Az azeri baltás szindróma
2014. január 16. írta: Fedor

Az azeri baltás szindróma

Van valami tragikomikus abban, hogy amikor vélt előnyökért cserébe Orbánék lemennek kutyába, akkor a másik fél nem hogy átvágja őket, de még beléjük is rúg egyet utólag. Ez történt anno a baltás gyilkos esetében is, mikor (állítólag) Səfərov hazaszállításáért cserébe gazdasági előnyöket ígértek az azeriek, és azt, hogy otthon is börtön vár rá, aztán meg első dolguk volt nemzeti hősként szabadon engedni, pénzről meg szó se volt utána, egyedül az ország megszégyenülése maradt meg nekünk az egész üzletből.

És hasonló alázásnak lehetünk most is tanúi.

Nincs két napja, hogy Putyin csippantott egyet a szemével, mire mi ugrottunk, és nagyjából erre az évszázadra az oroszoktól tettük függővé szinte a teljes energiaellátásunkat, és mindehhez még a pénzt is tőlük kapjuk kölcsön, hogy teljes legyen a függőség, erre mi jelent meg rólunk az orosz külügyminisztérium emberi jogi jelentéséből (nem röhög, van ilyen), amit a 444 ismertetett meg a magyar olvasóközönséggel:

  • Magyarországon lábbal tiporják az alkotmányosságot: Az új alkotmány nem felel meg az európai demokratikus normáknak, ráadásul öt hét alatt, érdemi vita nélkül fogadták el.
  • Az alkotmányban teszik felelőssé a kommunistákat a kommunisták bűneiért, ezzel pedig nyilván az ellenzék vezető erejét akarják ellehetetleníteni.
  • A kommunista vezetőktől még a nyugdíjkiegészítésüket is elvették.
  • Nem biztosított a bíróságok függetlensége.
  • Regisztrációhoz kötötték a választási részvételt.
  • A politikusok döntenek arról, hogy mi lehet egyház.
  • A tiltakozások hatására ugyan enyhítettek a sajtó szabadságát korlátozó törvényeken, de a médiafelügyeletben még mindig garantált a kormánypárti kontroll.
  • Elnyomják a romákat. A romák nagy része munkanélküli, vagy idénymunkás. A hátrányos megkülönböztetés miatt nehezebb elhelyezkedniük és őket építik le elsőként. Minden szocio-ökonómiai mérőszám szerint a nemzeti átlag alatt vannak.
  • Ráadásul itt van az antiszemitizmus is. 2011-13 között 150-nél is több antiszemita incidenst követtek el.
  • A börtönök tömöttek, a börtönkoszt rossz, ítélet nélkül tartanak évekig fogva embereket.
  • A rendőrök pedig brutálisak, gyakran követnek el túlkapásokat, amiknek elsősorban romák az áldozatai.

A lista persze nem teljesen pontos (hisz pl. a regisztráció szerencsére csak terv volt, és kénytelen volt a kormány ezügyben visszakozni), de többségében nagyon ül, és az egészet tényleg csak azt teszi nevetségessé, hogy az itt felsoroltak majd mindegyike áll a putyini Oroszországra is, méghozzá olyan mértékben, hogy Orbán csak kisinas mellette.

De persze mégiscsak az időzítés a legnagyszerűbb: pont akkor jelenik ez meg, amikor egy hatalmas szerződést kötöttek velünk, ami ha nekünk nem is, de nekik mindenképp jó üzlet.

Trollkodásból jeles.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr15761204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2014.01.16. 18:57:22

Ovinak nagyon régen nincs tiszta pillanata,éberkómás évek óta a jelekből olvasó csuti pávatáncos.Az sem jut el a tudatáig,hogy ceausescuval és rákosipajtival megegyező döntéseket hoz.

Tallono 2014.01.16. 19:13:05

Ez az ára az álszenteskedésnek. Ha az euroatlanti orientációt háttérbe szorította volna a kormány a kezdetektől, és már akkor ténylegesen kelet felé orientálódik, nem csak szavakban, akkor nem rúgnak belé. Az oroszok nagyon becsülik a hűséget. A 2000-es évek közepén orosz diplomaták azt állították több szervezet képviselőjének, hogy bennünket azért becsülnek, mert az utolsó pillanatig kitartunk a szövetségesünk mellett, és nagyra becsülik, hogy amikor Horthy árulást próbált elkövetni, akkor a hadsereg vezetése nem engedelmeskedett és folytatta a harcot a bolsevizmus ellen. Hiába voltunk ellenségek, a hűségnek keleten még van értéke... Orbánék a benyalást képviselői, nem csoda, ha kutyába nem nézik őket ebből a szempontból, a gazdasági kérdések más tészta!

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.17. 08:24:09

"Az új alkotmány nem felel meg az európai demokratikus normáknak"

Konkrétabban lehetne?

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.17. 08:48:40

"A politikusok döntenek arról, hogy mi lehet egyház."

Mint mindenhol az EU-ban. Alapvetően nem ez a baj, hanem a döntés MÓDJA.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.17. 08:51:14

"Ráadásul itt van az antiszemitizmus is. 2011-13 között 150-nél is több antiszemita incidenst követtek el."

Ami egész Európára jellemző.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.17. 08:51:48

"A lista persze nem teljesen pontos"

A lista balek és tudatlan.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.01.17. 10:16:42

@Tallono: Barátom, te pártot tévesztettél, neked nem vonánál van a helyed, hanem Thürmernél:

fedor.blog.hu/2014/01/15/nana_hogy_az_igazi_komcsiknak_tetszik_a_ruszkifuggoseg

nnnnnnnn 2014.01.17. 11:09:13

hú, olyan borzalmas ez az ország, tényleg sokkal rosszabb mint a komcsik alatt volt, de jó lenne ha visszajönne az mszp, végre újra háromszoros lenne a gáz ára, az áramé a duplája, az adósságunk szintén a duplája, akinek meg nem tetszik azt lövetné a kedves vezető kétméterről gumilövedékkel.

Larry Silverstein 2014.01.17. 11:13:48

Fedor egy igazi idióta, ketrecben kéne mutogatni, formalinban.

