Zsóti, inkább te kussolj, ha csak hazudni tudsz
2014. január 17. írta: Fedor

Zsóti, inkább te kussolj, ha csak hazudni tudsz

bayer_kerenyi.jpgNem szokásom ennyire erősen fogalmazni, de ezúttal csak felvettem azt a hangnemet, amelyet az ötös számú FIDESZ-tagkönyv tulajdonosa engedett meg magának azokkal szemben, akik vitatni merészelték, hogy Putyin pincsijévé válni az évszázad üzlete.

Már írásának a címe is nemes egyszerűséggel annyi, hogy KUSS!,  és olyan veretes mondatok vannak benne, hogy

Hát nem teljesen mindegy, hogy ehhez képest mit pofázik ez a sok semmihez sem értő, ócska kis gazember?

meg hogy

...befogjátok a pofátokat, és takarodtok a helyetekre.

Hát kb. ennyi tellik attól az egykor jobb napokat látott újságírótól, aki a Krónika-író Kerényi Úr szerint "szellemi életünk meghatározó személyiségei" közé tartozik, és akiből "nem önbizalomhiány árad, hanem derű, hit és szakmaiság".

Szegény szellemi életünk.

De nem is a stílusa miatt írok róla, sajnos az már nem újdonság. Viszont amellett már nem tudtam elmenni szó nélkül, hogy mindezeken kívül még hazudik is, mint a vízfolyás.

Az egész írás tele van kisebb-nagyobb csúsztatásokkal, de a legnagyobb hazugságot a végére hagyta. Összehasonlítva a mostani, Putyintól kapott hitelt az IMF-hitellel, ezt írta Bayer:

Gyurcsányék ezt a pénzt az IMF-től négy évre vették fel, aztán odaadták a bankoknak az egészet, amelyek meg kitolták az anyabankjaiknak.

Zsóti, Zsóti, de nagy szerencséje van a Széles Gábornak, hogy masszívan lett megépítve a Magyar Hírlap székháza, így nem kell felújítania, csak mert rád szakadt a plafon.

Az IMF pénzből ugyanis egy fillért nem láttak a külföldi tulajdonban lévő bankok, szóval nem hogy azok nem tolták ki az anyabankjaiknak az ingyenpénzt, hanem pont, hogy az anyabankok toltak milliárdokat a magyar gazdaságba azzal, hogy feltőkésítették az itteni leányaikat, paradox módon nemegyszer épp saját országuk bankmentő csomagjait felhasználva.

Egyébként az IMF-hitelből valóban kapott három bank, csak hogy

1. ez a három az OTP, az FHB és az MFB voltak, tehát magyar bankok,

2. Nem ajándékba, hanem hitelre, piaci kamatozással, és az MFB kivételével ezeket a hiteleket már rég vissza is fizették.

És akkor még csodálkozik az ember, hogy ennyire bankellenes a hangulat, amikor ilyen jereváni rádióból származó információkkal bombázzák a jónépet, és ráadásul ebből még a miniszterelnök is kiveszi a részét.

Amúgy Zsóti, tudod, hogy mire ment el az IMF hitel egy igen jelentős része? Hát arra, hogy a kedvenced visszavásárolja az orosz kézben lévő MOL-részvényeket 500 milliárd Ft-ért (hogy aztán bukjunk rajta két év alatt újabb 110 milliárdot), tehát Orbán már 2011-ben is kitolt totál feleslegesen Putyinnak egy akkora összeget, amelyből simán meg lehetett volna úszni az általa eddig bevezetett ötvenvalahány új adó jelentős részét (és most ne gyere azzal, hogy de hát stratégiai érdek, mert a mostani szerződés után ezért engedelmeddel körberöhöglek).

Szóval Zsóti, inkább te kussolj, ha csak hazudni tudsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr925765179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2llkedő 2014.01.19. 13:56:49

@monddazigazatmar:

Olvasni is tucc?

""""Gyurcsányék ezt a pénzt az IMF-től négy évre vették fel, aztán odaadták a bankoknak az egészet, amelyek meg kitolták az anyabankjaiknak.""""

2llkedő 2014.01.19. 13:58:07

@monddazigazatmar:

"Mikortól kellett volna? Lője le a felét, vagy 2020-tól?"

Mondjuk már Feri is be akarta vezetni, amit megtorpedózott a fidesz.

2llkedő 2014.01.19. 13:59:08

@monddazigazatmar: "A manyup pénzeket hagyjuk, az úgy nem igaz ahogy a balosok állítják, de már százszor leírtam."

Persze hogy hagyjuk, még kiderülne, hogy Piktor lop, csal, hazudik.

2llkedő 2014.01.19. 14:00:04

@monddazigazatmar: "a komolyabbikban meg igaz."

Melyik része az a komolyabbik, ami igaz?

2llkedő 2014.01.19. 14:01:13

@monddazigazatmar: "hogy Bajnai féle válságkezelés annyi volt, hogy felvett egy csomó hitelt, amiről tudta, hogy nem ő fizeti vissza."

Csak nem hazudsz te is?

Triton42 2014.01.19. 14:10:21

@félázsiai 2llkedő:
2llkedő? Te nem kételkedő vagy, hanem személyeskedő!
Mondd csak, az úgynevezett "baloldali" körökben kötelező előírás a mocskolódás?
Piktor?
Ez meg mi? Nem tudjátok nevén nevezni, akiről beszéltek? Muszáj gúnynevekkel dobálózni? Ennyire futja csak, többre nem?

2llkedő 2014.01.19. 14:12:02

@Triton42: Libás? Gyurcsótány?

Jajj az érzékeny szívecskéd! Bánccsák a idolod?

2llkedő 2014.01.19. 14:13:52

@Triton42: Pátközpontból megkaptad az utasítást, hogy regisztrálj tegnap?

monddazigazatmar 2014.01.19. 14:22:14

@félázsiai 2llkedő: Persze. A kisebbségben lévő ellenzék mindent megtorpedózott. Szar ügy. És emiatt nem tudott a Fletó kormányozni. Még szarabb ügy. Ha ez hazugság, akkor miért hazudsz? Ha igaz lenne, akkor miért nem mondott le, írt ki új választást?

