Oroszországból szeretettel
2013. február 01. írta: Fedor

Oroszországból szeretettel

Két - természetesen nem összefüggő - friss hír Oroszországból:

Magyarország elementáris érdeke, hogy jó viszonyban és szoros együttműködésben legyen Oroszországgal - mondta Orbán Viktor miniszterelnök csütörtökön Moszkvában, amikor a Kremlben fogadta őt Vlagyimir Putyin orosz elnök. "Mi, magyarok tisztában vagyunk azzal, hogy Oroszország milyen fontos partnerünk. Tisztában vagyunk Oroszország súlyával és jelentőségével is, de a tiszteletet, amelyet Oroszország iránt érzünk, elsősorban nem Oroszország mérete, hanem kultúrája váltja ki belőlünk, és az orosz kultúra iránti tiszteletünk adja meg az alapját a jó gazdasági együttműködésünknek" - fogalmazott a kormányfő. Közölte: a magyar kormány bátorítja Oroszország magyarországi befektetéseit, kifejezetten szeretné megtartani a két ország közötti energetikai együttműködést, és az energiarendszer bővítésében is számít "Oroszország nagyszerű szakmai felkészültségére, világszínvonalú technológiájára".

[origo] - Orbán: Számítunk az oroszokra

Február 2-án, a sztálingrádi csata befejeződésésnek 70. évfordulóján Volgográd visszakapja a szovjet időkben viselt nevét - számolt be csütörtökön a Volga menti orosz város törvényhozóinak döntéséről az orosz állami hírtelevízió. Sztálingrád, a hős város - így csak a hivatalos rendezvényeken nevezhetik majd Volgográdot szombaton és az év több ünnepnapján a felszólalók, a hatalom képviselői.

A Rosszija 24 televízió szerint a volgográdi duma képviselői a nagy honvédő háború veteránjainak kérésére hozták meg a döntést. Emellett szombattól egy hétig Volgográdban, Csitában és Szentpéterváron Sztálin portréjával díszített győzelmi buszok közlekednek majd.

Múlt-kor - Ismét Sztálingrádnak hívják majd Volgográdot

Orbánéknak most is az csinálják, mint annyi más esetben: pont az ellenkezőjét annak, mint amit ellenzékben kommunikáltak. Pár éve még Gyurcsányt konkrétan lekomcsihazaárulózták, mert szóba mert állni Putyinnal, és (az egyébként azóta is csak tervekben létező) Nabucco vezeték mellett beszállt volna a Déli Áramlatba IS.

Blogom überfideszes kommentelője ezeket az elvárásokat fogalmazta meg fél évvel a választások előtt:

Remélem Viktor tesz majd azért valóban, hogy csökkenjen ez a függőség. Ezerrel kellene erősíteni a függetlenséget. Melegvizünk van hozzá, szelünk van hozzá, napunk van hozzá, atomunk van hozzá. Érdekünk... Az is van hozzá. Csak kérdés, h a politikának is van-e hozzá. A maszopnál ez nem kérdés. Most a fideszen a sor, h bizonyítson. Komoly programok kellenek az alternatív energiák mind szélesebb körbeni eléréséhez. Szerencsére van erre programjuk és emberük.

Hát ehhez képest tessék nézni a friss híreket arról, hogy nem csak a Déli Áramlatnak lettünk oszlopos tagjai, kilépve a Nabucco projektből (még egyszer: a "hazaáruló" Gyurcsány párhuzamosan képzelte el a kettőt), de most már komolyan felmerült az is (még ha döntés nem is született még erről), hogy tulajdonrészt kapnának Putyinék Paksban.

Milyen címkét kapna vajon a jobboldaltól egy ballib kormányfő, ha ugyanazt csinálná, mint most Orbán?

Félreértés ne essék, én nem vagyok ellensége az atomenergia felhasználásnak, így Paks bővítésének sem, és elfogadom, hogy bizonyos mértékig jóban kell lennünk Putyinnal, de egyrészt újfent ordító az ellentmondás a régi és az új Orbán között, másrészt meg újfent sikerült átesni a ló túloldalára, és a korrekt viszony kialakítása helyett túlzásba esően benyalni, mint anno a kínaiaknak, arról nem is beszélve, hogy az atomenergia tulajdonlása messze nem ugyanaz a kérdés, mint más energia-hordozók kereskedelmének a felügyelete (lásd MOL és EON).

Persze mi csodálkozni való van azon, ha valaki olyanok társaságát keresi, mint saját maga?

UPDATE

Egy kis háttéranyag: Putyin új kiscicája, Orbán Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr975030081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. jenőke (jenőke) 2013.02.01. 12:12:13

Kedves Kvasztics!
Nem értesz Te a politikához! Vedd már észre, hogy ez más. Gyurcsány úgy akarta azt, amit Orbán most túl is teljesít, hogy közben rárontott nemzetére. Érted? A saját nemzetére.
Nem is értem...
Ezért (vagy miért?) jelentette fel Orbán Brüsszelben és ítéltette el Kubával együtt a Néppárttal. No ezt is csak Orbán tette meg Európában.
Orbán egyedi darab. Meg kell becsülni.
Kínának könnyű, mert tíz-húszmillió ember fújja a szélkakast, az forog, és meg van oldva az energiagondjuk.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.01. 12:13:37

Ez elég buta szöveg. Miért kellene bojkottálni Oroszországot? Van Orbánnak elég valódi hibája, mi értelme kitalálni neki nemlétező hibákat?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.02.01. 12:28:12

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Idézhetek a posztból?

"Félreértés ne essék, én nem vagyok ellensége az atomenergia felhasználásnak, így Paks bővítésének sem, és elfogadom, hogy bizonyos mértékig jóban kell lennünk Putyinnal"

Ki beszél itt bojkottról? A teljes elutasítás (Orbán 2008) és a pincsikutyaként nyalizás (Orbán 2013) között van középút is...

dr. jenőke (jenőke) 2013.02.01. 12:43:32

Itt a középút, vagy utca. Ha jól értem, lesz itt Льва Николаевича Толстого utca is.
Most mit nevezünk át?

www.5-tv.ru/news/65883/

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.01. 12:45:33

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Maxi, megint nem fogtál fel semmit az írásból, csak a beléd rakott lemezt nyomod.

