Érdekes döntések
2011. április 21. írta: Fedor

Érdekes döntések

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr982845089

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Már a Köztársaság tér is rossz fát tett a tűzre 2011.04.21. 23:03:09

Nem tetszik a köztársaság kifejezés a hatalom fura urainak....

Trackback: Már a Köztársaság tér is rossz fát tett a tűzre 2011.04.21. 23:03:09

Nem tetszik a köztársaság kifejezés a hatalom fura urainak....

Trackback: Teokrácia? 2011.04.21. 21:55:06

II. János Pál nevét viselné a Köztársaság tér címmel jelent meg az indexen egy cikk, amelyből megtudhatjuk, hogy a Fővárosi Közgyűlés előtt van egy javaslat, amelynek értelmében a köztársaság tér nevét II. János Pál pápa térre változtatnák.Hazánk neve:...

Trackback: Köztársaság 2011.04.21. 20:33:06

Átnevezés-dömping van a városban. Csak kapkodjuk a fejünk, mennyi új/régi utca- és térnév lesz. Lassan nem fogjuk ismerni a várost, ahol élünk... A nagy kavarodásban a különböző hivatalok sem mindig tudják, mi is lesz, mit is akarnak egy-egy rosszul ha...

Trackback: Kutas József - HIBERNÁLT LELKEK 2011.04.21. 20:22:05

Könyv kinyitva az asztalon, televízió beüzemelve, péntek délutáni nem is olyan csendes élet. A felhős eget apró fecnikre szaggatja a szél, a szobában a benti lámpafények csillogó szemete hulldogál. Fél hét van, a híradó ideje.A látómező perifériáján, a...

Trackback: Nem véneknek való vidék 2011.04.21. 20:13:00

A jóléti állam alkotmányos felszámolása Az alkotmányterv alig észrevehetően a szociális biztonsághoz való jogot egy szociális biztonságra való törekv&e…

Trackback: Rákóczi híd lesz a Lágymányosi hídból 2011.04.21. 16:06:10

Ferencváros utcaneveit nem érinti az új fővárosi városvezetés átnevezési dömpingje, azonban a kerületünket Újbudával összekötő Lágymányosi híd új nevet kap. Bár pontosan nem értem, hogy a sok vörös „T” betűben a Duna felet mi a Rákóczis&hel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszicska 2011.04.21. 15:20:03

Szerintem most rendesen beijedtek a hajléktalanok! Ha lenne csórikámnak annyi lóvéja, akkor albérletben lakna, nem az utcán. Ha meg bezárják egy pár napra, még ő jár jól. Bár megoldást valóban kellene találni, de ez szerintem nevetséges ötlet.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 19:56:51

1.
Tarlós is elmebeteg!

2.
"amely a köztársaság eszméjét ki akarja irtani a köznyelvből, mintha szégyenleni kellene az államformánkat. "

Nem szégyellni kell, hanem hamarosan meg fog változni!

K0vasz 2011.04.21. 20:06:47

Hát, sztem azok írják ezeket a törvényeket meg jogszabályokat, akik a Hírcsárdát is:) Legközelebb majd azt találják ki, hogy fizetniük kell területfoglalási díjat a csöviknek...xD

SzJ1982 2011.04.21. 20:07:06

Hát, való igaz, a csöveseket 50ropira büntetni egyrészről hatalmas taplóság, másrészt pedig legalább akkor kreténség is. Magyarázni sem kell.
A Köztársaság térhez, annyit, az ötlet nem rossz, bár nekem sosem baszta a szememet az, hogy így hívják. Akik viszont annyira odavannak a köztársaságért, legyenek olyan kedvesek, és említsenek egy időszakot a történelmünkben, amikor épp köztársaság voltunk (lehet nép- is), és mondjuk még jól is ment a sorunk.
Na ugye...

loláb 2011.04.21. 20:10:12

Az első verzió egy tipikusan olyan trendelet lesz, amit alkalmazni, azaz a szankciót kivetni SOHA nem fognak.

Hogy ennek mennyi értelme van, nem tudom, állítólag kell valami jogkövetkezmény, hogy a rendelet betartását kikényszerítse, de nem gondolom, hogy akár a főváros, akár a nyolcadik kerület (aki a kukázást büntetné hasonló összeggel) komolyan gondolja, hogy ezekből bevételre tesz szert.
Egyszerűen, ha nincs szankció, akkor csak egy újabb olyan rendeletet alkotnak, amin az érintettek csak legyintenek.

Az átnevezősdi viszont egy igen jópofa hecc.
Habár én a Rooswelt tér átnevezésével még egyetértettem, a legutóbbi lista már nekem is kicsit sok volt. Egy kivételével azt is mondhatnám, hogy mostmás elég legyen, kezdjetek dolgzni végre budapesten.Az az egy viszont, amit rettenetesen jó froclinak tartok, az pedig a köztársaság tér átnevezése. A fricska akkor lenne tökéletes, hogyha a szocik irodája még mindig ott állna, kár, hogy pár éve elköltöztek onnan, de azért így sem rossz móka.

"A miértre már kerestem a választ akkor, amikor kiderült, hogy az új Alkotmányban megváltozik az ország hivatalos megnevezése."

Kár ebbe mindenféle összeesküvés-elméletet ebbe belelátni, ha úgy gondolod, hogy felesleges az átnevezés, akkor tedd fel magadnak azt a kérdést: mi a címe annak a dalnak, amit a balliberális oldal a hazaszeretetét hangsúlyozandó énekel mindenféle heppeningen, többek között a legutóbbi charta rendezvényen is (amelyre Gyurcsány az "ugye ön sem szeretné, ha elvennék a nevét" bolondériájával hívta a híveit, hogy utána elvénekeljék AZT a dalt)? Szóval, mi a címe: Magyar Köztásraság, vagy Magyarország?

(Azt már inkább hagyjuk is, hogy ez a hazaszeretet csak annyira volt kreatív, hogy magyar szöveget írjon egy cirque de soleil számhoz, persze azon az oldalon ez sem tűnt fel senkinek.)

Átutazó 2011.04.21. 20:23:42

A rend azt jelenti, aki nem áll be a sorba, azt megbüntetjük. Nem adnak pénzt a szociális hálózatoknak, hogy kezeljék a hajléktalan-kérdést... marad a büntetés.

Idén decemberben, amikor a hideg miatt kimutathatóan tízszer annyian fagynak meg az utcákon, Tarlós lesz a gyilkosuk.

A köztársaság név meg minek egy Vezérelvű politikai rendszerben?

ludas 2011.04.21. 20:33:41

@BPBP: Mire fog változni? Népköztársaság? Királyság? Fejedelemség? Pápai állam? Császárság?

Nem vagyok fideszes 2011.04.21. 20:44:14

I./a: A hajlékony-problematikával nagyon kurva sürgősen kezdeni kell valamit (ahogy kellett volna már vagy tíz éve), mert kibírhatatlan, elviselhetetlen és tűrhetetlen, ami miattuk van városszerte.

I./b: Ez az 50 ropis ötlet viszont még viccnek is rossz, nagyobb marhaságot szándékosan sem lehetett volna kitalálni, ezek teljesen hülyék.

II.: Átnevezéses őrület a másik elmebeteg dolog, Orwell 1984-ébe illene.

Tíz:59 2011.04.21. 20:46:14

Tegyük fel, megbüntetik a hajléktalant, oké. Ő ezt nem tudja befizetni.pedig lehet akarná. Legalább 5 évig jegyzi az APEH majd az adósságot.Indul egy végrehajtási eljárás,ahol felkutatják,van e valami vagyona,ez megint egy csomó pénz és idő,más talán értelmes munka elöl.
Aztán mi van ha 3 év múlva sikerül elhelyezkednie valahol hivatalosan bejelentve? Szépen kamatostól fogják tőle levonni,azaz vissza nyomják a nyomorba,lehet ez a büntetés teszi megint vissza a lejtőre.
Én ezt la legnagyobb gennyes szarházi dolognak tartom,bele rúgni még 2X a földön fekvőbe. Kedves Tarlós úr ha az utcán vagy valahol összefutunk,én ezért pofán fogom köpni.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 20:46:27

@ludas:
Nem! Én inkább a következőket látom:
- Anarchizmus
- Diktatúra
- Pártállam
- Autokrácia
- Türannisz
- stb.

Tíz:59 2011.04.21. 20:49:09

Ja a Köztársaság tér, meg akkor stílusosan lehetne Liszt Ferenc nemzetközi tér.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 20:52:42

@Tíz:59:
Tényleg!!!!
Ezekhez nem kell kikérni a Földrajzi Bizottság véleményét? Lol!

hollario 2011.04.21. 20:55:32

Nagyon helyes! És ha nem tudnak fizetni, kobozzák el a ruhájukat!

"Tessék mondani, itt mindenki hülye?"

Alterix 2011.04.21. 21:01:26

@BPBP: Onnan nemrég basztak ki mindenkit...

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 21:04:59

@hollario:
"Tessék mondani, itt mindenki hülye?"

Csodálkozol?!
Hiszen ugyanilyen módszerekkel akarnak munkahelyeket teremteni! Hogyasszongya: lerövidítik a munkanélküli segély időtartamát 3 hónapra, átvizsgálnak 700 ezer rokkant nyugdíjast. Na most az előbbi két kategóriából, tuti, 1000%-os munkavállalók lesznek! Lol! Nem regisztrálatlan munkanélküliek, nem, dehogy! Lol! Eccer csak kihalnak, meg ez az ország is!

JohnHenry 2011.04.21. 21:15:21

én a magam részéről elkezdtem koreaiul tanulni. dél-korea talán van olyan messze, ahol nem ciki, hogy magyar vagyok.

