 2018.04.14. 14:21:51

Ennyire egyszerű lenne? Kockáztatni egy polgárháborút egy 4 év múlva esedékes győzelemért, mikor amúgy a gazdaság állapota, a kormányzati gazdasági intézkedések, a politikai alternatíva hiánya, a médiatúlsúly, a választási rendszer egyenként is biztosítja a következő győzelmet?
Amit látunk nem egyszerű agymenés, nem egyszerű propaganda. Ez már provokáció valóban.
Vegye észre a kormányoldali szavazó, hogy egy választást ugyan meg lehetett nyerni sorosozós-migránsozós hisztivel is (bár szerintem még inkább egy pozitív kampánnyal), de a szavazók jó része azért x-elt a narancsra, mert nem volt valós alternatíva. De ha bukna Orbán, hát a fanatikusokon kívül kevesen morzsolnának el fél könycseppet is. Még a saját seggnyalói, oligarchái se, sőt, ők kezdenének el legjobban helyezkedni - ennek voltak, vannak jelei. Budapest totálisan fidesz-ellenes, a vidék pedig nem fog kapát kaszát ragadva felrohanni megvédeni a vezért.
Ezen kívül a hódmezővásárhelyi fiaskó után, ha rövid időre is, de felfeslett az anyag. Bayer rögtön korrigált (túltoltuk a sorosozást, a választók nem hülyék), ha esetleg buknak, akkor mondhassa, csak parancsra tette.
PINTÉR nem volt hajlandó teljes mellszélességgel beleállni ebbe a marhaságba - Soros nem jelent nemzetbiztonsági kockázatot ugye.
ŐK NAGYON IS JÓL TUDJÁK OTT FENT, hogy minden kamu és hazugság. Jól tudják, hogy az ország többsége nem mellettük áll, hiszen csak a számokat kell megnézni. Ők ott fenn nagyon is jól tudják, hogy a "király meztelen". Én egyáltalán nem csodálkoznék, ha lenne egy mérsékeltekből álló mag, ami megpuccsolná a vezért, magukat mentendő. Ezt valószínűleg ő is tudja. És igen. Itt jöhet az erdogani kotta.
De ez egy nagyon veszélyes játék. Orbán se tévedhetetlen. 2002-ben egyszer már nagyon elszámolta magát. Kapott egy második esélyt, ahol már sokkal tapasztaltabb. De a személyiségét nem tudja megtagadni. Nem tud megállni ott, ahol nagyon meg kéne állni. Nagyobb erőforrások állnak mögötte, idejekorán bebiztosította magát olyan típusú bukta ellen, mint ami anno volt, de akkor is túltolja. NEM TUD LEÁLLNI. Pedig le kéne.
Azért, hogy ne legyen Békemenet helyett háború. Hacsak nem pont ezt akarja. A végletekig felheccelt tömeget Trianon alkalmából kifelé fordítani, érzelmeiket valós ellenfél ellen bevetni. Nyilván tudna pár álhírt gyártatni ezügyben is. Lehet, hogy a mostani események ennek tesztelései?
Nagyot akar alkotni? Azt akarja, hogy neve fennmaradjon? Hogy lehetne ezt a nagy dolgot egy ilyen kicsi országban megtenni? Nacionalizmusát elnézve túl sok opciót nem látok.
Ez csak egy eszmefuttatás a sok közül. Vélemény?

meszena 2018.04.14. 14:23:08

@MACISAJT: A tüntetés célja, hogy olajat öntsön a gyűlölködésre. Meg akarják akadályozni, hogy a parlamenti pártok között valami értelmes beszélgetés elinduljon, ahogy a kampány végeztével illene is.
Demokratáknak hazudják magukat, de a szervezők valójában hivatásos forradalmárok, mozgalmárok. Lásd a bolsevizmus történetét.

Pop40 2018.04.14. 14:24:33

@meszena:

Persze, a választás abszolút tiszta volt, az, hogy kb 700 választókörben már ránézésre kibukott a csalás (és mennyi lehet, ahol nem), a buszoztatott ukránjaitok, a magyarul se tudó, de csepelen szavazgató kitudjakik, a fideszes nvi, stb stb persze, ez mind abszolút rendben volt.

Legalábbis a magatokfajta kékcédulás, csaló-lopó-hamisító komcsiknak.

meszena 2018.04.14. 14:29:46

@Pop40: Milyen fideszes maffia? Ez olyan gyerekes megközelítés! Ilyen alakon akkor balliberális maffiáról is beszélhetnénk, csak az egésznek semmi értelme. Ez a kocsmai szint.
A balliberálisok egészen 2010-ig médiafölényben voltak a fidesszel szemben és használták is az előnyüket. A média fontos szereplője a mai politikai közdelemnek. A használatának megvannak a megfelelő eredmény orientált módszerei. Ezek ideológia mentesek.
Mára a helyzet kiegyensúlyozottabb a média területén. Ha nyitott szemmel figyeltél, akkor az elmúlt hónapban minden mindenütt a kampány ment, csak ki, kinek az oldalán rontott a másik félre.

freelander1 2018.04.14. 14:32:39

@meszena: "Meg akarják akadályozni, hogy a parlamenti pártok között valami értelmes beszélgetés elinduljon, ahogy a kampány végeztével illene is. "
Most a fideszről beszélsz? Tudod hogy nézne ki a kampány vége? Origo-n pl. vége lenne a sorosozásnak, uszításnak. A fidesz vezetői hitet tesznek a jogállam mellett. Befejeződik az álhírek gyártása. Nem heccelik tovább az embereket. Hiszen céljukat elérték. Mindenki nyugodjon le a picsába, oszt jónapot. De nem ez van. Orrba szájba tolják tovább a kreténséget, amitől minden jóérzésű embernek felfordul a gyomra (nem kell feltétlenül ellenzékinek lenni, csak mondjuk igaz kereszténynek).

meszena 2018.04.14. 14:32:49

@Pop40: Nem foglalkoztam a választás jogi kérdéseivel. Nem is érdekel. Akinek van panasza, az tegye meg a jogi lépéseket. Ha nincs ilyen jogi lépés,a akkor a csalás emlegetése csak rágalom.
Az Index, s ha jól emlékszem a hvg szerint is megírta, hogy nem volt csalás.
A kékcédulázás baloldali hagyomány :)

meszena 2018.04.14. 14:36:21

@freelander1: A tüntetés céljáról beszélek. Annak egyértelmű célja a gyűlölködés fenntartása és fokozása.
Más értelme nincs a tüntetésnek. A választás megtörtént, nincs mi ellen tüntetni. Még nincs.
Sőt egy hazugsággal, mintha ők lennének a többség :)
(Azért abban egészen biztos vagy, hogy csak az a "jóérzésű" ember, aki a véleményedet osztja?)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.04.14. 14:39:02