Triton42 2014.01.19. 14:23:35

@félázsiai 2llkedő:
A "pátközpontból" meg, persze! Meg nyílván a pénzutalást is hozzá! :-)
Kb ugyanúgy, ahogy te is megkaptad a te pártközpontodból!
Szánalmas bagázs! Mocsokfröcsögés, ennyi, semmi másra nem "fussa"! Tudod, ez elég vérszegény gondolkodás egy ország kormányzására!

2llkedő 2014.01.19. 14:24:34

@Triton42: Teccik tudni az úgy kezdődött, hogy ő visszaütött.

monddazigazatmar 2014.01.19. 14:25:26

@félázsiai 2llkedő: a manyup pénz nem a zemberek megtakarítása volt. Hazug ballib faszság.

Hát, nyilván neked lényegtelen állítás Bayer cikkében, hogy 4 évre vették fel az IMF hitelt, amit vissza kell fizetni a köv. kormánynak, szerintem ez a lényegesebb állítás. Te csak akadj fent azon, hogy az otp, vagy az erste kapta.
Mi más intézkedése volt még Bajnainak?

2llkedő 2014.01.19. 14:26:49

@monddazigazatmar: "A kisebbségben lévő ellenzék mindent megtorpedózott."

A minimális kisebbségben lévő ellenzék kivitte az utcára a politikát.

""""4. A nép lelkét csak akkor sikerül megnyernünk, ha saját célunkért folyó pozitív küzdelmünkön kívül egyúttal tönkretesszük céljaink ellenségeit is. A nép az ellenfél
könyörtelen megtámadásában a küzdelem jogos voltának bizonyítékát, míg az ellenféllel való megalkuvásban a bizonytalanság jelét látja.
A nagy tömeg csak alkotó része a természetnek, és nem képes megérteni azt, ha olyan emberek fognak kezet egymással, akiknek nézetei merőben ellentétesek. A természet ui. azt kívánja, hogy az erősebb győzedelmeskedjék, és a gyengébb elpusztuljon, vagy pedig feltétel nélkül adja meg magát.
A nagy tömeg nacionalizálása csak akkor sikerülhet, ha népünk lelkiségéért folytatott pozitív harcunk mellett népünk nemzetközi megrontóit kiirtjuk""""

2llkedő 2014.01.19. 14:27:40

@monddazigazatmar: "hogy 4 évre vették fel az IMF hitelt,"

Hány évre vették volna fel?

2llkedő 2014.01.19. 14:29:02

@monddazigazatmar: "a manyup pénz nem a zemberek megtakarítása volt. Hazug ballib faszság."

A manyup pénz az állam megtakarítása volt előre gondolkodva. Gyakorlatilag a be nem vezetett egyéni számlának megfelelően.

Mikor is lesz egyéni számla?

Triton42 2014.01.19. 14:34:40

@félázsiai 2llkedő:
Na, abban igazad van, hogy "úgy kezdődött, hogy ő visszaütött"! Csak a szereposztást fogod fel abszolút fordítottan a valósághoz képest!
"Teccik" emlékezni, amikor még Boross Pétert nácizták, meg diktátorozták le 1994-ben??
Mert a "duma" azóta sem változott, csak a "célszemély"!

2llkedő 2014.01.19. 14:34:42

@monddazigazatmar: Piktorod hány évre venné fel a hitelt Putyin elvtárstól? És mikor kellene elkezdeni a törlesztést?

És legyél oly szíves magyarázd el a következő szöveget hogyan is kell értelmezni pincsikutya pitizése tükrében:

"""Mivel szilárdan hisszük, hogy a legjobb kormányzás csakis a demokratikus kormányzás lehet, minden olyan kezdeményezést támogatni kell, amely erősíti az átláthatóságot, elősegíti a hatalom ellenőrizhetőségét, és példaként szolgálhat állampolgári kapcsolatainkban."""

2llkedő 2014.01.19. 14:37:06

@Triton42: "amikor még Boross Pétert nácizták, meg diktátorozták le 1994-ben"

Kik? Tán csak nem Piktorék?

Menj el sírd ki magad, talán lenyugszol.

Triton42 2014.01.19. 14:46:00

@félázsiai 2llkedő:
Csak a személyeskedés, csak a személyeskedés...! Ez kevés lesz, elvtárs! :-)
Piktor-Libajnai kérdéskörhöz meg csak annyit: a Piktor-ozás honnan jön, azt még nem tudtam megfejteni (talán a totálbaromság szovjet propagandából, amikor Hitlert "leszobafestőzték"?)? Segíts elvtárs, fogd meg a kezem! :-)
Bajnai cége miatt meg ténylegesen emberek lettek öngyilkosok, amire ő csak a vállát vonogatta, mondván hogy "nem értettünk hozzá"! Ne csodálkozz hát, ha van, aki alkalmazza ezt a gúnynevet! De én nem alkalmaztam, az én szememre csak azt hányd, amit én mondtam , piktorkodós-koma! :-)

2llkedő 2014.01.19. 14:48:09

@Triton42: "a Piktor-ozás honnan jön, azt még nem tudtam megfejteni"

Tölem jött. Tudod összekötöttem egy piktor szakmájú illetőt a Viktor névvel.
Más kérdés?

2llkedő 2014.01.19. 14:48:56

@Triton42: "Bajnai cége miatt meg ténylegesen emberek lettek öngyilkosok,"

Melyik volt Bajnai cége?

Triton42 2014.01.19. 14:56:58

@félázsiai 2llkedő:
Na, akkor eltaláltam a Piktor név eredetét. Olvass egy kicsit több történelmet, Hitler sosem volt szobafestő. A szovjet történelemíráson már azt gondoltam túljutottunk, így a 21. századra, de hát tévedni emberi dolog, én kérek elnézést! :-))
A Bajnai cégével kapcsolatban hülyéskedsz velem? Ha nem tudnád, guglizd meg! Ez egy kvízshow-n még csak a beugró-kérdés lehetne!
"Más kérdés?" ;-))

2llkedő 2014.01.19. 15:03:38

@Triton42: A köztudatban Hitler szobafestő volt. Innentől kezdve lényegtelen, hogy valójában mi volt.

"A Bajnai cégével kapcsolatban hülyéskedsz velem?"

Melyik volt Bajnai cége? Csak kíváncsi vagyok rá hogy te melyikre gondolsz?