Vakegér, a góré évekig veszettül komcsizva hergelte a birca fajtádat, most meg egy kis baksisért elszegődött a Csekás-KGBs múltját máig büszkén felemlegető Putyin kismacskájának.
(Aki épp Sztálin kultuszát éleszti újra)

Ti bircác szinkronfordulatban forogtok vele.

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.01. 13:18:53

@Anyád, a szúnyogok!!!:

És tudod mit jelent ez Maxi?

A GAZDA KURVA NAGY BAJBAN VAN, ÉS PÉNZ KELL NEKI MINDENÁRON!

A KGBs Széles és a Birkamenetes hergelőfaszok szépen belehajszolták vagy az orránál fogva belevezették Orbánt, Putyin elvtárs és az Eurázsiai Unió karjaiba!
Az oroszok politikai befolyásszerzésre, az orosz érdekszféra növelésére adnak neki pénzt.

"Egy moszkvai konferencián elhangzott, hogy Magyarország is azon, az orosz gazdasági érdekekkel lojális országok közé tartozik, amelyek csatlakozhatnának a Putyin tervezte Eurázsiai Unióhoz.
Magyarország és Bulgária is azon országok közé tartozik, amelyeket meghívnak a Vlagyimir Putyin orosz miniszterelnök kezdeményezte Eurázsiai Unióba - nyilatkozták orosz politikusok és politológusok. Az új, gazdasági unió tervét Putyin októberben, az Ivesztyija című lapban fejtette ki. Ez a szervezet az Oroszország, Belarusz és Kazahsztán alkotta Közös Gazdasági Térségen alapulna, amely január 1 óta működik. Dmitrij Medvegyev államfő a napokban úgy nyilatkozott: nem kell különösebben sietni a szervezet létrehozásával, de 2015-re meg kellene alakítani."

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/magyarorszag_putyin_uniojahoz_csatlakozik.502445.html

Kandeláber 2013.02.01. 13:47:24

Bocs, de még maga Merkel mama is óvakodik attól, hogy összeakassza a bajszát Putyinnal.
A gáz és az olaj Németországba is nagyrészt az oroszoktól áramlik a vezetékekben.
Különben eszembe jutott a bohóc Gyurcsány, amikor a Moszkva tér átnevezése kapcsán retorziókat jósolt Oroszország részéről, hát ez sem jött be neki.@Anyád, a szúnyogok!!!: Téged meg órabérben fizetnek, vagy betűszám alapján?

DeMarco 2013.02.01. 13:51:48

@Fedor: Ha már engem idéztél, valóban, ahogy mindig, minden esetben, most is enyhe undorral és gyanakvással szemlélem a moszkvai utazásokat. Nem mintha az egy nappal korábbi brüsszeli útra nem ugyanígy néztem volna. Mára szinte mindkettő ugyanazt jelenti számunkra. Csak az egyik az energiával szopat, vagy tud szopatni és zsarolni, a másik meg a pénzzel. Mindkettőre szükségünk van és mindkettőtől függetlenedni kellene, vagy legalább csökkenteni a függőséget.

Azért azt gyorsan szögezzük le, h fletót továbbra is hazaárulónak tartom, azért, mert át játszotta a mol egy részét az oroszoknak. Tudod, amit Viktor visszavásárolt. Ahogy épp az E-ON-t is. Amíg az egyik kiárulta a stratégiai ágazatokat, a másik visszavette. Ez alapvető különbség.
Ahogy azért is felelősnek tartom amit a déli áramlatnál művelt. Függetlenül attól, hogy közben bebukott a nabucco.

Ugyanakkor a mostani tárgyalás szerintem Paks körül forgott és még ha finnyásan is, de helyeslem. Mármint szívesebben csináltatnám a melót vmi semlegesebb országgal, pl. Kanadával, vagy Ausztráliával. Viszont paksot az oroszok csinálták és ismerős nekik a technológia. Képesek megcsinálni a felújítást és a bővítést. Igaz, én a bővítés helyett építettem volna inkább egy másikat vhová az alföldre. De végül is, így is jó. A szakember gárda pakson van, nagy a gyakorlatuk az üzemeltetésben, menni fog a kapacitásbővülés.

Az a sablonszöveg amit ide idéztél, az egy teljesen általános protokolláris beszéd része, amit mindig, minden államfő elmond a vendég országban járva, akkor is, ha egyébként fingja nincs arról, h éppen hol jár, vagy, h egyébként mi a magánvéleménye arról az országról. Mert a business az business...

A második idézeted pedig egy marhaság, semmi köze nincs a poszthoz. Ha csak az nem, hogy vhogyan össze tudd mosni Sztálint Viktorral, de ez annyira, de annyira erőltetett párhuzam és kurvára átlátszó, h kár rá szót vesztegetni, látja mindenki benne a hülyeséget.
Ráadásul a kis idézetben benne is van, h ez nem végleges névváltoztatás, csupán a II.Vh-s sztálingrádi csata évfordulójának megünneplése miatt csinálják, kifejezetten a veteránok kérésére. WTF? Köze nincs a poszthoz.

Természetesen az energia éhségünk és a kiszolgáltatottságunk miatt nem lehet figyelmen kívül hagyni az oroszokat. Legalábbis, ha nem változtatunk ezen. Rövid távon biztosan nem.

De paradox módon a posztnak mégis van egy pontja, amin érdemes lenne vitatkozni, vagy legalább elgondolkodni rajta és ez éppen a saját idézetemben van.

Ugyanis a választások előtt volt egy ilyen irányú reményem és ezt képviselő ember hozzá, aki ezt képviselte a fideszben. Utaltam is rá egyébként az előző posztban is, csak szokás szerint átsiklottál a lényegen...

Továbbra is úgy gondolom, hogy nem az oroszok seggét kéne kinyalnunk elsősorban és nem a rezsit kellene 10%-al csökkenteni. Mert ezek zsákutcák. Sokkal inkább a megújuló energiákat kellene preferálni, ezeket kellene támogatni. Idáig ugyan néha-néha megjelent egy-két pályázat évente, de általában kis összegekkel, amik azonnal elfogytak és kizárólag eu-s támogatásokra épültek. Az eu a mostani hétéves költségvetésében pont ezeket a támogatásokat vágta meg durván, tehát ahelyett, h nőne a támogatás összege, még csökkenni is fog. És súlyosabb lett a helyzet, amikor röviddel a kormányváltás után, bár megkapta a megfelelő pozíciót az emberünk a cselekvésre, mégis olyan korlátokba ütközött, ami feladásra késztette. És vele együtt ez az egész vonal leértékelődött, elsilányult.

