Semmi
2014. szeptember 24. írta: Fedor

Semmi

semmi2.jpg

Rien. 

Vagyis "semmi" - írta naplójába XVI. Lajos francia király 1789. július 14-én, azon a napon, amikor a nép megostromolta és elfoglalta a Bastille-t. 

A mai napon nincs kiemelt esemény. 

- írja a külügyminisztérium honlapja azon a napon, amikor esküt tesz az új miniszter. Végül is tényleg nem történt semmi, hisz Szijjártó "büszke vagyok arra, ha Orbán janicsárjának hívnak" Péter eddig is csak a minielnök táskahordozója volt, és ezután is az lesz, csak magasabb rangban. 

De az igazi főnök nem változott, így a lekezelő stílusú hazudozás sem. 

Így következhetett be az a diplomáciatörténeti bravúr, hogy az új miniszter legelső! nyilatkozatában lazán lehazugozza a legnagyobb szövetségesünket egy olyan kérdésben, amelyben az objektív tények Obamát igazolják vissza, aki így teljesen jogosan sorolta fel Magyaroszágot egyetlen EU tagként(!) azon országok között, ahol megfélemlítik, zaklatják a civil szervezeteket.

Hogy ez hatalmas szégyen az országnak? Az. De pont Orbán hozta fel ugyanezeket az országokat példaképként nem olyan rég, és egyre inkább úgy is viselkedik, hogy méltó legyen hozzájuk.

Szóval házhoz mentünk a ló...ért.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr126727435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éhes_ló 2014.09.24. 15:25:09

A külügy sosem volt a nemzet pajzsa a maga kontraszelektált és magyarellenes hagyományaival, atlantista és ejrópába ájult képmutatóival.
A régi és új vezetői is méltók a (rossz)hagyományokhoz.
Az persze csak a hab a tortán, hogy az önfeladás, az önlábonlövés szintű megalázkodás, érdekfeladás sem segít nekik - csicskáknak - abban, hogy az "úri társaság" ne szarba vegye őket.
Hiába no slotát, pontát és más harmadosztályú emíreket, hercegeket jobb szeretik arrafelé, ahol a magyarokról döntenek, nélkülük.
Nem új helyzet ez, csau, tito, husák, benes is lehetett akármekkora gyilkos, kedvence volt azoknak, akik most is és anno vért okádtak-okádnak a magyarokra, ha nem pucsítanak parancs szerint.
Értem én, hogy bozót gyurinak és ejrópaji, hazai barátainak jobban tetszett a tüntetőket véresre verető-lövető, belvárost lezáró, tüntetéseket orrba szájba betiltó elqró, de a pech az, hogy hiába hillary milliói, aa böszme és a libás is leégett, a kib&szott magyar választók nem szeretik a kóser kosztjukat.

Hiszti van no, mert a kétharmad másodszorra már nem tréfa. A bankokat, a sorosfióka álcivil barátaikat is szopatják. Valamit tenni kell, mert ami nem megy demokratikusan, vűálasztásokon, majd megy fenyegetéssel, terrorral a kedves amerikai és ejrópaji haverok szerint.

De ezt most hogyan?
Listázgatunk, listázgatunk?
Izrael tömeggyilkosságai nuku?
Ékorea, Katar, Szaúd-Arábia vagy Irán nincs listán békenóbeldíjaskám?
Ez komoly, vagy elgurult a gyógyszere valakiknek odaát?

Kiket hallgatott le buktor a világban?
Kiket rabol el, tart, kínoz bírósági ítélet nélkül fogságban buktor erőszakszervezete, titkosszolgálata?
Kiket gyilkoltat le buktor hadüzenet nélkül drónokkal, bérgyilkosokkal?
Hol robbantott ki máig véget nem érő háborúkat buktor?

Bocsi, ezt maki és elődei teszik, nem ez a túlfejlett szavazóbázissal rendelkező miniducse.

Ezek után gondolom majd lesznek itthon is célzott likvidálások, kapunk demokráciát a bankoktól vagy F17-esektől, néhány jobber guantanamora kerül miután az NSA feldolgozza a makira és kedvenceikre veszélyes terrorista nácik lehallgatott beszélgetéseit, emailjeit.
Várhatjuk, hogy szíriai, iraki szinten meghozzák nekünk a demokráciát a kedves maki emberei a CIA-val karöltve fegyveresen lövöldözve, mint a kies kijevben.