Alterix 2011.04.21. 21:16:00

Brit tudósok nemrég publikált tanulmánya szerint egy város metróvonalainak hossza egyenes arányban növekszik az átnevezett közterületek számával.

A főpolgi bizonyára olvasta és így akarja elkerülni a hagyományos építkezéssel járó kellmetlenségeket /zaj, por, dugó stb./

Link Elek 2011.04.21. 21:17:43

nincs ebben semmi meglepo, a fideszesek gyulolik, hogy magyarorszag koztarsasag.
azt hogy kiralysag, csaszarsag, vagy birodalom lesz meg nem dontottek el.
nem is fognak szolni rola senkinek, amig meg nem szavaztak.

rennie 2011.04.21. 21:18:31

Amit Tarlós a hajléktalanokkal kapcsolatban csinál, az csak azzal együtt szép igazán, hogy az állam az összes hajléktalan-ellátóval szerződést bontott. Magyarán, ha beáll a tél, a hajléktalanoknak nem lesz hová menniük szállásra, mert a szállásokat nem lesz miből fenntartani.
Szállások igénybevétele felé akarják őket terelni? Dehát nem lesznek szállások!

gyilkos fűegér 2011.04.21. 21:18:59

Viszont faszán lehet majd kommunikálni, ahogy a kormány "bekeményít": 70 ezer, 80 ezer, 90 ezer...

2011.04.21. 21:20:01

Megoldják ezek,majd átnevezik a hajléktalanokat is...

gyilkos fűegér 2011.04.21. 21:20:09

@gyilkos fűegér: illetve a városvezetés, bár végül is kurvára mindegy

gyilkos fűegér 2011.04.21. 21:21:56

@rennie:

Nem vagyok benne biztos, hogy nem a "végső megoldás" a terv lényegi célja...

gyilkos fűegér 2011.04.21. 21:26:44

Aztán büntetőadót vetünk ki a zsírra. Ja, hogy neked már csak zsíroskenyérre futja? Rábasztál.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 21:29:38

@gyilkos fűegér:
Jah, én nem értem, hogy a fidesz miért aprózza így el!?
Mindegyiknek egy golyó, és kész! Az értetlenkedőknek, a gáncsoskodóknak, a rosszindulatúaknak, a hajléktalanoknak, a munkanélkülieknek, a rokkant nyugdíjasoknak, a nyugdíjasoknak, jah! Jajaj, hopsz, nekik ugye nem lehet, mert sokan vannak és szavazóbázis, ugyebár!

dr. médiafigyelőbété 2011.04.21. 21:34:20

"Közeleg a hétvége,
nem lesz ennek jó vége..."
- vagy valami ilyesmi...

SAJNOS KIOPERÁLTÁK AZ AGYAMAT,EZÉRT TÜNTETNI JÁROK 2011.04.21. 21:36:15

Nem tudja véletlenül valaki,hogy kinek kell majd az a rengeteg üres lakás melyekből kirakják a lakót és hajléktalanná teszik?
Valamiféle új honfoglalás zajlik??

dean23 2011.04.21. 21:39:22

Mindenkit kirúgni! Mindent átírni! Mindent átnevezni! Hajrá Magyarország!

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 21:41:56

@dean23:
Jah! De mindent visszamenőleges hatállyal ám! Nem ám csak úgy, majd a jövőben valamikor!

egy maréknyi dollár 2011.04.21. 21:44:25

@gyilkos fűegér: Mit nem mondasz, te?!Látszik, hogy régen olvastad a nenyit:"...a roppant erőket felszabadító összefogás miden magyar embert...nagy reményekre jogosít, és ...megadja a lehetőséget,hogy a magyarok végre megvalósíthassák saját céljaikat.Erre tesszük fel életünk most következő éveit."
Na látod.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 21:44:59

hat.. amerika normalis es elheto vaorsaiban is a hajlektalannak be kell menni a szallora ejjelre...
ugy tudom pesten is vannak kihasznalatlan agyak...
az atnevezesekkel nem ertek egyet
a moszkva ter az moszkva ter a kozt meg kozt

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 21:51:18

@hagyma:
És mit csinálnak velük, ha nem mennek? Megvágják őket 50 bucks-ra?

gorcsev54 2011.04.21. 22:01:47

@BPBP: Majd leülik 100Ft/nap (lesz tető a fejük felett kaja stb.)aztán a "norvégokat" kiengedik mert kell a hely az egyre több hajléktalannak "norvégok" majd láthatatlanok lesznek a közterületen (a rendőrség számára)nekünk meg az eddig megmaradt értékeink életünk válik köddé

gorcsev54 2011.04.21. 22:03:51

Azt még elfelejtettem írni azt hittem Tarlós normális véletlenül került az idióták közé de vagy megfertőzték, vagy jól álcázta magát.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.04.21. 22:07:33

A csak másra alá belinkelt cikkre:
1. Petermann bíróval mégis mi bajuk???
2. A Grófi címet tudtommal 1946-ban eltöröltük (igaz ez is a köztársasággal együtt volt...), és az utca nevekből, is törlődtek a nemesi címek. Nem kéne erőltetni, Legyen csak Esterházy János - egyébként valóban megérdemli.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 22:09:45

@gorcsev54:
Áááááhhh! A norvégoknak nem lesz idejük olyasmikre, amikre te céloztál! Nem tudtad, ők fogják alkotni az 1 millió új munkahely munkavállalóinak egy jelentős részét, a másik jelentős része a 3 hónap után a, munkanélküli ellátásból kiesők lesznek, a harmadik csoport pedig a 700 ezer rokkantnyugdíjasból visszaminősítettek lesznek! Ember, figyelj!

egy maréknyi dollár 2011.04.21. 22:11:51

@gorcsev54: Ma volt szerencsém látni Tarlós urat egy percre, a Híradóban.Szokásos elmebeteg mosolyát alkalmazva azt fejtegette, hogy a munkától már igencsak elszokott hajléktalanoknak nagyobb fenyegetést jelent majd a közmunka kényszere, mint az esetleges elzárásé.

vadiúj nick 2011.04.21. 22:12:03

Ezek sima idióta gyökerek, azaz olyanok, akiket a magyar níp többsége szeret, tisztel és elismer. Sima hülyék.

Állás megvan, ktsgtérítés megvan, légkondi, kocsi megvan, indulhat a munka.

Nem értem, mi itt a probléma. Valakinek új ez?

Gera 2011.04.21. 22:14:22

Én csak annyit szeretnék mondani, hogy kibaszott boldog vagyok, hogy átnevezték az utcánkat, végülis csak néhány elbaszott órát okoztak nekem ezzel. Külön örülök, hogy mindezt azután csinálták, hogy a kerületi önkormányzat egyszer már megpróbálta, de a lakók leszavazták, de ez ugye a fővárost nem zavarja, ők nyilván magasabb szférákban mozognak, mint holmi helyi hülyék.

De legalább már tudom, kire nem szavazok mégeccer. Ez ugye azért szomorú, mert én Tarlóstól tényleg valami pozitív változást vártam, ehelyett ezeket a gagyi pótcselekvéseket kaptam.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 22:16:42

@Gera:
Háhá, tényleg!
Lakcímkártya csere, forgalmi csere? A szolgáltatók hova küldik a leveleket, csekkeket? lol

gyilkos fűegér 2011.04.21. 22:16:48

@egy maréknyi dollár:

És most énekeljük el a szovjet himnuszt!
:)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.04.21. 22:19:59

@loláb: "Kár ebbe mindenféle összeesküvés-elméletet ebbe belelátni, ha úgy gondolod, hogy felesleges az átnevezés,"

Szerintem Fedor, vagy ha nem ő más, már az alapotmány kiszivárgásakor megpedzegette ezt a lehetőséget...

@JohnHenry: Szép nyelv a koreai, nagyon kicsit hasonlít a magyarra. De tanulhatsz japánul is - igaz az nehezebb -, ott tényleg nagyon szeretik a magyarokat (de Koreában is)

Gera 2011.04.21. 22:22:37

@BPBP: De legalább Sinkovitsról nevezték el és nem Wass Albertről, vagy egy focistáról, ez mindenképp pozitív, jó arc volt az öreg.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.04.21. 22:22:48

@Gera: Te Jó Isten! Már elkezdték? Merre, melyik utca?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 22:25:56

@Gera:
"...vagy egy focistáról, ez mindenképp..."

Mondod ezt a Gera nickkel! hehe

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 22:29:18

@BPBP: beviszikk a bortonbe
azutan biro ele all
ha nem hajlando nem az utcan lakni lecsukjak
az amerikai borton meg nem jobb a hajlektalanszallonal.....

Gera 2011.04.21. 22:33:55

@BPBP: A Gergelyből jön, nem a Zoltánból :)

Gera 2011.04.21. 22:36:41

@vadász2: Technikailag még nem, de szerinted mennyi esély van rá, hogy a közgyűlés szerdán leszavazza Tarlós javaslatát?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 22:37:46

@hagyma:
Ej, be szeretnék én egy ámerikai börtönben élni inkább, mint itthon a börtönön kívül!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 22:38:51

erdekes am nekem, hogy egymillioszor hallom, hogy mennyire szar a hajlektalanokon atlepni, utazni veluk a buszon stb. de ha jon egy intezkedes, hogy huzzanak be a hajlektalanszallora, akkor az a baj
enj megismerem itt is a homelesst, es nappal mozognak, de eltem florsidaban, kentuckyban, north carolinaban, harmat ha lattam aludni, azokat is nappal
OK itt nincs aluljaro
termeszetesen, ha nem jut agy, nuincs jogalap megbuntetni, de ugy tudom jut, csak nem akarodzik bemenni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 22:40:16

@BPBP:
erre ne vegyel merget:)
mikor egyszer jogsi nelkul megfogott a sheriff aszonta
- legkozelebb, ha talalkozunk, beviszlek, de ne akard megtudni milyen egy amerikai borton

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 22:41:33

@hagyma:
Ne akard megtudni, hogy milyen itthon szabadlábon! :)

vadiúj nick 2011.04.21. 22:47:06

@hagyma: "ha jon egy intezkedes"

:D
jól terelsz.
szóval hogyan lesz ez az 50 ezres bírság megintézkedve?
a legtöbben szerintem erre vagyunk kíváncsiak, nem pedig hemperegni akarunk mi is velük, ha észrevetted.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.04.21. 22:47:10

Az távolról sem igaz, hogy a hajléktalannak nincs pénze. Háza nincs, az biztos.