@freelander1: "a szavazók jó része azért x-elt a narancsra, mert nem volt valós alternatíva"

Ez eléggé hihető. Csakhogy az eltelt hét alatt sem jött létre valós alternatíva - még csak pár értelmes mondat sem -, ennek ellenére a vesztesek már új választást akarnak. Valószínűleg addig ismételgetnék mindezt, amíg nem az ő győzelmük jönne ki valahogy. (Demokratikusan.) Azzal, hogy képtelenek elfogadni egy jókora választási vereséget, nem fognak túl sok szimpatizánst találni, bármennyit csalóznak is. Amire rá is legyintenék, dolgozzák fel lelkileg a vereséget, de az nem érdektelen, hogy eközben egy csomó embert zaklatnak a hülyeségeikkel. Persze az is igaz, hogy megtudtuk, a választás előtt nem sok embert tudtak elérni a kormány diktatorikus médiafölényében, ebből következően most sem fog a vagdalkozásuk eljutni sok emberhez, a többség viszonylagos békében folytathatja az életét. :-))

meszena 2018.04.14. 14:40:04

@freelander1: Nem értek mindennel egyet, de ezt szerintem jól látod: "a szavazók jó része azért x-elt a narancsra, mert nem volt valós alternatíva"
Az ellenzéknek olyan programjáról hallottam csak, ami sokaknak nem tetszhetett: többkulcsos szja, családtámogatás csökkentése/változtatása.
Lehet, hogy sokan a fideszt nem kedvelték, de a kormányzási eredményekről sem akartak lemondani...

2018.04.14. 14:47:01

@DeMarco: "Komolyan fontolgatom, hogy abbahagyom egy időre az Index olvasását is, mert ez már annyira gáz, amit a választások előtt, de különösen amit utána csinálnak, hogy értelmetlenné teszi számomra az olvasását."

Tedd is meg, ne csak fontolgasd. Ugyan sokáig fogunk sírni a hiányod miatt, de túl fogjuk élni, mint bármilyen rosszat az életünkben. Vihetsz magaddal még egy Orbán-trollt, ahogy ez nálatok szokás.
Hozzá kell tennem, hogy csak gratulálni tudok a bloggernek, hogy felületet biztosít a közismert gyűlölködő bérkommentelőknek, akiket a fideszes hazugság gyár küld a szabad média nyakára, mérgezve a közvéleményt.

Pop40 2018.04.14. 14:48:15

@meszena:

"Ilyen alakon akkor balliberális maffiáról is beszélhetnénk, csak az egésznek semmi értelme. "

Ez az egy mondatod igaz volt.
Az összes többi hülyeség.

Hogy melyik fideszes maffia? Az, amelyikre leszavaztál. A mészárosok, tiborczok, rogánok, kósák, semjének bandája. Akik bármely normális jogállamban ezerszeres életfogyttal ülnének börtönben, nemhogy ők, tán még a dédunokáik is.

"A balliberálisok egészen 2010-ig médiafölényben voltak a fidesszel szemben és használták is az előnyüket. "

Hülyeség. Hogy mekkora, arra jellemző, hogy a narancsbolsik is az mtv egy szem pártos napkeltéjével szoktak példálózni. Ami annyira pártos volt, hogy rendszeresen meghívták kérdezőnek az akkor ellenzéki Magyar Nemzet újságíróját.

Bezzeg most, hogy a 80 milliárdból kitömött mtv összes csatornája nonstop hazudozik, mindenhonnan ömlik a magyaroktól ellopott közpénzből folyó fideszes hagudozás lokáltól ripostig, az összes megyei lapban Mészáros elvtárs írja a "híreket", és bármely sajtóorgánum, ami nem a fideszmaffia seggét nyalja napi 24-ben, azonnal sorosistának, meg a jó ég tudja minek van cimkézve. Meg természetesen kivéreztetve, hisz az adófizetők pénze csak fideszseggnyaló lapoknak jár.
2010 előtt, a nagy " ballib médiaterrorban" mikor is listáztak fideszeseket, mint most a Figyelő nevű szennylap egyetemi oktatókat?
2010 előtt mikor is nyalta pl az Index úgy a szocikat, mint most a ripost, origo, meg a többi szennylap a fideszmaffiát?

Persze a magatokfajta kékcédulás rákosista komcsiknak ez nyilván maga a sajtószabadság, ezt el is hiszem.

Pop40 2018.04.14. 14:49:42

@meszena:

Aha, jogi lépéseket. Jó ötlet.
A fideszes Patyinál gondoltad, vagy az ex-fidesz képviselő poltnál?

És utána ajvékoltok, mikor lehülyéznek.

Gleccsertetű 2018.04.14. 14:50:55

@ipartelep: hajrá, csináld meg! emeld fel a csöpögős hugyos picsádat, horpaszd ki a behorpadt tikmelledet és csináld.

Pop40 2018.04.14. 14:54:12

@meszena:

Igen, nem volt olyan kifinomult programja az ellenzéknek, mint vityának a migráncsozás.

Tény, hogy a hülye fideszesnek az oktatás sose volt fontos (látszik is) az eü majd akkor lesz fontos, ha odakerül (remélem, mielőbb) azt meg ki nem szarja le, hogy a fiatalok hosszú tömött sorokban húznak el külföldre, míg a vajdád minden választás előtt dob nekünk pár ezerért bözsiutalványt, nem igaz? :D

meszena 2018.04.14. 14:56:03

@Pop40: Már jeleztem, hogy a kékcédulázás a balliberális elődök szokása volt :) Mivel a családom mindig következetes antikommunista volt, szóba sem jöhetett :)
Amikor meg nyilvánvaló dolgokat (balliberális médiafölény 1990-től) megkérdőjelezel, értelmetlenné válik a beszélgetés.

meszena 2018.04.14. 14:58:24

@Pop40: Be kell adni az észrevételeket, és ha nincs megfelelő válasz, akkor utána kell szóvá tenni ezt. De ha valakik csak a szájukat jártatják a csalásról, és meg sem próbálják jogi útra terelni, akkor az egyszerűen csak hazugság.

