Zavar a szakállas transzvesztita? És a bajszos?
2014. május 12. írta: Fedor

Zavar a szakállas transzvesztita? És a bajszos?

conchita_freddie.jpg

Egy kicsit túllihegetnek érzem a műbalhét az osztrákok kolbászos Conchitája körül. Túlzásnak tartom mind a két végletet. 

Az emberek szórakozni szeretnek, ezért néznek olyan műsorokat, mint az Eurovíziós Dalfesztivál, és az extrém sokszor szórakoztató, még ha felszínesen is. Tessék megnézni a statisztikákat: olyan országokból is ő kapta a legtöbb, vagy majdnem legtöbb szavazatot, ahol egyébként nem egy leányálom melegnek lenni (Oroszországban is bekerült a Top3-ba, hoppá). Conchita Wurst jól kiszámítottan ripacskodott egy sort, és ez bejött sokaknak. Ennyi. Szóval felesleges azt hinni, hogy ez a tolerancia diadala.

De persze ez a felfogás még mindig közelebb áll az igazsághoz, mint az ellenoldalé, amely természetesen nemzethalált vizionál. Mi lesz itt, úristen, női ruhában énekelt egy szakállas, meleg fickó, vége Európának, vége a vége a hagyományos nemi szerepeknek, jön az Új világrend

Baromság.

Mindig viccesnek éreztem, ha valaki annyira nem biztos a maga identitásában, hogy másoknak is meg akarja tiltani, hogy más legyen, mint ő, mert attól fél, hogy elcsábul. Nem tudja felfogni, hogy a homoszexualitás nem fertőző, annak vagy születik az ember, vagy nem. Aki heteróként jött világra, az nem fog bebuzulni, csak mert lát egy női ruhába bújt férfit, aki meg melegnek születik, azt az átnevelési próbálkozások max. frusztráltá, depissé tehetik, de heteróvá nem. Aki ezt nem fogadja el, az csak magának árt, hisz olyan dolgon stresszel totál feleslegesen, ami nem árt senkinek, és amin amúgy sem tud változtatni.

Ebben a konkrét esetben egyébként paradox módon a legfőbb ellenérv ugyanaz, mint a másik oldallal szemben: a statisztika, mely szerint olyan országokban is rá szavaztak a legtöbben, ahol egyébként központilag nem szeretik a melegeket, sőt, még bojkottot is szerettek volna a műsor ellen. Most akkor vagy jóval liberálisabb a hőbörgőknél ezen országok közönségének a többsége, vagy (és ez a valószínű) csak szórakozni akartak, és annak fogták fel ezt az egészet, ami: viccnek.

Emlékezzen csak mindenki vissza a 98-as győztesre, Dana International-re, aki trasznemű volt, vagyis fiúnak született, de belül lánynak érezte magát, és egy műtéttel korrigálta a természet tévedését. Felhorgadás akkor is volt konzervatív körökben, de volt értelme? Változott bármit is világ attól, hogy első helyre tette a jónép azt a jellegtelen tuc-tuc számot?

De mondok jobbat. 

Nem nagyon találkoztam még olyan emberrel, kortól, pártállástól és zenei ízléstől függetlenül, akinek ne jött volna a Queen zenéje (persze biztos van ilyen). Nem hiszem, hogy nagy titkot árulok el, ha leírom, hogy Freddie Mercury, ahogy ő fogalmazott magáról egy újságírónak még 1974-ben: „meleg vagyok, mint a kályha, drágám!”. Gondolom nem nagyon kell bemutatni az I Want To Break Free című, ma már klasszikusnak számító dalukat sem, de ha mégis, hát íme:

Hoppá! Itt van egy bajszos, női ruhába öltözött meleg férfi, aki énekel. Hát miben más ez, mint Conchita Wurst produkciója (már ha eltekintünk a zenei különbségektől)?

Hát semmiben. 

Mégse hinném, hogy az általában általam is respektált, de most meg nem értett Puzsér Róbert róla is azt mondaná, hogy 

...rúzsos ajkával épp transzneműek tízezreit köpi pofán. (...) nyomorúságos vásári mutatványt fabrikál egy létező szexuális zavarból, és teszi nevetségessé mindazt, amit a világ kulturáltabb fele szabad identitásválasztásról gondol.

Mint ahogy Európa se rokkant bele ebbe a most már 30 éves klipbe, nem lett mindenki meleg azóta, aki gyerekkorában rendszeresen látta ezt a tévében (még én se, bár sokan szeretnék ezt hinni).

Szóval lazaság, gyerekek, lazaság. Mind a két oldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr86155957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E.Katolnai 2014.05.12. 16:09:02

az emberek szórakozni szeretnének, ez igaz, de hogyan lehet szórakozni az összerókázott utcasarkon vagy egy össze-vissza tojt közvécén? belőletek semmi nem vált ki undort?

aldum · http://aldum.pw 2014.05.12. 16:13:20

(már ha eltekintünk a zenei különbségektől)
Ne tekintsunk el, mert ez a fontos kulonbseg: valaki zenehez csinal esetleg provokativ klipet, vagy az egesz zenei teljesitmenye csak urugy, hogy szakallasnokent ripacskodhasson.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.12. 16:14:26

@E.Katolnai: Egy összerókázott utcasarok és egy nőparódia közé én nem tennék egyenlőségjelet. Olvasd el újra a posztot, mert látom a lényeg nem jött át: tessék lazulni! :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.12. 16:15:52

@aldum: hát ez meg ízlés dolga. Nekem a Queen jobban bejön, de van, aki az olyan nyálas dalokat szereti. De ez lényegtelen, mert a kritikusok a zenéről egy szót sem ejtenek, csak a külsőről.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.05.12. 16:31:24

@E.Katolnai: "belőletek semmi nem vált ki undort?"

de: például az ájtatoskodás. néha. :-)

E.Katolnai 2014.05.12. 18:24:54

@Fedor: ez nem 'nőparódia', hanem a liberálfasizmus győzelmének gusztustalan megtestesítése. Akinek az ilyen izé tetszik annak is van valami elferdült beütése.
gyomorkeverő provokálás; h mi homokosok ezt is megtehetjük ...

