Bátor Sir Orbán
2014. március 16. írta: Fedor

Bátor Sir Orbán

A rezsitábornok nagyon bátor, amikor katonákkal a háta mögött kell kinyilatkoznia az ájult híveknek, vagy amikor Obersovszky-díjas újságírók kérdeznek alá a Magyar Rádióban, de speciel Mesterházyval nem mer kiállni vitázni. Úgy látszik még élénken él benne annak emléke, hogy mennyire porig alázták akkor, amikor utoljára bevállalt egy ilyet 2006-ban.

Ebből az alkalomból küldi a MILLA neki (és mindenkinek, aki szereti) az alábbi dalocskát :-)

 

UPDATE

Bele-bele olvasva a kommentekbe had oszlassak el egy félreértést: Teljesen lényegtelen, hogy mit gondol a FIDESZ, vagy mit gondolnak a szavazói Mesterházy esélyeiről, és hogy azok mik a valóságban. Egy demokráciában szerintem a hivatalban lévő miniszterelnöknek kutya kötelessége elfogadni egy ilyen kihívást minimum a legnépszerűbb ellenzékitől, tehát ezesetben Mesterházytól, de felőlem lehet úgy is, hogy a parlamenti pártok miniszterelnök-jelöltjeitől. Ha annyira gyenge komolytalan ellenfél Mesterházy, akkor gyerünk, mossa fel a padlót vele a vitán! Senki sem akadályozza meg ebben saját magán kívül. De ha Orbán megtagadja az esélyt a választóktól, hogy egy vita keretében kiderüljön, hogy valóban fel tudná -e mosni a padlót a kihívóival, akkor vagy antidemokrata, vagy gyáva.

Vagy mindkettő.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr975864576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lovag Mihály 2014.03.16. 15:33:56

senki nem felejtette el, h 2006-ban gyéef mennyire gátlástalan, aljas, hazug módon "vitázott". egy felelősségteljes, sikeres min. elnöknek nem kell egy paprikajancsival szóba állni.

puffancs 2014.03.16. 15:36:33

@Lovag Mihály: megis szuksegesnek erezted, h ezt kimondd. Talan azert, mert meg magadat sem sikerult errol meggyoznod?;)

Amadeus62 2014.03.16. 15:38:24

"Nem azért dolgozott-e az elmúlt nyolc évben a társadalom, hogy soha többé ne legyen olyan kormányfője Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti: rajta kívül nincs más alternatíva. Aki ezt állítja, az nem kormányozni, hanem uralkodni akar."
(MN, 1998. április 9.)

www.fidesz.hu/hirek/2014-03-16/a-vitahoz-valodi-jeloltek-kellenek-a-baloldalon/

TGelemezen olvastam.

puffancs 2014.03.16. 15:38:55

En kibickent annyit latok, h sokan mar csakazetris vedik az orbanmunder "becsuletet", maskulonben a sajat ertekiteletuk kudarcat kene elismerniuk.

Lovag Mihály 2014.03.16. 15:40:46

@puffancs: akció-reakció

puffancs 2014.03.16. 15:53:33

@Lovag Mihály: aha, persze ;) es elhiszed, amit leirsz?:)

szárny 2014.03.16. 15:56:23

Ezek a politikai hullák majd kinyúlnak azért, hogy legalább egy képernyőn lehessenek Orbánnal...

Lovag Mihály 2014.03.16. 16:01:58

@puffancs: mivel láttam a vitát, simán elhiszem

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.16. 16:02:03

Orbán profi. A vita elutasítása nem csökkenti népszerűségét, viszont plusz százalékokat hozhatna a vita a ballib összefogásnak. Így érdeke nem vitázni.

puffancs 2014.03.16. 16:07:24

@Lovag Mihály: rajtad kivul lattuk meg sokan, es orban tanacsadoival egyutt mind ugy gondoljuk, h orban ismet nem tudna jol kijonni egy vitabol. Vajon miert?:) mert olyan profi? Mert olyan felkeszult es naprakesz? Mert olyan TISZTA? ugyanmar, inkabb hagyjuk egymast :) es ugyan taktikailag ongyilkossag orbannak kiallni, megis remelem, h lesz olyan tokos, h megis megkiserli. A regi idok emlekere.

Lovag Mihály 2014.03.16. 16:10:07

@puffancs: 2014.03.16. 16:07:24

azért nem jönne ki jól, mert vagy porig alázza a paprikajancsit, ezáltal mártírt csinál belőle, vagy pedig megint szélsőséges hazugságáradattal kéne szembenéznie. úriember egyik opciót se választja.

Lovag Mihály 2014.03.16. 16:10:47

@puffancs: figyi, Mesterházy a saját közönsége előtt sem mer beszélni. egy iszonyatos retorikai érzéssel és szónoki képességgel megáldott ember.

pedoatya 2014.03.16. 16:13:00

Taktikailag nem érdeke a Fidesznek a vita.
Egyébként meg,se Vona,se a szürke Mesterházy,nem lenne kihívás Orbánnak,simán lenyomná őket.

toportyánzsóti 2014.03.16. 16:27:14

Hazaáruló moszkovityenka még a fociválogatottat is cserbenhagyta a sorsdöntő bukaresti meccsen,pedig erre tette fel a királyságát.Szánalmas ahogy bujdosik pedig tőle jobban senki nem komcsizik.

toportyánzsóti 2014.03.16. 16:29:40

@Lovag Mihály: LSD van a birkatápban?Felelősségteljes az aki csontvázakat keres és elmúltnyócévezik?Kifogáskereső leginkább nem felelősségteljes.

toportyánzsóti 2014.03.16. 16:35:26

@Lovag Mihály: Úriembert arról ismerni meg szerinted,hogy rendszeresen segget csinál a szájából?Szánalmas a memóriátok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.16. 16:54:25

@maxval a gondolkodó birca: Csak hogy így a ballib ellenzék minden áldott nap elmondhatja majd a következő három hétben, hogy Orbán gyáva. És el is fogja. Márpedig ez meg a Kormányváltókat erősíti, többek között a bizonytalanok között. Így, hogy hivatalosan is elutasította Orbán a felkérést, Orbán sarokba szorította saját magát. Innentől akár meggondolja magát, akár nem, már nem jöhet ki jól, max. a DeMarco-féle elvakult hívek között.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.16. 16:57:57

@Fedor:

Hiába mondják el, nem hangzik hitelesnek. A közvéleménykutatási adatok miatt. Akkor lenne igazad, ha pár % különbség lenne csak.

puffancs 2014.03.16. 17:08:47

@maxval a gondolkodó birca: ez azert hulyeseg, mert a kormanyellenesek es a kormanypartiak nagyjabol kiegyenlitettek. Ott vannak a jobbikosok is nagyon sokan, es nincsenek elragadtatva orbantol. Nezted a vona fb-oldalat es a kommenteket?

ez egyebkent egy kivalo alkalom lenne orbannak, h megmagyarazza az elmult negy ev unorthodxiajat, persze ha lett volna barmi tudatossag a gazdasagpolitikajukban a tudatos rablason es fosztogatason kivul

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.16. 17:21:41

@maxval a gondolkodó birca: Hidd el, pár százalék különbség van a valóságban, ha egyáltalán.

Egyébként meg nem azt mondtam, hogy biztosan veszít emiatt Orbán, de hogy nőt ennek az esélye, az biztos.

nandras01 2014.03.16. 18:27:07

@puffancs:
"En kibickent annyit latok, h sokan mar csakazetris vedik az orbanmunder "becsuletet", maskulonben a sajat ertekiteletuk kudarcat kene elismerniuk."

pontosan.
ennek a jelenségnek nagyon szép neve is van: kognitív disszonancia- és az egyik legjellemzőbb ismérve, hogy az érintettek nem akarják(nem képesek) felismerni, hogy róluk van szó.

nandras01 2014.03.16. 18:30:16

@Lovag Mihály:
azért nagy merészség az "úriember" jelzőt és orbánt együtt említeni...

nandras01 2014.03.16. 18:32:27

@pedoatya:
"...Vona,se a szürke Mesterházy,nem lenne kihívás Orbánnak,simán lenyomná őket."
meglehet- bár én még emlékszem, amikor a nem különösebben ékes szavú medgyessy símán lenyomta orbánt egy vitában.

Tallono 2014.03.16. 18:36:36

Na, mert aztán Szarházy ki mer állni Vonával, igaz?... Szokásosan megmutattad torz világképed, azaz hogy más szemében a szálkát, a sajátodban a gerendát se...

Gonbolkozó 2014.03.16. 18:54:00

A szomorú helyzet az, hogy a demokrata kiáll egy vitára, a diktátorok meg nem szoktak...

Szánalmas a Fidesz védekezése.

A legnagyobb ellenzéki csoport Mesterházy Attilát választotta vezetőnek. Ezt Bajnai és Gyurcsány is elfogadták. Mesterházy is hívta ki Orbán Viktor vitára.

Orbán Viktor mondhatta volna, hogy ő csak egy olyana vitára áll ki, ahol minden miniszterelnök jelölt szerepel, vagyis Mesterházy kénytelen lett volna Vonával és Schifferrel is leülni egy asztalhoz.

Azt demokrataként viszobt nem mondhatta, hogy nem áll ki.

Akinek fikarcnyi kétsége lett volna eddig, annak most a miniszterelnök maga állította ki a bizonyítványt magáról...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.16. 19:07:30

nem az a baj, hogy nem mer, hanem, hogy nem tud vitatkozni/vitázni.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.16. 19:08:16

Ha valaki itt beszart az éppen a baloldal.

Egy kis szél miatt lefújták a március 15-i emlékezést.

Beszari és gyáva fajta a ballib.
Fotelból szeret csak észt osztani meg másokat legyávázni.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.16. 19:09:47

@Gonbolkozó:
2006-ban Gyurcsány megmutatta mit ér egy MSZP-s szaralak és ígéretei kampányidőszakban.

Orbán minden tippje valóra vált, amit az MSZP hatalomra jutása esetére vízionált, Gyurcsánynak pedig minden mondatáról ígéretéről bebizonyosodott hogy ócska komcsi ballib hazugság, mint általában.

Ez történt 2006-ban.
Éppeszű ember egy MSZP-s majommal beszélgetésbe se kezd, nemhogy vitába.

brumeszkosz 2014.03.16. 19:14:55

Hazug,tolvaj gyáva cigány beszartál???
A memóriád még addig terjed,hogy nem feledted 2006-ban Fletó, hogy megalátzott. Fosol mi büdös cigány???!!!!!