Pop40 2018.04.14. 15:01:01

@meszena:

Igen, a rákosista komcsik közismert balliberálisok voltak.
Épp úgy, mint ahogyan a választásokat elcsaló, civileket listázó, putyinseggnyaló vitya "jobboldali".

Csak remélni merem, hogy a családod nem úgy volt antikommunista, ahogy te.

Abba meg sztem ne menjünk bele, hogy neked mi a nyilvánvaló, felsoroltam már fent, nem írom le újra.

Pop40 2018.04.14. 15:02:17

@meszena:

Poltnál egész pontosan hány "észrevétel" van, drága elvtársam?

És ebből hány darabból lett bármi fejlemény?

meszena 2018.04.14. 15:02:27

@Pop40: A fidesznek volt programja, az, ami eddig is zajlott: alacsony munkanélküliség, alacsony infláció, rezsicsökkentés, alacsony szja, családtámogatás, bevándorlás ellenes politika, kiállás a határon túli magyarok mellett.
A szavazóknak ez bejött.
Az ellenzék (a végén még a jobbik is) politizálás címen csak a nyugat-európai liberális véleményeket merte hangoztatni, hogy a külhoni sajtó előtt szalonképes maradjon. Csakhogy a külhoni sajtó és politikusok itt most nem szavaztak...

meszena 2018.04.14. 15:04:08

@Pop40: A szavazási kérdésekben előbb mások illetékesek.

meszena 2018.04.14. 15:06:07

@Pop40: A komcsik nem voltak balliberálisok, ki beszélt ilyet? A késő komcsik egy jó része lett balliberális, meg azok akik abban a környezetben szocializálódtak.
Mintha nem értenéd.

Ménár Atya 2018.04.14. 15:10:33

Az ellenzék maga alatt vágja a fát.
Ha lesz tüntetés, akkor értelemszerűen lesz érv, miszerint annyira hülyék, hogy az alkotmány által biztosított demokratikus választásokon elért eredménybe nem bírnak beletörődni.
Ha nem balhéznak, akkor erőtlen , elégedetlenkedők soros által irányított hada lesznek.
Ha balhéznak, akkor soros és hazai csatlósai által irányított csőcselék zavargása............
Ez gy nem fog menni elvtársak.

Jakab.gipsz 2018.04.14. 15:14:50

@ipartelep:

Mintha csak Bartust vagy Kertész Ákost hallanám, neked elgurult a gyógyszered!

Egy keresztény demokrata kormányt, kikre akarsz le váltani, és miért?

Gondolom hozzád hasonló, pszciho és szociopatákra és persze Soros féle gender diktátorokra, ez tetszene neked? Nos ezt lesheted.

kvadrillio 2018.04.14. 15:16:00

:)))...FIDESZ...HEJJJ !...HEJJJ !!!...HEJJJ!!! SEMMI VAGY !!! HEJJJ !...JHEJJJ !!! HEJJJ !.... 2,5 MILLIÓ FELE CIGÁNY ÉS HATÁRON TÚLI !!!!! SEMMI VAGY FIDESZ !!!! BALOLDALRA ÉS EGYÉBRE SOKKAL TÖBBEN SAVAZTAK HEJJJ !...HEJJJ !...HEJJJ !!! :)))))))))

Ménár Atya 2018.04.14. 15:18:32

@kvadrillio:
Ma már ne igyon több alkoholt.
És keresse fel kezelő orvosát, gyógyszerészét :D:D:D

MACISAJT 2018.04.14. 15:22:57

@meszena: "Demokratáknak hazudják magukat, de a szervezők valójában hivatásos forradalmárok, mozgalmárok. Lásd a bolsevizmus történetét."

Nekem inkább a világszerte visszaszorulóban levő "liberálisok" utócsapkodásai jutnak az eszembe...

Csak hogy mást ne említsek, nézzük mit művelnek az USA-ban, amióta
legnagyobb megdöbbenésükre a Lújinszki Mónika Emlékverseny 2. helyezette elvesztette a választásokat...

martineden 2018.04.14. 16:00:51

@Lehetnék én is: ,,A lényeg nyugi van, nem húzgáljuk az oroszlán bajszát. Ha meg mégis, akkor tudjátok, hogy a jószág másik végén fogak és karmok vannak." ,,,szoval az oroszlan seggeben fogak es karmok vannak.Persze egy fideszes ezt is elhiszi.

Gleccsertetű 2018.04.14. 16:02:59

Ma is aktuális: “Honfitársaim, magyarok! Ál-liberális undorító férgek és dögkeselyűk lepték el hazánkat, és amíg a liberális férgek belülről rágják édes hazánk nemes testét, addig a liberális dögkeselyűk kívülről tépik, szaggatják az ezer sebből vérző, Trianonban megcsonkított, Párizsban tovább kurtított szerencsétlen nemzetünket – de mi nem engedjük!”

martineden 2018.04.14. 16:12:42

@MACISAJT: ,,Másrészt, most a keresztapa elégedetlen és újra osztja a pénzt és a pozíciókat."...igen, mar be is jelentettek , h teljesen mas szemlyekbol all majd az uj kormany.

2018.04.14. 16:50:31

Mi a gond a ha felégetik ma az Országházat a tüntetők? Petőfinek és társainak is azt javasoltátok volna, hogy csak nyugi, vonulgassatok, aztán majd jobb lesz? Ugyanez volt a gond 89-ben is. Senki se lógott a villanyoszlopokon a Párt vezetéséből. Meg is lett az eredménye, az elvtársak ma is ott ülnek a parlamentben. Én szívesen mennék tüntetni, de úgyse bírnám ki, hogy ne mutassam ki a véleményemet kicsit komolyabban, mint a táblaemelgetés. De lélekben velük vagyok.

martineden 2018.04.14. 16:52:36

@Ménár Atya: ,,Ha lesz tüntetés, akkor értelemszerűen lesz érv, miszerint annyira hülyék, hogy az alkotmány által biztosított demokratikus választásokon elért eredménybe nem bírnak beletörődni."......,,a haza nem lehet ellenzekben"...remlik ?Akkor nem pofaztal ,csuhas? Vagy akkor meg jobban erdekeltek a ministrans fiuk??

Ménár Atya 2018.04.14. 17:06:14

@martineden: Mikor kellett volna pofáznom fiam?
Gyurcsány ellen azért tüntettek mert hazudott,reggel,délben,meg este.
Nem azért mert nyert a választáson. :)
Amit most tesznek a tüntetők, az egy demokratikus jog,amivel élhetnek.
És mi nem lövetjük a szemüket :)
És kedves martinéden, emlékszem ám rád a miséről, hogy vigyorogtál, amikor buliztál a minintráns fiukkal és a seggedbe szorult a gyertyatartó :D
Nem véletlenül lettél te is a kis Fekete győr, meg Gulyás marci fartúró cimbije :D:D

Tom66 2018.04.14. 17:27:58

„Az egész persze akkora kamu, hogy kínjában csak röhögne rajta az ember, ha nem lenne hányingere az egésztől.”