Köszönjük, mi nem kérünk belőle, bár vannak itt páran akik már elélveznek a halvány esélyétől is, hogy amit a demokratikus választásokon nem tudtak elérni, majd elérik helyettük és a választóik helyett a nagy testvér és ejrópaji csicskái által felbérelt fegyveresek.

De nekünk itt, erőlködhetnek akárhogy - trotillal sem jön be a kóser kosztjuk.
Elvagyunk magunk jól, mint már párezer éve és túléltünk itt már pár hasonló nagy arcot, tatárt, törököt, németet, habsburgot, szovjetet.
Őket is túléljük.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.24. 15:25:40

@maxval a bircaman: Hát ha neked az Obamának visszaszólásról pont ez jut az eszedbe... Vagy úgy általában gondolod ezt arról a Szijjártóról, aki csak pár napig volt miniszterjelölt, mégis kikövetelt magának ebben a minőségében is egy saját menüpontot a weboldalon?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.24. 15:30:35

@Éhes_ló: Azért tényleg kezeltetned kéne magad, mert az ekkora mennyiségű parttalan gyűlölet nem egészséges... Mint ahogy a minden szavadból kibukkanó rasszizmus sem.

No de olyat teszek, amit nem kéne: komolyan veszem a kérdésed, és válaszolok rá: a beszéd a civil szervezetekről szólt, márpedig Észak Koreában, Iránban, stb. olyan szintű diktatúra van, hogy ott már nem vegzállják civilekekt, mert ott nincsenek is olyanok. Izraelben meg azért nem, mert az demokrácia.

Éhes_ló 2014.09.24. 15:58:24

@Fedor: nos érdekes volt a válaszod is, nem csak a postod.
Jobb lett volna arról elménckedned amit írtam, a szerény személyemmel kár volt foglalkoznod, én sem tettem a tieddel.
De hát Istenem, ez is egyfajta reakció.
Orvosnak ne menj, a távdiagnózisod téves.
Gondolom az iraeli "dempkrácia" mellett a maki, no meg te is elégedettek vagytok a szaudi, katari és más öbölmenti kedves demokráciákkal, Szingapúrral, Malajziával, Thaifölddel és persze ezen kiváló demokráciákban található "civil" mozgalmak helyzetével is.
De kereshetek neked még pártucat kedvezményezettett, akit maki tanácsadói lefelejtettek a listáról.
De az is lehet, hogy azokat nem tudta elolvasni.
De te azért érted mennyire tragikomikus ez a fajta listázás egy libeárlis, vagy illiberális demokrácia kapcsán, azok tükrében amiket le mertem volt írni?
Igaz?
Viccesek vagytok ti nagyon, komolyan mondom gyúrtok ismét egy méretes buktára. Ezek után akinek egy csepp esze van elkerüli a bandátokat mint a leprásokat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.24. 16:02:52

@Éhes_ló: Na de most komolyan az a bajod, hogy nem sorolta fel az összes diktatúrát Obama, hanem csak példákat hozott? És komolyan úgy gondolod, hogy te nem vagy rasszista, amikor kényszeresen zsidózol és konzekvensen lemajmozod az USA elnökét, csak mert fekete?

Már megbántam, hogy megpróbáltalak komolyan venni. Fölösleges.

Éhes_ló 2014.09.24. 16:08:21

@Fedor: a gondom a mérték(telenség? kettős mérce?) és a bírálat morális alapjainak hiánya.
Sajnálom ha nem érthető ez számodra(sem).
Buktor egy szarházi a bandájával együtt, de elqró tizedannyi mocskot nem kapott a pofájába senkitől (holott két lábbal ugrált a bandájával a polgári jogok és a média gerincén) mint ez a szerencsétlen csicska, aki ugatni ugat, de szorgosan nyalja a maki és a brüsszeliták valagát is akárhányszor raportra rendelik, minden eljárásban meghajolt, módosított, ha kellett ötször, holott precedensek voltak arra, másoknál elnézik ugyan ezen közjogi megoldásokat.
Önlábon is lőtte magát a szankciók támogatásával.

Erre az a maki törli bele a fekete mocskos talpát, akik felégette a haverjaival a fél világot a nóbelbékedíyjával a pofájában?
Ezt te komálod?
Most komolyan?