Gonbolkozó 2014.03.16. 19:31:55

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Az ellenfelet lehet szidalmazni, még olyan alpári stílusban is, mint amit úgy látom az álnevednek választottál.

De szeretném hangsúlyozni: aki nem áll le az ellenfeleivel vitatkozni, az nem demokrata. Esetleg gyáva. Vagy mindkető.

Az érvelés másik igen gyengeoldala, hogy most nem is Gyurcsánnyal kellene vitatkozni, hanem Mesterházyval.

.Gordon Gekko. 2014.03.16. 20:46:06

Semmi gond egy gyáva Orbánt csak legyőztök. Hát nem?

Firga Bacsi 2014.03.16. 20:54:57

április 7 reggel 8 óra:fidesz 66%,jobbik 21%,az összes többi 13%....szóval talpra magyarok lehet végre elmenni DOLGOZNI!!!

.Gordon Gekko. 2014.03.16. 20:58:31

@Gonbolkozó: Akkor Orvbán nem demokrata.

És ha nem demokratát akarnak a választók, demokratát meg nem, akkor mi van?

Amúgy sok értelme nem lenne a vitának. Simon, simon, simon, baja, baja, vidió. Ki is vót az Mszp alelnöke és mi is a neve? Melyik igazolványa szerint?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2014.03.16. 21:14:44

@Fedor: "Hidd el, pár százalék különbség van a valóságban, ha egyáltalán."

A Fidesz elleni szavazatok többfelé fognak oszlani, egyenként pedig mind a bal, mind a szélsőjobb lőtávolon kívül van.

Egyetértek Maxvallal, itt nem gyávaságról, hanem szimpla politikai racionalitásról van szó.

Persze az is racionális, hoy a Kormányváltás meg azt nyomja ezután, hogy Orbán megfutamodott, de szerintem ennek minimális hatása lesz csak, ha egyáltalán.

zobod 2014.03.16. 21:25:33

@Fedor: a fidesz rajongó meg annak örül, hogy Orbán milyen jól megalázta most Mesterházit. Egyébként sem tudom, miről szólt volna ez a vita...

barli 2014.03.16. 21:29:17

pont a tegnapi lefújás után jöttök a bátorsággal, bravo :) Legközelebb szervezzétek a tüntetést egy sportcsarnokba és imádkozzatok, hogy legalább félig tele legyen.
a cikkhez:
2006 óta az mszpnek nincs erkölcsi alapja felháborodni, ha valaki nem vitázik velük. Föleg úgy, hogy a feri harmadik a listájukon.
a zindexhez:
tegyétek vissza a blogketrecet egy normális helyre normális méretben normális politikai blogokkal punci helyett plz. Mondjuk a Mindeközben nevü baromság helyett mert nem érdekelnek az indexes újságírók arcai.

Pop40 2014.03.16. 21:31:37

@Firga Bacsi:

Nyugtass meg, hogy április 7-én 10 óra tájékára azért kijózanodsz majd.

Mert ha ilyen faszságokat dumálsz, még a talponállós haverjaid is kiröhögnek.

Pop40 2014.03.16. 21:34:34

@.Gordon Gekko.:

"Amúgy sok értelme nem lenne a vitának. Simon, simon, simon, baja, baja, vidió. Ki is vót az Mszp alelnöke és mi is a neve? Melyik igazolványa szerint?"

Simicska, Nyerges, Mészáros, milliárdos gázszerelő, stadion, Simicska, Felcsút, stadion.

Megvédjük a manyupokat, Putyin, Simicska, stadion, 315-ös eurhuf, 27% áfa, Simicska, Simicska, Putyin.

Trafikmutyi, földmutyi, Simicska, Nyerges, 30 új adó.

Soroljak még, kedves elvtárs?

Jock Ewing 2014.03.16. 21:38:39

Ezt már hetek óta sejteni lehetett, hogy ha kihívás lesz, el lesznek hajtva melegebb éghajlatra a szocik. 2006-ban állt ki utoljára Viktor vitázni, akkor a túlmozgásos végig hazudozott, mint a vízfolyás, ami később az Őszöd alkalmával ki is derült.
Most meg az akar megint vitázni vele, aki ott kussolt az őszödi duma alatt, mint szar a gazban.
Gittegylet az egész, paprikajancsikkal az élén.

Ezt meg a hőbölgőknek ajánlom nagy szeretettel:

"Avar János újságíró 1998-ban a Mozgó Világban arról írt, hogy mekkora hülye volt Horn Gyula (illetve rossz tanácsadókra hallgatott...), amiért elvállalta a vitát Orbán Viktorral. "Már hogyne térhetett volna ki?!" - méltatlankodott Avar, és hozott néhány amerikai és német példát, amikor azok, akiknek nem állt érdekükben a vita, nem mentek bele. Feltehetően holnap az Újságíróklubban megismétli majd ezeket a mondatokat,"

Pop40 2014.03.16. 21:38:48

@barli:

"pont a tegnapi lefújás után jöttök a bátorsággal, bravo :) Legközelebb szervezzétek a tüntetést egy sportcsarnokba és imádkozzatok, hogy legalább félig tele legyen."

Nem mindenki Orbán, hogy a buli végén beül a páncélozott kocsiba, elporzik, aztán a hívei meg dögöljenek meg.

Mondjuk az ő híveiért nem is kár, de nagyon helyes, hogy a baloldal nem kockáztatja a sajátjait egy sima utcai dzsembori miatt.

Azt meg valszeg te se tudod, hogy ennek mégis mi a lóf@sz köze van egy miniszterelnök-jelölti vitához, csak jól esett írni valami hülyeséget.

A kommented egyedüli értékelhető része a blogketrecet illető mondat, azt remélem, megfogadják az illetékesek.

barli 2014.03.16. 21:39:53

@Pop40: elk*rtátok na, még az egyértelmü mutyikat sem tudjátok kihasználni mert vagy nem hisznek nektek, vagy nem érdekel senkit, vagy meg se hallják, mert ti mondjátok. Teccettek volna 2006ban lemondani és nem felvinni az inderküszöböt

Pop40 2014.03.16. 21:41:21

@Jock Ewing:

Nincs is ezzel semmi gond, egy olyan gyáva féregnek, mint a tolvaj Orbán, nem kell elvállalnia semmit.

Csak aztán ne lepődjön meg 4 év múlva ő sem, ha majd lepattintják, mikor bejelentkezik Grazból, hogy ő bizony most vitázna. :D

barli 2014.03.16. 21:42:12

@Pop40:
a bátorságról jutott eszembe.
Azt meg jó látni, hgoy a blogketrec szétk*rása temeti az árkokat :)

Pop40 2014.03.16. 21:43:26

@barli:

Apám, hogy ki mit kúrt el, azzal talán várjunk még 3 hetet.

Ha meg a nép van akkora marha, hogy nem érdekli, hogy Mészáros-Nyerges-Simicska-Lézerdzsoni stb kilopja a szemét is, az nem az én bajom :)))

Firga Bacsi 2014.03.16. 21:45:48

@Pop40: pop 50-60 leszel és orbán még mindég hatalmon lesz-nincs esélyetek....

Pop40 2014.03.16. 21:47:02

@barli:

Igen, ezt egyik fél se szereti, ha miközben gyentelik egymást, jön a parkőr, és mindenkit kizavar :D

Pop40 2014.03.16. 21:49:22

@Firga Bacsi:

Ő lesz Grazban IV Napóleon?:DD

Mert máshogy nemhogy akkor nem lesz hatalmon, mire én 50-60 leszek, de 3 hét múlva sem.
(Azt amúgy csak halkan jelzem, a szám a nickemben egy abszolút véletlen szám, nem az életkorom jelöli.)

barli 2014.03.16. 21:51:19

@Pop40: na de mér csinálják választás elött?? új ptk vagy mi? megvették a jobberek? (akkor obersovszky blogok jönnének)

Pop40 2014.03.16. 21:51:21

@barli:

Amúgy ezzel a kommenttel azt akartad mondani, hogy szerinted is poén az, hogy a fidesz hülye szavazói megkapják ugyanazt jutalmul, amit a "balosok" büntetésül? :D

Pop40 2014.03.16. 21:55:08

@barli:

Ha obersovszky blogok jönnének, az

1, túl átlátszó lenne 2 héttel választás előtt
2, eltűnne az index olvasottsága, a nép menne a cink-re vagy a 444-re.

Ha fideszes böfögést akarnék olvasni, a mandinerre járnék.

De annyi eszük az Index vezetőinek is van, hogy látják a különbséget a "balos" blogok, meg a kormánypárti böfögések olvasottsága között - utóbbinak az olvasottsági adatait nagyon nem szeretnék az Indexen látni. :DDDD

meszena 2014.03.16. 21:55:59

Orbán nem gyáva, csupán a tanácsadóit nem ejtették a fejükre. Mesterházy azért állt elő ezzel, mert jól jönne egy kis médiafelület, és jó lenne úgy feltűnni, mint Orbánnal azonos esélyekkel induló párt(ok) jelöltje. A fidesznek azonban ez nyilván nem jönne jól, hiszen a közvélemény kutatási adatok szerint így is két fejhosszal vezetnek.

meszena 2014.03.16. 21:59:22

@Pop40: Azzal mindenkinek szembe kell nézni, hogy a népet nem lehet leváltani. A baloldal nem nézett szembe azzal, hogy 2010-ben nem a nép volt a hülye, csak őket akarták jól elküldeni. Ha most is nagy arányban nyerne a fidesz (majd meglátjuk, mi lesz), akkor sem a nép lesz a hülye, csak nem kell nekik a balliberális kormányzás. Az igazi demokratáknak meg illene tiszteletben tartani a nép akaratát, nem pedig hülyézni :)

Pop40 2014.03.16. 22:08:06

@meszena:

"Az igazi demokratáknak meg illene tiszteletben tartani a nép akaratát, nem pedig hülyézni"

A fidesz 98-as kormányra kerülése óta kétszer vesztett választást.

Első alkalommal "a haza nem lehet ellenzékben"-felkiáltással elküldtek hidat foglalni pár száz félhülye hívet.