Itt van erről egy tudományos igényű írás, kutatók által lektorálva. A posztot én írtam vendégposztként a Kigondoltam blogra. :)

kigondoltam.blog.hu/2010/12/07/a_hajlektalan_bogancs_irta

Uva 2011.04.21. 22:47:10

Lol, hát igen, orbán királyságában nem is kell köztársaság tér.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 22:47:59

@BPBP:
hat eltem otthon par evtizedet:)
par honap es megyunk haza vakaciora aaz asszonnyal, nem lennek boldogtaslan, ha nem csoveseken at kellene lepkedni.
en veluk vagyok!!!!
nem hiszem el, hogy nem lehet par szallast kialakitani nekik
/volt munkasszallok, laktanyak, kollegiumok/
lehet van is, de nekem ugy remli, hogy a torveny ugy szolt, hogy serti a szemelyisegi jogaikat, ha beterelik ilyenbe......

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 22:48:37

@vadiúj nick:
nem megy a hajlektalanszallora, megy a bortonbe
ennyi

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.04.21. 22:51:05

@hagyma:
Hol fog leszállni a géped? A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren? ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 22:51:43

@vadiúj nick:
itt miert nem latok utcan fetrengoket?
pedig tobb hajlektalan van mint otthon
mert a torveny tiltja
szoval eloszor kell a torveny es azzal parhuzamosan az elesetteknek szallast kell biztositani
kurvara nem erdekel, ha azt mondjak, hogy az kenyelmetlen, meg nem lehet bevinni piat es kiraboljak
az az utcan is megesik
az idealis persze normalis szallasok lennenek es felnottkent kezelve oket, tehat ha valaki bevisz 2 uveg sort, az ne legyen tilos
nehez ugy
es penz penz penz
de ez a jarhato ut

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 22:52:58

@BPBP:
meg nem dontottuk el, mert allitolag nemetorszagban egyszerubb es olcsobb kocsit berelni
de a jovo zeneje
szeptember elott nem megyunk, lehet csak marcius
15 ev utan...

Húsleves 2011.04.21. 22:54:03

Nekem semmi bajom a hajléktalanokkal. Be kell költöztetni őket azokba a rózsadombi és gazdagréti luxusvillákba, ahonnan azok az áldott jólelkű műmájerek osztják a toleranciát, akik nem járnak közösségi közlekedési eszközökkel. Ehelyett vígan élvezik a kiváltságaikat, gondosan ügyelve arra, hogy mindig legyenek a kisember közvetlen környezetében valakik, aki az életét megkeserítik, és így azokkal foglalkozzon az élősködő tetvek helyett.

Tita nick 2011.04.21. 22:57:27

Lanygymeleg libsi lubickolás...

Dr Milton 2011.04.21. 23:50:19

Fején találtad a szöget a köztársasági államforma magyarországon tényleg elég ciki, és üdvözlendő h ahonnan lehet, kifüstölik. A kérdés inkább az, miért maradtunk köztársaság

nyárspolgár 2011.04.21. 23:55:14

Fedor jól írja, még a "köztársaság" szót is meg kell szüntetni. Folyamatosan, most Magyarország leszünk aztán majd az államformánk is megváltozik.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.22. 00:10:46

@vadász2: "Szerintem Fedor, vagy ha nem ő más, már az alapotmány kiszivárgásakor megpedzegette ezt a lehetőséget..."

Én. Be is linkeltem a posztba.

megint 2011.04.22. 00:16:23

Eszméletlen mennyire hiányzik a köztársaság pár demokratának, hajléktalanoknak is megvan a maguk joga, de ne felejtsük el a többség jogát sem.

kubatov_kommunista 2011.04.22. 00:33:40

elbohóckodnak

homelessekhez - tényleg ha nem lesz elég hely a homeless szállón, akkor feljelentik a fővárost? Merthogy valahol lennie kell, ha az utcán nem lehet a szállón nincs hely akkor hova menjenek? Szublimáljanak? Nem fognak.

utcanévhez - látom lelki szemeimmel ahogy valaki a "másodikjánospálpápa teret" keresi... hosszú! secperc alatt átkeresztelődik "szentföldre"

Bloodscalp 2011.04.22. 00:47:51

@loláb: tévedsz, behajtható, és már meg is tették...csak nem Bp-n hanem kaposváron, azt hiszem 30e összegben, ahol már évek óta tilos a csövezés

totyatotya 2011.04.22. 00:52:20

@hagyma: figyeljetek oda, mert nemet/osztrak kocsiberlesnel jellemzo, h nem viheted az autot keletre. ha megis megteszed, akkor ervenytelen a biztositasod.

Shekeras 2011.04.22. 01:00:21

Ennek a Tarlósnak elgurultak a gyogyszerei!

hungarisztan 2011.04.22. 02:11:52

Nem kéne-e tán azon elgondolkodni, hogy vajon miért nem megy be az istenadta hajlékony a szállásra?
Csak kérdem, mert nekem mindig azt tanították, hogy a tüneti kezelés nem ér semmit, ha a kiváltó okok nem szűnnek meg.

dark future · http://www.andocsek.hu 2011.04.22. 04:59:25

Nem a köztársaság szúrja a szemüket, hanem az ott található exÁVH/MSZMP/MSZP irodaház, ami köztársaság téri székházként ismert (a legendák szerint a régi szép időkben savas kádakban oldották fel ott a dolgozó nép ellenségeit). Szóval ott egy komcsi szimbólum, amiből a komcsik már rég kihaltak/kiköltöztek, de a tér neve még kötődik hozzá.

Egyébként pont olyan ez, mint a Ferihegy. Bassza Orbán tudatalattiját...

nyuszicska 2011.04.22. 05:33:47

Vannak emberek, akiken teljesen értelmetlen dolog segíteni. Hiába ajánlanak fel munkát százezerért a munkanélkülinek, sokan közülük inkább a segélyt választják negyedannyiért, mert azért nem kell dolgozni. A szállóra is azért nem mennek a hajléktalanok, mert ott bizony kötöttségek vannak. Megbüntetni őket is legalább olyan értelmetlen. A pénzt nem tudja behajtani rajta, közmunkára hiába bünteti, mert nem fog dolgozni, ha pedig elzárja egy pár napra, akkor az az adófizetőknek kerül megint egy csomó pénzébe.
Vidéken még most is van Lenin utca, Tanácsköztársaság útja, Vöröshadsereg út... Az nem b@ssza senkinek a csőrét?

ORBÁNGÖRÉNY HÍGFOSÁBAN FÜRDŐZŐ MAGYAR. 2011.04.22. 06:04:52

tarlós elmebeteg.
de úgysem tud mit kezdeni a hajléktalanokkal.
az meg külön pofátlanság hogy éppen most vonták meg az állami támogatás nagy részét a hajléktalanszállóktól...
de férőhely amúgy sem volt elég eddig sem..

gyerekek, nézzetek már meg egy homelesst, szerintetek mennyi és milyen közmunkát képes egy évek óta utcán élő beteg, lerobbant alkoholista ember végezni?
jó esetben ha beijed megjelenik a munkafelvételnél, aztán 1 óra múlva elájul és fizethetik az ellátásukat.

más.
az meg külön hányás ahogy itt a kényelmes karosszékből okoskodnak a hajléktalanságról....ez még szomorúbb mint a pökhendi tarlós ötletei.

kvadrillio 2011.04.22. 06:18:14

...háááát NAGY MUNKA FOLYIK A FŐPOLGÁRMESTERI HIVATALBAN AZ HÉTSZENCSÉG !!!
EHHEZ A nagy munkához LEGALÁBB 3 DIPLOMA KELL !!!
a KÖZMUNKA-PROGRAM EHHEZ KÉPEST KUTYAFASZA !
CSAK ARRA KELL VIGYÁZNIA TARLÓSNAK, HOGY MEG NE ERŐLTESSE MAGÁT NAGYON !

...agyon.....:D

kvadrillio 2011.04.22. 06:19:59

...merazér kitalálni új uccaneveket...nem semmi szellemi megerőltetés.....:)

ORBÁNGÖRÉNY HÍGFOSÁBAN FÜRDŐZŐ MAGYAR. 2011.04.22. 06:22:47

@kvadrillio: ja, és ne felejtsük hogy a BKV megint kap néhány milliárdot....arra van pénz, elvégre ott tudják kilopni a bajtársak újfent a zsét.
kovács a pártfüggetlen közpénzmosoda örökös vezetője, neki aztán mindegy hogy mszp-s vagy fideszes zsebekbe csorgatja át a zsét

kvadrillio 2011.04.22. 06:24:41

Tarlós, mint az utcanevek polihisztora !!!

Nu, gyerekek, amihez ért legjobban TARLÓS BÁCSI ?
HhÁT AZ UTCANEVEK ÁTKERESZTELÉSÉHEZ !!!

--ha-ha-ha....

hamisnero 2011.04.22. 06:54:42

@Dr Milton: akkor szerinted mi legyen az államformánk? európában egyébként tán' románia kivételével minden állam HIVATALOS megnevezésében szerepel az államforma, legyen bár királyság, nagyhercegség, vagy köztársaság. ha meg mi lesz@rjuk a hivatalos formulát, akkor simán lehettünk volna pl.: RiaRiaHungária, vagy Magyaróóóóóórszágéjjaóóó

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 07:04:37

Nos a FIDESZ észrevette, ezt a nagyfokú magyar és keresztény neonáci gyűlöleti eszméket ami terjed az országban!