Éhes_ló 2014.09.24. 16:09:37

@Fedor: kettőnk közül - eddig - itt egyedül te zsidóztál. Olvass utána.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.24. 16:15:40

@Éhes_ló: "Buktor egy szarházi a bandájával együtt, de elqró tizedannyi mocskot nem kapott a pofájába senkitől"

Mert hogy tizedannyi kárt okozott a demokráciának, ugyanis az egyszeri túlkapások korrigálhatóak, de Orbánnál rendszerszintű a dolog.

"kettőnk közül - eddig - itt egyedül te zsidóztál. Olvass utána."

Ja, ha szerinted az zsidózás, ha szóvá teszem a te zsidózásodat, de az nem, ha te lekóserezel mindenkit, aki neked nem szipmatikus... Ja persze, én leírtam azt a szót, hogy zsidó, te meg körülírtad, a szövegkörnyezet meg kit érdekel.

DeMarco 2014.09.24. 16:45:28

Jót röhögtem az amcsi elnökök beszólásain, egyből az a film jutott eszembe, ami talán Atlantában játszódott (vagy Boston?), már nem is emlékszem, ahol bevetették a Nemzeti Gárdát a civil tüntetőkkel szemben és szabályos belháborút vívtak a városban velük.

Előbb talán körül kellene otthon nézniük...

A "mi" "civil" szervezeteinket meg eddig is ők támogatták (Soros, Norvég alap, Eu, stb.), ezután is ők fogják.

Clintonék azóta duzzognak, h a metódista egyházukat majdnem sikerült kizárni a pénzszivattyúból... Azóta már azoknak is pénzt ítéltek meg, akiket legalább sikerült lerázni az állami csöcsről...

Az meg külön pikantériája a történetnek, hogy azoknak akarnak segíteni, akik 60 évig tartották diktatúrában a magyar népet és még véletlenül sem volt semmi közük sem a demokráciához, sem az emberi jogokhoz...

Igaza van Szijjártónak, odaát nagyon el vannak tévedve... kivéve, ha a gazdasági oldalát nézzük...mert akkor elég érthető a fintorgásuk... ami nekünk jobb, mintha csettintenének elégedettségükben...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.24. 16:59:34

@DeMarco: Mert a rendőri erők bevetése akkor, ha egy tüntetésen elszabadulnak az indulatok, az pont ugyanaz, mint koncepciós eljárásban megfélemlíteni szabályosan működő szervezeteket, amelyek a te olvasatodban egyenes Rákosi köpönyegéből bújtak elő...
A szokásosnál is zavarosabb vagy és többet is csúsztatsz, de sebaj. Valahogy fel kell dolgozni a történteket, ha így, hát így. Ki mihez szokott.

oszt jónapot 2014.09.24. 17:00:56

@DeMarco:
"Clintonék azóta duzzognak, h a metódista egyházukat majdnem sikerült kizárni a pénzszivattyúból..."
Igen bazmeg, Clintonék pont a mi pénzükre pályáznak. :D

"Az meg külön pikantériája a történetnek, hogy azoknak akarnak segíteni, akik 60 évig tartották diktatúrában a magyar népet és még véletlenül sem volt semmi közük sem a demokráciához, sem az emberi jogokhoz..."

Kire gondolsz, az oroszokra? Nem is tudtam, hogy az usa őket tolja mostanában.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.24. 17:02:48

@DeMarco: Ja, most kapcsolok, hogy te egy filmmel példálózol, vagyis egy kitalált eseménnyel! Gratulálok.

Éhes_ló 2014.09.24. 17:31:09

@Fedor: én nem így emlékszem.
Buktor nem verette szét a fél várost a jelvény nélküli rendőrnek látszó vadállataival, nem tiltatott be veretett szét többtucat tüntetést.
Ez fajsúlyos különbség a pár sikkasztó álcivil mocskos ügyeinek vizsgálata kapcsán kitürt hisztériában.

De soroltam még pár példát.
Érdekes lenne a maki véleménye, ha buktor holnaptól gunatanamot nyitna recsken amerikai terroristáknak és hazai ügynökeinek.
Esetleg bármilyen alkotmányra, törvényre szarva lehallgatná a világot, benne a makit is.
De az is érdekes lenne, ha magyar drónok gyilkolásznának az usa kedvenceinél likvidálva a maki haverjait.
Szóval sajátos morális álláspont ez a részedről és a részéről is.
De talán már írtam erről, nem?
Nem csípi az ormányodat ez a totálkár?

