...kedvenc politikusom Oroszvári Péter, és már február közepe van!!!
2010. február 10. írta: Fedor

...kedvenc politikusom Oroszvári Péter, és már február közepe van!!!

Az ízléstelen bunkóság pártfüggetlen. Más halálával viccelődni számomra akkor is aljas dolog, ha egyébként a vicc alanya nem tartozik a kedvenceim közé. Választásra készülő politikustól meg azért különösen súlyos hiba, mert az ilyesmi nagyon jó fegyver a másik oldal kezében, és jogosan: ne képviseljen engem olyan ember, aki vicces dolognak tart ilyeneket írogatni a kampány legújabb csodafegyverére, a Facebook-ra:

Mennyei Atyám! Miután az elmúlt esztendőben kedvenc zenészemet, Michael Jacksont, kedvenc színészemet, Patrick Swayzet, kedvenc színésznőmet, Farrah Fawcettet és kedvenc írómat, Mario Benedettit magadhoz vetted, szeretném tudatni Veled, hogy kedvenc politikusom Orbán Viktor, és már február közepe van!!!

Oroszvári Péter, a Societas elnökhelyettese egyébként is teljesen lúzer módon áll hozzá a Pofakönyvön történő megjelenéshez: mintha egy átlagos fiatal lenne, és nem az aktuális kormánypárt egyik képviselőjelöltje.

Mert az még elmegy, sőt, státuszából adódóan szinte kötelező elem, hogy rajongója Mesterházy AttilánakBajnai Gordonnak és a Societasnak. Kicsit már neccesebb, de még a szoszo kategória ugyanezen okból, hogy oszlopos tagja a Vagyok olyan jó tanácsadó mint a Rákay Philip, az Orbán Viktor szerintem unalmas és az Orbán Viktor pedig főleg ne szennyezze a Facebookot! csoportoknak. Kampány van.

Az viszont már szerintem kifejezetten amatőr dolog, hogy ilyen pozícióban olyan csoportok tagja legyen nyilvánosan, mint pl. a lényegretörő elnevezésű Leszarom bazdmeg, a szintén nem túl cizelállt cím alatt futó Faszom kivan a hideggel, valamint az olyan, együttes előfordulásukkal már kezdődő alkoholizmusra utaló kedvencekkel, mint a Forralt bor, Az alkohol fejleszti a nyelvtudásom, és különösen a Tipli.

Az ilyesmi azt hiszem még egy szimpla állásinterjú során is kínos lenne (hisz a HR-esek ma már előszeretettel csekkolják le a jelölteket a Facebook-on meg az IWIW-en), és ez az "állásinterjú", amelyikre ő jelentkezett, nem is akármilyen jelentőségű...

Mégiscsak van létjogosultsága a kampánytanácsadói szakmának.

 

 

UPDATE

Oroszvári Péter igazán híres lett

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr881745569

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Heti kretén politikus esete az internettel 2010.02.11. 08:53:03

Ahogyan korábban írtam, saját magamon kívül nem nagyon fogok fikázni senkit, ha mégis, nem túl gyakran. Most olvastam a Fedor blogon, hogy az egyik segghülye képviselőjelölt azon kívül, hogy Orbán Viktor halálát kívánta a Facebooknak, tagja olyan ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2010.02.10. 14:34:09

Nagyon jól kifejezted:
„Az ízléstelen bunkóság pártfüggetlen. Más halálával viccelődni számomra akkor is aljas dolog, ha egyébként a vicc alanya nem tartozik a kedvenceim közé.”

Csodálkozom, hogy egy ennyire alantas gondolkodású alak az MSZP ifjúsági szervezetében, a Societasban elnökhelyettesi szerephez juthatott.