Az öngyilkosokkal kapcsolatban annyit, hogy egyről derült ki, hogy kapcsolatba lehet hozni az üggyel. A másik, hogy az öngyilkos menekül a probléma elöl, nem pedig a megoldáson gondolkodik, ezzel számára megoldódik a probléma, amit szépen átpasszol a szeretteinek.
Csak tájékoztatásul közlöm, hogy Apám is öngyilkos lett, tehát ismerem a helyzetet.

2llkedő 2014.01.19. 15:05:32

@Triton42: Egyébként Viktorodnak semmi köze a jobboldalhoz. Ő egy nemzeti szocialista. És diktátor.

Triton42 2014.01.19. 15:21:03

@félázsiai 2llkedő:
Ezt most komolyan írod ???
"A köztudatban Hitler szobafestő volt. Innentől kezdve lényegtelen, hogy valójában mi volt."
Már hogy a fenébe lenne lényegtelen, mi volt ténylegesen?
Most mondtad ki szó szerint, hogy téged nem érdekelnek a tények!!!
A jobboldal-baloldal kérdésben azt mondom, ezek mára teljesen érvénytelen jelzők lettek! Annyira össze-vissza keverték a dolgokat (élen Tony "Liar" Blair-el), hogy ezek a régi kifejezések használhatatlanok!
Egyébként én is tudatom veled, hogy Ferencednek, Attiládnak, Gordonodnak, Gáborodnak semmi köze a baloldalhoz! Ők az igazi diktátorok! Mert - szerintük - csak ők a "demokratikus ellenzék"! Vagyis aki nem velük van, az nem is demokrata! Húú, de szabad a vélemény...

2llkedő 2014.01.19. 15:23:57

@Triton42: Tipikus fideszes duma. Fogd rá a nyuszira.

Te is képezted magad Viktorod Bibliájából, a Mein Kampf-ból?

2llkedő 2014.01.19. 15:30:59

@Triton42: No, akkor csemegézz:

"""Újjá kell építeni a joguralomba vetett hitet: Magyarország alkotmányos demokrácia, a működését elősegítő jogszabályok ugyanakkor csak abban az esetben érnek bármit, ha mindenkire egyaránt érvényesek. Nem lehet újra megerősíteni az országot, ha az emberek azt látják: szomszédjuk nem tartja be a törvényeket, és ezért nem kell senki előtt felelniük. A törvények szelleme megköveteli, hogy az írott szabály ne legyen tekintettel vagyoni státusra, politikai hovatartozásra, vagy más, egyéni tényezőkre."""

"""A Fidesz - Magyar Polgári Szövetség húsz éve következetesen képviseli azt a politikát, melynek alappillére a szolidaritás, a szabadság, az állampolgári jogok és az emberi méltóság feltétel nélküli tiszteletben tartása, valamint a jogbiztonság .
Meggyőződésünk, hogy minden olyan politikai törekvés, amely a szabadság korlátozása mellett kecsegtet a jólét hamis illúziójával, csak hazugságra épülhet .
Valódi jólét szabadság nélkül nem képzelhető el. A szabad élet legfőbb garanciája pedig a törvényes rend, éppen ezért a mindenkori kormány alapvető feladata, hogy a kiváltságok helyett polgárainak tulajdonát, a jogbiztonságot és a törvényességet védelmezze. Mindennek kiindulópontja, hogy maga az állam is törvénytisztelő legyen. A normakövetés nemcsak az állampolgároktól elvárt kötelesség, hanem a hatalomgyakorlókkal szemben is alapvető követelmény . A jogállami keretek között elfogadhatatlan, hogy parlamenti többsége birtokában a kormány alkotmánysértő törvények sorával bizonytalanítsa el állampolgárait, sodorja veszélybe a jogbiztonság alapelvét."""

"""Tűrhetetlen, hogy az állam javaira úgy tekintsenek, mint politikai zsákmányszerzés tárgyára . Elfogadhatatlan, hogy a közjavakkal törvénytelenül és erkölcstelenül sáfárkodók az államot mint magánvállalkozást kezeljék. Fontos, hogy a társadalom tagjai felelős és megbízható partnerként tekintsenek az államra . Mára a közhatalom működése alapjaiban nélkülözi a kiszámíthatóságot és a stabilitást . A szétzilált és leépített közigazgatás nemcsak a mindennapi lét kerékkötője, de a gazdasági fellendülés akadálya is, ma mind a piaci szereplőknek, mind az állampolgároknak csak terhet jelent, nem segítséget. Újra kell építeni az államot, ebben kulcsszerepe van a szaktudás és elhivatottság érvényre juttatásának és annak, hogy visszaadjuk a közigazgatás rangját."""

"""Magát az államot sem övezi erkölcsi megbecsülés, mert maga sem viselkedett erkölcsös módon. Miközben folyamatos áldozatvállalást várt el polgáraitól, egyre kevesebbet adott cserébe . Az államon sokak szerint valójában nincs már mit tisztelni, maradék tekintélye pedig a korrupciós botrányok sorozatával tovább porladt . Az állam a magánérdekek kiszolgálójává vált, a törvényalkotás lobbicsoportok áldozatául esett ."""

"""Az emberek ma nemcsak azért bizalmatlanok a politikával és a politikusokkal szemben, mert a hivatalban lévő kormány gazdaságpolitikájának leginkább ők látták kárát, hanem azért is, mert az ………. évek óta visszaél a jóhiszeműségükkel és megfosztotta őket a tisztánlátás jogától. Amilyen gyorsan elillan a demokráciába vetett bizalom, olyan keservesen nehéz visszaszerezni . A …….oldal képtelennek bizonyult erre, sőt attól sem riadt vissza, hogy a napi politikai túlélés reményében olyan lépéseket tegyen, amelyek kül- és belföldön egyszerre rombolják hazánk tekintélyét . A demokrácia eszméjével összeegyeztethetetlen módon 20.. után jog- és alkotmányellenesen elmozdították azokat, akik nem kívántak asszisztálni felelőtlen politikájukhoz. A ………., ………. , ….. vezetői ismerhették meg elsőként, milyen is a …………….. kormány felfogása a jogállamiságról . …………. , ………….. , hivatalból történő elmozdítása csak az első lépés volt a demokratikus intézményrendszer leépítéséhez vezető úton. Ha úgy diktálta érdekük, kriminalizálták, ha kellett, antiszemitának bélyegezték az ellenzéket . Ha arra volt szükség, akkor megkísérelték tudatosan szembefordítani egymással az egyes választói csoportokat. S mindeközben görcsösen ragaszkodtak a kormányzati hatalomhoz, még akkor is, amikor világossá vált, hogy bizalom és támogatás hiányában az ország kormányozhatatlanná vált . Ezzel megfosztották az embereket a demokratikus véleménynyilvánítás és az önrendelkezés szabad gyakorlásának lehetőségétől.""""