Éhes_ló 2014.09.24. 17:35:28

@Fedor: még valami: a kajáról írtam (amit nekünk rotyogtatnak odaát) hogy kóser, vagy sem.
Nem értem a gondodat ezzel.
Ha leírom, hogy a maki itthoni haverjai, az is zsidózás?
Esetleg, ha nagy balhéról írok az szintén kiüti a PC dekódered biztosítékait?
Ez mind szimpla pesti jiddis szleng, de ha a PC újbeszél dekódered vészjelzést ad rá, akkor kérlek adj linket, hivatkozást melyik szavak tiltottak a magadfajták újbeszél PC körében, mert nem bántanám meg az olyannyira érzékeny lelketeket két zsidózás-nácizás között.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.24. 18:01:21

@Éhes_ló: "Buktor nem verette szét a fél várost a jelvény nélküli rendőrnek látszó vadállataival, nem tiltatott be veretett szét többtucat tüntetést."

Akkor mégegyszer: azok túlakpások voltak. Nem elfogadhatóak, de attól még demokárcia maradt, működtek a fékek és az egyensúlyok, voltak kivizsgálások, büntetések, és Gyurcsányt el lehetett hajtani egy normális választáson. Most viszont az egséz rendszer át lett alakítva, és ez sokkal súlyosabb és hosszabb távon ható kár. Ami most a civilekkel történik, csak tünet, nem a komplett probléma maga.

"Ha leírom, hogy a maki itthoni haverjai, az is zsidózás?"

Nem, az csak sima raszimus. A túlhajtott PC-ért én se vagyok oda, de nem kell túlérzékenynek lenni ahoz, hogy ne tetszen, ha valakit folyamatosan lemajmozol a bőrszíne miatt.

"a kajáról írtam (amit nekünk rotyogtatnak odaát) hogy kóser, vagy sem. "

Bassus, legalább annyi gerinced volna, hogy felvállalod...

Na jó, végeztem, így is túl sok időt pazaroltam rád.

Éhes_ló 2014.09.24. 18:40:36

@Fedor: nem különösebben érdekelt sosem, minek becézik a magadfajták a tiltakozók szétverését, a városok lezárását, a tüntetések betiltását. Becsületedre legyen mondva, legalább nem náciztad le őket, mint sokan a társaid közül.

Várom a PC újbeszél kódkönyvetek linkjét.
Pá.

Éhes_ló 2014.09.24. 20:27:52

Hátha segít az összefüggések megértésében:
spiler.blog.hu/2014/09/24/usa-kulpo

DeMarco 2014.09.25. 08:31:13

@Fedor: Közben eszembe jutott: Battle in Seattle a címe és megtörtént eseményeket rekonstruál. Javaslom nézd meg, hogy hogyan is kezelik odaát a civil szervezeteket... De ha nem akarod törni magad, elég ha visszaemlékszel fletó kardlapozására, szemkilövetésére...

Vagy a polgárjogi mozgalmakat is megvizsgálhatod a klu-kluxxal együtt.

Hol vagyunk mi az amcsikhoz? Az ugasson aki nem sáros nyakig...

"Akkor mégegyszer: azok túlakpások voltak. Nem elfogadhatóak, de attól még demokárcia maradt, működtek a fékek és az egyensúlyok, voltak kivizsgálások, büntetések"

Bruhahahahahahahahaaha :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Na, ez a rettentő szánalmas!!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.25. 08:49:52

@DeMarco: Gratulálok, Azért ne szólljon be Amerika, mert egy eldurvult tüntetésnél rendet tettek? Mi köze van ennek civil szervezetek ellehetetlenítéséhez? Vagy annak, hogy 50-60 éve még polgárjogi harc volt ott? Az, hogy az már rég győzött, (fekete az elnök, hahó, tudsz róla?), és hogy pl. a Klu Klux Klan-nak annyi köze van az amerikai kormányhoz, mint a Magyar Gárdának a magyarhoz, szóra sem érdemes, igaz? Megszoktam már, hogy csak csúsztatni tudsz.