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.05.12. 18:58:33

Egy deviancia vagy betegség nem lehet érték, ezért nem lehet arra büszkének lenni, hogy valakivel tragédia történt.
Conchita Wurst-al tragédia történt ugyanis!
Conchita Wurst a betegségégével házaló, provokáló ember persze egyben áldozat is, a gátlástalan showbiznisz áldozata. Segítséget kéne nyújtani neki, hogy képes legyen feldolgozni a tragédiáját, nem cirkuszban mutogatni!

prolee 2014.05.12. 19:25:00

Szerintem SENKINEK nem jött be koncsita, csak vannak agymosott emberek, akik már annyira fosnak attól, hogy ha elmulasztják a polkorrekt ajnározást, akkor valami komoly hátrány éri őket, hogy leszavaztak rá, minr Adolf Hitlerre.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.12. 19:53:27

Az ilyet kábé kivégezték volna a középkorban, manapság meg éljenzik. Na ez az ami gáz. Ennyit a "sötét" középkorrol meg a "felvilágosult, modern" xxi. századról. UNDORITÓ!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.12. 20:13:56

@prolee: Ha ezt komolyan hiszed is, akkor nagy gondok lehetnek a fejedben...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.12. 20:15:55

@Benjamin Eisenberger: Látom, te viszont leragadtál a közérkorban szellemileg. Pedig hogy meglepődnél, ha tényleg visszakerülnél :-)

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.12. 20:44:35

Tévedés. "Conchita" egy szörnyeteg, nem ember. Persze a fő hibás nem ő, ő csak egy pénzéhes szörnyeteg. A fő hiba azokban van, akik rá szavaztak, ez mutatja a romlott ateista Európa sorsát a szakadékba. Tulajdonképpen pusztuljon is ez az Európa, semmi szükség rá.

fifibá55 2014.05.12. 21:03:05

Nyugalom. Az iszlám törvénykezéssel majd helyükre kerülnek ezek a dolgok Európában.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2014.05.12. 21:03:12

áááá bazmeg kártérítést követelek, amiért rákattintottam a világhelyzetés linkre, komolyan súlyos károsodást szenvedett az agyam az ott található ultramaradi, elmaradott retardált kretén agresszív véleményterrortól.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2014.05.12. 21:04:23

@maxval a gondolkodó birca: én Puzsér véleménye felé tendálok, a homofóbia és az ateistázás viszont még a szakállas nőnél is gázabb.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.05.12. 21:11:09

Feljebb leírták.

Nem lehet eltekinteni a zenei különbségektől.

Az egyik akkora sztár, és olyan minőségben csinál zenét, hogy bármit megtehet, a másik pedig olyan borzalmasan énekel, hogy bármit megtesz hogy befusson.

Ad magának egy punci-virsli nevet és mindent mást is elkövet a megbotránkoztatásért.

Persze lehet hogy tetszik valakinek a punci-virsli száma, és énekhangja, és csak én nem ismerek olyan embert.
Szöges ellentétben a Queen.

Már az is sokat sejtet, hogy az összes ballib seggnyaló blogger, azonnal beáll punci-virsli mögé hogy megmutathassa mekkora tolerancia bajnok.

zobod 2014.05.12. 21:34:30

A kiváló showman Freddy poénra vette a karaktert, Koncsitának meg ez a lényege, a hozzáadott értéke. Ez a különbség. A másság, sokféleség nem jelent automatikusan jobbat, mégis sokan értéknek próbálják beállítani. Ellenszenves dolognak tartom a buzizást, emberek megbélyegzését és üldözését, csak mert így születtek. Legalább ekkora ostobaságnak tartom viszont a másság kultuszát is.

@Trompf: "Ad magának egy punci-virsli nevet" - amennyire húsz évvel ezelőtti emlékeim fel tudom idézni, nem a péniszre utal a németeknél a wurst, hanem inkább a kit érdekel, na és szlengje (de lehet, rosszul emlékszem már...)

Rodolfo63 2014.05.12. 21:37:46

@Fedor: kolbászos punci nem geg volt, nem paródia volt - ő egy szakállas nő akar lenni, aki amúgy meleg pasi

a tolerancia és az elfogadás véleményem szerint nem ennek a kategóriának az elfogadását jelenti

anton.chigurh 2014.05.12. 21:44:15

@maxval a gondolkodó birca:
Hungary - 10 points
"a romlott ateista Európa" - ezt ugye az M1 romlott ateista nézőinek telefonos szavazása hozta össze, az igazi nemzeti keresztény csatornák nem adták, azaz ott a telefonos kódokat csak Uri Geller tudhatta. Mindig is tudtam, hogy az m1 a ballib fertő terjesztője, de most meg is mutatkozott, mindenki láthatja. De miért is fizet a kormány évente több milliárdot ezért a ballib fertőért?

Dinsdale Piranha 2014.05.12. 21:50:53

Mindenkinek van távirányítója, tessék elkapcsolni ha valami nem tetszik. Mit kell ezen problémázni?

porch monkey 4 life! 2014.05.12. 21:51:12

Ezért hiteles Puzsér. A szélsőjobb szemében aberrált zsidaj, a libbantak számára pedig ordas eszméket (nem tudom, ezt a szókapcsolatot ki találta ki, de jár a csicskalángos érte) terjesztő kirekesztő neonáci :)

legeslegujabbkor 2014.05.12. 21:52:30

@Trompf:
Most tényleg azon vitatkozunk, hogy ki és hogyan akarja eladni a zenéjét? És ez most nem függ attól, hiogy ez a zene jó vagy élvezhetetlen.
Csak az zavar, ha férfi öltözik női ruhába? Vagy az is, ha egy női énekes kérdőjelezi meg a nőiségét? (Amanda Lear hogyan futott be) Ha nők énekelnek meztelenül, vagy vonaglanak az teljesen elfogadható módja egy pocsék zene eladásának? Egy férfi mennyit engedhet meg magának, hogy odafigyeljenek az előadására?
Van határa a művészi szabadságnak?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.05.12. 22:00:03

@maxval a gondolkodó birca: "Tévedés. "Conchita" egy szörnyeteg, nem ember. "

gyönyörű gondolat egy kereszténytől, fel is írom valahová

nnnnnnnn 2014.05.12. 22:08:31

a Queen-t nem kéne a foshoz hasonlítani.