Tőletek van hányingere az embereknek, aljas, hazug kis kretének vagytok. Marcikátok már bemutatta mihez is ért igazán. Marcika, Zsebi baba és a Che Guevarás pólóban szaladgáló ANTIFA-sok nyugodtan felgyújthatják Budapestet, utána garantáltan nem szavaz rátok senki sem, a többiről nem is beszélve.

Lehetnék én is 2018.04.14. 17:37:29

@monddazigazatmar: kösz, kicsit nem sikerült a poén ;-)

martineden 2018.04.14. 17:37:58

@Ménár Atya: 1.Ugye-ugye , hogy tenyleg a ministransfiuk segget bamultad.Jo , hogy elismered, de hogy meg a gyertyatartot is segedeszkozkent hasznalod, na , az nem semmi.

2. Az orbancot azert akarjak levaltani, mert a vezenyletevel lopnak reggel, delben meg este, de az ejjelt sem hagyjak ki.

Lehetnék én is 2018.04.14. 17:40:15

@martineden: én elszúrtam.
Te a lényegre nem figyelsz.
Az ilyen balfék (ballibbant) meg nézze meg mindkét végét, hátha mégis tévedtem

martineden 2018.04.14. 17:40:30

@Ménár Atya: ,,És kedves martinéden," ....mivel igy irtad ezt a nevet, te nem teologiat, hanem negy faiskolat vegezhettel, mert az irodalomrol halvany lila fingod sincs, alcsuhas.

martineden 2018.04.14. 17:42:27

@Lehetnék én is: Mivel te mar joparszor bebujtal az orban seggebe es ott sem talaltal fogakat, en elhiszem , h az oroszlannak sincs ott.

cso zsi 2018.04.14. 17:44:33

@DeMarco: Neked az Origo való. Ja, ott bezárták a kommentelési lehetőségeket, amióta a hazugsággyár szerkeszti a híreket.

Lehetnék én is 2018.04.14. 17:47:42

@martineden: szánalmas ez az orbánseggébe bújni részedről, mint érv.
Kedves érdemi hozzászóló barátom.
Így jobban tetszik? És véleményed is van?
rohadt egyszerű a dolog.
Ne menjetek szombaton tüntetni (meg máskor is csak ha okotok van rá).
- Megbukik az a konteo, hogy a Fidesz meg a kormány zavar ki benneteket az utcára
- nem zavarjátok a tüntikével a normális emberek életét, közlekedést st. Arra amúgy is elég a futóverseny és társai.
- A rendőrségnek sem kell agyilag megzakkanni, hogy úgy bemosna már egyet a mocskosszájú provokátornak, de nem teheti, mert nem Gyurcsány a góré.
-igazolnátok, hogy igaz demokraták vagytok és legalább egy hétre visszaemlékeztek, akkor ugyanis választás volt, egyértelmű eredménnyel
- igazolnátok a liberális elképzelést, hogy egyenlőek vagytok, sőt mi is. egy budapesti szavazat annyit ér mint egy gödöllői, vagy szikszói.
A lényeg nyugi van, nem húzgáljuk az oroszlán farkát. Ha meg mégis, akkor tudjátok, hogy a jószág másik végén fogak vannak.

cso zsi 2018.04.14. 17:47:58

@meszena: Médiafölény?
Az M4-en a meccs szünetében is politikai hirdetés, valamint ha az ingyenes Kakál napilap kinyílt, minden oldalon sorosmigráncs - "reszkess félj és borzadj" volt 10 méterről olvashatóan. A plakátokról nem is beszélve.

cso zsi 2018.04.14. 17:49:19

@Lehetnék én is: Kubatovék, és a Fradi "B-közép", ahogy annak idején, és azóta is? Bár utóbbiak lehet, hogy már észre tértek.

2018.04.14. 17:57:03

"Gyurcsány Ferenc emellett aláhúzta, a jobboldal egy része, ahogy korábban, úgy most sem nyugodna bele a választási vereségbe, ezért arra figyelmeztette az országos rendőrfőkapitányt és a belügyminisztert, az ő felelősségük a rend megőrzése a voksolás után. Kijelentette, nem lesznek megbocsátóak, ha utat engednek az erőszaknak és közreműködnek az új demokratikus kormány megdöntésére irányuló kísérletben."

Ménár Atya 2018.04.14. 17:58:01

@martineden: Ugyan már fiam!
Szállj magadba, és vedd elő keresztényi könyörületed.
Látom nagyon izgat a gyertyatartó,mint régen is :D
De csak fletó szerszámát kaptad orálisan, orbánét meg análisan, azt köpni nyelni nem tudsz most meg :D:D
Amúgy csak jelzem, nem irodalmi diskurzus folyik itt, hanem politikai vita.
Bár az ilyen elvakult lelki szegénnyel, mint te, nem sok mindenről lehet vitatkozni, mert csak nyomja a DK-s mantrát.
De most gondolj bele, ez a gonosz fidesz éjjel nappal lop, hazudik, és mégis nő a gazdaság, nem mentünk csődbe, és évről évre felminőstenek,
az adóm csökken, több pénz van a zsebünkben , a rezsim csökken, nincs megszorítás,vizitdíj, és 23 millió román sem özönlötte el az országot .Fletónál meg évről évre szarabb lett, pedig mindent elköltöttek, még minket is eladtak a bankoknak, de csak csőd lett a vége.
Na szerinted miért a fideszre szavaztak legtöbben? :)
És ne gyere, hogy 100 ezerrel több volt az ellenzéknek, mert olyan párt, hogy "ellenzék",olyan nem indult.
"A világosság világít a sötétségben, de a sötétség nem fogta fel."
Gondolom te sem fogod a tutit, magas ez neked :D:D:D

kolompar lole 1113 2018.04.14. 18:15:15

@blah blah:

"A választási csalás kiáltozásával meg csak óvatosan. Clinton is biztos volt benne, hogy elcsalták az oroszok, aztán kiderült, hogy tényleg találtak még szavazatokat... Trump javára."

