Adjunk egy pofont a jobbos sztereotípiáknak :-)
2015. július 18. írta: Fedor

Adjunk egy pofont a jobbos sztereotípiáknak :-)

Persze lehet, hogy a jobbos sajtóban ez a kép már úgy fog megjelenni, hogy a garázda menekültek épp megtámadnak egy békés autóst...

Bűnöző, terrorista horda :-)

Posted by Kötöttségek nélkül on 2015. július 18.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr787637096

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ön is Tizianot venne milliárdokért az állam pénzén? 2015.07.18. 23:43:31

A Matolcsy György vezette MNB 4,5 milliárd forintért vette meg Tiziano: Mária gyermekével és Szent Pállal című képét, amely az utolsó nyilvános értékbecslés szerint 6 éve 1,4 milliárdot ért. A műkincspiacon nem volt háromszoros árrobbanás, ezért közérd...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeMarco 2015.07.18. 14:20:24

Mekkora kamu már... csak te lehetsz olyan lúzer, hogy beszívod csont nélkül...

Már annak gyanúsnak kellene lennie, ha ez a posztoló: "migration aid".

Aztán a szöveg: "Ma hazafelé.." Na persze... és a hazafelé vezető út épp egy árvízi töltés tetején érte szegényt, mert arra vezet az út mi? :DD és persze tök' véletlenül botlott bele egy horda szudániba...

Nem szeretem amikor egy történetben túl sok a véletlen, pláne, ha ennyire látványosan nyilvánul meg.

Szokás szerint csak szélsőségekben tudsz gondolkodni, gyakorlatilag az ellenkező oldalra húzod az egészet azzal, hogy görcsösen ragaszkodsz az állandó szerecsen mosdatáshoz és tutujgatáshoz. Egészen addig, amíg nem lesz egy másik durva történet (mint a veszprémi megkéselt sportoló), amikor megüvegesedik a tekintet...

mortullus 2015.07.18. 15:51:50

Mi a francot keresett egyáltalán ott az a csapat szudáni?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.18. 16:05:48

@DeMarco: A Migration Aid az az oldal, amelyet civil önkéntesek hoztak létre, hogy összekoordinálják a azt a munkát, amit az állam helyett végeznek el. Magam is a csoport tagja vagyok, ezért láttam. Lehet, hogy neked ez az oldal gyanús, de a valóságban a legtöbb tagja a csoport olyan ember, akinek a lába nyomába se léphetsz.

Ők osztották tovább annak a posztját, akivel ez megtörtént, és kirakta a Facebook-ra. Az meg csak szerinted szélsőséges, ha egy valóban szélsőséges véleményre hozok cáfolatot, ellensúlyozva a hazugságokat. bizonyára vannak a menekültek között is tisztességes emberek meg nem tisztességes emberek, minden más embercsoportban, de az egyértelműen hazugság, mindegyik károkozó, és eddig nem nagyon volt példa arra, hogy bármelyikük is az lenne.

És ezt már annyiszor lejátszottuk, legyen szó cigányokról, zsidókról, melegekről, unióról, pirézekről, bárkiről. Ti azt mondjátok, hogy fekete, de én erre sose azt mondom, hogy fehér, hanem azt, hogy szürke, és annak árnyalatai, mégis leszélsőségeztek, mert nem osztom a ti szélsőséges nézeteiteket.

DeMarco 2015.07.18. 17:33:54

@Fedor: "A Migration Aid az az oldal, amelyet civil önkéntesek hoztak létre, hogy összekoordinálják a azt a munkát, amit az állam helyett végeznek el."

Vagyis az embercsempészetet?

"Lehet, hogy neked ez az oldal gyanús" Még jó! :)

"de a valóságban a legtöbb tagja a csoport olyan ember, akinek a lába nyomába se léphetsz."

He-he.. Nem is kívánok embercsempészek csoportjába tartozni, akik azon munkálkodnak, hogy minél több idegent és a hazai kultúrától/vallástól igen távoli embereket, akik közül néhányan ráadásul komoly fenyegetést jelentenek a lakosságra betereljenek az országba.

"És ezt már annyiszor lejátszottuk, legyen szó cigányokról, zsidókról, melegekről, unióról, pirézekről, bárkiről."

És mégsem tanultatok semmit sem... Ahelyett, hogy végre a megbékélést keresnétek és önvizsgálatot tartanátok, csak még inkább forró olajat öntetek a tűzre napról-napra...

Az első balhénál keresztre fognak feszíteni az emberek benneteket, de akkor ne kezdj sírni, h nem igazságos... Egyszer elfogadható a tévedés (bár nehezen) a htm-okkal kapcsolatban, de másodszorra már tolerálhatatlan.

"mégis leszélsőségeztek, mert nem osztom a ti szélsőséges nézeteiteket."

Aha. Szóval szerinted szélsőséges azok véleménye, akik szigorúan megállítanák a határokon a migránsokat, de az már nem szélsőséges, hogy korlátlanul, ezrével özönlenek be hozzánk, papírok nélkül az ismeretlen és néhányan kifejezetten veszélyes emberek. Elég furcsa a gondolkodásod, mert ez az utóbbi a nagyobb szélsőség. Akkor minek is van a Schengeni egyezmény??

Én továbbra is azt mondom, hogy már így is nagyon kevés a munkalehetőség és van épp elég problémánk a saját kisebbségeinkkel, ne vegyünk a nyakunkba újabb problémákat, amik még rosszabbá teszik az amúgy sem fényes helyzetet.

DeMarco 2015.07.18. 17:38:32

@Fedor: Azt meg már meg sem említem, h önként vállalod megint, h a magyarok ellen kampányolsz és veszel részt a súlyos veszélyben ránk nézve. Aztán meg duzzogsz, ha ezt később felróják neked...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.18. 17:50:14

@DeMarco: Mielőtt teljesen hülyét csinálsz magadból ezzel az embercsempész dumával, előbb olvasd el ezt:

www.168ora.hu/itthon/piko-andras-heti-betevo-klubradio-migransok-civil-137373.html

poor 2015.07.18. 18:48:43

@DeMarco:
Igazi fasiszta v agy.
Lelőni mindenkit aki nem a vezér útmutatását követi.

Toportyán Zsóti 2015.07.18. 18:57:34

@DeMarco: Mélymagyar félázsiai menjél inkább keletre gyökereidhez,útközben lecidázhatod putingazdát is.

inebhedj - szerintem 2015.07.18. 20:27:31

Melyik az a jobbos sajtó? Pár kiadvány nevét felsorolhattad volna, így nehéz asszociálni...

sanyix 2015.07.18. 20:37:43

@sanyix: bár az csak "jobbos" nem pedig jobbos ;) magyarországon nemnagyon van jobbos sajtó, csak "jobbos" (fütyiszes/jobbikos).

inebhedj - szerintem 2015.07.18. 20:39:19

@sanyix:

Ő... Akkor nálatok vmi átdolgozott, szamizdat mtva lehet... Mert amit én ismerek, az maximum úgy jobbos, ahogy Marx jobbos Leninhez képest.

inebhedj - szerintem 2015.07.18. 20:42:07

@inebhedj - szerintem:

Viszont amúgy a bevándorló-kezelés problémájától függetlenül csípom a demagóg pofonosztásokat, anno játszottunk is ilyeneket a haverokkal borozás közben, úgyhogy gyorsan kerestem is egyet:

www.google.hu/search?q=magyar+g%C3%A1rda+%C3%A1rv%C3%ADz&tbm=isch

:)

31/48 2015.07.18. 20:43:38

@Toportyán Zsóti: @poor: @Fedor:

ha már úgy is ennyire gyűlölitek a magyarokat és imádjátok a drága szudániakat, akkor miért is nem költöztök Szudánba? Ezek a jótét lelkek sem természeti csapások elől menekülnek. Nem a rendkívüli és váratlan éghajlatváltozás óta fenntarthatatlan a Száhel helyzete és nem vulkánkitörés pusztít Szíriában.