Második alkalommal meg arról ment a lemez, hogy ők csak azért vesztettek, mert a csúnya gonosz MDF-es Ibolya nem hajlandó lefeküdni nekik (ami különösen pikáns volt azok után, hogy 4 éven keresztül ott szapulták, ahol érték.)

Beszélgessünk még demokrata magatartásról?:)

"Ha most is nagy arányban nyerne a fidesz (majd meglátjuk, mi lesz), akkor sem a nép lesz a hülye, csak nem kell nekik a balliberális kormányzás."

Ez így van.
De nem fog nyerni, még kis arányban sem, nemhogy nagyban.

Pipas 2014.03.16. 22:10:56

„Elnök úr! Kérnék öntől valami szívességet, most itt. Ezt a nagyon buta és igaztalan kampányt, hogy itt valaki gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni, legyen olyan kedves, vonja vissza. Ön úriember, ilyet senki nem mondott. Ez nem igaz. Tudja mit? Vonja vissza ezt a kampányt. Nem akarhat igaztalan módon nyerni! Nem igaz vádakkal választást nyerni az nem igaz országhoz vezet.”

meszena 2014.03.16. 22:12:56

@Pop40: Mindenkinek tanulnia kell, hogy ha veszít, az is hozzátartozik a rendhez, és nem a demokrácia bukott el, - csak ők nem kelletek annyi embernek, mint a győztes.
Most a balliberális oldalról szóltam, onnan hülyézik némely (számos)rajongók a választókat.
Persze, bármi megtörténhet, én azonban csak a közvélemény kutatási adatokat és az elemzéseket látom. Ezek tévedhetnek, de igen meglepő lenne, ha akkorát, hogy mindez marad, de a fidesz veszít. Jövőbe látó viszont nem vagyok.

Blogger Géza 2014.03.16. 22:13:02

Ez nem bátorság kérdése, egyszerűen ez választás nem arról fog szólni, ki lesz a miniszterelnök. Itt max Mesterházy politikai jövője a tét, nyilván sokan úgy gondolják, hogy még pár hét van hátra politikai karrierjéből, mert még egy ekkora bukta 2010 után már sok. Orbánnak felesleges a maga szintjére emelnie ezt a vélhetően már most bukott embert. 2010-ben sem volt ilyen vita, akkor se lett volna értelme.

Amúgy a 2006-os vita nézői kiértékelés alapján nagyjából döntetlen volt.

meszena 2014.03.16. 22:16:10

@Pipas: Kétségtelen, hogy Gyurcsány új elemet jelenített meg a 2006-os kampányban: a teljes és pofátlan hazudozást.
Eredményes volt. Gondolom, ezek után egyik ellenfele sem állna le vele szívesen vitázni :)
Mesterházival meg azért nem, mert most inkább az ellenfélnek lenne lehetőség.

Blogger Géza 2014.03.16. 22:17:13

@nandras01: Ja, mindenkinek beígért fűt-fát, aztán pár év múlva csődbe ment ettől az ország. Marha nagy teljesítmény...

Pipas 2014.03.16. 22:17:19

Aztáb 2007-ben bevezették a vizitdíjat. Gyurcsány technikailag nem hazudott, tényleg nem vezettek be "gyógyszerfelírási díjat", a neve "vizitdíj" lett.

Persze azért lehazugozta a szembenálló pártot, amire később azt mondta:

"Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük."

Most persze nyilván adják az ártatlant, hogy velük miért nem áll szóba senki. Mert biztos fél... aha persze.

Hazug, igaztalan emberrel nem állunk szóba, ilyen egyszerű.

program készítő 2014.03.16. 22:17:32

Velem kiállt vitázni,olvasható is a blogon,szerintem megtartom elnökhelyettesnek,a néppárti kormányokhoz őt küldöm majd.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.16. 22:18:43

@Lovag Mihály: Pedig milyen jó kis vita volt az. Meggyőződésem, hogy a fidesz amiatt vesztette el a 2006-os választást. És Viktor még abba a nyilvánvaló fiaskóba sem bukott bele. Tényleg, vajon van Európában még egy párt, amelyik annyi választást bukott el ugyanazzal a miniszterelnök jelölttel, mint a fidesz?

Pipas 2014.03.16. 22:20:06

@meszena: A megyó vita is gáz volt. Egy intelligens mondatot nem tudott kinyögni, orbán felmosta vele a padlót.

Csakhogy nem számított, nagy megyó gyözelem volt, mert megyó kinyögte, hogy két forint lesz a kenyér.

Amúgy:

"Lett gázáremelés?"

"Még egyszer kérdem, lett gázáremelés?"

Ez is emlékezetes volt azért. :)

meszena 2014.03.16. 22:23:37

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: A fidesz 2006-ban két dolog miatt Veszített. Az első a nyilvánvalóan elhibázott kampány. A második, hogy Gyurcsánnyal nem tudták felvenni a tempót. Gyurcsány Ferenc ugyanis egyszerre a legprofibb a kampányban és a legcsapnivalóbb a kormányzásban...
A rendszerváltás utáni történelemben mindkettőben (profi kampányban, és csapnivaló kormányzásban) az élen szerepelt.

meszena 2014.03.16. 22:25:06

@Pipas: Ebben is látszik, hogy kiélezett helyzetben érdekes a vita, de nem azok szoktak dönteni.

Pop40 2014.03.16. 22:25:25

@meszena:

"Ezek tévedhetnek, de igen meglepő lenne, ha akkorát, hogy mindez marad, de a fidesz veszít."

Ebben semmi meglepő nem lesz, teljesen természetes reakció a fidesz undorító nyomulására, hogy sokkal többen vallják maguknak fideszesnek, mint ahányan rájuk akarnak szavazni.

Engem soha nem hívtak még sajnos kv-kutatók, de én is annak vallanám magam, taknyoljanak csak minél nagyobbat. :)

A kvk-k meg egy hatalmas beégés után talán kivetik maguk közül a közpénzből kitömött századvégeket meg nézőpontokat, mert rájönnek, hogy ha nem szerzik vissza az objektivitásnak minimum a látszatát, ugrik a kenyerük, mert senki nem fog hinni az elemzéseiknek.

Firga Bacsi 2014.03.16. 22:27:13

@Pop40: tudom a remény hal meg utoljára/volt ilyen nevű guppim/jelen helyzetben jobb ha készülsz:amíg ORBÁN vezeti a fideszt NEM FOG VÁLASZTÁST VESZÍTENI!gyurcsány meg a többi samesz jobb ha kussol különben koldulni fog

Pop40 2014.03.16. 22:29:13

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:

Olvasd el, amit írt, megtudod. Ő "épeszű emberekről írt (a maga sajátos fideszes helyesírásával).

Nyilván tudja magáról, hogy ő nem tartozik közéjük, tehát ő vitázhat. :D
Pláne, hogy neki mindenki mszp-s, aki nincs tövig a csuti tolvaj valagában.

@meszena:

"A rendszerváltás utáni történelemben mindkettőben (profi kampányban, és csapnivaló kormányzásban) az élen szerepelt."

Ez 2010-ig igaz volt, azóta megelőzte a felcsúti Maradona.

Pipas 2014.03.16. 22:29:28

@Pop40: "Ebben semmi meglepő nem lesz, teljesen természetes reakció a fidesz undorító nyomulására, hogy sokkal többen vallják maguknak fideszesnek, mint ahányan rájuk akarnak szavazni."

Azta! Nyomuló fideszes, aki nem a fideszre szavaz? Kemény!

"Engem soha nem hívtak még sajnos kv-kutatók, de én is annak vallanám magam, taknyoljanak csak minél nagyobbat. :)"

Akkor te nem "nyomuló fideszes" hanem "hazudó nem-fideszes" vagy. :D

Pop40 2014.03.16. 22:34:01

@Firga Bacsi:

Nem tudom, mit szívsz, bácsi, de ütős cucc lehet.

Vitya 26 éve vezeti a fideszt. 1990 óta minden választáson részt vettek, az akkor éppen aktuális eszmerendszer alatt, liberálistól a nemzeti kommunistáig.

Lassan írom, hogy megértsd: A csuti tolvajnak az eddig lezajlott 6 választásból KETTŐT sikerült megnyernie.

Az egyiket csak úgy, hogy összeállt Torgyánnal, a másikat meg úgy, hogy a ballib koalíció szavazói meg akarták büntetni a pártjaikat, s nem mentek el szavazni.

Pop40 2014.03.16. 22:38:05

@Pipas:

Jó lenne, ha

1, megtanulnál olvasni
2, értelmezni legalább egy 30-40 szavas kommentet.

Próbáld meg újra, ha sikerült, majd dumálunk.

Addig megpróbálom szótagolni, talán így érthetőbb lesz félanalfabéta polgártársainknak is: A fidesz nyomulása miatt azok is fideszesnek vallják magukat, akik amúgy nem azok. Erről volt szó a kommentben, és nem arról, hogy a nyomuló fideszes nem a fideszre szavaz.

Remélem, így már menni fog. Hajrá.

ZSírfeka 2014.03.16. 22:43:49

Nem is miniszterelnöki vitára lenne szükség.
Én megnézném szívesen, ahogy ov-t kivennék a vattából, s egy teljesen hétköznapi, nem válogatott statisztákkal teli kocsmába bemenne egyedül, ahol a kocsma törzsközönsége már várná őt. Igazi Vv-s kameraállások, s a vajda egy órán át nem jöhetne ki. Igazi demokrata hangulat, a kocsma természetesen nem Lengyelországban lenne, hanem bárhol, ami nem Felcsút, Magyarországon. :)

Firga Bacsi 2014.03.16. 22:45:34

@Pop40: orbán tapasztalatlan volt és a körülmények sem kedveztek de mára nincs senkinek esélye nyerni ellene.amit szívok valóban ütős úgy hívják :valóság,másfelől a balosok kvintesszenciája is lehetnél,szitkozódsz,minősítesz ok nélkül,megtalálnak és térdre kényszerítenek te bolond...

meszena 2014.03.16. 22:53:08

@ZSírfeka: Milyen vajda? Csak nem valami zsíros balliberális rasszistázásról van szó?

Azért a legtöbb kocsmában nem tahó ballibek vannak, hanem normális emberek. Ezek még arra is képesek, hogy a véleményüket kulturáltan megfogalmazzák...

