No Nabucco
2012. április 24. írta: Fedor

No Nabucco

A nagy, 2.0-ás Széll-viharban (ami annyira titkos volt, hogy még a mezei fideszes képviselők se tudtak róla előre) némileg elsikkadt, hogy kedvenc miniszterelnökünk újfent átértékelte a múltbeli álláspontját, hogy finoman fejezzem ki magam (megint segget csinált a szájából, na). 

Emlékszünk még, amikor a FIDESZ lehazaárulózta Gyurcsányt, mert az uniós projekt Nabucco gázvezeték mellett kacsintgatott a ruszki dominanciájú Déli Áramlat felé is? Akkor maga Orbán is írt erről egy cikket egy brüsszeli lapban Magyarország, a leggyengébb energialáncszem? címmel (mert ugye csak az hazaárulás, ha őróla mondanak rosszat külföldön, ha ő teszi, akkor jogos kritika): 

...az ellenzéki vezető egyebek között úgy vélte, "azzal, hogy szabad utat engedett a Kék Áramlat beruházásnak (még ha hivatalos döntést nem is jelentettek be), Magyarország nem csupán pofont adott az Európai Unió kifejlődőben lévő közös energiapolitikájának, hanem lökést adott az európai energiapiac átvételére irányuló orosz kísérleteknek".

Nos, akkor lássunk két hírt, egy múlt hetit, meg egy tegnapit. Természetesen aki összefüggést vél felfedezni a két hír között, az komcsi hazaáruló :-)

Április 18.

Magyarországnak végleg el kell döntenie: akarja-e a Déli Áramlat gázvezetéket, vagy nem? Ezen múlik, hogy a projekt egészére vonatkozó, 2012-re tervezett beruházási döntés mit fog tartalmazni, de az is, hogy milyen előnyökre és hátrányokra számíthatunk, ha elkötelezzük magunkat mellette, illetve, ha nem.

A tegnapi magas szintű tárgyalásról kiadott, szűkszavú közlemény szerint Orbán Viktor miniszterelnök és vendége, Alekszej Miller, a Gazprom igazgatósági elnöke a Déli Áramlat kiemelt magyarországi projekt státusának megadásáról is tárgyalt. A kérdést feltehetően az orosz fél vetette fel, mivel – mint a Világgazdaság korábban beszámolt –, a Gazpromnál számon tartják, hogy ugyanezt a státuszt a rivális Nabucco projekt már 2010-ben megkapta, és abban látnák a magyar elkötelezettség jelét, ha a Déli Áramlatot is ugyanerre a rangra emelnék. A közleményből nem derül ki, hogy Orbán Viktor tette-e ezzel kapcsolatban ígéretet tárgyalópartnerének.

Április 23.

Kilép a Mol a Nabucco-projektből – ezt Orbán Viktor mondta hétfőn újságíróknak Brüsszelben. A miniszterelnök szerint a beruházás bajban van – olvasható a Bloomberg tudósításában. A Nabucco projekt szóvivője szerint egyelőre nem indokolt a változás.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr864470303

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nabucco-ból munkahely 2012.04.25. 00:40:33

Évek óta hallunk arról, hogy az ellátásbiztonságunk növelésére, illetve az orosz gáznak való kitettségünk csökkentésére a gyógyír a Nabucco vezeték megépítése. Vizsgáljuk meg, hogy ennyi pénzt el lehetne-e költeni nagyobb haszonnal is úgy, hogy közben ...

Trackback: Az elmúlt két év sikere: öt új adó 2012.04.24. 15:07:54

Aki azt gondolta volna, hogy a kormány az utóbbi időben – a plágium-ügy árnyékában – esetleg tétlenkedett volna, nagyot tévedett. A Széll Kálmán terv 2.0-ás változatának bejelentése komoly csattanó minden bizonytalankodónak. Idézzük há...

Trackback: Leugatni könnyű, meghallgatni nehéz - demonstráció a párbeszédért 2012.04.24. 13:34:18

Magyarországon élünk, nálunk majdnem mindenkinek igaza van, ha pedig valaki mást gondol az hülye és kész, felesleges belemenni a részletekbe. Magyarországon élünk, ahol az emberek jelentős része azt szeretné, ha mások is pontosan úg...

