Felmentések
2015. február 13. írta: Fedor

Felmentések

felmentve.jpg

Jogerős ítélet van Szilvássy György ártatlanságáról az UD Zrt.ügyben az állítólagos hivatali visszaélése kapcsán. Kiderült, hogy a nokiás doboz csak legenda, a Hagyó elleni vádak alapját képező vallomás rendőri nyomásra készült, azt Balogh Zsolt később vissza is vonta, így az ügynek csak azért nincs még vége, mert az eljárás ide-oda áthelyezésével trükközik Handó Tünde. Nem sikerült ráhúzni Gyurcsányra sem a Sukoró ügyet, mert se hivatali visszaélés nem történt, se anyagi kár nem érte az államot (csak azzal, hogy a beruházással az abból befolyó adóbevétel is elmaradt), ráadásul Orbánék azóta hasonló konstrukciójú befektetési támogatások sorát adták, a környezetvédelmet meg pont leszarják, sőt, ellenségként kezelik.

És most a bíróság tegnap jogerősen felmentette Hunvald Györgyöt is a hűtlen kezelés vádja alól. 

Öt évvel ezelőtt ezek a vádak hozták meg javarészt a nagyarányú győzelmet a FIDESZ-nek. Persze a kormányváltás maga nem csak ezeknek volt köszönhető, az MSZP valóban rászolgált egy vereségre ezektől függetlenül is, és egyáltalán nem kívánom vissza egy az egyben a 2010 előtti állapotokat. De a győzelem mértéke, az, hogy létrejöhetett az első kétharmad (amivel visszaélve össze tudták hozni a másodikat) gyakorlatilag hazugságokon alapult.

Ezen azért érdemes lenne elgondolkodnia minden FIDESZ szavazónak, főleg most, amikor a kormánypárt vezetői a legmagasabb szintektől a sztálinista módszerekkel letagadott senkiig mind vétkesek gazdasági ügyekben, és amikor már gyakorlatilag nyílt maffiaháború folyik a különböző fideszes érdekcsoportok között.

Megérte?

Ui. DeMarco, a te válaszodat tudom előre.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr927171055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

is 2015.02.13. 11:01:25

A tenyek makacs dolgok. Meg egyet hozza kellene tenni: a FIDESZ-fele korhazatalakitas egy az egyben a Molnar Lajos-fele 2006-os, amit 2008-ban lenepszavaztattak, es ami az egesz gyuloletkampany alapja volt, ami kitartott 2010-ig. Mar az a 2008-as kampany is egy hazugsag, es netto gyuloletszitas volt. Az egesz FIDESZ-uralom a gyuloletre epit.

panelburzsuj 2015.02.13. 12:12:43

"gyakorlatilag hazugságokon alapult"

Azért az "elkövetés módját" illene világosan megnevezni: konstruált pereken.

Mert ha így van, az brutális határátlépés a "bevett" média-szédelgéshez képest.

fidesz maszop dk az őskomcsi koalíció 2015.02.13. 20:12:44

soha nem fognak elítélni komolyabban egy politikusbűnözőt sem amíg a koalíció(MSZMP/KISZ maradvány) van hatalmon... hogy melyik ez a koalíció lásd a nevem.

nick papagiorgo 2015.02.13. 20:33:07

Nem ezek hozták meg.
Alapvetően azok hozták meg, hogy Gyurcsány megbukott, és Bajnai megszorító intézkedéseket vezetett be (pl. megvonta a 13. havi nyugdíjat).
Alapvetően ott tévedsz, hogy ezek az ügyek egyrészt a Fidesz hatalomrakerülése UTÁN indultak meg (tehát nem vezethettek kormányváltáshoz, mert később voltak, mint a kormányváltás), másrészt ami korábban indult, az se került akkor még bírósági szakba, viszont a nép elhitte, hogy az MSZP-sek ilyen korruptak.
Annyiban van igazad, hogy ha van egy nyerésre álló párt (tökmindegy, hogy épp kormánypárti vagy ellenzéki), és az ügyesen "ügyeket" tud beindítani (és hát az MSZP-nél mindig van ilyen, legutóbb a Simon Gábor ügy), akkor tudja ezzel a saját támogatottságát növelni és/vagy az ellenfeléét csökkenteni. De ilyen "ügyekkel" önmagukban nem lehet választást nyerni, ha az emberek nem érzik ezt a bőrükön, akkor nem hiszik el (ld a Fidesz 2006-os "rosszabbul élünk még négy éve" kampánya, ami tökéletes balfogás volt).

♔bаtyu♔ 2015.02.13. 21:15:02

Azért ha én ballibsi lennék, a második nagy bukta után elkezdenék gondolkodni a valós okokról.