Sith Lord 2014.05.12. 22:10:51

Én borzasztó elfogadó vagyok minden szexuális és egyéb devianciával szemben, de ez a figura undorítóan néz ki így.

Ad Dio 2014.05.12. 22:22:16

Zavar a szakállas transzvesztita?

Nem zavar. Amíg nem kötelező melegnek/transzvesztitának lenni, nem zavar ha valaki az. Ezt egy betegségnek tekintem és más betegségek sem "zavarnak", ez miért zavarna. Amit érzek, az inkább sajnálat, mint minden beteg emberrel szemben.

Ami picit zavar, az az, hogy erre e témára a politika durván rárepül mindkét irányból. Ez viszont aljas dolog.

'nyi...

Vombatus Ursinus 2014.05.12. 22:58:23

@Benjamin Eisenberger: Az ilyen hozzád hasonló szociopata barmokat meg a piactéren verték agyon, mindenki szeme láttára, aztán meg bedobták a dögkútba, úgyhogy nem kellene nosztalgiáznod, te szerencsétlen hülye.

burakefendi 2014.05.12. 22:59:23

"Szóval felesleges azt hinni, hogy ez a tolerancia diadala. De persze ez a felfogás még mindig közelebb áll az igazsághoz, mint az ellenoldalé"

szerintem egyik felfogás sem áll közel a valósághoz. mivel egyvalamit nem értenek azok, akik az ő győzelmében a tolerancia diadalát ünneplik. conchita wurst nem a fejlődést, hanem az állandóságot jelképezi. ahogy a középkorban kedvüket lelték a vásári komédia, majd a cirkuszok "szörnyszülötteiben", úgy szórakozik a ma embere ezen a srácon is..."

Gacsajpesta 2014.05.12. 23:05:29

Sajnos a Queen klippjeit sem tudta hányinger néköl nézni az ember. A dalok jók voltak, az énekes félmeztelen vonaglása pedig hányingerkeltő.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.12. 23:09:30

@maxval a gondolkodó birca:

Nem kell pusztulnia, csak a balliberálisokat kellene háttérbe szoritanunk!

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.05.12. 23:11:47

Ez a szakállas buzeráns éppoly gyorsan el fog tűnni a süllyesztőmben, mint Dana International, Terry Black, meg a többi nemváltó provokátor. Egyébként sztem manipulálták a szavazást hogy ezt a szerencsétlent hozzák ki gőztesnek.
Érzik, hogy lassan vége a liberalizmus több évtizedes tombolásának az öreg kontinensen, és mint a vesztét érző vírus, utoljára még kitombolják magukat, a leghevenyebb tüneteket okozva.

_most_ 2014.05.12. 23:20:33

@A megvalósult amerikai ólom..: persze manipulálták a szavazást, hihetetlen, hogy az ostoba jobberek mennyire nincsenek képben a világról :D

Zsófi15 2014.05.12. 23:35:09

@kovi1970: Hűha itt nagy gondok vannak. Kicsit utána kellene járni annak, hogy a mai pszichológia és orvostudomány hogyan vélekedik a nemi identitásról. Conchita NEM deviáns és NEM beteg. Egy kisebbségi csoporthoz tartozik + (mindegy milyen okból) kialakított a maga számára egy külsőt, ami lehet, hogy hatásvadász, de az az ő dolga.
A tájékozatlanság...na az viszont valóban veszélyes...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.12. 23:43:31

Dalverseny!

.

Tolerancia, tisztelet, megértés.

.

Tiszteletet a magyaroknak!

bunkobrendelmatyi.blog.hu/2014/05/12/48_tiszteletet_a_magyaroknak

.

Az egyik alapvető európai érték a tolerancia. Elfogadjuk, hogy létezhetnek szakállas nők.
Addig, amíg nekem nem kell szakállas nőnek lennem, no problem.

Tiszteletet az európai értékeknek! - Ha már magunknak megköveteljük.

fehérfarkas 2014.05.12. 23:48:57

@A megvalósult amerikai ólom..:

1. mit jelent az szerinted, hogy liberalizmus?
2. mit jelent valójában (a szótári értelemben) a liberalizmus?
3. a kettő között mi különbség, és van-e egyáltalán egymáshoz bármi köze a valódi liberalizmusnak ahhoz, amit te róla hiszel?
4. mi lesz a liberalizmus utáni korszakban? Euópai Tálibisztán?
Mert egyes hozzászólók kommentjeihez képest még a tálibok is liberálisnak tűnnek.

fehérfarkas 2014.05.12. 23:52:58

Mit üzen kifelé az Eurovision dalfesztivál? Azt üzeni kifelé, hogy toleránsak vagyunk, nem vagyunk homofóbok, nem vagyunk rasszistk, nem vagyunk intoleránsak, nem vagyunk gyűlölködők.

Az Eurosvision-ön ugyanúgy nyert izraeli, mint török meg azerbajdzsáni is.
És ugyanúgy nyert francia, svéd, német mint orosz, ukrán, szerb.
És ugyanúgy nyert trafó, mint heteró.
A részt vevő országok között ateista (a nyugati és a volt szocialista országok többsége), keresztény (Örményország, Oroszország, Spanyolország, Görögország), muszlim (Törökország, Azerbajdzsán, Albánia, és 1980-ban Marokkó), zsidó (Izrael) ugyanúgy található.

