Je suis Lajos
2015. február 06. írta: Fedor

Je suis Lajos

Az ember csak kapkodja fejét, Pár hónapja még elképzelhetetlen dolgok történnek az orrunk előtt (az a Simicska lesz a Hír TV elnöke, akiről hossz évekig még fotó se készült), és közben egy újabb, eddig szalonképtelen szóból vált címlapokon idézett szállóige.

Közbevetve: én már korábban se értettem, hogy mitől vált ez a szó negatív tartalmúvá, bővebben erről itt írtam.

Sajnos nincs időm részletesen foglalkozni a történtekkel, de úgy gondoltam, a Kétfarkú Kutya Párt képét itt is megosztom, nem csak a Facebook-on, mert telitalálat.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr897147111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dual824 2015.02.06. 19:17:21

Kezdem kedvelni Lajost!
Mert ugye az ellenségem ellensége az én barátom.

Darth_Vader 2015.02.06. 19:36:26

@dual824:

Ja, akkor te is az aljas bosszúálló zsidók egyike vagy.

dual824 2015.02.06. 19:41:36

"Ja, akkor te is az aljas bosszúálló zsidók egyike vagy."
Hát bizony, nagyon szeretnék zsidó lenni, de nem lehet.

alte trottel 2015.02.06. 20:09:05

@dual824:
Hogy ki a zsidó, azt én mondom meg!

dual824 2015.02.06. 20:15:55

"Hogy ki a zsidó, azt én mondom meg!"

Oh, persze!

meiname (törölt) 2015.02.06. 20:42:24

@Darth_Vader: A zsidók OV-nek könyörögnek a receptért. Így lopni még ők sem tudnak... Arról nem is beszélve, hogy ha megkapargatnánk a felszínt, miket találnánk róluk. Meglepődnél a nagy zsidózásoddal.

Blogger Géza 2015.02.06. 20:43:28

Azért elég röhejes, hogy pont akkor jött rá a "demokráciaféltés" Simicskára, amikor kicsit több adót kéne fizetnie. Ez mennyire hiteles?

sanyix 2015.02.06. 21:06:49

@Blogger Géza: kb annyira mint az orbán kormány minden intézkedése. Tudod a fütyisznél is gyakoriak az ilyen fordulatok, pl 8 éven belül oroszellenesből oroszbaráttá változott. Vagy az a sok minden ami ellen ellenzékben ellenkezett, majd kormányra kerülve megcsinálta azt amit annyira ellenzett :)

J.László 2015.02.06. 21:07:08

@Blogger Géza:
Az igaz, hogy indulni akart Veszprémben?

Blogger Géza 2015.02.06. 21:11:27

@J.László: Megpróbálta ezzel zsarolni a Fideszt, de tojtak rá nagy ívben.

J.László 2015.02.06. 21:14:10

@Blogger Géza:
Azt hiszem, össze fogom sz.rni magam a röhögéstől a veszprémi választás után:D

Blogger Géza 2015.02.06. 21:14:49

@sanyix: Nem tudok róla, hogy "oroszellenes" lett volna a Fidesz, sem arról, hogy most "oroszbarát" lenne. Paks bővítését a Fidesz ellenzékből és kormányon sem támadta. Ellentétben a baloldallal, amely akkor még támogatta, de most csak azért se, ugye. Szerintem a Fidesz pragmatikus magyarbarát politikát folytat, s ez persze sokaknak csípi a szemét.

J.László 2015.02.06. 21:15:39

@Blogger Géza:
Ha most elbukják a libsik Veszprémet, az akkora égés lesz, amilyet a világ még nem látott:)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.06. 21:29:19

@Blogger Géza: Szerintem hiteles.

Egy biztos, Simicskának sokkal több esze van, mint a gecinek. A fidesz is azért tart ott, ahol. Megírta a Bayer is. Nagyon várom, hogy az eddig védett személynek számító Simicskáról mit hordtok majd itt össze a batyuval, ha érted, mire gondolok. :-)

igazi hős 2015.02.06. 21:37:07

@Blogger Géza: Áldott szenilitás: Nagy Imre újratemetésére nem emlékszel, ugye?
Segítek: www.youtube.com/watch?v=4YybjROUMu0
Akkoriban mintha még a liberális demokráciában is jobban hitt volna, mint mostanában.
Az is szép ferdítés amit Paksról írsz: az ellenzéknek nem a bővítéssel van baja, hanem bővítés módjával: nincs pályázat, nincs hatástanulmány, ellenben hazudozás megy ezerrel. Persze neked ez így tetszik...