Ugyanakkor az én véleményem továbbra is változatlan maradt. A függőségeket csökkenteni kell és nem elég visszavásárolni a stratégiai energetikai cégeket, de minél előbb támogatni kell az alternatív energiákat, mert különben a végtelenségig fognak zsarolni minket az alapanyaggal. Aztán mehet mindenki pitizni moszkvába...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.02.01. 14:09:25

@DeMarco: " fletót továbbra is hazaárulónak tartom, azért, mert át játszotta a mol egy részét az oroszoknak"

Hagyjuk már ezt a hülyeséget, az ÖMV adta el a részét a ruszkiknak, nem Gyurcsány...

"Ahogy azért is felelősnek tartom amit a déli áramlatnál művelt."

Orbánt viszont nem, pedig ő többet, csinált, amint amit Gyurcsány tervezett. Logikus.

"Ugyanakkor a mostani tárgyalás szerintem Paks körül forgott"

Valóban, és mint írtam, nem is bővítéssel volna itt gond, és nem is azzal, hogy orosz technológiát oroszokkal bővítettünk, hanem az ellentételezéssel. Gyurcsány hazaáruló, bár nem volt ráhatása arra, hogy egyik magáncég mit ad el egy másik magáncégnek, de Orbán meg nem, amikor tulajdonrészt adna az oroszoknak abból az atomerőműből, ami már most, a bővítés előtt is az 40%-át adja. Újfent csak azt tudom mondani, logikus.

"az egy teljesen általános protokolláris beszéd része, amit mindig, minden államfő elmond a vendég országban járva"

Ez hülyeség, te is jól tudod.

"A második idézeted pedig egy marhaság, semmi köze nincs a poszthoz."

Az csak egy hangulatfestő kiegészítés, jól mutatja, hogy mennyit ér Orbán szájhuszár antikommunizmusa, ha szükségét érzi, lazán átlibben rajta.

"Sokkal inkább a megújuló energiákat kellene preferálni, ezeket kellene támogatni."

Ebben speciel egyetértünk.

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.01. 14:28:06

@Kandeláber:

Ugyanezt ugattátok, amikor a kínai elvtársaitoknak nyaltatok be a meleg xarig :O)))

Vagy az azeri maffiózóval sefteltétek a baltást.

Kognitív disszonancia. :O)))

Ha 4 évvel ezelőtt mond ilyen beszédet Gyurcsány, akkor felgyújtja a narkós-alkesz bércsürhétek a várost. Most, hogy Orbán Gyurcsány programját valósítja meg, ilyen címlappal jelenik meg a birkahergelő sajtótok:

"Hazánk orosz prioritás"

Jut eszembe, mi lett a 2008ban ősi magyar gázmezőket védő sámánokkal, akik sámándobokal harcoltak az ördögi BAZI NAGY GÁZTÁROZÓPROJEKT ELLEN?
Örömtáncot járnak?

Kandeláber 2013.02.01. 14:33:46

@Anyád, a szúnyogok!!!: Mondjuk abban igazad van, hogy Orbán ájemef-követelés szerű megszorításokat vezet be, és aztán letagadja, hogy azok megszorítások.
Plusz még gyurcsányista programra hasonlító intézkedéseket is tesz.
Erre mondják: amit szabad Jupiternek...
És a város még nem ég, majd februárban, ahogyan a hahás kampók ígérték...

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.01. 14:39:16

@Fedor:
"Orbán meg nem, amikor tulajdonrészt adna az oroszoknak abból az atomerőműből, ami már most, a bővítés előtt is az 40%-át adja. Újfent csak azt tudom mondani, logikus."

Eddig is ki voltunk szolgáltatva az orosz energiahordozóknak, ha ők kapják Paksot, akkor még jobban ki leszünk, hacsak urándúsítót nem épít a Gazda, mint Irán.
Ráadásul az ilyen projekteknél leginkább a pénzügyi fedezet biztosítása a lényeg, és ez olyan 15-20 ezer milliárdos nagyságrend. Nagyobb mint az IMF hitel. És ezt az oroszok fogják adni, POLITIKAI ÁRA LESZ!

"NEM LESZÜNK GYARMAT!", vonultak a birkák - dehogynem, Putyin és az Eurázsiai Únió provinciája, gyarmata.

DeMarco 2013.02.01. 16:12:24

@Anyád, a szúnyogok!!!: "Ráadásul az ilyen projekteknél leginkább a pénzügyi fedezet biztosítása a lényeg, és ez olyan 15-20 ezer milliárdos nagyságrend. Nagyobb mint az IMF hitel. És ezt az oroszok fogják adni, POLITIKAI ÁRA LESZ!"

Kapaszkodj meg, ha az unió, vagy az imf adja a pénzt, annak is politikai (és pénzügyi) ára lesz. Nehogy azt hidd már, h a két szép szemedért osztják a lóvét... Ráadásul odaállni a németek elé, h adjatok már egy kis lét atomerőműre, amikor épp most zárták be az összeset, mind a negyvenet, több, mint necces...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.02.01. 16:29:47

@DeMarco: "ha az unió, vagy az imf adja a pénzt, annak is politikai (és pénzügyi) ára lesz"

Csak nem mindegy, hogy mi. De persze ha neked Putyin szimpatikusabb...

toportyánzsóti 2013.02.01. 18:02:02

Akkor most a viktorka egy mocskos hazaáruló pincsikutya,oszt jónapot.A fityuszos troll papagájok meg egyik extázisból a másikba esve ajnározzák az oroszokat,hehe.Még sztálin újratemetés is lehet ebből Kenderesen...

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.01. 18:34:17

@DeMarco:

Az EUban(amelyé az EKB és az IMF) legalább valami beleszólási jogunk volt a dolgokba, az Eurázsiai Únióban nem sok lesz. Orbán Putyin egyik muzsikja lesz, ugyanolyan dróton rángatott báb, mint Rákosi vagy Kádár.