Egyébként tök mindegy ki nyer, mert a magyarok soha nem értették meg Európát, és soha nem értették meg a többi ország szavazói miért azokra szavaztak: amikor az izraeli Dana International nyert azon is a magyarok felháborodtak, amikor a finn Lordi nyert a szörny jelmezeivel és metal zenéjével azon is, amikor az azerbajdzsán nyert az egyébként korrekt zenéjével azon is (mert hogy miért egy azeri nyeri, aki szerintünk nem is Európa, meg különben is "baltás gyilkos"), amikor a török nyert azon is felháborodtunk, hát már hogyan nyerhetett a minket 150 évig megszálló muszlim, amikor a szerb nyert akkor meg azon háborodtunk fel, mert hogyan nyert egy ilyen primitív nép akik csak népírtani és a vajdasági magyarokat elnyomni tudnak, stb...stb...stb...
Szóval mi magyarok minden nyertesben megtaláltunk a hibát, hogy miért lett volna tilos nyernie. De persze ami indulónk egyetlen egyszer sem tudott nyerni.

Pedig mondom, itt nemcsak nyugatiak nyertek, hanem nyertek törökök, azeriek, oroszok, lettek, észtek, ukránok, szerbek is, csak éppen magyar nem nyert eddig még.
Lehet mégsem Európában van a hiba? Hanem valamit mi nagyon nem érzünk Európából? Lehet, hogy a szellemi bezártságunk, amely nemcsak Európát, de még a környező országokat (amely határon túli magyarokkal van teli) sem ismeri a fő gond? Lehet, hogy csak egy kicsit ki kellene nyiljunk, informálódnunk, felvilágosodnunk a bezártság helyett?

fehérfarkas 2014.05.13. 00:01:12

@Zsófi15:

Ez így van.
Talán annak idején az Euróvíziós Dalfesztivál fellépői között az Abba, Genghis Khan (www.youtube.com/watch?v=eAEUrp2V4ss ), Lordi (www.youtube.com/watch?v=gAh9NRGNhUU ) nem voltak hatásvadászok? Vagy a 2 orosz fiatal lány a kilátszó nagy melleik mutogatásával vajon nem hatásvadászok voltak?
Nekem egyikkel sincsen gondom, mert ez egy show, ahol a zene mellett/helyett a látvány, a show elemek is számítanak.
Ez már régóta nem az a korszak, amikor France Gall 1965-ben egymaga kiállt a pódiumra szerényen, és elénekelte a Poupée de cire, poupée de son számot:www.youtube.com/watch?v=7cv9NIzGmSI

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2014.05.13. 00:26:48

Nekem semmi bajom "Punci Kolbásszal". A dal zeneileg közepes, de a látványelemekkel együtt szórakoztató élmény. Tényleg hasonlít egy James Bond film főcím dalára. :-)

Ha jól tudom, minden magzat lánynak indul a kromoszómáitól függetlenül. Tehát egy nőnek öltözött férfi nem is olyan extrém.

Akik Európa vesztéről fantáziálnak a dalfesztivál győztese kapcsán, nagyon szűk látókörűek, és nem igazán irányítják az életüket. Nem hozták ki magukból a maximumot, elnyomottnak érzik magukat, közben vinnyog bennük a hím, hogy "hol vagyok én a domináns hímhez mérten, jaj, de kis csökött vagyok, de az a nőimitátor ripacs ott áll a színpadon, központi helyen és jól érzi magát és a tömeg őt éljenzi! Micsoda disznóság, hiszen én teljes értékű hetero férfi vagyok, engemet is imádjatok! Hogy nem?!? Akkor vesszen Európa!"
Talán fejlődni kéne, dolgozni önmagatokon és nem másokat pocskondiázni, majd szájkaratéval lezúzni Európát.

Inkább transzvesztitákat lássak az utcán mint barna inges kemény legényeket.

Zsófi15 2014.05.13. 00:46:26

@Gamma Leonis: Igen, a dal maga nem volt nagy szám, viszont nem értem, hogy miért pocskondiázzák Conchita hangját...egyáltalán nincs rossz hangja. Persze azok, akiket sokkolt a külseje nyilván halláskárosodást is szenvedtek automatikusan.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.13. 05:28:11

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

A bűn elleni küzdelem része s keresztény életnek. Jézust követjük ebben.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.13. 05:33:26

@fehérfarkas:

Nem homofóbnak lenni = perverz világnézet.

Jézus homofób volt, mi őt követjük inkabb és nem az elfajzott Eurovíziós bűnpártolókat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.13. 08:57:54

@maxval a gondolkodó birca: "Jézus homofób volt"

Kérlek másold be már ide azt az idézetet a Bibliából, ami ezt alátámasztja... Erősen csodálkoznék, ha találnál ilyet.

(És akkor arról ne is beszéljünk, hogy mennyiben hiteles forrás Jézus életéről az a könyv, amelyet olyan emberek írtak, akik nem is találkoztak Jézussal, ugyanis évtizedekkel később éltek).

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.13. 09:00:38

@Fedor:

Lásd pl. a prostituált megkövezésének történetét.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.13. 10:08:51

1. Arról a sztoriról már bebizonyosodott, hogy utólagos betoldás.
2. Hol van abban a homofóbia? van benne egy házasságtörő asszony, akinek Jézus vagy megbocsájtott, vagy nem (nem tudin, mert direkt homályosan fogalmazott).

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.05.13. 11:30:55

@_most_: Sztem meg te nem vagy képben a világról. Majd egyszer magad is rájössz..Az első nagy meglepetés az EU parlamenti választás lesz Európa szerte..

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.05.13. 15:24:03

@fehérfarkas: A liberalizmus valamikor fontos szerepet játszott a feudális viszonyok lebontásában Európa szerte, mára viszont olyanná vált, mint a leállni nem akaró fűrészgép: a gyümölcsfákat is kivágná. Ezért fontos hogy ez az idejétmúlt ideológia a történelem szemétdombjára kerüljön ,és oda is fog kerülni..
Nem lesz Tálibisztán, hanem Európa visszatér keresztény gyökereihez, amely naggyá tette ezt a kontinenst.
50-100 év múlva már csak mosolyogni fognak ezeken a mai bizarr jelenségeken, a múlt furcsaságai közé besorolva az ezredforduló környéki Európa viszonyait..

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.13. 16:11:01

@A megvalósult amerikai ólom..: Tudod mi tette naggyá ezt a kontinenst? pont, hogy a vallás és az állam kettéválasztása, és a polgári jogok térnyerése...