„”””Az államnak pártatlannak kell lennie . Nem ügyeskedhet, nem változtathatja kénye-kedve szerint a törvényeket és a szabályokat. Ha az állam részrehajló, és magánérdekek kiszolgálójává alacsonyodik, magánérdekek foglyává teszi a törvényhozást, akkor saját működésének értelmét számolja fel. Ha az állam azt akarja, hogy tiszteljék, akkor tiszteletre méltónak is kell lennie.””””

Triton42 2014.01.19. 15:31:40

@félázsiai 2llkedő:
Látom, elfogytak az érvek!
(nem volt túl sok)
Így maradt a szokásos személyeskedés...

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 15:32:20

@Misi56: Bayer Úr egy igazi Jó Ember, ellentétben a Hazát eláruló liberálisokkal!

2llkedő 2014.01.19. 15:33:22

@Triton42: "Vagyis aki nem velük van, az nem is demokrata!"

Ismerős az a szöveg, hogy "a Haza nem lehet ellenzékben", meg hogy "alakítsatok polgári köröket, hogy ha kell együtt mozdulhassunk", stb.?

2llkedő 2014.01.19. 15:33:59

@Triton42: Elárulod végre, hogy melyik volt Bajnai cége?

Triton42 2014.01.19. 15:39:54

@félázsiai 2llkedő:
"Ismerős az a szöveg, hogy "a Haza nem lehet ellenzékben", meg hogy "alakítsatok polgári köröket, hogy ha kell együtt mozdulhassunk", stb.? "
Igen, ismerős! Egyszer próbáld meg eladni ugyanezt az anarchista dumát az Amerikai Egyesült Államokban, aztán térjünk vissza a kérdésre az ottani tapasztalatok fényében!!
(mert az ott a demokrácia fellegvára, ugye)

2llkedő 2014.01.19. 15:40:51

@Triton42: Mit tart be ebből Viktorod. És továbbra is az a kérdésem, hogy szerinted melyik Bajnai cége?

2llkedő 2014.01.19. 15:41:41

@Triton42: Kit érdekel az USA? Vagy ott élsz?

2llkedő 2014.01.19. 15:43:10

@Triton42: Piktorod egyenlővé tette magát a Hazával. Tehát aki nem ért vele, az hazaáruló, azaz "aki nem velük van, az nem is demokrata!"

Triton42 2014.01.19. 15:47:21

@félázsiai 2llkedő:
Ezt is le bírtad írni, te nagyon független-objektív:
"Te is képezted magad Viktorod Bibliájából, a Mein Kampf-ból?"
Aztán ezt melyik MSZP-továbbképzőn tanították? Bár az agresszív hangnem inkább a DK-t idézi!
Téged aztán tényleg nem zavarnak a tények!!!
Ezt a mondatot azonnal támaszd alá, mi alapján irogatsz ilyen baromságokat! Addig minden más irogatásod érvénytelen egy ilyen mondat után!!!

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 15:50:56

@félázsiai 2llkedő: Maga egy hazug liberális propagandista! Ön a zsidók és a szlávok szekerét tolja! Nem vagy Magyar!

monddazigazatmar 2014.01.19. 15:52:55

@félázsiai 2llkedő: Te agyatlan vagy.
Diktátor. Itt diktatúra van, mi? Nincs szavazás, mi? Náci, mi? Gyilkolják a öö, kiket is?
Ülj le, egyes. Vagy menj haza. Menthetetlen vagy.

2llkedő 2014.01.19. 16:11:27

@Triton42: "Aztán ezt melyik MSZP-továbbképzőn tanították?"

Megengedem, hogy te döntsd el, hogy melyikhez csapsz hozzá.

"Téged aztán tényleg nem zavarnak a tények!!!"

No akkor mesélj arról, hogy melyik Bajnai cége?

2llkedő 2014.01.19. 16:13:43

@monddazigazatmar: "Nincs szavazás"

Az átkosban is volt szavazás, akkor az se volt diktatúra.

De ha már itt tartunk, akkor elmesélhetnéd, hogy mitől is volt az előző kormányzás diktatórikus.

2llkedő 2014.01.19. 16:16:10

@Rabinowitz Petrovics Koppány: "Nem vagy Magyar!"

Meddig tudod visszavezetni a magyar gyökereidet?

2llkedő 2014.01.19. 16:17:07

@monddazigazatmar: "Gyilkolják a öö"

Türelem, rózsát terem!

2llkedő 2014.01.19. 16:20:33

@monddazigazatmar: Voltak korábban kérdéseim. Látom, nem tudsz rá válaszolni, inkább átugortál másra.

2llkedő 2014.01.19. 16:22:22

@Triton42:
""""Kikhez kell a propagandának szólnia?

A művelt intelligenciához, vagy a kevésbé képzett tömegekhez?
Mindig csak a tömegek felé kell irányulnia!