Cáratyuska, kancsuka való a demokráciára alkalmatlan félázsaiaknak.

nandras01 2013.02.01. 18:45:21

@Fedor: értem én, hogy demacro (meg kandeláber) törzskommentelő, csak azt nem, hogy az ilyen agyilag zoknikkal miért kell szóba állni.
meggyőzni őket reménytelen- és még ha esetleg valamiben sikerülne is, nem szeretnék velük egy klubban tartózkodni...

J.László 2013.02.01. 22:49:14

Európa egyetlen esélye, ha szövetséget köt Oroszországgal. A brüsszeli senki által meg nem választott aparatcsikoknak ez biztos magas. Orbánnak nem az.

dr kíváncsivagyok 2013.02.01. 23:00:51

Ó édes Istenem,...bárcsak lenne egy Orosz baltás gyilkosunk is....mennyivel nagyobb eséllyel tárgyalhatna Orvbán a Cárral !!!!

dr kíváncsivagyok 2013.02.01. 23:03:06

@J.László:
"A brüsszeli senki által meg nem választott aparatcsikoknak ez biztos magas. Orbánnak nem az. "

ja , ja,..a mocsok hülye elmaradott nyugatiak !
Meg is látszik hol tartanak a szemetek életszínvonalban !
De majd Mi ! Orvbán vezetésével leigázzuk őket !

dr kíváncsivagyok 2013.02.01. 23:06:56

@Anyád, a szúnyogok!!!:
""Orbán meg nem, amikor tulajdonrészt adna az oroszoknak abból az atomerőműből, ami már most, a bővítés előtt is az 40%-át adja. Újfent csak azt tudom mondani, logikus.""

De Putyin nem is várja el hogy erősítse a demokráciát Orvbán...

zembertelen 2013.02.01. 23:48:08

"..alternatív energiák mind szélesebb körbeni eléréséhez. Szerencsére van erre programjuk és emberük."
Ja! Az Illés! Röhej!
Mint ahogy oktatástudósnak kiáltják ki az a hót sötét Parragh nevű csempést, aki akkor kezdett lelkesedni a hazai napkollektor gyártásért - megjelölve kiútként - amikor az első hazai napkollektor gyár be se tudott indúlni máris becsődölt!Honnan tudta volna, amikor mindenkinek kötelező a kamarai tagság! Ja, hogy ő az elnöke?

teknoc erno 2013.02.02. 00:08:12

Orbanek jol teszik, hogy igy kommunikalnak, a hulyeket (szavazók, ellenzéki pártok) egyszeruen hulyenek nezik, kielégítik a választóik minden igényét - hiszen bármit elhisznek a magyar szavazók. Hiszen minden Fideszes tudja, hogy Orbán csak hazudott Putyinnak, színjátékból, muszájból... :D Putyin meg tudja, hogy Orbán csak azért mondott orosz ellenes, nacionalista baromságokat, mert ezt akarták hallani a birkái... így mindenki jól jár, a birkák erősnek érzik magukat, Putyinnak mindegy, neki Magyarország önmagában szart sem jelent, Orbán meg megmarad hősnek. Be is jön neki, mert itt mindig a legnagyobb hazugságok a nyerő taktikai lépések, miért választanák a Fidesz döntéshozói az igazmondsát??? Hülyék lennének, a helzükben én is ezt tenném. Azért, hogy veszítsenek? :D Eddig sokkal ügyesebbek mint az elején vártam, és tuti nyernek 2014-ben, mert az ellenzék gagyi. Az MSZP most már elkezdett hazudozni, igy nő is a népszerűsége, ha eleget és jól hazudnak még feljöhetnek, de nyerni sztem nem fognak, mert Orbán hazugságai kerekebbek és a nemzeti maszlag és az ájtatoskodás kelendőbbé teszi a portékájukat.

vénkujon 2013.02.02. 00:09:26

ha nem is sokkal-bár a fasz tudja-biztos előrébb lennénk, ha nem mindenre mondanak nemet anno ezek a kőcsögök.

felcsutisuttyo 2013.02.02. 04:23:21

Beszólt az orosz nagykövet Orbánnak !

Orbán szavait követően - bár nem volt előadó - szót kért Oroszország budapesti nagykövete, aki azt mondta: az energiapolitikából nem kell politikát csinálni. "Nem kell ebből politikát csinálni, elnök úr, le kell ülni tárgyalni" - mondta. Hozzátette: nem kell eltérő észjárásról beszélni, hiszen csak piaci szempontok döntenek. Mint mondta, az orosz kormánynak fontos, hogy tudja, az orosz termelőknek biztos piacuk van. Az orosz energia megvásárlása nemcsak a vevőnek, de a szállítónak is fontos - mondta."Oroszországban az energiapolitikáról csak piaci alapon lehet beszélni" - hangsúlyozta. A nagykövet hozzátette: ha a magyaroknak nem kell a gáz, másoknak adják el. Megértettük egymást? – zárta mondandóját Igor Szavolszkij.

felcsutisuttyo 2013.02.02. 04:26:01

Egyébként nem volt média (se gépi se írott) Oroszországban amelyik megemlítette volna a Putyin-Orbán találkozót.
Annyit jelent Orbán látogatása ott, mint amikor egy légy elfingja ,agát:)))

Ppix 2013.02.02. 05:54:49

@DeMarco:
"Azért azt gyorsan szögezzük le, h fletót továbbra is hazaárulónak tartom, azért, mert át játszotta a mol egy részét az oroszoknak. "

Hát nyuszifül, azért tudjál róla, hogy amikor Viktorék a szokásos tipikus kommunista-populista gazdaságpolitikájukkal, azaz a lakossági gázárak befagyasztásával padlóra küldték a MOL gázüzletágat, bedőlt a MOL részvény és emiatt az OMV 10%-al befurakodott a MOL-ba, piaci ár alatt bagóért vették a részvényt. Ez hazaárulás volt.