Balt 2014.05.13. 16:20:44

@anton.chigurh: Ez eléggé mellé ment: Birca egy csalódott gyurcsányista, amúgy - származása révén - gyakorló görögkeleti vallású, aki /pill. Bulgáriában él a zsidó származású feleségével. (Ezeket az adatokat ő osztotta meg magáról, és bár senkinek semmi köze hozzá, én is csak azért jegyeztem meg, mert azon kevés exc-gyurcsányista közé tartozik, akivel bizonyos dolgokról értelmesen el lehet beszélgetni. Ja, ide meg azért hoztam - bocs! -, hogy cáfoljam a zelőítéleteket.) :)

Balt 2014.05.13. 16:22:49

@porch monkey 4 life!: "ordas eszmék"
József Attila. :) Hogy ki melegítette fel, az bizony jó kérdés, tényleg csicskalángos.

Balt 2014.05.13. 16:25:49

@Ad Dio: Stimmt, ez a helyes hozzáállás: kiröhögni/leszarni vérmérséklet szerint. De EP-kampány van. Írtam máshol:

Így végképp überbunkóság, az a Jézus képbe belemémelt Conchita, ami provokáció felett átérzem a keresztények kiakadását, mégis jobb volna, ha legyintenének rá. De most jövök rá: az EP-választás küszöbén nem teheti meg egy kereszténydemokrata, hogy ezt a terepet átengedje a szélsőséges EU-szkeptikus pártoknak - akiken amúgy ez a történet önmagában tol vagy 5%-ot -, tehát végül is nincs min csodálkozni, hiába volna üdvösebb kiröhögni és legyinteni. Ja, nem vagyok vallásos.

Balt 2014.05.13. 16:31:22

@Gamma Leonis: "Inkább transzvesztitákat lássak az utcán mint barna inges kemény legényeket."

Az a nagy helyzet, hogy a sok transzvesztita előbb-utóbb elhozza a barna inges kemény legényeket. A demográfia (+migráció stb.) meg az iszlám többséget... De legalább ők nem reklámozzák a másságot, csak csinálják (néha erőszakkal), úh lehet örülni! :))

Balt 2014.05.13. 16:33:02

@Zsófi15: A hang nem rossz, a dal 12 egy tucat, az előadás semmilyen, a szakáll meg mém, ami az egész produkciót eladta.

nandras01 2014.05.13. 16:34:28

@maxval a gondolkodó birca:
most eltekintve attól, hogy a prostituált nem azért lesz az, mert annyira jó neki, hanem, mert igény van a szolgáltatására, így őt büntetni a tevékenységéért nem vall kifinomult ítélőkészségre, szóval ettől eltekintve, hol is találkozik a homofóbia a prostitúció feletti ítélkezéssel?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.13. 18:01:03

@nandras01:

Ez egy jelkép bűnről, bűnösről és bűnbocsánatról.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2014.05.13. 18:41:39

@Balt: A vallásokkal kevésbé vagyok toleráns mint az önkifejezés formáival szemben. Racionálisan szemlélve az élet folyamatait, ismerve az elme korlátait, elég nagy marhaságnak tartom képzeletbeli apa figurákat ajnározni és azokra fogva a tetteinket mindenféle módon terrorizálni a többieket. Oké, mindenki hihet, amiben akar, de az intézményesített hülyeség veszélyes, lásd a középkori eretnek üldözés túlkapásait. Mostanában van valahol egy kiállítás a kínzásra használt eszközökből. Iszonyatosan durvák.
A csajnak öltözött, szakállas pasi ártalmatlan, de a tesztoszterontól fűtött, képzeletbeli apa figura támogatásában bízó, csoportba verődött férfiak veszélyesek. Valójában a vallásokkal való dobálózás is egyfajta hatalmi harc a különféle népcsoportok közt. Alig különbözünk az állatoktól, nekünk is terület kell erőforrásokkal, és ezt a hímek így vagy úgy megszerzik. Kiábrándító a primitívségünk.

fehérfarkas 2014.05.13. 18:48:20

@A megvalósult amerikai ólom..: "Nem lesz Tálibisztán, hanem Európa visszatér keresztény gyökereihez, amely naggyá tette ezt a kontinenst."

Habár ez nem ennek a posztnak a témája, de ha mr szóba került, akkor leírom a véleményemet:
Európa egyszerre tarta magát a pogány ókori görög-római civilizáció örökösének, és a zsidó-kereszténység kultúra örökösének is.
Most akkor jogos a kérdés: melyiknek is örököse Európa? Melyik is tette naggyá Európát?
Persze olyan apróságokról se feledkezzünk meg, hogy az antik görög/római tudást az arabokon keresztül ismerte meg a keresztény Európa - mert anélkül még ma is azt hinnék az európaiak, hogy a Nap keröng a Föld körül (sőt, a helyiértékes számokat és a 0 fogalmát sem ismernénk - hiszen azt is az araboktól vettük át, ezért is nevezzük az indiai számokat arab számoknak).
Persze volt a kereszténységnek egy másik irányzata, amelyik folytatólagosan tovább vitte az antik görög/római tudást (és akiktől az arabok átvették azt és tovább fejlesztették): a keleti kereszténység, a római Vatikán nagy riválisa: Bizánc, amely területének 90%-a Ázsiában volt.

De ezzel nincs is semmi gond, és a kereszténységet sem akarom ezzel leszólni, mert történelmi szerepe volt a nomád, barbár germán és szláv törzsek civilizálásában. A kereszténység nélkül a barbár germánok még mindig falvakat gyújtanának fel, nőket erőszakolnának meg, és gyerekeket és időseket mészárolnának le. Tehát civilizációsan nagyon fontos szerepe volt a kereszténységnek a barbár germán és szláv népek civilizálásában.
Amivel viszont problémám van az az, hogy a keresztény értékeket a liberalizmussal szemben hirdetők valószínűleg 1 hetet nem tudnának igazi keresztény erkölcsi értékrendben, és a Biblia törvényeinek megfelelően leélni (mert azért a Bibliában többről van szó mint a jézusi szeretetről - bár sokak száára önmagában a szeretet és az igazmondás is lehetetlen kihívásnak tűnik, de a Bibliában ennél sokkal több társadalmi és erkölcsi szabály van).