FAKE NEWS, természetesen semmit nem találtak, csak azt hogy a ruszkik meghekkelték Trump javára a választást. Trump Putyin ügynöke. Orbán is.

martineden 2018.04.14. 18:23:01

@Ménár Atya: Latom alcsuhas nagyon a sziveden viseled a gyertyatarto es a ministransok sorsat.Bar nem tudom miert, hisz mar fiatalabb korodbansem allt fel neked, azert mentel csuhasnak. Aztan ra kellett jonnod, hiaba gerjedsz a fiatal fiukra, remenytelenul inpotens vagy, ezert aztan bealltal a tolvaj geci valagat nyalni. A folyamatos felminositesrol meg annyit csokott agyu, hogy eloszor leminositettek a vajdad miatt a orszagot, es jo par evnek el kellett eltelnie, mire visszakapaszkodott oda, ahol volt. Az elcsalt valasztasokra meg ne hivatkozz pedofil szoknyas, hisz aki egy helyen csal, az csal 300-on is.

FLAZZ 2018.04.14. 18:33:20

Ha ennyire nem tetszik nagy számban kellett volna az urnákhoz járulni. Ja, hogy nem voltak elegen? Kérem, ez a demokrácia. De az ellenzék állapotát hűen tükrözi az LMP-s bunyó. Vagy csak ennyire műveletlen, paraszt mindegyik? Szólni kellene Földes Andriskának, hogy nincs jól beállítva az irántűje.... :))))

Ménár Atya 2018.04.14. 18:35:53

@martineden: Igen ,évről évre leminősítettek, fletó alatt, most meg fel ,orbán alatt :D
Látom izgat még mindig a gyertyatartó.
Mi bajod vele, hiszen te is buzi vagy, meg Fekete győr is, ti baloldaliak ezt nagyon kedvelitek :D
Rád tényleg nem áll fel amúgy, de ha megint mininstráns ruciba bújsz, megtologatlak a feszülettel :D
Hol voltak elcsalt választások?
Azt hiszem, egyszer a Kádár nyert 107 százalékkal...na az is egy balos köcsög volt.
Na mindegy , tüntetnek ma, azt majd megunják és hazamennek.
Hétfőn meló lesz megint, holnap meg mákostészta csirkefarháttal meg mentolos hurkával :D:D
Ma már ne igyál többet, és gondolkozz el azon, hogy Fletóék a fasiszta jobbikkal kokettálnak :D:D

Ménár Atya 2018.04.14. 18:41:38

Azért az elgondolkodtató, hogy mi lenne ha az ellenzék nyer.
Ölre mentek volna, mint az lmp-s politikusok, vagy zsákban futással döntötték volna el, hogy ki a főnök, vagy vona lelövette volna a többieket?
De azért ,remélem jót tesz a sok megvezetettnek ez a kis hiszti parádé.
Tényleg, hétfőn munka lesz, és adót kell fizetni a fidesznek, hogy legyen még néhány stadionunk.
:D:D

megamedve 2018.04.14. 18:56:59

Orbán csőcseléke 2006 őszén bemutatta, hogyan kell a ezt csinálni....

Sir Gombóc 2018.04.14. 18:59:44

@DeMarco: mert ti tudtok. Ja nem. Emlékszel még?
" a haza nem lehet ellenzékben!" ki is mondta ezt?
Na innen datálható az árokásás megkezdése.

Sir Gombóc 2018.04.14. 19:04:12

@FILTOL: a jobber közösség és a fidesz szavazók nem egy nagy közös halmaz. van közös metszetük, ez igaz.

Sir Gombóc 2018.04.14. 19:08:01

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: na igen, a jobbik az kimondottan ultra ballib párt. muhahaha

n3spr3ss0 2018.04.14. 19:09:27

Egy a jelszó....
Nem a béke, hanem: mocskos fidesz!
Csaló, tolvaj, geci banda.

Gleccsertetű 2018.04.14. 19:11:30

@Sir Gombóc: orbitális tévedés (hazugság). az árokásás kezdete valahonnan Kornis Mihály, balliberális értelmiségi elszólásától datálható ("Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy ti. mi még sokkal jobban: gyűlölünk titeket mint ti minket.").

n3spr3ss0 2018.04.14. 19:12:44

@FLAZZ: Nagy számban járultak az urnákhoz, száz ezerrel többen szavaztak a fidesz ellen, de a csaló törvények miatt így is 2/3-d a fidesznek.Ezen kívül percről perce úgy alakítják a számolást, hogy maradjon az eredmény.

kolompar lole 1113 2018.04.14. 19:18:05

@Ménár Atya:

Inkább arra lettem volna kíváncsi mint az eddiginél is jobban felpörgő elvtársi uram-bátyám közpénzszivattyúra!

Sir Gombóc 2018.04.14. 19:18:45

@Androsz: @meszena: jó érzésű ember nem támogat hazug, korrupt gazembereket. Legyen a színük bármilyen.

FLAZZ 2018.04.14. 19:28:59

@n3spr3ss0: ez a csaló törvény az ellenzéknek is ugyanúgy megadja a lehetőséget a 2/3-ra. Ja hogy mindjárt számoljuk a törpe pártokra leadott szavazatok is a fidesz ellen + még a kilyukasztott buszjegyeket is. Szánalmas.

morph on deer 2018.04.14. 19:32:23

@Ménár Atya:
“évről évre leminősítettek, fletó alatt, most meg fel ,orbán alatt :D”

Én elhiszem, hogy örülsz, de hazudozni azért nem kéne.
Nem volt az olyan régen, hogy ne emlékeznénk, ha te felejtesz is.

DeMarco 2018.04.14. 19:38:25

@a ribancok is kidobják a csikket: @cso zsi: Valójában én rettentő toleráns vagyok és sosem lehet kihozni a sodromból. 8 évig néztem napról napra ahogy a facsén két ismerősöm folyamatosan osztotta a hülyeségeket, a saját táborának megfelelő faxságokat (ballib és jobbikos). Nem zavart, inkább jókat röhögtem rajtuk általában. Egészen a tegnapi napig. A mostani ajvékolás, döbbent brühühüzés, a magukkal szembenézés teljes elmaradása és mindenki más hibáztatása elérte nálam az ingerküszöb végét. Mint ismerőst azért meghagytam őket egyéb emberi tulajdonságaik miatt, de minden hozzászólásukat letiltottam, a továbbiakban nem vagyok kíváncsi az idétlen propaganda szövegeikre. Valahogy így vagyok az Indexel is. Sosem zavart túlzottan az elfogultságuk és irányultságuk, helyén tudom ezeket kezelni. De szerintem túltolták a választások előtt, mert talán még ők is elhitték az ellenzéki mantrákat és azt hitték, hogy van esélyük. A választások után viszont már tényleg kezd sok lenni nekem. Persze az is lehet, hogy csak én öregszem évről-évre és már kevésbé vagyok rugalmas, vagy toleráns. És most nem is arról van szó, hogy meglepetésként ért a brühühü. Pontosan ezt csinálták négy évvel ezelőtt is. Inkább csak az a bosszantó, hogy nulla következtetést vontak le abból és mintha megakadt volna a lemez, újrajátszák a felesleges köröket az ellenzéki oldalon.

martineden 2018.04.14. 19:43:03

@Ménár Atya: Na hazug fideszes, a hazugsaghoz. lopashoz, csalashoz ertetek.Szerinted nem a csuti geci volt m.elnok 2011-ben?