Abszolúte semmilyen módszer nincs arra, hogy aki ILLEGÁLISAN, nem a határátkelőhelyen jön be egy országba, azok közül kiszűrnénk, hogy ki a "jó" és ki a "rossz", arról nem isbeszélve, hogy egy gyerekgyilkosnak is éppen lehet jó napja és átsegíti az idős bácsit az úttesten.

De ráadásul amúgy sem mondja senki, hogy a szudániak vagy éppen bárki emberi szinten gonosz lenne. Itt egyedül a jobbosok a megátalkodott gonoszok, mert meg merik említeni, hogy hiába követ el a magyarság kollektív öngyilkosságot az Egyetemes Szekuláris Jó oltárán, attól még Szíria és Szudán ugyan úgy ontani fogja a kedves autószerelőket, ácsokat és kőműveseket.

Mikor vettük mi a nyakunkba mégis a világ megváltását, hogy revolverezni lehessen minket ilyesmivel? Mikor fogadtuk el azt hogy ez a föld mindenkié, és szívesen látunk mindenkit? Hol van Magyarországnak, a gyengélkedő gazdaságával, tőkeszegénységével és a munkanélküliségével szüksége ezekre az emberekre?

Takarodjon most mindenki el Szudánba és segítsen ezeken az embereken és a még elesettebbeken, vagy fogadja el, hogy vannak realitások és fogja be a pofáját az emberiességről. Mert még a rohadt öntömjénező "önkéntesek" se tesznek semmit, hogy ezeknek az embereknek állásuk, egzisztenciájuk legyen Európában, ők csak beengedik őket, egy nap megitatják, sütkéreznek a saját jóságukban, majd szépen hazamennek.

Szudán nem írt alá semmilyen egyezményt, mégis mi jogosítana fel egy szudánit vagy bárki mást arra, hogy nyugodtan beköltözzön ide? Mert akkor írják ezt is bele szépen külön a törvényelbe, hogy Európa mindenkié, hogy miközben sokan ezek közül a népek közül pont a szomszédot akarják kiirtani a földjükről, addig ők is és a szomszéd is bármikor eljöhet ide, mert csak mi vagyunk ekkora barmok a föld kerekén, hogy ezt tűrjük.

Krisz11 2015.07.18. 20:43:53

Remélhetőleg kerítést építeni is segítenek.

Csatos Bambi 2015.07.18. 20:44:53

@mortullus:

"Mi a francot keresett egyáltalán ott az a csapat szudáni?"

Szóltak nekik, hogy össze kellene állni egy csoportképhez a geci kis hazaárulók propaganda anyagához a Facebookra.

eßemfaßom meg áll 2015.07.18. 20:49:20

Én is gyakran megyek haza a kocsival gáton menekültek között. Szerintem ez tök mindennapos, aki szerint nem az náci

Wikus Van De Merwe 2015.07.18. 20:49:53

Problémát jelent-e,ha a társadalom,az emberek többsége a bevándorlók,a bevándorlás ellen foglal állást?
Problémát jelent-e,ha a kormány a többségi társadalom "elvárásai" szerint kezeli ezt a "problémát"?
Problémát jelent-e,ha egyes nyugat-európai EU-s országok esetleg úgy döntenek,hogy mivel elegük van a migráció okozta gondokból,a későbbiekben szigorúbb határőrizeti eljárásokat várnak el a schengeni övezet országaitól,ezért tőlünk is keményebb,ha neked úgy tetszik akkor embertelenebb döntéseket szeretnének látni?

31/48 2015.07.18. 20:51:53

@DeMarco: akár igaz is lehet, miért is ne lennének udvariasak a bevándorlók? Főleg ha valaki teljesen ki van szolgáltatva, akkor nagyon kedves és odaadó tud azzal/azokkal szemben lenni, akiktől remél valamit. De akár egyszerű emberi figyelmesség is lehet.

Nem is érdekelne, ha ezt az egyetlen nyomorult esetet nem tolnák már harmadik, negyedik helyről az ember arcába, mint azt a kevés megnyilvánulást, ahol menekültek ezt vagy azt csinálták merő jóindulatból. Na mármost kinek kell ez a gyenge és szánnivaló demagógia?

Egy politikus legalább hat árvaházat meglátogat kampányszezonban naponta és ő csak egy ember.

Miért nem nyúl Soros úr kicsit mélyebben a zsebébe, hogy legyen anyag a sok gyűlölködő imperialista demagóg szolgájának? Egy egész kontinenst akarnak kijátszani az életükből, erre még az egészen ázsiai kutya Árpádnak is volt egy szép aranykantáros drága lova.

Nyugodtan mehetne holnap, hogy a menekültek táncestet tartottak egy idősek otthonában. Vagy egy szívszorító videó arról, hogy egy menekült kislány nyílt napon van egy európai iskolában.

Ez egy kontinens szintű biznisz és eddig elég sovány az anyag.

eßemfaßom meg áll 2015.07.18. 20:52:22

az megvolt már, hogy

www.napi.hu/magyar_gazdasag/uzentek_a_nemetek_magyarorszagnak_meg_kell_vedenie_europat.600692.html

"Magyarország azonban olyan állam, amelynek schengeni külső határa van, "és mi azt igényeljük, hogy az ilyen országok biztosítsák külső határukat" - mondta a német belügyminiszter."

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.18. 20:53:20

nektek ehhez 10 szudani kell, nekem egy emelo meg egy gyorskotozo /fembol/, de drot is jo

Wikus Van De Merwe 2015.07.18. 20:54:58

@eßemfaßom meg áll:

Ez egyébbként teljesen így van.
Nekem a múltkor négy albán menekült kicserélte az rossz autórádiómat egy működőképesre. Nagyon örültem,hogy volt náluk egy pár és még választhattam is a cseredarabok közül.
Beszéltem is a feleségemmel,hogy vasárnaponként bevásárolni is a határszélre megyünk,mert a menekülteknél van minden,amire csak nekünk szükségünk lehet.