Aki járt közel-keleti országokban, és látott ott igazi ortodox vallásos keresztényeket, az tudja miről beszélek. Az európai keresztények 99%-a képtelen lenne úgy élni, hogy a Biblia erkölcsi szabályait saját magára(!!!) nézve is szigorúan betartja.
Nemcsak másokra rékényszeríti, hanem saját maga is szigorúan betartja.

Zsófi15 2014.05.13. 21:15:53

@Balt: Csak azt nem értem, hogy sokan miért Őt hibáztatják? Ha nem lett volna a szakáll akkor nem nyert volna. És? Ez nem változtat azon, hogy az eladáshoz vevő kell...a lényeg tehát nem Conchita és a szakáll, hanem a nézőközönség amely megszavazta neki az első helyet. :)

DeMarco 2014.05.13. 22:58:03

Néhány gondolat:

1.Önmagában ki nem sza*ja le, h az nyerte aki. Az legyen annak büntetés aki nézte... Ha a média és a libsi blogok nem tolnák az arcunkba úton-útfélen, pont semmit nem tudnánk erről a förtelemről.

2.Ha már Queen. Szeretem a queen zenéjét, de rühellem az énekes figuráját. Nem emlékszem, h láttam volna akár egy klipjüket is valaha. Általában véve is ritkán nézek klippeket, hang alapján ítélek. Többek között ezért kedvelem jobban Tóth Verát a tesója helyett. Visszatérve a queenre, abszolút mértékben le lehet választani az aids-es buzit a hangjáról és ellentétes síkon megközelíteni. Az ABBA tagja sem éppen a szépség mintapéldányai, évtizedek óta nem látni őket színpadon, mégis a slágereik örök dallamok. Ahogy sztem Beethovennel sem találkozott egyikünk sem, de a zenéjét azért szerethetjük. Vagy szerethetjük az Edda dalait, de Patakin kívül sztem a nagy többségnek fogalma sincs az együttes többi tagjának neveiről, stb.

3. Nem is lenne érdekes ez a poszt, ha nem lennének benne ilyenek:

"Az emberek szórakozni szeretnek, ezért néznek olyan műsorokat, mint az Eurovíziós Dalfesztivál"

Sztem aki szórakozni akart, még véletlenül sem nézte ezt a műsort, főleg abban a tudatban nem, h ez köztudottan a melegek kedvenc zenei parádéja. Inkább messze kerülte, aki tehette. Persze vannak, akiknek egy szakállas buzi a szórakozás, de azokat csak sajnálni tudom.

"Szóval felesleges azt hinni, hogy ez a tolerancia diadala."

Mert nem is az. Eleve felülprezentáltak a melegek a nézőközönségben, de nem lennék meglepve, ha körsms-ek mentek volna a jogvédők között, h nyomkodják a telefont ezerrel... másképp kizárt, h az oroszok megszavazták volna. Meg egy kicsit manipulálhatták is a szavazást, ahogy szokták minden ilyen műsornál, hiszen mindegyikünk ismeri ezeket a trükköket.

"Mindig viccesnek éreztem, ha valaki annyira nem biztos a maga identitásában, hogy másoknak is meg akarja tiltani, hogy más legyen, mint ő, mert attól fél, hogy elcsábul."

Igazából ez az a mondat, ami gyomorforgató és nem a szakállas buzi vergődése. Csodálom, h mindenki elsiklott felette... Tipikus példája, h miért rühelljük annyira a libsi hazugságokat, önbecsapásokat.

Libsi alapfrázisok:

Aki a fideszre szavazott: náci, vidéki, buta, nem jutott megfelelő sajtóhoz, stb.

Aki homofób: Igazából látens buzi.

Soha még csak eszükbe sem jut, h mekkorát tévednek. Siralmasak, szánni valóak...

"Nem tudja felfogni, hogy a homoszexualitás nem fertőző, annak vagy születik az ember, vagy nem."

Te meg nem tudod felfogni, h nem természetes viselkedés, abnormalitás, amit nem kell reklámozni, pláne nem felülprezentálni, divatot csinálni belőle, követendő példaként bemutatni.

Még egy kisgyerek is meg tudta fogalmazni: "Anyu, az a bácsi át akar verni mindekit, női ruhába öltözött h nyerhessen".

Még egy gyerek is intelligensebb, mint egy liberális...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 08:27:54

@maxval a gondolkodó birca: "Ez egy jelkép bűnről, bűnösről és bűnbocsánatról."

Jézus megbocsájt, TEHÁT homofób.

Ezt a logikát...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 08:44:09

@DeMarco: "nem lennék meglepve, ha körsms-ek mentek volna a jogvédők között, h nyomkodják a telefont ezerrel... másképp kizárt, h az oroszok megszavazták volna. Meg egy kicsit manipulálhatták is a szavazást"

Eszméletlen, hogy mennyire nem tudjátok elfogadni a valóságot, azt, hogy mást nem zavar egy kis bohóckodás.

Mi értelme lett volna a körsms-eknek? Fogadjunk, hogy azt gondolod, én is kaptam ilyet, és ezért rá szavaztam. Nos, egyrészt nem kaptam, mert ez csak a te fantáziádban létezik, másrészt nem szavaztam, mert nem anyira nem érdekelt, harmadrészt, ha szavaztam volna, akkor ( mivel ugye a magyar indulóra nem lehetett) vagy a finnekre voksoltam volna (zenei alapon), vagy az ukrán csajra (szolidaritási alapon).

Mi értelme lett volna csalni? Egyáltalán hogyan? Ezt a szavazást nem Putyin fegyveresi felügyelték, mint az ukrán "népszavazásokat", hanem 37 ország, többségében olyanok, ahol eszükbe se ilyesmi. Oroszországban is, mint mindenhol a köztévé szervezte a dolgot, így a szavazást is, ott ez ugye állami felügyeletet jelent. Ők szervezték volna meg, hogy az kapjon magas pontszámot, aki ellen pár nappal korábban még bojkottot akartak? Sőt, ha már itt tartunk, itthon ugyanez a helyzet: szeretnéd Rákay Philipék intézték el csalással, hogy maximális pontszámot kapjon? Ennyire te sem lehetsz hülye...