Sexual Harassment Panda 2014.01.17. 11:15:14

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:
Szerintem is-Baromság.
Akkor szerinted az EB miért nem indított kötelezettségszegési eljárásokat?
Rettenetesen aggódtak, aztán a végén nem is indult semmilyen kötelezettségszegési eljárás.
Viviane Reding azt mondta, Magyarország mindent +tett amit kértünk tőle.
A médiáról, és igazságszolgáltatásról szóló hűhót is lezárták-
Én nem szeretem a fideszt, de _ahogy Schiffer is mondta-
az Orbán kormány nem épít diktatúrát, jogállam van, NEM ANTISZEMITA...
Sok más oka van amniért le kelél váltani, de nem ezekért.
Ekkor mondtam azt, hogy nocsak, erre az emberre érdemes odafigyelni.És ha az mszp tette volna ezt, rájuk szavaznék, de így marad az lmp.
Bár szerintrem nem fognak bejutni, de rajtam nem fog múlni.

tobeor 2014.01.17. 11:17:46

Azért legyünk őszintén, Orbán nem csak Putyin pincsije, de Simicskáé is.

Vajon mennyi lóvéért árulta a kis pincsike Magyarország energia-szuverenitását?

30 ezüstért?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.01.17. 11:17:51

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: Az orosz külügyminisztárium írta. Kérdezd konkrétabban őket? Vagy nem olvastad a postot, csak a keretezett részt?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.01.17. 11:18:30

@Larry Silverstein: Mások szerint veled kéne tenni ugyanzt.

Sexual Harassment Panda 2014.01.17. 11:18:32

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:
tehát az a szervezet, amely hivatott szankciókat alkalmazni, nem tett semmit, akkor miről beszélünk?
Természetesen mindnekinek meglehet a saját joga ahhoz, hogy rettenetes diktatúrában érezze magát, de akkor szépen el kell menni szavazni és kész.
Persze ha nem az általa preferált párt nyer, akor csalás történt, és diktatúra van.
Eszembe jut a híres mondás:
Két dolog végtelen, a világegyetem, és az emberi hülyeség, bár az utóbbiban nem vagyok biztos..

burnout syndrome (törölt) 2014.01.17. 11:18:43

Te Fedor, akkor Mesterházy, Gyurcsányi, Fodor, Kuncze, meg az a PM-es csaj, akit partiba vágtak, az kommunista??? Neked agyadra ment a baj ...

burnout syndrome (törölt) 2014.01.17. 11:21:09

A többi épp ilyen hülyeség, a fasz se üldözi a romákat, épp úgy a szabad munkaerőpiacon vannak, mint mi magyarok. Észre kéne venniük, hogy 12 purgyéval, 4 elemivel (2 első, 2 második) ennyit érnek a szabad piacgazdaság keretei között. Még utcasepreésre se alkalmasak, mert degradál nekik nap mint nap bejárni dolgozni. Hogy a tscsába alkalmazz ilyeneket??? Hellóka!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.01.17. 11:21:28

Nem tudom, mit sir a sok nyugatimado. Ahogy valaha a Szovjetunio is a Nyugat Birodalmanak a megszallojakent tenykedett Magyarorszagon, ugy kepviseli Putyin most is a letfoszto Nyugatot. Hegedus hadnagyok, meg lehet nyugodni, a Birodalom most Putyin kepeben szivattyuzik majd!
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2013/12/oh-those-russians.html

Sárga Király 2014.01.17. 11:23:30

@$$$=$$$: Ehelyett most van: háromszoros árú kenyér, tej, zöldség és hús, amivel naponta kifizeted a rezsicsökkentés különbözetét, ha nem többet. Ha neked ez a Kedves Vezető jobb, mint az előző volt, az téged minősít.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.17. 11:26:06

de mosta a baltásék építenek egy óvodát vagy mit, Szijjártó tette le az alapkövet, nem?!

Baldrick68 2014.01.17. 11:29:23

@$$$=$$$:
Látom a tények nem zavarbak.
Vegyél már elő egy gázszámlát 2010 ből és nézed meg, hogy mennyibe került 1m3 gáz és mennyi most a rezsicsökkentés után.

anyahajókabinajtóhajtogató 2014.01.17. 11:32:40

@$$$=$$$: te bérfidesznyik apád faszának volt nagyobb az ára te agyhalott barom

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.17. 11:33:34

@nolto:

Nekem nagyon könnyű, mert mindig elmondhatom saját véleményemet és nem kell sosem pártszempontokkal törődnöm.

dr kíváncsivagyok 2014.01.17. 11:33:52

Ki és mikor fogja Orvbánt szembesíteni a hazugságaival és a nemzetellenes - csak az egyéni céljait szolgáló - tetteivel ?

nnnnnnnn 2014.01.17. 11:35:05

@anyahajókabinajtóhajtogató: kultúrált ballib megnyilvánulását hallottuk. mi van gyurcsánycsicska, fáj valamid?

dr kíváncsivagyok 2014.01.17. 11:38:03

" de mosta a baltásék építenek egy óvodát vagy mit, Szijjártó tette le az alapkövet, nem?! "

Vajon mi lesz az óvoda neve ?
Véres baltácska ?
Szivárvány szekerce ?
Veszett fejsze ?

Muad\\\'Dib 2014.01.17. 11:39:01

Hát persze. Bezzeg, ha nem bővítenénk atomerőművet, akkor aztán elmúlna az oroszoktól való energiafüggés. Pont, mint az egész EU-ban. Ellenben egy már üzemelő reaktorral valóban lehet csökkenteni a függést, ugyanis az a szar nem tudja honnan származik a fűtőelem, amivel megy.
Ja tudom, mindjárt jön a zöldnáci kommandó és megmagyarázza, hogy bezzeg a németek, akik csak hobbiból veszik a francia atomerőmű által termelt áramot, meg az orosz gázt mert amúgy mindent megoldottak a zöldséggel.
Szóval ezt az energiafüggőség baromságot el kéne felejteni az ügy kapcsán. A titkos szerződés, meg suttyomban leszerződés egy másik téma, azt nagyon is lehet emlegetni.

dr kíváncsivagyok 2014.01.17. 11:41:04

Ha gyurcsány kotott volna ilyen megállapodást Putyinnal,..már v érben úszna az ország és az osszes náci zoldenergiáért ordítana...

dr kíváncsivagyok 2014.01.17. 11:42:46

@Muad\\\'Dib:
"Hát persze. Bezzeg, ha nem bővítenénk atomerőművet, akkor aztán elmúlna az oroszoktól való energiafüggés. 2

Te kretén náci,...ha Gyurcsány írta volna alá , mar fegyverbe szólítanátok a fajtátokat !