Hova tették az ízlésüket és a józan eszüket az MSZP nagy élettapasztalattal rendelkező, tekintélyes vezetői, akik feltételezésem szerint bábáskodnak a Societas felett?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 14:36:52

@Vidéki: Gondolod, hogy hivatalos érintkezéskor is ilyen? Nem hinném. Viszont nem túl okos, ha azt hiszi, hogy a netes jelenléte magánügy...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.10. 15:38:13

Ő ezt ilyen jópofa, fiatalos, laza dolognak tartja.
Mint a vállon megkötött pulóvert.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.10. 16:15:17

Szerintem simán poén. Nevettem mikor elolvastam. Más kérdés, hogy emberileg és politikailag nem korrekt. Nade azért a viccbe sokminden belefér. Ha másról lenne szó, netalán egy cigányról gondolom viccesebbnek találnák sokan... kettős mérce ugye.
De pl. a barikádos "vicc" ma egyáltalán nem jött át. Nem is nevettem rajta.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.02.10. 16:18:24

Ő az az ember, aki minden baromságnak a rajongója lesz, amit talál.

DeMarco 2010.02.10. 16:23:47

Őszintén szólva nem különösebben izgat, hogy mit mondd egy maszopos. Nincs semmi súlya a mondandójuknak. Mesterházy is csak beégette magát a múltkor. A videókon szinte már hetente látni egy hülyét aki sajtótájékoztatókon teljes meggyőződéssel mond mszmp-ét és néz üveges szemekkel amikor kijavítják, hogy ébredj már papa, ez nem a kommunizmus... de, nekik az.

Épp a múltkor mondta vki, hogy Fletó hogy átverte az embereket a min.elnöki vitán, amikor hazugnak nevezte Orbán Viktort. Mondtam neki, hogy: Ugyan dehogy is. Az értelmesebbje már akkor se hitte el neki és világos volt, hogy hazudik, mint a vízfolyás. Akik meg ezt nem látták, azok most sem látták be, becsukják a szemüket, fülüket. Így nem vertek át senkit sem...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.10. 16:37:05

Azé' vagyok emeszpés, me' fiatal vagyok és hülye! (szmájli)

Fabius 2010.02.10. 17:31:28

A fiatal, politikusi ambíciókat dédelgető réteg gyakran keveri az ízléstelenséget a humorral. Ettől olyan webkettesnek, haladónak érzi magát.

Én szoktam beszólogatni politikusoknak ha nem tetszik valami, mégis van egy alapvető különbség köztünk: én nem képviselek senkit magamon kívül. Ha alpári, bunkó, ízléstelen vagyok, akkor csak a saját véleményemet közvetítem, és kizárólag a saját erkölcsi normáimnak kell megfelelnem.

Walter Melone (törölt) 2010.02.10. 17:34:10

A hideg kiráz amikor egy politikus viccel. Sohasem tudja az ember nem-e mégis komolyan gondolja?

Mert tőlük kitelik....

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 17:55:00

@DeMarco: "Fletó hogy átverte az embereket a min.elnöki vitán, amikor hazugnak nevezte Orbán Viktort"

Speciel akkor pont nem vert át senkit :-)

DeMarco 2010.02.10. 18:08:15

@Fedor: Értem az iróniát, nem fogok neki felülni.

De ha már: Pacific - 3 monkey.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 18:25:06

@DeMarco: Ott a szmájli ugyan, de nem volt teljesen irónia. Sőt...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 18:38:40

@Fabius: Ez az a Bagó, aki négy éve telefonon megfenyegetett egy MDF-es jelöltet, és ezért repülnie kellett? Nohát... :-))

A posztba nem akartam beleírni, de a fideszes reakció is felbosszantott. Gyurcsányi gyűlöletkampány, meg halálos fenyegetés... Persze. Egyszer lenne egy normális válaszuk. Csak egyszer. A Bagó ügy már csak hab a tortán.