Trackback: Orbán: Kivonul a MOL a Nabucco-projektből 2012.04.24. 11:57:02

A miniszterelnök hétfőn Brüsszelben újságírói kérdésre válaszolva azt mondta, hogy a MOL kivonul a Nabucco nemzetközi gázvezeték-építési beruházásból. Hozzátette ugyanakkor, hogy a Nabucco Magyarország számára is fontos projekt. A MOL Orbán szavaira reagá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roy 2012.04.24. 12:46:34

Ennek az az oka, hogy Orbán kelet felé akar nyitni amint ezt hangoztatta.
Akkor most ki a hazaáruló?

Karl Herzberger 2012.04.24. 12:51:42

Ha már Orbán saját szájából való seggcsinálása a téma, muszáj bemásolnom a kedvenc Orbán idézeteimet, amik jól mutatják szeretett vezetőnk mindenkori szilárd, határozott meggyőződését, egyenességét, következetességét és távolbalátását:

"A hozzám legközelebb állók, Kövér László és Fodor Gábor velem együtt egyfajta szociálliberális meggyőződésűek." (HVG, '89 augusztus 26.)

"Mit gondoljunk akkor, amikor az egyik miniszterjelölt meghallgatásakor kijelenti, hogy minden tekintetben helyre kell állítani a '47-es tulajdoni állapotokat. Vagy arról, hogy akad olyan miniszterjelölt, aki szerint a Kádár-rezsim kormányainak minden intézkedése törvénytelen."
(Parlamenti jegyzőkönyv, '90. május 22)

"összességében az MDF egy olyan elkorhadt, régi világot képvisel, ami soha többé nem fog Magyarországra visszatérni. [...] a XX. század végi modern társadalomtól idegen az a gondolatvilág, amellyel kéretlenül boldogítani akarják a nemzetet. [Az MDF] a társadalommal szemben keres politikai szövetségest az egyházakban. [...] vajmi kevés esély van arra, hogy a kormánykoalíció pártjaiból korszerű konzervatív párt alakuljon ki" (Fidesz kongresszus, '92 május)

"A Fidesznek igenis van elvi kiindulópontja... a modern XX. század végi liberalizmus."

"Egyszer már volt részünk ilyen mocskos kampányban, ahol lezsidózták és lekommunistázták az ellenzéket. Ennek azonban egyszer s mindenkorra vége, ezt mégegyszer nem engedheti meg magának az MDF."

"Ennek az országnak a sorsát csak egy polgári középerőkből álló kormány tudja megnyugtatóan rendezni. Olyan polgári liberális kormány, amely... nem enged sem egy jobb-, sem egy baloldali etatista gazdaságpolitika csábításának. Csak egy ilyen liberális kormány látszik alkalmasnak arra, hogy megértesse a polgárokkal, hogy a privatizáció lehetőség, hogy meggyőzze őket arról, hogy minden olyannyira várt intézkedés - legyen szó nyugdíjról, gyedről, családi pótlékról, munkanélküli-segélyről - csak akkor lehetséges, ha előteremtjük hozzá a szükséges pénzt. Márpedig pénz csak piacgazdaságban terem, pénz és piac pedig nincs a pénzforgatáshoz értő vállalkozók, tőkések nélkül... Hangulatkeltés folyik a bankárok, a bankok, a pénztőke és a nemzetközi pénzügyi intézmények ellen."

"A populizmus élő klasszikusai szájában a "liberális" szó káromkodás, szitok. A liberálisok ugyanis szabadságot követelnek a népnek, hogy vállalkozhasson és választhasson. A populisták ellenben fel akarják emelni a népet... Ezért vonzódtak a populisták mindig az állam gyámkodó hatalmához"

"Az egyházak csak akkor fogják betölteni azt a pozíciót, amely egy modern társadalomban megilleti őket, ha megőrzik és visszanyerik autonómiájukat. Amennyiben a politikai élet egyes szereplői közül egyeseket ellenségeknek, másokat meg szövetségesnek minősítenek, maguk is politikai szereplővé válnak. Márpedig ha valaki erre a porondra lép, akkor rá is érvényesek lesznek a politika gyakorta kegyetlen törvényei. Ezért mondjuk, hogy hibát követnek el, ha azok szolgálatába szegődnek, akik ideológiai átnevelőtábort akarnak csinálni Magyarországból."