Blogger Géza 2015.02.06. 21:38:34

@Simlicske: Hahaha, hirtelen milyen hiteles lett!. :) Én ugyan semmit nem hordok össze róla, de nekem speciel sosem volt túlzottan szimpatikus. Már ahogy az APEH elnöki pozícióból távozott, mutatta, hogy jobb, ha ő nem szerepel a nyilvánosság előtt. Ezt ma ismét bebizonyította.

Blogger Géza 2015.02.06. 21:41:07

@igazi hős: Nem tudom, feltűnt-e, de akkor létezett egy Szovjetunió nevű ország, s az megszállva tartott minket. Már rég nincs Szovjetunió, és senki sem tart minket megszállva. Kissé le vagy maradva...

zila5 2015.02.06. 21:47:11

@Blogger Géza:
Magyarbarát geci.
Ez mekkora cukiság. :)

Blogger Géza 2015.02.06. 21:52:00

@igazi hős: pályázat valóban értelmetlen lett volna, mivel senki más nem tett mögé állami finanszírozást, és a világon sehol nem bővítettek szovjet/orosz atomerőművet mások. Tök mindegy, ki lett volna kormányon, ezt úgyis a projekt úgyis az oroszoké lett volna.

A "nem létező" hatástanulmány amúgy meg itt van:

www.mvmpaks2.hu/hu/Dokumentumtarolo/EKD-HUN.pdf

sanyix 2015.02.06. 21:55:28

@Blogger Géza: Mindjárt gondoltam hogy te nem emlékszel ilyenre :)
Ezt csak úgy: www.youtube.com/watch?v=VvtqE09cqvY ugye itt viktor szerződés titkosításról beszél, és arról hogy 48 órával az aláírás előtt jelentik be hogy valami készülődik, és hogy ez puccs a magyarok ellen :) pedig ilyen titkosítós 48 órás téma mintha lett volna nem rég :DD

És ez az amiről beszéltem: www.youtube.com/watch?v=nHE3h3mjEu4
index.hu/belfold/puccs2151/

www.youtube.com/watch?v=0ndu5mhU1bw

kis ráadás: www.youtube.com/watch?v=6urBZMxCAEQ

sanyix 2015.02.06. 21:58:33

@Blogger Géza: "Szerintem a Fidesz pragmatikus magyarbarát politikát folytat"

"Pragmatikus" LOL "magyarbarát" hahahahaaaaaaaa igen kb annyira magyarbarát politikát folytat mint a szovjetúnió :))

Blogger Géza 2015.02.06. 22:04:16

@sanyix: Akkor már csak azt nem értem, miért nyerte meg a Fidesz zsinórban kb a 7. választást...

Blogger Géza 2015.02.06. 22:07:24

@sanyix: Speciel a nukleáris kérdés egészen más kategória titkosítás szempontjából mint gázszállítás, ebben Orbán Viktornak igaza van. S most, hogy jön Putyin, már jó előre lehet tudni, hogy új gázszerződés is téma, remélhetőleg sikerül kedvező szerződést kötni, akárcsak a paksi bővítésről.

sanyix 2015.02.06. 22:10:28

@Blogger Géza: Azért mert van egy rakás hülye aki rá szavaz, és nagyon feledékeny :)

Nem érdekelnek a terelések, ebből nem mosod ki magad és a vezéred...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.06. 22:46:10

@Blogger Géza: "Paks bővítését a Fidesz ellenzékből és kormányon sem támadta"

Ezzel kit akarsz átvágni?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.06. 22:50:17

@Blogger Géza: "Azért elég röhejes, hogy pont akkor jött rá a "demokráciaféltés" Simicskára, amikor kicsit több adót kéne fizetnie. Ez mennyire hiteles?"