2002 után az MSZP kormány már csak a maradék pár százalékot privatizálta a BÉT-en keresztül, a történet ott kezdődik hogy a MOL 75%-a 1998-ban már magánkézben volt...
Ehhez képest a fidesz lépései juttaták ellenséges kézre, ezzel kezdődött minden.
Ezt a hazaárulásukat adják el nektek birkáknak úgy, hogy ők vették vissza az oroszoktól és szemétGyurcsány...
Pedig ezt is a fidesz kúrta el!

M_R 2013.02.02. 07:23:55

@felcsutisuttyo: "Egyébként nem volt média (se gépi se írott) Oroszországban amelyik megemlítette volna a Putyin-Orbán találkozót."

Nincs is nagy jelentősége ha a csatlós pincsikutya belátogat a gazdihoz...

Admiral. 2013.02.02. 08:21:27

Lehet itt meselni, elemezgetni a teny az, hogy Orban eltokelt szandeka, hogy minel messzebb keruljon az Unio befolyasatol.
Marad a felazsiai megoldas, felazsiaiaknak.

Le_Penseur 2013.02.02. 08:25:44

@J.László:
"Európa egyetlen esélye, ha szövetséget köt Oroszországgal."

Hogyan kössön Európa szövetséget Oroszországgal? Nem állnak hadban, remek gazdasági együttműködés van Európa és Oroszország között.

"A brüsszeli senki által meg nem választott aparatcsikoknak ez biztos magas. Orbánnak nem az."

Rájuk gondolsz?

Bagó Zoltán (2010-től)
Bánki Erik (2012-től)
Deutsch Tamás
Gál Kinga
Glattfelder Béla
Gyürk András
Hankiss Ágnes
Járóka Lívia
Dr. Kósa Ádám
Őry Csaba
Pelczné Dr. Gáll Ildikó (2010-től)
Dr. Schöpflin György
Surján László
Szájer József
(2010-ig Schmitt Pál és Győri Enikő, 2012-ig Áder János)

Elijah_Baley 2013.02.02. 08:28:05

monnyuk az előző garnitúra is szaladgált vlagyimir vlagyimirovicshoz, az egyetlen különbség, h azok zárt találkozók voltak és fingunk nincs miről diskurálgattak oly meghitten...

BadSimpson 2013.02.02. 09:33:41

Lassan ,de biztosan a skrizofénia lesz a vezető betegség a fidesz-drodioknál.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.02.02. 10:19:12

@Kandeláber: Persze, mert olyan retorziókat vizionáltál, hogy Putyin személyesen jön ide elfenekelni a Bonsai Ducédat. E helyett Putyin magához rendelte a kis törpét, és a seggét nyalatta ki vele. Mert azt majd megnézhetitek, hogy mikor fognak pénzt látniPutyintól. Ez a felcsúti hülye gyerek azt hiszi, hogy Magyarország bármit is számít Oroszországnak? Annyit sem érünk nekik, mint a körmük alatt lévő kosz.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.02.02. 12:48:54

@J.László: Tudod mit? Te menj és kérj menedék jogot az oroszoktól és örülj neki. De egyet azért mesélj el mert kíváncsi vagyok. A sok illegális bevándorló miért nem áll meg a nagy Oroszországban, és akar tovább menni Nyugat Európába. Biztos nem azért meg elegük van az autokratikus rendszerekből és szeretnének valami jóléti demokráciában élni.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.02. 18:22:26

Az oroszok adják a gázt.

Az orosztok tulajdonosként kerestek a MOL-ban is.

Kiebrudaltuk az oroszokat a MOL-ból, jórészt a kiebrudalt IMF pénzén.

Továbbra is az oroszok adják a gázt.

Paksot az oroszok tudják bővíteni, övék a technológia.

Az oroszok benyújtották a számlát.

DeMarco 2013.02.03. 12:21:56

@zembertelen: "Ja! Az Illés! Röhej!"

Tévedsz. Nem rá gondoltam.

DeMarco 2013.02.03. 12:22:50

@Anyád, a szúnyogok!!!: "Az EUban(amelyé az EKB és az IMF) legalább valami beleszólási jogunk volt a dolgokba"

Jah, persze. Igen Uram, máris Uram!

DeMarco 2013.02.03. 12:39:24

@Fedor: "Hagyjuk már ezt a hülyeséget, az ÖMV adta el a részét a ruszkiknak, nem Gyurcsány..."

Aha.. És ők persze erről mit sem tudtak, véletlenül sem asszisztáltak hozzá, véletlenül sem tettek keresztbe egy hajszálat sem és véletlenül sem tettek nagyobb ajánlatot jelezve a vételi szándékot. Kit nézel hülyének???

"Ahogy azért is felelősnek tartom amit a déli áramlatnál művelt."

"Orbánt viszont nem, pedig ő többet, csinált, amit Gyurcsány tervezett."

Orbánnak volt egy fontos infója. Tudta, h a Nabucco bukni fog. Ennek megfelelően cselekedett. Fletó ellenben saját magától, boldogan ugrott bele, arra számítva, h ő is kap egy olyan pozíciót, mint a német kispajtása. Rosszul mérte fel a lehetőségeit...

"Valóban, és mint írtam, nem is bővítéssel volna itt gond, és nem is azzal, hogy orosz technológiát oroszokkal bővítettünk, hanem az ellentételezéssel."

Miért, mit gondoltál? Hogy ellentételezés nélkül fogják kivitelezni? Te is így dolgozol? Mert akkor tőled fogok ezentúl rendelgetni...

"Gyurcsány hazaáruló, bár nem volt ráhatása arra, hogy egyik magáncég mit ad el egy másik magáncégnek"

Bullshit... Nem a faxt nem volt.

"de Orbán meg nem, amikor tulajdonrészt adna az oroszoknak az atomerőműből"

Az még odébb van és kétlem, h belemenne. Valszeg azért dobta ezt be valaki, mert végig gondolta, h mennyi pénzbe kerülne és miből lehetne előteremteni... márpedig az imf-től ezért kölcsönt felvenni kár lenne, úgyhogy maradtak az oroszok...
Ha az imf-től kérnek pénzt, akkor annak is megvannak a szükséges rossz feltételei, tehát csak azt kell eldönteni, h mi jár a kisebb rosszal...

"Az csak egy hangulatfestő kiegészítés"

Hát a te hangulatodhoz biztosan méltó, de ezen kívül semmi értelme.