(Orbán '90-94 közötti beszédei)

Van még olyan aki ennek az embernek egyetlen szavát is elhiszi? Sajnos van, de hogy mindezek fényében hogyan lehetséges ez, azt nem tudom.

Jenyei 2012.04.24. 12:52:24

Nem értem mi ezzel a gond. Szépen illeszkedik a sorba: ne azt nézzék amit mondok, hanem azt amit teszek. Oszt jónapot. Gyurcsány meg bekaphatja (mindenki más is), lényeg hogy legyőztem.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.24. 13:00:21

húha, orbán mondott valamit 5 évvel ezelőtt, ma meg más a helyzet, ő meg alkalmazkodik. aztamindenségit mekkora szemét ez az orbán.

belekotty 2012.04.24. 13:06:53

@Disintegrator Rising: Akkor nem értem mi baj a volt komcsikkal és mszp-vel. Más a helyzet, ők is csak alkalmazkodtak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.24. 13:10:31

@Disintegrator Rising: Nem igazán volt más a helyzet. Akkor is bizonytalan volt a Nabucco jövője, meg most is.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.24. 13:11:19

@belekotty: az hogy ők már akkor a ruszkiknak akartak volna benyalni melegszarig - gondolom kaptak volna érte lóvét gyurcsányék.

Crni 2012.04.24. 13:12:23

@Disintegrator Rising: Ha csak szép csendben támogatná a Déli Áramlatot, megadva ugyanazt a státuszt neki, mint a Nabucconak, még akár igazad is lehetne. De a Kedves Vezetőnek nincs érzéke a finom dolgokhoz, még a Nabuccóba is jól belerúg, hogy még jobban tessen az új fenéknek. Sajnos tényleg csak egy másodosztályú focista és nem több.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.24. 13:14:24

@Fedor: és miért is csinált orbán segget a szájából?

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.24. 13:15:51

@Crni: miért rúgott bele a nabuccóba? mert a mol kihátrált a projektből? a mol = orbán vagymi?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.24. 13:17:43

@Disintegrator Rising: Ha a poszt alapján nem esett le, akkor a te készülékedben van baj...

Ja, és ha egy sokkal rövidtávúbb pálfordulást is szeretnél:

"Legutóbb április 13-án a Kossuth Rádiónak nyilatkozva Orbán Viktor zárta ki az év közbeni adóváltoztatás lehetőségét. A pénzügyi tranzakciós adóval kapcsolatos kérdésre válaszolt úgy, hogy döntés még nincs az új adóról, attól még nagyon messze vagyunk. "Adókat év közben - a legsúlyosabb kényszer esetét leszámítva - nem szabad módosítani. Rosszat tesz az országnak. Szerintem nincs most olyan kényszer, hogy egy teljesen új adófajtát év közben vezessünk be" - fogalmazott a kormányfő. "

www.portfolio.hu/gazdasag/adozas/adoemeles_ket_hete_meg_mast_mondott_a_kormany.166284.html

10 nap. És ez még nem is a pályarekord :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.24. 13:19:33

@Disintegrator Rising: "a mol = orbán vagymi?"

Az állam a MOL egyik legnagyobb tulajdonosa. A kormányváltáskor a MOL legelsőként töltötte fel az igazgatóságát kormányközeli figurákkal.

Gorbacsov homlokán a májfolt 2012.04.24. 13:19:45

@Disintegrator Rising: Önmagában nem az a baj, hogy egyszer ezt mond, egyszer meg azt, ha a helyzet megváltozik. A baj az, hogy nem ragaszkodik az eredeti elveihez. Ezt látják az emberek is és meghasonlanak. Ugyanis az ilyen vezetőt úgy hívják: köpönyegforgató.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.24. 13:20:41

@Disintegrator Rising: Ha esetleg nem lenne elég az, hogy a MOL nevében nyilatkozott úgy, hogy még a MOL-nál se tudtak róla.

Nagyon rosszul áll, ha hülyének teteted magad...

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.24. 13:25:14

@Fedor:
kár hogy a MOL nevében nem nyilatkozott senki hanem a MOL nyilatozott:

"Nabucco’s source of natural gas and financing are both uncertain and Mol has experienced “a continuous increase regarding the costs of the realization of the project, while it is still unclear how much the final cost will be,” the Hungarian company said, adding that it has “several times” stated its concerns at Nabucco management board meetings."

tájékozódj mielőtt hülyének akarsz nézni.

amúgy meg:

Nabucco “is an important issue because it’s related to the energy independence of the country,” Orban said, adding that his “goal is that in three years Hungary could and should say that we are not dependent” on one single country for energy.

