Na kik menekülnek hozzánk Nyugatról?
2017. február 10. írta: Fedor

Na kik menekülnek hozzánk Nyugatról?

20170210_203923.pngA drága miniszterelnökünk ma megint ámokfutott egyet retorikailag a dunai őrhajókkal is védett, kordonokkal, rendőrökkel és belátást akadályozó emeletes buszokkal hermetikusan elzárt Várbazárban (így legalább érthető, hogy miért volt olyan fontos, hogy a városnéző busz üzletre is rátegyék a kezüket). Az összeesküvés-elmélet hívők és a putyini propaganda terjesztői egymás száját nyalogatták örömükben, miközben hallgathatták azt a sok sületlenséget. 

A legnagyobb bohóctréfának (cinikus pofánkba röhögésnek, ki hogy nevezi vérmérséklet szerint) az hangzott, hogy majd a nyugat-európaiak hozzánk menekülnek a liberalizmus elől, és mi majd tárt karokkal várjuk az "igazi menekülteket" (miközben a háború által elüldözött "álmenekülteket" további intézkedésig bezárná). 

Pedig pont ez volt az a rész, amelynek volt igazságtartalma, bár Orbánnal ellentétben én erre egyáltalán nem lennék büszke.

A Magyar Narancs ugyanis nemrég hosszú cikkben - Fehér embernek fillérekért! - Oroszbarát brit újfasiszták Toroczkai és a Jobbik közelében - foglalkozott azzal a jelenséggel, hogy kishazánk Európa náciainak egyik kedvenc célpontjává vált, és nem nyaralási, hanem letelepedési célból.

Pár érdekes részlet:

Még májusban jelent meg az a Facebook-poszt, amely magyarországi ingatlanvásárlásra buzdította azokat a fehér, katolikus, konzervatív nyugat-európai állampolgárokat, akik rettegnek a fokozódó „iszlám inváziótól”, és biztonságos lakóhelyükről addig szeretnének gondoskodni, ameddig lehet. A nyugati világ ugyanis – érvelt a poszt írója – az apokalipszis előtt áll, az áradó menekülthullám az utolsó szeg a koporsójába, ám Kelet-Európában néhány ország őrzi keresztény gyökereit, ilyen például Magyarország.

Nem ismerős? Hát pont erről beszélt a nagyságos Miniszterelnök Úr! Na de kik állnak a hirdetés mögött?

A bejegyzést az Ang­liában bejegyzett szervezet, a Knights Templar International (KTI), tette közzé. (...) bizarr, alig két éve alapított brit szervezet, amely lovagrendnek nevezi magát, de valójában a szigetország legkeményebb szélsőjobbos, korábbi holokauszttagadó, többszörösen büntetett előéletű, putyinista figurái keverik lapjait, és amely csoport mögött valójában Anglia egyik paramilitáris pártja sejlik fel. A dolog attól vált igazán érdekessé, hogy miközben ez az oroszbarát lovagrend (jelentsen utóbbi kifejezés ez esetben bármit is) intenzív muszlimgyűlölő propagandát folytat, feltűnik benne több magyar szereplő is. Az egyik például a Jobbik alelnöke.

Aki természetesen nem más, mint a Tévészékház ostromának hős vezetője, Ásotthalom Hunyadi Jánosa, Toroczkai László.

Hamar kiderült, hogy két helyszínnel is foglalkoznak. Galyatetővel, ez a drágább ajánlat, illetve egy Szeged-közeli kistelepüléssel. Amikor elárultam, hogy közel 6-7 millió forintnyi fontot tudok szánni a vásárlásra, egyből Ásotthalmot ajánlották, ahol a „tanyák nagyon olcsók”, és a „polgármester pedig remek fickó és támogató” is. Hogy mennyire az, arról küldtek is egy videót. Ezen Téglásy, a KTI magyarországi „feje” arra kéri a Jobbik-alelnök Toroczkai Lászlót, hogy mutassa be Ásotthalmot, majd megkérdi, mit üzen a polgármester azoknak, akik ideköltöznének Nyugatról. Toroczkai erre sorolni kezdi Ásotthalom előnyeit. (A videó részleteit itt tudja megnézni.)„Csodálatos hely” – majd hozzáteszi, hogy „rendkívül biztonságos” is. Mesél arról, hogy „gyönyörű természeti környezetben élünk”, bár „tény és való, hogy nagyon sok üres tanya van, a tanyákhoz általában egy hold földterület tartozik. Ezeket a tanyákat még magyarországi szemmel nézve is nagyon olcsón meg lehet venni, nyugat-európai szemmel szinte fillérekért”. (...) Saját motivációjukról azt írták még, hogy a környék elnéptelenedik, ezért „bátorítják az embereket a letelepedésre, mert a környéken szükség van a fiatal, életerős lakosságra, akik újraélesztik a helyet”. (Dowson egy bejegyzésében azt írta, hogy „a magyar népességet a cigányság szaporulata leelőzi 50-70 év múlva, ezért együtt kell felépítenünk a Nyugat bástyáját az iszlám invázió ellen!” Dowson máskor arról is beszélt, hogy a Dél-Afrikában „üldözött” fehér búroknak Magyarország lenne az új ideális lakóhelyük.)

Levelezőpartnerem azt is jelezte, hogy a nyugati keresztény letelepedők a „saját jövőjük mellett Magyarország biztonságát is építik, úgyhogy ez egy igazi win-win helyzet. Ugyanakkor baloldaliakat és liberálisokat nem biztatunk költözésre, mert ezek az emberek már tönkretették Európát, és nem akarjuk ezt a söpredéket Magyarországra küldeni.” Arról is biztosítottak, hogy az első években folyamatos segítséget nyújtanak a templomos barátok arra az esetre, ha külföldiként szükség lenne erre Ásotthalmon.

Ennyit ízelítőül. Érdemes a teljes írást elolvasni.

Természetesen nem állítom, hogy Orbán ezekben benne volna. Ez a Jobbik sara (bár az, hogy a magyar titkosszolgálatok orra előtt történik mindez, felvet bizonyos kérdéseket). De mégis csak az a helyzet, hogy amíg a kormánypropaganda háttérhatalmak által mozgatott iszlám invázióval riogatja a jónépet (hogy addig se a fideszes lopásokkal foglalkozzanak), és amíg a szélsőjobb Magyarország zsidók általi felvásárlásától retteg, addig a valóságban Európa söpredéke valóban ideköltözik, méghozzá szervezetten, a magyar miniszterelnök meg ezt a folyamatot büszkeséggel felvállalja.

Na itt tart most a Liberális Internacionálé egykori alelnöke a leépülésben.

A bejegyzés trackback címe:

https://fedor.blog.hu/api/trackback/id/tr3512247704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tpl 2017.02.10. 21:34:32

Fedor, frocsog a szád a gyűlölettől. Mégis, mennyire hiteles egy olyan poszt, ami súlyosan elfogult és előítéletes?! Bocs, költői volt a kérdés, nem kell rá válaszolni. Tovabbi, élményekben gazdag gyűlölködést kívánok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.10. 21:59:00

@tpl: Összekevered a gyűlölködést a felháborodással. Amúgy mi a hiteltelen a posztban? Mert az, hogy nem tetszik a stílusa, nem hitelességi kérdés.

nandras01 2017.02.11. 08:49:19

@tpl: ha azt mondom, hogy egy idióta faszkalap vagy, ugye nem fogsz megsértődni?

tpl 2017.02.11. 09:26:21

@nandras01: nem. Tetszik az érvelésed.