Wikus Van De Merwe 2015.07.18. 20:56:49

@hagyma:

Mert ezek nem értenek az autóhoz,meg úgy általában elég sok mindenhez,de a menekültekhez,azokhoz igen.

eßemfaßom meg áll 2015.07.18. 20:58:06

@Wikus Van De Merwe: Ugye? Mifelénk is ott van heggesztöcucc minden csoport menekültnél, elvégre bármikor rendbe kellhet tenni egy szétesett kipufogót a gáton

Wikus Van De Merwe 2015.07.18. 21:09:53

@hagyma:

Mondjuk,ha tudnánk a kipufogócsere részidejét,akkor kedvező esetben simán lehet esélyes valamelyik forma-1-es csapat is,hisz ezek a szudáni srácok pikk-pakk bedobnak egy új motort a szar Mclaren-Honda bármelyikébe.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.18. 21:11:47

egyetlen dolgot nem tudok megerteni
OK segitsunk
segitesen mindenki, akin kell, ha es kell
de jojjenek a hataratkelon
vannak
jelentkezzenek be
canadaba utazo romakat mar pesten lekapcsolnak pedig allitolag cask turistanak mennenek
USA-ban delen kerites van, pedig sok del-amerikai orszagban elonek van veszelyben az elete/nem cask drog, politikai uldozes miatt is/

Csatos Bambi 2015.07.18. 21:13:40

@31/48:

Rossz faszt szopnak a kis libsi gecók.

Szudánban se háború, se belháború, se törzsi háború, se vallási fanatikusok.

Úgyhogy akkor mi elől is MENEKÜLNEK ezek a szudáni fekák?

midnight coder 2015.07.18. 21:25:13

@poor: Szerinted mi történne, ha valamelyik jobban menő iszlám országba, Pl. Szaud-Arábia vagy akár Irak megindulna mondjuk csak úgy 5000 magyar cigány új otthont keresni, mert hogy őket idehaza üldözik ?

sanyix 2015.07.18. 21:28:32

@Csatos Bambi: magyarországon se háború, se belháború se törzsi háború, és csak kevés vallási fanatikus van.

Tehát akkor vajon mi elől is menekülnek a magyar fiatalok/kevésbé fiatalok angliába, németországba és ausztráliába?

aeidennis 2015.07.18. 21:33:34

Én csak azt nem értem, hogy ezek a szudániak, miért nem a rendes határátkelőn jönnek be, ha már mindenképpen errefelé van dolguk? Mi értelme van még bolyongani a susnyásban meg a homokpusztán a 40 fokos melegben? Otthon ezt szokták meg és már honvágyuk van? :)
Amúgy az megvan, hogy a magyar állam nemzetközi szerződésben vállalta, hogy ellenőrzi a schengeni határait?

Muad\\\'Dib 2015.07.18. 21:36:52

@Fedor:
"...Ti azt mondjátok, hogy fekete, de én erre sose azt mondom, hogy fehér, hanem azt, hogy szürke..."
Gyönyörű érv, csakhogy nem ezt mondod. Ugyanis engem is ostoba rettegéssel vádoltál az előző posztban is, mert meg találtam jegyezni, hogy az euróapai terroristák nagy része első, vagy második generációs bevándorló, ezért jogos a tömeges iszlám bevándorlás esetében az aggodalom.
Szerintem nem elképesztően bonyolult megugrani azt a feladatot, hogy lássuk, az illegális határátlépés papírok nélkül bizony rejt magában biztonsági kockázatot. Akár segíteni akarunk, akár nem...

31/48 2015.07.18. 21:37:25

@sanyix: nem menekülnek, szépen, törvényesen a határon mennek át, mert kölcsönös alapon úgy látták jónak az európai nemzetek, hogy egyesítik a munkaerőpiacot. Ezt nyugaton azzal indokolták meg, hogy szükség van a keleti munkaerőre ez nekik hasznos. Ha nem tetszik, nyugodtan felmondhatják.

Mi viszont nem írtunk alá ilyen szerződést Szudánnal és semmi szükség nincs itt szudániakra.

Csatos Bambi 2015.07.18. 21:44:02

@sanyix:

"Tehát akkor vajon mi elől is menekülnek a magyar fiatalok/kevésbé fiatalok angliába, németországba és ausztráliába?"

Nem menekülnek semmi elől. Legálisan vállanak munkát, miután legális úton megérkeztek, kezükben a szükséges dokumentumokkal.

Brix 2015.07.18. 21:44:24

Ha valaki nem állítja meg valamilyen drasztikus eszközzel , az afrikai/ázsai népek erőszakos invázióját hamarabb lesz polgárháború és fajirtás, mint azt gondolnánk.
A helyi közösségek már sok helyen megkezdték a védekezést a társadalomba soha be nem illeszthető barbár tömegek ellen:
www.origo.hu/nagyvilag/20150718-felgyujtottak-egy-menekultszallot-nemetorszagban-menekultek-bevandorlok-migrans-bajororszag.html
Róma északi részén is összecsapások voltak a helyi lakosság és a rendőrök között, mivel menekülttábort akartak kialakítani egy iskolából.
Ami most folyik Európában , az nem menekültkérdés , hanem háború az európai civilizáció ellen. Ha ilyen ütembe folyik tovább az illegális migráció Európába , akkor év végére lesz kb 1 milió , " bolyongó" , a többségük 20-30 év közötti , életerős, muszlim férfi, akiknek semmi sem lesz drága elérni a céljaikat.

eßemfaßom meg áll 2015.07.18. 21:53:35

@sanyix: Gyakran találkozol az osztrák/német zöldhatáron átrohano magyarokkal akik papírjaikat hátrahagyva menekültstátuszért folyamodnak?

monddazigazatmar 2015.07.18. 22:51:22

Merre is van ez a töltés? Aktuális lenne egy olajcsere a kocsimon. Remélem diagnosztikai műszer is van a szudáni srácoknál, világít a service felirat.

mgdé 2015.07.18. 22:56:21

@Csatos Bambi:
Ebben éppen tévedsz Bambika, Dél-Szudánban polgárháború van, Szudánban (Észak-Szudán), pedig nem nagyon kedvelik a nem mohamedán - keresztény vagy animista - törzsekhez tartozó feketéket, akármennyi ideje is él mostani területén a törzsük.

Ez persze igazából független az alapkérdéstől, de tudatlanul hangoskodni elég felesleges.
(A Mahdiról amúgy hallottál már? Segítek, Gordon, Lord Kitchener. A többit bízd a guglira. Szóval van gyökere ott a vallási fanatizmusnak. Arrafelé is élnek ám olyanok, akik felsőbbrendűnek képzelik magukat.)

monddazigazatmar 2015.07.18. 23:03:47

Egyébként ez tényleg létező dolog, ezek a szaracénok tele vannak jószándékkal.
Ezek itt:
i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/03352/calais-climbers_3352435k.jpg
pl hallották, hogy az egyik légrugó sziszeg, a fénykép akkor készölt amikor felmásztak, hogy meghallgassák, hogy merre van a probléma

Ezek:
d.ibtimes.co.uk/en/full/1406039/melilla-fence.jpg
látták a túloldalon, hogy bajban van egy autós, mert felforrt a vize, ezért átugrottak segíteni

Ezek meg épp megtolják a lerohadt kamiont
i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/03351/calais-lorries_3351148b.jpg

monddazigazatmar 2015.07.18. 23:05:18

@Én de genere Mi: Oszt annyira megijedtek, hogy idáig kellett futniuk hogy nyugodságban érezzék magukat?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2015.07.18. 23:28:12

Ehhez kapcsolódik, hogy Orbánék nagyon titkolják, de idén tavasszal kis híján atomkatasztrófa volt a paksi erőműben! A bajt a kezelőszemélyzet rosszulléte okozta, miután a Moody's által bóvlinak minősített görögdinnyét ettek. Szerencsére pont arra járt három szíriai srác, akik közül az egyik atomfizikus és gyorsan elhárította a katasztrófát! A másik orvos, ő megmentette a dinnyétől már haldokló személyzetet. A harmadik pedig matematikai közgazdász, de akkora neve van, hogy amikor onnan helyből az erőműből felhívta a Moody's-t, elég volt a nevét bemondania, és a Moody's azonnal felminősítette a görögdinnyét, így nem fordulhat elő többé hasonló vészhelyzet!