The Hungarian government, which according to data compiled by Bloomberg is Mol’s biggest shareholder with a stake of 26.8 percent, supports a pipeline with Slovakia and negotiations on a link with Croatia are under way, Orban said, adding that “we would like to find a way somehow to the Italians.”

Macropus Rufus 2012.04.24. 13:25:44

@Roy: "Ennek az az oka, hogy Orbán kelet felé akar nyitni amint ezt hangoztatta.
Akkor most ki a hazaáruló?"
hát ő. De ez nem is lehetett kérdés.
Ui. a hazaárulás az az amikor egy idegen hatalomnak az országodrül infókat szivárogtatsz ki. Ezt a Fidesz megtette anno az autópálya finanszírozással kapcsolatosan, tevékenységük hátrányosan érintette MAgyarországot.

A fenti témához: amikor ellenzékben volt akkor éppen Nyugatra akart nyitni, ezért nyilatkozta a Nabucoról azt amit. Kormányon már jobban bejönne neki Kelet. Ezt úgy hívják szélkakas.
Nem valamikor qurva régen kardoskodott a Nabuco mellett, hanem 2-3 éve!
Tehát a Viktor egy hazudozó.
Sőt! Ő az egyetlen politkus akinek miniszterelnökségének az idején őt magát rágalmazás miatt jogerősen elitélték. Ez volt az a biznyos per amit a Juszt Lászlóval szeben elvesztett... Na ez eg ilyen arc.
Hazudik, papírja van róla, és továbbra is hazudik.

komplikato 2012.04.24. 13:29:27

@Disintegrator Rising: Ha ez így van, akkor nyilván Vikiék kapnak pénzt. Meg vannak pletyik arról, hogy bizonyos körök bankellenes munkáját is honorálták a ruszkik, ugye tudod kikre gondolok? :)
Így lesz Brüsszelből Moszkva, Moszkvából meg kebelbarát.

Crni 2012.04.24. 13:30:58

@Karl Herzberger: Szép összesítés. Ez a faszi egy igazi kádárkori téeszelnök.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.24. 13:32:17

@komplikato: nemtudom milyen pletyikre gondolsz, nem pletykákból szoktam tájékozódni.

Roy 2012.04.24. 13:34:03

@Macropus Rufus: Azért az is a hazaárulás kategóriába tartozik amikor az Eu-nál azért lobbizott, hogy az ország ne kaphasson uniós támogatást. Természetesen akkor Gyurcsány volt a kormányfő.

Crni 2012.04.24. 13:37:24

@Disintegrator Rising: Miért? Szerinted ki irányítja most a Molt? Ki irányít bármit, amihez az államnak/kormánynak/Fidesznek köze van? Pontosan ez az ok, amiért szabadságharcot folytatnak a nevünkben. Ő akar maradni az igazgató. Örökre. Hogyhogy milyen áron? Mindenáron!

nemecsek ernő áruló 2012.04.24. 13:37:54

@Disintegrator Rising: De akkor miért mondta 5 évvel ezelőtt, ha mint most látszik, logikus döntéseket kritizált?

Rexxtor 2012.04.24. 13:38:51

@Disintegrator Rising:

Ja persze, ő folyton csak alkalmazkodik. Volt ő már szoclib, majd liberális, majd konzervatív, most meg legutóbb keresztény-konzervatív vagy mi. Olvastad a beszúrt idézeteit?

Egy kicsit se sántít neked a történet?

Fel se merül benned a kérdés, hogy hogy hihet őszinte megyőződéssel valaki egy elvben, egy eszmében majd pár évvel később annak a szöges ellentettjében? És még ha őszintén is hinne benne, milyen vezető lenne az ilyen aki annyit cserélgeti az irányt mint más az alsónemüjét?

Orbán itt legfeljebb egyvalamihez alkalmazkodott: a maximálisan begyűjthető szavazatok számához.