A propaganda feladata nem az egyesek tudományos kiképzése, hanem a tömegnek bizonyos tényekre, eseményekre, szükségszerűségekre stb. való figyelmessé tétele úgy, hogy azok jelentősége a tömeg érdeklődésének középpontjába kerüljön.
Minden propagandának népszerűnek kell lennie és szellemi színvonalát a felvilágosítandók legkevésbé képzett rétegének befogadóképességéhez kell szabni.
Minél nagyobb az a tömeg, amelyre hatást kell gyakorolni, annál kevésbé legyen magas a propaganda szellemi színvonala. Ha tehát a propaganda a háborúban való kitartás fokozását célozza, és éppen ezért az egész népre irányul, a túlságosan magas szellemi előfeltételek kerülésére a legnagyobb gondot kell fordítani.
Minél kisebb a tudományos tehertétel és minél inkább a tömeg érzelméhez szól a propaganda, annál átütőbb az eredmény. Ez a propaganda helyességének és helytelenségének legkitűnőbb fokmérője, és semmi szín alatt sem egynéhány tudósnak vagy esztétikai ifjoncnak a kielégítése.
A tömeg befogadóképessége nagyon korlátolt, értelme kicsiny és éppen ezért nagyon feledékeny. Ezekből a tényekből kifolyólag tehát minden hathatós propaganda csak néhány pontra kell, hogy szorítkozzék. Ezt a néhány pontot és néhány tételt addig kell vezérszavakban ismételni, amíg az utolsó is megérti ebből a szóból azt, amit akarunk. Mihelyt az ember ezt az alaptételt feláldozza és sokoldalú akar lenni, akkor a hatás elaprózódik, mert a tömeg a nyújtott anyagot sem megérteni, sem megemészteni nem tudja. Ezáltal azonban az eredmény is tovább gyengül mígnem végleg elmarad.""""

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 16:22:23

@félázsiai 2llkedő: hát önnél biztos tovább, mert te nem vagy Magyar! Jellemző liberális tempó!

2llkedő 2014.01.19. 16:26:16

@Rabinowitz Petrovics Koppány:

Magyar az, aki annak érzi magát, nem pedig az, aki vissza tudja vezetni a családfáját az Uralig.

És nem te fogod megmondani, hogy ki a magyar. Ha annyira magyarnak érzed magad, akkor választhattál volna magyar nick nevet is.

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 16:27:30

@félázsiai 2llkedő: ha én most pánszlávnak tartanám magam, az lennék? Dehogy, ez csak a liberális tempó. És nem, a neven nem Nick, Ön akármennyira is úgy hiszi!

2llkedő 2014.01.19. 16:29:47

@Rabinowitz Petrovics Koppány: "ha én most pánszlávnak tartanám magam, az lennék"

Igen, az lennél.

De térjünk vissza az eredeti témára.

Triton42 2014.01.19. 16:30:39

@félázsiai 2llkedő:
Akkor én a fejemben a DK-s csapathoz "csaptalak hozzá", ha már így megengedted! :-)
Az agresszív, nyomulós hangnemed oda passzol!
"Türelem, rózsát terem!" a gyilkoláshoz, te marha!? Tudod hányszor hallottam már ilyen érvelést? Például 2002 tavaszán, amikor azt kérdeztem egy "kollégádtól", hogy hol a 23 millió román? Ő is ilyesmit válaszolt! "Várjuk meg a nyarat", meg hasonlók! Azóta eltelt pár nyár, és HOL A 23 MILLIÓ ROMÁN???
A kérdésed ezzel egykutya!
A te kérdéseid nem érdekelnek, amíg alá nem támasztod a "Viktorod Bibliája, a Mein Kampf" mondatodat!
Én is részben zsidó vagyok, személyemben sértettél meg! Azonnal várom a mondatod alátámasztását! Mire alapozol ilyen kijelentést???

2llkedő 2014.01.19. 16:33:57

@Triton42: Legyen, ahogy akarod. Legyen a DK. Így könnyebben tudsz a démonaiddal hadakozni.

"hogy hol a 23 millió román?"

Ha átjöttek volna, akkor miénk lenne Erdély, meg lenne tengerünk is, mivel csak egy üres országba kellett volna átköltözni.

"Mire alapozol ilyen kijelentést???"

Olvasd el, és magad is rájössz.

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 16:35:12

@félázsiai 2llkedő: Térjünk. Miért is vagy hazaáruló, Maga pánszláv liberális? Miért is akarod Ön megakadályozni, hogy Kormányunk teljesítse a Szent Küldetését?

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 16:37:23

@félázsiai 2llkedő: ezt Isten tudja, aki a Küldetést adta Kormányunknak, de a helyes Úton elvezérli oda majd! Egységben az erő! Küzdjön inkább a Szent Küldetésért!

2llkedő 2014.01.19. 16:37:41

@Triton42: "A te kérdéseid nem érdekelnek,"

Melyik Bajnai cége?

2llkedő 2014.01.19. 16:39:05

@Rabinowitz Petrovics Koppány:

"Küzdjön inkább a Szent Küldetésért!"

Akkor menjen el a Holdra, oszt küzdjön egyedül a Küldetésért, minket meg hagyjon békében.

2llkedő 2014.01.19. 16:40:39

@Rabinowitz Petrovics Koppány:

"de a helyes Úton elvezérli oda majd! Egységben az erő!"

Vezérelvűség, aminek semmi köze a demokráciához.

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 16:41:03

@félázsiai 2llkedő: Maga nem látja át! Egység kell! A Magyarságnak Szent Küldetése van, Isten választotta ki rá! Ebben a Kormányunknak, és benne Orbán Úrnak, aki egy Jó Ember, példát vehetne róla, fontos szerepe van!

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 16:41:40

@félázsiai 2llkedő: a Küldetés Mindenkinek az érdeke! Kivéve persze a pánszláv liberálisoknak, mint ön!

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 16:44:23

@félázsiai 2llkedő: persze angolul írni azt megy! Ön az elnyomásért küzd! Nem fog teljesülni! Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok, Előre a Küldetésért!

2llkedő 2014.01.19. 16:44:54

@Rabinowitz Petrovics Koppány:

"""A fasiszta mozgalmak közös vonásai az állam fontosságának messzemenő hangsúlyozása, az erős vezető iránti rajongás, a nacionalizmus legszélsőségesebb formái, a saját etnikum felsőbbrendűségébe vetett hit, valamint a militarizmus""""

Triton42 2014.01.19. 16:45:05

@félázsiai 2llkedő:
A démonaiddal te hadakozol, még neve is van! Piktornak hívják, bár nem volt sose festő! Nem baj, egy démonnak nem kell teljesen hitelesnek lennie, hisz úgyis csak egy "festett ördög"!
Nem érdekel a bajnais kérdésed, mert te sem válaszoltál az én kérdésemre!
Még nem olvastam a Mein Kampf-ot, de ezek szerint te igen, ha ennyire tudod miről szól!
Kár, hogy a kérdésem az volt, hogy hogyan támasztod alá a "Viktorod Bibliája a Mein Kampf" kijelentésedet! Tehát: MI TÁMASZTJA ALÁ, HOGY ORBÁN VIKTOR BIBLIÁJA A MEIN KAMPF???