Fabius 2010.02.10. 18:48:25

@Fedor: A normális reakciók-válaszok ábrándját ne kergessük egyik oldalon sem :-)Mindenesetre öngóllal egyenlített a Maszop. De ettől még egyiket sem mentesíti semmi az ízléstelenség alól.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.02.10. 18:50:38

@Fedor: Bagó cikkéről: "A szöveget azóta eltávolították az oldalról, de a Societas archiválta"
Vajon miért? Ez bizony csapda volt... :-)

fűzfavirág 2010.02.10. 18:52:51

Mivel széles baráti-ismerősi köröm van, különféle :-) levlistákon vagyok fenn. Leiratkozni snassz dolog, akik feltettek, azt hitték, örülni fogok neki. No én már egy hónapja megkaptam ezt a viccet. Egyszer úgy, ahogy a Societasos istenbarma is fölrakta, aztán polkorrekt formában, Gyurcsánnyal ÉS Orbánnal. Nem tudom, melyik undorított jobban...

loláb 2010.02.10. 18:58:12

Nekem az jutott eszembe, amikor Cusi a zsidókon viccelődött, akik már nem fáznak.
Szép brigád, tele gyönyörű emberi érzelmekkel.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.02.10. 19:08:21

előbb a bögreverseny, most meg ez...

miért van olyan érzésem, hogy a pártok ifjúsági szervezeteinél csak csökkent szellemi képességűek kapnak szerepet.
csak ilyenek jelentkeznének? :)

paulvagypaulina (törölt) 2010.02.10. 19:16:55

@loláb: ...pince...kötél...stb,.
Ez jobb?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 19:34:58

@loláb: Ő ott is van a megfelelő helyen...

Intizar 2010.02.10. 19:40:58

Rühellem Orbán urat, mint a kukoricagölődint. Oroszvári úrról eddig semmit nem gondoltam, most már tőle is undorodom. Ahogy a pártjától már egy ideje egyre jobban.

Mastadoc 2010.02.10. 19:59:29

@vadász2: az csapda, sőt a societas hackerjei törték föl Bagó honlapját, hogy kitegyék rá, mert archiválási mániában szenvednek valamint ezzel mintegy feljogosították Oroszvárit, hogy kiírhassa ő is magából...
idióta!

Gabo1000 2010.02.10. 20:10:50

@paulvagypaulina: az egy picit másképp hangzott el mint ahogy a népszabiban leadták...
Egyébként Gyurcsány nem hazudott 2004 ben. Azt mondta 2010 ben euróval fogunk fizetni az élelmiszerért meg a benzinért, nos Bécsbe járunk vásárolni, Szlovákiába meg tankolni. Mégiscsak egyenes ember ez a Feri

Dezsőke001 2010.02.10. 20:11:38

Istenem :D Ez egy csodálatos mintapéldája volt a hogyan írjunk a semmiről sokat. Fedor... megnéztem a facebookomat, magam is meglepődtem milyen klubokban vagyok bent, sajnálom a fiatal politikusokat, mert szerintetek savanyú uborkaként kellene viselkedniük. Vicc...

gauche caviar 2010.02.10. 20:12:57

há' ezekbe a groupokba én is benne vagyok!

(sztem a facebookon nem olyan cinkes az ilyesmi, simán mindenki benne van minden ganyéban. meg, lehet hide-olni ezerrel. míg ugyanez a való életben sajnos több akaraterőt és életvezetést igényel)

öregkopasz0208 2010.02.10. 20:14:49

"...ugyanaz a szöveg, amit Oroszvári Péter a Facebookra posztolt, múlt héten Bagó Zoltán fideszes politikus honlapján szerepelt. A különbség csak annyi volt, hogy Bagó Zoltán Bajnai Gordont és Gyurcsány Ferencet nevezte meg kedvenc politikusaiként." Index.

öregkopasz0208 2010.02.10. 20:22:12

"Az ízléstelen bunkóság pártfüggetlen."
Egyetértek!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 20:23:02

@Dezsőke001: @gauche caviar: Ami elmegy egy átlagembernél, az politikai fegyverré válhat egy politikussal szemben.

is 2010.02.10. 20:26:41

mindkettő szégyenletes. de leginkább a annak kell magába nézni, aki a politikusától (joggal) elvárja, hogy efelett legyen, de maga persze örömmel küldözgeti boldog-boldogtalannak, meg tetszik neki. az, hogy ez hetek óta megy körbe jól mutatja nem csak a politikai elit, de a választók szintjét is.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.02.10. 20:32:03