Makrogazdaság
Leminősítették Magyarországot - "Ez nem összeesküvés" Percről-percre
2011. november 25. 17:20

Egy fokozattal, a korábbi Baa3-ról Ba1-re rontotta Magyarország adósságának besorolását csütörtök éjszakai döntésével a Moody's Investors Service. Ezzel a magyar besorolás a befektetésre nem ajánlott (azaz bóvli) kategóriába került, 1996 után újra. Az új besoroláshoz továbbra is negatív kilátást tart érvényben a hitelminõsítõ.

Na szoval igy hazudtok mindenben.Egyebkent pedig pedofil buzik a csuhasok, teged is azert rugtak ki, mert rajtakaptak egy 8 eves ministrans fiun, csak eltussoltak. Szaz cikket tudok mellekelni ha akarod, budos csuhas.

kolompar lole 1113 2018.04.14. 19:43:17

@DeMarco:

"Valahogy így vagyok az Indexel is. Sosem zavart túlzottan az elfogultságuk és irányultságuk"

Még jó hogy nem zavar a tárgyilagosság, pártatlanság. Ennek kéne alapnak lenni a közpénzből finanszírozott fidesznyik propaganda-lakájmédiánál is (origófos, 888 és hasonszőrű fajtársai).

DeMarco 2018.04.14. 19:43:46

@Sir Gombóc: Az árokásás? Hmm.. Hát szerintem az árokásás akkor kezdődött amikor a németek adtak pár millió márkát/rubelt Leninnek és vonatra ültették, hogy csináljon otthon ramazurit... Aztán 1919-1920-ban kész is voltak az árkok. De ha 89' utántól akarod nézni, akkor a kövi árok akk történt, amikor az szdsz lepacsizott Hornnal. Onnantól már csak nőttek az árkok.

DeMarco 2018.04.14. 19:48:50

@kolompar lole 1113: Tárgyilagosság? Pártatlanság? Te miről beszélsz?? A fél világon meg tudom mondani, hogy melyik médiafelület kinek a tulajdonában van és milyen a beállítottsága, milyen híreket emelnek ki, milyen témákat preferálnak, kinek a véleményét hangoztatják, vagy milyen érdekek, vagy elvek mentén irogatnak. Alig hinném, hogy lenne itt olyan kommentelő aki ne tudná, hogy melyik magyar médiafelület kihez húz, milyen elveket tart fontosnak. Az utópisztikus gondolatok nem azonosak a realisztikus valósággal.

Hozzászólok 2018.04.14. 20:02:33

szerintem csak el akartak riasztani a lehetseges resztvevoket.
ki a fenenek van kedve zavargasban reszt venni. inkabb oda se megy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.14. 20:21:57

Az ellenzéknek úgy kellene egy kis rendőri beavatkozás, mint egy falat kenyér. Mert akkor lehetne diktatúráról nyüszíteni.

Orbánnak több esze van, nem teszi meg nekik ezt a szívességet.

$pi$ 2018.04.14. 21:12:47

@n3spr3ss0: "Nagy számban járultak az urnákhoz, száz ezerrel többen szavaztak a fidesz ellen,"

Hazugság, mindenki ellen többen szavaztak mint a fidesz ellen. Amúgy meg úgy írják, hogy "százezer". :)

cso zsi 2018.04.14. 21:14:09

@DeMarco: "Az utópisztikus gondolatok nem azonosak a realisztikus valósággal."
Ideje lenne, hogy tisztában legyél vele. :)))
"Véletlenül" mindent pont fordítva látsz, ferdítve mondasz, mint a valóság.

$pi$ 2018.04.14. 21:15:53

Az ellenzék azzal fenyegetőzött, hogy ha orbán veszít nem lesz képes elfogadni a választási eredményt. Megint azzal vádolták, amit ők csinálnak, veszítettek és nem képesek elfogadni a választási eredményt.

Azt követelik, hogy legyen még egy választás. Gondolom addig kellene újra és újra választásokat kiírni, amíg nem a "helyes" eredmény jön ki.

arabok balrol 2018.04.14. 21:38:03

A ballenzék nagyon átbaszta a választóit, Orbánt ígértek talpig vasban, most meg ehetik a sz*rt, nagykanállal.

Erről kéne most elterelni a figyelmét ezeknek az agyhalottaknak.

sóhegy049 2018.04.14. 21:51:09

Tényleg...
Mi a gecit akarnak a fasiszták, balhét...?
Itt ezek nem gumilövedékkel nyomnák, tartok tőle.
Mit akartok?
Egypártrendszer, Elnöki Népköztársaságot?

morph on deer 2018.04.14. 22:41:57

@DeMarco:
“ a németek adtak pár millió márkát/rubelt Leninnek és vonatra ültették, hogy csináljon otthon ramazurit...”

Hogy miért is jut erről eszembe Szeva bácsi diplomata táskája ‘94-ből...
Hmm...

arabok balrol 2018.04.14. 23:20:41

"A brit Guardian az MTVA számos dolgozójával beszélt arról, hogyan működik a közpénzből működő közmédia gépezete. A lapnak több újságíró is beszélt arról, hogy a hálózat csak a menekültekről szóló negatív történetekre fókuszál, ezeket bűncselekményekhez és terrorizmushoz köti.

Megemlítették azt is, hogy a választások előtti estén az M1 úgy számolt be a münsteri gázolásról, mintha az egy iszlamista terrorcselekmény lett volna, miközben rég tudni lehetett, hogy az elkövető egy 48 éves német férfi volt."

- Muhaha. Mármint az derült ki hogy egy német állampolgárságú arab iszlamista volt. Ennyit a Guardian és a lippsik álhíreiről.