"jól mutatja, hogy mennyit ér Orbán szájhuszár antikommunizmusa, ha szükségét érzi, lazán átlibben rajta."

Nagyon helyes. Mert vannak elveink és vannak stratégiai céljaink. És a stratégiai céljaink erősebbek, a realitás mindig felülírja az álmodozást. Amerika is mindig bírálja Kínát, vagy az oroszokat, de a globális béke kedvéért kerüli velük a nyílt konfliktust és az üzleti oldalon pedig nagyon is rájuk van szorulva. Mi meg aztán főleg rájuk vagyunk szorulva, mert amerikát csak pénzügyileg támogatják, de minket az alapvető nyersanyagokkal. Ezért a morális véleményünk nem írhatja felül a gazdasági kényszert. Bár nem így lenne...

"Ebben speciel egyetértünk."

Kevés az egyetértés, ha nincs meg rá a kellő fedezet. Márpedig az unió durván megvágta a keretet.

Tallono 2013.02.03. 13:39:26

Nagyon helyes, hogy Orbán Oroszországban sertepertél, legalább nem kavar alá, hogy még időben, normális feltételekkel csatlakozzunk:

kitekinto.hu/europa/2012/03/23/2015-ben_megszulethet_az_eurazsiai_unio

zembertelen 2013.02.03. 14:17:07

@DeMarco:
Akkor kire?
Azt ugy-e tudod, hogy az alternatív energiák kitermelése igen drága dolog és csak a nagyon gazdag országok engedhetik meg maguknak.
Ezen országokban az állam támogatja a felhasználókat.
Itt az elvtársaid kitalálták:
- szélerőmüvel termelsz energiát csak akkor veszik át a saját rendszerükbe, ha az előre megállapodott mennyiséget táplálod vissza (én tudom, hogy a FIDESZ politikusok a szelet is tudják befolyásolni, csak az a baj hogy a KÖZGÉPnek még nincs)
- hőszivattyúval megtermelt többletenergiát a vásároltnál alacsonyabb áron veszik át a saját rendszerükbe
A fenti rövid kis példák alapján valóban kijelenthetjük:
"Szerencsére van erre programjuk és emberük."
Bár csak ne lenne!

DeMarco 2013.02.03. 17:55:34

@zembertelen: "Azt ugy-e tudod, hogy az alternatív energiák kitermelése igen drága dolog és csak a nagyon gazdag országok engedhetik meg maguknak."

Amennyi pénzt Paksba fognak ölni, annyi erővel a fél országot felszerelhetnék napkollektorokkal, vagy szélerőművekkel.
Nem olcsó az tény, de sokkal hasznosabb lenne.

A fenti példáid eléggé sarkítottak, de jól mutatják, hogy lenne helye a szabályozásnak ebben a kérdésben (is).

Mindenesetre én zöldpárti vagyok és mindent meg fogok tenni, hogy minél előbb leszakadjak az energetikai csöcsről. Már most milliókat költöttem a házamra csupán azért, hogy minél jobb energetikai tulajdonságokkal rendelkezzen, ezért vagyunk "A"-sok. És nincs vége, 2014-ben újabb milliókat szánok a további fejlesztésekre. És utána is, ha nem lesz kormányváltás. Ha lesz, akkor minden elnapolva, átváltunk túlélő üzemmódra...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.03. 18:38:09

@DeMarco:

"Amennyi pénzt Paksba fognak ölni, annyi erővel a fél országot felszerelhetnék napkollektorokkal, vagy szélerőművekkel.
Nem olcsó az tény, de sokkal hasznosabb lenne."
- És mit csinálunk este a napkollektorokkal?
- És mit csinálunk, ha nem fúj a szél?
/Szélerőmű kérdésben érdekes, hogy míg átérsz Ausztriába, tele van velük az út széle, addig itthon sokszor mondvacsinált kifogásokra hivatkozva gátolja a létesítésüket elég sok szereplője a kérdésnek. Olyan érvek is elhangzottak, hogy a szélerőmű környezetromboló/

"A fenti példáid eléggé sarkítottak, de jól mutatják, hogy lenne helye a szabályozásnak ebben a kérdésben (is)."
- Pedig csak a hatályos szabályozás alapján sorolt fel eseteket.

"Már most milliókat költöttem a házamra csupán azért, hogy minél jobb energetikai tulajdonságokkal rendelkezzen, ezért vagyunk "A"-sok. És nincs vége, 2014-ben újabb milliókat szánok a további fejlesztésekre."
- Ha egy meglévő ház jellemzőjét javítottad fel, akkor sem kerül annyi millióba dolog, hogy jövőre még mindig öntsed bele a pénzt. Ha 4 millió Ft ráköltését számoljuk (ahogy írod: milliók, és jövőre további milliók), akkor is egy átlagos családi ház esetében havonta maximum 50.000 Ft-ot tudsz megspórolni, de ez már egy irreálisan magas szám. Ez 1000 kW áram, vagy 300 köbméter gáz ára. Egy átlagos családi ház áramfogyasztása ha 800 kW, akkor ott már az udvart is világítják éjjel. 300 köbméter gázból pedig vígan lehet fűteni egy 80 nm-es lakást.

Ezek után kérdezem, mire költöttél milliókat és mennyit takarítasz meg?

A sánta kommentelőt hamarabb leleplezik a számok, mint a hazug kutyát.

- Az, hogy a megélhetésedet a kormány összetételétől teszed függővé, téged minősít. Én nem félek eddig kormánytól sem, viszont vannak, voltak, lesznek olyan kormányok, melyekre még a pajta mögötti ganédombot sem bíznám, nemhogy egy országot.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.03. 19:13:08

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy 4.000.000 Ft 50.000 Ft-jával 80 hónap alatt térül meg. Kamatmentesen.

DeMarco 2013.02.03. 21:00:41

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "- És mit csinálunk este a napkollektorokkal?"

Vigyázunk rájuk, h a brazilok el ne lopják... :)
Nyilván semmit, mivel este nincs nap. Még nem tűnt fel? :)
Azért találták ki a puffer tartályokat, hogy tárolni lehessen bennük a nappal felmelegített vizet. Te eddig hol éltél?