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.01.17. 11:45:33

@burnout syndrome: "Te Fedor, akkor Mesterházy, Gyurcsányi, Fodor, Kuncze, meg az a PM-es csaj, akit partiba vágtak, az kommunista???"

Na ezt miből sikerült leszűrnöd?

Muad\\\'Dib 2014.01.17. 11:46:10

@dr kíváncsivagyok:
Gyurcsánynak talán az egyetlen értelmes döntése volt az orosz gázvezeték támogatása, a soha meg nem épülő hatalmas EU vezeték helyett.
Energetikai okokból semmi gond nincs az atomerőművel, sőt.
A gond továbbra is azzal van, ahogy intézték, titokban, sunyin, versenyeztetés nélkül.
Amúgy anyáddal beszélj ilyen hangon.

csak egy néző 2014.01.17. 11:49:49

Kulturált jobbosfidióta megnyilvánulását hallottuk. Grtatula
@$$$=$$$:
"$$$=$$$ 2014.01.16 13:38:10
szopni ti szoktatok választásokkor."
"$$$=$$$ 2013.10.25 08:31:42
örülök posztoló, hogy félsz. féljél is te tetvedék patkány."

irógép 2014.01.17. 12:02:30

Annyira klassz, hogy a ballib oldal és propagandistái mindent tudnak megint.
Tudják, mi áll a szerződében (ezt biztos rögtön elfaxolták nekik:))
Tudják, hogy mi lesz a következő 30 évben!
Tényleg csak azt nem értem, hogy ha ez a mi ballib oldalunk ennyire tudja mindig mindenről a frankót, akkor mit csináltak 8 évig?? Kár, hogy akkor nem voltak ennyire okosak... Szerencsére most már azok, és mindenről minden tudnak...
Vagy nem is!!! Egyet tudnak csak igaziból! Bármit csinál Orbán az tuti rossz! És ennyiből ki is merült a tudásuk. Na pont ezért tart ott a bal-liberális oldal ahol!
De legalább jó szokásukhoz híven, az elmúlt időkben mondottaikat szembeköpve a hatalomért összefogtak:) Hogy aztán újra "együtt" bukjanak...
Mert ezek nem, hogy nem tudnak semmit, kormányozni főleg nem, de még szét is szednék egymást a hatalomért ezek a derék jó demokraták, így valszeg az előző teljesítményüket is sikerülni alulmúlniuk.

Blogger Géza 2014.01.17. 12:14:53

A politika az politika. Az üzlet meg üzlet. Nem kell a kettőt feltétlenül összekeverni.

Blogger Géza 2014.01.17. 12:19:23

@Magyarország jobban teljesít: Teljesen nyilvánvaló, hogy az oroszok megunták a róluk szóló nyugati elmarasztaló jelentéseket, és elhatározták, hogy ilyet ők is tudnak. :) Ezeket nyilván saját maguk sem veszik komolyan. Bárki bármelyik országról tud írni hasonlókat.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2014.01.17. 12:24:10

modorosblogra illő ez a ballibber atomrinya

nnnnnnnn 2014.01.17. 12:25:56

@csak egy néző: remélem sok időt vett el az életedből míg azzal foglalkoztál, hogy kikeresd ezeket gyurcsánycsicskája, hehe.

Reggie 2014.01.17. 12:31:15

A kedves poszter miert fuggnenk az oroszoktol? Futoelemeket mashonnan is lehet venni.

Totof 2014.01.17. 12:33:49

@$$$=$$$: @Larry Silverstein: @Blogger Géza: @irógép: @Muad\\\'Dib:
"Az eszme maradt, csak az arcok mások,
a forradalomból viccet csináltok"
Nos, a kétszinűség a kommunisták egyik legjobb ismérve. Miután ti ilyen elvtelenül nyaltok a köpönyegforgatók közt is kimagasló tehetségnek és rablóbandájának, kénytelen vagyok belátni, hogy nálatok nagyobb kommunistát még nem baszott a világ.
Tis is nagyon jól tudjátok, hogy nem a paksi bővítés csípi sokak szemét, hanem az, hogy ez a főköcsög pár éve még ellenségnek titulálta az oroszokat, most meg bepucsított a KGB-nek.

csak egy néző 2014.01.17. 12:34:10

@$$$=$$$:
Fidióta öcsém, egy perc sem kellett hozzá. Kb annyi időbe telt, amíg te letérdelsz, bő nyállal a vezéred elé.

Totof 2014.01.17. 12:35:26

@Reggie: Hacsak máshogy nem szól a szerződés. Ha rögzíti a szerződés, akkor be van bukva ez is.
Vagy te ilyet nem nézel ki az oroszokból?

Exploiter 2014.01.17. 12:37:19

"nem röhög, van ilyen"

Pedig egy olyan országtól, ahol a kommunista háborús bűnösök még mindig kitüntetett hősök és a szélsőjobboldali fiatalok nem neten anyáznak, hanem embereket fejeznek le kamera előtt, azért kifejezetten vicces a lenti lista.

Kb mintha az USA fikázna egy országot, amiért háborúkat robbant ki.
Oh wait...

Rigor_mortis 2014.01.17. 12:39:01

@irógép: Azért nem csinálták jobban az elmútt nyócévben, mert kedvenc pártod, a fidess minden épeszű ötletnek keresztbe tett! :( Lásd szociális népSavazások stb.

nnnnnnnn 2014.01.17. 12:44:05

@Totof: ne mindegy, hogy egy üzletet egy balfasz elkúró gyurcsány köt meg, aki még ha kérdez akkor is hazudik, vagy bárki más, akár például egy aranyhörcsögre bízzuk a feladatot. ez a nem mindegy.

@csak egy néző: neked ennyiből szerencséd van, mert nem kell ilyenre pazarolnod az időd, konstans van a nyelved a fletó végbelében.