"Még egy kisgyerek is meg tudta fogalmazni: "Anyu, az a bácsi át akar verni mindekit, női ruhába öltözött h nyerhessen". "

Barátom, hát nem pont ezt írtam én is, csak más szavakkal?

"Conchita Wurst jól kiszámítottan ripacskodott egy sort, és ez bejött sokaknak."

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.14. 09:17:36

@Fedor:

Mit mondana Jézus egy homokosnak ma szerinted?

1. Jó ember vagy, nem számít, hogy mi a szexuális orientációd, semmi kifogásom ellened.

2. Te pokolfajzat, dögölj meg!

3. Menj, megbocsátok neked, de többet ne vétkezz, hagyj fel homokos életmódoddal!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 10:16:25

@maxval a gondolkodó birca: Nem tudhatod, ahogy én sem. Egyébként ha komolyan vesszük a krisztusi elveket, akkor az első, ha viszont azt nézzük, hogy Jézus a valóságban egy ortodox rabbi volt, akkor meg a második vagy a harmadik. De abból a szempontból irreveláns, hogy nekünk van 2000 év civilizációs előnyünk, és már megbocsáss, de én nem szeretnék ókori elvek mentén élni.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.14. 10:37:23

@Fedor:

Pont az van, hogy tudhatjuk. Ezért van az Egyház. A válasz a 3. opció.

Jézus nem volt ortodox rabbi. Eleve akkoriban nem is léteztek judaizmus-ágak, az ortodox/konzervatív/modern zsidó ágak modern dolog.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 11:00:57

@maxval a gondolkodó birca: Pont az van, hogy nem tudhatjuk. Az egyház által suggalt Jézus kép és a valóságos köszönőviszonyban sincs egymással. Biblia kutatók és történészek eredményeit is kéne olvasgatni, nem csak pápai enciklikákat.

Ha érdekel, akkor itt van könnyen emészthető formában (regény, de tudományos kutatásokon alapul):

www.libri.hu/konyv/jose_rodrigues_dos_santos.a-vegso-titok.html

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 11:04:17

@maxval a gondolkodó birca: Amúgy meg az egyház is változik, mert évszázadokig a második opció volt a részükről érvényben. A harmadik opció újabb keletű, mert civilizált országokban tarthatatlanná vált a az előző, Ferenc pápa meg már az első opció közelében jár, szóval nem épp a legszilárdabb alapra hivatkozol.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 11:05:59

@maxval a gondolkodó birca: "az ortodox/konzervatív/modern zsidó ágak modern dolog"

De azt képviselte, amit ma az ortodoxok, értsd így.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.14. 11:08:55

@Fedor:

Az Egyház által közvetített kép az egyetlen hiteles. Jézus azért választott apostolokat és azért alapított egyházat, hogy tanítása megmaradjon.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.14. 11:09:55

@Fedor:

Ferenc pápa nem tudom mit akar. Ha mást képvisel, mint a 3. opció, akkor ő egy eretnek és mindegy mit mond.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 11:31:00

@maxval a gondolkodó birca: És igen! Ez az! Átkozd ki a pápát, mert megpróbál emberibben hozzáállni a megváltoztathatatlanhoz!

Gratulálok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 11:34:27

@maxval a gondolkodó birca: "Jézus azért választott apostolokat és azért alapított egyházat, hogy tanítása megmaradjon."

Na most kapaszkodj meg: Jézus semmilyen egyházat nem alapított. Az Szent Pál volt. Ő alakított annyit Jézus konzervatívan zsidó nézetein, hogy nem zsidók számára is elfogadható legyen, és ettől lett a kereszténység önálló, ettől tudott elterjedni (no meg azért, mert Pál - Jézussal elletétben) terjesztette.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.14. 11:35:11

@Fedor:

Egy főpap feladata az apostoli hit megtartása és nem csűrése-csavarása. Ha ez utóbbit akarja valaki, lehet alapítani protestáns szektát. Van már 10000 darab, eggyel több vagy kevesebb nem gond.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.14. 11:37:10

@Fedor:

Igen, ez egy népszerű tévhit, de nem igaz. Az Egyházat Jézus alapította. Pál valóban az Egyház legfontosabb embere volt, ez tény, de ő semmit nem alapított, sőt ő az alapítás idején még csak nem is volt egyháztag.

Nincs "páli kereszténység", ez fantázia. Pál SEMMIBEN nem változtatott.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 12:06:56

@maxval a gondolkodó birca: Nem népszerű tévhit, hanem történelmi tény.

Na mindegy.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.14. 12:12:17

@Fedor:

Nem éppen.

Ezek modern tévhitek. Semmi alapjuk. Fantáziálás csak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 12:54:34

@maxval a gondolkodó birca: A fene abba sok fantáziáló biblikutatóba és történészbe. Meg egyébként is: kell a francnak a tudomány :-)

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.14. 13:23:03

@Fedor:

Bibliakutatással nem ismerhető meg a keresztény tanítás.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 13:42:15

@maxval a gondolkodó birca: Akkor azért műveli annyi pap.