Nagyjából a rendszeváltáskor volt talán őszinte politikus, de hamar rájött, hogy így sokáig tartana előre jutni, úgyhogy elkezdett szépen "alkalmazkodni". Mára eljutott odáig, hogy egy a hatalomért gátlástalanul bármit megtevő, elvtelen ember legyen belőle és ennek megfelelő nyalonchadsereget épített ki maga köré. A Fidesz mára vallássá vált, önálló gondolkodásra, felismerésekre képtelen követőkkel mint Te is! Hiszel benne, hogy a Fidesz mindenek felett, és bármilyen ezzel ellentétes információval találkozol, inkább elnyomod magadban, merthát "a Fidesz, a Fidesz, mindenek felett". Ne aggódj, egyszer majd Te is öntudatra ébredsz...

clegane 2012.04.24. 13:39:35

@Disintegrator Rising: "gondolom kaptak volna érte lóvét gyurcsányék. " akkor biztos ezt sem pletykákból gondolod, esetleg valami forrást tudsz mutatni?

nemecsek ernő áruló 2012.04.24. 13:39:41

@Disintegrator Rising: Ezt sem értem. Ha az mszp a ruszkiknak akar benyalni, az rossz, de ha Vitya tolja fel a nyelvét Putyin ánuszába, az jó. Csak én érzem az inkonzisztenciát?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.24. 13:40:26

@Disintegrator Rising: "kár hogy a MOL nevében nem nyilatkozott senki hanem a MOL nyilatozott"

Aha. Olvasd már újra a poszt utolsó bekezdésében lévő idézetet...

Ja, és nem kell menőzni az angollal, amit bidéztél, az mid benne van az általam idézett cikk eredetijében, magyarul.

komplikato 2012.04.24. 13:45:08

@Disintegrator Rising: Erőszak ... a gyengék végső menedéke. :D

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.24. 13:46:42

@Fedor: a posztod kissé ferdít, max az egybites orbánfóbiásokat tudod hülyére venni vele. mondjuk 90%ban azok vannak itt mint látható.

a lényeg tehát hogy a mol hátrált ki a nabuccóból mert a continuous increase regarding the costs of the realization of the project, while it is still unclear how much the final cost will be,” the Hungarian company said, adding that it has “several times” stated its concerns at Nabucco management board meetings - faszom fogja neked lefordítani, de ez kimaradt a posztodból természetesen. orbán tehát nem csinált segget a szájából, csak te csináltál magadból hülyét, de nemkell aggódnod, mert az ide kommentelő seggfejeknek ez úgy sem tűnik fel, a lényeg csak hogy lehet szidni valamiért az orbánt.

shwarcz bácsi 2012.04.24. 13:48:27

@Disintegrator Rising: a gond az, hogy alapjaiban nem érted a dolgot.ez a cikk nem az "orbán fóbiáról" szól.eljutsz egy olyan szintre, ahol már parttalan a vita.

clegane 2012.04.24. 13:49:05

@Disintegrator Rising: na de, azt add nekem össze, hogy amikor Gyurcsány reagált volna erre ugyanígy, az akkor miért volt hazaárulás?

redriot77 2012.04.24. 13:52:32

@Disintegrator Rising: nem szemét, csak olyan mint José Luis Torrente, aki Atletico drukker volt, de mikor meglátta a sarkon hogy jön a Real Madrid B-közép, eldugta az Atletico sálat és elkezdte éltetni a Realt. Bátran alkalmazkodott. :)

mizrolist 2012.04.24. 13:57:56

@Disintegrator Rising: szerintem olvasd el még egyszer a Mol közleményét, sehol sincs benne, hogy kiszálltak. Ezt csak Orbán mondta.

shwarcz bácsi 2012.04.24. 13:59:39

A magyar miniszterelnök rendszerint igen megfontoltan nyilatkozi, így feltételezhető, hogy célja volt a Brüsszelben egyébként igazán érzékeny téma meglebegtetésével. Ez ügyben természetesen csak találgatásokba bocsátkozhatunk, de a kijelentés üzenet értékűnek minősíthető, egyrészt az orosz partnerek részére Magyarország Déli Áramlattal kapcsolatos elköteleződéséről, másrészt Brüsszel számára az uniós gázellátási kérdésekkel kapcsolatos magyar álláspontról, harmadrészt talán a MOL menedzsment számára a Nabuccóval kapcsolatos kormányzati álláspontról.

Honnan a kommunikációs zavar?