P. dictus Magister 2014.01.17. 12:47:49

@dr kíváncsivagyok: Szólítsátok fegyverbe ti is a ti embereiteket, még így sem tudna senki lépni, mert nem vagytok tényezők.

csak egy néző 2014.01.17. 12:51:07

@$$$=$$$:
Kicsihuszár ez gyenge volt, mint a libafing. Ezek szerint te arra pazarolod a drága idődet, hogy naponta többször is letérdelsz? Biztos jól kereshetsz vele.

tobeor 2014.01.17. 12:54:05

Gyakorlatilag egy seggnyalás-hierarchia épült fel piramis módjára:

Legfölül: Putyin
Alatta: Putyin pincsije
Lent: Putyin pincsijének seggnyalói

kissiú 2014.01.17. 12:54:56

@$$$=$$$: @Sexual Harassment Panda: @burnout syndrome:@irógép:

Ha kifogásotok van a listával, tessék az orosz nagykövetség elé tüntetést szervezni. Ja, hogy ők hirtelen baráti állam lettek? Nehéz ügy.

burnout syndrome (törölt) 2014.01.17. 12:58:42

@Fedor:

Te írtad:

"Az alkotmányban teszik felelőssé a kommunistákat a kommunisták bűneiért, ezzel pedig nyilván az ellenzék vezető erejét akarják ellehetetleníteni."

Skizofrén vagy? Feledékeny? Cavintont nem vetted be reggel?

Töksi 2014.01.17. 12:59:26

Mi még egész jól megúsztuk, a fricceket 12 oldalon keresztül ekézi az eredeti tanulmány, ránk csak 5-öt szántak :-)) Persze mókás, hogy az oroszok ilyennel bíbelődnek, szóval akin ezek után az embernek nevetni támad kedve, hát azok biza ezek a pofátlan muszkák :-))

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.01.17. 13:08:21

@dr kíváncsivagyok: Ez nagyon jó, de ha az írek fognak valamit magyarországon építeni vagy gründolni, akkor annak mi lesz a neve? Véres zebrácska? Ugye milyen vicces? Haha.

hansoloo 2014.01.17. 13:11:42

Rettentően szánalmas iras...

csak egy néző 2014.01.17. 13:12:43

@$$$=$$$:
Bocsi, nem tartalak fel. További jó sz...st.
Hasta la vista, baby!

Töksi 2014.01.17. 13:21:16

A legszebb ebben a pincsizásben, hogy amikor a Pinokkió lefetyelte Putykó seggét ezerrel, akkortájt az egész komplett baloldal tapsikolt hozzá :-))
Komoly baller sajtóban képesek voltak azon élcelődni, hogy bezzeg Gyurcsányt a dácsájában fogadta Vlagyimír, Orbánra meg 5 percet szánt.
Ezt ellensúlyozandó, azokban az időkben a Fidesz és sajtója hazaárulózott és ugatott a ruszkik ellen.

Most meg ugyanez, csak fordítva... Röhejparádé :-)))

tede 2014.01.17. 13:23:16

Bezzeg a Gyurcsány vagy a Bajnai vagy Mesterházy mennyivel jobb dolgot talált volna ki.

mojoking77 2014.01.17. 13:26:02

@$$$=$$$: Hu, neked azert most egy kicsit szar lehet nem? Nem faj ilyenkor kicsit jobban a segged, hogy olyan barmokkal baszattad meg magad eveken at, akik csinalnak egy egy 180 fokos fordulatot par evente, es az osszes trollkodasodat kezdheted elolrol, csak most homlokegyenest mas iranybol horogve a tobbiekre?
Pocsek lehet a Fideszes bertrollok elete. Remelem legalabb megfizetnek rendesen... :)

mojoking77 2014.01.17. 13:30:00

@Töksi: Politikusok. Megis mit vartal. A vilag mionden pontjan ugyanazok, akarmelyik iranyba is indulunk. A kulonbseg mondjuk annyi, hogy Szerbiaban esetleg egy ido utan agyonlovik az utcan azt, aki mar tul sokszor jatszotta el

Kandeláber 2014.01.17. 13:31:00

Olyan Amerikai "Magyar" AljaNépszavás böffenet...

Totof 2014.01.17. 13:32:03

@$$$=$$$: Ebben az esetben mindegy, mert ugyanakkora kommunista köpönyegforgató mind a kettő. Sőt köpönyegforgatásban Vitya erősebb, de egyik se az ország érdekeit nézi, csak a sajátját.

sorhajóhadnagy 2014.01.17. 13:32:14

@Reggie:

A Pakson használt VVER orosz reaktorokban csak a TVEL fűtőelemnyalábjait lehet használni. Vagyis az egész technológiai és terméklánc orosz, és nem túl célszerű vegyíteni mással. Lásd a súlyos üzemzavart, amelyet a franciák balféksége okozott a paksi reaktorban.

sorhajóhadnagy 2014.01.17. 13:38:32

@Töksi:

Súlyos rövidlátásra utal az ilyesmi. Mármint a gúnyolódás. Mivel a politikában a legváratlanabb fordulatra is szükség lehet - mármint a politikusok szempontjából -, bármikor előfordulhat, hogy ellenségem tegnapi barátja és én barátom lesz, ami őt ellenségem ellenségévé teheti. Rutin helyzet, különösebben senkinek sem okoz problémát egy ilyen kezelése.

Azzal lehet baj, ha ellenségem barátját éveken át ekéztem, minden rosszat elmondtam róla, majd, amikor már én szerettem volna barátkozni vele, duplán kell adagolnom a nyájas gesztusokat felé.

És mivel rendszerint csak ellenségeim veszik észre, hogy az ő tegnapi barátaikkal kokettálok, hát jár a szájuk. Van ez így, az én híveim viszont belenyugodtak abba, hogy én tudom a legjobban, éppen mikor ki az én barátom. van még kérdés?

irógép 2014.01.17. 13:41:06

@Totof: Mit kell mindig kommunistázni így 20 év után? megfigyeltem, hogy a ballib oldalon pár éve még a nácizás volt, most a kommunistázás! Ennyire elvtelenek!
A lényeg a megbélyegzés! Hm, ezek lennének a nagy demokraták, akik így megbélyegeznek még egy blogon is tökismeretlenül embereket csak mert más a véleményük??? Hmmm érdekes!
Vicces nagyon! Na ennyire vagy te is hiteles meg az elvtársaid akik szépen összefogtak újra a hatalomért, azt majd választások után döfködik a kést egymásba tovább.
De hát van akinek ez kell....