A három bevándorló srác ezután edzést tartott az Atomerőmű SE sakkcsapatának (meg is lett az ezüstérem az országos bajnokságban!), majd kifogtak a Dunából egy aranyhalat, és amikor az mondta nekik, hogy lehet három kívánságuk, önzetlenül felajánlották a városnak! És tudjátok, mit kívánt a hülye fideszes városvezetés az aranyhaltól a három kívánság fejében? Három pontot a paksi focicsapatnak a következő bajnokiján!

A fiúk itt maradtak volna, hogy még többet segítsenek Magyarországnak, de a kormány plakátjait látva persze rögtön továbbálltak Bécsbe... Figyeljetek csak, szerintem Ausztriára hamarosan záporozni fognak a Nobel-díjak és a sakkolimpiát is megnyerik...

monddazigazatmar 2015.07.19. 01:59:28

@Holger Hartland: A dinnyemutyit se hagyd ki az igazság teljes kifejtéséből.
Egyébként én úgy tudom, hogy nem Bécsbe álltak tovább, hanem New Yorkba, hozzájuk csapódott még egy afgán lány, és azóta fantasztikus négyes néven mentik meg a világot hetente

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.19. 02:45:10

Aranyos kép, Hitlerről is készült egy csomó fotó és filmfelvétel, amin kutyát simogat, gyerekekkel mosolyog. Lenin is visszadobta a gyerekeknek a labdát, pedig közéjük is lövethetett volna...

Most láttam egy videót, amin egy szíriai gyerek fejez le egy szír katonát. Lehet, hogy egy év múlva már egy magyar városban lófrál majd és sok tündibündiskedő ballib fogja noszogatni a magyarokat, hogy fogadják be. Persze egy ballib se akarja a saját lakásába befogadni ezeket. De még a cigányokat se, pedig velük elvileg egy nyelvet is beszélnek, csak hát a cigány az egy más kultúrkört képvisel.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.19. 02:54:42

Amúgy ha ennyire képzett autószerelők, akkor a belgrádi német követségen kellett volna jelentkezniük vízumért. A német iparnak kellenek a magasan képzett szakmunkások.
Akkor miért jobb nekik illegálisan, a fehér ember törvényeit leköpve, az éj leple alatt beözönleni, behatolni az Unió területére. Ezt én beszivágásnak hívnám inkább. Katonaviselt, fegyverforgatásban jártas, iszlám által megfertőzött, agresszív, fiatal férfiak szivárognak be. Talán pár százaléknyi nő és gyerek. Nekem ez inkább hódító hadjáratnak tűnik, mint menekülésnek.

A magyarok így vesztették el Erdélyt is, engedték a románok beszivárgását, aztán a jövevények 1848/49-ben lemészárolták Dél-Erdély magyarságát. De így esett el Buda is 1541-ben, jöttek a janicsárok várost nézni. Tárt kapukkal várták őket. A magyar a legbutább nép, sose tanul a múltjából.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.19. 06:57:55

@aeidennis:

"Mi értelme van még bolyongani a susnyásban meg a homokpusztán a 40 fokos melegben? "

Te tényleg ennyire értetlen vagy? Ha a legális határátkelőn jöttek volna át, akkor vajon hogyan tudtak volna segíteni szegín autósnak?

A "menekültek" igazából humanitárius küldetésre vállalkoznak, amikor a zöld határon át jönnek, hiszen így igen sok bajba jutott autósnak vagy akár gyalogosnak tudnak segíteni. Mellesleg a határ menti földek gazdái a megmondhatói annak, mennyi segítséget kapnak a "menekültektől" a földjeik megműveléséhez.

Toportyán Zsóti 2015.07.19. 07:07:00

@31/48: Nekikeseredtél nagyon szerencsétlen félázsiai hígmagyar,húzzál keletre a gyökereidhez kisebbségi,nehogy az legyen a sorsod amit másoknak szán a gyűlölettel átitatott agymosott fajod.

mortullus 2015.07.19. 07:40:47

@Kéne egy nick...: "A magyar a legbutább nép, sose tanul a múltjából."
Jééé egy újabb izráélita. Ha tízezerszer írjátok ezt le, akkor sem lesz igaz.

röf 2015.07.19. 07:49:06

@Toportyán Zsóti:
Te töpörödött agyú félázsiaizó, aki mindenkit el akar küldeni keletre!
Nézz már a táblára, ki hány százalékon áll, aztán azon a kevésen belül is, ami a te térfeled, az értelmi fogyatékos brigádod mit nyom a latban....
Aztán csomagolj, és TE húzz a picsába.
És humanitárius okokból még lehetőséged is van megválasztani, hogy a telavivi vagy a nyújorki irányt szabod magadnak...

Leone_510 2015.07.19. 09:13:09

megcsinálták!!!! Már Szudánig ér Magyarország...vagy ők szudáni orvostanhallgatók?

aki nem a határátkelőn keresztül jött az országba azt azonnal kiutasítani...

kedves liberális magyargyűlölők, remélem lesz olyan kormány aki nem feledkezik meg rólatok és elsőként ti fogtok eltakarodni imádott oszágotokba

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2015.07.19. 09:22:47

@31/48: Sok igazság van abban, amit írsz, és értékelem, hogy visszafogott a stílusa, de azt honnan veszed, hogy Fedorék gyűlölik a magyarokat? Szerintem ez erős túlzás, nem tapasztaltam ilyesmit tőlük.

Paul Summers 2015.07.19. 09:27:57

Fedor, mindig is patkány voltál jellemedben, az is maradtál..

Paul Summers 2015.07.19. 09:42:17

Nemrég hozta létre az ENSZ Dél Szudánt, mint független államot, hogy raknam a faszomat a szádba, Fedor. Azért, hozták létre, hogy megszünjön a kisebbségek üldözése.

KUHULIN 2015.07.19. 09:49:31

@Csatos Bambi: "Nem menekülnek semmi elől. Legálisan vállanak munkát, miután legális úton megérkeztek, kezükben a szükséges dokumentumokkal."
Kieg.: + megfelelő szakmai és elméleti tudással felvértezve, törvénytisztelő európaiként...

KUHULIN 2015.07.19. 09:52:58

Fedor imádkozz, hogy ne legyen valami nagyobb baj az általad is gründolt "menekültekkel", mert könnyen a "népbíróság" előtt találhatod majd magad... Persze a fajtád lesz az első aki majd elhúz (mindegyikőtöknek van biztonságos országban rokona), ha baj lesz.