"- És mit csinálunk, ha nem fúj a szél?"

Ilyen hülye kérdéseket... Élvezzük a napsütést... :))
És várjuk, hogy fújjon. Egyébként szélcsatornában élek, általában fúj a szél.

"míg átérsz Ausztriába, tele van velük az út széle, addig itthon sokszor mondvacsinált kifogásokra hivatkozva gátolja a létesítésüket elég sok szereplője a kérdésnek."

Néha dugd ki az orrod belpestről és menj fel a Bakonyba, vagy menj Fehérvárról a 81-en Komáromnak. Csodát fogsz látni...

"- Pedig csak a hatályos szabályozás alapján sorolt fel eseteket."

Amit illene megváltoztatni. De felhívnám a figyelmedet, hogy nem üzleti célból csinálsz alternatív energiát, hanem elsősorban magadnak, saját célra. Csupán a feleslegről van ott szó.

"- Ha egy meglévő ház jellemzőjét javítottad fel, akkor sem kerül annyi millióba dolog, hogy jövőre még mindig öntsed bele a pénzt."

Most építettem. Lécci mondd már meg nekem, hogy mennyit költöttem rá, biztosan jobban tudod... :))

"Ezek után kérdezem, mire költöttél milliókat és mennyit takarítasz meg?"

Tudod te egyáltalán mit jelent az "A" minősítés? Nézz már utána...
(Ez a "mennyit takarítasz meg", a szokásos "minek lakást venni, olcsóbb az albérlet" vitára emlékeztet.)

"A sánta kommentelőt hamarabb leleplezik a számok, mint a hazug kutyát."

Mire végzek, nem lesz gáz, villany, és melegvíz számlám. Számold ki, hogy mennyit fizetsz ezekre ki egy hónapban, szorozd meg 12-vel és máris megkapod, hogy mennyit fogok megtakarítani.

"- Az, hogy a megélhetésedet a kormány összetételétől teszed függővé, téged minősít."

Nem. Őket minősíti. Természetesen az adott kormánytól függ nagyon sok minden, adózások, alapkamat, devizaárfolyamok, gazdasági helyzet, támogatások, életminőség alakulása, stb. Lehet, hogy te nyugdíjas vagy és csak azt látod, hogy minden kormány neked kedveskedik a folyamatos emeléssel, ezért nem is érdekelnek a változások, de mi azért figyelünk és számolgatunk. Eddig még sosem tévedtem, hogy mikor mit kell csinálni és mire lehet számítani.

"viszont vannak, voltak, lesznek olyan kormányok, melyekre még a pajta mögötti ganédombot sem bíznám, nemhogy egy országot."

Ebben egyetértünk, bár gyanítom, hogy másik kormányra gondolunk...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.03. 22:39:10

@DeMarco:

" menj fel a Bakonyba, vagy menj Fehérvárról a 81-en Komáromnak. Csodát fogsz látni..."
- Menj el Hegyeshalomtól nyugatabbra egy kicsit. A Bakony sehol sincs hozzá.

" De felhívnám a figyelmedet, hogy nem üzleti célból csinálsz alternatív energiát, hanem elsősorban magadnak, saját célra. Csupán a feleslegről van ott szó."
- Ha többet termelek, mint amit használok? Előre meg kell adnod, mennyit adsz át, és a fogyasztásodnak csak harmada lehet saját előállítású.

"Mire végzek, nem lesz gáz, villany, és melegvíz számlám."
- Őszintén kívánom, hogy így legyen. Esetleg kiposztolhatnád a végeredményt, hogy okulhassunk.

zembertelen 2013.02.04. 09:35:26

@DeMarco:
Dícséretes a törekvésed, hál' Istennek megengedheted magadnak.
Két momentumot had említsek:
- egy nagy multicég vezetőjéhez hívtak ki szakérteni, hogy már 15 milliót költött a házára megújuló energiára való áttérés miatt, hogy az üzemelési költségei csökkenjenek. Nőttek.A kivitelező javaslatára újabb 3 milliót kéne rákölteni a megfelelő működéshez.
- egy nagy fővárosi szolgáltató megbízására felmértük jelentős fővárosi ingatlan gázkészülékének műszaki állapotát. 15 %-a élet és balesetveszélyes volt.Ebből 60 %-nak nem volt arra se pénze, hogy a saját életét veszélyeztető hiányosságok megszüntetését megrendelhesse.

Kandeláber 2013.02.04. 10:24:39

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Kispofi, olvasd el mit írtam.
Én nem vizionáltam semmit, Gyurcsány haverod kiáltotta a nagyvilágba, hogy a Moszkva tér átnevezése miatt vége a világnak.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.02.04. 10:34:56

@Kandeláber: Ilyet a Gyurcsány sem állított, csak arra hívta fel az érintettek figyelmét, hogy a nemzetközi diplomáciában ez nem komilfó dolog. Egyébként nem értem, hogy a Tarlós Putyunak mi baja volt a Moszkva térrel? Talán gyerekkorában beleszaladt egy nagy maflásba ott, és az e miatt kialakult komplexusai miatt kellett átnevezni.

De most már kezd nagyon elegem lenni a Fidesz és csatol részei látvány politizálásából. Most már konkrét eredményekre lennék kíváncsi, nem az állandósult pénz lenyúlásra.

Kandeláber 2013.02.04. 11:46:16

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Te hol éltél az elmúlt 23 évben, valami csendes-óceáni korallszigeten, ahová nem jutottal el hírek Magyarországról?
A gatyaváltás óta, sőt az azt megelőző két évben folyamatosan rabolják le a nemzeti vagyont.
Már az étolajat is Szlovákiából vagy Szerbiából importálják.
Összeszerelőüzem-országban már semmit sem gyártanak, ez az eredmény.
Köszönhetően az emdéef-emeszpé-eszdéesz-fidesz kormányoknak.
Ha abban bízol, hogy valami változik 2014-ben, akkor csak sajnálni tudlak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.02.04. 16:35:21

@DeMarco: "véletlenül sem asszisztáltak hozzá"

De mihez, könyörgöm? Az a tulajdonrész addig is külföldi kézben volt, egyik magáncég adta el a másiknak, mi köze volt ahhoz a kormánynak, honnan tudhatták előre?