@is: Pedig, ha politika-semleges viccé alakítanánk, senkinek semmi baja nem volna vele (sőt!):
Kovács úr a esti imájához még egy plusz üzenetet fűz:
"Mennyei Atyám! Miután az elmúlt esztendőben kedvenc zenészemet, Michael Jacksont, kedvenc színészemet, Patrick Swayzet, kedvenc színésznőmet, Farrah Fawcettet és kedvenc írómat, Mario Benedettit magadhoz vetted, szeretném tudatni Veled, hogy kedvenc anyósom Szabó Gézáné, és már február közepe van!!!"

OroszvariPeter 2010.02.10. 20:33:05

@Fedor: Tapasztaltam.:) Azért köszi a tippeket, a kezdődő alkoholizmust visszautasítanám :D Magánemberként regisztráltam 2 évvel ezelőtt a Facebookra és a mostani ismerőseim többsége valóban jó barát, ismerős. A profilom régóta le van zárva, mégis egy ,,jóakaró'' (a sajtótájékoztatón kiosztott screenshot alapján könnyen kitalálható ki) gyorsan lementette... A

Pszt! 2010.02.10. 20:41:58

Hű, de nagy a jólét ebben az országban, ha ez a legfőbb gondotok, hogy ki-kivel viccelődik.

ÁkiBáki (törölt) 2010.02.10. 20:45:44

Mondom én, hogy korhatárhoz kellene kötni a politikai pályát.
Bár aki a Societas-ban szocializálódik, lehet már mindegy.
És ez önkormányzati képviselő?!
Szép karrier lesz, az alapok már megvannak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 20:47:30

@OroszvariP: Nem igazán értem. Hogy lehet egy Facebook oldalt úgy lementeni a tulaj tudta nélkül, hogy az a mai napig elérhető legyen? És akkor nem is te raktad fel azt a rossz viccet, és nem is zajlott le ez az üzenetváltás?

"A bejegyzéshez a Facebookon kommentet fűzött Szabadai Viktor, az SZDSZ Új Generációjának elnöke. Azt javasolta Oroszvárinak, hogy törölje a posztot, mert „ez már túl van az elfogadhatóságon”. Oroszvári erre csak annyit reagált: „Viktor, szerintem érted Te az iróniát”. "

De akkor miért védted? Nekem ez zavaros...

Arvedui 2010.02.10. 20:53:31

Nekem egy CSOMÓ kedvenc politikusom van! ;)

OroszvariPeter 2010.02.10. 21:00:40

@Fedor: ne haragudj, de valamit félreértettél. Olvasd el mégegyszer amit írtam.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 21:03:16

@OroszvariP: Hülye vagyok, vállalom, de akkor se értem... Mit zárolt le, és ki mentett le mit?

OroszvariPeter 2010.02.10. 21:12:53

@Fedor: én zároltam a saját adatlapomat, tehát külsős nem lát bele a bejegyzéseimbe. Ergo egy ismerősöm csinálta a screenshotot amit a sajtótájékoztatón kiosztottak. Viszont a screenshotról kiderül hogy ki volt az. Persze az ügy szemponjtából lényegtelen.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 21:14:53

@OroszvariP: Ja értem. Tehát az az egyetlen gond, hogy kikerült, a többi rendben van.

fűzfavirág 2010.02.10. 21:17:48

@OroszvariP: az ellenség fekete keze betette a lábát a barátaid közé. Hát önts tiszta vizet a nyílt kártyák közé!

(moderálva)

OroszvariPeter 2010.02.10. 21:21:22

@Fedor: De álljon akkor itt is a válaszom.