Toportyán Zsóti 2015.07.19. 09:54:02

@röf: Csak annyi derül ki a röfögésedből hogy mik vagytok,töpörödött agyú értelmi fogyatékos brigád akik nem mernek se telavivba sem nyújorkba menni mert értéktelenek.

eßemfaßom meg áll 2015.07.19. 10:10:14

@Én de genere Mi: "(Észak-Szudán), pedig nem nagyon kedvelik a nem mohamedán - keresztény vagy animista - törzsekhez tartozó feketéket"

Európában se kedvelik őket, szóval maradhatnak otthon is ha a nemkedvelés megfelel számukra és ahhoz még tengert se kell átuszniuk.

Killary Fucking Clingon 2015.07.19. 11:37:26

Egy balos faszkalapnak sem tűnik föl hogy egy teljes Miskolc városnyi "menekült" van már az országban ??? És ez ugye az ég világon semmilyen problémát nem jelent...NEm, persze hogy nem..

hanta boy 2015.07.19. 11:42:48

Hát én azt hittem ilyen csak a Halivudi filmekben van!

sanyix 2015.07.19. 11:49:07

@31/48: @Csatos Bambi: @eßemfaßom meg áll:

látom egyik észlénynek sem jött le a lényeg, úgyhogy súgok: nem az a lényeg hogy hogy jön át, hanem az hogy miért ;)

2015.07.19. 12:00:19

@Mityu "aljanép" MG: "azt honnan veszed, hogy Fedorék gyűlölik a magyarokat?"

Van egy ilyen szólásmondásféleség: "ami úgy hápog, mint a kacsa, úgy jár, mint a kacsa és úgy néz ki, mint a kacsa, az nagy valószínűséggel kacsa."

Csatos Bambi 2015.07.19. 12:19:37

@Én de genere Mi:

"Dél-Szudánban polgárháború van"

Dél-Szudán egy MÁSIK ország. Nem baj?

Csatos Bambi 2015.07.19. 12:23:50

@Kéne egy nick...:

"Katonaviselt, fegyverforgatásban jártas, iszlám által megfertőzött, agresszív, fiatal férfiak szivárognak be. Talán pár százaléknyi nő és gyerek. Nekem ez inkább hódító hadjáratnak tűnik, mint menekülésnek."

Igen.

Pláne, hogy joggal tarthatunk attól, hogy míg az egyik csatornán a "szegény ártatlan menekülteket" szivárogtatják be, addig egy MÁSIK csatornán meg a fegyvereiket szivárogtatják be hozzájuk.

Csatos Bambi 2015.07.19. 12:26:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Mellesleg a határ menti földek gazdái a megmondhatói annak, mennyi segítséget kapnak a "menekültektől" a földjeik megműveléséhez."

Miért, szerinted az nem nagy segítség, hogy amerre elvonulnak, arrafelé a terményt nem kell se felszedni, se leszedni? :D

Killary Fucking Clingon 2015.07.19. 12:39:56

Ha valaki tudja ennek a toportyán zsóti nevű féregnek az elérhetőségeit azt szívesen látom egy sörre :)

Killary Fucking Clingon 2015.07.19. 12:40:29

Ideje regulázni néhányukat.

csepke 2015.07.19. 12:44:52

igen, aztán meg van olyan is, (kb. 3-4 hónapos hír) hogy a földközi tengerbe hajigálták a velük egy csónakban utazó, de keresztény vallású menekülteket. útban épp a keresztény európába tartva menedékért. milyen pofa kell már ehhez? ahhoz meg mekkora balfaszság kell, hogy ezt a rakománnyi muszlimot a keresztény európa még ki is mentette majd befogadta.

bontottcsirke 2015.07.19. 12:45:33

Igyál még egy konyakot. Hátha megjön az eszed.

mgdé 2015.07.19. 14:19:07

@Csatos Bambi:
Szudán nemrég vált ketté.
Szerinted Dél-Szudánban kik élnek? Szudániak, vagy afgánok? Esetleg atlantiszi menekültek?
A koreaiak kicsodák is? A dél-koreaiak VAGY az észak-koreaiak azok? Mert majd te döntöd el, ugye?

Mert te szemre meg tudod különböztetni őket már a születésük pillanatában. Te kis ügyes ...

Amúgy nem a véleményed miatt írtam. Hanem mert tudatlan ostobasággal próbáltad alátámasztani.

mgdé 2015.07.19. 14:30:07

(Azt meg ne gondolja senki, hogy Afrikában lézertű pontos etnikai határok mentén választanak szét egy országot. Még Európában sem, mint tudjuk ...)

KUHULIN 2015.07.19. 14:36:04

@Shabby Bear: Hagyjad, valami nyugger seggfej, megpusztul nem sokára magától is. :)
De legkésőbb 2018-ban megüti a guta! :D

Köldök_szösz 2015.07.19. 15:33:01

hát erősen nyilvánvaló hogy a szerencsétlen háború elől menekülő lófaszjankó majd egyből 3 nőt erőszakol meg amint beteszi ide a lábát ... mert hát kultúra meg kisfaszom...

Köldök_szösz 2015.07.19. 15:34:13

@Shabby Bear: azért nem tűnik fel mert nem olyan gáz mint ahogy körbevisítják a szélsőséges kretének

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.19. 15:37:49

tulajdonkeppen siman el lehet gondolkodni a kerites + fegyveres hatarorizet mellett
ez az orszagunk hatara, amit meg kell vedenunk
ha ilyen orizet less, majd nem jonnek
az emberek a sajat hazuk kore is epitenek keritest, hogy ne jarkaljon be mindenki a maganteruletukre
minden orszag vedi a hatarait, itt meg sokan azt mondjak, gyertek gyertek, mindegy kik vagytok, adunk enni inni, az egesz baloldal hirtelen megvilagosult es vallasos let a bibliabol idez
nem ertem

eßemfaßom meg áll 2015.07.19. 16:05:41

@sanyix: ha nem azt akarod írni akkor ne azt írd

Hajdú Peter 2015.07.19. 16:06:28

Inkabb autoborogato csocseleknek neznek ki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.19. 16:13:35

@Csatos Bambi: ezt birom meg, hogy osszemossak az EU-n beluli szabad munkaerovallalast az illegalis migracioval
hat ez volt a cel az EU-val es az EU-nak
szlogen
akarsz cukraszdat nyitni Becsben?
most meg
nade mennyi Magyar megy angliaba!
mi a turo koze van a kettonek egymashoz?
afrikan belul mennyenek ahova akarnak
van valasztek

sanyix 2015.07.19. 16:27:30

@eßemfaßom meg áll: nem írtam azt, csak sajnos a fütyiszesek általában funkcionális analfabéták :)

eßemfaßom meg áll 2015.07.19. 16:59:01

@sanyix: Elhiszem, hogy fáj, hogy nem mindenkit tudsz a demagóg hazugságaiddal hülyíteni

sanyix 2015.07.19. 17:07:26

@eßemfaßom meg áll: mi fájna? Én nem vagyok fidesz szimpatizáns hogy demagóg módon hazudozzak, mondtam már, hogy ne magatokból induljatok ki takonygerincűek.