És akkor még én vagyok szánalmas...

nandras01 2014.09.25. 12:49:34

@Éhes_ló:
"Buktor nem verette szét a fél várost a jelvény nélküli rendőrnek látszó vadállataival..."
baszki, ha már hazudozol, akkor legalább próbáld meg úgy tenni, hogy egy picikét hitelesnek látsszon. tudod, élnek még néhányan azok közül, akik élőben nézték végig a tévében ahogy a fradi béközép és csatolt részei szétverik a fél várost. ezt a rendőrök nyakába varrni nem kicsit erős.
a többi hülyeségedre meg kár lenne szót pazarolni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.25. 16:51:25

@Éhes ló: @nandras01: Békebíró üzzemód ON: Egyikőtök az embereket érti fél város alatt, másikótok meg berendezést. Mind a kettőtöknek igaza van.

nandras01 2014.09.25. 18:10:49

@Fedor:
dicséretes az igyekezeted, hogy békét kívánsz teremteni, de azért nem árt emlékezni arra, hogy éhes ló nem arról ismerszik meg, hogy olyan nagyon kényes lenne a finom distinkciókra.
ezzel a "fél város szétverése" c. bullshittel bizony nem szándékozott egyebet tenni, mint összemosni az elborult csőcselék fékevesztett randalírozását azzal, hogy az -egyébként helyes és adekvát rendőri intézkedések során esetleg, véleményesen, előforduló rendőri túlkapásokkal.
régi és kedvelt mantrája ez a jobboldalnak és igen nagyon csodálkozom, hogy nem említette fel a tömeges szemkilövéseket, a gyanús izraeli repülőket, az idegen nyelven beszélő rendőröknek látszó tudjukkiket...

Éhes ló 2014.09.25. 21:06:20

@nandras01: látom nem tudsz, vagy nem akarsz olvasni, pedig igyekeztem segíteni benne.
A "fél város" terület és ember volt.
@Fedor:
A Fedor által más értelemben használt "fél város"-t nem verte szét senki. Az obamakiéknál, angoloknál, franciáknál, hollandoknál, németeknél divat.
Budapesten és más városokban sem lettek az üzletek, irodák szétverve, kifosztva az ellenzéki tüntetések során.
A TV székháznál a rombolást a barikádépítő sünök kezdték és a károk jó részét bent ők okozták (bútorok, automaták felborogatása, összetörése).

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.09.25. 21:22:02

@Éhes ló: Basszus, te komolyan ennyire hülyének nézel minket?! Beléd tényleg kár a jóindulat... Persze, a rendőrök ostromolták meg a TV palotát, és ők randalíroztak odabent, sőt, ők gyújtották fel az autókat meg a kukákat is, a rendőrök téríttették el a BKV buszt, ők rombolták le a Deák téri ünnepi dekorációt (és kötötték el a kiállított tankot), és persze a zsaruk építettek barikádokat is.

Ami meg az erőszakot illeti: azt ugye tudod, hogy 2006 őszén összességében több rendőr sérült meg, mint tüntető? Ez persze a rendőri túlkapásokat nem menti, de azért némileg árnyalja a képet...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.09.26. 16:19:16

@DeMarco: "Azóta már azoknak is pénzt ítéltek meg, akiket legalább sikerült lerázni az állami csöcsről..."

mondjuk ez érdekes felvetés, például a római kaotikus (református, evangélikus, stb.) egyházzal is ki kellene próbálni, hogy a hívek tartsák fenn a bulit, leszámítva a közszolgáltatásokat. felkészül a honi labdarúgás, a nemzeti oligarchátus, az MMA és sorolhatnám.
ti tényleg nem érdemeltek mást, mint egy középszerű kádárizmust, ami felé a legjobb úton haladunk...

Éhes ló 2014.09.26. 18:07:55

@Fedor: látom nem tudsz, vagy nem akarsz olvasni, pedig igyekeztem segíteni benne, no még egyzser, hátha képes vagy megérteni a magyar szöveget:

www.parlament.hu/irom39/04277/04277.pdf

nja.hu/hirek/2006.-szeptemberi-es-oktoberi-tuntetesek/osszefoglalo-jelentes-az-njsz-a-2006-os-rendorterrorral-es-megtorlasokkal-kapcsolatos-jogvedo-tevekenysegerol.jog

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.09.27. 04:14:11

@DeMarco:

Ízlelgesd azt a szót: Vallásszabadság.

Ez egy összetett szó, és te sajnos csak az első tagját ismered, ha ismered.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0