DeMarco 2018.04.15. 00:11:19

@cso zsi: Nem én ülök talpig szarban és lefelé süllyedve az utolsó bugyborékoknál nyávogva... és nem én változtatom meg az álláspontomat, meg köpöm állandóan szembe magam...

""Véletlenül" mindent pont fordítva látsz, ferdítve mondasz, mint a valóság."

Háát peeerszeee... :P Végül is csak a 3. kétharmadot hoztuk össze. EZ a valóság. Tudjuk, nálatok ez úgy csapódik le, hogy mindenki hülye csak ti vagytok kamionok... meg mindenki hülye, mert szemben mennek veletek az autópályán... de mi csak szánakozunk és röhögünk rajtatok...

Pedig nem is lenne nehéz legyőzni a fideszt. Egyszerűen csak választók kellenek hozzá, a választóknak pedig rendes választási program és hiteles szereplők, akik azt képviselik. Na mármost ezeknek mind híján voltatok, vagy részben híján voltatok. Mármint volt néhány választási program, de vagy csak mellébeszélés volt, vagy rémálom, amire épeszű ember nem szavaz. Hiteles ember is volt egy-kettő, csak sajnos azokat saját magatok nyírtátok ki, vagy nyomtátok víz alá. És akkor még ott van a deka és kedves vezetője, aki önmagában garancia 30%-ra...nekünk...

Ménár Atya 2018.04.15. 05:25:14

@martineden: Ugyan már Éden testvér!
Te is tudod, meg én is, hogy 2011-ben még az előző fletó féle ,bukott gazdaságpolitika következményei miatt minősítettek le.
-
"A Fitch leminősítését, három évvel később, Mikulás napján kapta kézhez 2005-ben Magyarország, hatására - ennél az intézménynél - az ország a legjobb befektetési kategóriából a közepes befektetési csoportba csúszott."
Hát igen fiam, Gyurcsány szakértelme meghozta az eredményt, a pénzt eltapsolták, ők meg ma is élnek vígan, a bárányok meg béketnek a gonosz fideszről :)
Na ki hazudik ?
A1 ről elérte a kurmányod, hogy 2009 re a bóvli határán legyünk.
Aztán jött a történelmi eladósodás, meg a sírás a tv ben.
Az emberek meg megunták azt elzavarták a kurmányod.
A fidesz meg lassan helyrehozta szembeszéllel is a gazdasági mutatókat.
"Ha földi dolgokról beszélek, s azt sem hiszitek, hogy fogjátok hinni, ha majd a mennyei dolgokról beszélek?"

MACISAJT 2018.04.15. 06:46:01

Na mi van?
Megdőlt a rendszer? Vagy megunták és hazamantek a "forradalmárok"?

Volt anno egy vicc: néz mint náci a zsidóra egy buzi felvonuláson.
Na, ez tegnaptól már nem vicc hanem a valóság, mint az árpádsávos
lendvai ildikó...

Muhaha

Ménár Atya 2018.04.15. 07:36:55

@MACISAJT: A múmia visszatér 3. :D:D árpádsávval :D:D

martineden 2018.04.15. 09:04:46

@Ménár Atya: ,,Te is tudod, meg én is, hogy 2011-ben még az előző fletó féle ,bukott gazdaságpolitika következményei miatt minősítettek le."....ja,ja 2 ev fidesz kormanyzas utan.Perszeeee, azert izlelgesd,bovliiii

Tenkes Kapitánya 2018.04.15. 10:05:13

@martineden: A bóvli minősítés nem volt rossz, kábé 30 fokozattal volt magasabb, mint a görögöké. Az elnevezése megtévesztő, mert angolul spekulatívnak hívják vagyis olyannak, amely nagyobb kockázattal és nagyobb hozammal jár. A bóvli pedig azt jelentené, hogy értéktelen. Vagyis ez egy hazug, buta szóhasználat.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2018.04.15. 11:50:57

@DeMarco:

Mi volt a fidesz programja, amit ismertetett?
Mi volt a fidesz programja, amit a vitákban megvédett? (Ja nem is mentek el egy vitára sem!)
Mennyire hiteles személy az, aki nem tud 12 milliárddal hitelt érdemlően elszámolni? (Simonnak csak 250 millióval nem ment. Ezt nem relativizálásból mondom, de hát.....)
Mennyire hiteles miniszterelnök, akinek a veje csak nyerni tud, majd az OLAF írkál róla? (Írtak ők az mszp-szdsz metrójáról is!)
Hogy lehet úgy elérni a választókat, ha a köz médiája csak egyoldalúan, hamisan, gyűlöletet és rettegést keltve tájékoztat?

A fidesz azért tud választást nyerni, mert a vidéki embereket tudatosan elzárja a valós információk elől, rettegést kelt a körükben, miközben magát hamisan úgy tünteti fel, hogy ő az aki majd megvédi a népeket. Közben a "veszélyes" és "bűnöző" migránsokból beenged annyit, amennyit az EU elvár.
A kis falvakban a feudális függőségi viszonyok miatt tud nyerni, mert elhitetik az emberekkel, hogy az ellenzék elveszi a házaikat, miközben pont a fidesz hozott olyan törvényt, mely alapján az állampolgárok ingatlanainak a kisajátítása könnyebb a jövőben. Nemzetbiztonsági okokra hivatkozva.
Ha Magyarország jobban teljesít, akkor miért szavaztak a falvakban az emberek öt kiló krumpliért a fideszre? (YouTube tele ilyen videókkal)
Miért kellett buszoztatni az embereket a szavazásra?

A fidesz azért tud nyerni, mert kétharmados többségével visszaélve megmachinálta a választási rendszert. Sajnos az ellenzék akkora marha volt már 2014-ben is, hogy azt hitte le tudja váltani őket. Ahelyett, hogy bojkottot hirdetett volna. A Parlament működött volna ellenzék nélkül is, de külföldön nehéz lett volna eladni a dolgot.

DeMarco 2018.04.15. 13:47:13

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hazudnék, ha a nicknevedet látva nem a káröröm lenne az első szó, ami eszembe jut... Nem szép dolog tudom, de nem tehetek róla, azt hiszem meg is érdemled az elmúlt nyolc év folyamatos pocskondiázása után. A választások után ennyi kis öröm belefér nekem is, még pár napig élvezni akarom a fancsali arcotokat és a nyivákolást. Utána úgy is megunom és nem foglalkozom tovább vele.