Brix 2015.07.19. 17:07:54

Hamarosan nagy pofára esés lesz azoknak, akik védelmezik Európa erőszakos honfoglalóit.
Év végére lesz kb. 1 millió, jelentős részben fiatal férfiakból álló, Európában bolyongó "zombihadsereg". Háborús állapotok jöhetnek...

sanyix 2015.07.19. 17:08:27

@sanyix: mellesleg az írás megmarad ;)

eßemfaßom meg áll 2015.07.19. 17:34:47

@sanyix: Majd ha egyszer kinő az agyad és visszaolvasol a munkásságodban, jobban szeretnéd majd a jótékony feledést.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.19. 17:38:29

@eßemfaßom meg áll:

Ne hitegesd olyasmivel, ami nem fog bekövetkezni: az ő agya soha nem fog kinőni.

dukeekud 2015.07.19. 17:43:24

@hagyma: " ezt birom meg, hogy osszemossak az EU-n beluli szabad munkaerovallalast az illegalis migracioval
hat ez volt a cel az EU-val es az EU-nak
szlogen"

Akik, hazug modon szembe allitjak a ketot, azok gyakorlatilag az EU letezeset es ertelmet TAGADJAK, SEMMIBE veszik, mert ugy csinalnak, mintha Europan belul a szabad munkaeroaramlas, az valami megturt szabalytalansag, torvenytelenseg lenne, nem pedig az egyik legfontosabb leglenyegesebb ALAPJOG es CEL.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.19. 19:36:21

@zobod:

Én is erre tippelek. Ha valakinek tényleg elakadt az autója, akkor az nem a fényképezéssel lesz elfoglalva.

Killary Fucking Clingon 2015.07.19. 20:14:18

Thomas de Maiziere az elsősorban a német menekültügyi helyzetről szóló interjúban a magyarországi ideiglenes műszaki határzár építésével kapcsolatban feltett kérdésre, miszerint erődként képzeli-e el Európát, azt mondta, hogy "természetesen nem", és német politikusként alapvetően erős fenntartásai vannak a kerítésekkel kapcsolatban. Magyarország azonban olyan állam, amelynek schengeni külső határa van, "és mi azt igényeljük, hogy az ilyen országok biztosítsák külső határukat" - mondta a német belügyminiszter.

Akkor ennyit arról hogy miként vélekedik nyugat európa a Magyar határ kerítésről..
A liberális tetvek meg pusztuljanak :)

Pop40 2015.07.20. 00:52:10

Na, valamelyik fideszes söpredék korcs alkotott.

index.hu/belfold/2015/07/20/igy_nez_ki_a_bevandorlonak_hitt_baratja_miatt_osszevert_lany/
index.hu/belfold/2015/07/19/megvertek_egy_egyetemista_lanyt_mert_bevandorlonak_neztek_a_baratjat/

3 faszi vert egy csajt. Ügyes.

Nyilván szigorúan nemzeti faszfejek az illetők, azok ilyen bátrak.
Remélhetőleg a sitten velük is elbeszélget majd egy csoport, úgy, hogy másnap már csak egy kapa föld kell nekik.

Irbisz 2015.07.20. 11:28:02

@Fedor:
"És ezt már annyiszor lejátszottuk, legyen szó cigányokról, zsidókról, melegekről, unióról, pirézekről, bárkiről. Ti azt mondjátok, hogy fekete, de én erre sose azt mondom, hogy fehér, hanem azt, hogy szürke, és annak árnyalatai, mégis leszélsőségeztek, mert nem osztom a ti szélsőséges nézeteiteket. "

Ööö, hat en speciel azert mentem 2 orszaggal tovabb, mert elegem volt abbol amit viktatorek eddig tettek, es amit tervezni tesznek, nem megelhetes miatt (bar az is jobb mint otthon), de a liberalisok sok kerdeshez bizony kifejezetten szelsösegesen, a szürke ill. az atmenetek el nem ismeresevel allnak hozza (hogy ez esetleg csak valasz a masik oldal szelsöseges magatartasara, az bizony nem mentseg. Söt!).
A bevandorlaskerdes is ilyen, teljesen nyilvanvalo objektiv teny, legfeljebb nem polkorrekt dolog beismerni, hogy elöbb-utobb ki kell tenni a "megtelt" tablat, mert az eröforrasok egyszerüen nem elegsegesek (es ez kökemeny gazdasagi kerdes, nem ideologiai).
A kulturalis integraciorol akkor meg meg nem is beszeltünk, mert sok helyen azzal is komoly problemak vannak, de erröl sem lehet beszelni, mert ugymond nem "europeer" a tema, es csak kirekesztö szelsöseges lehet akinek ezzel gondja van.
A modszerek es a retorika termeszetesen jellegzetesen fideszes es szerintem is masszivan benne van az, hogy az egyre növekvö problemakrol, botranyokrol es minden eddiginel nagyobb mutyikrol a figyelmet el kell terelni, de attol a migraciosproblema eddigi europai kezelese siralmas, mutogatnivalo struccpolitika.
Pedig a csontvazak ugyis kiesnek elöbb-utobb a szekrenyböl - miert varjuk meg (mint EU) mig kb. kezelhetetlenne valik a helyzet?

eßemfaßom meg áll 2015.07.20. 11:58:38

@Pop40: csak nehogy ezzel az üggyel is így járjatok a nagy rasszistázás végén

nol.hu/archivum/archiv-361797-176186

"Karddal szúrták át, mert roma?"

Pop40 2015.07.21. 00:28:11

@eßemfaßom meg áll:

Igazad van, drága elvtárs.

A csaj valószínűleg magát verte meg. Hisz itt semmi hangulatkeltés nem folyik a "nemzeti" faszfejek körében a menekültek ellen, de ha folyna is, nekünk csak intelligens "nemzeti" faszfejeink vannak, akik sosem támadnának bandában egyetlen, védtelen emberre.
Lásd betyársereg nevű náci horda múlt heti performansza.

index.hu/belfold/2015/07/13/beragott_a_betyarsereg_toroczkaira/

"a Betyársereg tagjai egyértelműen azzal a céllal mentek, hogy megverik a menekülteket."
De szegény IQ-negatív egyedek eltévedtek. :-))

PErsze ez is nyilván kitaláció.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 07:10:09

@Pop40:

"a Betyársereg tagjai egyértelműen azzal a céllal mentek, hogy megverik a menekülteket."

Ezt ők vallották be vagy az elvtársaid?

csak egy néző 2015.07.21. 10:15:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Igazad van Józsi néni én is láttam, hogy mindegyik betyárnal egy szál virág és magyar nemzeti színű szalaggal átkötött kis elemózsiás kosárka volt, amivel üdvözölni akarták a mocskos migránsokat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 13:16:20

@csak egy néző:

Te csak menj migránssegget nyalni, csak aztán ne csodálkozz, ha egy-két évtized múlva ezek a kedves agysebészek fellógatják a szivárványos LGBT+a-z haverjaidat, mert lehet, hogy a jobbosok sem kedvelik nagyon a buzuló szivárványosokat, de a kiskedvenceid leggyakoribb hobbija ezek fellógatása.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 14:12:35

@csak egy néző:

Én meg ahhoz gratulálok neked, hogy most hét végén rekordot döntöttél: 1302 migránsfaszt szoptál le.

csak egy néző 2015.07.21. 14:17:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Tudod Józsi néni, egy úriember vagyok és most is átengedtem neked az elsőbbséget.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 14:48:17

@csak egy néző:

Nocsak, rémálmod volt, melyben lemaradtál pár migrénspéniszről? Ne aggódj, nem maradtál le róluk, azok az ánuszodban sültek el. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 15:09:22

Már kezdődik:

"Jobb elhelyezési körülményekért és az emberi jogok tiszteletben tartásáért tüntettek csaknem háromszázan az ausztriai Traiskirchenben."

www.origo.hu/nagyvilag/20150721-jobb-elhelyezesert-tuntettek-egy-ausztriai-tabor-lakoi.html

Engedd be a bevándorlót, aztán máris jobb szállást és a "jogai" tiszteletben tartását követeli. Maradtak volna otthon, miért nem otthon tüntet ez a söpredék?