Pop40 2014.03.16. 23:01:49

@Firga Bacsi:

Humoros vagy, pajtás :DDDDD
De azért pár demizson kannás bort készíts be a szavazás napjára, kelleni fog este. :DDD

Ti abban a nagyon elterjedt félreértésben éltek, hogy a tolvaj Vityának a jónép minden lopást, elkúrást, és hazudozást megbocsát majd, míg világ a világ, mert ugye nálatok ő az isten, és azt hiszitek, mindenki másnál is.

Aztán jön majd a nagy koppanás, mikor kiderül, hogy mégsem. :)

De legalább lesz indok rá, hogy megint széthugyozzátok Pestet. :))))

Hajdú Peter 2014.03.16. 23:41:21

Nevetseges lenne, ha Orban Viktor egy olyan sulytalan part kepviselojevel vitazna, akik azt sem tudjak, hogy ezen heten hogyan is hivjak magukat.

Ebben tenyleg az rohej, hogy mar a megmaradt kisszamu szimpatizansaik sem tudjak, hogy milyen neven fognak indulni.

Firga Bacsi 2014.03.16. 23:42:08

lórol leszállni, kisarcot fel és robotolni-azt hittem okosabb vagy....

tudorok 2014.03.17. 00:04:13

Jajj macskajancsik.már csak pár nap és ismét mehettek a levesbe.kussolhattok megint.4 év alatt egy rendes pártot nem tudtatok alakítani.mondjuk mit is várhatunk azoktól akik egymással sem értenek egyet.szánalmasak vagytok.nagyon remélem hogy 7-én reggel a képetekbe röhöghetünk.akkor már csak egy röhejes próbálkozás nyomai lesztek.de ne aggódjatok egy napra rá már mindenki elfelejti hogy voltatok.és csak ne sir bátor Orbánozzál hülyegyerek.nektek kellett volna egy kis kurázsi hogy hogy ennyi idő alatt valakit ki merjetek állítani jelöltként.az aktuális nevetségesről maga fletó mondta hogy alkalmatlan a vezetésre.most meg megy a látszólagos egyetértés.magatokat sem hiszitek el baromarcúak.csak láthatnám minden egyes idióta fejét 6-án este.szánalmas banda

Rátóti Mutyikos 2014.03.17. 00:06:21

orban a picologusa nem engedi vitazni.
elkezdene a szajat nyalogatni, aztan tikkelne, majd maga ala vizelne es akkor mindenki eszrevenne hogy egy orult vezeti az orszagot. (mit egy orult, ott van a kuszaszem is)

Dezső Németh 2014.03.17. 00:53:37

@Lovag Mihály: Jó, jó, de mit keres akkor ilyen helyen egy bohóc kormány tolvaj miniszterelnöke ( vagy tolvaj kormány bohóc miniszterelnöke ? - ezt a kettőt mindig keverem ), egy kiöregedett ripacs, harmadoszályú focista ?...

Fulek 2014.03.17. 01:46:47

A témahoz szólva: aquila non captat muscas... ( A sas nem vadászik legyekre...)

Azért csak megkérdezem a MILLÁ-tól, hogy a szabad sajtó nagy védőiként, miként állnak hozzá a DK és az Mszp kirekesztő politikájához, és a sajtó szabadság DK-s korlátozásához, vagy Józsa újságírót fenyegető kijelentésre az MSZP-ből?

mno.hu/ahirtvhirei/jozsat-zavarta-a-hir-tv-hasba-vagna-riporterunket-1216167

mno.hu/belfold/inzultaltak-a-hir-tv-t-az-osszeborulas-szimpatizansai-1216098

agyamputáltak 2014.03.17. 02:30:18

@tudorok: jah tehát annyira be van fosva a vezéred, hogy még egy ilyen gyenge kihívó ellen sem mer vitázni? :-D eléggé gáz ránézve

agyamputáltak 2014.03.17. 02:31:40

@Fulek: nocsak megtiltotta bárki a hírtévének hogy erről tudósítson? :-D te kevered a szezont a faszoddal :-(

MACISAJT 2014.03.17. 04:04:41

Ilyen vita ugyanis nem lesz.

Ugyanis 2006 óta, mikor az emlékezetes tévévitában gyurcsány lehazudta Orbánnak mind a hét fejét, egyben szembehazudva az országot is annak állapotát tekintve, bár pontosan tudta hogy egy hónappal később legalább maffiatársainak , zárt körben kénytelen lesz előállni az öszödi beszédével...
az effajta vita, ráadásul ugyanazzal a "másik" oldallal teljesen értelmét és célját vesztette.

Bölcsesség: sose birkózz egy disznóval.Mindketten szarosak és sárosak lesztek.Viszont a disznó még élvezi is.
Emlékeztetőül:

"Elnök Úr, kérnék Öntől valami szívességet most itt. Ezt a nagyon buta és igaztalan kampányt, hogy itt valaki gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni, legyen olyan kedves, vonja vissza. Ön úriember. Ilyet senki nem mondott. "

(Gyurcsány - Orbán vita, MTV Híradó, 2006. április 5.)

Az első: a választási programunkat hajtjuk végre? Amit teszünk az egyensúly megteremtése érdekében, az összhangban van-e a kampányban bemutatott fejlesztési programmal? A válaszom egyértelműen és határozottan: igen! Meg kell nyugtatni a kétkedőket, és el kell mondani újra és újra, hogy a választási programunkat hajtjuk végre. Gyurcsány blogbejegyzés)

„Nem hazudtam, de nem bontottam ki az igazság minden részletét. Ez politikailag racionális volt, mert megteremtette egy igaz fordulat esélyét [...] Ami igaz és helyes politikailag, nem feltétlenül igaz és elfogadható a hétköznapi erkölcs mércéje szerint".
Népszabadság-interjú, 2006. jún. 25.

"Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban(sic!) meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk,(sic!) azt megtettük. Úgy őriztük a titkot, hogy miközben tudtuk, és ti is tudtátok, hogyha el fog jönni a választási győzelem, utána nagyon neki kell állni, hogy soha ilyen problémánk nem volt.

Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk, azon túl, hogy a szarból visszahoztuk a kormányzást a végére. Semmit. Ha el kell számolni az országnak, hogy mit csináltunk négy év alatt, akkor mit mondunk?
--

Ez hangzott el a "tévévita" után, egy hónappal, Öszödön..
Akkor minek is kéne ugyanezektől még egy adag ótvar hazudozás?

Pop40 2014.03.17. 05:48:30

@MACISAJT:

Nézd a dolog jó oldalát, elvtárs.
Ha lenne vita, a csuti tolvaj megint előadhatná, hogy szavazzuk le a tandíjat, nem leszünk a Gazprom legvidámabb barakkja, vagy hogy mekkora kudarc egy kormánynak a 300 forintos euró. :)))

De szónokolhatna arról is, hogy levágják a kezét annak, aki hozzányúl a közöshöz, vagy hogy megvédik a manyupokat.

Biztos sok hívet szerezne vele. :D

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.17. 07:06:29

@MACISAJT:

Ennyi.. Ballib tetvek akkor is hazudnak ha kérdeznek.

Ilyenformán vitára, érvelésre alkalmatlanok.

Nem véletlen hogy leginkább csak az 50-60 plusszos ex-munkásőr, ex-pufajkás, és ex-komcsi réteg támogatja őket kitartóan, és a fiataloknál már 10%-ot se érik el.

DeMarco 2014.03.17. 07:23:21

HAHAHA... Hétfő reggeli humor herold!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Csak, hogy tisztázzuk az alapokat:

1. Mindenki emlékszik a fletós vitára. Viki lenyomta, mint a bélyeget, fletó pedig folyamatosan hazudott ami később pontról pontra bebizonyosodott a saját hívei előtt is, (mert minket nem tévesztett meg). Nézze vissza aki netán elfelejtette.

2.Orbán már négy évvel ezelőtt sem vitázott. Egyszerűen nem volt rá szükség és nem is volt miről. Nyilvánvaló volt a brutális bukta.

3.Mi a tökfedőért kellene most vitáznia? Miről??? Semmilyen épkézláb alternatíva nincs, semmilyen valós program, ígéret, ha csak az nem, h akarják megint gallyra vágni az országot.

Most komolyan összeengednétek őket vitázni??? Nem elég ennyi megaláztatás? Nézzetek már rá a közvélemény adatokra... Ezen csak veszíthettek...

A róka nem vitatkozik a nyúllal, h hogyan fogja megenni...

Kim lr Szen 2014.03.17. 07:28:57

@Lovag Mihály: Ja, persze, mert GyF ígért 14. havi nyögdíjat, igaz?

Kim lr Szen 2014.03.17. 07:30:55

@DeMarco: Persze hogy Viki nem vitatkozik, mert esetleg megkérdeznék hogy eltűnt 3000 milliárd manyup, 2700 milliárd megszorítás mellett, hogy nőtt az államadósság több mint 4000 milliárdot és miért is akart Eltolcsy 2011-ben az IMF-hez fordulni?
Magyarország jobban teljesít.

Kim lr Szen 2014.03.17. 07:31:59

@maxval a gondolkodó birca: "A vita elutasítása nem csökkenti népszerűségét, viszont plusz százalékokat hozhatna a vita a ballib összefogásnak. Így érdeke nem vitázni. "
- Pontosan. Mellette beszari is.

Kim lr Szen 2014.03.17. 07:36:46

@Pipas: Ja, megszorítás sincs, csak tranzakciós adó.

xva4000 2014.03.17. 07:41:50

@Fedor: Pár százalék.. hááát persze :)
Javasolnék egy találóbb jelenetet a szituációra, avagy baloldal alias sötét lovag:
www.youtube.com/watch?v=JN5mQ7WQzN0
(a baloldal mindig nyer! már nincs keze lába de ordibál orbán után milyen gyáva hogy nem áll ki vele tv vitára)

ursus artos 2014.03.17. 07:43:25

98-ban azt se tudtátok mi az a kormányfői vita, míg Orbán be nem hozta a politikába.
Azt se tudtátok, hogy mi az az évértékelés, míg Orbán be nem hozta a politikába. (Most meg már minden majom évet értékel...)
Csak szaladtok Orbán után...