"Orbánnak volt egy fontos infója"

Semmivel se volt nagyobb esélye a megvalósulásnak, vagy a bukásnak akkor, mint korábban. Beszopod a kormánymantrát.

"Miért, mit gondoltál? Hogy ellentételezés nélkül fogják kivitelezni?"

És szerinted a tulajdonrész az egyetlen fizetési mód? Pénzről hallottál már?

DeMarco 2013.02.05. 10:45:53

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "- Menj el Hegyeshalomtól nyugatabbra egy kicsit. A Bakony sehol sincs hozzá."

Nyilván. De jól haladunk mi is. Nem igaz, hogy nálunk nincsenek.

"Őszintén kívánom, hogy így legyen. Esetleg kiposztolhatnád a végeredményt, hogy okulhassunk."

Majd a végén megteszem.

DeMarco 2013.02.05. 11:20:51

@zembertelen: "Dícséretes a törekvésed, hál' Istennek megengedheted magadnak."

Valóban. Természetesen pénz az kell hozzá, anélkül nem menne. De azért kell ehhez egy jó adag elszántság és előrelátás is. Ha az ember nem full gazdag, hanem úgy kell megdolgoznia a pénzért, akkor sokszor nehéz döntések elé áll és le kell nyelnie, hogy a minőségi, jó tulajdonságokkal bíró építőelemekre és technikai berendezésekre sokkal többet kell kifizetnie. És a befektetés csak évek alatt térül meg, vagy talán sosem. Sok kicsi sokra megy alapon például az összes gépünk "A" kategóriás, energiatakarékos, az összes villanyégőnk energiatakarékos, stb.
Persze építhettem volna hagyományosan is, jóval olcsóbban, de jobban szórakoztat az elképzelés, hogy a rezsit durván leamortizáljam majd. Főleg, mert meggyőződésem, hogy egyszer majd a teljes valójában ki kell fizetni a nyersanyagok árát, mindenféle rezsicsökkentés és árrögzítés, árképzés nélkül. Akkor, amikor az első télen kelet-mo. megfagy otthon...

"egy nagy multicég vezetőjéhez hívtak ki szakérteni, hogy már 15 milliót költött a házára megújuló energiára való áttérés miatt, hogy az üzemelési költségei csökkenjenek. Nőttek.A kivitelező javaslatára újabb 3 milliót kéne rákölteni a megfelelő működéshez."

Ha már 15 millát ráköltött, akkor nem fog neki fájni újabb három. Hát igen, a tervezés és a kivitelezésen sok múlik. Jobb olyanokkal csináltatni, akik már korábban is készítettek ilyet és ismerik a működési elveket. Egy szimpla szerelő lehet, hogy összerakja, de érteni még nem biztos, hogy érteni fogja. Rosszabb esetben akkor lát ilyet először...

"egy nagy fővárosi szolgáltató megbízására felmértük jelentős fővárosi ingatlan gázkészülékének műszaki állapotát. 15 %-a élet és balesetveszélyes volt.Ebből 60 %-nak nem volt arra se pénze, hogy a saját életét veszélyeztető hiányosságok megszüntetését megrendelhesse."

Elhiszem. Rangsorolni kell, hogy mi a fontosabb. Sajnos az a tapasztalatom, hogy egy-egy épület, lakóház, társasház állapota, technikai paraméterei nagyban függenek a benne lakók élethelyzetétől és korától. Kulcsfontosságú egy megfelelő közös képviselő kiválasztása, aki agilis és előrelátó. Egy társasház ahol zömében kisnyugdíjasok élnek, pusztulásra van ítélve. Se kitermelni nem tudják a pénzt a felújításokra, se belátni nem látják be, hogy arra szükség van. De még egy vegyes társasházban is baromi nehéz elfogadtatni, hogy szükség van a közös költségbe épített felújítási keretre, karbantartási keretre, ltp-re. Ugyanakkor számtalan jó példát is láttam, tökéletesen működő közösségekre, ahol még ha nem is könnyen belátva a szükséget, de azért megoldják a közösség problémáit és fejlődnek. Láttam gazdag önkormányzatokat, ahol van pénz építeni, szépíteni a környezetet és láttam szegényebbeket is, ahol pénz hiányában a közösség saját maga javított a környezet állapotán, összedobva a pénzt, vagy saját kezüleg kialakítva.

Tény, hogy nem olcsóak a zöld dolgok, de pont ezért kellene a támogatás, hogy elérhetőbbé váljanak minél több embernek.

DeMarco 2013.02.05. 11:24:13

@Fedor: "egyik magáncég adta el a másiknak, mi köze volt ahhoz a kormánynak, honnan tudhatták előre?"

Komolytalan kérdés.

"És szerinted a tulajdonrész az egyetlen fizetési mód? Pénzről hallottál már?"

Van pénzünk? Ez új... Pont ez a lényeg. Nincs rá pénzünk. Ezért keresnek alternatív forrásokat. Persze abban egyetértünk, hogy inkább pénzzel fizessenek, mint tulajdonrésszel. De abban már nem hiszem, h honnan teremtsék elő...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.20. 13:13:36

FEDOR!

A poszt képe honnan van?

Ma beszéltem ugyanis egyik külügyes ismerősömmel.....

- Putyin 10 percre fogadta,
- Nem készült közös fotó,
- Putyin odaadta egy papíron az elvárásokat/kívánságokat.

-

Állítólag a srác már Moszkvában is ciki, nem csak nyugaton.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.02.20. 14:25:40

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Csak kerestem egy közös fotót a Google képkeresővel.

www.blikk.hu/data/cikk/2/3/56/37/cikk_2035637/2_o_Putyin_Orban1-MTIn.jpg

Fogalmam sincs mikor készült, csak illusztrációnak kellett.

Ppix 2013.02.22. 06:06:05

@DeMarco:
"
@Fedor: "egyik magáncég adta el a másiknak, mi köze volt ahhoz a kormánynak, honnan tudhatták előre?"

Komolytalan kérdés."

Aha, persze.
És amikor az ÖMV-nek jutott 10%-ot a gázáras balfaszkodással a fidesz idegen kézre játszotta, akkoriban még nem volt komolytalan kérdés...
Droid...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0