2llkedő 2014.01.19. 16:47:17

@Triton42: "Nem érdekel a bajnais kérdésed, mert te sem válaszoltál"

Válaszoltam rá, hogy olvasd el, akkor megtudod.

Válaszolni azért nem fogsz, mert tudod, hogy hazugság az, amit írtál, és amit a fidesz propaganda mond.

2llkedő 2014.01.19. 16:52:38

@Triton42:
"""Akkor új politikai és gazdasági rendszereket kellett fölépíteni. Egyelőre most még nem kell új politikai rendszereket fölépíteni, de föl kell építeni új gazdasági rendszereket Közép-Európában, és reméljük a Jóisten megsegít bennünket, hogy a demokrácia helyett nem kell kigondolnunk más típusú politikai rendszereket, amelyeket a gazdasági túlélés érdekében aztán be kelljen vezetni" - mondta.
www.stop.hu/belfold/orban-egyelore-most-meg-nem-kell-uj-politikai-rendszereket-folepiteni/1068590/

A kormányfő hozzátette: a jelenlegi demokratikus rendszerek beépített problémája a vezetés gyengesége. "Egy elnöki rendszer valószínűleg alkalmasabb nehéz reformok végrehajtására, mint egy parlamentáris rendszer."
index.hu/belfold/2012/10/10/orban_az_elnoki_rendszer_alkalmasabb_a_reformokra/

„””””””””9. Az új mozgalom lényegébõl és belsõ szervezetébõl kifolyólag ellensége a parlamentnek. Elveti tehát a vezért mások véleményének végrehajtójává lealacsonyító többségi döntés jogának elvét általában éppen úgy, mint saját bensõ szervezetében. A mozgalom az egész vonalon a vezér feltétlen tekintélyének elvét követi, amely ennélfogva a legnagyobb felelõsséggel is jár.””””””””

/Adolf Hitler: Mein Kampf/

2llkedő 2014.01.19. 16:58:38

@Rabinowitz Petrovics Koppány: "ha belátod az Igazságot, elnézést kérek Öntől!"

Még magyarul se tudsz írni te nagymagyar.

Triton42 2014.01.19. 16:59:30

@félázsiai 2llkedő:
Nem, nem válaszoltál! Azzal, hogy azt írtad, olvassam el én is a Mein Kampf-ot, nem bizonyítottad, hogy az Orbán Viktor Bibliája lenne! Ha valakinek ezt a könyvet a bibliájának nevezed, azzal azt állítod, hogy naponta azt olvasgatja, és annak az előírásoknak igyekszik megfelelni, amit kiolvas a könyvből!
DE ÚGY LÁTSZIK, NEKED MAGYARRÓL MAGYARRA IS FORDÍTANI KELL, HOGY ÉRTSD A MONDATOKAT!
TEHÁT MÉG MINDIG VÁROM, HOGY ALÁTÁMASZD, MIÉRT IS A MEIN KAMPF ORBÁN VIKTOR BIBLIÁJA!!!

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 17:00:10

@félázsiai 2llkedő: gratulálok, természetesen beleköt a legapróbb hibákba is, miközben maga a Szent Küldetés ellen küzd, a Magyarság ellen! Mit képzel magáról? Még egyszer mondom, olvassa el és gondolkodjon! rpkoppany.blog.hu/2014/01/19/egy_panszlav_liberalisrol_1_felazsiai_keletkedo

2llkedő 2014.01.19. 17:01:19

@Rabinowitz Petrovics Koppány:
Ez teccett:

"De persze ez nem a valódi neve! Azt nem meri vállalni! Ez a liberálisok közös jellemvonása!" -mondja ezt "Rabinowitz-Petrovics Koppány egy fiktív személy. A közzétett tartalmak valóságalap nélküliek, minden egyezés a valósággal kizárólag a véletlen műve."

2llkedő 2014.01.19. 17:03:13

@Triton42: Ha el se olvasod, akkor honnan tudod, hogy mi van benne? Vagy nem is tudod mi van benne, de szövegelsz. Olvasd el, és utána megvitathatjuk.

2llkedő 2014.01.19. 17:05:03

@Rabinowitz Petrovics Koppány: Te vagy a bloggazda, én csak az oldalról másoltam be azt, ami ott szerepel.

2llkedő 2014.01.19. 17:05:48

@Rabinowitz Petrovics Koppány: Én megtehetem, mivel pánszláv vagyok.

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 17:11:48

@félázsiai 2llkedő: Maga letörölhetetlenül meghackolta a Blogomat! Aljas hackoló! Pánszláb liberális! Mit gondol, ezzel tönkre fogja tenni a Szent Küldetésünk? Téved!

monddazigazatmar 2014.01.19. 17:35:12

@félázsiai 2llkedő: elmesélhetnéd, hogy mitől élsz diktatúrában.
Faszomat az ilyen senkiháziakba, szaladj ki fehéroroszba, aztán meglátod, hogy milyen a diktatúra.
Ja, ha már itt tartunk, olvastad te a mein kampf-t? Csak mert nem hiszem el, hogy ember képes végigolvasni. Érthetetlen, olvashatatlan, tele olyan utalásokkal, válaszokkal, amiket lehet, hogy akkor értettek, de most abszolút homályos.

Triton42 2014.01.19. 17:39:06

@félázsiai 2llkedő:
Neked tényleg szövegértési problémáid vannak!!!
Lehet, hogy egyszer majd elolvasom! (te mégis hogyan olvastad el, ha ez most tiltott mű??)
De továbbra sem bizonyítottad, hogy Orbán Viktor naponta ezt olvassa, és e szerint cselekszik!!! Hol erre a bizonyíték, az üres dumán kívül? Mert az kevés, hogy te ezt így gondolod!!! Nem gondolod?? ;-))
Ilyen állításokat bíróság előtt is meg kell tudni védeni, ott pedig nem biztos, hogy elég az a "olvasd el te is, és talán te is így gondolod majd" rendkívül magas gondolatmenete...!

2llkedő 2014.01.19. 17:39:36

@monddazigazatmar: "elmesélhetnéd, hogy mitől élsz diktatúrában."