Satyala 2014.03.17. 07:44:37

Megy itt a fideszesek részéről a hatalmas bölcselkedés, de az kimarad, hogy a vitában vitatkozni szoktak!
Az elmúlt ciklusról, és a következőről!
Nos!
Hogyan is vitázhatna Orbán, ha:
Az államadósság nőtt!
A munkanélküliség nőtt!
Az ország, több mint 20 helyet bukott a versenyképességi, és a korrupciós listán 2010 óta!
Ja!
Most nincs világgazdasági válság! Válság persze van, de csak Magyarországon!
Lehet itt elkenni a dolgokat, félrebeszélni, de ha annyira jó lett volna a kormány munkája az elmúlt 4 évben, akkor Orbán követelné a vitát, hogy a mellét verve sorolja az elért eredményeket!
Csak az a baj, hogy egy órán keresztül nem hajtogathatja, hogy rezsicsökkentés! Mert csak ennyit tud felmutatni...
Ja meg vitatkozhatnának a programról is, de hát a Fidesznek nincs olyan!
A blogokon olvastam olyat, hogy a Fidesznek nem kell program, mert azt folytatják amit elkezdtek!
Na az baj!
Nagyon nagy baj, mert az azt jelentené, hogy tovább csúszunk lefele a lejtőn, miközben a Fidesz folytatja a kormányszintű korrupciót, és a demokrácia leépítését.
Na ezért nem vitázik Orbán Viktor! Egyszerűen nincsenek érvei a vitához!

eßemfaßom meg áll 2014.03.17. 07:54:13

Vitatkozni egy szinten levők, fej-fej mellett küzdők között van értelme. Ilyen jelenleg nincs. Házmestey vitatkozzon Vonával, ők egy súlycsoport. Jó, hogy nem hívja ki vitára a "Sportos és Egészséges Magyarországért Párt" vezetője, megtehetné, hiszen pont olyan résztvevője a kampánynak mint a többiek.

eßemfaßom meg áll 2014.03.17. 07:56:49

@poszt

"mennyire porig alázták akkor, amikor utoljára bevállalt egy ilyet 2006-ban."

"Erre most kampányt építenek, nem akarhat igaztalan módon nyerni!? Nem igaz vádakkal választást nyerni, az nem igaz országhoz vezet. Önnek van befolyása, akkor én most mondom Önnek, EZ NEM IGAZ! Tudja mit? Vonja vissza ezt a kampányt, mert ha nem teszi, akkor maga is az igaztalanság vádjába süllyed!”"

GYF 2006

"hazudtunk reggel, este meg éjjel"

GYF 2006

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.03.17. 08:02:02

orbánnak igaza van, minek vitatkozzon szellemi fogyatékosokkal, csak lehúzzák a szintjükre

elvégre ők bevallottan hazudnak reggel, délben, meg este, az elöző vitában is azt csinálták

azért sok sikert 2014-hez elvtársak
xd

nu pagagyí 2014.03.17. 08:06:34

Orbánnak addig szokott jól menni, ameddig nem szembesítik a valósággal. Hajlamos azt hinni, hogy a képzeletében élő Magyarország a valóság és nem az, amely egzaktul leírható néhány kézzelfogható dologgal. Ő komolyan gondolja a "jobban teljesítést" és azt is, hogy nem számít lopásnak a haveroknak való osztogatás, a Közgép 430 milliárdja, a mutyiforradalom. Természetes, hogy a kertje végébe stadiont épít. Aztán, ha szembesítik azzal, hogy az ország leszakadt mindenkitől, hogy köztörvényes bűnök (hatalommal való üzérkedés, korrupció) tapadnak a kezéhez, akkor megzavarodik.

1349973572759 2014.03.17. 08:07:21

Leborulok a Nagyságos Orbán Viktor előtt, akinek nevét ti libákos liberálfosok a mocsadék szátokra ne vegyétek!

Mária Szent testének országlása ezen, és lett légyen benne Orbán Viktor mélységes szittya turul bölcsessége!

citrix 2014.03.17. 08:08:03

Tényleg,a pocakos focihuszár aki tűzzel-vassal harcol a nyugat ellen,halált megvető bátorsággal ám egy szimpla vitára se mer kiállni a bukott baloldalt képviselő Mesterházyval szemben... Ennyire gyáva Putyin Pincsikutyája?!

serwer 2014.03.17. 08:09:24

Mesterházyval még a kutyám is kiállna vitázni, ha kikötném a mikrofonhoz.

Satyala 2014.03.17. 08:09:35

@wmiki: Ha kívánod, reggeltől estig lehet sorolni Orbán hazugságait!
Persze tudom, hogy ha Orbán hazudik, akkor az belefér, csak az ellenzéknek tilos...

1349973572759 2014.03.17. 08:10:53

A Szittyaisten megbízottja ő, s nem vitázik, hanem kinyilatkoztatja vala az igazság pézsmakristályait amit csak a kiválasztottak érthetnek.

Azt tudtátok, hogy az új stadionok alatt magyar kristály van elásva? Magyar-sittya-turul-keresztény kristály, ami az országot is segíti.

Ezt egy dopeman agyú ember nem értheti meg.

Netuddki. 2014.03.17. 08:11:32

Az orbán nem vitázik, még akkor se ha fontos szakmai döntést hoz. Pont.

Mellesleg az mr1 fideszes lakáj, "köz" média reggeli, márciusi naggyűlésekkel foglalkozó műsorában, a fideszes, lakáj "elemző" nézőpont intézet munkatársával megint ment az ellenzékfikázás és az orbánnak csontig benyalás.
Hja kérem! Ilyen háttérrel melyik "jelölt" szállna vitába a zellenzékkel?

Satyala 2014.03.17. 08:12:55

@Satyala: Vissza az egész! Elolvastam a többi hsz-ed, és látom ma kimaradt a reggeli gyógyszer. Úgy hogy el se olvasd!:)

1349973572759 2014.03.17. 08:13:13

Szégyellje magát mindenki aki nem ért egyet az elnök Úrral! Eleve ki van zárva, hogy vitázzon olyannal, aki nem ért vele egyet. Éppen ez a lényeg! Minek vitázni, ha nem értenek egyet? Minek?

Demokratikus fos.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.03.17. 08:13:19

@Satyala: :0 de ha mindenki hazudik, akkor miért közvetítse a TV ahogy egymásnak hazudnak?

ennek mi értelme, elvtárs?

Netuddki. 2014.03.17. 08:16:55

@eßemfaßom meg áll: "Vitatkozni egy szinten levők, fej-fej mellett küzdők között van értelme."

Kissé mintha elfogult lennél a vajdáddal kapcsolatban. Méghogy más súlycsoport ő? Muhaha!

"Ilyen jelenleg nincs. Házmestey vitatkozzon Vonával, ők egy súlycsoport."

Mégis mire teccik gondolni? IQ beli képességek vagy nemzetiséggyűlölet? Muhaha!

"Jó, hogy nem hívja ki vitára a "Sportos és Egészséges Magyarországért Párt" vezetője, megtehetné, hiszen pont olyan résztvevője a kampánynak mint a többiek."

Pedig ha kihívná akkor illene a pocakos focistának elmenni vitázni.
De tudod mit, legyen egy kis hendikep a pocakos focistátoknak, legyen a moderátor az obersovszki. Muhaha!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.03.17. 08:17:10

ráadásul...

akkor meseháziék miért nem vitatkoznak a többi párt elnökével?
Haza nem eladó mozgalommal, vagy az Új Magyarország Párt-tal?
velük miért nem vitatkoznak a libbantak?
talán gyávák? vagy nekik nem fontos a demokrácia?

1349973572759 2014.03.17. 08:17:10

Az ki van zárva, hogy Orbánnak ne legyen igaza. Mögötte van a Katolikus Kongregáció. Ennyi és egy bambi. Kongregáció is mögötte van.

1349973572759 2014.03.17. 08:19:54

Szerintem csak azért hívták ki vitára Orbán Viktort, mert tudták, hogy nem megy el, mert győzne, de ő úriember és ezért nem vitázik, hogy ne szégyenítse meg a demokratákat, vagy, hogy azok nem mondjanak vagy kérdezzenek olyant, ami miatt börtönbe kerülhetnek.

Netuddki. 2014.03.17. 08:20:25

@wmiki: ":0 de ha mindenki hazudik, akkor miért közvetítse a TV ahogy egymásnak hazudnak?"

Na, egészen véletlenül eltaláltad a szarva közt a hőgyit. A cirkusz barátocskám, a cirkusz! Na, ettől foszt meg a vajdád minket. Szomorú vagyok, brühühü! Muhaha!

barli 2014.03.17. 08:20:27

"never touch a running system", ennyi.
Majd ha vesztésre áll, majd ha a saját szavazók igénylik a vitát, akkor lesz vita. Gyávának gyáva, de abszolút érthető, főleg 2006 után.

1349973572759 2014.03.17. 08:21:31

Nem gondolkodni, meg vitázni kell itt, hanem követni a vezérünket.

1349973572759 2014.03.17. 08:23:25

Vitacsökkentési harc.
Ebben is jobban teljesítünk.
Ez fáj, mi?

Bogyó 2 2014.03.17. 08:25:53

@serwer: Akkor Orbán nem ér fel a kutyád szintjéig.

1349973572759 2014.03.17. 08:26:37

Bezzeg a Kádár János nem vitázott az Orbánnal.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.03.17. 08:27:58

@kovi1970: olvass több indexes bérblogokat, népszabót, vagy nézz több atv-t...

ott cirkuszolnak egész nap...
de miért nem vitáznak a haza nem eladó mozgalommal??

Satyala 2014.03.17. 08:28:19

@wmiki: "de ha mindenki hazudik, akkor miért közvetítse a TV ahogy egymásnak hazudnak?"
Most csak Orbánnak kell hazudnia! :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.03.17. 08:29:21

vagy lehetne egy vita meseháziék vs. összefogás párt

úgy megnézném...
de úgy látszik a libbantak gyávák, és nem érdekli őket a demokrácia :((

1349973572759 2014.03.17. 08:31:29

Minden liberális genny fröcsedék alak, hányok a gondolkodó emberektől. A bonyolult gondolkodásmód idegen a magyartól.

Netuddki. 2014.03.17. 08:38:56

@wmiki: Ahogy elnézem az avataraid túlsúlyát, éppen ideje lenne a blog írójának kibaszni mielőtt teljesen szétrollkodod...

1349973572759 2014.03.17. 08:41:29

@kovi1970: Félsz az igazságtól.
Küldök neked pozitív energiákat a mai napra. Fújom feléd.