Egy mondás szerint a diktatúra ott kezdődik, ahol a rendszerből kiveszik a humorérzék – innen nézve elgondolkodtató Ágh Péter reakciója.
A posztként feltett mondat ugyanis kör-emailben terjed, afféle városi vándorvicc. Elismerem, hogy nem jó vicc, de mégiscsak vicc.Izzadságszagú vállalkozás ebből halálos fenyegetést kreálni. A valóság ugyanis természetesen az, hogy Orbán Viktor elnök úrnak hosszú és egészséges életet kívánok, még akkor is, ha rövid és kevés kárt okozó politikai pályát.

fűzfavirág 2010.02.10. 21:28:10

@OroszvariP: ezt most minek még egyszer? Elsőre is ostoba védekezés volt. De legalább undorító.

ÁkiBáki (törölt) 2010.02.10. 21:28:49

@OroszvariP:

"még akkor is, ha rövid és kevés kárt okozó politikai pályát."

Engedje meg, hogy azt mondjam ezt a kijelentést az elmúlt nyolc év távlatából nézve, egy "szocialista" képviselő szájából, némi malíciával kell, hogy fogadjam.

mrs. white 2010.02.10. 21:32:45

@Fedor: Ezt legalább annyira szar kiforgatni mint Kövér köteles beszédjét. De az egy géniusz csinálta neki elnézzük. Éljen fletó az igazmondó.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 21:41:31

@OroszvariP: olvastam már ezt a magyarázatodat, de ez majdnem olyan erőltetett, mint a túllihegett fideszes reakció.

Az odáig oké, hogy ez csak egy vicc. De úgylátszik továbbra se esett le, hogy nem az baj, hogy viccet meséltél Orbánról, ugyanis tényleg nincs diktatúra. Viszont van egy ízlésbeli határ, amit magam részről még magánemberként se szoktam átlépni, nyilvános szereplőnek meg, akinek a szavát felkapja a sajtó, egyszerűen tilos.

Elég szomorú, ha ezt nekem, a kisembernek kell elmagyaráznom neked, a politkusnak. Legalább Gyurcsány öszödi példájából tanulhattál volna.

OroszvariPeter 2010.02.10. 21:52:05

@Fedor: tehát magad is azt gondolod hogy túllihegett volt az egész, értem, ezt csak a postban felejtetted el kifejteni. Korrekt.

A többit értem, elfogadtam, mea culpa.

OroszvariPeter 2010.02.10. 21:54:05

@Fedor: egyébként érdekes kérdést feszeget az utolsó hozzászólásod.

Szerinted hol kezdődik a magánélet határa egy ,,közszereplőnél''?

hinni 2010.02.10. 22:07:43

Fiam, Oroszvári, én csak utolsó kívánságok teljesítésével foglalkozom. Vágyálmok az alsóbbszintű osztályvezetők hatáskörébe tartoznak. Mivel fenti kívánságod nem egy utolsó kívánság, pillanatnyilag teljesítése nem áll módomban Aláírás: A Jóisten.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.10. 22:09:38

@OroszvariP: "tehát magad is azt gondolod hogy túllihegett volt az egész"

Nem. Én csak a fideszes reakcióra mondtam azt, hogy túllihegett, konkrétan Ágh Péter szófordulataira, amikor nekiállt gyurcsányi gyűlöletpolitikáról meg mocskos kampányról beszélni, mert hogy ő megdöbbent és sokkolva lett. Viszont ezt egyedül magadnak köszöheted. Az én véleményem lényegében benne van a poszt első bekezdésében. Azért ha alaposan megrágod, akkor rájössz, hogy ez nem igazán azonos Ágh sajtótájékoztatójával.

"Szerinted hol kezdődik a magánélet határa egy ,,közszereplőnél''?"

Hát úgy kb. a lakásajtón kívül. Tudomásul kell venned, ha már egyszer azt vállaltad, hogy közszereplő leszel, sőt, azon belül is politkus, hogy nem szólalhatsz meg úgy nyilvános helyen (és a Facebook a lehető legnyilvánosabb hely), hogy ne számolj azzal, hogy nagyobb súlya van annak, amit mondasz, mintha átlagember lennél, mert mindent, de tényleg mindent ellened fognak fordítani, amit csak lehet. Egy politkus kevesebbet engedhet meg magának, ez van. Ha ezt a viccet baráti társaságnak mondod el egy házibulin, akkor max. ízléstelen van, de részegen röhögnek az embeek rosszabb poénokon is. De ha már van a közeledben egy kamera, vagy egy diktafon, akkor már úgy járhatsz, mint Cusi az "ők már nem fáznak" poénnal (ne feledd, barátok közt voltál a Facebook-on is).