Persze magánügy, nekem jó így is:))))

♔bаtyu♔ 2015.02.13. 21:19:35

@nick papagiorgo: 2006.október 23-a (és utána) pld. egy nagyon ütős érv volt a ballibek ellen. Elég sokan nézték a HírTV-t, napvilágra kerültek a beszámolók, hogy a rendőrségeken verték és levetkőztették az elfogottakat, másoknak eltörték az ujjukat, na persze a "leesett azonosítók" Kuncze poénkodása (Révész Mártiriusz) sem volt túl szerencsés nekik.

maxvall bircaman szerkesztő (törölt) 2015.02.13. 21:27:24

@♔bаtyu♔: igen, de te nem ballipsi vagy, hanem egy mocskos hazaáruló szemétláda

Tudományos libsizmus 2015.02.13. 21:33:16

Nyilvánvaló, hogy kommunistát Magyarországon nem ítélnek el. Hiába ugrál az MSZP Polton és a Fideszen, ha az ávéhás bírók az összes csirkefogót felmentik.

♔bаtyu♔ 2015.02.13. 21:36:57

@maxvall bircaman szerkesztő: Ha azt írnám, hogy mindez nem igaz, örült a nép, hogy Feri milyen frankón lerendezte az ellenzéket, amúgy is csupa terrorista, én lennék a szemedben a jó srác. Ennyire ostoba vagy b+, téged ez az egész ballibsi vereség, láthatóan kibaszottul fusztrál.

Ami persze nem baj hazaáruló szemétláda:)))))

Tudományos libsizmus 2015.02.13. 21:38:38

Már várom, hogy valamelyik libsi blogger rájjöjön hirtelen, hogy "hosszú bájtok éjszakája" sem volt:)

♔bаtyu♔ 2015.02.13. 21:47:13

@Tudományos libsizmus: Hihetetlen, hogy ezek tényleg azt hiszik, Hunvald miatt buktak meg.

Tudományos libsizmus 2015.02.13. 21:54:25

@♔bаtyu♔:
Egymilliárd dollárban fogadok bárkivel, hogy Hagyót is felmentik.

sanyix 2015.02.13. 22:10:02

@Tudományos libsizmus: persze hogy felmentik... van az a közmondás hogy "komcsi komcsinak nem vájja ki a szemét" (régen néha igen, de a rendszerváltás óta nem) ;)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.14. 07:37:13

@nick papagiorgo: "De ilyen "ügyekkel" önmagukban nem lehet választást nyerni"

Csakhogy ilyet én se írtam. Olvasd el újra. A kétharmad múlott rajta. És de, ezek az űgyek mind a választás előtt indultak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.14. 07:40:14

@♔bаtyu♔: Akkor neked is, meg a többi funkcionális analfabétának: a kétharmadról írtam, nem csupán a győzelemről.

DeMarco 2015.02.14. 08:50:42

Nyilván ismered a véleményemet és szerintem alapvető a gondolatmenet szempontjából.

Azért mert valakit nem ítélnek el, vagy nem képesek normálisan rábizonyítani a tettet, akkor azt nem is követhette el??

Azért mert van pénzük (vajon miből?) megfizetni a legmenőbb pesti sztárügyvédeket, akik tudják, hogy kell elhúzni a végtelenségig egy pert és ezer darabkára cincálni szét, "szakértők" egész hadát felvonultatva, elképzelhetetlen, hogy talán mégsem úgy volt?

Szóval a felmentések nekem nem arról árulkodnak, hogy itt mindenki ártatlan, mint a ma született bárányka, sokkal inkább azokról a sajnálatosan általánosan tapasztalható bírósági gyakorlatokról, amik alkalmatlanok rendes bizonyítási eljárás lefolytatására bizonyos esetekben. Politikust nálunk még nem ítéltek el, egy-két ritka nagy balféktől eltekintve, akikkel elvitették a balhét egy kis léért cserébe. Ne legyenek illúzióink, senki nem gondolta, hogy bármelyikük ülni fog akármiért is, pontosan tudta mindenki, hogy a végén szépen elsétálnak. Kb. annyira volt komolytalan, mint anno Keller listája a fidesz korábbi dolgairól. Abból sem lett aztán semmi sem.

Azt is mindenki tudja pontosan, h nálunk egy esetben lenne rend ezen a téren, ha a Jobbik kerül a fazékhoz. Egyedül ott nincs kéz kezet mos elv, egyedül ők rúghatják fel a bilit. Csak sajnos a fazék vízzel együtt a gyereket is kiöntenék... Túl nagyok lennének a járulékos veszteségek...