Bogyó 2 2014.03.17. 08:42:00

@maxval a gondolkodó birca: Biztos, hogy így van, csak veszíthet a vitán, nem kockáztat. Ezt nevezik egyébként gyávaságnak is. Ha annyira igaz lenne, hogy mindent olyan tökéletesen csinál őfőméltósága és annyira leradírozna mindig mindenkit, ahogyan itt összehazudozzák egyesek megmásítva a múltat, akkor miért is nem áll ki a közvéleménykutatások szerinti második legnagyobb politikai erő vezetőjével?
Miért nem áll ki valakivel, aki annyira gyenge?

Azért, mert a sok elvtárs szerinti vágyálmokkal ellentétben, egyáltalán nem olyan az elmúlt négy év mérlege és az ő vitaképességei sem, hogy biztosra mehetne.

Szánalmas ez a nem ereszkedik le a szintjükig-féle duma, nagyszerű a gyávaság és a hatalom utáni beteges sóvárgás elfedésére.

Pedig mi mindent bevetettek, a lakosság jelentős része nem olvas netes blogokat és ATV-t se néz, hozzájuk más hang nem jut el, csak azok a hírek amelyekben váltakozik a Kormány nagyszerű teljesítményét zengő és az ellenzéket lejárató hírek egyvelege. Ahol ellenzéki politikusok szavairól, tetteiről csak a Selmeczi-Kocsis-Hoppál-Lázár-Rogán propaganda-híradóból értesülünk.
Ahol erőteljesen a kétpárt-, vagy inkább dominánspárt rendszerré alakították át az országot, ahol már a választási hangulatot, kampányt is el akarják tüntetni, ám a CÖF-nek persze szabad óriásplakátokkal teleraknia az országot.
Ebben rejtőzik az ő teljesítményük és nem a jó kormányzásban, mert az csak egyeseknek jó, egy kisebbségnek. Csak többségben vannak azok akik nem így hiszik.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.17. 08:47:39

@Bogyó 2:

Nem, egyszerűen a nem-kiállás a nyerő. A választást pedig nyerésre játsszák. Mint a fociban, amikor az erős csapat a gyenge csapat ellen nem viszi a pályára a legjobb játékosait, hagy pihenjenek azok. Lehet, hogy ez csúnya dolog, meg nem fair, de szabályos.

Hozzáteszem: én is szeretnék egy vitát, persze az LMP és a JOBBIK részvételével is.

1349973572759 2014.03.17. 08:49:31

@maxval a gondolkodó birca: Igaz magyar vagy te is, Viktorunk a mi vezetőnk.
Én nem szeretném ezt a vitát, mert elvenné az elnök úr idejét az ország gondjaitól, amíg engedné, hogy kérdésekkel bántsák őt.

Bogyó 2 2014.03.17. 08:50:46

@wmiki: "Mária Szent testének országlása ezen, és lett légyen benne Orbán Viktor mélységes szittya turul bölcsessége! "

De miért Orbán, őt a nép választotta ki! Demokratikus módon, és ez undorító, nem?
Egy ilyen ki tudja honnan jött alak?
Hát vissza tudja vezetni a családfát az ősmagyar szittya-turul Máriáig?
Nem!
Valaki igaz ősmagyar sumér-etruszk-turul Jézust kellene inkább trónra ültetni miután eltöröltük ezt a szégyenteljes, választásoknak nevezett pénzkidobó cirkuszt.Persze, nem tudom, ki legyen a kiválasztó, de majd ő biztosan tudja, s eldönti, hogy ő vállalja ezt a feladatot.
Na, de egy ilyennel, akit a nép is akar?
Ne is járassuk le magunkat ezzel a demokratásdi, gondolkodásra is hajlamos embereket előtérbe helyező marhasággal, felejtsük el Orbánt!
Nem ő a kiválasztott! A nép jó döntést biztosan nem hozhat!

Lovag Mihály 2014.03.17. 08:54:14

@Bogyó 2: ő egy másik wmiki trollja.

1349973572759 2014.03.17. 08:55:11

@Bogyó 2: Dopeman kell neked, ő aztán demokratikus.

Meg kell érteni, hogy a történelem minden iránya oda vezet, hogy most magyarországon a magyarharcot csak magyarokkal az álmagyarok ellen kell megvívni. Sok álmagyar van, mi vagyunk a valódi magyarok. A rezsiharc is ilyen, hogy jót teszünk, aztán a hála a sok kérdezősködés.

1349973572759 2014.03.17. 08:56:58

Nem gyáva a vezérünk a vitához, hanem egyszerűen csak nem teszi ki magát az ellenzék hazugságainak, helyesen. A demokratikus ellenzék vitaképtelen, ez ebből is látszik.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.17. 09:04:32

@wmiki:

Ez butaság. Egy politikus a politika a foglalkozása, így nem lehet politikával elvenni az idejéből.

Bogyó 2 2014.03.17. 09:09:47

@maxval a gondolkodó birca: Pont ez a probléma. Nyilván illúziónak tűnik, de egy igazi demokrata mégis fontosabbnak tartja a demokrácia létét, a többség akaratának érvényesülését, mint a sajátjáét.És azért vannak ilyenek.

Az egész kulcsa az egoizmus-önzetlenség mentén keresendő.

Fontosabb-e a saját érdekem mint egy közösségé, fontosabb-e a pártom érdeke mint az országé?
Egy igazi demokrata azt gondolja, fontosabb az, hogy az vezesse az országot, akit az emberek többsége szabadon kialakított (nem az ellenzéki álláspontok elnyomásával, mások lejáratásával, demagógiával) akaratával erre alkalmasnak tart, mint az, hogy én vezessem.
Nem azért tartom tiszteletben a szabályokat, mert elő van írva, hanem azért, mert hiszek ezekben a szabályokban és nem akarom megváltoztatni őket.
Az ízlésem ellen való, hogy törvénybe iktassam, hogy mindig a Fidesznek kell győznie a választásokon, nem pedig azért nem teszem, mert mit szólnak hozzá.

Orbánnál pont az látszódik, hogy nincs olyan demokratikus szabály amit ne csak valami kényszer miatt tartana be, nem hisz a demokráciában, a politika számára érdekérvényesítési harc, nem pedig a közjó szolgálata.
Ez a baj vele, és ez eléggé nagy baj, mert párosul azzal a fajta gátlástalan konfliktuskereséssel, ami miatt bármikor veszélybe sodorhatja az országot, ha úri szeszélye úgy tartja. Nem egészséges az az ország, amely egy ember pillanatnyi hangulatváltozásaitól függ, ahol a polgárok kiskorúként vannak kezelve. Ahol őt szolgáljuk, s nem ő bennünket. Nem tartunk még itt, de erre haladunk.

S ezen nem változtat az sem, hogy az ellenzéki vezetők mit csináltak 10 éve vagy mennyire bénák. Orbán nem béna, hanem veszélyes az országra nézve.
Persze ez sokaknak tetszik, emlékszünk milyen nagy örömmel vonultak háborúba 100 évvel ezelőtt a katonák, aztán 1-2 év múlva már nem voltak ilyen boldogok, kijózanította őket a keserű valóság.
Szerencsére kifejezett háborús konfliktus itt nem fenyeget, de ez az állandó háborús hangulatot idéző uszítás, hol a bankok, hol az Eu, hol a liberálisok hol ki tudja kik ellen, régi recept, és sokan szalutálnak rá. Végtelenül szomorú dolog.

Lovag Mihály 2014.03.17. 09:12:05

@Bogyó 2: 2014.03.17. 09:09:47

figyi, az ellenzék saját magát járatja le. az országot meg az fogja vezetni, akit az emberek többsége szabadon megválaszt. háborús hangulat sincs, azt csak az ellenzék szítja a retorikájával.

Bogyó 2 2014.03.17. 09:12:46

@wmiki: Hidd el létezik még más út is Orbánon és Dopeman-en kívül, az egyik veszélyes, a másik komolytalan.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.03.17. 09:13:44

@kovi1970: hú, ez lenne aztán a demokratikus eljárás...
vagy a szemkilövés...

egyébként, ha két nicket nem tudtok megkülönböztetni egymástól, akkor miből gondoljátok, hogy megértenétek két ember vitáját?

1349973572759 2014.03.17. 09:14:07

Akkor lenne itt gazdagság, ha nem lenne szegénység. Ezt Orbán Viktor mondta és most, hogy fideszesként elgondolkodtam rajta, mennyire igaz ez!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.17. 09:17:37

@Bogyó 2:

Minden párt hiszi, hogy az ő érdeke a legjobb az országnak, azaz eleve nincs ilyen országérdek-pártérdek dilemma.

A dolog másképp merül fel: segítsek se az ellenfélnek nyerni, mikor tudom, hogy ők rosszat akarnak az országnak, vagy inkább vessek be minden trükköt, hogy én nyerjek, aki jót akarok?

Ugyanez fordítva is megvolt. Lásd Gyurcsány, aki Őszödön gyakorlatilag pont ezt vallotta be: nem csináltunk semmit a választásokig, nehogy növeljük a Fidesz választási esélyeit.

Szóval abszurdnak tartom ezt a moralizálást. Egyszerűen a politika nem ilyen műfaj, az egész világon, nem csak Mo-n.

1349973572759 2014.03.17. 09:19:53

A liberálisok olyanok mint a tudomány: egy szekta. Vallásos fanatikusok, mint az atomfizikusok meg a matematikusok, mindent előre kiszámítanak, meg tanulnak előre. Szekta.

1349973572759 2014.03.17. 09:20:49

A Szent Korona Tan magasabb mint százezer szabadság szobor!

1349973572759 2014.03.17. 09:23:14

Ha nem lenne Orbán Viktor, ez az ország már régen a gazdag nyugati demokrácia jóléti világába sűllyedt volna, sok szabadsággal és a pénz fertőjével.

Bogyó 2 2014.03.17. 09:28:56

@Lovag Mihály: Nincs háborús hangulat?
Nézel te Híradót? Folyamatosan ömlik már évek óta az ellenzék szapulása, gyalázása olyan manipulatív módon, amire csak a Boross-kormány adott példát.
Kényelmetlen ügyeikről egyszerűen nem beszélnek, az ellenzék lejáratása, dicshimnuszok a Kormányról meg folyamatosak.
Gyurcsányék alatt a Zuschlag ügy folyamatosan főtéma volt, az ország kedvezőtlen gazdasági adatait is bemondták a híradóban.
Gyurcsányék kormányzati szinten titkoltak el dolgokat, most meg nyilvános, elvileg. De gyakorlatilag a közmédia manipulálja, mindig a Kormány szája íze szerint értelmezi az adatokat, az ügyeket.