DeMarco 2017.02.11. 18:08:20

Szerintem ez a poszt csak elterelés... Valójában annyira megtetszett az évértékelés, mint műfaj és annyira irigykedtetek emiatt Orbánra, hogy gyorsan le is majmoltátok... :DD

Nyomhatod a süketelést szokásos mantrákban, de ne menjünk el szó nélkül a majmolók tábora mellett sem, mert fletótól kezdve a többiekig bezáróan roppant humoros burleszkek voltak sorban.

Nem hápogni kell, csinálni jobbat!!! Nem még viccesebbet és szánalmasabbat...jobbat!!

Slepy 2017.02.11. 19:19:04

Csinálj posztot a többi évértékelő politikusról is. Tudod, az egyenlőség jegyében.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.11. 21:18:35

@DeMarco: @Slepy: Miből gondoljátok, hogy Vonáról vagy Gyurcsányról jobb véleményem van? Főleg te, DeMarco, akj ezer éve tudod, hogy mennyire a bögyömbe vannak ők is, mégis mindig megpróbálsz összegyurcsányozni. Pedig a mostani kavarásával majdnem annyira felhúzott, mint Orbán, csak az utóbbi hetekben nem sok időm volt a blogra.

Slepy 2017.02.11. 22:08:38

@Fedor: De Vona meg Gyurcsány hamarabb év értékelt. Később csinálni róluk a posztot már nem lesz annyira aktuális.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 23:13:01

@Slepy: "Vona meg Gyurcsány hamarabb év értékelt"

Érdektelen.

Csinálj magadnak blogot, és elemezd őket! Ki akadályoz meg benne? Ne adj másnak idétlen feladatokat!

Ha gyurcsány riportot olvasok, hallok a rádióban, tévében, elkapcsolok. Új információ nincs benne, csak idegesítene.

-JzK- 2017.02.12. 00:45:57

A breitbart.com-on Hungary címszavas cikkek alatti kommenteket érdemes olvasni az elmúlt időszakban...

morph on deer 2017.02.12. 00:49:58

De fiatalok, a poszt érdemi részére nem reagált senki!
Olvastátok egyáltalán?

Egyébként dán meg svéd nácik ugyancsak költöztek Magyarországra, ezt konkrétan tudom - csak tájékoztatásul.
Bár nem a muszlimok elől, hanem a "megértő" sőt, "baráti" környezet miatt ...

Ide vezet a világhír, meg az a qrva erősödés, már mindenki ide vágyik!
Csak a muszlimok nem jönnek, az Istennek sem! Illetve Allahnak ..!

Még a végén importálni leszünk kénytelenek néhányat, hogy legyen kitől megvédeni Európát!
Ezt a szégyent... :)))

Hollandexxonvaldez 2017.02.12. 03:03:12

a cikk irója beteg. egészséges agyu embernek amúgy felfoghatatlan az az agyi betegség amit úgy hivnak liberalizmus. magyarul életképtelen emberről van szó.a görögök régen lebaxták volna a Taigetoszról. a cikkiró menjen ki Nyugatra,béreljen ki egy szobát egy négerektől,muszlimoktól hemzsegő helyen.a másik,akkor szabad megengedni a muszlim-pogány hitet Európában ha majd Szaud-Arábiában szabadon bemehetek gyakorolni az evangélikus hitemet a rijádi evangélikus templomba.amig ez nincs,addig hidrogénbombát nekik.

DeMarco 2017.02.12. 06:04:11

@morph on deer: Van érdemi része is??? Ne viccelj már... A nácikkal riogatás a liberálisok elmúlt húsz évének állandóan visszatérő hazug mantrahalmaza... Mindenre ez a válaszuk van csak, mintha ez érv lenne. Már húsz éve is kiröhögtük ezért őket, mára már azt is meguntuk...

DeMarco 2017.02.12. 06:18:05

@Fedor: Pedig lehetne faxa összehasonlítást csinálni a többi demagóg beszédet bevonva, kezdve Juhászéval, ha az jobban tetszik neked.

Minden politikus, újságíró, választó tudja, hogy ilyenkor vastagon kell beszélni, mert a média partner lesz a marhaságok közvetítésében. Sőt, minél nagyobb, durvább hülyeségeket mond a politikus, annál nagyobb lesz a fókusz. Mással ki sem tudnának tűnni. Egyértelmű volt, hogy a legfeltűnőbb, azaz legdurvább beszédet Gyurcsány fogja produkálni, aki most, hogy megértette, nélküle is vidáman lehet a baloldalon építkezni (igazából kizárólag nélküle lehetne) olyan, mint egy elszabadult hajóágyú. Lő mindenre és mindenkire. Az is nyilvánvaló volt, hogy Vona továbbra is felveszi a középpárti jelmezt és finoman kritikus beszédet mond majd, a Viktorok beszédei meg a szokásos panelekkel nyomultak, Orbán ennyi évi évértékelő után ezeket rutinból kitolja, szerintem kicsit unva is már. Mond egy-két vastagabb mondatot, hogy valamin tudjatok csámcsogni, oszt' jóvan'... Nem is tudtál érdemben belekötni, csak kiragadtál egy részletet, kerestél rá egy nácizást és letudva az egész.

midnight coder 2017.02.12. 07:24:52

Az igazság az, hogy ma Európa utolsó reményei a nácik. A gond ott kezdődik, hogy anno Hitler bukása után Európában (és a világban is) picit túltolták az antifasizmust. Ennek aztán számos toxikus következménye lett - az önállósuló gyarmatok és az általuk produkált túlnépesedés és nyomor, az ebből kiinduló, Európát célzó népvándorlás. És az, hogy Európa népei képtelenek megállítani ezt a népvándorlást. Ennek a vége pedig az lesz, hogy a sok-sok iszlamista arab, néger szépen szálanként fogja kiirtani a nyugat-európai polgárokat, csak azért mert ha valaki felemeli a szavát, hogy talán nem kellene Európát megtölteni olyanokkal, akik a saját földjükből is poklot csináltak, az csúnya gonosz náci. Igen, kis hazánk legyen csak a nácik földje. Aki pedig liberósbolsi, az fáradjon át a jó kis nyugati országokba, pillanatnyilag ott még nagyon jó az életszínvonal, szép a táj, kedvesek az emberek, és addig a 20 évig amíg a tömeggyilkosságok elkezdődnek, nagyon jól fogja magát ott érezni.

Conchobar 2017.02.12. 07:36:53

Íme a rengeteg Magyarországra költözött nyugati náciból egy: "A szomszédja találta meg a Túronyban meggyilkolt német nyugdíjast" www.bama.hu/baranya/kek-hirek-bulvar/a-szomszedja-talalta-meg-a-turonyban-meggyilkolt-nemet-nyugdijast-665596/

murray 2017.02.12. 08:00:14

@Conchobar: na ja. csóri német öreg rossz házat választott nem ismerte a környéket.
cigófertőzőtt helyen sajnos ez esélyes.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.12. 08:03:15

Szimpla szónoki túlzás ez, semmi egyéb. De ezt te is tudod. Fodor.

dr kíváncsivagyok 2017.02.12. 08:06:57

@midnight coder:
"Hitler bukása után Európában (és a világban is) picit túltolták az antifasizmust."