Ebben speciel igazad van. Semennyire. De ha ezek után csakazértis alapon demokrataként viselkedik, és keresztbetesz Viktornak, akkor már megérte :-)

alte trottel 2015.02.07. 00:59:34

@Blogger Géza:
"Azért elég röhejes, hogy pont akkor jött rá a" simicskafikázás gézukára, amikor Minden Fidióta Eleddig Oly Kedves Lajosa hirtelen kezd nem jól feküdni A Mi Sohanemhazudó Sólyommadarunknál!

alte trottel 2015.02.07. 01:07:31

@Blogger Géza:
Gézuka, el vagy tévedve úgy 1260 fokkal! A szocik Paks üzemidő hosszabbításáról beszéltek, mint sürgősen elintézendő ügyről. Pár erősen érdekelt figura beszélt bővítésről, de ez az egész kissé más volt mint hisztérikus sebességgel (a saját kotmányizéjüket és hatályos törvényeiket telibeszarva) két szopás közt levajazni Putyinnal egy komplett új erőmű építését, orosz hitelből!

Blogger Géza 2015.02.07. 05:50:34

@alte trottel: Te kb egymillió fokkal vagy eltévedve:

"A paksi atomerőmű bővítése nemzeti, stratégiai ügy – mondta Bajnai Gordon miniszterelnök pénteki paksi sajtótájékoztatóján."

mno.hu/migr/bajnai_paks_bovitese_strategiai_ugy-252856

A Paksi Atomerőmű tervezett bővítéséről a nyilvánosság csak nem sokkal korábban, február 16-án, Gyurcsány Ferenc korábbi miniszterelnök parlamenti beszédéből értesülhetett. "Szeretném tájékoztatni a parlamentet, hogy a kormánynak az a szándéka, hogy arra kérje az Országgyűlést, hogy még az idei év első félévében hozzon döntést arról, hogy a Paksi Atomerőmű kapacitását egy átfogó fejlesztéssel megkétszerezzük" - mondta a kormányfő, besorolva az atomerőmű-építést a válságkezelő intézkedések közé.

www.origo.hu/itthon/20091030-a-paksi-atomeromu-bovitese.html

Blogger Géza 2015.02.07. 05:53:21

@Fedor: Senkit. Ennyire tájékozatlan vagy? 2009-ben is megszavazta a Fidesz.

" az Országgyűlés pedig 30-án megszavazta azt. 330 képviselő nyomta meg az igen gombot, mindössze 6-an szavazta ellene, és 10-en tartózkodtak."

www.origo.hu/itthon/20091030-a-paksi-atomeromu-bovitese.html

Vagy szerinted hogy jött ki a 330 igen szavazat?

Blogger Géza 2015.02.07. 06:10:19

@Fedor: Demokrataként viselkedik? Mitől demokrata az, aki saját anyagi érdeki miatt a demokratikusan megválasztott parlament döntését megpróbálja zsarolással befolyásolni? Mitől demokrata az, aki csak azért, mert több pénze és médiahatalma van, megpróbál visszaélni ezzel a hatalmával?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.02.07. 07:13:19

@maxval bircaman szerkesztő: Ezt mikor jósoltad te orbán valagában ücsörgő barom. Mióta itt kommentelgetsz soha egyetlen szóval nem említettél semmiféle nézetkülönbséget Simicska és orbán között.

igazi Ténytár 2015.02.07. 07:15:09

@Simlicske: Mit mit? Itt mar bosszúálló zsidó, Birca szerint CIA ügynök, akkor batyutol jon az hogy mocsilibsi.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.02.07. 07:17:02

@Blogger Géza: Géza, Géza, most én keressem vissza neked a Fidesz és a Bonsai Duce 2010 előtti nyilatkozatait? Vagy megtalálod egyedül is? Segítek az összes fent van a Youtube-on.

igazi Ténytár 2015.02.07. 07:21:16

@The Ghost Wolf: "Mióta itt kommentelgetsz soha egyetlen szóval nem említettél semmiféle nézetkülönbséget Simicska és orbán között. "

Nem hogy nem eltett hanem meg azon vigyorgott, hogy az elsi hirek csak a ballib atverese volt kitalálva Orban-Simicska altal es semmi nezetelteres nincs!

Mondjuk nem elso eset amikor sz@rt csinal a szájából Bolgár Birca

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 07:25:13

@The Ghost Wolf:

Tízszer írtam arról, hogy a háttérhatalom ejtette a ballibeket és egy új Fideszt fog létrehozni.

igazi Ténytár 2015.02.07. 07:33:51

@Blogger Géza: Annyria van hiteles mint a hirtelen lelkiismereti okból lemondok akik eddig barmit megtettek mediacsicskakent.

Csak miután Orbán személyesen közölte velük, hogy nincs több penz az általuk vezetett medianak hirtelen megvilágosodtak!