DeMarco 2015.07.22. 00:14:50

@Fedor: "Adjunk egy pofont a jobbos sztereotípiáknak"

Aki másnak vermet ás... annyira ajánlgattad a pofont, hát megérkezett... csak nem adták, hanem kapták...

Felbosszantod a pittbullt, aztán csodálkozol, h jól megharap... vagy széttép.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.22. 01:00:04

@DeMarco: A szegedi ügyre gondolsz? Neked tényleg ennyire torz az agyad, hogy ilyen kifordítva látod a világot? több tízezer menekült keresztülment az országon minden balhé nélkül, és amikor a kormány által felheccelt vadbarmok erőszakra vetemednek ellenük (és itt mos mindegy, hogy még célt is tévesztettek), akkor ők a hibásak?

Pop40 2015.07.22. 03:14:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

1, Nekem, veled, meg a szélütött haverjaiddal ellentétben nincsenek elvtársaim, kedves elvtárs.

2, Hülye turbómagyarként ugyan nem elvárás, hogy olvasni is megtanulj, de néha azért jól jönne. Pl most, mert akkor nem kérdeznél hülyeségeket.

index.hu/belfold/2015/07/13/beragott_a_betyarsereg_toroczkaira/

"Az Index szélsőjobboldali forrásokból úgy értesült, a Betyársereg tagjai egyértelműen azzal a céllal mentek, hogy megverik a menekülteket."

3, Még ha olvasni nem is tudsz, azért hogy ennyire ne legyen minimális agyműködésed se, az nem semmi.
Próbáld meg kilogikázni: lemegy a vállaltan neonáci betyársereg menekülteket fogni a határba.
Adott a 20 forintos kérdés: Na vajon mit is akarnak velük?
Esetleg piknikezni? Vagy közös fotót? Netán útbaigazítani őket Németország felé?

Komolyan mondom, egy komplett tudósgárda nem lenne elég, hogy megfejtse a magadfajta vadmarhák agyi mechanizmusait.

Pop40 2015.07.22. 03:18:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Nocsak, rémálmod volt, melyben lemaradtál pár migrénspéniszről? Ne aggódj, nem maradtál le róluk, azok az ánuszodban sültek el. :D"

Szép, érzékletes leírás. :-)

Kezdem gyanítani, hogy te úgy lettél maradékelven hülye turbómagyar, hogy első körben a Pride-on próbálkoztál, csak lerúgtak a kamionról. :-D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 07:35:30

@Pop40:

"Szép, érzékletes leírás. :-)"

Sejtettem, hogy felkelti a vágyadat. :D

"Kezdem gyanítani, hogy te úgy lettél maradékelven hülye turbómagyar, hogy első körben a Pride-on próbálkoztál, csak lerúgtak a kamionról. :-D"

Kiskancsó, ne magadból indulj ki.

""Az Index szélsőjobboldali forrásokból úgy értesült, a Betyársereg tagjai egyértelműen azzal a céllal mentek, hogy megverik a menekülteket.""

Az index forrásai természetesen mindig abszolút megbízhatóak, tudjuk. Főleg akkor, ha magyarokat kell bemocskolni.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2015.07.22. 09:02:56

@Jankove: meg egy olyan is van, hogy aki nem tud arabusul, az ne beszéljen arabusul... Szóval aki nem tud értelmes választ adni, az inkább be adjon semmilyet. ;)

Pop40 2015.07.22. 23:06:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A vágyaimat? Hirtelen nem is tudom, én irkáltam ánuszokban elsülő péniszekről, vagy te? :-D

"Kiskancsó, ne magadból indulj ki."
Nagykancsó, én - veled ellentétben - nem vagyok hülye turbómagyar. Pech.

"Az index forrásai természetesen mindig abszolút megbízhatóak, tudjuk. Főleg akkor, ha magyarokat kell bemocskolni."

Magyarokat? Úgy érted, segghülye, gondolkodásra képtelen fajmagyarokat?

De jó. Legyen igazad.
Akkor mesélj. Mi másért ment oda a náci horda?

Várom az opciókat, hogy ne csak a szád jártasd.

DeMarco 2015.07.22. 23:59:38

@Fedor: Nem tudom, ki mennyire hibás, nem voltam ott. A videó már később forgott, az előzmény nem látható, a szóváltás.
De én nem is a szereplőkre céloztam, hanem rád. Bár a kormányt hibáztatod a hergelésért, de pont ugyanennyit tesztek ti is hozzá a magatok módján, csak fordítva.

Ez elég egyértelmű sztem a posztokra adott kommentekből.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 00:06:32

@Pop40:

"A vágyaimat? Hirtelen nem is tudom, én irkáltam ánuszokban elsülő péniszekről, vagy te?"

Galambom, én a TE ánuszodban elsülő péniszekről írtam, de ezt te is tudod, hiszen a szádból hiányoltad őket. :)

"Úgy érted, segghülye, gondolkodásra képtelen fajmagyarokat?"

Dehogy, nem rólad beszéltem.

"Mi másért ment oda a náci horda?"

Miféle náci horda? Csak nem azokra a magyar hazafiakra gondolsz, akiket te hazátlan söpredék nácinak titulálsz?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 00:08:15

@DeMarco:

Amikor a szoclib kormány alatt vertek meg sötétebb bőrűeket, akkor ugye Fedor szerint is a szoclib kormány volt a hibás?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 11:15:43

@csak egy néző:

Kiskócsag,

miféle előítéletmentes libbancs vagy te, hogy embereket az arcuk alapján ítélsz meg?

És még te veted a jobbosok szemére, hogy a feka "menekültekkel" szemben előítéletesek?

Nagy szarjankó vagy te, libbancskám.

csak egy néző 2015.07.23. 12:14:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"miféle előítéletmentes libbancs vagy te, hogy embereket az arcuk alapján ítélsz meg? "

miféle előítéletmentes hazaffy vagy te, hogy embereket az arcuk/színük, ruházatuk, vallásuk alapján ítélsz meg?

Nicsak nicsak, kis önérzetes, amikor ti majom pofájuztok, férgeztek, csőcselékeztek, fekáztok, niggereztek, ez ugye természetes?

És még te veted a jobbosok szemére, hogy a feka "menekültekkel" szemben előítéletesek?
Nagy szarjankó vagy te, hazaffykám

Pop40 2015.07.23. 12:37:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Öreg, én próbáltam udvarias lenni, de úgy nézem, a magadfajta csak a nyersen a képébe vágott szöveget érti.
Először is, galambod a radai rosseb, kis ferde hajlamú turbómagyarkám.
Másodszor, te irkálod itt a képzelgéseidet napok óta. Én elhiszem, hogy a te szexuális életed ennyiből áll, de tedd már meg, hogy megtartod magadnak, jó?