Nézzük meg, hogy hányszor hangzott el a híradóban Simon Gábor vagy Simicska neve!

Kicsit is odafigyelő ember nagyon jól tudja, hogy a jogilag körbebástyázott Simicska-üzletek sokkal nagyobb kárt okoznak mint az ehhez képes pitiáner Simon-ügy, de ez utóbbit rendkívül jól lehet kommunikálni.

A bajai videóban is utólag azt súlykolták be, hogy a baloldal hamis videót készített, arra már szinte senki sem emlékszik, hogy az egész úgy kezdődött, hogy egy telefonos felvétel alapján beigazolódott a kecskeméti törvényszéken, hogy szállították a cigányokat a Fideszre szavazni.

Erre egyből lett egy válasz ügy. A nyírségi esetnél szintén mást mondott a szerencsétlen közmunkás, miután nyilván meg lett fenyegetve. A Simon ügy is most bukott ki, Paks idején, választások előtt.

Ezek nem véletlenül vannak. A Fidesz profi lejárató munkát végez és előre készült, megtervezett szinte mindent, az ellenzék meg folytatja azt a szerencsétlen bénázást, meg gyarlóságot, amit előzőleg is. És mi választhatunk, legyen inkább megint egy olyan kocsma, ahol néha kiisszák a sörünket, meg összeverekednek és arrébb kell mennünk, hogy ne kapjunk mi is egyet, vagy tökre rendben van minden, mert a maffia rendet tart védelmi pénz fejében és mindenki kussban van.
Tessék választani áprilisban!

Prosztó 2014.03.17. 09:49:21

Mesterhazyval vitazni, az.. hogy is mondjam, kihivas?

Bogyó 2 2014.03.17. 10:13:41

@maxval a gondolkodó birca: Ez vitakultúra kérdése. Én is hiszek az igazamban, de pont ezért vagyok hajlandó arról kiállni vitatkozni, pont ezért is tartom tiszteletben a másik megszólalási lehetőségét, s nem fosztom meg attól, hogy ő is elmondhassa az érveit. Nem a személyét akarom lejáratni, hanem az érveit cáfolom meg.

Ha trükkökkel akarok nyerni az maga a machiavellizmus. Az antidemokratizmus. Mert akkor már nem tartom tiszteletben a népakaratot. Pont így alakulnak ki a diktatúrák, ilyen gondolkodásmód mentén.
Én jót akarok, tehát akkor megengedhetem ezt is azt is. Hitler és Sztálin is hitt abban, hogy ők jót akarnak.
Onnan indul a probléma, hogy valaki tévedhetetlennek ítéli magát.
A demokratikus gondolkodásmód lényege az, hogy az ember igazában való hite mellett végig fenntartja azt is, hogy persze, lehet, hogy tévedek, mert nem vagyok Isten, megváltó és a többi. Hiszek abban amit csinálok, de tiszteletben tartom azt, hogy a másik másban hisz és hogy lehet, hogy neki (is) van igaza ebben abban. Lehet, hogy ő is jót akar. A politikai célok különbözősége nem jó és rossz harca, mert ez a felfogás a kiskorúaknak való.

Bogyó 2 2014.03.17. 10:15:00

@wmiki: "Ha nem lenne Orbán Viktor, ez az ország már régen a gazdag nyugati demokrácia jóléti világába sűllyedt volna, sok szabadsággal és a pénz fertőjével. "

:-)))

Bogyó 2 2014.03.17. 10:19:16

@Prosztó: Orbánnak az, mert megijedt tőle.
Másrészt egy miniszterelnöknek leállni a legnépszerűbb ellenzéki csoport vezetőjével nem azért kellene, hogy egy kihívást teljesítsen a maga számára, hanem azért, hogy az ország előtt is bebizonyíthassa, hogy alkalmasabb.A lakosságot tisztelné meg azzal, hogy segíti a döntésüket.
De Orbántól ilyenféle tiszteletet várni illúzió. Vezetni akar és nem szolgálni.

Pop40 2014.03.17. 10:28:35

@barli:

"Majd ha vesztésre áll, majd ha a saját szavazók igénylik a vitát, akkor lesz vita. Gyávának gyáva, de abszolút érthető, főleg 2006 után."

Ha csak az hardcore birkamenetes majmoknak játszik, az kevés lesz. Nem csak a kétharmadhoz, de az egyharmadhoz is.

Ugye azt te sem hiszed, hogy 2010-ben csak a "saját tábor" szavazatai alapján jutott kétharmadhoz?

eßemfaßom meg áll 2014.03.17. 12:51:55

@kovi1970: rasszistanáce-e vagy te demokrata?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.17. 12:54:07

Drága kommentelők, hozzászólás helyett írtam inkább egy UPDATE-et a poszthoz.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.03.17. 13:25:21

@Fedor: ha nem kettőzött d-vel írod a hadd-ot, lesz haddelhadd!

ursus artos 2014.03.17. 14:00:13

Lehet, hogy a baloldal által használt jelzők és minősítések is vastagon benne van abban, hogy Orbán nem áll szóba velük...
Meg is értem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.17. 14:01:19

@idelle: Újabban már nyelvtannáci is vagy? :-)

ursus artos 2014.03.17. 14:03:33

@Bogyó 2: "Nézel te Híradót?"
hallgatsz te rádiót?
Mert ott hallhatod rendszeresen: Gyurcsányt, Fodort, Schmuckot! és így tovább...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.17. 14:03:55

@ursus artos: A baloldal által használt jelzők és minősítések semmivel se vaskosabbak, mint amiket ők kapnak a másik oldalról, sőt...

Amúgy meg lényegtelenek a jelzők. Egy ilyen vitának mindentől független rutinnak léne lennie, bárki is a miniszterelnök, és bárki is a kihívó.

ursus artos 2014.03.17. 14:06:20

" hogy egy vita keretében kiderüljön, hogy valóban fel tudná -e mosni a padlót a kihívóival,"
Ey vitának mióta a padló felmosás a célja?
Szal, ezek után tényleg jól teszi, ha Orbán nem megy bele ebbe a játékba, aminek a nép további hergelése a célja.

ursus artos 2014.03.17. 14:07:20

@Fedor: 98 előtt azt se tudtad, mi az a miniszterelnöki vita. Év értékelőről se hallottál addig. Meg konzultációról.

ursus artos 2014.03.17. 14:08:36

@Fedor: "Amúgy meg lényegtelenek a jelzők."
Hát nem. Mert inkább mélyítik az árkokat. Azokat, amiknek a betemetését a jobboldaltól várjátok...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.17. 14:48:31

@ursus artos: "98 előtt azt se tudtad, mi az a miniszterelnöki vita."

És ez neked érv? LOL. Tehát mert a diktatúra alatt nem volt, csak utána, akkor már ne is legyen? Nem érzed, hogy ezzel az érveléssel pont Orbánék antidemokratikus vonásai mellet érvelsz? 98-ban még pont, hogy Orbán ragaszkodott a vitához Horn ellenében, és jól tette!

(Igen, tudom, a kommunizmus és a 98 között volt egy 94-es választás is, de az annyiban különleges volt, hogy az egyik oldalon nem igazán volt miniszterelnök, csak egy pótlék Antall halála után, a másik oldal meg nem nevezte meg a miniszterelnök-jelöltjét, Horn hivatalosan csak listavezető volt. Én örültem volna akkor is egy vitának, csak épp nem volt senki, aki vitázhatott volna.)

"Egy vitának mióta a padló felmosás a célja?"

Szövegkifirgatásból jeles. Pont ara céloztam, hogy a FIDESZ hárítás lényege erről szólt, mármint hogy Mesterházy nem ellenfél. Hát bizonyítsák be! Ha mindenáron kötekedni akarsz a pongyola szóhasználat miatt, akkor a kedvedért átfogalmazom illedelmesre: "Igazolja a vita során érvekkel és Mesterházy érveinek alapos cáfolataival, hogy ellenféla alkalmatlan a miniszterelnöki posztra".

Így már megfelel a kényes ízlésednek? Gondolom azok a fideszesek is így fogalmaznak, akik akasztófán akarják látni a másik oldal vezetőit...

imres 2014.03.17. 15:15:31

Legyünk őszinték, Fedor elvtárs!
Kurvára mindegy, hogy te mit gondolsz.
:)

DeMarco 2014.03.17. 18:16:19

@Fedor: Mennyire el vagy te tévedve barátom...

"Teljesen lényegtelen, hogy mit gondol a FIDESZ vagy mit gondolnak a szavazói Mesterházy esélyeiről"

TÉNYLEG?? Majd nézd meg a választásokat... :DDD

"és hogy azok mik a valóságban."

A valóság ebben az esetben ugyanaz, mint az előbbi.

"Egy demokráciában szerintem a hivatalban lévő miniszterelnöknek kutya kötelessége elfogadni egy ilyen kihívást minimum a legnépszerűbb ellenzékitől, tehát ezesetben Mesterházytól"

Ööö, most épp ő a legnépszerűbb a ballibáknál ezen a héten? A demokrácia a választás szabadsága. Viktor azt választotta, h súlytalan jelöltekkel nem vitázik. Te persze tagadod a választás szabadságát, vagyis a demokrácia lényegét. Világos... Szal tévedsz, egyáltalán nem kötelessége lesüllyedni. De még nem ez a legnagyobb probléma, egyszerűen nincs miről vitatkozni, mert nincs semmilyen alternatíva, nulla a hitelesség a baloldalon.

"de felőlem lehet úgy is, hogy a parlamenti pártok miniszterelnök-jelöltjeitől."

Hú, de megnézném ahogy Vona kiosztja Mesterházyt, Viktor meg szétröhögi a fejét közben...

"Ha annyira gyenge komolytalan ellenfél Mesterházy, akkor gyerünk, mossa fel a padlót vele a vitán!"

Vannak még mazochisták, akik azt élvezik ami nekik rossz...

"Senki sem akadályozza meg ebben saját magán kívül."

Épp elég, ha nekem józan eszem van...ha a bolond kútba ugrik, utána ugrasz???