Örülhetsz a felmentéseknek, hurrá..ne is legyen benned egy csepp kétely sem...úgysem szereted a való világot...

Mi meg hadd legyünk szkeptikusak és húzzuk a szánkat az eredményt látva...(semmi sem változott, 25 éve ugyanott...)

Azon meg jót röhögtem, hogy ezekhez az ügyekhez kötötted a csúfos bukást és a kétharmadot. Jah, az amnézia mindig jól jön igaz???

Egy oldalt teleírhatnék, hogy miért buktatok el, de elég pár szó is: D209, fletó, októberi kardlapozás, kettős állampolgárság elleni kampány, fiatalok támogatásának minden megvonása, őszöd, mol pakett átjátszása

Ez a Putyin, nem az a Putyin... HAHAHA :DDDD Az még oké, hogy ti inkább az amnéziát választjátok, érthető, az ember csak a szépre emlékezne, az meg nincs, de sebaj, itt vagyunk, emlékezünk helyettetek is... :)

vajdasagi 2015.02.14. 09:47:17

@DeMarco: De marco válasza elég közel van az igazsághoz.
Én még hozzátenném, hogy ami bűnt a 2010 előtti érából felsorolt, az nem köthető Bajnaihoz. Tehát akkor jártunk volna legjobban, ha ő kormányoz tovább. A többi "balos" változat szart sem ért. És ez a mostani "polgári"-nak meg "jobbos"-nak csúfolt változat még rosszabb.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.02.14. 14:09:32

@nick papagiorgo:

"ezek az ügyek egyrészt a Fidesz hatalomrakerülése UTÁN indultak meg "

Kormányváltás előtt indult:
Hagyó
Hunwald
UD Zrt

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.02.14. 14:13:21

@DeMarco:

"Azért mert valakit nem ítélnek el, vagy nem képesek normálisan rábizonyítani a tettet, akkor azt nem is követhette el??

Azért mert van pénzük (vajon miből?) megfizetni a legmenőbb pesti sztárügyvédeket, akik tudják, hogy kell elhúzni a végtelenségig egy pert és ezer darabkára cincálni szét, "szakértők" egész hadát felvonultatva, elképzelhetetlen, hogy talán mégsem úgy volt?"

.

Igen, ez így van. Vesd össze még egy híres-hírhedt ember mondásával: "Jogodban áll hülyének lenni!"

.

Addig, míg hagyjuk, addig így működik az ország.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.14. 15:53:17

@DeMarco: "Azon meg jót röhögtem, hogy ezekhez az ügyekhez kötötted a csúfos bukást és a kétharmadot."

A bukást nem. Úgy látom szokás szerint te is szelektíven olvasol:

"Persze a kormányváltás maga nem csak ezeknek volt köszönhető, az MSZP valóban rászolgált egy vereségre ezektől függetlenül is"

"Ez a Putyin, nem az a Putyin... HAHAHA :DDDD"

Gyurcsány mentegetőzését ne rajtam kérd számon.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.14. 16:45:45

@DeMarco: Azon meg nem csodálkozom, hogy az utolsó bekezdést inkább szó nélkül hagytad. Nehéz lenne bármi olyat mondanod, ami ne lenne ciki.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.14. 16:47:17

@DeMarco: Ja, és a MOL pakett állandó felemlegetése egyre kínosabb és szánalmasabb próbálkozás, főleg így, Putyin látogatása előtt három nappal :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.14. 16:49:20

@vajdasagi: "ami bűnt a 2010 előtti érából felsorolt, az nem köthető Bajnaihoz. Tehát akkor jártunk volna legjobban, ha ő kormányoz tovább"

Ez így van, de hát nem ez történt, és a visszatérése se jött össze, viszont van olyan csapat, amely a nyomdokain megy tovább, leszűrve a tanulságokat a közeli (2014) és a távolabbi (2010 előtt) múltból.

DeMarco 2015.02.14. 17:07:54

@Fedor: "Azon meg nem csodálkozom, hogy az utolsó bekezdést inkább szó nélkül hagytad. Nehéz lenne bármi olyat mondanod, ami ne lenne ciki."

Erre válaszoltam az előző poszt végén, gondoltam nem ismétlem meg.

"Ja, és a MOL pakett állandó felemlegetése egyre kínosabb és szánalmasabb próbálkozás, főleg így, Putyin látogatása előtt három nappal :-)"

Nekem miért lenne kínos?? A kormánynak lesz az... És igen, én is aggódom, h mi lesz az ár a megújított földgáz szerződésért cserébe... és vajon hogyan fogunk hozzájutni majd... Bár nem valószínű, h rövid úton meg fogjuk tudni.

vajdasagi 2015.02.14. 20:05:41

@Fedor: Melyik vajon az a párt? Az, amelyik mindenáron a régi korruptakkal akar összefogni? Aki minden elvtelen alkuba belemegy? Aki még a szerencsétlen főpolgármester-jelöltet is támogatta? Aki szerint MINDEN, amit a mostaniak csinálnak rossz? Akit kizárólag a szavazatmaximalizálás érdekel? Hagyjál már!