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.02.07. 07:41:14

@maxval bircaman szerkesztő: Basszátok már meg, valaki mondja már meg közületek, hogy mi az a háttérhatalom, és hol vannak. Mert ilyen megfoghatatlan faszsággal nem tudok mit kezdeni. Nektek a háttérhatalom mit jelent? Ma az amerikaiak, a zsidók és a pöcsöm tudja kik, holnap a politikai széljárás változásával Putyin, az oroszok és Észak Korea lesz a gonosz, szegény Magyarországot elpusztítani akaró háttérhatalom?
Valaki igazán elmesélhetné már közületek, hogy kik a háttérhatalmak és mi a faszt akarnak. Kis zöld emberkéket egyébként láttatok már? Pataky Attis a barátotok?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.02.07. 08:22:13

A Lajos emelte oda a Viktort, ahol most van. - mondta állítólag a Lajos.

Ha ez igaz, akkor el is tudja pusztítani.

Vannak a hívek, akik a HírTV-re vannak nevelve. Ha ma este a HírTV azt fogja mondani, hogy a Fidesz korrupt, akkor lesz nagy zavar az erőben.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.07. 08:25:10

@Blogger Géza: Felelős állampolgárként azt mondom, hogy a simicska, meg a geci párharcából a Haza csak profitálhat. Így aztán örülök. Derüljön csak ki, aminek ki kell derülnie, különösen Orbán valós anyagi helyzetét, a strómanjait, és a vagyonának forrását illetően. Ezalatt persze az sem lenne rossz, ha Simicska hátszeles bizniszeire is fény derülne. Hadd táguljon az egyszeri szavazó látóköre. Ez gondolom segít eligazodni a megmaradt bő 1 millió fidesz szavazónak is (legalábbis az okosabb felének, a szektásokon ez sem segít). Azt persze elfogadom, hogy te nem örülsz, nem is akarlak meggyőzni semmiről, jól van ez így.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 08:33:22

@The Ghost Wolf:

A háttérhatalom az a közös akarat, mely a világ erősei mögött álló akaratot képviseli. Nem köthető nemzetiséghez, sőt országhoz sem.

Blogger Géza 2015.02.07. 08:36:34

@Simlicske: Nagyon fogsz sírni, ha semmi ilyesmiről nem lesz szó? :)

vazzup 2015.02.07. 08:44:11

remelem Simicska felteszi az internetre annak(azoknak) a pendrive(ok)nak a tartalmat, amit a hosszu bajtok ejszakajan lementett a fideszrol, meg az apehadatokrol...

amugy meg :hatradol: :popcorn:

nu pagagyí 2015.02.07. 08:54:23

Érdekes fejlemény! Igazi maffialeszámolás készül, a tét az, hogy ki teríti a narkót a népnek. Korábban én Csányira tettem volna az oligarchák közül, aki először nyíltan szembefordul Orbánnal, de így még izgalmasabb, valódi multikulti: a sunyi és a becsületes tolvaj gigászi küzdelme, értékrendek csatája.

nu pagagyí 2015.02.07. 08:59:12

@maxval bircaman szerkesztő: A háttérhatalom a hülyék és tehetségtelenek fantáziájában élő megfoghatatlan valami, ami megmagyarázza, miért nem jutottak önerőből sehová.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 09:40:50

@nu pagagyí:

Sajnos nem. Csak nyisd ki a szemedet propagandbrosúrák magolása helyett.

Mi köze az egésznek személyes sikerhez, önerőhöz, meg bármi máshoz? Semmi. Csak felmondtál egy brosűrát, azt is rosszul.

csak egy néző 2015.02.07. 09:41:46

@Blogger Géza:
De szar életed lehet, te köcsög Gejza, hogy szinte 24 órában véded a "gecit"
Ehhez vagy sok pénz kell, vagy az, hogy egy idióta agymosott barom legyél.
Szerintem az utóbbi vagy.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.02.07. 10:28:35

@maxval bircaman szerkesztő: És ez a háttérhatalom kizárólag a magyarok elpusztításán dolgozik... Na neeee, nem néztek ti túl sok Echo tévét, és abban Szaniszló Lászlót? Mert ha én borzongani akarok nagy ritkán, akkor kapcsolok az Echo tévére és az ottani sámánista, ősmagyar kutatós, és világ öszeesküvés gyártók csapatára.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 10:34:27

@The Ghost Wolf:

"És ez a háttérhatalom kizárólag a magyarok elpusztításán dolgozik... "

Ezt a butaságot honnan veszed?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.02.07. 10:41:29

@maxval bircaman szerkesztő: Ti szoktátok az Echo tévét és Szaniszlót nézni. Ti gyártjátok az összeesküvés elméleteket. Én nagyon egyszerűen tudnám cáfolni azt a sok baromságot, amit a háttérhatalom elméletek gyártói összehordanak.
Lassan ti kezdhetnétek elgondolkodni a világ működésén, és azon, hogy "háttérhatalomnak" milyen érdeke fűződik egy-egy ország tönkretételéhez, vagy elpusztításához.
De gondolom az ebbe történő elmélyedésnek túl sok akadálya van. Józan gondolkodás, agyi kapacitások használata...

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 10:43:35

@The Ghost Wolf:

Mi? Talán 10-szer néztem az utóbbi 10 évben, s csak én, más nem a családban.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 10:44:15

@The Ghost Wolf:

A háttérhatalom létezése nem összeesküvés elmélet.

toportyánzsóti 2015.02.07. 10:48:36

@nu pagagyí: Csintalan Sándor kijelentette: a mostani konfliktus kitörése a választások utánra tehető, amikor Orbán Viktor előállt azzal, hogy be kell darálni a médiát, mert ő úgy gondolja, hogy nem kell Index, meg RTL Klub sem. Hozzátette: a másik dolog pedig Paks volt. Simicska Lajos azt gondolja, hogy ez rossz projekt politikailag, energetikailag és környezetvédelmi szempontból is – vélekedett.

toportyánzsóti 2015.02.07. 10:49:29

@Blogger Géza: Csintalan Sándor kijelentette: a mostani konfliktus kitörése a választások utánra tehető, amikor Orbán Viktor előállt azzal, hogy be kell darálni a médiát, mert ő úgy gondolja, hogy nem kell Index, meg RTL Klub sem. Hozzátette: a másik dolog pedig Paks volt. Simicska Lajos azt gondolja, hogy ez rossz projekt politikailag, energetikailag és környezetvédelmi szempontból is – vélekedett.

toportyánzsóti 2015.02.07. 10:52:21

@maxval bircaman szerkesztő: Kidobott minden kopek amit rád fordítanak gazdáid homofób kérődző.Az ilyenek csak videójátékokban élnek meg ahol számtalan ujraindításra van lehetőség.Becsület sajna nem rebootolható idekint.

toportyánzsóti 2015.02.07. 10:54:10

@maxval bircaman szerkesztő: KGB propagandabrossúrákat szóról szóra vágod skizó birca.

Blogger Géza 2015.02.07. 11:27:29

@toportyánzsóti: Ez egyre viccesebb, korábban még az volt a duma, hogy csak azért épül Paks, hogy a KÖZGÉP-Simicska azon keresztül ellopjon mindent. :) Gyerekek-gyerekek, több következetességet. :)

Blogger Géza 2015.02.07. 11:31:35

@toportyánzsóti: Ez amúgy azért is baromság, mert amíg az RTL-nek magas progresszív kulcsot kellett fizetnie, addig Simicska csendben volt. Most, hogy a kulcs egységessé tétele merült fel, ami neki anyagilag kedvezőtlenebb lenne, hirtelen kinyílt a szája. :)

toportyánzsóti 2015.02.07. 12:29:48

@Blogger Géza: Vicces a narancsvakságod ami tökre skizó Géza.Fuss neki újra ki mondta csak kiröhögteted magad úgy elcsúsztál hogy arcra érkeztél.

toportyánzsóti 2015.02.07. 12:32:58

@Blogger Géza: RTL tette a dolgát ne szopjon spermát,most a lajos is rájött vége a csuti azt képzeli mindenki hülye csak neki van áramszedője,nem tanult az RTL lehúzási kisérletből.