Töksi 2014.01.17. 13:42:41

@mojoking77: A politikusok még hagyján, igazából őket kárhozatom a legkevésbé. Én a zemberekre, sajtóra, mindenféle megmondókra gondolok. :-)))

mojoking77 2014.01.17. 13:43:25

@irógép: Furcsa a megbelyegzest hibanak felhozni egy olyan hozzaszolasban, ahol a kitolto szavak a ballib elvtarsak.. De hat igy megy ez. Nektek szabad, de azt ne adja a joisten, hogy mas is azt merje tenni. Ugye?

tede 2014.01.17. 13:46:16

@sorhajóhadnagy: nem érted te ezt. Nem a technológia a lényeg, kit érdekel? Az, hogy nem a szocik, hanem a patás bővíti paksot, az a baj.

sorhajóhadnagy 2014.01.17. 13:51:01

@Kandeláber:

Ez is egy azon reagálások közül, amelyet orbán Viktor moszkvai útja kiváltott. Nem kell vele egyetérteni, és nem is jelenti azt, hogy avatarként le kell cserélned a 1. SS-Panzer-Division „Leibstandarte Adolf Hitler“ logóját (Sepp Dietrich tolvajkulcsát) mondjuk a 2. Ukrán Front zászlajára vagy a 2-я гвардейская мотострелковая Таманская дивизия jelvényére.

martineden 2014.01.17. 13:52:10

@Tallono: Te egy komplett idota vagy,de gondolom mar mondtak neked,hulye jobbikos kocsog

sanyix 2014.01.17. 13:52:15

@irógép: rosszul nézed, a ballibek még mindig náczyznak, egyre jobban fröcsökve. A nemzeti álcájú balosok (fideszesek) kommunistáznak általában.

Pipas 2014.01.17. 13:53:26

@Rigor_mortis: "Azért nem csinálták jobban az elmútt nyócévben, mert kedvenc pártod, a fidess minden épeszű ötletnek keresztbe tett!"

Legalább a saját vezérednek hidd el: nem csináltak semmit. :)

sorhajóhadnagy 2014.01.17. 13:56:11

@tede:

Fogadjunk, hogy a két párt háttéremberei (élükön Lajcsival és Lacival) már régóta egyezkednek azon, hogy a magyar beszállítói hányadból hogyan részesülnek... Hagyjuk, kérem, a naivitást.

martineden 2014.01.17. 14:01:05

@$$$=$$$: hú, olyan borzalmas ez az ország, tényleg sokkal rosszabb mint a komcsik alatt volt...Szomoru ,de igy van.A napokban jelent meg egy statisztika.Nem teljesen pontos,mert emlekezetbol irom.1989, 89kg hus,hal,/fo...2011...69KG/fo,tejtermek89-ben190kg/fo..2011-ben170 kg/fo..Es tudnam folytatni.Hat ez van ,

engelbert (törölt) 2014.01.17. 14:02:09

Komolytalan az orosz emberi jogi jelentés,ez inkább csak valami fricska az EU felé.Próbálnak tükröt tartani.Safarov ügy megint csak fel lett fújva,a pasas leült Magyarországon annyit amennyit egy gyilkosságért ki szoktak szabni,innentől az azeriek dolga a többi.

martineden 2014.01.17. 14:07:00

@Larry Silverstein: Fedor egy igazi idióta, ketrecben kéne mutogatni, formalinban......Latszik hogy hulye fideszcsicska vagy.A ketto kizarja egymast.Tudod,a formalin es a ketrec.A csuti cigany mar akkor is fizet ha csak negy faiskolad van?A lenyeg, hogy nyald a valagat,mi?

baliY 2014.01.17. 14:08:20

@$$$=$$$: Lesz még háromszoros ára, csak nem a gáznak. Hüphüphül Barbatrükk ==> és már le is nyúlták adóként vagy bankokon keresztül a dupláját:) De ha neked így a jobb, akkor örüljél... Ja és amúgy nekem nem lőtték ki a szemem. Tudod miért? Mert nem mentem tüntetni. Mert ha még tüntettem volna, akkor megtalálom a módját hogy elhagyjam a teret, még mielőtt megindul a rendőrsorfal. De ha ez sem sikerül valami mágikus ok folytán, akkor nem abban az irányban indulok meg ahonnan a rendőrsorfal lő. Kicsit uncsi és röhejes ez a szemkilövetősdi duma.

szonár 2014.01.17. 14:08:55

Le akarod váltani a kormányt? Olvass ellenzéki blogokat. Utána biztos nem akarod többet...

Anselmo 2014.01.17. 14:09:58

Ez a poszt a legjobb bizonyíték arra, miért nem lehet társadalmi vitára bocsátani a fontos ügyeket.

baliY 2014.01.17. 14:11:58

@baliY: Bocs, javítok: tüntetni = "tüntetni" asszem így helyesebb.

martineden 2014.01.17. 14:12:35

@Doomhammer: Ez a hegedus hadnagy jo volt,de szerintem kevesek tudjak,ki o.Marmint itt

csak egy néző 2014.01.17. 14:14:27

Arra vajon tudna válaszolni valaki az itt kommentelő energetikai szakértő közül, hogy miért is volt olyan iszonyúan fontos, ilyen sec perc alatt üzletet kötni vagy nem kötni? Mert, ahogy látom, még a fideszes vezetők is össze vissza hablatyolnak ez ügyben. Abban viszont egy állásponton vannak, hogy minimum 5-8 év lenne még arra, hogy oda vissza kielemezzék a teendőket

baliY 2014.01.17. 14:22:20

@csak egy néző: Válaszolok helyettük: demeremeszpé, demergyurcsány, demerlibajnai, demeremúttnyóccév, demereladósítottákországot, demerrezsicsökkentés, demeremeszpéismegszavazta (igaz hogy nem ezt és nem így) ==> EZÉRT kellett megkötni a szerződést. :)

martineden 2014.01.17. 14:26:02

@csak egy néző: Arra vajon tudna válaszolni valaki az itt kommentelő energetikai szakértő közül, hogy miért is volt olyan iszonyúan fontos, ilyen sec perc alatt üzletet kötni vagy nem kötni?...Persze.Nem biztos ,hogy lesz meg lehetosege a csuti ciganynak,hogy az ukunokai gazdagsagat is biztositsa.Legalabb a penz egyharmada barati zsebekbe vandorol.10 szazalek pedig roggton a szerzodes koteskor,a velemenyem szerint

csak egy néző 2014.01.17. 14:31:00

@baliY:
Köszönöm, azért így már mindjárt más a leányzó fekvése. Fogadni merek, hogy amikor a szóvivő triumvirátus (Hoppácska, Zsigó, Selmeczi "Gábor")megkapják a kötelezően felolvasandó mantra szövegét, ezek lesznek benne a kezdő mondatok.