- A magyar kormányfő arról tájékoztat, hogy a MOL elhagyja a Nabuccót.

- A MOL reagálásban felemlegeti a Nabuccóval kapcsolatos azon problémákat, amelyek évek óta fennállnak, de egyértelműen nem erősíti meg Orbán Viktor szavait.

- A Nabucco konzorcium (NIC) közleményt ad ki, amelyben arról tájékoztat, hogy nem értesült a "MOL" kilépési szándékról, és a projekt előkészítése jó ütemben halad.

Megkerülhetetlen a téma tárgyalása kapcsán, hogy Orbán Viktor alig egy héttel azt követően tett ilyen kijelentést, hogy találkozott Alekszej Millerrel, a Gazprom vezérigazgatójával . A magyar fél a találkozót követően szűkszavú közleményt adott ki, amelyben annyit árult el, hogy a tárgyalópartnerek áttekintették az orosz-magyar energetikai együttműködés aktuális kérdéseit. A Gazprom nem sokkal később arról számolt be, hogy a találkozón érintették a Déli Áramlat, illetve annak országos jelentőségűvé emelésének kérdéskörét. A közlemény azzal zárult, hogy a két fél hangsúlyozta, hogy rendkívül időszerű és fontos a Déli Áramlat előkészítése, ami megfelel mindkét ország és az egész európai régió stratégiai érdekeinek.

teljes cikk :

www.portfolio.hu/vallalatok/energia/miert_beszelt_orban_a_nabuccorol.166277.html

clegane 2012.04.24. 14:03:10

@Disintegrator Rising: na de tényleg, gyere már vissza megvédeni az álláspontodat, nehogy már kiderüljön hogy szimplán a jobbantájékozottság különbözteti meg az orbánfóbiást az orbánpártitól.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.04.24. 14:05:50

Ja, meg Bajnai kitalálja, "vegyünk MOL részvényt", Orbán szerint neeem, majd azt ők, ha hatalmon lesznek, zutty 80 milliárddal többe is került, aztán szépen elfolyt az egész a gyengülése miatt.
Amúgy ezt hívják eltőzsdézésnek pl., nem azt, amikor 4 év munkaviszony után kerek 100 ezret nyom a megszüntetett manyup pénztár a kezembe reálhozamként...

pástétom 2012.04.24. 14:07:02

Orbán egy gátlástalan hazug féreg, nincs mit ezen ragozni.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.04.24. 14:08:49

@Disintegrator Rising: azt is megmagyarázhatnád egyébként ha mindenhez értesz, amiben a Vezér keze van, hogy miért kerül kilométerenként kétszer annyiba egy nyílegyenes kétvágányú pálya Közgépes felújítása (szajol-püspökladány), mint egy egyvágányú pályából kettőt építeni, nem Közgépes konzorciummal (tárnok-kelenföld)...

ugyanúgy megy a mutyi mint az MSZP-nél, csak most a Közgép a Strabag... és ERRE nem kaptak felhatalmazást szerintem tőled sem.

Peterpapo 2012.04.24. 14:10:14

@Disintegrator Rising:

Persze. Más a helyzet. Így lehet szépen mondani, hogy egy hazug, köpönyegforgató, számító, szemétláda a szeretett viktátorod.

Peterpapo 2012.04.24. 14:14:14

@Disintegrator Rising:

Igen. A MOL = Orbán, hiszem a nagy nemzetmentő vásárolta vissza a MOL-t az ukránoktól 94 milliárddal drágábban, mit azt az MSZP tette volna pár éve, csak a Fidesz nem engedte nekik.

belekotty 2012.04.24. 14:20:11

@Disintegrator Rising: De ők legalább idejében rájöttek kinek kell benyalni. Viktorka előtte döngette a mellét, hogy ő bezzeg senkinek. Most ugye az a duma hogy az új adók Brüsszel miatt kellenek. Én valami olyasmire emléxem hogy Brüsszel nekünk nem diktálhat, valaki azt mondta. Nem tudod ki volt?

belekotty 2012.04.24. 14:22:08

@nemecsek ernő áruló: Most meg be vannak szarva, így sajnos érezzük az inkontinenciát. :-))

Macropus Rufus 2012.04.24. 14:33:35

@Roy: az nem az. Olvasd el a törvény deffinicióját. Amit a Gyurcsány tett az geciség ugyan, de nem hazaárulás.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.24. 14:45:10

"Emlékszünk még, amikor a FIDESZ lehazaárulózta Gyurcsányt, mert az uniós projekt Nabucco gázvezeték mellett kacsintgatott a ruszki dominanciájú Déli Áramlat felé is?" - Fedor, te kérdezve is hazudozol, mint a vízfolyás? Ezt tanultad Gyurcsány gazditól? Ugyanis EZÉRT senki sem hazaárulózta le azt a hazaárulót.