Ez csak a terror neonácizmus csökkentésére való intézkedések, terrorra terrorral válaszolnak, szemet két szemért keresztényi elven...

Mert hát ügyebár a kereszténység tézis és antitézis elvre épül, ha nem használ a légy jó ellenségeidhez elv, akkor jön az adósság elve, ha valakitől valamit kapsz kétszerte add néki vissza..

Mivel ezek a neonáci gyűlölködő magyarellenes hangok igen szeretnék lejáratni Magyarországot és viszályt szítani, így propagandát kell eszközölni... az elnevezések ezért kellenek...

Valamint gazdasági okai vannak, Magyarország idegenforgalmát és nevezetességeit reklámozni kell, ehhez gyakran látogatott terek elnevezései a legjobbak!

Liszt Ferenc repülőtér, jé.. a Liszt az a nagy zenész magyar volt?

János Pál Pápa Tér.. jé ezek keresztények?!

Szóval, azért mert valaki nem érti a miértet, nem biztos, hogy a másik a hülye...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 07:07:47

A hajléktalanok ügye...

Van olyan, hogy emberi méltóság, az ember nemzetközi törvények alapján nem éheztet, és nem kerülhet megalázó helyzetbe.. senki sem mondhat le ezen jogáról, végeredményben fontosabb, mint a szabadságjog, mert az élethez való jogot veszélyeztetik!

Az a hajléktalan, aki nem hajlandó a felkínált szociálist rendszert igénybe venni, önmaga elleni bűnelkövetésért kap 50 ezer forint bírságot, azaz megy sittre, ahol szállást és ételt kap... kb 3 hónapig...

szkepi 2011.04.22. 07:22:53

nem szoktam dicsérni ezeket a retardáltakat, de Vojtila simán megérdemli a teret, mégha nem is a Köztársaság teret. Miért nem a Moszkva tér lesz ő?

Roy 2011.04.22. 07:45:09

@nyuszicska: Nem bezárni akarják a hajléktalanokat, hanem közmunkára lehet váltani a pénzbirságot. Megnézném milyen közmunkára tudják fogni őket. Sajnos a legtöbbje már szinte semmilyen munkára nem alkalmas.
Másik dolog. Megvonták azoktól a támogatást akik valamit tettek a hajléktalanok érdekében. Akkor most hogy is van ez? Hova fog menni ez sok ember? Se hajlétalan szálló, se aluljáró, s még büntetnék is a szerencsétleneket.
Bravó Tarlós úr!

gorcsev54 2011.04.22. 07:52:57

@BPBP: Hát igen bocsi erről megfeledkeztem!De legalább lesz agy 2,5 millió "adófizető", és a söprögetés virágültetést majd el lehet adni mint piacképes termelés szolgáltatás.Arról a tényről nem is beszélek, hogy a munka nélkül maradtaknak micsoda hatalmas lét biztonságérzetet fog nyújtani a 4 órában szerzett 34 E Ft jövedelem. Az első sárga csekkig.

gorcsev54 2011.04.22. 07:58:14

@egy maréknyi dollár: Hasznos lesz az a közmunka! Ez az ország féléven belül másból sem fog állni mint közmunkából és szárnyalni fog a GDP.

Ronald 2011.04.22. 08:02:39

Be kell vezetni a KMK-t.
Akinek több mint 3 hónapig nincs munkahelye=300 ezer Ft büntetés.
Mindenki találna magának gyorsan melót - mert félne a büntetéstől.

Joebacsi70 2011.04.22. 08:05:29

Megbüntetik 50 rugóra a hajléktalant, amit nem csak börtönbüntetéssel, hanem közmunkával is kiválthat. A hajléktalan így napközben dolgozik, a foglalkoztatottság pedig papíron nő, és még pénzbe sem kerül. Igaz, mint ember semmivel sem jár jobban, ugyanúgy nem lesz pénze és lakhatási lehetősége sem.
Ettől "szép" a politika.
Köszönjük FIDESZ !!! Ja, és KDNP, majdnem elfeledkeztem a másik felükről.

ORBÁNGÖRÉNY HÍGFOSÁBAN FÜRDŐZŐ MAGYAR. 2011.04.22. 08:09:48

@Roy: ORBÁNIA, ez egy különleges feudál-fasiszta áldemokratikus elnyomó állami berendezkedés.

ORBÁNGÖRÉNY HÍGFOSÁBAN FÜRDŐZŐ MAGYAR. 2011.04.22. 08:13:56

@gorcsev54: van egy óriási tévedés ebben.

ugyanis azokat a ( főleg önkormányzati-fenntartási, ill. pl. víz, erdő útgazdálkodási) feladatokat amelyeket most a nagy vezér az eddigi segélyért azaz rabszolgabéren meg fog csináltatni a segílykésekkel meg munkanélküliekkel eddig ezeken kívülálló cégek és vállalkozások csinálták normál munkabérért.

ennek két eredménye lesz:
-szinte ingyen robotoló képzetlen rabszolgahad.
-tönkrement vállakozások és még eddig úgy ahogy túlélő emberek leépülése rabszolgává..

Roy 2011.04.22. 08:14:45

@Ronald: Hol találna munkát?
Abból az 1.000.000 munkahelyból amit Orbán igért. Tudod hány munkanélküli van ma Magyarországon?
12%-os a munkanélküliség pillanatnyilag.
Ez többszázezer ember.

Dracon 2011.04.22. 08:16:32

@Con Storm:
No ecsém jó hogy itt vagy felvidítottál.... Miattad találták fel az IQ skálán a negativ számokat. Igaz neked abszolút értékben adták meg nehogy vissza kérdezz.

ORBÁNGÖRÉNY HÍGFOSÁBAN FÜRDŐZŐ MAGYAR. 2011.04.22. 08:18:26

@Roy: A REGISZTRÁLT!
nem beszélve arról hogy a szoc segélyesek ebben nincsenek mind benne.

van az 20% felett is.

nesze nektek két harmad... 2011.04.22. 08:25:13

A Tapló Tarlos egy vén hülye fasz, azzal szórakozik hogy átnevez mindent milliókért... aki azt hiszi ha átnevez hidakat tereket akkor arra fognak emlékezni hogy Ő nevezte át ( Mind meg lesz változtatva úgyis mert Ő nevezte át)Rá meg úgy emlékeznek majd, hogy az a Vén Hülye Karrierista Fidesz seggnyaló akinek vizenyős volt a tekintete és krákogott ha monoton hangon beszélt és nem ismerte a pontot a mondatok végén.

nesze nektek két harmad... 2011.04.22. 08:26:09

Ezt találtam, hogy mi is a Fidesz banda tulajdonképen:
A Fideszben személyes ambíciók, személyes és közösségi félelmek, szorongások, kisebbrendűségi érzések és tehetségtelenség találkoztak össze néhány nagytőkés gazdasági-politikai befolyásigényével. Ezek alkottak erős, kontraszelekció-alapú rendszert. A dolog nem arról, szól, hogy miképpen működhetne hatékonyabban az ország, hanem arról, hogy miképpen képesek a játszma résztvevői személyes érdekeiket érvényesíteni – legyenek e személyes érdekek akár gazdaságiak, akár hatalmiak, vagy éppen „lelkiek”.

gorcsev54 2011.04.22. 08:28:06

@LE AZ ORBÁNDIKTATÚRÁVAL!: Hát valami ilyesmi!Szép új világ! Aki eddig valahogy megélt fizetett majd vegetál, de lesz egy pénzes réteg aki majd mindent megold.Magának!A közmunka csak a segély átnevezése szalonképessé tétele.(Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne dolgozzanak az emberek,de azért arra kíváncsi vagyok a kirúgott 58 éves magyar tanár , hogyan ás árkot az ország másik felében 34 ezerért 4 órában ja és nem kap segélyt mer van 100 éves Suzukija (tessék eladni aztán majd ha kórházba kell menni felszállni a buszra)mert különben "irgum burgum".Bár a végén úgyis mindenét el kell adnia ha nem akar éhen halni.Vagy majd eltartja a jól kereső gyereke a lakáshitele ,gyereke mellett.Hát ez lesz az a szép új világ.Hajrá Magyarország!Olyan ez a biztatás mint a focimeccsen aztán a végeredmény 0-6.

melmek 2011.04.22. 08:28:58

Hajléktalanokat pénzbüntetéssel sulytani! Hogyan hajtják majd be? Nem a legszebb látvány a köztereken az biztos, de a büntetés mint eszköz csak a hivatal bénaságát igazolja. Lenne más megoldás is ,de hát nincs rá pénz mert mindenhonnan ellopták. Visszavesszük ezeket az összegeket valahogy? Eddig kiktől sikerült? Talán nem is akarják!!
A hajléktalanügy olyan mint Budapest parkolási gondjai. Megoldani nem tudjuk, de büntetni azt igen. Talán ez is hoz egy kis lenyúlandó pénzt.

nyuszicska 2011.04.22. 08:29:58

@Roy: Nem azt mondtam, hogy be kell őket zárni! De aki pénzbüntetést kap, azt kiválthatja közmunkával, vagy elzárással.

Csomorkány 2011.04.22. 08:30:23

Légy erős, a köztársaság Magyarorszgáon komcsi találmány. Amíg az ország függetlennek volt nevezhető, azaz 1944. március 19-ig királyság voltunk, és a változás erőteljes szovjet nyomásra történt meg.