Ez, amit csináltál, az kb. olyan, mintha Zuschlag maga csinált volna videót az ominózus viccmesélésről, és aztán nagy büszkén felnyomta volna a Youtube-ra.

OroszvariPeter 2010.02.10. 22:22:50

@Fedor: és ezt korrektül le is írtad a postba?:)

akkor most mi van? 2010.02.10. 22:24:09

Azért az valahol lenyűgöző perspektiva, hogy ilyen fiatal politikus?unk lehet, aki láthatóan egyáltalán nem érti, vagy nem akarja megérteni mi a probléma vele. Mint a hülyegyerek, aki nem fogja fel, miért vágja szájba az annya amikor a taknyával játszik.

akkor most mi van? 2010.02.10. 22:27:36

persze a a másik hülyegyerek meg nem tudja leírni hejesen, hogy anyja

mement 2010.02.10. 22:29:19

Szerintem meg jo duma:) es ez az iras meg egy besavanyodott, humortalan, kepmutato vihar egy kis pohar vizben:)

Pedig amugy birom amiket irsz, de szereny velemenyem szerint gaz, gagyi es teljesegel folosleges dolog ezen fennakadni, sot mi tobb egyenesen udvozito hogy minden erdeklodo szamara nyilvanvalova valhat mekkora luzer inkompetens kis pocs ez a
Oroszvari Peter...:)

kafferbivalybalamber 2010.02.10. 23:16:11

Hát hogy túllihegték a fideszesek, az stimmel. De végülis kampány van, vagy mifene.
Viszont hogy a bunkóság pártfüggetlen... Tudsz hozni hasonló fideszes példát?

gitáros 2010.02.11. 00:16:22

@OroszvariP:
"Egy mondás szerint a diktatúra ott kezdődik, ahol a rendszerből kiveszik a humorérzék"

Kissé félreérted a mondást. Az nem arról szól, hogy az "alattvalók" nem tűrik a "hatalom" humorát... :)

Nincs ezzel poénnal semmi gond, csak épp te, mint politikus, nem engedhetted volna meg magadnak. És ha ezt még mindig nem látod be, azzal - egyéb kvalitásaidtól függetlenül - csak az alkalmatlanságodat bizonyítod.

gitáros 2010.02.11. 00:18:18

@kafferbivalybalamber:
Nabazmeg, a szoci bunkók vs fityiszes szentemberek... Normális-e vagy?

Kopiás Attila Steve 2010.02.11. 01:40:09

A "poén" részét nem kommentálnám, a csoport-tagságok érdekesebbek.

Az ismerőseim 99%-a minden csoportnak tagja lesz, ami felbukkan az üzenőfalán és fél pillanatra viccesnek tűnik. Megnézheted, miknek tagjai, de semmit sem fog róluk mondani. OP-nek a fasza ki van a hideggel. Nekem is amúgy. És? Politikusnak nem lehet ki? Nem ezzel kampányol, nem hivatalos "rajongói" oldalról van szó hanem a privát adatlapjáról, nem rakta ki szórólapba, nem küldte ki köremailként csak belépett oszt annyi.

Én remélem, hogy nem választják meg, mert nem szeretem a pártját, és nem szeretem a pártja politikáját. De piszkosul _bassza_a_csőröm_, hogy valamiféle össztársadalmi elvárás, hogy a politikusoknak semmi emberi oldala ne legyen, és ha tényleg kiirtottak minden emberi megnyilvánulást, na akkor hajlandóak vagyunk rájuk szavazni. Meg lehet nézni, milyen politikus-réteget sikerült kinevelni ezzel (is).