Az antifasizmust nem lehet túltolni, amíg egyetlen náci is van...

Conchobar 2017.02.12. 08:10:30

@dr kíváncsivagyok: "Az antifasizmust nem lehet túltolni, amíg egyetlen náci is van..." - A náciktól rettegünk majd azután, és nem a cigóktól (nyugdíjasként), meg az ismeretlen hátterű afrikai és ázsiai bevándorlóktól

Conchobar 2017.02.12. 08:13:40

@dr kíváncsivagyok: ""Az antifasizmust nem lehet túltolni, amíg egyetlen náci is van..." - Bár, ha nagyanyádat Auschwitzba vonatoztatták, akkor valahol megérthető a te rettegésed (is)

morph on deer 2017.02.12. 08:40:13

@midnight coder:
"addig a 20 évig amíg a tömeggyilkosságok elkezdődnek, nagyon jól fogja magát ott érezni."

Így aztán ott még húsz évig legalább jól érezheti magát az is, aki itt már most sem. Valóban figyelemre méltó alternatíva, köszönjük a tippet!

midnight coder 2017.02.12. 08:40:40

@dr kíváncsivagyok: Mindent túl lehet tolni, majd figyeld meg pár év múlva...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.12. 08:43:32

@Hollandexxonvaldez: A cikkiró lakott Brüsszelben az az arab negyedben, és nem lett semmi baja se neki, se a vele lévő nőknek még éjszakai séta alkalmával se.

morph on deer 2017.02.12. 08:44:59

@DeMarco:
"nácikkal riogatás"

Miért, te megijedtél?
Szerintem ez egyszerűen tényközlés, ez van. Ha ezt eddig nem tudtad volna, akkor épp itt volt az ideje a felvilágosításnak. Mert a jó pap is...

midnight coder 2017.02.12. 08:45:33

@morph on deer: Hajrá, bár ha ehhez az én hozzászólásom kellett, akkor nyugaton sem vár az illetőre túl fényes jövő. Ha csak el nem hiteti a németekkel, hogy ő albínó afrikai menekült, és nem magyar idióta.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.12. 08:47:33

@DeMarco: "Gyurcsány fogja produkálni, aki most, hogy megértette, nélküle is vidáman lehet a baloldalon építkezni (igazából kizárólag nélküle lehetne) olyan, mint egy elszabadult hajóágyú. Lő mindenre és mindenkire."

Na ebben legalább egyetértünk.

Ugyanakkor százötvenkétezredszer hívom fel a figyelmet arra, hogy nem újságíró vagyok, csak egy mezei átlagember, tehát nem kötelességem mindenről írni. Ha van időm és kedvem, akkor írok. Ennyi.

midnight coder 2017.02.12. 08:48:24

@Fedor: Végül is, ha elég hosszú szakálla volt és van bennük némi cigány beütés, a csaj nem öltözködött túl kihívóan, viszont szerette a kendőt és nem kézenfogva közlekedtek, hanem a csaj illő távolságban követte az urát, és nem beszéltek senkivel az utcán, akkor sok bajuk tényleg nem lehetett.

morph on deer 2017.02.12. 08:50:41

@Hollandexxonvaldez:
"ha majd Szaud-Arábiában szabadon bemehetek gyakorolni az evangélikus hitemet a rijádi evangélikus templomba.amig ez nincs,addig hidrogénbombát nekik."

Egy igazi keresztyén ember lehetsz, úgy tűnik!
Legalább annyira mint a cucus fenn a képen, kinek "csókra áll a szája" éppen ...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.12. 08:55:09

@DeMarco: Amúgy meg Juhász nem is tartott évértékelőt, miről beszélsz?

Ja, és az, hogy én csak az egyik Orbán hülyeséggel foglalkoztam részletesebben, nem jelenti azt, hogy nincs több:

b1.blog.hu/2017/02/10/orban_5_legnagyobb_hazugsaga_az_evertkelojeben

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.12. 08:59:16

@midnight coder: Ja, hogy te nem a posztra gondoltál, hanem az idézett cikkre? Mert én a saját tapasztalataimat írtam le, és biztosíthatlak, hogy teljesen úgy viselkedtünk mindannyian, mint ahogy a pesti éjszakában viselkedtünk volna, és voltak olyan csajok is a csapatban, amilyeneket te csak a nedves álmaidban láthatsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.12. 09:01:29

"Na kik menekülnek hozzánk Nyugatról?"

Én már beszéltem jópár némettel, akik áttelepültek Magyarországra. Egy részük ott kisnyugdíjasnak számít, azért jött, de már akadtak olyanok is, akik az arab/néger bevándorlók miatt települtek át.

@midnight coder:

"és addig a 20 évig amíg a tömeggyilkosságok elkezdődnek, nagyon jól fogja magát ott érezni."

Na de mi van akkor, ha 20 évnél jóval több van még neki hátra?

$pi$ 2017.02.12. 09:16:04

@Fedor: "Ja, és az, hogy én csak az egyik Orbán hülyeséggel foglalkoztam részletesebben, nem jelenti azt, hogy nincs több:"

Jah, a jó öreg módszer: egyszerűen írnak egy cikket, amiben azt állítják, hogy orbán hazudik. Utána hazudnak párat, amit aztán a hozzászólók darabokra szednek, de azt a részt már senki sem olvassa. Utána lehet egy másik blogból hivatkozni mint az igazság tiszta forrását.

Az általad hivatkozott cikk pl. azt állítja, hogy senki sem akart bevándorlókat telepíteni magyarországra. Már az index is megírta egy fél éve, hogy legalább ötvenezer embert akartak idetoloncolni, de a mai napig le lehet írni, hogy "senki sem akart idetelepíteni senkit". Színtiszta hazugság.

Szánalmas dolog ötezredszerre is leírni ugyanazt a hazugságot: nem akartak betelepíteni senkit, a kerítés nem ért semmit, nem is lettek új munkahelyek csak mindenki külföldre ment és a többi, és a többi.

VaradiJanos 2017.02.12. 09:25:34

@Fedor: azért az araboknak is van minimális ízlése

VaradiJanos 2017.02.12. 09:27:36

@Fedor: "@Hollandexxonvaldez: A cikkiró lakott Brüsszelben az az arab negyedben, és nem lett semmi baja se neki, se a vele lévő nőknek még éjszakai séta alkalmával"

Ezek szerint az araboknak is van minimális jóízlésük.

$pi$ 2017.02.12. 09:29:54

"Hamar kiderült, hogy két helyszínnel is foglalkoznak. Galyatetővel, ez a drágább ajánlat, illetve egy Szeged-közeli kistelepüléssel."

Nos, a Pécs közeli sváb települések tele vannak német betelepülőkkel. Szóval akkor úgy tűnik mégsem csak a szélsőséges nácikok jönnek? Mégsem csak a csúnya lovagrend telepíti ide a bevándorlókat?

Igazából ilyen erővel a lélegzés ellen is lehetne ám írni egy posztot: biztos találnátok valami csúnya nácit, aki életében többször is vett levegőt, nem? Náci ingatlanközvetítő! Hallatlan, máglyára az összessel. Már úgy értem, hogy az összes ingatlanközvetítővel.

