Két Elvis beszélget a Mennyországban...
2012. október 17. írta: Fedor

Két Elvis beszélget a Mennyországban...

Nem lehet máshogy emlékezni, csak egy ilyen dallal...

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr464853648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.10.17. 10:50:19

A címadó mondatban minden benne van.
És még sok generáció fogja énekelni, hogy mondd, kis kócos...

DeMarco 2012.10.19. 19:49:09

Hálás vagyok Komár Lacinak. Egy balul sikerült koncertje, ami a sulinkban lett volna, örökre eltántorított mindenfajta élő koncerttől. Ezzel rengeteg zsetont spórolt meg nekem...
Ezt később egy részeg Pataki csak erősítette, de oda is csak véletlenül tévedtem.
Hát nem lettem rajongó és általában véve sem szeretem a koppintásokat, pláne az ennyire nyíltakat, de mégis, a dalai beleégtek a korosztályomba és megkerülhetetlenek lettek.
RIP.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0