Szóval én szeretném igényelni a politikus rétegtől, hogy legyen emberi oldala is, és legyen tele a fasza a hideggel, meg ilyenek. Szavazni ettől még nem fogok rájuk, méghozzá azért nem, mert a politikai tevékenységük csapnivaló, de azért örülnék neki. :+)

loláb 2010.02.11. 08:14:20

@Fedor: Mondjuk ahoz a büdös paraszt mivoltának semmi köze.

loláb 2010.02.11. 08:16:56

@paulvagypaulina: Hát, mivel a köteles beszédből bevallottan Gyurcsány csinálta azt, ami lett, ezért igen, sokkal jobb.

A pincésről viszont nem hallottam, az mi volt?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.11. 08:49:23

@OroszvariP: "és ezt korrektül le is írtad a postba?"

A posztba a saját véleményemet írtam meg. Rohadtul nem érdekelt, hogy mit álszenteskedik Ágh Péter, nekem ő nem igazodási pont.

@kafferbivalybalamber: "Tudsz hozni hasonló fideszes példát?"

Kósának pl. egész szép gyűjteménye van már bunkó beszólásokból, csak így hirtelen...

@KA_Steve: "piszkosul _bassza_a_csőröm_, hogy valamiféle össztársadalmi elvárás, hogy a politikusoknak semmi emberi oldala ne legyen"

Ezt természetesen senki se várja el. Viszont egy politikustól igenis elvárható, hogy ne adjon támadási felületet. Ezek azok. Ez van.

@loláb: Gyurcsány szavait meg bevallottan Tömjén Zsoltiék forgatták ki. Senki nem vethet senki szemére semmit. Ezek az esetek csak azt igazolják, hogy egy politkusnak mindig meg kell gondolnia, hogy mit mond ki.

A pince amúgy a köteles beszéd része volt, az "akassza fel magát" helyszíne. Lyukas a memóriád :-) Kövér amúgy valami olyasmit mondott, hogy aki nem hisz abban, hogy jó az országnak, amit csinálnak, az fogjon egy szöget, meg egy kötelet, menjen le a pincébe, és akassza fel magát. Hát ezt azért nagyon nem kellett kiforgatni, elég volt tévéreklámokba bejátszani az erről készült hangfelvételt. Mit gondolsz, a FIDESZ talán ki fogja hagyni azt a ziccert, hogy az öszödi beszédből vágjon be részleteket a választási reklámjaiba? Csodálkoznék, ha igen... Szóval ne álszenteskedjünk, mind a két oldal él ezzel a technikával, így elég szemforgató dolog mind a két oldalról ezt a másiknak felhánytorgatni.

bee-lah 2010.02.11. 09:13:42

@Fedor:
Mit kell izmozni egy szocio-droiddal?
Gondolod, hogy észérvekkel meggyőzöd? :)
Csalódtam benned... :)))

B1

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.11. 09:15:22

@bee-lah: Mit tegyek, kibújt belőlem a felelőségteljes apuka :-)

2010.02.11. 09:32:03

Szerintem is ez a politikusnak önmagát mondó "uriember" egy tahó, akinek a kapanyél kilóg a szájából, de okoskodik. Amellett hogy alkoholista szegény, még hülye is. Igaz, az alkoholmámort azt kialussza, de a hülyeséget nem, az megmarad. Amugy a stilus, maga az ember. A halállal játszani, szórakozni nem illik--enyhén szólva. Mások halálát kivánni, pedig --mint irtam--tahóság és egyszerre bün is!

Vidéki 2010.02.11. 09:36:50

Óriási hiány lehet a pártoknál normális emberekből, ha egy ilyen alantas gondolkodású „izléstelen bunkó” az MSZP ifjúsági szervezetében, a Societasban elnökhelyettesi szerephez juthatott.

Súlyosbítja a helyzetet, hogy képviselőjelölt is lehet az MSZP-ben.

Sötét perspektíva, ha szabad választásokon félreinformált választók ilyen alakot bíznak meg a választói érdekek képviseletével.

Már régen felvetődött, de meg nem valósult gondolat a képviselői létszám radikális csökkentése.