$pi$ 2017.02.12. 09:33:16

@VaradiJanos: "Ezek szerint az araboknak is van minimális jóízlésük. "

A falra bírok mászni az ilyen "engem nem bántottak a muszlimok/cigányok/négerek". Kíváncsi vagyok, hogy "az én nagyapámat nem bántották a nácik" érvet mennyire tudnák az ilyen emberek elfogadni. Vagy az "én nem félek a magyar gárdától" és az "engem nem akart felrobbantani torockai" érv meddig működne? Túl sokáig nem, attól tartok.

VaradiJanos 2017.02.12. 09:41:07

@$pi$: Pontosan. Néha azt hiszem, hogy fogalmuk sincs a valószínűség fogalmáról, de nagyobb az esélye, legalábbis a poszt szerzője esetében, hogy tudatosan ferdítenek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.12. 09:46:55

@$pi$:

"Kíváncsi vagyok, hogy "az én nagyapámat nem bántották a nácik" érvet mennyire tudnák az ilyen emberek elfogadni."

Erre én is kíváncsi vagyok, és engedelmeddel alkalmazni is fogom. Mondjuk azt nem kötöm az orrukra, hogy a nagyszüleim nem zsidók, hanem svábok voltak. :D

Buchhalter 2017.02.12. 09:51:32

@midnight coder: A gond ott kezdődik, hogy anno Hitler bukása után Európában (és a világban is) picit túltolták az antifasizmust. Ennek aztán számos toxikus következménye lett - az önállósuló gyarmatok és az általuk produkált túlnépesedés és nyomor, erre annyit reagálnék,hogy a volt gyarmati birodalmak összeomlásában az USA és egy kicsit mögötte a Szovjetunió elég sokat munkálkodott.Az USA direkt verte szét a gyarmati rendszert,hogy ezzel is gyengítse ill. függőségi viszonyba taszítsa a nyugat európaiakat.Nácizmustól nem félnék,a liberál lakájok megtettek mindent,hogy még egyszer ne kapjanak erőre,de úgy látom az Európaiakban beindult,egy önvédelmi reflex és ha az Afrikaiak meg az Arabok a nyomulást folytatják kemény ,véres válaszokat fognak kapni,mint ahogy már kaptak az elmúlt 1500 év során amikor pofátlankodtak.Lásd El Cid aki Spanyolországból takarította ki az arab.afrikai megszállókat ,vagy Hunyadi aki a Török terjeszkedést megakasztotta és a továbbiakban a Török képtelen volt túlmászni rajtunk.

Brix 2017.02.12. 09:57:02

Ez nem vicc , hanem a jövő üzlete lehet Magyarorszàgon! Egyre több német, osztràk, holland és orosz vàsàrol ingatlant Magyarorszàgon. Azt is hallottam, hogy Bajororszàgból vàllalkozók terveznek véglegesen Magyarorszàgra költözni...A néhàny szàz fős echte német , addig nyugodt ,békés falvakba több szàz migràst telepítettek, akik csordàkban jàrva molesztàljàk a tizenéves lànyokat...Németorszàg elbukott, nekünk be kell fogadni őket, ahogy Mària Terézia tette...

MACISAJT 2017.02.12. 09:57:11

" Na kik menekülnek hozzánk Nyugatról?"

Pl. németek.Az alábbi német tévériport kifejezetten arról szól amiről Orbán is beszélt:
Menekülés Magyarországra a menekültek elől.

www.br.de/fernsehen/das-erste/sendungen/report-muenchen/videos-und-manuskripte/deutsche-auswanderer-ungarn-116.html

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.12. 10:02:21

@$pi$: Hajtogathatod a hülyeségeket, de attól az még hülyeség marad... A visszatoloncolások csak elvi szinten merültek fel, és a kvóta se Orbán miatt nem lett bevezetve (na nem mintha 1300 regisztrált és leellenőrzött menekült befogadásától összeomlott volna az ország).

Conchobar 2017.02.12. 10:02:31

@$pi$: "Igazából ilyen erővel a lélegzés ellen is lehetne ám írni egy posztot: biztos találnátok valami csúnya nácit, aki életében többször is vett levegőt, nem?" - Fedor se érzékeli, hogy elmúlt már annak a szezonja, sőt télvíz idején kifejezetten nevetséges a fagylaltmérgezéssel ijesztgetni (noha a boltok fagyasztóiban itt-ott még ott lapul néhány doboz fagylalt). Ráadásul értelmetlen is, mert az ilyesféle riogatással nem tudja megakadályozni az esetleges eljövetelüket. Mintahogy Trump és Brexit esetében is hiábavaló volt a riogatás. Sokkal hatásosabb lenne, ha meglátnák az emberek valós problémáit, a vidék gondjait, és arról írnának. Fedor is jobban tenné, ha nácizós-orbánozós poszt helyett cigányozósakat irkálna. Mertha notóriusan másról beszél, akkor előbb-utóbb nyakába fogja kapni a nácikat. Nem Vonáékat, hanem azokat, akik még tőlük is jobbra állnak ("Gyertyagyújtás Budapesten az afgán migráns által megerőszakolt és meggyilkolt német lány emlékére " harcunk.info/index.php/82-esemenyek/1722-gyertyagyujtas-budapesten-az-afgan-migrans-altal-megeroszakolt-es-meggyilkolt-nemet-lany-emlekere)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.12. 10:05:19

@$pi$: Hol állítottam azt, hogy minden ideköltöző náci? A cikkben az van, hogy létezik olyan szervezett betelepülés, amely pont azzal indokkal hoz ide nácikat, mint amelyekkel Orbán büszkélkedett. De védd csak nyugodtan, ez csak rólad árul el dolgokat.

midnight coder 2017.02.12. 10:19:43

@Buchhalter: Nagyon-nagyon gyengécske az az önvédelmi reflex. Mire meglesz a kellően határozott szándék a polgárokban, addigra már rég nem lesz meg az ehhez szükséges erő.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.12. 10:24:21

Orbán államférfi, a többiek percemberek..

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.12. 10:25:19

@MACISAJT:

Meghallgattam a riportot. Azt azért nem gondoltam volna, hogy 10-ből 8 német érdeklődő már az otthoni "menekültek" elől menekül Magyarországra. Elszomorító, ahogy Merkel és bandája a saját népét elüldözi a hazájából.

"Von zehn Anfragen sind acht Stück, die aus diesem Grund Deutschland verlassen wollen. Aus dem Grund wegen der Flüchtlinge und was sie dann mehr zahlen müssen."
Ottmar Heide, Immobilienmakler

Tíz érdeklődőből nyolc ezért akarja elhagyni Németországot. A menekültek miatt és azért, hogy ezért mennyivel többet kell fizetniük.

"Doch seit September letzten Jahres kommt laut Aussagen diverser Makler ein anderer, für die Deutschen wichtiger Grund dazu: Die politische Lage in Deutschland. Auch auf Facebook wird rege über das Auswandern nach Ungarn diskutiert."

Tavaly szeptember óta az ingatlanközvetítők szerint egy a németek számára újabb fontos ok jelent meg: A németországi politikai helyzet. A faszbukon is élénk beszélgetések folynak a Magyarországra történő kivándorlásról.

Drága Fedor, talán ez is segít neked választ kapnod a posztodban feltett kérdésedre.