Blogger Géza 2015.02.07. 12:43:30

@toportyánzsóti: Egy Simicska által fizetett volt MSZP alelnök. Az is marha hiteles. :)

toportyánzsóti 2015.02.07. 12:48:51

@Blogger Géza: Mióta mérce a maszop Géza?Mondjuk a narancsmaffiának az a szint is fényévekre van ahogy bárczi elvtárs teleplakátolta frissen szabadult cusival az országot?!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.07. 15:22:44

@Blogger Géza: Nem én fogok a legjobban sírni, de igen, hazafiként úgy látom, hogy már eleve katasztrófa, hogy a gecitől való szabadulást a geci ex-tovajcimborája segítheti elő.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.07. 15:25:23

@toportyánzsóti: Az a helyzet, hogy aki egy norvéggal üzletel, az a végén mind ugyanarra kell, hogy rájöjjön. Most Simicskát is utol érte ez a sors. Előtte ott volt Demján, Csányi stb. És nem hergelni akarok bárkit, ez egy ténymegállapítás volt, ami tulajdonképpen tapasztalaton alapul.

toportyánzsóti 2015.02.07. 16:28:46

@Simlicske: Demján külföldön sokszorosát keresi az itthoninak,itthon kifosztani igyekeznek a narancs gecik,kicsit torz a kép amit belelátol a simicska afférba.

DeMarco 2015.02.07. 23:19:41

Volt már ilyen korábban is, lesz is még. A ballib oldalnak is bőven lenne mivel elszámolnia sajtó és pénzügyi körök címen. Ott is hátrébb tolták a belső embert. Nincs ebben semmi újdonság.

Ez legfeljebb egy megerősítés volt, hogy miért is nem nézünk tévét és nem olvasunk napilapokat évek óta. Se pro, se kontra...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.09. 08:51:48

@DeMarco: Azért ahogy te relativizálni és bagatellizálni tudod a számodra kényelmetlen dolgokat, azt tanítani kéne...

DeMarco 2015.02.09. 10:16:46

@Fedor: Hol kényelmetlen ez nekem? Senkit nem lenne szabad engedni túl nagyra nőni, az oligarchákat meg kell törni egy idő után, még akkor is, ha történetesen a saját oligarcháink.
Illetve természetes folyamat, ahogy a feltörekvő fiatalok átveszik az "öregektől" a stafétabotot.
Lassan felnő egy generáció akik Viktort és a fideszt látták kormányon és fogalmuk sincs az előtte lévő évtizedről és kormányzási nyomoráról... pláne nem látnak messzebb, mert meghaltak azok a rokonok, akik mesélni tudtak volna a 2. vh-ról, 56-ról és az utána jövő évtizedekről.

A sajtóval kapcsolatban pedig sosem az volt a kérdés, h mit írtak, sokkal inkább az, hogy ki írta és hol jelent meg...

Inkább azt kellene tanítani, hogy milyen reménytelenül hamis illúziót próbálsz rajzolgatni azzal, hogy mindig csak az egyik oldalt taposod, miközben bőven lenne hol kapirgálni a másik oldalon is. Sőt még a harmadik és negyedik oldalán is a kockának, gondoljunk csak soros bácsira, meg a kurucra...

Ez nem relativizálás, ezek tények.

DeMarco 2015.02.09. 10:22:20

@Fedor: Ugye az megvan, h kádár papa kedvenc gyulaji erdejében vadászgatott, amikor megkérdezte a fővadászt, h mi a véleményed erről a sanyika gyerekről?
-Hát aranyos fiatalember, lelkesen cipeli a táskákat az urak után...
-Sztem is, csinálunk akk belőle vkit, odaadjuk neki az...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.09. 10:54:48

@DeMarco: Nagyon jól tudod, hogy nem csak "az egyik oldalt taposom", nem kell csúsztatni állandóan, bármennyire is a véredben van.

És milyen Sanyikáról beszélsz? És hogy kerül ez ide? Nagyon unom már a rébuszaidat...

DeMarco 2015.02.09. 13:53:10

@Fedor: Engem meg az fáraszt, hogy mindent a szádba kell rágni... Te nem érzed, hogy bekötött szemmel botorkálsz egy sötét erdőben?

OTt van Például az egyszeri hr-s esete, aki fölényes, kioktató stílusban ecseteli a cége nagyszerűségét, abban bízva, h ettől mindenki megalázkodik, aztán amikor visszakérdeznek, hogy véletlenül nem-e úgy van, h bérleti díjat (franchise) fizet az anyacégnek, aminek a bérleti díja minden évben épp annyi, mint az aktuális adóév adózási összege amit a magyar államnak kellene befizetnie és tök' véletlenül az uccsó nap utalják el, akkor meg tátog, mint a partra vetett hal...

Legközelebb a gyengébbek kedvéért külön értelmező szótárt is mellékelek, ha már magától nem képes kikövetkeztetni a lényeget...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0