Elmesélhetnéd, hogy te mitől éltél az előző kormányzat alatt diktatúrában?

Egyébként én csak azt kérem számon, amit a fidesz számon kért az előző kormányzattól. Még megboldogult demokrata korukból.

2llkedő 2014.01.19. 17:43:19

@Triton42: "te mégis hogyan olvastad el, ha ez most tiltott mű??"

Gugli a barátod!

És még te mondod tájékozottnak magad, de nem is ismered azt, amiről vitatkozol. Mint ahogyan halovány fingod sincs, hogy melyik Bajnai cége.

Egyébként pedig nem az átkosban élünk. Akkor volt tiltott mű.
index.hu/kultur/2014/01/18/a_media_porgette_fel_a_main_kampfot/

2llkedő 2014.01.19. 17:43:53

@Triton42: "De továbbra sem bizonyítottad, hogy Orbán Viktor naponta ezt olvassa"

Ilyet nem is mondtam.

Triton42 2014.01.19. 17:55:36

@félázsiai 2llkedő:
Van "halovány fingom" Bajnai cégéről, professzor úr! Csak, mint már leírtam többszöri is (ha nehéz is megértened), nem válaszolok, amíg te sem válaszolsz! Még mindig nem válaszoltál arra, miért is a Mein Kampf Orbán Viktor Bibliája!!! Mert ezzel a mondatoddal igenis azt mondtad, hogy naponta ezt olvassa, eszerint él! Ezt jelenti, ha egy magyar mondatban valamire azt mondod, hogy az valakinek a "bibliája", nem tudtad atomfizikus-közgazdász-politológus professzor úr!!??
Tájékozottnak én hol mondtam magam korábban? Össze-vissza csúsztatgatsz! Na, ez az, ami tipikus!!!
Egyébként tájékozott vagyok! Te meg nem értesz meg egy egyszerű kérdést sem!!! Nem arra válaszolsz, mint amit kérdeztem, aztán azt hiszed, válaszoltál!!!

2llkedő 2014.01.19. 18:01:40

@Triton42: "azt mondod, hogy az valakinek a "bibliája""

Igen, ezt mondtam, nem pedig azt, hogy naponta azt olvassa.

Melyik is Bajnai cége? Ezzel kezdődött az egész.

2llkedő 2014.01.19. 18:05:43

@Triton42: "Egyébként tájékozott vagyok!"

Ha tájékozott lennél, akkor tudnánk vitatkozni a Mein Kampfban szereplő dolgokról, de mivel nem olvastad, így ez lehetetlen.

De ha arra lennél kíváncsi, hogy melyik pártszervezet, melyik vezető politikusa mondta, hogy mit mondjak, elkeserítelek, mert ez az én egyéni véleményem. És nem érdekel, melyik mit mond. Én a hazugság ellen vagyok, ami pártfüggetlen.

Triton42 2014.01.19. 18:12:09

@félázsiai 2llkedő:
Igen, ezt mondtad, de ez, értelmezve is a mondatot, ugyanaz, hogy "naponta olvassa"! Tudod, a szovjet rendszer előtt volt más rendszer is, ilyen mondat értelmezéséhez azt is ismerni kellene, nem csak a szovjetet! Hát, nyelvészprofesszor nem vagy, az tuti! :-))
Ismételgethetjük itt unalomig ugyanazt a kört, ha nem érted, hogy nem válaszolok, amíg te nem válaszolsz!
És ez nem ugyanaz, hogy "halovány fingom" sincs róla...
De nyugodtan betolhatod a linkeket, amikkel készülsz a Hajdúsági-céggel kapcsolatban!!! :-DDD

Triton42 2014.01.19. 18:16:49

@félázsiai 2llkedő:
"Egyébként tájékozott vagyok!
Ha tájékozott lennél,..."
Hát, visszatértünk ismét a személyeskedéshez! Ennyi megy részedről, nincs mit tenni...
Ja, és persze "független" vagy!! :-DDD
Hogyne, "független-objektív" szakértő volt már rakatnyi az elmúlt évtizedekben (legalábbis ezt mondták magukról), pont róluk tudom, hogy ez a jelző egy kalap szart nem ér!!!

2llkedő 2014.01.19. 18:24:17

@Triton42: "de ez, értelmezve is a mondatot, ugyanaz"

Nem ugyanaz, csak te akarod annak hinni.

Ha a Hajdú-Bét-re gondolsz, akkor az soha nem volt Bajnai cége.
Esetleg jó lenne törvényeket is ismerned, ha vitatkozni akarsz.

2llkedő 2014.01.19. 18:27:37

@Triton42: Tök mindegy, hogy mit hiszel. Neked egyszerűbb a fantáziavilágod alapján gondolkodni. Csak az nem vezet jóra, mert nem veszed észre a gondolkodásod hibáit.

Ha rossz a kiindulási modelled, akkor utána bármilyen logikusan is építed fel az érveidet, hibás lesz, mivel hibás a kiindulás. Ezt csak tanácsként mondom, de mint említettem, azt hiszel, amit akarsz.

Rabinowitz Petrovics Koppány · http://rpkoppany.blog.hu 2014.01.19. 18:29:36

@Triton42: hagyd, ő nem hisz a Jóban, Fejlett Jobboldali Erkölcsi Rendünkben, a Magyarság Isteni Szent Küldetésében, mert egy pánszláv liberális.

2llkedő 2014.01.19. 18:30:25

@Triton42: "Tudod, a szovjet rendszer előtt volt más rendszer is, ilyen mondat értelmezéséhez azt is ismerni kellene, nem csak a szovjetet!"

Mondjuk ezt nem tudom hova tenni.