MACISAJT 2017.02.12. 10:25:34

Writing in April, a Hungarian former employee at the US embassy in Budapest wrote in the Hungary Today journal: “Tens, possibly hundreds of thousands of German, Dutch, French, Belgian, and other western European citizens may opt to move to Hungary in the next 20–30 years and settle there in the wake of the migration crisis.”

:-)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.12. 10:27:14

@midnight coder: Meg lesz még akkor is, csak nagyon brutális végjáték következik majd. A történelem ismétli önmagát.. Ez pedig keserves tapasztalat lesz az európai muszlimoknak (1944-2044...)

MACISAJT 2017.02.12. 10:28:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Meghallgattam a riportot. Azt azért nem gondoltam volna, hogy 10-ből 8 német érdeklődő már az otthoni "menekültek" elől menekül Magyarországra. Elszomorító, ahogy Merkel és bandája a saját népét elüldözi a hazájából. "

Na ugye. És ez német közszolgálati tévé riportja(még Political Capital is van benne, mert nyugati, vagy pláné német tudósítás Magyarországról anélkül elképzelhetetlen :))...

Mondjuk a magyar közszolgálat is leadhatná, nem ártana a népnek ha tudnák hogy a bezzeg Németországból jelenleg 3,5 millióan vándoroltak ki más országokba...

KissGecihuszár 2017.02.12. 10:30:37

volt "szerencsém" látni "kedves vezérünk" évértékelőjét, melynek kábé 98%-a a nettó baromság, sületlenség, őrület jelzőkkel aposztrofálható, azonban a Nyugat-Európából Hazánkba véglegesen áttelepülő -főként nyugger- lakosokról történt említés nagyon is valós! Ezt, mint ú.n. életvitelszerűen a "történelmi" NSZK-ban élő, hadd jelentsem ki ex catedra, ugyanis Németül aránylag jól beszélőként szoktam volt amolyan small talkokba keveredni itt-ott-amott, s amint igen gyorsan kiderül, hogy Magyar vagyok, jönnek a kritikák "wer sind Hr Meszarosch, oder Habony, was kann Mann wissen über dieser manner, usw??"), de az elismerő szavak is, pl a menekült politikával kapcs, mert mára -sajnos, túl későn esett le a '60- as évek óta, a zömében ballibsi Német médiumok tendenciózusan agy mosott átlagnémet számára, hogy a Wilkommenskultur & Gemütlichkeit bizony már rövid távon is hatalmas károkat okoz(ott) és még mi várható a nem oly távoli jövőben, ha ezt a több, mint 1 millió beözönlött senkiházit ki nem füstölik onnét!- számosan eljutottak odáig, hogy kezd egyre élhetetlenebbé válni az NSZK, egyrészt a régi önmagához képest egyre balkánibb szintű közszolgáltatások (a városokon beüli utak pl. Mannheimben, de más, gazdagabb városokban is olyan állapotúvá váltak, hogy sokszor a sírás környékez, amikor kénytelen vagyok az AUTÓ-mat használni és nincs hová tekerni a kormányt, hogy elkerüljek 1-2 tankcsapdát, az utcák, terek, járdák úgy néznek ki a szeméthalomtól, hogy pl. Ózdot labor tisztaságúnak lehet kikiáltani,de még a legendásan dzsuvás, kutyaszaros vízfejünk is tisztának hat, de pl. konkrétan a Mannheimi RNV (itteni BKK) villamosai, buszai is permanens, akár 8-10-!15! perces késésekkel képesek érkezni, de olyan is előfordult, hogy a 20 percenként járó 53-as busz épp aktuális menete nemes egyszerűséggel kimaradt, így 32 percet vártam a következő buszra a megállóban, mindezt meló után, fáradtan, metsző hideg szélben! Másrészt ugye mára TÉNY-ként kezelendő, hogy ezek a beözönlöttek gyakorlatilag semmire nem használhatóak, hiszen sem értékelhető szak, sem Német tudással nem rendelkeznek, viszont a pofájuk és az igényeik a csillagos égben tanyáznak, habitusuk, viselkedésük, megnyilvánulásaik pedig mára minden józan gondolkodású, tárgyilagos ember számára egyértelműek. Épp ezért dönt úgy számos Német -főként nyugger- polgár, hogy köszöni szépen, de ilyen miliőben nem óhajt tovább ott élni, eladva, felszámolva ottani életterét, Hazánkba, főként a -milyen fura!- Balcsi mellé költözik, ahol ugye jó levegő, az ország legszebb tájai (elnézést az elfogultságomért, de én is itt élek, ha hazajövök) , számos szolgáltatás esetében a kintiekhez képest több, mint baráti árak fogadják, bár az már az itt élők kezdik a mindennapokban a saját bőrükön is megtapasztalni, hogy ma már nem biztos, hogy "gyere cipó, hamm bekaplak" módon jönni fog az ilyen-olyan mester, vagy a régi megszokott fodrász, manikűrös&pedikűrös fellelhető, vagy épp a jól megszokott étkezdében negyed óra alatt kiszolgálják őket, mert a fentebb említett foglalkozásokat űzők zöme eltolta a cangát, azaz kiment épp az NSZK-ba. De ez már egy másik történet...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.12. 10:31:13

@Fedor:

"A visszatoloncolások csak elvi szinten merültek fel"

Először az ezervalahány emberes kvóta is csak elvi szinten merült fel. Azóta már elvi szinten az állandó kvóta - vagyis az összes betolakodó x%-ának Magyarországra való betelepítése - is felmerült.

Remélem, a fenti kommentemmel - @MACISAJT: linkjéből pár mondat lefordításával - sikerült választ adnom a címbéli kérdésedre. De nehogy reagálj ám erre, mert ezt is csak hülyeségnek tudnád titulálni, más érved nem lévén.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.12. 10:33:27

@MACISAJT:

Na ez az, még csak azt sem mondhatja Fedor, hogy a riport valami szélsőjobbos német tévéadón ment le.

nu pagagyí 2017.02.12. 10:49:53

Ez az igazi lakosságcsere. Az angol söpredék helyére magyar fiatalok mennek Angliába dolgozni. Csak remélni merem, hogy az "idemenekült" angol nácik értenek a ganajozáshoz és nem élősködéssel akarják tengetni az idejüket.

Buchhalter 2017.02.12. 11:12:05

@midnight coder: Szerintem Lengyelországban ,nálunk és Szerbiában hamar megtapasztalná az arab .afrikai csürhe,hogy merre hány ,éter ,valamint az Oroszoknak sem érdeke egy Török.Arab befolyásolt Európa.Ha a hírek röpke dolgaiból szemezgetnél megy az adok kapok : az Orosz légierő "véletlenül" telibe kapott Szíriában egy törk bázist.Hivatalosan 3halott és 11 sebesült török katon.Túlságosan is előre nyomultak ezért az orszok egy kicsit orrba kopintották.Boszniában a muszlim elnök valószínűleg Török nyomásra újból Szerbiát vádolja háborús bűnökkel.Érdekes,hogy a Szerbek mostanság kapnak vadászgépeket ls tankokat az Orosz nagy testvértől.

dont be such a jew 2017.02.12. 11:39:16

nem igazán menekülnek a nyugatiak ide egyelőre

persze nem azért mert orbán szar kormányfő az ő kormányfőik meg olyan kurva jók

hanem azért mert te sem mész el fele annyiért dolgozni, mint tehetnéd

nyuggerek viszont jönnek, le is telepednek, nekik már megéri - az egészségügy, fürdő, vendéglátás relatíve olcsó és jó

ob.szerver 2017.02.12. 11:52:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A faszbukon is élénk beszélgetések folynak a Magyarországra történő kivándorlásról."