De hogy ne aggódj: nem vagyok FIDESZ-es képviselő, hozzászólásom magánvélemény. Helyre kellene állítani a szent apostoli királyságot.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 08:30:40

@Dracon:

Vazze! Ha nem tűnt volna fel Magyarországon vagy... Légy szíves egy kis kultúrát vigyél már bele a kommunikációdba, ha tudod mit jelent az... Attól hogy tudsz tarhálni, még nem fognak kiválasztott felsőbbrendű neonáci Clearnak látni... hanem csak egy hátrányos helyzetűnek, aki nem tudott szocializálódni...

Ráadásul a viselkedéssel nekem segítesz, mert az az engem támadókat minősíti, és azok ellen kelt undort...

torró 2011.04.22. 08:46:17

Nem tudom miért ez a nagy felbolydulás? Mindig az erősebb kutya vontathatja a másikat! Milyen finoman írtam le mi? Mikor kérdezték meg itt az embereket akármiről?Úgy tesz mindenki mintha ez most történne meg először.Így szocializálódott a nép, majd a góré megmondja!Ne háborogjatok, a következő uraink jó pénzért majd vissza csinálják.Hogy arra megint mi k...nk rá? Az tuti! Ámbár, azt hiszem lesz itt változás.Ugyanis szerződést köttetett a Kínaiakkal a vasút modernizálásáról. Na most! Ez az első lépés a népesség szaporulat megoldására. Úgyhogy, nem koreai nyelvet kell tanulni, Kínait! Az lesz a következő állam nyelvünk!:))))).Na most azt képzeld el milyen utca nevek lesznek?:))).
Kellemes Húsvétot mindenkinek. Ne mérgelődjetek, nem éri meg.

Palkovics Ede 2011.04.22. 08:47:07

1. Hol van ilyenkor a keresztényi könyörület és segítségnyújtás?
Rendőr: - Maga hajléktalan, megbüntetem 50ezer Ft-ra.
Hajléktalan: - De nem tudom kifizetni.
R: - Akkor börtönbe megy.
H: - Végül is: fedél, étel, melegvíz.

2. A hidak átnevezéséhez: Petőfiből újra Horthy, majd elveszik a Szabadság(unkat) is vissza Ferenc Jóskára...

nyuszicska 2011.04.22. 08:50:57

@torró: Elképzeltem az utcaneveket :)) Kimondani majd csak-csak tudom valahogy.... na de elolvasni :))
Egyébként tényleg felesleges mérgelődni, ez már úgyis eldöntött tény.

csoko20 2011.04.22. 08:57:11

@Csomorkány: "Helyre kellene állítani a szent apostoli királyságot."

Jó-jó, de honnan akasztunk le egy megfelelő pedigrével rendelkező királyt?
A király nélküli bohóckodást most hagyjuk, akkor is rajtunk röhögött mindenki.
Egy magyar parasztot megkoronázni az is gáz lenne!

A spanyol király szokott a Nyírségben vadászni, jó arc. Ha legközelebb erre jár rákérdezek, oksa?! :)

Mad Mind 2011.04.22. 08:59:07

@szkepi:
Mi bajod a Moszkva térrel?
Egyébként is minek pápáról elnevezni teret? Mit tett Magyarországért amiért megérdemli?

Mad Mind 2011.04.22. 09:01:27

@Ronald:
Baromság. Nővérem több mint egy éve keres munkát, de nem talál. Persze az ő hibája, minek hagyta magát kirúgni.

Dracon 2011.04.22. 09:04:08

@Con Storm:
Hajrá mindjárt csinálok egy kis popcornt és utánna örömmel hallgatom a faszságaidat. Te ezt elengedett kézzel egyedül írod van vannak akik segítenek benne?
Érdekelne hogy milyen lelki trauma ért magzati korodban, talán végigment anyádon egy teljes váltás börtönőr a miközben éppen ült és terhes volt veled?
Az emberek általában ha nem éri őket semmi gond akkor nem tudnak ilyen visszamaradottak lenni mint te.
Tényleg érdekel oszd már meg történeted velünk kérlek.

szkepi 2011.04.22. 09:14:00

@Mad Mind: és széll kálmán? sztem a pápa az előző évszázad nagyszerű embere volt. semmi rosszat, csak jót lehet róla mondani és megérdemli, mint ahogy oly sokan.

csoko20 2011.04.22. 09:18:19

@Mad Mind: "Mit tett Magyarországért amiért megérdemli? "

És Moszkva?:))

Dracon 2011.04.22. 09:23:25

Amúgy jó lenne a tarlós bácsi elszámolna a bírságolás költségeivel...
Hiszen azok szintiszta költségek lesznek, lévén lehetetlen hogy a csövestől behajtsák az 50 ezret.
Tehát:

1. A bírságoló közterületes pár rezsi óra díja.
2. A háttér adminisztráció rezsi óra díja
3. Mikor a csöves nem fizet akkor legalább 2 esetleg 3 ajánlott levél feladási díja
4. Végrehajtási eljárás költségei.

Ezek vannak a biztos kiadási oldalon.
A bevételi oldalon igaz van egy igérvény 50 ezer forint bevételre, de ne higyje senki hogy ezt a pénzt megkapja az önkormányzat.

Szóval kíváncsi vagyok arra az "üzleti tervre" amit erre a dologra kifundáltak Tarlós hivatalában.

Az meg szent igaz hogy a csövi inkább bemegy 48 óra elzárásra mert mosakodni tud és kap kaját minthogy fizessen a semmijéből.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 09:27:09

@Dracon: Ráhibáztál... már akkor ért... anyámék sosem beszéltek róla, de amikor terhes volt velem, bevitték verni.. az pufajkás hóhérok... az hogy életben maradtam csoda...

Nemrég volt egy MRI vizsgálat, nos.. a felvételeken zúzódott az egész koponya szerkezet és az arccsont.. igaz kívülről alig látszik...

Monçada bíboros 2011.04.22. 09:34:55

@csoko20: jaja, egy király nélüli királyság voltuk, élén egy tenger nélküli admirálissal:)

Dracon 2011.04.22. 09:35:01

@Con Storm:
Akkor te mint szenvedő alanya az előző rendszernek gondolom mindent megteszel hogy a hóhérok és a parancsnokaik kiléte minél hamarabb napvilágra kerüljön.
Ennek érdekében kellett volna végre valahára elintézni azt hogy a 20 éve elszabotált ügynöktörvény és átvilágitási törvény végre elfogadásra kerüljön.
De sajnos a FIDESZ, ami mint köztudott tele van volt mszmp és kisz funkcionáriusokkal már megint elszabotálta ezt a lehetőséget.

REMÉLEM NAPONTA ÍRSZ A TE ÁLTALAD IS MEGVÁLASZTOTT KÉPVISELŐNEK HOGY KÉRDŐRE VONVA ŐT ÉS PÁRTJÁT EZ ÜGYBEN!

Bízok abban a te érdekedben is hogy előbb utóbb kiderül majd az igazság és szépen békésen fog egymás mellett lengeni a szélben orbán, pozsgai, martonyi, matolcsy kövér és a többi pufajkás hóhér.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 09:46:18

@Dracon: Nem a bosszúállás a célom, hanem, hogy soha többet ne fordulhasson ez elő, és még ezt a gondolkodásmódot is kiverjem az erre hajlamos felsőrendűségre áhítozó együgyű bűnözők fejéből...

Dracon 2011.04.22. 09:52:49

@Con Storm:
Ez nem bosszúállás hanem annak a megakadályozása hogy azok az emberek akik az elmúlt korszak bűneiért felelősek vagy hasznot húztak belőle, most ne röhöghessenek bele a pofánkba és ne tehessék meg most is ugyanazokat a bűnöket amiket megtehettek a rendszerváltás előtt.
Ezért fontos hogy tiltakozz a történelmi lehetőség újbóli elszabotálása miatt a pártodnál!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.22. 10:10:16

@Csomorkány: "Légy erős, a köztársaság Magyarorszgáon komcsi találmány. Amíg az ország függetlennek volt nevezhető, azaz 1944. március 19-ig királyság voltunk, és a változás erőteljes szovjet nyomásra történt meg."

Szerintem frissítsd fel egy kicsit a történelmi tanulmányaidat. Pl. Hogy mikor volt először köztársaság Magyarországon. Vagy hogy mitől lenne komcsi találmány egy olyan államforma, ami már az ókorban is létezett. És még sorolhatnám.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.22. 10:21:26

@Con Storm: "Valamint gazdasági okai vannak, Magyarország idegenforgalmát és nevezetességeit reklámozni kell, ehhez gyakran látogatott terek elnevezései a legjobbak!

Liszt Ferenc repülőtér, jé.. a Liszt az a nagy zenész magyar volt?

János Pál Pápa Tér.. jé ezek keresztények?!

Szóval, azért mert valaki nem érti a miértet, nem biztos, hogy a másik a hülye..."

Én elfogadom, hogy te ezekhez pozitívan akarsz hozzáállni, és de jó is lenne, ha csak ez lenne. De a reptérátneveznésnél senki sem a tényt kritizálta, hanem a körülményeket, mint ahogy most se az a gond, hogy mire akarják átnevezni a Köztársaság teret, hanem az, hogy miért pont azt?

ORBÁNGÖRÉNY HÍGFOSÁBAN FÜRDŐZŐ MAGYAR. 2011.04.22. 10:34:54

@gorcsev54: orbán célja sajnos egyre jobban látszik.
valamiféle fasisztoid feudalizmus, ahol szolgák milliói fognak éhbérért nyomorban vegetálni, miközben ők elképesztő gazdagságban uralkodnak felettük.

valaki elmondhatná már afelcsúti gyökérnek hogy 2011,EU...az már nem a középkor.