Hitler pedig festő akart lenni.

ephart 2014.01.19. 18:53:28

@Rabinowitz 'Petrovics Koppány: hagyd, ő nem hisz a Jóban, Fejlett Jobboldali Erkölcsi Rendünkben, a Magyarság Isteni Szent Küldetésében, mert egy pánszláv liberális'

Közel-Keleti ez.csak inkognitózik.ám a rettegése ami náluk amolyan folklór lebuktatja

Triton42 2014.01.19. 20:11:21

@félázsiai 2llkedő:
"de ez, értelmezve is a mondatot, ugyanaz
Nem ugyanaz, csak te akarod annak hinni.
Ha a Hajdú-Bét-re gondolsz, akkor az soha nem volt Bajnai cége.
Esetleg jó lenne törvényeket is ismerned, ha vitatkozni akarsz."
Veled vitatkozni értelmetlen!
Új értelmet nyert a szememben a "balra hányt borsó" mondás!
Meg a "van kalapja, nincs kalapja" is!! :-D
Stand-up-comedy-ben nem lépsz fel??
Ez a "szám" ütős"!!! :-DDD

Triton42 2014.01.19. 20:23:30

Esetleg egy bizonyíték, hogy Orbán Viktor naponta olvassa a Mein Kampf-ot, és aszerint is él...!?

2llkedő 2014.01.20. 05:38:24

@Triton42: Mikor mondtam, hogy naponta azt olvassa? A vallásosok se olvasgatják naponta a Bibliát. Összekevered az imával.

Ha nem ismered a "művet", akkor mi alapján mondod, hogy nem úgy él, nem aszerint gondolkodik?

2llkedő 2014.01.20. 05:39:45

@Triton42: Látom, elmenekülsz a válaszadás elöl.

Akkor melyik is Bajnai cége?

2llkedő 2014.01.20. 05:50:13

@Triton42:

""""Kikhez kell a propagandának szólnia?

A művelt intelligenciához, vagy a kevésbé képzett tömegekhez?
Mindig csak a tömegek felé kell irányulnia!

A propaganda feladata nem az egyesek tudományos kiképzése, hanem a tömegnek bizonyos tényekre, eseményekre, szükségszerűségekre stb. való figyelmessé tétele úgy, hogy azok jelentősége a tömeg érdeklődésének középpontjába kerüljön.
Minden propagandának népszerűnek kell lennie és szellemi színvonalát a felvilágosítandók legkevésbé képzett rétegének befogadóképességéhez kell szabni.
Minél nagyobb az a tömeg, amelyre hatást kell gyakorolni, annál kevésbé legyen magas a propaganda szellemi színvonala. Ha tehát a propaganda a háborúban való kitartás fokozását célozza, és éppen ezért az egész népre irányul, a túlságosan magas szellemi előfeltételek kerülésére a legnagyobb gondot kell fordítani.
Minél kisebb a tudományos tehertétel és minél inkább a tömeg érzelméhez szól a propaganda, annál átütőbb az eredmény. Ez a propaganda helyességének és helytelenségének legkitűnőbb fokmérője, és semmi szín alatt sem egynéhány tudósnak vagy esztétikai ifjoncnak a kielégítése.
A tömeg befogadóképessége nagyon korlátolt, értelme kicsiny és éppen ezért nagyon feledékeny. Ezekből a tényekből kifolyólag tehát minden hathatós propaganda csak néhány pontra kell, hogy szorítkozzék. Ezt a néhány pontot és néhány tételt addig kell vezérszavakban ismételni, amíg az utolsó is megérti ebből a szóból azt, amit akarunk. Mihelyt az ember ezt az alaptételt feláldozza és sokoldalú akar lenni, akkor a hatás elaprózódik, mert a tömeg a nyújtott anyagot sem megérteni, sem megemészteni nem tudja. Ezáltal azonban az eredmény is tovább gyengül mígnem végleg elmarad.""""

""""4. A nép lelkét csak akkor sikerül megnyernünk, ha saját célunkért folyó pozitív küzdelmünkön kívül egyúttal tönkretesszük céljaink ellenségeit is. A nép az ellenfél
könyörtelen megtámadásában a küzdelem jogos voltának bizonyítékát, míg az ellenféllel való megalkuvásban a bizonytalanság jelét látja.
A nagy tömeg csak alkotó része a természetnek, és nem képes megérteni azt, ha olyan emberek fognak kezet egymással, akiknek nézetei merőben ellentétesek. A természet ui. azt kívánja, hogy az erősebb győzedelmeskedjék, és a gyengébb elpusztuljon, vagy pedig feltétel nélkül adja meg magát.
A nagy tömeg nacionalizálása csak akkor sikerülhet, ha népünk lelkiségéért folytatott pozitív harcunk mellett népünk nemzetközi megrontóit kiirtjuk""""

""""Ehhez járul még az is, hogy a hazaáruló pártok vezetõi már csupán önfenntartási ösztönüknél fogva is ellenséges szemmel fognak kísérni minden nemzeti mozgalmat. Történelmi alapon el sem képzelhetõ, hogy a német nép még egyszer visszanyerje régi hatalmi állását anélkül, hogy le ne számolna azokkal, akik államunk hallatlan méretû összeomlásának okozói voltak. Mert az utókor ítélõszéke elõtt 1918 novembere nem egyszerû árulás, hanem hazaárulás számba
fog menni.""""

Ehhez az utolsóhoz olvasd el Pártunk és kórmányunk által az alaptörvényhez írt átmeneti időszakra vonatkozó intézkedéseit. Ugyan az a gondolkodás.

2llkedő 2014.01.20. 07:16:33

@Triton42: "Esetleg egy bizonyíték, hogy Orbán Viktor naponta olvassa a Mein Kampf-ot, és aszerint is él...!?"

Mit bizonyítsak?

Tudom, hogy számodra hihetetlen, hogy van, aki önállóan is tud gondolkodni. Leírtam, hogy ismerem a Mein Kampf-ot (veled ellentétben), összehasonlítottam Piktor ténykedéseivel, és levontam a következtetéseket, ami alapján elmondtam a véleményemet.

Ha te is elolvasod, akkor majd folytathatjuk a vitát, addig semmi értelme, mivel halovány fingod sincs arról, amiről vitatkozni szándékozol.

vajdasagi 2014.01.24. 15:32:38

@Ezek Mennek: Olyannyira nem nagy dolog, hogy pl. én is résztulajdonosa vagyok. Nem attól válik egy cég magyarrá, hogy az állam a tulajdonosa, hanem attól, hogy itt van bejegyezve, itt adózik, itt vannak alkalmazásban a dolgozói, és itt fizetik utánuk a járulékokat.
De minek is mondom ezt olyannak, aki úgysem a tényeket nézi, hanem csupán nemzetit meg külföldi-ellenségest észlel a világban.

Még egyszer mondom: az OTP egy magyar bank.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0