Pont ebbe az országba? Amelyikben az ország jövőjéről szóló sorsdöntő népszavazás oly csúfosan elbukott? Ahol még egy alkotmánymódosítást sem sikerült végigverni ami megvédte volna a nemzetet a beözönlő hordáktól? A Nyugat-Európából menekülők a saját csapdájukba sétálnak bele, de mire ráébrednek, már késő lesz.

nu pagagyí 2017.02.12. 12:01:36

Toroczkai biztosan sok érdekeset tudna mesélni a 2006-os puccskísérletről. Mondjuk az orosz szál kifejezetten érdekelne. Közvetlenül állt-e kapcsolatban az orosz titkosszolgálattal, vagy a Fideszen keresztül érkeztek az utasítások?

Guillotine 2017.02.12. 12:19:45

Ez a poszt egy felröhögést sem ért meg. Egy igazi habos fos.

Guillotine 2017.02.12. 12:21:27

@nu pagagyí: :-) :-) arra nálunk már megvan a népcsoport.

ob.szerver 2017.02.12. 12:22:15

@KissGecihuszár:

Az, hogy a nyugdíjasok - és főleg a kisnyugdíjasok - olyan országba mennek, ahol jobb a klíma és jobban kijönnek a pénzükből, az normális dolog. Valószínűleg nagyságrendekkel több német nyugdíjas megy Spanyolországba és Portugáliába, mint Magyarországra, noha a földrajzi közelség mellettünk szól. Majd akkor szólj lécci, ha a MUNKAKÉPES német bevándorlók aránya eléri a magyar kivándorlók 1%-át.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.12. 12:58:02

@ob.szerver:

Ezt ne nekem mondd, hanem a riport készítőinek és szereplőinek.

Willkommenskultur 2017.02.12. 13:29:28

@ob.szerver: ma is több a bevándorló Magyarországra, mint a kivándorló

persze aki nyugatról vándorol be, a nagy részük magyar

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.12. 14:06:02

@Willkommenskultur: "ma is több a bevándorló Magyarországra, mint a kivándorló"

És ezt orbán gazdád hogy engedheti? Vagy segget csinált megint a szájából?

Willkommenskultur 2017.02.12. 14:14:55

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Orbánnak az illegálisokkal van baja, mint a normális embereknek általában.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.12. 14:25:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Miért ne reagálnék? Méghozzá egy kérdéssel: ez mennyiben mond ellen annak, amit írtam? Osztrák,, holland meg német nyugdíjasok évtizedek óta vesznek földet Magyarországon, mert itt olcsóbb élni. Régen ez ellen a jobboldal amúgy kifejezetten küzdött. Emlékszik itt valaki az az Orbán-féle osztrák vircsaftra? Bizonyára most van olyan is köztük, aki félelemből jön ide. De ez mennyiben cáfolja azt, hogy nácik szervezetten költöznek az országba, és pont azt mondják ők is, mint Orbán?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.12. 14:29:45

@Willkommenskultur: Éa akkor miért engedte az illegálisokat? Vagyis segget csinált megint a szájából.

Willkommenskultur 2017.02.12. 15:03:09

@Fedor: 1De ez mennyiben cáfolja azt, hogy nácik szervezetten költöznek az országba, és pont azt mondják ők is, mint Orbán?1

- mármint hogy ne fogadjunk illegális bevándorlókat? Ha ez neked a náciság akkor te szimplán nem vagy normális.

Willkommenskultur 2017.02.12. 15:06:16

Ausztriát is beleértve. Ennyit a kivándorlás hisztiről.

_Epikurosz_ 2017.02.12. 15:15:14

@Buchhalter: Ha Trump el lesz foglalva Kínával és Erdogan blokkolva (Krím, Irán szíriai orosz támaszpont), akkor Putyin támadhat Leningrád és Transznyisztria felől, amíg Szerbia közeli balhét kever. Cirkuszt az orosz népnek!

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.12. 17:46:19

@Fedor: Az, hogy valaki ide menekült a hazájában bűköző, erőszaktevő, dologtalan, állami pénzen tartott migri hordáktól, nem azonos azzal , hogy valaki idejön és felvásárolja idegenként a magyar földeket.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.12. 17:50:07

@_Epikurosz_: Mi értelme megtámadni olyanokat, akikkel kereskednek, és csengetik be a kőolaj és földgáz pénzeket az orosz állam kasszájába?
Lásd be, hogy ez hülyeség lenne ! Az esetleges orosz fegyveres agresszió sokkal inkább valószínű közép-Ázsiában , illetve a Kaukázusban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.12. 17:59:19

@Fedor:

"Osztrák,, holland meg német nyugdíjasok évtizedek óta vesznek földet Magyarországon, mert itt olcsóbb élni."

Csakhogy mostanság 10 közül 8 az ottani migránsok miatt jön ide. Nem mindegy.

"Bizonyára most van olyan is köztük, aki félelemből jön ide."

Igen, van, 10 közül 8. :)

"De ez mennyiben cáfolja azt, hogy nácik szervezetten költöznek az országba, és pont azt mondják ők is, mint Orbán?"

Bizonyítatlan állítást meg sem próbálok cáfolni. Először talán bizonyítanod kellene, hogy nácik szervezetten költöznek Magyarországra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.12. 18:44:07

@EU zászlót mindenhova!: "Mi értelme megtámadni olyanokat, akikkel kereskednek, és csengetik be a kőolaj és földgáz pénzeket az orosz állam kasszájába?"

Nem csak most az utóbbi évekeben gondolják úgy az oroszok, hogy van értelme, korábban 40 évig úgy gondolták. Nem kívánom neked, hogy átéld a negyven éves orosz elnyomást. Nagyon nem volt vicces.

Willkommenskultur 2017.02.12. 18:55:37

@Fedor: megint hzudsz, idegen állampolgár nem vehet termőföldet Magyarországon

házat meg háztelket vehet

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.12. 19:07:15

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Csakhogy azt megelőzte egy világháború, és egy kemény agresszió az európai országok réséről feléjük.
Valamint saját eszmerendszerüket, és gazdasági rendszerüket akarták elterjeszteni minél több országban.
Ezenkívül nem is volt ráutalva a szovjet államkassza az Európárból érkező bevételekre ,míg most a kőöolaj és földgáz bevételek nélkül kritikus helyzetbe kerülne az orosz államháztartás.
Ukrajnát sem rohanták le 2013-ban , pedig találtak volna rá okot, és a zűrzavarban simán eljutotta volna minimum Kijevig

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.12. 19:44:12

@EU zászlót mindenhova!: "Ukrajnát sem rohanták le 2013-ban"

Dehogynem. Putyin ravasz róka. Amint érzi, hogy hódíthat, megcsinálja. Mindig annyit, amit az adott helyzet megenged. Csak a Nato tud megvédeni minket, ha ki nem rúgnak.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.12. 19:52:11

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Megcsinálhatta volna. Az ukrán seregben totális fejetlenség uralkodott. De mi a fasznak rohanta volna le Ukrajnát? Mire ment volna vele? Ugyanez fokozottan igaz közép-kelet-Európára.

ogli dzsí 2017.02.12. 19:57:24

az ukránoknak is van egy idióta széljobb rétege, akik nagyon gyülölik az oroszokat, meg a magyarokat, meg mindenkit aki ukrajnában nem ukrán

putyin etnikai orosz területen támogatja a szakadárokat, ahol orosz többség van, sehol máshol

holott az ukránok most hogy Trump nem mutat túl nagy érdeklődést kies országuk iránt és két szék közül kezdenek a pad alá esni, nagyon szeretnék ha putyin végre megtámadná őket, hogy a NATOhoz futhassanak. Putyin persze nem hülye, meg fogja várni amíg bedől a mostani ukrán kormány.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.12. 20:51:52

@EU zászlót mindenhova!: "Megcsinálhatta volna."