Egy igazi párt ne kritizáljon olyasmit, amit maga is megtenne, ha hatalmon
lenne. Ne kössön alkukat pojácákkal sem, meg tolvajokkal sem. Ne a soron következő Medián-felmérésen akarjon mindenáron felmutatni +1% támogatottságot. Az ország hosszú távú érdekében lépjen fel, még ha ez csak középtávon érik is termővé. Vagy csak hosszútávon. Akkor majd mi, választók ezt megérezzük, és kitartunk mellette. De most még ilyet nem látok.

Megjegyzem: kapitalistaként én a jobboldali liberális gazdaságpolitikát támogatom, de attól még igaz, amit mondtam, és nem lévén IGAZI jobboldali párt rászavaznék az IGAZI baloldalira is - a leszakadókat támogatandó. De én nem látok IGAZIT. Most még.

maxvall bircaman szerkesztő (törölt) 2015.02.15. 09:07:13

@♔bаtyu♔: nem. engem az ilyen ganajtúróbogarak frusztrálnak, mint kegyelmed, ez a hitvány orosz bérpropaganda, és ne gyurcsányoz itt nekem, azt is ugyanannyira útálom

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.16. 08:37:50

@vajdasagi: Annyiban igazad van, hogy hiba volt belemenni a tavalyi összefogásba, de fontosabbnak látszott akkor a nagyobb cél, a kormány leváltása. Nem jött össze. De ezt a hibát felismerték, és nem kívánják elkövetni újra. Az Együtt most kezd el csupán igazi párt lenni, eddig csak gyakorlatilag egy kampánycsapat volt. Szóval ne temessük már el kapásból.

Scagnetti 2015.02.16. 12:56:51

@Fedor: "Ez így van, de hát nem ez történt, és a visszatérése se jött össze, viszont van olyan csapat, amely a nyomdokain megy tovább, leszűrve a tanulságokat a közeli (2014) és a távolabbi (2010 előtt) múltból."

Ez melyik is lenne?

vajdasagi 2015.02.16. 21:22:51

@Fedor: Én nem temetem el őket. Csak erősen figyelem. És még nem láttam túl sok jót.
Pedig Isten látja lelkemet: szeretném látni.

Scagnetti 2015.02.16. 21:55:32

@Fedor: Szigetvárival? Ugyan. Az a fickó az egyik leginkább túlértékelt szereplője a magyar politikának. Bajnai nélkül az Együttnek annyi. Feri és a szocik felzabálják, a Fidesznek meg sem kell erőltetnie magát, elintézi helyette az "ellenzéke".

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.16. 22:09:58

@Scagnetti: Nem értek veled egyet egyáltalán, de tervezek egy posztot erről, majd ott kifejtem.

DeMarco 2015.02.17. 00:30:47

@Fedor: Milyen bájos, amikor lendületből rúgod magad jól tökön... :D

Ilyen az amikor az élet és az ábrándjaid találkoznak és rendre az ábrándok szállnak el a füstbe...

Épp ma lépett ki két korábbi társelnök az együtt-különből. Még a mini is tud osztódni... és még a szélsőbal sem kellett hozzá...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.17. 11:04:16

@DeMarco: Azt te csak szeretnéd. Kónyáék kilépése ma már csak két tag kilépése. A volt szolisok már rég betagozódtak a pártba, többen a hétvégi tisztújításon is pozíciót szereztek, most már csak az Együtt színeiben. Szóval szó sincs itt semmilyen osztódásról.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.02.23. 15:46:59

@DeMarco: "Azért mert van pénzük (vajon miből?) megfizetni a legmenőbb pesti sztárügyvédeket, akik tudják, hogy kell elhúzni a végtelenségig egy pert és ezer darabkára cincálni szét, "szakértők" egész hadát felvonultatva, elképzelhetetlen, hogy talán mégsem úgy volt?"

természetesen minden nemfideszes bűnös, akármit is mond ki a bíróság. írnám, hogy ezzel szemben minden felmentett fideszese ártatlan, de hát ahhoz a kedves ügyészségnek legalább vádat illene emelnie, ám mivel képtelenség, hogy ez egy fideszes esetében megtörténjen, ezért nem tudok mást mondani, mint hogy minden fideszes patyolat.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0