Na szerintem itt hagyjuk abba.

randomuser1 2014.05.14. 15:17:35

Én a bajszos iránti pubertáskori rajongásom ürügyén lettem buzi, így a szakállas direkt bejön
:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 19:01:05

@Emmanuel Goldstein: Váljék egészségedre. Bár elég kizártnak tartom, hogy Freddie nélkül nem lennél az.

biglight 2014.05.14. 19:58:14

@Fedor: Ennyit a nagy vallásodról te szar

biglight 2014.05.14. 20:04:07

Úgy gondolom, hogy a 2 teljesen más... Freddie Mercury homokos volt, amit vállalt is, viszont egy Isten... Aki nem szereti őt, annak nincs sok érzéke a zenéhez. Ez a wurst, meg egy ócska (és gusztustalan) reklám európának, hogy mennyire befogadó. Nesztek nyugat, amíg ti háborúzgattok, mi szakállas nőket hallgatunk, mert nekünk mindegy. Csakhogy ezt mindenki elfelejti, nem azért nyert ez a feltünési viszketegségben szenvedő arc, mert olyan jó, hanem mert kaptak egy borítékot a "zsűri tagok", hogy kinek mit adjanak, ilyen egyszerű. Freddie viszont egy legenda, olyan hanggal, amilyen nincs minden 2. embernek. És elénekelte nekünk a Tavaszi szelet, az ég szerelmére :) Felőlem lehetne bármilyen, ugyanúgy hallgatnám.
A szenteskedő, jézusbuzi rasszisták meg kiszophatnak

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 20:08:52

@biglight: Hogy kerül ide az én vallásom? Te szar, ha már ilyen viszonyban vagyunk. Mi bajod van neked a szkeptikus katolikussággal?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.14. 20:15:46

@biglight: Akkor neked is: lényegtelen, hogy Freddie mennyivel volt jobb énekes és zenész (persze, hogy az volt), de itt most a kritizálók egyedül a külsejével foglalkoznak meg a nemi identitásával. Ebből a szempontból nézve az égvilágon semmi különbség nincs köztük.

"Csakhogy ezt mindenki elfelejti, nem azért nyert ez a feltünési viszketegségben szenvedő arc, mert olyan jó, hanem mert kaptak egy borítékot a "zsűri tagok", hogy kinek mit adjanak, ilyen egyszerű."

Persze, 37 ország köztévéjének a zsűrieji (köztük Oroszországé meg hazánké, utóbbi olyan tagokkal, mint Kovács Kati, Tóth Vera meg Dorozsmai Péter) kapott ilyen ukázt. Ne legyél mer ilyen paranoiás... Egyébként meg a zsűri csak az egyik felét adta a szavazatoknak, a másik felét a közönség szavazat adta, és a zsűrik voltak a konzervatívabbak:

"Míg a közönség csak egy országban nem sorolta az első ötbe, a zsűri 16 országban gondolta úgy, hogy nincs keresnivalója az élmezőnyben."

index.hu/.../13/conchita_wurst_tenyleg_mindent_vitt/

Prostatikus Vogon Jeltz 2014.05.14. 20:46:45

@Fedor: hát ezen nagyon röhögtem :-D

Egyébként terítőkkel vitatkozni felesleges, de gondolom ezzel nem árultam el újdonságot.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.14. 20:57:12

@Fedor:

Még szerencse, hogy nem a Biblia a kereszténység alapja. A Biblia az Egyház által írt, szerkesztett hitbuzgalmi írás.

randomuser1 2014.05.14. 22:32:54

@Fedor: erre ne vegyél mérget, freddie nélkül biztos én is látens homoszekszualitástól szenvedő katkóként végeztem volna.

randomuser1 2014.05.14. 22:49:36

@maxval a gondolkodó birca: ez azért így leírva egy csöppet erős, de legalább elárulja a felekezeti hovatartozásodat :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.05.14. 23:06:42

A Queen egy náci zenekar volt.

Itt a bizonyíték:

www.youtube.com/watch?v=wwdOX19_ETI

;)

A gagyivíziós fesztivált pár éve nem valami halálfejes finn metálbanda nyerte? Akkor az mi volt? Azok is a meleglobbi ügynökei? Vagy sátánista liberálisok?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.05.14. 23:11:36

Jut eszembe, volna egy tippem Szlovéniának, hogy kiket kellene indítania legközelebb. ;)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.15. 10:05:50

@Emmanuel Goldstein: Tehát ugyanúgy meleg lennél, csak épp nem vállalnád fel.

randomuser1 2014.05.15. 14:08:10

@Fedor: igen, talán még egy csajt is elvettem volan és elszenvedek Mellette pár évtizedet, összeütök egy pár gyereket, ötvenévesen comingoutolok- vagy nem
ez azért nem olyan ritka szcenárió.
mint ahogy a nemi identitás se feleletválasztós teszt, egész finom átmenetek is elképzelhetők.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.05.15. 16:33:38

@Fedor: Persze. Nem kattintottál a klipre? Ha queenes vagy/voltál, érdemes. :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.05.16. 15:55:24

@maxval a gondolkodó birca: Azt hiszem itt az ideje, hogy kiátkozd a bácsi érseket is, hisz eretnek :-)

"Christoph Schönborn bécsi érsek pénteken szokásos heti glosszájában az egyik legolvasottabb bécsi napilap, a Heute hasábjain fejezte ki örömét Conchita Wurst győzelme iránt.

„Isten sokszínű kertjében nagy a tarkaság. Nem mindenki, aki férfinak született, érzi magát annak, és ez így van a nők körében is. Emberként ugyanúgy megérdemlik a tiszteletet, mint bárki más”
- szögezte le az egyik legbefolyásosabbnak tartott európai érsek. Schönborn szerint a tolerancia, amelynek jegyében a „szakállas nőként” emlegetett, homoszexualitását nyíltan vállaló osztrák énekes fellépett a világ egyik legnagyobb dalfesztiválján, „valós és jelentős téma”.
„Az olyanok, mint ő, sok gúnynak, trágárságnak és intoleranciának vannak kitéve, márpedig a tolerancia azt jelenti, hogy tiszteletben tartunk másokat akkor is, ha nem osztozunk a meggyőződésében”
- írta az egyházi vezető. Az érsek nyilvánosan örvendezésének adott hangot Neuwirth győzelme fölött akkor is, amikor látogatást tett a bécsi fogadalmi templomban, ahol éppen egy Testiség és szexualitás című kiállítás borzolja a kedélyeket. Schönborn azt mondta, imádkozik azért, hogy Isten áldása kísérje az oly nagy sikert arató osztrák énekes életét, és jól gazdálkodjon győzelmével."

vs.hu/becsi-ersek-orul-conchita-wurst-sikerenek-0516

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.17. 09:35:48

@Fedor:

Részben igaza van, de részben ez mocskos maszatolás, csúsztatás. Szar ember ez az érsek.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0