Alterix 2011.04.22. 10:37:47

Az mszp-ések mögött komoly fénymásoló számláló lobbi állt.
Tarlóst pedig az utcanév tábla maffia segítette hatalomra.
Előbb-utóbb a kutyaszar eltakarítók, vagy a kátyufoltozók is befuttatnak egy embert, remélem:)))

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 10:58:45

@Fedor: Mert mit fejez ki az, hogy köztársaság tér? Milyen köztársaság tér? Népköztársaság?! Vagy mit?

Vannak ilyen hamuba halt ötletek, amiket távolról is kerülni kell!

Az aranybulla, vagyis 1222-óta törvény előtti jogegyenlőség van! Számunkra semmit sem jelent a köztársaság, mert az 1222-es és utáni törvényekhez képest minden államformánk visszalépés a közjó szempontjából, tehát a demokrácia szempontjából!

Pl. lehet mocskolni a nemes szavunkat... Azt jelenti nés.. nős.. családos... az az ember aki 9 gyermeket felnevelt, nemes lett! Bebizonyította, hogy tud másokról gondoskodni!

Vagy ott a szabad költözési jog, ennél nagyobb szabadság jogi szinten sosem volt Magyarban... Oda mentél ahová akartál, még az adósságkifizetésed is szabályozva volt, és beállítottál a földesúrhoz, annak neked munkát és konyhakertet kellett adnia... Az adófizetés is úgy zajlott, hogy a nemes bevitette a közösen termelt terméket, ott a kapuban a városi panelproli komcsik elloptak 10%-ot, eladta a munkás az árut, hazavitte a lóvét és a nemes szétosztotta, hogy betudják fizetni az adót... a kilencedet az állam működésére, a tizedet az oktatásra és kórházakra, amit a papok irányítottak, hadsereg működésére meg a kapupénzt vagy a füstpénzt...

Minek nekünk akkor köztársaság tér, ha a demokráciának egy sokkal magasabb szocialista szintjét műveltük abban az időben, ahol máshol sötét középkor tombolt?!

gorcsev54 2011.04.22. 11:03:03

@LE AZ ORBÁNDIKTATÚRÁVAL!: Az a szomorú,hogy ez valóban így van és senki de senki nem tesz ellene (vagy nem tud)

Gera 2011.04.22. 11:14:18

@Con Storm: Mindig meglepődök, mennyire fogalma nincs néhány embernek, milyen lehetett az élet pár száz éve (vagy akár csak 100-150 éve). Ennyi hülyeséget összehordani...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.04.22. 11:16:41

"mintha szégyenleni kellene az államformánkat."

Mert szégyenleni is kell. Szovjeteknek való benyalásként lettünk köztársaság, ennyit a nagy eszmékről.

AutosVilli 2011.04.22. 11:19:22

@Con Storm: Baszki erre nem is gondoltam!!

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 11:58:26

@Gera: Én azon lepődök meg, hogy vannak annyira tanulatlan emberek, hogy a mai napig nem tudják, mikor volt megszállás alatt az ország és mikor nem... és akkor jönnek olyan tereléssel, hogy 100-150 éve az élet.. de mi köze van a magyar joghoz egy osztrák megszállás alatti szenvedéshez?! Vagy mi köze van a magyar jognak egy hitleri, majd egy orosz megszállás éveihez?!

hungarisztan 2011.04.22. 11:58:35

@Con Storm:
Banyek... Komolyan elhiszed, amiket írsz, vagy csak húzni akarsz mindenkit? Ha utóbbi, akkor OK, az egy legitim cél.

De most tényleg: ha a feudalizmus annyira jó volt a magyar népnek, ha olyannyira nagy volt a jogegyenlőség, meg olyannyira emberbarát viszonyok uralkodtak, akkor mit a faszt csinált Budai Nagy Antal, meg Dózsa György és „szerény” hadseregeik? Túl jó volt a parasztoknak és az ellen tiltakoztak? Vagy mi?
Nem hiszem el, hogy ilyen szintű önámítás létezik.

"demokráciának egy sokkal magasabb szocialista szintjét műveltük"
Hát persze.
Eszem-faszom megáll. Nem bántásból mondom, de tényleg ledobta az ékszíjat az agyam. Mondd, hogy csak szándékosan trollkodsz, kérlek!

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 12:11:47

@hungarisztan: A Gegyaljai Felkelést le ne hagyd...

Ezek a felkelések mind király pártiak voltak, azok ellen a feudalisták ellen, akik nem tisztelték a Magyar Jogot!

Pl., ha Dózsa Győrgy kitudta volna írtani a Szapolyaikat, nézz meg egy pár képet, nem kereszt lesz a nyakában... akkor az nem gyengíti meg a leveréssel a hadsereget, mert az egy keresztes hadjárat volt... a Szapolyai félék ellen... Akkor Szapolyai nem mérgezi le a királyt, nem fosztja ki a kincstárat, nem nyitja ki a törököknek a kaput és nem szakad 3 részre Magyar ország.. de a történelem kegyes volt.. ami nem sikerült Dózsának... sikerült a történelemnek, az egész családja és rokonsága kihalt a szemétség után... csak úgy mint Leninéké...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 12:14:11

@hungarisztan: A hegyaljai felkelés harcoasi pedig később a Hunyadinak a Fekete Sereg törzsét képezték... Sajnos majdnem minden 100 évben volt olyan külföldről támogatott törekvés, ami az Arany Bullánk biztosította jogrendszer ellen irányult... ennek ellenére mi mindig megpróbáltuk megvédeni... pl. 1956, 1848, vagy a Rákóczi Szabadságharc..

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 12:16:04

@Con Storm: Kimaradt a mohácsi vész.. azt is szapolyai intézte...

Dracon 2011.04.22. 12:33:56

@Con Storm:
Hmm azért néha a gyógyszert vedd be mert szar lenne hosszú hétvégére a kórházba kerülni hidd el.

jenőke 2011.04.22. 13:19:31

Értelmezés következik:
1.) Tarlós szerint az ötvenezer forint közmunkára váltható. (Közmunka van? Nincs. Ki tudja, hogy hol él ez a Tarlós?)
És mennyi idő alatt dolgozza le a szerencsétlen?
2.Amikor a nincsen metró elindul, be lehet mondani, hogy ez volt a Köztársaság....tér.

Hol itt a probléma?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.22. 13:19:34

@Con Storm: Engem szórakoztat az alternatív történelem, szeretem a scifit :-)

@TaTa86.: Persze, csakis.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.04.22. 14:44:40

@Fedor: Gondolom nagy ismerője vagy a témának, vagy legalább konzultáltál szakértőkkel, ezért pontosan tudod mit beszélsz. :)

Nézz utána, hogy is volt ez 46ban...

Egyik párt programjában sem volt benne a respublika, egyedül Sztálin szorgalmazta, hogy minél előbb el kell tüntetni a királyságot, ugyanis úgy nem lehet szovjetizálni.

A konkrét ok pedig, elolvashatod a határozat indoklásában: a szövetségeseknek való benyalás. Azt hitték, hogy így jobb békefeltételeket fogunk kapni. Ennyi. Nincs itt semmilyen "progresszió", "modernitás", "szabadság", "egyenlőség", "testvériség", csak szimplán egy elqrt benyalási kísérlet, amivel odadobtuk 1000éves államiságunkat.

Úgyhogy az USÁban, Franciaországban biztos van eszméje a köztársaságnak. Itt nincs. Csak a gyávaság, a megalázkodás, az önfeladás, a behódolás.
(Na persze, ha ezek neked értékek, és pont erre céloztál az más kérdés.)

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.22. 14:45:27

@Fedor:

Alternatív???? Akkor hívd le a wikipédiából Dózsa Györgyöt, és nézd meg, hogy egyetlen egy forrás sincs felsorolva.. nem véletlen... Pl. több levele is fennmaradt, utasítások, toborzó röpiratok... ha ott lennének.. akkor a valóságot kellene leírni... de nem írják, hogy az aranybulla biztosította királyi hatalmat és törvényeket akarják helyreállítani, mert mekkora patinás presztízs lenne, hogy nálunk volt Erópában legelőször alkotmány...

Amikor aztmondják hogy finnugor nyelvcsalád és a finn nyelvel ennyi rokon szavunk van a legtöbb hamisítvány... pl. a kala szó...a magyar szótárakban benne van hogy halat jelöl... de nézd már meg az angol finn szótárt... mindent jelöl csak halat nem... árboctól kezdve mindent...

És a forráselemzésen alapuló történelem, az alternatív történelem?! Napersze...

Dracon 2011.04.22. 14:54:11

@Con Storm:
És a wikipédia mióta van elfogadva hiteles forrásnak? No ennek szaladjál neki még egyszer. És egy jó tanács ne nagyon hivatkozz sehol se a wikipédiára mert akkor még a kényszerzubbony is rád fog kerülni.

DeMarco 2011.04.22. 16:15:30

Kissé lemaradtam... talán nem is baj.