Peterpapo 2012.04.24. 14:53:17

@Rexxtor:

Ott a pont! Nagyon igazad van! Ismeretlenül is üdvözöllek!

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.04.24. 14:54:12

@Szabó Zoltán fél évet kapott: kösz, még szeretnék a mostani munkámban dolgozni, a földrajzi bizottsággal és hasonlókkal ellentétben, de ettől még lehetek elégedetlen amiatt hogy ugyanúgy meg az összes sunyiság mint a szocik alatt. Én voltam olyan fasz és még örültem is a 2/3-nak, hogy majd milyen jó lesz, most minden sunyiságot megszüntethetnek.

Yasashi Tanuki 2012.04.24. 15:03:17

A Nabucco sajnos értelmét vesztette, mivel az oroszoknak sikerült kiterjeszteni a befolyási övezetüket (lásd a grúz csetepaté és folyományai) arra a régióra is ahonnan a gázt szállította volna.

www.oroszvilag.hu/?t1=posztszovjet_terseg_es_a_vilag&hid=3022

nósumifan 2012.04.24. 15:07:33

@Disintegrator Rising: simán hülye vagy.
Meg cinikus hazudozó, mint szeretett vezéred.
Ennyi.
És erről holnap is ez lesz a véleményem.
A változó helyzet ellenére.

nósumifan 2012.04.24. 15:11:38

@Karl Herzberger: Szuper összeállítás!!!
Gratula!

BRAAJEN 2012.04.24. 15:17:54

Holnap minden fideszfannak bekell adni a fizetésének 2/3 át a kalapba. Mert a zorbán eztet mondja! :) És ez így van jól!
Aki ennyire hüje a tényekhez és csak a propagandára hallgat az meg is érdemli!

Tibkel 2012.04.24. 15:20:06

Ha már új alkotmány, akkor azt is
bele kellene venni, hogy akinek családja, - gyerekei vannak, az ne lehessen miniszterelnök itt, a
vadkelet peremén.
Ugyan már, mi akadályozta meg a múlt
heti tárgyaláson a fő KGB-s gaz-
promos elvtársat, hogy feltegye a
következő kérdést:
Biztos ön abban miniszterelnök úr,
hogy az ön családját meg tudja óvni
bármi bajtól? Főleg, ha nem fordít hátat a
Nabuccónak, amit mi nagyon nem
szeretünk!
Ennyi!

Peterpapo 2012.04.24. 15:26:21

@BRAAJEN:

A fideszfanok akkor buktak meg hazafiságból, amikor az államadósság csökkentésére szervezett koncerten kb 30-an jelentek meg.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.24. 15:37:15

Meddig tűrsz még gyáva magyar, mi kell, hogy kézbe vedd a sorsod?
Asszisztálsz a törpe seggszájúnak, közben tönkre megy a hazád, az életed, a családod?
Ennyire gyáva, pipogya alak vagy jobb a megalázottság, a földbe döngölés, kiszipojozás?

Nem kell fideszes módra TV székházat felgyújtani, tankot lopni, de azért tehetnél már valamit a jobb sorsodért.

Orbán Gyurcsány takarodj, s a haza fényre derül, de neked is tenned kell érte most azonnal!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.04.24. 15:41:09

"Az akkor volt, most meg most van." (NER)

Tibkel 2012.04.24. 15:51:02

Bocsi Fedor! Látom, a HSZ-em miatt
már leszóltak nekik a KGB központból,
hogy a blogodat lökjék le a
címlapról.
Már a legalsó lett a sorban, még 1x
bocsi!
Ez az igazság ára, sajna nálunk.

ob.szerver 2012.04.24. 15:53:32

Ez a poszt szart nem ér. Ha egyszer találnátok egy Orbán idézetet, amit még 1 hét múlva is fenntartott, akkor az már lenne valami.