A választások előtt azt vízionáltátok, hogy a fidesz nem fog tudni beletőrödni a választási vereségbe. Erre föl mi történik? Szokás szerint ti nem tudtok beletőrödni a vereségbe, a demokratikus választás eredményébe és a démosz ítéletébe. Hülyézitek a népet, mert megint nem benneteket választott. Tegnap Momentumos zászlóval volnult egy fruska azt skandálva, hogy "mi vagyunk a többég"... Mivel, a 2,8%-al??? :DDD
Az Oktogonon ott ült néhány tarajos sül, szóltak nekik, hogy pattanjanak fel, mert kellene a villamos, de egy sem beszélt magyarul...

Amúgy a hozzászólásod azért érdekes, mert előrevetíti a 4. kétharmadot is, amennyiben nem vizsgálod felül sürgősen a vidékkel kapcsolatos álláspontodat, ami rettentően felületes, elnagyolt, sztereotíp és rágalmazó. Ne a vidékben keresd a problémáid főgyökerét, hanem magadban...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2018.04.15. 15:05:08

@DeMarco:

Ez a választási eredmény egy fiaskó!

Az ellenzéknek azért, mert nem érik fel ésszel, hogy nem nekik lejt a pálya. Az ellenzék megint nem adott VALÓS programot, mert az, hogy váltsuk le, kevés. Kell az alternatíva, hogy utána hogyan tovább. Ez hiányzott.

A kormányoldalnak azért fiaskó, mert rengeteg helyen merül fel a gyanúja annak, hogy csaltak. Tehát biztosan voltak valahol visszaélések, már csak a nagy számok törvénye alapján. Amikor tudom, hogy nyerő vagyok, akkor mi szükség rá, hogy ne tisztán játsszak?

Amúgy én elfogadom az eredményt, lassan kezdem azt is látni, hogyan jöhetett létre. Lehet írni is fogok róla, bár lassan négy éve nem írtam.
Emlékezz a Vereség c. posztomra.

martineden 2018.04.15. 15:37:59

@Tenkes Kapitánya: De azert a leminosites, az leminosites ugye?

Tenkes Kapitánya 2018.04.15. 17:08:14

@martineden: A leminősítés rossz, a felminősítés jó. Mindkettő a korábbi tartós folyamatok eredménye; a leminősítés az államadósság drasztikus növekedése indokolta (+30% GDP arányosan, a szocik 8 éve alatt).

DeMarco 2018.04.15. 17:26:44

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hagyjuk már ezt a csalásos faxságot. Csak az ovisok óbégatnak csalást, ha nem nyernek a kidobóban... Az egész ország egy nagy narancs paca, kétharmad van harmadszor is, akkor minek ugráltok csalást kiabálva? Ennél mi kell még egyértelműbben? Volt nyolc évetek kikapálni a gazt és rendes programot összeállítani. Egyiket sem tettétek meg. Most kaptatok rá megint négy évet. Tegyétek rendbe a veteményest és csináljatok olyat, ami a választóknak is bejön. Mondjuk első lépcsőben dobjátok a multikultit, a htm-ok támadását és a családok elleni fellépést (mind elviekben, mind gazdasági értelemben). A még több munka, még több adó irány helyett a négynapos munkahét és az alanyi jogon járó alapfizetés felé. A munkáltatók erőfölénye helyett a munkások jogainak visszaállítása felé.

Fejezzétek be a siránkozást és kezdjetek dolgozni végre.

Mindenki azt kérdezte ma tőlem, hogy végül is mi a faxt akarnak a hőbörgők és miért nem akarják elfogadni, hogy veszítettek? Nem értik a kínlódás okát és nyugalmat szeretnének. És nem látjátok be, hogy amit megint műveltek az mennyire taszítja az embereket és mennyire kontraproduktív. Persze nem először, négy éve is pont ezt játszottátok...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2018.04.15. 22:01:09

@DeMarco:

Nehéz úgy vitatkozni, ha vannak dolgok, amiben egyetértünk.

Lásd fentebb, mikor is írtam, hogy a "Váltsuk le a Zorbánt!!!" programnak kevés, mert nem tudjuk, mi lesz utána. Nincsen kijelölve az út, hogy amit a jelenlegi kurzus szerintünk rosszul csinál, azt hogyan csinálnánk mi helyesen. Nem lett elmondva, miért rossz például a baleseti adó a GFB-ben (Mert hazugságon alapul, azért, de ezt most nem részletezem. A lényeg: A biztosító eleve jogosult volt regress-el élni a károkozón bizonyos esetekben)

Írtam, elismerem az eredményt, ahogy azt is írtam, túl sok helyen merül fel a csalás megalapozott gyanúja, tehát voltak erre esetek. Remélem ezek csak elszigetelt egyéni akciók voltak, bár a Kubatov-művek működéséről kapott félinformációk is borzasztó aggodalmakra adnak okot.

Jelenleg jobban ajvékolok azért, mert Ferenc testvér elfelejtett lemondani a fiaskó után. Ahogy négy éve is ajvékoltam Mesterházin és társain. (Lásd Vereség c. posztomat.)
darazskarcsi.blog.hu/2014/04/08/46_vereseg

További szép estét!

martineden 2018.04.16. 08:34:17

@Tenkes Kapitánya: Persze, a szocik miatt volt a fidesz regnalasanak masodik eveben.Muhaha, hulye fideszes

blah blah 2018.04.25. 09:00:13

@martineden:
2012ben még javában tombolt a válság, amire még rájött a komcsi rezsim által generált nemzetközi bizalomvesztés is
2002-2010 között gyakorlatilag egyetlen egy alkalommal nem tudott az államadósság és GDP növekedés olló pozitív értéket felvenni

most olyan alacsony az alapkamat mint még soha
olyan alacsony az infláció mint még soha
ennyi... makacs dolgok ezek a makrogazdasági tényadatok

martineden 2018.04.25. 11:12:09

@blah blah: A neniked es az orban maffia tombolt 2012-ben fidesztroll. Volt is eredemnye, a bovliba sorolas.

blah blah 2018.04.26. 14:26:47

@martineden: :DD ja azóta meg ránk szakadt a gazdaság összecsukott az állam, mint ahogy a sok ballib hozzáértő megjósolta

a NASA nem érdeklődött még az arcbőrötök anyaga iránt?

pénzügyi analfabetizmusodat pedig kiválóan megcsillogtattad, olyan kategória ugyanis nincs, hogy "bóvli" :))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 19:29:47

@blah blah:

"a NASA nem érdeklődött még az arcbőrötök anyaga iránt?"

Talált, süllyedt. :DDDDDDDDD
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0