Meg. De Putyin ravaszabb róka, mint te meg én a négyzeten. Pont addig megy el, ameddig a lehetőségei engedik. Nem mer megreszkírozni egy nyílt konfrontációt a nyugattal. (Az idióta nyugat se vele. :))

Mondjuk a szankciók nagyon fájnak, vergődik is rendesen, de szankciókkal nem lehet háborút nyerni.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.13. 09:42:02

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Akkor se értem, hogy milyen érdeke fűződne egy nyugati irányú invázióhoz.?Hogy ő tartson el még pluszban 40 millió ukrán éhenkórászt?
Ezenkívül miért szállna meg olyan országokat, akik megbízhatóan csengetik a lóvét az olajáért és a földgázáért?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.13. 10:35:28

@EU zászlót mindenhova!: "milyen érdeke fűződne egy nyugati irányú invázióhoz?"

Ugyanaz, ami negyven évig.

Az olajért kapott pénz az fika, éheznek az oroszok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.13. 10:46:16

@EU zászlót mindenhova!:

"Akkor se értem, hogy milyen érdeke fűződne egy nyugati irányú invázióhoz.?"

Drága csökkent értelmű kommentelőnk valahogy elfeledkezik arról az jelentéktelen apró tényről, hogy az oroszok soha nem indítottak háborút Nyugat-Európa ellen vagy egyáltalán nyugati irányban.

Inkább az ellenkezőjére volt példa: Napóleon, majd a 20. században a németek kétszer is. Ennek alapján inkább az oroszoknak lenne igen alapos okuk félni egy nyugatról jövő támadástól.

Az oroszok ideológiailag sem alapoznak meg nyugati irányú terjeszkedést, pláne nem támadást. Ezzel szemben a NATO-nak szinte közvetlenül az orosz határon vannak támaszpotnjai, hogy a Nyugat retorikájáról már ne is beszéljünk.

Persze mindez nem hat a ballibsi russzofóbiás barmokra, ők csak mantrázzák a hazugságaikat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.13. 18:01:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Először talán bizonyítanod kellene, hogy nácik szervezetten költöznek Magyarországra."

Te elolvastad egyáltalán a posztot, amihez kommentelsz?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.13. 18:06:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Erről talán kérdezd meg a finneket meg a lengyeleket meg ha már itt tartunk, a magyarok azon részét, akik nem Putyin seggéből magyarázzák a világot. Tudod: 1849, 1956... Meg én is biztos én is rosszul emlékszem, hogy a gyerekkoromban orosz katonák tartották megszállva az országot.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.13. 18:27:52

@Fedor:

"Te elolvastad egyáltalán a posztot, amihez kommentelsz?"

A poszt melyik része is bizonyítja? Talán a Magyar Narancsra utaló részre gondolsz? Mert az csak egy utalás, nem bizonyíték.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.13. 18:41:29

@Fedor:

1849: Nem indított háborút, és főleg nem szállta meg Magyarországot. A háborút Ausztria és Magyarország indította.

1956: Szó sem volt háborúról, hanem csak egy a fennálló rend elleni felkelés leveréséről. Más kérdés, hogy ezt most miként ítéljük meg, de AKKOR ez egy felkelés volt a fennálló államhatalom ellen, és a magyar kormány segítséget kért a Szovjetuniótól. Utólag persze másként ítéljük meg, de akkori szemmel kell nézni.

Avagy te hogyan definiálod a háborút?

"a gyerekkoromban orosz katonák tartották megszállva az országot."

Miután kiűzték a saját hazájukból a nácikat és a magyarokat, akik megtámadták a Szovjetuniót. Avagy szerinted meg kellett volna állniuk a magyar határnál? Megáll az ész, hogy a Szovjetunió szemére hányod, hogy Berlinig űzték a nácikat. Ugye az amerikaiak is rosszul tették, hogy nem álltak meg az USA határánál?

Az nem zavar, hogy az USA meg egész Nyugat-Európát tartotta megszállva? Kettős mérce?

Ma amerikai csapatok állomásoznak Nyugat-Európa számos országában nemzetközi szerződések alapján. Ez semmiben nem különbözik attól, amikor szovjet csapatok állomásoztak Kelet-Európában, szintéén nemzetközi szerződések alapján.

Jobb lenne most náci uralom alatt élni?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.13. 20:09:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "1849: Nem indított háborút, és főleg nem szállta meg Magyarországot."

Csak éppen erre jártak, és ha már itt voltak, leverték a szabadságharcot.

Te tuti nem vagy magyar.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.13. 20:10:10

De a nyelvünket szépen beszéled. Minden elismerésem!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.13. 20:11:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ma amerikai csapatok állomásoznak Nyugat-Európa számos országában nemzetközi szerződések alapján. Ez semmiben nem különbözik attól, amikor szovjet csapatok állomásoztak Kelet-Európában, szintéén nemzetközi szerződések alapján."

ÚR ISTEN!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.13. 21:17:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem ezeket nem kell kommentálnom. Mindent elmondtál magadról, kár ehhez hozzátenni bármit is. A cicás kollega nagyjából leírta a reakcióimat helyettem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.13. 21:20:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Amúgy a finnekre és a lengyelekre vonatkozó kérdésemet, mint zavaró tényezőt, lazán kikerülted. Nem vagy te fideszes véletlenül? :-)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.13. 21:50:21

@Fedor:

Amúgy a Napóleonra és az 1. ill. 2. világháborúra vonatkozó megjegyzésemet lazán kikerülted. Nem vagy te véletlenül náci, hogy így véded a hitleri támadást Oroszország ellen?

"Mindent elmondtál magadról, kár ehhez hozzátenni bármit is."

Ahogy a posztod is mindent elmond rólad. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.13. 22:04:13

@Fedor:

De fölteszem a kérdést neked úgy, hogy te is megértsd: Oroszországot ill. a Szovjetuniót a 20. században kettő potenciálisan halálos, sok-sok tízmillió orosz-szovjet ember életét követelő támadás érte Nyugat-Európa irányából.

Hány nyugat-európai ember életét követelték a Szovjetunió ill. Oroszország által Nyugat-Európa ellen indított háborúk a 20-21. században?

Ha majd lesz gerinced válaszolni erre a kérdésre, akkor tárgyalhatunk az állítólagos orosz fenyegetésről. Addig meg csak minden szavad hazugság.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 17:07:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Hány nyugat-európai ember életét követelték a Szovjetunió ill. Oroszország által Nyugat-Európa ellen indított háborúk a 20-21. században?"