von schwarz 2014.01.17. 14:33:16

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:
lehet békemenetet szervezni az orosz emberijogi minisztériumhoz

Dekatlon 2014.01.17. 14:33:49

Ez nem bővítés. Ha felépül, lehet 1-2 évig együtt megy majd a 4 blokk, de aztán a mostani 2-t be kell zárni, mert angyon elavult lesz.
Szóval bővítésnek van tálalva, de igazából leginkább valamiféle nyakatekert korszerűsítés.

Pipas 2014.01.17. 14:35:56

@martineden: "Nem teljesen pontos,mert emlekezetbol irom.1989, 89kg hus,hal,/fo...2011...69KG/fo,tejtermek89-ben190kg/fo..2011-ben170 kg/fo.."

Marhaságokat írkálsz, a statisztikai adatok szerint folyamatos lassú változás van már régóta, nincs jelentős változás, amit a fidesznek lehetne betudni. Nézd meg az eredeti adatokat, ott vannak a neten, ne politikai magyarázatokból csinálj statisztikát magadnak.

"Es tudnam folytatni.Hat ez van ,

Jah, tudnál hasból még számokat? Annak mi a fene értelme van.

Itt van egy, ami nem kitaláció:

Egy főre jutó tejfogyasztás (liter):
2002 66,4
2009 53,5
2012 50,5

Hmmm?

baliY 2014.01.17. 14:39:41

@von schwarz: LOOHHHOOOL ezen most felhorkantottam két VLOOKUP közt:) Elképzeltem ha kimennének milyen seggrepacsit kapnának, ahhoz képest a "szemkilövetés" masszázs.

tede 2014.01.17. 14:45:53

Ballib gondolkodás: nem, nem kell az az energia, amit a Fidesz által épített erőművől jön, nekik a szocik által épített kell. Ja és nem korruptak.

martineden 2014.01.17. 14:50:30

@Pipas: Egy főre jutó tejfogyasztás (liter):
2002 66,4
2009 53,5
2012 50,5..szerinted ez nem csokkent?Irtam olyant hogy a fidesz alatt?89 es 2011 kozott szerinted vegig a csuti cigany volt kormanyon?Tudom,hogy fidezcsicska vagy,de nem kell rogton ugrani mindenre.Nem a vajdadrol irtam

martineden 2014.01.17. 14:52:42

@Pipas: Ja es a kedvedert,hogy tudd.A tejtermek az nem csak a tej.Bar aranyaiban pontosan alatamasztottad amit irtam,fideszcsicska

Pipas 2014.01.17. 15:01:59

@martineden: "fideszcsicska"

Jah, hogy ilyen egyszerűnek tetszik lenni. :)

Totof 2014.01.17. 15:02:57

@irógép: Ahol fát vágnak ott hullik a forgács. Részemről a kommunistázás nem újkeletű, az talán, hogy kénytelen vagyok Vityára meg a szekértolóira alkalmazni az nem olyan régi. Részemről, aki nem fed fel(sőt alkalmaz) egykori MSZMP funkcionáriusokat (sima tagnak lenni bocsánatos bűn) meg 3/3-asokat, az csak azért teheti, mert "az eszme maradt, csak az arcok mások". Innentől kezdve aki takargat, rejteget, alkalmaz, illetve ezek szekerét tolja (főleg, ha elvtelenül, lásd Géza, Larry, $ meg még sokan), az ugyanolyan kommunista, mint pl. Pozsgay.

2llkedő 2014.01.17. 15:06:20

@tede: Az ideiglenesen szabadságra hazazavart orosz csapatok mikor lesznek visszarendelve?

baliY 2014.01.17. 15:07:24

@tede: Kell az energia, de nem mindegy milyen áron, és kitől. Jelen pillanatban annyit tudunk hogy született egy megállapodás, ami finoman szólva sem transzparens. Nem kell "ballibsinek" lenni ahhoz (bármit is jelentsen ez) hogy el lehessen kezdeni aggódni. Jelen pillanatban az értelmes jobb(nem szélsőbal jobb, hanem aki tényleg jobb) vagy baloldali él a gyanúperrel hogy ez a beruházás egy lyukas zsák lesz. Orbánék "vicces" oroszbarát pálfordulása igazából csak hab a tortán (illetve szarkupacson lévő habon a cseresznye).

martineden 2014.01.17. 15:10:23

@Pipas: Egyszeru te vagy baratom.Tudod ha neked husz szazalekkal kevesebb jut valamibol az csak apro valtozas,akkor ideje elkezdeni ujra szamtant tanulni.A partkozpontban nem mondtak meg neked?Ezert nem kaptal trafikot sem,pedig nyalsz erosen

2llkedő 2014.01.17. 15:10:47

@tede:
""""Vissza kell adnunk az adott szó hitelét. Felelősen, az emberek bizalmára építve csak úgy lehet kormányozni, ha az ígéretet valóságos tettek követik. Ezzel a bizalommal tehát élni is kell, mégpedig olyan módon, hogy vissza kell térni a hiteles kormányzáshoz. Mivel szilárdan hisszük, hogy a legjobb kormányzás csakis a demokratikus kormányzás lehet, minden olyan kezdeményezést támogatni kell, amely erősíti az átláthatóságot, elősegíti a hatalom ellenőrizhetőségét, és példaként szolgálhat állampolgári kapcsolatainkban.""""