"Dehogy, nem rólad beszéltem. "

Tudom. Magadról beszéltél. Fölösleges mondanod.

" Csak nem azokra a magyar hazafiakra gondolsz, akiket te hazátlan söpredék nácinak titulálsz?"

Magyar hazafiak? Maximum egy magadfajtának. Ja, felétek az a hazafi, aki csordában jár 40 kilós egyetemista lánykákat megverni.
Hazaáruló, gyáva söpredék vagytok, az ország szégyene.

Mellesleg nem lep meg, hogy természetesen elsunnyogtad a választ arra, hogy a betyárseregnek nevezett náci csürhe mit is akart a menekültekkel, ha nem megverni őket?
Vagy nem mersz válaszolni se egyedül, csak ha 5 fajtársad ott áll erősítésnek? :-))))))

Pop40 2015.07.23. 12:40:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Naná, hogy a szoclib kormány. Hisz ők uszítottak közpénz milliárdokból plakátkampányokkal.

Ja, bocs, nem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 12:42:06

@Pop40:

Rajta, tudsz te még jobbat is, libbancskám. :)

Pop40 2015.07.23. 12:44:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"És még te veted a jobbosok szemére, hogy a feka "menekültekkel" szemben előítéletesek? "

Ejj, de jó duma ez, elvtárs. :-)

Szóval amikor a magadfajta beszari balfasz nácik negyedmagukkal vernek eszméletlenre 50 kilós egyetemista lánykákat, azt újabban "előítéletnek" hívjátok? :-)))))))))))))))

Pop40 2015.07.23. 12:46:00

@csak egy néző: "Nicsak nicsak, kis önérzetes, amikor ti majom pofájuztok, férgeztek, csőcselékeztek, fekáztok, niggereztek, ez ugye természetes?"

Ó, nekik szabad.

Pláne, ha sokan vannak. Egyedül ugyanis megmukkanni se mernek.

Pop40 2015.07.23. 12:48:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szóval, mit is akart a náci horda betyársereged a menekültektől, elvtárs?

Ha azt hiszed, hogy elunom a kérdezgetést, és elsunnyoghatod a választ, kellemetlen meglepetés fog érni. :-)

csak egy néző 2015.07.23. 12:53:53

@Pop40:
Ezzel a mondatával előadta ezt a produkciót a "Józsi néni."

i.giphy.com/BbA2xn4phKE9O.gif

Pop40 2015.07.23. 12:56:15

@csak egy néző: Ne adj neki tippeket, mert még erről is fantáziálni kezd, aztán elkezd hadoválni róla,.hogy tulajdonképpen én mondtam. :-)))))))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.23. 14:30:28

@DeMarco: Tehát aki elítéli az aljas hergelést, az ugyanúgy hergel? Hát kit hergeltem én fel? Nem csak hőségriadó miatt nagyon izzadságszagú az érvelésed...

DeMarco 2015.07.24. 00:05:05

@Fedor: "Tehát aki elítéli az aljas hergelést, az ugyanúgy hergel?"

Nem. De te nem állsz meg itt, nem csak elítéled, hanem egyenesen az ellenkezőjét preferálod, még támogatod, segíted is a probléma minél szélesebb kialakulását, burjánzását.
A kritika egy dolog. Az nem zavar. De az igen, hogy illegális határátlépők napi szintű ezreit korlátok nélkül engednéd be, sőt, még támogatod is a törvénytelenséget, ezzel pedig potenciális veszélybe sodrod az ország állampolgárait többféle szempontból is.

Ez a hozzáállás pedig nagyon sok embert felháborít, ez elég egyértelmű. És nem először...

A legelső balhénál az elkövetőkön kívül benneteket fognak keresztre feszíteni, azzal, hogy: "ugye megmondtuk..." csak sajnos akkor már késő lesz...

csak egy néző 2015.07.24. 09:30:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ó ezek a derék hazaffyak.
"Illegális bevándorlók Budapestre utazásának megszervezésével gyanúsítja a rendőrség a Jobbikhoz közel álló egykori Új Magyar Gárda kapitányát, Kiss Róbertet és társát, írja a Napi Gazdaság. Kisst és társát a Terrorelhárítási Központ (TEK) műveleti egysége kedden hajnalban fogta el Röszke környékén."
Hogy mik vannak?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.07.24. 15:15:31

@DeMarco: Már megint a saját lázálmaiddal vitatkozom helyettem. Milyen törvénytelenséget támogatok? És ha emberséges bánásmódot és nem embereket egymás ellen fordító megoldásokat követelek, meg a hazugságokat leplezett le, az miért lenne egyenlő a az ország veszélyeztetésével? Mondtam én, hogy ne ellenőrízzék őket, ne vegyék nyilvántartásba, és hogy mindenkit fogadjunk be, minden kontroll nélkül? Ne legyen uszítás és bánjanak velük emberségesen. Ennyi.

DeMarco 2015.07.24. 23:52:12

@Fedor: Fura módon most meg Törökország kezd kerítésépítésbe 900 km-es szakaszon a terroristák illegális határátlépése ellen amit Obama és az USA teljes mellszélességgel támogat...

Hihetetlen, hogy sosem érzed, h fordítva ülsz a lovon...

Pop40 2015.07.25. 01:50:42

@DeMarco: Bizonyára nem tűnt fel, drága elvtárs, hogy Töröko mellett nem túl messze ott leledzik egy bizonyos "Iszlám Állam" nevű terrorcsoport. És ez a terrorcsoport bizony az illegális utánpótlásai jelentős részét a török határon bonyolítja. Ott az, hogy terroristák mennek be, reális veszély.

Itt, a pállott agyú vezéred országában csak annyiban, hogy az elvbarátaidnak legyen mire hivatkozni, mikor tizedmagatokkal elindultok 40 kilós egyetemista lánykákat verni.

Irbisz 2015.07.25. 11:10:38

@DeMarco:
Nyugat-Európában az elmúlt 10-15 év iszlamistak által elkövetett terrorcselekményeit tán kivétel nélkül már régóta ott élő, sokszor már oda született másodgenerációsok követték el, nem afganisztánból, pakisztánból, iránból stb. beszivárgott igazi, harcedzett fanatikusok.
Minek is jönnének ide a kész lebukásba, ha akad itt is elég valláskárosodott, bármilyen terrorcselekmény elkövetésére hajlandó hasznos barom.
Még propagandaértékre is nagyobb ha helyiek követik el a terrorcselekményt, szóval a kerítésépítés a terrorveszély ellen kell, az iq70-es betyárok meg hasonló intellektuális óriások beetetésére való röhejes duma.
sokkal egyszerűbb és hatékonyabb lenne EU-s szinten egy kőkemény és gyors visszatoloncolási eljárás., akár úgy h. repülőgépekkel azonnal Afrikába (Ázsiába) reptetik vissza a menekülteket, kivételt képeznek a különösen veszélyeztett egyének, illetve azok, akiket megéri gazdaságilag Európába tartani.
Csak hát ez túl racionális megoldás, az EU se fogja meglépni, és a mi kormányunknak sincs elég esze ahhoz, hogy az értékes embereket esetleg itt tartsa a menekültek közül ...
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0