A háború előtti Lengyelország minek számít? Katyn? Finnország? Igaz, hogy a téli háborút a hideg nyerte meg a finneknek, kevés katonájuk halt meg.

Putyin valójában egy szeld mackó. Semmiképpen sem egy hidegvérű sorozatgyilkos. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 17:10:17

Vajon miért van az, hogy Oroszország a szomszédaira veszélyes, és nem mondjuk Brazíliára? Valaki magyarázza meg!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.14. 17:21:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Amúgy a Napóleonra és az 1. ill. 2. világháborúra vonatkozó megjegyzésemet lazán kikerülted. Nem vagy te véletlenül náci, hogy így véded a hitleri támadást Oroszország ellen? "

MIért, talán állítottam valaha olyat, hogy a nyugat nem támadta meg Oroszországot? Ez nagyon gyenge próbálkozás volt...

"Hány nyugat-európai ember életét követelték a Szovjetunió ill. Oroszország által Nyugat-Európa ellen indított háborúk a 20-21. században?

Ha majd lesz gerinced válaszolni erre a kérdésre, akkor tárgyalhatunk az állítólagos orosz fenyegetésről. Addig meg csak minden szavad hazugság."

Az, hogy a huszadik században esetleg több orosz halt meg, mennyiben teszi semmissé az általuk elkövetett támadásokat, pl. az 56-os forradalmunk leverését és Magyarország megszállását, csak hogy egy olyat említsek, amiről talán már te is hallottál? hihetetlen, milyen logikai bukfencekre vagy képes ott bent, Putyin seggének mélyén...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.14. 17:49:42

@Fedor:

"Az, hogy a huszadik században esetleg több orosz halt meg"

Esetleg? Eszednél vagy?

Na de mindegy, nem volt meg a gerinced válaszolni a feltett kérdésemre. Ettől még lehet gerinced, de szigorúan csak takonyból. Mert akkor el kellett volna ismerned, hogy semmi alapja az orosz fenyegetéssel való riogatásnak, hiszen

1) Oroszország van körülvéve NATO-támaszpontokkal és nem fordítva

2) Az USA sokkal több országban avatkozott be katonailag az utóbbi 50 évben, mint a Szovjetunió/Oroszország, tehát az USA sokkal nagyobb fenyegetést jelent, mint Oroszország

3) A Szovjetunió sok-sok tízmillió halálos áldozatot szenvedett Nyugat-Európából ellene indított támadások során. Nyugat-Európa ezzel szemben elégt kevés embert vesztett ellene indított szovjet vagy orosz támadás miatt.

"milyen logikai bukfencekre vagy képes ott bent, Putyin seggének mélyén..."

Érdekes, milyen szépen fejezed ki magad, nyilván a balliberális tolerancia és píszí jegyében. Én már nem is minősítelek, megtetted te magad. :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 17:59:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az USA sokkal több országban avatkozott be katonailag az utóbbi 50 évben, mint a Szovjetunió/Oroszország"

Hehe. Kurva nagy hazugság.

Oroszország egy csomó Kelet-Európai országot elfoglalt, és szolgasorban tartott negyven évig. Az USA hányat?

Biztos nem éltél még, mikor a kádár rendszer volt, de én életem nagyobbik felét orosz elnyomás alatt töltöttem. Pedig én külföldön dolgozhattam. Nem tetszik, hogy megint diktatúrát építenek ki. Pláne nem tetszik az orosz befolyás növekedése.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.14. 18:04:00

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

"Oroszország egy csomó Kelet-Európai országot elfoglalt, és szolgasorban tartott negyven évig. Az USA hányat?"

Az USA ugyanezt tette a nyugat-európai országokkal: Németországgal elsősorban, Talán meglep, de ma is számos nyugat-európai országban állomásoznak amerikai csapatok.

Más kérdés: Oroszország hány más országban tart telepítve nukleáris fegyvereket? És az USA?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.14. 20:21:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az gerinc kérdése lenne, hogy nem tudok pontos számokat fejből? Nahát... Miket meg nem tud az ember :-)

Azzal viszont komolyan felderítettél, hogy az USA megszállva és rettegésben tartotta és tartja Nyugat-Európát. Gyerekkoromban mondtak ilyeneket az öreg komcsik, de még ők se hitték el teljesen.

Vicces vagy. Vagy inkább sajnálatra méltó, főleg, ha fiatal vagy, és komolyan is gondolod.

Nézz már utána (de ha lehet, ne az orosz titkosszolgálat kamuoldalain, hanem a történelemkönyvekben), hogy milyen szerződések alapján vannak amerikai csapatok Németországban, meg a többi helyen, és hogy mennyire szólnak bele az országok dolgaiba, aztán hasonlítsd össze azzal, hogy mit csináltak a ruszkik K-Európában a II. világháború után.

Na csá.

Ja, amúgy a tolerancia kifejezésnek és nézz utána, hogy mit is jelent, mert természetesen nem azt, hogy szó nélkül kell hagynom, ha valaki történelemhamisításokkal hülyít.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.14. 20:25:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Oroszország hány más országban tart telepítve nukleáris fegyvereket?"

Például a rendszerváltásig nálunk, többek között:

24.hu/belfold/2011/12/12/mi-tortent-a-szupertitkos-katonai-bazison-a-deli-bakonyban/

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 20:57:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az USA ugyanezt tette a nyugat-európai országokkal: Németországgal elsősorban, Talán meglep, de ma is számos nyugat-európai országban állomásoznak amerikai csapatok."

Ehhez nem lehet mit mondani. Te teljesen zizi vagy. :))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.14. 20:59:49

@Fedor:

"@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Oroszország hány más országban tart telepítve nukleáris fegyvereket?"

Például a rendszerváltásig nálunk, többek között: "

Drága Fedor, tudsz különbséget tenni jelen idő és múlt idő között? A kérdésem jelen időben volt, ne keverd akkor bele a rendszerváltás előtti időt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 21:11:23

@Fedor: Átváltott troll üzemmódba. Semmire nem hallgat, még a kérdései is hazugok. Nem szokott ennyire vonalas lenni. Lehet, hogy csak egy robot, mint a Birca.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.14. 22:16:22

1. Az USA legyőzte Japánt, (valamiféle) demokráciát adott nekik.

2. A nyugati hatalmak legyőzték a hitleri Németországot, demokráciát adtak a népnek. Nem fizettettek vele megnyomorító jóvátátételt, mint a SZU magyarországgal, nem lopták el a műkincseit, nem szerelték le a gyárait, mint a SZU.

3. Az USA a Marshall terv szerint segítette Nyugat-Európa demokráciáinak talpraállását.

4. A koreai, vietnámi, stb. háborúk az USA oldaláról erősen megkérdőjelezhetőek. Viszont népeket nem igázott le, mint a SZU.

5. Ahol az USA bázisait nem látták szívesen, onnan kivonultak, mint pl. a Fülöp szigetekről. Azóta is emiatt sírnak az ottaniak.

Történelem, általános iskola, 8. osztály.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.15. 13:08:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te jöttél a komplett XX. századdal, meg amúgy is, ez jól jelzi, ha nem a nyolcvanas évek végén nem roppannak össze gazdaságilag, és még mindig itt lennének, akkor az atombombáik is itt lennének.

Na csá, szórakozz magadban tovább.
süti beállítások módosítása
google.com, pub-2368870423120984, DIRECT, f08c47fec0942fa0