A titkosítás mennyiben tesz eleget ezeknek?

anyahajókabinajtóhajtogató 2014.01.17. 15:13:38

@$$$=$$$: a kurva anyád a gyurcsánycsicska te kibaszott fideszbérenc geci

Analyzer 2014.01.17. 15:18:12

kocsog bertollnok vagy te fedor, nem hulye. de ez meg rosszabb...

martineden 2014.01.17. 15:19:44

@Analyzer: kocsog bertollnok vagy te fedor, nem hulye. de ez meg rosszabb....Viszont te hulye is vagy.

2llkedő 2014.01.17. 15:19:55

@Analyzer: Böfögtél? Kedves egészségedre!

2llkedő 2014.01.17. 15:22:54

Kádár is kiszaladt Moszkvába, mielőtt behívta a szovjet tankokat. Minek a Paksot bővíteni, mikor hamarosan Széles elvtárs energiacellájával mi fogjuk ellátni energiával az egész világot?

ikszel 2014.01.17. 15:39:10

Ugye 3000 milliárd forintról "nagyon kedvező" hitelt adna nekünk a baráti Oroszország, kapjuk mondjuk 4%-os kamatra. Az egy évre eső kamat összege ezen számok mellett 120 milliárd forint. Ez 30 évre 3600 milliárd forint. Ha jól értettem, 8 évig nem kell törlesztenünk, utána pedig 22 év alatt kellene törlesztenünk a hitel összegét plusz kamatokat, azaz 6600 milliárd forintot, azaz évente 300 milliárd forintot 22 éven át!!! Ehhez jön még a 20%-os önrész, azaz további 750 milliárd forint, mindez abban a szerencsés esetben, ha a beruházás belefér a tervezett 3750 milliárdos keretbe. Ez tényleg olyan remek üzlet?

2llkedő 2014.01.17. 15:40:49

@ikszel: "Ez tényleg olyan remek üzlet?"

Piktoréknak igen. Csak vedd azt, hogy 8 évig nem kell törleszteni.

Pipas 2014.01.17. 15:52:53

@ikszel: "Ez tényleg olyan remek üzlet? "

Kiszámoltad a kiadásokat. Most számold ki a bevételeket, mert addig nem tudod, hogy jó üzlet -e. Nyilván...

Pipas 2014.01.17. 15:57:09

@martineden: "Egyszeru te vagy baratom.Tudod ha neked husz szazalekkal kevesebb jut valamibol az csak apro valtozas"

Nem írtam, hogy apró. Olvasd vissza, próbáld meg értelmezni. Ha nem értesz bizonyos szavakat vagy nem érted a mondandómat, akkor kérdezd meg a szüleidet, kérdezz meg engem.

ikszel 2014.01.17. 16:36:11

@Pipas: "Most számold ki a bevételeket, mert addig nem tudod, hogy jó üzlet -e."

Az országét, a Közgépét, vagy azokét, akik ezt a döntést így sebtében meghozták?

Nem lenne ezzel semmi gond, ha halvány fingunk lenne arról, hogy ez nekünk miért jó, azon túl, hogy mert a Bölcs Vezér úgy gondolta.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.01.17. 17:33:52

@Blogger Géza: Géza, akkor viszont a Bonsai Duce álljon ki a népe elé, és végre vallja be, hogy hazudott neki 2007 óta folyamatosan. Mert politika ide politika oda üzlet ide és üzlet oda a ti fajtátok bontotta le fél Budapestet az őszödi beszéd erősen végott verziójának kiszivárogtatása után, maj pofázta a felcsúti seggszáj, hogy ő még nem hazudott az "imádott népének". Akkor ez most mi volt? Egyetlen ordas nagy hazugság volt minden, amit az elmúlt égy évben csinált. De ez titeket nem zavar, mert ti a hazugságot is szeretitek, csak nemzeti színű mázba legyen csomagolva.
Ezen gondolkoztatok már?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.01.17. 17:38:01

@Reggie: Csak egyet kérdezek. Ha neked Mercédesed van, abba betudsz szereln BMW fényszórót? Mert ugyanez a helyzet az atomerőművekkel is.
Ahogy a Mrcedes fényszóró nem csereszabatos a BMW fényszóróval, úgy az orosz atoerőmű fűtőeleme sem csereszabatos semmilyen más atomerőművével sem,

martineden 2014.01.17. 17:38:20

@Pipas: kérdezz meg engem.....Te igen hulye fideszcsicska.Az ,hogy szamolni nem tudsz,meg megertem,de olyan ne magyarazzon aki nem tudja,hogy a tejen kivul ezerfele tejtermek van.Segitek.pl turo,sajt.kefir,tejfol,stb.Nem csak szamtanra kell menned lurko,hanem jobb ha elkezded ujra az elsot.

Pipas 2014.01.17. 17:42:02

@ikszel: "Nem lenne ezzel semmi gond, ha halvány fingunk lenne arról, hogy ez nekünk miért jó"

mer' lessz villany

Blogger Géza 2014.01.17. 17:46:07

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Konkrétan mi is volt a hazugság? Csak végrehajtotta a 2009-es ogy. határozat és a 2011-es energiastratégia alapján elvárható lépéseket, letárgyalta a bővítést.

2llkedő 2014.01.17. 17:54:21

@Pipas: Széles elvtárs energiacellájával is lesz áram, meg a gravitáció is megszűnik.

2llkedő 2014.01.17. 17:59:59

@Blogger Géza: "letárgyalta a bővítést."

Az Országgyűlésnek kellene dönteni.

""""Mivel szilárdan hisszük, hogy a legjobb kormányzás csakis a demokratikus kormányzás lehet, minden olyan kezdeményezést támogatni kell, amely erősíti az átláthatóságot, elősegíti a hatalom ellenőrizhetőségét, és példaként szolgálhat állampolgári kapcsolatainkban.""""

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.01.17. 18:00:24

@Blogger Géza: Géza, Géza, Te barlangban töltötted az elmúlt 4 évet? Hol voltál a kampány idején, amikor mnden meg lett neked igérve és semmi be nem lett tartva belőle. Csak, hogy egy példát mondjak, a nyugdíjpénztárak. Megígérték, hogy megvédik a nyugdíjpénztárakat, mi történt a választások után? Lenyúlták. Kaptak felhatalmazást aját alkotmányra? Nem, de mégis csináltak magugnak egy "gránit" szilárdságút. De nem is folytatom mert reménytelen veled vitatkozni.