Ha ennyire híján vagyunk józan gondolkodású politikusoknak, a létszám radikális csökkentése csökkenthetné annak valószínűségét, hogy ilyen alantas gondolkodású, kártékony alakok koptathassák fenekükkel a képviselőház padjait.

Vidéki 2010.02.11. 09:56:45

@KA_Steve:
Elképesztően nem szokványos ízlésed lehet, ha képes vagy ezt leírni: De piszkosul _bassza_a_csőröm_, hogy valamiféle össztársadalmi elvárás, hogy a politikusoknak semmi emberi oldala.” (ne legyen)

Számodra az „emberi oldalt” jeleníti meg ez a szöveg?

„Mennyei Atyám! Miután az elmúlt esztendőben kedvenc zenészemet, Michael Jacksont, kedvenc színészemet, Patrick Swayzet, kedvenc színésznőmet, Farrah Fawcettet és kedvenc írómat, Mario Benedettit magadhoz vetted, szeretném tudatni Veled, hogy kedvenc politikusom Orbán Viktor, és már február közepe van!!!”

Ha ez szerinted „emberi oldal” akkor én nem kérek az általad interpretált „emberi oldalból”.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.11. 19:22:09

Azért az mindig öröm, ha egy politikus leszáll a nép közé :)

DeMarco 2010.02.11. 19:50:49

@Fedor: A francba... Pont akkor nem tudtam gép előtt ülni, amikor egy igazi szoci(opatát) lehetett volna helyre tenni... :(((
Finom voltál, mint mindig.
Én inkább a motivációiról érdeklődtem volna, a példaképeiről és a jövőbeli elgondolásairól... hogy miért??? Bár szilárd meggyőződésem, hogy most fiatalemberként a maszopot támogatni, csak akkor éri meg, ha egy jó nő is van a csapatban, akinél van esélyünk... minden más esetben őrültség...

Avatar 2010.02.12. 11:31:04

Offtopic:
Fedor lebuktál! Adod itt a jófiút, közben meg...

"Fedor is szerepelt egyébként a Sports Science-ben"
fighter.blog.hu/2010/02/12/igy_kell_megfojtani_egy_riportert
A 3. videót nézzétek... (bár a másik 2 se rossz)

Szerintem ne szóljatok be neki...
;D

potyka22 2010.02.13. 11:55:05

Görény kis tyutylág palánták !

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2010.02.13. 15:45:15

@Vidéki: Én írtam egy kérdéssort az MSZP évértékelő beszédet tartó nagyembenek.

Olvasd el, hogy mit válaszolt...

reszvetelidemokracia.blog.hu/2010/02/08/szanyi_tibor_valasza_a_feltett_kerdesekre_igen_semmi_nem_semmi_nem_nem_nem

nemigen fogsz ilyeneket mondani, hogy

"nagy élettapasztalattal rendelkező tekintélyes vezetők"...

bruhaha

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.13. 15:49:01

@Saman: Ha jól sejtem, Vidéki is csak lefelejtette a szmájlit a végéről, de amúgy ő se gondolta komolyan :-)

Win Elen 2010.02.17. 15:10:14

@Vidéki: Értem az aggódásodat, de túlságosan messzemenő és túláltalánosító következtetéseket vonsz le. Úgy tűnik, hogy inkább azt a konzekvenciát vonod le, amit le akarsz, nem pedig, amit le lehet.

Win Elen 2010.02.17. 15:16:26

@Vidéki: Jajmár :) Az emberek többsége azért általában nem ír rövid fogalmazást egy kocsmai beszélgetés, vagy egy kollégák közötti viháncolás előtt. Ilyenkor hajlamos elviccelni olyan dolgokat is, amiket egy komolyabb vita, vagy nem baráti környezetben való megszólalás alkalmával eszébe se jutna. Erre értette amit írt. De én is csak úgy tudom elfogadni ezen hsz-t, hogy fedor arra érkezett válaszát is hozzávesszük. A túllihegés ténye amúgy részemről is áll.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0