"De ha Orbán megtagadja az esélyt a választóktól, hogy egy vita keretében kiderüljön, hogy valóban fel tudná -e mosni a padlót a kihívóival"

Milyen esély??? Nem egy vita alapján döntünk arról, h kit támogatunk, hanem a sok éves szereplése és tetteik alapján. Nem egy újszülött kisbárány lép színpadra, bőven van múltjuk és bőven leszerepeltek már a ballibák. Kizártnak tartom, h te azt beszéled be magadnak, h egy vitán azt mondanánk, h ejnye meg tudott szólalni, na majd jól rászavazok... Viktor bármennyire durván lemosná Mesterházyt, te rászavaznál?????? A faxt... Szépen megmagyaráznád magadnak, h valójában nem vesztett, hanem nyert, ahogy tetted például épp ebben a posztban fletóval. Aztán még csodálkoznál is, h miért röhögünk teli szájjal...

Ráadásul, ha fordított lenne a helyzet, akkor ezt írnád: Ez a Mesterházy milyen okos taktikus... :DDD

ursus artos 2014.03.17. 18:23:47

@Fedor: "És ez neked érv?"
Nem érvnek szántam, hanem egy legyintéssel egybekötött megjegyzésnek. Ha ezt személyesen tudtam volna megtenni, akkor legyintettem volna egyet és ott hagylak...

"Szövegkifirgatásból jeles."
Nem kifacsarásnak szántam, hanem valami olyasminek, mint amiről egy másik blogban valaki írt: Horn és Medgyessy még úriemberek voltak. Azokkal lehetett vitázni, De olyanokkal akik naponta a velejéig sértik az embert, csuti maradónáznak és igen sokszor a magát a családtagjait (royal wedding meg ilyenek)is, azokkal nem kell, nem szabad leállni vitatkozni. Hogy miért, arra 2006 óta tudjuk a választ.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.17. 20:25:38

@DeMarco: "Viktor azt választotta, h súlytalan jelöltekkel nem vitázik. Te persze tagadod a választás szabadságát, vagyis a demokrácia lényegét. Világos..."

:)))) És azt várod, hogy ilyen beszólásokkal komolyan vegyenek?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.17. 20:31:53

@ursus artos: "Horn és Medgyessy még úriemberek voltak. Azokkal lehetett vitázni, De olyanokkal akik naponta a velejéig sértik az embert, csuti maradónáznak és igen sokszor a magát a családtagjait (royal wedding meg ilyenek)is, azokkal nem kell, nem szabad leállni vitatkozni"

Azért ne tegyünk már úgy, mintha a baloldal kezdte volna közbeszéd lezüllesztését... Most emlékeztesselek arra, hogy miket mondtak anno Gyurcsányról, hogy maga Orbán is elmebetegnek nevezte, meg hogy mondjuk Kövér miket enged meg magának állandóan?

Maradjunk annyiban, hogy ezen a téren egyik oldal se róhat fel a másiknak semmit, és akkor még nagyvonalú voltam.

ursus artos 2014.03.17. 21:22:14

@Fedor: "zért ne tegyünk már úgy, mintha a baloldal kezdte volna közbeszéd lezüllesztését..."
Maradjunk annyiban, hogy ez a 2002-es ron werberi kampánnyal kezdődött...

DeMarco 2014.03.17. 21:54:00

@Fedor: :)))) "És azt várod, hogy ilyen beszólásokkal komolyan vegyenek?"

Mondja az aki egy évtizede nem létező álomvilágban él...

Hozzád képest én maga vagyok a tömény realitás...

Pop40 2014.03.18. 01:29:44

@DeMarco:

"Viktor bármennyire durván lemosná Mesterházyt, te rászavaznál?????? A faxt... Szépen megmagyaráznád magadnak, h valójában nem vesztett, hanem nyert"

Ez saját, 2006-os élmény volt, mikor Fletó lemosta Vityát?:D
Mert láthatóan nagyon élethűen meséled el, nyilván átélted már. :D

@ursus artos:

"Horn és Medgyessy még úriemberek voltak. Azokkal lehetett vitázni"

Érdekes, 2002-ben valahogy még nem ez a lemez ment, mikor habzó szájjal dékétszázkilenceseztétek Megyót.

"csuti maradónáznak"

Szerintem is borzalmas így csúfolni egy olyan fantasztikus miniszterelnököt, aki az oktatásból-egészségügyből ellopott pénzekből milliárdokért emel stadiont a porfészek falujába, csak mert ugye neki az a hobbija. :)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2014.03.18. 07:12:15

@Fedor: "Egy demokráciában szerintem a hivatalban lévő miniszterelnöknek kutya kötelessége elfogadni egy ilyen kihívást minimum a legnépszerűbb ellenzékitől."

Országa válogatja, hogy ez menyire "kötelesség". Nagy Britanniában pl. inkább az volt eddig bevett, hogy a jobb helyzetben lévő jelölt kitért: en.wikipedia.org/wiki/United_Kingdom_general_election_debates,_2010

A franciáknál általában van vita, de ott is volt példa arra, hogy elmaradt: en.wikipedia.org/wiki/French_presidential_debates#1995.2C_2002_and_2007

Szóval bevett szokásjog, de nem "kötelező".

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.18. 09:32:15

@promontor: Ott van az a mondatomban, hogy "szerintem". Országonként változhat a szokás, de speciel nálunk kialakulóban volt egy szerintem jó szokás, volt három vita. Ehhez képest én visszalépésnek érzem, ha nincs.

Igazad van, nem kötelező. De sokat elmond arról, aki megpróbál kitérni előle.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.18. 09:33:18

@DeMarco: Abba talán ne menjünk bele, hogy kettőnk közül ki él álomvilágban :-)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.18. 09:41:35

Orbán fanoktól kérdezem:

- Amikor a Viktor ellenzéki vezérként vitára hívta az akjkori kormánykoalíció miniszterelnökét, akinek 72%-os parlamenti többség állt a háta mögött, és a miniszterelnök azt válaszolta volna pl, hogy súlytalan emberekkel nem vitázik, nos arra mi lett volna a reakciójuk? Írják már le!

DeMarco 2014.03.18. 09:55:57

@Pop40: "Ez saját, 2006-os élmény volt, mikor Fletó lemosta Vityát?:D
Mert láthatóan nagyon élethűen meséled el, nyilván átélted már. :D"

Átélni átéltem, csak pont fordítva. Ha szerinted ott fletó nem hazudott folyamatosan és Viktor nem az igazat állította, ergó felmosta fletóval a padlót, akkor vagy másik vitát néztünk, vagy az emlékezeted durván megfakult. Javaslom nézd meg újra a vitát, megtalálod biztosan a neten...

DeMarco 2014.03.18. 09:59:05

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "a miniszterelnök azt válaszolta volna pl, hogy súlytalan emberekkel nem vitázik, nos arra mi lett volna a reakciójuk?"

Semmit. Kit érdekel? Elmegyünk szavazni akkor is és vagy győzünk vagy nem. Nehogy már te is azt akard bemesélni, h megváltoztatnád a véleményed bármennyire jól szerepelne is akármelyik jelölt...

Ne viccelj már, ez csak a szokásos hiszti. Komolyan el tudod képzelni, h Fedor Viktorra szavazna, csak azért, mert feltörölné Mesterházyval a padlót?? Ugyan már, ne legyetek gyerekesek...

DeMarco 2014.03.18. 10:05:09

@Fedor: "Abba talán ne menjünk bele, hogy kettőnk közül ki él álomvilágban :-)"

Ne is, csúfosan leszerepelnél. Utoljára még az olajfát hypoltad, hatalmas szavazati arányt álmodva nekik, aztán együtt mentek a lecsóba... Meg azt álmodoztad, h bajnai lesz az ellenzék vezére, aztán megették reggelire. Amennyi hülyeséget összehordtál már nem is kérdéses ki él burokban. Nem tűnt még fel, h bármit jósolsz, annak az ellenkezője válik valóra? És a probléma a te készülékedben van...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.18. 10:05:36

@DeMarco: Bízom benne, ezt a kommentedet 2018-ban az orrod alá dörgölhetem.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2014.03.18. 10:11:47

@Fedor:

Szerintem is jó szokás és jó lenne/lett volna, ha idén is van nálunk (mondjuk szerintem egy Orbán-Vona-Mesterházy-esetlegSchiffer passzolna a jelelnlegi helyzethez), csak az elmaradásából levont következtetéseddel nem értek egyet, mert "szerintem" nem gyávaság és önmagában nem is antidemokratikus lépés, hanem egy valószínűleg racionális taktikai döntés .

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.18. 10:24:14

@DeMarco: "Utoljára még az olajfát hypoltad, hatalmas szavazati arányt álmodva nekik"

Úgy szeretem, amikor ilyen könnyen cáfolhatóan hazudozol:

"Hogy aztán lesz -e belőlük számottevő párt? Túlélik -e ezt a jelenlegi nagy kavarodást és ellenszelet, kikristályosodik -e áprilisra ebből a katyvaszból egy Bokros párt? Az általam amúgy nagyra tartott Török Gábornak lesz igaza, akinek sejtése szerint 1+1 az ebben az esetben inkább 0, vagy Bokroséknak, akik szerint 5, vagy annál több is lehet? Én az utóbbi variációnak drukkolok, mert a parlament sokszínűségéhez szerintem hozzá kell tartoznia a liberális érvek képviseletének is"

fedor.blog.hu/2010/01/26/dolgok_amiket_illik_utalni_ii_bonsai_olajfa

Az, hogy jónak tartottam volna, ha bejutnak a Parlamentbe, hol van a hatalmas szavazati arány megjóslásától?

És persze most se mondom azt, hogy biztosan győzni fognak a Kormányváltók, csak azt, hogy van rá esély. Drukkolhatsz az annak, hogy ne ők győzzenek, ez szíved joga. De tagadni a nyilvánvalót...

Mindegy, a te szereped itt az, hogy hangot kapjon a kritikátlan Orbán-fetisizmus. És ezt a szerepet te nagyon jól be is töltöd :-)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.03.19. 19:28:02

@Fedor: "Újabban már nyelvtannáci is vagy? :-)"

:-D

emlékszem, amikor együtt képeztek ki bennünket a Moszadnál, erről a magyar nyelv óráról pont hiányoztál, de igazán bepótolhattad volna! ;-)
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0