debreceni.blog 2012.04.24. 15:55:18

„A mostani adócsomag a bizonyítéka annak, hogy berendezkedünk az EU-n kívüli életre, hogy a haza nem lesz ellenzékben. Torkán akadt a falat Orbánnak, saját maga teremtett magának ellenzéket Brüsszelben, csak most jön rá, hogy mekkora hiba volt.”

www.vagy.hu/tartalom/cikk/2147_a_mor_megtette._a_mor_mehet

barli 2012.04.24. 16:26:15

fedor, életedben elöször igaz a posztod :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.24. 19:46:35

@barli: Hát ezt inkább sértésnek veszem :-) Mi az, hogy most először?

DeMarco 2012.04.24. 22:16:40

@Fedor: Fletó ebben és még más dolgokban is hazaárulást követett el. Ezt leszögezhetjük.
Tehát ez a kiindulópont. Bármit mond most Viktor, az semmivel sem menti fel fletót a hazaárulás alól. Semmivel.

Sosem voltam oroszbarát. Többek között ezért nem kedvelem a Jobbik kelet felé való nyitásának gondolatát, eleve hamvába halt ötletnek gondolom és berzenkedek tőle. Nem tetszik, hogy ki van az ország szolgáltatva az orosz gáznak, egyeduralkodók és láttuk mit művelnek Ukrajnával. Ezért volt anno nagy ötlet a Nabucco, mert részben függetlenítette volna az országot ettől a függőségtől. Fletó árulása durvább, mert ő még választhatott és a déli áramlatot választotta, talán megkínálták őt is egy poszttal, mint a német párját, vagy/és egy kis zsetonnal.

Ma már más a helyzet. Németország az északi tengerben lévő vezetékkel kapott közvetlen gázt, ami elkerüli Ukrajnát, az Olaszok kapnak délről, mi meg le vagyunk sz..va. Mert mi mindenképpen csak tranzit ország lettünk volna és nem célállomás.

Az unió a szokásos beszari dolgokat teszi. Lehetne saját euró alapú olajtőzsdénk, de az usa nem engedi, lehetnének saját hitelminősítőink, de nem merik megcsinálni, lehetett volna Tobin-adót bevezetni a shortolás ellen, de a pénzügyi nyomásra visszakoztak, lehetnénk részben függetlenek az orosz gáztól, de nem építik meg, stb.

Ma úgy tűnik, h a Nabuccóból semmi sem lesz. Mi maradt? Csak a Déli áramlat.

Orbán beszéde nem tetszett, mert erősíti a függést. Kicsit sántított is a beszéd, mintha manőverezne és kettős beszédet alkalmazna. Mintha újabb lendületet akart volna adni a Nabuccónak, belengetve a lehetséges távozást, hátha észbe kapnak az okostojások. Vagy ő már tudja, h a mol lépni fog, kilépni és akkor valóban vége van a projectnek.

Ami azért szomorú, mert megint csak ki leszünk szolgáltatva az oroszoknak.

Imf feeling. Szívünk szerint elhajtanánk őket a pi..ba, de nem vagyunk rá képesek, illetve súlyos áron tudnánk megtenni.

Meg sem lepődünk, hogy te ennek a függőségnek is örülsz. Olyan vagy, mint a narkós, minél nagyobb a függőség, annál jobban érzed magad.
Mi meg inkább eltépnénk minden láncot, minden függőségtől távolodnánk jó messze és egyre gyorsabban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.02. 08:49:39

@DeMarco: "Meg sem lepődünk, hogy te ennek a függőségnek is örülsz. "

Találós kérdés: hol olvastál tőlem ilyet? Akkor se olvashattál, amikor Fletó játszotta ugyanezt, meg most se.

Az viszont meg se lep, hogy ami szerinted Gyurcsánynál masszív hazaárulás, az Orbánnál csak kényszerű taktikázás, miközben egyáltalán nem változott annyit a külső környezet, ahogy be szeretnéd állítani. Viszont kiskedvenced közben Oroszország hőse lett, gratulálok...

www.napi.hu/magyar_gazdasag/orban_oroszorszag_hose_lett.517952.html

DeMarco 2012.05.06. 22:23:07

@Fedor:"miközben egyáltalán nem változott annyit a külső környezet"

Aha. Na kb. ennyire vagy képben.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0