2llkedő 2014.01.17. 18:10:12

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf:

Ha így haladunk, még az is el lesz magyarázva, hogy 1989-ben Piktor csak azért küldte haza az oroszokat, hogy a hazájukat építsék és amikor szükséges, akkor jöjjenek vissza. Mert ugye Piktornak nem a diktatúrával volt a baja, hanem azokkal, akik csinálták.

Blogger Géza 2014.01.17. 18:27:37

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Persze, hogy kaptak felhatalmazást, bármely erőnek, amelyiknek 2/3-a van, megváltoztathatja az alkotmányt (vagy újat hozhat) mint ahogy ez 1989 és 2010 között is megtörtént számos alkalommal. Ehhez nem kell külön engedély senkitől.

Blogger Géza 2014.01.17. 18:29:10

@félázsiai 2llkedő: Az Országgyűlés is meg fogja szavazni a végleges nemzetközi szerződést, annak is eljön az ideje, mennek a dolgok a maguk rendjén.

2llkedő 2014.01.17. 18:35:58

@Blogger Géza: "Az Országgyűlés is meg fogja szavazni a végleges nemzetközi szerződést"

A biorobotoktól nem is lehet mást várni.

És a szerződés mikor lesz nyilvános? Mit tartalmaz, ami miatt titkosítani kellett?
És ha titkosítva van, akkor az országgyűlés mi alapján fog szavazni?

Blogger Géza 2014.01.17. 18:49:05

@félázsiai 2llkedő: Tudtommal nem lesz titkos a szerződés, amit meg fog szavazni az országgyűlés. Más kérdés, hogy remélem, hogy titkos lesz az a szerződés (vagy az a része) amelyik nemzetbiztonságilag érzékeny infókat tartalmaz.

Tallono 2014.01.17. 18:53:52

@martineden: Na, a bolsevizmus élharcosa fitogtatta kulturális felsőbbrendűségét. Ülj le, egyes! És gondold át az életed, kétszer...

@Fedor: Ahelyett, hogy skatulyázgatsz a deviáns értékrended szerint ide-oda, felfoghatnád, hogy vannak két halmaz: magyar érdek, nem magyar érdek. És belehelyezhetnéd magad a magyarba, ha egyáltalán annak tartod magad. Elhiszed, hogy sokkal egyszerűbb a világ úgy ideológia vagy pártérdek helyett? Bár tudom ez a szélbe kiáltott szó...

2llkedő 2014.01.17. 18:54:18

@Blogger Géza: A Putyinnal kötött megállapodás titkosítva lett.

"remélem, hogy titkos lesz az a szerződés (vagy az a része) amelyik nemzetbiztonságilag érzékeny infókat tartalmaz."

Bármire rá lehet mondani, hogy nemzetgazdasságilag....

Még az is benne lehet, hogy ha úgy alakulna a magyar helyzet, akkor visszajönnének az ideiglenesen hazaküldött orosz csapatok.

2llkedő 2014.01.17. 18:56:12

@Tallono: "És belehelyezhetnéd magad a magyarba"

A fidesz mikor tette ezt meg az "elmúlt nyolc évben"?

Piktornak a "minél rosszabb az országnak, nekik annál jobb" politikája mi volt?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.01.17. 20:40:20

@Blogger Géza: Igen Géza, nyilvánvaló. Te már csak értesz a (párt)propagandához. Egyébként meg Gyurcsányahibás, hejjj. Örülök, hogy beszéltünk, na szevasz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.01.17. 21:03:22

@Tallono: És természetesen azt, hogy mi a magyar érdek, te mondod meg, én nem láthatom máshogy.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.01.18. 07:21:05

@Blogger Géza: Te hülyébb vagy mint hittem. Sorolj fel néhányat a 89 és 2010 között készült alkotmánymódosítások közül, és azt is tedd hozzá. hogy melyiket melyik kormány 2/3-os többségével fogadták el. De légyszíves most ne hamukálj és ne beszélj mellé. Mert ha a 2/3 (1/3) szavazói tudták volna 2010-ben, hogy mire szavaznak, akkor a Fideszek soha az életben nem lett volna 2/3-ada. A sol hozzád hasonló megvezetett biankó szavazott rájuk, mert még egy kezdetleges programjuk sem volt, csak üres populista lózungjaik.

Blogger Géza 2014.01.18. 11:32:13

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Rengeteg 2/3-os változtatás volt, amelynél a Fideszt, hogy úgy mondjam, nem kérdezték meg. (Az 1990-es paktum utáni reform, a választási küszöb 5%-ra emelése, az önkormányzati választás egyfordulóssá tétele.) Ez a tipikus kettős mérce...

Amúgy meg nem tudom mire alapozod azt, hogy a Fidesz szavazói nem értenek egyet a Fidesz 2/3-os változtatásaival. Nekem biztosan jobban tetszik az új alkotmány, mint a régi, és az új választási rendszer is. (Igazságosabb körzetek, olcsóbb, gyorsabb, nincs az idegesítő kopogtatócetli-gyűjtés stb.)

Az meg ne a Fidesz baja legyen már, hogy más kormányok mögött nem volt akkora támogatás, mint emögött, így kisebb volt a mozgásterük.

csak egy néző 2014.01.18. 12:46:30

@Blogger Géza:
Gejza komám! Gondolom neked az a mocskos régi alkotmány (aminek szinte csak a neve a régi) és ez az új tákolmány is ott van az éjjeliszekrényeden és esténként azt olvasgatod. Vagy csak azért tetszik jobban az új márványkeménységű fos, mert Kerényi elvtárs díszbekötötte?

Berzengő 2014.01.20. 04:33:37

@ szekta tagok majd egymást túllicitálva mondjak, igaza van Putyinnak, a magyar rendőrség brutális ;-))

másik blogban mar az orosz megszállásokat is megertoen kimagyarázzák (kulonben is a Nyugat hivta be szegény oroszokat, nem az o bűnük)

bekialtas.blog.hu/2014/01/19/ostobasag_oroszokkal_riogatni
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0