Pont tegnap beszélgettünk a Moszkva átnevezéséről Széll Kálmánra.
Az egyik illető értetlenkedett rajta. De amikor közöltem, hogy a tér nem először kapja ezt a nevet, most csak visszakapja újra, akkor megértette a dolgot.
Csak mondta, hogy nagyon szokatlan lesz. Hát persze nekünk az lesz. De aki most fiatal és most születik, annak ez lesz a természetes már. Nincs ezzel semmi baj. Nekünk már Osztyapenkó marad a hely, gőzünk sincs az új nevéről, pedig régen kint van a diósdi szoborparkban. Majd az új generáció helyesen fogja ejteni.
Erre ma olvastam, hogy a Köztársaság teret átnevezik II. János Pál pápa térre. Ezen tíz percig röhögtem. Nem tudom ki találta ki a városházán, de tuti megemelném a fizetését. Ennél viccesebb fricskát nehéz lenne kitalálni. :DDDDDDD
Azon túl, hogy II.János Pál pápa maximálisan megérdemli és turisztikai szempontból is ideális, főleg a nagyszámú Lengyel turistára gondolva, egy jó nagy rúgás a nagy "köztársaság mentőkkel" szemben, még ha csak átvitt értelemben is.
Amit mostanában művelnek az idétlen kövecskével, zászlócskákkal, dzsemborikkal engem jóleső érzéssel tölt el. Csak nekem van széteső Munkáspárt feelingem? Remélem követik elődjüket a szétporladás útján.
Loláb sajnos már előttem leírta, de én is jót röhögtem amikor belenéztem az egyik videóba ahol Ibolyka a Magyarország című számot énekelte és nem a Magyar Köztársaságot... :DD A szervezőnek respect, h pont fletó előtt égette be ezzel őket...
A kereszténység egyik legnagyobb volt képviselőjéről elnevezni a volt komcsi főhadiszállást igazi nyerő ötlet, 1000 pontot ér a metrós játékban... :DD

Ami meg a csöveseket illeti, az bezzeg nem szerepelt a posztban, hogy közmunkára lehet váltani a pénzbüntetést, amit egyébként sem feltétlenül fognak kiróni, csak tájékoztató jellegűnek szánták, elrettentésnek. Legalább tesznek vmi hasznosat is, ha már nem hajlandóak bemenni vmi szállásra, melegedőbe.
Ez a szisztéma több helyen bevált már, például a társasháznál vannak régi tartozások, évek óta behajthatatlanok. Egyszer megemlítettem, hogy töröljük azokat, hiszen úgysem lesznek sosem befizetve. De nem engedték arra hivatkozva, hogy így legalább látszik és mindig figyelmezteti a lakókat, hogy nem szabad toleránsnak lenni egy szint fölött és nem lehet elnézni a nemfizetést. Most már szigorúan mennek a felszólítások, figyelmeztetések és behajtások. Érdekes módon évről-évre rendeződött a helyzet, már nullszaldóval fordultak ebbe az évbe. Nem állítom, h beválik a csövesekkel szemben, de lehet visszatartó ereje.

Sosem értettem miért vannak egyáltalán hajléktalanok. Kizártnak tartom, hogy ne tudnánk nekik kaját és szállást adni egy ilyen országban ami exportálja a rengeteg kaját a világba és épületek tömege áll üresen.

Ez az egész sokkal inkább a munkanélküliség problémája. Rengeteg a munkanélküli és csak a gazdaság fellendülése hozhat ezen pozitív változást.

Ami azt illeti ezeknél sokkal fontosabb, hogy Pintér betiltotta mondvacsinált okokkal a csendőrséget. Az utcaneveknél egy csöppet fontosabb, hogy miközben már megint megöltek két szerencsétlen öreg nénit és bácsit, a polgároktól elveszik az önvédelemhez, az életük megvédéséhez az egyik eszközt. Ráadásul úgy, hogy közben semmit nem tudnak felmutatni a helyzet javítása érdekében. Vagy nem túl sokat. Jó lépés a három csapás, jó lépés a törvényileg megengedett önvédelem, a fegyvertartás lazítása önvédelem terén, de ezek mit sem érnek, ha nem engedik önszerveződni a védekezni képes embereket. A csendőrség nagyon sok megnyugvást hozott vidéken, ahol rendőrt legfeljebb elbújva az út szélén kamerával látsz. Az ki van adva nekik, h napi 250 bírságot kell prezentálni, mert kell a lóvé, de az már nincs, h 250-szer járőrözzenek, próbálják megvédeni a lakosságot...
Ezzel a tiltással csak azt érik el, hogy illegalitásba vonulnak a csendőrök és ahelyett, hogy szem előtt lennének, majd csendben fognak tevékenykedni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.22. 16:36:02

@DeMarco: "Loláb sajnos már előttem leírta, de én is jót röhögtem amikor belenéztem az egyik videóba ahol Ibolyka a Magyarország című számot énekelte és nem a Magyar Köztársaságot... :DD A szervezőnek respect, h pont fletó előtt égette be ezzel őket..."

Könyörgöm, ez mitől égés? Elég szánalmas védekezés állandóan a köznapi elnevezéssel példálózni, amikor a a hivatalos név megváltoztatását kritizálja valaki.

" II.János Pál pápa maximálisan megérdemli és turisztikai szempontból is ideális, főleg a nagyszámú Lengyel turistára gondolva"

Ezzel semmi gond sincs. Nevezzenek el teret róla el itt, Kőbányán, itt úgyis jelentős lengyel kisebbség él.

"a polgároktól elveszik az önvédelemhez, az életük megvédéséhez az egyik eszközt"

Ez hülyeség. Az önbíráskodás nem megfelelő eszköz, pláne, ha az ennyire átlátszóan egy szélsőséges párt céljait szolgálja. Az erőszak monopóliuma az államé, szóval ennek megvédésében 100%-ig támogatom a kormányt. Persze ennek illene együttjárnia azzal, hogy a belügyminiszternek nem csak szóban kéne megteremtenie a közbiztonságot.

DeMarco 2011.04.22. 16:58:07

@Fedor: "Elég szánalmas védekezés állandóan a köznapi elnevezéssel példálózni"

Na, innentől már nem védekezhetsz azzal, hogy de hát ez csak "szar köznapi" elnevezés, csak a prolik használják, a művelt libsik minden esetben Magyar Köztársaságként említik, mert ez lesz a hivatalos is. Innentől nyugodtan leereszkedhettek a felhők közül a valóságba.

"Nevezzenek el teret róla el itt, Kőbányán, itt úgyis jelentős lengyel kisebbség él."

Nem tökre mindegy, h melyik teret nevezik el róla? Ennél poénosabb variáció nincs is. Megtalálták a tuti helyet. A szokásos átlátszó vinnyogásra meg csak legyinteni lehet, mást nem. Ezzel meg te égeted le magad. Lassan kiírhatod, hogy konteó blog 2.

"Az önbíráskodás nem megfelelő eszköz"

Szerinted. De én azt tapasztaltam, hogy sokszor az. Főleg ha a magának jogot formáló állami erőszakmonopólium képtelen a feladata ellátására. A közbiztonság gyors romlása óhatatlanul magával hozza a védekezés feladatát. Márpedig ha ezt képtelen ellátni az állam, akkor önszerveződő egységek fogják ellátni, hívjuk őket akárminek. Napi szinten ölik az időseket az országban, szerinted ölbe tett kézzel kell nézni?
Most olvastam, h a lumpen támogató külföldi roma szervezetekkel mekkora provokatív kampányba kezdett. Az lmp meg kenné rá a Jobbikra.
Elképesztő. Az ilyen ember ellen nem lehet hasonlóan gyors jogszabályt hozni? Ő(k) talán nem avatkoznak be az állam erőszakmonopóliumába? Ők nem feszegetik a határokat? Ők nem gerjesztik a faji hangulat romlását? Mennyivel jobbak ők a csendőrségnél és a gárdánál?
Én biztos beszállítanám a szervezőket egy kis beszélgetésre ahogy a Véderő szervezőivel tették... Sőt megfontolnék egy kiutasítást, az ország belügyeibe való káros beleszólás jogcímén...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.22. 17:56:22

@DeMarco: "Na, innentől már nem védekezhetsz azzal, hogy de hát ez csak "szar köznapi" elnevezés, csak a prolik használják, a művelt libsik minden esetben Magyar Köztársaságként említik"

Miért kell kiforgatni állandóan a szavaimat?

"Az ilyen ember ellen nem lehet hasonlóan gyors jogszabályt hozni?"

LOL. És mi lenne a vád? Hogy humanitárius akciót szervez az erőszakkal fenyegetettek védelmében?

DeMarco 2011.04.22. 18:53:29

@Fedor: "Miért kell kiforgatni állandóan a szavaimat?"

Miért kell álindokokat tálalni, egetverő hazugsággal fűszerezve?

"LOL. És mi lenne a vád? Hogy humanitárius akciót szervez az erőszakkal fenyegetettek védelmében?"

Lófaszt humanitárius akció. Csak kampány egy párt mellett. Nincs semmiféle humanitárius katasztrófa, nincs semmi valós oka a történésnek. Szimplán etnikai szítás zajlik, mellyel egyrészt igyekeznek lejáratni ellenlábas politikai ellenfeleiket, másrészt tolni a saját szekerüket. Pont, mint a másik oldal. Ezért kellene ezek ellen is gyors jogszabály, megállítani az etnikai szítást. Ugyanazt csinálják, csak más módszerekkel és mivel a sajtó nekik asszisztál, nagyobb hírveréssel. Ők sokkal veszélyesebbek. Senki nincs erőszakkal fenyegetve. Mese habbal. Csak magadat ámítgatod. A cigók többségének fingja sincs, h miért kell menniük, vagy hova. Ők csak kellékek egy színjátékban, szerencsétlen áldozatok, akikkel mindkét oldal szórakozik és még ahhoz is hülyék (bocs a kivételnek), hogy ezt észrevegyék...

De van egy jó ötletem. Költöztessük hozzá őket a házába, hogy megtapasztalja a siker örömét, hogy segíthetett rajtuk. Sírva fog könyörögni, hogy hozzuk őket vissza... aztán belép a gárdába.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.22. 20:21:52

@DeMarco: "Nincs semmiféle humanitárius katasztrófa"

Senki nem beszélt katasztrófától. Ha nem kimenekítésnek nevezzük, hanem mélyszegénységben élők nyaraltatásának, az is humanitárius akció. És nem ő kezdett el politikát csinálni az ügyből. Talán nem kellett volna pont oda szervezni azt a kiképző tábort. Az ismert előzmények után teljesen jogosan érezhették az ott lakó romák ezt durva fenyegetésnek.

DeMarco 2011.04.22. 21:33:18

@Fedor: Erre nem tudok mit írni. Már megint nem tudom eldönteni, hogy hiszed, vagy megjátszod. Egyik rosszabb a másiknál. Inkább hagyjuk, talán egyszer az élet áttöri a buborékodat. De ez nem a mai nap...

DeMarco 2011.04.22. 21:42:20

@Fedor: Még egy uccsó link:

index.hu/kulfold/2011/04/22/feltunest_keltett_a_vilagban_a_romamento_akcio/

Én szépen megkérném a külügy helyében az úriembert, hogy 24 órán belül hagyja el az országot, különben perbe fogják uszításért, rossz hír keltéséért, hamis tájékoztatásért, stb.

Na melyik a károsabb, pár majom aki katonai ruhában idétlenkedik, vagy azok akik ezt felhasználva hamis látszatot keltenek politikai célból rossz, hazug színben feltüntetve az országot?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.22. 23:56:12

@DeMarco: Sajnos nincs itt semmiféle hazug látszat.

fedkvas 2011.04.23. 17:39:40

@Con Storm: Köztársaság téren idegenforgalom? magadnál vagy te, te nagyon idióta szervilis majom?

fedkvas 2011.04.23. 17:46:20

@szkepi: azért a jó Karol elég mélyen beleágyazódott a nemzetközi politikába, és az elődje halálához vezető (hivatalosa nem vezető) digó maffiáskodást sem nagyon feszegette. nem beszélve a XIII. János által elindított reformfolyamat lefékezéséről.
persze nem volt rossz ember, nem azt mondom, de nem mind arany, ami fénylik.

fedkvas 2011.04.23. 17:55:00

@Fedor: az állam, ahogy a szerencsejáték-monopóliumból, ha érdeke úgy tartja, adhat le a köznek. ezért van polgárőrség és a személy- és vagyonőrség. magánnyomozás és testőr.
a kérdés itt ott van, hogy kinek adhat az állam a monopóliumból, a Fradi Securitynek igen, de a Gárdának nem?
mi legyen a kizáró ok? a pártfüggés vagy a fegyverezettség szintje? vagy a kvázi objektív vagy akár szubjektív szélsőségesség?
ez az egésszel a para. ki kéne inkább használni, h ezek a faskók hajlandóak ingyen (!) járőrözni a putriban (!). persze csak egy darabig, aztán megunják ám, a gárda is húsz darabra esett magától. ha pedig jogtalanságot követnek el, akkor bíróság elé velük. de hadd járőrözzenek, csak ellenőrzés alatt, részleges rendőrségi irányítással, állami áldással.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.23. 18:09:25

@fedkvas: Azért valahol örömmel tölt el, hogy az kiválasztatott tudatú neonáci kulákirtó MSZmP utódainak, már csak ilyen erkölcstelen , köztörvényes bűnözőkre futja a pártkasszából...

Tudod pufajkás elvtárs, mást ha sértegetsz az törvénybe ütköző dolog, főleg ha leme képességei alapján, mert az fiziológiai jellemző, nem tehet róla, így emberi méltóságában sérted meg... 3-5 év...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.23. 18:51:35

@fedkvas: "mi legyen a kizáró ok? a pártfüggés vagy a fegyverezettség szintje? vagy a kvázi objektív vagy akár szubjektív szélsőségesség?"

Hát ez így együtt. Az áltlad említett példáknál (polgárőrség, biztonsági cégek) van két nagyon fontos jellemző: az állami felügyelet és a politikamentesség.

DeMarco 2011.04.23. 21:38:55

@Fedor: "Az áltlad említett példáknál (polgárőrség, biztonsági cégek) van két nagyon fontos jellemző: az állami felügyelet és a politikamentesség."

Bruhahahahahahahahahahahahahahaha :DDDD

Nincsenek megfelelő szavak, erre... csak hangosan röhögünk...

DeMarco 2011.04.23. 23:32:18

@Fedor: Véletlenül vannak ismerőseim Hajdúhadházról és olyanok is, akik lementek a múlt héten a Jobbikkal.

Elképesztő a szakadék mérete ami az érintettek és a pesti foteljogvédők között van. És egyben elkeserítő is.

Egy újságban olvastam a múltkor, h hogyan mosakodott a rendőrség egy betörés kapcsán. Bekamerázott utcában történt az eset. A kamera nem volt bekapcsolva. (Rendőrség szerint vihar miatt). Valójában azért, mert kb. egy hét alatt betelik a vinyó és nincs aki törölgesse, de egyébként se nézik, mert nincs rá ember. A lakók otthon voltak az emeleten, ezért nem bántották őket. Csak kipakolták az alsó szintet és elvitték a kocsit a cigók. (Ezt megtalálták másnap a rendőrök a közeli romatelep melletti tónál.) Valójában a tulaj magánnyomozót fogadott, aki visszavásárolta a kocsit a cigóktól, akik másnap akarták bontani, majd szólt a rendőröknek, hol találják...

Ha ellopnák a kocsimat én se csak a rendőrségre mennék. Tudnám kihez kell fordulni, h előkerüljön épségben... és azt is kiknél kell keresni...

Ha az emberek nem számíthatnak a rendőrségre, akkor meg fogják találni a módját, hogy maguk védjék meg az értékeiket, maguk és a családjuk biztonságát, életét. Lehet, h a Jobbik, gárda, véderő, polgárőrök, stb. nem a helyes technikát alkalmazzák, de ha ellenük lépnek fel és közben nem oldják meg az alapproblémát ami ezeknek létjogosultságot ad, ha elveszik az emberektől az önvédelem jogát, annak csúnya vége lesz. Végső soron erősödni fog a Jobbik, mert a látszatmegoldásaik is többet jelentenek vidéken, mint a nagy semmi...
El kellene gondolkodnod, hogy miért van ekkora sikere a Jobbiknak, miért hálásak nekik az emberek, miért örülnek, ha jönnek és ott vannak valahol. És ezzel párhuzamosan miért rühellik a libsiket.

Én optimista vagyok és komolyan hiszek benne, hogy egyszer legalább végiggondolod ezeket. A minap Tölgyesy szembenézett magával. No nem nagyon, csak egy kicsit, de így se tetszett neki amit látott. A hallgatóságának meg még annyira sem...

fedkvas 2011.04.23. 23:49:10

@Fedor: itt tényleg DeMarconál a pont, a polgárőrök országos szervezete pl. MSZP-közeli, de a Gárda/Jobbik saját biztonsági céggel is bír, aztán Fradi Sec, In-Kal stb. nincs politikamentesség.

az állami felügyelet a lényeg, ezért nem üldözni kell a faskó félmajmokat, hanem állami felügyelet alá vonva szervezeteiket, kihasználni és kordába szorítva tartani a bennük lévő tettvágyat. aztán aki elkanászodik, azt adatbázis csekk alapján már ítélik is el a francba, a Csillagban meg majd megadják neki a dzsipperek.

fedkvas 2011.04.23. 23:51:09

@Con Storm: a szervilizmus fiziológiai adottság? bocs, akkor megyek leülöm a három évemet, te meg eridj tanulni, kisfiam, mert tinó maradsz, szervilis, idióta, nyomorult tinó.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.24. 08:26:24

@DeMarco: "ha ellenük lépnek fel és közben nem oldják meg az alapproblémát ami ezeknek létjogosultságot ad, ha elveszik az emberektől az önvédelem jogát, annak csúnya vége lesz"

Olvasd csak vissza, mit írtam én is korábban. Abban nincs vita köztünk, hogy az önbíráskodás elleni fellépésnek együtt kéne járnia a közbiztonság növelésével. De az számomra továbbra is elfogadhatatlan, hogy az állam "Csináljátok, amit akartok!" felkiáltással bedobja ezen a téren a törülközőt.

DeMarco 2011.04.24. 21:11:03

@Fedor: "De az számomra továbbra is elfogadhatatlan, hogy az állam "Csináljátok, amit akartok!" felkiáltással bedobja ezen a téren a törülközőt."

Ahogy számomra is elfogadhatatlan ahogy a cigókkal szemben dobják be a törülközőt és engedik a pusztítást és gyilkolászást, miközben azokat egyfolytában presszionálják akik igyekeznek tenni ellene vmit. Az is furcsa ahogy a liberálisok egyfolytában ticcsák be, ticcsák be-t kiabálnak. Pedig egy valódi liberális mindenre igent mondd. Csak az álliberálisok értik ezt úgy, h mindent szabad amire ők azt mondják és minden tilos ami nekik nem tetszik...

Egy rendezett közbiztonság tenné csak nevetségessé a Jobbikot és a gárdát. De ennek hiányában csak erősödnek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.04.24. 21:18:27

@DeMarco: "Ahogy számomra is elfogadhatatlan ahogy a cigókkal szemben dobják be a törülközőt és engedik a pusztítást és gyilkolászást"

Ne dobják be, én is ezt mondom.

"Egy rendezett közbiztonság tenné csak nevetségessé a Jobbikot és a gárdát. De ennek hiányában csak erősödnek."

Így van.

SzJ1982 2011.04.25. 09:20:19

@gorcsev54: Ezt mondom. Köztársaság van, tehát nem megy jól... Úgy látszik, e kettő elválaszthatatlanul összetartozik: a hanyatlás (mindenféle szinten, kivéve a technológiait), és a Köztársaság.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.04.25. 13:00:30

@Fedor: "Az erőszak monopóliuma az államé, szóval ennek megvédésében 100%-ig támogatom a kormányt. "

Ezt dogmaként leírva már 20ezerszer láttam. Megindokolva már nem sokszor.

Megtudhatnám, hogy miért olyan fontos az állami erőszakmonopólium? (Más kérdés, hogy a biztonsági cégek miatt ez eleve hülyeség.)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0